Biedroń i Mizikowski
Podczas 11-listopadowych demonstracji został zatrzymany m. in. działacz homoseksualny Robert Biedroń. Po wypuszczeniu z aresztu zwołał konferencję prasową na której ogłosił:
Zostałem pobity, ale najgorsze stało się w radiowozie. Jeden z policjantów wszedł do samochodu i pobił mnie w nim na tyle dotkliwie, że tego samego dnia wieczorem znalazłem się w szpitalu.
Dały się słyszeć głosy, że Biedroniowi się należało, że zebrał burzę na skutek siania wiatru, pojawiły się również niewybredne dowcipy na temat więziennych przejść działacza, które mogłyby się okazać dla niego na swój sposób atrakcyjne. Środowiska związane z inicjatywą kontr-marszową podniosły zaś krzyk, że policja sprzyja faszystom, że szykanuje wolnościowych działaczy, że funkcjonariusze dali upust swoim homofobicznym pasjom. Od pierwszych oczekiwałbym podobnych żartów w stosunku do doświadczeń Edwarda Mizikowskiego, o których za chwilę. Od drugich oczekiwałbym wsparcia w protestach wobec niedopuszczalnych działań policji, które stają się normą, a nie powinny mieć miejsca w demokratycznym kraju. Mizikowski nie jest czołowym działaczem homoseksualnym, więc na zwołaną przez niego konferencję pewnie nikt by nie przyszedł. A mogliby się dziennikarze dowiedzieć, że spotkały go podobne doświadczenia jak Biedronia (pełna relacja tutaj):
Gdy samochód ruszył jeden z mężczyzn założył rękawiczki i zaczął go systematycznie bić po głowie i twarzy. Gdy się zasłaniał zaczął go bić i drugi. Na Wilczej zrobili mu badanie alkomatem i byli bardzo zawiedzeni. W końcu jeden powiedział mu, że ma 0,5 promila alkoholu. Na to powiedział, że nigdy dziesiątego każdego miesiąca nie pije. Wsadzili go do samochodu i zawieźli do Izby Wytrzeźwień na ul. Kolskiej. Po drodze znowu, jak mówi, go pobili bijąc po twarzy i głowie rękami w rękawiczkach. Na Kolskiej domagał się zrobienia mu badania krwi pod katem zawartości alkoholu we krwi. Na to usłyszał: „Jak ci k… pobierzemy krew to będzie to całe wiadro”.
Podobne relacje powtarzają się przy aresztowaniach najprzeróżniejszych osób. Ich ranga i pozycja społeczna nie ma znaczenia. Dowiadujemy się o tych praktykach dość rzadko, gdy spotka to kogoś medialnego, ale nie są to wyjątki tylko raczej norma: wpakowanie delikwenta do suki oznacza okazję do poznęcania się nad nim psychopatycznego sadystycznego policjanta. Tych doniesień o policyjnej agresji już po zatrzymaniu jest ostatnio niepokojąco dużo. Czy nie powinien się nimi zainteresować urząd Rzecznika Praw Obywatelskich? Nie powinniśmy ich lekceważyć, bo ciche przyzwalanie na tego typu praktyki może doprowadzić do powrotu takich "wypadków" jak Grzegorz Przemyk czy Stanisław Pyjas. Przesadzam? Pyjas zginął w okresie "małej stabilizacji", w rozkwicie gierkowskiej prosperity. Kiedy Polska rosła w siłę, a ludziom się żyło dostatnio. Nie lekceważmy takich informacji, bo nigdy nie wiemy, kiedy nam się zdarzy stanąć na niewłaściwym fragmencie chodnika...
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5358 odsłon
Komentarze
Nie lekceważmy takich
13 Listopada, 2010 - 15:30
Nie lekceważmy takich informacji jak 96 zabitych w zamachu pod Smoleńskiem.
Nie lekceważmy zbrodni dokonywanych przez zwolenników PO na członkach PiS, tak jak to miało miejsce w Łodzi, gdzie peowski bandyta zastrzelił członka PiS, a drugiemu poderżnął gardło.
Na tle tych wydarzeń, jeżeli jakiś policjant szturchnął delikatnie jakiegoś pedała, to ja myślę, że jeszcze nie wszystko stracone :)
Niech nikt nie mówi, że pedał wylądował w szpitalu wskutek pobicia przez sadystycznego policjanta, bo doszedł tam o własnych siłach PO obdukcję.
Niech pokaże publicznie ową obdukcję.
Na miejscu policjanta też bym pedałowi przyłożył.
Pzdr
Re: Nie lekceważmy takich
13 Listopada, 2010 - 15:36
Ulica nie jest miejscem dla miękkich, nie dziwi minie że "pani" złamała paznokcie, czemu ma służyć taka notka, pan policjant ma mieć wyrzuty że pobił "dziewczynę"?
Do wszystkich
13 Listopada, 2010 - 15:49
Olewam czyjeś barwy, czy poglądy na politykę, jeśli jest bity czy szykanowany. Totalnie walą mnie czyjeś preferencje seksualne, czy religijne. Zasady powinny być jednakowe. Dla wszystkich. Tekst jest o działaniach policji a nie o działaniach prowadzących do zatrzymania tego czy drugiego. Policja robi co do niej należy gdy zatrzymuje osoby zakłócające porządek publiczny. Czasem przekracza granice czasem nie. Ale bijąc zatrzymanego w radiowozie ZAWSZE PRZEKRACZA GRANICE! O tym i tylko o tym jest ten tekst. Przyzwalając na bicie Biedronia przyzwalamy również na bicie Mizikowskiego.
http://wiktorinoc.blogspot.com
Widziałeś że go ktoś
13 Listopada, 2010 - 18:51
Widziałeś że go ktoś bił? Nie widziałeś. On tak powiedział
Któregoś słowa w tym nie rozumiesz?
@ igorczajka.
13 Listopada, 2010 - 18:53
Zgoda, zachowanie policjanta było naganne. Tylko nie powiedziałeś w swoim wpisie jak zachowywał się Biedroń. Być moż domagał się jakiś specjalnych preferencji. być może wykrzykiwał jaki to on jest ważny i wykrzykiwał, że jeszcze im pokaże itp, itd.
Jeżeli coś takiego miało miejsce, to można powiedzieć, że Biedroń dostał lekcję demokracji. Został potraktowany jak każdy inny. Wszak domagał się równości i równouprawienia. No to je dostał.
____________________________________
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Pederastom mówimi STOP.
13 Listopada, 2010 - 20:16
Niech sobie zadymy organizuje w Brukseli.
Precz z polityczną poprawnością!
________________________________________________________________ "Nie martwcie się, jeśli nie stanowimy większości. Wszystko czego potrzebujemy, to mniejszość zamiłowana w rozpalaniu ognia wolności w umysłach ludzi." - Samuel Adams
trzeba być cokolwiek pozbawionym wyobraźni
13 Listopada, 2010 - 16:28
by cieszyć się z tego, że policja pobiła Biedronia, ponieważ policjant nie pobił go dlatego, że nie lubi pedałów (nawet jeśli na własny użytek tak sobie to uzasadnił), tylko dlatego, że poczuł się bezkarnie i ma świadomość, że może sobie pobić kto mu wpadnie w łapy, na dowolnej demonstracji. Dziś rozpoznawalnego tęczowego aktywistę, a jutro nieznanego szerzej czytelnika "Niepoprawnych" na Marszu Pamięci.
Wyobraźnia dobra rzecz.
13 Listopada, 2010 - 17:09
Budyniu, tu się nikt nie cieszy, że pobito Biedronia.
Ja nie jestem za tym, żeby bić pedałów za to, że są pedałami, bo każdy może zachorować i jest to nic przyjemnego.
Mierzi mnie fakt, że ci zboczeńcy propagują takie zachowania, rozumiesz?
Policjant wiedział, że trafił akurat na Biedronia?
Po czym poznał, że ten jest pedałem?
Ano po tęczowym baloniku.
Propagują wynaturzenie jako niby normalne zjawisko.
Policjant może ma dzieci i obawia się o to, ażeby ich jakiś pedofil nie skrzywdził.
Pedalstwo, pedofilia czy zoofilia są zboczeniami i wszystko to zalicza się do tej samej kategorii.
