Gawrionie! Potrzebujesz nas!
Jestem przekonany, że tysiące blogerów i entuzjastów koczujących w internecie, nie zdaje sobie sprawy, że utworzenie popularnej witryny internetowej, lub, jak się częściej mówi, portalu, to kawał ciężkiej, żmudnej i czasochłonnej roboty.
Wiem, o czym mówię, bo sam usiłowałem się za to zabrać. I padłem.
Na początku trzeba mieć wizję. Oryginalną i pomysłową. Lecz to nie wystarcza. Trzeba mieć również grupę mądrych i twórczych przyjaciół, którzy w przyszłości zapełnią portal swoimi dziełami.
A już do konkretnej roboty musimy mieć zapas przeznaczonej na portal gotówki, bo jak wiadomo, nie ma nic za darmo. Natychmiast zatrudniamy informatyka. I to najlepiej na pełen etat. On plus grafik komputerowy, zatrudniony tylko na umowę o dzieło, zbudują naszą stronę internetową od zera. Załatwią domenę, zabezpieczą serwery o odpowiedniej pojemności i szybkości działania, oraz jeszcze tysiąc innych dupereli.
Czyli to robota paru ludzi, wiele zarwanych nocy i parę tysięcy złotych.
Wszystko tylko po to, by uzyskać ładny internetowy notesik, niestety pusty i ciągle bez treści.
Teraz zaczyna się najważniejsze w życiu portalu.
Aby coś on znaczył, musi właściciel zdobyć w miarę dużą grupę ludzi, którzy potrafią pisać i odpowiadają profilowi, jaki w swojej wizji założyciel sobie założył. Tu jest pies pogrzebany. Bo do portalu może nie przyjść nikt, albo zaczną się złazić podejrzane typy, które zapełnią witrynę swoimi bazgrołami.
Wniosek jest taki – bez moderacji i cenzury właściciela, którego teraz nazwiemy redakcją, istnienie portalu nie ma sensu, bo produkt bardzo szybko, zgodnie z prawem Kopernika, sparszywieje.
W ten sposób chcę bardzo podkreślić rolę redakcji w utrzymywaniu standardów i profilu strony.
Warto jeszcze dodać, że znam kilkanaście portali, znakomitych technicznie i graficznie, które kompletnie nie wypaliły i są właściwie przechowalniami i archiwami, bardzo rzadko odwiedzanymi przez internautów.
Taka groźba istnieje w stosunku do każdej strony internetowej, aczkolwiek raz zdobyta wysoka marka ma bardzo duże znaczenie.
A redakcja i wszyscy pracownicy portalu muszą bez przerwy robić wszystko, by ją utrzymać, a w najlepszym wypadku nawet ją wzmacniać
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że najważniejszym i właściwie jedynym walorem portalu jest treść.
**********
Teraz zajmę się już tylko naszym portalem niepoprawni.pl.
Niepoprawni, lub w popularnym w sieci skrócie NP ugruntował sobie wysoką markę kilkuletnią działalnością i przyciągnięciem do siebie wartościowych autorów i sporej rzeszy komentatorów i czytelników.
NP znalazły się w wąskiej czałówce społecznościowych portali prawicowych, które zdecydowanie oparły się na działalności blogerskiej, a w mniejszym stopniu na dziennikarskiej i informacyjnej.
Dokładnie rok temu niepoprawni przeżyły ostry kryzys spowodowany konfliktem redakcyjnym, który niemalże zniszczył markę portalu.
Praktycznie cały zespół opuścił redakcję. Pozostał tylko jeden samotny współzałożyciel strony – Gawrion.
Mimo "życzliwych" uwag ze strony kolegów udało mu się coś teoretycznie niemożliwe – nie pozwolił NP upaść, przeredagował skrypt i dostosował portal praktycznie do samoistnej, automatycznej obsługi, przy minimalnym wkładzie redakcji, w moderację, administrację i zarządzanie. Wg, założeń, portal niepoprawni ma działać sam z siebie, jako chyba pierwszy w Polsce internetowy automat.
Założenie szczytne i godne podziwu.
Lecz tutaj zbliżyliśmy się bardzo niebezpiecznie do najważniejszych problemów tak zwanej AI – Artificial Intelligence, sztucznej inteligencji.
To jeszcze ciągle święty Graal, na którego polują informatycy całego świata.
A produkt taki skomplikowany, jak portal społecznościowy i założonym profilu, nie jest w stanie działać jako automat (AI) i musi niestety mieć ciągle nadzór ludzki – zespołu redakcyjnego.
Jeżeli Gawrion miał w zamyśle, czego nie wiemy, stworzyć właśnie taki całkowicie automatyczny i autonomiczny, bezobsługowy portal, to mu się nie udało. Jednakże nie podejrzewam go o takie szczytne, aczkolwiek utopijne pomysły. Sądzę, że on głównie chciał zminimalizować wkład pracy ludzkiej, by NP mogły sobie hulać, bez nieustannego nadzoru. To i tak niesamowicie trudny zamiar.
Gawrion na szczęście nie zaczynał od zera. Jak już napisałem niepoprawni mieli ugruntowaną renomę, liczną grupę dobrych blogerów i sporą rzeszę czytelników.
Udało się na przełomie mijającego roku przezwyciężyć kryzys spowodowany rozpadem redakcji, kiedy to odseszło z portalu spore grono ludzi, w tym wielu blogerów, których na prawdę szkoda.
Mimo tego NP stanął na nogi i po chwilowym załamaniu zaczął powoli piąć się do góry.
Jednakże życie nigdy nie jest usłane różami.
Bardziej niż redaktor Gawrion, my, blogerzy poczuliśmy, że w stosunku do portalu rozpoczął się kolejny atak. Tym razem z okopów pro-sowieckiego i uzależnionego od pewnych służb, Neonu24, kiedyś w dobrych czasach Nowego Ekranu. Usiłowano i zresztą nadal się usiłuje niepoprawnych przeciągnąć na stronę wybitnie pro-moskiewską, anty-ukraińską, jak również mocno anty-żydowską. Czyli na stronę klasycznego Ciemnogrodu z centralą na Kremlu.
Oczywiście, też i takie portale mają rację bytu. Sporo jest zaczadzonych rodaków, którzy otumanieni pewną propagandą, nie potrafią myśleć samodzielnie, a ich poglądy to zbitka kalek, stereotypów i ludowych mitów. Co warto podkreślić, są to ludzie agresywni, głośno krzyczący o swoich dziwnych racjach, jak to mają w zwyczaju klasyczni fanatycy, prowadzeni na sznurku przez sprytnych agentów wpływu.
Z przykrością obserwuję, że nasz redaktor, ubierając się w togę Katona, w obronie swoich pryncypiów, nie radzi sobie za dobrze z tym podstępnym atakiem.
Lub może, taka czarna myśl też mi się zalęgła w głowie, on po cichu sprzyja poglądom atakujących? Nie... to chyba niemożliwe.
Po co ja to tutaj, teraz wypisuję? Ano dlatego, że bardzo surowo, zgodnie z dyktatorskim regulaminem, został ukarany, nasz dobry kolega Jozio z Londynu, dobroduszny emigrant złakniony kontaktów z krajem, któremu nagle odebrano cały sens codziennego życia.
Czy Gawrion w tej całej swojej surowości nie jest w stanie zrozumieć, jakie potworne szkody może wyrządzić człowiekowi samotnemu, który dopiero co wrócił ze szpitala i dla którego udział w życiu niepoprawnych jest głównym zajęciem?
Zgłosiło się do mnie dokładnie pięciu blogerów, w mojej opinii, swietnych i doświadczonych, o bardzo dużej ilości wejść, którzy poważnie chcą odejść z niepoprawnych i poszukują nowych miejsc do pisania.
