Panie Andrzeju – O S T R Z E G A M !
Postanowiłem tymczasowo zawiesić moje gniewanie się na niesprawiedliwego i niestety nieuczciwego gospodarza.
Ważniejsze rzeczy się właśnie dzieją, by być małostkowym. Toteż i tutaj zamieszczam mój tekst.
Przepraszam za tą poufałość w tytule, jakże nadużywaną w dzisiejszych czasach, lecz przez ostatnie miesiące zżyłem się dosyć mocno z Panem, tak że pozwoliłem sobie na to "Panie Andrzeju". Żeby pokazać kontekst powiem, że nigdy w głowie nie powstała myśl by powiedzieć – panie Bronisławie.
Po prostu emocjonalnie identyfikujemy się z Panem i powstała pewna więź. Może trwała, może tymczasowa – to się dopiero okaże.
Mam głębokie zaufanie, że zdaje Pan sobie całkowicie sprawę, z czym Pan walczy. O co Pan walczy, to dobrze wiemy, lecz czy w pełni Pan pojmuje na przeciwko jakich sił Pan stanął.
Mam wielką satysfakcję, że dzięki Pańskim walorom osobistym i co nie mniej istotne, dzięki fantastycznemu zespołowi zaangażowanych w kampanię oddanych i profesjonalnych ludzi, osiągnął Pan świetny sukces, praktycznie w ciągu pięciu miesięcy powstając z niebytu (proszę się nie obrażać, ale dla większości Polaków tak to wygląda), pokonując w pierwszej turze człowieka powszechnie znanego i jeszcze niedawno popieranego prawie przez siedemdziesiąt procent obywateli.
Kim jest pokonany, ciągle jeszcze prezydent Polski, Bronisław Komorowski, nie zamierzam opowiadać. Lecz ma on coś bardzo dobrego dla Pana – dużą szafę pełną trupów.
Te trupy nie zostały tutaj użyte wyłącznie użyte idiomatycznie. Stąd moje ostrzeżenie.
Walcząc z Komorowskim tak na prawdę walczy Pan z autentycznie przestępczym Układem i Systemem.
To są ludzie bardzo niebezpieczni. A przez Pana dzisiaj, na dodatek, zdesperowani. Pańskie zwycięstwo to dla nich możliwa zagłada.
Oni nie przebierają w środkach i do celu idą po trupach. Dosłownie. Musi się Pan z tym liczyć, że wobec Pana też nie zastosują taryfy ulgowej i te parę dni do ostatecznych wyborów, będą bardzo ciężkie, a także niebezpieczne.
Niedzielną debatę prezydencką rozegrał Pan bardzo dobrze. Rezultat jest właśnie taki, jaki być powinien. Dlaczego? Pan to wie, specjaliści to wiedzą, a obywatele dowiedzą się może po wyborach.
Jako człowiek dosyć prostolinijny mam dosyć nikłą wiedzę w dziedzinach manipulacji i wpływaniu na reakcję widzów. Więc mogę się mylić.
Jednakże mam intuicyjne odczucie, że w drugiej, czwartkowej debacie prezydenckiej musi Pan przeciwnika rozjechać!
Materiałów do takiej akcji ma Pan aż za nadto. To ta szafa pełna trupów, z których każdy jest wielkim oskarżeniem Komorowskiego i jego otoczenia.
Koniec z konwenansami. Zachowując swoją kulturę osobistą musi Pan się stać ostrym i twardym zawodnikiem. Teraz Pana kolej, by bezlitośnie atakować. Raz po raz, w każdy słaby punkt, tak, by przeciwnik leżący na deskach już się więcej nie podniósł.
Na razie nie pojmuję dlaczego Pański sztab wybrał taką strategię, by na dwa dni przed wyborami, debatował Pan w jaskini pełnej węży i skorpionów. Będzie Pan musiał walczyć jak jakiś Indiana Jones. Lecz może o to chodzi. Przekonamy się już w czwartek wieczorem.
Nie mniej musi być pan przygotowany na seryjne ataki, naloty dywanowe, oraz spryskiwanie napalmem i bronią biologiczną. Szczególnie ze strony pań Pochanke i Olejnik. Niestety, będzie musiał Pan zapomnieć o kurtuazji i szacunku wobec kobiet. Niech sobie Pan pomyśli, że szatan często ukazuje się w kobiecym przebraniu.
Jak już się Pan przekonał, drugi kandydat, pan Komorowski, gra bardzo nieczysto. Łamie ustalenia, kłamie, przekrzykuje i ciągle atakuje osobiście. Tym razem mam nadzieję, że Pańskie dossier zostało prześwietlone przez sztab bardzo dokładnie i już nic z niego nie wypadnie. Gorzej byłoby, gdyby zrobił to mistrz plucia na odległość, Michał Kamiński.
Mam też nadzieję, że to właśnie Pan wyciągnie parę królików z kapelusza, czy asów z rękawa. I najważniejsze – nie da się Pan zakrzyczeć.
Komorowski w czasie ostatniej debaty ustawiał sobie Pana jako ucznia, którego on – nauczyciel, może odpytywać, łajać i ośmieszać. Przy jego wrodzonej arogancji, chamstwie i braku szacunku dla ludzi, ta rola niesłychanie mu pasuje. Kto wie, czy nie będzie chciał jej powtórzyć. Pan, przecież nauczyciel akademicki, z takimi chwytami powinien sobie łatwo poradzić. Szczególnie wobec studenta, który, jak sam mówi, pracę magisterską napisał w tydzień.
Nie mam najmniejszych wątpliwości, że Pan wraz ze sztabem dobrze opanował zasady debaty oksfordzkiej i zdaje sobie Pan dobrze sprawę, że nie będzie miała ona miała w czwartek miejsca. Będzie to debata typu "wszystkie chwyty dozwolone", a obrażanie i wyśmiewanie przeciwnika będzie jak najbardziej dozwolone. Nie dość tego, przeciwko siebie będzie miał Pan nie tylko kontr-kandydata, ale również prawdopodobnie osoby debatę prowadzące.
Dla rezultatów tej walki mniej ważna więc będzie zawartość merytoryczna Pańskiego wystąpienia, tylko ogólne wrażenie. Styl, w jakim Pan rozegra walkę. Ilość i celność ciosów, które Pan zada. Opanowanie i odwaga. I kontra – celna i natychmiastowa riposta. Będzie Pan musiał czasami zachować się, wbrew swojej kulturze, nieładnie – podnieść głos, czy przekrzyczeć przeciwnika.
On nie jest mistrzem, a Pan czeladnikiem, jak Komorowski w swojej pysze i arogancji Pana ustawia. Obaj jesteście równoprawnymi kandydatami na stanowisko prezydenta. W niedzielę zwrócił się pan do przeciwnika 23 razy – panie prezydencie. On za to odpłacił się ustawicznym zwracaniem – panie pośle, by podkreślać iluzoryczny dystans, który was dzieli. Nic was nie dzieli. Oprócz kultury, wychowania, inteligencji oraz podstawowych cech charakteru. A o brudnych zagrywkach przeciwnika już sam Pan się przekonał.
Lecz jest znacznie bardziej optymalne rozwiązanie wszystkich problemów. Druga debata nie jest zakontraktowaną walką o grube miliony w Las Vegas.