Niech sobie tworzą związki i tak dalej, ale niech wsadzają mordy w kubeł i niech nie wciskają mi kitu, ze pedalstwo to NORMALNOŚĆ, a grzebanie sobie nawzajem w odbytach przez dwóch facetów, to seks.
Autor wpisu na swoje nieszczęście wmieszał w ten plugawy temat nazwiska Przemyka i Pyjasa, co dla mnie jest jakąś chorą groteską.
Mnie POlicja pałowała, choć wtedy to jeszcze była milicja i wiedziałem za co dostałem, a jedyne co mogłem zrobić to napisać zażalenie do Pana Boga.
Byłem wtedy "niepoprawny".
Jeśli dzisiaj mam za to dostać, to następnym razem przygotuję się lepiej na spotkanie z POlicją, a nie będę płakał do kamer.
Dziwią mnie tego typu wpisy na tym portalu.
Pedalstwo jest pedalstwem, a lewactwo lewactwem, a kanalia na zawsze pozostanie kanalią i nic tego nie zmieni.
Uważam, że inne wzorce powinno się tu krzewić i inne tematy poddawać dyskusji.
Pozdrawiam powściągliwie.
Niniejszym kończę polemikę w tym brudnym temacie.
@polacus
13 Listopada, 2010 - 17:18
Jasne, Mizikowskiego też niepotrzebnie tu włożyłem. Gratuluje umiejętności czytania ze zrozumieniem.
http://wiktorinoc.blogspot.com
Popieram calkowicie autora
13 Listopada, 2010 - 16:59
Popieram calkowicie autora tekstu, bo skoro takie rzeczy maja miejsce, to kazdemu z nas moze sie to przytrafic i nie ma to znaczenia kim sie jest. Brutalnosc, bezkarnosc policjantow jest powszechnie znana, ale to nie oznacza, ze w zaleznosci od tego kogo pobija, to raz bedziemy pelni oburzenia, a za drugim razem, nie widzimy w tym nic zlego, bo to np. Biedron i jego patologiczna tecza.
Bicie kogos nie nalezy nazywac walka, chyba z wlasnym sumieniem, jesli sie je ma...
Litości, Postawcie się na
13 Listopada, 2010 - 18:31
Litości,
Postawcie się na miejscu takiego mundurowego, bo to też człowiek. Który zamiast spokojnie spędzić dzień wolny z rodziną musiał zasuwać do roboty, gdzie czekała na niego banda tępych zadymiarzy i prowokatorów (tak, ten pederasta biedroń poszedł tam jako prowokator GWna), która próbowała zakłócić spokój. Dodatkowo może jeszcze oberwał butelką czy kamieniem. Powinien się uśmiechnąć i grzecznie poprosić o ciszę.
A przyjmowanie tego, co powiedział prowokator o policji to już są szczyty! Widział to ktoś? Słyszał? Z ust biedronia chyba...
to jest b.poważny problem
13 Listopada, 2010 - 17:49
Fakt, że ludzie w pewnych sytuacjach nie reagują na samowole policji to mnie jeszcze nie dziwi. Ale że taką samowolę popierają i reklamują media . Nie dalej jak m-c temu widziałem w TVN reportaż z codziennej pracy naszej wspaniałej policji. Moją uwagę przykuła scena wylegitymowania i dokładnej rewizji młodego człowieka, który PODEJRZANIE WYGLĄDAŁ.
Pałować się - biedroniem
13 Listopada, 2010 - 18:06
Szkoda że musimy zajmować się taki padalcem.
To jest zasłona dymna .
Poważniejsze jest i niebywałe w historii - użycie "Pasiaka"
w dorażnej walce.
Pamięć męczeństwa milionów została upodlona.
Dla Polskiej Racji Stanu - to priorytetowa sprawa .
Jak się to ma do 'Kłamstwa oświęcimskiego" i polskiego prawodawstwa.
Organizacje Polskie powinny wystąpić do Światowej organizacji Żydów - wymusić potępienie .
Wymusić potępienie z ust -rabinatu polskiego , europejskiego .
Żądać przeprosin od Gazety Wyborczej. Nawiązki finansowej na rzecz Muzeum Auschwitz.
