Czy istnieje III RP?
Raz po raz ludzie ze zdziwieniem zauważają, że PRL żyje.
Nie wiem kto wymyślił III RP. Nie ma takiej i nie było. Aby była możliwa, należałoby przeprowadzić restaurację państwa polskiego. Takiej zabrakło. Innymi słowy nie ma III RP, jest II PRL, kontynuacja bierutowskiego PKWN. II PRL to władza komunistów plus
prywatyzacja
zagrabionego wskutek tzw. reformy rolnej i tzw. uspołecznienia środków produkcji w I PRL. Tymczasem w 1944 roku przerwano ciągłość nie tylko kultury politycznej, ale i materialnej państwa. Polaków zmieniono w ubezwłasnowolnionych niewolników. Po
1944
roku przestało istnieć Państwo Polskie. Data ta zamyka okres 966 – 1944, czyli dzieje I Państwa. W 1944 roku Polska znalazła się pod okupacją rosyjską (błędnie zwaną sowiecką, bowiem Rosja i carska, i komunistyczna, prowadziła tą samą imperialną politykę, jaką teraz
Kreml
nadal kontynuuje*. Ta imperialna polityka każe Moskwie patrzyć na Polskę tak, jak na to zasługuje wobec braku własnej polityki zagranicznej i przekreślonej w wyniku eksterminacji elity pamięci historycznej. Kiedy (i czy) powstanie w Polsce II Państwo, się okaże.
* i stawia na polskich kolaborantów, jak np. tow. Cioska.
wczoraj:
http://www.youtube.com/watch?v=ePt5kkLXqac
i dziś:
http://www.youtube.com/watch?v=T9yaTzTKhlc
Post scriptum: większość Polaków nie chce państwa, wystarcza im kraj: góry, lasy, rzeki. Tak też o sobie mówią: w naszym kraju. U nas, w Europie wschodniej. Ale może się mylę. Dla Interii na przykład ci, którzy opowiadają się za PiS, to nie Polacy: ”Polacy nie wierzą w Prawo i Sprawiedliwość”. A może chodziło o prawo i sprawiedliwość tu i teraz?
II PRL ma taki sam kształt terytorialny, jak I PRL. O sztucznych granicach. Nie obejmuje wszystkich ziem polskich po amputacji Polski środkowej (zwanej „Kresami”). Wypędzenia Polaków określa się eufemizmem „przesiedlenia”. Na Prawdę brak miejsca. Koniec Historii?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4112 odsłon
Komentarze
dzisiaj nawet konfidenci niezbyt się ukrywają
25 Stycznia, 2013 - 07:45
Jestem Polakiem i też nie wierzę w prawo i sprawiedliwość w dzisiejszej Polsce. Jest siła - nie, nie, jakaś nadprzyrodzona - która czuwa nad powstawaniem nowych elit. Jeśli takie się pojawiają, wraz z nimi pojawia się dziwna katastrofa w której giną. Celem do którego dążą sprzedajne "elity" jest zresetowanie świadomości narodowej, stąd zawłaszczenie mediów i eliminacja nauki historii.
Dominik
25 Stycznia, 2013 - 13:24
Jan Bogatko
...ja również nie wierzę w prawo i sprawiedliwość popeerelowskich elit,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
@Jan Bogatko
25 Stycznia, 2013 - 08:12
Niezwykle trafne PS!
