Judeopolonia - chorobliwa fantazja, czy realny pomysł?
Znany reżyser Grzegorz Braun często straszy nas Żydami, ostatnio podczas spotkania w kawiarni Niespodzianka /relacja + wideo - /TUTAJ//. Twierdzi, że Polska zamieni się w kondominium niemiecko-rosyjskie pod żydowskim zarządem, oraz powstanie żydowska autonomia na polskiej ziemi /tzw. Judeopolonia/.
Wiekszość komentatorów traktuje te tezy sceptycznie. W komentarzu do linkowanej wyżej mojej notki Józef Darski napisał:
"żydzi - chcą się przesiedlić ( [Grzegorz Braun] nie wie jeszcze czy do Polski, na Ukrainę, stąd Majdan czy na Marsa), a dowodem jest pomysł z 1918 roku.".
Prawdę mówiąc - całkowicie zgadzałam się z Darskim aż do wczoraj /26.09.2014/. Wtedy bowiem kupiłam weekendowe wydanie dziennika "Polska" i znalazłam w nim artykuł "Polska - żydowska ziemia obiecana", który napisał Severyn Ashkenazy /Seweryn Aszkenazy/, urodzony w 1936 r. założyciel i filar stowarzyszenia Beit Warszawa, oraz fundacji Hertage and Rebirth, Beit Polska i Beit Warszawa. Jest on znany z tego, iż wielokrotnie zwalczał antypolską propagandę uprawianą przez wpływowe koła żydowskie.
Artykuł ten jest niedostępny /na razie?/ w sieci. Zaczyna się od stwierdzenia, ze w Europie Zachodniej, a zwłaszcza we Francji lawinowo narasta antysemityzm /pisałam o tym w notce "Antysemityzm lewaków /TUTAJ//. Aszkenazy pisze:
"W Paryżu hasła "Śmierć Żydom" widać na ulicach. W Niemczech atakuje się synagogi. Włosi chcą wspierać Hamas.".
Potem zastanawia się: czy sprzyjająca Żydom atmosfera w USA bedzie trwała wiecznie? Zdaniem Aszkenazego - nie. Pogorszy się ona, gdy wzrośnie ilość muzułmanów w Stanach Zjednoczonych. Wtedy sytuacja upodobni się do tej, jaka obecnie jest we Francji. Postawił więc tezę, że europejscy Żydzi powinni przenieśc się na wschód - do Polski. Naszkicował świetlany obraz współżycia Polaków i Żydow w I RP, po czym stwierdził:
"Sądzę, że zachodnioeuropejscy Żydzi chcacy zacząć nowe życie w środowisku bezpiecznym dla nich i ich rodzin, ale tak, by nie opuszczać Europy, powinni znowu spoglądac na Polske niczym na latarnię morską wśród wzburzonych fal. Polska może posłużyć za bezpieczną bazę i główną siedzibe dla żydowskich elit biznesu z Europy, których interesy maja charakter globalny. (...) Żydzi powracający do Polski przynieśliby ze sobą swe doświadczenie w nauczaniu na najwyzszym poziomie akademickim (...) Ich wiedza ekonomiczna w dziedzinie handlu miedzynarodowego i w ogólności biznesu mogłaby zmienić Warszawę w główne centrum obrotu finansowego w Europie.".
Nic na to nie poradzę, ale ta wizja kojarzy mi się wprost z tym, o czym mówił Grzegorz Braun. Jest dość jasne, że owa ściągnięta do Polski elita finansowa wkrótce przejęłaby faktyczną władzę w naszym kraju. Na szczęście pomysł ten nie jest realny. Został skutecznie zablokowany przez samych Żydów. Uprawiali oni od co najmniej 1968 roku antypolską propagandę przedstawiającą Polaków jako wściekłych antysemitów pragnących mordować Żydów.
W opinii większości Żydów Polska kojarzy się wyłącznie z Holocaustem, do którego przyczynili się, ich zdaniem, Polacy. Żydzi nie pragną więc przyjeżdzać do takiego kraju. Wpadli oni w sidła własnej propagandy. Pisałam o tym już pięć lat temu w mojej notce "Polska jako dyżurny wróg'" /TUTAJ/. W czerwcu 2013 tygodnik "Do Rzeczy" opublikował tekst Szewacha Weissa "Dlaczego Żydzi nie wracają do Polski" którego autor ubolewał, że w Polsce mieszka obecnie mniej Żydów niż w innych krajach europejskich.
Polemizując /TUTAJ/ z owym tekstem napisałam:
"W tej chwili nie ma co namawiać ich [Żydów] do osiedlania się w Polsce. Jeśli przyjadą tu pełni niechęci i nienawiści do Polaków, skutkiem moga być tylko konflikty. Zastanawia mnie też jedna rzecz. Szewach Weiss to były ambasador Izraela w Polsce, emerytowany wysoki urzędnik państwa żydowskiego. Państwo to przez wiele lat zachęcało wszystkich Żydów do zamieszkania w Izraelu, a nie do powrotu do Europy. Czyżby w elitach izraelskich dojrzewała świadomość tego, że na dłuższą metę Izrael nie może się utrzymać w swej dzisiejszej formie? /choćby z przyczyn demograficznych/ . Być może za kilkadziesiąt lat w Polsce zamieszka wielu Żydów - uchodźców z podupadającego Izraela.".
Być może faktycznie Żydzi pojawią się w Polsce. Musi jednak minąć wiele, wiele lat - kilka pokoleń.
Na zakończenie jedna uwaga. Zarówno Grzegorz Braun jak i Stanisław Michalkiewicz przeceniają wpływy Izraela i żydowskiej diaspory. W ich wypowiedziach i pismach tworzą one mocarstwo równie silne jak USA, czy Chiny. To błąd. Prawda jest bowiem taka, że sytuacja Żydów oraz państwa Izrael stopniowo się pogarsza.
O tym , co dzieje się w Zachodniej Europie napisał sam Aszkenazy. Dwa lata temu sensację wzbudziła wypowiedź Henry Kissingera " Za 10 lat Izrael nie będzie istniał". Dokładniejsze przyjrzenie się temu wyrwanemu z kontekstu cytatowi /TUTAJ/, ujawnia, że w rozmowie z Cindy Adams z "New York Post" Kissinger oświadczył, iż jeśli izolacja syjonistów bedzie nadal trwała, to za 10 lat Izrael przestanie istnieć. Nie bylo to więc proroctwo, tylko wezwanie do zmiany polityki.
Niemniej, żywiołowy odzew, jaki wzbudził ten cytat, wskazuje na to, jak niepopularny w świecie stał się Izrael. Żydzi mają coraz więcej kłopotów.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5144 odsłony
Komentarze
niczego nie przeceniają
28 Września, 2014 - 01:42
Grzegorz Braun, Stanislaw Michalkiewicz, Jerzy Robert Nowak - mówią szczerą prawdę, nie ma najmniejszej watpliwości.
Elig pisze:
" Być może faktycznie Żydzi pojawią się w Polsce. Musi jednak minąć wiele, wiele lat - kilka pokoleń"
Czy według Elig - Żydów w Polsce nie ma???
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
28 Września, 2014 - 01:53
Są, ale jest ich niewielu - kilkanaście, góra kilkadziesiąt tysiecy. Tu zaś chodziłoby o bardziej masowe osadnictwo.
elig
@elig - ilu ich jest w Posce?
28 Września, 2014 - 07:07
Szacunek mocno zaniżony, bo wielu jest zamaskowanych. Nie ma przecież ewidencji.
Ciekawe, dla kogo opróżniane są stare kamienice.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
@markowa
28 Września, 2014 - 07:45
Witam
Co to znaczy zamaskowanych?
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Rozumiem, że nie słyszał Pan
28 Września, 2014 - 11:31
Rozumiem, że nie słyszał Pan o wydawanych masowo polskich paszportach? Za niedługo wejdą nowe dowody tożsamości, w których nie będzie adresu zameldowania. Myśli Pan, że komu to ma służyć?
O żydowskiej agenturze w polskiej sieci:
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=657&Itemid=69
Zażydzenie Polski jest faktem:
https://www.youtube.com/watch?v=4pnc1_vOQ7I
P.pc44
28 Września, 2014 - 11:34
A komu to ma służyć?
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
ŻYDOM.
28 Września, 2014 - 11:36
ŻYDOM.
O żydowskiej agenturze w polskiej sieci:
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=657&Itemid=69
Zażydzenie Polski jest faktem:
https://www.youtube.com/watch?v=4pnc1_vOQ7I
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Nie bardzo rozumiem28 Września, 2014 - 11:56
Jakim ŻYDOM?
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
no jak to...
28 Września, 2014 - 13:49
... tym co przyjdą po banderowcach! Jedni nam obetną łby, a drudzy za każdy obcięty podmienią na jeden pejsiaty. I tak pewnie z 15 milionów, no bo jak inaczej osiągnąć przewagę i zrobić to "osadnictwo"? Nieźle się chłopakom gotują czaszki...
Tak? W takim razie dlaczego
6 Października, 2014 - 23:03
Tak? W takim razie dlaczego żaden pisior nie jest w stanie odpowiedzieć na przytoczone przeze mnie fakty? One jednoznacznie wskazują, że Polską rządzą żydzi. PiS i środowisko związane z tv republika jawnie wspierają ideę judeopolonii. Nie bez powodu naczelny filosemita Terlikowski został redaktorem naczelnym wspomnianej wcześniej telewizji. Pytasz jak to osadnictwo ma się dokonać? Prosta sprawa: w dużej mierze już się dokonało. Wymordowali rodowitych Polaków, przejęli ich majątki i przybrali nazwiska. Skrajnie prożydowska postawa rządu jednoznacznie wskazuje na żydowski rodowód.
O żydowskiej agenturze w polskiej sieci:
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=657&Itemid=69
Zażydzenie Polski jest faktem:
https://www.youtube.com/watch?v=4pnc1_vOQ7I
@
28 Września, 2014 - 13:57
Tym z niezależnej pl. np. - twoim idolom i chyba braciom w wierze.
Że nic nie rozumiesz, to aksjomat, czemu dajesz wyraz swoim sekowaniem polskich patriotów i mam tu na myśli postać zacnego Aleksandra Szumańskiego, któremu życzysz "zniknięcia".
agentka żydowska w natarciu?
28 Września, 2014 - 11:24
Pozwoli Pani, że przytoczę mój komentarz:
Tymczasem filosemitka Elig z tzw. niezależnej lobbuje na rzecz żydostwa i poddaje słowa Panów Brauna i Michalkiewicza w wątpliwość. Twierdzi, że judeopolonia jest wymysłem i jest nierealna w realizacji. W takim razie jakim cudem kneset mógł bezkarnie obradować na Wawelu?! Dlaczego my za to zapłaciliśmy? Przy tej okazji żydki obnażyli wszelkie złe zamiary wobec Polski i zażądali zwrotu WAWELU twierdząc, że został zbudowany za ich pieniądze? Dlaczego Polska płaci żydom "odszkodowania" za zbrodnie dokonane przez nazistów i bolszewików? Dlaczego mossad stacjonuje na Okęciu? Dlaczego polskie paszporty są masowo wydawane żydom? Dlaczego w "polskim" sejmie obchodzimy święto żydowskiej lampki? To jest kpina z Polaków i wobec tak wielkich i podłych upokorzeń nie można przejść obojętnie. Dlaczego filosemitka/żydówka Elig nie podpisze się imieniem i nazwiskiem pod swoją żydowską propagandą? Czyżby była świadoma tego, że robi z siebie wielką idiotkę?
O żydowskiej agenturze w polskiej sieci:
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=657&Itemid=69
Zażydzenie Polski jest faktem:
https://www.youtube.com/watch?v=4pnc1_vOQ7I
Żadnych Żydów w Polsce!
28 Września, 2014 - 03:54
Autorów pomysłu aby Żydów przesiedlać do Polski trzeba zdecydowanie określić jako zdrajców lub wariatów i albo zamknąć w domu dla psychicznie chorych, albo w surowym więzieniu, co by im takie głupoty z głowy wybić.
A Izrael stał się niepopularny na własne życzenie. To co Żydzi wyrządzają Palestyńczykom woła o pomstę do nieba. I na nic tu tłumaczenie, że to terroryści, którzy odmawiają Żydom prawa do istnienia.
I gdyby nie Ameryka, która zapewnia im bezkarność, to może dało by się ich przekonać do norm moralnych, prawa międzynarodowego i zasad cywilizacyjnych na miarę czasu...
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Może jest szerokie i głębokie
28 Września, 2014 - 14:51
I gdyby nie Ameryka, która zapewnia im bezkarność, to może dało by się ich przekonać do norm moralnych...”
A niby to jak?
Jak przekonać opętanego faszystowsko-satanistyczną ideą, że należy do rasy, co ma panować nad światem, do “narodu wybranego”?
Jak przekonać takiego faszystę, że to niemoralne, skoro “święte” księgi faszyzmu syjonistycznego postawił sobie ponad moralnością ?
Jak przekonać takiego faszystę, który z mlekiem matki wysysa przekonanie, że nadrzędne nad moralnością człowieczeństwo nie obowiązuje w stosunku do niesyjonistów, którzy są bydłem i gojami, których można bezkarnie pozbawiać majątku, a nawet życia ?
Na pewno nasza wiara i nasze człowieczeństwo nie pozwoli nam być takimi jak oni i odpowiadać im tym samym, co oni nam zgotowali i wyraźnie wciąż gotują, ale też naszym moralnym obowiązkiem jest NAJPIERW PRZEŻYĆ, NAJPIERW SIĘ OBRONIĆ, a dopiero później przekonywać, czy próbować z tego, kto postanowił być naszym wrogiem robić tylko nieprzyjaciela, któremu już można wybaczyć i z którym współżyć pokojowo. A po obronieniu się, zaraz się odizolować, zaraz wyznaczyć im nieprzekraczalne granice, zwłaszcza zaliczając wszelką zdradę, korupcję i lichwę, manipulację, gender i faszyzm za największe zbrodnie i to w definicjach nie podlegających dyskusji, interpretacji i zmianie.
Ameryka to dziwny, masońsko-lucyferiański i oligarchiczno-faszystowski twór i na pewno nie istnieje naród amerykański. Ale może właśnie ma się okazję uformować i przywrócić demokrację, która kiedyś tam się zaczynała formować, a którą od z górą 100 lat syjoniści-faszyści zgnębili zostawiając pustą ramkę dla naiwnych, ramkę, którą zapełniają faszystowską treścią.
Myślę, że i Ameryka, gdy zrozumie, że ją zniewalają, też przestanie zapewniać im bezkarność, że odzyska media, że też przejdzie do odizolowywania się od nich, że jednak powstrzyma u siebie syjonizm i globalizm - jego formę że nie da się wciągnąć w kolejną awanturę zmierzającą do utopii zawłaszczenia świata.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@elig28 Września, 2014 - 07:33
Witaj
Bardzo dobrze, że to napisałaś. Bo lemingom, w tym również z prawej strony, wrzucono i pokazano palcem nowego wroga do bicia. Jak to już sto razy było w historii Europy. Ten wróg to Żyd.
Oddala się w ten sposób autentyczne zagrożenia, jak Rusek i Niemiec, a ukraiński rezun po prostu się znudził. Powracamy więc, do dobrze znanego, co parę lat wyciąganego z szafy żyda. Przypominamy mędrców syjonu i straszymy - buuuuuuuu!
Czy jest w tym sens i logika? To absolutnie nieważne. Hasło Judeopolonia wywołuje taki miły dreszczyk. Jak kiedyś Baba Jaga.
Braun pozuje na autorytet. Przyglądałem mu się z zainteresowaniem. Niestety, wyrósł na dosyć marnego populistę. I jak każdy populista, zgromadził grupę akolitów. Tak, jak Palikot, czy JKM. Lecz ludzie głupi nie są i dosyć szybko powracają do rozumu.
Masz rację - autentycznych Żydów jest w Polsce zaledwie parę tysięcy. W tym praktykujących swoją religię jeszcze mniej.
Więcej jest zauroczonych katolików, którzy lepiej od polskich Żydów znają te wszystkie hanuki, czy szabasy.
Za II RP Żydów w Polsce było znacznie więcej. Jednakże w przeważającej części tych aszkenazyjskich - biedaków, nie bankierów. Za Hitlera ci bogatsi się wykupili, a żydowską biedotę wykończono w obozach. Niedobitki po IIWŚ wymieszały się z komunistami przywiezionym z ZSRS. Ale po 1968 wielu z nich Polskę opuściło. Śmiem twierdzić, że w historii nigdy tak mało Żydów nie było w Polsce. Natomiast jest dużo Polaków, których przodkowie, w jakiejś tam części byli Żydami. I właśnie u tych jest ten największy strach przed Żydem.
Przykre jest to na prawicy, że atakując Żydów, jako najniebezpieczniejszych wrogów, nie atakuje się tych autentycznych, po drugiej stronie barykady, jak Michnik, Blumsztajn, czy Kwaśniewski. Nie, atakuje się naszych, którzy mają odwagę sami siebie Żydami nazywać. Niby poważny historyk - amator stygmatyzuje już w tytule: " ... żydowski dziennikarz Dawid Wildstein". Jak on śmie być prawicowcem?! Żydzi wszyscy powinni przecież być po przeciwnej stronie. Więc musi to być fałszywy przyjaciel i kret podkopujący nasze dzieło.
Symptomatyczne, że najbardziej krzyczą i straszą Żydami, zakazując im dostępu do naszego Kościoła, konwertyci, którzy sami dopiero co, do tego kościoła się przyłączyli. No i jak zwykle - dewoci, fanatyczna, ciemna masa naszego mądrego katolicyzmu.
Czy to nie jest tak, że tych dyżurnych Żydów ktoś Braunowi i reszcie podrzuca? Może kremliści, by stępić ostrze ataku na Rosję i zamydlić oczy odwiecznym wrogiem Żydem?
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Chyba nie jest Pan świadom,
28 Września, 2014 - 11:29
Chyba nie jest Pan świadom, że zarówno w Izraelu jak i w Stanach uczą nieprawdy na temat relacji Polsko-żydowskich? Uczą tam, że to Polacy mordowali żydów, a ci z kolei musieli uciec z Polski. Kiedy ktoś im wypomni, że to żydzi mordowali Polaków oni nazwą go kłamcą. Jeżeli ktoś uważa, że nie ma zagrożenia dla Polski ze strony żydostwa ten jest po prostu nieświadomym głupcem. Za dowód niech wystarczą działania "polskiego" rządu, które są wymierzone w Polaków, a bardzo przychylne żydom i ich propagandzie. PiS nie jest tu wyjątkiem.
O żydowskiej agenturze w polskiej sieci:
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=657&Itemid=69
Zażydzenie Polski jest faktem:
https://www.youtube.com/watch?v=4pnc1_vOQ7I
Masz rację Pawełku
28 Września, 2014 - 14:03
wszyscy kłamią. A żydy to największe kłamczuchy. Dlatego chodzą w myckach, mają pejsy i wpieprzają czosnek. I my od razu widzimy z kim mamy do czynienia.
Ja się nie dam nabrać! A ty?!
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Szkoda, że zarówno Pan jak i
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Pawel.pc44 został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
1 Października, 2014 - 11:20
Szkoda, że zarówno Pan jak i Pani Elig nie potraficie się merytorycznie odnieść do faktów przedstawionych w komentarzach. Bardzo łatwo jest snuć fantazje, ale dużo trudniej odpowiedzieć na niewygodną prawdę. Fakty mówią same za siebie i jednoznacznie wskazują na tworzenie czegoś w rodzaju judeopolonii 2.
O żydowskiej agenturze w polskiej sieci:
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=657&Itemid=69
Zażydzenie Polski jest faktem:
https://www.youtube.com/watch?v=4pnc1_vOQ7I
Lotniskowiec...
28 Września, 2014 - 13:51
Czyżby niezatapialny lotniskowiec zaczął nabierać wody?
ELIG
28 Września, 2014 - 14:47
Droga Pani; Braun nas Żydami nie straszy, on wskazuje na niebezpieczeństwa jakie nas mogą dosięgnąć ze strony tych Żydów, którzy Polsce i nam żle życzą. On jest proszę pani Żydo-realistą.
Naród żydowski rozproszony po świecie znalazł schronienie u nas, gdzie żyliśmy razem w jednym kraju, w dobrobycie i zgodzie przez długie wieki.
Komu to przeszkadzało?
Pozdrawiam.
Jerzy
Przez długie wieki
6 Października, 2014 - 23:07
Przez długie wieki trzymaliśmy żydostwo za gęby i wtedy był z nimi spokój. Później zaczęli za bardzo się panoszyć, żeby w końcu zdradzić i mordować Polaków, którzy byli ich największymi dobroczyńcami. Za taką zdradę nie będzie wybaczenia.
O żydowskiej agenturze w polskiej sieci:
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=657&Itemid=69
Zażydzenie Polski jest faktem:
https://www.youtube.com/watch?v=4pnc1_vOQ7I
Artykuł Aszkenazego jest już w sieci
28 Września, 2014 - 18:53
Tu:
http://www.polskatimes.pl/artykul/3589629,polska-zydowska-ziemia-obiecana-czy-znow-powinnismy-zamieszkac-razem,id,t.html
elig