Neonowe ścierwomedium
Czy można sobie wyobrazić, że ktoś przy zdrowych zmysłach w Polsce będzie popierał terrorystów i zwykłych bandytów mordujących ludność cywilną? Czy można sobie wyobrazić, że znajdą się tacy co będą zachwyceni imperializmem i faszystowską ideologią wrogiego nam państwa? Czy można przypuszczać, że wśród Polaków znajdą się tacy, którzy innym Polakom bedą życzyli jak najgorzej - łącznie z śmiercią? A jednak. Otóż w polskiej blogosferze jest takie miejsce, które ktoś kiedyś nazwał, że jest zaprzedane diabłu. Niewielki niszowy portalik o nazwie Neon24, ma na celu walkę z Polską, polskim Kościołem, polską racją stanu. Za pieniądze z zagranicy. To forpoczta ruskiej agentury wpływu w Polsce.
Kiedyś to był Nowy Ekran. Ponoć prawdziwie prawicowy i jedyny taki bez cenzury. Niestety sukces jakiego ojcem był ówczesny redaktor naczelny Tomek Parol był nie na rękę jego mocodawcom, którzy w upadku tego przedsięwzięcia upatrywali możliwość defraudacji milionów złotych. Ryszard Opara zapoczątkował więc jego pikowanie w dół i pożądaną niszowość. Niezależnych i znanych blogerów pozbyto się w trybie ekspresowym. Głównym cenzorem został Ruszkiewicz do spółki z Wojtasem (który po nocach kasował wpisy blogerów i szykował intrygi). Potem przemianowano go na Neon24. Na przełomie 2013/2014 portal został sprzedany "tajemniczej organizacji".
Wilecki i chłopcy z WSI.
O tym kto zakładał oraz finansował ten postsowiecki agenturalny i już oficjalnie propagandowy prorosyjski załgany portal -- mówi także gen. Marian Zacharski cytując w swojej książce "Rosyjska Ruletka" rozmowę z byłym szefem sowieckich Wojskowych Służb Informacyjnych w PRL-bis Konstantym Malejczykiem":
(...)
"- Likwiduję teraz firmę, którą założyliśmy z Wileckim, Czempińskim i Oparą, żeby wypracować fundusze na kampanię prezydencką Wileckiego. Zatrudniłem się w innej firmie."
(...)
Malejczyk jest wielokrotnie wymieniany w tzw. Raporcie Macierewicza, w kontekście działania na szkodę państwa polskiego oraz osobistego prowadzenia agentury w mediach./ Zob. "Rosyjska Ruletka", wydawnictwo Zysk I S-ka, W-wa 2010, s. 598
Od samego początku było jasne kim jest osoba głównego udziałowca, niejakiego Opary oraz głównego ideologa gen. Wileckiego z jego drużyną z WSI, zorganizowaną w Pro-Milito, a dał temu wyraz ówczesny naczelny Łażący Łazarz, otwierając działalność na tromtadracką nutę inauguracyjnym wywiadem dziękczynnym z ... Wileckim właśnie.
/ Zob.: http://dziennikarze.neon24.pl/post/579,general-wilecki-obecna-polska-armia-nie-potrafi-nawet-maszerowac
Dzisiaj wchodząc na Neon24 (co szczerze odradzam nie przyzwyczajonym do chamstwa i wyzwisk wrażliwym czytelnikom) możemy się przekonać, że rosyjska agentura robi wszystko, aby stosunki polsko-ukraińskie były jak najgorsze. Nierzadko u niektórych, którzy tam się produkują możemy dostrzeć efekt histerii. Histeria spowodowana zaślepieniem nienawiścią może utrudniać postrzeganie rzeczywistości i rodzić czyny, które bynajmniej nie likwidują jej źródła, lecz wzmagają dramatyczny bieg wypadków. To z pewnością tłumaczy oderwany od rzeczywistości pro-ruski bełkot.
Czas najwyższy zastanowić się nad rosyjskim dążeniem do skłócania Polaków z narodami trzech sąsiadujących byłych republik i chęcią wykorzystania w tym celu banderyzmu. Polacy mają dziś inną postawę niż ich dziadkowie. Dają się wodzić za nos nawet bez stosowania wobec nich bezpośredniego przymusu.
Ilustracją tego smutnego zjawiska jest reakcja na wybuch protestów na Majdanie. Strona rosyjska zaczęła z miejsca stosować dyskredytację przeciwnika, bezczelne ataki i brutalną prymitywną manipulację. Nigdy nie zdobyła się na spokojną polemikę na argumenty lub ocenę co jest faktem, co domysłem, a co myśleniem życzeniowym. Jaka jest więc możliwość znalezienia wspólnego mianownika? W tej sytuacji na razie chyba żadna i to dopiero jest klęska.
Ruchy komunistycznych narodowców z oparowego ścieku z definicji są antypolskie, każdy kto twierdzi inaczej jest kłamcą lub głupcem. Ci, którzy głoszą, że są przede wszystkim anty-żydowskie i anty-amerykańskie, chcą po prostu odwrócić uwagę od ich antypolskości. W pewnym sensie to syndrom wybierania mniejszego zła w stylu znienawidzonego generała, choć faktycznie niczym się od niego nie różnią. On usprawiedliwiał wprowadzenie stanu wojennego groźbą wejścia sowietów i dlatego wolał sam spacyfikować swoich. Dzisiejsi neonowi piewcy bez ogródek mówią o kolaboracji z wrogą Rosją, za cenę zdrady Ojczyzny, tradycji i łacińskiej cywilizacji. Dla nich życie pod ruskim butem jest lepsze od "zgniłego zachodu", który trzeba zniszczyć.
Rosyjski mainstream skupia się prawie wyłącznie na antybanderowskich newsach serwowanych własnym obywatelom, którzy banderowców nienawidzą głównie dlatego, że są antyrosyjscy, nie zaś – tak jak Polacy – dlatego, że mieli z nimi osobiste ludobójcze doświadczenia. Trudno nie odnieść wrażenia, że dla Moskwy ważny jest ciągły sparing z banderyzmem.
Na szczęście mało kto w Polsce bierze owego ustawianego przez Rosję „banderowskiego stracha na wróble” za realnego przeciwnika.
Oczywiście dopatrywanie się moskiewskiego agenta w każdym, kto ma inną opinię jest niedorzeczne, ale na przykładzie "Neonu" od razu możemy dostrzec różnicę między zdezorientowanym ćwierćinteligentem powtarzającym bez namysłu ruskie kłamstwa a perfidnym manipulantem wciskającym kit według ruskich wytycznych. (zob. więcej: http://www.osw.waw.pl/sites/default/files/anatomia_rosyjskiej_wojny_informacyjnej.pdf )
Raport ABW za 2010 r., jaki przedstawił jej szef Krzysztof Bondaryk, mówiąc o 300 znanych naszym służbom szpiegach funkcjonujących w Polsce, to dopiero wierzchołek góry lodowej. Specjaliści od służb specjalnych podejrzewają, że Polskę oplata sieć agentów, tzw. nielegałów, i może być ich dużo więcej. Najmocniej w Polsce trzyma się, i to od lat, wywiad rosyjski. Jego agenci wywodzący się z KGB i GRU ulokowani mają być we wszystkich najważniejszych urzędach. Najwięcej z nich w Warszawie: w ministerstwach, w Sejmie, a nawet Kancelarii Prezydenta i kancelarii premiera.Rosyjskie służby jako jedne z niewielu na świecie prowadzą wywiad globalny.
- Wiemy o tych, których udało się namierzyć. Pracują oni na placówkach dyplomatycznych, oficjalnie jako przedstawiciele innych krajów. Zwykle znana jest połowa tych, którzy rzeczywiście działają w naszym kraju - mówi gen. Gromosław Czempiński, były szef Urzędu Ochrony Państwa, który napisał książkę o działaniu służb specjalnych polskich i innych wywiadów w Polsce. I dodaje, że nielegałowie to równie dobrze mogą być biznesmeni, zarówno obywatele innych krajów, jak i tacy, którzy posiadają polskie obywatelstwo, sprytnie wtapiając się w społeczeństwo. /źródło: http://www.polskatimes.pl/artykul/382471,ilu-szpiegow-jest-w-polsce-najmocniej-trzyma-sie-wywiad-rosyjski,id,t.html
Tak, tak - to ten sam generał Czempiński, który zakładał wcześniej z gen. Wileckim i Oparą i innymi chłopcami z WSI ten agenturalny neonowy portal.
W obszarze Neonu24 to zidentyfikowani "biznesmeni" Ryszard Opara i Jarosław Ruszkiewicz. Ich działaność biznesowa jest podporządkowana nie przynoszeniu korzyści i pomnażaniu kapitału a na wykorzytywaniu medium dla celów propagandowych, poniżej dodatnich wpływów na rachunku zysków i strat.
Neon24 to teraz siedlisko anty-Polaków, najgorszej maści zdrajców i kolaborantów. Oraz polsko- języcznych Rosjan zaangażowanych w wojnę informacyjną. Na bieżąco obrzucających błotem wszystko co polskie i co jest Polską Racją Stanu.
Cenzura eliminuje każdy przejaw samodzielnego myślenia. Wszystko co jest wbrew wytycznym z Kremla nie ma prawa istnieć.
Na tym agenturalnym portaliku śmieją się i szydzą z ginących Ukraińców broniących swojej ojczyzny. Polacy wspierający ukraińskie dążenia do demokracji i niepodległości są nazywani żydami, szbesgojami i usraelem. Ukraińcy to dla nich "banderowcy", pogardliwie nazywani przez nich "ukrami".
Terroryści przysłani przez Putina na Ukrainę są przez nich nazywani "obrońcami" i "bojownikami". Bandyci zabijający cywilów podejrzewanych o sympatię z legalną władzą w Kijowie i chowającymi się jak szczury po norach i używającymi ludność cywilną a nawet dzieci za żywe tarcze są traktowani jak bohaterowie.
Wielu, wydawało by się Polaków nagle zmieniło orientację na rosyjską. Pochwalają rosyjski imperializm, faszystowska ideologia Dugina jest dla nich panaceum na "jedność Słowian".
Trzeba wyraźnie napisać i napiętnować tą ruską swołocz:
Jest tam kilku płatnych trolli, większość posiada wiele nicków.
Są też pożyteczni idioci, którym się wydaje, że powielanie swoich notek na wielu portalach, w tym NE24 przynosi im większą sławę i większy rozgłos. De facto wspaierają tą ruską tubę propagandową.
Z litości nie wymienię ich nazwisk i nicków.
Oto przykład wypowiedzi zdrajcy:
-
@brusek 18:29:34Napisz mu, by najemników w tym z Polski publicznie rozwalali, pokazywać ich twarze, dokumenty przed rozwałką i fotografować, filmy kręcić by rodziny wiedziały jakiego skurwysyna miały, a potem do bezimiennego dołu i przesypać wapnem. Pozdrawiam.Kula Lis 62 25.07.2014 19:01:57
Moje zdanie jest takie: ten portal nie powinien istnieć, a osoby lżące Naród Polski, a także nawołujący do waśni na tle rasowym, narodowościowym i reigijnym powinni ponieść odpowiedzialność karną.
Czy polskie służby są ślepe? Nie widzą jaka nienawiścią zieje to miejsce?
Co innego krytyka Tuska, Komorowskiego czy Kaczyńskiego przez zatroskanych polskich obywateli, a co innego lżenie najwyższych władz państwowych i najważniejszych polskich polityków przez ruskie ścierwomedia i płatną ageturę wpływu obcego wrogiego nam mocarstwa.
Popatrzcie dalej jak to neonowe bydło sobie używa:
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 19992 odsłony
Komentarze
Za kogo Ty się uważasz ??
27 Lipca, 2014 - 20:35
//Są też pożyteczni idioci, którym się wydaje, że powielanie swoich notek na wielu portalach, w tym NE24 przynosi im większą sławę i większy rozgłos. De facto wspaierają tą ruską tubę propagandową.
Z litości nie wymienię ich nazwisk i nicków.//
Odwaliłeś tutaj jakąś antyruską masówkę... i co?? lepiej się poczułeś?
Na NP jest kilkoro blogerów, którzy piszą na neonie. Piszą to samo co tutaj, nic innego ...
Z litości nie powiem Ci, że sam jesteś pożytecznym idiotą !!
Astra - Anna Słupianek
..za ostro Mind ...
27 Lipca, 2014 - 21:56
..jeśli chodzi o tam piszących, którzy piszą też na NP to widzisz, mają do tego prawo i za ostro ich traktujesz...natomiast jak się wypowiedział jakiś bloger (nie pamiętam jaki)...że ten, kto tam pisze, sam jest sobie winien...:))
... jeśli chodzi o tubę ruską, to jak najbardziej...sam list Wrzodaka, potem manifest Opary skłania sie ku temu, że są mocne wpływy rosyjskie...po prostu widzą "ratunek" dla Polski przed pejsatą nawałą he he...
..oczywiście dziwi mnie tolerowanie takich chamskich wzywających do nienawiści wypowiedzi ...pamiętam Kule Lisa jako w miarę normalnego komentatora (kopalnia motywacji do pisania tekstów, kopalnia linków), ale widzę, że to już idzie w chorym kierunku, dlaczego takie komenty mają rację bytu...hmm może walka o każdy łyk powietrza :)) ...jesli ktoś teraz powie, że NE to portal "bez cenzury" jest co najmniej nienormalny (eufemizm)...a to za sprawą Ruszkiewicza @Spirito Libero, którego wiele razy przyłapałem na kombinowaniu na wielonickach i kłamstwie przy niesprawiedliwym zbanowaniu "w plecy" dwóch blogerów...więc jest to jak najbardziej portal z gęstym sitem cenzury...
...ciekawy jest też ten jawny antysemityzm, "parasol ochronny"???...poza tym linkowanie ruskich portali, aby tłumaczyć sytuację na Ukrainie jest dla mnie odrzucające...niemniej ukraińskich mediów też nie biore pod uwagę, gdyż są tak samo "wiarygodne"...tzw "zachód" też nie wyjaśni tego co się tam dzieje...wiemy tylko, że najbardziej cierpią niewinni ludzie...reszta jest domysłami i wszechobecną manipulacją, ja wstrzymuję się od obstawaniem za jakąkolwiek ze stron...pamiętajmy o operacjach "false flag"...
ps fajny obrazek...ten pierwszy, zgaduję, że to Spirytek, a ten drugi to pan Cep ???...zgadłem ..?:))
aaa...ciekawy koment @NUS..skoro taki NUS przejrzał na oczy, to znaczy, że coś jest na rzeczy ...
Czerwona zaraza prędzej czy późnej musała swom łapami przechwycić NE
Coraz więcej będzie szczekania o żydzie albo masonie JKM.
Coraz więcej będzie o
solidarności społecznej,
pomaganiu,
wspieraniu,
ratowaniu,
regulowaniu,
zapobieganiu,
aż pewnego dnia zwykły człowiek się obudzi i popatrzy i się zastanowi, że jak to się stało, że państwo zbankrutowało, stracił oszczędności, perspektywy na emeryturę, pracy brak, na ulicy zamordyzm lub anarchia i do tego Arabowie nadchodzą.
Ja jeszcze chwilę zostanę, ale stwierdzam, że lepszy jest Onet.
nadużycie link skomentuj
NUS 27.07.2014 10:26:02
@Jarek Ruszkiewicz SL 10:29:09
Nie muszę.
I mam nadzieję, że ktokolwiek będzie twoim pracodawcą dostrzeże zniszczenie które wdrażasz.
Jakbym był właścicielem tego portalu to byś wyleciał na zbity pysk.
nadużycie link skomentuj
NUS 27.07.2014 10:58:11
http://trybeus.blogspot.com/
Witaj Trybeus
27 Lipca, 2014 - 22:22
Specjalnie tak napisałem o tych pożytecznych idiotach, bo obserwuję co z ludźmi się dzieje. Dla przykładu Astrę i Rebeliantkę pamiętam jako normalne blogerki o narodowo-patriotycznych poglądach, co z biegiem czasu potwierdza tylko powiedzenie "z kim przestajesz takim się stajesz". Astra np. od razu zameldowała Spiritusowi Liberalnemu:
Dzięki mojemu blogowi 1do10.blogspot.com od razu mam informację skąd jest wejście i kto gdzie przehodzi. Fajna zabawa obserwować jak szczury uciekają w popłochu, he he he.
Piszez, że za ostro?
Szlag mnie trafił jak przeczytałem komentarz Kula Lisa, że Polaków mają rozwalać na miejscu, a potem przysypywać wapnem. Stałym bywalcom Neonu24, tam się produkującym - to nie przeszkadza? Mówię o tych, o których kiedyś miałem lepsze mniemanie...
To się wg mnie nazywa "spaczenie sumienia" i zanik wrażliwości.
Co do Ruszkiewicza, to mam materiały tak porażające (chodzi o jego dziaalność np. we Włoszech), że głowa boli. Ten człowiek powinien siedzieć w pierdlu.
Nie publikuję ich jeszcze, bo nie mam potwierdzenia z niezależnego źródła. Jednak obraz tego gada jest w sieci jednoznaczny. Dlatego schował się na tym oparowym ścieku i boi się wyjrzeć z dziury.
Ale tak naprawdę to Opara jest głównym winowajcą tego co się dzieje, bo to on do tego wszystkiego doprowadził. Jemu trzeba by się dobrać do d...
Co do Ukrainy to dla mnie sytuacja jest jednoznaczna. Tylko ktoś o wyjątkowo złej woli albo całkowity ślepiec nie chce widzieć, albo nie widzi kto jest agresorem, kto napadł na ten kraj i kto dokonuje zbrodni. Wystarczy otworzyć Internet i poszukać informacji z różnych źródeł zamiast słuchać tylko ruskiej tuby propagandowej.
Dobra, spadam, bo zamieściłem na kilkunastu portalach ten wpis i na moim blogu bije on rekordy popularności :)
Trzymaj się!
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Tak namiętnie czytujesz ten niszowy portal...
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika patria został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
27 Lipca, 2014 - 22:47
Tak "pięknie" sie wypowiadasz o piszących tam... pogratulować.
Zameldowała?? Tak nazywasz rozmowę z innym blogerem.
Jeszcze raz Ci się zapytam, kim Ty jesteś, żeby tak oceniać innych.
Jak na razie nie odpowiedziałeś mi, odpowiadasz Trybeusowi..
Tyle, że on na pewno pamięta, jakie nieprzyjemności miałeś na neonie i jak redakcja musiała się tłumaczyć, kiedy wstawiłeś jako swój tekst, innego autora.
Odezwało sie Wydawnictwo... pamiętasz !!
Podajesz jakieś pierdoły... słyszałem... nie mam jeszcze dodowdów... ale sie dowiem. Człowieku ogarnij się, zacznij byc odpowiedzialny.!
Bo Ty jesteś jak na razie tylko cwany. Walisz nazwiskami, oskarżeniami ... i śmiejesz sie kiedy Ruszkiewicz chce Cię podac do Sądu za pomówienia.
Z czego sie tak śmiejesz?? Że jesteś anonimowy i przez to bezkarny.
Jakbys był uczciwym człowiekiem, który ma rzeczywiście jakies dowody, to byś się przedstawił... rzucając takie bezmyślne oskarżenia.
Dla mnie jesteś dupkiem, nieodpowiedzialnym w dodatku.
Astra - Anna Słupianek
Mind Service - cytowane słowa Kula Lisa odbieram jako sarkazm.
27 Lipca, 2014 - 22:50
Nie znam notki pod którą go zamieścił, komentarzy w kontekście których go zamieścił i nie będę sprawdzać.
Myślę, że ten tekst :
http://niepoprawni.pl/blog/2218/czy-mozna-byc-gluchym-i-nie-miec-adwokata-w-sadzie
traktuje właśnie o Kula Lis 62. Od dawna nie jestem na NE ale z komentarzy zapamiętałam pewne szczegóły, które Kula Lis pisał o sobie, a które pokrywają się z zawartymi w notce Aleszumma, dlatego nie wierzę, że to co cytujesz napisał z powodu poglądów. Dla mnie to jest czysty sarkazm.
Chciałabym się nie mylić.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Oczywiście Contesso, że sarkazm
27 Lipca, 2014 - 23:07
To jego sprzeciw przeciw uczestniczeniu Polski w tej awanturze.
To jest porządny gość, nie żaden zdrajca...jak go podsumował Min Serwice.... jakie głupoty można pisac o ludziach boszszsze !!
Astra - Anna Słupianek
Nie chodzi o Aleszuma
28 Lipca, 2014 - 01:27
i jakiś dawny wpis o adwokacie na NP tylko bieżące komentarze Kula Lisa (nie tylko jeden) na neonie, gdzie wiele razy powtarzał iż Polaków należy rozwalać na miejscu a potem wrzucać do dołu z wapnem. Chciał też aby ten cały proceder był filmowany i wysyłany potem do rodziny tego zamordowanego w Polsce. Dla mnie to potwór nie człowiek. A ci, którzy go tu bronią, jak Astra wystawiają sobie świadectwo moralności.
To jest dokładnie przytoczone w moim artykule. Jak i inne wypowiedzi o wyraźnie przestępczym charakterze z tej neonowej ruskiej tuby propagandowej.
Na drugi raz radził bym Ci czytać ze zrozumieniem.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Mind Service 28 Lipiec, 2014 - 01:27
28 Lipca, 2014 - 03:11
Ależ ja zawsze czytam ze zrozumieniem i wyraźnie napisałam - "Nie znam notki pod którą go zamieścił, komentarzy w kontekście których go zamieścił i nie będę sprawdzać.".
Po prostu od bardzo dawna nie zaglądam tam, nie wiem co tam jest grane, a że Kula Lisa zapamiętałam dobrze stąd jestem zwyczajnie zdziwiona. Nie rozumiem czemu się obruszasz - w notce nie napisałeś, że "wiele razy powtarzał iż Polaków należy rozwalać na miejscu a potem wrzucać do dołu z wapnem." etc, więc z czego miałam wywnioskować, że to jego notoryczne wypowiedzi ?
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Ale Ty jesteś nie kumata28 Lipca, 2014 - 03:27
//w notce nie napisałeś, że "wiele razy powtarzał iż Polaków należy rozwalać na miejscu a potem wrzucać do dołu z wapnem." etc, więc z czego miałam wywnioskować, że to jego notoryczne wypowiedzi//
A wystarczy przeczytać.
Tu: http://1do10.blogspot.com/2014/07/neonowe-scierwomedium.html
Wyraźnie to przytoczyłem. I dodatkowo zaznaczyłem na żólto.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Mind Service 28 Lipiec, 2014 - 03:27
28 Lipca, 2014 - 03:58
Może jestem niekumata, a może po prostu... mam co innego na głowie od latania po linkach?
Poza tym nie zakwestionowałam tego co napisałeś, nie podważyłam. Zwyczajnie wyraziłam zdziwienie, powody podałam więc o co Ci chodzi, po co te fochy ?
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@MS
27 Lipca, 2014 - 22:39
Dobrze, że to napisałeś.
Wielu z nas, w tym ja, daliśmy sie wsiokom otumanić. Niestety, tu niechlubna rola Łażącgo Łazarza. Zwabił nas i pozostwaił.
Ryszard Kukliński nie pozostawia wątpliwości, po co Nowy Ekran powstał. Niestety, za późno to przeczytałem.
Nawet próbowałem bronic Oparę, jako biznesmena. Niestety, to tylko słup do dystrybucji pieniędzy służb.
Teraz, jak Neon24 został opanowany przez Ruszkiewicza, oraz paru bezdyskusyjnych agentów Rosji, portal ten jest śmieszną i beznadziejną tubą kagiebowskej Rosji.
Astro, nie wściekaj się, ale każdy kto tam pisze sam wystawia sobie świadectwo. Świadectwo hańby.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Świadectwo hańby??
27 Lipca, 2014 - 23:03
Ale skąd... wcale sie nie wściekam...
Ciekawa jestem co na to inni blogerzy, którzy piszą i tutaj i tam.
Na pewno będą zachwyceni.
Czuję sie jak za komuny, ktoś mi mówi co jest jedynie słuszne.
Byłam odporna wtedy, jestem i dzisiaj.
Astra - Anna Słupianek
Co Ryszard Kukliński mógł pisać o Nowym Ekranie??
27 Lipca, 2014 - 23:11
Przecież zmarł 10 lat temu.
Masz jakiś link??
Astra - Anna Słupianek
@Patria
27 Lipca, 2014 - 23:15
Mam, mam taki link.
Pdam ci nawet stronę.wczs przejrzysz na oczy.
Może wówczs przejrzysz na oczy.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
To poproszę
27 Lipca, 2014 - 23:18
o link
Astra - Anna Słupianek
@Patria -znalazlem ten link na Neon-ie
28 Lipca, 2014 - 00:29
i wyskoczylo mi takie cus
Witaj Jazgdyni
27 Lipca, 2014 - 23:27
Napiszę Ci to co wcześniej napisałem Cyborgowi na Salonie24:
- dziwię, że takie jawne nawoływanie do nienawiści na tle rasowym, narodowościowym i reigijnym jest bezkarne. Że lżenie i obrażanie innych uchodzi im na sucho.
Dziwne dla mnie, że sam Opara po tym jak narobił tyle przekrętów może chodzić spokojnie po ulicy.
To tylko potwierdza, że kruk krukowi oka nie wykole...
Masz rację, że ta ruska tuba propagandowa NE24 jest śmieszna i beznadziejna. I w dodatku prymitywna. Pocieszające jest to, że wbrew neonowej kampanii marketingowej normalnych blogerów tam nie uświadczysz. Z tego ścieku ucieka coraz więcej piszących. Nawet taki NUS... Mnożenie nicków to dziecinada. No ale Ruszkiewicz może na Kremlu zameldować wykonanie zadania i sukces, he he he.
Ale też speca znaleźli na takie "odpowiedzialne stanowisko". Pasuje do tego wiejskiego guru od CePowni i cytryńcówki, który tam uchodzi za eksperta od filozofii i polskiej racji stanu :).
Pozostałe towarzystwo sobie Ruszkiewicz dobrał na swoim poziomie...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@ Mind Service
27 Lipca, 2014 - 23:52
Zalogowanie tym razem poszło łatwo. No to jestem !
Zdumiewające jest istnienie podmiotu podającego błędny adres, opierającego działalność o regulamin już nie istniejącego podmiotu, i wiele wiele innych wykroczeń które w normalnych warunkach prowadzą do zawieszenia działalności ( rozwiązanie łagodne ! ). Widać bractwo nie musi się przejmować prawem.
Hej!
28 Lipca, 2014 - 00:20
Już Ci pisałem, że dla mnie to dziwne, że Opara jest ciągle bezkarny. Gdyby Polska była państwem prawa to pięć minut nie chodził by na wolności. To wskazuje na to jakich ma mocodawców...
Widać także doskonale jakich mocodawców ma ten Jaruś Ruszkiewicz.
Ale ja myślę, że do czasu. Nosił wilk razy kilka - ponieśli i wilka. Jak Ukraińcy pogonią kacapów pod Moskwę a Putler odpowie za swoje zbrodnie to i kopiejki dla zdrajców się skończą. Ciekawe gdzie wtedy ucieknie? We Włoszech pono jest spalony...
A Ty się go nie bój. Pamiętam jak Cię kiedyś zastraszył na Salonie. Takiego trzeba od razu lać w pysk bez zastanowienia. Tylko takie argumenty do tego soviet-ckiego łba trafiają.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@ Mind Service
28 Lipca, 2014 - 10:44
Nie zastraszył ! Po prostu : nie "zmusił do określonych zachowań". To ich rozwściecza. W końcu płacą im za to by byli "sternikami jutra" ! A tu kicha, jestem niesterowalny.
telemost ..:))
27 Lipca, 2014 - 23:09
..trzeba stworzyć telemost, aby Czytelnik wiedział, jaki to Neon portal bez cenzury :))...cytuję :
@Jarek Ruszkiewicz SL 22:01:00
//Ty w młodości nie chciałaś przypadkiem zostać Matką Teresą? :))))))))))//
W życiu.. to nie dla mnie, ale Ty mówiłeś, że chciałeś zostać księdzem, nawet moją duszyczka się zajmować :))))))))))))))
Tam piszą różni blogerzy, ja akurat wiekszość cenię, tutaj niektórych też... :)
Trybeus wcale nie przybył mu w sukurs, nie wygaduj.. co ja na to poradzę, że Cie nakrył pod nikiem Opary :)
Wydawało mi się, że sprawa wyjasniona.
A Contessa jest w porządku... Ty zresztą też :))))
nadużycie link skomentuj
Astra 27.07.2014 22:13:21
@Astra 22:13:21
A Mind Serwice jest nieodpowiedzialnym wszarzem ukrywającym się za nickiem i rzucającym bezmyślnie i bezpodstawne oskarżenia... tyle ...
nadużycie link skomentuj
Astra 27.07.2014 22:16:36
@Astra 22:13:21
Twoją duszyczką mogę zająć się nawet teraz :)))
//Wydawało mi się, że sprawa wyjasniona.//
Dla mądrych ludzi, znających troszkę realia administrowania portalem to takie rzeczy są normalne tylko dla tego gówniarza nie. Chce być mądrzejszy od telewizora. Całe szczęście, że sobie poszedł sam bo w końcu dostałby kopa jak inne trolle. A szkoda nogi na niego. Niech się kisi w piaskownicy z jemu podobnymi.
nadużycie link skomentuj
Jarek Ruszkiewicz SL 27.07.2014 22:24:33
...no to chętnie odpowiem panu Ruszkiewiczowi, jakem gówniarz, to nie lubię, jak mi kto wciska ciemnotę...pomimo, że skasowałem notki na NE razem z komentarzami mam skopiowane, jak SL wił się jak piskorz i jak się wypierał, ze nie pisał z konta Opary i że jest tylko "zwykłym blogerem", potem napisał mi, że da mi w ryj, jeśli mnie spotka w realu :))...
http://trybeus.prawynurt.pl/klub-dyletantow/spiritus-movens-neonu-24-czyli-bal-przebierancow,1454.htm
panie Ruszkiewiczu Jarku...możesz mnie serdecznie cmoknąć w kuper ..."administratoże qurnika bes cenzóry"
http://trybeus.blogspot.com/
:)))))))))))))))
27 Lipca, 2014 - 23:14
Telemost ???
Zawsze miałeś dobre pomysły...
Astra - Anna Słupianek
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Ha ha ha27 Lipca, 2014 - 23:28
Widzę, że Ci ten Jaruś od Ruszkiewiczów zalazł za skórę :)
Z takimi jak on trzeba szybko i zdecydowanie. On jest silny tylko w gębie. Z tej swojej Górnej Orunii, na której jakoby mieszka boi się wystawić dziób, żeby w niego nie zarobić. Pytałem różnych ludzi, ale nikt go tam nie zna. Albo ściemnia i to jego nazwisko to tylko pseudonim? To całkiem możliwe, bo jest zbyt zuchwały.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Pixi i Dixi został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
27 Lipca, 2014 - 23:44
Pixi i Dixi
Rozbawiony i rozchichotany
28 Lipca, 2014 - 00:05
Ha ha ha
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mind Service został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
28 Lipca, 2014 - 00:28
Chyb tg Jrs rzszyfrwłś. n jst tk cęty n żydów p tym jk drzcl jg strn przyjęc d Hsbry, h h h.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
rozchichotane myszy :)
28 Lipca, 2014 - 00:19
..znamienne, że szanowne myszy używają tych samych sloganów : "kogutek", "tchórzliwa menda", "piaskownica", "gnida", "anonimowy nick"...zaprawdę jakby to przewalił przez taki fajny programik kojarzący pewne wypowiedzi... to nie ma bata wynurzy nam sie pewien spirytusowy boot na niepoprawnych :))))))))...niech mnie gęś, albo kaczka kopnie jak nie mam racji :))))
rozchichotany "kogutek" w "piaskownicy" :))
http://trybeus.blogspot.com/
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jest tylko jedno ale28 Lipca, 2014 - 00:25
- jak dla mnie.
Mimo wszystko te myszki są troche bardziej składne od naszego Spiritusa. No chyba, że coś bierze i dlatego różnie się zachowuje.
A pamiętasz jak przywdział sobie nick "pies na trolle"? Ale jazda! Śmieszny gostek :)
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
ha, ale specyfika jest
28 Lipca, 2014 - 00:35
...specyficzność myszy i psa na trolle jest ta sama, to ten sam gość...niestety spiryt zablokował psa neon24.pl/catalog/?q=Pies+na+Trolle...@ Pluszak odchodząc z NE napisał mi w mejlu, że Pies na Trolle i Spirito Libero, to ten sam gość :))...oczywiście mam dowody jakby się kto pytał :))..Spirito bardzo lubi się podszywać pod różne bajkowe postacie i wręcz kocha bale przebierańców :))..no co zrobisz, takie wirtualne zboczenie he he he...
http://trybeus.blogspot.com/
@ trybeus
28 Lipca, 2014 - 01:07
Jak będziesz podpowiadał, dostaniesz w dziób ! Niech się sami uczą.
@ p.t Kosztowne Gryzonie !
28 Lipca, 2014 - 00:59
Kilkadziesiąt lat temu ojciec dał mi radę : uważaj synu na tych szaleńczo odważnych pod własnym nazwiskiem i otwartą przyłbicą. Wielu z nich nic nie ryzykuje.
Przekonałem się jak bardzo miał rację, kiedy zmarł nagle pewien facet z naszej uczelni. Trzecia żona denata nagle dowiedziała się że jej facet zupełnie inaczej się nazywał i miał całkiem sporą rodzinę w innym mieście. Kiedy zdumiony zaszłością zadałem pytanie w IPN'ie ( całkiem sporo na mnie napisał), odpowiedzieli : znaczny procent współpracowników tak długo pracował pod przykrywką, że życiorysu nie da się już przypisać pierwotnej postaci.
Może pamiętacie cenne gryzonie : jaką to książkę publikował w odcinkach wasz pryncypał ?
W tym co napisałeś jest wiele racji
28 Lipca, 2014 - 01:51
Z naszym Jarusiem Spiritusowym coś jest nie tak. Podaje że mieszka w Gdańsku na Górnej Orunii, ale raczej nikt go tam nie zna. Niby ma rodzinę, ale nic o niej nie wiadomo. Poza tym, że nie mieszka razem z nią. Ma Facebooka od wielu lat nieaktywnego. Wiadomo, że zajmował się handlem między Ostródą a Włochami, gdzie niby jakiś czas temu mieszkał. Potem podobno wrócił do kraju i wiele razy pokazywał się w Warszawie i okolicach. A nawet filmował z Oparą, Wojtasem i Sendeckim. Jest teraz "prezesem fundacji" - neonowym słupem a do tego najważniejszą personą na NE24, oraz głównym cenzorem. To nie jest możliwe na odległość. No i musi mieć odpowiednie poparcie. A pamiętamy kto zakładał Nowy Ekran?
Całkiem możliwe, że ruska agentura podstawiła jakiegoś polsko-języcznego ruska pod osobę, która zaginęła we Włoszech. To wg mnie całkowicie prawdopodobne. Stąd może ta jego kacapska mentalność.
Nie wiem tylko kiedy starał się o to przyjęcie do Hasbary: przed wyjazdem do Włoch, czy po? Jeżeli po - to by wiele wyjaśniało.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Pixi i Dixi został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
28 Lipca, 2014 - 02:26
Pixi i Dixi
Trybeusie, chyba masz rację
28 Lipca, 2014 - 03:15
że te myszy i spiritus liberalny to ten sam troll zadaniowy :)
Zdradziła go ta jedyna w swoim rodzaju przenikliwość i błyskotliwość umysłu. - Po prostu tym razem mnie rozszyfrował. I co ja teraz biedny zrobię? Teraz to już mnie wynajęci adwokacji i prokuratorzy dopadną, bo znają moje prawdziwe nazwisko. I nawet z tą nieletnią siostrzenicą się zgadza. Skąd wiedział? - No tak - ruski wywiad jest najlepszy na świecie. Myślałem, że będę bezkarnie "mógł szkalować ludzi w sieci", a tu mnie mają. Wpadłem jak śliwka w kompot.
Co tu począć? - Pomyślał z wypiekami na ustach i potem na czole.
- Może pójść prosić o wybaczenie Pana Ruszkiewicza?
- Ale czy jest szansa, że swoich gróźb przeciwko mnie o pociągnięcie do odpowiedzialności karnej nie zrealizuje? Przecież obiecywał. A on zawsze dotrzymuje obietnic.
- Czyżby? Zatroskał się Józóś Kopidłowski.
- Zawsze. - Odpowiedział mu Szczepaniak.
- No to teraz klops - odpowiedział Mind Service.
I z tego wszystkiego wszystkie zasnęły.
Przejęte i zdruzgotane.
A kto wie o czym będą śniły?
- Że ten Ruszkiewicz jednak nie jest taki stanowczy i dotrzymujący zawsze obietnic...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
A ja go znalazlem
27 Lipca, 2014 - 23:49
Sorry to pomylka - to ten
27 Lipca, 2014 - 23:56
@jozio z londynu
28 Lipca, 2014 - 00:17
Józio - "cycu" zapomniałeś !!!
28 Lipca, 2014 - 00:42
:D:D:D
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Nie zapomnialem
28 Lipca, 2014 - 00:45
Poprawie sie
Taki duży, że się nie zmieścił ? :D:D:D
28 Lipca, 2014 - 00:50
Oj, Józiu, Józiu !
;)
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@Contesso
28 Lipca, 2014 - 00:56
Poniewaz moja "druga" polowa marudzi od kilku godzin ze
poza netem nic juz nie widze.
Wiec na dobranoc przesylam:
http://www.youtube.com/watch?v=lk6kvVGPURA&feature=player_detailpage
A co to za ploty o mnie na neonie ? Nie życzę sobie ! Jasne ?
28 Lipca, 2014 - 00:49
Qrde ! Niektóre baby to cipieją od netu !
To by było na tyle !
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Ilu jet takich na NP.pl?
28 Lipca, 2014 - 18:29
"Le Figaro": Rosja prowadzi wojnę propagandową w internecie
Rosja prowadzi antyukraińską wojnę propagandową w internecie. Rosyjska Agencja Badań Internetu zatrudnia 600 osób, które komentują kryzys ukraiński w mediach społecznościach i na stronach internetowych mediów - pisze dziennik "Le Figaro".
W tekście "Propaganda 2.0" Elena Morenkova Perrier, wykładowca nauk politycznych na uniwersytecie Paris 2, komentuje działania "cyberżołnierzy Kremla". Ich komentarze zalały strony internetowe "Le Figaro" po publikacji (22 lipca) artykułu na temat odpowiedzialności Rosji za zestrzelenie malezyjskiego samolotu pasażerskiego.
Zalew wrogich komentarzy, a także tzw. trollowanie, czyli mnożenie komentarzy złośliwych i obraźliwych, odnotował też dziennik "Guardian" po publikacji tekstów na temat wspierania przez Rosję separatystów na wschodniej Ukrainie. "Moderatorzy portalu 'The Guardian' przesiewają dziennie 40 tys. prorosyjskich komentarzy, by odrzucić wpisy trolli" - pisze "Le Figaro".
Morenkova Perrier przypomina, że Rosja zmobilizowała się do poważniejszego traktowania akcji propagandowych w internecie po krótkiej wojnie rosyjsko-gruzińskiej w 2008 roku, która okazała się dla Kremla "komunikacyjną katastrofą".
Toteż teraz, gdy nabiera impetu kryzys ukraiński, 600 opłacanych blogerów i komentatorów rosyjskiej Agencji Badań Internetu stara się wpływać na opinię publiczną i pozyskiwać zwolenników rosyjskiej wersji wydarzeń za pomocą nieustannej aktywności w sieci, na stronach gazet i innych mediów, również zagranicznych - pisze ekspertka.
O wykorzystywaniu takich zawodowców internetowej propagandy pisała już "Nowaja Gazieta" w tekście na temat "kremlowskiej armii trolli".
- Rosyjskie władze nigdy nie zdementowały informacji na ten temat - podkreśla Morenkova Perrier; zwraca jednak uwagę, że nie wszystkie takie kampanie są inspirowane bezpośrednio przez Kreml.
W przypadku komentarzy do artykułu "Le Figaro" akcja komentarzowa została zainspirowana przez rosyjski serwis społecznościowy Wkontaktie oraz antymajdanowskich aktywistów, którzy zainicjowali podobną akcję na Twitterze.
Prócz takiej wojny propagandowej "toczy się równolegle cyberwojna między hakerami prorosyjskimi i proukraińskimi". - Przypomnijmy, że dwa pierwsze cyberataki na wielką skalę, w które zaangażowała się Rosja, miały miejsce w 2007 i 2008 roku i wymierzone były w strony internetowe instytucji państwowych w Estonii i Gruzji - komentuje Morenkova Perrier.
Francuski dziennik przypomina też, że w marcu prorosyjscy hakerzy zablokowali blisko 150 portali ukraińskich, a także strony internetowe NATO i kilku prywatnych, amerykańskich agencji bezpieczeństwa.
Nie jest jasne, jak dalece władze rosyjskie zaangażowane są w ataki cybernetyczne - przyznaje "Le Figaro".
- Jest jednak całkowicie jasne, że Kreml żadną miarą nie utrudnia tych akcji w sieci. (...) Władze zachowują wystarczający dystans, by móc zaprzeczyć, że są zaangażowane w te ataki, jednocześnie korzystając ze strategicznych korzyści, jakie one przynoszą - konkluduje Morenkova Perrier.
Ilu jest takich na NP?
28 Lipca, 2014 - 21:00
- Przypuszczam, że wielu. Zadałeś dobre pytanie.
Tylko trzeba ich rozróżnić. Pierwsza grupa to zadaniowe trolle, a druga - pożyteczni idioci. Pierwsi mają za zadanie mącić w głowach; drudzy powtarzają bezmyślnie propagandę i słowa klucze. Jednym i drugim musimy dać odpór, tylko różnymi metodami...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Trybeusie - pisze się "cęzóra" !
28 Lipca, 2014 - 00:51
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@Mind Service
28 Lipca, 2014 - 11:28
Witaj
Przejrzałem z dużą ciekawością komentarze i odkryłem sporo faktów podawanych głównie przez ludzi skrzywdzonych przez Ruszkiewicza.
I wyłania się z tego ciekawy obraz.
Na Neonie przesladował i niszczył Ruszkiewicz - Spirito Libero vel Pies na Trolle.
Gdy przeniosłem się na niepoprawnych nagonkę m.in. kontynuował Obibok na Własny Koszt.
Teraz piszesz o zamieszkiwaniu Ruszkiewicza na Górnej Oruni. Tam właśnie mieszka Obibok, co można wyczytać z jego bloga. Obibok to fałszywy bohater solidarności, którego zdemaskowano, kopnięto w dupę i teraz ma wszystkim za złe. Nawet jak sam pisze, był tylko blotką na bramie, która sprawdzala przepustki. Ale się podczepiał do większych, aż go rozgryźli.
Jeżeli to Ruszkiewicz mieszka na Górnej Orunii, to co ma współnego z Obibokiem? Obaj używają wspólnych zwrotów i słów; podobni są też stylistycznie.
Ja Ruszkiewicza zlokalizowałem w Ostródzie w jakiejś firemce typu import - eksport z Włochami. Wiemy dobrze, co to było.
Nie tylko ty, ale ja również mam przez Ruszkiewicza obiecany proces sądowy. Aż zacieram ręce, tutaj się nie wyłga, bo jak to udowodnił, zna moje imie i nazwisko, mój adres, moją rodzinę. Ja nie mam nic do ukrycia, a on ma. Czekam na jego pozew z utęsknieniem, a potem go zrujnuję.
Jedźmy dalej.
Opara na Neonie jest tylko słupem. Tak, jak kiedyś miał lokować i pomnażać brudne pieniądze służb w Australii, tak teraz polecono mu założyć wsiowy portal, oczywiście pod przykrywką patriotyczną. Celem głównym tego zadania było nypromowanie generała Wileckiego na prezydenta, a Opara miałby się zadowolić jakimś senatorskim fotelem. Gdy Tomek Parol, który ma też niezłe kontakty u konkurencji, rozszyfrował kombinację, odszedł z hukiem. Zdarto wówczas z NE maskę, Przekształcono w Neon, a do nadzoru nad portalem skierowany właśnie został Ruszkiewicz.
Jeżeli ktoś myśli, że to są czyste konfabulacje, to przypominam dobrze udokumentowaną akcję "Żelazo", gdzie właśnie agenci dokonywali napadów, morderstw i grabieży na zachodzie (również we Włoszech), by budować fundusze, które później wespół z ukradzionymi milionami z FOZZ, były prane za granicą, inwestowane. Kto wie, czy nie również w Australii.
Mamy więc udokumentowany krąg ludzi - Wilecki, Czempliński, Wachowski, Opara, a na dodatek dziwny gostek, niby take nic - Ruszkiewicz. Typek, który wielokrotnie prezentował, ze nienawidzi Kaczyńskiego, Macierewicza, całego PiSu, głównie za likwidację WSI. Nienawidzi też Gazety Polskiej, Frondy, myśli katolickiej i prawdziwie narodowej. Za to wielokrotnie demonstrował swoją is wojej grupy rusofilię, panslawizm i wielką miłość do Putina.
Destrukcyjną politykę prowadzi wszędzie, gdzie tylko może. Nie jest sam. Jeszcze paru takich, podobnych jemu agentów, z charakterystyczną dla nich działalnością za granicą, pozakładało inne blogi, by zgromadzić i mieć nadzór nad internautami z prawicowej blogosfery.
Tutaj, na niepoprawnych Ruszkiewicz, jak zwykle pod postacią wielu nicków pojawił się. albo aby zniszczyć konkurencję, ponownie rosnących w siłę niepoprawnych, albo poprzez tak ulubiony przez służby czarny PR i obmowę, niszczyć poszczególnych blogerów i kształtować opinię.
Popatrzcie chociażby na Neon obecnie - to już jest jawnie promoskiewski, anty - ukraiński, anty - katolicki i panslawistyczny portal. Dokładnie ta sama linia, jaką kiedyś reprezentowały twardogłowe komuchy ze stowarzyszenia "Grunwald", a obecnie ze stowarzyszenia "SOWA".
Więc widzicie, z czym mamy do czynienia. Robaczek Ruszkiewicz oddelegowany na ideologiczny front internetu, ma kształtować polityczę wieśniaków.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@ jazgdyni
28 Lipca, 2014 - 12:12
A co facet pisze o sobie :
@Astra 01:52:49
Wiem, że się lubujesz w ptactwie domowym :)))))
Ja to tak bardziej jestem krzyżówka orła z sową... :)
nadużycie link skomentuj
Jarek Ruszkiewicz SL
Koniec cytatu.
Czyli w chwili szczerości : 1/2 etatu u .... i 1/2 emerytury u ....
Jak to jest ? Czy ja coś przeoczyłem ? Facet sugerował codzienną, swoją obecność w redakcji, kolejni rednacze uciekali paląc za sobą nicki bo we wszystko się wtrącał ( w piśmie T.Rexa o odejściu : praktycznie to ON wszystkim steruje ). No to ON jest w Warszawie ? Ja rozumiem : media elektroniczne ! Te wszystkie zdjęcia kogo przedstawiają ?
@cyborg
28 Lipca, 2014 - 12:24
Krzyżówka orła z sową? No, no, no...
A orła jakiego? Dwygłowego pewnie.
Gostka rozpracujemy precyzyjnie - i co robił dokładnie we Włoszech i co robi w Warszawie.
No i komu dokładnie podlega.
Pozdrowienia
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Do emerytury trochę mu jeszcze zostało
28 Lipca, 2014 - 15:53
//Czyli w chwili szczerości : 1/2 etatu u .... i 1/2 emerytury u ....
Jak to jest ? Czy ja coś przeoczyłem ? Facet sugerował codzienną, swoją obecność w redakcji, kolejni rednacze uciekali paląc za sobą nicki bo we wszystko się wtrącał ( w piśmie T.Rexa o odejściu : praktycznie to ON wszystkim steruje ). No to ON jest w Warszawie ? Ja rozumiem : media elektroniczne ! Te wszystkie zdjęcia kogo przedstawiają ?//
- Wiemy ile ma lat. Na bank nie mieszka też w Gdańsku, tylko na stałe przebywa w Warszawie. Na 95% pracuje w na miejscu w redakcji. Opracowuje serwis informacyjny. To on wtedy wygryzł tego młodego redaktora. Opara mu nie płacił, a Ruszkiewicz zadeklarował, że będzie to robił za darmo. To znaczy Opara mu nie płacił i nie płaci. Wydaje się, że taki tam jest układ. No i z całą pewnością ma kasę z innego źródła.
Kluczem do zrozumienia obecnego układu była by ta "tajemnicza organizacja", której Opara na przełomie roku (podobno) sprzedał "swój" portal. Jeżeli to jest jakaś spółka z kapitałem ze wschodu, to wiemy już jakie są kanały powiązań jego z Kremlem.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
To dla mnie nowość
28 Lipca, 2014 - 15:33
Napisałeś:
//Tam właśnie mieszka Obibok, co można wyczytać z jego bloga. Obibok to fałszywy bohater solidarności, którego zdemaskowano, kopnięto w dupę i teraz ma wszystkim za złe. Nawet jak sam pisze, był tylko blotką na bramie, która sprawdzala przepustki. Ale się podczepiał do większych, aż go rozgryźli.
Jeżeli to Ruszkiewicz mieszka na Górnej Orunii, to co ma współnego z Obibokiem? Obaj używają wspólnych zwrotów i słów; podobni są też stylistycznie.//
- Nie wiedziałem o Obiboku. Jeżeli możesz to podeślij linki, gdzie można znaleźć informacje na ten temat. Poza tym mam nadzieję, że archiwizujesz materiały znalezione, bo może się okazać, że zaraz znikną z sieci. O Oparze zniknęło tego tak dużo, że to nie może być przypadek.
Ruszkiewicz (jako Spirito Libero) - pamiętam - wspominał, o swoich związkach z Solidarnością i o jego "zawiedzionych nadziejach" z tym związanych. Więc to całkiem prawdopodobne, że Obibok i Spirito Libero to ta sama osoba.
A jeżeli to prawda, że próbował się "podczepiać", to całkiem możliwe, że na czyjeś zlecenie. To by tłumaczyło także jego dalszą "karierę".
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Nie przejmuj się
28 Lipca, 2014 - 15:43
//Nie tylko ty, ale ja również mam przez Ruszkiewicza obiecany proces sądowy. Aż zacieram ręce, tutaj się nie wyłga, bo jak to udowodnił, zna moje imie i nazwisko, mój adres, moją rodzinę. Ja nie mam nic do ukrycia, a on ma. Czekam na jego pozew z utęsknieniem, a potem go zrujnuję.//
- On tak tylko straszy. Tak jak napisałem: jest tylko silny w gębie. W rzeczywistości nikogo nie poda do sądu bo sam się boi, gdyż znacznie więcej ma na sumieniu.
To notoryczny kłamca i oszust. I złodziej. Mnie ciągle przypomina o przypadkowym plagiatorstwie (chociaż niczego nie sygnowałem swoim nickiem czy nazwiskiem), a sam się przyznał, że przepisuje żywcem artykuły z sieci i podpisuje swoim nickiem / nazwiskiem. Mam to jego przyznanie się na moim blogu. A uczynił to przyparty do muru na Salonie24.
Mnie w ub. miesiącu zaoferował "powrót na Neon24" i od razu pudło. Nie wiem na co liczył. On jest tak chaotyczny, że widać, że ciągle lawiruje i kłamie.
No i nie ma żadnych argumentów, więc tylko straszenie mu pozostało. Naiwny ten, kto się da na to nabrać.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@ Mind Service
28 Lipca, 2014 - 17:57
...//Mnie w ub. miesiącu zaoferował "powrót na Neon24" i od razu pudło//...
Czyli dalej istnieje spółdzielnia pisząca : "jeden za kilku - kilku za jednego" ! Szwankuje im komunikacja, propozycje różnego kalibru (od korespondenta po redaktora ) miało wielu ! Jazgdyni, Gallux, ja - mieliśmy do czynienia z nagłymi "amnezjami" w kilka godzin po propozycjach.
Teraz ja "mam w dziób" od Trybeusa, też za podpowiadanie im jakie robią błędy.
...masz w dziób...Cyborg :))
28 Lipca, 2014 - 21:37
...za to "patroszenie się" :)...a pamiętasz akcję Opary... Pudło przez cały dzionek za wypatroszenie się z danych osobowych...he he...nie lada gratka...na szczęście nie wielu było śmiałków ...he he potem był medialny cykl koszenia zboża, potem cepowania...spiryt o mało co nie zrobił sprężyny z kosy imć pana Cepa :)))))))))...nie no, nie powiesz, że nie było rozrywkowo...
http://trybeus.blogspot.com/
@ Trybeusie....
28 Lipca, 2014 - 21:54
... pamiętam ten czas. Piękne były dyskusje Jaza z tym Bumerangiem :
Panie Opara , proszę nam powiedzieć czy był pan konfidentem, czy jest prawdą, że pochodzi pan od tych najmądrzejszych .
A na te wszystkie pytania odpowiadał ten Spirytusowy , *Alfons Pomidorowy* - Wielki Łowczy Żydów o pięknym nordyckim nosie :-))))
//o pięknym nordyckim nosie//
28 Lipca, 2014 - 22:47
- Przyszedł do swoich, a oni go nie przyjęli...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
...//Pudło przez cały dzionek
28 Lipca, 2014 - 22:45
...//Pudło przez cały dzionek za wypatroszenie się z danych osobowych//...
Pamiętam ! Pomyślałem wtedy że to ostatnia, desperacka akcja "słupa" na widok piły łańcuchowej. Jaki on był wtedy malutki ! No chyba że w jego imieniu pisała to spółdzielnia. Jeżeli tak, to załatwili go na cacy. Blogosfera pamięta ! Tak jak Juliana I-ego, samowybranego prezydenta. Śmieszno i straszno ! Jak miłośnicy sierpa i młota biorą w ręce kosę ... kostuchy nie trzeba.
He he he
28 Lipca, 2014 - 22:56
- Tylu wariatów w jednym miejscu nie spotkałem nigdy przedtem i potem.
Było tak zabawnie, że do dzisiaj mi śmieszno jak sobie przypomnę.
A potem Spirito Wielonickowiec rozwalił wszystko, ech!
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Pixi & Dixi
28 Lipca, 2014 - 23:08
@ Józefie !
29 Lipca, 2014 - 07:15
Tęczowe kolory sugerują posiadanie jednakowych ogonków przez ob*(-a,-ie ) gryzonie ?
Taka byla moja
29 Lipca, 2014 - 07:42
intencja - pozdrawiam
Oczywiście
28 Lipca, 2014 - 16:15
//Destrukcyjną politykę prowadzi wszędzie, gdzie tylko może. Nie jest sam. Jeszcze paru takich, podobnych jemu agentów, z charakterystyczną dla nich działalnością za granicą, pozakładało inne blogi, by zgromadzić i mieć nadzór nad internautami z prawicowej blogosfery.//
W tym sensie trzeba rozumieć zależność Opara - Ruszkiewicz, że czasami mają / mieli zbieżne interesy. Opara myślał o karierze politycznej i coś ugrać dla siebie, więc chciał zbudować zaplecze polityczne poprzez Nowy Ekran a Ruszkiewicz był agentem do rozwalania prawicowej blogosfery. Oczywiście nie tylko, bo zleceniodawców miał więcej. Jego specjalnością pierwotnie (podobnie jak Wojtasa) było niszczenie zakorzenienia Narodu w chrześcijańskiej tradycji i oparcia w Kościele Katolickim. Ruszkiewicz znał Wojtasa na długo przed powstaniem Nowego Ekranu. A Wojtas nie jest takim idiotą za jakiego go wszyscy uważają. Jeżeli się wczytać w wytyczne z Moskwy to jego CePownia jest całkiem prawidłowo realizowana. Czy skutecznie? - Nie. Podobnie jak nieskuteczna jest cała ruska propaganda. Polacy stali się na nią odporni. Stąd moja diagnoza, że jak Putin poniesie klęskę militarną i polityczną na Ukrainie i "swoi" zaczną go rozliczać, to i ruska imperialna propaganda się skończy. A za wyrzucenie pieniędzy w błoto ktoś zapewne beknie. Na naszym podwórku źródełko finansowania dla Ruszkiewicza i Opary ze wschodu wyschnie.
Wracając do tych zbieżnych interesów. Rozwalanie prawicowej blogosfery przez byłych wsi-oków (ich przefarbowywanie się na narodowych komunistów i niby patriotów) jest oczywiście zbieżne z polityką Kremla. Ten kierunek ma wielu ojców i wiele twarzy także i po polskiej stronie. I każda ze stron prezentuje pewien stopień niezależności, zbieżnych interesów. Oraz statanowi swoisty układ naczyń połączonych. Trzeba mieć tego świadomość.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS
28 Lipca, 2014 - 18:08
Podam ci link na privie.
Nie chcę, by chora psychicznie postać, która nienawidzi całego swiata i pielęgniarze widocznie niezbt dobrze go pilnują, zaśmiecała miejsce publiczne.
To bardzo chory gość, przeżarty nienawiścią i już niestety nie potrafiący prawidłowo odbierać świat realny.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
OK28 Lipca, 2014 - 20:52
Dzięki.
Otrzymałem :)
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Pixi i Dixi został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
28 Lipca, 2014 - 21:47
Pixi i Dixi
Nawet mi was zal
28 Lipca, 2014 - 21:58
Żal?
28 Lipca, 2014 - 22:39
- tego wielonikowca uzależnionego od Internetu? On cały dzień nic nie robi tylko wysiaduje przed kompem...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Slaying the Troll - Bit Social Media
28 Lipca, 2014 - 23:03
GOOD LUCK' TROLLS
Troll (Monstrous Manual)
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Pixi i Dixi został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
28 Lipca, 2014 - 23:18
Pixi i Dixi
To wstrząsające…ale o co
28 Lipca, 2014 - 23:45
To wstrząsające…ale o co chodzi??
od momentu przeczytania tej wiadomości mój świat już nie będzie taki sam a ludzie na których patrzę będą wyglądać inaczej. Ta traumatyczna wiadomość pozostawi swoje piętno w mej psychice do końca życia.. w najblizszym czasie postaram sie zorganizować Marsz Równości Myszolowatych Bałwanów. To niedopuszczalne, że w XXI wieku zyją mysie bałwanofoby. Nie taką kulture pielęgnujemy w sobie od 1000 lat – jak jest zima to się ją szanuje ! u nas nie szanowali i co ?? od 12 lat nie ma zimy…
Ja nie mogę
29 Lipca, 2014 - 01:02
- Ale o co chodzi? - zapytał Pies na Trolle.
- No o to, że nie jeśmy już bezpieczni - odpowiedział Obibok. - Trzeba coś z tym zrobić!
- Jak to? - zdziwił się Anzuma i ogarnęło go rozleniwienie: http://interia360.pl/moim-zdaniem/artykul/marzenia-leniwego-spiritolibero,67132
- Rozpoznali mnie! - Krzyknął Prezes Fundacji. W Londynie już mają moje zdjęcie.
- Które to? - zapytał Naczelny Cenzor? - zaraz je skasuję!
- No, to ostatnie, które wkleił ten Józef - odparł Ruski Agent. Sam zobacz: http://1do10.blogspot.com/2014/05/wymiana-zdan-ze-zdrajca-czyli.html
I wszystkie uciekły. Przerażone.
- Przerażone!
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@ Mind Srevice
29 Lipca, 2014 - 07:21
To ostatnie ! Nosek i oprawa oka - identyczne. Jak by się gdzieś wersja z bumerangiem trafiła - to ja reflektuję !
Zakochany Prezes Fundacji Nowy Ekran podnieca się Lipskim.
10 Sierpnia, 2014 - 01:50
Oburzony Prezes Fundacji NowyEkran,Pan Ruszkiewicz ,Jarosław znowu wyznaje miłość Panu Markowi Lipskiemu czyli mojej skromnej osobie kochającego rodzinę i swoje dzieci.Panie Ruszekiwicz,już Panu pisałem że jestem zajęty....Wiem że Pan Jarosław Ruszkiewicz nie popiera jako Prezes Fundacji na NEon24.pl Notek pozytywnych o Watykanie,Katolikach,Izraelu,o Europie zachodniej,ale popiera swojego kolegę Tonderskiego nazywającego polskie kobiety (dowody istnieją jako jpg) szmatami czy wywłokami...Mam nadzieję że Pan Jarosław kochający Lipskiego tylko platonicznie płaci grzecznie podatki w Polsce i opłaca swój ZUS a jako Bloger ma swoje Blogi zarejestrowane w Sądzie w Warszawie.... czy też w miejscowości Pana Ryszarda Opary.gdzie może czasami nocuje..Dodam że dzięki moim informacjom Pan Ruszkiewicz z Neon24.pl ma w tej chwili już 1208 odsłon.
To dobrze.http://spiritolibero.neon24.pl/post/111824,milion-z-pogrozkami-w-tl
Pozdrawiam autora Notki.Jak informowałem kopia jest też na moim Blogu:
http://nowyekran.wordpress.com/2014/08/08/bloger-o-neon24-pl-fakty-czy-fikcjacz-1/
Ha ha ha
10 Sierpnia, 2014 - 06:33
Ten "Prezes Fundacji" jest tak wściekły, że chce mnie na cmentarz wysłać. Napisał do mnie o Srebrzysku - to taki duży cmentarz w Gdańsku. Wysyła do mnie swoich zadaniowców aby mnie gnoili. Wczoraj miałem niezłą przeprawę z nimi:
.
http://1do10.blogspot.com/2014/08/wypraszam-sobie.html
.
Te zadaniowe trolle nie dość, że pomagają Oparze i Ruszkiewiczowi osiągać coraz to lepszy wynik w odsłonach to jeszcze robią desant na porządne portale, jak NP aby je zawłaszczyć i zrobić z nich też ruską tubę propagandową.
.
Chociaż ten wynik, którym się Ruszkiewicz chwali 1 000 000 odsłon miesięcznie jest wysoce nieobiektywny. No i jak zauważyłem za konia pociągowego robi tam AdNowum linkując dziesiątki ruskich stron pod swoim wpisem, co mnoży ranking właśnie te kilkadziesiąt razy. A naiwni cieszą się, że mają taką oglądalność. No i ponoć na tego AdNowum pracuje kilkanaście osób, opracowując materiały i mu podsyłając. AdNowum wykonuje 1/3 odsłon dla całego portalu. Tam są wogóle takie kwiatki jak pl.neon24,pl. Może mają jakiegoś bota odpalonego, który podbija im ranking?
.
więcej tu: http://1do10.blogspot.com/2014/08/how-worth-does-neon24pl.html
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com