Pozdrawiam
tł
25 Stycznia, 2013 - 13:24
Jan Bogatko
...dziękuję za uznanie,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Mimo że to co Pan pisze
25 Stycznia, 2013 - 10:57
Mimo że to co Pan pisze jest słuszne , to nie zawiera niestety wszystkich zagrożeń dla Polski . Dziś sama agentura nie gwarantuje sukcesu w zdobywaniu nowych terenów i zawłaszczaniu całych państw . Dziś prowadzi się głównie wojny ekonomiczne i ideologiczne . A jak to wygląda w Polsce ? . Mimo , że za bandycką prywatyzację majątku narodowego oskarża się byłą ( i obecną ) agenturę rosyjską , to głównym beneficjentem tej prywatyzacji nie jest Rosja . Nie Rosjanie wykupili polskie banki . Nie oni też budują w Polsce fabryki wykorzystujące tanią , polską siłę roboczą . Nie znam banku który zostałby przejęty z naruszeniem wszelkich zasad ekonomii , przez Rosjan . Nie znam rosyjskiego hipermarketu . Nie mogę sobie przypomnieć jakiegokolwiek towaru made in Rosja , zalegającego na pułkach polskich sklepów . Nie znam gazety wydawanej w Polsce przez Rosjan . Nie znam polskojęzycznej stacji telewizyjnej , której głównym udziałowcem są Rosjanie . Nie słyszałem o zakusach Rosjan w sprawie wykupu polskiej ziemi przy wschodnich granicach Polski . Nie słyszałem o szkołach z podstawowym językiem rosyjskim na wschodzie naszego kraju . Nie słyszałem też o dwujęzycznych tablicach nazw miejscowości w tym rejonie . Nie od Rosjan dostajemy stary wysłużony sprzęt wojskowy z demobilu ( jak to wcześniej bywało ) . Nie od Rosjan kupujemy uzbrojenie na bandyckich zasadach . Nie Rosjanie wprowadzają w Polsce prawo , wprost wyniszczające polską gospodarkę , polską przedsiębiorczość , a w konsekwencji , Polski naród . Mógłbym tu długo wymieniać , to , co w Polsce dzieje się złego , a co nie jest powodowane udziałem Rosjan , ale myślę , że wie Pan co chciałbym przekazać . Jeśli udział Rosjan w tym co piszę powyżej jednak występuje , to jest to kropla w morzu tego , co robi z nami zachód , a głównie Niemcy i Francja . Czy Pan w ogóle nie zauważa zagrożeń z tamtej strony ? .
Dla porównania :
Z 5 bardzo dużych jak na moje miasto zakładów pracy , 3 są w rękach właścicieli niemieckich , pozostałe to już " made in france " . Z 6 ( w dalszej lub bliższej okolicy) stacji paliw rosyjskiej spółki Lukoil , ostała się jedna , i myślę , że nie na długo .
Czy nie powinno to nam dać do myślenia ?
Doskonale rozumiem zagrożenie ze strony Rosji , ale jak tu nie wspomnieć o proporcjach ?
TYBERIUSZ
Mam podobne spostrzeżenia
25 Stycznia, 2013 - 11:22
Nigdy nie wyjeżdżałam , a pracowałam u Niemców , Kanadyjczyków i Belgów. Jesteśmy koloniami dla wielu wyzyskiwaczy. Do Rosjan mam jednak największy żal , bo zabili mi Prezydanta (jeżeli nawet zrobił to ktoś inny to z ich poparciem). Przy okazji bardzo dziękuję za podpowiedż gdzie zdobyć żarówkę. W temacie mojego hobby znowu się zmartwiłam , wszystkie materiały i przybory nie polskie i nie rosyjskie. Pozdrawiam
Konkubina po polsku
Konkubina po polsku
25 Stycznia, 2013 - 12:16
Rozumiem , że żarówka zdobyta ? :) .
Co do zamachu w Smoleńsku , to mówiąc szczerze , nia przekonuje mnie żadna dotychczasowa hipoteza . Obserwując zachowanie strony rosyjskiej , można dopuszczać taką oto sytuację , że Rosjanie mają ( w tej sprawie ) kwity na prawdziwego organizatora zamachu , lub wspólnika w tym draństwie .
Fory dawane Rosjanom przez zachód w wielu ich przedsięwzięciach gospodarczych , jak i militarnych , w Europie i nie tylko , wzbudza moje podejrzenia .
TYBERIUSZ
TYBERIUSZ
25 Stycznia, 2013 - 13:34
Jan Bogatko
...te fory wzbudzają również i moje podejrzenia,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Konkubina po polsku
25 Stycznia, 2013 - 13:32
Jan Bogatko
...to prawda, ale nie odpowiada na pytanie, DLACZEGO jesteśmy kolonią i dlaczego per saldo przede wszystkim Rosja ma polityczny interes w kolonializacji,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Odpowiedź jest według mnie prosta.