Jeśłi będziemy się "pałować biedroniem " - biada
Ps. Ja już po kilkudziesięciu minutach to zauważyłem -
kurewska propaganda przysłoniła wszystko , wpuszczając w kanał "blogerski tok myślenia".
@Harcerz
13 Listopada, 2010 - 23:53
A Pan znowu się pałuje? Szkoda że nie zauważył Pan dużo dłuższej w końcu wzmianki o Mizikowskim.
Pozdrawiam.
http://wiktorinoc.blogspot.com
Oczywiście,
13 Listopada, 2010 - 18:04
że wszyscy powinni być traktowani jednakowo przez policję.
Niemniej ja tutaj widzę odpowiedź na pytanie, dlaczego swego czasu PO nie weszła w koalicję proponowaną przez PiS domagając się resortów siłowych. Teraz je mają i one działają tak, jak rząd chce.
Szpilka
hola hola
13 Listopada, 2010 - 18:18
Na jakiej podstawie oceniacie działania policji?
Tego prącego na szkło przepraszam - dewianta?
Byłem tam i zapewniam powinien policji dziękować, bo tylko dzięki niej marsz poszedł inną trasą a nie po nim.
A z kontrmanifestantami - nielegalnie blokującymi trasę przemarszu policja obchodziła się wyjątkowo zgodnie z procedurami. Nie usuwała ich siłą a chroniła a oni tak się w tej bezkarności rozbestwili, że zaatakowali!
Nikt z narodowców nie został aresztowany z tego, co wiem a marsz trwał dłużej tylko z korzyścią dla marszu.
Atmosfera była świąteczna, nie widziałem agresji w stosunku do policji tylko trochę żal, że z nami pewnie tak delikatnie nie postąpiliby...
To była pierwsza demonstracja w moim życiu i cieszę się, że tam byłem, po właściwej stronie.
Pozdrawiam serdecznie,
Florian,
Re: hola hola
13 Listopada, 2010 - 18:55
Czy mam się martwić o lewicowych żydków i pederastów? Wszystko stanęło na głowie, w najbardziej narodowe święto, banda pedałów organizuje kontr manifestacje. Z mojego punktu widzenia to za delikatnie policja potraktowała antypolską hołotę. Marsz był legalny, więc powinien iść wyznaczoną trasą, a nie opłotkami.
Nie wiem czy śmiać się, czy płakać.
13 Listopada, 2010 - 22:27
Mało, że organizują kontrmanifestację to jeszcze ogłaszają się antyfaszystami! I ja się dziwię, że legalną manifestację skierowano na inną trasę zamiast ochraniać ją przed rozrabiającą hołotą. No, ale w końcu to jest policja, która działa tak, jak władza każe.
Szpilka
Re: Biedroń i Mizikowski
13 Listopada, 2010 - 19:55
Gdyby Biedroń dostał parę pał na ulicy w czasie jakiejś tam zadymy i przepychanek z psiarnią to bym powiedział, że bardzo dobrze. Natomiast jeżeli dostał wpierdol już suce to to jest NIEDOPUSZCZALNE.
I nic tego nie usprawiedliwia, a jak gliniarz miał zły humor to niech se swój zły humor wyładuje na przełożonych, w domu na żonie, na dzieciach, a nie na ludziach na ulicy. Jak taki jeden z drugim jest taki wyrywny do bicia to niech stanie do walki jeden na jednego z kimś równym sobie, a nie we czterech.
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika dazur nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Re: Re: Biedroń i Mizikowski13 Listopada, 2010 - 20:25
Właśnie tak to ująłeś jak i ja to widzę!
pozdrowiam
Re:re: Biedroń i Mizikowski
13 Listopada, 2010 - 23:02
"Gdyby Biedroń dostał parę pał na ulicy w czasie jakiejś tam zadymy i przepychanek z psiarnią to bym powiedział, że bardzo dobrze. Natomiast jeżeli dostał wpierdol już suce to to jest NIEDOPUSZCZALNE."
I to dokładnie jest esencja problemu. Pełna zgoda z Przedpiścą... ;), pzdr.
Autor
13 Listopada, 2010 - 21:59
Na razie to czcza dyskusja o "faktach medialnych".
