Piotr Staruch Staruchowicz - najwyższy czas na upomnienie się o niego
Ostatnie wydarzenia związane z Marszem Niepodległości w Warszawie i rolą jaką w nich odegrała policja udowodniły, szczególnie w sprawie bestialsko pobitego Daniela Kloca, że stwierdzenia policji, idąc od policyjnego bandyty, poprzez kolesiów z grupy "operacyjnej", aż do przełożonych, to albo krzywoprzysięstwo, albo próba przeniesienia winy na poszkodowanego. Sprawa sięga dalej, bo sąd w imię "policjant nigdy nie kłamie" odrzucił świadectwo strony poszkodowanej, jego świadków i a priori odrzucił prośbę o ustalenie faktów na podstawie kamer monitoringu miejskiego, żeby nie wspomnieć o opowszechnie znanym zapisie z całego zajścia, widzianego kamerą Nowego Ekranu.
Wydaje się, że obecnie panuje stosowny klimat, aby powrócić do sprawy Piotra Starucha Staruchowicza. Jak teraz oceniać prawdomówność policji, że nie doszło do pobicia Starucha na komisariacie, że zeznania złożone przez donosiciela i kibica z nieprzyjaznej legionostom Polonii są prawdziwe, że Staruch dokonał zaboru torby z odzieżą sportową na sumę 460 zł w publicznej przychodni lekarskiej?
Zdumiewa też kwalifikacja czynu; nie była to według prokuratury bójka, zagrożona maksymalnym wyrokiem 3 lat, a rozbój, zagrożony maksymalnym wyrokiem aż 12 lat.
Jeśli to wszystko jest prawdą, to dlaczego Piotr nie odpowiada z wolnej stopy, tylko siedzi już od 15 sierpnia 2011, kiedy aresztowano go na oczach kibiców podczas powrotu z podniosłej uroczystości na Kopcu Powstania Warszawskiego? Czyżby jak w Warszawie, Bydgoszczy czy Lubinie była to kolejna próba sprowokowania kibiców do regularnej bitwy z policją?
W całym kontekście sprawy widać, że Piotr Staruchowicz może być więźniem sumienia, bo chciał i próbował pokazać bezmyślnej rzeszy młodych kibiców, że są inne wartości niż klubowy patriotyzm, który może być pożeniony z prawdziwym patriotyzmem. Kiedy okazało się, że Piotr Staruchowicz zaczyna mieć posłuch wśród kibolskiej braci i pozytywnie na nich oddziaływać, to stał się potecjalnie niebezpieczny dla władzy i należało mu tę działalność uniemożliwić.
Właśnie teraz powinna być wystosowana petycja o uwolnienie Piotra Starucha Staruchowicza z więzienia i o umożliwienie mu odpowiadania z wolnej stopy.
Jeśli takich ludzi zostawimy samych sobie to kto będzie chciał nadstawiać głowy?
Kolejne przedłużanie pobytu w więzieniu Starucha może być swoistym aresztem wydobywczym. Niech dodatkową przestrogą będzie fakt, że najdłuższy areszt wydobywczy trwał w Polsce 6 i pół roku. Taki areszt nie tylko wyrywa z życiorysu szmat czasu, rujnuje życie prywatne i możliwość pracy, ale może również złamać człowieka.
Przez weekend napiszę tekst petycji i zamieszczę na NP w celu dokonania uwag.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 12090 odsłon
Komentarze
Kibice Legii, a ich dzialania są przypisywane Staruchowi,
19 Listopada, 2011 - 13:31
popełnili inną "zbrodnię", wg kryteriów postPRL. Nazwali Michnika na transparencie jego prawdziwym nazwiskiem....
