„Amulet” dla Kubicy
Jan Paweł II przez cały swój pontyfikat bronił życia poczętego
i zapewne po tegorocznej beatyfikacji zostanie tego życia patronem.
Pierwszy relikwiarz z krwią papieża i skrawkiem jego sutanny
uroczyście powinien zostać wręczony trzyletniemu dziś Oskarowi, synkowi Anny
Radosz. Kobieta zmarła właśnie trzy lata temu w myszkowskim szpitalu gdyż
wolała urodzić dziecko niż zabić je ratując własne życie. Dla chorej na
czerniaka złośliwego Ani jedynym ratunkiem była kuracja za pomocą
chemioterapii, która mogła zabić jej synka. Wybrała jego życie.
Powiem wprost. To, co zrobił kardynał Dziwisz i sposób, w
jaki to uczynił potwierdza zjawisko, które obserwuję od lat.
W cieniu dwóch potężnych dębów, jakim był Prymas Tysiąclecia
kardynał Stefan Wyszyński i Papież Jan Paweł II nie jest w stanie wyrosnąć
żadne solidne drzewo, a jedynie rachityczne krzaki. Taki jest stan naszej
kościelnej hierarchii z kardynałem Dziwiszem na czele.
Czego byliśmy ostatnio świadkami?
Medialnego show. Polski wpływowy hierarcha kościelny dokonał
na oczach milionów Polaków „uroczystego” przekazania relikwiarza z kroplą krwi
i skrawkiem sutanny Jana Pawła II kierowcy formuły jeden, Robertowi Kubicy.
Ceremonia miała niezwykle podniosły charakter. Na antenie
TVN24 kardynał Dziwisz wcisnął w dłoń redaktora Roberta Jałochy relikwiarz w
sposób przypominający dobijanie transakcji na końskim targu.
Teraz ów relikwiarz czeka gdzieś w kieszeni lub na półce samochodu
dziennikarza TVN24 na okazję, kiedy będzie można ów dar przekazać rannemu
kierowcy.
Na antenie TVN24 zaś trwa ożywiona dyskusja na temat roli
talizmanów i amuletów w karierze kierowców rajdowych.
Oczekujmy w napięciu na uroczystą i podniosłą transmisję z
przekazania relikwiarza Robertowi Kubicy. Dokona tego…uwaga… dziennikarz TVN24,
Robert Jałocha.
Cóżeś najlepszego uczynił kardynale?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5089 odsłon
Komentarze
"Amulet"
12 Lutego, 2011 - 12:15
Sto procent racji! Żałosny metropolita! Daj Boże zdrowie Kubicy, a krakowski kardynał - jeśli już chciał wykonać ten gest - mógł to zrobić inaczej. Zrobił, jak zrobił i dlatego piękną, potencjalną relikwię (przypominam, że jeszcze nie było beatyfikacji JPII) zredukował do roli "amuletu". O tempora! O mores! Redaktor Jałocha nie jest jeszcze gwiazdą pierwszej wielkości, ale rokuje...Red. Lis też jakoś zaczynał...pamiętam jak godził Wałęsę z Kwaśniewskim na ekranie rzeczonej telewizji!
Jest to świadectwo, że Dziwisz jest marną postacią.
12 Lutego, 2011 - 12:28
modlę się w tej intencji, ale jestem przeciwna by Jego osoba była wykorzystywana w tak niecny sposób.
"Amulet" dla Kubicy
12 Lutego, 2011 - 12:29
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
To rzeczywiście skandaliczne. Ja również życzę wszystkiego najlepszego panu Robertowi, ale zachwiane tu zostały wszelkie proporcje, nie mówiąc o tvn-owskiej oprawie. Kardynał Dziwisz to osoba skompromitowana-pewnie są na niego jakieś "kwity". Pamiętacie jego wypowiedzi nt. "rodziny" a propos pochówku na Wawelu? Wtedy był przerażony, teraz widać odnalazł się w nowej (starej?) roli
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Jest tylko kwestią czasu, kiedy "kwity" ujrzą światło dzienne.
12 Lutego, 2011 - 14:22
Zgorszenie maluczkich.
Dziwisz jest z tej samej "szlacheckiej parafii" co Komoruski.
Kompromitacja i zgorszenie.
_______________________________________________________
Precz z polityczną poprawnością!
________________________________________________________________ "Nie martwcie się, jeśli nie stanowimy większości. Wszystko czego potrzebujemy, to mniejszość zamiłowana w rozpalaniu ognia wolności w umysłach ludzi." - Samuel Adams
Trochę straszno się zrobiło
12 Lutego, 2011 - 12:33
Martie nawet nawet gorzej - pusto, relikwie w rękach kpiących z religii, brawo!!!
Zastanawiam się...
12 Lutego, 2011 - 12:38
...dlaczego nie przekazał jednego relikwiarza na aukcję WOŚP, Osiakowi?
Re: „Amulet” dla Kubicy
12 Lutego, 2011 - 12:43
Bardzo przepraszam a co wam zrobił Dziwisz ,że go obrażacie??
Ale gdyby relikwie dał kubicy Kaczyński to by bylo znakomite???
Oj poprawcie sie
@tomus61
12 Lutego, 2011 - 12:52
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Obrażamy? Chyba nie zna Pan znaczenia tego słowa. O obrazie to można mówić w przypadku relacji TVN, wystąpień Komorowskiego, Niesiołowskiego, Wajdy, itd. itp.
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Re: @tomus61
12 Lutego, 2011 - 12:55
Bardzo przepraszam a kogo oni obrazili.Oni tylko mają swoje zdanie o innych i tyle .Kazdy ma prawo mowić co chce.
Kaczyński nie zabroni mi mówić o tym ,że nie nadaje sie na premiera bo zrobi żle dla Polski
Re: Re: @tomus61
12 Lutego, 2011 - 12:57
Aha a ja piszę o Dziwiszu a nie o Wajdzie.
Przekręcacie temat na swoją modłe niestety i nie da sie dyskutować z wami
Jak Kali obrażać...
12 Lutego, 2011 - 13:07
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
o przepraszam, korzystać z wolności słowa, to dobrze, ale jak Kalego obrażają.... (słowa, które tu padły są powściągliwe w porównaniu do chamskich insynuacji i epitetów padających z drugiej strony).
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Re: Re: Jak Kali obrażać...
12 Lutego, 2011 - 13:12
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Ten chamski i niemerytoryczny głos też nie zasługuję na reakcję. Obnażył Pan tylko swoją głupotę i zacietrzewienie. I jeszcze to "My Polacy". Współczuję
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Re: Re: Re: Jak Kali obrażać...
12 Lutego, 2011 - 13:23
Myślisz sympatyczko ,że jesteś lepsza od innych??
Niestety ,dzielisz Poalkow i obrażasz Prezydenta i Premiera a za to ci grozi kara.Więc radze ci skończyć z tym
Zakuty Łeb
12 Lutego, 2011 - 14:31
Miałem nadzieję, że zakuty łby, w całej swej arcymegawspaniałości nie wysilą się, żeby móc pisywać na tak ciemnogrodzkim portalu, a tu masz. Panie tomus61. Weź Pan zejdź mi z oczu. Będę wnioskował do redakcji o Pana zbanowanie. Wolność słowa, wolność wypowiedzi, wolność myśli. Te wartości są tutaj promowane i są najcenniejsze. A Pan, Panie tomus61, jesteś zwykłym zakutym łbem powtarzającym to co usłyszy od gadających głów w TV i wyczyta w trendy, jazzy srazzy gazetach i na podobnych portalach. I żeby nie było, że obrażam!! Stwierdzam fakt!!
PS. Siedzi Wam w głowach ten Kaczyński nie?? Słowa o człowieku w poście a ten swoje:) Kaczyński, Kaczyński, Kaczyński!!!!
Co za kretyn-grozby są karalne, a ponadto "za obrazę Prezydenta"
14 Lutego, 2011 - 10:14
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Taka wypowiedź to groźba. Fakt, że śmieszna. Człowieku, toż ty obrażasz śp. Prezydenta i (byłego) Premiera.
P.S. Wpisało mi się w niewłaściwym miejscu-do kogo ta odpowiedź wiadomo :)
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
tomuse
12 Lutego, 2011 - 14:58
"my Polacy...." tak siebie p.nazywa???.
Nigdy nie byliscie Tow.polakiem i nim nie jestescie. Amerykanie takiego typa nazywaja -( grzecznosciowo) MIERNOTA.
(Brak tytułu)
12 Lutego, 2011 - 16:29
@Kokos
12 Lutego, 2011 - 13:32
Dziwisz to po prostu kreatura w polskim Kościele Katolickim, albo w tym co z niego zostało.
Nie jest on odosobniony w swoim gatunku, a raptem kilka dni temu zmarł jego koleżka po fachu o kryptonimie "pasterz salonu", a drugiego kryptonimu nadanego mu przez towarzyszy z SB wymieniać nie będę.
Bardzo szanuję postać R.Kubicy.
Jest to młody człowiek, który swoja ciężka pracą i wielkim samozaparciem, dał wszystkim przykład jak wiele można osiągnąć poprzez wytrwałość i pracowitość.
Ogromne znaczenie posiada w tym przypadku tez czynnik talentu, którym Robert został obdarzony.
Jestem też jego wielkim fanem i osobistą tragedią dla mnie były wypadki podczas GP w Kanadzie, jak również ten , któremu uległ ostatnio podczas rajdu.
Sam zamieściłem nawet notkę na Niepoprawnych z prośbą o modlitwę w intencji zdrowia dla Roberta i pomimo tego, że bardzo niewiele osób przyłączyło się do apelu, bądź na apel odpowiedziało, to doniesienia z włoskiego szpitala w którym przebywa Robert, świadczą o tym, że Bóg raczył wysłuchać wszystkich tych, którzy modlili się o zdrowie za naszego wspaniałego rodaka, a i również mnie, za co jestem Panu Bogu bardzo wdzięczny.
Musimy wiedzieć, że Robert Kubica jest najbardziej rozpoznawalnym ze współcześnie żyjących Polakiem na świecie.
Posiada fanów na wszystkich kontynentach i jest medialną gwiazdą o wymiarze światowym i stąd właśnie bierze się nagła troska purpurata Dziwisza o naszego sportowca, a że Dziwisz reprezentuje POlszewicką swołocz, to wiadomo każdemu nie od dzisiaj i przypomnę tu jedynie jego chory wywód z 13 kwietnia 2010 na temat "rosyjskich braci" podczas kazania w Katedrze Mariackiej z okazji 70 rocznicy Zbrodni Katyńskiej.
Zapytam wprost, a gdzie to był nasz kardynałek, kiedy Robert uległ wypadkowi w GP Kanady w czerwcu 2007r.?
Rozpędzony do 230 km/h bolid Kubicy uderzył w betonową ścianę.
Tylko przedziwny, rzec można cudowny zbieg okoliczności sprawił, że Robert wyszedł z tej opresji cało.
Dlaczego to klecha Dziwisz nie pobieżył wówczas choćby z pasterskim słowem do Roberta?
Odpowiedź jest prosta.
Wtedy PO nie potrzebowała ratowania swoich słupków.
Robert Kubica w tym przypadku staje się elementem rozgrywki politycznej.
PO za pomocą swoich kościelnych ubeków, chce pozyskać postać Kubicy do swoich niecnych poczynań.
Nie mam tu oczywiście na myśli, że ktoś stara się zaprząc Roberta w chomonto PO,a jedynie bezczelne wykorzystanie medialnej twarzy Roberta do ratowania słupków sondażowych.
Jakiś kretyn uznał, że właściwym będzie wręczenie relikwii, która jest przedmiotem tej dyskusji.
Uważam osobiście, że jest to posunięcie wielce idiotyczne, świadczące o małości Dziwisza.
Relikwia tego typu, powinna znaleźć miejsce w kościołach, a nie w prywatnych rękach.
Jeżeli Postać JPII zostanie wyniesiona na ołtarze, a wiemy wszyscy, iż niebawem tak się stanie, to kupczenie relikwiami świętego należy jednoznacznie poczytać jako świętokradztwo, a sam Dziwisz nie posiada ani moralnego, ani też innego prawa do szastania w ten sposób relikwiami świętych.
Fakt, iż POlszewik Dziwisz poleca doręczenie relikwii poprzez łapy jakiegoś skurwiela z TVN-u, który to może układał krzyż z puszek po piwie, ażeby mieć dobry materiał, to niestety, ale Dziwisz sprowadza siebie do rangi nie pasterza, jakim być powinien, ale zwykłego pastucha podobnego do ubeka Bolka.
Apel do Roberta Kubicy!!!
Robercie nie daj się zmanipulować tym bękartom.
Nie daj się wciągnąć w ich haniebne gry, które maja na celu pogrążenie Polski w rusko-germańskim kondominium.
Odżegnaj się od tego i goń po prostu tą swołocz jak najdalej od siebie.
Ową relikwię przyjmij i poleć jakiemuś duchownemu złożenie jej w darze w jakimś kościele ku uciesze wiernych.
Manipulacja PO z Dziwiszem w kooperacji, to jeden wielki szwindel.
Nie daj sobie Robercie przyszyć łatki zdrajcy, bo i Ty wszak wiesz do czego doszło pod Smoleńskiem, a Dziwisz z tej okazji już trzy dni później nazywał bolszewickich bandytów naszymi braćmi.
Trzymaj się Robert!!!
Pozdrawiam serdecznie!
Re: @Kokos
12 Lutego, 2011 - 13:38
Jakby relikwie dostał Kaczyński to byś siedzial cicho lub w pieknych słwach pisalbyś jakim to cudownym człowiekiem jest klamliwy Kaczyński.
Polacy mają was dość.
www.piskiller.blog.onet.pl
Re: Re: @Kokos
12 Lutego, 2011 - 13:48
"Gdyby żaba żyto żarła, to by mąką srała".
Kaczyński nie jest osobą uprawnioną do rozdawania świętych relikwii pajacu.
KONKRETNA ODPWIEDŻ
12 Lutego, 2011 - 18:19
Z takimi półgłówkami tak trzeba dyskutować i OLEWAĆ !!!
A ten swoje!
12 Lutego, 2011 - 15:07
Kaczyński, Kaczyński, Kaczyński...
spadaj na onet, tam twoje miejsce
12 Lutego, 2011 - 21:45
do czego się zresztą przyznałeś. A dopóki Jan Paweł II nie został beatyfikowany to nie ma mowy o relikwii. To co zrobił kard. Dziwisz jest więc zwykłym naużyciem.
P.S. Kto ci synku dał prawo wypowiadać się w imieniu Polaków?
oszołom z Ciemnogrodu
oszołom z Ciemnogrodu
Dziadku kochany
12 Lutego, 2011 - 23:18
nie denerwuj się tak bardzo. Ten "głupi k..." jest zbanowany i juz go tu nie ma (chyba?). Pozdrawiam. :)))
Niueste
Nic dodać nic ująć.
12 Lutego, 2011 - 14:32
Dziwisz zachowuje się jak ubecki kapuś na którego maja papiery o jego współpracy z resortem.
------
Ciężko wyznać: Na taką miłość nas skazali, taką przebodli nas Ojczyzną... Z. Herbert
Jesteś Polakiem? Zastrzeliłbym się, gdyby w moich żyłach płynęła inna krew. W. Łysiak
re: Homo Polacus i Kokos - brawo!
12 Lutego, 2011 - 15:21
Brawo Mościpanowie Bracia : HomoPolacus i Kokos !
Macie całkowicie rację w sprawie tego, jak mu tam - Dziwisza!
A to, że Opatrzność zabrała nam w koncu "Kurzą Dupkę" , świeć Panie nad jej duszą, to chwała !
Bywajcie Panowie zdrowi!
Firley
mam takie same przemyślenia
12 Lutego, 2011 - 13:39
Od wielu lat zastanawiam się, kim naprawdę jest Dziwisz.
"Jedynie prawda jest ciekawa"
JA OSTATNIO TEŻ I CORAZ CZĘŚCIEJ????
12 Lutego, 2011 - 18:26
Ciekawe czy w takich przypadkach odzywa nię sumuenie
i czy wówczas może spac spokojnie - "OJ STASIU, STASIU
ja mawiał OJCIEC ŚWIĘY"??????
a w ogóle to skąd ten troll
12 Lutego, 2011 - 13:43
tomus61 tutaj?
"Jedynie prawda jest ciekawa"
Wędrowny Grajku
12 Lutego, 2011 - 14:00
Ten troll to pewnie kolejna "mutacja" trolla "piskiller", który wpada do nas co jakiś czas i wkleja wszędzie taki sam długachny komentarz, że: jesteśmy świry, prawdziwi Polacy maja nas dość, Kaczyński to... itd itp... nawet w stopce linkuje swego "bloga", czy co on tam ma...
... po czym spuszczamy go do kanalizy...
... po czym on powraca pod innym nickiem...
Pzdr, Hun
Ten troll
12 Lutego, 2011 - 14:01
Zalogował się godzinę temu i wypowiada się w imieniu Polaków , chwaląc tu ska, że taki normalny. Pewnie trollik jest tak samo normalny, tylko gorzej opłacany. :))
Niueste
Widzialem ten gest
12 Lutego, 2011 - 14:22
Widzialem ten gest ks.Dziwisza. jeest to cos podlego i obrazliwego .Jest to zwykla profanacja.
Jestem wstrząśnięty
12 Lutego, 2011 - 14:22
Książę kościoła zadał kościołowi ranę jakby mało było ataków na religię Gdyby Stefan Wyszyński żył...
Kardynał Dziwisz
12 Lutego, 2011 - 15:47
Bardzo mi się nie podoba to co zrobił.
Problemem nie jest "cień",
12 Lutego, 2011 - 15:50
tylko "gatunek" obecnych "roślin" :)
Zamiast o "cieniu" równie dobrze można by mówić o jasnym świetle płynącym z przykładu wielkich Poprzedników...
("W cieniu dwóch potężnych dębów, jakim był Prymas Tysiąclecia
kardynał Stefan Wyszyński i Papież Jan Paweł II nie jest w stanie wyrosnąć żadne solidne drzewo, a jedynie rachityczne krzaki.")
Nuda veritas...
12 Lutego, 2011 - 15:58
Zgadzam się z każdym słowem - niestety. To co zrobił kardynał Dziwisz jest w moim odczuciu po prostu niedopuszczalne. Z przyczyn wyłuszczonych powyżej przez autora tekstu.
Poza wszystkim - gdy pojawiła się ta informacja, przemknęła mi przez głowę obrazoburcza myśl, że tylko czekać, kiedy były papieski sekretarz otworzy kramik ze zużytymi papieskimi chusteczkami do nosa, skarpetkami i powłoczkami na jaśki. A dlaczegoż by nie...?
Ciekawe co teraz z tymi " Relikwiami" zrobi Kubica ????
12 Lutego, 2011 - 16:28
Coś mi tu nie pasuje. Ktoś mocno tu "przesadził" !!!!
czuję jakiś niesmak ???!!!!!!1
Dziwisz namaścił TVN
12 Lutego, 2011 - 16:37
Tak jak namaścił Komorowskiego - przyjmując go przed samymi wyborami. Tak jak brał udział w kreowaniu kłamstwa wawelskiego (że to niby rodzina Prezydenta wymyśliła pogrzeb na Wawelu, choć rodzina chciała pogrzebu w Warszawie). Nie wiadomo czy Dziwisz robi to z naiwności, czy z wyrachowania, ale robi - wzmacnia kosmopolityczną elytę, której interesy są zupełnie inne niż 90% narodu. Dziwisz powinien zostać honorowym, dożywotnim członkiem tej partii. Komorowski już mu szykuje jakiś medal.
ixi band
BOŻE TY WIDZISZ I NIE GRZMISZ??????
12 Lutego, 2011 - 18:10
Co się dzieje z herarchją kościejną.
Nigdy bym sie nie spodziewala takiego zachowania
Kardynala Dziwisza !!! Zeby relikfie przekazywac
w rece takich dziennikaży i w swietle blasku
reflektorów TYN.
Dlaczego tej relikfii(jesli już) nie przekazano
po chrzścijańsku kanałem dyplomatycznym przez
sługę kościola BOŻEGO????????
Kosciół zawsze był
12 Lutego, 2011 - 18:49
ostoją wolnosci i honoru naszego narodu,dlatego nasłali nam takich Dziwiszów,Pieronków i innych Filozofów,aby zniszczyć tą ostoję.Wpisuje się to w politykę tzw.NWO.W tej sytuacji my musimy być niezmiernie czujni i we wszelki możliwy sposób popierać duchownych ,którzy są dalej z nami.Powinniśmy interesować się cały czas kto jest kim i poznawać ich po ;czynach;.Chciałbym tutaj przypomnieć też felieton pana prof.Józefa Szaniawskiego,opisujący jak to pan pułkownik Kukliński ubiegał się o audiencję u naszego Papieża będąc w Rzymie .Został ostrzeżony ,że może to być niebezpieczne dla niego,ponieważ bardzo blisko Papieża jest agent,który ma ogromne możliwosci.Było to w czasie gdy pan pułkownik nie mógł jeszcze do kraju przyjechać.Do audiencjii nie doszło ,a sam pan pułkownik ledwo uszedł z życiem z tej wyprawy.Warto by było,aby jakis odważny dziennikarz śledczy się tą sprawą zainteresował ,z tym że może się to okazac bardzo niebezpieczną misją.
Pozdrawiam
Jerzy
relikwie Dziwisza
12 Lutego, 2011 - 18:44
Zastanawiam się jak duży jest relikwiarz w posiadaniu kar. Dziwisza.?.
Wszyscy pamiętają osobnika z filmu "Krzyżacy" o nazwisku Sandauer, ciągłego
"podróżnika" do ziemi świętej i Rzymu.Film powstał w czasach głębokiego PRL-lu
i pokazanie szafarstwa relikwiami w wykonaniu tegoż pielgrzyma było w stylu tamtego
okresu. Tu mamy dostojnika z najwyższej półki, a zasada podobna...
Pozdrawiam .
komar
Re:„Amulet” dla Kubicy
12 Lutego, 2011 - 19:42
Odniosłam podobne wrażenia jak Kokos.
To co zrobił Dziwisz to świętokradztwo.
A co do Dziwisza to jak już ktoś wyżej wspomniał, w otoczeniu Jana Pawła II działał esbecki kabel. Informacje te podaje także Ścios w dzisiejszym wpisie na blogu
http://bezdekretu.blogspot.com/
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
Re: „Amulet” dla Kubicy
12 Lutego, 2011 - 20:30
Lokaj to lokaj, po śmierci pana rozkradli lichtarze i surduty. Bez obrazy, każdy ma jakieś, swoje najlepsze predyspozycje??? Nie takie awanse??? Pzdr.
Bielsza biel od bieli !
12 Lutego, 2011 - 22:13
A a pomodlę się za was wszystkich czy tego chcecie czy nie !
ws. Dziwisza-Najbardziej zabolał cios od Brutusa
14 Lutego, 2011 - 10:08
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Nie pamiętam, niestety, oryginału ani tłumaczenia adekwatnego fragmentu z dzieła Szekspira. To straszne, że Jan Paweł II miał TAKIEGO ordynansa, czy jakby tam posługi TW nie nazwać.
P.S. Kardynała Wyszyńskiego też inwigilowała posługująca mu siostra. Człowiek jest słaby, ma słabe punkty, czasem nałogi albo złe skłonności i nie zawsze widzi gwiazdziste niebo, a w sobie prawo moralne. Mnie nie potępiać Dziwisza, ale powinniśmy być tego świadomi.
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Otóż to
14 Lutego, 2011 - 13:33
Nie potępiac ale przecież wcale nie zaszkodz wiedzieć.
Pozdrawiam serdecznie
Jerzy