Pięć dni do wyborów, a blogerzy zwalczają... Pawła Kukiza
Nie mogę pojąć, po co oni to robią? Nagonka ta zaczęła się po tym, jak Kukiz uzyskał w różnych sondażach ponad 10% poparcia, a nasiliła się po jego występie u Kuby Wojewódzkiego. Dziś /4.05, g. 20:20/ wybrałam sześć wpisów na jego temat z SG Salonu24.
Krzysztof Osiejuk przypomniał antyklerykalną piosenkę Kukiza "ZChN zbliża się" /TUTAJ/. Marcin Kacprzak stwierdził, że:
"Paweł Kukiz to niestety, w mojej opinii, człowiek wyjątkowo zagubiony. Przeszedł z lejącego deszczu pod rynnę i wydaje mu się, że to dobra recepta na przyszłość dla każdego z nas. (...) Teraz napiszę już całkowicie poważnie. Panie Pawle. Bawi się pan w bardzo szkodliwą grę. Na razie jest pan w gazie, bo oni tam bardzo dobrze wiedzą, że każdy oddany głos na pana, to głos odebrany Dudzie, czyli w rezultacie przekazany Komorowskiemu. Ciekaw jestem, czy pan naprawdę wierzy w to, że oni pozwolą panu wejść do sejmu w siedemdziesięciu posłów, a potem zmienić konstytucję tak, że już żaden Hoffman nigdy nie zjawi się w polskiej polityce." /TUTAJ/.
Według Venissy 1:
"Kukiz jak wieczne zbuntowany chłopczyk, który nigdy nie dojrzał. (...) Nigdy nie kończy rozpoczętego zadania. Nie ma zatem żadnej wiarygodności w roli głowy państwa. Co najwyżej może uwieść podobnych sobie (jak Korwin Mikke) tj. "młodych" zbuntowanych, o nieukształtowanej tożsamości psychologicznej, a co zatem idzie politycznej. Ostatecznie przekaże głosy Komorowskiemu; jest przecież liberałem.
A na pewno jest nieprzewidywalny...Jak przystało na zmiennego, humorzastego nastolatka." /TUTAJ/.
Przed chwilą Ironiczny Anglosas napisał notkę "KUKIZADA w proszku, czyli idę siedzieć !!!" /TUTAJ/.
Tylko Tomek Laskus w tekście "Projekt Kukiz" zauważa, że:
"Tymczasem widzenie w Kukizie kolejnego elementu wielopiętrowej platformerskiej układanki dlatego, że muzyk zna Schetynę (na potrzeby artykułów robi się z tego „przyjaźń”) jest bez sensu z tego powodu, że… Kukiz zabiera głównie Platformie i Bronisławowi Komorowskiemu. Obecne spadające notowania prezydenta i graniczące z pewnością prawdopodobieństwo drugiej tury zacierają nam obraz początku tej kampanii (...) Dlatego ciągle nasz ci on, ten Kukiz, i trzeba o niego dbać, bo, nie wiem, jak we wszechświatach równoległych, ale w tym, w którym my żyjemy, albo z nim koalicja będzie, albo „ch…, dupa i kamieni kupa” nastanie w kolejnej już kadencji. Na szczęście tym razem Prezes to chyba rozumie." /TUTAJ/.
Tomek Laskus ma rację. To dzięki Kukizowi oraz innym "antysystemowym" kandydatom może dojść do drugiej tury wyborow i Duda zyska szansę na zwycięstwo. To samo zauważył zresztą także Jan Rokita w swoim artykule "Spełniona misja" w ostatnim numerze tygodnika "W Sieci" /nr 18/2015/. Pisze on:
"Faktycznym stronnikiem interesów PiS stał się równiż muzyk rockowy Paweł Kukiz prowadzący ostro antyplatformową, a zarazem ujmujaco idealistyczną kampanię na rzecz jednomandatowych okręgów wyborczych.".
