POleje się krew.
Patrzycie w przyszłość i wydaję się Wam
że wciąż są szanse. A to może jak nie te to następne wybory,a to jakiś wybuch narastającego niezadowolenia, który zmiecie ekipę szmaciarzy.
Wszystko to na nic, wszystko już zostało POstanowione i zatwierdzone.
Kiedy nastąpi koniec/?/, kto to wie, zresztą może już nastąpił, tylko tego nie widzimy.
Jeszcze tylko parę deali i tak jak POlitycznie, tak i gosPOdarczo będzie POzamiatane.
Z jednej strony kompletna dezintegracja Polskiego Państwa , której symbolami stały się kolejne „zdane przez państwo egzaminy”.
”Zdane” nie tylko w obliczu bezprecedensowej katastrofy, ale nawet w następstwie kolejnych „straszliwych klęsk” spadających niesPOdziewanie na nasz biedny, opuszczony przez resztki rozumu i logiki kraj.
Klęski POwodzi i suszy na przemian z klęskami niedostatku i urodzaju.
Klęski 20-to centymetrowych opadów śniegu/w dodatku wyobraźcie to sobie , opady śniegu w grudniu!!!/, klęski wzrostu i spadku wartości waluty, klęski,klęski ….. .
Klęską jest nawet próba ułożenia rozkładu jazdy przez ten z pewnością najlepszy w historii/POd względem autoreklamy/, ale z tą samą pewnością nie mający nic wsPOlnego z interesem przeciętnego Polaka, czy też Polski jako suwerennego bytu, nieRząd.
Od dwudziestu lat nie istnieje, bo nigdy nie POwstało, Polskie Sądownictwo.
Polska Armia została skutecznie zlikwidowana. Policja jest w stanie ścigać jedynie wykroczenia drogowe. Prokuratura PO „uniezależnieniu” stała się zależna od obcej agentury.
Nie ma praktycznie polskich banków i towarzystw ubezpieczeniowych. Nie istnieją polskie media.
Resztki wypracowanego przez nas i naszych przodków majątku jest likwidowane, a POzostałości oddawane za darmo kolegom Królika/ a może kolegom kolegów kaczora/.
Co więcej ,nie ma nadziei na przyszłość bo skutecznie, paroma przemyślanymi reformami zlikwidowano polskie szkolnictwo wraz ze szkolnictwem wyższym. Kształcimy i będziemy kształcić funkcjonalnych debili, którzy wprawdzie będą znali hymn unii iewropejskiej, ale nie będą znali daty I-szego rozbioru Polski,bo przecież PO co im to.
Dodajmy do tego fakt że wszystkie najważniejsze stanowiska na wszystkich szczeblach administracji państwowej obsadza organizacja o cechach związku przestępczego, czyli zwyczajna, POsPOlita mafia.
Nie zaPOminajmy o tym że „najważniejszy” człowiek w kraju suwerennie może sobie POdjąć decyzję że wyjeżdża na wczasy z czego zresztą korzysta bez umiaru, ale w tej sytuacji trudno mu się dziwić, też od czasu do czasu chce burak sobie coś zarządzić.
Koncepcje sPOsobów przeprowadzania „wolnych i niezależnych” wyborów zostały przećwiczone kilkukrotnie. Wypróbowano różne warianty sterowania POspólstwem .
Od nagonki medialnej, POprzez zorganizowane akcje fałszowania na POziomie komisji różnych szczebli /z PKW włącznie/ , do kuPOwania głosów. Wszystko przećwiczone, a schematy działania na kolejne wybory gotowe.
Niestety nie istnieje też realna oPOzycja. Realna,czyli taka,która ma instrumenty i możliwości aby władzę zdobyć. Dzisiejsza oPOzycja jest tolerowana tylko i wyłącznie dlatego że nic nie wskazuje na to aby mogła być dla kierownictwa mafii jakimkolwiek realnym zagrożeniem.
Gdy takim zagrożeniem się stanie, szybko przestanie istnieć, scenariusze na ten temat też zostały już sprawdzone.
Tyle w wielkim skrócie o uwarunkowaniach wewnętrznych, zewnętrzna sytuacja geoPOlityczna też niestety nie jest nam/Polakom/ zbyt sprzyjająca.
