Kto i dlaczego tworzył mafie prawnicze (na marginesie ustawy o prokuraturze)

Obrazek użytkownika civilebellum
Kraj

Wprowadzenie przez komuchów (Jaruzelski - Trybunał Konstytucyjny, Kwaśniewski i Miller - Konstytucja III.RP) "czeeciej waadzy" (sądowniczej) w kształcie niepoddającym się jakiemukolwiek nadzorowi ze strony Hegemona - Narodu i jego przedstawicieli wyłonionych w wyborach powszechnych - nie było ostatnim gwoździem do trumny "demokratycznego państwa prawa", choć praworządność już w tej trumnie leżała: wystarczy wspomnieć nepotyzm w sądach i "aferę gdańską"...

Ostatni zamach na jakąkolwiek kontrolę nad "państwem prawa" miał miejsce w 2009 r. Zmieniono wówczas rządowy nadzór nad prokuraturą. Ustawa była procedowana już w czerwcu i lipcu 2009 (patrz: sprawozdanie Komisji Sprawiedliwości i Praw Człowieka - druk nr 1624, Biuro Analiz Sejmowych, 13 lipca 2009 r.), a uchwalona przez sejm w sierpniu.

Prezydent Lech Kaczyński zawetował tę ustawę we wrześniu: we wniosku do sejmu napisał: odmawiam podpisania ustawy z dnia 28 sierpnia 2009 r. o zmianie ustawy o prokuraturze oraz niektórych innych ustaw. W uzasadnieniu podał m.in. (wniosek ma 21 stron!): Pozostając w istotnym stopniu niezależnym od władzy ustawodawczej, i w zasadzie wolnym od bieżącego nadzoru władzy wykonawczej, Prokurator Generalny stanie na czele kolejnej korporacji prawniczej, wyposażonej jednakże w nieporównywalne z innymi korporacjami instrumentarium i działającej w imieniu państwa. Na wzmocnienie korporacyjnego charakteru prokuratury przez omawianą ustawę wskazuje także bardzo istotny wzrost roli Krajowej Rady Prokuratury, w stosunku do uprawnień obecnie działającej Rady Prokuratorów przy Prokuratorze Generalnym. Na pierwszym miejscu w katalogu zadań Krajowej Rady Prokuratorów, określonym w znowelizowanym art. 24 ustawy o prokuraturze, wskazano stanie na straży niezależności prokuratorów. Kompetencja taka nie przysługuje Radzie Prokuratorów przy Prokuratorze Generalnym ]]>http://www.prezydent.pl/archiwum-lecha-kaczynskiego/ustawy/ustawy-zaweto...]]>

Sejm odrzucił weto prezydenta Lecha Kaczyńskiego do ustawy rozdzielającej funkcje ministra sprawiedliwości i prokuratora generalnego. Za odrzuceniem weta opowiedziało się 264 posłów, 156 było przeciw, nikt nie wstrzymał się od głosu. Wymagana do ponownego uchwalenia ustawy większość 3/5 głosów wynosiła 252. ]]>http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Weto-prezydenta-ws-ustawy-o-proku...]]>

To więc "państwo Tuska" (a jasnym jest, że ta marionetka wykonywała wszystkie polecenia płynące zza kurtyny) wbiło, przy ochoczej pomocy "chłopów ze wsi" i oczywistym wsparciu czerwonych "twórców naszej konstytucji" - ten ostatni gwóźdź triumfalnie wbiło.

Dlaczego tak się działo?

Wystarczy sobie przypomnieć pierwsze kroki "wolnej Polski": zniesienie kary śmierci, niedopuszczenie do lustracji sędziów, a wcześniej - ochotę, jaką studenci prawa przejawiali w "zapisywaniu się" do współpracy z reżimem komunistycznym (i tym jawnym i tajnym); mówiło się, ze co czwarty przyszły prawnik miał takie konszachty!

Któż więc, jak nie te kadry miały strzec "odchodzącego" ancien regime'u (za kulisy oczywiście) ? I strzegą do dziś...

O to "dziś" toczy się więc z uczciwą Polską walka na śmierć i życie (bo przecież zarzekali się, że raz zdobytej władzy nigdy nie oddadzą!) - dziś właśnie miejscowi i przecież także europejscy bandyci krzyczą "łapaj złodzieja"!

Niech sobie krzyczą - musi boleć, jak te gwoździe zostają wyrywane z trumny prawdziwej demokracji, która na naszych oczach zmartwychwstaje:

nowa ustawa o prokuraturze - taka, jakiej chciał śp. Lech Kaczyński to taki właśnie wyrwany gwóźdź - wyrwiemy wszystkie!

 

5
Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (9 głosów)

Komentarze

Jak zwykle z wielką przyjemnością się czyta Twoje opracowania. Są bardzo starannie opracowane i precyzyjne. Ręka na pulsie !  

Vote up!
6
Vote down!
0
#1504824

W związku, z policyjno- prokuratorskim  stwierdzeniem - szpitalnych (tajnych) zamachów  na zdrowie i życie Polaków – w 1998 roku …

Pryncypialny Prokurator RP, ORZEŁ  -  ORZEKŁ :  - „PONIEWAŻ POLSKIM WYMIAREM SPRAWIEDLIWOŚCI -  RZĄDZI MAFIA -  LEKARSKO- SĘDZIOWSKA - to nie było jeszcze precedensu, w polskim „wymiarze sprawiedliwości” ...

- żeby prokuratura,  mogła postawić przed sądem  -sabotażOwych  „lekarzy” - z adekwatnym, udowodnionym śledczo zarzutem  - zabójstw  pacjentów  = art. 148  i art. 118. § 1. 

"Kto, w celu wyniszczenia w całości albo w części grupy narodowej, etnicznej, rasowej, politycznej, wyznaniowej lub grupy o określonym światopoglądzie, dopuszcza się zabójstwa albo powoduje ciężki uszczerbek na zdrowiu osoby należącej do takiej grupy, podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 12, karze 25 lat pozbawienia wolności albo karze dożywotniego pozbawienia wolności".

§ 2. Kto, w celu określonym w § 1, stwarza dla osób należących do takiej grupy warunki życia grożące jej biologicznym wyniszczeniem, stosuje środki mające służyć do wstrzymania urodzeń w obrębie grupy lub przymusowo odbiera dzieci osobom do niej należącym, podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 5 albo karze 25 lat pozbawienia wolności.

§ 3. Kto czyni przygotowania do przestępstwa określonego w § 1 lub 2, podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3.

W związku z powyższym SYSTEM –UKŁAD  „prawnego” wspierania- zakamuflowanego ludobójstwa Polaków  zawiera w Konstytucji RP art. 44 – kompromitujący kompromis – jawnego  zezwolenia - na  nagminne popełnianie przestępstw i zbrodni przez funkcjonariuszy państwowych, którzy muszą – pod naciskiem Politycznym popełniać przestępstwa i zbrodnie  przeciwko gospodarce, zdrowiu i życiu Obywateli Polski…

Konstytucja art. 44  „Bieg przedawnienia w stosunku do przestępstw, nie ściganych z przyczyn politycznych, popełnionych przez funkcjonariuszy publicznych lub na ich zlecenie, ulega zawieszeniu do czasu ustania tych przyczyn” …

Kompromitujący  kompromis ma  dawać nadzieję, że bieg przedawnienia - do ścigania  ( do demokratycznych, PRAWDziwych  wyborów roku 2015)  dotychczasowych zbrodni administracyjnych- przed  wyborami roku 2015 - przeciwko wewnętrznym interesom gospodarki, zdrowia i życia Narodu Polski  - może rozpocząć się  dopiero  po ustąpieniu przyczyn – „rządów” władzy, anty prawa i anty sprawiedliwości = POlitycznych nacisków – wymagających od funkcjonariuszy „teoretycznego państwa” praktycznej   ‘bezpraworządności’- uczestnictwa mniejszości - setek tysięcy   POstaci , żądających dążności władzy – do „prawa” siły -  fizycznego  UNIcestwienia Obywateli Polski i Polski – w kotle smołowym – diabelskich projekcji- projektów „euro pejczyków” – ogoniastych „ewolucji” …