25 Stycznia, 2013 - 21:52
Rosja nigdy nie porzuciła swojej carskiej idei mocarstwowości polegającej na dotarciu do Atlantyku. Pewnie zakłada, że jak tam będzie docierać i dotrze, to z Polską nie będzie miała żadnych kłopotów. Przygotowuje więc sobie grunt żyjąc w pełnej symbiozie z Niemcami. Oczywiście nad naszymi głowami. Jak zawsze.
Pozdrawiam
Szpilka
szpilka
25 Stycznia, 2013 - 22:25
Przyznam , że nie do końca rozumiem , i nie ukrywam , że dla mnie to dość karkołomna teoria . Mógłbym prosić troszkę jaśniej ? .
TYBERIUSZ
W 1920 roku
25 Stycznia, 2013 - 23:10
to Polska zatrzymała Sowietów w ich marszu na zachód Europy. Oni wyciągnęli z tego odpowiednie wnioski. Nie widzę żadnej karkołomności.
Szpilka
szpilka
25 Stycznia, 2013 - 23:15
Polska .........Atlantyk ...........Masz rację , to nie na moją głowę :) . Miłego wieczoru :)
TYBERIUSZ
TYBERIUSZ
27 Stycznia, 2013 - 09:28
Jan Bogatko
...może moje wyjaśnienie się przyda?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Szpilka
27 Stycznia, 2013 - 09:27
Jan Bogatko
...trafnie zauważyła Pani,że każda Rosja prowadzi tę samą politykę od Iwana Groźnego-jest ją idea imperium, a apetyt rośnie w trakcie podbojów. Rosja stawiała sobie za cel kolonializację Azji północnej (mało kto wie,że granica Azji na Uralu wymyślona została dopiero przez carycę Katarzynę, zwaną przez niektórych Polaków "Katarzyną Wielką"),potem doszedł plan dotarcia do Oceanu Indyjskiego (podboju Iranu, sprawa ta aktuana była podczas panowania Stalina, dlatego Anders śpieszył sięz wycofaniem Polaków z Iranu)i ostatnich czerwonych carów (Afganistan). Za czasów Lenina narodził się plan dotarcia do Atlantyku, aktualny do dziś! Wiele wskazuje na to,że Nowopolacy pomogą Rosji w realizacji tych planów - w Polsce bardzo aktywny jest tzw. Obóz Wielkiej Polski(Nowy Ekran) propagujący odbudowę raczej Prywislańskiego Kraju przy pomocy Kremla, uciekający się do opluwania Piłsudskiego i głoszenia prymitywnego antysemityzmu.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
27 Stycznia, 2013 - 10:09
Myślę , że Rosja dawno zarzuciła te dalekosiężne i raczej abstrakcyjne w dzisiejszych realiach politycznych plany . Ich problemem jest teraz jak utrzymać obecny stan posiadania , a Chińczycy patrzą łakomym wzrokiem na ogromne , zupełnie niezamieszkane obszary . Patrzmy realnie na dzisiejsze możliwości Rosji . Oni też zdają sobie z tego sprawę . Mówmy o tym , na ile Rosja wpływa na nasze sprawy , jaki ma w tej kwestii potencjał . Rosja to kolos na glinianych nogach , i żyje tylko dzięki temu co wykopią z ziemi . Mocarstwo co to nawet maszyny do szycia nie potrafi zaprojektować i wyprodukować . Uzbrojenie zaczynają kupować u Francuzów . Pod względem żywności , całkowicie uzależnieni od importu . O ich możliwościach gospodarczych i możliwościach ich ataku ekonomicznego na Polskę , pisałem u Pana tu:http://niepoprawni.pl/blog/2386/czy-istnieje-iii-rp
TYBERIUSZ
TYBERIUSZ
27 Stycznia, 2013 - 14:14
Jan Bogatko
...trudno mi się tym razem z Panem zgodzić - Rosja to wcale nie kolos na glinianych nogach,lecz skutecznie operujące mocarstwo (Gruzja, Czeczenia, Smoleńsk).
