79. miesięcznica katastrofy smoleńskiej w Dzierżoniowie
„Listopadowa miesięcznica smoleńskiej tragedii przypada w przeddzień wielkiego święta Polaków, rocznicy odzyskania niepodległości. Dzięki temu przez dwa dni kierujemy swoje myśli ku sprawom dla naszej Ojczyzny najważniejszym. Wielki trud naszych Ojców został włożony w to, by Polska była niepodległa, byśmy posiadali własne, silne państwo. I wreszcie w to, byśmy trwali przy wierze i tradycjach naszych przodków... Historia nakazuje nam byśmy wyciągnęli z tego wnioski. Musimy dbać o własne państwo nawet wtedy, kiedy nie wszystko nam się w nim podoba. Musimy szukać racjonalnych sojuszy zarówno wokół siebie jak i na arenie międzynarodowej. Kiedy potrafiliśmy ze sobą współpracować Polska była wielka i silna.[...] Myśląc o dziele przodków pamiętajmy o tym testamencie. Był to również testament Lecha Kaczyńskiego. - czytamy w Apelu Klubów GP - Ofiara złożona przez Polaków w Katyniu i Smoleńsku była związana z obroną tych wartości. Nie jesteśmy jedynym narodem, który musiał bronić swoich podstawowych praw. Ale jesteśmy jednym z niewielu, który musiał zapłacić za to tak wielką cenę”.
10 listopada w 79. miesięcznicę spotkaliśmy się przed Pomnikiem Losów Ojczyzny, wspominając w modlitwie ofiary katastrofy Smoleńskiej z 10.04.2010 r. W najnowszej „GP” Dorota Kania ujawnia kolejne porażające informacje dotyczące śmierci delegacji RP w Smoleńsku. Agencja Wywiadu dość szybko zdobyła wiedzę na temat błędnych pochówków oraz odkrycia na wraku substancji świadczących o obecności materiałów wybuchowych. Szefowie tej służby specjalnej, być może za zgodą samego premiera Donalda Tuska (w końcu ich bezpośredniego zwierzchnika), nie podjęli działań, a kłopotliwe informacje - z punktu widzenia ujednolicania polskiej i rosyjskiej wersji przyczyn dramatu z 10.04.10 - głęboko ukryli. Wierzymy, że podobnie jak ludobójstwo Katyńskie również przyczyny katastrofy pod Smoleńskiem, prędzej czy później, wyjdą na jaw i poznamy całą prawdę o tragedii, w której zginęła ówczesna elita polityczna Polski, której brak jest obecnie dotkliwie odczuwalny. Rzecznik prasowy klubu GP przytoczył słowa Antoniego Macierewicza, który powiedział w Sejmie, że "Smoleńsk to było gorzej niż zbrodnia". „Nie zdarzyło się dotąd w historii świata, by tyle wysiłku jakikolwiek rząd i jakakolwiek prokuratura włożyły w to, żeby nie dojść do prawdy. Tyle wysiłku jakiekolwiek media na świecie, w jakimkolwiek kraju, w którym zginął prezydent i elita, włożyły w to, żeby atakować rodziny, tych, którzy polegli, tych, którzy do prawdy usiłują dojść”- mówił Macierewicz. Jestem przekonany, że powołanie podkomisji mającej ponownie zbadanie tragedii smoleńskiej, było obowiązkiem MON; powody tej decyzji były oczywiste i wynikały z niesolidności działań podejmowanych przez poprzednie komisje. Mam nadzieję, że prowadzone przez nią prace zakończą się wyjaśnieniem katastrofy i wyjawią całą prawdę o tej największej w dziejach Polski tragedii.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 66745 odsłon
Komentarze
tyle miesięcy
11 Listopada, 2016 - 11:50
Tyle miesięcy już chodzimy by pokazać ,że nie zgadzamy sie na kłamstwa nie-rządu Tuska a potem Kopacz-ki, tylko prawda o Smoleńsku pozwoli zasypać podziały między Polakami...
Yagon 12
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
12 Listopada, 2016 - 12:21
Mirosław Naleziński
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
12 Listopada, 2016 - 14:01
Mirosław Naleziński
popieram prawdę!
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Listopada, 2016 - 00:16
możliwości są dwie, jednak jedna z nich nie pozwoli zasypać podziałów polsko-polskich...
Mirosław Naleziński
społeczęnstwo pragnie prawdy
11 Listopada, 2016 - 20:04
Witam! Wszystkie państwa ościenne ,a nawet Świata doskonale były zoriętowane ,że Polską rządzili wtedy gangsterzy POstkomuny. Ta nacja po to została stworzona przez komunistów ,aby ulokować w kluczowych organach kraju byłą gwardię SBcji, aby nigdy nie dopuścić do rządów prawicy, prawicy która się odbudowała na grobach patriotów AK, prawicy kochającej Polskę. Całość katastrofy Smoleńskiej postrzegam,jako zmowę zdrajców z namaszczeniem,a może z współpracą odwiecznych wrogów Polski. Jeżeli nie byłoby zamachu ,to nie byłoby himalajów matactwa i kłamstwa.
ronin
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
12 Listopada, 2016 - 12:28
Mirosław Naleziński
Proszę o link
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Listopada, 2016 - 13:21
Mirosław Naleziński
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
12 Listopada, 2016 - 01:29
Mirosław Naleziński
@ Mirosław Naleziński
12 Listopada, 2016 - 13:12
Bardzo negatywnie oceniam wszystko co napisałeś.
Po pierwsze jestem członkiem "Rodziny Katyńskiej" - to oczywiście rzutuje na mój pogląd, ale nie w taki prosty sposób jak można myśleć. Napisałeś : " naszych zabitych (raczej nie poległych) oficerów " . Kiedy w latach osiemdziesiątych zmarł mój ojciec, drugi mąż mojej matki (pierwszy, dowódca pociągu poancernego, oddał życie w Starobielsku), matka zażyczyła sobie by na płycie nagrobnej wyryć również stosowny napis dotyczący pierwszego męża, miejsca jego śmierci. W sprawę napisu wmieszała się SBcja.
......................
Doszedłem do wniosku, że komentarz to za mało !
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
12 Listopada, 2016 - 21:00
Mirosław Naleziński
"Doszedłem do wniosku, że komentarz to za mało !"
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Listopada, 2016 - 13:22
a cóż można jeszcze zrobić?
Mirosław Naleziński
@ Mirosław Nalezinski
12 Listopada, 2016 - 13:47
Piszesz, że: "Po prostu wszyscy odpowiedzialni (tak od strony rządu, jak i od strony przedstawicieli ówczesnego Prezydenta) nie wytrzymali napięcia, pogubili się w procedurach itp." - w takiej sytuacji powinni poddać się do dymisji a nie wsiadać na fotel prezydenta i bredzić, że państwo zdało egzamin... Tyle mojego komentarza. Pozdrawiam.
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
12 Listopada, 2016 - 21:06
Mirosław Naleziński
@ Mirosław Naleziński
12 Listopada, 2016 - 21:43
Zamilknij ! Nie przeciągaj struny !!!
@Mirnal... Bredzili, że Państwo zdało egzamin?
12 Listopada, 2016 - 23:35
"... Państwo to wówczas i rząd, i Prezydent RP (Kancelaria prez. LK)"
Przegiąłeś tym razem! To jest ordynarna manipulacja - nawet nie będę tłumaczyć - koń, jaki jest, każdy widzi!
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
jedno zdanie i napisałem nieprawdę?
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Listopada, 2016 - 00:48
Mirosław Naleziński
I dalej bredzisz!
14 Listopada, 2016 - 20:16
Gdy "państwo zdało egzamin" to prezydent Lech Kaczyński nie żył, jak równieź 95 osób towarzyszących Mu w drodze do Katynia, a sentencję wygłosił "złotousty" Komorowski "cherbu bul".
Pamięć masz zapewne dobrą, ale krótką.
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Chyba jesteście niezdrowi z nienawiści? Czy w każdej wypowiedzi
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Listopada, 2016 - 21:23
Mirosław Naleziński
Obie strony będą ciągane po
15 Listopada, 2016 - 21:31
Obie strony będą ciągane po sądach i obie będą osądzone.
Ty to jakiś prokurator
A Ty -jako prawy katolik, patriota i Polak
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Listopada, 2016 - 22:05
Mirosław Naleziński
@Mirosław Nalezinski
15 Listopada, 2016 - 22:30
w pierwszej kolejności tych co sieją sowiecką propagandę
ujawnianie prawdy o Katyniu
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Listopada, 2016 - 00:47
to była propaganda sowiecka, czy nazistowska?
Mirosław Naleziński
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
13 Listopada, 2016 - 18:21
Mirosław Naleziński
błąd w procedurach
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Listopada, 2016 - 13:30
Mirosław Naleziński
@Mirosław Nalezinski
12 Listopada, 2016 - 19:42
Powiadasz, że Smoleńsk to "wypadek lotniczy"?
("...w Smoleńsku zginęło znacznie mniej ludzi, którzy ponadto nie zdawali sobie sprawy z tego, że zaraz zginą (mieli kilkanaście sekund)...a to wypadek lotniczy. Ponadto Smoleńsk to tragedia pochodna - nasi rodacy udawali się na miejsce kaźni, aby uczcić pamięć naszych zabitych (raczej nie poległych) oficerów.
Źródło: http://niepoprawni.pl/blog/moherj/79-miesiecznica-katastrofy-smolenskiej-w-dzierzoniowie.")
A skąd czerpiesz tę pewność? I spodziewasz się, że obecne śledztwo potwierdzi twoje przypuszczenia?
Roztropniej byłoby milczeć do końca trwających badań, cokolwiek miałyby one wykazać.
A póki co - zrezygnować z, twoim zdaniem, "obiektywnej" krytyki. Niczemu absolutnie nie służy. I dlaczego śledztwo w sprawie, jak to ująłeś "tragedii pochodnej", czy "mniejszej ilości ludzi" miałoby być bezzasadne. Śledztwo - prowadzone po to, by odkryć prawdę, jakaby ona nie była. Cieszyłoby mnie, gdyby okazało się, że w Smoleńsku to był "wypadek", tylko w jakim celu w całym dotychczasowym postępowaniu zostało popełnionych tyle kłamstw, tyle nadużyć, tyle zwykłych oszustw. Szansa na to, że był to "czysty wypadek" jest mniejsza niż zero.