Może Pan po prostu z tej debaty zrezygnować i zamiast tego, w tym samym czasie udać się do Pawła Kukiza i tam na wiecu, w czym czuje się Pan znacznie lepiej, przekonać do siebie młodych zwolenników Pawła. Całe 21 procent.
Podobnie, jak Łukasz Warzecha popieram to rozwiązane.
Pewnie Państwo dokonaliście już odpowiedniego rachunku strat i zysków takiego działania. Strasznie jestem ciekaw rezultatu. A jak by Pan upokorzył wrogie sobie środowiska. Dałby Pan im to, co się od dawna należy. Fakt, wrzask by się podniósł pod niebiosa, a lista obelg była by wielka. Lecz tak właśnie wyją dusze potępionych, których strącono w piekielne czeluści.
Na koniec, nieco poza tematem, chciałbym Pana przestrzec – w obecnym układzie, przy takiej omnipotencji platformerskiej władzy, nie może Pan liczyć na żadne, teoretycznie niezależne organy – na Państwową Komisję Wyborczą, na sądy, na prokuratury, czy nawet na policję. Oni też wszyscy są Panu wrogie.
Z zadowoleniem zauważyłem w Chojnicach, że wreszcie ma Pan osobistą ochronę. Kto wie, jakie to ważne...
Szczególnie w kraju, w którym, jak się dosłownie przed chwilą dowiedziałem, burmistrz Helu Mirosław Wądołowski, zamieszanego w aferę posłanki Sawickiej, , którego przyłapał CBA na gorącym uczynku brania łapówki, dostał coś około 100 tysięcy złotych odszkodowania za bezzasadne aresztowanie! Jest tak samo niewinny, jak posłanka Sawicka, wbrew faktom, dowodom, nagraniom. I jeszcze się na tym wzbogacili!
A polska prokuratura orzekła, że drobny złodziejaszek samochodów, nosząc przypadkowo w kieszeni kosztowny pistolet, z zimną krwią zastrzelił precyzyjnym strzałem w głowę, szefa policji generała Papałę. Inne dowody zniszczono.
W takim niestety kraju żyjemy Panie Andrzeju.
I mamy wielką nadzieję, że wreszcie Pan to wszystko zmieni.
Ps. Właśnie dowiedziałem się od pani prezes Szydło, że odbędą się dwie debaty – w czwartek w TVN, a w piątek, debata tylko z jednym kandydatem, Andrzejem Dudą u Pawła Kukiza.
Niezłe rozwiązanie.
.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 17200 odsłon
Komentarze
A po co debata...
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika JSC (niezweryfikowany) został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Maja, 2015 - 14:57
JSC
19 Maja, 2015 - 15:09
To z kategorii dowcipu oczywiście?
Komu do śmiechu niech się cieszy.
A sytuacja jest poważna. Następny taki moment może być dopiero za pięć lat, albo nigdy.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika JSC (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Tak to żart,19 Maja, 2015 - 15:22
ale było widać, że obaj są nabuzowani.
Czy przypadkiem
19 Maja, 2015 - 19:44
ci się coś nie pomieszało? Tak to wygląda.
lupo
@lupo
19 Maja, 2015 - 20:25
To do mnie?
Jeśli tak, to przepraszam, nie rozumię.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Moja opinia
20 Maja, 2015 - 18:34
jest skierowana do JSC gdyż dla mnie to skrzyżowanie rękawic jest po prostu nie poważne a nawet głupie. Dlatego dziwię się,że wyszło to do pana. O pańskiej notce wypowiedziałem się poniżej i jak tam napisałem pokrywa się ona z moimi poglądami.
Pozdrawiam.
lupo
I dlatego to było w formie żartu.
20 Maja, 2015 - 20:03
Ale było widać, że obaj są nabuzowani.
A do tego, że to nie poważne i głupie, z czym się zgadzam, to co niektórzy mają swoje zdanie. Korwin chciał strzelać do związkowców, a ci chcieli policzkować. I kto to tu wyznacza standardy?
JzG
19 Maja, 2015 - 15:14
" Na razie nie pojmuję dlaczego Pański sztab wybrał taką strategię, by na dwa dni przed wyborami, debatował Pan w jaskini pełnej węży i skorpionów." - no właśnie . Obawiam się że w sztabie zapanował hurra optymizm a tu trzeba być czujnym do końca. Komorowski przygotowywał się do debaty kilka dni, Duda 3 godziny. W kazdym razie zbierzemy się pod TVN aby wesprzeć Dudę.
hobo
@hobo
19 Maja, 2015 - 16:23
Witaj
Jak bedziesz pod TVN, to pozdrów ode mnie tego zabawnego Andrzejka. Hadacza, bodajże...
Te pozostałe dni będą coraz bardziej okrótne. Wczoraj Lis zapoczątkował.
Tu nie będzie litości.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@ jazgdyni
19 Maja, 2015 - 16:31
Pozdrowionko "z liścia" ?
@cyborg
19 Maja, 2015 - 20:26
Oczywiście, takie przyjazne. Ku pamięci.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Cyborg i Jazgdyni
19 Maja, 2015 - 22:45
Czy mógłbym i ja się przyłączyć?
Ode mnie czółeńko.
Centralnie...
Pozdrawiam z nadzieją...
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@Leniwiec Seed
19 Maja, 2015 - 23:04
No wiesz?!
Trzech na jednego? Chocby agenta...
Chyba, że będziemy losować.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Jazgdyni
19 Maja, 2015 - 23:15
Pozwólcie mnie pierwszemu.
To przesądzi los.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Koniec z konwenansami powiadasz? To bardzo trudne...
19 Maja, 2015 - 15:33
... zadanie, jakie stawiasz przed naszym kandydatem - doktorem Andrzejem Dudą. Sam wiesz Januszu, że jego dobre wychowanie, kultura osobista, patriotycze spojrzenie na Polskę - po prostu nie pozwala zniżyć się do poziomu Bredzisława, który w razie przegranej poczuje zaciskającą się pętlę na swojej szyi (dosłownie).
Wygrana A. Dudy praktycznie spowoduje włączenie hamulca w niszczeniu Rzeczpospolitej przez platformersko-peselową swołocz. To z kolei będzie bardzo niemile widziane przez siły, które sterują tą swołoczą. Za przegraną Komoruskiego, a tym samym uniemożliwienie dokończenia dzieła zniszczenia i przejęcia Polski... polecą głowy. Pierwszą będzie głowa Bredzisława, a następnymi te, które tworzyły sztab wyborczy tego łobuza. Stąd agresja Karolaka (porteczki latają) wobec córki Andrzeja Dudy. Stosują więc chwyty poniżej pasa, bowiem walczą o... swoje życie.
Poczekajmy do czwartku. Zapewne szefowa sztabu Beata Szydło - jako bardzo dobry strateg - wyciągnęła już odpowiednie i trafne wnioski z debaty w TVP. A piątkowe spotkanie z Pawłem Kukizem da Andrzejowi Dudzie szansę pozyskania elektoratu P. Kukiza. A czym miałby sobie zaskarbić ten elektorat? Przede wszystkim zdementowaniem oszczerstw, jakie padną pod jego adresem oraz wypunktowanie klamstw Bredzisława z czwartkowej debaty w TVN-ie.
