Mentalność Kalego a "hejt"
7 października
poseł Platformy Obywatelskiej Mariusz Witczak. 44 lata. W latach 90-tych związany z KLD i UW. Od 2002 w PO, przykład szybkiej kariery partyjnej. Członek rady krajowej PO, był zastępcą sekretarza generalnego, senator. Doktor nauk politycznych.
Oto garść cytatów: "Antoni Macierewicz udał się z wizytą do Stanów Zjednoczonych i w dobrej formie pokazał prawdziwą twarz PiS".(...) Mówił (...) insynuując m.in. agenturalność Donalda Tuska, byłego premiera Polski, a obecnego szefa Rady Europejskiej - osoby bardzo istotnej dla struktur Unii Europejskiej. Jest to podwójny atak i wystawianie bardzo złego świadectwa dla Polski i Europy"(...) [Wystąpienie Macierewicza to] "kompromitacja amerykańska, pokazująca prawdziwe oblicze PiS".
7 października
"szef sztabu" PO Marcin Kierwiński. 39 lat. Od momentu powstania (2001) w Platformie Obywatelskiej. Od 2006 w radzie krajowej PO. A oto cytaty: "Co gorsza - Antoni Macierewicz zaczął się znowu wypowiadać na temat służb specjalnych, a przecież pamiętamy jak wielkie sukcesy ma Antoni Macierewicz jeżeli chodzi o rozwalanie polskich służb specjalnych" Jego zdaniem, Macierewicz to "człowiek rządzony obsesjami".
2 października:
Radosław Sikorski, znany wszystkim, dawniej pozujący na nieprzejednanego antykomunistę i wroga Związku Sowieckiego: "...Na waszym miejscu byłbym bardzo ostrożny w wierzeniu w słowa Antoniego Macierewicza, polskiego polityka, który był moim zastępcą w MON. Jako jego przełożony teraz mogę przyznać, że wszystko, czego się tknął, zmieniało się w jedną wielką porażkę. To nie jest ktoś, komu powinno się powierzać ważne urzędy państwowe, ani odpowiedzialność za sprawy rangi państwowej".
A może inna partia?
7 października
Dariusz Joński, wiceszef SLD. 36 lat. Był jednym z inicjatorów referendum w sprawie odwołania Jerzego Kropiwnickiego z funkcji prezydenta Miasta Łodzi. Po sukcesie tej inicjatywy w lutym 2010 objął funkcję przewodniczącego rady wojewódzkiej Sojuszu Lewicy Demokratycznej w województwie łódzkim. W wieku 24 lat został przewodniczącym Federacji Młodych Socjaldemokratów w Łodzi.Oto cytaty: "Wszystko, co on mówił Antoni Macierewicz, a mówił wiele rzeczy, jest nieuprawnione. Muszę powiedzieć, że dawno go nie słyszałem. Znowu jest w "świetnej" formie".(...) "A co będzie za trzy tygodnie? Państwo opresyjne. Za trzy tygodnie mogą ci szaleńcy wrócić do władzy. Mówię "szaleńcy", bo jak słucham pana Macierewicza, to wydaje mi się, że on jest szaleńcem. Wszystko jest w tym wykładzie: Stasi, WSI, rozliczanie za Smoleńsk.."(...) "On już ma listę tych, których chciałby rozliczać. Trzeba iść na wybory i ich zatrzymać".(...) "W umyśle pana Macierewicza wszystko się może pojawić. Teraz pojawia się kolejny wątek - Stasi(...) Pewnie będzie chciał zagrać tym wątkiem w ostatnich trzech tygodniach ".(...)"Znowu zobaczyliśmy prawdziwą twarz PiS. Ja nawet się cieszę, że to się pojawiło, bo ludzie chyba już zapomnieli, jaka jest ta prawdziwa twarz".
No to poszedłem sprawdzić czy im tak wolno. Okzauje się że najwyraźniej tak.
Według wypowiedzi "autorytetów" mowa nienawiści (ang. hate speech) - to wypowiedzi ustne i pisemne (...) lżące, oskarżające, wyszydzające i poniżające grupy i jednostki z powodów po części od nich niezależnych; takich jak przynależność rasowa, etniczna, religijna, a także płeć, preferencje seksualne.
Ponadto art. 257 kodeksu karnego stanowi: "Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.”
