Marcin Wolski: w ludziach jest wyrobiony lęk przed obciachem
Na portalu wp.pl pojawił się felieton Marcina Wolskiego
w którym czytamy:
"Oczywiście przy wsparciu mediów możliwe są kruczki prawne i przyjecie kontrowersyjnych zmian w pakiecie z innymi neutralnymi regulacjami. Ważniejszy jest jednak wyrobiony w ludziach "lęk przed obciachem". Ludzie wstydzą się własnych poglądów, ponieważ wmówiono im, że są niesłuszne.
Pierwszą fazą w działaniach rozmaitych mniejszości jest zawłaszczenie stempla naukowości i obiektywizmu. Brednie marksistów, po przywłaszczeniu przymiotnika "naukowego", sprzedawały się jak ciepłe bułki. Przerwanie tam spowodowały fałszerstwa dotyczące badań nad homoseksualizmem, w wyniku których "zboczenie" stało się "orientacją". Bo jak walczyć z nauką?! Tym bardziej, że dalszych badań zakazano, grożąc epitetem homofobii. Media dokonują reszty. Jak polemizować z tezami w rodzaju "naukowcy twierdzą", wszyscy "światli ludzie uważają", a w ostateczności "prawa należy przestrzegać!"? Z najbardziej kuriozalnym sformułowaniem spotkałem się przy okazji humbugu o nazwie "globalne ocieplenie". Pewien z ekspertów wyznał mi rozbrajająco: - Oczywiście to bzdura, żadnego ocieplenia nie ma, ale walka z nim poszła zbyt daleko, żeby moc się z niej wycofać."
WIĘCEJ:
http://wiadomosci.wp.pl/drukuj.html?wid=15311852
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3033 odsłony
Komentarze
Szanowna Pani Jadwigo
10 Lutego, 2013 - 17:48
Widze, ze jest pani świetnie zorientowana, co w trawie piszczy.Zwracam się więc z uprzejmą prośbą, może pani mi wyjaśni, po co Wolski poszedł na grill do Giertycha? Imperatyw musiał mieć wielki, to wiem, bowiem obciachu sie nie bał...?
Pragnę zaznaczyć, usiłowałem wielokrotnie, razem z wieloma innymi komentującymi pod jego artykułami, dowiedziec się pytając w grzecznej formie. Niestety pan Wolski nie odpowiada na pytania. Kilka razy moje pytania byly nie zamieszczane na Niezależnej (cenzura?).
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
ość
-----------------------------------
gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne
wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz
Ość
10 Lutego, 2013 - 18:43
Wielokrotnie zadawałem podobne pytania w tej sprawie , kierowane do Pana Wolskiego i Ziemkiewicza i nigdy nie usłyszałem odpowiedzi , ale za to zostałem z " Niezależnej " wyautowany .
Co do cenzury panującej na " Niezależnej " również pisałem wielokrotnie .
Podobno Sakiewicz z ekipą myślą nad " Niezależnym " kanałem telewizyjnym .
Oby nie funkcjonującym na podobnych zasadach .
TYBERIUSZ
Tematów tabu na
10 Lutego, 2013 - 21:05
Tematów tabu na Niezależnej jest znacznie więcej ,
Łatwo to sprawdzić .
W jakim kierunku idzie portal , wystarczy śledzić wydarzenia dnia na tym portalu . Dziś na miejscu pierwszym " Tuskówna rozrzutna jak ojciec " .
Byłem przekonany , że to jakaś nowa afera gospodarcza w której uczestniczy córka premiera , zaglądam i oczom nie wierzę , Kasia Tusk przepłaciła , kupując kamizelkę futrzaną za 149.zł , podczas gdy w innym miejscu , ta sama kamizelka kosztuje zł 79.90 :) .
Przeżyłem szok :)
Czyżby rosła konkurencja dla onetu , wp i interii ?
A może dla Pudelka ?