Pozdrawiam,
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Jedyne na czym zależy wyborcom Kukiza
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika JSC (niezweryfikowany) został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Maja, 2015 - 16:03
to (...)wszystkim zdementowaniem oszczerstw, jakie padną pod jego adresem oraz wypunktowanie klamstw Bredzisława z czwartkowej debaty w TVN-ie.(...). Jakby było tak łatwo to nie potrzeba by debaty Kukiza. A ja sądzę, że wyborcom Kukiza chodzi o co innego.
Poniższy tekst pochodzi z notki z mojego bloga http://naprawmypolskei.blogspot.com/. Poproszę, aby po przeczytaniu kliknąć na link pod nim.
Obecny system powoływania i sprawowania rządu mocno łamie zasadę trójpodziału władzy, a dokładniej całą masą zbędnych powiązań*.
Trzeba zauważyć, że wyłanianie rządu drogą pośrednią powołuje kilka negatywnych zjawisk, których jest pozbawiony Rząd Prezydencki:
- jeśli do Parlamentu wejdą partie bez zdolności koalicyjnej i żadna z nich nie osiągnie większości (taka możliwość może wystąpić nie zależnie od ordynacji wyborczej po za dyktaturą) to Parlament nie będzie mógł powołać Rządu. A niemożność ta słusznie czy niesłusznie kojarzy się z zastojem całego Państwa
- Rząd musi się angażować w sklejanie koalicji co potrafi doprowadzić do zbędnych zwłok w sprawowaniu przez Parlament władzy ustawodawczej
- Rząd jest odpowiedzialny bezpośrednio przed koalicją, a przed Narodem niestety tylko pośrednio
- Koalicja rządząca rozmywa odpowiedzialność między partie polityczne ją tworzące
- Teki otrzymują często kandydaci, którzy pierwsze miesiące muszą zmarnować na naukę urzędu. Wg. mnie wszyscy tacy "ministrowie" traktują służbę Narodowi na odcinku resortowym z lekceważeniem. Bo najważniejsze jest zdobycie stanowiska, a później się zobaczy, najwyżej się podpyta się ekspertów. A ja mam wrażenie, podpytywać się ekspertów od chwili (nawet jeśli wtedy chodziło się do przedszkola) podjęcia najpierwotniejszej decyzji się będzie się Ministrem, Prezydentem itp., aby do wyborów z gotowym planem sprawowania Urzędu, a nie tworzyć leniwie lub co gorsza w panice jego projekt.**
_____________________________________________________________________________________
* To jest pytanie do debaty politycznej, a nie filozoficznej, więc jestem sceptycznie nastawiony do dyskusji o czystym Monteskiuszu.
** Pamiętacie te wszystkie obietnice ustaw, które po iluś latach kadencji zamieniły się dopiero na ich projekty?
http://naprawmypolskei.blogspot.com/2015/05/moje-propozycje-pytan-na-debate-kukiza_17.html
Ale już odpowiedź na te pytania już znamy:
Poniższy tekst pochodzi z notki z mojego bloga http://naprawmypolskei.blogspot.com/. Poproszę, aby po przeczytaniu kliknąć na link pod nim.
Na kluczowe pytania, czyli te które obiecują upodmiotowienie Narodu Polskiego w Rzeczpospolitej Polsce padły takie odpowiedzi:
Duda - nie
Komorowski - wszystko tak załatwimy, że Naród gówno zyska
Moja rekomendacja:
Żaden z nich nie zasługuje na Obywateli, których na sercu leży sanacja ustroju Rzeczpospolitej Polski!!!
Proponuję następujący program działania.
http://naprawmypolskei.blogspot.com/2015/05/szybka-ocena-debaty-prezydenckiej.html
Poniższy tekst pochodzi z notki z mojego bloga http://naprawmypolskei.blogspot.com/. Poproszę, aby po przeczytaniu kliknąć na link pod nim.
Po debacie doszło do nazwiska Aleksandra Kwaśniewskiego do Konstytucji doszły podpisy Andrzeja Dudy i Bronisława Komorowskiego. Rozumiem, że "Zgoda buduje, bo Polska jest najważniejsza", ale mam wątpliwości co do uczciwości tego gestu.
- Złożenie podpisu na dokumencie jest powszechnie znanym symbolem uznania jego za ostateczny. To wydaje się podejrzane kiedy jeden z drugim śmie twierdzić, że zamierza wprowadzić zmiany do Konstytucji czy to ordynację wyborczą czy referenda.
A może lekceważą swoje podpisy pod Ustawą Zasadniczą to się pytam jak traktują pozostałe ustawy? Czy przypadkiem takie traktowanie jest przyczyną tego, że typowa ustawa w polskim prawie przypomina telenowelę brazylijską?
Obywatelu pamiętaj, że ty zmiany w dokumentach podpisanych przez ciebie są dopuszczane po pokonaniu horrendalnego oporu.
- Andrzej Duda twierdzi, że Bronisław Komorowski popełnił przestępstwo przeciwko niej. Czyżby to było kłamstwo, a może ma Andrzej Duda taką zbrodnie ma gdzieś.
Zaiste... Zgoda buduje, bo Polska jest najważniejsza, ale czy to prawda, którą Prezydent będzie wyznawać?
http://naprawmypolskei.blogspot.com/2015/05/najwazniejszy-moment-debaty-zgwacenie.html
@JSC
19 Maja, 2015 - 16:34
To kupa ważnych spraw do przedyskutowania i rozważenia. Wiele słusznych spraw.
Ale wszystko po kolei. Za cztery dni ostateczne wybory. Kogo chcemy wybrać na prezydenta?
Ja walczę o Andrzeja Dudę.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika JSC (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Po takiej pokolei:19 Maja, 2015 - 16:40
1) Andrzej Duda zostaje Prezydentem
2) Prawpodobnie Parlament nie potrafiący powołać rządu
3) Przedłużające się dyskusje
4) Porównanie maszynek do głosowania
5) Opór materii
Genialnie.
Wybory Prezydenta RP
19 Maja, 2015 - 20:38
to nie wybory parlamentarne, o których piszesz.
//Rząd musi się angażować.../
O ile rzeczywiście prezydent musi współpracować z rządem i są to sprawy bardzo istotne, to ludzie wybierają Głowę państwa kierując się zupełnie innymi przesłankami.
Np. najważniejszą cechą przyszłego prezydenta jest siła jego osobowości...
Poza tym zgadzam się z Tobą, że PiS, niezależnie od wyników wyborów prezydenckich nie ma obecnie szans wygrać wyborów parlamentarnych na jesieni br....
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika JSC (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
A ja nie widzę szans na powstanie rządu.19 Maja, 2015 - 20:44
Ani PiSu, ani PO ani jakiejkolwiek partii jaka wejdzie do Sejmu. Przewiduję wariant belgijski.
Miałem
20 Maja, 2015 - 18:40
rację,że ci się coś pomerdało.
Ten komentaż też dotyczy JSC. Chyba co,ś nie tak z odnośnikiem odpowiedzi gdyż pod wpisem JSC kliknąłem na odpowiedź a wychodzi ,że odpowiadam autorowi. Następnym razem napiszę komu odpowiadam aby nie było nieporozumień.
lupo
@Satyr
19 Maja, 2015 - 16:29
Witaj Janku
Tutaj niestety, piszę to z prawdziwą przykrością, trzeba zastosować - "Cel uświęca środki".
