PiSu program 2 000 000 +
Nie żadne 500+, a plus dwa miliony
(dodatkowych głosów w wyborach).
A wszystko za marnych 5 stówek miesięcznie :-D
Skąd wiem?
A stąd, że ja (w przeciwieństwie do tabunów wyprodukowanych w 3RP tzw „humanistów”) nie mam problemu z arytmetyką, a dokładniej z dzieleniem, dodawaniem i nawet z obliczaniem tzw. procentów.
Dlatego wytłumaczę jak … gimnazjaliście.
Pyt.1,
Ile rodzin posmakuje pisowskiej kiełbasy wyborczej o nazwie 500+?
Odp: 2,7 miliona rodzin.
Pyt.2.
Ilu to jest uprawnionych do głosowania?
Odp: no jak to ilu? (mama + tata) x 2, 7 miliona = 5,4 miliona.
OK, są tzw. rodziny niepełne, ale z kolei w uprawnionej rodzinie może być pełnoletnie rodzeństwo, albo mogą pomagać dziadkowie, tak że proszę mi tu głowy nie zawracać: 5,4 miliona i basta!
Pyt.3.
Jaki procent uprawnionych do głosowania Polaków z tego prawa korzysta?
Odp: ok 50% i proszę mi tu nie margać, że mniej lub więcej. 50% i wystarczy, bo tak jest łatwiej liczyć.
A to znaczy, że z tych 5,4 miliona beneficjentów 500+ NIE chodzi na wybory połowa, czyli 2,7 miliona.
–----------------------------------
I teraz przechodzimy do interesującego nas rezultatu konsumpcji wyborczej kiełbasy.
Tuż przed wyborami PiS puszcza taki spot:
Nie chodzisz na wybory? Twoja sprawa. Ale jak PO i pazerne kmioty do władzy wrócą, to ci te 5 stówek, które miesiąc w miesiąc dostajesz na dziecko ZABIORĄ.
Tak jak zajumali ludziom 150 miliardów z OFE!
A Nowoczesna (no przecież Petru to bankster) zajuma ci te 5 stówek na dzień dobry tym bardziej.
A KOD? Ten od tego z kitą? Który tak kocha dzieci, że swoim na 100 000 zł z alimentami wisi, zostawi ci 5 stówek?
Pogięło cię?
To co – pójdziesz na wybory, czy nie?
Załóżmy, że mimo wszystko połowa z tej niegłosującej połowy i tak na wybory nie pójdzie, co by oznaczało, że im na mózg padło, ale druga połowa niegłosującej połowy pójdzie na wybory, czyli 1 350 000 NOWYCH wyborców ruszy tyłki i te kartkę do urny wrzuci.
Na kogo ci nowi zagłosują?
No tak, „humanistom” takie rzeczy trzeba tłumaczyć:
na PO, ZSL, Nowoczesną... żartowałem.
Na PiS!
1 350 000 głosów ekstra!
-----------------------------------
A teraz wracamy do tej połowy, która na wybory chodzi i głosuje na te wszystkie platformy, lewizny, zetesele i kogo tam jeszcze.
Z 2,7 miliona aktywnych wyborców wystarczy, że tylko co czwarty, czyli 675 000 zmieni pod wpływem tych 5 stówek miesięcznie zdanie i zagłosuje na PiS. Tylko co czwarty!
To jest 675 tys. nowych głosów.
–---------------------------------
Teraz ostatnie dodawanie: 1350 000 + 675000 = 2 025 000.
...nowych, pisowskich wyborców.
No, to dobranoc, lemingi!
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 75979 odsłon
Komentarze
Dobranoc
15 Czerwca, 2016 - 00:32
Dobranoc mężczyzno:-) Pozdrawiam
https://www.youtube.com/watch?v=8x8S5Mgimy0
Verita
@Verita
15 Czerwca, 2016 - 07:07
Jeden z nich czytał (na zmianę z Łapickim) w kronice filmowej relacje ze stalinowskich procesów pokazowych - pluł na storturowanych ludzi skazywanych na podst. sfingowanych dowodów /wymuszonych zeznań.
Nie lubię :-/
Ewaryst Fedorowicz
Kielbasa wyborcza zwyklo sie nazywac obietnice niespelniane
15 Czerwca, 2016 - 00:52
po wyborach - dlatego wlasnie "kielbasa wyborcza" - bo "sprzedawana" jest przez politykow PRZED wyborami.
Zwazywszy, ze program PiS zawieral juz od jakiegos czasu obietnice realizacji programu 500+ ( a takze innych) - to chyba dobrze, ze partia zwycieska po wyborach zaczyna realizowac swoj program - choc w polskich warunkach taka determinacja raczej budzi zdziwienie... bo nie po to sie wladze bierze, zeby dawac innym, ale zeby dawac sobie i kolesiom...
Mysle, ze Autor bedzie jeszcze bardziej zdziwiony przed kolejnymi wyborami - bo do tego czasu zapewne rzad PiS wprowadzi reformy podatkowe ( podatek dochodowy i skladki ZUS placone bez rozdzialu na poszczegolne skladniki), ktore beda zawieraly m. in. podwyzszenie kwoty wolnej od podatku - z czego skorzysta zapewne pare milionow rodakow...
Coz w takiej perspektywie przybedzie PiS-owi kolejne 2 mln wyborcow. Dodajac tych co juz glosowali na PiS, 2 mln z programu 500+ oraz 2 mln z obnizenia kwoty wolnej mamy okolo... 10 mln glosow oddanych na PiS.
Co na to opozycja? Ostal sie jej ino sznur?
mikolaj
Zgadzam się z twoją opinią
15 Czerwca, 2016 - 01:44
Mikołaju!
Ewarystowi - za tę "kiełbasę wyborczą" dałam więc +4.
Nie mniej znam jednego leminga (w dodatku to mój szwagier), który przez cały czas "pluje się" na PiS. Nawet własne dzieci mają już tego dość (choć również lemingi).
Podobno "gdy Pan Bóg chce kogoś pokarać, to wpierw mu rozum odbiera".
Ilu jest jeszcze takich "chumanistów" - pokaranych brakiem rozumu? Oprócz "Bula", "Kopaczki", "Swetru" et consortes?
Pozdrawiam!
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
@katarzyna.tarnawska
15 Czerwca, 2016 - 09:47
Proszę Pani,
nie mam cienia intencji, żeby to co napiszę, zabrzmiało złośliwie, ale mnie naprawdę kompletnie nie zależy na ocenach - lubię nawet te "pałki", bo to znaczy, że mam rację i kogoś ta racja boli.
A nie ma większej frajdy, niż wkurzyć propagandystę :-) pozdrawiam, EF
Ewaryst Fedorowicz
Drogi Panie!
15 Czerwca, 2016 - 17:41
Proszę czytać ze zrozumieniem. Ja nie "spałowałam" Pana. Moje +4 to (chyba) 20 pkt "na plus". Po prostu niżej od mych możliwości oceniłam pański wpis - ze względu na ową "kiełbasę wyborczą".
Mnie również nie wzruszają specjalnie tzw. pałki, choć gdy sama je komuś stawiam - to równocześnie - piszę uzasadnienie.
I podobnie - uzasadnień oczekiwałabym od "pałkowników". Jednak, na ogół, są to pałkownicy-cichodajki. Takimi po prostu gardzę. Poza tym również ciekawią mnie dyskusje, cieszy mnie "wkurzenie propagandysty".
Swoim obecnym wpisem wywołał Pan (co niewątpliwie Pana satysfakcjonuje) szeroką dyskusję.
Wszystkiego najlepszego.
KT
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
@Droga Pani
15 Czerwca, 2016 - 19:34
Pozwolę sobie zrewanżować się prośbą o czytanie ze zrozumieniem:
ja napisałem o "pałkach" WSZELKICH - żadną miarą nie odnosząc się do Pani. :-)
I też wszystkiego najlepszego!
EF
Ewaryst Fedorowicz
To w takim razie
15 Czerwca, 2016 - 23:04
po cóż było pańskie zastrzeżenie, że nie chce Pan by to, co napisze "zabrzmiało złośliwie"? Co więcej miałoby być złośliwe?
To, że na ocenach Panu nie zależy - to po prostu stwierdzenie faktu.
Z pozdrowieniami
KT
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
@katarzyna.tarnawska
16 Czerwca, 2016 - 07:25
a po to, że:
wobec wszechobecnych na tym portalu bezrefleksyjnych (eufemizm), "prawdziwych pisowców"
a/ ja często bywam tu zlośliwy
b/ i nie ukrywam, że lubię takim być :-D
Też z pozdrowieniami
EF
Ewaryst Fedorowicz
@mikołaj
15 Czerwca, 2016 - 09:34
1."Wyrażenie powstało w Galicji przełomu XIX i XX wieku, w okresie demokratyzacji praw wyborczych do Rady Państwa i Sejmu Krajowego, kiedy na wniosek kół konserwatywnych do ordynacji wyborczej wprowadzono zasadę jawności głosowania. Wówczas to kandydaci na posłów w celu zdobycia poparcia mas społecznych organizowali pikniki z darmowym jedzeniem i piciem (głównie kiełbasą i wódką)."
2. A więc nie żadne "obietnice niespełnione", a KONKRET (w tym przypadku KASA, 500 zeta /miesiąc) mający SKŁONIĆ do głosowania w wyborach. A ja piszę o wyborach NASTĘPNYCH, co każdy kto czyta uważnie, zauważa z łatwością.
Ewaryst Fedorowicz
???
15 Czerwca, 2016 - 16:02
ad 1. Nie siegalem tak gleboko w historie - dla obrazowania dzisiejszej sytuacji politycznej w Polsce - wystarczy wspolczesne znaczenie wyrazenia "kielbasa wyborcza" - choc tak bardzo nie rozni sie od znaczenia pierwotnego.
ad 2. Mysle, ze z mojej wypowiedzi wynika wlasnie to - co pan napisal... choc wydaje sie, ze do wyborow jeszcze tak daleko, ze PiS nie musial sie tak spieszyc z realizacja tej obietnicy... wszak zrealizowana nawet za dwa lata - tez zadzialalaby w kontekscie wyborczym...
mikolaj
@ Mikołaj
15 Czerwca, 2016 - 10:54
Witam! Ze zgliszcz spalonej Polski staramy się stworzyć plan szybkiej naprawy Państwa! Pozytywnego dla społeczeństwa! Za Prawdę Smoleńską zginęło ponad 50 osób! Wiedzą bydlaki ,że po nich przyjdziemy! Dlatego próbują zdestabilizować Polskę z zewnatrz i wewnątrz! Ta sowiecka retoryka się nie spełni! Bandycki sowiecki Układ będzie pilnie postrzegany za kratami! Bedzie się jeszcze działo ,jak nowe sądownictwo przyjdzie PO kolaborantow i bandytów Układu! Donek i tak stanie przed Polskim sądem karnym z Millerem iKopaczką i Resztą -długa lista,,ale już w innej sprawie karnej! Oni wiedzą doskonale o co chodzi! Od dłuższego czasu rozczarowują mnie Pańskie wypowiedzi.Nie ma w nich patriotyzmu,wręcz postrzegam defetyzm! Może to nie celowe...
ronin
Jestem myslacym zwolennikiem PiS....
15 Czerwca, 2016 - 16:06
nie ze wszystkim sie zgadzam - ale generalnie popieram...
Moze to nie jest wystarczajacy na dzisiaj patriotyzm - ale zastanowmy sie, czy lepiej przeciwnikow zmian (niepatriotow) wsadzic wszystkich za kraty, czy lepiej przekonac ich faktami, ze to jednak pod rzadami PiS-u Polska bedzie silniejsza a obywatelom bedzie sie zylo lepiej?
Oczywiscie - jesli ktos zlodziej nalezy go skazac i ukarac, zle czy na pewno nalezy karac wszystkich "kolaborantow"?
Wszak na PO i Nowoczesna glosowalo pare milionow obywateli...
mikolaj
rowniez nowe miejsca pracy
15 Czerwca, 2016 - 04:18
Oczywiscie, ze program 500zl, 8000zl prog podatkowy i 12zl minimum na godzine byly obliczone glownie na zdobycie i utrzymanie glosow. Efekt uboczny rzucenia tych pieniedzy na konsumpcje doprowadzi do zwiekszenia zatrudnienia w sektorze lokalnym a wiec poprawa gospodarcza bedzie zauwazalna. Nie bedzie to wielki wzrost zatrudnienia ale bedzie zauwazalny. Spokojnie ponad 100,000 nowych miejsc pracy. W Australi A$1mld konsumpcji gospodarstw domowych to okolo 8500 miejsc pracy. Samo 500+ to 16.2mld zl rocznie. Porownujac ceny 1aud to okolo 2zl czyli ekwiwalent A$8mld. Struktury gospodarcze nie sa identyczne ale nie dramatycznie inne. Sam program 500+ moze dac ponad 60,000 nowych miejsc pracy a pozostale dwa jeszcze wiecej.
Niestyety polityka zagraniczna PiS i jego program gospodarczy sa zle ale jesli nie pogorsza dramatycznie sytuacji na innych frontach to nastepne wybory maja szanse wygrac i wtedy wady PiS zaczna sie coraz bardziej objawiac. Najwiekszy problem dla Polakow to taki, ze naprawde nie ma na kogo glosowac. Jedyna rada to zorganizowac masowy ruch spoleczny bedacy rowniez partia i majacy swe ramie zbrojne jak Legiony Pilsudskiego i zdobyc kraj na wlasnosc wygrywajac wybory.
pozdrawiam,.
Vik
@Viktor_Swargo
15 Czerwca, 2016 - 09:42
nie będzie żadnego ruchu społecznego - ten układ partyjny bedzie trwał, dopóki nie zniszczy go jakaś przyczyna zewnętrzna. A tego, jak rozumiem, nie chcielibyśmy obaj?
A że polityka zagraniczna PiSu jest ekstremalnie ryzkowana, to zgoda.
Ewaryst Fedorowicz
realni obrońcy
15 Czerwca, 2016 - 11:40
Panie Ewaryst! Bandyci z ławy nawet poselskiej szybko znikną. Ci nowocześni Polacy znikną ze sceny politycznej! Próbują nawet kąsać! Panie Antoni.M. Obrona terytorialna jest więcej ni z OK! Wszyscy się znają regionalnie,więc nie ma miejsca na Trooli,lub zielonych! W Polsce zielone ludziki przetrwałyby kilkadziesiat minut! Jak Kacapy ,to kilka minut! Panie Ewaryst! Coś Pańskie wypowiedzi nie obfituja patriotyzmem! Od dawna Pańskie czytam wypowiedzi,więc postrzegam wypowiedzi na granicy blokady! Nie podoba mi się Pańskie zniechęcenie PISem! To kto miał ruszyć Polskę???Bolek,z Kwachem i Mileerem? Donek urwa ?Jesteśmy stojąc moralnie na Polskiej ziemI I w Razie ,będziemy ją zbrojnie bronić! Tak nam dopomóż Bóg!
ronin
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Fedorowicz Ewaryst nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@ronin15 Czerwca, 2016 - 12:04
"Panie Ewaryst! Coś Pańskie wypowiedzi nie obfituja patriotyzmem! "
Panie anonimie - weż sobie coś na uspokojenie.
Ewaryst Fedorowicz
czas na rozliczenia po NATO
15 Czerwca, 2016 - 11:55
Witam! Ten Układ zdementował minister Pan Macierewicz! Formacje Obrony Terytorialnej AK! I To buractwo nie dotrwa do wyborów,także Unia,przykre ,ale to robota bandyty z Kremla z Sitwą Europejską ,praede wszystkim Niemcami i Francuzami! Piękna Empatia jak zawsze do Francji,ale postrzegajmy prawdę,aby coś więcej się nieprzewidywalnego nie przydarzyło. My róbmy swoje.Trzeba szybko ogarnąć prawie 800 afer PO i Sitwy za 8-lat działalności!
ronin
Oj tawariszcz Ewaryst,
15 Czerwca, 2016 - 06:02
ty dobrze liczysz tylko nie swoim prącikiem się bawisz. Mam nadzieję, że znasz dowcip o Mośku i Icku, którzy przed wojną mieli wspólny interes z łokciowizną, jeżeli nie znasz to popytaj ludzi, może spotkasz kogoś kto zna i tobie opowie, bo ja nie będę ciebie zabawiał.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
@kolega Mośka i Icka
15 Czerwca, 2016 - 07:09
Sergiusz Piasecki pisał tak: "koń świni nie towarzysz".
Nie zrozumiał?
Nic dziwnego, bo to po polsku.
Ewaryst Fedorowicz
nie rozumiem
16 Czerwca, 2016 - 23:24
Mam Żonę i czworo dzieci ! Silny emerytowany facet z górnictwa,,dalej lubię rękawice bokserskie i naszą Polskość! Kocham Polskę i Polskość!! Połowę niestety jeszcze w Niemcach!Góra Babia! Góra moją radością!
ronin
Jakos nie przypominam sobie obliczen
16 Czerwca, 2016 - 07:08
tego geniusza matematycznego w czasie 8-letnich rzadow PO PSL. Czyzby wtedy niespelnione obietnice wyborcze dzialaly na plus? A moze program 1500 - tak oczarowal wyborcow ze dwukrotnie glosowali na tych zlodziei?
Medardo
Crux Sacra Sit Mihi Lux, Non Draco Sit Mihi Dux Vade Retro Satana, Numquam Suade Mihi Vana Sunt Mala Quae Libas, Ipse Venena Bibas.
@Medardo
16 Czerwca, 2016 - 09:08
Masz rację, taki "matematyk", a nie zauważył, że te jak napisał "marne pięć stówek" to dla tysięcy polskich rodzin nie jakieś marne pięć stówek, ale możliwość zapewnienia lepszych warunków życia ich dzieciom. Program 500+, to jeden z wielu punktów kampanii wyborczej mający ratować Polskę. Dla autora wpisu pięć stówek, to tylko "marne pięć stówek", on zapewne uważa tak jak rządząca do niedawna POlszewicka banda, że tylko idiota pracuje za mniej niż 6 tys. na miesiąc i patrzy z pogardą na tych, którzy nie są w stanie zapewnić swoim dzieciom minimum egzystencji. Obecny rząd już pracuje nad dotrzymaniem pozostałych obietnic "kiełbasy wyborczej" , ale jak widać niektórzy udają, że tego nie widzą, zamiast pomagać sypią piasek w tryby i łożyska.
Pozdrawiam
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Znajoma, która adoptowała
16 Czerwca, 2016 - 09:21
Znajoma, która adoptowała dwoje dzieci po przejściach pisze, że WRESZCIE ma środki na to, żeby te dzieci porządnie zdiagnozować.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Fedorowicz Ewaryst nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@sympatyczny natręt16 Czerwca, 2016 - 09:39
smarować te tryby! smarować!
(wazeliną)
lepiej się będą kręcily ! (ups... to niedobre słowo) :-D
Ewaryst Fedorowicz
@Roman z USA
17 Czerwca, 2016 - 05:05
W dodatku ten "matematyk" ma jakies uczulenie na wyborcow PiS-u . Wszyscy Ci, ktorzy krytykuja rzad za to 500+ nie biora pod uwage ze podwyzszenie zarobkow do sredniej europejskiej i odtworzenie miejsc pracy dla wszystkich bezrobotnych to nie taka prosta sprawa, nie do szybkiego ogarniecia, a rodziny wielodzietne maja prawo do godnego zycia. 500+ zapewni im przynajmniej, jak napisales, minimum egzystencji. Nazwanie tego "kielbasa wyborcza" jest po prostu chamstwem.
Tez serdecznie pozdrawiam
Medardo
Crux Sacra Sit Mihi Lux, Non Draco Sit Mihi Dux Vade Retro Satana, Numquam Suade Mihi Vana Sunt Mala Quae Libas, Ipse Venena Bibas.
@Medard.O
17 Czerwca, 2016 - 07:50
zakwalifikować jako - cytuję " chamstwo" termin "kiełbasa wyborcza" może tylko człowiek niepanujący nad swoim umysłem (eufemizm) :-D
Ewaryst Fedorowicz
@Ewaryst Fedorowicz
17 Czerwca, 2016 - 19:10
Jasne, bezpieczniej jest uzywac eufemizmow. Caly Ewaryst Fedorowicz! Nikt nie klasyfikuje terminu a jego nieadekwatne (eufemizm) uzycie w tekscie.
Medardo
Crux Sacra Sit Mihi Lux, Non Draco Sit Mihi Dux Vade Retro Satana, Numquam Suade Mihi Vana Sunt Mala Quae Libas, Ipse Venena Bibas.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Fedorowicz Ewaryst nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Medard.O17 Czerwca, 2016 - 20:43
a to już - z całym szacunkiem - bełkocik :-)
Ewaryst Fedorowicz
@Ewa ryst Fedorowicz
17 Czerwca, 2016 - 23:10
Oczywista sprawa! Wszysko to co nie wyduma osobiscie geniusz Ewaryst to belkocik!
Medardo
Crux Sacra Sit Mihi Lux, Non Draco Sit Mihi Dux Vade Retro Satana, Numquam Suade Mihi Vana Sunt Mala Quae Libas, Ipse Venena Bibas.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Fedorowicz Ewaryst nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Medard.O16 Czerwca, 2016 - 09:40
na pamięć - Bilobil! :-D
Ewaryst Fedorowicz
A na hemoroidy - czopki
17 Czerwca, 2016 - 04:48
z aloesu. :)
Medardo
Crux Sacra Sit Mihi Lux, Non Draco Sit Mihi Dux Vade Retro Satana, Numquam Suade Mihi Vana Sunt Mala Quae Libas, Ipse Venena Bibas.
Medard.O
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Fedorowicz Ewaryst został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
17 Czerwca, 2016 - 07:51
a na bezrozumość (eufemizm) niestety lekarstwa nie ma :-D
Ewaryst Fedorowicz
Fedorowicz Ewaryst.Q
17 Czerwca, 2016 - 17:16
Niestety na hipokryzje i egocentryzm tez nie ma medykamentow! : =P
Medardo
Crux Sacra Sit Mihi Lux, Non Draco Sit Mihi Dux Vade Retro Satana, Numquam Suade Mihi Vana Sunt Mala Quae Libas, Ipse Venena Bibas.
a Medard.O
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Fedorowicz Ewaryst został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
17 Czerwca, 2016 - 20:44
...ciagle o sobie :-D
Ewaryst Fedorowicz
@Ewa ryst Fedorowicz
18 Czerwca, 2016 - 00:00
Zauwazylem. Tematy dotyczace innych gorzej panu wychodza. No coz, megalomania nie boli........
Medardo
Crux Sacra Sit Mihi Lux, Non Draco Sit Mihi Dux Vade Retro Satana, Numquam Suade Mihi Vana Sunt Mala Quae Libas, Ipse Venena Bibas.
Wszystkie znajome rodziny,
15 Czerwca, 2016 - 08:46
Wszystkie znajome rodziny, które dostały 500+ głosowały na PiS. Są to katolickie rodziny z małymi dziećmi, gdzie przynajmniej jedno z rodziców pracuje.
Wiele rodzin, które dostały te środki i tak nie pójdzie na wybory, bo nie mają tego w zwyczaju.
Te rodziny, które głosowały na PO, wezmą pieniądze, które podobno są im niepotrzebne, i zagłosują na jakąś nową odmioanę PO.
Każda władza hołubi swoich zwolenników. Poprzednia np. dała zatrudnienie rzeszom nowych urzędników i w ten sposób zyskała miliony wyborców. Nawt ostatni marsz KOD odbył się w godzinach popołudniowych, żeby mogli w nim uczestniczyć warszawscz urzędnicy.
To ja już wolę dopieszczanie dzieci jako przyszłości narodu, niż mnożenie biurokratów.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Fedorowicz Ewaryst nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@omilka15 Czerwca, 2016 - 09:45
to dlaczego pisowski baron na Mazowszu , Sasin Jacek, zapowiadał na spotkaniu u "Kolibra", że PiS nie zwolni urzędników, tylko "znajdzie im pożyteczne zajęcie" ?
Przecież to V kolumna?
Ewaryst Fedorowicz
Proponuje znalezc czesci urzednikow "pozyteczne zajecie"
15 Czerwca, 2016 - 16:13
polegajace na kopaniu rowow, ewentualnie na plantowaniu terenu pod przyszle drogi... zaloze sie, ze 99% z nich sami napisza podania o zwolnienie...
Na powaznie: jest to problem trudny (przerost biurokracji) - i nie do wygrania za pomoca... metod biurokratycznych.
Trzeba po prostu odbierac urzednikom prace (poprzez upraszczanie prawa) - a jak na razie w tej rozgrywce urzednicy prowadza z PiS-em 2 : 0
mikolaj
@mikołaj
15 Czerwca, 2016 - 19:41
w tym przypadku - pełna zgoda.
Problem jest jednak natury dramatycznej: emigracja hudraulika, pielęgniarki, naukowca, nauczyciela, lekarza, fryzjerki, spawacza itd to dla Polski STRATA.
Wypad na zmywak do Londynu urzędnika to dla Polski ZYSK.Biurokracja = balast, a tak naprawdę - V kolumna.
Ale PiS ich palcem nie tknie - za wygodni są ci etatyści żoliborscy.
Ewaryst Fedorowicz
Wielka szkoda, ze urzednikow emigruje tak malo...
16 Czerwca, 2016 - 01:08
Swoja droga PiS powinien wprowadzic zasade, ze w administracji panstwowej moze pracowac tylko jedna osoba z rodziny (czyli z dziadkow, och dzieci i wnukow). Tak sie porobilo przez ostatnie cwiercwiecze, ze stanowiska w administracji panstwowej przechodza "z ojca na syna" lub tez "rodziny" wymieniaja sie krzyzowo stanowiskami w roznych biurach...
Z emigracji roznych fachowcow nie zawsze wynika "dramat" - bo czesc z nich wraca z doswiadczeniami, jak pracuje sie na Zachodzie... a odnosze wrazenie, ze spora grupa zatrudnionych w Polsce (zwlaszcza "na panstwowym" ) ma w dalszym ciagu wydajnosc o polowe mniejsza, niz na tym Zachodzie...
mikolaj
Wielka szkoda, ze urzednikow emigruje tak malo...
16 Czerwca, 2016 - 01:40
Swoja droga PiS powinien wprowadzic zasade, ze w administracji panstwowej moze pracowac tylko jedna osoba z rodziny (czyli z dziadkow, och dzieci i wnukow). Tak sie porobilo przez ostatnie cwiercwiecze, ze stanowiska w administracji panstwowej przechodza "z ojca na syna" lub tez "rodziny" wymieniaja sie krzyzowo stanowiskami w roznych biurach...
Z emigracji roznych fachowcow nie zawsze wynika "dramat" - bo czesc z nich wraca z doswiadczeniami, jak pracuje sie na Zachodzie... a odnosze wrazenie, ze spora grupa zatrudnionych w Polsce (zwlaszcza "na panstwowym" ) ma w dalszym ciagu wydajnosc o polowe mniejsza, niz na tym Zachodzie...
mikolaj
oczyścić Polskę
15 Czerwca, 2016 - 10:15
Panie Ewaryst! Doskonale pamiętam Pańskie zachowawcze wypowiedzi za rządów bandyckiej Sitwy! Przemiana błyskawiczna ,bo stery ma ma mój PIS? O przyszłe wybory się nie martwię. 90% glosuje na Dobrą Zmianę! Urwy będą głosować zza krat! Jesienią czyszczenie , ubecja dostała wiadomość emerytalną,więc z tąd ten wrzask! Nasza pisanina jest bardzo postrzegana, więc proszę więcej o lustracji i dekomunizacji! To bardzo ważne,aby przewietrzyć betonowy układ bandyckiej pseudo-korporacji! To moralny kręgosłup Państwa Polskiego! Pozdrawiam!
ronin
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Fedorowicz Ewaryst nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@ ronin15 Czerwca, 2016 - 10:30
"...Doskonale pamiętam Pańskie zachowawcze wypowiedzi za rządów bandyckiej Sitwy! Przemiana błyskawiczna ,bo stery ma ma mój PIS? "
1. to proszę o konkretne przykłady
2. ...a jak ich anonim ronin nie znajdzie, to więcej Bilobilu brać! :-D
3. a skoro PiS jest anonima ronina i jemu podobnych, to mnie rzeczywiście nie po drodze :-D
Ewaryst Fedorowicz
Obsypać nagrodami!
15 Czerwca, 2016 - 11:45
Za program 500+ oraz za jego wyjatkowo sprawne wprowadzenie jego autorzy powinni zostać obsypani wszystkimi możliwymi nagrodami. Doprawdy było to genialne posunięcie! Dzięki temu programowi zostały (nieodwracalnie) podcięte korzenie III RP.
Pozdrawiam
jan patmo
@jan patmo
15 Czerwca, 2016 - 12:06
tu - racja.
pozdrawiam!
EF
Ewaryst Fedorowicz
Być może zostały podcięte
17 Czerwca, 2016 - 09:45
Być może zostały podcięte korzenie III RP, to czas pokaże. Ja jednak, może i upierdliwie, pardon le mot, nieśmiało pytam: a emeryci, owi spracowani ludzie, którzy raczej już nigdzie zatrudnienia nie znajdą, to co? Im się już nic nie należy oprócz płacenia wszelkich oficjalnych podatków i para-podatków tudzież pójścia do tzw. piachu. Jakoś o podwyższeniu emerytur, oczywiście liczonych netto!, cisza panuje, jak makiem siał. Jeśli jestem źle poinformowana, to uprzejmie proszę o wyprowadzenie z błędu.
Janina otęska
@vipera
17 Czerwca, 2016 - 13:58
no niestety - emeryci maja stały dochód (dochodzik raczej) i są łatwym, celem dla fiskusa .
Ewaryst Fedorowicz
Na ekrany kin wchodzi Rambo VI
15 Czerwca, 2016 - 21:44
Józef
16 Czerwca, 2016 - 10:49
Szkoda Józefie, tylu kacapów i komuchów POwycinał, gdybyśmy mieli tak 4 czołgi 102 Rudy i paru Rambo, to sami byśmy wygrali wojnę:)))))
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Tym razem posluze sie KLASYKIEM...
16 Czerwca, 2016 - 16:15
Witam serdecznie, wstepem posluze sie KLASYKIEM :-)
pozdrawiam
chris
Program "Rodzina 500+" to "kiełbasa wyborcza" - powiadasz?
17 Czerwca, 2016 - 10:43
Mam alergię na takich krytykantów jak ty, Ewaryst!!! I nie myl określenia "krytyk" z "krytykantem", bo między tymi określeniami jest taka sama różnica, jak pomiędzy zwykłym krzesłem i krzesłem... elektrycznym.
Jeśli program "Rodzina 500+" przyrównałeś do "kiełbasy wyborczej", to oznacza że jeszcze nie dorosłeś do prowadzenia poważnej dyskusji, że nie wspomnę o tym, iż za czasów (nie)rządów platformersko-peselowej swołoczy nie "kłapałeś dziobem" o "zwijaniu" przez nich Polski. Mam tu na myśli likwidację kopalni, stoczni, hut i sprzedaży obcemu kapitałowi bardzo wielu zakładów tzw. strategicznych dla RP.
Ale do krytykanctwa i uprawiania tzw. ble... ble... styki garniesz się jak mało kto na naszym serwisie.
A może byś tak chociaż raz podsunął ciekawe projekty rozwiązań społeczno-gospodarczych, które mogłyby się przyczynić do podwyższenia standardu życia przeciętnej polskiej rodziny???
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Fedorowicz Ewaryst nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Satyrek18 Czerwca, 2016 - 15:23
Zajmij się sobą, Satyrku, bo bzdurzysz mi tutaj, jak potłuczony :-D
Ty naprawdę nie jesteś w stanie czytać ze zrozumieniem prostego tekstu - to niebywałe... :-D
...
Ewaryst Fedorowicz
Kocham Pana...
18 Czerwca, 2016 - 15:42
.... szczególnie za pańskie riposty.
https://www.youtube.com/watch?v=FaNnb6RYu8A
Verita
re:Kocham Pana...
18 Czerwca, 2016 - 17:10
Panie Fedorowicz, Pan to masz farta...jezeli Pan sie tej Pani oswiadczy, to ja moge "robic " za pana mlodego :-)))
Nic mnie tak bowiem nie cieszy, jak szczescie dwojga ludzi...Takie wesele na Niepopkach, to byloby dopiero wydarzenie...
chris
@Zdecydowany amator
19 Czerwca, 2016 - 17:17
Jeśli FE oświadczy się tej Pani - to co najwyżej "możesz robić" za przyjaciela Pana młodego ;) ! W przeciwnym razie (aby "robić" za Pana Młodego) musiałbyś oświadczyć się sam ;) .
Pozdrawiam weselnie ;) !
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
@katarzyna.tarnawska
19 Czerwca, 2016 - 17:19
Witam serdecznie, no tak Katarzyno i widzisz jak mnie przy tym Veritowym szczesciu pogielo ? Naturalnie chcialem napisac, ze bede "robil " za swiadka tej... " niepopkowej weselnej imprezy " Ale jak widac ten powabny uklon Verity w strone Fedorowicza jakos nie uzyskal echa...
serdecznie pozdrawiam
Krzysztof
chris
@Verita
18 Czerwca, 2016 - 19:50
@ Józio z Londynu....
18 Czerwca, 2016 - 20:12
.... Panie Józku, pan nie trać nadziei :
@maruś
18 Czerwca, 2016 - 20:22
Marku ,mam nadzieję że może być to taki jednorazowy "wybryk" Verity
I co?
19 Czerwca, 2016 - 23:10
I nic:-)
https://www.youtube.com/watch?v=MKj0_7NKnbM
Verita
marus
19 Czerwca, 2016 - 00:27
Witaj Marku, i widzisz Jozio czasami tak dokucza Vericie, a tu teraz takie rzeczy wipisuje :-))))
..., ze tyz by chcial i takie tam...
Ten nasz Jozio, to jednak pazerna Bestia :-)))))
pozdrawiam
ps. a zeby ta Jego Polowica przez ramie mu nie spojrzala, bo ho ho....jeszcze bedzie musial sobie kupic miejscowke na powrot do Tarnowa :-)))))))))))))))))))))
chris
Józef
18 Czerwca, 2016 - 20:29
Nie płacz, w końcu jesteś facet, pomyśl sobie że był to tylko sen.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@Jestem jakim jestem
18 Czerwca, 2016 - 21:03
JoziozLondynu- re:i przy okazji...
19 Czerwca, 2016 - 00:21
Jozio prosze Cie, badz czlowiekiem i nie rozdzieraj ludzkich serc :-)))
Czy Ty teraz chcesz robic za islamiste ? Podobno juz zes zaobraczkowany :-)))
chris
@Satyr
17 Czerwca, 2016 - 19:12
Swietne podsumowanie tej megalomanskiej wypowiedzi.Krytykowac kazdy potrafi, gorzej jak trzeba poszukac konkretnych rozwiazan. A juz na pewno nikt nie ma prawa decydowac za rodziny wielodzietne czy te 500+ to "marne" czy nie "marne" pieniadze.
Pozdrawiam serdecznie
Medardo
Crux Sacra Sit Mihi Lux, Non Draco Sit Mihi Dux Vade Retro Satana, Numquam Suade Mihi Vana Sunt Mala Quae Libas, Ipse Venena Bibas.
Wyliczenie całkowicie błedne.
17 Czerwca, 2016 - 11:53
Moze ilość głosów na PIS sie zgodzi, ale nie powody tego głosowania.
1.
Córka Komorowskiego, która korzysta z programu 500+ nie zagłosuje na pis. Nie zagłosuje na PIS nikt z jej rodziny.
Takich resortowych rodzinek jest sporo i żadne 500, 1000, czy 1500 + nie pomoże.
Są też lemingi korzystające z 500+, a wyprane TVN - jak u moje żony w pracy, które też na PIS nigdy nie zagłosują.
