Czy Niepoprawni po zwycięskich wyborach nadal będą niepoprawnymi politycznie?
Wśród wielu naszych niepoprawnych blogerów i komentatorów pojawiła się następująca wątpliwość: – skoro prezydentem RP został nasz człowiek, a w parlamencie zasiądą w większości arytmetycznej nasi parlamentarzyści, to czy my… Niepoprawni powinniśmy zmienić nazwę na Poprawni? I na czym teraz nasza działalność powinna polegać? Czy mamy nadal być w opozycji do rządzących, czy też nie być? I o tym napisałem w tym felietonie.
Idea niepoprawności politycznej w Polsce zrodziła się w czasach komunistycznych ubiegłego wieku. Przejawiała się ona w demonstrowaniu niezadowolenia z poczynań polityków będących u władzy. Szczególnie w dobie internetu, kiedy wkładany nam knebel w usta stał się znacznie luźniejszy – demonstrowanie niepoprawności politycznej stało się na tyle popularne, że miało olbrzymi wpływ na kształtowanie umysłów wielu Polakom. Dzięki temu, po raz pierwszy od 26 lat w wyborach parlamentarnych zwyciężyła partia narodowo-katolicka, która będzie mogła rządzić samodzielnie. Nieskromnie stwierdzam, że jest to także zasługa naszej niepoprawnej społeczności, która poświęcając swój prywatny czas – napisała bez wynagrodzenia tzw. wierszówki tysiące artykułów, setki tysięcy komentarzy i opublikowała tysiące ilustracji (grafiki tzw. memy) na portalu Niepoprawni.pl.
By rozwikłać wątpliwości zawarte w tytule, trzeba uwzględnić – wobec kogo i czego Niepoprawni są w opozycji. Nie wolno mam przede wszystkim spłycać i upraszczać definicji „niepoprawności politycznej”. Ponieważ zarówno Encyklopedia PWN, jak również Słownik PWN nie zawierają tej definicji, zatem podjąłem się próby zdefiniowania tego pojęcia, która powinna być punktem wyjścia do rozwikłania przedmiotowego w tym felietonie problemu. Nadałem jej takie oto brzmienie:
Niepoprawność polityczna – jest to sposób używania języka werbalnego i niewerbalnego w dyskursie publicznym, którego zadeklarowanym celem jest wyrażanie dezaprobaty i ostrego sprzeciwu wobec poczynań każdej organizacji i każdego człowieka, nie tylko przeciwnika w dyskusji, – działających w myśl prowadzonej polityki szkodzącej polskiemu społeczeństwu i niezgodnej z polską racją stanu. Niepoprawność polityczna jest zjawiskiem społecznym i nie należy do skodyfikowanego zbioru zasad ustalanych instytucjonalnie. Tyle definicja.
Zatem jeśli przyjrzymy się tej definicji, znajdziemy w niej odpowiedź na pytanie zawarte w tytule. A zastanawianie się, czy dotychczasowa misja Niepoprawnych powinna ulec przeorientowaniu, łącznie ze zmianą nazwy naszego serwisu na… Poprawni, – jest po prostu bezprzedmiotowe.
Tak więc drodzy Niepoprawni!
Działajmy na dokładnie takich samych zasadach, jak dotychczas. Zło nazywajmy po imieniu. Piętnujmy tych, którzy działają na szkodę Polaków i na szkodę naszej Ojczyzny. Występujmy przeciwko manipulacji w mediach głównego ścieku, póki nie stracą tego miana.
I tu uczulam Was, że platformersko-peselowa swołocz jeszcze nie skończyła dzieła zniszczenia Rzeczpospolitej. Zbyt dużo zobowiązań ma jeszcze w tej materii wobec Wschodu i Zachodu, za które już wzięła pieniądze. Teraz działać będzie „zza węgła”, – podkładając kłody pod nogi nowej ekipie rządowej i arytmetycznej większości parlamentarnej wszędzie i na każdym kroku. Będzie także usiłowała poróżnić elektorat, który 25 października dał mandat zaufania PiS-owi. Bo taką przyjęła linię polityczną w sytuacji zajęcia miejsca w sektorze opozycji do rządzących.
Jeśli natomiast świeżo wybrani nasi parlamentarzyści zaczną uprawiać politykę, która z daleka będzie śmierdzieć zdradą Rzeczpospolitej, niedotrzymywaniem punktów programu dot. realizacji odbudowy Polski, szwindlem, korupcją czy aferą na miarę Amber Gold, to obowiązkiem Niepoprawnych będzie zdemaskowanie tych niecnych czynów i publiczne wyrażanie na naszym serwisie ostrego protestu, – żądając natychmiastowego i skutecznego działania wymiaru sprawiedliwości.
Ale nie byłbym sobą, gdybym nie wierzył słowom Pani Premier Beaty Szydło: „Damy radę”. Oczy i uszy się boją, ale sprawny umysł i ręce zrobią jeszcze z Polski kraj na miarę naszych oczekiwań i ambicji, ale… nie jutro, nie za 3 dni – jak tego niektórzy Niepoprawni oczekują (prawda Markowa? Zapewne wg Ciebie Pan Grzegorz Braun zrobiłby to w 6 dni, jak Bóg tworzący Świat, by dnia siódmego odpoczywać).
