Co wybieramy?
To pytanie może Państwa zaskoczyć, co, a nie kogo. Ale dla mnie to sprawa ważniejsza. Czy wybieramy demokrację (po stalinowsku faszyzm) czy socjalizm (po stalinowsku demokrację). Nie udało się Polsce oczyścić od razu cuchnącego chlewa, pozostawionego w spadku po sowieckim w istocie
PRL
ponieważ większość jego mieszkańców miała grzeszki na sumieniach (a spora jego część legitymacje PZPR pod siennikiem). Z tego powodu dekomunizacja Polski była równie niemożliwa, co denazyfikacja Niemiec. Nierozliczeni przestępcy przebrali się za „demokratów” i przyjaciół „wolnej Europy”. Tymczasem
Zachód
okazał się w istocie komuną obrządku brukselskiego, czyli inaczej niż w haśle Lenina „rady i elektryfikacja” lecz „komuchy i kapitał”. By namieszać ludziom w głowach, komuchów i kapitał sprzedawano jako demokrację, a wolność pomijano, zaliczając ją do wartości faszyzmu, który należy zniszczyć, jak to chciał
Wielki Stalin
w Europie od Władywostoku po Lizbonę! Rewolucja 68’ roku (na Zachodzie, nie mylić ze studenckimi zadymami w Polsce) doprowadziła do zwycięstwa marksizmu-debilizmu na zachodnich uniwersytetach, nie zasługujących na tę nazwę. Teraz czeka nas arcytrudna walka o wolność i niepodległość.
https://wpolityce.pl/tygodniksieci/712994-prawybory-w-pis-stawka-jest-po...
Jan Bogatko
Ps.: wybory prezydenckie w Polsce będą jednym z etapów tej walki. Udało się w USA, to i uda się nam. Ale musimy wiedzieć o co walczymy i tłumaczyć to wszystkim wokół. Że Cię nazwą faszystą? Nie przejmuj się tym! To wyróżnienie, to order, z którego masz prawo być dumny. Cała Prawa Strona w Polsce powinna poprzeć jednego kandydata. I wygrać te wybory. A potem następne, te do Sejmu. I pozamiatać po komunie raz na zawsze! Tym razem bezpardonowo.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 743 odsłony
Komentarze
komunizm to ideologia wroga ludzkości
21 Listopada, 2024 - 17:13
Wszyscy się obrzucają "faszystą", a co nam złego zrobił faszyzm?
Co nam złego zrobił Mussolini?
Co nam złego zrobił Franco?
Co nam złego zrobił Pinochet?
Co nam złego zrobił Milkós Horthy?
Sądzę, że niewiele, a ten ostatni zrobił nawet wiele dobrego.
Dla jasności, nazizm to wariant komunizmu, zaś Adolf Hitler był komunistą. A jego dziadek był ... no sami państwo wiecie, ja nie powiem, bo mnie jeszcze jakaś fundacja o nieprzejrzystych wydatkach oskarży o antysemityzm.
Bruksela to siedliszcze komunizmu.
Polexit. Polecam.
Powiem jeszcze słowo 'murzyn', na wszelki wypadek, jakby mieli go zakazać.
Евросоюз, идите вы в жопу!
Podpisuję się pod tym wpisem.
21 Listopada, 2024 - 17:19
Podpisuję się pod tym wpisem.
Pozdrawiam,
ale: Pinochet, Framco i Horthy to po prostu demokraci.
Jan Bogatko
Miklos Horthy dał nam broń, dzięki której odparliśmy kałmuków
22 Listopada, 2024 - 20:47
w 1920! I za to powinniśmy być mu wdzięczni!
Postawię pytanie.
21 Listopada, 2024 - 17:27
Pytanie sięgające krok dalej w przyszłość, dzień, miesiąc, rok albo kadencję wygranego prezydenta czy sejmu, rządu i tak dalej.
Pytanie brzmi: Z kim albo kto ma pozamiatać Polskę, wymiatając tę odrodzoną komunę, tych zdrajców ale przede wszystkim agenturę?
Bo było ostatnie osiem lat pełne mamienia nas obietnicami. Przypomnę o reformie sądownictwa, któr już nie czkawką nam się odbija ale pełnym - przepraszam - rzygiem. Albo ustawa medialna, która miała (chyba?) zredukować wpływy obcych, czytaj niemieckich sił antypolskich na Polaków.
I właśnie tu tkwi sedno problemu. Obietnice nie zostały spełnione. A co za tym idzie nie zrobiono nic co by umocniło wpływy Polaków na własne państwo, jak ono funkcjonuje, jak jest skonstruowane.
