Egipskie ciemności
Między Tunezją a Egiptem istnieje przepaść. W Tunezji nie działa Bractwo Muzułmańskie, w Egipcie tak. Wszystko wskazuje na to, że po klęsce Mubaraka Egipt zamieni się w satrapię typu irańskiego.
Zamieszki w Egipcie zaczęły się od pogromów chrześcijan , prawowitych mieszkańców Egiptu z okresu przed inwazją arabską. Niech Państwa nie mami wołanie o demokracje: każda dyktatura islamska na początku walczyła o demokrację: tak było w Iranie, tak było w Libii, tak było w
Libanie
do niedawna jeszcze chrześcijańskiej oazie kultury i dobrobytu. Porównanie tow. Marka Siwca wydarzeń w Egipcie do obalenia muru berlińskiego to typowy lewacki bełkot. Tymczasem Bractwo Muzułmańskie tworzy już „komitety dzielnicowe”, celem „obrony”...
http://www.youtube.com/watch?v=FpSd3o99ois&feature=related
Post scriptum: Europa musi przygotować się na falę uchodźców, a świat na zaognienie sytuacji na Bliskim Wschodzie o nieprzewidywalnych skutkach.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3689 odsłon
Komentarze
Salem Alejkum!
30 Stycznia, 2011 - 13:21
Jan Bogatko
...nie wiedziałem, że talibowie są tak aktywni na tej witrynie,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Salem Alejkum!
30 Stycznia, 2011 - 14:02
Proszę się nie przejmować ocenami...
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Re: Egipskie ciemności
30 Stycznia, 2011 - 14:18
Postawiłem panu jedynkę za ten wpis, ponieważ my nie wiemy, kto inspiruje wydarzenia w Afryce Północnej...
Nie wpadł pan na to, że Egipcjanie może, po prostu mają już dosyć niewolnictwa pod egidą Banku Światowego oraz Funduszu Walutowego oraz biedy szerzącej się pośród zwykłych Egipcjan i, że te zamieszki nie muszą być inspirowane przez "Bractwo muzułmańskie", ale przez zupełnie kogoś innego?
Być może organizacje ekstremistyczne religijne muzułmańskie wykorzystają te zamieszki po to , aby objąć w tym kraju rządy, a, kto niby miałby te rządy w Egipcie objąć, żydzi i Amerykanie oficjalnie, czy może Rosjanie? Może już Egipcjanie mają dosyć roli, którą, im przypisał rząd federalny ze Stanów Zjednoczonych i ich miliardów dolarów na dofinansowanie armii egipskiej, z której korzysta tylko kasta przywódcza w tym kraju, być może Egipcjanie nie chcą być niewolnikami pod panowaniem żydostwa ze Stanów Zjednoczonych i być odpowiedzialnymi pośrednio, sprzyjając wrogom innych muzułmanów i byciem zupełnie obojętnym, na to co się dzieje w Palestynie i w innych krajach muzułmańskich, Afganistanie, Iraku, Pakistanie, Palestynie, Somalii, Jemenie ...Najpierw Fundusz Walutowy, Bank Światowy robi z jakiegoś narodu biedaków i niewolników liberalnego i korporacyjnego terroryzmu oraz zamordyzmu, a potem ze spokojną twarzą prosi o zachowanie spokoju w tym kraju i o podjęcie przez dany rząd pokojowych rozmów z narodem, który jest narodem biedaków oraz służących białym turystom z prawie całej Europy oraz ze Stanów Zjednoczonych...
Tak panie Bogatko, na niepoprawnych grasują ludzie z al Kaidy, terroryści Talibowie, ale żydostwo na tym portalu jest zupełnie nieobecne i ludzie zakochani bez pamięci i rozumu w Ameryce, która nas po raz kolejny sprzedała za worek ziemniaków naszym braciom Słowianom z Rosji...pan zamierza się wybrać w interesie żydostwa światowego na przyszłą wojnę ze światem arabskim, wyśle pan na nią swoich synów może wnuczków? Jedynymi, którzy korzystają na tych zamieszkach w krajach arabskich jest państwo Izrael, jeszcze lepiej dla nich, by było jakby ich wrogowie wzajemnie, by się wytłukli, to jest ich polityka.