Powstrzymuję ich chwilowo z trudem, przekonując, że będzie to ucieczka i wyraz porażki, wobec desantowców z Neonu. Odpowiadają mi na to, że może to jest właśnie to, co Gawrion chce?
Ja wiem, że nie chce tego, tylko ma kłopoty z radzeniem sobie.
Na koniec proponowałbym, żeby redakcja mniej zwracała uwagę na pojedyncze słowa, nawet wulgarne, jeśli to wynika z kontekstu, a bardziej zajęła się krzewioną nienawiścią.
CZY GŁĘBOKIEJ NIENAWIŚCI I POGARDY NIE MOŻNA WYRAZIĆ ZA POMOCĄ PIĘKNYCH SŁÓW?
I wówczas redakcja jest na to fatalne zjawisko kompletnie nieczuła.
Poza tym, proszę dokładnie wyjaśnić, co to znaczy "zaśmiecanie" portalu?
Bo ja się w tym już całkiem pogubiłem i widzę tu wielkie pole do nadużyć ze strony redakcji.
Na czym stoimy?
Czy portal niepoprawni.pl jest nadal patriotycznym, prawicowym, mającym na celu głównie dobro Polski i Polaków?
Czy przeciwstawia się niebezpieczeństwu, które wisi nad Polską ze strony brutalnych ekspansjonistycznych zapędów Rosji?
Czy przeciwstawia się cichej hegemonii gospodarczej i politycznej, którą mają Niemcy w powiązaniu z obecną ekipą rządzącą?
Czy przeciwstawia się idiotyzmom, które niesie za sobą uczestnictwo w potworze Unii Europejskiej?
I wreszcie czy przeciwstawia się rzadom i władzy systemu bandytyzmu politycznego, upodlenia i ubezwłasnowolnienia narodu, jawnym grabieżom, oszustwom i kłamstwom?
Czy portal niepoprawni działa w kierunku zmian, by obywatele wreszcie odzyskali swoje państwo i przegonili wszystkich złoczyńców, kombinatorów i złodziei?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 11199 odsłon
Komentarze
Przykro mi ale,
16 Listopada, 2014 - 09:37
na zadane na końcu pytania odpowiadam ; nie wiem.
hobo
@hobo
16 Listopada, 2014 - 09:54
Witaj
I to jest straszne co napisałeś. Bo ja też nie wiem.
A może my stąpamy po polu minowym? Może jesteśy na terytorium obcego państwa?
Serdeczności
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Panie Gawrion
16 Listopada, 2014 - 10:32
Proszę pana,by pan przywrócił Józefa z Londynu,z powrotem jako blogera i komentatora.
To naprawdę dobry Polak patryiota,i wartościowy NiePoprawny,jako bloger i komentator.
Tacy jak Józef,to sól tego portalu NP.
Z uszanowaniem
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Przyłączam się do prośby, nie
16 Listopada, 2014 - 16:17
Przyłączam się do prośby, nie było powodu do takiej niesprawiedliwej decyzji.
Odnośnie sankcji dla JzL
16 Listopada, 2014 - 18:31
Józek z Londynu już jutro wieczorem będzie miał odblokowane konto. Na jak długo - wszystko zależy od niego. Dla pewności ponownie zapytam go czy rozumie zasady i na czym polega łamanie zasad.
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
"Pole minowe"- dzieją się
16 Listopada, 2014 - 16:23
"Pole minowe"- dzieją się jakieś dziwne rzeczy. Po włączeniu rankiem komputera i wejściu na naszą stronę, pojawia mi się komunikat coś w rodzaju "Zostałeś wylogowany ze względu na długą bezczynność". Zaznaczam, że zawsze się wylogowuję, no i chyba sam fakt wyłączenia komputera skutkuje przerwaniem jakichś łączy. Kto potem grzebie po "zalogowanych" profilach?
trutututu
17 Listopada, 2014 - 05:16
Automatyczne wylogowanie właśnie jest po to aby np. kolega, koleżanka u której gościnnie się logowałeś nie mogła grzebać po zalogowanym profilu :)
http://niepoprawni.pl/przewodnik/automatyczne-wylogowanie
Sam fakt wyłączenia komputera nie skutkuje przerwaniem jakichś łączy :)
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika bursztyn nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@jazgdyni16 Listopada, 2014 - 10:40
Często moja opinia z Twoją nie jest zbieżna.
(Sprawa konfliktu za naszą wschodnią granicą jest skomplikowana, i można byłoby nad nią bardzo długo debatować. Brać pod uwagę "za" i "przeciw" oraz wątki poboczne, których nie brakuje.)
Jeśli chodzi o treść Twojego wpisu, który brzmi jak, apel, jak głośny krzyk rozpaczy o rozwagę - popieram w pełni to, co piszesz.
To, że jestem tutaj od niedawna, nie oznacza, że jestem nieopierzoną "gęsią internetową".
Jeśli na portalu logują się "wielopunktowcy", a nie piszą NIC, to jest oczywiste ,że weszli na "rozbój". TYLKO PO TO, żeby pałować.
Sposób, w jaki został wczoraj potraktowany "Józio z Londynu" budzi moje ogromne zdumienie.
Można mieć inne zdanie, można się nie zgadzać, a nawet kłócić, ale NIE MOŻNA NIKOGO POZBAWIAĆ GODNOŚCI I PONIŻAĆ, A TAK POTRAKTOWANO JÓZIA.
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
@Bursztyn
16 Listopada, 2014 - 11:12
Witaj
Z sympatią obserwuję, jak usiłujesz się przystosować do warunków burzliwego portalu.
Jeżeli przyjmiesz ode mnie radę, to proszę, nie staraj się tak mocno wszystkim podobać. Pewna powściągliwość w dobrym słowie przynosi więcej sympatii, niż pochlebstwo.
Poza tym dobrze się zastanów, gdzie bije twoje serce. Czy chcesz kraju silnego niezaleznego, otoczonego przez przyjazne nacje i odpornego na imperialne zakusy Rosji i Niemiec. Czy chcesz kierować się swoim własnym zdrowym rozsądkiem, czy fałszywym podszeptom grającym na twoich emocjach.
I przestań się tak punktami przejmować. Ja codziennie tracę 300 - 500 punktów.
Pozdrawiam serdecznie.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@jazgdyni
16 Listopada, 2014 - 10:48
Zauważyłam, że niektórzy tutaj rozmnażają się "przez pączkowanie". Poznaję ich styl. Piszą sami do siebie. Są kameleonami. Biją zza węgła, sieją ferment, a potem ronią krokodyle łzy.
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
@Bursztyn
16 Listopada, 2014 - 11:16
Wiesz,
pobyt na portalu używając paru nicków jest zabroniony i można za to wylecieć z portalu na zawsze.
Administrator jest w stanie łatwo odnaleźć, kogoś, kto tworzy parę wirtualnych postaci.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika bursztyn nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@jazgdyni16 Listopada, 2014 - 11:31
Polecam "Regulamin", a w nim:
III Rozdział, Pkt.3.2.
p.pkt.d:który brzmi:
"Niedozwolone jest.....
d) posiadanie więcej niż jednego konta w serwisie. Wyjątkiem jest posiadanie wielu kont uzgodnione wcześniej z administracją serwisu......"
Co Ty na to?
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Tal, znam
16 Listopada, 2014 - 11:50
ten punkt.
Niejaki Ruszkiewicz vel Spiryto Libero pozakładał tu kilka kont i trollował.
To prowodyr paru twoich przyjaciół. Ostrożnie z nim.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Wiele kont16 Listopada, 2014 - 15:33
Dla mnie jest jasne, że są tacy co posiadają więcej niż jedno konto - przy spełnieniu odpowiednich warunków. Prawda jest taka, że Administracja nie jest w stanie tego sprawdzić. Ja tego nie potrzebuję, ale jak ktoś chce, to w czym problem?
To kolejny martwy punkt w regulaminie. Ciekawe po co?
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Dlaczego Gawrion i jego ludzie
16 Listopada, 2014 - 11:54
nie lubią publicznych dyskusji o kształcie portalu?
Czy to jest z naszej strony bicie piany i strzępienie jęzora?
Czy może mamy, jak to się brzydko mówi - odwalić od nieswoich spraw?
Tak , czy inaczej, ten wpis jest na ekspresowej ścieżce do niebytu.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@ Jazgdyni...
16 Listopada, 2014 - 12:30
.... Janusz, błagam - przestań już hamletyzować i zaklinać rzeczywistość.
Gawrion już odpowiedział na Twoje pytania , banując *Józia z Londynu*.
Czy Ty Marynarzu, nie czujesz bluesa ?
Podejrzany "facuś", który ma ponad 1000pkt. minusowych , czuje się na tym portalu jak pączek w maśle, a Józio za jakiś obrazeczek - po raz drugi , dostaje bana.
Dzisiaj , Drogi Januszu jest dzień Wyborów.
To nie Gawrion ma odpowiadać na pytania..... tylko Ty, ja i paru innych Niepoprawnych :
- Czy chcemy przebywać w tym samym miejscu, razem z *pro/ruskimi- pacynkami* ??.
pozdrawiam,
Marek
ps.
.... jeszcze dwa słowa.
Wiesz kto jest największą ofiarą na tym portalu ? Właśnie Gawrion.....a wiesz dlaczego ? bo nagle się okazało, że jest to jedyne miejsce naprawdę prawicowe !
Dlatego jest tak wściekle atakowane .
Zaczęły wyłazić glizdy, spod obślizłych kamieni i obłazić przyzwoitych ludzi.
Ostatnio gryzą nie tylko Abk. Dziwisza....ale nawet *Radio Maryja*.
Życzę dobrych Wyborów !,
M.
pps.
... ten Portal , bez takich ludzi jakim jest Józio z Londynu - zginie, albo zamieni się w Neonowe Opary!
@Maruś
16 Listopada, 2014 - 13:34
Marku,
jak cię lubię i cenię...
Masz jakieś propozycje przyzwoitego portalu, gdzie nie docierają ruskie agenciki?
Jest portal Targalskiego, ale tam fatalnie chodzą komentarze.
Nie mniej, jak tutaj mam 1000 odsłon, tam mam 4000.
Tu nie tylko o to chodzi. Jak wiesz, przyszedłem tutaj w krytycznym momencie i poczułem pewną więź z Gawrionem.
Ja po prostu mam bardzo rozwiniętą lojalność i szybko ludzi nie skreślam (Chyba, że przez głupotę)
Mam ciągle nadzieję, że Gawrion dołaczy do dyskusji i nie będzie nas traktował z pańska.
Serdecznosci
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@ Jazgdyni...
16 Listopada, 2014 - 14:00
....no więc to jest to o czym napisałem w komentarzu.
Odpowiedziałeś właśnie !
Dlatego trza przygryść wargi i robić -czyt. pisać swoje .
Ja też mam duży szacunek dla Gawriona, dlatego tutaj zostałem.
Ale wiesz ? mam również poczucie swojego honoru i nie będę "podawał łapy" ruskiej swołoczy- nawet tej mocno zakamuflowanej.
Od tej pory oni dla mnie są niewidoczni na tym Portalu.
Mam nadzieję, że Józio szybko wróci z banicji.
Wiesz, ja jestem na NP. cztery lata. Tutaj zawsze było kilkoro użytecznych idiotów , pro/ruskich.
Ale od pewnego czasu ta proporcja została zahwiana. Dlatego tak dużo znakomitych blogerów odeszło.
pozdr.
M.
",,,Ale od pewnego czasu ta
16 Listopada, 2014 - 15:32
",,,Ale od pewnego czasu ta proporcja została zachwiana. Dlatego tak dużo znakomitych blogerów odeszło."
To mnie własnie martwi. Bo to świadczy o tym, że kreml opanowuje ciemnogród.
Tylko ja się nie poddaję. Walka z głupotą to ważne zadanie.
A Józio wróci.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
To jest klasyczny dylemat
17 Listopada, 2014 - 14:09
typu "tabakiera dla nosa, czy nos dla tabakiery?" U nas to wygląda tak: czy blogerzy i komentatorzy są dla właściciela portalu, czy jest odwrotnie: portal, czyli medium zapewnia pewną formę, którą użytkownicy muszą zapełnić treścią? Ja stoję na stanowsiku, że to Blogerzy i Komentatorzy stanowią o istocie, wyrazie i sile portalu, bez nich nie ma tego co najważniejsze. Są podmiotem a nie przedmiotem. Bez nich takie miejsce przestaje się liczyć w Internecie. Znika, staje się kolejnym nieudanym projektem, jakich wiele. Jeżeli dany portal mamy traktować jako dobro wspólne, które razem budujemy; na dodatek nie tylko dla siebie ale i dla szerszej grupy czytelników w społeczeństwie, to arogancja właściciela nie może mieć miejsca.
Pamiętam jak kiedyś Opara napisał, że jak ktoś przychodzi z zewnątrz jako gość, to ma się zachowywać tak jak chce właściciel. Niestety nie. Oczywiście, że nie może łamać prawa, ale w tym co robi później dany bloger jest w granicach daleko posuniętej autonomii. Każdy odpowiada za swoje czyny, a za naruszenie regulaminu powinny być jasno określone sankcje; jednak właściciel portalu nie ma prawa narzucać mu swoich poglądów. Rzecz jasna w ramach profilu i linii programowej, która powinna być jasno okreslona.
Brak takowej budzi najwięcej nieporozumień i nadużyć.
Z taką sytuacją mamy właśnie do czynienia na Niepoprawnych.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Witam wszystkich i serdecznie pozdrawiam
16 Listopada, 2014 - 15:00
Dla mnie takie totalne zbanowanie Józia z Londynu za błachostkę to granda. To właściwie powiedzenie mu wprost aby stąd się wynosił.
Co wiemy? - Niewiele:
W tzw. Ewidencji naruszeń napisano:
1. Zaśmiecanie portalu nic nie wnoszącymi komentarzami.
"/A w takie bajki może uwierzyć tylko zakochana kobieta//", "https://www.youtube.com/watch?v=fG6jEv6w67wprodukcja CCCP", "prose pani bo davidek mnie ciagnie za warkoc", "czy to broń obosieczna ??tak tylko retorycznie pytam", "Czyli - pomińmy to milczeniemzmieniamy temat", "dokładnie tak samo jest w naszej wiosceale sloneczko powoli się przebija"
Jak na mój gust nie ma tu nic co by kwalifikowały Józia do jakiejkolwiek kary, o totalnym zbanowaniu nie mówiąc.
Są jeszcze usunięte komentarze:
http://niepoprawni.pl/comment/1450819#comment-1450819
http://niepoprawni.pl/comment/1450825#comment-1450825
http://niepoprawni.pl/comment/1450824#comment-1450824
http://niepoprawni.pl/comment/1450835#comment-1450835
Wynika z tego, że "dowody" celowo usunięto aby nie można było samemu dojść prawdy. Ta akcja jest grubymi nićmi szyta.