A cel jest ogromny. Cała Polska, ty, ja, my - wszyscy. Nie chcę być niewolnikiem, czy biurokratycznym popychadłem. A na drogach ofiarą "łowców jeleni" za każdy kilometr ponad dozwolony.
Nas się tępi, nas się niszczy. A na czele stoi właśnie Komorowski. Tągłowę hydry trzeba uciąć jako pierwszą.
A potem weźmiemy się do uczciwej roboty.
Serdeczności
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@ Satyr
19 Maja, 2015 - 17:07
Mam nadzieję że p. Szydło ma fachowców technicznych (od spraw manipulacji obrazem TV, od termowizji (!)).
TVN ma możliwości i stosował już manipulacje. Kiedy red.M.O. nagle dokonuje zwrotu w rozmowie, to nie dlatego że jest mistrzynią ! Ma w ślicznym uszku słuchaweczkę. Na drugim końcu kabelka sztab fachowców ma monitoring oddechu "pacjenta", ciepłotę jego twarzy. Fachowcy dobierają moment i sposób ataku.
Co można zrobić z obrazem ? Można bawić się kontrastem ( zrobiła to już TVPInfo w migawkach z Dudą - przekontrastowanie). Można sztucznie poczerwienić (chyba było stosowane w debacie), można zrobić zimnego trupa. Jak się nie przesadza - widz kupi jako naturalną reakcję. Można być miłym dla starszego pana i lekko zmiękczyc obraz (jak dla pań !).
Co może oświetleniowiec ? Może bardzo podobne efekty wyczarować swiatłem. Widzialnym, jego barwą i rozkładem. Podczerwienią też ! Można zamienić lustro dichroiczne na zwykłe, a reflektor zamieni się w punktowy grzejnik, gotując oświetlanego.
Tu pada pytanie czy miejsca są losowane tuż przed wejściem, czy są zaufani ludzie pilnujący by nie dochodziło do manipulacji.
@cyborg
19 Maja, 2015 - 20:54
Kurcze,
też tego się obawiam. Jest tysiąc technicznych chwytów, które we wrogim studio można zastosować. Podałeś sporo poniżej, a ja dorzucę jeszcze kilka.
- PiS musi przyprowadzic własne "panie od pudrowania". Dodanie, czy to do pudru, czy do lakieru do własów, środka irytującego (gryzącego, swędzącego, wywołującego kichanie, łzawienie, itd) jest paskudnym trikiem. I niesłychanie skutecznym/
- Andrzej Duda powinien unikać TVN-owskiego cateringu. Żadne kawy, inne napoje. Nawet woda w szklance.
- PiS powinien przyprowadzić swoich techników studia, jako obserwatorów - oświetleniowców, dźwiękowców i elektroników. Już nie mówię o podsłuchu prowadzących. Podsłuch powinien być zabroniony - możliwość manipulacji.
- sztab Dudy powinien nagrywać wszystko swoją niezależną kamerą.
Jak bym się zastanowił, to pewnie bym jeszcze wymyslił z dziesiątek brzydkich pułapek.
Muszą być bardzo, bardzo ostrożni i nieufni.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Jazgdyni
19 Maja, 2015 - 22:54
To jak zabawa ze skaczącą Betty, po ciemku i pod ostrzałem.
Z deprymujacych wpływów, używanych przez sowieckie służby,
jest jeszcze kierunkowe poddżwiękowe ogłuszanie ofiary.
Niesłyszalne dla otoczenia, wywołuje szybko rozstrój nerwowy
i zmęczenie.
Również stolik może być pokryty irritantem lub toksyną.
I to nie jest do śmiechu - walka jest o życie, z przedłużaczem łap kremla.
Pozdrawiam
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@Satyrze
19 Maja, 2015 - 20:22
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Antys nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
debata tylko z jednym kandydatem, Andrzejem Dudą u Pawła Kukiza.19 Maja, 2015 - 16:03
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_arQxLNKaamKIpldTHbVUngHaHUywd0C3,w400.jpg
@Antys
19 Maja, 2015 - 16:37
To było przed Marszem Niepodległości. Jeden facet ma takie zdanie i takie preferencje, a drugi inne.
Cóż w tym dziwnego?
I co to ma wspólnego z poparciem ADudy w niedzielnych wyborach?
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@jazgdyni
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Antys został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Maja, 2015 - 18:13
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_arQxLNKaamKIpldTHbVUngHaHUywd0C3,w400.jpg
//To było przed Marszem Niepodległości. Jeden facet ma takie zdanie i takie preferencje, a drugi inne.
Cóż w tym dziwnego?
I co to ma wspólnego z poparciem ADudy w niedzielnych wyborach?//
I co to ma wspólnego?
Nie doczytał Pan?
Kukiz jasno stwierdził, "ni Chuja. Mam przyjaciół żydów i tyle."
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Antys nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Frekwencja wyborcza wynosi tylko ok 40%!19 Maja, 2015 - 16:14
Cyt:
//pokonując w pierwszej turze człowieka powszechnie znanego i jeszcze niedawno popieranego prawie przez siedemdziesiąt procent obywateli.//
Zaufanie do Partii wynosi 8%, niżej niż w Iraku.
@Antys
19 Maja, 2015 - 16:44
Najwyższe poparcie dla Bronisława Komorowskiego wynosiło ponad 70%.
A ostatnie 5 miesięcy?
"Przez ostatnie 5 miesięcy poparcie dla urzędującego prezydenta spadło z 65% do niespełna 34% - spadek notowań o 47,7% (lub jak kto woli – o 31 punktów procentowych) to prawdziwy krach, zdradzający poważne problemy natury fundamentalnej."
http://media.bankier.pl/pr/295527/co-latwiej-przewidziec-wynik-ii-tury-wyborow-prezydenckich-czy-kurs-zamkniecia-wig-na-dzien-wyborow
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Antys nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jest 30 200 000 Polaków uprwanionych do głosowania19 Maja, 2015 - 18:00
Przy zapowiadanej najniższej Frekwencji w historii ok 40% lub niższej!, którykolwiek by nie wygrał
będzie...jak tu się wyrazić...żałosny.
Mam nadzieję, że wszyscy rozróżniają
19 Maja, 2015 - 20:44
//"Przez ostatnie 5 miesięcy poparcie dla urzędującego prezydenta spadło...//
- zakres poparcia dla urzędującego prezydenta, poziom zaufania do niego, samego urzędu; z szansami wyborczymi, obecnie w II-ej turze - są różne. Chociaż są one w jakimś sposób powiązane, ale to nie to samo...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Jazgdyni
19 Maja, 2015 - 16:36
Witaj
Jestem przeciwna debacie z Brunkiem jeśli miałaby wyglądać tak, jak pierwsza. Andrzej Duda nie radzi sobie z chamstwem, a teraz doszłyby jeszcze medialne łże potwory, więc raczej czarno to widzę.
Strasznie wnerwiło mnie i to, że sztab wyborczy Dudy nie wywalczył udziału dziennikarzy naszych mediów, np. TV Republika - oczywiście z Jerzym Targalskim w roli głównej. Ten to by zagonił Brunka w kozi róg w kilka minut. W ogóle nie podoba mi się ta usłóżność wobec łże mediów i jeszcze kilka innych elementów z działań sztaboców Dudy, ale o tym napiszę po wyborach.
Debata z Kukizem TAK - z ciągłym podkreślaniem tego, że Brunek boi sie swobodnej wymiany poglądów jeśli nie ma ich na kartce - i dlatego jest nieobecny.