TYBERIUSZ
Re: Szanowna Pani Jadwigo
13 Lutego, 2013 - 00:15
Pytałam go o to! On lubi "bywać".
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Alienacja
10 Lutego, 2013 - 17:55
Cyt : "Ludzie wstydzą się własnych poglądów, ponieważ wmówiono im, że są niesłuszne " kon. cyt.
Tak, ludziom wmówiono, że coś jest niesłuszne ale jeszcze bardziej i dobitniej wmówiono im, że coś jest obciachowe, nie europejskie, zaściankowe.
A będąc "zaściankowcem" można zostać przez środowisko(lemingów) wyalienowanym.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Krótko mówiąc...
10 Lutego, 2013 - 20:41
ludzom robiąc ludziom wodę z mózgów jedna kompleksy zastępuje się nowymi kompleksami i zmniejszaniem poczucia własnej wartości.
Wymiotować mi się chce gdy oglądam jakieś programy, niby historyczne ale i o współczesności gdzie mówi się o Polakach którzy coś tam w historii znacza ale cął narracja jest tak wrednie dorobiona że wychodzi że byli oni nieudacznikami lub co najwyżej pożytecznynmi idiotami.
Trzeba przyznać że autorzy tych programów są specami w swojej dziedzinie, to jest w dzidzienie dezinformacji, fałszowaniu rzeczywistości czy historii. Nurtuje mnie jak to jest możliwe że w szkołach dziennikarstwa uczono przez lata prawideł i schematów dezinformacji, propagandy i skutecznego fałszu. Poza tym trzeba być nieźle obrytym w temacie by wiedzieć co pominąć a co pozostawić. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś tu na NP pokusił się o podanie nazwisk tych "twórców" którzy stoją za tym złem. Z pewnością jest ich wielu, ale kto?
Ktoś, kto boi się obciachu,
10 Lutego, 2013 - 18:39
nie sprawdzi się w sytuacji wymagającej np. odwagi cywilnej - czyli nie ma co na niego liczyć.
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@Anna masz racje na gumowe kregoslupy nie ma co liczyc
11 Lutego, 2013 - 04:33
a jest ich pelne,nawet wlasnego cienia sie boja jak go zobacza.
Kto ma kark ugiety ten nie ma parwa narzekac ze po nim depcza.
Marcin Wolski to człowiek o
10 Lutego, 2013 - 20:59
Marcin Wolski to człowiek o podwójnej osobowości ( jeśli i nie moralności ) .
Wystarczy prześledzić jego wystąpienia w tvn24 , a treść tych wystąpień porównać do treści jego felietonów w Gazecie Polskiej .
Jednym słowem , dr Jekyll i pan Hyde .
Wizyta na grillu u Giertycha tylko utwierdziła mnie w tym przekonaniu .
" powiedz mi z kim się spotykasz , a powiem ci kim jesteś " .
Pan Wolski jest omnibusem , który ogrzeje się przy każdym ustroju i przy każdej władzy .
TYBERIUSZ
Re: Marcin Wolski to człowiek o
10 Lutego, 2013 - 21:36
M.Wolski nie jest omnibusem tylko przedstawicielem łagodnej opozycji,bo tylko na taką zgadza się władza.
Ta opozycja b.ładnie wpisuje się w klimat''demokracji'' po 1989 roku.
Ci co nam ją zafundowali pewnie myślą,że do prawdziwej nie dorośliśmy.
Pozdrawiam
markiza
markiza
10 Lutego, 2013 - 22:23
Faktycznie , z tym omnibusem mogłem przesadzić , ale co do reszty , obstaję przy swoim :)
Pozdrawiam .
TYBERIUSZ
Czy prawdą jest...
10 Lutego, 2013 - 22:48
że Marcin Wolski należał do PZPR-u?
Jeśli tak, to nie łagodna opozycja a... coś mi tu cuchnie.
ość
-----------------------------------
gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne
wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz
@Ość
10 Lutego, 2013 - 22:56
Prawdą jest ;-). W latach 1975-1981. Był nawet sekretarzem POP w III PR.