Teraz kara:
ostrzeżenie + usunięcie komentarzy + -10000 punktów komentatora + ranga karanego + ban na 48h (odblokowanie 17 listopada wieczorem)
Rodzaj kar i jej wysokość nie figuruje w regulaminie na który Administracja się powołojuje. Co więcej Niepoprawni nigdy nie doczekali się tak prostej i oczywistej rzeczy jak taryfikator naruszeń. To sprawia, że kary można stosować wybiórczo według własnego widzimi się. Czy tak powinno wyglądać moderowanie i administrowane? - Według mnie nie. Nawet więcej: budzi to we mnie głęboki sprzeciw.
Zobaczmy teraz jakie jest uzasadnienie tej decyzji:
Użytkownik ponownie zaśmieca portal nic nie wnoszącymi komentarzami - komentarze głupkowate, nic nie wnoszące do tematu, kompletnie nie na temat, dyskutowanie z innym użytkownikiem o pogodzie w konkretnym wątku, na konkretny temat. Rozwalanie dyskusji innym użytkownikom. Tego rodzaju komentarze nie tylko rozwalają dyskusję - muszą być później utrzymywane na serwerze, spowalniają bazę, zajmują miejsce za które trzeba płacić konkretne pieniądze - jest to dodatkowo działanie na szkodę portalu poprzez nieodpowiedzialne wykorzystanie zasobów portalu.
Co to za zarzut: zaśmiecanie portalu? Ja rozumiem, że nie wolno hurtowo wstawić np. 500 kropek, albo 20-tu nieaktywnych linków, tudzież tego samego komentarza w wielu miejscach. Ale czy Józio coś takiego zrobił? - Nie!
To "zaśmiecanie" to subiektywne odczucie Administratora, które na dodatek nie mo pokrycia w faktach. Czy nie można dyskutować z kimś innym o pogodzie? A dlaczegóż to nie? A dlaczego to inni dyskutując nie na temat, rozwalając dyskusje nie ponoszą żadnej kary?
- Jak zauważyła Bursztynka i Wilk na Kacapy - są na tym portalu równi i równiejsi. Jednym wolno szerzyć kłamstwa, obcą propagandę, trollować, wypowiadać się nie na temat, rozbijać dyskusję, innym nie.
I tu dochodzimy do momentu, w którym powinno paść określenie o profil, politykę redakcyjną, sympatie polityczne tego portalu. Niestety sformułowanie zawarte w linii programowej jest tak niekonkretne, że można pod to podpiąć wszystko:
Nasza misja, spisana w 2009 roku, jest krótka, ale konkretna. Można ją skrócić do następującego stwierdzenia: nienawidzimy cenzury, manipulacji, dążymy do poznania i ujawniania prawdy, kochamy Polskę.
Już na pierwszy rzut oka widać, że ta deklaracja o misji ma się nijak do rzeczywistości. Manipulacja, cenzura jest tu na porządku dziennym. Józio z Londynu jest tego najlepszym przykładem. Zbanowanie za błachostkę jest właściwie cenzurą za poglądy, i pojawia się podejrzenie graniczące z pewnością, że ta błachostka posłużyła za pretekst. Na dodatek marny i niewiarygodny.
Ukazujący jednak rzeczywiste intencje własciciela portalu. Jest ukłonem wobec pro-ruskiej grupy manipulującej, piszącej kłamstwa, obrażającej innych, używającej wulgarnych słów; dla której agresywny, prowokujący język jest codziennością. Od dłuższego czasu. I właściwie zupełnie bezkarnie. Bo czy karą można nazwać upomnienie, gdy dany bloger notorycznie stosuje trolling, obraża i używa wulgarnych słów?
Kara powinna być adekwatna do przewinienia, stosowana bezwzglednie wobec wszystkich równo. Tzw. progresja już stwarza pole do nadużyć i wg mnie nie powinno jej być. Prosty, krótki, przejrzysty taryfikator kar za konkretne przewinienia zawierający dosłownie trzy zdania powinien być wprowadzony natychmiast. Inaczej podejrzenia o stronniczość Administracji stają się uzasadnione.
I na koniec: czy można stworzyć automat do moderacji wypowiedzi? - o co zapytał Jazgdyni. Według mnie można, ale droga obrana przez Gawriona nie jest w stanie tego zapewnić.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Tutaj sa wszyscy zagrozeniem dla kacapskich POmiotow
16 Listopada, 2014 - 15:41
rezydujacych na NP.ktorzy maja ilosc punktow pozwalajaca na bicie tych kogo trzeba i wspieranie ludzi odwanych i prawicowych.
Szczegolnie likwiduje sie tutaj Polonusow bo sa po za ich zasiegiem,sadowniczym czy bandyckim.
Nie trzeba byc jasnowidzem zeby tez zorjentowac sie ze zabranie tysiecy pkt.blogierom bylo dokonane pod byle pretekstem i po
przejrzeniu prywatnej poczty.
Gęgacze...:))
16 Listopada, 2014 - 16:14
...a cóż to za smutne towarzystwo Gęgaczy-Narzekaczy się zebrało...znowu coś nie pasuje hę ?
...normalnie to są już jaja, aby prawie każdy post sprowadzić do stwierdzenia, że wszystkiemu winny jest neon i ruskie agenty...to już jest chore...
...o ile sięgam pamięcią, to niestety tobie drogi Januszku z fujarką zawsze coś nie pasowało, wpierw na NE załatwiłeś u Opary własną zakładkę, potem oczywiście awantura i wyprowadzanie blogerów z portalu, chodziliśmy za tobą jak obłąkani, bo tobie nigdzie nie pasowało, wszędzie widziałeś ruską agenturę...wyprowadziłeś nas na Legion, po czem następna awantura z właścicielem, potem na prawynurt.pl, znów coś nie pasowało...potem własny portalik Klub Dyletantów i znów coś nie pasuje, leży martwy odłogiem jak ziemia w Bieszczadach, a teraz co, kolej na niepopki ???...do dziś się zastanawiam nad tzw ideą Klubu Dyletanta, o co właściwie chodziło z tą konsolidacją poczytnych blogerów, czy chodziło, o to , aby ich przeciągnąć na stronę Targalskiego, czy może chodziło o zyski z piszących, a może o zwykłe gwiazdorzenie Ojca Założyciela...nie wiem, ale tak do końca wszystkie opcje wchodzą pod uwagę, dlatego dobrze się stało przy tematyce ukraińskiej i ostatnich rewelacji z odznaczaniem Sakiewicza przes służby ukraińskie i bandycki napad na narodowca przez Wildsteina, że po prostu z takim towarzystwem ja przynajmniej nie bedę sie utożsamiał...
...dlatego ja bym cie prosił Januszku z fujarką o podanie nicków tych gniewnych blogerów, którzy już ryktują się do odejścia, gdyż było by to uczciwe, aby taką informację nakreślić, czy chodzi tylko o zwrócenie na siebie uwagi, czy chodzi może o wyjscie z fujarką i wyprowadzenie kilku Gęgaczy , a moze to zwykły blef, majacy na celu postawić właściciela do pionu i wzbudzić w nim poczucie winy za ukaranie ewidentnego trolla, który zaśmiecał faktycznie każdą dyskusję na portalu...
http://trybeus.blogspot.com/
Zbędny
16 Listopada, 2014 - 16:49
Nie wiem co nabroił Józwa, bo nie śledzę sukcesów i porażek innych uczestników portalu.. Nie mniej jednak gość z pewnością zrobiłby oszałamiająca karierę w jakiejś jurajskiej jaskini u neandertalczyków (oczywiście gdyby umiał nie tylko wklejać czyjeś obrazki ale i ryć w ścianie rogowym rylcem) ale tu na portalu gdzie wymienia się myśli a nie obrazki w zasadzie był zupełnie zbędny.
Podobnie zresztą jak duet "poetów"
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jestem jakim jestem nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Panie tańczący z widłami16 Listopada, 2014 - 21:10
A ja mam inne zdanie jak pan.