Poczekajmy na wyniku śledztwa. Skoro w ważniejszej sprawie każą nam czekać, to w tej zachowajmy umiar.
Pozdrawiam
P.S. Jeżeli ktoś zna działalność pana Biedronia, to wie, iż nie jest to człowiek godny zaufania.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Azerty nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Re: Autor13 Listopada, 2010 - 22:19
Oczywiście, dokładnie do tego piję. Na razie nie wiadomo, co się naprawdę wydarzyło. Kuriozalne jest, że niektórzy już wyroki szafują na prawo i lewo. Opamiętajcie się nieco.
Biedroń spałowany i z obdukcją, mamy kolejnego pedała męczenni?!
14 Listopada, 2010 - 01:57
ka?!
A co mnie on obchodzi?
Po co Biedroń poszedł tam, gdzie nikt go nie chciał po co Biedroń poszedł na ulice, aby prowokować polską policję i polskich patriotów?!
Rozumiem pańskie rozgoryczenie domniemanym zachowaniem polskiej policji w Warszawie panie Czajka, jednak chciałbym zauważyć, że w polskiej policji pracują również Polacy i nie można jednoznacznie stwierdzić, czy taka sytuacja miała w ogóle miejsce, o której pan wspomniał, posługując się przy tym zeznaniami pana Biedronia, znanego kłamcy, dewianta i szubrawcy, który w polskich szkołach agituje polską młodzież do zachowań homoseksualnych i właśnie, dlatego ja Biedroniowi nie wierzą, a pan mu dał wiarę? Ten temblak na szyi Biedronia, to dowód na jego pobicie przez policję?!
Trzeba wszystko zrobić, aby Policja Państwowa w Polsce była polska i, żeby broniła i służyła Polakom przede wszystkim tym uczciwym, płacącym podatki i mającym za swój główny cel życie w Polsce uczciwie i praworządnie. Polacy muszą zacząć traktować Policję jako swoich sojuszników, a nie wrogów, (tak jak za komuny, to robiliśmy) i żebyśmy Policji nie traktowali jak "pały" , nieudaczników oraz łapówkarzy i jak zdrajców Polski, tylko, tak jak takich samych jak my polskich obywateli zasługujących na nas szacunek oraz na nasze zaufanie za ich uczciwą i trudna pracę, którą wykonują dla nas.
Rozumiem pana intencje (nie można pozwolić na bezprawie policji i na ich zachowania ponad prawem, jednak, czy jest pan pewny, że akurat w tym przypadku tak było?!) i, czy, jednak pański wpis nie jest zbyt poprawny i nie wpisuje się w polityczno poprawą propagandę w stylu: policja wykonuje rozkazy jak bezrozumne psy spuszczone ze smyczy pani bufetowej tymczasowej nadzorującej warszawską metropolię?
Czy jest pan pewny, że w polskiej policji państwowej nie pracują Polacy mających na sercu dobro swojej Ojczyzny o poglądach narodowych i patriotycznych, które, na co dzień muszą w pracy ukrywać i, że ci ludzie chcą pracując w tym zawodzie zmienić postrzeganie polskiej policji w naszych oczach, w oczach polskiego społeczeństwa i, żeby policja polska przypominała tę z okresu międzywojennego oraz tę, którą tak komuniści po wojnie krytykowali i szkalowali, mam na myśli Granatową Policję, która w rzeczywistości w większości przypadków współpracowała z polskim podziemiem patriotycznym tym narodowym oraz tym związanym z AK?
Pozdrowienia.
p.s.
Dzisiaj pałuje Policja Biedronia za niewinność (?), wczoraj spałował za coś Mizikowskiego lub też za niewinność, to wiemy lub tylko się tego domyślamy, a jutro spałuje niewinnego obywatela Polski lub blogera niepoprawnych, bo policja to przecież bandyci?! To nam pan chciał przekazać swoim wpisem? To, że Biedronia spałowali, to, moim zdaniem bardzo dobrze, to, że spałowali Mizikowskiego z "Solidarności Walczącej", to źle (w ogóle miało takie zdarzenie miejsce?!), a nas nie mają prawa ruszać bez powodu, jeżeli są Polakami, takie jest potrzebne przesłanie na dzisiaj do Polskiej Policji! Policja polska ma bronić Polaków zwłaszcza tych praworządnych i uczciwych!
Czy Biedroń jest uczciwym Polakiem, który jest praworządny oraz nie narusza obowiązującego nas wszystkich prawa w Polsce?! Jeżeli jest kłamcą i szubrawcem, to chyba odpowiedź na, to pytanie akurat powinna być prosta?
Brawo dla POLICJI PAŃSTWOWEJ, wreszcie się do czegoś przydała, jeżeli w ogóle ten incydent z pedałem Biedroniem miał w ogóle miejsce i się w ogóle wydarzył!?
@Paweł
14 Listopada, 2010 - 12:04
G... mnie obchodzi za co spałowali Biedronia. Jeżeli spałowali go na ulicy to było to prawdopodobnie uzasadnione - były to normalne czynności operacyjne w celu przywrócenia porządku publicznego. Pałowanie w suce jest zawsze złe, obojętnie czy pałują Biedronia czy Mizikowskiego, a zdanie w rodzaju:
"To, że Biedronia spałowali, to, moim zdaniem bardzo dobrze, to, że spałowali Mizikowskiego z "Solidarności Walczącej", to źle"
jest niemal żywcem wyjęte z Pustyni i w Puszczy. Takimi stwierdzeniami stawia się Pan poza nawiasem europejskiej cywilizacji.
http://wiktorinoc.blogspot.com
Re: @Paweł
14 Listopada, 2010 - 12:58
Jeżeli mam być szczery, to ta Europa nie jest już od dłuższego czasu Europą moich przodków i wartości, za które chciałbym walczyć. Ta Europa nie jest Europą moich marzeń, także pana odwoływanie się do wartości tej Europy mam również tam gdzie pan i również, to, dlaczego i z jakiego powodu policja pobiła pedała Biedronia!
Mam również tam elity europejskie, które chcą całe społeczeństwa w Europie zniewolić pod płaszczykiem słów: wolność, demokracja i liberalizm. Zwłaszcza ludzi, którzy rządzą cywilizacją europejską w dzisiejszej Europie.
To właśnie tacy ludzie jak Biedroń w tej Europie rządzą i stanowią prawo, dlatego trzeba coś z tym zrobić, a wartości prawicowe i konserwatywne na razie odłożyć do sejfu w zapieczętowanej kopercie do czasu, gdy przywrócimy w Europie porządek i wartości, do których pan się odwołuje, a których i ja jestem orędownikiem i zwolennikiem.
Tak my teraz żyjemy w dziczy, w pustyni, w puszczy, dlatego trzeba zacząć postępować jak nam na to przyzwalają warunki, w których przyszło nam dzisiaj żyć. Inaczej czeka nas zagłada, inaczej nasze dzieci będą żyły w świecie, w którym pedał i homoseksualizm, to coś zupełnie naturalnego, a chip pod skórą, to wolność i niezależność i tak jak im się, to wmawia w mediach. Tak będą żyły, jeżeli tego teraz nie zrozumiemy, jutro może być już na to za późno! Do tego, jednak, aby się to nie stało, trzeba będzie użyć niestety lewackich metod i trzeba wreszcie sobie z tego zdać sprawę!
Tak pedałów, lewaków i anarchistów trzeba pałować, nazistów również, jeżeli wychodzą na ulice polskich miast podburzać zwykłych ludzi i prowokować polskich patriotów, tych, którzy chcą w spokoju pójść na spacer ze swoimi dziećmi i tych, którzy manifestują przywiązanie do polskości i do wartości, do których się pan odwołuje.
Pan chce prawicowymi metodami odsunąć od władzy lewactwo, które rządzi w Polsce, w Europie i w Stanach? No to życzę powodzenia. Czy tego w tym stuleciu chce pan doczekać, chce pan tego dokonać jeszcze za swojego życia?
Proszę zobaczyć, co oni chcą zrobić, chcą zakazać takich marszów, chcą zdelegalizować takie stowarzyszenia jak ONR, Wszechpolaków oraz NOP czy WOP, a pan mi tutaj o wartościach, o moim ucywilizowaniu? Polacy jak się nie obudzą teraz, to jest już ostatni gwizdek, to jutro będą musieli chodzić ze swoimi prawicowymi poglądami z otwartą przyłbicą tylko i wyłącznie w kanałach.
