Smoleńsk - dowody są zbędne
Minęła 10 rocznica tragedii smoleńskiej. Z tej okazji wyprodukowano wiele tekstów szydzących z poczynań Antoniego Macierewicza i jego współpracowników, których celem było ustalenie prawdy o przyczynach katastrofy i jej rozmiarach.
Winni tego dramatu, niemającego równego w historii powojennej Polski, metodycznie i skrupulatnie zniszczyli dowody materialne dokonanego zamachu. Zebrane resztki wraku samolotu zamknęli na klucz, szczątki te starannie umyli, uniemożliwiając rzetelne badanie pozostałości samolotu. Sfałszowali nagrania czarnych skrzynek. Czy trzeba więcej?
Bieg wydarzeń jednoznacznie wskazuje na winowajcę i sprawcę ohydnego mordu na tak wielu znakomitych Polakach. Nie potrzeba niekończących się badań i dociekań. Wystarcza do tego proste, logiczne rozumowanie.
Gdyby Putin i jego chłopcy mieli czyste sumienie, powiedzieliby Polskiemu Narodowi: Bracia Polacy! Jest nam skrajnie przykro, tragiczna śmierć Waszego Prezydenta i pozostałych uczestników lotu, to dramat niebywały. Współczujemy i zapewniamy, że zrobimy wszystko, by ustalić przyczyny katastrofy i dotrzeć do prawdy.
Stawiamy do Waszej dyspozycji wszelkie materiały niezbędne w śledztwie, deklarujemy wszechstronną pomoc.
A czego byliśmy świadkami?
Zaledwie kilkanaście godzin po eksplozji samolotu Wladimir Putin i Donald Tusk z drwiącym uśmiechem na ustach wykonali gest „Żółwika”. Wszyscy to widzieliśmy.
Czego trzeba więcej, by rzecz stała się bezdyskusyjna?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 1266 odsłon
Komentarze
Dowody są zbędne...
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
17 Kwietnia, 2020 - 16:01
Verita
Logika to także dziedzina akademicka.
17 Kwietnia, 2020 - 16:34
Niektórzy, nie wskazując palcem, zostali skrzywdzeni od maleńkości - nikt nie wymagał od nich samodzielnego myślenia, wystarczało bezmyślne powtarzanie cudzych opinii.
Najbardziej biedni, skrzywdzeni pozostają uczniowie komunistycznych mentorów, których to opinie nadal powtarzają, nie umiejąc zdobywać własnych poglądów i budować wniosków. Mamy powyżej przykład takiej spaczonej, ciasnej mentalności, doszczętnie pozbawionej logiki.
Czym skorupka za młodu nasiąknie...
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
przepraszam Autora za te bezmyślne
17 Kwietnia, 2020 - 17:41
minusy,wiele mówią o anonimowych pałkarzach
pozdrowienia
gość z drogi
"Logika to także dziedzina akademicka."
17 Kwietnia, 2020 - 17:45
szanowna @Katarzyno :)
moje pokolenie miało ją już w 10 klasie LO :)
serdeczności poświąteczne
p.s
mnie wciąż nurtuje pytanie na temat rozmów Tuska z Putinem na sopockim molo,tyle to już lat i nic
ani jedno ani drugie nic powie ,mogliby pa ruski,no chyba,ze tusku woli po szwabsku
jeszcze raz serdeczne pozdrowienia :)
gość z drogi
Kochana Gościu z Drogi!
17 Kwietnia, 2020 - 19:41
Ja też jestem z pokolenia uczonego w liceum logiki. Zresztą w pewnym czasie słuchałam jeszcze wykładów z logiki w "wykonaniu" późniejszego (obecnie - już byłego!) prezydenta Wrocławia, Dudkiewicza. Muszę przyznać, że nie były "powalające" a dodam, że w tym samym czasie wykładał on logikę na KUL-u.
Cóż - uczelnie jeszcze się nie "oczyściły" z komunistycznego spadku czy zatrucia.
Ale zarówno ludzi wykształconych umiejących rozumować logicznie, jak też logicznie myślących ludzi ze zdrowym rozsądkiem mamy w Polsce bardzo wielu.
