…wysoki biały mężczyzna o nordyckiej urodzie…
Kocham teorie spiskowe i podziwiam nawet.
A za co ?, a za to, że w bardzo „wysłużbowany” sposób odwracają naszą uwagę od istoty rzeczy. A może nawet wszechrzeczy.
Na przestrzeni dziejów zawsze znajdzie się jakiś osobnik warty konsylium „Wysokiej Komisji Lekarskiej” lub inny godny wyśmiania na szpaltach rzeczonej albo innej opiniotwórczej gazety.
A mnie się tak czasem p……i w biednej główce, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Można pójść Szwejkiem i to nie jest najgłupsza droga, coś tam Hašek wiedział, kto przeczytał coś oprócz Przygód Dzielnego Wojaka Szwejka wie co mi chodzi po biednej skołatanej głowie.
Ameryka !, Ameryka !
Kraj jednego wielkiego sukcesu, powtórzono bowiem spektakularny sukces jakim było spalenie Biblioteki Aleksandryjskiej, a nawet poszli dalej. Jako Indianin za młodu nigdy im nie zapomnę „Russian Job”. A co gorsza w ulepszone wersji. Bo jakże inaczej nazwać jedną z największych akcji „Mordu Etnicznego” połączonego z likwidacją bogatych i różnorodnych kultur, które to mogły być inspiracją dla degenerującej się Europy.
Bo to Poganie byli i Bożków czcili, to Im my koce z zarazą. Tak po chrześcijańsku. Oj nakręcam się, muszę uważać. Bo za chwilę zostanę uznany za… i wyląduję w Guantanamo. Co jednak w owej Ameryce Wymarzonej najbardziej mnie śmieszy ? Otóż wiara w Wielkość, Przewagę, Doskonałość i Nieomylność. Oraz być może wiara obywateli amerykańskich w Państwo, w Państwo jako Instytucję i Ich Państwo, Dobre, a nawet Bardzo Dobre Państwo, kochające i chroniące Swoich Obywateli.Państwo, które pokonało w Swoim Niemierzonym Sprycie Komunę.
Nowa Ziemia.
Miejsce gdzie chwasty z całego Świata, nic nie ujmując wielu prawym ludziom co to za chlebem i nie tylko, gdzie najstarsze organizacje mafijne – vide Gangi Nowego Jorku, to miejsce, które jest gorsze niż Grzech Pierworodny. To tam właśnie kumuluje się Atak Klonów, tam właśnie chwasty zdusiły Kwiat, inny, być może dla nas dziwny i niezrozumiały. A co w zamian ?, kasyna i wątpliwe przywileje dla rdzennych mieszkańców. Potraficie sobie wyobrazić to co Nasza Kultura i Cywilizacja Im zgotowała. Tak, tak, wiem Holocaust. Tylko, że Naród Żydowski nie zginął i nie siedzi upokorzony w Rezerwatach. A w dodatku to właśnie Ziemia Indian stała się Ziemią Obiecaną dla Żydów. I nie jest im tam najgorzej.
Nie o tym jednak miało być. Choć kontekst jest ważny. U.S.A. jest jak Z.S.S.R., tylko znacznie do tyłu, a raczej Rosja jest do przodu.
Rosjanie to Słowianie, tylko czemu z duszą Azjaty ? Większość ludeczków myśli, że oni wódkę piją, ewentualnie pierogi lepią. A toż Oni nie zasypiają grusze k w popiele ! Od setek lat budują agenturę na Całym Bożym Świecie. Sięgnijcie do historii, wszędzie się angażowali. A ponad to zauważcie, jak im „Ością” zawsze w gardle stała Polska. Także Gruzja czy też choćby Norwegia. Rosyjskie służby, a nie Bułgarskie stały za zamachem na Jana Pawła II. Tylko jak zwykle myśliwy nie zostawił śladów. Smoleńsk był tylko Preludium, preludium do globalnej rozgrywki o powrót do Układu…, tym razem Berlińskiego. Jeden prztyczek, drugi, trzeci. Tak się sprawdza w grze. W końcu w Rosji jest wielu utalentowanych szachistów.