I wszystko jasne. Partia Miłości stworzyła nam świat uniwersalnych rozrachunków w którym za proste i (załóżmy) prawdziwe stwierdzenie, może odrobinę wulgarne "ty pedale" dostanę trzy lata. Co innego, gdy będąc na przykład doktorem praw, dziennikarzem czy politykiem konkurencyjnej partii, będę latami, publicznie, nie przebierając w środkach, zwalczał i gnoił uczciwych patriotów pod takim tylko warunkiem że nie okażą się wyznawcami animizmu, homoseksualistami, Żydami, Murzynami, ateistami, obcokrajowcami i tak dalej. No, bo w takim przypadku strach byłoby ich ruszyć...
Lub inaczej: jak Kali ukraść komuś krowy, to dobrze i wielka chwała, ale gdyby tak ktoś próbował Kalemu zaj... krowy, noooo...
Linki z których zaczerpnąłem cytaty i podobizny:
http://fakty.interia.pl/polska/news-politycy-po-macierewicz-pokazal-prawdziwa-twarz-pis,nId,1900265
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,PO-o-slowach-Antoniego-Macierewicza-w-USA-kompromitacja-pokazujaca-prawdziwe-oblicze-PiS,wid,17894051,wiadomosc.html?ticaid=115b85&_ticrsn=5
http://niezalezna.pl/71477-sikorski-w-usa-wysmiewa-macierewicza-i-ustalenia-ekspertow-ws-smolenska-zobacz-film
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jonski-jak-slucham-pana-Macierewicza-to-wydaje-mi-sie-ze-on-jest-szalencem,wid,17894808,wiadomosc.html?ticaid=115b85
http://fakty.interia.pl/tylko-u-nas/news-hejt-w-internecie-jak-z-nim-walczyc,nId,1735603
"wikipedia"
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6253 odsłony
Komentarze
POlszewickie kłamstwa, kłamstwa i jeszce raz kłamstwa
8 Października, 2015 - 06:01
Byłem na tym jedynym spotkaniu pana A. Macierewicza z Polonią w Chicago i nie słyszałem niczego, co mogłoby skompromitować tego tak zasłużonego dla Polski człowieka. Nie powiedział on też niczego, co mogłoby zaszkodzić Polsce! Ponieważ na piątkowe spotkanie, późną wieczorową porą przybyło sporo Polaków, około 400 osób, sala była wypełniona po "brzegi", poproszono aby pytania podawać na karkach. Jedno z pytań brzmiało jak następuje: czy D. Tusk był agentem "stasi"? To wszystko i nic więcej! Na to pytanie A. Macierewicz odpowiedział, że tego nie wie i niech osoba, która to pytanie zadała, odpowie sobie sama. Nie wiem, czy osoba zadająca to pytanie była nasłanym prowokatorem czy nie, ale po reakcji POlszewickich mediów widzę, że jest to bardzo możliwe. Antoni Macierewicz prosił też bardzo, aby Polacy mieszkający za granicą więli czynny udział w wyborach i przypomniał także słowa Tuska, który mówił, że Polska to nienormalność.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
1. Odnoszę wrażenie, że "wina" polega na tym, że skwapliwie
9 Października, 2015 - 06:29
gorliwie, z pełnym przekonaniem i stanowczo nie odpowiedział przecząco na pytanie oewentualną agenturalność DT.:)
2. Nawet wśród równiejszych są jeszcze równiejsi.:). Ci na Ż, moim zdaniem, Ich nie wolno było "krytykować" (cokolwiek pod tym pojęciem rozumiemy) od zawsze, tych homo-tów i innych od ok. 10 lat (pani posłanka ze słusznej wszak partii SLD, Błochowiak, użyła publicznie na komisji Rywina terminu "pedały", chyba w 2004 r.). Poza tym na homo można jeszcze się podąsać, dostrzec, że coś robią jako homoseksualiści po to by pomóc sobie jako homos, czyli działają interesownie zbiorowo. W przypadku Ż jest to "prawie" zakazane, a z pewnością - moim skromnym zdaniem, czy to z powodu autocenzury, czy wytresowania, zastraszenia mówiących - nigdy praktycznie "nie dostrzega" się.takowych działań. Czy ksiązka Miszalskiego o lobby coś choćby trochę i w ograniczonym stopniu, zmieni w tym zakresie? Cbhyba można wątpić, książka jest mocno "wyciszona", także na forach "prawicowych" o niej cicho.
kłamacze
8 Października, 2015 - 08:41
Obrzydliwi kłamcze z PO celowo iz pogardą dla prawdy wrzeszczeli wczoraj o "zbrodniach Macierewicza"...dziś niestety jest już internet i nawet lemingi mogą wysłuchac prawdziwych słów Pana Antoniego - a ten cały Joński to po prostu krytyn...
Yagon 12
Strach, strach, i jeszcze raz strach
8 Października, 2015 - 10:45
Przed przegraniem wyborów, a co za tym, paniczny strach przed karami jakie będą za tyle lat niszczenia i wygaszania Polski.
Już tylko straszenie PISem im POzostało, bo na konkrety PIS bije ich na głowę.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Strach zagląda POlszewikom w oczy.
8 Października, 2015 - 15:21
Paniczny strach jest siłą sprawczą tej całej, sterowanej odgórnie, nagonki Zjednoczych Sił Zła (PO+PSL+SLD+Różowy Salon+Agoraland). Siła złego na jednego!
Kreatury nie mogą przeboleć, że duet A.Macierewicz-M.Kamiński znów ruszy do boju tępić wszelakie paskudztwo. To będzie Historyczny Upadek Lodziarni Wszelkich!
Te szemrane Fundacje, Instytuty, Ciała Doradcze, ciepłe posadki na prezesowskich stolcach w wirtualnych spółkach od atomowych do olimpijskich. Oj, zawali się świat tysiącom pijawek, a przecież tak łatwo skóry nie oddadzą! Nie pozowolą dorżnąć watahy. Cóż więc pozostaje, ano wołać "łapaj złodzieja"!!!
Tysiące idiotów da się nabrać.
Again... :(
Kriss66
Lipę odstawia Platforma! Po wizytach A.Dudy w Londynie gadała
8 Października, 2015 - 17:01
to samo. Teraz wykreśliła ze ściąg "Duda" i wpisała "Macierewicz", a reszta bez zmian. Z resztą - od lat bez zmian, mantra.
Co do psucia reputacji to nad Platformę nie ma lepszych miszczów. Tylko platfonsy potrafią psuć cudzą i własną jednocześnie i o ile psucie cudzej niezbyt im wychodzi, to własną psują koncertowo własnoręcznie. Czy dyrowi Europy ktoś psuł reputację w Brukseli, że dziennikarze, deputaci itd. patrzą na niego jak na zdechłą żabę i tak samo traktują? Nie, sam sobie ją zepsuł, a pomagają mu euroobiboki z PO. No to o co kaman platfusiarni?
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Popieram pana Antoniego Macierewicza
8 Października, 2015 - 18:41
Niech ta bandycka spółdzielcza mafia żydo-ubecko nierządu kopary z POlszewi i ludowych pijawek z PSLu, niech już sPOkojnie nie śpi PO nocach, niech budzą ich koszmary z PObytu na ławach oskarżonych i z więzienia. Niech zimny POt co noc i oblewa, a strach niech i trzyma za gardło, a gacie osrane ze strachu, przed karą która się zbliża. Niech Polacy zobaczą, że Polska to nie sukno z jedwabiu, które żydo ubeckie świnie, próbują wyrwać jak największy kawałek dla siebie. Czas POkazać kto zdrajca, sługus, czy sprzedawczyk, Niemieckich i Ruskich gnid. Polacy nie rozdrabniajcie głosów, na kanapowe partie, które i tak nie mają szans. Tylko PIS ma realne szanse uratować Polskę, nie dopuścić większej ilości imigrantów islamskich do Polski.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@Jestem jakim jestem
8 Października, 2015 - 19:19
Ja tez jestem za mowieniem prawdy do konca, ale sam wiesz ze Macierewicz ma spore grono wrogow, a i nie do konca ma przemyslane wypowiedzi. Dlatego powinien ograniczyc wystepy publiczne do minimum
@Jestem jakim jestem
8 Października, 2015 - 19:20
Wydaje mi sie ze w Chicago" pojechal" za ostro
Józefie! - Trudno mi się z Twoim zdaniem zgodzić!
9 Października, 2015 - 00:23
Antoni Macierewicz i tak mówi bardzo oględnie i nie wprost o tym, jak PiS będzie rozliczał zdrajców i nie mówi, jak będzie wyglądała jego rola w tym procesie.