Ja mogę zrozumieć że pierwsza kadencja była obarczona błędami, delikatnie to nazywając. Ale że nie wyciągnięto wniosków z doświadczeń i obserwacji i nie zrobiono tego w drugiej kadencji… Tego nuż zrozumieć nie sposób. Ale nie o moje zrozumienie tu idzie.
Tu chodzi o krótkowzroczność. Polityków. Bo przecież naiwna wiara w rządzenie przez kilka kadencji z rzędu należy między bajki włożyć. PiS nie zrobił tego co było najważniejsze dla Polaków. Nawet jeśli duża ich część nie maiła świadomości takiej potrzeby to, należało to zrobić z pełną determinacją. PiS także się nie rozliczył z tego co stanowi obciążenie dla nich a teraz zbiera tego owoce w postaci panicznego szukania dna. Czyli na ile i komu Polacy uwierzą po kadencjach Dudy. Który nie ma powszechnie przyjętej dobrej opinii. Ale przecież OPINIE zwykłych, zagonionych swoimi sprawami ludzi kształtują… No WŁAŚNIE!!! Media! A czyje są media? Czyje są media, tego są ich słuchacze, widzowie albo internauci.
Wniosek jest jeden. Za słabo i za późno!
Na co? Na wszystko czego zaniechano.
Dlatego zdałem pytanie: Z kim mamy zamiatać bezpardonowo Polskę? Z tymi których określano, słusznie jako miękiszony? Kolejny raz?
Nie, ja nie głosuję na Konfę albo inny ZSL. Nie ma żadnej trzeciej drogi ani nogi. Jest tylko kwestia tego czy PiS jeśli zdobędzie władzę w kolejnych wyborach, pozwoli prezydentowi wypisać się z partii bo chce być prezydentem wszystkich, czyli zdrajców i ich ofiar też? Albo zawetuje jakieś ustawy bo mu jakaś pani powiedziała, że tak trzeba a jeszcze jakiś były mundurowy mu doradził?
Przepraszam ale ja mam już tego dosyć. Ja oczekuję facetów z jajami którzy nie wystraszą się jakichś szemranych facetów w hałatach. A jeśli już dojdzie do takich tajnych rozmów to zostaną one rozbrojone publikowaniem ich wszystkim nam, ujawniając wszystkie szczegóły, wszelkich szantażystow, ucinając wszelkie teorie spiskowe te fałszywe i te prawdziwe w czasie których umawiano się z kimś za naszymi plecami, a potem słyszeliśmy wykręty obrażające ludzki rozum. Dosyć tego!
Nigdy nie jest za późno,
21 Listopada, 2024 - 18:45
Nigdy nie jest za późno, jeśli mamy wolę zwycięstwa.WOLA jest najważniejsza, ważniejsza nawet od broni. Nie poddawajmy się, nie ulegajmy ich propagandzie.Pociągniemyx wielu za sobą.Skąd słowa hymnu: ...póki my żyjemy?
Jan Bogatko
Dostałem minusa!
21 Listopada, 2024 - 21:32
To bardzo dobrze! Cieszę się gdyż dowodzi to mojej całkowitej celności spostrzeżeń. Nic tak nie nobilituje jak krytyka od adwersarzy. Nienawidzę komuchów i gdybym mógł… Domyślni wiedzą co mam na myśli. Zwłaszcza teraz, po tylu latach od rzekomego upadku komuny, z powodu zawodu jaki osobiście odczuwam z tego powodu. Szkodnictwo jakie wyrządza nam, Polakom wszelka swołocz o rodowodzie komuchowym, agentura obu wrogów, wzbudza moją odrazę i chęć odpowiedniego odreagowania i ukarania ich. Oczywiście moja złość jest tyle szlachetna co bezsilna. Tyle jeśli chodzi o ten minus.
Tak Zło Się Rozprzestrzenia
22 Listopada, 2024 - 06:33
Nie mam zbyt wiele czasu na dłuższą odpowiedź, ale poniższy wpis Pański mnie do tego sprowokował::
- "Bo było ostatnie osiem lat pełne mamienia nas obietnicami. Przypomnę o reformie sądownictwa, która już nie czkawką nam się odbija ale pełnym - przepraszam - rzygiem. Albo ustawa medialna, która miała (chyba?) zredukować wpływy obcych, czytaj niemieckich sił antypolskich na Polaków...."
"Osiem lat mamienia na obietnicami" - to brzmi jakby napisał ktoś z Konfederacji lub lewicy, bo tam jest tak samo dużo jadu przeciwko partii, która jak żadna inna w historii Polski spełniła wiele obietnic wyborczych wobec POlaków i wywindowała Polske do grupy G20 najlepiej rozwiniętych gospodarek świata podczas gdy Tusk potrzebował 6 miesięcy aby nas wyrzucić do grona 25 teraz a KOofederacja spiskowała z KODem jak obalic PIS (taka to prawda o tej "prawicy").
"Rzygiem," - to też element lewackiego odwoływania sie do negatywnych emocji, które mają "efektowniej" atakować PIS - coś a la osiem gwiazdek. .
Jak rozprzestrzenia się zło? Poprzez zniekształcanie prawdy i podawanie faktów w taki sposób aby poprzez ogólnikowe podejscie do faktów przedstawić je w takim świetle, które poprze dany punkt widzenia, tzn. poprzez nieuczciwe usunięcie pewnych elementów prawdy, które towarzyszyły faktom czy zjawiskom. Nasze lewacko-liberalne media są w tym mistrzami co doprowadziło do skłócenia POlaków (np. der Onet, TVN, Wybiórcza, WP.PL). .
Co Pan pominął w tym cytacie? Ano to, że Unia wraz ze zdrajcami, którzy teraz tworzą Koalicję Bandytów przez te wszystkie lata zaciskała pętlę na szyji rządowi Zjednoczonej Prawicy odmawiając KPO i robiąc histerię na całą Europe. To sie nie wydarzyło gdzieś w rogu Europy i nie przez jeden miesiąc czy nawet rok czasu. Więc dlaczego Pan to POminął?
Ustawa medialna - została zablokowana przez PAD, który sie może przestraszył Amerykanów i lewaków, którzy w liczbie ok 200 (o ile dobrze pamietam) napisałi do niego list w tej sprawie... same lewackie celebryty - apelujac do niego o "roztropność." Prezes mówił wtedy o nożu w plecy z jego własnego obozu.
Ale to według Pana wina PISu? Czy Pan też myśli, że PAD to "długopis"? Szkoda, że się nim nie okazał właśnie odnośnie tych kluczowych kwestii, bo przez jego strach i beżmyślność teraz zaliczamy upadek Polski.
Pytanie tylko- dlaczego eleminuje Pan te ważne fakty dla obiektywnego spojrzenia na prawdę? Bo wspiera Pan lewactwo czy Konfederację Zdrajców co w der Onet mówili, ze Konfederacja powinna zawrzec pakt strategiczny z KODem aby odsunąc PIS od władzy (Winnicki) a Bosak uważa do dzisiaj, że PIS to konkurencja więc PO co ich wspierać? Bo im nie o POlskę chodzi ,ale o bycie przy korycie i wyrżnięcie prawicowej konkurencji. Tak a propos - Konfederacja - moim zdaniem - to polityczna prostytuka, tak jak PSL lub POlska 2050.
Szkoda tylko, że Pan pomija to co ważne w tych ogólnikowych i anty-pisowskich komentarzach - bo w ten sposób jest Pan nosicielem złą - tak jak robią to nasi "dziennikarze" w polskojęzycznych mediach. A szkoda, bo jest tego uż tak dużo. I może Prezes słusznie mógłby znowu nazwać to nożem w plecy... problemem Polski teraz to jest to, że mamy zbyt dużo takich - przepraszam - "nożowników."
Pzdr. .
P55
Takie właśnie wpisy mnie
25 Listopada, 2024 - 11:05
Takie właśnie wpisy mnie najbardziej irytują, bo opierają się na wypaczonym obrazie rzeczywistości społecznej, z którym ja tu i w salonie24 walczę od lat.
Polityka odbywa się w realnym, złożonym kontekście społecznym, zdominowanym przez szeroką sieć rozmaitych interesów i uwarunkowań.
Naiwna jest wiara, że wystarczy mieć rację, ogłosić ją i za dotknieciem czrodziejskiej różdżki, wszyscy za nią pójdą w jednym szeregu. Żeby odnieść sukces, trzeba się zmobilizować i zmobilizować także najbliższe i dalsze otoczenie i walczyć. Ale przede wszystkim trzeba mieć prawdziwy ogląd sytuacji.
Piszą o tym nobliści, Acemoglu i Robinson.
"Nierozliczeni przestępcy" z
21 Listopada, 2024 - 18:45
"Nierozliczeni przestępcy" z sowieckiego nadania przebrali się za lyberałuf i bizmesmenuf, bo taki był układ pod patronatem USA (Reagan) koncesjonowanej łopozycji z owymi przestępcami.
solidaruch80
tylko po polsku
21 Listopada, 2024 - 19:27
My nie powinniśmy niczego wybierać, a jedynie wybrać się z powrotem do naszych korzeni. Należałoby podjąć to, co przerwała II wojna światowa i dekady komuny. Jest z czego czerpać, jest się czym inspirować i motywować. Nasi przodkowie po 123 latach nieistnienia Polski potrafili w niespełna 20 lat z popiołów wskrzesić dynamicznie rozwijający się kraj o bardzo ambitnych planach. Żadna Unia nas wtedy nie uświadamiała co mamy robić dla naszego dobra. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy aż takimi nieudacznikami, nie dajmy się prowadzać na smyczy. Te geny i ten duch, które na przestrzeni wieków pozwoliły nam przetrwać do dzisiaj, nosimy w sobie, każdy z nas. Tego nie da się wykarczować wbrew naszej własnej woli. Wygląda na to, że Polak wszędzie wszystko potrafi, tylko nie w Polsce. Część społeczeństwa dała sobie wmówić i to wmówienie nawet polubić, że są ofiarami, o których powinni się inni troszczyć, najlepiej ci w Berlinie lub ci w Brukseli. Po rozbiorach wiedzieliśmy co robić i jak się trzeba zachować, wystarczy do tego powrócić i nie czekać na łaskę tych bardziej zamożnych, bo przecież nie mądrzejszych.
Jako mat rezerwy z Pomorza znam się na zamiataniu. „... ten nie zna życia, kto nie służył w Marynarce, przy betoniarce ...” Do zamiatania sama miotła nie wystarcza. Trzeba mieć jeszcze energię, żeby móc tą miotłą wywijać. Innymi słowy, nowy prezydent jeżeli nie będzie miał zaplecza, to nie pozamiata. Mam na myśli zaplecze w postaci jakiegoś mocarstwa, np, USA. Jaruzelowi służyły Sowiety za zaplecze, Tuskowi służą Niemcy energią do zamiatania w Polsce. Nam nie udało nam się niestety stworzyć polityczno-gospodarczego zaplecza w postaci projektu Trójmorza, czy w postaci Grupy Wyszehradzkiej. To byłaby przeciwwaga do zakusów Brukseli oraz polisa ubezpieczeniowa na przyszłe, burzliwe lata. Nie tylko dla nas. Podobnie osamotnieni byliśmy w przeddzień II wojny światowej, ale tego wtedy nie wiedzieliśmy. Teraz wiemy. Wiara we własne siły i budowa zaplecza politycznego powinny być naszym priorytetem od dzisiaj. Jesteśmy w lepszej pozycji niż Polska w 1920 roku, ale czy potrafimy to wykorzystać? „Kto w cuda nie wierzy, ten nie jest realistą”, rzekł niegdyś David Ben-Gurion.
Zgadzam sie z pańskim punktem
25 Listopada, 2024 - 11:07
Zgadzam sie z pańskim punktem widzenia całkowicie.
... bo zawsze -k...wa - wybieramy mniejsze zło!
21 Listopada, 2024 - 20:48
ach, PIS jest jaki jest, ale to nasza partia, a tamci, to cho cho, tamci to samo zło.
Czy może być mniejsze albo większe zło? Czy można być częściowo w ciąży? W obu przypadkach jest jednakowa odpowiedź. To nie obcy dokonują w Polsce wyborów, to my tak sobie każemy. My! ja, Ty, red Bogatko, Solidaruch, Głowiak, Polaris, Ronin, Gawrion, Ha-Dek i każdy piszący tutaj. Tak, to my ich wybieramy, bo tak będzie lepiej, bo nie chcemy stać tam gdzie stało zomo. Racja, nie chcemy, ale puknijmy się w głowę. Od trzydziestu z górą lat mamy to co mamy. Za następne kilka, kilkanaście lat, gdy powymieramy, nasze dzieciaki, a później nasze wnuki nawet nie będą miały bladego pojęcia o co idzie , bo niby skąd, nie znają PRLu, nie znają komuny, nie maja bladego pojęcia o co idzie gra, więc stoją na straconej pozycji.Będą przeświadczeni, że tak musi być.
Czy my musimy wybierać kogoś z powycieranymi kolanami od klęczenia przed namiestnikiem czy to niemieckim, czy jankeskim, czy rosyjskim, czy pisowskim?
Czy nas nie stać na to aby wybrać człowieka, który nie jest z paczki, który nie liczy na to, że w nagródkę pojedzie na delegację do Eurokołchozu.
Dlatego póki mamy czas, bo to co nas czeka to jeszcze dopiero za pół roku, więc poszukajmy. Może należy zaapelować do Witka Gadowskiego, do Rafała Ziemkiewicza, do red Mazurka do ... sam nie wiem do kogo jeszcze, aby także szukali mają większą silę głosu niż my, gdyż nas czyta 100 albo 105 osób, a ich tysiące. Niech szukają, niech krzyczą. Na pewno nie będzie gorzej niż jest, więc mamy szansę na poprawę, mamy szansę na przełamanie bezsilności. Tylko walczmy, jak nasi antenaci sprzed 123 lat.
Apoloniusz
Tu mam pewne zastrzeżenia co
25 Listopada, 2024 - 11:04
Tu mam pewne zastrzeżenia co do realizmu, więć powtórzę komentarz, który jest wyżej.
Takie właśnie wpisy mnie najbardziej irytują, bo opierają się na wypaczonym obrazie rzeczywistości społecznej, z którym ja tu i w salonie24 walczę od lat.
Polityka odbywa się w realnym, złożonym kontekście społecznym, zdominowanym przez szeroką sieć rozmaitych interesów i uwarunkowań.
Naiwna jest wiara, że wystarczy mieć rację, ogłosić ją i za dotknieciem czrodziejskiej różdżki, wszyscy za nią pójdą w jednym szeregu. Żeby odnieść sukces, trzeba się zmobilizować i zmobilizować także najbliższe i dalsze otoczenie i walczyć. Piszą o tym nobliści, Acemoglu i Robinson. Ale przede wszystkim trzeba mieć prawdziwy ogląd sytuacji.
trochę prawdy
22 Listopada, 2024 - 07:16
tak to prawda, że tacy idioci jak Wałęsa i kilku jego UBeckich donosicieli z Magdalenki i tz. okrągłego stołu, zrobili koryto dla komuchów i żydów udających wtedy wielkich przyjaciół Polski. Geremek, a w zasadzie żydowski szkodnik Lewertow, który publicznie mówił "jak ja tych Polaków nienawidzę", był głównym doradcą Wałęsy i przewodniczącym w wielu tamtejszych przedsięwzięciach. Kolejny "super Polak" sędzia Strzembosz, który zrobił wszystko aby nie rozliczyć komuszych sędziów to jego słynne zdanie "sędziowie oczyszczą się sami..." no właśnie widzimy jak to działa, że dzisiaj głównym "macherem" jest ukraiński bękart Bodnar, którego rodzinę przesiedlili żołnierze w "Akcji Wisła", bo pomagali mordercom z UPA. Tusk i Kaczyński są również zgniłymi jabłkami tamtych czasów, jeden "liczył głosy", obalając rząd porządnego faceta, drugi jak pelikan łykał wszystko podpisując "traktat Lizboński" i tak w kółko. Cały czas te same mordy, te same nazwiska i tchórzostwo narodu Polskiego przed wyborem kogoś innego, młodszego, sprawniejszego umysłowo, odważniejszego, który nie będzie wahał się powiedzieć "nie", "veto"... Wiara i kretyńska naiwność tych, którzy od wielu lat oddają głosy na tych samych kłamców, którzy już dostali szansę (nie jedną, a kilka) aby udowodnić, że chcą dobrze .... nie, że robią dobrze dla Polski, jest w ręcz chora. Nam potrzeba w tej chwili takich polityków jak Dmowski, Piłsudski, jak ci z rady regencyjnej, bo bez polityków z "jajami" i bez determinacji, że interesy Polski są najważniejsze !! nie będziemy w stanie pozostać niezależnym od innych Państwem, będziemy już zawsze lizać dupy UE, USA, żydów, ukraińców i niemców
sopociak
Nie da się być całkowicie niezależnym.
22 Listopada, 2024 - 08:29
Gdy się mieszka u zbiegu dróg.
Wszyscy wokół chcą ci zabrać możliwość regulacji przepływu dóbr, zwłaszcza nich. Oraz choćby zapanować nad tobą.
Duma? Tak! Uczciwość? Tak! Słowność? Tak! Cnoty? Tak! I do szamba historii. Bo te cechy w tzw.poli( tfu!!! )tyce są wyrokiem śmierci. Pięknie jest śpiewać"Ojczyznę Wolną... ". Kolejny raz? Za jaką cenę?
To jak że zwycięstwem wyborczym. PiS- w sumie partia socjalistyczno/ populistyczno( bo dla ludzi nie garstki wieprzów w budionówkach i pickelhaubach )/ o zacięciu patriotycznym, wygrał wybory. Ale w zdradzieckiej grze tancerzy koryta nie ma Honoru, Boga ani Żadnej Ojczyzny. Jeśli mamy mieć Jakąkolwiek szansę. Bo w razie czego sfałszują wybory, wypowiedzą wojnę Putinowi, ogłoszą jakiś stan.
Musimy być stokroć bardziej bez zasad. Przepraszam. Honorem i godnością jeszcze się nikt nie najadł. A chodzi po prostu o przetrwanie. W takim układzie żaden Czarnek czy Mentzen nie da rady. Tu trzeba Naszego odpowiednika( pomijam nazwisko tego **SS** ).
Bezczelnego, bez skrupułów. Mającego za plecami choćby wpływający kontyngent US Army( możliwość ). Choćby pod pozorem ochrony terenu pod budowę bazy. Koniecznie tuż przy szkopskiej grenze. Żeby popuścili. Dopóki Właściwy Donald jest w pierwszym pędzie, Trzeba to załatwić!!!! Panie Tarczyński!!!! Do roboty!
Panowie i Panie z cyberwywiadu i NSA. Do roboty. Jeśli tu powstanie Jewrosojuz, Na Pewno będzie może śmiesznym. Na początku. Ale Wrogiem. Big Bolszewią rodem z Wiecznej Wojny"Roku 1984".
Dr.brian
trzeba mądrej niezależnej głowy, a nie łba świni
22 Listopada, 2024 - 09:53
Ale da się na tym rozstaju dróg BARDZO DOBRZE ZARABIAĆ I ŻYĆ W LUKSUSIE.
solidaruch80
masz rację, a nie nadstawiać się każdemu kto akurat przechodzi .
22 Listopada, 2024 - 11:44
... i później biadolić, że bida z nędzą, więc głosujcie na nas. Rzygać się chce.
Apoloniusz
Głupstwa pan wypisuje.
25 Listopada, 2024 - 11:12
Głupstwa pan wypisuje.
Cywilizacja ludzka opiera się na konstrukcji przestrzeni społecznej, w której kluczowymi wymiarami są, mówiąć nieco metaforycznie - prawda, miłość i wolność, które to relacje znalazły najpełniejszy jak dotąd wyraz w cywilzacji chrześcijańskiego Zachodu.
Liberałowie od tych zasad odeszli wywołując ogromny kryzys cywilizacyjny a pan nawołuje nas do pójścia w ich ślady ?
Nie nadstawianie się.
22 Listopada, 2024 - 12:39
Absolutny brak skrupułów. Bez myślenia o tym by zrobić dobrze wrogom. Choćby za cenę ich zdrady i nie dotrzymywania umów.
Musimy być jak lis, wąż. Przebiegły. Pamiętający krzywdy bo bezrozumne przebaczenie Zawsze się zemści.
Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz. Niemcy ponad wszystko...
Jeśli zdrowy nacjonalizm i polonocentryzm wreszcie nie będą wiodącą i realizowaną ideologią, zginiemy.
Nie litujmy się nad naszymi wrogami w imię spaczonej godności i honoru.
Tak nam dopomóż Bóg.
Dr.brian
PRAWA STRONA
23 Listopada, 2024 - 09:48
Kiedyś w normalnym polskim języku mówiliśmy o zwykłych porządnych ludziach, że ten albo tamten jest człowiekiem prawym. Ktoś, kto jest człowiekiem mądrym, uczciwym, rzetelnym i gotowym na wielkie poświęcenie w słusznej sprawie, a gdy coś mówi, to tylko prawdę, a gdy coś robi, to całym sercem - to wiemy, że ten ktoś jest człowiekiem prawym.
A więc gdy słyszę o prawicy albo o lewicy, to wiem, że nam wcale nie zależy na politycznym zwycięstwie lecz na sukcesie ludzi prawych. O politycznej lewicy wiem, że jest to szatańska armada kłamców i wydrwigroszy. I chciałbym wierzyć w to, że prawa strona jest miejscem dla ludzi prawych!!!
michael
O to właśnie chodzi.
25 Listopada, 2024 - 11:13
O to właśnie chodzi.