Popieram, bo nam czerwono-brunatny reżim w oczach
19 Listopada, 2011 - 13:33
rośnie - na berlińskich drożdżach i moskiewskim zakwasie
Jerzy Kowalski
Re: Piotr Staruch Staruchowicz - najwyższy czas na upomnienie si
19 Listopada, 2011 - 13:40
Istnieje uzasadnione podejrzenie, że "Staruch" był rozmyślnie przetrzymywany poza termin 11.11.11 gdyż posiada wiedzę o stopniu infiltracji środowiska kibicowskiego przez agenturę. A mając ponadto bardzo szerokie poważanie we własnym środowisku mógłby nie dopuścić do pewnych akcji, które pod jego nieobecność miały miejsce.
Venenosi bufones pellem non mutant
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
Sprawa Starucha śmierdzi na odległość.
19 Listopada, 2011 - 13:46
Siedzi na polecenie Tuska i mam wrażenie, że nie tylko za nazwanie Michnika jego prawdziwym nazwiskiem.
Jestem przekonana, że Tusk nie polubił hasła: "Donald, matole, twój rząd obalą kibole".
A autorstwo tegoż jest przypisywane Staruchowi.
Oczywiście nie tylko, ale to nadało akcji DT pozory moralnej
19 Listopada, 2011 - 17:05
słuszności - w taki sposób jak ją rozumieją media i "elity". Jakkolwiek akcja przeciw patriotycznym kibicom, musiała być szczególnie miła "polskim" mediom, to połączona z utarciem nosa tym, którzy urazili głównego nadredaktora oraz z walką z "antysemityzmem", mogła wywołać wyłaącznie bezwarunkowe i bezkrytyczne poparcie. Parasol medialny nad akcją mógł zostać rozpostarty szczególnie troskliwie:))
Uwolnic Starucha
19 Listopada, 2011 - 13:56
Popieram.Może ktoś poda adres ,aby wysłac kartkę ze pamiętamy.Pozdrawiam tego młodego patriotę i bojownika .
jagoda
Re: Uwolnic Starucha
19 Listopada, 2011 - 22:26
Też o tym pomyślałem. Ktoś ma adres?
Uwolnic patriotę
19 Listopada, 2011 - 14:35
Jeśli nie usuniemy bandziorów z życia politycznego,wszyscy
możemy trafic w miejsce Starucha.
http://www.youtube.com/watch?v=cexxlmNJiW8
JAN OLSZEWSKI
jeśli kom-judy wyliczą
19 Listopada, 2011 - 15:05
że opłaca im się bardziej wojna domowa, niż oddanie władzy Polakom, to... módlmy się za "Starucha"
___________________________
jam... z tego, co mnie boli
___________________________
jam... z tego, co mnie boli
Re: jeśli kom-judy wyliczą
19 Listopada, 2011 - 15:27
Napisałam do niego kartkę pocztową. Taką zwykłą, ze słowami pocieszenia. Nawet jak jej nie dostał, to władze wiedzą że nie zapominamy! Podaję adres:
Piotr Staruchowicz Areszt Śledczy Warszawa Białołęka, ul. Ciupagi 1 ; 03-016 Warszawa
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Kartka dla "Starucha"
19 Listopada, 2011 - 15:55
Dzięki za adres Pani Jadwigo.Wyśle kartkę z pozdrowieniami i namówię znajomych do tej akcji.Serdecznie Panią pozdrawiam.
jagoda
Racja
19 Listopada, 2011 - 15:25
Dotąd uważaliśmy, że "Staruch" podpadł za Schechtera i za "Donald matole", ale teraz, po wydarzeniach 11 listopada, widać, ze nie tylko za to. Także - a może przede wszystkim - właśnie za kształtowanie postaw patriotycznych u kibiców. Ta część jego działalności jest w swej "szkodliwości" dużo bardziej dalekosiężna.
I dlatego, mimo wygranych wyborów, wciąż go trzymają
poprawka
19 Listopada, 2011 - 15:28
chyba powinno być Szechter, ale - jak mawiał Zagłoba do Podbipięty z Myszykiszek: "Czy z Psichkiszek, czy z Myszykiszek, to wszystko jedno, bo i przebywać tam niepolitycznie, i wychodzić hadko".
Cytowałam z pamięci.
Coraz więcej rodaków rozumie i chce walczyć fizycznie -
19 Listopada, 2011 - 16:50
z tą antyPolską bandą ! - u mnie w pracy nikt nie słucha faszystowskiego radia zet bo" ktoś" ;-) od pewnego czasu zagłusza tą gebelsowską propagandę małym transmiterem i praktycznie nie ma tej stacji na falach eteru (trochę za słaby nadajnik by pokryc całą okolicę)- aha jeszcze jedno dzisiejsza bandycka milicja w ogromnym stopniu korzysta z inwigilacji obywateli przy pomocy operatorów sieci komurkowych także a może przede wszystkim (gdzie znajdują się albo znajdowali się w danej chwili ! )-przy pomocy BTSów , bo tak się nazywają się nadajniki przekaźnikowe sieci komurkowych z dokładnością kilku metrów ! - pamiętajcie zawsze w razie takiej potrzeby o pozostawieniu komórkowego szpiega w domu !
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".
Re: Piotr Staruch Staruchowicz - najwyższy czas na upomnienie si
19 Listopada, 2011 - 17:48
Sam od paru dni mam niesmak i jakieś niewytłumaczalne poczucie winy . Staruch jest wart by przynajmniej wyjaśnić czy jest wieziony zgodnie z prawem ? Trudno za kogoś ręczyć własna głową zwłaszcza jak się człowieka mało zna , ale ze sposobu bycia i jego medialnych wypowiedzi, a zwłaszcza w święto ni jak się kupy nie trzyma ten jego rzekomy czyn i nie pasuje do jego temperamentu !
Niewątpliwie sprawą priorytetową jest poinformowanie go o naszym wsparciu ! Musi wiedzieć ze pamiętamy i będziemy próbować mu pomóc ...
trzeba zorjentowac sie jaki jest obecne status jego zatrzymania , konieczna opinia pawnicza , kto wie może kibice by zechcieli zapłacic za jakiegos dobrego adwokata ?
Trzeba dotrzeć do Kempy i Romaszewskiego , rodziny ,podpytać ...jakie są szanse i przewidywany tok prawny .itp
I najważniejsze ktoś musi te działania wykonać i koordynować...
Gdyby ktoś chciał pilotować ta sprawę proszę o kontakt na PW
pozdrawiam !
@tadman
19 Listopada, 2011 - 20:03
Czekam z niecierpliwością na petycję aby ją podpisać.
-----------------------------------------------------------
"Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
----------------------------------------------------------- "Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
Siedzi
19 Listopada, 2011 - 21:35
z całą pewnością o wiele za długo.
U Łukaszenki siedziałby z tydzień a Tuskaczenko jest bardziej srogi.
Też podpiszę się pod petycją chociaż nie wierzę w pozytywny efekt.
Obraził przecież Szechtera,,,,
kazikh
Tadman
19 Listopada, 2011 - 22:11
Popieram w pełni apel,jednak nie będzie to łatwe.Ostatnie wydarzenia MN pokazały,ze zabrano nam wolność.Innymi słowy - dyktatura.
Pozdrawiam.
someone
Jakaś akcja?
20 Listopada, 2011 - 10:32
Np.
Za rządów niesławnego Schrödera Niemcy zorganizowali akcję pod tytułem wyślij kanclerzowi swoją ostatnią koszulę. Było to zaraz po drugich wygranych wyborach przez niego, kiedy po wyborach tak samo jak Tusk zaczął ogłaszać same cięcia o których w kampanii nie było mowy. Akcja poskutkowała choć nie od razu, rząd nie wytrzymał całej kadencji, Schroder przegrał przedterminowe wybory z Merkel, a w debacie telewizyjnej po ogłoszeniu wyników wystąpił prawie kompletnie pijany i odgrażał się Merkelowej że ta nigdy nie będzie kanclerzem! To był jego koniec jako polityka.
Może by za Starucha też zacząć coś wysyłać zamiast tylko kartek pocztowych. Szaliki kibicowskie, albo coś innego??????????????????????????????
Jeden z Pokolenia JPII
Napiszcie tu nazwisko sędzi i prokuratora -
20 Listopada, 2011 - 11:03
oraz gdzie pracują (dane te są w aktach ale i na nakazie aresztowania-podpis sędziego)- adres zamieszkania szybko ustalimy.
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".
I jeszcze jedno:
20 Listopada, 2011 - 11:17
może by jeden z "naszych" od niedawna dwóch klubów parlamentarnych ruszył ... się i wniósł wreszcie nowelizację prawa o areszcie tymczasowym!
Ile razy jeszcze europejskie trybunały mają karać Polskę za nadużywanie aresztu tymczasowego.
Reguła powinna być prosta:
Areszt tymczasowy powinien być stosowany tylko wobec przestępców groźnych dla społeczeństwa, takich którzy na wolności stwarzają zagrożenie dla ludzi, czyli gwałcicieli, morderców, członków mafii itp. a nie wobec ludzi absolutnie niegroźnych, jak choćby oszustów podatkowych, drobnych przestępców etc., bo tacy mogą poczekać do wyroku na wolności.
Inne przyczyny stosowania aresztu, takie jak groźba matactwa czy możliwość ucieczki należy stosować tylko i wyłącznie w drodze wyjątku a nie reguły, czyli nadzwyczaj rzadko i tylko po wstępnej rozprawie przed odpowiednim do tego sądem i tylko jeśli czyn jest zagrożony średnią lub wysoką karą.
Często nadużywany argument o zaliczeniu na poczet przyszłej kary powinien być całkowicie wykreślony bo jest sprzeczny z praworządnością!
No to teraz czekamy na aktywność PiS i/lub SP!
Jeden z Pokolenia JPII
PS
20 Listopada, 2011 - 11:24
Jeśli ma powstać list otwarty czy petycja to, koniecznie powinnien zawierać, być może nawet na pierwszym miejscu(!), apel o zmianę prawa o areszcie tymczasowym i powoływać się na liczne wyroki europejskich (nie mylić z UE) trybunałów!
Inaczej nic się nie zmieni bo będą się powtarzać podobne przypadki.
Jeden z Pokolenia JPII
tadman
20 Listopada, 2011 - 18:46
Świetny pomysł z petycją!
A jeszcze to. Przecież te wszystkie nakazy aresztu, czy wyroki są wydawane imiennie - dlaczego wciąż nigdzie nie ma nazwisk składu sędziowskiego! Powinny być wywieszone na każdym blogu z adresem i zdjęciem! Chyba pp.sędziowie nie wstydzą się wydanych wyroków?
>Wszystkich
20 Listopada, 2011 - 22:26
Serdeczne dzięki!
Dużo pomysłów podsunęliście moi drodzy Niepopkowie, ale nie wiem czy petycja powinna to wszystko zawierać; podziękowania dla:
p. Jadwigi Chmielowskiej za pomysł z kartką dla Starucha,
blogerowi sosenkowskiemu z nE, który podał maila do miejsca osadzenia Starucha,
as_warszawa_bialoleka@sw.gov.pl
blogerki sigmy za podrzucenie sprawy ujawnienia składu sędziowskiego orzekającego w tej sprawie,
tadman
uwolnic Starucha !
20 Listopada, 2011 - 22:38
Zdaje sie,
ze Pani Romaszewska reaktywuje komisje interwencyjna, ktora kiedys prowadzila.
Proponuje wlaczyc tam przede wszystkim sprawe uwiezionego Starucha-Staruchowicza.
To jest wiezien polityczny 3 RP - wiezien rezimu PO !
baca.