Nie twierdzę wprost, ani też nie Uważam, Rze to Rosja stoi za zamachem w Olso. Zanim jednaj łykniecie poprzez intubację wprost do gęsiego gardła ( bo wszakże Polacy to już gęsi i GóWno Łykają ), weźcie pod uwagę, że...
Putin siedzi i zawija w sreberka.
Dzięki Bogu zmieściłem się na jednej stronie Worda.
A teraz z innej beczki.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5394 odsłony
Komentarze
To właśnie Norwegia...
23 Lipca, 2011 - 07:51
jest konkurentem Rosji, na rynku gazu. Czy ktoś jeszcze pamięta projekt Lecha Kaczyńskiego pod nazwą "Dywersyfikacja"?....Dziś nie ma już ani Jego, ani jego projektu. Czy właśnie nie o to, Putinowi chodziło?. Pozdrawiam jwp.
Wlodeusz
23 Lipca, 2011 - 12:05
Putinowi ?, nie. Przecież on jest zajęty szerzeniem pokoju na świecie. A, że Norwegia stoi mu na drodze, to już insza inszość.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Re: Wlodeusz
23 Lipca, 2011 - 16:29
Dlatego z tego powodu w Norwegii rządzą socjaliści, komuniści i liberałowie?
Pewnie dlatego również z tego powodu międzynarodówka komunistyczna w Norwegii zorganizowała zamach na swoich własnych ludzi, poczytną lewacką gazetę oraz budynki rządowe, w których zasiada premier socjalista? Teraz słuszny gniew norweskich ludzi miast i wsi obróci się przeciwko nacjonalistom, nazistom, faszystom i innym wichrzycielom światowym... Pierwsi winni w kolejce to Putin i Miedwiediew, panowie powinni zacząć grać w lotto albo w zakładach bukmacherskich. My tutaj na prawicy wiemy przecież, kto zamordował Narutowicza, my tutaj wiemy, że za zamachem w Norwegii stoją komuniści z Rosji wywodzący się z KGB, no bo przecież kto inny, może ekstremiści islamscy albo ekstremiści chrześcijańscy? A w więzieniu siedzi biedny uczciwy żydowski biznesmen Chodorkowski już niedługo z niego wyjdzie jako bohater i wyzwoliciel Rosji, wtedy dopiero liberalna demokracja w Rosji rozwinie swoje skrzydła.
I na koniec, pytanie za sto punktów, gdzie w Europie można znaleźć karne i zdyscyplinowane mięso armatnie, które pójdzie na wojnę, jeżeli mu się tylko da odpowiedni rozkaz?
No, no Pawle T.
24 Lipca, 2011 - 13:07
Przecież Chodorkowski trzymany jest w lodówce na wsiakij słuczaj, a casus Michnika przerabialiśmy.
Rosja rusza na podbój Arktyki
23 Lipca, 2011 - 16:33
Przecież z początkiem lipca "wicepremier Federacji Rosyjskiej poinformował, że w 2012 roku Rosja zgłosi komisji ONZ rozszerzenie swych granic w Arktyce. Różne państwa (wśród nich Norwegia - podkr. moje) regularnie spierają się o granice bogatej w surowce energetyczne Arktyki." - pisała o tym Niezależna.pl
Trzeba skierować uwagę Norwegii na inne tory. Czyż można wyobrazić sobie większy zamęt, niż ten, który wywołał "prawicowy chrześcijański konserwatysta" ?
Dama Pik
Podejrzana ta prawicowość tego mordercy
23 Lipca, 2011 - 11:28
Media zaczęły mówić o nacjonalizmie, kiedy jeszcze nie znały sprawcy. Sterować lemingami jest łatwo, dotrzeć do faktycznego mocodawcy - trudno. Jeśli się okaże, że Norwegia zacznie się "silniej integrować" z UE, i przestanie podskakiwać w sprawach energetyki - będzie znaczyło, że reżyser tej masakry jest poza granicami Norwegii.
ixi band
IXI BAND
23 Lipca, 2011 - 12:07
Jak widzę, nie tylko ja zwariowałem.