Pozdrawiam
@Ula Ujejska
19 Maja, 2015 - 16:48
Witaj Ulo
Ja też jestem tej debacie przeciwny, co wyraziłem w tekście. Ale co my możemy zrobić?
Już dwa tygodnie temu, jak była ustalona debata w TVP, to odradzałem debaty tefałenowskiej.
Lecz my nie jesteśmy strategami. W pierwszej debacie Duda zamierzony cel osiągnął (zajrzyj na PW). Pewnie też się uda w tej drugiej.
Serdeczności
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Oby sie udało
19 Maja, 2015 - 16:57
Ciągle mam nadzieję na "wejście smoka". Brunek to żaden przeciwnik.
Martwi mnie jednak brak naszych dziennikarzy na debacie - a można o to jeszcze powalczyć.
PS.
Nie mam nowych PW - czy coś mi wysyłałeś ?
Ciekaw jestem jaki to cel wg Ciebie osiągnął Duda?
19 Maja, 2015 - 20:47
//W pierwszej debacie Duda zamierzony cel osiągnął//
- Czy możesz to zdradzić?
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS
19 Maja, 2015 - 20:57
Mogę.
Ale w poniedziałek.
Sorry.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
akcja = reakcji
19 Maja, 2015 - 16:37
Dlaczego per "panie prezydencie" jest on jedynie takim samym, tyle że mniej wartościowym kandydatem.Nie odpowiedział na żadne zadane pytanie, po co konwenanse, należy przerwać (reakcja) i głośno przywołać do porządku. Skarcić!!! Bezwzglednie przerywać kłamstwa i pomówienia, brutalnie i odpowiednio nazywając ich autora. Delikatne " panie prezydencie, pan mija się z prawdą" do tego "boksera wagi ciężkiej" na dopingu, który kopie, bije poniżej pasa mając w rękawicy schowany ciężarek, nie dotrze. Trzeba mu przypier,,,,ć tym samym. Że to skrajny wyraz chamstwa i p.Duda nie od tego? Trudno, albo- albo. Stawka jest zbyt duża.
Wiem, że działanie wbrew naturze jest niezwykle trudne ale wydaje mi się także, że taki styl trafia bardziej do znaczącej części "uprawnionych do głosowania". Knajactwo, jak się okazuje nie dyskryminuje w oczach wielu.
@wiowynieuk
19 Maja, 2015 - 16:52
To nie jest całkiem tak.
Są sztabowcy, specjaliści od prowadzenia kampanii. I oni ciągle kalkulują, co się bardziej opłaca. I to nie tylko na chwilę, tylko w drugim terminie.
Zapewniam, że gdyby im się wyliczyło, że w niedzielę Duda miał być brutalnym chamem, to by nim był.
Miejmy trochę zaufania do specjalistów.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Z chamem też można rozmawiać zdecydowanie i pokazać swoją
19 Maja, 2015 - 20:58
wyższość.
Ale trzeba tego się nauczyć. I nie chodzi tu o zniżanie się do takiego poziomu i wykorzystywanie brutalnych metod.
Niestety, jak dotąd Andrzej Duda pokazał, że nie potrafi dominować nad Komorowskim i go kontrolować. A to jest kluczowe...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS
19 Maja, 2015 - 21:00
On teraz prowadzi odpowiedni trening.
To rzeczywiście dla niego bardzo trudne. To typ dyplomaty, wyjątkowego ugodowca.
Lecz niesłychanie inteligentny i szybko się uczy.
Główny cel trenerów - przestawić odpowiedź na podły atak z zażenowania na złość i gniew.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
//Główny cel trenerów -
19 Maja, 2015 - 21:03
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS
19 Maja, 2015 - 23:09
Dżizas!
Na kontrolowaną złość. Albo lepiej - wyrażanie gniewu przy całkowitym kontrolowaniu siebie.
OK?
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Nie i jeszcze raz nie!19 Maja, 2015 - 23:45
Żadnej złości. Kontrolowanej czy niekontrolowanej!
Żadnego gniewu!
Chodzi o coś zupełnie przeciwnego: opanowanie, zdecydowanie, jasny przekaz, siłą perswacji, autentyczność i kontrolowanie sytuacji oraz rozmówcy.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@ wsiowynieuk
19 Maja, 2015 - 17:26
Masz rację ! Bardzo raziło w debacie to, że nie ustalono "tytulatury". Powinno być : pan - pan .Równo !
Kiedy Komorowski "wyszedł z koła" powinien być sprzeciw i utrata minuty z czasu na wypowiedź, a tak to pozwolono kandydatowi na brudny numer, mający pokazać władcę.
Tego rodzaju ustalenia powinny byc dokonane przed wizytą w TVN. Wszelkie ukryte kamery, włączone mikrofony.
Wiedział o tym Duda, że tak może się zdarzyć
19 Maja, 2015 - 20:53
//Kiedy Komorowski "wyszedł z koła" powinien być sprzeciw i utrata minuty z czasu na wypowiedź, a tak to pozwolono kandydatowi na brudny numer, mający pokazać władcę.//
Musimy też pamiętać, że nie o to chodzi w debacie aby pokazać, kto jest grzeczniejszy...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Jeszcze miesiąc sprzeczałąm
19 Maja, 2015 - 17:00
Jeszcze miesiąc sprzeczałąm się ze znajomą o Komorowskiego - stałą za nim murem. Dziś mówi, że nie będzie na niego głosować. Ostatnia debata poruszyłą ludzi, wznowiła dyskusje, a sądziłąm, że wyborcy Komorowskiego są jak beton.
@omilka
19 Maja, 2015 - 17:05
Powiem ci omilko - ktoś tu dokładnie wie co robi.
Miejmy nadzieję do końca. Zwycięstwo na wyciągnięcie ręki.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Jazgdyni
19 Maja, 2015 - 17:09
Witaj
A ja sądzę, że sztab A. Dudy obawia się ataku przemysłu nienawiści,
nakarmionego "agresywnym" działaniem Kandydata.
Podwójna grzeczność, jako skutek dotychczasowych porażek.
Nie zapominaj, że cały propagandowy aparat szechtera czeka
w pełnej gotowości, aby każde potknięcie ubrać jadem
i atakować 24/dobę aż do dnia wyborów.
Nawet słowa Wojciechowskiego próbowali w ten sposób wykorzystać.
Szczujnie czekają.
Działać bez przeszkód możemy my.
A Kandydat musi być taki jak dotychczas - bez skazy.
Pozdrawiam
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@ Leniwiec Seed
19 Maja, 2015 - 17:13
..... dzięki za dobre słowa.
Januszek , chyba zatęsknił za Kurnikiem :-)) ?
Czołem !
Maruś
19 Maja, 2015 - 17:26
Witaj
To nie sztuka dać się wciągnąć w mordobicie.
Sztuką jest wycisnąć soczki z przeciwnika, bez zdejmowania rękawiczek:)))
A po tym, jak liz dał rzyci, to już i ściany będą brunkowi wrogiem.
Pozdrówka
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Teraz widać tą POlszewicką miłość obywatelską
19 Maja, 2015 - 19:29
Odezwa red bula do patryiotów Polskich.
Patryioci Polscy, my towarzysze sPOd znaku sierpa i młota, wiemy jak wy bardzo nie kochacie Polszewików i WSIowych chłopców, ale my kochamy was wszystkich.