Masoneria i mniejszości narodowe, które rządzą w Polsce, to chcą zrobić teraz w Polsce, co zrobiły w 1926 roku, tylko bez rozlewu krwi, ale być może do więzień znowu trafi, kilku "faszystów" i ekstremistów prawicowych tylko Polaków. Być może nawet ktoś ich nazwie terrorystami, tak jak dzisiaj w TVN-ie któryś z polityków powiedział, że lepiej, gdy ONR maszeruje po ulicach niż miałby w piwnicach konstruować bomby, którymi potem wysadzałby budynki użyteczności publicznej. Pewnie miał na myśli sejm i ministerstwa, no bo co innego, szkoły, teatry, opery i przedszkola?!
Trzeba wreszcie wybrać drogę i metody działania. Jak pan chce działać? Pokojowo i po prawicowemu, to najlepiej już dzisiaj udać się do tęczowych i tam szukać ludzi o podobnych do pana poglądów.
Jak się teraz nie obudzimy, to Polskę czeka los Hiszpanii i los Polski po przewrocie majowym z 1926 roku, czas wreszcie, aby to prawicowe środowiska w Polsce zrozumiały, zwłaszcza po wydarzeniach z 10-04-2010 roku!
Jeszcze raz zadam panu to samo pytanie: SKĄD PAN WIE, ŻE GO SPAŁOWALI W SUCE?! Bo on tak wczoraj mówił? Dzisiaj mówi już zupełnie coś innego.
Dzisiaj powiedział, że go policja poturbowała w czasie przepychanek podczas trwania demonstracji lewaków, nie mówił nic o suce!
Być może, coś źle usłyszałem, albo zbyt późno przełączyłem na TVN. Nie oglądam tej stacji na okrągło. Tam tak się Biedroń dzisiaj wypowiadał, że go policja poturbowała w czasie demonstracji, nic nie wspominał o "suce" ani o tym, żeby policja miałaby go pobić w "suce"!
Pan założy przytulisko dla poturbowanych pederastów i dewiantów seksualnych, którzy na co dzień deprawują polską młodzież.
Prawica, która zajmuje się pederastami? Jaka to prawica? Do takich czasów dożyłem, co się dzieje z tym narodem?!
Do wszystkich
14 Listopada, 2010 - 13:04
Tak swoją droga szokuje mnie całkowite niemalże pomijanie w komentarzach blogowych sprawy Mizikowskiego i skupianie się na pobocznym wątku Biedronia. Komentatorzy nie zdają sobie sprawy, że dali się wpuścić w kanał propagandy i pozbawiaja samych siebie godności i człowieczeństwa stawiając się na równi z lewackim motłochem, który odmawia patriotom prawa do istnienia. To jest dla mnie bardzo smutna obserwacja.
http://wiktorinoc.blogspot.com
Re: Do wszystkich
14 Listopada, 2010 - 13:11
To zamiast pisać o Biedroniu niech pana się zajmie wartościowymi ludźmi, właśnie na przykład panem Mizikowskim. Po co ma pan panie Czajka w tytule swojego artykułu nazwisko tego dewianta seksualnego?!
Teraz się pan dziwi, że dyskutujemy na jego temat?
@Paweł
14 Listopada, 2010 - 13:26
Kult śpiewał w latach 80-tych refren: "które prawo dla nas? a które prawo dla nich?"
Szczytne idee nie zmieniają oceny działań. Dokładnie tak samo tłumaczono w przeszłości: idea jest słuszna tylko ludzie nie dorośli, gdzie drwa rąbią tam wióry lecą, nie wolno odpuszczać w WALCE o POKÓJ, itd. itp. Pan swoimi opiniami stawia się na równi z lewactwem. Ja tego nie kupuję.
http://wiktorinoc.blogspot.com
Re: @Paweł
14 Listopada, 2010 - 13:43
Trudno, jakoś z tym będę musiał żyć.
Piłsudski o narodowcach:
Słuchając mowy Piłsudskiego, wydaje mnie się jakbym słuchał Tuska albo innego prominentnego polityka z PO.