O potędze decyduje świadomość potęgi, a nie tyle siła uderzeniowa (aczkolwiek ta jest nadal orgomna),
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
27 Stycznia, 2013 - 15:38
No cóż ...........świadomość o potędze kończy się z chwilą weryfikacji tej potęgi w realnych działaniach , a że Rosjanie maja świadomość swojej mizerii militarnej , świadczą wymienione przez Pana przykłady . Czeczenie i Gruzja , to w sumie regionalne państewka z którymi Rosja nie radzi sobie od lat , militarnie również . Nie muszę dodawać , że do tej pory Rosja liże rany po konfliktach w tych krajach . Może Pan wymienić choćby jeden sukces militarny Rosji po II WŚ , że nie wspomnę o gospodarczym ?. Gdyby nie te cygara w betonowych silosach , rozsiane po całym kraju , armia rosyjska byłaby tylko bezładną zbieraniną , a liczyłaby się w świecie tyle , co armia Korei Północnej . Czeczenia i Gruzja , to dla Rosji tylko bufory , mające chronić aktualny stan ich posiadania . Widzi Pan sens zdobywania nowych terenów , gdy samemu posiada się najmniej zaludniony kawał świata ? . Oni już widzą , że daleki wschód nie jest im dany na zawsze . Ich inwazja na zachód , to tylko chęć zdobywania rynków zbytu , na to co mają do sprzedania , czyli surowce . Wie Pan jak można nazwać kraj , który żyje wyłącznie ze sprzedaży własnych zasobów bogactw naturalnych ?. No chyba nie mocarstwem ?
TYBERIUSZ
TYBERIUSZ
27 Stycznia, 2013 - 16:18
Jan Bogatko
...sęk polega na tym,że Rosja nie zachowuje się racjonalnie,lecz imperialnie,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
27 Stycznia, 2013 - 15:51
Jeśli podaje Pan Zamach Smoleński , jako przykład mocarstwowości Rosji , to mnie Pan zupełnie zszokował . To tak jakby Breivika uznać , za najbardziej wpływowego człowieka w Norwegii . Przepraszam , ale trzeba zachować pewne proporcje .
TYBERIUSZ
TYBERIUSZ
27 Stycznia, 2013 - 16:20
Jan Bogatko
...zszokował mnie Pan porównaniem obłędu Breivika z zamachem na prezydenta państwa, znienawidzonego przez KGB.
Podzielam natomiast Pańską opinię o potrzebie zachowania proporcji,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
27 Stycznia, 2013 - 16:43
Panie Janie , niech Pan absolutnie nie czuje się zszokowanym . Zarówno w jednym , jak i w drugim przypadku , z zimną krwią zbrodni dokonali bezwzględni mordercy . Zarówno w jednym , jak i w drugim przypadku , zginęli zupełnie niewinni ludzie . Panie Janie , w obliczu śmierci powinniśmy odpuścić sobie dystynkcje , zajmowane stanowiska i zasługi , tam też byli ludzie , którzy powinni żyć . Użyłem tego porównania w dobrej wierze , i uważam , że Pan to teraz zrozumie .
Ps. Zdaję sobie doskonale sprawę , z różnic w wadze i znaczeniu obydwu zamachów , lecz musi Pan przyznać , że zamachu na Polskiego Prezydenta i osoby jemu towarzyszące , dokonał równie obłędny ( obłędni ) człowiek , niezależnie od tego , z jakich pobudek działał .
TYBERIUSZ
TYBERIUSZ
27 Stycznia, 2013 - 17:45
Jan Bogatko
...nie mogę się tym razem z Panem zgodzić: Brevik nie działał z pobudek imperialnych, czy na zlecenie obcego mocarstwa w celu ubezwłasnowolnienia "kuricy", stąd porównanie niewłaściwe.Za tragedią smoleńską nie stoi psychopata,lecz zimny polityk. Może ten sam,który kazał wysadzić w powietrze bloki mieszkalne w Moskwie, by winą obarczyć Czeczenów.
Nie wykluczam zresztą,że - pewnego dnia,kiedy siła argumentów porazi naszych sterowanych demokratów - podejmą oni próbę zrzucenia na "trzecich" winy za ten dramat.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: TYBERIUSZ
27 Stycznia, 2013 - 17:59
A ja nie jestem pewna, czy ci trzeci na pewno nie istnieją. Albo raczej współtrzeci.