Ostatni żandarm, przynajmniej w jakimś stopniu- obrońca światowej demokracji -USA, sam się z tej roli wyautował wybierając na przywódcę klauna. Jedyne państwo na świecie,które mogło i było w stanie przeciwstawić się naszym odwiecznym przyjaciołom Niemcom i Rosji, a raczej rządzącymi tymi krajami spadkobiercami Bismarka i POtomkami Stalina nie jest dziś w stanie prowadzić żadnej/POza POlityką ustępstw/sensownej POlityki o znaczeniu globalnym.
I choć wydaję się że romans USA z bananową POlityką radosnej administracji sPOd baraka nie POtrwa zbyt długo to dla nas już jest zbyt POźno.
Niemcy z Rosją piją sobie z dziobków.
NATO w brataniu się z Rosją nie przeszkadzają setki POlitycznych morderstw POpełnionych przez POchodzące z KGB „demokratyczne władze Rosji”. Dla władz skundlonego NATO nie ma znaczenia nawet dokonany w kwietniu zeszłego roku bezPOśredni sowiecki atak z zabiciem generałów natowskich włącznie.
Rosja już wie ze wszystko może i nikt nie kiwnie palcem. Nikt z Paryża czy Brukseli nie odda życia za Rygę, Warszawę czy Kijów.
Ostatnie POsunięcia KGB/mak i sowiecka prokuratura/ , kpina z cywilizowanych zasad prowadzenia śledztwa, unieważnienia zeznań i zastęPOwanie ich wygodniejszymi dla siebie, czy informacje o tym że pewnych dowodów nie ma, choć jeszcze wczoraj były, są niczym innym jak POliczkiem wymierzonym każdemu kto czuje się Polakiem. Są czymś więcej, są rewanżem, POkazaniem nam gestu Kozakiewicza.
KGB nam mówi , wiecie Polaczki swoje i co z tego/?/, i tak nam nic udowodnicie, a nawet jak wykopiecie te swoje trumny i okaże się że nic w nich nie ma to i tak możecie nam naskoczyć. Jesteście znowu nasi i nikt się za wami nie ujmie. A jak będziecie POdskakiwać to Iskandery gotowe.
Wolności nie zdobywa się przy okrągłym stole, wolność kosztuje drogo, my też się o tym przekonamy.
zib1
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6692 odsłony
Komentarze
Re: POleje się krew.
10 Stycznia, 2011 - 18:29
Nareszcie ktos sie odwazyl i napisal jak sie sprawa ma! Ale Polacy nadzieja umiera ostatnia, robcie wszystko nie narazajac ludzkich istnien, gnebic wszystkimi innymi sposobami, na moim blogu podalem jeden z przepisow, to stosowac tez do wszystkich mozliwych instytucji miedzynarodowych, nie opuszcajcie rak, organizujcie sie od dolu, ODWAGI!
Teraz z duzym wysilkiem wysluchalem wypowiedzi chyba najwiekszej zgnilizny moralnej z Kutzem, a duzy to wysilek mego systemu nerwowego. Kanalia pasozytujaca ciagle &
Hopcio-masz rację.
10 Stycznia, 2011 - 18:42
Nie należy się POddawać,należy się przygotowywać,organizować. Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę z sytuacji.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
Zibi1popieram
11 Stycznia, 2011 - 11:24
a dla Autora artykułu.DYCHA !
najpierw rozpoznanie choroby,póżniej leczenie,a po wyzdrowieniu,
musowo szczepienie ,by epidemia nigdy już nie wróciła
świetny artykuł, Raz jeszcze to napiszę :)
i organizujmy się od dołu.takie właśnie pospolite ruszenie :)
gość z drogi
Gość z drogi- Dokładnie,choć nasz wpływ na geopolitykę jest
11 Stycznia, 2011 - 12:38
marginalny.Powinniśmy być jednak świadomi i gotowi.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
Zibi1,RAZ w miesiącu,należałoby przypomniec
23 Stycznia, 2011 - 21:17
Twoj artykuł..........ku pokrzepieniu serc i dusz.......
szczegolnie dzisiaj,gdy rząd zrobił kolejny "paskudny krok"
przekazując poprzez merdia,ze Smolenskie ofiary są więcej" warte niz te z CASY....
szok dla Polakow,szok dla Rodzin
rządz i mieszaj......oto dewiza,tego nierządu
powtorzę więc za Tobą"bądzmy świadomi i gotowi"
gość z drogi
Hej, szable w dłoń, tuki w juki a lupy wziąć w troki
10 Stycznia, 2011 - 19:37
tym zawołaniem - podnieść Polaków ?
W imię czego i dla kogo?
Helweci tarmosili się między sobą w 1847(?) po 100 ofiarach poszli-po rozum do głowy:(
Nasze pały zakute i zaszczute :(
http://www.youtube.com/watch?v=3jP779Gr41Q
Harcerzu-witam
10 Stycznia, 2011 - 20:00
Może tak dla siebie,dla swoich dzieci?
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
zib1,
10 Stycznia, 2011 - 20:03
walisz Acan, jak ten tam co mur łbem przebijał :)
http://www.youtube.com/watch?v=WqhzPhtwKqY&feature=autoplay&list=QL&index=5&playnext=2
Książe Bogusław dopnie celu -
Och ,łeb mam twardy,choć PO przejściach.
10 Stycznia, 2011 - 20:11
I nie książe,a omc hrabia i nie Bogusław a co najwyżej WRONisław, a finalnie to jego dopną.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
Re: Och ,łeb mam twardy,choć PO przejściach.
10 Stycznia, 2011 - 20:16
Helweci tarmosili się między sobą w 1847(?) po 100 ofiarach poszli-po rozum do głowy:(
Czym się szczycić?
Naparzanką w każdym pokoleniu?
Puszczanie krwi - nasza polska specjalność .
i jeszcze kilka przysłowiowych banałów- ...
- i tym sposobem uwalniamy Matkę Ojczyznę Naszą od wielkości.
Oj. Nie mam zamiaru -
10 Stycznia, 2011 - 20:25
Oj.
Nie mam zamiaru - dyskutować z nawiedzonym
Słusznie idź za doniem.
10 Stycznia, 2011 - 20:31
Do szafy.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
o wielki uczeń - Niestety
10 Stycznia, 2011 - 20:44
o wielki uczeń -
Niestety , nie potrafisz dyskutować.
Biegły jesteś w podbijaniu piłeczki .
Co w temacie?
nic - bo masz klapki
to niestety nie tylko Twój problem.
a sprawy maja się tak - bez moralnych podstaw wszelki zryw czy inny krwawy manewr - jest rozbijactwem .
Uczmy się od innych -
Zdobyć to nic !
Utrzymać - jest sztuką.
Nie nie POtrafię dyskutować.
10 Stycznia, 2011 - 20:51
Zwłaszcza z kimś kto tę dyskusję a priori wyklucza.
Choć zainteresowało mnie Twoje stwierdzenie że walka o wolność nie ma podstaw/a może POdstaw/ moralnych,ciekawa opinia,rzekłbym w dzisiejszych czasach jednak niezbyt oryginalna.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
Dudni grad - jak strusie jaja
10 Stycznia, 2011 - 21:02
http://www.youtube.com/watch?v=p3jgIyqXT80&feature=autoplay&list=QL&index=6&playnext=13
Właśnie!
10 Stycznia, 2011 - 21:13
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
W tym przypadku zgadzam się z Harcerzem ..
10 Stycznia, 2011 - 21:00
[quote=Harcerz]
a sprawy maja się tak - bez moralnych podstaw wszelki zryw czy inny krwawy manewr - jest rozbijactwem .
Uczmy się od innych -
Zdobyć to nic !
Utrzymać - jest sztuką.[/quote]
Prawdę mówiąc nie sądziłem że będę w najbliższym czasie wspierał Harcerza ..
Ci co mnie znają wiedzą że stanowimy dwie różne "strony" tego samego palta. W tym przypadku to co napisał w swym komentarzu jest sprawą tak oczywistą że aż trudno z nią polemizować , chyba że ma się na myśli inny niż narodowy interes.
Ktoś kiedyś dawno temu stwierdził iż wojna to rozrywka głupców. Myślę że nie potrzeba żadnych dowodów na potwierdzenie tej oczywistości.
Prawdziwa siła tkwi w intelekcie i wynikającej z tego faktu konsekwentnej dyplomacji ..
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Re: andruch-ja też się zgadzam z tym stwierdzeniem.
10 Stycznia, 2011 - 21:17
I dla mnie jest to oczywiste, natomiast w kwestii dotyczącej niezdrowego "podniecania" nie tylko siebie ale i innych
wyraziłem się gdzieś niżej ..
Dla mnie ważniejszą sporawą pomimo wszystko jest spadek notować POrąbańców aż o 21 % ..w bodajże 10 dni ..
Mam nadzieję że Ci co piszą przyszła strategię mają to również na uwadze ..
Siła leży w mocy intelektu ..
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Jak każda matka zib1,
10 Stycznia, 2011 - 21:41
Styczność widzę na krętej ścieżce :)
Problem Polaków - nie działają wokół linii wyznaczonej .
Zawsze znajdzie się samotny wój (od wojów - )
jakaś linia,ominęło mnie
10 Stycznia, 2011 - 22:04
Normalnie -
przed wyborem "ekipy" dogadują się - kędy iść.
Jeśli kto w marszu marudzi - zdrada.
Jeśli kto w marszu zawraca - zdrada.
itd.
Nikt Cię nie broni Polsko.
http://www.youtube.com/watch?v=SBzGJW9k2ho&feature=autoplay&list=MLAYMcY2vx8GRumo-cdB5mP8UNS468OYgG&index=2&playnext=2
biorę to co jest najlepsze
http://www.youtube.com/watch?v=SBzGJW9k2ho&feature=autoplay&list=MLAYMcY2vx8GRumo-cdB5mP8UNS468OYgG&index=2&playnext=2
Na dziś jest jedna "ekipa"
10 Stycznia, 2011 - 22:29
I co w tym złego - uczyć się od nich.
Ino że - pryncypia
http://www.youtube.com/watch?v=Z00M9SyhRVk&feature=autoplay&list=MLAYMcY2vx8GRumo-cdB5mP8UNS468OYgG&index=10&playnext=1
re: Cóż andruch,nadzieja.
10 Stycznia, 2011 - 21:49
[quote=zib1]
alternatywę,dziś gdy znowu jesteśmy w radzieckiej/czy też jak wolisz/rosyjskiej sferze wplywów. Zamykanie na to oczu nic nie zmieni,chociaż może bedziesz czul się lapiej.Twój wybór.
A tak moim zdaniem "ci ktorzy piszą jakąś strategię" się jeszcze nie narodzili, bo gdyby się narodzili to już byłby wydany rozkaz zabicia wszystkich niemowląt.
Pozdrowienia
zib1[/quote]
Mam taką nadzieję że się dobrze zrozumieliśmy , nie moją intencją było "wbijanie" komuś swojej racji , mam natomiast jakieś wewnętrzne przekonanie że "ucieczka' przed siepaczami jeśli takowa się dokonała bądź jest w trakcie realizacji ma bądź będzie miała swoje pozytywne zakończenie..
Wbrew pozorom nie promuję techniki "strusia"..
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Andruch,też staram się wierzyc w pozytywne zakończenia.
10 Stycznia, 2011 - 22:18
Choć nawet w amerykanskich filmach coraz rzadziej triumfuje prawo i sprawiedliwość.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
re: zib1
10 Stycznia, 2011 - 22:52
[quote=zib1]Choć nawet w amerykanskich filmach coraz rzadziej triumfuje prawo i sprawiedliwość.
Pozdrowienia
zib1[/quote]
Myślę też że nikomu z nas obu nie chodzi o to by "moje było na wierzchu" ..
Dla mnie bardziej zrozumiałym stanem jest owa bajecznie zaczarowana skala utrzymującego się niemalże na stałym - wysokim poziomie , poparcie ekipie Tuska . Dlaczego ..
Nie tak dawno niejaki red.Karnowski w dodarku ( +/- ) w "rzepie" mocno się biedak naprodukował by nam "dowieść" o wielkiej sile sprawczej doradcy premiera Tuska niejakim Igorze Ostachowiczu . Można by pomyśleć że owa persona ma moce iście z piekła rodem . Czy to ma swoje uzasadnienie w rzeczywistości ? Stosując konformizm sytuacyjny sam autor dołącza do listy tych wszystkich , którzy miast wypełniać powierzone im społeczne role takie jak dociekanie prawdy , odkrywanie źródeł i przyczyn owego zła w którym pogrążył się nasz kraj..Takimi wpisami uwiarygadnia się owych złoczyńców i hochsztaplerów politycznych ..
Jak długo utrzymałby tak wysokie poparcie obecny rząd bez wsparcia z "czerskiej " czy od Solorza czy Waltera.
W końcu jeśli by gen. Dukaczewski postanowił o "zmianie" ekipy ..
Czy wówczas mając dodatkowo owego "czarodzieja" nawet pod ręką Tusk miałby takie słupki poparcia ..?
Te dywagacje ot tak na marginesie głównego tematu ..
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Re: POleje się krew.
10 Stycznia, 2011 - 19:55
W rzeczy samej!
Nie jestem pewien czy podążam we właściwym kierunku , więc na wszelki wypadek nie zbaczam z kursu.
Bo tanie państwo jest
10 Stycznia, 2011 - 20:01
w kajdanach, lochach lub jakimś bezimiennym dole z przestrzeloną potylicą.
Pozdrawiam.
Obibok na własny koszt
======================================================
Nunquam sapiens irascitur.
Obibok na własny koszt
Uprzejmie dziękuję mojemu osobistemu fanowi.
10 Stycznia, 2011 - 20:14
Twoje zafascynowanie moimi tekstami, oraz regularność z jaką stawiasz POd każdym jedynki,jest dla mnie dowodem słuszności moich tekstów.
Specjalne Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
Straszne
10 Stycznia, 2011 - 20:17
.....i przerażliwie prawdziwe
Athina
Athina-tak.
10 Stycznia, 2011 - 20:24
Im wcześniej będziemy sobie z tego zdawać sprawe tym większe nasze szanse.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
Nie można udawać że dziura w budżecie
10 Stycznia, 2011 - 22:42
sztyl od kilofa
http://www.youtube.com/watch?v=1LUoOKeeGxM&feature=autoplay&list=MLAYMcY2vx8GRumo-cdB5mP8UNS468OYgG&index=13&playnext=4
Zibi, masz rację.
10 Stycznia, 2011 - 23:13
Dobra i prawdziwa ocena sytuacji to podstawa, ale i pierwszy krok do podjęcia właściwych działań. A Ty tę ocenę odważnie przedstawiłeś i nie Twoją winą jest, że sytuacja wygląda przygnębiająco. Myślę, że masz tesz pomysły, co dalej. Pozdrawiam. :)
Niueste
Ojej!!!
10 Stycznia, 2011 - 23:16
Przepraszam za błąd, winno być "też". Nie wiem jak mi się to mogło napisać. :))
Niueste
Autor i Harcerz
10 Stycznia, 2011 - 23:38
Pozdrawiam
jwp
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
Kiła - Jest czas walki i
10 Stycznia, 2011 - 23:45
Kiła -
Jest czas walki i czas budowania .
To co się proponuje - walka krew i łzy .
I w lektykach uniesieni - ciągną masy
http://www.youtube.com/watch?v=IwFRF1TMLDs
Jak każdy masz prawo siedzieć w domu, zib1,
12 Stycznia, 2011 - 19:28
Nie.
Mam prawo jak każdy do mądrego przywództwa.
Zbieranina ,kupy, poruchawki, rabacje - nie są moim i wielu innych oczekiwanym scenariuszem.
Dal jasności - mądre przywództwo .
To coś na kształt programu PiS-
-Ino ludzie kurwy
jwp- za wolność ZAWSZE trzeba zapłacić krwią.
11 Stycznia, 2011 - 09:53
Bez daniny krwi można tylko zmienić ciemiężyciela.Nie jestem wybitnym historykiem,ale nie pamiętam przypadku odzyskania wolności bez walki,nie biorę POd uwagę ostatniego zbyt krótkiego do oceny okresu.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
Niueste- POmysly są i zawsze jest nadzieja.
11 Stycznia, 2011 - 09:49
Próby umiędzynarodowienia naszych z Rosją "problemów" są Podejmowane,niestety z marnym skutkiem.Budowa środkowoeuropejskiego obozu państw zagrożonych sowieckimi mocarstwowymi planami była Podejmowana jeszcze rok,dwa lata temu,było to chyba najlepdze rozwiązanie.Rosja dziś nie POrwałaby się na koalicję Polski,Gruzxji,Ukrainy,Państw Bałtyckich,a można było POjśc dalej w kierunku Turcji.Cóż skoro z udziałem stuszczonych i im POdobnych w innych krajach zostaliśmy skutecznie POdzieleni.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
@ zib 1
11 Stycznia, 2011 - 12:03
............ zib 1, czy możesz być precyzyjny ??? naprawdę nie wierzę że nawolujesz do Wojny !!! nie stać cię aby to jasno -sprecyzować ! jeśli już będzie "wojenka" ,to z palantami z naszego tzw. rządu : Tuskami , Komorowskimi, Grasiami, i Dukaczewskimi, Nałęczami, Środami i resztą tego GÓWNA ! Jarosław Kaczyński , dziękował , za moralne wsparcie , zwykłym, przeciętnym Rosjanom, a nie Putinowi i tej Swołoczy z KGB i GRU !! TO ŻE MUSIMY BYĆ CZUJNI, to **zib 1** , ma rację !!! Pozdrawiam Was, Litwinów, Białorusinów i wielu innych - normalnych Ludzi . Marek
maruś-do niczego nie nawoluję.
11 Stycznia, 2011 - 12:58
Przedstawiam tylko w ogromnym skrócie naszą sytuację.Scenariuszy jest kilka,ale w obecnej sytuacji geoPOlitycznej/która oczywiście w dalszej perspektywie może się zmienić/ jesteśmy w Kgbowskiej strefie wpływów,znowu.To będzie POstęPOwać i w efekcie możemy stracić nawet tę POzorną niePOdległość,a więc niektórzy z nas POdejmą walkę.Stąd krew.
Co do "naszej" wewnętrznej wojny to została ona wyPOwiedziana kilka miesięcy temu.
Jeśli zaś chodzi o to co stanie się z Polska to są różne scenriusze.Jakie,będą o tym pisał.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
w historii Polski krwią płaci się najczęściej za głupotę
11 Stycznia, 2011 - 13:51
nieswoja i to aż za często. Na szczęście paradygmat romantyzmu patriotycznego ustąpił pragmatyzmowi i nic nie wskazuje na rychłą zmianę
Jakie to szczęście, ze pomysły krwi i męczeństwa kończą się na niszowych forach a nie zrywach samobójczych. Boże błogosław internet
O jakim zrywie piszesz taras?
11 Stycznia, 2011 - 15:14
Jeśli coś ci się zrywa to co najwyżej wieczorami "film", sądząc z lektury twoich komentarzy. Dajesz w żyłę, przypalasz czy PO prostu łykasz?
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
prawda kosztuje
11 Stycznia, 2011 - 17:51
wolałabym części tych komentarzy nie czytać, szkoda czasu. Zib1, podnosisz ważny problem. Wszystko się sypie i nie widać sensowanej perspektywy. Mimo wszystko warto trzymać się wpojonych w domu wartości. Mój ojciec po wojnie szybko tracił stanowiska, z tego powodu, że nie chciał zapisać się do żadnej partii. Mało kto wie, że zaraz po wojnie wykształceni ludzie mogli zajmować wysokie stanowiska, chociaż trwało to bardzo krótko. Ojciec nie uległ najpierw namowom, potem szantażom. W domu było ciężko ale dał radę, wykształcił swoje dzieci. Nie zawsze trzeba wszystko mieć z najwyższej półki. (Dzięki takiemu wychowaniu teraz mam duży dystans do szaleństwa zakupowego w galeriach.) W dyskusji szacunek do drugiej osoby i jego poglądów to podstwawa. Trzeba jednak mieć własne poglądy, żeby coś interesującego powiedzieć. Ważne też jest w rozmowie dochodzenie do wniosków końcowych, inaczej cała dyskusja jest jałowa.
- terka