Paweł Wieczorkiewicz też należał. Do końca. Też był sekretarzem POP.
Długo by wyliczać...
Pozdrawiam
@tł
11 Lutego, 2013 - 00:41
Dzięki... upewniłeś mnie, nie byłem tej prawdy pewien. Teraz - jak to nazwać - piąta kolumna, koń trojański, śpioch, pożyteczny nie idiota? Może... patriotyczny inaczej :-).
Było by miło gdyby pani Chmielowska zabrała głos w naszych dociekaniach i odpowiedziała na moje zadane jej pytanie... chociażby zwykłym "nie wiem".
ość
-----------------------------------
gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne
wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz
Re: @tł
13 Lutego, 2013 - 00:27
Odpowiedziałam. Lubi bywać. Lubi też pieniądze. To może nie grzech, ale wymusza kręcenie się..... Tu i tam, z tym i owym. Zawsze się czegoś dowie, przedyskutuje. To później wchodzi w przyzwyczajenie. Kretem nie jest. Do Jaruzela i Tuska nie chodzi. Politykiem też nie jest. Dobrze pisze i niezły satyryk z niego.
W PZPR-i był czego nie ukrywa. Przegrał chyba dlatego wybory w SDP. Wyciągnięto mu to.
Znam go lubię ale nie utrzymujemy kontaktów prywatnych.
Nie wiem czy był u Giertycha czy spotkał się z nim na jakiejś imprezie. Nie pamiętam. Wiem, że się spotkali bo żartowaliśmy z niego.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jadwiga Chmielowska
13 Lutego, 2013 - 10:50
" Nie wiem czy był u Giertycha czy spotkał się z nim na jakiejś imprezie. Nie pamiętam. Wiem, że się spotkali bo żartowaliśmy z niego "
Czytam Pani teksty z zainteresowaniem , lubię je czytać i najczęściej zgadzam się z ich treścią , w tym jednak przypadku przyznam , że to co Pani napisała jest dla mnie niezrozumiałe , a Pani argumentacja przypomina mi treść notki blogera zetjot , dotyczącej Ziemkiewicza .
http://niepoprawni.pl/blog/2541/w-kwestii-wolty-ziemkiewicza
Coś na zasadzie , bo lubi .
TYBERIUSZ
Jadwiga Chmielowska
13 Lutego, 2013 - 13:30
Właściwie pierwsze zdanie Pani odpowiedzi dla "tł" , charakteryzuje osobowość Marcina Wolskiego , " Odpowiedziałam. Lubi bywać. Lubi też pieniądze. To może nie grzech, ale wymusza kręcenie się..... " .
Zaimek " się " , śmiało można pominąć .
TYBERIUSZ
Re: Jadwiga Chmielowska
13 Lutego, 2013 - 20:33
Ludzie są jacy są. Nie powinno się z nich robić wyroczni. Ziemkiewicz podpadł mi już na początku lat 90.. kiedy wymuszał prywatyzacje choćby za 1 zł. "Bo Polacy się do niczego nie nadają i należy sprowadzić menagerów z Zachodu."
Wtedy go zapamiętałam. On jest moim zdaniem szkodliwy bo narzuca wrogie nam - Polakom, poglądy i treści.
Marcin Wolski tego nie robi. On wyśmiewa postawy dziwaczne. Próbuje analizować. To SATYRYK a nie przywódca narodowy. Nigdy do takiej funkcji nie pretendował i nie pretenduje. Czasem chce się przyjrzeć czemuś z bliska, zobaczyć menażerię ludzką. Posłuchać co słychać u ND-ków, co u innych... I tyle.
P.S.
Nie tłumacze Wolskiego. Staram się jedynie zrozumieć. To straszny egocentryk.
Warszawka taka niestety jest. To grajdołek, z którego żadna sensowna myśl nie wyfrunie.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart