Gretkowska - Jezus powstał in vitro w Duchu Świętym
Proszę z nowym rokiem obudziła się jedna z liderek Partii Kobiet, ba, jej założycielka Manuela Gretkowska.
Pani tak, podobno,( bo nie oglądam TVN24), wyraziła opinię w programie „piaskiem po oczach”, (co za odpowiedni tytuł programu swoją drogą), że Chrystus był poczęty w wyniku in vitro.
Jak mam się do tego odnieść? Ja jako katolik? Z Chrześcijaństwa widać można sobie stroić głupie żarty, a My milczymy, by nie stać się jeszcze bardziej śmiesznymi w oczach takich pań Gretkowskich?
Czemu ta pani, ba, kilku innych mogą opluwać symbole Chrześcijańskie i nie odczuwać z tego powodu żadnego dyskomfortu, a każda delikatna wzmianka o szacunku do życia wyrażona przez katolika, staje się (bredzeniem moheru, czy katolickim ciemnogrodztwem)?
Ja rozumiem, że ta pani jest osobą niewierzącą, że ma prawo do wyrażania najdziwniejszych poglądów jako „pisarka”, rozumiem też, że dość kontrowersyjnie został przyjęty list Biskupów w sprawie in vitro.
Rozumiem też rodziców starających się o własne potomstwo, dla których to jedyny sposób by mieć własne dziecko…no właśnie, własne, co to oznacza?
Pobieranie materiału rozrodczego od obu partnerów, tu cały cykl pozaustrojowego zapłodnienia
http://www.medica.org.pl/strona_29.html
Tylko, czy w pędzie po własne potomstwo o czymś się nie zapomina?
Czy to nadal jest dziecko-czy produkt?
Wybaczcie za te ostre spostrzeżenie, ale takie mi się nasunęło po przeczytaniu o tym zapłodnieniu.
Gdzie rola kobiety? Wtedy gdy bierze hormony, by wyprodukować(jak kura) odpowiednią ilość jajeczek?
A mężczyzny? W kabinie z pojemniczkiem i zapewne jakimiś materiałami pomocniczymi?
W taki sposób ma powstawać człowiek?
Wybaczcie, ale dla mnie to nie pojęte.
I to ma być fundowane przez ministerstwo zdrowia?
Gdzie się zatrzymamy?
I niech pani Gretkowska na drugi raz zastanowi się, nim coś powie, bo jej wypowiedź świadczy tylko o nieznajomości Pisma Świętego.
Proszę, a jeszcze w listopadzie ubiegłego roku panie z PK wymuszały pomoc od KK, w sprawie przemocy w rodzinie.
Tu link do mojego komentarza i tamtego artykułu.
http://iwona.jarecka.nowy.salon24.pl/101454.html
Pozdrawiam serdecznie.:D
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 13662 odsłony
Komentarze
Iwona, a gretkowska poczeta zapewne po kilku głębszych
3 Stycznia, 2009 - 17:15
1. Iwona serdecznie Cię pozdrawiam w roku 2009 życząc zdrowia i wielu dóbr wszelakich w tym talento-klikania.
2." W noc poślubną wódek kilka i na pewno masz debilka" tak onegdaj śpiewano w studenckim kabarecie.
Tak więc manuelka mi jako żywo przypomina owoc takiej upojnej nocy poślubnej, bo bredzi straszliwie.
3. Apel aby Gretkowska się zastanawiała jest chybiony bo słysząc ją kiedyś nie miałem wątpliwości, że mózg tam za wiele się u niej nie forsuje!
4. Najliczniejszymi dawcami nasienia do banku spermy w UK są więżniowie a szczególnie wielowyrokowcy i przeróżni zwyrodnialcy osadzeni za murami, wyczytałem to dwa lata temu w jakimś poważnym sunday times,ie wylegując się w angielskim parku.
pozdr
antysalon
dawcy
3 Stycznia, 2009 - 19:37
jeśli leczenie niepłodności nie pomaga, a in vitro pozostaje ostatnią szansą na WŁASNE dziecko: męża i żony. jeśli nie niszczono by (zamrażano na zawsze) przy tym embrionów, to uważam, że powinno to być dopuszczalne.
wszelkie próby z dawcami uważam za działania komercyjne i niedopuszczalne, bo czy takie dziecko jest WŁASNE? (a rodzice o tym nie zapomną). dziecko adoptowane jest w takim samym stopniu WŁASNE, jak to "wyprodukowane" in vitro.
Kuki
4 Stycznia, 2009 - 17:03
tak, ustawa nad którą pracuje Gowin mogłaby być nie najgorszą, tylko że p. Gretkowska i ją atakuje.
Pozdro.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
re; Iwona, Gowina zakrzyczą nawet jego kamraci z Więzi czy Obłud
4 Stycznia, 2009 - 17:15
dnika. Oni stana w jednym szeregu POstępu z gadzinką michnikową. A taka Józefa H./ nie jest to J. Hen!!// co się nie chce samozlustrować to lada moment wspólnie z Bonieckim Majcherkiemi /Jezus Maria, mówią do niego profesor to ja w takim razie dubeltowy profesor!!/i Paradowską już niedługo, w karnawale nowy POstępowy list pasterski wspólnie z Gretkowska napiszą i ogłoszą!
pozdr
antysalon
Antysalonie
4 Stycznia, 2009 - 17:19
ja dziś ogladając sobie "między ziemią, a niebem" w TV i przysłuchując się Gowinowi bo tam wystąpił prawie się z nim zgodziłam.
Pozdro.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Antysalonie
4 Stycznia, 2009 - 16:51
dzięki za życzenia i tego samego życzę Tobie.
A masz rację, że Gretkowska mało się nad tym co mówi zastanawia i potrm mówią o kobietach, że najpierw mówią, a potem dopiero doszukują się u siebie sensu wypowiedzi...
Co do banku spermy, nie śledziłam tego nigdy, ale wierzę Ci na słowo.
Nikt, ale to nikt nie wspomina, że by zacząć proces in vitro, najpierw faszeruje się pacjentkę horomonami, by zaczęła jajeczkować jak kura.
Pozdro.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Iwono
3 Stycznia, 2009 - 17:48
Ja mam inne podejście. Zrobiliście ostatnio piękną akcję dla dzieci.
Ale:
Czy ktoś, kto chce dziecko z in vitro, nie powinien mieć na to pieniędzy? Przecież by utrzymać dziecko będzie musiał mieć!
Jeśli powyższe mało przekonujące to:
Czy niezależnie od wszystkiego, moje pieniądze muszą być przeznaczane na czyjeś szczęście? Czy może "lyberałowie" powinni zostawić je w mojej kieszeni?
Pozdrawiam
i w Nowym Roku życzę 1000 wpisów:)
Pieniądze i dziecko
3 Stycznia, 2009 - 21:02
"Utrzymanie dziecko kosztuje" - to prawda. Prawdą jest także to, że wielu o tym zapomina, hołdując zasadzie : "Bóg dał dziecko, to i da na dziecko". Jak wiadomo, rzeczywistość bywa bardziej okrutna.
Argument że jak ktoś chce "in vitro" to powinien mieć kasę, "bo utrzymanie dziecka kosztuje", zupełnie do mnie nie trafia, gdyż równie dobrze można to rozciągnąć na począcie całkowicie naturalne. Utrzymanie dziecka kosztuje tak czy inaczej, bez względu jak się ono poczęło.
Swoją drogą tak tak postępuję odpowiedzialni rodzice - kiedy osiągną jako taką stabilizację życiową, wtedy decydują się na dziecko. Miałem okazję zaobserowoać to na niewielkim osiedlu, na którym kiedyś mieszkałem - w chwili zasiedlenia, może raptem 1-2 rodziny miały dzieci, po 2-3 latach już ponad połowa, i to zanim uchwalono "becikowe", które moim zdaniem jest nieporozumieniem.
Co do pozstawianie pieniedzy w kieszeni podatników, to pełna zgoda : wyciąć dotacje do KRUS, niech rolnicy zaczną płacić na swoją emeryturę, drastycznie ograniczyć wszelkie przywileje emerytalno-branżowe, ograniczyć pomoc socjalną, itd - ta są najwięksi "pożeracze" pieniędzy.
Jerek
4 Stycznia, 2009 - 08:08
Argument może i nie trafia ale piszesz: "[...] tak postępują odpowiedzialni rodzice. "
I właśnie i tym piszę. Państwo refundując in vitro postępuje nieodpowiedzialnie. Ilość dzieci w ośrodkach dla nich przeznaczonych wzrośnie. Becikowe będzie zachętą. Itd.
Pzdr
MarkD
4 Stycznia, 2009 - 17:08
tak, postawiłeś sprawę dość jasno ...no zgadzam się z Tobą.
Tyle, że nadal uważam dziecko spłodzone in vitro, czyli dokładnie w szkle, za eksperymentowanie z ludzkim materiałem genetycznym.
Ja mogę zrozumieć wielkie pragnienie niektórych ludzi by mieć, posiadać własne potomstwo i że nie cofną się przed niczym by je posiadać, tylko jak szeroko można otorzyć te "drzwi"?
Pozdro.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".
Przecież jest alternatywa dla In vitro !!!
4 Stycznia, 2009 - 00:21
Alternatywą dla in vitro jest naprotechnologia.
Kilka zdań w wikipedii: http://pl.wikipedia.org/wiki/Naprotechnologia
Tu są informacje: http://www.naprotechnology.com
Pozdrawiam serdecznie!!
Maciek
Maciek
4 Stycznia, 2009 - 17:15
po angielsku niestety nie przeczytam...ale poczytałam sobie na wikipedi, dzięki.:D
Ale zainteresuję się tą naprotechnologią.
Pozdrawiam serdecznie.:D
" Upupa Epops ".
" Upupa Epops ".