2.
Nikt nie bronił PO- i PSL dać 500+ zamiast "ratowac Grecję" 6 mld. euro.
Nadal by rządzili.
Jednak oni uznali, ze lepiej Polaków ogłupić, niż kupić...
3.
PIS tym programem zwiększy frekwencję wyborczą, bo ludzie będą mieli wreszcie powód by iść na wybory !!
Wreszcie będą łączyć politykę ze swym bytem. Wreszcie zaczną się zastanawiać nad tym, co , kto i jak.
Teraz ogłupianie nie wystarczy, teraz partie chcące rządzić będą musiały w swoich programach ująć interes społeczeństwa. A kto nie spełni obietnic wyborczych, może zakończyć rządzenie przed upływem kadencji.
Program 500+ zrobi nam z Polaków społeczeństwo obywatelskie.
Masz rację w jednym: dojście do władzy liberalnego lewactwa zakończy program 500+. Zawodowi uszczęśliwiacze wiedzący lepiej zaraz przerobią program tak, by odpowiednio skonstruowane parametry finansowe odcięły od programu 90% Polaków, a kilkuset kolesi partyjnych świetne żyło z jego rozdziału.
Junak
17 Czerwca, 2016 - 12:04
Trafna jest twoja analiza.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@junak
17 Czerwca, 2016 - 14:00
Z całym szacunkiem, ale argumentacja Pana jest zupełnie bez sensu:
Ad 1. Ja zaznaczyłem, że z głosujących na INNE partie niż PiS zmieni zdanie jedynie CO CZWARTY.
To znaczy, że 3/4 NIE zmieni zdania i będzie dalej głosowało na SLD, Palikoty, PO, Petru i pazernych kmiotow z ZSL.
To właśnie te resortowe rodzinki, lemingi i reszta. Zmieni zdanie tylko ich MIĘKKI elektorat. czyli raptem co 4.
Ad 2. "Nikt nie bronił PO i PSL dać 500+ zamiast "ratowac Grecję" 6 mld. euro."
PEŁNA ZGODA - ja NIGDZIE nie napisałem, że ktoś bronił PO opracowania programu socjalnego, zamiast zajęcia się okradaniem Polski.
Natomiast o pakowaniu nas w upadłą Grecję - pisałem wielokroć.
"Nadal by rządzili." - PEŁNA ZGODA
"Jednak oni uznali, ze lepiej Polaków ogłupić, niż kupić..." - OCZYWIŚCIE
Ad 3. "PIS tym programem zwiększy frekwencję wyborczą, bo ludzie będą mieli wreszcie powód by iść na wybory !!
Wreszcie będą łączyć politykę ze swym bytem. Wreszcie zaczną się zastanawiać nad tym, co , kto i jak."
Na miły Bóg - no przecież o tym jest mój cały tekst - jak PiS wykiwał bandę Donka i spółki. Proszę czytać ze zrozumieniem.
Ewaryst Fedorowicz
Proszę wybaczyć
17 Czerwca, 2016 - 19:38
Ale pana wpis jest o tym, jak PIS kupiło sobie wyborców - jak to Pan nazwał - a nie o tym, ze PIS zmusiło ludzi do wiązania polityki ze swoim bytem.
Uważam, że program 500+ to krok w stronę europeizacji naszego państwa. Bo wszędzie w UE państwa dają pieniądze na dzieci. Sumy różne, ale nie to jest istotne.
Czekam na kolejne programy wsparcia - jak budowlany w Niemczech.
Ja sie na to nie załapię. Wybudowałem sie w czasie, gdy Donald podnosił VAT z 8% na 23%, żeby mi było trudniej być na swoim..
Drugą Grecję fundował nam poprzedni rząd: dotacje z UE w większości poszły na rozrost kadry urzędniczej. Podwojono ich liczbę !!
Tak właśnie rządziła sie Socjalistyczna Grecja lat 80 i 90: propaganda sukcesu i niby dobrobyt za kasę z UE. Za tą kasą budowano oligarchiczne firmy. Zabrakło dotacji z UE i skończyli sie w Grecji biznesmeni - miliarderzy.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Fedorowicz Ewaryst nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@junak17 Czerwca, 2016 - 20:35
1. "Ale pana wpis jest o tym, jak PIS kupiło sobie wyborców - jak to Pan nazwał - a nie o tym, ze PIS zmusiło ludzi do wiązania polityki ze swoim bytem."
A to już jest Pańska interpretacja: akurat tak się składa, że na całym świecie po to politycy (z małej litery) wykonują różne posunięcia wobec Wyborców ( z wielkiej litery, bo taka jest moja hierarchia) by WYGRAĆ WYBORY. Koniec - kropka.
I w moim tekście dokładnie wykazałem, jaki jest:
a/ mechanizm tego działania w przypadku 500+ (i tu nie ma co się obrażać na "kiełbasę wyborczą", bo mamy do czynienia z prostym i skutecznym, jak wykazałem linkiem: "my Ci dajemy 5 stów miesięcznie - a ta banda Ci je może tylko zabrać, to zagłosuj na nas"). A jest tak bezpośredni, że bardziej być nie może.
b/ oszacowałem (wiarygodnie, bo bardzo restrykcyjne stosując założenia) finalny rezultat wyrażający się pozyskaniu nowych Wyborców.
2. "dotacje z UE (w Grecji - przyp. mój) w większości poszły na rozrost kadry urzędniczej. Podwojono ich liczbę !!"
Bardzo się cieszę z podniesienia przez Pana tego (nieobecnego w moim tekscie) wątku bo... po wysłuchaniu na kongresie Polska Wielki Projekt wystąpienia wicepremiera Morawieckiego, tekst na ten temat mam właśnie na ukończeniu i w wolnej chwili go opublikuję (bo teraz weekend i czas na inne zajęcia) :-)
Ewaryst Fedorowicz
Oj, oj, oj Panie Fedorowicz, a do tego Ewaryst...
18 Czerwca, 2016 - 16:53
Panie , ale Panu dokopano..no.no...
Ze mnie ten i owy paluje, to calkiem zrozumiale. Jestem od dziecka roztargniony i jak czytamy nieco..."pisemnie niechlujny "...
No, ale Pana o takie dolegliwosci podejrzewac nie sposob, wiec...aj, waj Panie Fedorowicz, Pan sie zapisz do PiS-u i bedzie swiety spokoj :-))))))))))))))))))))))))))) Albo jedz Pan do Amsterdamu, kup Pan jaki kamien, jedz Pan dalej do hAmeryki zrob Pan troche grosza, wracaj Pan na swoje, to wowczas...o ! wowczas, to Pan bedzies swoj i nawet bez zadnych podejrzen. :-))))) Bo wie Pan , Panie Fedorowicz, gdy pisze swoj, to tak nie boli, jak w przypadku, gdy pisze obcy :-))) , a do tego jakis malkontent ;-)
pzdr.
chris
re:Prosze wybaczyc..., krok w strone europeizacji...
18 Czerwca, 2016 - 11:39
Witam, no tak, ma Pan calkowita racje. Wypada do tego dodac, ze ta dzisiejsza europeizacja bardzo podobna jest do socjalizmu. Niestety wielu tutaj myli ( w tym rowniez Kolega Satyr- co bardzo mnie boli, mniej niepokoi ) ochrone obywateli ( celowo nie pisze Narodu- by pozostac w tym rewolucyjno-francuskim duchu, w tym libertyzmie ) przez panstwo, w tym ich dzieci poprzez sciaganie haraczu i nim rozporzadzanie zamiast stworzenie takich warunkow, ktore pozwola, by mieszkancy naszego kraju potrafili sami zapracowac na wlasna rodzine i w tym swoje dzieci i nie potrzebowali zadnej jalmuzy, ktora odebrana jest wielu "wspolobywatelom " . Bowiem moi Drodzy nie mozna chodzic do Kosciola i wyznawac wiare Katolicka i jednoczesnie wychwalac, uzywac, wdrazac w zycie SOCJALIZM ! I by mi ktos nie pisal o DZIELENIU w imie Chrzescijanstwa, gdyz czym innym jest dzielenie, gdzie majacy,posiadajacy daje ( dzieli sie ) z biedniejszym, a czym innym jest odebranie komus, by dac drugiemu . I to pod przymusem ! Wiec nie tanczcie Panie i Panowie na glowie Kolegi Ewerysta, ktory tym artykulem ( jak widac ) wsadzil kij w mrowisko, bo wcale nie znaczy, ze wszystko co jest obok PiS-u, to od razu musi kojarzyc sie z Komorowskim,POpluczynami, Putinem i wszystkim tym co najgorsze...
I osobno do Kolegi Satyra. Twoje argumenty nie sa do konca trafne lub wyczerpujace...mozna wyczuc niejaka tendencje. I nawet jezeli Twoim zdaniem sluzy dobrej sprawie tj. by wzmocnic pozycje PiS-u, to, i tak jest to tendencyjne. Mianowicie polska gospodarke nie zalatwilo PO-PSL, a dokonano tego o wiele wczesniej...zaczelo sie to juz u schylku lat 70- tych, gdy owczesni komunisci poprzez dyplomatow dogadywali sie z zachodnimi koroporacjami, ktore mialy wejsc na nasz rynek i to po tym, gdy komunisci i post komunisci " wykosza " nasza gospodarke. Wiec to nie zaczelo sie od PO- PSL, ale o wiele wczesniej. Od 1989 roku ta machina ruszyla pelna para. Ze PO -PSL rozdrapalo wrecz ostatki, ze wyczyscilo do golej ziemi, a nawet jeszcze glebiej , to rowniez oczywista oczywistosc.
Autor powyzszego artykulu ma calkowita racje w tym co pisze. Mozna zadac jedynie pytanie o jego intencje ... Z drugiej strony nie sposob pominac faktu, ze poprzez dojscie do wladzy PiS zdobyl jedynie zewnetrzne przyczolki wladzy, a nie jej rdzen... W tym kontekscie i w tych ograniczeniach PiS czyni wszystko co mozliwe, by zlagodzic obecny upadek naszego polskiego istnienia ( celowo nie pisze o panstwowosci, bo jako taka w zasadzie nie istnieje, to sa jedynie zgliszcza). Nie oznacza to jednak, ze PiS jest tym jedynym i najlepszym lekarstwem na ta nasza postkomunistyczna, a ostatnio ( albo juz od zawsze) liberalno-zydowska dolegliwosc. W samym PiS-ie bylo i jest wiele sympatykow amerykansko-zydowskiej linii dzialania, a ta jak wiemy scisle podporzadkowana jest NWO. Gdy wiec bezustannie trzesiemy portkami przed tym strasznym KGB-ista Putinem, to nie zapominajmy co sie rzeczywiscie dookola nas dzieje i kto nas doil, doi i bedzie nadal doil ! I kto obecnie ARANZUJE SIE z tymi silami ?, chociaz slyszymy ze to maja byc nasi " przyjaciele " ( pisze tu o amerykanskim zydostwie, ktore to de facto rzadzi w USA ) , no bo gdyby nie oni i to cale NATO ( w ktorym Niemcy odgrywaja niebywala role, Niemcy jako niekoniecznie nasi przyjaciele ), to by nas Putin zgarnal niczym muchy ze stolu...Celowo wklejam ponizsze filmiki i to nie by wywolac jakies emocje, ale zeby umozliwic wielu " zakochanym " trzezwe spojrzenie na obecna sytuacje.Bowiem nic tak nie potrafi usmiercic polityki jak ludzkie emocje... A jezeli mamy poruszac temat PATRYJOTYZMU, to i owszem, Prawo i Sprawiedliwosc jak najbardziej glosi patryjotyczne hasla.
pozdrawiam
chris
Ewaryst, - będzie lepiej, jak zajmiesz się programem...
18 Czerwca, 2016 - 01:43
... "Węzienie 25+", nie zaś tym programem, który pomaga rodzinom wielodzietnym.
P.S.
Dziękuję Ci MoherJ. za to piękne zestawienie beneficjentów tak ważnego dla nas programu :-)
Szanowna EVO ;-)
18 Czerwca, 2016 - 11:51
Witam Szanowna Kolezanke, witam Malzonke Szanownego Satyra, pozwole sobie podsunac Tobie pod nosek ;-) filmik, ktory ( mam nadzieje ) pozwoli Ci spojrzec na kwestie PODATKOW z troche innej perspektywy. Akcja 500 + finansowana jest rowniez z podatkow...Wszyscy rozumiemy, ze jest to dzialanie dorazne. Jest nam rowniez swiadome co jest tego przyczyna. Nie znaczy to jednak, ze mamy przyjmowac podobne sytuacje calkiem bezkrytycznie. Nie znaczy to rowniez, ze ludzie, ktorzy nie bardzo lubia pewne socjalistyczne tendencje i rozwiazania ( szczegolnie, ze urodzili sie i wzrastali w PRL-u) musza im przyklaskiwac i to bez prawa glosu.
pozdrawiam
Krzysztof
chris
A nie można spojrzeć na to
18 Czerwca, 2016 - 12:18
A nie można spojrzeć na to nieco inaczej? Pracownicy w Polsce byli i jeszcze są nieludzko wyzyskiwani; płace po 6, zl za godzinę to najprawdziwsza prawda. Mlodzi ludzie otrzymują wynagrodzenie na poziomie najniższym, niższym od emerytur. Może ktoś mi powie jak dwoje ludzi otrzymujący po 1.200, zł na reke, ma się z tego utrzymać; załozyć rodzinę, wynająć mieszkanie i mieć choćby dwoje dzieci. Podobno Polska miała bardzo wysoki produkt krajowy brutto ; kto więc zawłaszczył dochody? Te 500+ to redystrybucja we wlaściwą stronę.
re: A nie mozna spojrzec na to
18 Czerwca, 2016 - 13:20
Witam, alez mozna, a nawet nalezy. Czym innym jest stwierdzenie faktu, ze PiS wykazuje socjalistyczne ciagniotki i nie tylko, a czym innym jest fakt, ze w obecnej sytuacji niektore dzialania PiS-u sa wrecz niezbedne, chociaz wlasnie wprowadzaja socjalistyczne mechanizmy w polska polityke. Jak dobrze wiemy komunisci, postkomunisci obecnie nazywajacy sie liberalami mowiac kolokwialnie rozkradli nasze panstwo i zdobywajac wielkie majatki tworza infrastrukture panstwa. Jest wiec oczywistym, ze jedynie ZAORANIEM naszego kraju mozna by wyczyscic " licznik na zero ". Jest to jednak z wielu wzgledow niemozliwe lub trudne do zrealizowania. W tej wlasnie sytuacji, gdy mocodawcami w 90 % sa ci polityczni bandyci, gdy Razwiedka kreuje polska scene polityczna i gospodarcza, to o jakimkolwiek kapitalistycznym podejsciu do gospodarki mowy byc nie moze. Juz obecnie Polacy zostali sprowadzeni do roli niewolnikow najemnych i to we wlasnym kraju. Wiec jeszcze raz powtarzam, zrozumialym sa pewne dzialania PiS-u jako zlo konieczne wyplywajace z potrzeby chwili. I tak nalezy rozumiec te socjalistyczne zagrywki. Czym innym jednak jest polityka zagraniczna w ktorej PiS prowadzi bardzo dla nas Polakow niebezpieczna gre.Moze bowiem doprowadzic do sytuacji, w ktorej w imie amerykanskich ( a konkretnie zydowskich ) interesow zostaniemy popchnieci do walki z Putinem i to moze byc dla nas calkiem zgubne...Walka nie bedzie sie toczyc w Belgii, Francji, Angli, a nawet nie w Niemczech. To nasze panstwo zostanie kolejny raz w historii Europy przewalcowane , a Narod zdziesiatkowany lub nawet jeszcze gorzej..., ze o NWO, GMO, przymusowch leczeniach roznymi truciznami, geoinzynerii, przymusowymi szczepionkami i kilku innych rodzynka juz nie wspomne. Poza tym prosze poogladac i posluchac rozne filmiki, ktore ostatnio tu i owdzie powklejalem. Polska bardzo przeszkadza Europie w zrealizowaniu planu zislamizowania naszego kontynentu. I doprowadzenie poprzez wojny z Putinem chca "usmazyc dwie pieczenie na jednym ogniu " Jednym jest zniszczenie naszego kraju jako opozycji do eurotechnokratycznego szalenstwa, a drugim zawlaszczenie naszych terytoriow. i raz na zawsze pozbycia sie " tych polskich krzykaczy "
pozdrawiam
chris
@Eva
18 Czerwca, 2016 - 14:29
Proszę Pani,
pozwoli Pani, że to ja będę decydował, czym się mam zajmować - od bardzo dawna jestem pełnoletni.
A przytoczony przez Panią program ma jedną wade: niestety NIE ISTNIEJE.
To co oglądamy, to banalne gonienie króliczka.
Ewaryst Fedorowicz
Fedorowicz Ewaryst re:...jestem pelnoletni.
18 Czerwca, 2016 - 16:36
Panie, Pan juz tak sie nie chwal, ze z Pana duzy chlopiec,
bo...komu spieszno do starosci :-)))))))
chris
Fedorowicz Ewaryst
18 Czerwca, 2016 - 19:18
Króliczka to pan goni, POwielając bzdury Nowoczesnej targowicy, proszę się spotkać z rodzicami trzech i więcej dzieci, to zapewniam pana, dostał by pan po buzi, za tą wypowiedz o kiełbasie wyborczej i okupowaniu ludzi za 500 zł.
Ludzie są wręcz szczęśliwi, że państwo wreście wspomaga rodzinny, bo dla wielu rodzin to manna z nieba, bo byli duszeni przez 8 lat rządów mafii PO-PSL, której pan jest piewcą, bo nie można inaczej nazwać pańskich wypowiedzi, w sprawie 500+.
Dołącza pan do grona pseudo naukowców, czym lepiej dzieje się w Polsce, to wy wylewacie hektolitry POmyj by zmienić ten nie korzystny dla was wizerunek Polski.
Ale lawiny dobrej zmiany, nie da się już zatrzymać, więc nie kozacz panie Fedorowicz.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Fedorowicz Ewaryst nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Jjj19 Czerwca, 2016 - 20:32
już? Ulżyło Anonimowi? To dobrze :-D
Ewaryst Fedorowicz
aj wej Panie Fedorowicz
19 Czerwca, 2016 - 00:13
No doprawdy nie wiem, czy to ja do Pana mam powiedziec ...witaj w klubie, czy tez Pan do mnie :-))))))
Bowiem moje akcje wskoczyly mi na minus, ze ho, ho :-))) Jednym slowem do konca nie wiem, czy to Pan mnie tymi minusami zarazil, czy tez moze ja Pana ? :-))))
Ps. osobiscie wogole nie jestem pogniewany i daje wszystkim plusy...no tak dla draki...a niech maja...;-)
chyba trza teraz podzielic Niepopki na plusiakow i minusiakow :-)))))
No Panie Fedorowicz przyszlo nam siedziec w oslej lawce :-)))
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Zdecydowany amator nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Drodzy Zauroczeni19 Czerwca, 2016 - 00:39
I jeszcze odrobina w temacie naszych " przyjaciol " tj. tych co to maja nas " ratowac " ,czy tez " uratowac " ...
pozdrawiam
chris
" Drodzy Zauroczeni -4 "
19 Czerwca, 2016 - 21:14
-4 ???
Pogielo kogos ? Chcesz walczyc z prawda ? Czy wiesz co ten czlowiek dokonal ?
Ty miernoto umyslowa, Ty wypierdku ludzkiego nieszczescia...
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Fedorowicz Ewaryst nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@ (prawie) All19 Czerwca, 2016 - 09:15
tak naprawdę, to jestem winien (prawie) wszystkim komentatorom najserdeczniejsze podziękowanie.
Za co?
A za to, że się (wreszcie) do kilku faktów ostatecznie przekonalem:
1. że zdecydowana większość komentujących tu NIE POTRAFI czytać ze zrozumieniem.
Nie wiem, czy to wynik niedouczenia czy fanatyzmu - to już nie jest moja sprawa - ale to fakt:
NIE POTRAFIĄ czytać ze zrozumieniem.
2. zdecydowana większość komentujących tu nie potrafi odróżnić tekstu POPIERAJĄCEGO ruch PiSu pt "500+" od tekstu krytycznego.
Partia, ktora potrafi skonstruować zanętę, dzięki której zyska 2 miliony dodatkowych głosów zasługuje na uznanie, co też w moim tekscie wybiłem CZARNO NA BIAŁYM - wręcz w sam raz dla politycznych daltonistow, ktorych tutaj na pęczki :-D
Powinienem to spuentować: "Boże chroń PiS przed takimi wyznawcami", ale ponieważ nie jestem z PiSu, to tego nie napiszę.
3. udawanie, że 500+ jest programem pronatalistycznym (jest takie słowo, naprawdę) należy do klasycznego repertuaru (wszelkich) polityków i tylko ktoś ograniczony (taka prawda - ograniczony), może uwierzyć, że za 500 zł miesięcznie jakaś istotna statystycznie liczba Polaków zdecyduje sie na kolejne dziecko, bo NIE ZDECYDUJE.
Za to te 5 stówek miesięcznie zdecyduje o wyniku następnych wyborów i nawet lemngi to kumają, stąd ten jazgot w TVN, Wyborczej, Newsweeku itp
Na koniec:
wiem, że - tu (prawie) wiernie cytuję Prezesa Kaczyńskiego - "Żadne krzyki i płacze was nie przekonają, że białe jest białe, a czarne jest czarne", ale to nie mój problem :-D
OK - w jednym ustąpię: nie podoba się "kiełbasa wyborcza"? No to niech będzie "salceson wyborczy" albo "wyborcze serdelki" - co kto lubi! :-D
Ewaryst Fedorowicz
Pietia Goras
19 Czerwca, 2016 - 11:36
Pietia Goras, co wszystkie rozumy pozjadał.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Jjj
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Czerwca, 2016 - 13:24
...jk ddsz jszcz &qt;jstś tk mndry, jk Krysków dzck &qt;.....t pwn dchrpsz sę tytł nczycl kdmckg. żywjąc tych wszych krnnych rgmntów w kżdj dysksj, mc nwt szns n tytł prfsr , jk nsz ndcnny prf. Włęs.
Verita
Verita
19 Czerwca, 2016 - 13:47
Dzisiaj niedziela, więc życzę ci spokojnej niedzieli, a co do profesóra Wałęsy, to bardzo mi daleko i nie wiem dlaczego porównujesz kanalie do mnie.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Jjj
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Czerwca, 2016 - 15:43
Dziękuję za życzenia spokojnej niedzieli. Przykro mi, że "drapnęłam" cię w niedzielę..ale to dla naszego , wspólnego dobra. Chciałam zwrócić uwagę abyś się nie posuwał do płytkich i głupich ironii w stylu głównego racjonalisty NP-Krysioka. Racjonalizm prowadzi do sceptycyzmu i w końcu do obłędu (por. idealizm niemiecki).Taki ...choćby wszystkie rozumy pozjadał i napisał dużo książek znajduje się na straconej pozycji....bo temu rozumowi brak łaski Bożej do poznania całej prawdy. Pozdrawiam niedzielnie.
Verita
Verito niepoprawna lampucero:)))
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Równa Babka został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Czerwca, 2016 - 14:54
..wdzę, z d rn myślsz mn, dj sb spkój.
Wolność, godność, honor - tego nic nie zastąpi.
czy ty stara babo
19 Czerwca, 2016 - 15:45
czy ty stara babo kiedykolwiek zmądrzejesz
józek wstrętny stetryczaly staruchu
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Równa Babka został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Czerwca, 2016 - 15:57
i tak jestem młodsza, a przede wszystkim mądrzejsza od ciebie :D:D:D
Wolność, godność, honor - tego nic nie zastąpi.
wiem,wiem
19 Czerwca, 2016 - 16:36
Według ciebie Ewaryst - między innymi ja nie potrafię...
19 Czerwca, 2016 - 14:29
... czytać ze zrozumieniem. Twój wniosek jest błędny, bo nie oparty na prawdzie. W mojej prefesji nie mogę sobie pozwolić na czytanie jakiegokolwiek tekstu bez zrozumienia. I nie jest ważne, czy ów tekst dotyczy nauk ścisłych czy też polityki w szerokim jej pojęciu. Każdy, który czytam rozumiem, - nawet jeśli jest napisany w języku angielskim i rosyjskim. Gdybym nie rozumiał o czym czytam, to nie kształciłbym studentów. Dodam, że dwóch wypromowanych przeze mnie absolwentów - dziś już magistrów z otwartym przewodem doktoranckim - są pracownikami Europejskiego Ośrodka Badań Jądrowych CERN w pobliżu Genewy przy Large Hadron Collider – czyli przy największym na świecie akceleratorze cząstek (hadronów). I tu jestem pewny, że póki nie zaglądniesz do Wikipedii, to nie wiesz co to jest za "ustrojstwo" i do czego służy.
Jestem autorem kilku książek na tematy społeczno-polityczne, wśród których znalazła się dość znacząca pozycja pt. "Europejskie Eldorado" - wyd. I. w roku 2002, wyd. II. w roku 2009 oraz Suplement do II. wydania (2009).
Napisałem także program PiS-u (2004) w zakresie badań i sterowania systemami eksploatacji złóż geotermalnych w Polsce.
Więc Ewaryst! - nie pitol mi, że mam kłopot ze zrozumieniem twojego... "kurwinowskiego" tekstu! Rozumiem go i to bardzo dobrze.
Zatem wskaż mi, dlaczego ideologia wyznawana przez ciebie i twoich kumpli "kurwinowców" łącznie z "Myszką Miki polskiego europarlamentu" (mam na mysli JKM) - nie została wdrożona w Polsce? Mało tego, - wskaż mi kraj w świecie, gdzie popierana i preferowana tu na NP przez ciebie ideologia jest wiodącą w prowadzeniu tegoż kraju (którego?) do dobrobytu.
Satyr
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Satyrku miły,
19 Czerwca, 2016 - 15:36
najpierw popraw literówkę - bo ze swojej (jaka by ona nie była) profesji zrobiłeś "prefesję", a potem odpuść sobie czytanie moich tekstów, bo choćbyś nie wiem jak się wysilił, to nie skumasz, a po co masz się męczyć :-D
A posądzić mnie o bycie korwinowcem, to już zupełna aberracja :-D
Chłopie - MÓJ TEKST JEST O SPRYTNYM MYKU, JAKI ZROBIŁ PIS, ZAŁATWIAJAC SOBIE WYGRANE KOLEJNE WYBORY DZIĘKI SOCJALOWI POD NAZWĄ "500+"
I TYLKO O TYM.
Dotarło wreszcie ?!
Nie dotarło...
No nic - pisz więcej książek! To może pomóc. :-D
Ewaryst Fedorowicz
@Satyr
19 Czerwca, 2016 - 19:01
Mnie tez nie udalo sie "przeczytac ze zrozumieniem" tekstu z ktorego wynika, ze dotrzymanie obietnic przedwyborczych i poprawienie socjalu grupie wyborcow najbardziej poszkodowanych w poprzednich latach to "kielbasa wyborcza" i "sprytny myk" celem zapewnienia sobie glosow w przyszlych wyborach. W srodowisku w ktorym sie obracam dotrzymanie danego slowa nie uwaza sie za "sprytny myk a jest to normalne zachowanie sie czlowieka honoru. Podobnie nie udalo mi sie zrozumiec notki na profilu autora: "byly naukowiec". Naukowcem albo sie jest albo nigdy sie nim nie bylo. Do dalszego "wgryzania sie" w ten tak "genialny" i "wielowarstwowy" tekst zniechecily mnie: egocentryzm i megalomania autora tekstu, oraz bezustanna proba obrazenia ewentualnych adwersarzy. No coz, nauki matematyczne nie zmienily sie az tak bardzo wiec nawet "byly naukowiec" moze snuc swoje "spiskowe teorie dziejow" na podstawie obliczen. Tylko ze to nie bardzo mnie interesuje....
Serdecznie pozdrawiam
Medardo
Crux Sacra Sit Mihi Lux, Non Draco Sit Mihi Dux Vade Retro Satana, Numquam Suade Mihi Vana Sunt Mala Quae Libas, Ipse Venena Bibas.
Gospodarz, Satyr i Pozostali
19 Czerwca, 2016 - 20:28
Witam ponownie, no dobrze odrobine sprzeczki, odrobine smiechu , teraz znowu na powaznie. Odnosnie ekonomi i oplakanego stanu naszego Panstwa proponuje Panstwu krotki filmik ze spotkania i ciekawy jestem Panstwa komentarzy.
pozdrawiam
chris
A więc
20 Czerwca, 2016 - 23:07
- "Pieniądz równoległy" (bony?),
- Dochód gwarantowany,
- Banki komunalne,
I - co jeszcze, bo nie zapamiętałam. Czy to zakaz wyprzedaży majątku narodowego?
Z trzema pierwszymi założeniami zgadzam się bez zastrzeżeń.
Dlatego - w Polsce kupuję tylko polskie (albo - nie kupuję; wówczas -towary niedostępne, np. produkowane w innych krajach - przywożę z Danii), jestem członkiem Kasy Stefczyka, mam polską emeryturę (ale też Męża - zagranicznego "sponsora", czyli - cudzoziemskie "walory", wymienialne na polskie złote) - mam ten "dochód gwarantowany" + "dopływ zagraniczny". Bez "dopływu" miałabym problemy. Choć przez pewien czas - dałoby się przeżyć. Myślę, że to może zostać "przełożone" na "skalę ogólną".
A co do "wyprzedaży" - to kwestia zmiany ustawodawstwa i całej jego "bazy". W chwili obecnej - bardziej niż nieprawdopodobne. Jak to "ugryźć" - całościowo?
Natomiast (mimo iż odłuchałam trzykrotnie) - jaki jest tytuł, czy temat programu przygotowywanego przez studentów drugiego roku podyplomowego studium Nawigatorów jutra - nie byłam w stanie zrozumieć.
Wreszcie ta - 'medytacja dla Matki Ziemi',
'cudowna atmosfera wspólnej więzi duchowej'
oraz 'medytacja i rozważanie'
to to, przeciw czemu buntuje się moje Ja.
Ziemia - to nie moja matka! Ziemia - to mój poddany! To miejsce, na którym teraz żyję. Troszczę sie o nie, dbam - jak o dziecko, ale nie - o matkę. Zostałam stworzona, aby panować nad Ziemią i wszelkim stworzeniem. Ta władza nakłada ogromną odpowiedzialność, wielkie obowiązki, ale też ustawia we właściwej pozycji - pana, a nie poddanego! Nie ze wszystkimi wobec tego mam "wspólną więź duchową". Jestem dzieckiem Króla Królów i Pana Panów! To On mnie stworzył - nie szkodzi - że "z prochu ziemi", jednak na swój Obraz i podobieństwo! Jego ręce ukształtowaly mnie! Toteż - jestem Władcą, a nie - poddanym, ani slugą "matki Ziemi".
To jest mój "głos w dyskusji".
Pozdrawiam!
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
@katarzyna .tarnawska
21 Czerwca, 2016 - 00:14
Wspaniala wypowidz! Gratuluje i podpisuje sie obiema rekami! To sie nazywa glos w dyskusji! Rzeczowo, konkretnie i bez niepotrzebnego zaczepiania i obrazania innych! Pozdrawiam!
Medardo
Crux Sacra Sit Mihi Lux, Non Draco Sit Mihi Dux Vade Retro Satana, Numquam Suade Mihi Vana Sunt Mala Quae Libas, Ipse Venena Bibas.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Homo intelligens19 Czerwca, 2016 - 21:24
Dlaczego tak wielu z nas nie zabiega o to, żeby coś dogłębniej zrozumieć? Odpowiedź jest na pozór prosta: rozumienie wymaga wysiłku, a tego przeciętny człowiek nie lubi.
http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=18265&Itemid=53
Verita
Wlasnie!
20 Czerwca, 2016 - 06:27
Dlaczego? Oto jest pytanie........... A odpowiedz tylko na pozor jest prosta.
Medardo
Crux Sacra Sit Mihi Lux, Non Draco Sit Mihi Dux Vade Retro Satana, Numquam Suade Mihi Vana Sunt Mala Quae Libas, Ipse Venena Bibas.
@Verita - re:...rozumienie wymaga wysilku,...
20 Czerwca, 2016 - 11:56
W rzeczy samej, wiec prosze o ten wysilek i komentarz do tych kilku slow wypowiedzianych przez pania Izabele Litwin.Drwiny juz byly, podobnie jak sprzeczki, powyzej dolozylas akcent niemalze filozoficzny, a teraz prosze o troche zdrowego rozsadku. Co myslisz Verito o tym co nam przekazuje rzeczona prelengentka.Czy maja Nawigatorzy garsc racji, czy sa to jedynie skonczone durnie ?
chris
@Zdecydowany
21 Czerwca, 2016 - 14:38
Raczej unikam wszelkich artykułów i wystąpień o ekonomii. Ale ponieważ chciałeś znać moje zdanie o zamieszczonym wykładzie...z wielkim wysiłkiem wysłuchałam go do końca. Jedyne ekonomiczne pojęcie, które zrozumiałam to było „kredyt”. Kredyt-narzędzie ucisku i zniewolenia, którego należy unikać jak ognia. Ekonomia dotyczy materializmu a posługuje się pojęciami niematerialnymi, które nie posiadają desygnatu. Została wymyślona ok.150 lat temu przez leniwych, którym się nie chciało pracować. Ekonomia to rodzaj fragmentarycznej „paranauki”, która uzurpuje sobie prawa do określenia jakości podczas gdy władna jest jedynie określać ilość. Ekonomiści , podobnie jak większość „specjalistów” uważają, że posiedli wiedzę absolutną. A tymczasem to właśnie oni doprowadzili do ogromnego bezrobocia przez nakręcanie zysku , zbędną mechanizację, która staje się jednocześnie narzędziem zagłady ludzkości . Względy etyczne są przeszkodą dla niczym nie ograniczonego wzrostu gospodarczego . Skąpstwo, lichwa popłaca. Uczciwość nie. Pieniądz jest najwyższą wartością. Czy jest gdzieś taki ekonomista, który powie dość, wystarczy..i nie będzie się już dalej bogacił? Współczesną gospodarkę napędza zachłanność i zawiść, które stają się źródłem sukcesu. Te wady powodują to, że tracimy zdolność widzenia rzeczy takimi jakimi są, inteligencja zostaje stłumiona. Praca ludzka pozawiona zostaje kreatywności staje się zbiorem automatycznych czynności, jest męcząca, nie daje satysfakcji i radości. Jest bezduszna, monotonna, kretyńska. To jest zbrodnia przeciw ludzkości. Zamiast uszlachetniać człowieka praca degraduje go, zniewala i demoralizuje. Wytwarza cząsto brzydotę, która nie zachwyca...a przecież powinna, by się zmartwychwstało.
Pozdrawiam
Verita
@Verita - uprzejmie dziekuje
21 Czerwca, 2016 - 15:40
Uprzejmie dziekuje za komentarz. Wielka szkoda, ze w tak niklym stopniu odniosl sie do wypowiedzi pani Isabeli Litwin, ktora przeciez starala sie wyrazac dosyc zrozumiale..., tym niemniej dziekuje za Twoja uprzejmosc odpowiedzi.
pozdrawiam
chris
Myślę, ze istnieje jeszcze
20 Czerwca, 2016 - 07:12
Myślę, ze istnieje jeszcze prostsze wyjaśnienie - nadajemy na róznych falach. Z różnym poczuciem humoru, sprawiedliwości i zasadami. Nie mam nic do zarzucenia swojej inteligencji, tyle że może zbyt szybko czytam, pewne szegóły mogą zginąć.
@omilka - re:Nie mam nic do zarzucenia swojej inteligencji,...
20 Czerwca, 2016 - 11:58
Omilko, przez grzecznosc nie zaprzeczam !
serdecznie pozdrawiam :-))))))))))))))))))))
chris