Kiedy, to na terenie Egiptu chrześcijaństwo było wiarą dominującą?
Kiedy, to na terenie Egiptu chrześcijaństwo było wiarą dominując
30 Stycznia, 2011 - 14:40
Jan Bogatko
... do czasu podboju Egiptu przez Omajadów -Kościół egipski należy do najstarszych na świecie - był tam już na kilkaset lat przed Arabami, którzy zniszczyli cywilizację chrześcijańską na połuduniu basenu Morza Śródziemnego podczas swego marszu na Półwysep Iberyjski, przez Egipt właśnie.
Co 3 minuty ginie dzisiaj chrześcijanin z rąk muzułmanów. Islam to dla mnie nie religia, lecz antyhumanitarny porządek społeczny - taki narodowy socjalizm lub komunizm z 7. wieku.
Na tym mogę w zasadzie zakończyć dyskusję - Pańskie pozostałe tezy wpisują się w katalog europejskiego lewactwa( z neo - narodowym socjalizmem włącznie) z gatunku niemieckiej partii Die Linke lub NPD, które zwalczam.
Jestem też wielkim zwolennikiem Ameryki, której zawdzięczamy odzyskanie niepodległości w 1918 roku, po latach niewoli.
Bracia Słowianie z Rosji to nie moi bracia, to moi kaci.
Panslawizm jest ukrytą formą rosyjskiego szowinizmu. Czy o czymś zapomniałem?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Kiedy, to na terenie Egiptu chrześcijaństwo było wiarą domin
30 Stycznia, 2011 - 15:00
Niezły ten kościół i zakony egipskie, z których wywodzi się w prostej linii masoneria, chwała dla kościoła egipskiego i jego kultury. ;)
Chrześcijanin popierający niewolę ukrytą pod liberalnym terroryzmem pod hasłami wolność, równość, braterstwo i śmierć?
Kto w takim razie wspiera socjalistów i komunistów, którzy dzisiaj przeistoczyli się w liberałów na czele, których stoją kłamcy oraz sterroryzowane rządy, które są zastraszone oraz przekupione przez wymyślony przez nich biznes związany z żydowskim holokaustem, na którym zbudowano potęgę Stanów Zjednoczonych oraz państwa Izrael?
Widocznie pan nie zrozumiał ironii w moich słowach "bracia Słowianie z Rosji", na których czele od dekad stoją również pana ulubieńcy z pejsami, którzy tak jak i w Rosji tak jak i w Polsce wymordowali nasze elity...
Gdzie ten dobrobyt, u nas w Polsce też rządzą zwolennicy Banku Światowego oraz Funduszu Walutowego oraz masońsko-żydowskiej Unii Europejskiej, która doprowadza narody w Europie do bankructwa i do długów, z których nie będą się w stanie nigdy wypłacić...
Pana śpiewka o NDP przypomina tę samą, której używają w Polsce w zaprzyjaźnionych mediach oraz w GW, o tzw. faszystach z ONR-u...Czas na przebudzenie, w 1918 roku nikt nam wolności nie dał, to był czysty przypadek oraz polski czyn zbrojny, ani Anglicy, ani Amerykanie ich rząd, ani Francuzi nie chcieli wolnej i suwerennej Polski, wystarczy poczytać nagłówki ówczesnych gazet na temat Polski, w których można było poczytać o polskim awanturnictwie, o polskim bandytyzmie i o tym, że Polakom nie należy się wolna i suwerenna Ojczyzna Polska.
Wystarczy wspomnieć, w jaki to sposób Polskę tamte rządy wspierały podczas wojny polsko-bolszewickiej...
Jan Bogatko Niezły ten
30 Stycznia, 2011 - 15:18
Jan Bogatko
Niezły ten kościół i zakony egipskie, z których wywodzi się w prostej linii masoneria, chwała dla kościoła egipskiego i jego kultury. ;)
...bardzo ciekawe, skąd Pan to wie? Z jakiej to bajki? Reszta - to już skomentowałem - zwykłe lewactwo.