Kiedy totalne rujnowanie Polski trwało od czasów rządów Jerzego Buzka, to trzeba teraz sporo czasu, by wyprowadzić Rzeczpospolitą „na prostą”. A tego sam PiS nie dokona. Potrzebne jest silne wsparcie każdego, kto czuje się Polakiem i patriotą. Zatem bez zbędnego „pyszczenia” wspierajmy rząd i większość parlamentarną, zamiast uprawiać krytykanctwo.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 13243 odsłony
Komentarze
Satyr
6 Listopada, 2015 - 18:45
- ode mnie "piątka".
Zawsze będę "przeciw" tym, którzy działają na szkodę Polski - mojej, naszej Ojczyzny.
I nie spodziewam się natychmiast żadnych cudów.
Także nie wierzę, że ktokolwiek (poza Bogiem Jedynym) mógłby takich cudow w Polsce dokonać.
Wszystko - jeśli we właściwym kierunku - będzie szło powoli.
I oczywiście - będę protestować, jeśliby "kierunek" miał się zmienić.
Ale "gdybanie" na temat tego, kto mógłby "zrobić to lepiej" zostawmy do czasu, gdy naprawa będzie już trwała i przynosiła wymierne efekty.
Pozdrawiam!
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Jak dane Ci było Katarzyno zaobserwować,...
6 Listopada, 2015 - 19:09
... na NP są tacy użytkownicy, których faworyci (G. Braun, J.K. Mikke - nie znalazłwszy akceptacji większości społeczeństwa) - "jadą na PiS-ie, jak na łysej kobyle". Nie zważają na realia, że jedynie PiS mając olbrzymie zaplecze, może rozgonić na cztery wiatry platformersko-peselową swołocz i wziąć się za naprawę Rzeczpospolitej. A jakim zapleczem dysponuje G. Braun czy "myszka Miki europarlamentu" - J.K.M???
Pozdrawiam serdecznie,
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Satyr! wyluzuj! mają ku temu prawo! Nie możesz im tego odebrać.
6 Listopada, 2015 - 19:28
I może przestałbyś ich piętnować, ochrzaniac przed frontem gdyż niczego złego nie zrobili, a to do niczego dobrego nie prowadzi. W polityce nie ma i nie może być świętych krów! skoro chcemy miec zdrowy układ, dobra władże, nie masz żadnego prawa odbierać tym od Brauna czy JKM głosu, nawet najbardziiej krytycznego. Nie muszę sie z nimi zgadzać, ale mam ich szanować za odmienne zdanie, gdyz nie są gorsi ode mnie!
pzdr
antysalon
Masz rację,, ale. ". Nie
7 Listopada, 2015 - 14:25
Masz rację,, ale. ". Nie muszę sie z nimi zgadzać, ale mam ich szanować za odmienne zdanie, gdyz nie są gorsi ode mnie!" Nie daję mojej zgody na idiotyzmy, a połowa wystąpień JKM - to właśnie idiotyzmy.
Stasiek
antysalon
7 Listopada, 2015 - 15:06
Chyba źle zrozumiałeś Satyra. On nie odbiera głosu Braunowi czy JKM. On po prostu trzeźwo ocenia realia skuteczności zmian w Polsce. W obcnej chwili tylko PiS dysponuje jakimś realnym zapleczem, które może tego dokonać. I o to w tym wszystkim chodzi.
pozdrawiam
Szpilka
@Szpilka
8 Listopada, 2015 - 04:24
O, naiwności!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Masz rację Janku,
7 Listopada, 2015 - 08:44
gdyby było trochę więcej takich jak markowa, gps i im podobni, POlszewicy dalej i bez przeszkód mogliby realizować plan "zwijania" i rozkradania Polski.
Pozdrawiam
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Satyrze!
6 Listopada, 2015 - 19:09
Nadal trzeba rządzącym patrzeć na ręce.Ja przeztrzegam ich przed przyjmowaniem POwców w swoje szeregi.
Ja,osobiście czekam na wyjaśnienia prezesa Kaczyńskiego : dlaczego wystąpił na Majdanie Kijowskim w towarzystwie postbanderowców,wrogów Polski i Polaków?
A propo Markowej : zadanie wypełniła zabierając PiSowi parę głosów.
kazikh
@"A propo Markowej : zadanie wypełniła zabierając PiSowi parę gł
6 Listopada, 2015 - 19:17
a propos kazika: naprawdę mam taką moc?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Moje Credo6 Listopada, 2015 - 19:48
Dziękuję, Satyrze za znakomity wpis. Jednak zakradła się tam subtelna złośliwość. Nie oczekuję natychmiastowego cudu, ale oczekuje zakasania rękawów i pracy - a nie moszczenia się na stołkach.
Nie myślę, że jakakolwiek grupa polityczna wygra wybory - i "będzie Polska od pierwszego" jak mawia Grzegorz Braun.
Co do "politycznego zaplecza" - pisałam o tym wcześniej: to zaplecze najpierw wynosi kandydata na szczyt,a potem żąda - a czego może na przykład żądać Żydowski Instytut Historyczny?
Choć niechętnie - oddałam swój głos w drugiej turze na obecnego Prezydenta, z koniecznosci też głosowałam na jednego z kandydatów partii PiS. Jeśli nie ulegam zbiorowej hipnozie - nic na to nie poradzę.
Skład Narodowej Rady Rozwoju rozwiał ostatecznie moje złudzenia.
Co do piętnowania manipulacji w mediach: widzisz ją tylko w mediach rządowych? Gazeta Polska, TV Republika wg Ciebie - nie manipulują? A portal niezależna pod wodzą pana Sakiewicza?
A wykluczenie Grzegorza Brauna, Jerzego Roberta Nowaka, Bogusława Wolniewicza przez RM?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa! - Odnoszę wrażenie, że absolutnie nie zrozumiałaś...
6 Listopada, 2015 - 19:50
... bardzo przemyślanego przez Prezydenta Andrzeja Dudę posunięcia odnośnie doboru składu Narodowej Rady Rozwoju.
Czy wyobrażasz sobie, jak PO, PSL, SLD i inne badziewiane i zdradzieckie ugupowania "pyszczyłyby", gdyby w tejże radzie nie było ich przedstawicieli? Dlatego też taktyka była taka: powołac radę złożoną z przedstawicieli każdej opcji politycznej.
A kto Ci powiedział, że Prezydent Andrzej Duda skorzysta z podstępnego w swej treści opracowania dotyczącego na przykład polityki wobec Ukrainy czy polityki wobec Federacji Rosyjskiej??? Przecież A. Duda ma swój rozum i wie, że takie podstępne i celowe "wpuszczenie na minę" przez jego wrogów z opozycji będzie tragiczne nie tylko dla niego, ale dla całej Polski. A na to pozwolić sobie nie może, więc to "doradztwo" zasili kosz poprzez... niszczarkę.
Przypominam Ci, że funkcje doradców Narodowej Rady Rozwoju nie są płatnymi etatami, więc nie obciążają budżetu państwa.
Pozdrawiam,
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
@Satyr - owszem, zrozumiałam
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika markowa został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
6 Listopada, 2015 - 19:59
To gremium jest po pierwsze - do niczego nie potrzebne, po drugie - jest umizgiem do platfonsjery - i masonerii.
Dla mnie to osobista przykrość.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@Markowa
6 Listopada, 2015 - 20:17
Przypominam sobie, kiedy w roku 2004 otrzymałem propozycję współpracy w konstruowaniu programu PiS-u w rozdziale: "Energia odnawialna - geotermia". A przecież wówczas nie byłem i do dzisiaj nie jestem członkiem tego ugrupowania. Efektem tej współpracy była między innymi inwestycja toruńskiej geotermii, która ruszyła w roku 2005. Rozwijała się w dość szybkim tempie do czasu, kiedy to skutecznie ją zablokował skurwiel platformers - Stanisław Gawłowski w roku 2007 - tuż po zwycięskich wyborach przez PO. Tenże pierwszą swoją ministerialną decyzją (wiceminister MOŚ i ZN) cofnął dofinansowanie dla TG-1 z Funduszu Ochrony Środowiska. I 27 milionów PLN-ów dotacji poszło na malwersację, np. na kolacyjki z ośmiorniczkami.
A Ty wątpisz, po co są potrzebni doradcy Prezydentowi??? Nie chcę Cię obrażać, ale Twój infantylizm mnie powala, bo spodziewałem się iż Twój poziom toku myślenia jest wprost proporcjonalny do doświadczenia życiowego. Widać, że się pomyliłem. Przykro mi.
Pozdrawiam,
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Satyr - infantylizm, powiadasz?6 Listopada, 2015 - 20:22
Sądzisz, że neguję potrzebę istnienia doradców prezydenckich?
Owszem, doradcy tak, ale to przerosniete ilościowo i niespójne gremium może tylko prezydenta na manowce prowadzić.
http://www.prezydent.pl/kancelaria/nrr/aktualnosci/art,1,prezydent-powolal-czlonkow-narodowej-rady-rozwoju.html
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Jeszcze dodam, już zapomnianą
7 Listopada, 2015 - 14:32
Jeszcze dodam, już zapomnianą, rolę "enfant terrible" , myślę, że każdy mądry szef tak by budował zespół.
Stasiek
Patrz realnie. Miał ich
7 Listopada, 2015 - 13:08
Patrz realnie. Miał ich "pogonić" z majdanu?
Stasiek
Satyr!, "pojawiła się wątpliwość"! a co badanie robiłeś?
6 Listopada, 2015 - 19:21
Każda władza, jesli ma być zdrowa, uczciwie służyć tym, którzy ją wybrali musi być KONTROLOWANA!
Nie ma innej opcji!
Howgh!
antysalon
Antysalonie! - To nie ja miałem wątpliwości
6 Listopada, 2015 - 19:32
Zerknij tutaj:
http://niepoprawni.pl/comment/1497831#comment-1497831
Pozdrawiam,
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
@ Satyr
6 Listopada, 2015 - 19:42
Witam! Dalej musimy stac na strazy godnej,wolnej Polski! To sie tak szybko nie wypleni! Jeszcze nie raz beda probowali podlozyc noge! Pozdrawiam!
ronin
Czy konstruktywna krytyka jest w ogóle dopuszczalna na portalu?
6 Listopada, 2015 - 19:48
Pytam bo nie o krytykanctwo mi chodzi i zwykłe złośliwości, ale ludzie wybierając Prezydenta i dobrą zmianę liczyli właśnie na na dobre zmiany i chociaż to początek drogi prawicy w sprawowaniu władzy - SŁUŻENIU NARODOWI już pojawiają się niepokoje, a co za tym idzie i pytania...
A to pytania spoza NP
Maciej Pawlicki: Prezydencie, gdzie jesteś? Twoi urzędnicy wyrzucają do kosza społeczny projekt i przybierają bankierski ton
http://wpolityce.pl/polityka/270886-prezydencie-gdzie-jestes-twoi-urzednicy-wyrzucaja-do-kosza-spoleczny-projekt-i-przybieraja-bankierski-ton
Stop NOP szykuje kolejną już petycję dot. szczepień, ponieważ pierwsza petycja z 24 000 podpisów wylądowała w koszu...
Ponieważ nie ma zgody sporej części społeczeństwa na szczepionkowy terror.
http://www.stopnop.pl/stowarzyszenie/dzialania/187-petycja-skoro-jest-ryzyko-ii
Zamienił stryjek siekierkę na kijek? Czy bankowca holenderskiego ma w rządzie zastąpić bankowiec hiszpański?
http://wpolityce.pl/gospodarka/270948-zamienil-stryjek-siekierke-na-kijek-czy-bankowca-portugalskiego-ma-w-rzadzie-zastapic-bankowiec-hiszpanski
Czy wszyscy mający palące ich problemy mają tylko czekać, aż wybrani posadowią się na stolcach i odpoczną po "hardcorowej" kampanii?
Pozdrawiam
desmes!, takie pytania należy stawiać już na samym początku, aby
6 Listopada, 2015 - 20:24
ani prezydent ani premier nie mieli wątpliwości, że muszą na nie odpowiedzieć.
pzdr
antysalon
niepoprawność
6 Listopada, 2015 - 20:32
Jak mawia nasz klasyk - niepoprawność to oczywista oczywistość. Każda władzama to do siebie, że po pewnym czasie zapomina...o korzeniach. PiS obiecał Zmianę, a nie zmiankę. tego pilnowac trzeba. Choćby dlatego,że juz zgodzili sie by wicemarszałkiem senatu został obrzydliwy baleron Borusewicz...a czy pytali co my na takie rozwiązanie...?
Yagon 12
Kazda wladza stwarza swoja poprawnosc polityczna
6 Listopada, 2015 - 21:07
czesto niezgodna z naszymi oczekiwaniami i tu jest juz miejsce dla naszej niepoprawnosci.
Ze kazdej wladzy trzeba patrzec na rece to kazdy wie ale nie kazdy wie ze moze wplywac na
ta wladze i na zmiane decyzji tej wladzy poprzez krytyke czy protesty.
Nie wszyscy glosujac na PIS robili to z pelna swiadomoscia ze jest to jedyna partia z ich bajki wielu glosowalo na PIS wybierajac mnijsze zlo badz glosujac na PIS glosowali przeciw PO.
Tak na prawde to PIS zajol drugie miejsce bo pierwsze z iloscia 50% glosow zajela partia MTWD, czyli Mam To W Dupie i niestety to jest zalosny i pokazujace prawdziwy obraz naszego spoleczenstwa.
Prawda jest ze jedynie PIS dysponuje mozliwosciami naprawy Polski ale wiemy ze juz PIS mial Zloty Rog i zaaplikowal nam na 8 lat PObolszewie mam nadzieje ze takiej szansy jaka teraz ma PIS nie zmarnuje,ale wiadomo ze jak wszedzie tak jak i w PISie jest zydostwo i swolocz ktora trzeba zastapic patryjotami polskimi tyle ze to ciezka sprawa i tu jest rola dla niepoprawnych zeby jak najszybciej sygnalizowali korupcje czy dzialania antyposkie PISowcow,tak aby jak naszybciej se ich ta partia pozbyla.
Tak ze NIEPOPRAWNI to stala opozycja do kazdej parti, ktora rzadzic bedzie Polska.
Nie przesadzaj. To klub
7 Listopada, 2015 - 13:12
Nie przesadzaj. To klub podaje swojego kandydata. Można się tylko zdziwić, że podał takiego, ake jak lepszego nie mają?
Stasiek
niepoprawni
6 Listopada, 2015 - 22:05
Zgoda na wspieranie nowego rządu, ale każdej władzy trzeba patrzeć na ręce, dla dobra wspólnego.I nie o krytykanctwo bynajmniej chodzi. Krytykanctwa to nawet nie można stosować do odchodzącego "rządu". To powinna być zawsze rzetelna, konstruktywna krytyka. Prawdziwa cnota, krytyk się nie boi, a świętych nie sieją.
eni
Każdej władzy - nawet tej
6 Listopada, 2015 - 21:39
z naszego adania, a nawet tym bardziej tej na ręce patrzeć trzeba.
Od momentu kiedy PiS wyszedł na prowadzenie w sondażach jest we mnie obawa o tzw TKM w wykonaniu głodnych władzy Pisowczyków. Na razie nie widze powodów do obaw, ale karuzela stanowisk jeszcze nie ruszyła. ...
Niepoprawność to własny a nie narzucony sposób myslenia. PiS nie jest dla mnie lekiem na całe zło - nie jest idealny - nie ma 'mojej' partii ani w sejmie ani poza nim - nie mam poczucia że musze być poprawny politycznie.
Pro Patria a nie pro partia.
STAHS
https://www.youtube.com/watch
6 Listopada, 2015 - 22:06
https://www.youtube.com/watch?v=CJtruFVi_js&feature=em-uploademail
eni
@eni
7 Listopada, 2015 - 19:59
dziękuję!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Lotna nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Niepoprawni6 Listopada, 2015 - 22:09
Jak znam życie i tutaj piszących, nic sie nie zmieni i nadal każdy, kto sprzeciwi sie głównemu nurtowi przewodniej myśli na ,,niepoprawnych", czyli każdy, kto ośmieli sie dokonać świętokradztwa krytyki Partii Prawej a Sprawiedliwej, będzie tępiony gremialnie i indywidualnie i zapunktowywany na wirtualna smierć. Wskazanie ,,niepokoju" Autora wobec krytyki poczynań PiSu przez ,,infantylna"" Markowa, wskazuje niezmieniony kierunek portalu, jak i stare metody niszczenia kogokolwiek, kto słusznie chce patrzeć ,,władzy", czyli tym, którzy powinni służyć Polakom, na ręce, kimkolwiek by ta władza nie była.
Poki co, Tusk jest obwiniany za nieprawidłowe ustawienie planu posiedzeń EU, w związku z czym Polska nie będzie miała swojego przedstawiciela na posiedzeniach tak istotnych dla być albo nie być Polski, jak sprawa migrantow, a raczej najeźdźców islamskich. Rozumiem, ze pierwsza sesja Sejmu jest bardzo istotna, ale tutaj mamy do czynienia ze stanem wyjątkowym, bo tsunami migrantow nie ma końca, natomiast środki UE i wytrzymałość jej mieszkańców - tak, w związku z czym Polsce moze zostać przydzielona pod nieobecność Jej przedstawicieli spora kwota przez nikogo w Polsce niechcianych imigrantów. Tak jak w przeszłości, PiS tłumaczy się tym, ze ktoś inny zawinił, a wiec i tu metody tez się nie zmieniły. Mówiąc o infantylnosci - tutaj najlepszy jej przykład.
http://lchlip.neon24.pl/post/127179,i-po-co-panie-prezydencie
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Witold-Waszczykowski-na-nieformalnym-szczycie-UE-nie-musi-byc-premier,wid,17957108,wiadomosc.html?ticaid=115e56
Jak to mówią, musi sie bardzo wiele zmienić, aby wszystko pozostało bez zmian.
Vivat ,, Niepoprawni"!
Lotna
Cyt z http://lchlip.neon24.pl
7 Listopada, 2015 - 00:06
Cyt z http://lchlip.neon24.pl/post/127179,i-po-co-panie-prezydencie : Data spotkania w Brukseli została ogłoszona we wtorek, w czwartek pan Prezydent decyduje, iż w tym samym dniu odbedzie się posiedzenie w Sejmie a prezydencki minister pan Szczerski oświadcza: „Polski kalendarz polityczny nie może być dostosowywany do kalendarza międzynarodowego. Codziennie na świecie coś się dzieje. Gdybyśmy czekali za każdym razem kto kiedy ogłosi na świecie jakieś wydarzenie, to całe życie polityczne w Polsce musiałoby zamierać w oczekiwaniu na decyzje innych krajów”. I jak tu nie przyznać przedstawicielowi Andrzeja Dudy racji? Przecież nie możemy poczekać kilku dni bo nowi ministrowie aż się palą do pracy, coprawda nie są jeszcze znani ale to nizbyt ważne, emeryci czekają, frankowicze, górnicy, służba zdrowia, stocznie i sześciolatki takoż niecierpliwie przebierają nogami w oczekiwaniu na pierwszą sesję Sejmu.
I jak tu nie podejrzewać kogoś o złośliwość.
I znów cytat z którym się zgadzam:
Szczerze mówiąc nie bardzo można decyzję pana Prezydenta zrozumieć. Skąd ten pośpiech? Czym jest spowodowany? Dlaczego nie chce pan Prezydent uczestniczyć w tych rozmowach i walczyć o polskie interesy, budować wspólny front z tak samo myślącymi przedstawicielam innych krajów, wzmacniać polską pozycję przetargową i wykładać nasze argumenty na brukselski stół? Jakie może mieć praktyczne znaczenie przełożenie dymisji pani Kopacz o kilka dni? Co albo kto za tym stoi?
Ze swojej strony poczekam na to co się stanie. Powoli juz wyrabiam sobie opinię ale wszystko się może zmienić. Jak to mówi Pismo: Po owocach ich poznacie. I oby nie stało się tak, że obudzimy się zręką w nocniku. I na dodatek pełnym.
Będę bez litości piętnował KAŻDE antypolskie a prokorporacyjne zachowanie będących obecnie u władzy polityków PiS. Nie ważne jest Kto ale Jak rządzi. I to czy ktoś jest z PiS, PO, PSL czy SLD nie ma znaczenia. Tak jak i popierałem każde merytoryczne piętnowanie rządzących przez ostatnie 26 lat.
POLSKA JEST NAJWAŻNIEJSZA i wartościowy jest każdy sojusznik który pozwala tą wielkość zbudować. Niestety przez te lata szukaliśmy bardzo egzotycznych sojuszników (vide wypowiedź Kaczyńskiego o Izraelu czy całkowite poddanie się rządom Frau Merkel podczas ostatnich 8 lat nieudaczników z PO-PSL)
Nie gloryfikowałem ŻADNYCH rządów przez ostanie kilkanaście lat. I dopóki ktoś nie naprawi tego co rządy (również PiS z rozwiązanego przed terminem na własne życzenie parlamentu) przez 26 spier.....ły nie zamierzam nikogo popierać. Więc proszę nie przypisujcie mi probolszewickich, kacapskich czy tego typu zachowań.
Napierw będą cię ignorować ,później będą się z ciebie śmiać, jeszcze później będą atakować, na końcu dopiero wygrasz.
Mahatma Gandhi (1869-1948)
www.nexxblog.wordpress.com
Lotna
7 Listopada, 2015 - 00:18
Pamiętaj, że każda kropla drąży skałę. Patrz mój komentarz poniżej i inne. I tak jak już wspomniałem wiele razy.
OJCZYZNA JEST NAJWAŻNIEJSZA CZYLI POLSKA JEST NAJWAŻNIEJSZA
Jednak tak jak do tej pory będę szanował i bronił zdania innych choć nie zawsze się z nimi zgadzam.Będę też zawsze protestował przeciw kłamstwu i niesprawiedliwości.
Jeśli ktoś nie ma pieniędzy dla polskich dzieci a znajduje je dla tysięcy żydów zza granicy, którzy czasem nawet w Polsce nigdy nie byli to co można sądzić? Zdrajca, sprzedawczyk itd. A to jest tylko jeden z niewielu przykładów podwójnych standardów.
Napierw będą cię ignorować ,później będą się z ciebie śmiać, jeszcze później będą atakować, na końcu dopiero wygrasz.
Mahatma Gandhi (1869-1948)
www.nexxblog.wordpress.com
Lotna - nie wygłupiaj się ! Ten szczycik Tuska na Malcie załatwi
7 Listopada, 2015 - 03:23
tyle co poprzednie czyli NIC! Szczytów nt."imigrantów" będzie tyle aż Makrela osiągnie swoje. Ten maltański to już chyba trzeci. Czwarty może w Dubaju? Kuwejcie? Makrela postawiła na egzotykę, kasa nie jej to kolejny może być na Bora Bora albo na Marsie bo czemu nie? Grunt by podrzuciła skutecznie swe imigranckie kukułcze jajo i to z nawiązką innym.
Wszyscy wiedzą, że Donek "zwołał" szczyt na 12 ponad tydzień temu. Media o tym kłapią, a leszcze się łapią na medialną narrację, że "PiS i Duda robi na złość Tuskowi bo Tusk robi na złość PiS-owi".
A przepraszam - my najpierw UE jesteśmy czy Polska?
Jakoś nikt do tej pory się nie zastanawił głośno nad tym dlaczego Bronek w paroksyźmie agonalnym swej "prezydętury" ogłosił wybory właśnie na 25 października...
I to by q.... było na tyle!
PS. Wstawka na "q" celowa i tendencyjna by sobie baranie łby przypomniały skąd się na tym świecie znalazły - czy z kurzej dupy czy z Rodziców Polaków.
No przepraszam, ale czasem trzeba walnąć z grubej rury bo plankton wciąż myśli, że bocian go przynosi....
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Kto ma się nie wygłupiać?
7 Listopada, 2015 - 05:01
Moze rząd, a nie ja?
Nawet gdyby tych posiedzeń miało być sto, to na każdym z nich Polska powinna być reprezentowana i wyrażać swoje niezłomne i niezmienne stanowisko, a mianowicie veto jakimkolwiek kwotom uchodźców narzuconym przez UE. Jeśli Merkel moze męczyć, aby postawić na swoim, równie dobrze mogą to robić przedstawiciele rzadu polskiego, co powinni robić, bo kropla draży skale, a poparcia dla przyjmowania migrantow nie ma w całej Europie. Takie powinno być stanowisko poważnego rzadu i to nie ja się tu wygłupiam oczekując od rzadu, aby godnie reprezentował mój kraj.
A gwoli kwestii formalnej, dzięki Traktatowi Lizbońskiemu, polskie prawo jest podrzędne do tego traktatu, niestety. Tym bardziej rząd powinien sie stanowczo sprzeciwić dyktatowi niemieckiemu w sprawie najeźdźców, a tym samym wszelkim następnym zarządzeniom z nimi związanymi. To jest właśnie doskonała okazja, aby pokazac, co jest dla polskiego rzadu ważniejsze, prawa polskie czy prawa unijne, bo nieobecni nigdy nie maja racji. I bez znaczenia jest, co w tym czasie działo sie w polskim Sejmie.
Lotna
Dziwne, jak łatwo wpisujesz
7 Listopada, 2015 - 13:19
Dziwne, jak łatwo wpisujesz się w sztuczny konflikt. Zerknij do : http://www.fronda.pl/a/po-chce-wmanewrowac-prezydenta-dude-w-pulapke,59989.html, zgadzam się z nim całkowicie. Po co ma tam jechać? Opinie tego obozu są dokładnie znane wszysykim, kolejny raz kłapać po próżnicy?
Stasiek
Vivat ,, Niepoprawni"!
7 Listopada, 2015 - 20:47
Vivat ,, Niepoprawni"!
@Satyrze,
6 Listopada, 2015 - 22:11
Najgorsze co się może trafić, to spoczęcie na laurach. Ale to nam chyba nie grozi, jeśli tylko zachowamy instynkt samozachowawczy. Nie sądzę, aby proste zwycięstwo w wyborach ludzi których wspieram i szanuję, pozostało z nami po wieczne czasy. Chciałoby się powiedzieć - "wróg nie śpi". I wcale nie jesteśmy nawet w Europie otoczeni wyłącznie naszymi zwolennikami i kibicami. Sądzę, że nasza "walka" końca swego nie ma i mieć nie będzie.
Więc o sobie - będę jaki byłem. Wciąż bardziej doświadczony i stąd bardziej niebezpieczny dla tych którzy - jak dotychczas - zwalczali tę Polskę jaką sobie wymarzyłem. Wspierający tych których uważam za uczciwych i godnych szacunku. Już nie popełnię błędu jak dawniej gdy wydawało mi się że nasza wolność i Niepodległość jest raz na zawsze wywalczona i niezmienna. Póki co - to jest - "tylko" albo "aż" - szansa. Dziś - wielka szansa którą trzeba wykorzystać. Ale nie stan nirwany który się osiągnęło. Przed nami wciąż długa droga.
I mniejsza o definicję "niepoprawności". Obyśmy nie musieli tej nazwy zmieniać systematycznie. "Niepoprawny" to dla mnie ten, którego zmodyfikować się nie da.
Witaj Satyrze
6 Listopada, 2015 - 23:33
Jeszcze PIS niema rządu, ani nie było poselskiego ślubowania, a już co niektórzy tu na NP, plują jadem.
Masz racje, panowie Braun i Kukiz to cudotwórcy, i w tydzień uzdrowią Polskę, samą ideą, bez zaplecza partyjnego, programów i reform.
A tym lekiem na cuda mają być JOWy, i gotówka dawana na cmentarzach, a nie z budżetu państwa.
Mamy szanse dane od Boga, by zbudować na początku mocne podwaliny na skale dla Polski, ale widzę te kłody rzucane wciąż pod nogi, ludzi których prywata i własne ego jest ważniejsze od Ojczyzny.
Ale ludzi dobrej woli jest więcej, i mocno wierzę w to, że Polską już nikt gęby nie będzie sobie wycierał, ani jej opluwał ani zniesławiał.
Bo będzie rząd który na to nie pozwoli, jak to było za Niemieckiej Zjednoczonej Platformy Obywatelskiej i ludowych pijawek z PSL.
Pozdrawiam
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Satyr
7 Listopada, 2015 - 00:33
Witaj
Niewątpliwie jeszcze długo nie będzie przesłanek do zmiany nazwy naszej
społeczności.
A wynika to na przykład ze stałej blokady komentów Rospina na nieżelaznej,
jak i cenzury wobec mojej osoby na wpolityce.pl.
Bo jak wiadomo cenzorzy najbardziej lubią mieć rację, za to nie lubią jej bronić...
A do tego nie możemy się oszukiwać - PIS nigdy nie był idealny, a
pozostawiony sam na sam z władzą, może się tylko popsuć.
Nie zostawia się najemnika bez nadzoru, bo nam w końcu nocą dom napadnie...
A ja tymczasem, sprawdziwszy jak marny ze mnie poeta,
wróciłem do warsztatu i cyzeluję metal :)
Pozdrówka
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Mimo zmian w Polsce, tzw. "poprawność polityczna" nadal trwa.
7 Listopada, 2015 - 00:48
I mimo korzystnych zmian, naszego Sejmu i naszego Prezydenta, choroba poprawności politycznej nadal toczy świat. A w dobie globalnej wioski nadal będzie zagrażała Polsce.
Dlatego nadal należy pielęgnować ideę niepoprawności politycznej. Dlatego powinniśmy nadal być "Niepoprawni".
M-)
Jesteśmy nadal niezbędni....
7 Listopada, 2015 - 07:31
Musimy pozostać niepoprawni wobec Tuska, Kopacz, Schetyny i całej tej złodziejskiej szajki!. Pamiętacie portale związane z Palikotem?. Np. słynny "Spieprzaj dziadu"?. Teraz one staną się organem walki z legalnym rządem i Prezydentem. Wyrosną jak grzyby po deszczu i będą pluć!. Naszym zadaniem zwalczać je w zarodku i psuć temu chamstwu dobre samopoczucie!. Wygraliśmy wybory, ale frustratów przybyło. Całe to skazane na wymarcie, czerwone barachło postkomuny. Te truposze wynoszące pod niebiosa sojusz ze Związkiem Sowieckim i gospodarcze "osiągnięcia" Gierka. Te truposze sławiące stan wojenny i matrioszkę Stalina w mundurze polskiego generała!. Te platformerskie przeguby, z zegarkami wielkości budzików i te łapy Nowaków, Chlebowskich i Tusków, wyciągnięte nie tylko po Sobiesiakowe łapówki!.....Wszystkie ręcę na pokład i walczyć ze sprzedajną hołotą, także kiedy zawita pod nasz dach, na portal Niepoprawni!.
Wypisujesz głupoty. Nie
7 Listopada, 2015 - 13:23
Wypisujesz głupoty. Nie słuchasz (czytasz) informacji o ptojekcie? Wpisujesz się w tę bandę chcącą naderwać zaufanie do Prezydenta?
Stasiek
Do "Sznowny Pan Bon Ton"
8 Listopada, 2015 - 20:02
Albo pan Bon Ton nic nie rozumie, albo "wpisuje się" we "wdzięczny hór wujów"...