Tezy Rokity i Laskusa zyskały dziś dalsze potwierdzenie w Wiadomościach Salonu24 /TUTAJ/. O godz 18:56, 4.05.2015, przeczytaliśmy:
"Jeżeli nie wejdę do drugiej tury, to z całą pewnością będę namawiał ludzi, by żadnym wypadku nie głosowali na kogoś, kto umacnia wszechwładzę Platformy Obywatelskie - zapowiedział Kukiz w Radiu Merkury. - Zabieram głosy prezydentowi i robię to z przyjemnością. W życiu na Komorowskiego nie zagłosuję, bo jego prezydentura ma bardzo negatywne konsekwencje - dodawał kandydat na prezydenta.".
Jarosław Kaczyński natychmiast na to zareagował:
"Jarosław Kaczyński odniósł się do deklaracji Pawła Kukiza. - To bardzo optymistyczne. Nie ukrywam, że takie poparcie byłoby dla nas cenne. Jeżeli on będzie otwarty na rozmowy, to ja oczywiście będę z nim rozmawiał - powiedział prezes PiS w rozmowie z portalem wpolityce.pl. Na pytanie, czy bardziej korzystne dla partii opozycyjnej jest poparcie Kukiza niż Andrzeja Leppera, Kaczyński odpowiedział: - Trudno powiedzieć, żebym go wcześniej jakoś specjalnie znał, ale przynajmniej wiedziałem, czego się można po nim spodziewać. Natomiast Kukiz, jak dotąd, zawodowym politykiem nie jest. Ja po prostu nie potrafię przewidzieć jego reakcji - zaznaczył.".
Tak więc nagonka na Kukiza ze strony prawicy traci sens. Lepiej zająć się Bronisławem Komorowskim. Należy wykorzystać książkę Sumlińskiego "Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego", przemilczaną na ogół przez prawicowe media. Chlubnym wyjątkiem jest tygodnik "W Sieci", który w ostatnim numerze /nr 18/2015/ poświecil Sumlińskiemu i jego książce okładkę i obszerny artykuł.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5787 odsłon
Komentarze
@Elig
4 Maja, 2015 - 22:37
Najlepiej by było, aby zakazano zbierania i publikowania sondaży. Wtedy każdy w swoim sumieniu musiałby rozpatrywać swój wybór. W końcu przed wyborem papieża nikt nie publikuje sondaży, a biskupi w ciszy i spokoju wybierają gdzie postawić "krzyżyk".
@pacyna
4 Maja, 2015 - 23:15
Zgadzam się - te sondaże to czysta manipulacja.
elig
Kiedy "katolik" Komorowski zawarł ślub kościelny?
4 Maja, 2015 - 23:18
Miał już 5 dzieci i był marszałkiem sejmu (z perspektywą awansu) gdy Tusk przyjmował sakrament małżeństwa (po 26 latach życia na"kartę rowerową"). Co się stało, że obaj "mężowie stanu" w tym samym czasie poczuli "wolę bożą" i gwałtowny przypływ uczuć religijnych. Czyżby oficer prowadzący nakazał uzupełnić formalności? O ile ślub Tuska odbył sie z wielką pompą z udziałem biskupa, to ślub Komorowskiego był cichy, niemal konspiracyjny. Kiedy I Dama przyjęła chrzest nie wiadomo.
Leopold
@Leoparda
4 Maja, 2015 - 23:28
A przyjęła? A ilu prezydentów, premierów etc. mieliśmy ochrzczonych i przez kogo? Prawdę powiedziawszy, to kwestie religijne, które w żadnym wypadku nie są miarą patriotyzmu, są przyjmowane jako czynnik wiodący.
Najgorsze jest jednak to, że stają się właśnie przez takie nagłe podbijanie wiarygodności w oczach wyborców.
@pacyna
4 Maja, 2015 - 23:30
przyjacielu to Leopold -
ps.leoparda strzeliła "focha" i nie pisze u nas
@Leopold
4 Maja, 2015 - 23:47
// Kiedy I Dama przyjęła chrzest nie wiadomo.//
pewnie na dwa dni przed śłubem kościelnym:-)))))
Paweł Kukiz tylko w jednym
4 Maja, 2015 - 23:37
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika pacyna nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@MS4 Maja, 2015 - 23:39
Jeśli chodzi o Patrioty, to rozumiem, iż to twój teść decyduje gdzie i kiedy możesz korzystać z żony :). Tak wygląda ta umowa z USA.