Tacy blogerzy i komentatorzy jak Józef,to sól tego portalu.
A pan to łyżka piołunu,wrzucana do beczki miodu,by zepsuć smak.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Sól w oku
16 Listopada, 2014 - 21:33
Proszę Pana. Ja rozumiem, że Pan lubi obrazki (każdy jest na innym etapie rozwoju), ja wolę jednak zdecydowanie dyskusję.
Dla mnie Józwa ma tyle wspólnego z solą tego portalu, co sól morska-spożywcza z odpadem solnym służącym do garbowania skór i posypywania dróg z fabryki Anwil we Włocławku, którą to sprzedawano nam właśnie jako sól.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Panie tańczący z widłami
16 Listopada, 2014 - 21:49
Już panu pisałem.
Każdy mówi za siebie,bo siebie zna najlepiej.
Zapewne,jest pan na innym poziomie rozwoju
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Przyznam się Trybeusie,
16 Listopada, 2014 - 17:03
że nie za bardzo rozumiem, o co ci teraz chodzi.
Gdy ostatnio napisałeś o problemach budowlanych, ucieszyłem się i pomyslałem, że wracasz do normy.
A tu znowu taki marny, pseudo-kpiacy komentarz.
Pozwolisz, że się trochę nad tobą popastwię.
- "Gęgacze" - cieszę się, że mój felieton dostarczył ci nowej wiedzy i poczytałeś sobie Szpotańskiego.
- "...znowu coś nie pasuje hę" - tak, znowu coś nie pasuje. Moze to tobie zwisa, ale nasz kolega bloger został bardzo surowo ukarana, na podstawie nieistniejącego paragrafu, o zaśmiecaniu portalu. Wyrażam więc mój niepokój i sprzeciw.
- '...wszystkiemu winny jest neon i ruskie agenty...to już jest chore..." - nie wszystkiemu, ale prawie... Nie bez powodu taka wątpliwość. Nieustanni goście Ruszkiewicza to rebeliantka, patria/astra, aleszumm,jinks, trybeus, tadman i kto tam jeszcze. Czyli akurat ci, co mają wybitnie pro-moskiewskie, anty-ukraińskie i anty-żydowskie postawy. Ja też jestem w pewnym sensie anty-żydowski, ale bez przesady. Piany bez przerwy nie biję.
- "...na NE załatwiłeś u Opary własną zakładkę..." - takie małe kłamstewko, tak? Nic z panem Oparą nie załatwiałem. Zakładkę dał nam, najlepszy tam redaktor naczelny Andarian, który, jak się zorientował, w jakie bagno wdepnął, to odszedł. Jak w końcu NE, został całkowicie sprzedany ex-wsi, a rządy zaczął ten pomidorowy tuman, to ja też odszedłem. Głupek tylko zablokował mi konto, czym się chwali na cały internet. Pewnie medal gwiazdy czerwonej dostanie.
-"...do dziś się zastanawiam nad tzw ideą Klubu Dyletanta..." - wybacz, pomysł nie był dla ciebie. Ideę zaszczepiła mi Iza Brodacka Falzmann i KOSSOBOR. Czasami nie dla psa kiełbasa.
- "...Januszku z fujarką..." - myślisz, że ja w zamian zacznę ciebie nazywać Trybek bez fujarki??? Albo chociaż Robercik?
Co do spraw osobistych, to miły chłopie, nie są to sprawy publiczne. Redaktor dobrze wie o kogo chodzi, a tobie nic do tego.
Tylko jeszcze nie popuszczaj z radości, bo ja się bardzo przeciwstawiam jakimkolwiek nieroztropnym ruchom i ciagle tu wszyscy jesteśmy.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Mnie nie pokoi coś innego
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika tańczący z widłami został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Listopada, 2014 - 16:39
Wyskpnktw Trll dstły d ręk nbzpczną brń. Jk wdć jdn sbnk ptrf w cg mnty pstwć 4 - 5 pł. T czywst, ż n czyt wgól trśc kmntrzy, p prst szk kmntrzy np : TzW płj.
W tj sytcj zbrn pnktów trc jkklwk sns. Wystrczy, ż 1,2 trll, lb dwrsż zmówą sę w jkmś krs czs sądą n kgś pzmtn
Nlżłby chyb cłkwc zlkwdwć mżlwść dwn mnsów (lb przynjmnj grnczyć tką mżlwść) zstwć tylk plsy. T wytrącłby trllm szłmm tę nsprwdlwą brń.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Gawrion mnie wywołał do tablicy i polecił opracowanie
16 Listopada, 2014 - 17:01
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
MS
17 Listopada, 2014 - 05:51
To jest wszystko na poważnie?
Podoba mi się w szczególności legalizacja trollingu 3 razy na dzień. Z kolei już za 4 raz dziennie będzie bardzo dotkliwa kara - ban na 48 godzin. Czyli o wiele dotkliwiej niż kara dla JzL - Jzl dostał bana po 6 razie tego samego naruszenia.
Dobre jest też to że w ciągu 30 dni dozwolone jest naruszenie każdego punktu. Ale już za piątym razem karzemy i nie dość że karzemy, to kara razy pięć. Wow. ALe żeś pojechał.
Faktycznie samograj :) Działanie administracji faktycznie ograniczone do minimum, bo każdy nawet najgłupszy troll potrafi liczyć w ciągu dnia do trzech..
Szkoda że już mamy regulamin, bo byś napisał.
--
Przepraszam za ironię, sarkazm i drwinę, ale myślę że wielu by było wstyd publikować taką głupią i nieprzemyślaną propozycję.. Ty - zdaje się - że jeszcze jesteś z tego dumny :) Jeśli Twoja zdolność projektowania zasad jest na takim poziomie, to co ja mam z Tobą rozmawiać o wielu szczegółach, które ja biorę pod uwagę, a Tobie się o nich nie śniło :)
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
@tańczący z widłami
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Lotna został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Listopada, 2014 - 19:43
O ile wiem, na początku portalowych zmian był projekt o ocenianiu wpisów - tak jak działo się to do tamtego czasu, to jest przed wodowaniem arki w rytmie rocka, a na dodatek ocenianie komentarzy - po prostu dla orientacji, aby czytelnicy wiedzieli, jakie odpowiedzi się podobają. I na tym koniec.
Gawrion jednakże, do swojego inteligentnego systemu dodał bardzo nieinteligentny system, a minowicie punktacji dołączonej do ocen wpisów, która jest orężem cenzury, szczególnie w rękach osób przebywających tu 24/7, albo z długim stażem i w zwiątku z tym wysokim stopniem komentatora. Jest to chory, infantylny, aczkolwiek jednocześnie perwesrsyjnie systematyczny sposób pozwalający na kompletną eliminację osób - blogerów i komentatorów - o poglądach niezgodnych z linią "jedynie słusznego" partriotyzmu.
Dodawszy do tego wysoce wybiórczy proces karania naruszeń przez Administrację, mamy wręcz idealny sposób na brutalną cenzurę, ukrytą, choć coraz bardziej dla wszystkich widoczną, pod pokrywką haseł o wolności słowa i myśli.
Jest na to prosty sposób: wystarczy zlikwidować WSZELKIE wartości punktowe dołączone do ocen, zarówno ocen dla blogera, komentatora, jak i oceniającego, a 3/4 anomalii portalowych zostałoby zlikwidowane.
Osobiście poszłabym dalej i zlikwidowała jakąkolwiek punktację, łącznie z punktacją za komentarze i wpisy w blogu, bo tak naprawdę, czy dorośli ludzie powinni zajmować się, albo przejmować się punkcikami, które mają ich rzekomo motywować do lepszej i bardziej wydajnej pracy?
Jakakolwiek dyskusja z Gawrionem na ten (czy jakikolwiek) temat nie ma sensu, bo Gawrion musi mieć zawsze rację, choćby był w głębokim błędzie i po prostu zamęczy dyskutanta nie siłą argumentów, a długościę dyskusji, która po jakimś czasie staje się jałowym gadaniem nie wiadomo o czym.
Gawrion jest właścicielem portalu, który jest tu alfą i omegą i jedyne, co można zrobić, to po prostu w tym portalu nie uczestniczyć, jeśli ktoś w dojrzałym wieku nie ma ochoty bawić się w przedszkole.
Dla wielu tu piszących jednak, przy dotychczasowej polityce Gawriona, nie będzie innej opcji, bo stracą wszystkie punkty, a tym samym jakikolwiek głos w dyskusji, który zawsze będzie można stłumić, a nawet wymazać, kilkoma minusami.
Ciesz sią więc, Trzypiórku, tą resztką wolności na Niepoprawnych, którą jeszcze masz, bo znając Twoją swobodę myśli i wypowiedzi, niedługo żadnego Twojego komentarza nie będzie można odczytać.
Stosowany przez Gawriona system operowania portalu, a zaiste, "operowanie" jest słowem wysoce adekwatnym, jest, nade wszystko, efektywny, a Niepoprawni, podejrzewam, że działają dokładnie tak, jak to sobie Gawrion pierwotnie zamierzył. Portal polityczny, więc jak to dzieje się w polityce: piękne hasła, natomiast działania dokładnie odwrotne. "Po owocach ich poznacie" - nieprawdaż? Jeśli masz jakieś wątpliwości - zwróć się do litery prawa, czyli tego słynnego Regulami, którego paragrafy i ich zastosowanie są elastyczne jak gumka w majtkach i praktycznie nic nie znaczą, czyli, innymi słowy tyle, ile sędzia Gawrion im nada znaczenia.
Lotna
Selekcja negatywna
16 Listopada, 2014 - 20:59
Jestem tego samego zdania. System punktacji działa dokładnie tak, jak Gawrion to sobie zaplanował. A to oznacza, że nie było jego zamierzeniem dopuszczenie do demokratycznej "samowolki", czyli tzw. "kariery" osób kreatywnych i nieszablonowych, mających umiejętność tworzenia myślowych alternatyw, lecz wymuszenie operowania w obrębie jakiegoś ściśle nakreślonego paradygmatu i linii partyjnej.
Podsumowując. System Gawriona nie sprawdził się, tzn, pewnie w jego pojęciu się sprwdził, jeżeli jego założeniem jest selekcja negatywna, ale w moim nie.
TzW
P.S. W zasadzie punkty obchodzą mnie tyle, co ostatni kieliszek ciepłej wódki u cioci na imieninach w maju. Nie mniej jednak, nie lubię egzystować w niesprawiedliwych systemach. Nie podobała mi się niesprawiedliwość w komunie, więc opuściłem komunę, a teraz nie podoba mi się niesprawiedliwy system oceniania na NP.
Jaki będzie mój następny krok, już wiadomo. Będzie to krok ku wolności :)).........chyba, że znikną niesprawiedliwe minusy i administrator posesji poskromi swoich cerberów :))
Pozdrawiam serdecznie
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@Lotna - nie przypuszczałem, że spotkam kogoś
16 Listopada, 2014 - 21:03
o dokładnie przeciwnych poglądach politycznych z kim pod względem oceny działania portalu całkowicie się zgodzę. Prawda, wolność i swoboda wypowiedzi jest tu najważniejsza a nie system wymuszający jakąś polityczną poprawność czy wychowujący lemingozę. Dla mnie wciąż otwartym pozostaje pytanie o intencje właściciela portalu. Bo istnienie tego poronionego systemu oceniania, z jednoczesnym brakiem jasnych i sprawiedliwych zasad naruszeń regulaminu nie można racjonalnie wytłumaczyć. Chyba, że jest to narzędzie celowo tak ustawione aby można było eliminować niewygodne osoby w białych rękawiczkach. Niestety wszystko na to wskazuje, że tak własnie jest.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Widlasty wiadomo kto tu paluje niewielu ma taka range -6
16 Listopada, 2014 - 20:14
system punktowy zostal tu po to wprowadzony zeby w bialych rekawiczkach rabac niePOprawnych blogierow.
Wilk
16 Listopada, 2014 - 20:42
Nie inaczej. Gawrion wprowadził możliwość egzystowania na NP Cerberów, którym dał wolna rękę. Grasują, brużdżą i niszczą.
To jest niespójne z moim systemem wartości
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
JzG
16 Listopada, 2014 - 18:47
Wiedząc że odpowiedź nie będzie krótka ubrałem ją w formę osobnego wpisu:
http://niepoprawni.pl/blog/gawrion/kto-potrzebuje-kogo
W skrócie - uważam, że bardzo spłycasz dyskusję o portalu i umiejscawiasz problem, spór nie tam gdzie on powinien być.
Gawrionowi - jako takiemu - portal niepoprawni.pl nie jest potrzebny. Gdyby Gawrion go nie musiał tworzyć, obsługiwać - zaoszczędziłby masę czasu i pieniędzy.
Natomiast każdy kto po czwartym, piątym razie dawanych ostrzeżeń i tłumaczenia nie będzie stosował się do obowiązujących tu zasad, niestety będzie ponosił tego konsekwencje.
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Czy można stworzyć automat do moderacji?Tak,modul do Drupala
16 Listopada, 2014 - 20:11
jest i był dostępny ale nie jest darmowy a brawurowe opracowanie Drupala w wersji polskiej (mam nadzieję że na sprzedaż) , przez właściciela , domeny, składa się z dodatkowych modułów ,które są gratisowe.Oczywiście pomijam koszta jak miesięczne opłaty za serwer, pomijam zabezpieczenia bazy danych, artykulów, ubezpieczenie portalu w formie polisy ubezpieczeniowej,jak i pomijam fakt że portal jest zarejestrowany w Sądzie w Polsce(takie prawo,dziennik) jak i to że oficjalnie nie ma reklam ,pomimo że są ukryte.Jednakże jak każdy portal blogerski jest firmą lub prywatną inwestycją.
Autor artykułu jest doskonale poinformowany o sytuacji portali blogerskich w Polsce,kanalizujących politycznie blogerów,dziennikarzy.Temat jest bardzo trudny. Ja osobiście uważam że cenzura na każdym portalu powinna być odrzucona a jedynym regulaminem jest polskie prawo cywilne jak i międzynarodowe prawo internetowe.
Chyba możemy pokusić się o małe podsumowanie
17 Listopada, 2014 - 00:04
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Moim zdaniem Gawrion odpowiedział na wszystkie pytania,
17 Listopada, 2014 - 00:05
tyle, że tych odpowiedzi nie przyjmujesz do wiadomości.
//Zależy mi na dobru portalu Niezależni//
hhehe podświadomość zadziałała? Z tymi "niezależnymi" to się zwróć do Jazgdyni, on ma układy z Targalskim, to ci
załatwi :)))
//Jeżeli kolejny polski patriotyczny portal stanie się ruską tubą propagandową, co juz powoli się dzieje - to powinniśmy strzepnąć pył z sandałów i pójść w inne miejsce.
To nieprawda że takich miejsc nie ma albo, że stworzenie nowego portalu przekracza nasze możliwości.//
Po pierwsze to.. proszę nie wypowiadaj się w liczbie mnogiej, bo źle mi się kojarzy, a po drugie to o co ci chodzi?
Gdzie po "strzepnięciu pyłu" mają sie udać blogerzy (wg jazgdyni aż pięciu) na twój blog, który tutaj reklamujesz?
No to szerokiej drogi i powodzenia !!!
pozdrawiam :))))))))))))))))))
Astra - Anna Słupianek
Nie, Złotko :)
17 Listopada, 2014 - 00:59
Ja nie muszę nigdzie się przenosić, bo moge publikować i dyskutować gdzie chcę. Jestem na Salonie24, 3Obieg, Frondzie, Nasze Blogi, Kontrowersje, Interia360, Legionie i jeszcze paru innych.
A nawet mam własny osobisty blog na blogspocie, gdzie zamieszczam kopie artykułów i komentarzy i dlatego żadna cenzura nie jest mi straszna.
Ale nie w tym rzecz. Myślę o pełniej niezależności od jakiegokolwiek miejsca, bo okazuje się, że obecnie można komentować u siebie wiele różnych artykułów w Internecie, na różnych portalach. Coś jak Wykop tylko dużo lepiej.
Mam dość cenzury, agentury, manipulacji, właścicieli portali i moderatorów, którym się poprzewracało w głowach. Doszedłem do wniosku, że dużo ważniejsza jest swobodna wymiana myśli.
I to uczynię jak Niepoprawni staną się drugim NeOnem24.ru, albo Gawrion mnie wywali. To jemu powinno zależeć na mnie a nie odwrotnie.
Jestem zbyt niezależny, zbyt cenię sobie wolność i prawdę; a poza tym zawsze mówię i piszę to co myślę. I nie przywykłem do lizania komuś tyłka, więc nie zdradzę swoich ideałów i wartości.
Pozdrowienia!
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
MS
17 Listopada, 2014 - 00:39
Jeśli chcesz mieć jeszcze cień szansy na normalną dyskusję ze mną to niestety musisz przestać natychmiast bezczelnie manipulować i kłamać. Ludzie, którzy manipulują, kłamią nie są godni mojego szacunku.
Niepoprawni to portal na którym egzystują w pokoju ludzie o różnych poglądach - również na sprawy Ukraińskie. Jeśli Twoją jedyną misją jest skłócanie ludzi i podburzanie do wzajemniej nienawiści na tle tych róznych poglądów, to znaczy że nie rozumiesz misji tego portalu i nie jest on dla Ciebie. Niestety - dla Ciebie - to nie Ty będziesz tu ustalał zasady. Zdaje się że przy rejestracji wyraziłeś zgodę na to aby Regulamin tutaj obowiązujący obowiązywał również Ciebie. Dopóki więc tu jesteś to nie jątrz i uszanuj że władzę nad tym miejscem ma administracja tego portalu a nie Ty.
Moja notka wisi i każdy może sobie przeczytać co w niej napisałem. To co powyżej opisujesz to Twoja projekcja i jakaś dziwna i chora interpretacja moich słów. To raczej projekcja tego co Ty być chciał z mojej szerokiej wypowiedziu wyczytać, bo - być może - pasowałoby Ci do Twojego celu..
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika tańczący z widłami nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jak śliwka w kompot :))17 Listopada, 2014 - 11:25
Hehehe. A Już, już byłem skłony przyznać Panu rację, ale niestety na koniec wkopałeś się Pan z tą Niezalażną jak kret w obornik i cała piękna tyrada psu pod ogon. Wiec nadal stoimy w punkcie wyjścia i nie wiemy, czy NP to autorski pomysł ambitnego naukowca, czy szalony socjotechniczny eksperyment jakiegoś awatara :))
NIEPOPRAWNY INACZEJ
desant z Nowego Ekranu...
17 Listopada, 2014 - 13:58
.. tak się rozgościł, że już poczuł się godpodarzem i teraz boi się... desantu:):):)
A uprzedzałem...
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi
17 Listopada, 2014 - 15:35
Maruś twierdzi, że ty jesteś rozsądnym i rozumnym człowiekiem.
Chciałbym to chociaż raz zobaczyć.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
nie mamy o czym rozmawiać...
17 Listopada, 2014 - 15:46
...nabzdyczony, tępy trepie!
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Maruś niestety przegrał,
17 Listopada, 2014 - 15:47
To ja mówiłem zawsze, że to mutant, niedorobiony idiota z dziedzicznym defektem DNA.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
-
17 Listopada, 2014 - 16:06
-
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@ Dixi...
17 Listopada, 2014 - 16:32
.... ja nie wierzę, że skończyłeś przemawiać i bardzo wątpię, że uspokoiłeś swoje sumienie.
No, ale należę do tych, którzy się radują z Twojego powrotu.
Idzie ku DOBREMU !
Pora rozpocząć naprawiać to- co się samemu spieprzyło :-))))
ps.
A moje DNA.... małe pyfko
moje sumienie jest spokojne.
17 Listopada, 2014 - 16:56
Szkoda mi Niepoprawnych, ale za późno płakać nad rozlanym mlekiem (do którego ktoś jeszcze obficie naszczał).
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
o czystości sumienia...
17 Listopada, 2014 - 16:59
... to się przekonamy trochę póżniej , po drugiej stronie.
Ja nie zostawiłbym swojego Kumpla - w trudnym momencie.
Ratowałbym ten Portal wszelkimi sposobami - wszak byłeś współzałożycielem NP... czy tak ?
Ja nie wierzyłem, że odejdziesz i "zabierzesz" ze sobą najfajniejszą grupę blogerów.
A i jeszcze coś.
Swoje niezadowolenie skupiasz na *Jazgdyni*... ale ani raz nie powiedziałeś wprost - dlaczego ?!
Bo samo to, że pisał na NE....to za mało.
Tam pisało wielu z Twoich przyjaciół .
warto zastanowić się, dlaczego ta grupa odeszła.
17 Listopada, 2014 - 17:14
Może nie odpowiadało im, starym blogerom, Niepoprawnym, "towarzystwo" rozbestwionych trolli, desantowców i agentów?
Odszedłem, ale nie wziąłem nic dla siebie.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
nie wziąłem nic...
17 Listopada, 2014 - 17:28
... wiem, że jesteś uczciwy !
Ja też tutaj przyszedłem, nie oczekując nic w zamian.
A trolle, desantowcy i użyteczni idioci.... zawsze byli .... tylko jakoś dawałeś sobie z nimi radę ?!!
Wiesz ? masz rację, sporo mleka zostało rozlane....ale chyba nikomu nie udało się do niego nasikać.. :-)))?
Dixi.... przecie Ty wiesz, że nie ma idealnych ludzi. Gawrion tyż :-)) ma wady. Niejednokrotnie mu wytykałem, że zrobił za mało aby Was zatrzymać.... No ale życie pędzi dp przodu . NP. jest "okładane" z różnych stron.
Może to Cię przekona do pracy tutaj ??
ps.
...... i przestań mnie okładać tymi pałami :-))))))) co ja Ci + a Ty mi minusik :-))
@Maruś
17 Listopada, 2014 - 17:40
Może wy Marku kumple jesteście, może potraficie sie porozumieć. ale sam pacz...
Wyciągnąłem rękę, a ten napluł na mnie.
Ma szczęście, że ja tu, a on tam...
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@ Jazgdyni...
17 Listopada, 2014 - 18:02
....Janusz, zostawmy to na teraz.
Może czas to rozwikła.
Może jakaś zadra siedzi w sercu ? Nie wiem.
Może jest sporo winy w nas ? może nie znamy "ścieżki dostępu" ?
ps.
... to żle, że Ty jesteś tu a On tam ...
Dobrze, ąbyście byli tutaj razem !
oszalałeś, Maruś?!
17 Listopada, 2014 - 21:56
Nie używam tego narzędzia, bo mnie ono nie bawi.
Nie stawiam ani plusów, ani minusów nikomu,
Sobie też.
PS
Zadajesz się z takim "towarzystwem", że możesz mieć z tego powodu wrogów w... innym "towarzystwie".
Albo Twoje Cię "dyscyplinuje".
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Portal....
17 Listopada, 2014 - 23:22
lub portale t. NP są niezadowolonym potrzebne do zycia jak powietrze.Jest to miejsce wymiany poglądów i absolutnie naturalnym jest artykuowanie także tych skrajnych...a może i przede wszystkim. Karanie za szczerość jest dziwną drogą do osiągnięcia...właśnie CZEGO?? Jeżeli celem ma być stworzenie towarzystwa wzajemnej adoracji to jestem przekonany,że czas NP jest praktycznie na wyczerpaniu.Jest także doskonale wszystkim znany fakt obserwacji NP przez funkcjonariuszy, gdyż stanowi to doskonałe zródło informacji, kiedyś nazywano " o nastrojach".Nie jest wykluczone, że tworzenie wewnętrznych animozji jest jedną z metod systematycznego rozbijania opozycji, zapobiegania jej ewentualnej konsolidacji.Nigdy nie dojdziemy prawdy "who is who"-jedyną, może, metodą były by spotkania Niepoprawnych, głębsza personalizacja, przy czym to miecz obosieczny- funkcyjni mieli by nas "na talerzu" pod względem aktualnego wyglądu, bo personalia 10:1 posiadają zapewne.Mnie, osobiście, bardzo zdziwił komentarz do zdarzeń związanych z moją osobą Moderatora-ów(?) a polegających na niemożności publikowania czegokolwiek Mogłem wpisać tytuł a nie miałem okienka do tekstu lub na odwrót.Sugerowano mi, że może kogoś obraziłem, gdyż jedną z ostatnich moich publikacji było rozważanie nad powodem nieznajomości Pana Prezydęta położenia rodzinnych włości, przy czym błąd wyniósł około 800-1000 km.Ciekawość jest naturalną cnotą jako tako myślących a kogo mógłbym obrazić tymi rozważaniami-zapewne czytających moje wypociny. Sugestia co do ewentualnej cenzury na NP została potraktowana jako co najmniej uwłaczenie...Pytanie moje brzmi...Wobec powyższego jak należy nazwać taką krytyczną ocenę czyjejś publikacji??? Dobrą radą Wujka, czy troską o nieskalany image portalu i dowodem,że jest on pod kontrolą a może troską o Publikatora....Nie oczekuję odpowiedzi- jestem przekonany, że prędzej czy pózniej doczekam się, nie koniecznie w klasycznym tego pojęciu.Co nam pozostaje...Jestem przekonany, że bezwzględnie należy publikować teksty zakotwczone w rzeczywistości, opinie szczere aż do bólu, rozważania n.t. Smoleńska! O bezczelnych kłamstwach uwłaczających naszej elementarnej znajomości n.p.fizyki czy też faktów, należy pisać, bo w niewielu portalach nasz Rodak, nawet ten politycznie obojętny, a może nawet właśnie ten przede wszystkim, musi mieć możliwość czytać, musi posiadać świadomość, że grono ludzi widzących i interpretujący rzeczywistść inaczej niż w/g meanstreamu, NIE jest ograniczona do tych, którzy spotykają się n. p. na Smoleńskich Konferencjach. To jest droga do uświadamiania prawdy, także i tym zindoktrynowanym POprawnością prowadzącą do nikąd a tłumaczoną skomplikowaną polityczną grą.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Problem jest w nadreprezentacji18 Listopada, 2014 - 00:19
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS
18 Listopada, 2014 - 05:27
Witaj
Wg. mojej obserwacji problem jest w tym, że opcję pro-ruską w dużej mierze stanowią łatwo sterowalne kobiety, które mają zwyczaj parę razy "sprzątać", czyli przelecieć się po blogach i spałować co się da.
Osobiście na takiej działalności przyłapałem Patrię i sigmę.
Jesteśmy bezbronni, bo Gawrion uważa, że wszystko jest OK.
Zaczynam rozgladac się za poważniejszą siedzibą.
Pzdr.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@Thomas555
18 Listopada, 2014 - 05:22
Witaj
Przekonałem się, ze szczerość jest raczej rzadkim towarem w blogosferze. Tak z 75% blogerów po prostu przyjmuje i kopjuje poglady takie jakie im odpowiadają i od tych, kogo poważają - czy to JKM, Aleszum, czy Michałkiewicz.
Osobnym problemem jest kwestia etyki i kultury. Jest dosyć spora grupa hejterów, którzy tylko piszą, by rozładować swoje frustracje i problemy psychiczne i dokuczyć innemu człowiekowi.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Moje podsumowanie
18 Listopada, 2014 - 08:29
Gdy zdecydowałem się zamieścić mój wpis, czułem, że wrzód nabrzmiał i trzeba go przeciąć.
Chyba miałem rację, bo pod moją notką i Gawriona prawie 200 komentarzy i prawie 6 000 wejść. Kilkudziesięciu blogerów, zdecydowanie w dobrej wierze, wyraziło swoje opinie i uwagi. Nasz gospodarz Gawrion jasno wyłożył swoje zasady i mocno bronił swojego stanowiska..
Przeważająca opinia braci blogerskiej jest taka, że system punktacyjny jest patogenny i rodzi konflikty, powodowane nieetycznymi zachowaniami. Krytykowano również niemożność banowania wrogich blogerów na swoich blogach.
Z drugiej strony rozumiem Gawriona, który stworzył specyficzne środowisko blogerskie, technicznie wyrafinowane, w dużym stopniu demokratyczne i dosyć sprawiedliwe. Jak każdy tego typu twór ma oczywiście wady i zalety. Jeżeli założyć, tak jak autor zakładał, dobrą wolę i kierowanie się etyką, to zalety przeważają nad wadami. Niestety, ludzie są jeszcze bardziej niedoskonali, niż wytwór naszego gospodarza.
Wobec mojego wpisu i następnie odpowiedzi Gawriona pojawiły się jak zwykle wpisy niechętne, krzywdzące i niesprawiedliwe. Zarzucono m.in. agenturalną próbę przejęcia portalu poprzez rozpoczęcie tej dyskusji (Dixi). Zarzucono również usiłowanie podporządkowania sobie naszego społeczeństwa przez pewną grupę (Miarka, Leoparda).
Chyba każdy to widzi, że spiritus movens konfliktu jest scieranie się przeciwstawnych poglądów w stosunku kształtu polskiej polityki do Rosji. Wszystko poza tym: - Ukraina, Niemcy, żydostwo, intronizacja Jezusa, to sprawy pochodne, albo wtórne.
Osobiście boleję nad nieumiejętnością prowadzenia przez wielu spokojnej dyskusji. Jak można rozmawiać, jak bloger zwraca się do ciebie "Januszek z fujarką", "słuchajcie Kamiński", albo "chazar", czy "chocheł" [wszystko autentyczne]?
Ja rozumiem, że jak tutaj jesteśmy, to pochodzimy z wielu różnych kręgów kulturowych. Jednakże chyba nie ma aż tak dużych różnic, żeby nie dało się utrzymać odpowiedniego poziomu wzajemnego szacunku. Niestety... są tu też osoby, które chcą tylko dokuczyć wyśmiać i z pogardą opluć. Hejterstwo, to znane, ale przykre zjawisko w internecie. Zazwyczaj jest to broń tchórzy, karzełków skrytych pod swoimi nickami.
Czy coś się zmieni? To zależy. Trochę też mamy na to wpływ.
Lecz są między nami tacy, którym chyba nie za bardzo na niepoprawnych zależy.
Pozdrawiam wszystkich
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.