Minusy ode mnie za takie głoszone "prawdy objawione".
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
12 Listopada, 2016 - 21:28
Mirosław Naleziński
A co zrobisz
12 Listopada, 2016 - 23:46
jeśli okaże się, że osoby ekshumowane (choćby niektóre z nich) nie znajdują się w "przypisanych im" grobach?
"Po cóż badać wszystkich, skoro można losowo wybrane ofiary lub z przyzwolenia rodzin?"
Bo badanie "wybranych" czy "niektórych" byłoby kardynalnym błędem metodycznym.
Osobiście mogłabym doradzać wszystkim zainteresowanym rezultatami śledztwa milczenie do czasu ostatecznych wyników badań.
Choć, biorąc pod uwagę lata dotychczasowej propagandy obrażającej, poniżającej, lekceważącej Rodziny Smoleńskie i wszystkich, którzy zginęli w Smoleńsku - widziałabym, jako sprawiedliwą, możliwość choćby swobodnego wypowiadania się na temat prowadzonego śledztwa tych Wszystkich, którym dotychczas, przez ostatnie pięć lat przeszło, takiego prawa odmawiano. Zwłaszcza zaś ze względu na fakt, że znów zaczęła "radosną działalność" kolejna "komisja" do "wyjaśniania".
Oczekiwałabym jednak częściowych choćby podsumowań śledztwa po kolejnych etapach.
Np. po dokonaniu 20 ekshumacji: stwierdzono, że wszystkie (lub też tyle i tyle osób) znajdowało się pod własnym nazwiskiem we własnym miejscu pochówku. A np. tyle i tyle osób zostało pochowanych pod cudzym nazwiskiem, w cudzym grobowcu (grobie). I kolejno - po następnych ekshumacjach - podobnie.
Potem - zbiorczo - nie stwierdzono śladów zbezczeszczenia ciał, albo - stwierdzono tyle i tyle przypadków zbezczeszczenia.
Następnie - zbiorczo - stwierdzono zgodność wyników z sekcjami wykonanymi w Rosji w tylu i tylu przypadkach, ewentualnie - niezgodność z rosyjskimi sekcjami w tylu i tylu przypadkach.
Wreszcie - nie stwierdzono w żadnym badaniu obecności substancji wybuchowych, albo też - w tylu i tylu badaniach wykryto obecność takich i takich substancji.
Zapewne mam wygórowane oczekiwania. A czy przypadkiem nie są to słuszne oczekiwania Polaków? Mamy prawo znać prawdę, jaka by ta prawda nie była. Czy to może dziwić?
W dodatku - nasłuchaliśmy się dość różnych sloganów. Teraz - dosyć! Stąd, być może, nasza idiosynkrazja na tzw. "głosy zdroworozsądkowe" które odwołują się do dotychczasowej, ponad pięcioletniej narracji, czy "mądości etapu".
Piszesz: "Jedni mają prawo po swojemu wyzywać przeciwników (kłamcy, zabójcy, bredzą itp.) a ja mam prawo w sposób wyważony (nikogo nie obrażając) twierdzić, że zamachu nie było."
I jakby tu powiedzieć - przez ostatni czas absolutnie wszyscy wypowiadali się w taki "wyważony" sposób, bez obrażania? A wobec tego co z tym "kłamstwem smoleńskim", skoro szereg kłamstw w dotychczasowym wieloletnim "śledztwie"zostało właśnie obnażonych? Czy "kłamcy", "brednie" to obraza, czy jedynie stwierdzenie faktu?
Wystarczy tamtego "nieobrażania"!
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Szanowna Pani
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
13 Listopada, 2016 - 19:08
Mirosław Naleziński
Mogę "rozbierać" ten wpis na czynniki pierwsze
13 Listopada, 2016 - 21:53
i wykazywać w nim zarówno przekłamania, jak też półprawdy.
Zaczynając od "uzgodnionej wersji" polskiego raportu, wspólnej z wersją rosyjską.
To że np. mąż Jolanty Deresz nie był ośmieszany ani poniżany, bo również nie kwestionował "oficjalnej wersji" o "wypadku lotniczym", doprawdy nie świadczy o niczym.
Te wspaniałe opowieści o "brzozie pancernej", o "beczce", te pokrętne tłumaczenia jak to przy olbrzymich przeciążeniach działających, co anonsowali "referenci" podczas tego "wypadku", a samolot nie "wbił się" w miękki grunt, wbrew wszelkim prawom fizyki, czego dr Maciej Lasek też nie umiał wytłumaczyć inżynierowi Jorgensenowi ("bo Lasek nie jest fizykiem", a poza tym - "to pora obiadu")...
I humorystyczny argument na temat statystyki, która "należy do metod badawczych". Oczywiście, że należy, ale nie w przypadku badań medycznych ("zrobiliśmy sekcję 20% ciała osoby zmarłej z niewyjaśnionych przyczyn i na tej podstawie wyciągamy wniosek, że z 20% pewnością przyczyną śmierci nie był postrzał") - czy zdajesz sobie sprawę, jak wielka to bzdura.
Dalej już mi się nie chce - zwłaszcza iż uważasz, że "chyba jesteś tu jedynym, który chce poznać prawdę" oraz "jesteś przekonany, że nie było zamachu". Grunt to dobre samopoczucie i słuszne przekonania.
Zauważę, mało uprzejmie, że skoro "jesteś przekonany", to znaczy że nie interesuje Cię prawda, a jedynie potwierdzenie twego przekonania.
Jest jedynie ta optymistyczna obietnica, że w pewnej sytuacji "odszczekasz swoje zarzuty i wymądrzenia".
Mam więc propozycję - zanim ktokolwiek zacznie cokolwiek "odszczekiwać" - proponowałabym Ci, w sposób obiektywny - zebrać wszystkie, istniejące i dotychczas znane argumenty, przemawiające za oraz przeciw zamachowi. I porównanie ich wagi.
Przy czym - argument, że w pewnej sytuacji ten czy tamten polityk PiS-u powiedział nieprawdę, toteż politycy Platformy mogli/mogą swobodnie kłamać, i to jest "to samo" - dla mnie nie stanowi żadnego argumentu.
Tylko tyle.
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
no to rozbierajmy
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Listopada, 2016 - 00:30
Mirosław Naleziński
@Mirnal...
14 Listopada, 2016 - 23:32
"Co bym zrobił, gdybym chciał dokonać zamachu"... Wg rosyjskiej zasady - zamach czy inne zdarzenie kryminalne powinno być przepowadzone tak, by sprawić wrażenie zdarzenia "naturalnego" - nie zabójstwo, a wypadek ew. samobójstwo, nie zamach, tylko nieszczęśliwy wypadek, z powodu "błędów ludzkich", "usterek technicznych", "tragicznego splotu okoliczności" itp.
Przy okazji - irański (najprawdopodobniej) zamach terrorystyczny nad Lockerbie potwierdzono znajdując 1 (słownie jeden) kawałek semtexu w olbrzymiej liczbie szczątków. A spadające duże fragmenty samolotu zabiły bodajże 11 mieszkańców Lockerbie oraz wytworzyły ogromny lej, głęboki na kilkanaście metów - w miejscu upadku.
Tak więc argument że zamach na wysokości 10 tys. m. miałby być "bardziej pewny" czy "bezpieczny" (dla kogo?) brzmi raczej nieprzekonywująco.
Jak, dla porównania, wyglądała katastrofa (wypadek) samolotu Mikołaj Kopernik na Okęciu w 1980? Nie bylo poblemu z identyfikacją 77 osób, nie było też wielu tysięcy szczątków, choć była ich znaczna ilość. Powodem - wada techniczna produkowanego w Rosji Sowieckiej samolotu.
W 1987 zginęło w Lesie Kabackim 187 osób w katastrofie samolotu Tadeusz Kościuszko. Powodem - wada techniczna (nieautoryzowana zmiana konstrukcji) samolotu, również produkcji sowieckiej. Spadający samolot ścinał drzewa w lesie na przestrzeni 370x50m, a pożar w samolocie i w lesie był przyczyną, że nie zidentyfikowano 62 osób.
W przypadku obu katastrof sowieccy przedstawiciele kwestionowali ustalenia polskich komisji badających przyczyny tych wypadków.
A teraz: "Do zamachu także by nie doszło, gdyby osoba ważniejsza od pilota kazała Mu odlecieć na inne lotnisko na parę km przed Smoleńskiem. Zamachu także by nie było, gdyby piloci odlecieli zaraz po pierwszym sygnale, że ziemia jest zbyt blisko. Zamachu także by nie było, gdyby piloci odlecieli zaraz po informacji z koszmarnej wieży, że natychmiast należy odlecieć na drugi krąg. Katastrofy by nie było, gdyby wysokościomierze były prawidłowo ustawione. Nie byłoby wypadku, gdyby załoga wzięła na pokład rosyjskiego nawigatora, z którego - podobno z powodu oszczędności - zrezygnowano. Teoria zamachu by nie zaistniała (bo wszyscy by nadal żyli), gdyby piloci obniżali lot wyłącznie do minimalnej dozwolonej wysokości i zaraz odlecieli.
Źródło: http://niepoprawni.pl/comment/reply/123156/1525589"
Najbardziej "podoba" mi się stwiedzenie, że "podobno z powodu oszczędności nie wzięto na pokład rosyjskiego nawigatora". Mam wobec tego pytania - Jaki był cel rozdzielania wizyt premiera i prezydenta w Katyniu? Następnie
- Kto, w samolocie, jest "osobą ważniejszą od pilota"?
- Czy premier także leciał do Smoleńska?
- Czy na pokładzie samolotu premiera był może rosyjski nawigator?
A właściwie - nie mam ochoty, po raz kolejny, "młocić wymłóconej słomy".
Niemniej - warto choć przeglądnąć ustalenia tzw. Komisji Smoleńskiej pod przewodnictwem Antoniego Macieewicza, z roku 2014.
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Katarzyna Tarnawska
14 Listopada, 2016 - 23:45
Witaj i wybacz, ale jedną nieścisłość muszę skorygować. Nad Lockerbie nie chodziło o semtex tylko o fragment zapalnika.
Do twojej argumentacji dorzucę w zamian sprostowanie do dezinformacji, jaką rozsiewa nasz drogi interlokutor. Otóż rozdzielone wizyty były organizowane osobno, ale w ramach stosownych kompetencji. Zatem listę pasażerów układała Kancelaria Prezydenta, ale DYSPONENTEM samolotów był ARABSKI w KPRM. Do niego zatem nalezało ustalenie technicznych szczegółów PRZELOTU do i ze Smoleńska.
To tak w kwestii precyzyjnego trzymania się faktów.
Pozdrawiam
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Dzięki Leniwiec Seed!
15 Listopada, 2016 - 01:14
Tak to jest, gdy zaczynam polegać na własnej pamięci, bez weryfikowania danych ;).
Pozdraiwam
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Katarzyna Tarnawska
15 Listopada, 2016 - 01:18
Ja zaś mam chorą pamięć i nie zapominam:)
Ale - nie za szto - jak mawiają na dzikim "zachodzie"
Pozdrawiam serdecznie
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
gdyby ten samolot nie wybuchł nad Szkocją,
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Listopada, 2016 - 00:56
Mirosław Naleziński
co do katastofy z Anną Jantar na Okęciu w 1980, także w 1987
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Listopada, 2016 - 22:16
Mirosław Naleziński
@Mirosław Nalezinski
19 Listopada, 2016 - 23:20
A co ma piernik do wiatraka?
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
20 Listopada, 2016 - 12:12
Mirosław Naleziński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
"Jaki był cel rozdzielania wizyt premiera i prezydentaw Katyniu?18 Grudnia, 2016 - 21:00
"Jaki był cel rozdzielania wizyt premiera i prezydenta w Katyniu?" - to jest chyba jasne dla każdego normalnego człowieka: umówili się nasi rządzący z Rosjanami, że pierwszy samolot lecący z naszymi wyląduje elegancko i bez mgły i bez dziwaków w tzw. wieży kontrolnej, zaś po paru dniach "ulegnie katastrofie" samolot z PiSem, a wszyscy pomyślą, że to zwykła katastrofa, a to przecież mgła wywołana specjalnie przez Rosjan, specjalnie błędne naprowadzanie na niewłaściwą ścieżkę, błędne podłożenie niewłaściwego wysokościomierza pod oko nawigatora, specjalnie posadzona brzoza, dwa wybuchy i bomba helowa. A w przypadku przeżycia kogokolwiek, specjalny oddział KGB do dobijania. Przecież to oczywiste, że to był zamach zorganizowany co do każdego detalu. Po cóż miałby wybuchnąć samolot na 10 km gwarantując zabicie wszystkich, skoro można było załatwić to znacznie trudniej wg opisanego scenariusza? Zresztą, gdyby nawet ktoś ocalał z 10 km, to i tak niczego by to nie dało, bowiem cóż powiedziałby jako świadek? Że coś wybuchło? Przecież to każdy by wiedział na podstawie badań wraku. Ponadto szansa, że ocalałby prezydent LK byłaby znikoma, a przecież zamachowcom nie zależałoby na śmierci innych, lecz właśnie na Jego śmierci. Po co zamieszać w zamach parę osób (10 km), skoro można zamieszać aż 20 osób (w rzeczywistym zamachu nad lotniskiem)? Nawet Amerykanie są zaskoczeni, bo niczego nie komentują, a to oznacza, że są za teorią zamachu, bo gdyby uważali, że zamachu nie było, to opublikowaliby odpowiedni komunikat.
Mirosław Naleziński
w moim tekście są
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Listopada, 2016 - 21:30
Mirosław Naleziński
@Mirosław Nalezinski
15 Listopada, 2016 - 21:33
"Robisz" za Laska czy Anodine
tak tylko pytam
za Obiektywną Sprawiedliwość,
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Listopada, 2016 - 22:08
Mirosław Naleziński
Obiektywnie i sprawiedliwie
15 Listopada, 2016 - 22:36
Mam nadzieję że bezpośredni sprawcy tej tragedii jak Tusk,Komorowski i kilku innych zgniją w kryminale
Mirosław Naleziński
13 Listopada, 2016 - 19:18
Mienisz się być inżynierem, ba nawet konstruktorem w NAUTA. Pominę już fakt, ze teraz rozumiem porażki, jakie w ostatnim czasie stały się udziałem tej stoczni. Ale jako KONSTRUKTOR powinieneś mieć choćby PODSTAWOWĄ wiedzę z materiałoznawstwa.A ty udowadniasz w kolejnych komentach, iż takiej wiedzy masz mniej od humanistów. Czy kiedykolwiek widziałeś tabelę parametrów wytrzymałościowych duraluminium?A jeśli widziałeś, to zgodzisz się na taki eksperyment? Ja zrobię miecz z duralu, a tobie położymy na gardle tarczę brzozową o grubości czterech kling duralowych, i spróbujemy, czy przeżyjesz cięcie?Chyba się nie boisz? To przecież żadne prędkości, to dłoń napędzi miecz.
A teraz bardziej ogólna uwaga: Wszedłeś tu niedawno, chcesz robic za eksperta, a czy zapoznałeś się choćby z dorobkiem już tu piszących? Nikt ci nigdy nie mówił, że w nowym środowisku najpierw się słucha, aby otwierając usta nie zdradzić swojej ignorancji? Poczytaj najpierw, zanim zaczniesz kwestionować zdania, które oparte zostały na rzetelnej wiedzy. Z działów w których dowiodłeś że jesteś ignorantem. A więc fizyki, matematyki, materiałoznawstwa i elementarnej kultury.Nie skreślam cię jako materiału na światłego człowieka, ale jeszcze wiele nauki przed tobą.Proponuję zacząć od fizyki w zakresie podstawowym.
Pozdrawiam
PS. W związku z tym, ze poświęciłem czas na czytanie twoich wypowiedzi, to zostawiam pod nimi równiez ślad po sobie.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
13 Listopada, 2016 - 20:20
Mirosław Naleziński
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
13 Listopada, 2016 - 20:27
Verita
świetnie napisane!
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
13 Listopada, 2016 - 20:42
Mirosław Naleziński
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
13 Listopada, 2016 - 22:00
Verita
Verita
13 Listopada, 2016 - 21:01
Nie sil się. NIGDY nie osiągniesz statusu Oli, bo NIGDY nie pozwoliłbym na to, aby ktoś podobny do ciebie, ratował mi życie. Gdybym chciał podarować Oli kwiaty, w podzięce za to że nadal żyję i mogę pisać, to ty byłabyś ostatnią, od której kupiłbym kwiaty.
Bez pozdrowień
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
13 Listopada, 2016 - 21:50
Verita
ona nie może beze mnie zyć:))))
13 Listopada, 2016 - 22:56
....no ty wiesz po co żyjesz, faktycznie można brać z ciebie przyklad, nie rozumiem kobieto czego ty ode mnie chcesz, uczepilaś sie mnie jak rzep psiego ogona, nie laż za mną, a w ogóle to zrelaksuj się, puść sobie "Śpiew serca " Fiedorczuka i oczywiście weż prysznic:)))))))))))) i nie zapomnij o tym sekretnym kluczyku:)))))))))), jesteś naprawdę głupią krętaczką., co do twojego drugiego "dochodzącego" :)))) to niech wam Bóg błogoslawi i spadajcie:)))
Powiem szczerze NIE LUBIĘ WAS ...DOTARŁO?
Wolność, godność, honor - tego nic nie zastąpi.
Równa Babka
13 Listopada, 2016 - 23:26
Olu, proszę. Zostaw. To niewarte a rękawiczki też kosztują.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Mirosław Naleziński
13 Listopada, 2016 - 20:54
Ależ ja się właśnie logiką kierowałem, oceniając twój tok myślenia. Zatem - rozpędzony samolot ześlizguje się po dotychczasowym torze lotu i uderza w ziemię. Czym zatem uzasadnisz 60 tysięcy fragmentów samolotu, które zaścieliły ziemię znacznie przed punktem upadku?Czym uzasadnisz brak leja po uderzeniu? Czym wyjaśnisz ciała ofiar, rozsiane na ścieżce podejścia do uderzenia? Jak na inżyniera, to cieniutko z wyciąganiem wniosków ze zjawisk podstawowych. Stosujesz również "wybiorczą dyskrecję" opisując położenie samolotu, ale nie wspominasz o tym, że piloci byli zapewniani przez wiezę o tym iż "są na kursie i na ścieżce".
Mieszanie do naszego dyskursu min. Macierewicza jest nielogiczne ale równiez nie na miejscu. O sprawach elementarnych, leżących u podstaw ZAMACHU Smoleńskiego, prowadziliśmy na NP ożywioną dysputę na wiele wcześniej, niż Pan Macierewicz się w te działania włączył.Zauważam u ciebie syndrom salonu postpeerelu.Oni wciąż krzyczą, że przegrali z PISem.A to kardynalny błąd.PRZEGRALI Z POLSKIMI PATRIOTAMI. PIS po prostu okazał się jedyną partią, na którą czasowo, można było cedować władzę.Nie mieszaj zatem zdarzeń politycznych do zdarzeń nauk ścisłych. No chyba że na twojej uczelni uzależniali działanie prądnicy od poglądów na komunizm.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
13 Listopada, 2016 - 21:55
Mirosław Naleziński
Szanowny Nalezińszczak
13 Listopada, 2016 - 22:39
Nie obrazisz się chyba że twój nick potraktowałem z równym szcunkiem jak ty mój?
Ad rem: Choć twierdzisz, że obaj urodziliśmy się w głębokim peerelu, to różnimy się znacznie. Ja z peerelu wyszedłem i podążam do Wolnej Polski, ty zaś w peerelu pozostałeś.Dlaczego tak sądzę? Bo twoja "twórczość" natychmiast przywodzi na myśl wspomnienie pzprowskiego hasła, aby nie zwracać uwagi na błędy, tylko trzymać się "linii partii". Zatem trzymasz się linii partii, starając się wyprzeć z pamięci fakty dokonane. Nie chce mi się tracić czasu na tysięczne już przypominanie, zatem wyślę cię na naukę.To leży w twoim dobrze pojętym interesie, aby się z faktami zapoznał. Mniej będziesz zdziwiony, kiedy zobaczysz swoich idoli w drodze do pudła. http://www.smolenskzespol.sejm.gov.pl/zespolsmolensk.nsf/komunikat.xsp?id=0A519B2301C9360AC1257CB600480003
Mam tylko nadzieję, że PIS stanie na wysokości zadania, i ze wzgledu na "przepełnione złodziejami Polskie więzienia", dla zamieszanych w ZAMACH, cele wydzierżawi w Pakistanie.
Wyobraź sobie, że poznaję twój styl pisania, panie "niepoprawny inaczej".
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
mam sie obrazić na prawdziwego Polaka a katolika,
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Listopada, 2016 - 00:41
Mirosław Naleziński
Mirosław Naleziński
14 Listopada, 2016 - 02:12
Pozostańmy więc przy niezmienianych wersjach nicka, bo na "wołacze" mam uczulenie. Rozumiesz chyba, że jak się JEDYNEGO Pana ma na niebie, to takie zachowania jak twoje, mogą wzbudzać niezdrowa agresję, a tego bym sobie nie wybaczył. Wróćmy zatem do twoich niewątpliwych talentów, bo dziś się już wykazałeś zdolnościami w obrażaniu Polskich inżynierów, swoją indolencją świadcząc o ogólnym poziomie nauczania wyższego. Wykazałeś się także w talentach śledczego, bo zadajesz więcej pytań niż udzielasz odpowiedzi.Ponadto, znacznie za daleko wybiegasz w wyciąganiu wniosków. Bo gdzie ja wspominałem o wyrozumiałości? Popatrz na mój profil. Tam jest napisane: Ja nie Chrystus! i własnie dlatego, kiedy ktoś mnie wali w twarz, to oddaję oburącz.Moją kulturę osobistą wymusza regulamin tego Portalu, który znam i szanuję.Mam nadzieję, że wyrażam się dostatecznie jasno i przejrzyście, abyś zrozumiał.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Listopada, 2016 - 19:29
Mirosław Naleziński
Mirosław Naleziński
14 Listopada, 2016 - 20:04
Witam ponownie.
Widzę, że zamiast poszerzać swą wiedzę, choćby pod linkiem, który ci podałem, to starasz się uczyć na pamięć moich tekstów, wiernie je powtarzając. Rozumiem to, przy ograniczonym zasobie synaps, jest to metoda na wspomaganie zapamiętywania.
O wyprawach krzyżowych niewiele mam do powiedzenie, bo ani ja ani nikt mi bliski, a do kogo miałbym zaufanie, na wyprawach krzyżowych nie był.
Co do Żydów, Ewangelików, to znam wielu, od których można się uczyć patriotyzmu. Wspomnę choćby najbardziej znanych jak Wildstein czy Gmyz. Ateistom mogę tylko współczuć ograniczenia, bo nie dostrzec Boga w każdym dziele stworzenia, to trzeba ślepca albo głupca.A już na łopatki rozwala mnie "teoria wszystkiego", zakładająca "wielki wybuch" jako poczatek wszechświata.Bo jak dotąd nie słyszałem, aby ci "naukowi odkrywcy" określili CO WYBUCHŁO.
O twoich sugestiach, opiniach i uwagach pisałem ciut wyżej - bardzo dobrze jest je udzielać, jak się ma choćby elementarną wiedzę w temacie.Ty jej nie masz, a do tego unikasz poznania źródeł.
Z biciem mnie nie rozśmieszaj, bo bardzo daleki jestem od rozbijania monitora na którym ty jesteś ledwie zbiorkiem literek, mającym tylko wtedy jakąś wartość, kiedy niosą jakiś sens.
Egzamin z netykiety mógłbyś mi robić w lipcu 2010,bo wtedy zaczynałem pisać na NP.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
fakt, zbyt długie są te wywody i nic nam nie dają
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
14 Listopada, 2016 - 20:11
Mirosław Naleziński
Mirosław Naleziński
14 Listopada, 2016 - 20:41
Ależ drogi Komentatorze. To byłby offtop, bo nie o tym traktuje notka, na której mamy zaszczyt gościć. Wróćmy do meritum, a zatem tematu ZAMACHU SMOLEŃSKIEGO. Ale w związku z tym, że zarówno merytoryczny jak i naukowy dyskurs, powinien się opierać o FAKTY a nie komentarze do faktów, dlatego poproszę cię, abyś odtąd odnosił się do faktów. Komentarze zostawmy laikom.Ty się mienisz, co prawda najniższym, ale zawsze cenzusem naukowca, ja jestem tylko skromnym samoukiem, ale postaram się cię nie zawieść i dotrzymać ci kroku.
Przytocz FAKTY czy to fizyczne, czy naukowe, które zaistniawszy w Smoleńsku, wskazywałyby na zdarzenie losowe, możliwe do zaistnienia bez udziału, nazwijmy to "osób trzecich".
Odwagi! Przecież chcesz spróbować!
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Otóż to! Całkowicie się z Tobą zgadzam.
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Listopada, 2016 - 00:16
Mirosław Naleziński
Mirosław Naleziński
15 Listopada, 2016 - 04:48
Choć w zamian faktów zamiesciłeś małą powieść sci-fi, to poczekam na cd. Ale ja także odrobię lekcje i na podstawie książki
Pana Marka Ciesielczyka o tytule "KGB" napiszę wersję, jakiej trzymaliby się rosjanie.Zgoda?
PS. Gdybyś jednak nadal miał wątpliwości co do wiedzy, bądź co bądź, Polskiego Autora, to możemy się oprzeć na materiale źródłowym
https://www.youtube.com/watch?v=lWIpFvGrNak
To Jurij Bezmienow, były szef dywersji ideologicznej KGB na obszar Indii, a zatem raczej wie, o czym opowiada. Tytuł linka to "Jak napaść na państwo" i gorąco go polecam, bo doskonale wyjaśnia to, co działo się w Polsce aż do wyborów, a w znacznej mierze, także do dziś.
Wybierz zatem źródło wiedzy o czekiście rządzącym na kremlu i wtedy o ZAMACHU porozmawiamy.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Listopada, 2016 - 22:13
Mirosław Naleziński
Wersja na podstawie książki:
15 Listopada, 2016 - 06:37
Do rzeczy zatem:
To nie 19 wiek, aby liczyć na dyskrecję w powietrzu i dlatego taki zamach mógłby zrobić jedynie zamachowiec samobójca.W powietrzu a zwłaszcza na wysokości przelotowej, nie da się uniknąć zdjęć satelitarnych, a zatem wybuchy na pokładzie także zostaną zarejestrowane.W samolocie jest głowa państwa i wielu NATOwskich generałów.Publiczne dowody, to natychmiastowa reakcja i zero czasu na zacieranie śladów.
Umieszczenie już w Warszawie ładunków wybuchowych było łatwe, ale gwarancji, że nikt nie przeżyje, aby opowiedzieć przebieg, nie było żadnej.W Kanadzie w wypadku lotniczym na wys.800 m przeżyło 2-letnie dziecko. Zatem cały dalszy ciąg twojej tezy jest bardzo naiwny. Z jednym tylko wyjątkiem - doboru miejsca zamachu. Nie wiem czy celowo, ale pominąłeś najdogodniejsze miejsce i sposób. Zrobię to zatem za ciebie.
Po tym jak się spotykam z dawnym współpracownikiem STASI o kryptonimie Oskar i dokonujemy dyskretnego spaceru na sopockim molo, informuję go, że mam jego dossier w archiwum FSB, i tylko od jego spolegliwości zalezy, czy je ujawnię.Jemu dość łatwo przychodzi decyzja, bo nienawidzi polskości w ogóle, a prezydenta w szczególności.Nie angażuję go bezpośrednio, bo mięczaki się do terroryzmu nie nadają. Jego rolą jest zamknąć oczy i milczeć.Następnym ruchem jest upozorowanie samobójstwa szefa kancelarii tajnej w KPRM, Michniewicza oraz chor. Zielonki(głównego szyfranta) i zastąpienie ich ludźmi szkolonymi w rosji.Następnym krokiem jest wybudowanie hangaru na Okęciu, aby ukryć manipulacje przy Tutce przed wścibskimi fotografami.Robię to na istniejących w podziemiu korytarzach, aby kamery nie zarejestrowały ruchu "fachowców". Pod pozorem dobudowania dodatkowej salonki,pod siedzeniem prezydenta umieszczam "prezent za Gruzję"- przeciez to obiecałem w obecności Sarkozyego, uzupełniając w ten sposób te, które kazałem zamontować w skrzydłach w trakcie remontu w Samarze.Ze wzgledów czysto praktycznych, na miejsce zamachu wybieram Smoleńsk, jako najbardziej dogodne miejsce, w końcu to lotnisko wojskowe i zwiększona obecność Specnazu w okolicy nikogo nie zdziwi.Oczywiście, plan zamachu nie może być jednopoziomowy. Musi być kilka poziomów bezpieczeństwa. Dlatego przestawiam markery lądowania, usuwam część żarówek ze świateł lotniska, oraz ściągam IŁa76 ze specyfikiem do "kontroli pogody". Odpowiednio spreparowane w Samarze przyrządy pokładowe zapewniają mi, że piloci będą mieć błędne wskazania wysokości, wieża również ma za zadanie ściągnąć samolot PONIŻEJ 50m.To etap pierwszy, który ma doprowadzić do katastrofy podczas ucieczki z zagłębienia terenu. Etap następny, to w wypadku
opanowania samolotu przez pilotów. odpalenie ładunków w skrzydłach i kadłubie, w razie potrzeby wsparty ręczną wyrzutnią ziemia-powietrze typu Trzmiel.Mgła, rozpostarta nad terenem, gwarantuje mi osłonę przed wścibskimi satelitami.Nieproszonych gości z Jaka zapędzam z powrotem do środka i zakazuję wychodzenia, aby Specnaz mógł dokończyć dzieła, czyli wymordować tych, którzy przeżyją.Aby uprawdopodobnić sytuację dla ewentualnych gapiów, przebieram żołnierzy w kombinezony ratowników.Część ofiar dobijam na miejscu, co bardziej żywotnych ładuję w sanitarki i wiozę do moskwy.(tu jest pewien problem, bo nie wiem skąd się wzięli polskojęzyczni pośród egzekutorów).Pojawił się jeszcze jeden-amatorski operator filmowy, ale kazałem go zasztyletowąć w Kijowie.
Równolegle do tych działań, budzę ponad 2 tysiące agentów sowieckiego wywiadu, wyszkolonych już po wyjściu wojsk sowieckich w rosji, i uzbrajam ich w stosowną listę dezinformacji. Mają rozsiewać dziesiątki wersji i komentarzy, wzajemnie się wykluczających, odnosnie katastrofy.Zatem - każde medium ma podawać inny czas zdarzenia, zaczynać od czterech podejść do lądowania, stopniowo dojść do jednego, ujawniać KAŻDE najbardziej skandaliczne zdarzenie, które będzie potęgować wzburzenie tłumu.Trumny każę zalutować, i choc to zupełne bezprawie w Polsce, zakazuję ich otwierać.Wrak nakazuję zniszczyć, wiedząc że wszystko da się wytłumaczyć przecież przysłowiowym złodziejstwem rosjan.Teraz oczekuję na reakcje Polaków, czy zgodnie z moim zamierzeniem, przestraszeni skupią się wokół Oskara.Przeceniłem stopień sowietyzacji nad Wisłą, dlatego uruchamiam inną broń. Towarzyszom czekistom nad Wisłą nakazuję zorganizować pijaną dzicz i szczuć nią ewentualnych protestujących. W tym samym czasie na swoim podwórku, organizuję medialne przedstawienia, na przykład z plombowaniem szaf papierem, jednocześnie blokując jakikolwiek dostęp do dowodów. Zmuszam jeszcze nieprzekonanych, ale już przerażonych polskich oficjeli,do podpisania dogodnych mi dokumentów.W Polsce kryszę medialną mam szczelną, zapewniają to starzy towarzysze.Jedyne zagrożenie stanowi nowe medium, jakim jest internet.Ale temu się zaradzi, nasyłając jakichś pożytecznych idiotów albo zmoków typu fym czy zwałęsany łazarz.
Bo widzisz drogi Komentatorze, dezinformacja jest silniejsza od głowic jądrowych. Jeśli jest odpowiednio bezczelna i głupia, to nikt nawet nie pomyśli, że to mogło być zaplanowane działanie.
W tym opisie świadomie nie poruszam wątków przyzwolenia, jakiego od europejskiego lewactwa było mi trzeba, aby usunąć znienawidzonego i stojącego na drodze kręcenia lodów, "kartofla".
NIE UDAŁO SIĘ! Jak w 1920, ruska dzicz dała zada.
A teraz coś osobistego do putlera, może mu doniosą.
Widzisz świniopasie, Polskę można zająć. ALE NIGDY ZDOBYĆ!
Jeśli na całym świecie pozostanie choćby jeden Polski patriota, to ty nie będziesz pewien jutra!
ZAPAMIĘTAJ! PÓKI MY ŻYJEMY!
Rospin
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Widzę, że rano napisałeś/przepisałeś
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Listopada, 2016 - 22:17
Mirosław Naleziński
Na podstawie informacji, że jakieś dziecko przeżyło
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Listopada, 2016 - 22:31
Mirosław Naleziński
Moim zdaniem – jeśli ktoś nie lubi Rosjan,
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Listopada, 2016 - 22:41
Mirosław Naleziński
"W powietrzu a zwłaszcza na wysokości przelotowej,
18 Grudnia, 2016 - 21:34
nie da się uniknąć zdjęć satelitarnych, a zatem wybuchy na pokładzie także zostaną zarejestrowane".
No i co komu po tych zdjęciach? To oczywiste, że zarejestrowano by wybuch, więc albo zamach, albo wypadek z silnikiem/paliwem. A nawet, gdyby na ziemi potwierdzono, że był to zamach, to przecież nie wiadomo kto go zorganizował? Po czym by poznano, że to zrobili Rosjanie lub Polacy albo razem? A może zamach zrobiliby Amerykanie lub Arabowie? A może Kubańczycy lub północni Koreańczycy? Albo jakiś Polak samobójca, który wszedłby do samolotu lub pracownik , który przed startem założyłby przemyślny ładunek? Zatem - cóż dałoby światu stwierdzenie, że to był zamach, skoro nie znaleziono by zamachowca? Olafa Palme zabito i to wiemy, ALE NIE WIEMY KTO. Podobnie nie jesteśmy pewni zabójcy FJK.
"W Kanadzie w wypadku lotniczym na wys.800 m przeżyło 2-letnie dziecko".
I cóż z tego by nam przyszło, ze ocalałoby parę osób w stanie "warzywnym" a nawet 1-2 w stanie całkiem poprawnym, skoro pośród nich nie byłoby prez. LK? Ponadto prawdopodobnie parę osób by nigdy nie znaleziono (tak było przecież z naszą stewardesą - wypadła przed katastrofą w lesie i do tej pory nie odnaleziono). W USA podczas wybuchu na dużej wysokości przez parę miesięcy nie mogli znaleźć turbiny zniszczonego silnika, obiecano dziesiątki tysięcy dolarów na nagrodę i w końcu niedaleko znalazła rodzina farmerów podczas zbiorów bodaj kukurydzy.
A nawet jeśli byłyby poważne zarzuty (ale niesprawdzone w całości) wobec Polaków, Rosjan lub razem, to cóż by z tego wynikało? Tak było przecież po katastrofie z gen. Sikorskim - nawet oglądaliśmy film, że to Polacy zamordowali generała, a powszechnie się mówi, że Rosjanie, Niemcy, Brytyjczycy i pewnie inni... I co z tego wynika???
Powtarzam – jeśli nie ufamy danemu państwu, to nie lecimy do niego samolotem. Proste, jasne i oczywiste?
Mirosław Naleziński
Nie ma sprawy
14 Listopada, 2016 - 20:20
K.Piasecki: Brak sekcji w Polsce przyczynił się do pomyłki przy pochówku zwłok.
B.Komorowski: No i co?
Piasecki chciał sobie zrobić
14 Listopada, 2016 - 20:43
Piasecki chciał sobie zrobić kawę w siedzibie Radia Zet.
Niestety zniknął ekspres.
JzL
14 Listopada, 2016 - 20:44
Witaj
Wygląda na to, ze własnie odkryłeś, z czego się "drogi bronek" nad trumnami śmiał.Może to on własnie zrobił "kawał" i kazał egzekutorom zamieszać?
Pozdrawiam
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
„O wyprawach krzyżowych niewiele mam do powiedzenia"
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Listopada, 2016 - 21:51
Mirosław Naleziński
3 wątpliwości
19 Grudnia, 2016 - 10:19
"Czym zatem uzasadnisz 60 tysięcy fragmentów samolotu, które zaścieliły ziemię znacznie przed punktem upadku?"
Przed punktem upadku znaleziono 60 tysięcy elementów samolotu?! To ile znaleziono w punkcie upadku?
"Czym uzasadnisz brak leja po uderzeniu?"
Leje po upadku samolotów są w przypadku pionowego upadku lub pod ostrym kątem. W przypadku lotu niemal stycznego do ziemi leje po prostu nie występują.
"Czym wyjaśnisz ciała ofiar, rozsiane na ścieżce podejścia do uderzenia?"
Ile ciał znaleziono przed miejscem rozbicia?
Mirosław Naleziński
jeśli ktoś napisze w notce o sobie, że jest księdzem albo
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Listopada, 2016 - 21:39
Mirosław Naleziński
Mirosław Naleziński
15 Listopada, 2016 - 23:36
Miotasz się drogi Komentatorze, jak mucha w szklance. Jak diabeł święconej widy boisz się faktów? Przecież ja wykorzystałem jedynie dostępne i sprawdzone informacje o Smoleńsku i tym co się działo wokół tych zdarzeń.Nie wykorzystałem nawet zabójstwa Leppera, po tym jak dostał kasetę z dowodami z Białorusi, nie wykorzystałem kwestii zabójstwa gen.Petelickiego, zamordowanego z podpisem putina, za to że śmiał kwestionować wersję pokurcza z kremla. Nie wiem drogi Komentatorze, czy twoje słabe nerwy to cecha charakteru, czy może paniczny strach, że podzielisz los generałów ruskiej bezpieki, umoczonych w zamach?Boisz się, że zostaniesz utopiony w basenie luib wannie, zaraz po obezwładnieniu gazem?Nie bój się, będzie głośno. Teraz już prokurator nie będzie czekać do poniedziałku, aby gaz się zdążył ulotnić. Będziesz choć sławny.A może nawet ten międzynarodowy terrorysta zechce cię "spolonizować" z wersji 210?
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Nie, ja w przeciwieństwie do Ciebie, Przyjacielu,
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Listopada, 2016 - 01:13
Mirosław Naleziński
Mirosław Naleziński
16 Listopada, 2016 - 05:49
Pozwolisz Komentatorze, że przyjaciół będę sobie dobierał sam? Wiesz, to jest tak, że długotrwałe przebywanie w czyimś towarzystwie(a na tym głównie polega przyjaźń), powoduje przejmowanie również nie swoich nawyków.To mogłoby mnie boleć.
Co do nienawiści do rosjan, to mylisz się zasadniczo. Kocham ich braterską miłością chrześcijanina, wprost proporcjonalnie do kwadratu odległości, jaka mnie od nich dzieli.Jednak w wypadku Smoleńska przekroczyli granicę, zabijając mi MOJEGO Prezydenta.
Na szoki jestem wyjątkowo odporny, dlatego od pierwszych chwil po zamachu, z zimnym chłodem maszyny, zbieram wszelkie informacje do jakich jestem w stanie dotrzeć i na zasadzie logicznej eliminacji szumu zakłóceniowego, buduję obraz.Można byłoby powiedzieć, że zamiast patrzeć w kalejdoskop, który dla nas przygotował putin, to patrzę uważnie na każdy element składowy.Bo widzisz, drogi Komentatorze, dezinformacja polega na zamieszaniu elementów rzeczywistości, z małym tylko dodatkiem kłamstw i zmyłek.
Nie mieszaj rosjan ze słowiaństwem, bowiem to kłamstwo, szerzone wyłącznie w celach propagandowych. Rosjanie to mieszanka nordycko - mongolska wychodowana na niedobitkach słowian.Rozumiem, że jako technokracie, historia jest ci obca, ale pojęcia podstawowe obowiązują.Ruryk był vikingiem, a Czyngis Chan był mongołem. A to oni przecież, wyrżnąwszy populację zastaną na ziemiach dzisiejszej rosji, zajmowali się budową nowej populacji z wykorzystaniem zastanych kobiet.Gdybyś miał co do tego jakieś wątpliwości, to zapraszam do zapoznania się z mapą genetyczną Europy.To jak wiesz, jeden z najnowocześniejszych sposobów na weryfikację kłamstw różnych satrapów. Z uporem godnym lepszej sprawy, starasz się mnie obrazić, ale zaręczam ci, że nie jesteś w stanie.Pisałem ci już przecież, że jesteś tylko marnym zbiorkiem literek na ekranie. Zapominasz, że to internet.A tu autorytetów nie ma. Są tylko fakty, logika i sens lub jego brak. Jak dotychczas, twoje wysiłki aby mnie przekonać, mają efekt pomijalnie niski.Fakty starasz się zastępować "intuicją" i "doświadczeniem" czym mnie bardzo rozśmieszasz, bo faktycznie, doświadczenie terrorystyczne konstruktora z NAUTA musi powalać swoją wagą.
PS. Jestem ci winien jedno wyjaśnienie: Jest wiele dziedzin, w których jestem samoukiem, jak filozofia, psychologia, historia. Ale zawodowo jestem nieprzyzwoicie techniczny.Kocham swój zawód, bo pozwala na realizację rzeczy "niemożliwych" a do tego wymusza ciągłe pogłebianie wiedzy i ZDOLNOŚCI ANALITYCZNYCH. I wiesz co mi mówi MOJA wiedza i doświadczenie? Nie jesteś techniczny.Zdajesz sobie sprawę, że na elementarnych choćby problemach polegniesz i dlatego unikasz ich jak ognia.Masz opanowane podstawowe techniki gry na emocjach, rozpraszania uwagi i przekierowywania dyskusji.Obstawiam, że jesteś reklamiarzem, uczenie - marketingowcem, a używając wdzięcznej, rosyjskiej nazwy - mozgajobem.Trochę utrudnia mi analizę twoje rozedrganie psychiczne, być może strach, być może świadomość beznadziejnosci misji. Ale starasz się.A mnie dostarczasz dodatkowej rozrywki.Bo mam dziś ciekawą robótkę ale i podzielną uwagę.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Listopada, 2016 - 10:02
Mirosław Naleziński
Mirosław Naleziński
16 Listopada, 2016 - 16:05
Jak pięknie się miotasz drogi Komentatorze:)
Bo widzisz, cele mojego życia najlepiej jest szukać w Urzedzie Patentowym i moim domu.
Ale aby móc skutecznie dbać o swój dom, musżę zadbać też o jego otoczenie. Do tego moi Antenaci nakazali mi objęcie mojej zmiany w obronie Polski, a ja przekażę "pokoleniową pałeczkę" swoim dzieciom.
Ale nie mogę się powstrzymać, aby nie skomentować jeszcze jednej cechy, jaką nam tu prezentujesz. To zupełny brak ambicji.Robisz za światłego człowieka, garść FAKTÓW o Smoleńsku dostałeś ode mnie na tacy, dostałeś także linka na fachowca z KGB. Gdybyś miał choć odrobinę ambicji, to z FAKTÓW i metod działania moskalików, stworzyłbyś swoją wersję odnośnie zdarzeń w Smoleńsku. A ty na siłę starasz się podważyć tysiące godzin pracy ZBIOROWEJ inteligencji Użytkowników NP, przeciwstawiając jedynie swoją "intuicję i doświadczenie".Gdybyś był UZNANYM autorytetem, to może byłoby to warte przemyślenia.Ale jesteś tylko zbiorkiem literek.Ale wszystko nadal przed tobą.Wystarczy tak jak jak pokochać się uczyć.Nie obawiaj się.Od tego naprawdę nie bolą włosy ani nie wychodzą paznokcie.TO NIE BOLI.
No i jeszcze temat "nawiedzonych".Będę musiał to przemyśleć.Bo widzisz, kiedy byłem kilkuletnim dzieckiem, to mój dom "nawiedzili" smutni panowie w brązowych płaszczach.Jeden z nich nawet rzucił mną o ścianę. A wiesz zapewne, że dziecinne sympatie pozostają na długo.I w naturalny sposób do dziś nie lubię tych od "nawiedzania".
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
jest oczywiste, że to zamach, bo byli smutni panowie
18 Grudnia, 2016 - 21:43
"kiedy byłem kilkuletnim dzieckiem, to mój dom "nawiedzili" smutni panowie w brązowych płaszczach. Jeden z nich nawet rzucił mną o ścianę".
No tak - szkoda, że wcześniej mi się z tego nie zwierzyłeś. Od razu przyznałbym Ci rację, że teoria zamachu jest oczywista.
Mirosław Naleziński
marne zbiorki literek
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Listopada, 2016 - 11:43
Mirosław Naleziński
@Mirnal...
16 Listopada, 2016 - 23:59
To może następne materiały, do dyskusji:
<<Oto jedno z ustaleń podkomisji dr Berczyńskiego: "Fragmenty ciała jednego z pasażerów salonki nr 3 znaleziono w 5 sektorach. Średnie rozczłonkowanie ciał pasażerów salonki nr 3 to 10 fragmentów na jedno ciało". Taką defragmentację ciał i rozrzucenie na dużym obszarze można wytłumaczyć tylko wybuchem na pokładzie samolotu, którego epicentrum najprawdopodobniej było w salonce nr 3. Otóż salonkę nr 3 na cztery dni przed tragedią przebudowano tak, aby mieściło się w niej więcej osób. Żeby było ciekawiej o tej przebudowie nic nie wiedziała Służba Kontrwywiadu Wojskowego. Wszystko wskazuje na to, że po tej przebudowie samolot nie został poddany gruntownej kontroli, także pirotechnicznej. Jesteśmy coraz bliżej prawdy, ...>>
Źródło: http://niepoprawni.pl/blog/kokos26/czarus-wykonal-zadanie
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Katarzyna Tarnawska
17 Listopada, 2016 - 01:16
Witaj
Niestety, nasz interlokutor znajduje się na innym poziomie. Teleportował się do marca 2011 roku i rozmawia z duchami o smoleńskiej mgle.I nawet nie uwierzysz, jak dobrze mu idzie:) Coś jak dziadowi z obrazem. Chwalił się nawet bliskimi koneksjami z jedynym kosmonautą sowieckim Polskiego pochodzenia, Hermaszewskim.Tenże legitymował się podwójnym obywatelstwem, Polskim i sowieckim.
Pozdrawiam
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Zabawny Mistrzu Manipulacji
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
18 Listopada, 2016 - 13:04
Mirosław Naleziński
Smutny Osesku Manipulacji
18 Listopada, 2016 - 13:32
Proponuję ci rozrywkę.Spróbuj w moich tekstach, nieważne czy notkach czy komentach, znaleźć jakikolwiek odnośnik do Czarneckiego.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
a co to ma do rzeczy?
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
18 Listopada, 2016 - 13:44
Mirosław Naleziński
Scenka
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
18 Listopada, 2016 - 14:08
Mirosław Naleziński
Biedny bo ciemny Komentatorze
18 Listopada, 2016 - 15:58
Zanim zaczniesz mnie przyszywać do PISu i to tak ordynarnym sznurkiem, to poczytaj najpierw coś o Rospinie. Na początek może to : http://www.polishclub.org/2011/11/07/rospin-nieporozumienie-czyli-dlaczego-wymagamy-moralnosci-od-najemnika/
Bo widzisz, ja ten tekst "popełniłem" już w listopadzie 2011 na Niepoprawnych, a dziś on sobie już żyje "własnym życiem". A pod każdym zdaniem tego tekstu, podpisałbym się także i dziś.Bo widzisz biedny człowieku, może to dla ciebie niepojęte, ale w moim sercu nie ma miejsca na PIS.Tam niepodzielnie króluje Polska.
Mam natomiast wiele szacunku i podziwu dla Pana Jarosława Kaczyńskiego, że z bandy zmoków, etatystów i spadów politycznych potrafił zbudować ugrupowanie, które wywołuje dziś paniczny strach postkomuny.
PS. Zwracałem ci już uwagę, że tylko nieliczni mają prawo nazywać się moimi Kolegami.Ciebie do nich nie zaliczam, zachowaj więc formę.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Przyjacielu, moja forma to,
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Listopada, 2016 - 10:13
Mirosław Naleziński
„Nie wystarczy urodzić się człowiekiem, trzeba nim być!”
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Listopada, 2016 - 10:23
Mirosław Naleziński
Przyjacielu moich wrogów
19 Listopada, 2016 - 12:10
Ty nie tylko nie czytałeś Bibli ale i o Dekalogu nie masz pojęcia. Ale pomogę ci :
I. Nie będziesz miał cudzych bogów obok Mnie!
II. Nie będziesz czynił żadnej rzeźby ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko, ani tego, co jest na ziemi nisko, ani tego, co jest w wodach pod ziemią! Nie będziesz oddawał im pokłonu i nie będziesz im służył, ponieważ Ja Pan, twój Bóg, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia względem tych, którzy Mnie nienawidzą. Okazuję zaś łaskę aż do tysiącznego pokolenia tym, którzy Mnie miłują i przestrzegają moich przykazań.
III. Nie będziesz wzywał imienia Pana, Boga twego, do czczych rzeczy, gdyż Pan nie pozostawi bezkarnie tego, który wzywa Jego imienia do czczych rzeczy.
I NIC CIĘ NIE ZWALNIA Z SAMODZIELNEGO MYŚLENIA.
Ja swoją pracę wykonałem. Nie z INTERPRETACJI, tylko ze źródeł.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
I NIC CIĘ NIE ZWALNIA Z SAMODZIELNEGO MYŚLENIA.
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Listopada, 2016 - 20:43
Przyjacielu, lepiej nie mogłeś tego ująć. Pan Czarnecki nie pomyślał, że tak kiepskie oceny ma jego zięć pośród wielu niepoprawnych, być może odwiódłby córkę od mezaliansu.
Samodzielne myślenie mieli urzędnicy, którzy tak zmienili reguły gry, że pan Misiewicz akurat na nie się załapał, choć inni musieliby mieć studia, kursy i wszelakie egzaminy.
Prokurator dawniej nie wpadł na pomysł dokładnego zbadania zwłok, ale ostatnio sam samodzielnie i bez podpowiedzi wpadł na ten pomysł i to bez niczyjej podpowiedzi. Oni wszyscy powinni mieć na drzwiach swych biur to motto - I NIC CIĘ NIE ZWALNIA Z SAMODZIELNEGO MYŚLENIA.
Podpisujesz "Uczciwe Państwo dla Polaków" - czy uczciwe państwo to takie, które zmienia przepisy pod konkretne osoby? Czy uczciwe państwo to takie, które daje 500+ bogatym dzieciom, zaś dużo biedniejszym nie daje? Czy uczciwe państwo to takie, które prosi o lustrację Komisję Wenecką, a potem uznaje, że ona sobie robi wycieczki po Warszawie? Czy uczciwe państwo to takie, które obiecuje duże zwolnienie z podatków, a potem zapomina o obietnicy (podobnie jest z frankowiczami)?
Czy osoby z plemion, które nie znają nauk o Bogu (na krańcach świata) mogą iść do nieba, jeśli są uczciwe? A czy uczciwi ateiści mogą iść do nieba? Czy osoby, które z Tobą się nie zgadzają a do tego są kiepskimi inżynierami mogą myśleć w ogóle o niebie?
Mirosław Naleziński
Mirosław Naleziński
19 Listopada, 2016 - 20:53
Jak szatan, przychodzisz zasiać zwątpienie.Jak szatan, w zamian proponujesz pustkę.Jak szatan, żonglujesz pustosłowiem, jak ognia unikając faktów.Jednak "kwiatuszku" na TEJ glebie twoje "nasionka" nie wyrosną.Jak szatana pożegnam cię zatem, używając Biblijnych słów IDŹ PRECZ
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Przyjacielu a znawco kwiatów
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Listopada, 2016 - 21:29
z tym szatanem to nieco przesadziłeś. Ponadto miej więcej wiary w swoich niepoprawnych towarzyszach - na pewno nie poddadzą się mojemu pustosłowiu...
Mirosław Naleziński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
czy oprócz ks. Pieronka są inni także księża,17 Grudnia, 2016 - 18:46
co to sieją zwątpienie niczym szatan? Znamy takich?
Mirosław Naleziński
Przyjacielu a znawco Biblii
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Listopada, 2016 - 20:56
„Ty nie tylko nie czytałeś Bibli [jednak dwa i] ale i o Dekalogu nie masz pojęcia” – to prawda, przy Tobie słabo wyglądam z tą znajomością, ale Bóg wyżej ceni tych, co słabo znają Dekalog, ale jednak nie fałszują cudzych wypowiedzi – jeśli dajesz czyjeś cytaty, to czyń to uczciwie, bez tendencyjnych przekłamań, bo masz - jak nic - ze 100 lat czyśćca za to. Uczciwa Polska dla uczciwych Polaków – moim zdaniem.
Mirosław Naleziński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
skoro jesteś takim fachowcem (gdzie tam mnie do Ciebie)...18 Grudnia, 2016 - 15:31
"Ty nie tylko nie czytałeś Bibli ale i o Dekalogu nie masz pojęcia. Ale pomogę ci :
[...]
II. Nie będziesz czynił żadnej rzeźby ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko, ani tego, co jest na ziemi nisko, ani tego, co jest w wodach pod ziemią! Nie będziesz oddawał im pokłonu i nie będziesz im służył, ponieważ Ja Pan, twój Bóg, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia względem tych, którzy Mnie nienawidzą. Okazuję zaś łaskę aż do tysiącznego pokolenia tym, którzy Mnie miłują i przestrzegają moich przykazań.
[...]"
Jak rozumieć karanie występku do 4. pokolenia? Że wszystkie córy i synowie zbrodniarzy (np. komunistycznych, faszystowskich i religijnych) będą ukarani za czyny swych ojców i matek? Dopiero od 5. pokolenia pra…wnuki mogą spać spokojnie? Ale łaska zostanie okazana znacznie dłużej? A co z ludźmi, którzy nie słyszeli o Bogu, lecz postępują zgodnie z uczciwością i etyką nie znając Biblii i Dekalogu?
Mirosław Naleziński
przejrzałem link i związane z nim inormacje; znalazłem
19 Grudnia, 2016 - 13:44
"Prezydent Lech Kaczyński 10 października 2009 roku w Pałacu Prezydenckim w Warszawie w obecności najwyższych przedstawicieli Unii Europejskiej, prezydent Lech Kaczyński dokonał ratyfikacji Traktatu z Lizbony. Z chwilą wejścia traktatu w życie, 1 grudnia 2009 na mocy zawartych tam prawnych postanowień Polska utraciła suwerenność. Stała się integralną częścią nowego państwa zwanego Unią Europejską. [...] Państwo polskie po raz kolejny przestaje istnieć jako niepodległe. [...] Hańba zdrajcom!". A na środku zamieszczonej fotki widać pozdrawiającego i uśmiechniętego prez. LK. Kto jest autorem owej notki?
Mirosław Naleziński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
przejrzałem link i związane z nim informacje; znalazłem19 Grudnia, 2016 - 13:55
"Dnia 1 grudnia 2009 roku wszedł w życie Traktat Lizboński podpisany 13 grudnia 2007 roku przez prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego – za pośrednictwem ustanowionych przez niego pełnomocników premiera Donalda Tuska i ministra spraw zagranicznych Radosława Sikorskiego. Prezydent Lech Kaczyński 10 października 2009 roku w Pałacu Prezydenckim w Warszawie w obecności najwyższych przedstawicieli Unii Europejskiej, prezydent Lech Kaczyński dokonał ratyfikacji Traktatu z Lizbony. Z chwilą wejścia traktatu w życie, 1 grudnia 2009 na mocy zawartych tam prawnych postanowień Polska utraciła suwerenność. Stała się integralną częścią nowego państwa zwanego Unią Europejską. [...] Państwo polskie po raz kolejny przestaje istnieć jako niepodległe. [...] Hańba zdrajcom!". A na środku zamieszczonej fotki widać pozdrawiającego i uśmiechniętego prez. LK. Kto jest autorem owej notki?
Mirosław Naleziński
Z tego wynika, że w przebudowanej salonce można było umieścić
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
18 Listopada, 2016 - 12:44
Mirosław Naleziński
Po wybuchu poszycia kadłuba byłoby wydęte na zewnątrz...
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Listopada, 2016 - 20:47
Mirosław Naleziński
p. Tarnawska
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
20 Listopada, 2016 - 12:57
1. Dlaczego zastrzegła sobie Pani "Zgoda na wykorzystywanie treści na zewnątrz serwisu: Nie"? I w jaki sposób można wyegzekwować ten zakaz, jeśli jednak ktoś Panią zacytuje w ogólnym internecie? Czym to grozi z punktu widzenia naszej temidy? (od razu wyjaśniam, że nie chcę cytować, ale pytam z ciekawości).
2. Dlaczego Pani - jak mniemam łagodna osoba - dała dość drapieżne motto "nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie"?
3. Czy zadawanie grzecznych pytań można minusować? Po 7 minusach nikt nie pozna już odpowiedzi na pytania...
Mirosław Naleziński
@ Mirosław Naleziński
20 Listopada, 2016 - 13:16
Czy zadawanie grzecznych pytań można minusować? Po 7 minusach nikt nie pozna już odpowiedzi na pytania...
- można.
- pozna odpowiedź, nie pozna głupiego pytania.
@cyborg
20 Listopada, 2016 - 13:26
"Teraz pewnie gostek zajumie"
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
20 Listopada, 2016 - 14:07
"Wielkie nazwiska uprawdopodobniają największe idiotyzmy, gdyż tłum ma naiwną pewność, że wielcy ludzie bredzić nie mogą. (Zbigniew HERBERT)". Okazuje się, że niewielkie nazwiska i pseudonimy (jak tu wszystkie nasze) także nie dają pewności, że jesteśmy wolni od bełkotu.
Wielcy ludzie są przekonani, że jeśli zginą w katastrofie, to na pewno w zamachu. Zwykli obywatele nie są o tym przekonani. Prawda jest jednak taka, że wielkim zdarza się zginąć w wypadku, zaś maluczkim zdarza się zginąć w zamachu.
Proszę pominusować moje motto.
Mirosław Naleziński
@ Jozio z Londynu
20 Listopada, 2016 - 17:53
Ciekaw jestem jak bardzo można zwęzić szpaltę. Będziemy testować.
a co komu po mądrej odpowiedzi, skoro
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
20 Listopada, 2016 - 13:46
Mirosław Naleziński
@Mirosław Nalezinski
20 Listopada, 2016 - 18:23
Zalecałbym chwilowe uwolnienia się od WSI24 a będą z Ciebie ludzie
@Mirnal - odpowiadam "uprzejmie" ;)
21 Listopada, 2016 - 00:00
(to formuła, którą w przeszłości używano w wielu oficjalnych, urzędowych pismach).
Co do "wykorzystywania treści na zewnątrz serwisu" - jeśli uznam to za wskazane - będę chciała "wykorzystać treści" sama. Nie chcę natomiast umożliwiać np. osobom, których nie znam i nie mogę ufać, manipulowania moimi "treściami".
"Drapieżne" motto - odpowiada mojej postawie, bliskiej owej sławnej gruzińskiej Kartlis Deda – Matce Kartli – czyli Ojczyznie. Z mieczem przeciw wrogom w prawej, a pucharem wina – dla przyjaciół, w lewej dłoni. Choć samo motto ma tradycję rodem ze Szkocji - to tłumaczony z łaciny napis ponad bramą zamku w Edynburgu.
A co do pytań "grzecznych" (takich pytań z zasady nie oceniam) - są jednak osoby, które ze względu na "podpadnięcie" innym na blogu, z różnych zresztą powodów, "zarabiają" minusy tylko za nick. Też tak miewam (zbieram minusy za nick), choć się tym nie przejmuję. Chciałabym tylko wiedzieć - kto i za co.
Ukłony
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Zapewne znacie opinię biskupa T. Pieronka nt. zamachu?
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Grudnia, 2016 - 20:17
Bp Tadeusz Pieronek: cała ta legenda o zamachu w Smoleńsku jest po prostu śmieszna
- Cała ta legenda o zamachu w Smoleńsku, o morderstwie, jest po prostu śmieszna - powiedział biskup Tadeusz Pieronek w Radiu ZET. - No na miły Bóg, jeśli się jakieś drobne elementy podnosi do rangi morderstwa, to można się z tego tylko śmiać - dodał.
Pieronek stwierdził także, że - według jego rozeznania - nie ma żadnych elementów, które byłyby potwierdzeniem tezy o zamachu. - Była katastrofa i koniec. (...) Żeby to oceniać jako zamach, trzeba być o tym bardzo przekonanym, albo szukać zaczepki żeby przekonać ludzi o - niestety - chwiejnych umysłach - ocenił biskup.
Jarosław Gowin: jeżeli 40% Polaków dopuszcza możliwość zamachu, musimy się wzajemnie szanować
Dodał, że możliwe jest, że na miejscu katastrofy "były jakieś wybuchy niewypałów, które leżały tam od drugiej wojny światowej, ale to jest inna rzecz".
Pytany, jak może zakończyć się konflikt wokół Smoleńska stwierdził: Nie widzę, żeby którakolwiek ze stron miała zamiar zejść z tej drogi, która jest poniżająca dla całego społeczeństwa. Ta droga jest wyniszczająca, w takiej atmosferze nie da się żyć – zauważył.
[Przytoczono] również słowa Zbigniewa Brzezińskiego, który mówił, że na polskiej scenie politycznej są osoby, „które świadomie, albo podświadomie - bo są chore - dzielą społeczność i podważają wiarygodność państwa”. Zdaniem Pieronka "coś w tym jest". - Wielu ludzi o zachwianej psychice rządziło światem i doprowadzało go do ogromnych katastrof. Widocznie coś jest z nami, że ulegamy sugestiom tych, którzy potrafią wykorzystać swoje nastawienie do człowieka i tak je zasugerować, że pociągają za sobą tłumy – odpowiedział bp Pieronek.
Mirosław Naleziński
Zadałem pytanie -
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Grudnia, 2016 - 20:25
"Zapewne znacie opinię biskupa T. Pieronka nt. zamachu?" i są minusy. Brak odpowiedzi typu - znamy, ale ta opinia jest fałszywa/podrobiona, nie znamy (pierwszy raz czytamy) i jesteśmy zaskoczeni. I tacy inteligenci tu dyskutują. Ale za to mają pełne usta religijnych frazesów i Biblię znają na wylot, a nawet oryginalne teksty z greki/przez grekę przedstawiają w rewelacyjnej formie (jednak ks. Zieliński nie poparł, bo jedynie pisze, nie dyskutuje).
PS Nieźle - właśnie przekroczyłem granicę 5000 punktów...
Mirosław Naleziński
@MN
16 Grudnia, 2016 - 21:09
Nie oceniam wypowiedzi b-pa Pieronka, chyba w kategoriach józiowego mema: "każdy ma prawo być trochę porąbany".
A b-p Pieronek to nie mój autorytet. Poza tym uważam, że mądrzej zrobiłby, gdyby po prostu milczał - szczególnie do czasu, gdy poznamy wyniki obecnych ekshumacji.
Miał przecież okazję, aby zamilczeć - i nie skorzystał. Może sądzi, że brak mu już czasu, a tak bardzo chciałby "zaistnieć"?
Czy to wynik demencji starczej (82 lata), czy "parcia na szkło"?
Od takich biskupów strzeż nas, Panie Boże.
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
jestem wdzieczny za wydanie opinii, bo to tutaj jest rzadkością
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
17 Grudnia, 2016 - 18:44
z drugiej strony każdy może negatywnie zaopiniować tutaj piszącego znakomitego księdza.
Mirosław Naleziński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
proponuję biskupowi Pieronkowi oraz18 Grudnia, 2016 - 14:29
inżynierowi Nalezińskiemu zabrać dyplomy, stanowiska i emerytury z powodu niepopierania teorii zamachu. Minus oznacza zgodę na moją propozycję.
Mirosław Naleziński
za ten artykuł spodziewam się plusów (z maja 2010)
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Mirosław Nalezinski został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
18 Grudnia, 2016 - 15:46
http://www.eioba.pl/a/2qal/koszmarne-mgly-czyli-tumany
Koszmarne mgły, czyli tumany
W sporach z Rosjanami trzeba być większym patriotą... Media są oburzone gadulstwem Edmunda Klicha (spoza rodziny Bogdana Klicha - ministra obrony narodowej), polskiego przedstawiciela przy rosyjskiej komisji badającej katastrofę rządowego Tu-154 pod Smoleńskiem 10 kwietnia 2010.
Początkowo niewiele mówił, wręcz zastrzegał się, że śledztwo trwa i że nic nie może ujawnić. Tak mało mówił, że aż szlag trafiał naszych telewidzów i słuchaczy, którzy codziennie przed odbiornikami łaknęli nowych wrażeń i sensacji. Jakichkolwiek, ale najlepiej obciążających stronę rosyjską. A to zepsute reflektory, w to powinni zamknąć lotnisko, a to oślepiono naszych pilotów laserem, a to finezyjnie zmylono odczyty w urządzeniach nawigacyjnych, a to sztucznie wywołano tuman** (przecież potrafią przeganiać chmury, to jaki problem z generacją mgławicy), a to samolot odpowiednio spreparowano podczas jego ostatniego remontu (oczywiście w Rosji) i jeszcze parę pominiętych tu (spiskowych) teorii.
„Ale gdy zasmakował popularności w mediach, zaczął codziennie zdradzać szczegóły badań, a nawet rzucać oskarżenia”*. Gdyby oskarżał Rosjan, to byłby swój chłop, ale naszych? Polaków? To jakiś dywersant! Już więcej nie damy mu takiej intratnej a medialnej roboty (odpukać, ale przecież nieprędko wydarzy się kolejna lotnicza tragedia!).
„Jak on może takie rzeczy opowiadać?! Mówi jak Rosjanie! Chce być sławny i robi to po trupach pilotów – oburzają się lotnicy”*. Powinien mówić jak przystało na Polaka? I to Polaka świadomego cwaniczenia Rosjan. W najlepszym razie, jako patriota, nie powinien nic mówić, co mogłoby rzucić choć cień na naszych. Rosjanie kłamali zawsze, nawet teraz z Katyniem jakoś im prawda nie może wyjść na jaw, choć na to się zanosiło tuż po katastrofie. Skoro możemy, to powinniśmy im w rewanżu dokopać, nie zaś przyznawać rację!
„Piloci zlekceważyli wszystkie ostrzeżenia wysyłane przez automatykę samolotu”* – nie, no takich antypolskich wypowiedzi to my (nasze media, nasi politycy, nasi wojskowi piloci) nie zdzierżymy! Na pohybel Klichowi! Tylko podczas linczu nie pomylmy Edmunda z Bogdanem (pomyłki, także sądowe, ciągle się zdarzają nawet u nas***).
„Nie wiem, w jakim charakterze on się wypowiada, czy oficjalnego akredytowanego przez polskie państwo, czy prywatnego eksperta”*. No tak! Pobiera naszą narodową walutę a popiera Rosjan – skandal! Może od nich dostaje jakieś ruble? Panie Klich – gdzie się podział pański patriotyzm? Może jako prywatny ekspert mógłby więcej mówić o błędach naszej załogi, ale jako oficjalny akredytowany przez RP? Przez III RP?! No nie, to się po prostu w głowie nie mieści!
„Słowami Klicha jest zaskoczony szef MSWiA Jerzy Miller. Zasugerował, że ekspertowi chodzi o medialną sławę”*. Także premier Tusk uznał, że Klich jest zbyt rozmowny. Ciekawe, czy podobną miałby ocenę, gdyby nasz przedstawiciel był nieprzychylny Rosjanom? Zapewne, bowiem musiałby z kolei naszym sąsiadom wysyłać sygnały łagodzące ich irytację (ciężko być politykiem, zwłaszcza dyplomatą).
„A sławę Klich sobie zapewnił, ale w Rosji. Bo po jego rewelacjach o gen. Błasiku, rosyjska prasa spekuluje już na całego. Twierdzi np. że to generał był za sterami”*. To wielce karygodna postawa naszych sąsiadów! Po wielu naszych złośliwych teoriach w końcu pofolgowali swojej fantazji? A właściwie, to czego się po Rosjanach spodziewaliśmy? Że przytakną naszym pomysłom, w tym zwariowanym? A sprawa byłaby już dawno wyjaśniona, gdyby w kokpicie, w salonikach i w kabinie pasażerskiej, gdyby tam były rozmieszczone kamery, których są tysiące na naszych ulicach, na przejazdach kolejowych, w autobusach, w szkołach i muzeach. Zarówno p. Klich i Rosjanie przekazaliby nam dokładne i niepodważalne informacje. Ale skoro możemy miliony wydawać na samoloty i ich remonty, a nie ma kasy na kamery… Prawdopodobnie nie chodzi o pieniądze, ale o wdrożenie takiego pomysłu. Może etyka nie zezwala? Zezwala wszędzie, ale nie w samolotach? No to nieźle – z powodu etyki nie mamy wiarygodnych danych, natomiast dziennikarska etyka jakoś zezwala na mnożenie dziesiątek teorii i teoryjek...
W filmie „Sami swoi” nasi rodacy wybierają się z granatem do sądu i seniorka rodu (wiele w życiu widziała i zna problem polskiego sądownictwa, oczywiście sanacyjnego, przedwojennego, czyli II RP) – „sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie”.
Pan Edmund Klich nie nadaje się na naszego reprezentanta! Tam nie powinien być obiektywny obserwator – tam powinien być obiektywny inaczej, czyli ze wskazaniem na naszą rację, zwłaszcza na naszą polską rację stanu!
Okazuje się, że sprawiedliwość powinniśmy traktować w kategoriach patriotycznych! Jeśli piłkarze naszej ukochanej drużyny dostali się do finału dzięki łapówkarskiemu szwindlowi, pomyłce sędziego albo cwaniactwu naszego zawodnika, to jest wszystko w porządku – nic się nie stało; jeśli nasz rywal dostał się tak wysoko i to w walce z naszą drużyną, to trzeba iść do sądu, uruchomić wideo i ośmieszyć przeciwnika, że gola zdobył ręką albo że sam się przewrócił w polu karnym. Nie sztuka być Irlandem protestującym po meczu**** Irlandia – Francja, sztuka być Francuzem przyznającym, że jego narodowa drużyna niezasłużenie dostała się do Mundialu 2010.
* - cytat z gazety „Fakt” (27 maja 2010)
**- tuman (ros.) - mgła (pol.)
*** - facet dostał wyrok skazujący (2009), ponieważ pewna księgowa zeznała przed sądem nad Wisłą, że słownie znieważał ją z innego konta (pod innym nazwiskiem) na znanym portalu i sąd dał wiarę jej błędnemu przeświadczeniu, że dwie różne osoby to właśnie tenże sam facet
**** - w dogrywce napastnik Francji Thierry Henry w polu karnym przytrzymał piłkę ręką i podał ją do Williama Gallasa, który strzałem głową zapewnił Francji grę podczas Mundialu 2010
Mirosław Naleziński