Caracale- zobaczymy co napiszą o nich nasi piloci, choć w przypadku dopuszczenia tylko jednego z trzech oferentów jest skandalem i śmierdzi.
W jednym masz rację, cały ten cyrk opiera się na "obiecywaniu i przebijaniu". Niech da nawet i 80%, co szczególnie ślicznie wygląda, gdy 3% jest granicą błędu statystycznego, a posiada szczególnie przecudną wartość gdy % PKB jest...ujemny!
Nie rozumiem jak ludzie zdrowi psychicznie mogą być za władzą obieraną demokratycznie- tą na szczeblu centralnym.
Weź ty się odwal od mojej Żony
5 Maja, 2015 - 00:07
//rozumiem, iż to twój teść decyduje gdzie i kiedy możesz korzystać z żony :)//
- Za chwilę, może zaczniesz pytać jak i ile razy dziennie spółkujemy? Co cię to obchodzi?!
Nie życzę sobie takiej bezczelności!!!
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika pacyna nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@MS5 Maja, 2015 - 00:12
Bezczelnością jest gardłować za kupnem przeciwrakiet, co do których sprzedający zachowuje sobie prawo, co do tego kiedy i gdzie kupujący będzie mógł ich użyć. Wybacz, ale czasem trzeba tłumaczyć "na misiach".
Znajdź ty sobie debila do komentowania twoich wynurzeń
5 Maja, 2015 - 00:26
który będzie równał tobie poziomem, a ode mnie i od mojej Rodziny się odczep.
Paniał?
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika pacyna nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@MS5 Maja, 2015 - 00:24
W rzeczy samej, wcale mnie nie obchodzi z kim "spółkujesz" swoją żonę, natomiast ja sobie nieżyczę twoich kłamstw i insynuacji. Nawet jeśli wynikają z braku wiedzy!
Zgłaszam nadużycie regulaminu z twojej strony
5 Maja, 2015 - 00:29
//wcale mnie nie obchodzi z kim "spółkujesz" swoją żonę//
- za uporczywe obrażanie mojej Żony. A prosiłem cię grzecznie abyś zaprzestał chamstwa.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika pacyna nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@MS5 Maja, 2015 - 00:34
Zgłoś, aczkolwiek żadnej obrazy oczywiście nikt nie znajdzie. Tak się akurat składa, że cały czas posługuję się Twoimi słowami. Możesz prześledzić nasz dialog. Nie uważam też z racji wyżej wymienionych powodów można było mówić o chamstwie z mojej strony.
"Kryteria" wyboru Caracali
5 Maja, 2015 - 14:01
I wierzę temu co opisał red.Janecki:
"Kiedy kupuje się helikopter, auto, komputer czy telefon komórkowy nie chodzi o to, żeby miały one 1200 funkcji, z czego 1195 zawodnych, lecz aby miały to, co niezbędne i były absolutnie niezawodne.
Nic tak mnie ostatnio nie ubawiło, jak uzasadnienie, jakie wojskowi i politycy PO przedstawiają przy okazji wyboru helikopterów Caracal dla polskiej armii. Szczególnie wojskowi zachowują się w tym wypadku jak dzieci, które zobaczyły nowy gadżet. Jeśli się traktuje infantylnie kwestie technologii, szczególnie wojskowych, postrzega się gadżety na sposób magiczny, a nie praktyczny i zdroworozsądkowy. Wojskowi przekonują nas, że w warunkach konkursu sformułowali takie oczekiwania, że właściwie helikopter powinien nie tylko niezawodnie latać, strzelać i nie dać się zestrzelić, lecz prać, gotować, szyć, ale także pełnić funkcje spa, salonu kosmetycznego i centrum rozrywki. (...)"
http://wpolityce.pl/polityka/241835-decyzja-w-sprawie-zakupu-helikopterow-to-albo-infantylizm-wojskowych-albo-oszustwo-politykow
Jaki "sztab" PSZ, takie zamówienie, vs. notka Kapitana Nemo:
http://niepoprawni.pl/blog/kapitan-nemo/kabaret-bronislaw-przedstawia-skecz-o-bezpieczenstwie
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Elig
4 Maja, 2015 - 23:45
Dla mnie smutne jest to, że potrząsanie kandydatami nazywamy nawet my - atakiem.
Przecież to najkrótsza droga, aby wychodować drugiego bolka z fajansów.
Kiedy, jak nie w kampanii, mamy im futro przetrzepać?
Jak już się ubiorą w "majestat"?
Trzeba potrząsać i patrzeć, co się "wysypie".
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@Leniwiec
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika pacyna został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
4 Maja, 2015 - 23:57
Masz rację Leniwcze. Tu wypadnie dziadek z Wehrmachtu, tam "Tora", jescze gdzieś indziej judaszowe Srebrniki...
"Syn na łóżku obrzezany,
Lecz dlaczego obrzezany,
Żona do mnie śmieje się,
Jam Żydówką mężu jest"...
To z twórczości zespołu "Piersi". Mi ten utwór się podobał, jak i cała płyta.
Pacyna
5 Maja, 2015 - 00:19
W tych wyborach najbardziej oczekuję pięcioramiennych, czerwonych gwiazd
z kremlowską dedykacją.
Nieprzypadkiem putas front zatrzymał i czeka na wyniki przywiślańskie...
A z twórczości artystycznej, nieodmiennie kładzie mnie z bólem brzucha
"Kuuuba?" z kabaretu Dudek.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@Leniwiec
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika pacyna został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
5 Maja, 2015 - 00:26
Tłumaczenie wszystkich decyzji Moskwy, Berlina, Waszyngtonu etc. uważam za nadmierny egocentryzm. Nie jesteśmy aż tak istotni, nie jesteśmy pępkiem świata.
Pacyna
5 Maja, 2015 - 00:51
Jesteśmy wisienką na tort putasa.
Kluczem do odbudowy sowieckiego imperium.
I dlatego zakwalifikował nas jako drugiego wroga po USA.
Z rozkoszą rozwaliłby Polskę, bo wtedy pribałtyka poddałaby się sama.
Ale to nie będzie takie proste, bo Polska to nie tylko rząd, który udało się obsadzić
matriochami i zdrajcami.
Polska to przede wszystkim Polacy.
Wykształceni i nieobliczalni w wypadku zagrożenia wojną.
To nie stado zahivionych, zapijaczonych i naćpanych ordyńców,
jakimi może putler dysponować.
I on to wie, tylko wzorując się na poprzednikach od lenina
począwszy, próbuje grać strachem.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed
5 Maja, 2015 - 01:01
Czterdziestu na jednego to za mało aby pokonać Polaków... raz już się o tym przekonali nad Wisłą.
Putas zrobi wszystko aby tu władali jego poplecznicy ... ale jest jeszcze ten polski duch, który już nieraz płatał figle zaborcom.
@Leniwiec Seed
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika pacyna został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
5 Maja, 2015 - 00:59
Gdyby tak było, to już by Polski nie było. Bramy do wrót Europy leżą prze Smoleńskiem i przed Lwowem. To są tak zwane Bramy- "smoleńska" i "przemyska". To z militarnego punktu widzenia.
Polska mogłaby mieć znaczenie, gdyby była niepodległa i suwerenna. Na to jednak się nie zanosi. A same ujęcie Polski jako drugiej po USA...a w czym my Rosji zagrażamy? Nie czym możemy, lecz właśnie w czym tu i teraz zagrażamy...w niczym. To jest właśnie ta magiczna presja. Niczym nie poparta.
Pacyna
5 Maja, 2015 - 01:19
Pytanie co do pozycjonowania wroga, powinieneś stawiać putasowi, ja tylko zacytowałem
narrację moskwy.
A w pozostałej częsci Twojego wywodu, z przykrością rozpoznaję znaną nam na NP,
motywację o rzekomo "nic nie znaczącym Kaczyńskim" "którego nie opłaciłoby się moskwie zabijać".
Że było inaczej, to dziś już dla nikogo nie powinno być tajemnicą.
Mityczne bramy, o jakich wspominasz, miałyby jakiekolwiek znaczenie, gdyby nie istniał
transport lotniczy i otwarta granica z Królewcem.
Jeszcze raz powtarzam, putas obawia się mobilizacji Polskiego Pospolitego Ruszenia.
Obawia się powtórki z błędów ojców komunizmu, którzy mocno przecenili
wyniki swojej "pracy ideologicznej".
Spaliły na panewce w zderzeniu z Polską Religią i Tradycją.
Powtórki rosjanie satrapie nie wybaczą.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Putler już doszedł do ściany.
5 Maja, 2015 - 01:31
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Mindzie
5 Maja, 2015 - 01:46
To nie mogło się inaczej potoczyć.
To już nie cccp.
Zostało 120 mln z tendencją spadkową.
Do tego dziesiątkują ich "wynalazki" komuny, które w pierwotnym
założeniu pomagały w utrzymaniu dziczy w ryzach,
ale dziś są dla nich wyrokiem śmierci.
Coś za coś - samogon, hiv, "krokodił" to nie droga do przetrwania.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika pacyna nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Leniwiec Seed5 Maja, 2015 - 06:55
Owe "mityczne bramy" przypominają o sobie przy okazji każdego konfliktu, ostatni- II WŚ- to wielkie bitwy, które się o nie rozegrały, pomimo niezliczonej ilości samolotów, które obie strony posiadały.
Ja osobiście pozostanę przy swoim zdaniu, iż przeceniamy rolę Polski w całej układance, szczególnie, iż rolę lidera w regionie mają w chwili obecnej Węgry.
Pacyna
5 Maja, 2015 - 12:59
Węgry nie graniczą z Pribałtyką, a i Kaliningrad nie jest dla nich zagrożeniem.
Nikomu też nie odmawiam prawa do własnego zdania, choć często
staram się to zdanie z interlokutora wydobyć:)
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
jestem niepoprawnym optymistą
5 Maja, 2015 - 08:29
dlatego spodziewam się doczekać dnia gdy putas sam będzie jedną z wisienek na torcie rosja konsumowanym przez sąsiadów.
To nie ''atak"
4 Maja, 2015 - 23:58
Święte słowa!
Zwrócenie uwagi - atak.
Niechęć i obnażenie złych stron - atak.
Wygrzbanie kompromitujących fragmentów życia - atak.
Ludzie, jest demokracja i KAŻDEGO trzeba prześwietlić - o to w tym chodzi!
Żadne "ataki" tylko chęć poznania kandydata "od podszewki".No chyba, że jedno hasło ubiegającego się o prezydenturę, jego styl i ubiór wystarczy. Jeśli tak to głosujcie na Ogórek. Piękna kobieta to jest...
Konserwa
5 Maja, 2015 - 00:22
Witam
Tak właśnie wybrali rudego.
ładnie się szczerzył.
I nikt nie miał pojęcia, że to nie uśmiech, a rechot szyderczy.
Pozdrawiam
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
To jest piękna kobieta? - To
5 Maja, 2015 - 00:22
To jest piękna kobieta? - To Ty chyba nie widziałeś pięknych kobiet? Kobieta to musi mieć kształty i krągłości aby można było za co złapać; i tych braków nie zamaskuje występowanie publiczne pani Ogórek w nocnej koszuli...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Specjalnie nie jestem zdziwiony nagonka na Kukiza.
5 Maja, 2015 - 00:25
To przeciez normalne, ze polityczny establishment broni sie jak moze przed ludzmi nowymi w polityce - bo moga oni "namieszac" nie znajac ukladow i ukladzikow.
Nienawisc do "nowych" jest niezalezna od miejsca na scenie politycznej.
Dlatego warto dzisiaj glosowac (przynajmniej w I rundzie - bo jak sie wydaje Komorowski i tak w tej pierwszej rozgrywce nie wygra) na Kukiza - zobaczymy do jakiego stopnia dojdzie panika i strach przed nowym w dotychczasowym "aparacie" politycznym: i tej lewej i tej prawej (po prawdzie malo prawej) stronie sceny.
mikolaj
Nagonka?
