Sukces "Sieci Historii"
Pierwszy, majowy numer miesięcznika "Sieci Historii" sprzedał się świetnie - aż 55 tys. egzemplarzy. To duży sukces, bo konkurencja jest znaczna: "Historia Do Rzeczy","Uważam Rze Historia", "Focus Historia" i "Newsweek Historia".
To niewątpliwy sukces redaktora naczelnego pisma, prof. Jana Żaryna. O tym osiągnięciu dowiedziałam się 5.07 z portalu Wirtualnemedia.pl / http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pierwszy-numer-sieci-historii-sprzedal-sie-w-55-tys-egz /:
"Sprzedaż pierwszego numeru miesięcznika “Sieci Historii” (Fratria) wyniosła 55 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy. Oznacza to, że już na starcie magazyn ten mógł zająć pozycję lidera wśród miesięczników historycznych. - Ten wynik potwierdza diagnozę wydawcy, że czytelnicy tygodnika “Sieci” potrzebowali dobrego miesięcznika budowanego przez zespół ekspertów i pasjonatów - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Przybek, prezes Fratrii. “Sieci Historii” zadebiutowało na rynku 16 maja br. w nakładzie 95 tys. egz. i w cenie 4,90 zł. Redaktorem naczelnym tytułu jest prof. Jan Żaryn.
Kolejne wydanie pisma trafiło na rynek 20 czerwca br. w tej samej cenie. Przybek podkreśla, że wstępne dane ze sprzedaży drugiego numeru potwierdzają, że może być ona jeszcze wyższa - Jesteśmy w trakcie przygotowywania trzeciego numeru - tym razem poświęconego m.in. bitwie pod Grunwaldem. Będziemy, jako patron prasowy, obecni podczas inscenizacji bitwy 13 lipca - mówi Przybek.".
Dla porównania, w marcu 2013 sprzedaż "Uważam Rze Historia" wyniosła 30590 egz., a "Focus Historia" - 34076 / http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/swiat-wiedzy-liderem-wsrod-pism-popularnonaukowych-focus-historia-w-marcu-wyzej-od-uwazam-rze-historia /. Oprócz wysokiego poziomu "Sieci Historii", źródłem sukcesu jest rozsądna cena - 4,90 zł/egz /konkurencja 6-7zł/. Swoją rolę grają też atrakcyjne okładki. Na tej z pierwszego numeru widniało hasło:"Jak zwyciężaliśmy". Przyciągnęło ono czytelników znużonych wiecznym labidzeniem i zawstydzaniem Polaków. Odnosiło się do artykułów opisujących bitwę o Monte Cassino.
Na okładce drugiego numeru widnieje napis "Sienkiewicz ogniem mieczem i piórem". W środku m.in. artykuły: Mirosława Nagielskiego o Jeremim Wiśniowieckim, Antoniego Kamienieckiego o Sienkiewiczu i prof. Jana Dzięgielewskiego o sytuacji na Ukrainie w czasie powstania Chmielnickiego.
Pewną tajemnicą jest poczytność miesięcznika "Historia Do Rzeczy". Jak czytamy w WIrtualnemedia.pl / http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/historia-do-rzeczy-nie-zostanie-zgloszona-do-zkdp /:
"Historia do Rzeczy” nie jest zgłoszona do ZKDP i z uwagi na ograniczony udział reklam w tym projekcie, wydawca na razie nie planuje jej zgłaszać (...) Wydawca nie ujawnia wysokości sprzedaży pierwszych wydań miesięcznika. -Wyniki te są zadowalające, nakład pozostaje na poziomie 100 tys. egz. - informuje jedynie Pawłowska-Pojawa.".
Wynika z tego, że łączna sprzedaż prawicowych miesięczników historycznych może wynosić nawet ponad 100 tys. egz/miesiąc. Widać, jak wielki jest głód wiedzy o polskiej historii przedstawianej w sposób wolny od lewicowej propagandy i "pedagogiki wstydu".
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 1575 odsłon
Komentarze
Kupuję Sieci Historii
8 Lipca, 2013 - 06:42
Czytam ja i mój 11 letni syn. Obaj uważamy, że pismo jest świetne.
bialogwardzista
No właśnie
8 Lipca, 2013 - 09:34
rozczarował mnie majowy numer, rozczarował też czerwcowy. Ciężko mi będzie kupić numer lipcowy.
Okładka wiele obiecuje, ale wnętrze niewiele daje.
A to jest obowiązek
8 Lipca, 2013 - 10:09
kupowania kolejnych numerów?
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@Anna
8 Lipca, 2013 - 11:00
Dobre pytanie :)
Junak nie męcz się
8 Lipca, 2013 - 13:09
Nie kupuj, jeszcze przepukliny dostaniesz.
bialogwardzista