I tak długo będziemy was kochać, aż wy wreście POkochacie POlszewików i WSIowych.
Zjednoczona Partia Obywatelska, przewodnia siła narodu.
By towarzyszom żyło się lepiej.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@Leniwiec Seed & @maruś
19 Maja, 2015 - 21:08
Drodzy dżentelmeni,
znam wasze pryncypia, bo sam jestem ich zwolennikiem.
Lecz są momenty, gdy trzeba rycerskość porzucić.
Najważniejszym z nich jest obrona honoru. Duda w obronie dobrego imienia córki ostro zareagował. Tak trzeba i to jest własnie dobrze pojęta rycerskość.
A co robić, jak się staje w obronie honoru kraju i narodu? Rżnąc, ćwiartować i nabijać na pal. Tak zawsze nasze rycerstwo reagowało.
I nigdy, o ile dobrze pamiętam, jakimiś Szechterami się nie przejmowało.
A że brukowce będą wyły do księżyca? Wycie to dopiero usłyszymy, jak Andrzej Duda wygra.
Trzymajcie się
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Jest kilka kwestii z których musimy zdawać sobie sprawę
19 Maja, 2015 - 19:18
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS
19 Maja, 2015 - 21:13
Bardzo słuszne uwagi. Tak właśnie jest.
W I-wszej Debacie ADuda zbytnią uwagę przykładał do zawartości merytorycznej przekazu. TO JEST DRUGORZĘDNE !!!
To wszystko jest szoł, widowisko, zagranie na emocjach.
I pokazanie, że jest się po prostu lepszym.
Zwróciliście uwagę, jaki fatalny garnitur miał Komorowski. Jak fatalnie dobrany krawat?
Ale to wszystko się liczy.
Sondazownia Estymator w poniedziałek podała 52% dla Dudy, 48% dla Komorowskiego. Wiedzieliście o tym? Tak szybko to ukryto.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Pytanie w czym lepszym?
19 Maja, 2015 - 21:30
//pokazanie, że jest się po prostu lepszym//
- W kłamstwie, bezczelności, w łamaniu reguł?
Widzowie nie mają pojęcia o tym jakie cechy potencjalnego kandydata oddziaływują na ich podświadomość...
Dlatego niektórzy się dziwią, że Komorowski kłamie jak z nut, a to większości nie przeszkadza...
- Otóż cecha prawdomówności nie jest tak bardzo ważna u przyszłej głowy państwa... Poglądy na wiele spraw też...
Co jest ważne? To trochę tak, jak z wyborem kandydata na męża i ojca swoich dzieci przez młodą kobietę, która ocenia swoich zalotników pod kątem założenia rodziny i ułożenia sobie życia.
Jaki jest więc ideał? Przyszły Prezydent powinien być silny i zdecydowany. Absolutnie samiec alfa. Musi umieć sobie radzić w trudnych chwilach. Musi umieć kontrolować daną sytuację, w tym dyskurs. Kluczową kwestią jest zapewnienie Narodowi bezpieczeństwa. Zaraz potem pomyślności... Obietnice? - Jak najbardziej. Liczy się to czy ludzie to kupią. Nawet gdy są bez pokrycia...
Musi lepiej się prezentować... Być przystojniejszy...
Teraz już wiemy, dlaczego książka Sumlińskiego o związkach... na nic się zdaje?
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS
19 Maja, 2015 - 22:22
Nie czujesz, że dzielisz włos na czworo?
Oczywiście, to co piszesz jest jak najbardziej słuszne i prawdziwe.
Lecz klasyczny przeciętny widz tak nie reaguje. Po obejrzeniu pojedynku po prostu mówi: - TEN był lepszy!
I tyle, holistycznie bez analizy. Gdy go zapytasz, dlaczego był lepszy, zazwyczaj nie potrafi odpowiedzieć, albo też ci odpowie: - Bo mi się barziej podobał.
Takie jest życie Mindzie. Świat nalezy do bezmyślnych
Pzdr
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Ależ to jest oczywiste, że nie potrafi
19 Maja, 2015 - 22:49
bo nie uświadamia sobie co wywierało na niego wrażenie i kształtowało określone przekonania i upodobania. Różne składowe elementy tworzą wynik końcowy.
Jednak wiedząc co działa na odbiorcę i w jakim stopniu można tak budować swój wizerunek aby wzmacniać swoje przesłanie albo niwelować braki, np. osobowości.
Dlatego to jest takie ważne. No ale to pole do działania dla specjalistów od socjologii i sztabu kandydata...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
JACY RÓWNOPRAWNI KANDYDACI ?!
19 Maja, 2015 - 20:43
JAK MOŻNA STAWIAĆ ZNAK RÓWNOŚCI MIĘDZY przestępcą notorycznym, kłamcą i POszustem
a
PRAWYM CZŁOWIEKIEM, jakim jest Pan Andrzej Duda ?
Napisałeś szanowny Jazgdyni słowa:
....On nie jest mistrzem, a Pan czeladnikiem, jak Komorowski w swojej pysze i arogancji Pana ustawia. Obaj jesteście równoprawnymi kandydatami na stanowisko prezydenta......
Nie sądzę, by tak było. By zachodziła tutaj jakakolwiek równoprawność.
"Himalaje" różnicy.
Oczywistą oczywistością jest, że osobnik, na którym ciążą ciężkie zarzuty, i przeciwko któremu złożono w prokuraturze dokument uzasadniający owe.....(5 lat temu złożono i leżakuje - sprawa PRO CIVILI)
nie może być w żadnym wypadku, równoprawnym kandydatem w stosunku do
Prawego Człowieka, Pana Andrzeja Dudy.
To, że jest obecnym PO rezydentem ruskim, w Belwederze, nie znaczy, że jest równoprawnym kandydatem z Panem Andrzejem Dudą w obecnych wyborach prezydenckich.
Mógłbym przytoczyć multum argumentów uzasadniających moją oipinię.
Nie uczynię tego.
Zainteresowanych odsyłam do ostatniej książki Pana Andrzeja Sumlińskiego, Dziennikarza śledczego:
"Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego".
I do innych książek, chociażby "Z mocy bezprawia" !
I do wysłuchania na You Tube, godzin wywiadów z autorem, gdzie włos się jeży na głowie słuchającemu, gdy słyszy POrażającą prawdę o tym osobniku, TW, noszącym od lat pseudonim operacyjny "Litwin", i będącym na usługach WSI, które od zawsze są w Polsce na smyczy sowieckiego GRU:
https://youtu.be/1RDv8_iaXWE
24 Maja Narodowy Dzień walki z BULEM
@poeto
19 Maja, 2015 - 21:18
To co my sądzimy Poeto, nawet gdybyśmy byli jak najbardziej obiektywni to jedno.
Lecz reguły gry to co innego. Wg nich obaj kandydaci są bezwzględnie równi.
I tego, niestety trzeba się trzymać, mimo tego, ze wiemy z jaką parszywą osobą mamy do czynienia.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Przerwałem banicje !!!
19 Maja, 2015 - 19:29
I chcę wszystkim kolegom i koleżankom za solidarność serdecznie podziękować
ps.
o kim pisze to wiedzą Ci do których to adresuje, dzięki za meile a było ich wiecej niz sporo
Witaj Józefie
19 Maja, 2015 - 19:44
Cieszę się że jesteś z powrotem wśród nas.