5 Maja, 2015 - 10:39
Jaka nagnka?Jedna napewno nie podlega dyskusji,tzn;Kukiz nigdy nie powinien starać się o prezydenturę,kraju którego jest rzekomo patriotą.To jest stanowisko zastrzezone raczej dla wytrawnego polityka,bez względu na opcję polityczną jakiej jest przedstawicielem a nie piosenkarza estradowego.Do law sejmowych czemu nie ale nie do prezydentury.jesli takimi kategoriami będziemy sie kierować ze kazdy może to pomóżmy jakiemus np uzaleznionnemu od czegoś tam zostać prezydentem bo fajnie mówi i trafia w swoich wypowiedziach w oczekiwania wyborców a jak przyjdzie problem to wzorem tuska wyjedzie na narty lub schowa się do szafy jak powiatowa lekarka.Mozna powiedziec ze prezydent ma doradców owszem ale pozostaje pytanie o wartosci narodowe tych doradców jakimi bedą się posługiwac i ska wiadomo że nie będa anty?Dajmy sobie spokój z tym Kukizem bo to po prostu jest naprawdę mało poważne.Artysta to artysta i takim pozostanie na zawsze,chyba że coś mu odwali i zajmie sie hodowlą strusi bo usłyszał ze to dobry interes i pan Kazio zbudował już drugi dom i kupił działkę na mazurach.Co do strachu klliki rządzącej to jest on duży ale jeszcze większy wsród urzedasków,którzy dzięki tej władzy maja pracę i duzo kredytów do spłaty.Oni mają już pełne portki,bo jak nie wygra teraz buul i nadzieia to nowa władza oczysci troszke urzędnicze stołki a co wtedy?Zmywak i co dalej?Bary mleczne pozamykali bo zachciało im sie mc donalds,a taki urzedasek tam nie pójdzie podawać big maca i stawiac pytanie;czy frytki do tego,wyginając gebę w fałszywy usmiech.On tego nie potrafi i szkolenia nie pomoga.
Jeszcze zaświeci słoneczko
"Nienawisc do "nowych" jest
5 Maja, 2015 - 14:59
"Nienawisc do "nowych" jest niezalezna od miejsca na scenie politycznej"
Nie nazwałbym tego nienawiścią, raczej brakiem zaufania tych, co znają dokonania "wcześniejszego Kukiza". Nie wierzę w gwałtowne "przemiany" człowieka już dojrzałego, jakiś cud się zdarzył, czy co? Łatwiej uwierzyć w zadaniowość. I to zauroczenie JOW...
Stasiek
Do niedawna Kukiz twierdził,
5 Maja, 2015 - 12:07
Do niedawna Kukiz twierdził, że w drugiej turze nie poprze zadnego kandydata. O tym, ze ma coś za zle platformie mówi dopiero teraz. Widziałam na YT jego sztandarową piosenkę "Jak ja was k...y nienawidzę'. Pojawiają się tam równiez twarze Kaczyńskich. Na stronie fb Dudy, kukizowcy (również korwiniści) stale atakują Dudę. Oni w drugirj turze nie będą głosować na Dudę.
Duda Duda i się uda
5 Maja, 2015 - 12:26
Nie mam zaufania do Kukiza, on i inni celebryci POpierali PO, i nagle odmiana o 360 stopni.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
JJJ
5 Maja, 2015 - 12:55
Witaj
Dokładnie tak.
Na czas wyborów nawet brunek robi za "przeciwnika" putasa.
Choć nie przeszkadza mu to, aby po cichu nadal
obezwładniać Polską armię.
Czas wreszcie odrzucić "naiwne pogłądy dobrych ludzi" i
zacząć patrzeć zimno i długofalowo.
Aby znów nie być "uwiedzionym" przez cynicznych cwaniaków
pozbawionych zasad.
NIC NA SŁOWO.
Tylko owoce.
Pozdrawiam
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Drobna uwaga
5 Maja, 2015 - 13:38
Obrót o 360 stopni oznacza, iż znaleźli się dokładnie w tym samym miejscu, zwróceni dokładnie w tym samym kierunku...
Pacyna
5 Maja, 2015 - 13:49
Fakt.
A z faktami się nie dyskutuje:)
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze