WAŻNE!!! Sowiecko - tuskowe kłamstwa utrwalane filmem, czyli, a może tak protestem i bojkotem w angielskich bałwanów??!!!!
Wczoraj, z ironią i przekąsem napisałem o zachwycie, jaki w świecie lotnictwa wzbudzać musi profesjonalizm polsko-sowieckich śledczych "badających" przyczyny smoleńskiego zamachu...
Dziś, kiedy odpaliłem niezależną.pl, o mało nie wyrwało mnie z butów.
Jak się bowiem okazuje, producenci popularnego programu "Air Crash Investigation" biorą się właśnie za nakręcenie odcinka o "katastrofie" pod Smoleńskiem.
Nie byłoby w tym nic zdrożnego, gdyby nie fakt, że głównym wątkiem filmu mają być sowiecko-tuskowe kłamstwa o błędach popełnionych przez załogę TU154, które doprowadziły do "wypadku".
Osobiście jestem wiernym widzem tej ciekawej serii.
Choć chyba właściwszym określeniem będzie - byłem.
Serial wydawał mi się dotychczas zbiorem bardzo profesjonalnie robionych materiałów o największych katastrofach lotniczych oraz śledztwach z nimi związanych.
Żenującym i oburzającym w związku z tym wydaje się fakt, iż w odcinku dotyczącym Smoleńska, producenci postanowili powielać kłamstwa sowieckich służb i pracujących dla nich sługusów po ubu stronach naszej wschodniej granicy.
To, że producenci chcą się opierać na nie trzymających się kupy i logiki sowieckich bzdurach wymyślonych na potrzeby ukrycia prawdy o "zamachu" jest w moim przekonaniu postępowaniem niewiarygodnym i świadczącym albo o zupełnym braku profesjonalizmu i bezgranicznej głupocie, albo o jakimś celowym działaniu propagandowym, świadczącym o szerszym zasięgu wpływów służb sowieckich.
Jakkolwiek.
Wydaje mi się, że warto - nie zrobi tego nikt inny - wysłać na ręce producentów kilka słów oburzenia i protestu przeciw powielaniu idiotycznych kłamstw.
Podstawowym argumentem, który przemówi być może, lub chociaż wpłynie na głębsze zastanowienie się producentów programu nad tym odcinkiem, jest powołanie się na ich dotychczasowy profesjonalizm i rzetelność.
Argumentem drugim powinno być wskazanie producentom dokumentu oczywistych kłamstw i manipulacji, którymi posługują się do dziś ludzie prowadzący szopkę zwaną śledztwem.
Właśnie teraz jest czas na to, aby w relacji z zachodnimi producentami i dziennikarzami, a być może i śledczymi, współpracującymi przy produkcji programu, powołać się na takie autorytety, jak prof Baden, czy Binienda.
Być może zanim odcinek zacznie być kręcony, warto, aby jego producenci porozmawiali z tymi właśnie specjalistami...
Uważam, że kto jak kto, ale Niepoprawni właśnie, nie powinni tego tematu zostawić samemu sobie.
Liczę na Waszą reakcję i dyskusję w temacie.
Tym bardziej, że czasu pozostało bardzo niewiele!!
Jeśli nie uda się zablokować produkcji, może uda się zablokować emisję!!
PS.
Może do wszystkich mających cokolwiek wspólnego z tym dokumentem warto wysłać "listę kłamstw smoleńskich", które zostały obalone, często wielokrotnie, a mimo to są wciąż powielane przez sowiecko-polską propagandę.
To właśnie te kłamstwa są fundamentem raportu MAK, na podstawie którego ma być kręcony film.
http://smolensk-2010.pl/2012-01-20-tak-laduja-debesciaki-lista-klamstw-smolenskich.html
http://niezalezna.pl/25776-dokument-o-smolensku-wedlug-scenariusza-mak
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 11790 odsłon
Komentarze
Anglicy,Amerykanie...
25 Marca, 2012 - 15:52
Myślisz,ze tylko u nas są pozyteczni idioci?
Tam też są...i to dobrze opłacani z kasy Kremla.
semper idem
25 Marca, 2012 - 16:34
Szanowny! Gdzie się podział wczorajszy "List otwarty"?Powtórzyłeś manewr z drugiej dekady lutego?
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
Możemy też im dać trochę gotowego materiału na film-
25 Marca, 2012 - 18:48
- jak dwa piepszone debile (jakiś prezydent i jakiś premier)-śmieją się nad przybyłymi trumnami z ciałami zamordowanych na lotnisku.To będzie prawdziwy HIT .
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".
Re: WAŻNE!!! Sowiecko - tuskowe kłamstwa utrwalane filmem, czyli
25 Marca, 2012 - 16:20
Zajrzałem na stronę kanadyjskiego producenta z Montrealu "Cineflix" i nie ma tam żadnej informacji na ten temat. Interwencja jest konieczna, bo taka prezentacja może zakorzenić na lata i tak rozpowszechnione już w świecie kłamstwo smoleńskie.
Tytuł odcinka: "Following Orders"
Opis: On 10 April 2010, a plane carrying the Polish president, Lech Kaczyński and his wife crashed on landing at Smolensk North Airport. All 96 people onboard perished. The cause of the crash was pilot error.
Przyczyna katastrofy: CFIT, Pilot error.
W tłumaczeniu na język polski brzmi:
Opis: 10 kwietnia 2010, samolot wiozący polskiego prezydenta Lecha Kaczyńskiego i jego małżonkę rozbił się podczas lądowania na lotnisku Smoleńsk-Północny. Wszystkie 96 osób na pokładzie zginęło. Przyczyną katastrofy był błąd pilota.
Przyczyna katastrofy: CFIT (Controlled flight into terrain), błąd pilota.
http://www.nessundormablog.com
tylko Polonia
25 Marca, 2012 - 16:32
Moim zdaniem tylko Polacy mieszkajacy za granica mogą coś zdziałać, by prawda przebiła sie przez kurtynę kłamstwa potwierdzanego na lewo i prawo przez naszych i ruskich oszustów.
Polonia za granicą zna tamtejsze zwyczaje, media i może poprzez odsyłanie do polskich stron internetowych skłonią niektóre redakcjedo przyjrzenia się sprawie. Zwłaszcza teraz, gdy ujawniane są nowe bulwersujące fakty. W pogoni za sensacją mogą się zainteresować.
Na zdRadka na pewno liczyć nie można.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
oni....to nigdy NASI !
30 Marca, 2012 - 05:59
Helu Droga,
Może lepiej będzie używać określenia....
tuskich i ruskich oszustów, zamiast ... naszych ?
To przecież żadni nasi, prawda ?
NASI TO SĄ NIEPOPRAWNI, PATRIOCI, POLACY.
a tuskie i ruskie to są oni.
od zawsze stoją tam, gdzie stało ZOMO i cała reszta tego komotuskiego badziewia.
oni to nigdy NASI !
link do artykułu na niezależnej.pl jest nieco inny
25 Marca, 2012 - 16:30
a mianowicie
http://niezalezna.pl/25776-dokument-o-smolensku-wedlug-scenariusza-mak
Przeczytałam i jestem w szoku. Z tego co oglądałam w innych odcinkach o katastrofach lotniczych , nakręconych przez tę kanadyjską firmę, wszystkie dotyczyły wypadków lotniczych , w których po wielu latach śledztw i badań , nie było takich wątpliwości co do przyczyn, jak u nas.
Bo przecież, w zasadzie nie skończyło się jeszcze postępowanie, jeszcze Komisja Parlamentarna bada sprawę, jeszcze nie otrzymalismy wraku, skrzynek a już producentowi filmu zaoferowano gotową katastrofę, spowodowaną przez pilota.
Czy to dlatego,że do Kanady blisko przez Kamczatkę.
A może producent otrztymał gotowy scenariusz od MAKu łącznie ze środkami na jego realizację.
Komuś naprawdę bardzo zależy na utrwalaniu na świecie
tego fałszu pod płaszczykiem prawdy.
I obawiam sie ,że żadne oficjalne władze naszego kraju , nawet nie będą się starały cokolwiek prostować , mimo ,że już dziś wiemy ,że na pewno nie był to błąd pilota.
Może należałoby w ten protest wlączyć polonię kanadyjską. Z tego co słyszałam działa prężnie i ma swoją prasę również.
Może ktoś ma tam rodzinę i może coś więcej zdziałać lub pomóc to oprotestować?
A może są tam też jacyś niepoprawni?
Sprawa dużej wagi , własnie teraz 2 lata od katastrofy.
Pozdrawiam z 10.
napisałem do producenta
25 Marca, 2012 - 16:49
Napisałem maila do producenta (jeżeli to jest rzeczywiście producent?)