NPD to nie ONR - to neo-narodowo-socjalistyczna formacja. ONR nie był, o ile sobie przypominam, lewacką organizacją.
Niech Pan nie usprawiedliwia istniejących antypolskich fobii ze strony żydowskich w większości zawiedzionych byłych komunistów prymitywnym antysemityzmem. W mojej ocenie to wypędzanie diabła belzebubem.
Pańskie tezy przypominajął mi enuncjacie lewicowego myśliciela, za którym nie przepadam, pewnego Austriaka, który został kanclerzem Niemiec. Także Pańska postawa antychrześcijańska wpisuje się w ten model.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Re: Egipskie ciemności
30 Stycznia, 2011 - 23:02
A ten znowu swoje - Żydzi,Bank Światowy i Ameryka. Ameryka, Żydzi i Bank Światowy... Szkoda, że nie można oceniać komentarzy.
A dla pana Jana - dycha.
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
A ten znowu swoje
30 Stycznia, 2011 - 23:12
Jan Bogatko
...to smutne, jaki spadek pozostawiła po sobie indoktrynacja komunistyczna,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: A ten znowu swoje
30 Stycznia, 2011 - 23:22
Racja. Nawet ci, którzy mienią się "narodowcami" nie dostrzegają, ile w ich światopoglądzie popłuczyn po moczaryzmie.
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
Jan Bogatko cytat:Nawet ci,
30 Stycznia, 2011 - 23:39
Jan Bogatko
cytat:Nawet ci, którzy mienią się "narodowcami" nie dostrzegają, ile w ich światopoglądzie popłuczyn po moczaryzmie.
... Często myli się ludziom prawica z lewicą, a to dzięki komunistycznej indoktrynacji. Ci z NPD też uważaj, że są prawicą, ale dziwnym tafem szkolenia urządzają w Korei Północnej,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Egipeka rewolta islamska
30 Stycznia, 2011 - 15:17
Z przekazów reżimowej tv w Polsce dobiegają jedynie głosy oburzenia, na zdecydowaną reakcję Mubaraka na prowadzoną przez Bractwo Muzułmańskie rewoltę w celu obalenia władz.
Ze wszystkich portali i internetowych telewizji arabskich wynika jednak, że cel główny manifestujących to zaprowadzenie rządów islamskich. To jest obecne we wszystkich wypowiedziach -
TVN, Polsat to są stacje jak wszystkim wiadomo prorosyjskie i stąd kierunek rytualnie przygotowanej krytyki niezostawiający oczywiście suchej nitki na Mubaraku i innych znienawidzonych przez islamistów przywódcach krajów objętych rozruchami. Przeglądając przez kilka ostatnich dni portale arabskie zauważam, że za całą rozróbą prowadzoną z takich rozmachem stoją obok Bactwa Muzułmanskiego prawdopodobnie również i służby rosyjskie, bo nikt inny jak tylko Rosja jest żywotnie zainteresowana destabilizacją sytuacji politycznej w krajach regionu Bliskiego Wschodu. NIie ma jak dotąd reakcji oficjalnej ze strony Rosjan, co jest o tyle zrozumiałe, że póki co Mubarak na szczęście panuje nad sytuacją i konsekwentnie broni porządku konstytucyjnego przed inwazją Islamu.
Całkowicie zgadzam się z oceną Pana Jana i dziękuję za mądry tekst,- serdeczne pzdr
miro
Jan Bogatko cytat: za całą
30 Stycznia, 2011 - 15:27
Jan Bogatko
cytat: za całą rozróbą prowadzoną z takich rozmachem stoją obok Bactwa Muzułmanskiego prawdopodobnie również i służby rosyjskie
...z książki Ossendowskiego "Lenin" wiemy, jak Moskwie zależy na muzułmanach (Hitlerowi też na nich zależało, wtedy powstała islamska dywizja SS).
Zgadzam się z Panem, że za "rewolucją" w Egipcie (nie po raz pierwszy)stoją Rosjanie.
Cieawostka: właśnie dowiedziałem się z depeszy reuters, że do Tunezji wrócił po 22 latach emigracji przywódca radykalnie islamskiego ruchu Ennahda, Ghannuchi. Witano go owacyjnie: " Muzułmanie nie poddadzą się".
Teraz zapewnie będzie tam budował "demokrację".
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Egipskie ciemności
30 Stycznia, 2011 - 16:36
"Jestem też wielkim zwolennikiem Ameryki, której zawdzięczamy odzyskanie niepodległości w 1918 roku, po latach niewoli. "
Cóż to za brednia?!!! Nie dość że kłamstwo to jeszcze szkodliwe, bo odbierające Polakom dumę z odzyskania własnymi rękami państwowości. Ameryce nie zawdzięczamy nic dobrego, jest to o wiele groźniejszy szkodnik niż Rosja, bo ruscy przynajmniej nie udają naszych przyjaciół a USA niestety tak. Ameryka nie dość że w żaden sposób nie pomogła w odzyskaniu niepodległości przez Polską (orędzie Wilsona nie miało żadnej mocy sprawczej, równie dobrze mógłby tam napisać że ma powstać niepodległa Burkinia Faso) to jeszcze niejednoznacznie zachowywała się w latach wojny Polsko-bolszewickiej ( niby z jednej strony "małpie konserwy" Hoovera, a z drugiej żadnej realnej pomocy militarnej, wielkie antypolskie kampanie, na szczeblu Kongresu także), no i sprzedała nas w Jałcie Stalinowi.
Jak Pan ustosunkuje się do sytuacji gdy Ameryka w sojuszu z islamem mordowała chrześcijan w Serbii? Wtedy też był Pan jej "wielkim zwolennikiem"? A może Serbowie to ci "gorsi" chrześcijanie?
"Hitlerowi też na nich zależało, wtedy powstała islamska dywizja SS"
Ciekawe... Jak powstała ta dywizja? Jaki numer nosiła? Kto był dowódcą? Bo z tego co wiem to nie było żadnej muzułmańskiej dywizji SS, były za to trzy w których służyli muzułmanie - albańcy i tzw "Bośniacy" ooooopssss... ale to dzisiejsi sojusznicy Ameryki, a przecież tę, jak pokazuje praktyka wypowiedzi na tym portalu, należy bezgranicznie kochać. Czyli jeśli interesy wojujących islamistów z Bałkanów pokrywają się z interesem USA to już jest "cacy"? A jak ich interesy krzyżują się z interesem Izraela (brata USA) to już jest "be"?
"Zgadzam się z Panem, że za "rewolucją" w Egipcie (nie po raz pierwszy)stoją Rosjanie."
Jak to w końcu jest? To Rosjanie stoją za tą rewolucją czy Bractwo Muzułmańskie? Bo chyba Panu wiadomo że wojujący Islam i Rosja raczej za sobą nie przepadają.
"bo nikt inny jak tylko Rosja jest żywotnie zainteresowana destabilizacją sytuacji politycznej w krajach regionu Bliskiego Wschodu"
Jasne, bo jak już zyskają tam władzę marionetki Rosji to będzie tam sprzedawać "broń i ropę", za to Izrael i USA chcą tej stabilności jak nigdy, bo one broni tam nie sprzedają?... Dla Izraela zawsze będzie dogodne gdy państwa muzułmańskie będą rozbite, skłócone i zdestabilizowane wewnętrznie, bo gdyby tak nie było to nawet ich bomby atomowe mogły by nie wystarczyć.
Re: Egipskie ciemności
30 Stycznia, 2011 - 17:09
Prawdę mówiąc, w wieloletnich relacjach Polsko-Amerykańskich, też nie znajduję historycznych faktów potwierdzających bezposrednią pomoc USA w odzyskaniu przez Polskę niepodległości. Uśmiechy, poklepywanie i parę kilo puszek z UNRY w swoim czasię nie stanowiło realnej pomocy.
Do dziś jako jedyni niemal obywatele UE traktowani jesteśmy w USA jak persona non grata, czego dowodzi sprawa wiz dla Polaków.
Lobby żydowskie w Stanach jest ogromne i ma to decydujący wpływ na stosunek rządu USA do Polski.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Jan Bogatko ...niech Pan nie
30 Stycznia, 2011 - 17:17
Jan Bogatko
...niech Pan nie myli okresu I WS z II WS,sytuacja była wówczas całkiem inna.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko ...niech Pan nie
30 Stycznia, 2011 - 17:19
Jan Bogatko
...niech Pan nie myli okresu I WS z II WS, sytuacja była wówczas całkiem inna. Lobby polskie w USA było wtedy ogromne, a żydowskie niemal żadne, ono powstało dopiero na skutek Holocaustu i uratowania się w zasadzie wyłącznie elit żydowskich, a więce wskutek procesu, zupełnie odwrotnego niż w Polsce, gdzie wymordowano niemał całą elitą, zostawiając społeczne doły, z widocznym skutkiem,
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Niech Pan........
30 Stycznia, 2011 - 17:52
Zrobiłem celowo "zlepkę", ponieważ nie dostrzegam różnicy w traktowaniu sprawy polskiej w okresie po I i po II wojnie światowej.
Jak istotna sprawą dla Wilsona było powstanie niepodległego państwa polskiego, niech świadczy fakt, umieszczenia w tzw. programie pokojowym Wilsona postulatu utworzenia niepodległego państwa polskiego na 13-ym miejscy w 14-to punktowej licie postulatów. Daleko, daleko za propozycjami zniesienia barier gospodarczych, rozstrzygnięcia sporów kolonialnych, korekty Włoskich granic, niepodległości Belgii, Serbii, Czarnogóry a nawet temacie Alzacji.
Tak wyglądała "troska" Ententy i USA o Polskę i Polaków.
To była prawie druga(a właściwie pierwsza) Jałta.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
I WS
30 Stycznia, 2011 - 22:30
Jan Bogatko
...a niby dlaczego Ententa miała sprzyjać Polsce? Wszak Polska to był Prywislanskij Kraj, to była Rosja! Rosja była członkiem Ententy! Francja wierzyła w zwycięstwo nad komunizmem w Rosji! A jednak polskiemu lobby w USA udało się przekonać Wilsona do wymienienia Polski wśród celów. Gdyby tego zabrakło, szanse na powstanie Polski byłyby moim zdaniem minimalne.
Rosja chciała przyłączyć po pokonaniu Rzeszy do tzw. Królestwa Poskiego (plan Sazonowa) Pomorze i Sląsk bez przesiedleń. Czy wyobraża Pan sobie, by po tym eksperymencie Polska kiedykowlek miała szansę na wolność?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko "Jestem też
30 Stycznia, 2011 - 17:13
Jan Bogatko
"Jestem też wielkim zwolennikiem Ameryki, której zawdzięczamy odzyskanie niepodległości w 1918 roku, po latach niewoli. "
...nie to nie jest bzdura, to jest moja opinia i opinia większości historyków. Bez Wilsona nie byłoby Polski; ale to i też prawda, że bez walki by jej nie było. Mój Ojciec brał w tej walce udział.
Nie ma sprzeczności w tym, że za islamską ekstremą (dla mnie islamiści to kulturoznawcy, Bogu ducha winni) kryje się Rosja, bowiem ekstremiści ci nie tyle uderzają w Rosję, co przede wszystkim w zachód.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
13. Dywizja Górska Hansdchar
30 Stycznia, 2011 - 17:21
Jan Bogatko
...ale nie tylko:
http://www.youtube.com/watch?v=rhB-c4goZuk
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Egipskie ciemności
30 Stycznia, 2011 - 17:48
Zgadzam się z wypowiedzią Pawła T. pana tekst zasługuje na 1.
To niemal tuba propagandowa pewnych kręgów i pewnych trendów,które zostały uprawdopodobnione po 9.11
Proszę zauważyć, że propaganda w identyczny sposób straszy opinię publiczną "Kaczyzmem" co pan islamistami. A tam gdzie zaczyna się schemat, tam kończy się myślenie, niestety. Najlepszy przykład lemingi.
A wypowiedź Pana i Pawła T.
30 Stycznia, 2011 - 19:05
nie jest tubą propagandową islamu w Polsce? Czy sądzicie Panowie, że w Polsce dobrobyt nastąpiłby po zerwaniu kontaktów z MFWG i Bankiem Światowym oraz UE? A co w zamian? Może dyktatura islamu? To nie dla Polski, która personalizmu łacińskiego z pewnością nie zamieni grupowość cywilizacyjną islamu. A co w Egipcie będzie? Zobaczymy jak zakończy się ta rewolta i kto obejmie władzę. Dopiero wówczas będziemy dyskutować, kto za tym stał.
Szpilka
program ropa za terroryzm
30 Stycznia, 2011 - 19:38
na mój gust z każdego dolara wydanego na terrorryzm islamski 95 centów pochodzi ze sprzedaży ropy. Puki świat będzie uzależniony od ropy puty będzie terroryzm islamski jaki znamy. Jako, że na uzależnieniu od ropy korzystają nie tylko państwa arabskie to jeszcze troche potrwa. Najlepszy paradoks to administracja Busha, sami nafciarze pod sztandarami wojny z terroryzmem ropopochodnym. Baryła pewnie poszybuje w poniedziałek ponad $100 więc każdego dnia zbliżamy sie szybciej do aut elektrycznych. Gdyby się uczciwie o tym mówiło zamiast miłować polityczną poprawność bylibyśmy już dużo dalej.
@mefisto
30 Stycznia, 2011 - 22:24
Czy nie zastanawia cię ,że ci "terroryści" uderzają w niewinnych ludzi (lub co najwyżej w akurat przypadkiem wysoko ubezpieczone wieże WTC,w których obligatoryjnie trzeba było zerwać azbestowe osłony stalowej konstrukcji,co trochę kosztuje...) , a jakoś nie wpadają na pomysł walnięcia w zjazd grupy Bilderberg?
nie zastanawia
1 Lutego, 2011 - 02:04
prawie każdy budynek w owym czasie w NYC miał komponenty azbestowe. WTC był celem terrorystów islamskich od czasów budowy obiektu
Polscy talibowie
30 Stycznia, 2011 - 22:23
Jan Bogatko
...droga Szpilko, mamy talibów,a już raz sprowadziliśmy... Prymitywny antysemityzm jest złym doradcą, bo narusza naszą wiarygodność tam, gdzie musimy stawić czoło antypolskiej propagandzie, podając fakty, a nie mity.
To z tego chorobliwego antysemityzmu wyrastają sympatie dla najpotworniejszej ideologii 21. wieku - nowo rozbudzonego, antyhumanitarnego, bogatego islamu, żyjącego z ciemnoty muzułmańskiej masy i jej antyżydowskich i lewicowych sojuszników.
Muzułmanie zabijają co trzy minuty jednego chrześcijanina.
Najbardziej wzruszającym przejawem lewicowej troski o braci w Mahomecie była flotylla komunistów, udająca ię na pomoc "prześladowanym" terrorystom Hamasu w Gazie.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko cytat: że
30 Stycznia, 2011 - 22:10
Jan Bogatko
cytat: że propaganda w identyczny sposób straszy opinię publiczną "Kaczyzmem" co pan islamistami.
...Kaczyzm jest zagrożeniem jedynie dla postkomuny, islam to zagrożenie dla cywilizacji od chwili powstania.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
sam pan napisał Iran ,Libia
31 Stycznia, 2011 - 01:23
Ani Iran ani Libia nie są miejscem szczególnie drastycznych prześladowań o podłożu religijnym. Islam jest nagroźniejszy tam gdzie nie ma za rywala lokalnej tradycji kulturowej albo tam gdzie władza świeckiej dyktatury wygrywa konflikty religijne dla doraźnych korzyści.
Ewentualny scenariusz Egipt-dyktatura islamu to mało realne i byłoby głupotą ze strony egipskich muzułmanów forsowanie podobnego projektu. A gdyby nawet do tego doszło do wynikiem byłaby wojna wewnętrzna w świecie islamu. I nawet taki scenariusz najgorszy czyli radykalna republika islamska w Egipcie jest i tak lepszy niż to ku czemu zmierzamy czyli takowa republika w Pakistanie.