CENZURA I DYKTATURA POWROCILA NA NP W POSTACI GAWRIONA

Obrazek użytkownika wilk na kacapy
Kraj

Popelnilem wpis i go zniknieto gdyz byl nie na reke Gawrionowi.

OTO WPIS CO BYL PRZEZ 19 ODSLON.

wilk na kacapy - 17 Lipiec, 2014 - 20:52

Obrazek użytkownika wilk na kacapy
Kraj

Wlasnie Gawrion zlamal swoj regulamin wedlug ktorego to regulaminu  poprzez ocene innych nabywalo sie punkty badz inni oceniajac blogera  je nadawali.

Gawron swoim wlasnym widzimisie ukradl mi moje punkty sugerujac ze wykorzytalem luke w oprogramowaniu i w dodatku jej nie zglosilem.

Jak LUKE i co mialem zglaszac.Ocenialem innych i dostawalem pkt.

Zadmnego wlamani anigdzie nie robilem.

Ale Gawrion on jest tu panem i zeby sie nikomu tu nie wydawalo ze moze sie czuc u siebie

Oczywiscie zadnego z mojej strony naruszenia nie bylo kazdy robil albo mogl robic to co ja.

Wyglada tez ze zawiazala sie sitwa podobna jaka byla kiedy Gawrion przejol NP bo jak wytlumaczyc poblazanie Satyrowi kiedy on wyzywa innych i na te skargi nie reaguje Gawrion?

Chyba ze wyzywanie kogos od turytow lonowych to dla Gawriona normalaka,kiedy Satyr zabral mi pkt to Gawrion poradzil mi zeby mi mi znajomi je dodali i tak sie stalo,

ale teraz mi te pkt zabral mowiac ze zlamalem regulamin.

Gawrion z Satyrem znaja sie od dawna tak ze nie ma co sie dziwic nepotyzm w PRLbis jest w modzie inaczej tego nie mozna wytlumaczyc.

A moze za szczerze  pisze o Moskalach i to sie juz nie miesci w ramach tego blogu i UKLAD zadzialal.

Jak w sklepie jest pomylka z cena i ludzie kupuja jakis produkt taniej niz powinien byc to nikt ich pozniej nie gania zeby doplacili,poprawiaja swoj blad i siedza cicho a jak

ktos zglosi blad to mu ten towar daja za darmo no ale do tego to trzeba miec moralnosc zachodnia.

Tak ze Gawrion oddaj co zes mi zabral bezprawnie.

1
 
 
 
 
Twoja ocena: Brak Średnio: 1 (1 głos)
2
Twoja ocena: Brak Średnia: 1.9 (18 głosów)

Komentarze

Czyli jednym wolno oceniać, innym nie, jednych wolno oceniać innych nie?

 

Jedni mogą pałować, a inni mogą być tylko pałowani?

 

"Wszystkie zwierzęta są równe, ale niektóre równiejsze."

 

Co zresztą było jasne od dawna. Nic nowego pod niepoprawnym słońcem.

Vote up!
6
Vote down!
-7

Lotna

 

#1431774

... Otóż wilk na kacapy tak się rozmiłował w pałowaniu moich wpisów, że sięgnął po odległy "cel",
tzn. po moje wpisy, które zamieściłem na "starych" Niepoprawnych NP. Były one opatrzone już
nie moim avatarem, a "Anonymous" - jako że Smok Gorynycz (ówczesny admin) na mój wniosek
(mam go w swoim archiwum) zlikwidował moje konto. Ale nie zlikwidował moich wszystkich tekstów
(artykułów i komentarzy), choć ów wniosek zawierał taki punkt. Obecność na NP materiału mojego
autorstwa postanowił wykorzystać wnk do... spałowania.

 

Czułem, że tak uczyni. Wrzuciłem więc ostatni swoj wpis (sprzed modernizacji portalu przez Gawriona)
na ekran i co chwila 
odświeżając stronę obserwowałem, czy spada średnia ocena. Przez prawie
godzinę była stabilna. Oznaczało to, że wnk zauważył, iż tym sposobem Satyrowi nie oberwie punktów
w kategorii bloger. 
Ale przy tej okazji wnk odkrył, że pałując notkę opatrzoną "Anonymous"...
... i tu uwaga! - 
zamiast otrzymać za ocenienie wpisu 1 punkt, otrzymał... 20 punktów,
a kiedy przekroczył na swoim koncie 5000 pkt.... otrzymywał aż 24 punkty!!!
 
Ta nieprawidłowość wynikała z "dziury" w systemie AIM(S), o której napisał Gawrion.
Jak dalej  Gawrion poinformował, - dziura ta została "załatana" dzisiaj nad ranem czasu warszawskiego. 

Kiedy wnk zaczął kombinować z dodawaniem sobie punktów, jego stan w kategorii komentatora
oscylował wokół 4480 punktów, zaś blogera około 1150. Tak zawzięcie "pracował" non-stop przez wiele
godzin nocnych (wg czasu warszawskiego).

 

Kiedy nazajutrz z rana wszedłem na portal NP - zauważyłem, że wnk ma w kategorii komentatora
około 6200 pkt, a w kategorii blogera około 2500 pkt.!!! Zastanawiałem się, jakim sposobem
w ciągu kilku godzin "doładował" swoje komentatorskie konto około 1700 punktami oraz blogerskie
ponad 1300 punktami. Dziś już wiemy, w jak nieuczciwy sposób doszedł do takiego stanu konta.

 

Zatem nie dość, że jest "pałkownikiem", to na dodatek bezczelnie wykorzystał lukę w systemie
dla swojego egoistycznego celu i mieć dużą "siłę rażenia" przy pałowaniu!!!
 

Dla mnie wilku na kacapy jesteś... nikim, którym się brzydzę.
Na twoim miejscu zapadłbym się pod ziemię ze wstydu. Ale ty, zamiast pokornie przeprosić
Użytkowników za tak ohydną i nieczystą "grę punktami" -... wzorem Tuskoliniego obarczasz winą
nie siebie, tylko... mnie, Contessę i... Gawriona. Gawrion nie okradł cię z punktów! Odebrał tylko
te, które zdobyłeś w chamski i nieuczciwy sposób.
Tuskolini też wini tych, co podsłuchiwali,
a nie tych, którzy bardzo źle mówili o Polsce i Polakach i kupczyli Rzeczpospolitą.

 

Konkludując: nie wchodź mi wilku na kacapy w pole mojego widzenia, bo czuję od ciebie smród
kombinatora i cwaniaka. Dla mnie jesteś... nikim, którym się brzydzę!!! 

Posiadanie przez ciebie wysokiej rangi kojarzy mi się... z małpą trzymającą brzytwę. Nie zasługiwałeś
i nie zasługujesz na nią. Na wysoką rangę trzeba sobie zasłużyć ciężką i dobrą pracą blogerską
i komentatorską, nie zaś kombinatorstwem!
No cóż... przecież ty nic innego nie potrafisz.  

 

Teraz już wiesz Lotna, jak wyglądała sprawa wnk i jego "skradzionych" przez Gawriona punktów.

 

Pozdrawiam,    

 

   

Vote up!
7
Vote down!
-6

___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz". 

© Satyr


 

#1431789

Potwierdzam. Tak właśnie to wyglądało. To ewidentne oszustwo.

Vote up!
8
Vote down!
-3

Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.

#1431822

Komentarz niedostępny

Komentarz użytkownika tańczący z widłami został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(

NIEPOPRAWNY INACZEJ

#1431786

zwały sieczki

 

cóż tam nieporozumienia

drobne najzupełniej sprzeczki

kiedy WSIowi lemingom

łby zasypują zwałami sieczki

 

Jak komuś mało punktów, to mogę mu odstąpić swoje!

Vote up!
3
Vote down!
-1

jan patmo

#1431803

Wilk na kacapy świadomie i z premedytacją wykorzystał ewidentną lukę w systemie punktacji dla nabicia sobie punktów komentatora i blogera. Prawdopodobnie w momencie przeszukiwania starych tekstów, aby pod nimi zaminusować komentarze swoich "ulubionych" komentatorów natknął się na komentarze użytkowników anonimowych (takich z usuniętymi kontami). W wyniku oceniania tych komentarzy punkty nie były przyznawane autorom komentarzy, a oceniającemu! Był to ewidentny błąd systemu. Po rozpoznaniu luki z premedytacją zaczął wyszukiwać autorów komentarzy z usuniętymi kontami (użytkownik anonymous/niezweryfikowny) i plusował ich komentarze. Im wyższą range posiadał tym więcej punktów zyskiwał. Aby wyobrazić sobie skalę zjawiska i "pracy" włożonej w oszustwo podzielmy około 7000 punktów przez 4 i 5 - (tyle punktów jednorazowo uzyskiwał - dajmy średnio 4,5) - wychodzi ponad 1500 kliknięć! Aby tego było mało Wilk sprawdził ten sam mechnizm dla ocen wpisów - tu działało to analogicznie - za ocenę wpisów w blogu nabijał sobie (zamiast autorom) po kilkadziesiąt punktów. 

Jest to zupełnie inny przypadek niż wyszukiwanie starych komentarzy i punktowanie ich zgodnie z zaprojektowaną funkcjonalnością. Wilk dostał ostrzeżenie za takie działania. Dodatkowo zostały odjęte punkty zdobyte w wyniku przeprowadzania procederu + dodatkowo odjęte punkty karne.

Jak ja lubię porównania. To nie była pomyłka z ceną w sklepie. To była dziura w ogrodzeniu magazynu na zapleczu sklepu, przez którą wykradałeś towar, dokładnie wiedząc że Ci się nie należy.

 

Vote up!
9
Vote down!
-3

Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.

#1431820

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Lotna został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Mam do ciebie pytanie. I bardzo cię proszę, odpowiedź powinna brzmieć tak lub nie,a nie 3 strony wyjaśnień.

 

Czy masz absolutną pewność, że to wilk na kacapy dodawał sobie punkty przez ocenianie osób anonimowych, czy sprawdziłeś jego IP, czy w jakikolwiek inny sposób masz 100% pewności i dowód na to, że to wilk dokonywał takiej a nie innej punktacji i w ten sposób dorobił się 7000 punktów?

 

Pomijając, luka jest twoją odpowiedzialnościę, a nie użytkowników i nie użytkownicy powinni za nią odpowiadać, tym bardziej, wiedząc, że wszelkie apele do ciebie przechodzą bez echa. No chyba, że raban podniesie contessa, bo dostała minus za jakiś komentarz.

Vote up!
4
Vote down!
-8

Lotna

 

#1431870

Szkoda, że na NP coraz większą role odgrywaja personalne animozje, a nie merytoryczne dyskusje. Ale cóż... widać tacy jesteśmy.

 

Ubiegając Gawriona, z tego co pisze, to punkty były dodawane aktualnie zalogowanemu i oceniającemu wpisy użytkownikowi. Adres IP komputera nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli punkty przyrosły na koncie WnK, to własnie on był zalogowany i punktował. Wydaje mi się, że nie można mieć co do tego wątpliwości.

 

Szkoda tylko, że NP w założeniu miało na celu "...stworzenie niezależnego miejsca wolnej wymiany myśli, poglądów, opinii i informacji, do którego nie sięgałyby - wszechogarniające główny nurt polskich mediów informacyjnych - manipulacja, fałsz, kłamstwo i cenzura." A w wielu bieżących wpisach tego credo w oóle tego nie znajduję :-(

 

pozdr...

/benjamin

Vote up!
7
Vote down!
-1
#1431875

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika Lotna nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

"Jeśli punkty przyrosły na koncie WnK, to własnie on był zalogowany i punktował. Wydaje mi się, że nie można mieć co do tego wątpliwości."

 

Owszem, można. ktoś inny mógł dodawać wilkowi punkty.

Vote up!
2
Vote down!
-5

Lotna

 

#1432020

... jednakże z powodu, że byłem w tej "aferze punktowej" wnk także poszkodowany,
pozwalam sobie na zabranie głosu. Jeśli prześledziłaś, tzn. przeczytałaś 
ze zrozumieniem mój tekst z godz. 10:26 oraz tekst Gawriona z godz. 13:49,
to nie powinnaś mieć żadnych wątpliwości. A Ty jednak masz i nadal wątpisz.

 

Zauważyłem, że traktujesz luki w systemie jako... "co prawem nie zabronione -
jest dozwolone". Tak, prawem stanowionym przez człowieka. A gdzie Dekalog?
"Nie pożądaj rzeczy która jego jest". Gdzie uczciwość? Gdzie etyka? Nie było!

 

Tak więc Lotna, - jeśli uważasz, że przy wykorzystaniu "dziur" w systemie
można bez skrupułów łamać zasady etyki i moralności, to śmiem twierdzić,
że niczym się nie różnisz od wilka na kacapy. Czy zdajesz sobie sprawę z tego,
że wątpiąc w "punktowy przekręt" wnk... w ocenie blogerów możesz wiele stracić?

 

Masz "czarno na białym", a Ty masz wątpliwości???

 

Pozdrawiam,

    

Vote up!
6
Vote down!
-5

___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz". 

© Satyr


 

#1431877

Widzę, że wytoczyłeś ciężką artylerię. Mówisz o Dekalogu? Popierając PiS i Kaczyńskiego, który popiera banderowców, którzy mordowali Polaków i inne grupy etniczne 71 lat temu a teraz w podobny sposób mordują i gwałcą ludność cywilną Noworosji? A co z przykazaniem " nie zabijaj", albo "nie cudzołóż"?

 

Czy uważasz, że zredukowanie wilkowi punktów blogera do minus 300 z hakiem było etyczne? Albo było etyczne powiedzenie Gawriona " ludzie sobie jakoś radzą", jako odpowiedź na zarzut dotyczący grabieży punktów?

 

A może takie stwierdzenie było etyczne, ale nieetyczne było zastosowanie się do tego stwierdzenia?

 

Czy nie zauważyłeś kolejnych apeli wielu użytkowników portalu o zmianę tego dziurawego i idiotycznego, ustanowionego tu "prawa"?

 

Jeśli chcest stosować moralność i etykę, nie stosuj jej wybiórczo.

 

Pozdrawiam

Vote up!
4
Vote down!
-5

Lotna

 

#1432023

Tak - jestem pewien, że to konto WNK.

Czym innym jest istnienie luki (jako np. błędu w algorytmie, procesie) jako takiej, która objawia się tylko przy normalnym korzystaniu z serwisu w związku z niezawinionym działaniem, a czym innym jest sytuacja w której błąd wykorzystuje się w złej wierze, mając pełną świadomość, że wykorzystuje się tą poważną lukę dla oszustwa. Oczywiście że jestem odpowiedzialny za to - dlatego błąd został niezwłocznie usunięty, a osoba która oszukiwała musiała z nawiązką zwrócić punkty, jako że byął w pełni świadoma tego co robi. Nie chce mi się tego tłumaczyć szerzej ale generalnie sprowadza się to do pojęcia winy w prawie karnym - winy umyślnej i nieumyślnej.  Podstawowe pojęcia prawne, które pozwalają lepiej okreslać odpowiedzialność w różnych sytuacjach. Jest to tak dogłębnie teoretycznie zbadany problem, że nie ma sensu wyważać otwartych drzwi - warto korzystac z dorobku nauki :)

Apele - czym innym jest krytyka dla samej krytyki (niekonstruktywna), a czym innym krytyka konstruktywna. Jeśli ktoś chce krytykować całkowicie wszystko po całości, dla samego krytykowania, nie proponując nic sensownego, i dlatego, że może przy tej okazji obrazic mnie na szereg sposóbów, bo mnie nie lubi, to niech się nie dziwi że odnosi efekt przeciwny od pozornie zamierzonego. Jeśli natomiast ktoś wie dobrze po co jest system i nie tylko wskazuje na konkretne wady, ale i bezpośrednio czy pośrednio na jakieś rozwiązania, to jego szansa na przekonanie mnie jest o wiele większa. Wydawałoby się że to oczywistości, ale oczywistości trzeba czasem przypomnieć.

Vote up!
10
Vote down!
-4

Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.

#1431893

"No chyba, że raban podniesie contessa, bo dostała minus za jakiś komentarz."

 

http://niepoprawni.pl/blog/6496/moje-konto-na-niepoprawnych-zostalo-zaatakowane-wpis-nr-2

http://niepoprawni.pl/blog/6496/moje-konto-na-niepoprawnych-zostalo-zaatakowane

W kilku komentarzach pod wczorajszą notką CELOWO podkreślałam (ze względu na różnych takich manipulatorków treściami), że notka nie jest reklamacją za urwane punkty bo ma zupełnie inny cel - pokazanie patologii.  Zatem nie wyzłośliwiaj się. Tabelki w mojej notce to tylko mały fragment mojej zakładki "Punkty", obrazujący "spacerki z pałeczką"  po blogach użytkowniów NP.PL.

Wiarygodność Twojej tabeli w Twojej notce została potwierdzona tabelami w mojej i przez innych poszkodowanych, a Ty jeśli potrafisz liczyć (chyba jednak potrafisz, bo własnych strat się doliczyłaś :D:D:D), to zwyczajnie kłamiesz, że mi czy innym użytkownikom idzie o jakiś marny punkcik.

"Spacerki z pałeczką" dotknęły niestety wielu użytkowników portalu (w tym Ciebie też)  i to już jest problem ogólny bo co innego jest obiektywne ocenianie wpisów i komentarzy, nawet jeśli autora czy komentatora się nie lubi ale oceniamy przecież treść, a nie lubienie czy nielubienie, a co innego celowe załatwianie sprawy zza winkla i hurtem z czysto osobistych pobudek "bo ja qooźwa tego X nie lubię i już". Ty zrobiłaś raban (dwie notki aż zamieściłaś :D:D) we własnym interesie i to jest very cacy, ale gdy contessa w interesie blogerów i komentatorów sprawę poruszyła to już jest very very be.

Ciekawe rozumowanie, nie powiem... Na portalu społecznościowym do tego ! Pogratulować

Vote up!
8
Vote down!
-3

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#1431903

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Lotna został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Jakoś trudno się nie wyzłośliwiać, jeżeli jedni użytkownicy są traktowani lepiej niż inni.

Notka Spirito Libero, choć traktowała o oskarżeniu go przez onegozgdyni, które nadaje się do sądu - zniknęła, a Spirito Libero został, że tak powiem, zdepunktowany, a następnie zbanowany. Moje notki zginęły niemal natychmiast, to samo z notkami wilka na kacapy. Twoja wisiała.

Widzisz różnicę?

 

Poza tym, moje wpisy traktowały o ataku , Twój wpis o punktowaniu.

Uważam za czyn wyjątkowo chamski i mściwy, aby usiąść i napracować się po to, aby komuś odebrać 400, 600, czy więcej punktów. A to właśnie się stało, jak chodzi o moje konto i konta kilku innych użytkowników, między innymi z kontem wilka, które z ponad co najmniej, bo dokładnie nie pamiętam, 6000 punktów blogera zostało zredukowane do  minus 375 bodajże. Minus. Ciekawe, kto to zrobił? Wilk sam sobie punkty poodejmował? Jak widać, uwalaczy na Niepopawnych nie brakuje, bo to nie jest punktowanie, a jak to ktoś kiedyś określił, uwalanie. O takim właśnie zachowaniu, o takiej agresji, piszę w moich notkach. Nie interesują mnie poglądy osoby, która została w ten sposób uwalona, chodzi o sam fakt. Patologiczne jest tego typu zachowanie i patologiczny jest system, który na takie zachowanie zezwala.

 

Ty natomiast zajmujesz się faktem oceniania. Mówisz o spacerkach z pałeczką, podczas gdy ktoś mógł po prostu czytać wpisy i je oceniać, a tobie przytrafiły się minusy. Tak rozumując, dzień w dzień ktoś przespacerowuje się z pałeczką po moich wpisach i komentarzach, a ja żadnego rabanu z tego tytułu nie podnoszę.

Mówisz też o samym fakcie oceniania wiadomości. Zarówno wiadomości, jak polecanki, filmy i grafiki można oceniać i nc w tym dziwnego, skoro już musimy bawić się w oceny. Komuś się podoba, wstawia 5, komuś się nie podoba stawia jedynkę. O ile wiem, nie jest to zachowanie niezgodne z Regulaminem.

 

Natomiast fakt, że Gawrion zrobił z ocen wyjątkowo perfidne narzędzie cenzury i do punktacji od 1 do 5 przypisał utratę lub uzyskanie punktów blogera, powinnaś zgłaszać jako zażalenie do Gawriona, a nie pyskówkę do tych, którzy dokonują ocen.

Ja na dzień dobry dostałam minus 30 punktów blogera za jedną grafikę, czyli tyle, ile wtedy było warte 1000 odsłon w blogu. (Co zresztą teraz działa inaczej a i nie działa zawsze, a Gawriona to nie obchodzi, bo za np. wpis z 6000 odsłon nie dostałam ani jednego punktu. Ciekawostka przyrodnicza.)

 

 

Jak chodzi o patologię - zgadzam się w 100%. System, który wymyślił i narzucił Gawrion, jest bardzo chory, ale jak wiadomo, żadne apele nie przynoszą efektu. Na dodatek, za błąd Gawriona został ukarany użytkownik, który nie robił niczego niezgodnego ze supersłynnym Regulaminem, którym Gawrion nieustannie wszystkich obrzuca . Na dodatek, postępowanie na zasadzie "kowal zawinił, Cygana powiesili", Gawrion uważa za słuszne i sprawiedliwe.

 

 Zdajesz sobie chyba sprawę z tego, że Niepoprawni są portalem społecznościowym w taki samym stopniu, w jakim Polska jest państwem praworządnym?

 

Niepoprawni są portalem społecznościowym tylko i wyłącznie z nazwy, bo tam gdzie jedna osoba ustawia "normy" i "zasady" (czyli "Regulamin") które, na dodatek, w każdej chwili niepostrzeżenie mogą się zmienić według jej widzimisię i które są stosowane czasami, a czasami nie, w stosunku do jednych, ale nie do innych, a co najlepsze  - za stosowanie których można zostać ostracyzowanym, albo nawet dotkliwie ukaranym - oczywistym jest, że w takim wypadku mamy do czynienia z jednoosobową tyranią, a nie z działaniem społeczności.

Jak wiadomo, niemal każdy tyran uważa się za dobroczyńcę w stosunku do tych, których uważa za słabszych (na umyśle i nie tylko) i godnych pogardy - czyli wszystkich, którzy są od niego zależni - od jego kontroli, jego kaprysów i jego dobrej woli, a raczej jej braku. Wmawia im, że nie są zdolni do tego, aby pojąć jego myśl przewodnią, albo go zrozumieć, albo po prostu wciska kit jeśli sam nie jest w stanie czegoś zrozumieć. Wiadomo też, że celem tyranii  - czyli wszelkich zabiegów, jakie stosuje tyran - jest utworzenie ludzi bezwolnych, którzy przejmą system wartości tyrana, którzy przejmą jego logikę króla szczurów i staną się tak amoralni jak on sam.

 

Jedyne, co można zrobić, to zamknąć za sobą drzwi i dać sobie spokój z tym Klubem Myszki Miki, który Ty nazywasz, za Regulaminem,  "portalem społecznościowym".

A mówią przecież: "nie wierz wszystkiemu, co czytasz w Necie"...

 

 

 

 

 

 

Vote up!
3
Vote down!
-8

Lotna

 

#1432018

Przykro, ze walisz na oślep.

Bez zrozumienia i bez sensu. W zacietrzewieniu i niedobrych emocjach.

Ja bym ciebie z mojego blogu wyrzucił. Przykro mi, ale ty bezustannie jątrzsz i się kłócisz.

A prz okazji atakujesz przypadkowych blogerów - mnie, czy contessę.

Vote up!
8
Vote down!
-2

JK

Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.

 

 

 

 

#1432024

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Lotna został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Bdctw.

J bym cb tż wyrzcł z mjg blg, l jk wsz n Npprwnych tkj mżlwśc n m.

N przypsj m swch mcj, t sę nzyw prjkcj. n pprz bzdr, ż tkję cntssą, tym brdzj cbzgdyn.

 

Vote up!
3
Vote down!
-9

Lotna

 

#1432025

Po pierwsze - bez odlotów, OK ? Mamy konkretny casus wykorzystania luk w celu przywłaszczenia  i przywoływanie na pomoc spirytów, chobbitów i innych bytów schowaj sobie na inny raz.

Reklamacje względem tego, że mi wisiało, a tobie się znikło też kieruj na odpowiedni adres, nie do mnie.

Moja notka, podobnie jak twoja również traktowała o ataku na stan posiadania, a nawet stany posiadania.

 

Piszesz:
"Uważam za czyn wyjątkowo chamski i mściwy, aby usiąść i napracować się po to, aby komuś odebrać 400, 600, czy więcej punktów. A to właśnie się stało, jak chodzi o moje konto i konta kilku innych użytkowników, między innymi z kontem wilka, które z ponad co najmniej, bo dokładnie nie pamiętam, 6000 punktów blogera zostało zredukowane do  minus 375 bodajże. "

 

Zatroskana o konto własne i wilka, pomijasz fakt, że inni użytkownicy również tracili przez nieuczciwego sprawcę/sprawców i ich pomagierów setki punktów, tracąc rangi... M.in. i ja jestem świadkiem tego, że konto komentatorskie wilka, które długo i stabilnie oscylowało w granicach +/-4200, raptem w ciągu jednej nocy (czas europejski i kwestia 4-5 godzin) urosło nagle do +/-7000. Tu nie ma gówniarzy dla zabawy (no może jeden-dwóch) dla wybicia jednej szyby czy nasikania na wycieraczkę starej babci, są jednak stare pryki zachowujące się jak gówniarze, ale działające w celu dokonania konkretnych poważnych szkód.Takim starym prykiem i gówniarzem w jednym, okazał się wilk. To, że dziś jest na minusie to już kwestia sankcji, które poniósł za swoje cwaniactwo pójścia na łatwiznę i przy okazji dowalenia komuś. I poniósł je zasłużenie bo szkody, których narobił użytkownikom, których po prostu z różnych sobie tylko znanych powodów nie lubi, oni będą z mozołem odrabiać. Ty płakałaś o stracone rangi ale... szybko je odzyskałaś dzięki wsparciu. Tu nie każdy tak ma ! I nie każdy tak chce.

 

Piszesz:
"Ty natomiast zajmujesz się faktem oceniania. Mówisz o spacerkach z pałeczką, podczas gdy ktoś mógł po prostu czytać wpisy i je oceniać, a tobie przytrafiły się minusy. "

Hahahaha ! Czy jesteś w stanie w ciągu 3 minut zapoznać się z treścią 3 dość długich notek i komentarzami pod nimi? Ocenić walory lub braki wpisu i takowe wszystkich komentarzy  by je obiektywnie ocenić?   Za 3 minuty to można tylko polecieć pałeczką - po notce i komentarzach wybranego obiektu, po czym skok na następną notkę i ta sama procedura i znów skok na kolejną. No qrde, Lotna nie udawaj dziecka !

 

Wiesz ? Bez sensu jest dalsze odpowiadanie na twój  komentarz bo z jego "argumentów"  wynika tylko to, że albo jesteś wyjątkowo głupia albo wyjątkowo bezczelna. Pomijam, że jesteś wrogo nastawiona do współużytkowników i na dodatek masz pretensje, że oni cię nie lubią.

Po prostu szkoda mi czasu na takiego  miałkiego i małostkowego "adwersarza", który by chciał żeby go wszyscy kochali i szanowali za nic w rewanżu.

Jedyne co mądre i przemyślane napisałaś to to :

"Jedyne, co można zrobić, to zamknąć za sobą drzwi i dać sobie spokój z tym Klubem Myszki Miki"

 

Więc zamknij. Myszy też możesz wziąć ze sobą.

A jeśli znów nie zamkniesz  to pozostaje ci tylko akceptacja lub tolerancja zasad tego miejsca i ich honorowanie.

 

Vote up!
6
Vote down!
-3

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#1432129

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Lotna został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Nie mówiłam o notkach, a o wpisie, który przytoczyłaś, ale mniejsza o to.

Wiem, że nie możesz się doczekać, żebym zniknęła z Niepoprawnych. Musisz być kompletną kretynką, aby myśleć, że piszę tu po to, aby mnie ktoś lubił. Ważne, że ciebie kochają. Wulgarną i chamską, w całej swojej okazałości. Aż dziwne, że nic na temat d. nie powiedziałaś, jak to masz w zwyczaju. Taka niepoprawna "księżniczka" od siedmiu boleści bijąca pianę pomieszaną ze sprośnościami z szybkością wystrzałów karabinu maszynowego.

Muszą cię rozczarować, ale Myszy ze sobą nie zabieram, bo nie jestem ich właścicielką.

Bawcie się dobrze w tej tęczowej piaskownicy Gawriona, a jak ktoś ma niepoprawne poglądy, to walcie śmiało wiaderkami po głowach i paskiem po oczach, a w wypadku contessy - piaskiem do majtek, bo ona preferuje części ciała poniżej pasa. I nie zapomnijcie znaleźć kozła ofiarnego, jeśli znowu się okaże, że System jest niedoskonały.

Adios.

Vote up!
3
Vote down!
-7

Lotna

 

#1432308

Lotna - 19 Lipiec, 2014 - 11:27 - Poza tym, moje wpisy traktowały o ataku , Twój wpis o punktowaniu.

Tak napisałaś w jednym z komentarzy.

Twoje notki traktowały o ataku, mój wpis traktował o punktowaniu W WYNIKU ataku ! Ale mniejsza o to.

To nie ja pisałam, że znikam, to Ty kilkakrotnie zapowiadałaś swój exodus z NP.PL, a ja te anonsy przez przypadek przeczytałam. Zatem powołuję się na Twoje zamiary, a Ty wymyśliłaś sobie, że ja się nie mogę doczekać Twego exodusu i na dodatek mnie oczerniasz za to co mi lata i powiewa.:D:D:D

 

"Musisz być kompletną kretynką, aby myśleć, że piszę tu po to, aby mnie ktoś lubił. "

Zatem po co płaczesz w tamtych notkach, że ktoś Ci spałował wpisy hurtem, pałuje komentarze ? Z sympatii do Ciebie pałkarze by Ci tego nie zrobili. Z sympatii to ktoś/ktosie pomógł Ci wrócić do utraconej rangi. Bez sympatii by tego raczej nie zrobił. :):):)

 

Nic nie wspomniałam o dupie ? Ach, ależ gapa ze mnie, no !

DUPA !

Teraz powinnaś być zadowolona !

Vote up!
2
Vote down!
-4

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#1432394

Komentarz niedostępny

Komentarz użytkownika tańczący z widłami został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(

NIEPOPRAWNY INACZEJ

#1431898

Wysuwasz jakieś absurdalne wnioski, z którymi nie sposób dyskutować w inny sposób, jak również absurdami. Chwyciłeś się jednego mojego sformułowania w jednym z moich komentarzy i będziesz się go już trzymał nie widząc treści i tłumaczeń w dziesiątkach innych komentarzy. Albo faktycznie nie rozumiesz, albo udajesz że nie rozumiesz. W sumie to nie obchodzi mnie, która to wersja.

Vote up!
9
Vote down!
-4

Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.

#1431940

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika tańczący z widłami nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

Gdyby karać ludzi za pomysłowość i konstruktywnosć (zwaną z pozoru  absurdami),  do dziś liczylibyśmy na liczydłach i posługiwali sie wagą szalową. 

 

CO NIE JEST ZABRONIONE................

 

P.S. Czasami pojedyncze, z pozoru błahe  sformułowania wybitnych ludzi,  stają sie myślą przewodnią dla innych 

TzW

Vote up!
4
Vote down!
-5

NIEPOPRAWNY INACZEJ

#1431997

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika tańczący z widłami został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Cześć Satyrek, cześć Maruś ;)

Vote up!
4
Vote down!
-6

NIEPOPRAWNY INACZEJ

#1432005

Co chciałeś przez to powiedzieć? Że Ty i wnk będziecie mnie gnębić,
deprecjonować i obrażać do końca świata, a nawet jeszcze jeden dzień dłużej?

 

Gdzieś na dalekim morzu po sztormie, pływające g**no dostrzegło
przepływający statek. Resztkami sił dopłynęlo do niego i przykleiło się
do burty. Chwilę odpocząłwszy krzyknęło:
– Kapitanie!!! – Płyniemy! Cała naprzód!!!

 

        

P.S.

Mój nick to: "Satyr", nie zaś "Satyrek". Takie zdrobnienie odbieram
jako drwinę z Twojej strony.

Vote up!
4
Vote down!
-5

___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz". 

© Satyr


 

#1432011

... Czy Ty celowo pomyliłeś pojęcia? Bo chyba nie jesteś tak nierozgarnięty,
abyś pomysłowość, konstruktywność i absurd mylił ze złodziejstwem.
Nawet z pozoru - jak napisałeś - pomysłowość czy konstruktywność
nigdy nie była absurdem. Absurd bowiem a priori nie doprowadza
do pozytywnych efektów, a pomysłowość czy konstruktywność tak.
Postęp techniczny (kalkulatory, wagi, itp.) nie ma nic wspólnego
ze złodziejstwem. 

 

A to, co zrobił wnk było właśnie złodziejstwem. I Ty dobrze o tym wiesz,
tylko rżniesz głupa.

 

Napisałeś: co nie jest zabronione...
Zabronione przez kogo lub przez co?

 

      

P.S.

Ponieważ Twój powyższy komentarz jest absurdalny - moja ocena: -1.

 

 

Vote up!
5
Vote down!
-6

___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz". 

© Satyr


 

#1432010

Solidarność nadal jest modna, a sojusz skazańców to zjawisko naturalne, zwłaszcza gdy łączy ich wspólnota ideowa albo zbieżność interesów, nie tylko paragraf, z którego zostali skazani.

W oczekiwaniu na kolejne przejawy zaradności inteligentnych, sprytnych i pomysłowych kolegów  z Izby Pamięci, zajmujących się ostatnio znikaniem, ale nie zamierzającym stąd zniknąć (byłaby to niepowetowana strata !) pozwalam sobie zwrócić uwagę na jeszcze jedno nie rzucające się w oczy, ale interesujące zniknięcie.

Mam na myśli Słowo, a nawet Pojęcie, które kasi sie podziało w trakcie tłumaczenia na język polski łacińskiej sentencji przypomnianej powyżej przez tutejszego koryfeja : PRAWO (lex, legis).

Ilość słów się zgadza, tu sześć i tam sześć, tekst polski, znany i powtarzany powszechnie, stał się niemal aksjomatem moralnym, a że łaciną nikt sobie dziś głowy nie zawraca, więc każdy - skazaniec, czy podejrzany, a nawet niewinny (podobno są tacy) może się posługiwać poręczną, rodzimą wersją starożytnej mądrości i głosić, że "co nie jest zabronione, to jest dozwolone" - choćby, jak imć pan Fikalski, był świadomy, że jest to wersja wykastrowana, bo zniknęło z niej ważne słowo "prawo".

Choć prawo moralne i Dekalog wolno dziś ignorować jeśli ma się ochotę używać Imienia Bożego nadaremno, nie czcić ojca i matki, zabijać, cudzołożyć, kraść, dawać fałszywe świadectwo przeciwko swemu bliźniemu i pożądać rzeczy, które jego są, etc., to istnieje jeszcze  i obowiązuje prawo stanowione, którego norm naruszać nie wolno, jeśli się nie posiada  immunitetu albo bardzo dobrych prawników.

 

 

Vote up!
5
Vote down!
-1

Andrzej Tatkowski

#1432043

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika tańczący z widłami nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

Oczywiście ma Pan racje. W tej zamknietej subkulturze, wśród dziwnych ludzi   recydywistów, jakoś trzeba sobie radzić. ( Jak to ktoś powiedział : "ludzie sobie radzą") i wykazać się sprytem i inteligencją praktyczną,  żeby przezyć lub chociaż żeby  trwać.

I właśnie dziś  coś wymyśliłem. Nie wiem czy jest to inteligentne ale wiem, że jest skuteczne a przeciesz nam skazanym i osadzonym właśnie o to chyba chodzi.

Otóż  pomiędzy obiadem a wyjazdem nad jezioro przeczytałem około   30 Pańskich felietonów, każdego oceniłem jak na to zasługiwał. 

Przepraszam, że nie zdążyłem przeczytać i ocenić  więcej ale obowiązki czekają. 

Proszę podliczyć Pański ubogacony dorobek punktowy.

Wspólna prycza łączy. :)

 

Vote up!
3
Vote down!
-4

NIEPOPRAWNY INACZEJ

#1432050

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika Lotna nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

Ciekawą matematykę stosujesz, pozwól mi to stwierdzić, jako osobie nie znającej się na algorytmach i logarytmach.

 

"Aby wyobrazić sobie skalę zjawiska i "pracy" włożonej w oszustwo podzielmy około 7000 punktów przez 4 i 5 - (tyle punktów jednorazowo uzyskiwał - dajmy średnio 4,5) - wychodzi ponad 1500 kliknięć! Aby tego było mało Wilk sprawdził ten sam mechnizm dla ocen wpisów - tu działało to analogicznie - za ocenę wpisów w blogu nabijał sobie (zamiast autorom) po kilkadziesiąt punktów."

 

A zatem zakładasz, że wilk nabił sobie 7000 punktów, bo nie miał ani jednego punkta na koncie mając ponad 3 lata działalności na Niepoprawnych z niezlicznymi komentarzami, średnio kilkoma dziennie? (plus 4 strony wpisów w blogu po ok 30 wpisów każda)

 

Jakim cudem?

 

 

 

Vote up!
4
Vote down!
-7

Lotna

 

#1432021

Nie zakładam - ja to wiem. Ty możesz ewentualnie zakładać, bo na pewno nie wiesz.

Vote up!
6
Vote down!
-5

Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.

#1432051

Znów manipulujsz treściami i kłamiesz by przypadkowy czytelnik odniósł błędne wrażenie i stanął w te dyrdy w obronie biednego wilka i biednej Lotnej !

Jako regularnie wspierająca konto wilka bardzo dobrze wiesz o tym, że wilk nie nabił 7000 pkt., a tylko nabił sobie konto DO  poziomu 7000.

To istotna różnica, prawda ?  Ale co ci szkodzi rżnąć głupa i przy okazji zdyskredytować kogoś...

Wiesz jak ja to nazywam ? Prostytucją....

Vote up!
3
Vote down!
-3

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#1432128

mialo miejsca wiedzac dobrze ze fakty sa po mojej stronie wystrczy jak ktos poszuka w histori co sie zadzialo

i bedziesz utytlany w gownioe po uszy.

gwarion ktory tu powinien stac na strazy uczciwosci okazal sie pierwszym lajdakiem ktory chce pograzayc uczciwych , ale inaczej POPRAWNYCH

niz on i jego sitwa z na czele z przybocznymi Satyrem i Contessa.

Okazalo sie ze postepowanie zgodne  regulaminem i ocenianie innych co daje punkty jest nielegalne za to legalnym jest taka Satyra na mnie przez ponad 8 godzin 12 lipca i zdrenoeanie moich punktow z prawie 5000 do 3800.

kiedy zgkosilem to do Gawriona on mnie olal tera zwiem dkaczego -SITWA.

Tu jest kopia korespondencji z "BOSEM"

Ty lip 12

Zdjasie ze dales Gawrionie bron do reki agenturze, ktora powrocila tu aby teraz uzywac system punktowy do niszczenia ludzi.
Zatakowal mnie Satyr zrobil sobie za pomoca odejmowania punktow bacik na mnie za stare zazylosci,prubowalem sie bronic ale cwaniaczek swoje strasze wpisy ma schowane pod innym nickiem i jest nie do dokonania rewanzu.Jest to nie fer troche wedlug mnie ze nie mam rownych szans z tym czlowiekiem ktory zawsze niszczyl tutaj
Niepoprawnych.Satyr najprawdopodobniej bedzie dawal mi minusy az do 4lat w stecz bo ma tka mozliwosc.
To ze to robi Satyr jestem w 100% pewny bo przez caly czas tylko on byl zalogowany z tych co mogli sie na mnie mscic,reszta sie zmieniala.
Moze cos zadzialasz w tej sprawie w ciagu godziny stracilem 600 punktow.

Gawrion lip 12

Widziałem. Właśnie przeprogramowałem kod modułu do oceniania, bo był pewien błąd.. Można było wielokrotnie ocenić wpis i wielokrotnie zabrać/odjąć punkty w tym samym wpisie. Nie wiem czy ktoś korzystał, ale już nie można.. NIe pisałem o tym publicznie bo by się zaczęło. Teraz jest przeprogramowane..

Co do Twoich punktów - na tak to niestety jest że na nowej odsłonie stare wpisy nie mają ocen i każdy może wejść i ocenić - nie mogę ludziom tego zabronić. Nie wiem czy czytałeś to co pisałem w podobnej sprawie Lotnej, ale nie zmieniłem zdania. Poszukaj na jej blogu - przedostatni wpis chyba.

Najważniejsze - punkty wogóle nie wpływają na możliwość publikowania wpisów - będziesz miał inny kolor obwódki i nie dodasz pewnych rzeczy takich jak wiadomości, polecanki, grafika, ale z tego co widzę to i tak nie dodawałeś.

Pozdrawiam!
G

Ty lip 12

Normalny czlowiek to w sobote oglada mecz, pije piwko albo milo spedza czas z rodzina, a Satyr widac w pracy poswiecil kilka godzin w jednym celu aby zniszczyc Wilka ktorego mus ie nie udalo zniszczyc rok temu i wtedy wypadl z bluzgami z NP
zaklinajac sie ze tu juz nie przyjdzie.

 

I teraz tu jest poczatek ataku na mnie ptrzez SITWE w wytkonaniu Satyra:

  Kategoria Data Powód Status Akcje 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:37 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:35 Ocena treści Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:33 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 14:33 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:32 Ocena treści Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:31 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 14:31 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:31 Ocena treści Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:30 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:30 Ocena treści Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 14:30 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:29 Ocena treści Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 14:28 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:28 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:27 Ocena treści Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 14:22 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:21 Ocena treści Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:20 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:20 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:20 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:20 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:20 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:20 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 14:20 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:17 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 14:17 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:16 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 14:16 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 14:14 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:11 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 14:11 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:04 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 13:56 Twój komentarz do Lać czy nie lać!? esbeckiego kapusia po mordzie! I patrzeć czy równo puchnie!. Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 12:32 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 11:26 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 11:26 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 11:25 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 11:24 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 11:24 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 11:24 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view 12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 11:24 Pozytywna ocena wpisu (513) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 11:23 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 11:21 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 11:21 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 11:21 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 11:20 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 11:19 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 11:18 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 11:18 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 11:18 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 11:17 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 11:16 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 11:14 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 11:14 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 11:14 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 11:13 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 11:10 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 11:07 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 10:54 Negatywna ocena wpisu (114) Zatwierdzone view -4 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 10:35 Negatywna ocena mojego komentarza (4) Zatwierdzone view 3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 09:30 Pozytywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view 8 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 08:37 Pozytywna ocena wpisu (512) Zatwierdzone view -20 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 05:44 Negatywna ocena wpisu (115) Zatwierdzone view -20 Punkty blogera

12 Lipiec, 2014 - 05

 

 

 

  Kategoria Data Powód Status Akcje -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:52 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:52 Ocena treści Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:51 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:51 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:50 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:50 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:50 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:50 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:50 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:50 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:49 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:49 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:49 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:49 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:48 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:47 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:47 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:45 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:44 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:43 Ocena treści Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:43 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:42 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:41 Ocena treści Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:41 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:40 Ocena treści Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:40 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:39 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:39 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:39 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:39 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:37 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:37 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:35 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:34 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:34 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:34 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:33 Ocena treści Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:32 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:32 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:31 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:31 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:31 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:30 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:30 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:30 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:30 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:28 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:28 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:27 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:27 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:27 Ocena treści Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:25 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:24 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:24 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:23 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:22 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:22 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:22 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:22 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:21 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:21 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:21 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:20 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:18 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:18 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:15 Ocena treści Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:15 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:13 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:12 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:12 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:11 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:10 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:09 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:09 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:08 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:06 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:06 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:05 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:04 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:03 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:03 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:02 Ocena treści Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:55 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:55 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:54 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:54 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:54 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:54 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:54 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:53 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:53 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:53 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:53 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:52 Ocena treści Zatwierdzone view -20 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 14:52 Negatywna ocena wpisu (115) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:48 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:46 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:42 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:41 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 14:40 Ocena treści Zatwierdzone view Strony

 

1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:13 Ocena treści Zatwierdzone view 16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 17:12 Pozytywna ocena wpisu (514) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:12 Ocena treści Zatwierdzone view 16 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 17:12 Pozytywna ocena wpisu (514) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:12 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:11 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:11 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:10 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:10 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:05 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:05 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:05 Ocena treści Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:03 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:03 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:02 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:02 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:01 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 17:00 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:59 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:58 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:57 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:57 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:57 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:56 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:56 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:56 Negatywna ocena mojego komentarza (5) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:54 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:54 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:51 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:50 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 16:50 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:49 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:48 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:48 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:47 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:46 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:44 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:44 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:43 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:42 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:42 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:41 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:41 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:40 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:38 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:37 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:37 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:37 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:36 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:35 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:35 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:35 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:34 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:32 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:32 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:31 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:30 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:29 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:29 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:29 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:26 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:26 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:25 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:25 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:23 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:23 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:23 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:20 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:19 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:19 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:18 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:18 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:17 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:17 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:17 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:17 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:17 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:17 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:17 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:17 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:15 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:13 Ocena treści Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:11 Ocena treści Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 16:11 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 5 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 16:07 login Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 16:06 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 16:06 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 16:05 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 16:02 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 16:01 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:59 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:58 Ocena treści Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:58 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:56 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:55 Ocena treści Zatwierdzone view -3 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:54 Negatywna ocena mojego komentarza (3) Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:54 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:54 Ocena treści Zatwierdzone view -12 Punkty blogera 12 Lipiec, 2014 - 15:53 Negatywna ocena wpisu (113) Zatwierdzone view 1 Punkty komentatora 12 Lipiec, 2014 - 15:53 Ocena treści Zatwierdzone view Prosze porownac czas Gawrion wiedzial o tym ataku i kazal mis ie wypchac sianem.   Suma - punkty Zatwierdzone punkty 3675 Oczekujące punkty 0

 

  Suma - punkty Zatwierdzone punkty 3677 Oczekujące punkty  

 

Na atak Satyra i innych bo to byl atak skomasowany paru osob bo jest rozna dedukacja pkt to znaczy roznych rang  -3 -4 -5

uzylem do obrony dodawania sobie pkt przez ocene innych i co sie okazalo z Gawrion specjalnie zosytawil furtke dla swoich zeby sobie tam dorabiali szybko stracone punkty

tyle zeby tam wejsc musieli byc wtajemniczeni przez Gawriona  ta furtka byla dostepna bez zadnych kodow czy matactwa kazdy mogl tam wejsc.

Gawrion ktory to wymyslil byl na tyle naiwny ze ja tego nie odkryje, ale ja to dawno juz widzialem i zauwazylem ze sobie jego SITWA tam dobiera szybko punkty.

Tak ze tlumaczenie Gawriona ze to jakas luka itd. jest tlumaczeniem infantylnym tylko,dal swoim mozliwsoc z ktorego mi bylo nie lzia skozrytac.

Ktos kto zaprogramowal ten algorytm czyli Gawrion dokladnie wiedzial co robi i w jakim celu bo to jest jak na dloni dla kogos kto kontroluje swoj program.

Tak ze zarzut Gawriona jest bezpodstwany wrecz hiopkryzyjny i fakty wrecz ukazuja jego pomoc w walce ze mna i brak calkowity reakcji na wulgarne obelgi ktore zglaszalem to jeszce potwierdza.

Klamstewm jest w rzywe oczy ze nabilem sobie nielegalnie 7tys.pkt.Jesli glowny admin klamie to jak mozna miec zaufanie do cale go blogowiska NP.

Gawrin bronil obszczymurkow ze mnie z blotem mieszali argumentujac to ze nie mam polskiej czcionki i ze robie bledy:

 

Ty lip 17

Wulgarny atak personalny przez Jiksa na mnie:

http://niepoprawni.pl/blog/4222/o-lachociagach-i-nie-tylko#comment-1431686

Jinks - 17 Lipiec, 2014 - 02:03

"Jeżeli chcesz być odmóżdżonym analfabetą, nie potrafiącym pisać, a tym samym czytać, zgłoś sie do osobnika zwanego @wilk na kacapy, który swoimi bredniami obniża rangę tego zacnego skądinąd portalu, wypisując bzdury, stosując język "polski" rodem.... Nie mam zielonego pojęcia, kto uczył tego trolla polskiego.

Język jest nieważny, no nie trollu?

Grunt że troll jeździ do Astryji np. i że jakiś Austryjak wyrobił pogląd trollowi.

Jak troll mógł zrozumieć Austryjaka, skoro mieni sie "Polakiem" przez duże "P", a pierdoli głupody w jakimś bliżej nieokreślonym slangu, czyli nie zna języka ojczystego.

Może język Austryjaka jest ardziej przyswajalny dla trolli."

To samo w tym samym wpisie Reszka wturuje chamstwu Jinkas i mnie wyzywa od trolli itd.

Trolle piszą tak, jak im zlecą i za co zapłacą platfonsy.

Nie oczekuj rozsądku, ani zdrowego myślenia od kogoś, kto ma mózg wypalony detergentami produkcji tvn.

"Oni po prostu nie potrafią kojarzyć".

Gawrion lip 17

Wilku - z tego co widzę to pierwszym personalnym atakiem jest Twój pierwszy komentarz do wpisu Jinksa na jego blogu - pierwsze zdanie. Nie wiem czego oczekiwałeś po takim ataku? Jego komentarz do Ciebie ocenia to w jaki sposób piszesz - a piszesz fatalnie, popełniając podstawowe błedy ortograficzne (już pomijam brak polskiej czcionki, której zainstalowanie na kżdym komputrze jest bardzo proste: https://www.google.pl/search?q=jak+zainstalowa%C4%87+polsk%C4%85+czcionk...).

Przeanalizuję sprawę zgłoszenia dokładniej później.

Pozdrawiam!
G

Ty lip 17

Gawrion gdzie uzylem jakiegos wulgarnego slowa w Twoim przypuszceniu ze jaatkuje personalnie Jinksa,gdzie go wyzwalem ?
Tego samego typu poczatkow mojego wpisu ma Jinks sporo i nigdy nie reagowales ze to jest atak personalny!
Reszka mnie wyzywa od troli ize pracuje dla POlszewi za to innych karales ja nie !
z jakiej przyczyny ?
Kazdy tu robi bledy mnie lub wiecej - masz jakis standard do tego ?
Problem czcionki juz byl tu omawiany to jest tylko czepianie sie w jnternecie nie obowiazuja ogonki.
Jesli uwazasz ze moja merytoryczna wypowiedz jest prowokacja i ze Jinks ma parwo zbluzgac kazdego kto sie przeciwstawia antypolskimu wpisowi ze Polacy ciagna pale amerykanom to Ci winszuje poczucia sprawiedliwosci ja przynajmniej nie jestem lachociagiem i ztym sie nei zgadzam.
Niedlugo to kazde kontrargumentowanie dla Ciebie bedzie prowokacja na ktore autor moze zbluzgac komentatora.
To po co komentarze robic?niech pisza ze jestesmy lachociagi i juz.

Gawrion lip 17

Chwila. Trzymajmy się faktów: zgłaszasz wulgarny atak personalny. O ile atak Jinksa moim zdaniem jest atakiem personalnym, to nie jest moim zdaniem bardziej wulgarny niż Twój - Jinks ocenia poprzez użycie słowa "analfabeta" i "omóżdżający" to w jaki sposób piszesz - a piszesz obiektywnie (tak jak obiektywne są zasady pisowni i ortografii) fatalnie. Dodatkowo ten jego atak personalny jest odpowiedzią na Twój atak - równie personalny i równie wulgarny - pranie gaci, bez zdejmowania, razem z mózgiem. Prawdopodobnie po bardziej dokładnej analizie dostanie się Wam obojgu.

Ja naruszeń nie sprawdzam z urzędu - mam co robić. Nie ma wymogu nba portalu pisać polską czcionką i zgodnie z ortografią, ale z drugiej strony nie odbieram ludziom prawa do oceny takich niechlujnych wpisów. Ja swoje wpisy i komentarze poprawiam nawet wtedy gdy zauważę drobne błędy. To zarówno szacunek do siebie jak i do czytelnika.

Pozdrawiam!
G

Ty lip 17

Swoje wpisy tez poprawiam jak zauwaze bledy tyle ze ja ich nien widze tak jak Polak w Polsce i poprawiam jak mam taka mozliwosc ale ja do nikogo nie mowie ze PIERDOLI jak Jinks do mnie, jesli juz nie widzisz roznicy wagowej.
Za slowo trol tez dawales innym kare widze ze mnie gorzej traktujesz aco teraz powiesz na
nastepny atak od Satyra ktory mnie menda nazywa:

http://niepoprawni.pl/blog/1830/seryjny-na-niepoprawnipl-czyli-jak-sie-b...

Zatem: wilku na kacapy - jesteś przebrzydłym "pałkownikiem"!!!
Kiedy o godz. 20:10 zaglądnąłem, kto jest z Użytkowników zalogowany,
byłeś zalogowany wśród innych, ale oni nie mieli takiej "siły rażenia", jak ty.
Potem około godz. 20:30 "dałeś nogę" z portalu, jak... tchórz z podwiniętym ogonem.
Z ciebie taki wilk, jak ze mnie astronauta.
Żebyś chociaż napisał zdanie i wyjaśnił, z czym się nie zgadzasz w moich komentarzach,
a potem ocenił, - to zrozumiałbym. Ale ty wolisz działać "zza węgła".
Kiedyś "Obibok na własny koszt" piszący na starych Niepoprawnych - takich jak ty
nazywał "turystą łonowym". I dla mnie takim jesteś!

Jinks obrazil Polakow tak jest w regulaminie i moja odpowiedz na jego wpis byla delikatna w stosunku co on sygeruje ze Polacy coagna fiuta Amerykanaom
Tak ze zwaz to co jest tam napisane.
A analfabeta to czlowiek ktoty nie potrafi czytac i pisac w zadnym jezyku j.polski jest jednym z 5 ktorymi na co dzien sie posluguje, a w ktorym
nie mysle i w domu nie rozmawiam i jest to co pisze tlumaczeniem moich mysli,ale tego to niewiele osob potrafi zrozumiec.

Bylo tu czysto przez jakis czas ale znowu naszlo elementu i Ty to jak widze nie zauwazasz.

Gawrion lip 18

Trzymajmy się faktów i nie wrzucajmy wszystkiego do jednego worka. Najpierw Ty zaatakowałeś Jinksa w pierwszym swoim zdaniu komentarza agresywnym atakiem dotyczącym poglądów Jinksa wyrażonych we wpisie w blogu. Ten odpowiedział na Twój atak w tej samej nawet formie stylistycznej na Twój atak, oceniając Twoją ortografię, gramatykę. Nie proś mnie o sankcje dla samego siebie. Dostałeś już sankcje za prowokowanie innych.

Pozdrawiam!
G

Ty lip 19

Przeciez jest dozwolone atakowanie pogladow a nie osby jak sam piszesz
a czy atak jest agresywny to juz kwestia tego kto chce tak ocenic zadnego slowa wulgarnego nie zawarlem w tym jak to nazywasz ataku.
Naduzywasz slowo PROWOKACJA jak obecny nierzad.
Nie ukrales tez Satyra ktorego najwyrazniej bronisz.
Ukradles mi bezprawnie moje punkty nie przedstwaiajac mi zadnego zlamanego PKT w Regulaminie.
Na skrge ze Satyr siedizl 8 gidzin i zabieral mi pkt az do 2012 roku kazales se zebym sobie sam poradzil to wzilem towar z dostepnego dla wszytkich twojego algorytmu
tyle ze lepiej platnego ocenianie kogos wedlug regulaminu jest legalne chyba wciaz?
Ale fakty swiadcza ze dzialasz w porozumieniu z Satyrem a ta furtke zostawiles dla swojej sitwy.

Gawrion lip 20

Podtrzymuję decyzję. Nie zamierzam wracać do tej sprawy.

Pozdrawiam!
 

Tak ze do tej pory nie ma odpowiedzi Gawriona w ktorym momencie zlamalem Regulamin.

Dodam ze majac wikesz range doadalem wilu blogierom zle ov=cenianym przez tutejsz sitwe duzo punktow

mozecie se parwdzic sami ciag dodatnich pktow po 12 lipca nie spadl wam z nieba i to jest wszytko legalne inaczej twierdzi Gawrioni jego przyboczne pieski.

 

Vote up!
3
Vote down!
-3
#1432330

 Zamieściłem ten króciutki komentarz także dlatego,
aby zablokować tobie możliwość zmiany treści
lub też antydatowania paszkwilanckiego komentarza.  

 

 

Vote up!
2
Vote down!
-5

___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz". 

© Satyr


 

#1432348