Polskę trzeba wziąć za pysk.
Niestety... to bardzo smutna konstatacja. Lecz innej drogi wyrwania się z tego szamba nie widzę.
A jak nie uczynimy tego sami, to inni to zrobią. Najpewniej Berlin, albo Moskwa i będziemy posłusznie chodzić w obcym zaprzęgu.
Oczywiście będę głosował na Andrzeja Dudę. Na dzień dzisiejszy nie ma lepszego kandydata. Lecz czy jest on Herkulesem mającym przed sobą stajnie Augiasza? Czy on jest chociaż twardym Viktorem Orbanem mającym odwagę bezczelnej Europie i światowym banksterom powiedzieć – nie?
Otóż Andrzej Duda jest potrzebny tylko po to, by przerwać ten chocholi taniec niemocy i bezsilności i wygonić Ali Babę i czterdziestu rozbójników z jaskini pełnej skarbów, jaka jest Polska.
Jednakże już w chwilę potem, zakładając, że Duda wygra, a na jesieni wygra PiS, jest tak wielki ogrom zadań i tak wielki sprzeciw materii, że Andrzej Duda, wraz z Jarosławem Kaczyńskim nie dadzą rady.
Jeżeli obaj są prawdziwymi mężami stanu, z silnym imperatywem państwowo-twórczym, mającymi na myśli wyłącznie polską rację stanu i poprawę dobrobytu biednego społeczeństwa, to bardzo szybko muszą stworzyć podstawy dyktatu, żeby tego brzydko nie nazywać dyktaturą.
Bo będzie wtedy potrzebna żelazna pięść. Inaczej się nie da. Zmarniejemy, zgnijemy i rozpłyniemy się po świecie, a polskie bogactwa przypadną tym co zwykle: - międzynarodowym hochsztaplerom, światowym korporacjom i garstce, może setce najbogatszych ludzi świata.
Takie ważne zadania staną przed tymi, którzy będą konsekwentnie chcieli odzyskać suwerenną Rzeczpospolitą:
- Jak zmienić wybitnie szkodliwą, specjalnie skonstruowaną pod partyjniactwo konstytucję?
- Jak doprowadzić do odzyskania i odbudowy polskiego przemysłu i gospodarki?
- Jak rozliczyć tych, co nakradli i odebrać im to co się da?
- Jak ukarać i zepchnąć w niebyt tych skorumpowanych i amoralnych polityków i urzędników, którzy doprowadzili do tragicznego poziomu państwa?
- Jak odrodzić polską armię, wzmocnić bezpieczeństwo państwa i przegonić tych wszystkich kacapskich generałów?
- Jak przeobrazić polski wymiar sprawiedliwości, by Polska ponownie stała się państwem prawa? Jak się pozbyć komunistycznych sędziów i prokuratorów, jak rozbić korporacje z królującym tam nepotyzmem i jak przywrócić należyta rangę sądom i sędziom?
- Jak odsunąć tych wszystkich "ekonomistów" – Balcerowiczów, Rosatich, Krzysztofów Bieleckich i innych, którzy działają na zamówienie światowych szubrawców i złodziei?
- Jak odzyskać bądź, co bądź publiczne media, by ponownie stały się obiektywną "czwartą władzą"?
I na koniec, kto wie, czy nie najważniejsze zadanie w tym bagnie – przeprowadzić pełną dekomunizację i lustrację, pozbyć się na zawsze Ludzi Systemu, którzy faktycznie z cienia rządzą Polską, tych wszystkich niedobitych kacapskich służb, tych, z WSI, tych byłych ubeków, którzy opanowali całe sektory gospodarki, całej tej tajnej mafii. Wachowskich, Dukaczewskich i setkę innych?
Potężna lista i epokowe zadanie.
Lecz nie do uniknięcia, jeżeli chcemy silnej suwerennej ojczyzny, kraju wolnych i zamożnych obywateli. Państwa, gdzie inni będą poszukiwać pracy, tylko my już nie popełnimy błędów zgniłej Europy, nie wpuścimy terrorystów, nie dopuścimy multi-kulti, które się kompletnie skompromitowało, a idei i poglądów nie będą narzucać zboczeńcy i dewianci. Homoseksualizm jest chorobą i tego trzeba się trzymać.
Czy Jarosław Kaczyński wespół z Andrzejem Dudą są zdolni do przeprowadzenia tak ogromnego zadania? Niestety – nie sądzę.
Potrafię jednak sobie wyobrazić, że gdyby prezes Kaczyński w interesie państwa, oddał część swojej władzy, gdy już wygra wybory i utworzy zespół, jakiś triumwirat, albo radę konsulów, a w nim powiedzmy, na czele takiej władzy wespół z prezesem Antoni Macierewicz, Romuald Szeremietiew, oraz Mariusz Kamiński, to może (???) byliby zdolni stworzyć podwaliny pod nową Polskę.
Popatrzmy co oferują dzisiaj pozostali, już zatwierdzeni kandydaci na prezydenta Polski. Pomińmy tu obecnego prezydenta Komorowskiego, bo niestety dobrze wiemy na co go stać i dał się poznać, jak zły szeląg.
- Janusz Korwin Mikke – wystarczy popatrzeć wstecz na minione 30 lat by łatwo ocenić, co ten człowiek jest wart – destrukcja i zbliżenie z Rosją
- Magdalena Ogórek – utrwalanie i ochrona post-komunizmu w Polsce
- Adam Jarubas – utrzymanie złodziejskiej i skorumpowanej mafii PSLu na prowincji
- Paweł Kukiz; fajny chłopak, ale bądźmy poważni, co można w Polsce zmienić, bazując na cokolwiek szczątkowym haśle utworzenia JOWów? Dzisiaj JOWy, to tylko woda na młyn lokalnych szubrawców z PSL, PO, i reszty
- Grzegorz Braun; też fajny chłopak ale utopista i raczej marzyciel ideolog, a nie twardy przywódca państwa na krawędzi upadku
- Resztę sobie daruję, bo to typowy folklor.
Czy ktokolwiek uważa, że tak głęboką rekonstrukcję państwa można przeprowadzić na zasadzie obywatelskiej umowy społecznej? Bardzo w to wątpię. Opór będzie zbyt silny, bo beneficjentów bagna III RP jest jednak sporo.
Natomiast przewrót rewolucyjny niesie za sobą ryzyko, że władzę znowu przejmą demagodzy i oszuści, którzy będą realizować cele właśnie, albo mocodawców, którzy ich będą wspierać ( obce rządy, miejscowi oligarchowie, międzynarodowe korporacje).
Ważnym zadaniem nowej, twardej władzy będzie także przeoranie mentalności Polaków. Dosyć już cwaniactwu, kombinowaniu i korupcji i bylejakości. Każdy Polak powinien być dumny ze swojej pracy i należycie za nią opłacany. Skończy się wówczas emigracja zarobkowa, która w rzeczywistości jest perfidnym planem dostarczania taniej siły roboczej dla zachodnich gospodarek. Powtórzę po raz setny: - "Państwo jest bogate bogactwem swoich obywateli" (Adam Smith). Budowanie nowej edukacji. Budowanie nowego etosu urzędniczego (każdy urzędnik jest osobiście odpowiedzialny za swoje decyzje). Budowanie, a raczej odbudowanie tradycyjnej, polskiej kultury, z wszystkimi wartościami chrześcijańskimi i łacińskimi. Stop ogłupiającej i nachalnej pop-kulturze. Nawet ta masowa może mieć wymiar artystyczny, którego zapewne nie ma taniec na rurze, czy walki roznegliżowanych kobiet w kisielu.
Oczywiście ja dobrze wiem, co to jest polityka i działania polityczne. I jak ostro na świecie zwalczane są twarde reżimy, które starają się przeciwstawić ogólnoświatowemu zakłamaniu i pazerności elit. Wiem, jaki wrzask by się podniósł za granicą, a także w samym kraju. Wybicie się Polski na suwerenność jest zabronionym scenariuszem. Przedsmak tego mieliśmy za rządów PiSu – jak wściekle zwalczani byli Kaczyńscy, a jeden z braci przypłacił to własnym życiem.
W planach władców świata nie ma na razie zgody na Polskę suwerenną. Jak to widzę, chociaż większość obywateli nie zdaje sobie z tego sprawy, przeznaczono jej rolę kolonii.
Mija dwa lata, jak przyleciałem z Brazzaville, stolicy Konga i osobiście widziałem, jak jeden z najbogatszych w surowce krajów świata, jest świadomie rujnowany przez Belgów, Amerykanów, Chińczyków, Rosjan i inne międzynarodowe instytucje.
Czy przypadkiem takiej samej roli nie przeznaczono Polsce? Tym bardziej, że u władzy jest tyle pasożytów, niby – polaków, którzy z całym zapałem takiemu scenariuszowi będą służyć ze wszystkich sił.
Czy to oznacza, że nie ma szans? Orbanowi pozwolono rekonstruować Węgry, popędzić szubrawców z Unii Europejskiej, banksterów i korporacyjnych hochsztaplerów. Lecz Węgry to kraj niewielki i nikt specjalnie się nie wysila, bo straty dla złodziei też raczej nie są duże. Tak samo jest z Islandią, która nawet ostatnio zdecydowała, że do Unii Europejskiej wchodzić nie będzie.
Lecz Polska, to znacznie bardziej łakomy kąsek. Nawet stan bogactw naturalnych jest ukrywany przed narodem. A potencjał siły roboczej? A ogromny rynek zbytu?
Po I-wszej Wojnie Światowej Polska również była niechcianym bękartem. Ileż między innymi Ignacy Paderewski musiał się napracować, by doprowadzić do światowej zgody na zaistnienie niepodległej Polski.
Uważam, że tym, co pójdą w jego ślady będzie jeszcze trudniej.
Może to co piszę, o tej konieczności "przejściowej dyktatury" to utopia. Lecz jakoś nie widzę, żeby inaczej można było wyjść z impasu.
A czas leci... 25 lat zmarnowano. Jest coraz gorzej – coraz mniej suwerenności, coraz mniej bogactwa – i co najgorsze, coraz mniej obywateli.
Jak już nas w pełni skolonizują, a z nas – Polaków uczynią bezwolnych poddanych, to rozważania, jakie władze powinniśmy mieć w Polsce stracą całkowity sens.
Bo nie będziemy mieli nic do powiedzenia.
.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 7345 odsłon
Komentarze
jazgdyni
30 Marca, 2015 - 16:42
Witaj
Gdyby (przy założeniu wygranej) wykonać chociaż 30 % Twoich założeń, byłaby to najpiękniejsza kadencja po II wojnie. Najważniejsza jest nowa, prawdziwa Konstytucja, a nie jakaś atrapa pisana pod szubrawców i sąsiadów. Mając dobrą Konstytucję możnaby w przeciągu pełnej kadencje uporządkować chociaż sferę prawną.
NMusimy dążyć do tego by spełniły się Twoje (NASZE) marzenia o Polsce prawdziwej i dumnej, dumą swoich obywateli.
A potem Alleluja i do przodu...
Pozdrawiam
@Myślidar
30 Marca, 2015 - 18:01
Witaj
Dlatego też postawiłem nową konstytucję na pierwszym miejscu. Tu jest klucz do naprawy.
A drugim jest taki system, że do władz (co rozumiem również sądy i komendanci policji) wybierają obywatele tylko tych, których dobrze znają.
Żadnego przywozenia w teczkach, żadnych partyjnych nominatów.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Jazgdyni
30 Marca, 2015 - 17:23
Jest na to sposób.
Po odzyskaniu władzy w kraju, Prawica musiałaby się
częściowo podzielić władzą.
Spośród Obywateli o nieskazitelnej przeszłości, i to nie tylko
w jednym pokoleniu, powolać Trybunały Obywatelskie.
Drugim warunkiem trzeba byłoby wprowadzić
bezwarunkową odpowiedzialność IMIENNĄ.
Bo głównym powodem obecnej sytuacji
jest demon o nazwie "odpowiedzialność zbiorowa".
To za tym parawanem ukrywają się złodzieje i zdrajcy.
I wtedy zaręczam Ci, że nie zdążymy z dopilnowaniem lotnisk...
Pozdrawiam
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@Leniwiec Seed
30 Marca, 2015 - 18:04
Witaj
Bezwarunkowa odpowiedzialność imienna. I dodam. nieprzekraczalna data wykonania zadania.
To warunki sine qua non prawidłowego rozwoju.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Nie zgadzam się z tytułem
30 Marca, 2015 - 18:36
abstrahując od treści notki...
Polska jest wzięta za pysk od lat a od 8 lat przyciśnięta pyskiem do ziemi.
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
@Zolmar zgadzam sie z Toba to nie Polske trzeba wziasc
30 Marca, 2015 - 19:41
za morde tylko polactwo i postPRLowska bande ktora niszczy Polske.
Czas budowac barykandy, a nie pisac ksiazki ku pokrzepieniu serc i czekac w domu na cud ze ksiaka obudzi narod.
Arogancja rzadzacej mafi w ostatnim czasie przybiera na sile, juz bez ogrodek pokazuja kto w Polsce rzadzi ma rzadzic.
WSIoki i postkcapskopRLowskie sluzby wraz z sadownictwem znowu pokazala swoje oblicze zdjeli wlasciwie juz swoja maske i roboia z narodem co chca - wyrok na Kaminskiegoi ze tknal ta bande jest tego najswierzszym przykladem.
Nastepny moze byc skazany Kaczynski ,Ziobro i kzady inny Kowalski co stanie im na drodze- winny czy nie byle by na postrach i na pokaz kto tu jest panem.
@WnK
30 Marca, 2015 - 20:37
To własnie wymieniłem w punktach.
I chyba dla wszystkich zrozumiałe, kogo za pysk trzeba wziąć.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Oj Zolmar
30 Marca, 2015 - 20:35
Nie zrozumiałeś ironii i przewrotności tego tytułu.
Ale prawidłowo razumujesz.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Nie zrozumiałeś ironii i przewrotności tego tytułu.
30 Marca, 2015 - 21:03
"Nie zrozumiałeś ironii i przewrotności tego tytułu. Ale prawidłowo razumujesz."
To oksymoron
Nie można prawidłwo rozumować nie rozumiejąc :)))
Jakbyś się zastanowił to byś zauważył, że twoja ironia jest w koalicji z moim podtekstem.
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
Można, jak się chce
30 Marca, 2015 - 21:36
Ironii tytułu nie zrozumiałeś, a dalej już rozumujesz prawidłowo.
Ale ja tutaj nie chcę prowadzic dyskusji o dupie Maryni.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Ironii tytułu nie zrozumiałeś,
30 Marca, 2015 - 21:59
Bo ja głupi Moher jestem, ty z miasta Wojciecha Sz. a tam są sami mądrzy ludzie.
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
nie rozumiem - dlaczego "pysk"
31 Marca, 2015 - 09:02
Jak Polak może użyć takiego określenia.
Pozowanie na Marszałka? Co wolno wojewodzie, to nie tobie...
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
31 Marca, 2015 - 10:14
Dokończ, dokończ - nie krępuj się.
Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.
Miej chociaż odwagę, gdy obrażasz, wypowiedzieć to. Tym się różnią ludzie uczciwi od hipokrytów.
I dlatego, mimo, że marszałkiem nie jestem, lecz mam tylko jego poględy, będę powtarzał:
Chamstwo trzeba wziąć za pysk...
Bierz dupę w troki i spier...j do swojego gównianego kraju!.
Choć nieraz mówię o durnej Polsce, wymyślam na Polskę i Polaków, to przecież tylko Polsce służę.
Ja też potrafię w mordę bić.
Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy.
– Panie marszałku, a jaki program tej partii?
– Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Spróbuję, czy Polską można rządzić bez bata.
[ Cytaty z wypowiedzi i publikacji marszałka Józefa Piłsudskiego]
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Polskę trzeba wziąć za pysk...
30 Marca, 2015 - 19:13
Autorze, czy naprawdę nie masz obaw, że już za tak sformułowany tytuł... nawt sąsiad z Gdyni, może wybić Ci ząbki :-))?
Janusz, prosząc - bez urazy.... ale należy ważyć słowa - jak sądzisz ?
Polskę, która jest tak wymęczona - przynajmniej od 1945 AD, chcesz brać za pysk ?
Tutaj się prosi wyłonienie człowieka, który odważy się wziąć to wszystko za uzdę !!!
..... a i jeszcze coś, jeden nawet najsprawniejszy "FURMAN", nic nie wskóra, bez 75 % poparcia swoich Rodaków.
3maj się palmy.... oczywiście Wielkanocnej !
M.
@maruś
30 Marca, 2015 - 20:48
Czy mam ci tu Marku zacząć cytować Marszałka?
Znasz przecież jego poglądy i słowa.
Mówił tak ostro aby wstrząsnąć i trafić do zadżumionych.
Tal czasami trzeba i nic na to nie poradzę.
W rękawiczakch to obecnie pracuje ginekolog.
Pozdrawiam
Ps. "Tutaj się prosi wyłonienie człowieka, który odważy się wziąć to wszystko za uzdę". Uzda, pysk - delikatna różnica w słowach. I nie udawaj, że myslisz iż ja cały naród za pysk chcę brać. Tylko tych, co trzeba.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Dzisiejszy wyrok skazujący Mariusza Kamińskiego
30 Marca, 2015 - 20:13
utwierdza mnie tylko w jednym.
Tego szamba demokratycznie obalić sie nie da.
Dziecięcą naiwnością jest wiara w uczciwość wyborów, że tak odzyskamy Polskę.
Jesteś Polakiem? Zastrzeliłbym się, gdyby w moich żyłach płynęła inna krew. W. Łysiak
@koncerz
30 Marca, 2015 - 20:45
To prawda, wyrok jest szokujący i jak głębiej poszperać, to również bezmiernie idiotyczny.
Bo jest to również wyrok sędziego z 7 letnim stażem, na sądy wyższej instancji, które dwukrotnie uniewinniły Kamińskiego i których sędziowie mają trzykrotnie dłuższy staż.
to właśnie o tym pisałem - musimy zweryfikować sądownictwo. Nic w Polsce nie będzie działało sprawnie, jak takie miernoty pozostaną sędziami. Co rusz sędziowie się kompromitują. Ile już takich Tuleyów było ostatnio. Im głupszy, tym bardziej arogancki.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
To prawda, wyrok jest szokujący i jak głębiej poszperać, to ró
30 Marca, 2015 - 21:10
Bo to nie jest wyrok na skazanie (bo wiedzą, że ten wyrok nie jest do obrony) ale o podważenie zaufania do PIS (czytaj A. Dudy) przez słabe i podatne na manipulacje społeczeństwo.
Z tego co przekazano z wyroku to wyrok do obalenia przez początkującego prawnika. Ale to będzie już PO wyborach i na to liczą.
http://niezalezna.pl/65574-jaroslaw-pinkas-uniewinniony-zlamano-mi-zycie-dowody-byly-szyte-i-preparowane
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
Tak czy owak po nerwowych dzialaniach PObolszewi i ich
30 Marca, 2015 - 21:52
mocodawcow w sluzbach w sadownictwie i propagandzie widac ze czerwona cholota sie boji.
Bola dzis wystawili wtelewizorni i znowu sie zapetlil w prostymtekscie co mu napisali.
Prezciez ten debil nie tylko nie potrafi myslec logicznie, ale nie potrafi przeczytac tez co mu sie tam na ekranie wyswietla.
Mowil dzis ze Polska nie wejdzie do strefy euro tak szybko i nie bedzie to za roka za dwa tylko duzo wczesniej, apozniej cos pieprzyl be sensu o tym ze polacy glosowali za wejsciem do strefy ero tak ze juz przeglosowali ze wejda do strefy i on zrobi referendum-belkot bula do potegi n.
popieram w 100%
30 Marca, 2015 - 22:03
za wszelką - WSZELKĄ - cenę wygrać i wziąć za mordę ten esbecki burdel. Nie było nigdy nawet minuty oczyszczenia i wrzód wrósł w kraj głęboko. Wyciąć. Bo jak nie, to odrośnie.
Jak śpiewał już lata temu Alice Cooper - "No More Mr. Nice Guy"
5*
Jazgdyni
31 Marca, 2015 - 00:05
nie podoba mi się rola wyplatacza koszyków w skansenie pod nazwą Polska dla bogatych turystów z zachodu. Postawę "ciepłych kluchów" trzeba napiętnować oby tylko jeszcze jakiś Naczelnik się objawił...
Pozdr.
hobo
na jakiej podstawie ta opinia?
31 Marca, 2015 - 09:07
(cytuję)
"Grzegorz Braun; też fajny chłopak ale utopista i raczej marzyciel ideolog, a nie twardy przywódca państwa na krawędzi upadku"
Czyzby szanowny JzG sugerował, że dr Andrzej Duda wyniesiony na partyjnej poduszce - jest właśnie tym twardzielem?
Wolne żarty.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
31 Marca, 2015 - 10:23
Oto twardziel Braun, wprawdzie nie na poduszkach, ale spokojnie wyniesiony.
Polecam 2 min.
Ps. Ja nikomu nie zabraniam kochać Brauna. No właśnie... on jest dobry do kochania.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@JzG - celne porównanie
31 Marca, 2015 - 10:41
Podczas, kiedy policja wywlekała Grzegorza Brauna protestującego w PKW przeciw skandalowi wyborczemu - systemowy kandydat prawił o "zaniechaniu rewolucyjnych zachowań". Rzecz w tym, że Grzegorz Braun jest kontr-rewolucjonistą. Pan dr Duda powinien o tym wiedzieć.
Dr Duda apelował również do.... Komorowskiego (!) o odwołanie PKW. Sądzę, że pą presidą okroppnie się przejął...
Prokurator Seremet też zapewne, jest taki wrażliwy...
https://pl-pl.facebook.com/goscniedzielny/posts/10155103314705291
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
31 Marca, 2015 - 11:34
Dodajesz anonimowy cytat (tak, tak - szukałem na facebooku i w Gościu Niedzielnym), który ma wspierać twoje przekonania.
Na tyle ciebie cenię, że wiem iż stać cię na własne argumenty. Nie wspieraj się czyimś zdaniem bez potrzeby.
Ja nie zamierzam występować przeciwko tobie i atakowac twojego kandydata. Ja tylko mam swojego kandydata i jego właśnie wspieram.
I potrafię to uzasadnić swoimi własnymi przemysleniami.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
czy chodzi o to, co mówił Andrzej Duda 20 listopada?
31 Marca, 2015 - 20:41
proszę - w 18'10'' przemawia Andrzej Duda krytykując "zachowania o charakterze rewolucyjnym", "nie dziwi się TYM LUDZIOM, że są zdenerwowani". etc.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
31 Marca, 2015 - 21:54
Szanowna Pani , wbij sobie Pani raz do głowy że wybory prezydenckie to starcie zawodników wagi ciężkiej, stosując terminologie bokserską.
G.Braun z całym swoim dorobkiem i tzw. rozpoznawalnoscią to na dzień dzisiejszy zawodnik wagi lekko-pół śmiesznej, idąc dalej w tej bokserskiej terminologi.
Ja widze tylko jeden sposób na zaistnienie, a to tylko wtedy gdyby PKW zakwestionowała ilość podpisów. Wówczas mielibyśmy kolejnego politycznego "męczennika"
JzL...
31 Marca, 2015 - 22:48
za przeproszeniem idzie poprawa.Bardzo rażą mnie takie zwroty jak "wbij sobie Pani do głowy"..bo wyrażają brak szacunku do kobiety i do osób,które czytają komentarz.Podobnie zresztą z tym "pyskiem",czemu dałam wyraz na gadaczce.Oczekuję kultury od Polaków.Od rusków i ukraińców nie koniecznie..Ale od Polaków owszem.Czy za dużo wymagam?Pozdrawiam
Verita
@Verita
31 Marca, 2015 - 23:02
Napisałem ostro ale w granicach tolerancji - jesli uraziłem to przepraszam
@Verita - dziękuję
1 Kwietnia, 2015 - 14:51
Z adwersarzem zakończyłam dyskusję. Pozdrawiam - markowa
p.s. przeklejam z portalu ePrudnik.pl
W świetle zebranych tu informacji nie wierzę Andrzejowi Dudzie. Jego potencjalna prezydentura to klasyczna zmiana dekoracji, teatrzyk przygotowany dla ogłupienia społeczeństwa. Andrzej Duda jest dużo mądrzejszy od Bronisława Komorowskiego, jest doskonałym mówcą, świetnie się prezentuje. Jego prezydentura z pewnością będzie inna, bardziej dynamiczna, ale czy doprowadzi do zmiany statusu Polski z kraju wasalnego na kraj niezależny? Nie wydaje mi się. Andrzej Duda przemilcza zbyt dużo ważnych rzeczy, a na niektóre pytania nie odpowiada bo są zbyt niewygodne. Proszę na spotkaniach zapytać go o restytucję żydowskiego mienia bezspadkowego, o zasady prawne, które pozwoliły na obrady Knesetu na polskiej ziemi, o wysłanie polskich żołnierzy na Ukrainę.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
1 Kwietnia, 2015 - 14:54
wiem,wiem, bo dziś 1 kwietnia ;-)))))))))))))))))
i jeszcze perełka z FB
1 Kwietnia, 2015 - 14:55
Pan Grzegorz Braun to studnia wiedzy , jezioro możliwości , rzeka pomysłów i morze nadziei
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Kogo za pyski?
31 Marca, 2015 - 10:31
Kogo trzeba wziąć za pyski - to nikt tutaj nie ma raczej watpliwości. Być może, że nie obejdzie się bez odwieszenia wykonywania kary śmierci, co zresztą postuluje Grzegorz Braun, i co wśród wcale niemałej grupy największych zbrodniarzy i targowiczan, wywołuje nieskrywane i wyjątkowo mocne "dreszcze emocji".
jan patmo
@Jan Patmo
31 Marca, 2015 - 10:35
Jak nie ma w tle Ukrainy, to prawidłowo kojarzysz.
Panuj nad emocjami
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
panowanie nad emocjami - ciekawa sugestia
31 Marca, 2015 - 11:10
Sugestia protekcjonalna w tonie, rzucana z "wyżyn" intelektu.
Właśnie demokracja polega na rozhuśtywaniu emocji tłumu - i eksploatowaniu ich.
W kwietniu 2013 roku w Cork (Irlandia) Grzegorz Braun mówił tak:
"demokracja to jest spekulowanie na nastrojach tłumu - i to jest niegodziwe - i to jest podłe i ohydne".
Nie fair jest również imputowanie rozmówcom kierowania się wyłącznie emocjami. W ten sposób adwersarz jest zrównywany własnie z nierozumnym tłumem.
p.s.
Czy Grzegorz Braun nadaje się do kochania - nie nam sądzić, szanowny dyskutancie z Gdyni.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
31 Marca, 2015 - 11:28
Znowu uwaga ad personam, lecz niestety inaczej się nie da.
Jan Patmo prowadzi zacietrzewioną i emocjonalną walkę ze mną za każdym razem, gdy staję w obronie Ukrainy.
Właśnie emocjonalność powoduje, że nie może dojśc do dialogu. Nie jestem protekcjonistyczny, tylko stwierdzam fakt, że gdy tych niepotrzebnych emocji nie ma, to się dobrze rozmawia.
Niestety... podobnie jest u ciebie. Nie chcesz przyznać, że Braun cię fascynuje i nie dopuszczasz słów krytycznych przeciwko niemu. Z tej pozycji przyjęłaś, że nie lubisz Dudy i go zwalczasz.
Ja Brauna lubię, lecz uważam, że nie nadaje się na kierownicze stanowisko, nie ma do tego predyspozycji, mimo głoszenia słusznych i oryginalnych poglądów.
Ani Brauna, ani Kukiza nie lekceważę i obu obdarzam sympatią. Panią Ogórek uważam za kiepski trik Millera, a Jarubas jest wyścigowym zającem dla Komorowskiego. A JKM nie cierpię i jesli ktoś chce, to potrafię to uzasadnić.
Tak rozkładają się moje wyborcze sympatie. Pan Andrzej Duda ma, rachując na zimno, najwyższe kwalifikacje na to stanowisko. Jak napisałem - jest ogrom pracy do zrobienia. I to pracy żmudnej - urzędniczej, administracyjnej, prawnej i dyplomatycznej.
Jak sobie wyobrażasz Grzegorza Brauna realizującego krytyczne cele stojące przed Polską?
Postaraj się, bez złośliwości podać swoje przemyślenia. Może coś z tego przyjmę z przyjemnością
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@Jazgdyni...
31 Marca, 2015 - 11:48
... witaj Janusz.
Powiem, że bardzo mi się podoba postawa *Markowej*, w obronie swojego faworyta w wyborze prezydenta RP.
Ufam, że jest w komitecie pana Brauna. Dlatego jeśli pozwolisz , na Twoim blogu- zapytam :
Droga szanowna pani Markowa, cz pan Braun ma świadomość, że działa na korzyść kandydata Komorowskiego ?
Oczywiście pytam w kontekście pierwszej tury.
serdeczności dla miłych Państwa.
@Maruś - można jaśniej?
31 Marca, 2015 - 12:06
Bo nie widzę związku
Bóg - Honor - Ojczyzna!
a więc pięknie się różnimy.
31 Marca, 2015 - 12:00
Uzasadniam swoją "fascynację" Grzegorzem Braunem.
Nazywa po imieniu zagrożenia wiszące nad Polską. Szczególnie ze strony Izraela. Żądanie przez 'państwo położone w Palestynie' kolosalnego haraczu - z oparciu o prawo plemienne.
Nie unika sytuacji, w których głoszenie prawdy może ściagnąć na jego głowę nieprzewidywalne skutki w postaci represji. Nie boi się. Exemplum: ujawnienie agenturalnej działalności TW "Jana" czyli prof. Jana Miodka.
Jest zawsze w centrum wydarzeń wymagających reakcji na bezprawie, również jako reporter - niezawodnie obecny w historycznych chwilach by je dokumentować.
Umysł niezwykle lotny - szeroki horyzont obejmujący sprawy wielkiego świata i zdolny do odkrywczych wniosków.
Np. sprawa bliskiego starcia Chin z USA i implikacje polityczne wynikające z tej sytuacji.
Niezwykle wnikliwa analiza historyczna polskich zrywów niepodległościowych z punktu widzenia zachowania polskiej substancji materialnej i ludzkiej.
Rewelacyjna wprost genealogia - przedstawiona w książce wspomnieniowej jego mamy Zofii Reklewskiej-Braun.
Grzegorz Braun jest autorem filmów świadczących o ogromnej pasji odkrywania prawdziwej historii ojczystej.
'Towarzysz generał', 'Towarzysz generał idzie na wojnę', 'Eugenika w imię postępu', cykl 'Transformacja od Lenina do Putina', 'Plusy dodatnie, plusy ujemne', cykl 'Errata do biografii', 'Nie o Mary Wagner', 'Nie jestem ktrólikiem doświadczalnym' - to najważniejsze.
Na razie przerwę, by nie zamęczyć.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
31 Marca, 2015 - 12:03
czas na Oskara !!!!!!!!!!!
a co
po nagrodzeniu "IDY"
31 Marca, 2015 - 12:05
wątpię, by pan Grzegorz przyjął tę paskudną figurkę.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
31 Marca, 2015 - 12:13
Też tak myslę - wystarczy jak mu przyznają..............................Złote maliny
to też nagroda
a co
@markowa
31 Marca, 2015 - 12:19
Nie mam ani jednego słowa sprzeciwu przeciwko temu co napisałaś.
Zresztą w większości to wszystko znałem. To jest szlachetna i wybitna postać godna popierania.
Tylko... na miłośc Boską - nie na prezydenta PO!
Kiedyś w USA był podobny intelektualista i dobry człowiek - Jimmy Carter. Jego prezydentura była fatalna porażką.
Nie wiem, czy prezydentura Brauna była by porażką. raczej tak. Nie ma on nalezytego wsparcia, nie ma aparatu. Za Dudą stoi partia z bądź, co bądź, z 30% poparciem. To jest parę milionów Polaków.
Braun toczyłby głównie walki, aby przetrwać.
Też przerywam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Banderowców także za pyski!
31 Marca, 2015 - 11:17
Co do tego nie powinno być żadnych wątpliwości, że na Ukrainie banderowców powinni złapać za pyski sami Ukraińcy, i to jak najszybciej. A my tutaj mamy swoją robotę do zrobienia, z którą nie można dłużej zwlekać!
jan patmo