Jeśli otrzymam jakąś odpowiedź - zdam na NP relację. To jest zbyt bulwersujące, by można pozostać bezczynnym.
Podaję adres Cineflix-u; może ktoś jeszcze do nich napisze...
Cineflix
3510 St. Laurent Blvd.
Suite 202
Montreal, QC
Canada, H2X 2V2
T: +00 (1) 514 278 3140
F: +00 (1) 514 270 3165
info@cineflix.com
http://www.nessundormablog.com
Nessun!
25 Marca, 2012 - 16:57
Zamieść swój list na Niepoprawnych, najlepiej w oryginale, jak i w języku polskim.
Brak odpowiedzi z ich strony trzeba będzie napiętnować i nękać ich na potęgę!
Nie wiem, czy nie powinniśmy w akcję włączyć komisji Macierewicza i Gazety Polskiej.
pozdrawiam,
Harpoon
pozdrawiam,
Harpoon
Gdyby tutaj znalazł się wzór
25 Marca, 2012 - 17:13
Gdyby tutaj znalazł się wzór pisma, to wielu z nas byłoby łatwiej przyłączyć się do protestu. A protest jest potrzebny jak w mało jktórej sprawie.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
popieram
25 Marca, 2012 - 17:13
Jak będzie wzór , też chętnie wyślę list.
POozdrawiam
Harpoon
25 Marca, 2012 - 17:15
Na razie poczekajmy; nie wiadomo, czy mail nie utknie w skrzynce pocztowej recepcjonistki. Jeśli nie otrzymam odpowiedzi, zadzwonię do nich, postaram się dowiedzieć czegoś konkretnego. może wtedy trzeba będzie pójść za ciosem...
Pozdrawiam!
http://www.nessundormablog.com
>> Nessun Dorma
25 Marca, 2012 - 17:49
Firma musiała prawdopodobnie otrzymać gotowy scenariusz zawierający zafałszowaną historię tego przestępczego wydarzenia. Kto ten scenariusz opracował?-Warszawa,czy Moskwa,tego się nie dowiemy.Ale propozycja zamieszczenia wysłanego mejla w języku angielskim i polskim na portalu była by bardzo potrzebna.
Pozdrawiam.
Harpoon
26 Marca, 2012 - 10:45
10/10
Bardzo słuszne wnioski
Pozdrawiam serdecznie
Drodzy
25 Marca, 2012 - 18:03
Skontaktowałem się mailowo z portalami Smoleńsk 2010 oraz Niezależna.pl - w sprawę trzeba zaangażować wszystkich!
pozdrawiam,
Harpoon
pozdrawiam,
Harpoon
Bardzo dobra akcja.
25 Marca, 2012 - 18:38
[quote=Harpoon]Skontaktowałem się mailowo z portalami Smoleńsk 2010 oraz Niezależna.pl - w sprawę trzeba zaangażować wszystkich! pozdrawiam, Harpoon[/quote]
Pomysł wart nagłośnienia i to jak najprędzej.
Pozdrawiam serdecznie, Harpoonie.
"limba"
"według scenariusza MAK"
25 Marca, 2012 - 18:47
Niestety, to oficjalny "scenariusz", który akceptują władze i Rosji i Polski. Wg czego mieliby kręcić ten film, jeśli dociekania ZP p. Macierewicza są nieformalne, wg FYMa?
Postępowanie jeszcze się toczy, ale dotyczy kwestii "jak doszło do uderzenia w brzozę", a nie "czy doszło"?
Łudzę się, że ew. afera związana z tym filmem będzie producentom na rękę ze względów reklamowych i przedstawią także inne hipotezy. W końcu ekspertyza prof. Biniendy i Nowaczyka to nie w kij dmuchał, a kto wie, czy nie mają czegoś w zanadrzu.
Re: WAŻNE!!! Sowiecko - tuskowe kłamstwa utrwalane filmem, czyli
25 Marca, 2012 - 18:51
Tak jak wielu z nas traktuje ten serial z powagą i odbiera jako rzetelny materiał, tak śmiem napisać, że wszędzie jest podobnie odbierany. Dlatego produkcja odcinka opartego na kłamstwach MAK-u wyrządzi olbrzymią szkodę w przebiciu się prawdy, i co najgorsze, zostanie w świadomości wszystkich oglądających na świecie.
Co możemy na to poradzić?.
Możemy, musimy pisać, pisać i protestować.
Czekam z niecierpliwością na możliwość wysłania maila w języku angielskim.
Do dzieła tłumacze, czas nagli.
germario
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
Dokladnie Germario
25 Marca, 2012 - 19:37
dlatego sługusy Moskwy tak bardzo się spieszą z zamknięciem sprawy! Nie pozwólmy im na to!
Kto, jak nie my!
pozdrawiam,
Harpoon
pozdrawiam,
Harpoon
Np. taki: "List do Cineflix,
25 Marca, 2012 - 19:54
producenta filmów dokumentalnych o katastrofach lotniczych"
(http://niezalezna.pl/25786-list-do-cineflix-producenta-filmow-dokumentalnych-o-katastrofach-lotniczych)
Za zgodą autorki, ma się rozumieć :)
Super!!!
25 Marca, 2012 - 20:24
Jeśli mogę coś jeszcze podpowiedzieć, proponowałbym powołać się na dotychczasową rzetelność producentów serii, która po nakręceniu materiału opartego na kłamstwach może zostać nadwyrężona. Na szwank może być również narażony wysoki poziom między innymi National Geographic, jednego z najbardziej popularnych kanałów telewizji popularno-naukowej.
pozdrawiam,
Harpoon
pozdrawiam,
Harpoon
Obawiam się
25 Marca, 2012 - 22:19
że o to właśnie chodzi - o dostarczenie listka figowego ruskim i polskim oszustom,obserwując światową zmowę milczenia w tej sprawie, takie mam odczucie,właśnie dlatego,że wychodzi na jaw wiele żenujacych faktów,postarano się o tę realizację,jeśli dojdzie do skutku,będzie prezentowana do znudzenia na wszystkich kanałach TV, jak również w zaprzyjażnionych mediach strategicznych partnerów jako uwiarygodnienie Putina i Tuska
Athina
Tym bardziej musimy zrobić wszystko
25 Marca, 2012 - 22:34
aby pokrzyżować plany zdrajcom, którzy za wszelką cenę chcą utrwalać swoje tezy. Oni doskonale zdają sobie sprawę z tego, że świat polityki im nie wierzy - polityka jest obłudna i kieruje się interesami. Sowieckie pieski uśmiechają się, kłaniają i klepią po plecach spokojnie patrząc w oczy innym, bo taki jest świat polityki. Czyż Stalin nie mówił, że pokój i demokracja są najważniejszymi wartościami na straży których stoi ZSRR? Mówił, a angole i amerykanie słuchali go przytakując, bo tego wymaga dyplomacja i kurtuazja.
Tak jest i dziś.
Dlatego musimy zarzucić producentów programu mailami tak, aby wiedzieli, że tak łatwo im nie pójdzie!
pozdrawiam,
Harpoon
pozdrawiam,
Harpoon
Proponuję dopisać z tym
25 Marca, 2012 - 22:41
Proponuję dopisać z tym liście link do rozmowy z prof. Badenem, bo "rada", by odszukali sobie na YT jest zbyt ogólnikowa.
oto ten link:
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
I jeszcze jeden link
25 Marca, 2012 - 22:47
I jeszcze jeden link -
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
wicenigga
25 Marca, 2012 - 23:19
treść tego listu jest bardzo dobra, tekst wyważony, a przekonywujący.
Zobaczę, czy otrzymam odpowiedź na mój krótki list protestu; jeżeli nie, zadzwonię do nich na telefon. Niech wiedzą, że mogą narazić się na poważny protest.
pozdrawiam!
http://www.nessundormablog.com
tak, to bardzo ważne
25 Marca, 2012 - 22:45
Listy trzeba podpisywac imieniem i nazwiskiem.
I nie ma na co czekać.
Z tej maki pichconej przez producentów, bedzie chleb sowiecki.
Niech film emituja tylko w Moskwie. Moskwa zapłaci.
Ale niech nie ogłupia ludzi na Zachodzie.
Wysłane. Jeszcze
25 Marca, 2012 - 22:56
Wysłane.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
dziekuje
25 Marca, 2012 - 23:13
.
znalazłam jeszcze
25 Marca, 2012 - 23:21
znalazłam jeszcze jeden link, ciąg dalszy konferencji prof. Badena
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
wedle zasłyszanej wiedzy
25 Marca, 2012 - 23:35
Jutro portal niezalezna.pl opublikuje nowy wzór protestu.
pnoc ktoś się do tego zobowiązał :)
Tak czy siak sprawa jest bardzo ważna.
Żyjemy w czasach pokoju i.... bezwzglednej wojny informacyjnej
Napisałem jeszcze wczoraj, na gorąco do Niezależnej.pl
26 Marca, 2012 - 10:52
niestety, do tej pory nikt się do mnie nie odezwał. Nikt na maila nie odpowiedział.
Myślę, że ostateczna forma listu powinna pojawić się wszędzie, gdzie tylko możliwe, tak aby każdy mógł ją pobrać i wysłać.
Myślę również, że maila należy wysłać również do Nationale Geographic - gdzie cała seria jest emitowana.
Trzeba prześledzić wszystkie kanały i telewizje,m które tą serię emitują i pokazać im, z jakim bublem mogą mieć do czynienia!
pozdrawiam,
Harpoon
pozdrawiam,
Harpoon
Harpoonie
26 Marca, 2012 - 11:38
Harpoonie, czy są jakieś przeciwwskazania, by zacząć propagować list znajdujący sie na stronie niezależnej.pl? Jak napisała wczoraj wicenigga autorka listu zgodziła się na jego rozpowszechnianie, wykorzystanie. Myślę, że po uzupełnieniu o linki o wizycie prof. Badena /wszak trudno im radzić aby sami wyszukiwali w necie, bo przecież nie są zaintreresowani/ list ten jest wystarczający i trudno o coś bardziej dobitnego, konkretnego.
Pozdrawiam
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Helu
26 Marca, 2012 - 13:04
naturalnie, że żadnych przeciwwskazań nie ma, szczególnie, że nie czuję się liderem zamieszania, a jedynie starałem się podjąć temat, który jest szalenie ważny i wymaga pośpiechu.
UWażam jednak, że warto w liście powołać się na dotychczasowy autorytet twórców serii oraz na autorytet kanałów ową serię emitujących. To mogą być te elementy ewentualnej dyskusji, które - jak sądzę - mogą mieć duże znaczenie.
pozdrawiam,
Harpoon
pozdrawiam,
Harpoon
Halo hela! haloooo... tu wicenigga 62 !
26 Marca, 2012 - 14:14
Wyjaśniam i pokazuję (cytując siebie :) - "Np. taki: "List do Cineflix (...) Za zgodą autorki, ma się rozumieć".
Nie stwierdzam, że mam zgodę autorki, informuję jedynie (na apel germario - "Czekam z niecierpliwością na możliwość wysłania maila w języku angielskim. Do dzieła tłumacze, czas nagli") o istnieniu takiego listu w wersji angielskiej i ew. wykorzystaniu go "za zgodą autorki, ma się rozumieć".
Mam nadzieję, że nie narobiłem kaszany :(
Pozdrawiam czule
Ma ktoś namiary na autorkę?
26 Marca, 2012 - 16:29
Zaczynam się gubić :)
pozdrawiam,
Harpoon
pozdrawiam,
Harpoon
Namiary na list i autorkę
26 Marca, 2012 - 17:11
podaję w moim pierwszym na ten temat komencie !!!
Dla pewności i jasności wklejam go ponownie - http://niezalezna.pl/25786-list-do-cineflix-producenta-filmow-dokumentalnych-o-katastrofach-lotniczych
Autorka uzupełniła swój wpis:
"ZGADZAM SIĘ NA WYKORZYSTANIE PONIŻSZEGO TEKSTU PRZEZ OSOBY, KTÓRE PRAGNĄ WYRAZIĆ SWÓJ SPRZECIW WOBEC REALIZACJI FILMU DOKUMENTALNEGO O KATASTROFIE SMOLEŃSKIEJ WYŁĄCZNIE NA PODSTAWIE RAPORTU MAK" !!!!!
A więc śmiało, po legalu, już można!
Dzięki, Irando :) !
wicenigga
26 Marca, 2012 - 18:25
Przeczytałem, ale list jest moim zdaniem niekompletny, zbyt ogólnikowy i ugrzeczniony. Brakuje wzmianki o karygodnym niszczeniu dowodów, o badaniach Prof. Biniendy i Prof.Nowaczyka, o kłamstwach MAK-u udowadniających wcześniej postawioną tezę, o pracach Parlamentarnego Zespołu A.Macierewicza.
germario
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
Nessun Dorma, 25 marca, 2012 - 23:19 ocenia ten list jako ok.
26 Marca, 2012 - 20:20
Opinie mogą być różne, nie wiem, czy można list dowolnie modyfikować ale jako tzw. pierwszy sygnał spełni chyba swoją rolę. Jeśli filmowcy wyrażą niezainteresowanie, to szkoda strzępić jęzora i trzeba będzie przejść do innych form nacisku, nad czym już warto się zastanawiać.
zainteresować National Geographic
26 Marca, 2012 - 21:41
Ktoś wspomniał, że warto byłoby zainteresować tym National Geographic. Oto linki:
comments@natgeochannel.com
askngs@nationalgeographic.com
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
No właśnie,
27 Marca, 2012 - 15:51
po emisji "tamtego" filmu mogliby dodać filmy, komentarze i dokumenty, które MAKowską wersję podważają i przedstawić całą tę sprawę jako tzw. kontrowersyjną.
A poza tym nacisk bezpośredni - pikiety, manifestacje, itp.
List został poprawiony,
26 Marca, 2012 - 21:29
List został poprawiony, uzupełniony i zawiera te wszystkie elementy, o których piszesz. Jest pod adresem podawanym powyżej na stronie niezależna.pl
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Przepraszam, szybko
26 Marca, 2012 - 17:35
Przepraszam, szybko przeczytałam i chyba bez zrozumienia. Ale na szczęście wyjasniło się.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jest ok.
26 Marca, 2012 - 20:24
Fuksiarz jestem :)
Napisałam do znajomych, także do Kanady
26 Marca, 2012 - 16:50
przedstawiłam treść ang. Irandy, cóż więcej można?
Chyba dać MAKowi po gębie ...dostaną kiedyś?
Joanna K.
MAKowce po gębie nie dostaną - chroni ich FSB
26 Marca, 2012 - 16:54
zanim polskie pachołki poniosą konsekwencje, też niestety minie sporo czasu, bo tu też są służby, które pilnują, aby prawda nie wyszła na jaw.
Jedyne, co możemy zrobić na ten moment, to walczyć w imieniu wszystkich tych, którzy nie wierzą w kłamstwa sowieckie.
pozdrawiam,
Harpoon
pozdrawiam,
Harpoon
Kochani
26 Marca, 2012 - 22:49
serce rośnie!
Przypuszczam, że ludzie mający wpływ zarówno na produkcję, jak i emisję tego filmu, nie mogą pozostać obojętni ma nasze maile.
Być może, kiedy informacja o naszej akcji się rozejdzie, ci którzy chcą prawdę o Smoleńsku ukryć, będą starali się nas zakrzyczeć i zdyskredytować - to ich broń i metoda.
Póki co jednak, musimy liczyć, że producenci - w przeciwieństwie do nas - są najzwyczajniej w świecie nieświadomi sowich błędów. Jest to niestety przykre i świadczy o braku profesjonalizmu.
Wszystkie dotychczasowe odcinki serii sprawiają wrażenie rzetelnych dokumentów, choć pamiętać należy, że wszystkie z nich oparte są na oficjalnych dokumentach ze śledztw.
Takim dokumentem, w opinii światowej jest raport MAK, któremu ludzie rządzący w Polsce nie zaprzeczyli i któremu się nie przeciwstawili.
Trudno więc uważać te władze za Polsce sprzyjające.
To wiemy my.
Świat zna niestety inny obraz naszego kraju i ludzi nim rządzących. Szczególnie kiedy ci z lubością występują na arenie międzynarodowej na tle Solidarności i JPII.
Nie wińmy zachodu - uświadamiajmy go.
Liczyć pozostaje, że nasze maile przyczynią się do zmiany oficjalnego wizerunku Polski.
pozdrawiam,
Harpoon
pozdrawiam,
Harpoon
odpowiedz dostałem
2 Kwietnia, 2012 - 22:11
Thank you for contacting us about the 2010 Polish Air Force Tu-154 crash.
Our research has not yet concluded, but we can assure you that if we decide
to proceed with an episode of Air Crash Investigation (a.k.a. Mayday) about
the crash it will be subject to the same strict standards that have been
applied to other episodes of the series. The availability and reliability
of information related to the crash will be fully considered before any
decision is made to produce the episode.
Yours truly,
Cineflix (Mayday 12)
Inc.
Re: odpowiedz dostałem
2 Kwietnia, 2012 - 23:52
dostałem identyczną kropka w kropkę.
germario
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!