Bo czas goni, a imperium zła atakuje, a lord towarzysz red bul kontratakuje, i wysyła gwiazdy WSI-GRU-KGB śmierci do ataku.
Pozdrawiam serdecznie, i do pracy bić bolszewików.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Witaj Józio!
19 Maja, 2015 - 21:09
Kto Cię skrzywdził?
Jesteś tutaj właściwie desydentem, który jest perfidnie prześladowany, a któremu odmawia się prawa do obrony. Budzi to mój ogromny sprzeciw.
Tak, czy owak - dobrze że jesteś z nami!
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Byłem jestem i będe
19 Maja, 2015 - 21:11
Poobijany ale cały, w dalszym ciągu "pod obserwacją" ale nie daje się. WARTO było , warto
Pozdrawiam
@JzL
19 Maja, 2015 - 21:22
No to wrócilismy razem.
Tylko ty zabawnych ramek się dorobiłeś.
I ostrzegam - uważaj na szubrawców. Wyczaili, że można ciebie wyprowadzić z równowagi.
A wiesz dobrze, że zawiązali oni spisek z wyraxnym celem wykończenia paru ludzi. Piszą o tym w swojej norze.
Nie chcemy ciebie stracić. Pilnuj się.
Usciski
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@jazgdyni
19 Maja, 2015 - 21:40
Mam nadzieje że nie "zgłosisz" moich komentarzy :-)))))))))
Powtórze tylko jedno że warto było napisac to co napisałem, i gdybym mial to zrobic jeszcze raz ,to bym to zrobił
a barwy, no jako neobanderowiec to w sam raz :-)))))))
To się nie mieści w głowie...
19 Maja, 2015 - 23:03
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Józio z Londynu
19 Maja, 2015 - 23:07
Witaj
Bardzo się cieszę widząc Cię znowu.
Jako Kombatant powinieneś zasiąść przy samym ognisku:)
A ramką się nie przejmuj - jak siniaki ona też zniknie:)
Pozdrówka serdeczne
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@Leniwiec Seed
19 Maja, 2015 - 23:13
Dziekuje
ps.
a ramka to juz pewnie z 7albo 8 raz , usilnie staram się by mnie w tym nikt nie przeskoczył,
a punktów minusowych to pewnie ze 40 tyś w plecy a inni płacza ze ich pałują, walczę dalej
w zapasie jeszcze sporo ;-))))))))))
Józio z Londynu
20 Maja, 2015 - 00:07
Nie bój nic.
W domu zawsze sił przybywa.
Z pomoca domowników:)))
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Józek
20 Maja, 2015 - 11:14
Witaj wśród żywych.
Jak widzę, oprawiono Cię w nowe barwy, nie wiem tylko co na to "niełon", czy im się to źle nie skojarzy.
Tylko nie pisz teraz notek o Ukrainie :)))))
Pozdrawiam
@Ulko
20 Maja, 2015 - 18:38
mam w 5 literach nełon i tego co nełon jego i wszystkich tam piszących
a jesli chodzi o Ukraine to zdania nie zmieniam WOLNA Ukraina = WOLNA Polska
dzieki Ulko za pamieć
Jozio z Londynu
23 Maja, 2015 - 17:03
jestes tego pewien -))))))
Moje zdanie
19 Maja, 2015 - 19:51
na ten temat jest ,że tak powiem identyczne. Dlatego życzę panu Dudzie aby stanął na wysokości zadania bo jestem przekonany ,że w niedziwelę to On będzie zwycięzcą. W debacie pokazanie prawdziwej postawy i postaci Komorowskiego ma tylko utwierdzić już przekonanych,że oddadzą głos na właściwego człowieka.
lupo
Zgadzam się w całości z autorem....
19 Maja, 2015 - 20:06
Ja również na wszystkich portalach, gdzie przechodzę przez cenzurę, trąbie o szkodliwości debaty w TVN. Nawet tu, chyba wczoraj ,popełniłem na ten temat komentarz. Ba, nawet pisałem mail rozpaczy do kancelarii Andrzeja Dudy. Boję się, że błędnie rozumiane poczucie honoru i niepewne artykułowanie uniwersalnych racji, ustąpi pod presją doradców. Bardzo złych doradców!. Moim zdaniem po pierwszej turze, miał wygraną w kieszeni, bez żadnej debaty i brania cięgów w imię dobrego wychowania!....Pozdrawiam autora przypominając, że ja też byłem obrażony na portal i to znacznie, znacznie dłużej!....
Włodeusz
19 Maja, 2015 - 21:27
Wiesz,
bardzo mocno próbuję rozgryźć, co planują stratedzy Dudy. Bo mają jakiś konkretny plan.
Byleby tylko czasy starczyło. Przypominam, że Andrzej Duda wrócił z trasy na 3 godziny przed debatą.
Tak, chyba czas jest teraz najważniejszy. On już jest potężnie zmęczony. Ja bym go wrzucił na pół dnia do dobrego SPA.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
„I choćby przyszło stu Karolaków I każdy zjadłby trzy miski flak
19 Maja, 2015 - 20:23
„I choćby przyszło stu Karolaków I każdy zjadłby trzy miski flaków I choćby nie wiem jak się wytężał. nie popchną Bronka - taki to ciężar. I choć popychać będzie Majchrowski Ciągnąć Saleta i Korzeniowski Nie dadzą rady podsadzić Bronka Puści on tylko głośnego bąka. I choćby Holland to filmowała Z Wajdą i Kutzem ekipa cała. Choćby Olbrychski machał szabelką Gorzały pijąc butelkę wielką A Penderecki wspólnie z Rubikiem By napisali piękną muzykę I choćby film ten zdobył Oscara Bronek to kicha, obciach i siara.”
— kończy swój wpis Ivan Komarenko.
to znalazłem na wPolityce
pzdr
antysalon
@antysalon
19 Maja, 2015 - 21:28
To na prawdę świetna odpowiedź na brudne chwyty platfusów.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
OKUPACJA
19 Maja, 2015 - 20:41
POLSKA JEST POD ZYDOMASONSKA OKUPACJA
Prawda czasu ..prawda ekranu..
19 Maja, 2015 - 22:03
Dołożę i ja swoje "trzy grosze"..
Jedynym związkiem Komorowskiego z WSI jest -Związek Radziecki.. tytułem wstępu..
Prezydent ma określone kompetencje..warto wiedzieć o "osiągnięciach" obecnego lokatora Belwederu.
W polityce zagranicznej.. w obronności...w przestrzeganiu konstytucji..budowaniu społeczeństwa obywatelskiego..aż po różową banderę orła z czekolady.
Komorowskiego należy rozliczyć w sposób skondensowany..
polityka prorodzinna - przynosząca owoce w Wielkiej Brytanii..dla przykładu !!!
Gdzie jest Polska w rozmowach o Ukrainie?
Co z Wojskiem Polskim? Modernizacja czy - likwidacja?
Dlaczego z zakupami militariów /helikoptery/ nie poczekano na zakończenie wyborów, tych parę dni?
jaki był tego PRAWDZIWY powód?
NARÓD źle ocenił obecnego prezydenta świadczą o tym wyniki pierwszej tury.
Młodzież nie ma perspektyw..Nawet jak znajdą pracę - gdzie mieszkania przy tych pensjach?
Sł zdrowia..... tu sztab Andrzeja Dudy, zapewne, uzbiera jeszcze inne "kwiatki" pozostawione przez Komorowskiego..
w sposób skondensowany ,z perspektywą proponowanych zmian zmian. Na zasadzie kontrastu..
Co można zastosować ..to TABLET..
gdzie Andrzej Duda będzie przedstawiał plansze../na finansowanie swojego programu -przykładowo/..tak aby- owe, były analizowane jeszcze parę dni po programie..
Aby o nich się mówiło do ciszy wyborczej..a nie konsumowały czasu antenowego podczas debaty..
Mamy do czynienia z wścieklizną w mediach reżimowych..
Pospieszalskiemu "zaklejono usta taśmą" w/g sprawdzonych wzorców i ZGODY co to buduje..
mamy fałszywe argumenty, kłamstwa oczernianie rodziny i samego kandydata..
Mamy rozjeżdżanie programu tzw obietnic Andrzeja Dudy
- przez kolejny dzień / minęła dwudziesta/ dla przykładu choć inne media -radio też w tym procederze uczestniczą.
Referendum Komorowskiego poczęte w panice - medialnie przemilczane!!!
Mamy "grę do jednej bramki"!!! Warto, o tym, też powiedzieć..
Tu , już nawet nikt nie sili się na pozory obiektywizmu, parytetów!!!
Co do samych wyborów..
GAZETA WYBORCZA..prawda; jaki ładny tytuł- WYBORCZA.. a tu Ruch Kontroli Wyborów..takie dziwne zbiegowisko..wyborcze - bardziej..
Kontrolujmy te wybory!
Nie jest wykluczone ,że zwycięstwem w pierwszej turze chcieli uśpić naród! Wszak I-sza tura nie decydowała..atak jeśli nadejdzie to w decydującym momencie!!
Sztab Andrzeja Dudy wykonał tytaniczna pracę ale ona musi być wsparta przez RKW.. właśnie podczas decydującego starcia..
No i wyborcy..koniecznie iść!!! koniecznie!!!
poko
Idziemy bo to bój o Polskę
19 Maja, 2015 - 23:18
I o leprze jutro, dla Ojczyzny i dla nas i naszych dzieci i wnuków.
Ostatni dzwonek byśmy ją wyrwali z matni WSIowych macek i pajęczyn.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
witaj ja zgdyni....
19 Maja, 2015 - 23:24
.....niedługo jadę w rejs ale zdążę zagłosować - mam identyczne obawy jak Twoje, szkoda mi Dudy - jest niemiłosiernie zmęczony, szczują media praktycznie co minutę, SZTAB pisu musi mu zapewnić bezpieczeństwo i to na bezpośrednie zagrożenie życia, fizyczne......sondaże szaleją znów komorus na prowadzeniu - sto procent kłamstwo- wszystkie ręce na pokład bo będzie po Ojczyźnie.....
ardawl
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Wszystkie ręce na pokład?19 Maja, 2015 - 23:57
- wolne żarty... PiS śpi, sympatycy PiS-u mało aktywni... Pomysłów na najbliższą przyszłość brak... Sztab Andrzeja Dudy działa nie tak skutecznie, jakbyśmy chcieli... Sam Duda w ostatniej debacie w TVP1 HD wyglądał na nieprzygotowanego i mocno improwizującego, wypadł słabiej niż się spodziewano... Dotychczasowe pomysły jak przekonać niezdecydowanych i byłych wyborców Kukiza wyczerpały się... Nowych brak... Trwa ofensywa Komorowskiego, który poczuł krew i nabrał wiatru w żagle. Duda w głębokiej defensywie i wyglądający na zmęczonego...
- Mam wymieniać dalej?
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Mind Service
20 Maja, 2015 - 20:48
Ten wiatr co tak wieje Komorowskiemu to wiatr propagandy. Rozmawiałem z kolegami , którzy wcześniej byli przestraszeni PiSem, dziś już to nie działa na nich i zaskoczyło mnie ich zaangażowanie i to,że w drugiej turze jak jeden mąż zagłosują na A.Dudę. Dlatego też jestem pewien,że ten wiatr jest tak mocny i wywieje Komorowskiego z urzędu a później całą PO. Widzimy również ,że SLD już prawie wywiana a nie wiemy jeszcze co z PSL bo Palikot ma już pozamiatane. Taraz zostaje czekać do niedzieli i iść na wybory. Trzeba oddać odpowiedni głos i czekać na wynik. Wprawdzie nie przygotowałem szampana ale Henessy na tą okazę się znajdzie.
lupo
@ardawl
20 Maja, 2015 - 06:52
Witaj
Ja jeszcze nie wypływam. Lecz w końcu trzeba będzie.
Powiem ci - w tej chwili wszystko jest w rekach sztabu kampanii. Staram sie z nimi być w kontakcie.Świetną sprawą jest, że pani Beata Szydło jest taka poukładana i skrupulatna. Dopilnuje wszystko.
Przez te cztery dni, które pozostały może się jeszcze zdarzyć wszystko.
U nich jest pełna mobilizacja i powszechna zgoda na brudną grę.
Pozdrawiam i niech ci się spokojnie pływa
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
JaZ - Twe uwagi i obawy są zasadne! Nagonka 4 fornali na jednego
20 Maja, 2015 - 00:19
- tak określiłam czwartkową debatę w swej notce.
Niech A.Dudę odprowadzą do studia tysiące Polaków i niech tam na niego czekają po debacie! To jest do zrobienia. Zamiast oglądania debaty w domu - pod chmurką, w pubie itd., ze znakami A.Dudy i brawa za każdą wypowiedź, a dla Bronka gwizdek i czerwona kartka. To jest do zrobienia... jak Polska długa i szeroka.
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@contessa
20 Maja, 2015 - 06:57
Witaj
Bardzo się boję tych technicznych trików o których cyborg zaczął dyskusję.
Sama niewątpliwie wiesz, jak jest, gdy siedzisz na scenie, a ostry reflektor daje ci po oczach. Albo jak chce się kichnąć. Jest tysiąc sposobów by dekoncentrować przeciwnika. A ile z nich będzie użytych przez TVN.
Dlatego w dojrzałych demokracjach do tego typu debat zawsze wybiera się grunt neutralny.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
jazgdyni
20 Maja, 2015 - 18:49
w gronie podobnie myślących osób zastanawialiśmy się jak przekonać nie przekonanych. Po sąsiedzku była impreza połączona z promocją Jaguara model F dostępnego już za 600tys. zł.Uswiadomiłem sobie że dla tamtych ludzi jest zupełnie obojętne kto wygra, natomiast A.Duda powinien zwrócić uwagę na to jak się rozwarły nożyce w dochodach. Nie dlatego aby rozbudzić rewolucyjną zawiść ale żeby przypominać o tych zyjących za kilkaset złotych.
Pozdr.
hobo
druga runda
20 Maja, 2015 - 10:12
Jesli teraz nie zostanie rozegrana runda po mysli p.Dudy to sitwa zdominuje calkowicie Polske .
Wygrana p.Dudy to szansa na zmiany na lepsze w Polsce .
@nitram
20 Maja, 2015 - 10:32
Witam
Nie tylko po mysli p.Dudy, ale po myśli nas wszystkich, a dokładnie prawie całego narodu, który moż nawet o tym jeszcze nie wie.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.