Cejrowski - genialnie prosto o ACTA !
Cejrowski o ACTA , rządzie i priorytecie wolności nad walką z piratami.
Nie wiem, czy autor się nie obrazi za rozpowszechnianie, ale pal diabli – to jest kapitalny tekst i powinno się go czytać i powtarzać gdzie się da.
Tekst zamieszczony (podobnież na FB, ja wklejam z S24 - http://pepe8.salon24.pl/384821,brawo-w-cejrowski#
"Na temat ACTA myślę tak: ZAGROŻENIE.
Należy zwalczać ten akt prawny, należy zwalczać władze, które chcą ACTA wprowadzać.
Zwalczać... mało powiedziane! Władze, które wpadają na takie pomysły są niebezpieczne i należy je obalić, bo nawet jeśli dziś powstrzyma się ACTA, to jutro oni wymyślą coś następnego.
Już teraz pełno jest kamer w miastach, pełno śledzenia obywatela w internecie, w sklepie, w zbliżeniowej karcie kredytowej, w komórce, w odciskach palców na granicy, w skanerach całego ciała przed wejściem do samolotu, w tych numerach pesel i NIP, które nam nadają, w kolczykowaniu każdej krowy na Twoim polu, w numerowaniu jajek w sklepie, znacznikowaniu każdego telewizora i komputera w fabryce, w montowanych na stale GPSach, które śledzą ruchy Twojego auta zawsze, chcesz, czy nie, w czytnikach do oka, które mają zastępować klucze do drzwi, w identyfikatorach głosu, które mają być "ułatwieniem dla Ciebie", do obsługi "wyłącznie Twojego sprzętu"... Tęczówka, siatkówka, fale muzgowe, odciski palców, pomiary izometryczne głowy, kod kreskowy przypisany do obywatela... ZAGROŻENIE.
A zatem władzę, która wprowadza ACTA należy obalić. Dla własnego bezpieczeństwa.
A piractwo w sieci?
Z piractwem się nie wygrywa zakazami - z piractwem należy walczyć poprzez wyprzedzanie piratów na zakrętach.
Steve Jobs - ten od firmy Apple - wyprzedził piratów, gdy zaczął sprzedawać legalnie piosenki po 99 centów za sztukę. Skończyło się nielegalne kopiowanie , bo większość ludzi woli za dolara kupić sobie porządny plik z piosenką, okładką, opisem, niż niepewny od pirata za... no właśnie - za ile piratowi się opłaca, w sytuacji, gdy legalnie można kupić za 99 centów?
W podobny sposób należy zwalczać piractwo we wszystkich miejscach - to znaczy, należy legalny towar oferować tanio w dobrej jakości.
Pirackiej płyty DVD w USA się już nie kupi.
Dlaczego?
Bo nie ma klientów. Nie ma chętnych na pirackie kopie.
A nie ma dlatego, że można sobie za 9 dolarów miesięcznie wykupić usługę NETFLIX, podłączyć internet do telewizora i oglądać wszystkie filmy świata w ramach tych 9 dolarów miesięcznie. Wykupiłem. Jestem w Polsce - działa, jestem w Meksyku - działa, a teraz jestem w USA na prerii, i też działa - odpalam laptopa, podłączam kabelek do telewizora i oglądam na co mi akurat przyjdzie chęć. Stare programy telewizyjne, stare filmy czarno-białe, najnowsze filmy z kina, wczorajszy mecz futbolowy... co tylko mi się podoba.
ACTA wprowadzane dzisiaj jest potrzebne wyłącznie władzy.
Dziesięć lat temu jakoś się za to nie brali, a wtedy piractwo było problemem prawdziwym. Dzisiaj już nie jest.
I przypomnę Państwu kto to pisze: facet, który żyje ze sprzedaży dzieł w rozumieniu prawa autorskiego, czyli facet, którego wkurza, gdy jest okradany przez internetowych piratów. Okradają mnie i denerwują codziennie. Wywieszają nielegalne wersje moich książek, audycji radiowych, moich programów telewizyjnych, potem kasują za to pieniądze, ale ze mną się nie dzielą - ZŁODZIEJE wartości intelektualnej. Ja z obrotu prawami do moich utworów utrzymuję rodzinę i kilkunastu pracowników, z których większość ma swoje rodziny i dzieci... A zatem pisze to wszystko facet, którego osobiście dotyka problem piractwa w internecie.
I z tej mojej pozycji, osoby okradanej, poszkodowanej, piszę, że ACTA jest zagrożeniem większym dla mnie osobiście, niż wszyscy ci piraci. Bo ACTA to ograniczenie wolności osobistej, swobód obywatelskich, to wpieprzenie się władzy w przestrzeń, gdzie władzy być nie powinno.
A ponieważ władza raczej nie zrezygnuje sama, to trzeba jej pomóc - OBALIĆ.
Nawet lewacy zaczynają się orientować, że Tuski to zagrożenie. Nawet lewacy zaczynają się orientować, że wrogiem nie jesteśmy my katole, narodowcy, homofoby, tylko władza. Z lewakiem mogę żyć na jednym osiedlu; nie lubię go, nie cenię jego poglądów ani stylu życia i tu się kończy konflikt. Wojna między nami zaczyna się dopiero wtedy, gdy ponad nami pojawia się władza. To władza napuszcza ludzi na siebie. To władza jest inżynierem konfliktów. To władza wydaje zezwolenia na dwie manify na tej samej ulicy o tej samej porze. To władza jednym wydaje licencję na nadawanie, a innym nie daje. To władza ustawia starych ludzi w kolejkach do aptek. To władza zabrania Ci zatrudniać tanią ukraińską sprzątaczkę. To władza każe Ci zapłacić cło za komputer, który chcesz sobie sprowadzić z USA. To władza za twoje pieniądze zamawia autostradę u Chińczyków, ale jednocześnie ta sama władza nigdy w życiu nie kupiłaby swojej własnej córce chińskiego samochodu, ani chińskiej liny alpinistycznej, ani niczego, od czego zależy bezpieczeństwo i zdrowie. To władza produkuje dziesiątki tysięcy magistrów i zapewnia im zero miejsc pracy. To władza obiecuje Ci konkretne rzeczy w exposee premiera, a potem nigdy nie rozlicza się z ich wykonania.
Obudziłeś się lewaku, lemingu, czy kim tam chcesz być?
Widzisz już, gdzie jest Twój wróg?
To nie ja, nie Jarosław, nie Dyrektor - my mamy po prostu radykalnie odmienne poglądy w większości spraw. A wrogiem Twoim, moim, naszym jest ta władza.
I nawet nie proszę Cię byś mi ją pomógł obalić - po prostu obalaj ją sam ze swojej strony, a ja z mojej.
Będę wdzięczny, jeśli ktoś popchnie tę władzę w tym samym czasie, gdy ja popycham.
Zacznie się kiwać, raz w lewo, raz w prawo i w końcu runie w cholerę."
Dołożę tylko jeszcze swoją uwagę – Po prostu lemingu przestań tę władzę podpierać !
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 24223 odsłony
Komentarze
>Szuan
25 Stycznia, 2012 - 12:49
Dziękuję bardzo za ten przedruk wypowiedzi Pana W.Cejrowskiego. Jestem przekonana, że może Pan być spokojny, ponieważ wręcz przeciwnie - żalu mieć nie będzie, ale wdzięczność. ZAWSZE wiedziałam co leży u podstaw takiej nagonki , zwalczania i ośmieszania Pana Cejrowskiego.
Pozdrawiam.
Teraz przychodzi mi do
25 Stycznia, 2012 - 13:49
Teraz przychodzi mi do głowy jedna myśl, w tym kraju właśnie się gnębi takich ludzi jak Wojciech Cejrowski. Bo nie chcą by właśnie tacy ludzie mieli głos.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "I jak nasi przodkowie, kiedy chwytał ich człowiek, wyrywamy swe łapy z potrzasków"
----------------------------------------------------------
"I jak nasi przodkowie, kiedy chwytał ich człowiek, wyrywamy swe łapy z potrzasków"
@Limba>Szuan Re:...wypowiedz Pana W.Cejrowskiego.
26 Stycznia, 2012 - 11:11
Kiedys,
dawno temu jeden Polak z Czerniakowa W-wa,
Grzesiuk sie nazywal
napisal ksiazke pt.Boso ale w ostrogach
Juz z samej nazwy pasuje mi do W.Cejrowskiego,
zadziorny i...poprostu prawdziwy !
W rzeczy samej POLAK i Katolik,
i to samo mowi za siebie...
Rowniez lubie go posluchac,
zaden bufon ,
a bardziej przyjemny realista.
chris
Szuan
25 Stycznia, 2012 - 12:33
Świetny tekst, dzięki za zamieszczenie.