Żeby to chociaż drugie dno, a tu Siódme Wrota.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Re: …wysoki biały mężczyzna o nordyckiej urodzie…
23 Lipca, 2011 - 12:15
Hmm... mieszkam w Norwegii, śledzę na bieżąco to, co mówi się w mediach. I szczerze mówiąc coś mi tu nie pasuje. Skoro sprawca tego czynu jest nacjonalistą, to czemu miałby zabić tylu młodych Norwegów? Wydaje mi się, że gdyby był bardzo anty-islamski to wpadłby do jakiegoś meczetu albo arabskiej szkoły - i tam powystrzelał ludzi jak kaczki. Prawdą jest, że to była młodzieżówka partii lewicowej, a jego poglądy są (podobno) bardzo konserwatywne i nacjonalistyczne, ale kurczę... Moim zdaniem to wszystko nie pasuje. I jako wielbicielka teorii spiskowych skłaniałabym się raczej do teorii, że sto i za tym jakiś Wielki Brat.
Pozdrawiam
Landryna
23 Lipca, 2011 - 12:24
Witaj, dzięki za komentarz. Jak widzę podzielasz moje wątpliwości, a nadto masz lepszy widok na sprawy.
"Ciemność widzę".
Pozdrawiam Cię Serdecznie
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
To chrześcijański fundamentalista. Miał pistolet i karabin
23 Lipca, 2011 - 12:16
Zanim zatrzymano sprawcę,już przekaz był jednoznaczny.Jak wyżej,swoją(?) notkę o tragedii zatytułowała "interia".Wystarczy przeczytać pod nią komentarze dyżurnych( o których pisałeś,JWP,) żeby wiedzieć ,że my katole,jesteśmy winni wszystkiemu złu tego świata.Tak piszą wszystkie lewackie merdia Dla głupich Niemcóww ichna NPD to też jest "rechts radikale".Przekaz jest klarowny i wbija sie w podświadomość bezmózgowców. Dycha ,jak zwykle.Pozdrawiam serdecznie
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
Skowronek
23 Lipca, 2011 - 12:28
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Kolejna smutna refleksja jest taka:
23 Lipca, 2011 - 12:30
media, telewizje, dziennikarze, specjaliści wszelkiej maści utracili już na dobre zaufanie tych, którym mają służyć informacją!
Nie wiem nic o tym zamachowcu, nic nie wiem o jego intencjach, ale jak cztery informacyjne stacje klepią to samo - to zaczynam się zastanawiać jakie jest drugie dno tego, co się zdarzyło.
Zero zaufania do przekazu. Tego się doigrali, a raczej długo na to pracowali.
Emir
23 Lipca, 2011 - 13:21
Niewątpliwie nie jest to zwykły atak frustrata lub psychicznie chorego osobnika. Tak jak 10 kwietnia jest cel i komunikat.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Re: Emir
23 Lipca, 2011 - 16:06
No komunikat poszdl dosc czytelny.
Adresatem jest caly swiat ale czy sadzisz naprawde, ze za tym jest "ruska sprezyna"?
A manipulacje informacjami /faktami/ prawdami przez dziennikarzy
to jeszcze cos innego
@ Drogi *jwp*.......
23 Lipca, 2011 - 12:43
Nie wiem, czy możesz mi wybaczyć, ale pierwszy raz nie czytałem twojego artykułu ...do końca. Wystarczył mi tytuł i fotka tego "Pogromcy Tygrysów ".
Zobacz jak nasz "BLONDYNEK", robi się podobny do Wołodii.
Łysięją w ten sam sposób..... od tego wzajemnego ściskania się !
Pozdrawiam Cię, *jwp*.
Marek
Maruś
23 Lipca, 2011 - 13:04
Witaj,
musu nie ma.
Jak w humorze zeszytów - Soplica miał wyrzuty na mordzie.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Norweski szaleniec?
23 Lipca, 2011 - 15:25
Koń by się uśmiał. Znam nieźle ten kraj i ludzi. Norweg specjalizuje się w przemyśle stoczniowym , drewna, połowach rybackich, łowiectwie , sportach zimowych ale żaden nie potrafiłby skonstruowac bomby, która demoluje centrum miasta. Nie ujmując nic tym wspaniałym ,mądrym ludziom to ich wiedza i wąskie specjalizacje wywodzą się z głęboko zakorzenionej , wielowiekowej tradycji. Może i strzelają do łosi ale nie do ludzi!
Tu z pewnością jest drugie i mroczne dno.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@Gaga
23 Lipca, 2011 - 16:20
W zupełności się z Tobą zgadzam. Mieszkam tutaj i też ich znam :) Oni od dziada pradziada byli pasterzami i rybakami. Jest tutaj wielu mądrych ludzi... ale oni nawet do tej pory nie mieli powodu, żeby uczyć się konstruować bomby. Niby mają skuteczną policję, jakiś tam wywiad i takie sprawy, ale sami w sobie nie są lotni do takich przedsięwzięć. Do tej pory było tutaj tak cicho i spokojnie, wszyscy uśmiechnięci i mili dla siebie. A teraz? Zobaczymy...
W ogóle zdziwił mnie ten zjazd młodzieżówki Arbeidsparti. Nie spodziewałam się, że jakiś rdzenny norweski nastolatek może być zaangażowany w politykę. Większości z nich tylko wolność w głowie ( sexualna- niebezpieczna). Niemniej to straszna tragedia. I jest w tym drugie dno, coraz bardziej jestem tego pewna.
Zjazd młodzieży
23 Lipca, 2011 - 18:14
Też byłam zszokowana , że młodzież w Norwegii przynależy już do jakiś partii. Jak pamietam, to byli to zawsze młodzi , wyluzowani nastolatkowie, szalejący na motorówkach, z sexem za pan brat( zawsze to zdrowsze niż picie piwa pod sklepem), dziewczyny dziergające na drutach, chłopcy grający na akordeonach.
Tragedia okropna, wyobrażam sobie jak oni to przeżywają, żyli jak u Pana Boga za piecem,żadnych zagrożeń znikąd.
Kiedyś byli nieufni w stosunku do cudzoziemców,od dłuższego czasu rozumieją ,że muszą popuścic zaciski, chociażby po to żeby wpuścic świeżą krew,no to mają...wpuścili...
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Re: Zjazd młodzieży
23 Lipca, 2011 - 18:38
Tak... Zawsze tacy beztroscy, po prostu szczęśliwi- w sumie nie mieli powodu, żeby być nieszczęśliwi. Kupa kasy, system w żaden sposób ich nieograniczający, ciągłe dopingowanie z każdej strony- że jeżeli się postarają to mogą w życiu wiele osiągnąć. A do tego to bezpieczeństwo, na ulicę można wyjść w środku nocy i nie trzeba się bać, że ktoś mnie zgwałci albo zabije. Ale wydaje mi się, że po wczorajszym dniu coś w nich pęknie, że już nie będzie tak fajnie jak przedtem. Miejmy nadzieję, że tylko mi się wydaje...
Vikingowie to przodkowie wspolczesnych Norwegow min
23 Lipca, 2011 - 21:23
wiec "z dziada pradziada"
za wikipedia
------Wikingowie
– "skandynawscy wojownicy, którzy od VIII wieku podejmowali dalekie wyprawy o charakterze kupieckim, rabunkowym
lub osadniczym.
W przypadku wypraw łupieżczo-handlowych mówi się o wikindze zachodniej i wikindze wschodniej. Organizatorami wypraw do krajów Europy Zachodniej byli Normanowie duńscy i norwescy (czyli właśnie wikingowie), a także mieszkańcy dzisiejszej południowej Szwecji (prowincje Bohuslän, Halland, Uppland, Skåne i Blekinge). Normanowie szwedzcy, głównie Swionowie i Goci, organizowali wyprawy do krajów położonych na wschód i południe od ich ojczyzny, docierając do Bułgarii Kamskiej, Rusi Kijowskiej, Bizancjum, a nawet Kalifatu Bagdadzkiego. Dotarli też do Ameryki (Północnej) na długo przed Kolumbem. Dopłynęli do półwyspu Labrador (wschodnie wybrzeże Kanady).
"
Wiec z dziada pradziada Norwegowie min. podbijali i lupili pol swiata
od Labradoru, Irlandie az przez nizine rosyjska do Krymu.....
Jeden z potomkow tychze "pokojowych " Wikingow
Szwed Alferd oprocz ufundowania nagrody Nobla
wczesnie dorobil sie na produkcji DYNAMITU
( posluzyl min do zabijania ... a nie tylko do celow budowlano - konstrukcyjno- wydobywczych )
Tak dla prawdy.
Jeszcze dodam, ze Wikingowie napadali na Kaszuby ,
natlukli Slowian na Pomorzu i Wolinie a dzieki dunskim Podbojom, wyspa Bornholm nie nalezy juz do Slowian tylko "pokojowych potomkow z dziada pradziada "
Re: Vikingowie to przodkowie wspolczesnych Norwegow min
24 Lipca, 2011 - 00:13
Tak, to wszystko jest prawdą. Tylko oczywiście nie wszyscy podbijali świat, wypływając na szerokie wody nieznanych mórz. Napisałam to, co widzę codziennie od ponad dwóch lat- nawet mając takich przodków większość z nich nie ma ochoty na przygody w wielkim świecie. A tym bardziej konstruowanie bomb. Poziom tutejszego szkolnictwa zostawia wiele do życzenia, a uczniów, którzy mają ambicje na studia i wielką karierę jest niewielu, choć coraz więcej. W wielu dziedzinach życia Norwedzy " muszą jeszcze dorównać Europie". Większość z moich rówieśników wybiera szkoły zawodowe i spokojną pracę w ojczyźnie.
Kraj rozwija się dynamicznie, nie mogąc narzekać na finanse. Choć Norwedzy po prostu nie chcą tutaj wielkiego świata, oszczędzają pieniądze dla przyszłych pokoleń.
A tak w ogóle to bardzo wielu Norwegów ma słowiańskie korzenie, więc to nie jest tak, że to tylko Wikingowie. Tyle w temacie.
Landryna i Gaga
24 Lipca, 2011 - 16:18
Dzięki za interesujące informacje i opinie.
Pozdrawiam Serdecznie
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
@jwp
24 Lipca, 2011 - 16:50
Ależ nie ma za co :)
Ja również pozdrawiam
Landryna
24 Lipca, 2011 - 22:51
Jest, jest.
Może masz wiedzę na temat gangów motocyklowych w Skandynawii. To ciekawy temat.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
@jwp
26 Lipca, 2011 - 01:31
Hmm... nie, niestety nie wiem nic na ten temat. Skandynawowie to zapaleni motocykliści. Wiem, że ojciec mojego kolegi, Polak oczywiście, należy chyba do największej na świecie organizacji zrzeszającej Harley'owców- z siedzibą w Norwegii. Ale pewna nie jestem. W każdym razie co kawałek można zobaczyć tutaj kogoś na motorze. Tyle, że jeżdżą wolniej niż Polacy :)
Pozdrawiam
Wydarzenie bez wątpienia bulwersujące,
23 Lipca, 2011 - 20:31
ale żeby tak od pierwszego strzału rozszyfrować "kto za tym stoi i na czyj młyn ta woda", no no.. Przypomina mi to pierwsze reakcje na kradzież Arbeita Machta Freia. Tak z 85% internautów było przekonanych, że to Mossad, coby nas skompromitować. Sam się do tego skłaniałem i dostałem nauczkę. A tu czysty nordycki prawicowiec miałby robić na rękę panu Putinu... i poszerzać jego terytorium? No może, ale że też chłop nie dostał profesjonalnego wsparcia i bomby musiał klecić z nawozu?
Ale ale, członkowie tej młodzieżówki, przynajmniej ci których widziałem w tivi, jacyś tacy smagli byli wyłącznie. Na moje, to wystarczy aby jakiegoś norweskiego Rosiaka doprowadzić do szewskiej pasji.
Wicenigga
24 Lipca, 2011 - 16:24
Nic nie rozszyfrowałem, to tylko pewnego rodzaju dywagacje.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Oczywiście
25 Lipca, 2011 - 18:17
nie Rosiaka jeno Rysia C. Walnąłem niedopuszczalnego bronka :(
Sprawdzam gdzie jeszcze.
Re: …wysoki biały mężczyzna o nordyckiej urodzie…
24 Lipca, 2011 - 13:14
może masz rację ,a może się mylisz.
adamusadamus75
24 Lipca, 2011 - 16:20
Witaj,
nie wykluczam jednego i drugiego.
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.