Jeśli uważasz, że Pan Antoni ma nie do końca przemyślane wypowiedzi, to chyba czerpiesz wiedzę ze zmanipulowanego materiału emitowanego w maistreamach! A potem... wypisujesz takie bzdury, jak w powyższych dwóch komentarzach.
Satyr
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jozio z Londynu (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Satyr9 Października, 2015 - 20:08
tak, ma nieprzemyslane wypowiedzi, niestety. Tu nie chodzi o ich tresc, ale czas w jakim to mowi. jest kampania wyborcza, wszyscy czychaja na Jego wypowiedzi i to nie chodzi o to ze dopisuja mu nawet to czego nie powiedzial. Dobrze wiesz ze jest to polityk kontrowersyjny i nie jest tym politykiem co swoja osoba dostarcza "wielu" glosow. Sprawdzcie Jego wyniki w ostatnich wyborach. Ja napisalem ze w 100% sie z Nim zgadzam ale ma do jasnej cholery czas by to zrobic. A moze to zrobic pod jednym warunkiem , jak PIS zdobedzie ponad 230 glosow. W przypadku koalicji szanse na pelne rozliczenie PO i PSL beda .....zadne.
Jestem, zdeklarowanym przeciwnikiem Tuska, ale znow nie robmy z wyssanych z palca ( plotek) afery jaka ma byc wspolpracy ze STASI. Badzmy realistami i nie robmy maglu, bo to jest smieszne. To ze nie zaprzeczyl temu pytaniu swiadczy o czym ??
Chciałbym Józefie, byś miał tak przemyślane wypowiedzi,...
10 Października, 2015 - 14:39
... jakie ma Antoni Macierewicz. Podaj jakieś przykłady gaf, jakie popełnił, albo jak wolisz - przykłady "paplania" byle jak i o byle czym.
Poza tym, między innymi napisałeś tak, cyt.: "Dobrze wiesz ze jest to polityk kontrowersyjny i nie jest tym politykiem co swoja osoba dostarcza "wielu" glosow". Bzdura!!! Ja nigdy nie uważałem Pana Antoniego za kontrowersyjnego polityka! Jak Ty definiujesz określenie "kontrowersyjny" w kontekście postępowania Pana Antoniego???
Jeśli według Ciebie Jego kontrowersyjność ma polegać na usilnym dążeniu do prawdy ws. zamachu smoleńskiego, to gratuluję Ci toku rozumowania.
Satyr
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jozio z Londynu (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Satyr10 Października, 2015 - 20:45
Janku nie czas je wymieniac, nie czas. Bylem i ja na spotkaniu z Antonim Macierewiczem chyba 3 lata temu. Podobala mi sie prelekcja o Zamachu Smolenskim. Blisko 3 godzinne spotkanie przebiegalo w super atmosferze, ale na koniec padlo kilka uwag do Macierewicza ze wlasnie w czasie kampani wyborczej powinien nieco stonowac.To bylo przed wyborami samorzadowymi.
Oj Józiu, Józiu
9 Października, 2015 - 01:04
A może tak jakieś przykłady, cytaty, co Ty na to? Byłem na spotkaniu i mogę dodać, że mógł pojechać po Tusku i POlszewikach dużo ostrzej.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jozio z Londynu (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Roman z USA9 Października, 2015 - 20:15
to moze nam wytlumaczysz dlaczego tak szybko Pani Szydlo zdementowala informacje o byciu w rzadzie Macierewicza.
Nie wszyscy w PIS-ie sa z Jego wystepu zadowoleni i to mozna wyczytac w wypowiedziach
Jozio z Londynu
9 Października, 2015 - 22:49
Fama o Tusku i STASI przecież chodzi nie od dziś, a od kilku dobrych lat czyli to nie są wyssane z palca na cito sugestie czy zwał jak zwał. Podobno dziadek w Wermachcie to też najpierw była bajeczka złośliwców, a potem wyszło co wyszło.
Wg mnie nakręcasz jakąś dziwną macierewiczofobię. Udzieliła Ci się od platfonsów i pożytecznych idiotów czy jak? Bo oni robią w gacie na samą myśl, że Antoni Macierewicz może zostać jakimś ministrem. A z tego jest tylko jeden wniosek - że on ma zbyt obszerną wiedzę o ich przekrętach, które do tej pory jeszcze nie wypłynęły na światło dzienne. I ta wiedza jest dla nich bardziej niebezpieczna niż przekręty, o których obywatele wiedzą. Dlatego PO-psiarnia robi z niego czarnego luda i co ciekawe, że na chwilę przed wyborami robi na niego naloty dywanowe, wypacza jego wypowiedzi, wsadza mu w usta to czego nigdy nie powiedział itd. Wszystkie chwyty dozwolone. To jest jej ostatni as z rękawa żeby się frajerzy na niego łapali, a Ty jak dziecko...
Teraz zostały platfonsom już tylko ruskie serwery albo jakieś tsunami, tornado, trzęsienie ziemi, jakaś "siła wyższa", która zmiecie Polskę 5 min. przed otwarciem lokali wyborczych.
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@Contessa
10 Października, 2015 - 20:55
"Wg mnie nakręcasz jakąś dziwną macierewiczofobię"
nie Contesso, nie, podobnego zdania jak sa inni i to nie tylko na naszym portalu.Poczytaj komentarze na innych portalach i to portalach tzw.PIS-owskich i podobnych glosow co moj sa setki.
Józek !
11 Października, 2015 - 01:27
A czytam czytam. Od dawna. I odsiewam - leszczy, frajerów i pożytecznych idiotów. Blogosfera wcale taka duża nie jest choć inaczej się wydaje.
Jeśli piszesz, że "ja nie mam nic przeciwko Panu Macierewiczowi nic a nic" i jednocześnie pod jego adresem kolportujesz produkcję, która mu przyprawia gęby, no to jak to jest z tym Twoim "niemaniem do A.M. nic a nic"? Kim Ty jesteś w końcu - facetem, który ma własne zdanie czy zwykłą plotkarą z magla?
Wybacz ale dla mnie jesteś już tylko zwykłym dupkiem, który by być interesującym i "opiniotwórczym" na NP.PL lata po portalach by potem tutaj znosić swe kukułcze jaja.
Jestem przekonana, że wiele osób na portalu NP.PL też tak o Tobie myśli tylko nikt tego nie powiedział wprost z przyczyn tylko sobie wiadomych. Ja zaś nie mam zwyczaju owijania w bawełnę.
Idć już na ten neon zamiast się rozjeżdżać w szpagacie. I tam zostań.
Kiedyś Józek kojarzył mi się z Londynem, po pewnej serii kojarzy mi się już tylko z neonem.
To tyle. Bez odbioru.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contesso
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Jozio z Londynu (niezweryfikowany) został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
11 Października, 2015 - 12:00
To i Ty tkwij w bzdurach i plotkach bo to blizsze prawdy bardziej o Tobie niz o mnie
I pozwolisz ze nie bede sie nikogo pytal gdzie i co mam czytac i po raz kolejny nie ucz mnie poprawnosci i jedynej racji....... Twojej
Bez odbioru
Józefie! - Niezależnie od treści odpowiedzi Romka,...
10 Października, 2015 - 15:14
... której zapewne Ci udzieli, - pozwolisz że ustosunkuję się do Twojego pytania.
Otóż Pani Beata Szydło tak szybko zareagowała wskazując Jarosława Gowina jako kandydata na stanowisko ministra MON-u, ponieważ niezorientowanym dziennikarzynom z maistreamu nawet przez myśl nie przeszło, że Pan Antoni Macierewicz wcale nie zabiegał o to ministerialne stanowisko. Jego interesuje inny etat. Wie o tym Pani Beata i wiem również ja, wszak Pan Antoni jest moim dobrym znajomym. Dla zorientowanych w tym temacie już od lipca br. wiele spraw związanych z obsadzaniem stanowisk w tzw. resortach siłowych po październikowych wyborach nie stanowi tabu. A skoro Tobie nie było dane zgłębić tej wiedzy, to może Ci rozjaśni co nieco ten materiał filmowy pochodzący co prawda z TVN-u:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/jaroslaw-gowin-w-jeden-na-jeden,584324.html
Satyr
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
@Satyr
10 Października, 2015 - 20:52
Janku raz kolejny Ci pisze , ja nie mam nic przeciwko Panu Macierewiczowi nic a nic. Ale w pojedynku tak pojedynku PIS - PO liczy sie tez strategia. Jak w sporcie. To wytlumacz mi dlaczego w kampani wyborczej A.Dudy nie bylo zadnego wystapienia macierewicza. jesli sie myle to mnie popraw. Strategia usuniecia na bok pewnych osob (skrajnych) stosowana jest we wszystkich partiach i to nie tylko sie dzieje w naszym kraju. Tu w Albionie tez tak jest, chociaz ty sa JOW-y, ale skrajni przewidziani do rzadu czy innego miejsca w publicznym sektorze sa odsuwani.
Tu nie o wypowiedzi Macierewicza chodzi (ja go popieram) ale liczy sie strategia.
się wtrącę... Panie Józefie
10 Października, 2015 - 21:49
bicie piany to też strategia ...
na zmęczenie przeciwnika,oponęta ...
"gra" się medialnie nazwiskiem osoby, która pomimo całej piany robi swoje , to co mu sumienie nakazuje
pojawia sie wtedy kiedy wymaga tego sytuacja, zaś jego pojawienie i wypowiedzi są interpretowane w zależności od widzimisię komentatora ... (bądź wedle wytycznych platformy terrorystycznej nie wiedziec dlaczego zwanej obywatelską)
Pan Maciarewicz jest dobrym strategiem, skutecznie punktuje przeciwników czym ich rozjusza oni zaś pokazują swoje prawdziwe oblicza...
Jak do tej pory skutecznie demaskuje UKŁAD...
Prawda wyłania się powoli...
Motłoch jak onegdaj w Rzymie chce tylko igrzysk ...
mają wściekłego Stefka ...
Strategią platformy jest trzymanie wszystkich za ryj i dyscyplina partyjna...
Tego Pan oczekuje od opozycyjnej partii ? Ma być taka sama jak PO???
@desmes
10 Października, 2015 - 22:01
nie przypadkiem wymieniasz stefka, dla nas to kanalia, ale dla nich to Macierewicz jest zagrozeniem stad tez uwazaja go za kanalie. tak to dziala.
z definicji kanalia to :
11 Października, 2015 - 12:10
człek podły nikczemnik i łajdak co idealnie pasuje do życiorysu i postępków Stefana N.
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia....
Pomimo hejtu partii osustów i resortowych dzieci mimo sekretnych życzeń tychże, Pan Antoni kanalią nie był i nie jest.
Powinnością każdego jest przede wszystkim zastanowić się kto rzuca kalumnie, jaki to człowiek ?
Strategią też jest nie dać się sprowokować...
To co uważa banda platformersów jest najmniej istotne, ważne by ta ich myśl nie była kolportowana ... proponuję rozpowszechnianie tego
A propos dlaczego nie uczestniczył w kampanii PAD, to myślę sobie , że Pan Macierewicz nie musi być wcale chowany czy też przywoływany w razie potrzeby, jest po prostu postacią nietuzinkową, niesterowalną ale na pewno nie skrajną...
Strategią P. Macierewicza jest polemika, rzeczowa analiza, merytoryczność, znajomość zagadnień a nie wrzask i opluwanie....
Jest On oczywiście bardzo niewygodną postacią dla wszelkich kanalii i pokurczy moralnych, którzy przeglądając się w Jego "strasznych oczach" bądź polemizując z Nim widzą swoją marność...
Pozdrawiam desmes
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jozio z Londynu (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@desmes11 Października, 2015 - 12:17
"Strategią też jest nie dać się sprowokować..."
ale tez nie dawac powodow do prowokacji i tylko tyle
"nie dawać powodów do prowokacji..."
11 Października, 2015 - 12:46
no cóż ?
czy to sugestia żeby od razu dać się zabalsamować ?
Pan Józefie tu stale niemal prowokuje i a sprowokowawszy walczy z komentatorami ...
Pzdr
desmes
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jozio z Londynu (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@desmes11 Października, 2015 - 12:52
Pan Józefie tu stale niemal prowokuje i pozwala się prowokować .
moze jakies konkretne przyklady tych moich prowokacji, taki jeden ale konkretny
ps.
to ze mam taka a nie inna opinie na temat uczestnictwa Macierewicza w kampani wyborczej nie jest glosem odosobnionym.jedna z liderek naszego portalu zarzucila mi ze czytam nie te gazety, czy tez wchodze na nie te portale co jest NIEPOPRAWNE. Dlatego wychodzac naprzeciw temu stwierdzeni polecam Ci dyskusje na portalu gazety Nowy Dziennik by nie bylo tu zadnych niespodzianek to wydanie z USA.
Taki jeden przyklad w dyskusji po spotkaniu z Macierewiczem :
To już nie teorie spiskowe ale literalne porównania całego 25cio-lecia Polski do tego powojennego , stalinowskiego. Pan Macierewicz nie wytrzymał napięcia związanego z wysłaniem go na pomoc do USA w związku z niewielką jak dotąd liczbą zainteresowanych wyborami w Puszczy PiSkiej…
...
To przecież tutaj, w głuszy Gazety Związkowej i odstępach Nowego Dzienika zawsze można było liczyć na tysiące głosów na PiS. Niestety z ostatnich doniesień wynika iż na terenie USA można liczyć na kilka do kilkunastu tysięcy głosów oddanych przez Polonię Amerykańską w ogóle…
...
Jeśli odejmiemy okręgi wyborcze znajdujące się w miejscach gdzie dociera cywilizacja (jak np. konsulaty RP) to z samymi głosami na PiS może być krucho. Wysłano więc na turne po Jackowach najbardziej doświadczonego agitatora-bullteriera ale chyba urwał się prezesowi z łańcucha…
http://www.dziennik.com/wiadomosci/artykul/tylko-na-prawdzie-mozna-zbudowac-cos-dobrego-antoni-macierewicz-i-marcin-gu
przykłady Pańskich prowokacji słownych
11 Października, 2015 - 13:40
można znaleźć kiedy niedawno dośyć natarczywie nakazywał Pan kochać bardziej bliżniego (imigranta) w dyskusjach poruszających temat imigrantów ... Polscy katolicy, emigranci polscy, byli waleni obuchem w łeb przez Pana. Sam Pan wie co wypisuje więc wszystkie swoje wpisy może Pan znaleźć ułożone chronologicznie w Pańskim profilu na Niepoprawnych.
Podany przez Pana przykład w dyskusji mnie nie przekonał, ponieważ w owym przykładzie zamiast merytorycznych argumentów pojawiają się słowa : agitator -bullterier i urwał się prezesowi z łańcucha już samo to nie pozwala podjąc rękawicy.
A o polonię z USA proszę się nie martwić, swój rozumek mają i nie jedno przeszli i z niejednego pieca chleb jedli
a człek o nicku Barbapapa to tak jak Józio z Londynu na Nipoprawnych ...
Pozdrawiam serdecznie
desmes
@desmes
11 Października, 2015 - 13:55
" kiedy niedawno dośyć natarczywie nakazywał Pan kochać bardziej bliżniego (imigranta) "
jesli blizni nie ma "prawa" byc imigrantem to tez dyskusja jest zbedna by nie powiedziec ze zadna
Nie wiem kto i jakie obrazenia mial po moim waleniu ich w leb. Tak to jest niepoprawne miec inna opinie niz 2-3 liderow portalowych. Natychmiast jest ci dana latka - to ten prowokator i od dzis juz nie "NASZ".
Wiesz jest cos takiego jak rozum, i kazdy go powinien uzywac w sposob jaki uzna za stosowny. A nie klepac i przytakiwac tym wszystkim co maja "monopol" na racje. Nie chce juz wiecej ciagnac tego tematu a jak by ktos mial inne zdanie na temat tego czy Macierewicz powinien byc schowany czy nie to lepiej niech tego nie pisze bo zaraz sfora na niego napadnie. Radze mu. A ze podobnie jak ja myslacych akurat w tej sprawie jest tu na portalu wiecej, wiem to po listach na p.w.
Józefie! - Napisałeś do desmes...
11 Października, 2015 - 14:33
... tak, cytuję: "Wiesz jest cos takiego jak rozum, i kazdy go powinien uzywac w sposob jaki uzna za stosowny. A nie klepac i przytakiwac tym wszystkim co maja "monopol" na racje".
Skoro dajesz taką radę swojemu adwersarzowi, to dlaczego Ty sam jej nie stosujesz i nie używasz rozumu, tylko cytujesz "w ślepo" uznając, że "redachtor" Nowego Dziennika oraz komentator o nicku Barbapapa mają "monopol na rację"?
Czy tak trudno Ci było wpierw zasięgnąć informacji, co to za gazeta ten Nowy Dziennik, kto go zakładał, po co i dlaczego?
Pozdrawiam i życzę Ci światłości umysłu, zanim cokolwiek tu napiszesz, bowiem ostatnie Twoje komentarze są tak mierne, że brakuje już skali ocen.
Satyr
P.S.
Przyrównanie nas do sfory, którzy są odmiennego zdania od Twojego, - jest co najmniej niestosowne, by nie napisać... wprost chamskie.