@Szuan, Autor
25 Stycznia, 2012 - 12:44
Pan Wojciech pisze:
"Już teraz pełno jest kamer w miastach, pełno śledzenia obywatela w internecie, w sklepie, w zbliżeniowej karcie kredytowej, w komórce, w odciskach palców na granicy, w skanerach całego ciała przed wejściem do samolotu, w tych numerach pesel i NIP, które nam nadają, w kolczykowaniu każdej krowy na Twoim polu, w numerowaniu jajek w sklepie [...]"
A ostatnio dowiadujemy się, że zabierają się też za obowiązkowe, pod groźbą srogich kar, chipowanie psów, oczywiście też dla naszego dobra - w razie czego, jak się pies zgubi.
Już chcą pilnować mojego psa?
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Ja mam psa chipowanego!
25 Stycznia, 2012 - 13:05
Wzięty ze schroniska w Krakowie...
Na dodatek obowiązkowe pozbawienie męskich atrybutów!!!
Suczki sa tez poddawane sterylizacji.
Jestem za tym:ABY WSZYSTKICH POSŁÓW I MINISTRÓW W RZĄDZIE
PLATFORMY --PSL...PODDAĆ TAKIM SAMYM ZABIEGOM!!
Niezły pomysł. . .
25 Stycznia, 2012 - 13:59
Przynajmniej zachipować.
Łatwiej będzie zidentyfikować, jak kiedyś będą chcieli zapomnieć swego nazwiska!
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
sterylizacja
25 Stycznia, 2012 - 14:34
a nie prościej i taniej skrócić tych posłów o głowę?
taniej!
25 Stycznia, 2012 - 17:15
W ramach taniego państwa- jestem ZA!
:))
ZGADZAM SIE , DOSTARCZE SOLIDNA GILOTYNE !!
26 Stycznia, 2012 - 00:30
Wszystich POpaprancow wlacznie z najgorszym popaprancem Komoruskim , sciac paly i po krzyku !!!!
Bog - Honor - Ojczyzna
Semper marzenia
25 Stycznia, 2012 - 16:57
Semper idem: /.../ Suczki sa tez poddawane sterylizacji.
Jestem za tym:ABY WSZYSTKICH POSŁÓW I MINISTRÓW W RZĄDZIE
PLATFORMY --PSL...PODDAĆ TAKIM SAMYM ZABIEGOM!! ________________
No nie, ale Ci sie marzy ;)
Przeciez wiekszosc z tych TYPOW to stare pryki i prykowy.
Wysterylizowac mozna co najwyzej bezczelnego posla Olszewskiego i poslanki - Muche i POmaske.
baca.
>Semper idem - Re:...ABY WSZYSTKICH...
26 Stycznia, 2012 - 11:26
Ja rowniez,
chociaz ta kastracjea czy tez sterylizacja proponuje
objac obszary powyzej szyji...,
a zawarte w tej kraglej formie o twardej strukturze ;-)
pzdr.
chris
>Tomasz A.S., Re:...jak sie pies zgubi.
26 Stycznia, 2012 - 11:19
Eeee,
chyba nie.
Z tymi psami to sie chyba bardziej o kase rozchodzi.
To szemrane towarzystwo liczyc nie potrafi,
paluchow im nie starcza i...wzieli sie "komputerowo"...
Klilna sobie na "cipa" :)
i zobacza czy masz u nich dlug i w jakiej wysokosci.
Te tumany maja jedynie "dulary" przed oczami,
no i wladze,
ale dla nich,
to jest to samo.
pzdr.
chris
Szuan
25 Stycznia, 2012 - 12:46
Ten tekst trzeba rozpowszechnić gdzie tylko się da.
Wyjątkowo celnie ujęta większość problemów, z którymi borykają się Polacy, no i ta konkluzja......
Pozdrawiam
powinno się go czytać i powtarzać gdzie się da
25 Stycznia, 2012 - 12:47
z małą poprawką fale mózgowe
Odwracanie pojęć, sprowadzanie do absurdu
25 Stycznia, 2012 - 12:59
Proszę zwrócić uwagę na "argumenty" stosowane przez tych, którzy robią zamach na nasze wolności obywatelskie.
Rok temu używano argumentu walki z pedałami, w ochronie dzieci, które są przez nich poprzez internet zwabiane.
Dziś usłyszałem, jak wczorajsze demonstracje nazywa się rozróbami piratów!!! Czyli to piraci wyszli na ulice! Pamiętam, jak w PRL-u mieli oni inną ksywkę - warchoły.
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Ukłony dla pana Cejrowskiego :)
25 Stycznia, 2012 - 14:05
gość z drogi
czas by ludzie zrozumieli,ze głosując na PO i PSL sami nam taką niewole
zaserwowali,nam i sobie... dycha
gość z drogi
Szuan
25 Stycznia, 2012 - 15:51
dobrze, ze zamieściles ten tekst. pozdr.
10p.
Re: Cejrowski - genialnie prosto o ACTA !
25 Stycznia, 2012 - 16:08
" Po prostu lemingu przestań tę władzę podpierać "
Głos wołającego na puszczy...
Jak GazWyborczy Trollowatego Jąkały orzeknie, że nie należy popierać bo ... (tu jakieś bzdury) to użyteczny idiota będzie "wiedział" że PO/Tusk/PSL/SLD czy coś co jąkale nie leży (albo się zużyło) jest złe. Na razie jest dobre.
Pozdrawiam!
___________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
___________________ Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
ACTA i rzeczywistosc
25 Stycznia, 2012 - 16:41
Super trafny artykuł,z tym ze napewno i na tym portalu znajdzie się jakaś miernota podwazająca sens i zarazem sugerująca ze cos jest nie tak skoro to pisze Pan Cejrowski.Ja osobiscie całkowicie z całą trescią się zgadzam i wiem ze obecna wadza postępuje dokładnie tak samo jak Gomułki Ochaby Bieruty Gierki i ostatnie slepowrony jaruzelskie z tą róznicą że uzywają tylko innych okreslen natomiast metody pozostają takie same.Wszystko zmieża do podporządkowania całego społeczenstwa jednemu celowi.Myslę ze pewne zjawiska są do uniknięcia ale musimy miec przywódców klasy Pana Orbana albo śp Lecha Kaczynskiego lub marszałka Piłsudskiego.Bez takiego przywódcy to wszystko nie ma sensu ponieważ obecna młodziez w duzym stopniu ma głęboko w d...kto rządzi.Im tylko zależy zeby miec ładne i dobre auto mieszkanie najlepiej za darmo i co najmniej zarobki rzędu kilku tys/m-c.Nikt tej młodziezy nie mówi ze na takie i inne marzenia trzeba ciężko pracowac.Nie uczy nikt młodych ludzi rozumnego podejscia w sprawie kredytu bankowego a oni sami biorą skoro dają nie zastanawiając się ze konsekwencje moga byc tragiczne.Młodzi ludzie za granicami naszego kraju wynajmują mieszkania cięzko pracują i oszczedzają by w przyszłosci kupic jakies mieszkanie lub dom ale z juz dosc duzym kapitałem własnym.Tego mieszkająca w polsce młodziez nie potrafi.To jest podstawowy błąd i podstawa do rozwarstwienia społeczenstwa.Oni po prostu zyją w matrixie.
Jeszcze zaświeci słoneczko
@Weteran Polski
25 Stycznia, 2012 - 18:20
Słusznie Pan pisze:
"a oni sami biorą skoro dają nie zastanawiając się ze konsekwencje moga byc tragiczne."
Właśnie oglądałem reklamę, oferują:
"Kredyt na zabawę karnawałową" !!!!
Skoro jest reklama, musi być zapotrzebowanie.
Po prostu - bal na Titanicu. Zero odpowiedzialności.
Pozdrawiam.
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Cejrowski ma rację!
25 Stycznia, 2012 - 16:29
Super tekst.Za chwile władza będzie nas śledzic z kim się przyjażnimy ,gdzie spędzamy wolne dni ,jakie mamy choroby itd.Cejrowski opisał to co się dzieje obecnie w Polsce.
jagoda
Wladza ... hmmm -
25 Stycznia, 2012 - 19:34
- a gdy zapytam kto to jest ta wladza to jaka otrzymam odpowiedz ?!
Dla mnie retoryczne pytanie bo ... w stanie wojennym jechalem pociagiem do W-wy - otwieram drzwi do przedzialu, dzien dobry, jest wolne miejsce,prawda? ( byla jedna, meska osoba :-) ) - dobry dzien, da. ... piec minut wstepnej, kurtuazyjnej rozmowy i zeszlismy, jak to prawdziwi mezczyzni na polityke ... gadu, gadu i on ( Rosjanin, mieszkal w Minsku) w pewnym momencie mowi mi tak : u nas narod charoszyj no tolko prawitielstwo ... i rzucil publicznym slowem ).
I w tym momencie pojmowanie pewnych spraw odwrocilo mi sie dokladnie o 180° - bo u mnie tez funkcjonowal podzial na My i Oni. Pytam go - jak to, przeciez od 70-u lat nikt wam nie wchrzania sie do tego najwspanialszego ustroju - kto jest ta wladza ? - przeciez to jest ktos z twojej rodziny, przyjaciel, kolega ze szkolnej lawki, sasiad, znajomy z pracy, ... prawie sami swoi, wiec .
Wiec kto jest ta wladza - Marsjanie ?
veri
Cejrowski
25 Stycznia, 2012 - 16:38
Szalenie cenię Pana Cejrowskiego za jego odwagę w głoszeniu swoich poglądów, a przede wszystkim za szczerość i prawość. Zapyta ktoś, tylko za tyle ? Odpowiem, aż za tyle !
W tym co powiedział na temat ACTA, zawarł całą prawdę o nie/rządzie Dyzmy.
Nic tylko poprzeć ten apel.
__________________________________________________________
Sukces nigdy nie jest ostateczny,porażka nigdy nie jest totalna.Liczy się tylko odwaga. /Churchil/
"To władza jest inżynierem konfliktów."
25 Stycznia, 2012 - 16:41
"To władza wydaje zezwolenia na dwie manify na tej samej ulicy o tej samej porze. To władza jednym wydaje licencję na nadawanie, a innym nie daje. To władza ustawia starych ludzi w kolejkach do aptek. (...)"
____________________________________
Zgadzam się z opinią Pana Wojtka.
Dziękuję za publikację.
SZUAN & All
25 Stycznia, 2012 - 19:02
Pan Cejrowski swoją drogą , ma rację oczywiście to jest poza dyskusją.
Ważną sprawą jest również wszystko to o czym szan. Pan wspomina w dalszej części notki , która napisana jest z rozmachem i tak przekonująco, że w zderzeniu z prawdą z niej płynącą , powiedzmy to wprost - typowy "leming" nie ma najmniejszych szans obrony.
Tak w ogóle to już przechodzi wszelkie ludzkie pojęcie by taki ktoś , powiedzmy jakoś "koleś" , bądź grupa kolesi znalazłszy się u szczytu "drabiny pokarmowej" w tak ohydny i ordynarny sposób traktowali swego bliźniego..
Tego właśnie nie znosi Pan Cejrowski a także każdy kto ma zdrowo pod sufitem tzw. "klepki" poukładane...
W tej chwili to , że w jednym szeregu stają na barykadzie "Narodowcy" i lewacy bądź inni odszczepieńcy może dowodzić jedynie tego że sytuacja z jaką mamy do czynienia jest na tyle groźną dla przyszłości każdego z nas z osobna że warto na tą akurat chwilę zawiesić wszelkie spory doktrynalne.
Warto też o tym pamiętać że owa "bomba" może się okazać kolejną przykrywką mającą przyćmić fale entuzjazmu jaka dopiero co zaczęła się budzić w Polsce dla poparcia rządu Victora Orbana i pozytywnych przemian z tym związanych na Węgrzech.
Trzeba nam wiedzieć że nie mamy do czynienia z kretynami tylko znakomicie wyszkoloną klasą specjalistów od inżynierii społecznej.
I właśnie tych kilka uwag pragnąłbym państwu poddać pod rozwagę...
Rzeczywiście sam tekst zrobił i na mnie piorunujące wrażenie ..
pozdrawiam
/10 pkt/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Andruch z Opola
http://andruch.blogspot.com
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Re: Cejrowski - genialnie prosto o ACTA !
25 Stycznia, 2012 - 18:53
Dyszka za przedruk... Myślę że W.C. - pierwszy kowboy Rzeczypospolitej się nie pogniewa.
A dodam tylko, że mówiąc o Tej Władzy p. Wojciech chyba zapomniał o jednej sprawie.
Proponuję rozszerzyć ową definicję o całą brukselską biurokrację - to stamtąd przychodzi większość idiotyzmów, to z innych krajów UE głupie wzorce.
Choć wina POprawnego rządu większą, bo to oni to bezkrytycznie przyjmują i akceptują, płaszcząc się przed Niemcami i Francją.
Ale i w tych krajach władza nie umie rządzić, więc chce wszystko kontrolować.
A z pięknej idei Unii tworzy się poczwarna karykatura...
Przy okazji polecam książkę Larry'ego Bonda "Kocioł".
Bardzo przyjemna i lekka lektura sensacyjna - facet już w 1993 roku widział do czego zmierza Europa...
Pasiu
Pasiu
Genialna prostota
25 Stycznia, 2012 - 19:11
nigdy dość przyzwoitości i honoru
Pan Cejrowski jak zawsze trafia bezbłędnie w clou zagadnienia,bez zbędnego ględzenia, jestem pod wrażeniem jego postrzegania świata i problemów z tym związanych.
nigdy dość przyzwoitości i honoru
Rympał w ustawodastwie
25 Stycznia, 2012 - 19:17
Wysyp ustaw ograniczających swobody obywateli w USA i w Unii coraz więcej uprawdopodabnia spiskowe teorie nt 11 września.
Jak widać koła banksterskie stwierdziły, że dotychczasowe metody dojenia straciły skuteczność (kryzys), teraz chcą iść na rympał. Kto poskoczy w realu tego z NDAA, kto w internecie tego z ACTA. Nie chcę być oskarżony o antysemityzm i dlatego kończę.
Dużo o kastracji
25 Stycznia, 2012 - 19:22
Osobiście jestem przeciwnikiem kastracji. Pies obrasta łojem,staje się apatyczną makietą,dużo śpi, nie jest agresywny, nie szczeka, nie interesuje się otoczeniem. easy nie jest w gotowości gdzie by tu jakąś dupencję wyhaczyć by jej zapakować pomiędzy badyle.
Teraz mój autorski pomysł: Ta posłanka palikocianka Anna Grodzka którą wstawili do sejmu , to skoro już sobie tego fiuta obcięła to winna go sobie wszczepić w czoło. To byłby chodzący obraz tego kto nami rządzi.
Czy Anonimus znają tajemnice rządu?
25 Stycznia, 2012 - 19:44
M-)
pan C
25 Stycznia, 2012 - 21:11
BRAWO PANIE C .NIC DODAĆ NIC ODJĄĆ .SAMA PRAWDA.GDYBY POLACY TAK MYŚLELI JAK PAN BYŚMY ŻYLI LEPIEJ.PRECZ z KULAWYM EUROKOŁCHOZEM.EUROKOŁCHOZ MOŻE NIE JEST ZŁY ALE WYMAGA WYPROSTOWANIA JAK TE NIESZCZĘSNE OGÓRKI.
zbyniek
lemingi i kochana władza
25 Stycznia, 2012 - 22:19
wprost, trafnie, wręcz genialnie. Dziękuję, że są takie jednostki osobowości
GRATULUJĘ jestem za !!!!!!!!!!!
merypol
Cejrowski to mój idol! Lubie jego sposób myślenia.
25 Stycznia, 2012 - 22:33
Dzięki za ten tekst.
Cejrowski podobnie "dał" w sprawie krzyża na Krakowskim Przedmieściu u Jana Pospieszalskiego. Jak jeszcze dawali "Warto rozmawiać"...
To były czasy!
Powiem krótko
26 Stycznia, 2012 - 00:10
DYCHA !!!
Cejrowski ma zdecydowane poglądy.
26 Stycznia, 2012 - 01:00
Bardzo nieraz ostre. Ostrzejsze i bardziej zdecydowane niż wielu dziennikarzy kojarzonych z PISem i Kaczyńskim razem wziętych. Tamtych dziennikarzy usunięto z telewizji a Cejrowski?
A Cejrowski stał się ulubieńcem koncernu medialnego wydającego TVN i TVN Style, gdzie Cejrowski ma obecnie swoje programy podróżnicze i nie tylko :-))
On zdeklarowany katolik udziela się w telewizjach, które z katolików robią sobie jaja.
Nie zastanawiające?
Aby było jasne. Nie ma nic do niego osobiście i bardzo lubię jego styl prowadzenia programów podróżniczych. W tym jest wart Oskara. :-))
---------------------
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
Zolmar
26 Stycznia, 2012 - 09:59
Pozwalają występować Panu W.C. tylko dlatego że zwiększa swoją osobą oglądalność, bo jaki byłby inny ku temu powód?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ "I jak nasi przodkowie, kiedy chwytał ich człowiek, wyrywamy swe łapy z potrzasków"
----------------------------------------------------------
"I jak nasi przodkowie, kiedy chwytał ich człowiek, wyrywamy swe łapy z potrzasków"
Przemek_K.,
26 Stycznia, 2012 - 10:31
To oczywiste bo nic tam do oglądania na wysokim poziomie nie ma. Ale dlaczego on to robi?
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
Zolmar
26 Stycznia, 2012 - 22:38
Przypomina mi to trochę taktykę Zbigniewa Herberta :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "I jak nasi przodkowie, kiedy chwytał ich człowiek, wyrywamy swe łapy z potrzasków"
----------------------------------------------------------
"I jak nasi przodkowie, kiedy chwytał ich człowiek, wyrywamy swe łapy z potrzasków"
Zolmar
26 Stycznia, 2012 - 22:47
By móc publikować swoje wiersze Herbert drukował je w komuszych drukarniach, na komuszym papierze i wydawał to w komuszych wydawnictwach i jeszcze brał od nich za to pieniądze. Herbert mimo przyjętej taktyki przez cały czas był moralnie czysty. Z tego co mi wiadomo zarówno w TVP jak i w TVN W.C. dostaje te same pieniądze
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "I jak nasi przodkowie, kiedy chwytał ich człowiek, wyrywamy swe łapy z potrzasków"
----------------------------------------------------------
"I jak nasi przodkowie, kiedy chwytał ich człowiek, wyrywamy swe łapy z potrzasków"
Zwróciłam uwagę na jedną rzecz
26 Stycznia, 2012 - 00:25
Wczoraj "pobiegałam" po serwisach zagranicznych (gdzie ja nie byłam...) i co? I nic!
Ani jednej wzmianki o ataku grupy Anonymous na strony rządowe Polski, ani jednej, najmniejszej.
Co to oznacza?
Co to oznacza?
26 Stycznia, 2012 - 01:01
Na przykład, że ataku nie było a internauci dali się podpuścić ABW lub reaktywowanej WSI po to aby wprowadzić cenzurę na informację aby utrudnić zorganizowane prawdziwe rozruchy wywołane niezadowoleniem z efektów "reform" obecnego rządu.
1. Zmiana ustawy o stanie wyjątkowym.
2. Zmiana ustawy o zgromadzeniach (rzekomo wskutek 11.11.2011)
3. Zmiana ustawy o dostępie do informacji publicznej.
4. Zakup dla policji broni akustycznej.
Szykują się na nas?
-----------------
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
Cały czas myślę, że jest to wyreżyserowany spektakl
26 Stycznia, 2012 - 23:00
[quote=Zolmar]Na przykład, że ataku nie było a internauci dali się podpuścić ABW lub reaktywowanej WSI po to aby wprowadzić cenzurę na informację aby utrudnić zorganizowane prawdziwe rozruchy wywołane niezadowoleniem z efektów "reform" obecnego rządu.
1. Zmiana ustawy o stanie wyjątkowym.
2. Zmiana ustawy o zgromadzeniach (rzekomo wskutek 11.11.2011)
3. Zmiana ustawy o dostępie do informacji publicznej.
4. Zakup dla policji broni akustycznej.
Szykują się na nas?
-----------------
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart [/quote]
Kto trzyma sznurki i pociąga za nie?
Młodzież dała się wpuścić w kanał.
polski rząd ustami Boniego kłamie
26 Stycznia, 2012 - 00:50
wywiad ze szwedzkim europosłem :
http://wiadomosci.wp.pl/title,Szwedzki-europosel-polski-rzad-klamie-w-sprawie-ACTA,wid,14198851,wiadomosc.html
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart ____________________________________________________
Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)
My tu sie "martwimy" o ACTA...
26 Stycznia, 2012 - 01:18
a nam zakładają wcale nie wirtualne akta:
http://www.polityka.pl/kraj/1523695%2C1%2Cnik-dowie-sie-o-nas-wszystkiego-lacznie-z-zapisem-dna.read
---------------------
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
Re: Cejrowski - genialnie prosto o ACTA !
26 Stycznia, 2012 - 01:53
Dzięki za ten tekst.
Przesyłam dalej.
Pozdrowienia z dużą +10. Ursa Minor
Ursa Minor
Re: Cejrowski - genialnie prosto o ACTA !
26 Stycznia, 2012 - 23:51
fajny tekst