Za bezmyślne minusy ja także przepraszam Autora wpisu, a Ciebie, Autora i wszystkich zdrowo myślących na Blogu bardzo serdecznie pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Katarzyno,
17 Kwietnia, 2020 - 17:44
nie można wymagać umiejętności logicznego myślenia od kogoś kto jest bardzo podobny do "Bolka", jest "za, a nawet przeciw". Przecież to Verita przesyłała pozdrowienia dla jakiegoś "Przeciw", który nazwał Żołnierzy Niezłomnych bandytami.
Pozdrawiam
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
@Roman z USA
17 Kwietnia, 2020 - 17:49
na szczęscie jestem tu raczej rzadko,więc "czeguś takiego" na szczęście nie czytałam,pozdrowienia
gość z drogi
Materiału dowodowego jest
17 Kwietnia, 2020 - 23:42
Materiału dowodowego jest więcej niż potrzeba. Lepiej żeby go nie było ale jest. Leży w grobach.
Sekcje preprowadzono, również części ubrań, wszystko to poszło do zagranicznych laboratoriów. Dwa lata temu?
Gdzie są wyniki i jakie one są?
Był wymuch to ślady pozostały na ofiarach. Czemu zaległa cisza?
Dowodów jest wiele,
18 Kwietnia, 2020 - 20:05
a jednym z nich jest 60 tysięcy części samolotu rozrzucone w promieniu 2-ch kilometrów, to stwierdzili to polscy archeologowie.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
@Roman z USA
18 Kwietnia, 2020 - 21:07
"Dowodów jest wiele....."
Tak, to prawda.
Wielu dostrzega to co pokazały nam nagrania i zdjęcia z pobojowiska, ale wyciągają z tego błędne wnioski na temat tego co tam się stało.
Jedni, ci zwolennicy Anodiny i totalnych zdrajców, wierzą zbrodniarzom, bo nienawidzili śp. Prezydenta i PIS-u i to im wystarcza za dowód na CFIT z winy pilotów , śp. Prezydenta i PIS z J.Kaczyńskim na czele.
Ci drudzy uwierzyli narracji A.Macierewicza i ZP i zamachu na Siewiernym w wersji wybuchowej i to im wystarcza.
Nie są w stanie samodzielnie dochodzić do prawdy i oceniać te wydarzenia w szerokim aspekcie tła tych wydarzeń.
Nie zauważyli zmiany poglądów A.Macierewicza na to wydarzenie, nie mówiąc by zastanawiali się na przyczyną tej zmiany.
Jeszcze na początku maja 2010 roku A.Macierewicz tak pisał bardzo sensownie, w tekście dla Gazety Polskiej zatytułowanym "Droga do Smoleńska":
(...)
Kaczyński wraz z niepodległościową elitą znalazł się w wirze wielkiej rosyjskiej operacji odzyskiwania wpływów na obszarze dawnego imperium, i to w uzgodnieniu z Niemcami oraz za zgodą rządu Donalda Tuska. Była to w istocie gigantyczna pułapka, która zatrzasnęła się 10 kwietnia wraz ze startem Tu-154 o godzinie 7.20 czasu warszawskiego.
(...)
https://www.rodaknet.com/rp_art_4708_czytelnia_macierewicz_skuteczny_lech.htm
Słusznie uważał to wydarzenie operację nie tylko z udziałem Rosji o Putina, ale widział współdziałanie z Niemcami(rolę USA widział jako nieobecnego, zajętego problemami BW i Azji(Afganistan, a przecież w tym czasie to USA prowadziły politykę resetu z Rosją i ani Rosja, ani Niemcy a tym bardziej Tusk, nie ryzykowaliby takiej zbrodni, bez porozumienia z USA Obamy).
Jednak to już było za wiele i niebezpieczne dla interesów USA/Zachodu i powołując ZP, "zapomniał o tym co pisał w tym tekscie i wykonując pielgrzymki po kraju i świecie rozpowiadał, ze UE(to przecież Niemcy), NATO(to przecież USA, Niemcy) chcą pomóc w wyjaśnieniu przyczyn tej tragedii, ale zły Tusk nie pozwala, więc "sojusznicy" nic nie mogą pomóc.
Pytany później przez dziennikarza Onetu tę godzinę startu TU154M nr 101(7:20) w kontekście tej z Raportu MAK i KBWLLP(7:27) powiedział, że się pomylił.
Pytany o godzinę 8:47 jaką podał zaraz po 10.04.2010 roku, jako godzinę, o której dostał wiadomość o katastrofie, podczas gdy media przez 2 tygodnie powtarzały godzinę 8:56 a w kościołach w całej Polsce o tej godzinie biły wszystkie kościelne dzwony, odpowiadał, że nie wie dlaczego ale taka była wtedy godzina w Smoleńsku(10:56).
Właśnie ten czas jest dowodem na zamach, ale nie na polance Siewiernego i nie o 8:41.
A.Wosztyl już o 8:38 rozmawiał z DKL-em w Warszawie o tych odgłosach, kt.ore potraktował jako katastrofę naszego TU154M nr 101 a były to odgłosy inscenizacji katastrofy "na zywo" z udziałem samolotu -dublera i to około 8:20(przyziemienie) i po paru minutach, po wyciągnięciu 3 pilotów kaskaderów i odwiezieniu ich karetkami na sygnale(to te osoby co miały przeżyć katastrofę, bo taką fałszywkę puścili Rosjanie w obieg) pokiereszowany samolot potraktowano ładunkami termobarycznymi(stąd takie rozczłonkowanie wraku).
TU154M nr 101 został odesłany na zapasowe(wiele wskazuje na wojskowe lotnisko SIESZCZA w obwodzie briańskim, w odległości około 150 km od Smoleńska i tam został przejęty wraz z pasażerami i załogą około 8:40-8:41.
To dlatego telefon śp. Prezydenta był uruchamiany o 8:46 i do Joanny Krasowskiej -Deptuły dzwonił jej mąż o 9:46:51(taki czas połączenia ustaliła ABW a był to czas operatora w moskiewskiej strefie czasowej, w której w tym dniu stosowano czas zimowy UTC+3 zamiast letniego UTC+4 i godzina 9:46:51 UTC+3 = 8:46:51 UTC+2(czas polski letni)
A.Macierewicz mówiąc o godzinie 8:47 przeliczał z czasu rosyjskiego jako 10:47 - 2 h = 8:47 a była to 9:47, bo mniej wiecej w tym czasie docierały wiadomości na Cmentarz w Katyniu.
Teraz A.Macierewicz musi brnąć w te kłamstwa, bo sojusz Polska - USA/Izrael tego wymaga.
Przypomnę tylko że z powodów strategicznych, militarnych i
18 Kwietnia, 2020 - 21:04
- politycznych celowo opóźniany jest wynik śledztwa dotyczącego zaplanowanej katastrofy.
Chciałbym tu dodać od siebie i tym samym zaapelować do Polskich Służb Specjalnych że nie jesteście chłopcami u cioci na imieninach ale twardzielami którzy muszą czasem dla Ojczyzny wykonać "trudną robotę".
Dle mnie nie ulega wątpliwości że jeszcze przed ogłoszeniem wyniku dochodzenia Służby winny potajemnie porwać ze dwóch do trzech organizatorów zamachu z Polski (podać do publicznej wiadomości że zaginęli w niewyjaśnionych okolicznościach) - i wywieźć na nacięższe tortury jak to tylko jest możliwe po za juryzdykcję Unii Europejskiej.
Na koniec można te antypolskie q..wy zastrzelić podczas próby ucieczki.
Dla postkomunistów z Polski należy być jak najbardziej bezwzględnymi i nie unikać z nimi walki ale doprowadzać do knfrontacji i stawać do boju przeciwko nim na wszystkich możliwych frontach.
I tu rola jest też dla Służb aby "niechcący" ujawniali prywatne adresy zamieszkania komunistów i esbeckich świń.
Tu należy współpracować z USA i rozegrać czerwone bydło bo jest dla dobra całej ludzkości.
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".
@zwykły polak
18 Kwietnia, 2020 - 21:23
"Chciałbym tu dodać od siebie i tym samym zaapelować do Polskich Służb Specjalnych że nie jesteście chłopcami u cioci na imieninach ale twardzielami którzy muszą czasem dla Ojczyzny wykonać "trudną robotę".
Tak się wydaje naiwnym ludziom, że taki kraj jak Polska, po takich historycznych przejściach, może sobie pozwolić na mieszanie w interesach wszystkim naraz mocarstwom, a tak by trzeba było postąpić w tej sprawie.
J.Kaczyński już w październiku 2013 roku w wywiadzie dla "Do Rzeczy" , mówił:
(....)- Niezależnie od tego, jak bardzo jest to zakłamywane, za jego czasów (Lecha Kaczyńskiego - red.) liczono się z nim. A co za tym idzie liczono się z Polską - powiedział Jarosław Kaczyński. Mówił, że jego brat "miał opinię w amerykańskich analizach, że jest niesterowalny, że potrafi tworzyć koalicję, czyli że trzeba się z nim liczyć". - Potrafił to robić - wymuszać na silniejszych korzystne dla nas decyzje - powiedział polityk. Jego zdaniem, Lech Kaczyński pokazał, że "Polska ma wystarczający potencjał". - Pewnie za to zapłacił życiem, ale to pokazał - dodał Jarosław Kaczyński.(...)
J.Kaczyński mówi w tej sprawie do Polaków nie otwartym tekstem(nie "kawa na ławę" a tak by trzeba do większości mówić, aby coś z tego zrozumieli) ale czyni delikatne aluzje dla tych z IQ na wyższym poziomie.
Co Ty z tej wypowiedzi J.K. zrozumiałeś?
Druga wypowiedź podczas 90-tej miesięcznicy 10.10.2017 roku:
(...) - I będzie prawda , której jeszcze dzisiaj nie znamy i ja jej nie znam. Prawda albo stwierdzenie, że dzisiaj, w tych okolicznościach, które mamy, tej prawdy do końca ustalić się nie da. Ale zostanie to powiedziane uczciwie, to się Polakom po prostu należy.(...)
A z tej wypowiedzi co zrozumiałeś?
Czy słyszałeś, by prorządowe(o zdradzieckich nie pytam) media podjęły się publicznej interpretacji sensu tych wypowiedzi J.K.?
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika zwykły polak nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Tak właśnie jak przedstawiłeś sprawę selektywnie to takimi -18 Kwietnia, 2020 - 22:10
- argumentami właśnie manipuluje sie opinią publiczną.
Tak, słyszałem te słowa że: "przebieg zaplanowanej katastrofy znamy w ponad 90% ale z na obecną chwilę nie możemy jej podać do publicznej wiadomości".
Czyli Ty kolego słyszałeś coś innego co chciałeś usłyszeć a ja słyszałem to co Powiedział Pan A.Macierewicz i Pan J.Kaczyński.
Dopiero później, po korekcie powiedzieli i jest o tym we fragmecie który przytoczyłeś( ...) - I będzie prawda , której jeszcze dzisiaj nie znamy i ja jej nie znam. Prawda albo stwierdzenie, że dzisiaj, w tych okolicznościach, które mamy, tej prawdy do końca ustalić się nie da. Ale zostanie to powiedziane uczciwie, to się Polakom po prostu należy.(...)
Nie myślcie sobie że tam siedzą przy stołach podparci łokciami i bezradnie myślą co tu jeszcze można zrobić w sprawie katastrofy. Chodzą słuchy że jest osoba z zamachowców która poszła na współpracę.
Uważam że na zalecenie USA sprawa nie jest ujawniana bo "pod dywanem gryzą się buldogi" i trzeba utajnić przed przeciwnikiem co wiemy.
Co do działań Służb to właśnie cenione są bardzo działania niestandartowe i nieprzewidywalne dla przeciwnika. Takie których przeciwnik nie potrafi włożyć do żadnej "szufladki" aby odczytać zamiary drugiej strony. Atak znienacka i bez żadnych ostrzeżeń jest najbardziej skuteczny.
PS- dodam tylko choć wielu wyda się że to nie ma zwiążku że wszystkie gwiazdy na niebie wskazują że koronowirusa tak jak nowiczoka wyprodukowali ruskie i to oni w jako rywala uderzyli w Chiny. Gospodarczo Rosja dziś przy Chinach to dziady i to był jeden z powodów ich ataku bronią biologiczą o w miarę słabej sile rażenia bo 4% śmiertelności zakażonych należy uznać za "łagodną" broń.
Rosja wiedziała o tym i izolowała się od samego początku zanim zrobiło się głośno. Choć są najbliżej Chin to mają najmniej zachorowań na świecie i to nie jest przypadek.
Oj będzie się działo.
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".