Z resztą Pana wywodu całkowicie się zgadzam. O sile Rosji świadczą jej wpływy dyplomatyczne, to czasem więcej niż oręż fizyczny. Ciekawa byłaby kartoteka polityków światowych będących na ich usługach.
proxenia
27 Stycznia, 2013 - 18:22
O " tych trzecich " , wspominałem tu nie raz . A co do wpływów dyplomatycznych , to żeby je mieć , trzeba mieć "argumenty" . Największy wpływ na skuteczność i siłę ich dyplomacji , mają wyłącznie te " cygara w betonowych silosach " o których już pisałem , bo technologicznie , to oni są 100 lat za murzynami , a " cygara " to jak wiemy , nie ruska technologia . Oni jak czegoś nie wykopią , lub nie ukradną , to nie mają . Wot imperialisty ..........
Składam te klocki , składam .....................i nijak bez tego " trzeciego " ten zamach mi nie pasuje . :)
TYBERIUSZ
proxenia
27 Stycznia, 2013 - 18:25
Jan Bogatko
...no,no,kartoteka! Na pewno, ale to najpilniej strzeżona tajemnica,którą poznamy za kilkaset lat, jak listę płac carycy Katarzyny dla polskich zdrajców (postępowych polityków nie cierpiących na rusofobię),
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: proxenia
27 Stycznia, 2013 - 19:31
Czasem coś wychodzi na jaw po ucieczce któregoś z agentów. Piękna historia jest opisana w książce "Towarzysz J" Pete Earleya (Towarzysz J to szef moskiewskiej siatki szpiegowskiej w USA).
Rosjanie umieścili swojego człowieka, będącego przedstawicielem innego kraju(!), w ONZ-owskim programie "Ropa za żywność", którego celem było dostarczanie Irakijczykom żywności i leków (początek lat 90.). Za pomocą tego człowieka przekierowali z tego funduszu do Rosji pół miliarda dol. W książce mechanizm przekrętu jest dokładnie opisany.
Ilu mają takich ludzi, i to na dużo ważniejszych, strategicznych, stanowiskach?
proxenia
27 Stycznia, 2013 - 19:36
Jan Bogatko
...mam nadzieję,że p. TYBERIUSZ śledzi tę dyskusję...
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
27 Stycznia, 2013 - 19:49
Zaglądam , zaglądam , choć przyznam że bardziej przykładam się do pracy na drugim komputerze :)
Tyko nie wiem czy powinienem odpowiadać , bo widzę , że pytanie było do proxenii :)
TYBERIUSZ
Jan Bogatko
27 Stycznia, 2013 - 20:01
Tyle tylko , że proxenia podaje przykład działalności rosyjskiej agentury , której działalność ewidentnie wpływa korzystnie na zasoby Rosji . Ja dużo powyżej , zadałem Panu pytanie , jakim cudem mimo tak bardzo rozbudowanej ruskiej agentury w Polsce , CAŁE FRUKTY PŁYNĄ NA ZACHÓD ??? .
To ma być sposób Rosji na powiększanie imperium ?
Dziwne .
Ja myślę , że do d......py dobrało nam się zupełnie inne imperium , a w interesie niektórych grup, jest to , by odpowiedzialność za to dobieranie się do d...py , zwalić na innych .
To tak po chłopsku , przepraszam :)
TYBERIUSZ
@ Tyberiusz
27 Stycznia, 2013 - 20:10
Tym razem ja odpowiadam na pytanie nie do mnie.
Myślę, że jest możliwe i jedno, i drugie. A potem się między sobą policzą/porachują, jak Sowieci i Niemcy w 1941.
proxenia
27 Stycznia, 2013 - 20:37
Jak oni się ze sobą podzielili , to proszę przeczytać powyżej .
A dla przykładu , proszę mi powiedzieć jak to Ruskie z Niemcami dzielą się zyskami z tysięcy hiper i supermarketów w Polsce , oczywiście niemieckich ? . A może jak Francuzi odpalają działkę Ruskim , za zyski z opanowanego rynku cementu w Polsce ? .
Tak dla przykładu , i bez demagogii proszę :)
TYBERIUSZ
Re: proxenia
27 Stycznia, 2013 - 20:47
A choćby tak (to tylko przykład) że Polska północno-wschodnia będzie od Rosji kupowała elektryczność. Czyli uzależnienie energetyczne. To więcej niz jeden czy dwa supermarkety.