Gdy naWał  dowodów  PLANowego  szkodnictwa - „prawnego” ukrywania  ewidentnych zbrodni przeciwko zdrowiu, życiu i gospodarce Polaków w Polsce, przewyższa wały POlitycznych  przeWałów – odbierających wszelki rozsądek „sądów ludzkich”  -  wtedy „Temidy” te mity – jako TERMity- termicznie i mimicznie „rozgrzanych sędziów” …

Zimnokrwiście  biorą się za  „uzasadnienie”  nie ścigania i „prawnego” NIEZAPOBIEGANIA  POlitycznemu szerzeniu przestępstw urzędniczych przeciwko zdrowiu , życiu  i  gospodarce Polaków w Polsce …

Uganiając się za sądowymi przesłankami „praw” do „ niedOstrzegania” - POlitycznie  zorganizowanych  zbrodni – przeciwko PAŃSTWU- Społeczeństwu Ludności Polski …

Zapierają się prawdzie, zabierając się za „uzasadnianie”  umarzania = pokoleniowego  odwlekania PRAWdziwych  procesów  sądowych - karnych…

  SIĘ  zabrania  -    nie, za PO - biegania... za ministerialnymi instrukcjami,  jak "prawnie" ukrywać  zbrodnie antynarodowe,   ale się zabrania -  DO  faktycznego - etycznego pracowania sądów  i  skutecznego zapobiegania POlitycznemu szerzeniu zbrodni  antynarodowych …- których oficjalnie - zabrania się…?

Dla ułatwiania, mnożenia przestępstw sądowych – nie ścigania zbrodni – (POlitycznych marzeń) - sądowym „umarzaniem”…

Umarzaniem - NORMAlnych  procesów - należytego ścigania zbrodni, POpełnionych przeciwko odRodzeniu się Narodu Polski…

Jest art. 17 § 1 kodeksu postępowania karnego – nie dopuszczającego ścigania niedopuszczalnych  zbrodni – art. 118  , 148 - k, k . nieobowiązującego  funkcjonariuszy  bezpraworządności…

10. „  brak wymaganego zezwolenia na ściganie lub wniosku o ściganie pochodzącego od osoby uprawnionej, chyba że ustawa stanowi inaczej” …

”Punkt ten dotyczy braku właściwych zezwoleń odpowiednich organów na pociągnięcie do odpowiedzialności np. posłów i senatorów, członków Trybunału Stanu, sędziów, czy też prokuratorów”    i  dowolnych funkcjonariuszy „szpitali”  realizujących marzenia, ludobójczego  wyludnienia Polski – wyludnienia z  Polaków….

K.p.k. - art. 17

§ 2.  -  „ Do chwili otrzymania wniosku lub zezwolenia władzy…( praworządnej  i sprawiedliwej) , od których ustawa uzależnia ściganie, organy procesowe dokonują tylko czynności nie cierpiących zwłoki w celu zabezpieczenia śladów i dowodów ( zbrodni szpitalnych „tajnych”) , a także czynności zmierzających do wyjaśnienia, czy wniosek będzie złożony lub zezwolenie będzie wydane” …

Kiedy KE ujawni…  znane od 1998 roku   korupcyjno - polityczne  korowody - wokół  zabójstwa gen M. Papały  który  dopuścił  do  „niedopuszczalnego”  - pryncypialnego, patriotycznego, etycznego -  śledzenia najcięższych zbrodni przeciwko zdrowiu, życiu Obywateli  i polskiej gospodarce,  zorganizowanych dotychczasowo „dyplomatycznie” - przeciwko Polakom  w Polsce…

Pozdrawiam. 

Vote up!
2
Vote down!
0
#1504881