A "POSZŁO O KREDYTY FRANKOWE INWESTYCYJNE I KONSUMPCYJNE".
Budowałam dom, nie miałam "zdolności kredytowej" by uzyskać złotówkowy kredyt inwestycyjny. Owszem - taką zdolność miałam już dla kredytu frankowego. A kredyt konsumpcyjny - złotówkowy lub frankowy - bez problemu.
Nie jestem ekonomistą ani bankowcem, jednak moje pytanie brzmiało natychmiast - co - jeśli zmieni się kurs franka?
Nie wzięłam żadnego z tych "frankowych", choć konsumpcyjny był też korzystniejszy od złotówkowego...
A teraz "z zachwytem" oglądam, jak spryciarze od kredytów konsumpcyjnych - frankowych - żądają kolejnej ulgi, "bo jeśli nie - to pokażemy Prezydentowi".
Ludzie, pomyślcie - o co walczycie na tym blogu - o uczciwość w relacjach, czy - o interes spryciarzy.
Nie będę opisywać moich wszystkich doświadczeń z bankami - wówczas jeszcze polskimi.
Nie mniej - ta obecna gra "frankowiczów" przeciw Prezydentowi, to niestety - gra - do polskiej bramki.
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Naszym wrogiem ostał się jeno..., system.
7 Listopada, 2015 - 11:26
Po wyroku TK w sprawie przejęcia aktywów OFE, o wartości 140 mld złotych, przez ZUS, do dalszego zainwetowania na giełdzie, z czego uszło 3/4 wartości nie wiadomo gdzie, poza Polskę. Gdy słyszę, że winny jest jakiś system. nie będącym, ani osobą prawną, ani fizyczną. Cóż oznacza to słowo-słów bez znaczenia, a tak zaawansowane i stosowane przez polityczno-koleżeńskie układy i koterie. System, to nic innego jak kiedyś partyjna nomenklatura, potem reżim i na koniec obrzydła sitwa. Stosują dalej swój bandycki mechanizm i złodziejskie knyfy. Trzeba się wziąć za ich wszelkie korporacje, a przede wszystkim prawnicze. Zajęć nam nie ubędzie, wręcz przeciwnie... zaleje. Pamiętajmy słowa Piłsudskiego: Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska.
Nasza Szkapa
Satyr
8 Listopada, 2015 - 08:29
Przy założeniu, że poprawność polityczna jest zakłamywaniem rzeczywistości (http://www.psychologia.net.pl/artykul.php?level=634), a niepoprawność polityczna odkłamywaniem tejże rzeczywistości, na brak roboty nie będziemy raczej się uskarżać.
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
Poprawna czy Niepoprawna - jaka jestem i jaka będę?
9 Listopada, 2015 - 03:14
Ciutkę zmieniła się polska rzeczywistość. .. ale ludzie nadal po staremu, zwłaszcza z mojego środowiska. To przykre i zaczyna mnie przerażać. Na TKM nie będzie mojej zgody - i ostrzegam betonowych pisiaków, że będę jechać jak po dzikiej świni gdyby się to przydarzyło. Poświęciłam wiekszość swojego życia aby Polska była wreszcie Polską. Nie będzie już gładkich słów i ceregieli. ... albo będziemy odzyskiwać Polskę dla Polaków, albo wypad z polityki!
Moje dwie ostatnie notki na Niepoprawnych i NB szczegolnie, pisowsko koalicyjny beton kwituje jako księżycowe żądania i szczekanie na PiS :( Boże ty mój, jak można nazwać elementarne podstawy do życia księżycowymi żądaniami?! Napisałam takiej jednej paniusi, że chyba jest nażartym lemingiem skoro tak myśli.
O donosach do Prezesa na Ujejską już nie wspomnę, bo o grotesce politycznej to ja piszę kawały a nie poważnie dyskutuję.
Po pierwsze i ostatnie
Mój Rząd i mój Prezydent musi działać wyłącznie w interesie Polski i Polaków. To mają być uczciwe i mądre rządy.
NIEKONIECZNA ZMIANA SZYLDU.
9 Listopada, 2015 - 22:53
Czy niepoprawni - będą mogli nazywać się jak dawniej?. Czy powinni zamienić swoje logo
na „poprawni”. Nie! Powinni dalej podążać prawdy drogą - wytykać błędy nowej władzy.
Na prawdzie wiarygodność rzetelnej krytyki stoi. Prawdziwa cnota - krytyki się nie boi!
Wsadzajmy trutniom szpilę krytyki w zady, kiedy czyny niosą destrukcję, kiedy sromotnie
zawiodą, kiedy przywdzieją płaszcze zdrady.
Pewnie forsiastej ustawionej sitwy, nowe władze się boją. Zastanych układów ruszyć,
może ulec podszeptom mamony - kolaboracji pokusom. Niech porzucą obawy, robią swoje,
Zastępy rodaków murem za swoimi wybrańcami stoją. Trzeba zabrać się do pracy ostro,
żeby po latach biedy - wyciągnąć Polskę z długów. W końcu wyprowadzić na prostą.
Ale uwzględniać obiektywne trudności trzeba też, na aktualne realia zważać!.
Surową lub pochopną krytyką władzy uczciwej, chociaż może powolnej nie zrażać.!
Szacunek, I'M