Oni budują elektrownię w Obw. Kaliningradzkim, a my, mimo zainwestowanych juz 300 mln zł, wstrzymaliśmy właśnie budowę nowej elektrowni w Ostrołęce. I posłowie PiS nie otrzymali odpowiedzi, dlaczego tak się stało, nie otrzymali wglądu w dokumenty dotyczące tej decyzji.
proxenia
27 Stycznia, 2013 - 21:06
Mieszkam na Mazurach i to uzależnienie energetyczne miałoby obejmować również moje tereny . Myślisz że Niemcy na to pozwolą ? :)
A czy nie słyszałaś o bardzo prawdopodobnej koncepcji zwrotu obwodu Kaliningradzkiego Niemcom ?
To bardzo karkołomna koncepcja , ale tęższe głowy od mojej to już przewidziały .
Nawet bardzo mnie to zainteresowało , i możliwe , ze niedługo coś na ten temat napiszę .
Teraz zwiewam , bo wzywają mnie obowiązki :) .
Miłego wieczoru :)
TYBERIUSZ
Proxenia i TYBERIUSZ
27 Stycznia, 2013 - 21:13
Jan Bogatko
...Proxenii dziękuję za to, że mnie,leniwca, wyręczyła; p.TYBERIUSZA muszę uspokoić: były,co prawda, rosyjskie plany oddania Królewca Niemcom,ale Berlin (wówczas Bonn) się na to ze zrozumiałych powodów nie zgodził.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
27 Stycznia, 2013 - 18:06
Dajmy spokój , widzę że Pan mnie nie rozumie , a dyskusja zaczyna schodzić , na zupełnie mało znaczące tory :) . Pozdrawiam :)
TYBERIUSZ
TYBERIUSZ
25 Stycznia, 2013 - 13:30
Jan Bogatko
...ma Pan rację; ale pytanie brzmi:kto jest siłą sprawczą tej wyprzedaży?
Słaba Polska leży w interesie Rosji - ona czeka na tę chwilę,kiedy ją przejmie "z dobrodziejstwem inwentarza".
O wyprzedaży Polski pisałem wielokrotnie, zatem zauważam i te zagrożenia, o jakich Pan pisze.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
25 Stycznia, 2013 - 13:52
Moim zdaniem odpowiedź jest ( prawie ) prosta , Jest to grupa ludzi , która ( z jakich pobudek ? ) ściśle współpracuje i wykonuje polecenia strony , do której te nasze narodowe lody trafiają . Jak Pan wie , Rosja na widok tych lodów mocno się ślini , ale tylko spoza wystawowej szyby . Zachód nie pozwoli Rosji odebrać sobie tak chłonnego rynku , a takim rynkiem jesteśmy między innymi dla Niemiec i Francji . Będą nas utrzymywać na granicy naszego popytu , i nie pozwolą nam zdechnąć , bo popyt jest najważniejszy . Ruskim wydali zgodę na trzymanie nas kagańcem gazowym .............i interes kwitnie po obu stronach . Ribbentrop i Mołotow , czule uśmiechają się zza grobu .
TYBERIUSZ
TYBERIUSZ
25 Stycznia, 2013 - 14:22
Jan Bogatko
...trafna diagnoza,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
racja
25 Stycznia, 2013 - 14:00
OCZYWIŚCIE!!! Zagrożeniem dla Polski jest Unia francusko - niemiecka zwana też Europejską. Rosja stara się dotrzymać im kroku, by nie zostać odsuniętą od stolika przez wcześniej wymienionych "przyjaciół" Polski.
Dominik
25 Stycznia, 2013 - 14:23
Jan Bogatko
...mało kto o tym pamięta, ale w latach 80.istniał projekt utworzenia państwa franko-niemieckiego...
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Dziś wyczytałam,
25 Stycznia, 2013 - 11:12
że podobno 6% Polaków uważa PO za główną partię opozycyjną.
Kochani, ręce ... i wszystko inne opada.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
Szary kot
25 Stycznia, 2013 - 13:36
Jan Bogatko
...tylko tyle? To mnie zaskakuje - przecież Tusk to szef opozycji antyfaszystowskiej, czy się mylę?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Ci roztańczeni ociemniali są rzeką
25 Stycznia, 2013 - 19:03
Co się z szamba wylewa
Poprzez podniesione z przepełnienia wieko
Tak jak to z chlewa
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"