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Satyr
11 Października, 2015 - 15:12
DZIĘKUJĘ !
Józek! - mam pytanie:...
11 Października, 2015 - 14:00
... kiedy przestaniesz "mieszać" i jątrzyć na Niepoprawnych? Przejawiasz bowiem cechy mojżeszowego, który skłócając strony potem z zadowoleniem przygląda się z boku, jak adwersarze skaczą sobie do gardeł. Widzę, że dla Ciebie dzień "bez dymu" to dzień stracony.
Powołujesz się na treści Nowego Dziennika i usiłujesz uwiarygodnić swoją opinię na temat Pana Antoniego. A co wiemy o tej gazecie?
Otóż wiemy, że Nowy Dziennik ukazuje się od 27 lutego 1971 roku i utrzymuje pozycję największej i najbardziej prestiżowej polskojęzycznej gazety codziennej w USA. Tę informację można przeczytać ze stopki redakcyjnej. Zauważ, że padło tu określenie "polskojęzycznej", co staje się a priori wykluczeniem, jakoby była polską gazetą. Jego założyciel i pierwszy Redaktor Naczelny Bolesław Wierzbiański mieszkając wcześniej w Polsce - w latach 1950-1955 (lata stalinizmu) często podróżował do Stanów Zjednoczonych, co pozwalało mu na utrzymanie kontaktów z amerykańskimi ośrodkami politycznymi, środkami masowego przekazu oraz Polonią. Kto w tamtych latach, a więc w czasie gdy istniała już "żelazna kurtyna" w okresie stalinowskich represji wobec polskich patriotów mógł otrzymać paszport i wizę? Odpowiadam: tylko komunistyczny konfident! Założenie gazety Nowy Dziennik nie mogło się obyć bez "namaszczenia" komunistycznych władz PRL-u.
Zatem reasumując napiszę tak: jeśli Józefie powołujesz się na źródła, niech będą one rzeczywiście polskie, nie zaś tylko polskojęzyczne, które celowo i z całą premedytacją do dzisiaj usiłują zdeprecjonować autentycznych polskich patriotów poza granicami Polski.
Satyr
P.S.
Jeśli Twoje komentarze mają być dla nas formą podziękowania za wstawienie się u Gawriona, by zdjął Ci "ramkę" i byś mógł pisać dowolną ilość komentarzy bez ograniczeń, to gratuluję Ci lojalności wobec tych Niepoprawnych, którzy wystąpili w Twojej obronie. Twoje postępowanie nie daje złudzeń. Tak czynią tylko... mojżeszowi.
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
@Satyr
11 Października, 2015 - 14:04
Janku, o wielu m-cy zastanawiam sie czy Ty i Contessa (pouczajac mnie i wielu innych) co wolno a co nie wolno pisac a zwlaszcza czytac nie mozecie wzorem komunistycznej cenzury opublikowac tu listy zakazanych gazet, portali, ksiazek, programow TV itd.
Wtedy by bylo latwiej dla nas pisac i cytowac. To ze klasyfikujesz mnie do kasty mojzeszowych to wystawiasz swiadectwo sobie, nie mnie.
Wiesz mam inne podejscie do definicji lojalnosci jesli uwazasz ze mam dlug wdziecznosci wobec Ciebie( ktorego nie kwestionuje) i w zamian moge pisac tylko to na co pozwoli mi cenzura to wybacz ale zgodzic sie na to nie moge nawet kosztem powrotu czerwonej ramki na rok czy dluzej.
pozdrawiam
Szanowna desmes! - "Utuskiwanie" nad Panem Antonim,...
11 Października, 2015 - 12:47
... że coś tam nie powinien mówić, a powiedział, jest mieszaniem w głowach elektoratowi katolicko-narodowemu (vide: Józio z Londynu).
W ramach cyklu "Od Mazowieckiego do Tuska" w 11 części napisałem 7 maja 2013 roku o Panu Antonim Macierewiczu. Z tym tekstem można zapoznać się tutaj: http://niepoprawni.pl/blog/jeszcze-nie-przypisane/z-cyklu-od-mazowieckiego-do-tuska-11-antoni-macierewicz.
Bardziej zajętym Czytelnikom polecam odsłuchanie tego artykułu, który został nagrany w studio NiepoprawneRadio.PL:
Pozdrawiam,
Satyr
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr