Spowiedź
Szanowni Blogerzy i Czytelnicy Niepoprawnych.pl, dziś debiutuję w roli publikującego i chciałbym Wam wszystkim podziękować za okres ostatnich 8 lat. Od roku 2007 dzięki Niepoprawnym i Niezależnej (także dziennikarzom z Gazety Polskiej, tvRepublika...) mogłem krzepić się nadzieją, że nie wszystko stracone, że odmóżdżanie kiedyś się skończy, że zorganizowana podłość przekroczy kiedyś miarę i znajdzie się na śmietniku, tam gdzie jej miejsce. Tak się dzieje:) Macie w tym swój udział - Wy niezłomni Blogerzy. Mamy w tym swój udział my - wierni czytelnicy, strażnicy zdrowego rozsądku i nonkonformizmu. Przetrwaliśmy i dziś zmieniamy Polskę. Wiem to trudne zadanie, bo Polska jest zdewastowana ekonomicznie, kulturowo i etycznie. Przecież całkiem niedawno niemożliwym wydawało się to co już dziś się dzieje, dlatego chciałbym się podzielić moją poetycką refleksją, wierszem, który napisałem 26 maja, po zwycięstwie dr Andrzeja Dudy na Urząd Prezydenta RP. Pozdrawiam:)
Spowiedź
Iż twą Opatrzność przepomniałem
i że w zwycięstwo nie wierzyłem
i tylko się o Polskę bałem,
przebacz mi Boże, bo zwątpiłem.
Że przepomniałem mych rodaków,
nie tych co chamstwem rośli w siłę,
a cichych, wiernych patriotów,
przebacz mi Boże, bo zwątpiłem.
Miałem Ci za złe mgłę smoleńską,
bo mi się zdało, że się skryłeś,
żeś się przyoblekł w obojętność,
wybacz mi Boże, bo zwątpiłem.
Myślałem, żem jest sam na szańcu
zło tylko widząc, które gnije,
zapominając o różańcu,
odpuść mi Boże, bo zwątpiłem.
"Bo Naród nasz jak lawa"
i trzeba zstąpić nam do głębi
wierząc, jak wierzył wieszcz nasz Adam:
Polska się nigdy nie wyziębi!
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 7000 odsłon
Komentarze
Witaj EnterCarp wśród naszej Niepoprawnej społeczności :-)
6 Listopada, 2015 - 09:13
Chciałem nieśmiało zauważyć, że wygrane wybory prezydenckie przez dra Andrzeja Dudę oraz wygrane przez PiS i Zjednoczoną Prawicę wybory parlamentarne - nie zwalniają nas z obowiązku aktywności na naszym Niepoprawnym serwisie. Bądźmy świadomi, że platformersko-peselowa swołocz po przegranych wyborach tak łatwo "nie odpuści". Będą atakować PiS nawet za to, że... słońce wschodzi na wschodzie, a lód jest za zimny. I właśnie my Niepoprawni jesteśmy między innymi po to, by kontrować ich zapędy, dementować i ośmieszać "ichniejsze" ataki na Prezydenta RP, na większość parlamentarną i ekipę rządzącą.
Ale jesteśmy także po to, by uważnie patrzeć na ręce rządzącym i w razie zauważenia ich działań niezgodnych z programem przez nas wyborców zaakceptowanym - ostro protestować.
Natomiast Twój zaprezentowany tu wiersz jest świetny i zmusza do refleksji. Proszę o następne.
Gratulując udanego debiutu, serdecznie Cię pozdrawiam,
P.S.
Jak widać, grono poetów w naszym nieformalnym Niepoprawnym Klubie Poetów (NKP) się powiększa :-)
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
@Bon Ton
6 Listopada, 2015 - 11:19
Napisałeś między innymi, cytuję:
"Jak już będziemy wzmocnieni militarnie (planowane jest to w ciągu najbliższych kilku lat) to Polacy jako mięso armatnie, mają ruszyć na wojnę z Rosją i zdobyć ją dla Amerykanów".
Takie idiotyzmy pisz na katkach przypinanych magnesem do drzwi swojej lodówki, nie zaś tutaj na blogu EnterCarp. Twoja głupota i fantazja przekroczyła wszelkie współczesne normy.
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
poprawni-niepoprawni
6 Listopada, 2015 - 11:47
Jak to teraz jest?
"Niepoprawny" jest ten, kto schlebia Pis-wi, a "poprawny" - to kto?
cytuję zdanie Satyra:
"Ale jesteśmy także po to, by uważnie patrzeć na ręce rządzącym i w razie zauważenia ich działań niezgodnych z programem przez nas wyborców zaakceptowanym - ostro protestować."
Ależ, Satyrze, czy nie zauwazyłeś, ze za jakiekolwiek słówko krytyki PiS-u lecą pały jak z możdzierza? Może mógłbyś wyjaśnić mi, na czym polega "niepoprawność niepoprawnych" po 25-tym pazdziernika?
Nie zauważyłeś ani jednego odstępstwa od wyborczych obietnic prezydenta Dudy?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Bon Ton - możesz wskazać, jakie posty zostały usunięte?
6 Listopada, 2015 - 18:25
Przytocz jakiś przykład, a przyprawiać ludziom gęby agentów to stara metoda... agentów !
:-x
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Markowa! - w przedmiotowej sprawie opublikuję artykuł,...
6 Listopada, 2015 - 12:13
... w ciągu najbliższych dwóch dni. Treść jego wyjaśni Twoje wątpliwości oraz wielu innym Użytkownikom NP. Proszę zatem, byś się uzbroiła w cierpliwość.
Pozdrawiam,
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Oczywiście markowa, że będziemy patrzeć na ręce, ale czy
6 Listopada, 2015 - 13:39
aby nie jest jeszcze zbyt wcześnie na rozliczanie?
Może dajmy im przynajmniej stworzyć rząd i rozpocząć dzaiałania. Poprzednio zajmowało to ok., czy ponad miesiąc, na razie upływa dopiero 11 dzień od wyborów, a tu nagonka, krytyka i negatywne oceny - mam na myśli nie tylko Twoje słowa.
Zatem jest chyba zbyt wcześnie żeby negatywnie komentować, a zwłaszcza oceniać. O ile sobie przypominam, to pierwsza ocena nowego rzadu, parlamentu itd. pojawia się dopiero po 100 dniach urzędowania. Dajmy im więc 100 spokojnych dni na pracę i dokonanie pierwszych zmian, a mam nadzieję nie rozczarują nas pierwsze rezultaty.
Pozdrawiam Grasja
Grasja
Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć - tracą życie.
@Grasja - kto rozlicza? ja pytam o znaczenie słowa "niepoprawni"
6 Listopada, 2015 - 16:57
Chodzi mi, Grasjo, o to, czy po 25-tym pażdziernika niepoprawni się przeorientowali, czy transformowali?
Poza tym cały okres kampanii wyborczej, czyli już blisko rok - to był czas na przygotowanie gabinetu cieni, przeprowadzenie koniecznych działań, strategii - czyli gry-planu. W tym przygotowanie wielu aktów oskarżenia. Teraz pora na cel-pal! A nie bezradne przyglądanie się, jak bul okrada pałac prezydencki. Jak wynosi m.in. wielką niszczarkę, a teraz, jak słyszę pełną parą odbywa się niszczenie dokumentów, w tym smoleńskich. Do licha, to nieprawdopodobne! No,ale skoro rada prezydencka to zbieranina wszelakiej politycznej maści - czego się spodziewać. Czas na działanie, a nie tasowanie kart.
Rozliczanie? nawet nie ma czego rozliczać. "Lalkę" czytałam już dawno i nie tego się spodziewam po Prezydencie RP.
Jak słyszę "patrzeć władzy na r ece" robi mi się niedobrze. Dopiero co patrzylismy na ręce komisjom smoleńskim, a czy teraz dostępność do szanownych "rąk" się zmieniła"; czy władza - już nowa pokazuje swoje działania? Może coś przeoczyłam? Ciekawa jestem na przykład kulisów działalnosci Jarosława Gowina. Skąd u licha ten człowiek w PiS? Kłamca smoleński na równi z Kopaczową?!
"100 dni spokoju" też już przerabialiśmy. Zresztą, czy gawędzenie na NP w jakimś stopniu zakłóca spokój zwycięskiej partii?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Jeśli ośmielę się
6 Listopada, 2015 - 17:15
podkreślić bezzasadną napastliwość Markowej i Bon-Tona w stosunku do Prezydenta Dudy - to już wiem, czego się mogę spodziewać.
Ludzie - poczekajcie do czasu, gdy - zgodnie z Konstytucją (jaką dotychczas mamy!) - ukonstytuuje się nowy Sejm i Senat.
I zacznie działać
Spróbujcie też dostrzec pozytywy obecnej aktywności Prezydenta.
Ten wasz, zwany przez was eufemistycznie, "życzliwy krytycyzm", czy "patrzenie na ręce" w normalnych warunkach jest judzeniem, "ryciem", "podgryzaniem", "podszczuwaniem".
Że też podobnej "aktywności" nie widziałam poprzednio - za czasów "maestro" Tusk-oliniego i Fadromy - Kopacz-ki.
Wówczas popularna bywała "tematyka neutralna".
Co do "schlebiania PiS-owi" - prosiłabym o jakieś nie budzące wątpliwości przykłady. Za czasów - szczęśliwie minionej -dominacji Platfonsów - Kopaczka dostała, podobnie jak Tusk - znacznie więcej niż 100 dni spokoju... To może teraz podobnie...
Na blogu nie ma "ślepych zwolenników" PiS-u, za to są ci od "kłucia szpilkami" Prezydenta i PiS-iorów... Ja akurat nie "pałuję", a gdy już to robię - wtedy uzasadniam.
Nie mniej - "pałkarzom" na tym blogu wcale się nie zdziwię.
Autorowi - przyznaję w całości rację!
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Punkty odniesienia
6 Listopada, 2015 - 17:44
Moja perspektywa, to Wielka Wolna Polska.
Nie kopacze, tuski czy komoruski.
Wiem, że wystarczy odpowiednio się porównać, by dobrze wypaść. Ale czy o to chodzi?
Przykładanie prezydenta Dudy do komorowskiego - wręcz uwłacza temu pierwszemu.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Ale przykładanie Dudy do Brauna uwłacza temu drugiemu...
6 Listopada, 2015 - 18:16
Ech, muszę zajrzeć do barku... Łe, mam tylko lekkie białe wino, a tu bez czeguś mocniejszego nie razbieriosz...
;P;P;P
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Contesso, skoro już tak6 Listopada, 2015 - 19:12
To nie wiem, co tu Braun ma do rzeczy.
Może wyjaśnisz?
Od sierpnia - każdego 10-go czekam, czy prezydent Duda wyjdzie do ludzi wieczorem. Do tej pory nadaremnie.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa - re:"co tu Braun ma do rzeczy."
7 Listopada, 2015 - 00:05
A pomyśl... Baza - nagła volta "Przykładanie prezydenta Dudy do komorowskiego - wręcz uwłacza temu pierwszemu."
Myślę, że odpowiedź na swe "każdego 10-go czekam, czy prezydent Duda wyjdzie do ludzi wieczorem." odnajdziesz niebawem gdy również nowy premier RP w miesięcznice smoleńskie pozostanie w swym gabinecie.
Wiesz Markowa - ja głowę sobie dam uciąć, że prezydent Duda bardzo chciałby być w miesięcznicowy wieczór z Polakami, na Krakowskim, w Archikatedrze, ale z pewnych względów - m.in.z podobnych do tych, że w Marszu Niepodległości nie weźmie udziału - powstrzymuje się. Uważam, że te względy należy uszanować - to jeszcze nie czas. Oczywiście to nie przeszkadza by uczestnicy marszu pamięci 10.11.2015 czy w następną miesięcznicę smoleńską nie zaafiszowali swej sympatii do głowy państwa, zbierając się po mszy pod Pałacem Prezydenckim. Nie zła wola prezydenta Dudy lub brak woli (o takie trudno posądzać go znając jego relacje ze śp.Prezydentem Lechem Kaczyńskim) decyduje, że wciąż go tam nie ma.
A może prezydent Duda właśnie czeka na wyraźny, czytelny sygnał tych wszystkich, którzy z Archikatedry wędrują ze światłem pamięci pod Pałac, że miesięcznica smoleńska z prezydentem RP, spóźnionym niejako o 5 lat ale wciąż spadkobiercą - i z własnej woli podejmującego kontynuację polityki - tego Prezydenta, któremu oni, obecni co miesiąc w Archikatedrze, pod Pałacem składają swe wyrazy uznania, szacunku, pamięci, a wielu z daleka od Pałacu uczestniczy w miesięcznicy na sposób symboliczny bo tylko taki jest im dostępny ale uczestniczy...
Markowa, wczuj się trochę w "klimaty", nie przepuszczaj wszystkiego przez pryzmat "a bo ja tak chcę", "bo mi się chce". Już Ci pisałam w poprzednim komentarzu - Ty chcesz (i żądasz) by Duda machał czarodziejską pałeczką choć sama dobrze wiesz, że takie czarodziejskie pałeczki są tylko w bajkach. Chcesz bajki to pozostań "Alicją w krainie Brauna", ale jeśli Ty domagasz się jednocześnie "Wielkiej Wolnej Polski" to po prostu, po ludzku... Czy Twój pupil G.Braun ma czarodziejską różdżkę? Ani G.Braun, ani A.Duda - ani nikt! - żadnych nadprzyrodzonych mocy nie ma, żadnych czarodziejskich różdżek. W sytuacji "G.Braun prezydentem" założę się, że znalazłabyś w sobie i cierpliwość, i wyrozumiałość w zwłoce z realizacją obietnic i założeń prezydentury, jak również znajomość mechanizmów polityki, dyplomacji, uprawnień itd. na szczeblu "urząd prezydenta RP w świetle konstytucji RP". No, ale nie ma bajkowego czarodzieja Brauna, jest tylko jakiś Duda, który gdyby nie został wylansowany przez kogoś tam, pozostałyby tylko "dudy na pudy"...
Markowa - nie gniewaj się ale niestety Ty zrobiłaś na NP.PL z G.Brauna pajaca i to polaryzuje - i na Ciebie (m.in. pałeczki na które się skarżysz), i niestety na Bogu ducha winnego G.Brauna! Twoi klakierzy, nowi i starzy - są "Braunowcami" na tyle, na ile Ty im otworzysz okazję... wysrania się na NP.PL.
Ja osobiście (+) w dalszym ciągu mam do G.Brauna tyle samo respektu i szacunku ile miałam do niego przed jego kandydaturą na prezydenta RP i podczas kampanii prezydenckiej. Z tendencją na wzrost. To jest człowiek bardzo wartościowy i zbyt wartościowy by ktokolwiek robił sobie z niego papier toaletowy i instrument walki "o wyższość BN nad Wielkanocą" lub vice versa, robił towar jak na warzywniaku, co od pewnego czasu dokonuje się na NP.PL. Grzegorz Braun nie zasługuje na to by jego osoba była wykorzystywana jak szmata, mop albo kij bejsbolowy bo akurat X czy Y mają na Nieporawni.pl z Z czy X1 jakieś swoje personalne portalowe porachunki. Ja mogę pojechać wprost nickami, absolutnie nic mi nie stoi na przeszkodzie bo jako zwykły szeregowy bloger nie muszę bawić się w "dyplomacje, polityki Portalu" itd. ale szanuję Ciebie i Twą inteligencję, Markowa, i wierzę, że zrobisz co trzeba by różne hienki - po Twoim grzbiecie i za parawanikiem marki "Markowa i G.Braun"....
Wciąż wierzę i chciałabym tę wiarę zachować.
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
mam CUŚ
7 Listopada, 2015 - 09:31
Spróbuj TEGO:
Contesso.
Mam na stole. Urodzinową. Już niedługo rok minie jak beczułka stoi. I wciąż jeszcze połowa tego miodu - 50% "LIETUVISKAS MIDUS". (te 50% to zawartość alkoholu)
Gdybyś Była bliżej, pewnie już by jej nie było.....Jeno nasze wpisy "rozbierane" mocniejszym czymś. Niepoprawne.....
i Za Zdrowie Poety !
Który do nas dołączył.
i Niech Żyje Polska !
Pis czy PO, Duda czy Komorowski.......
6 Listopada, 2015 - 22:56
...to jest bez znaczenia. Niepoprawny jest ten kto płynie z prądem goownodowodzących tego portalu. Jest parę osób które nadają ton i kierunek dyskusji i wzajemnie sobie schlebiają. Jeżeli ośmielisz się mieć inne zdanie jesteś zakałą, będziesz reguralnie pałowany...aż do zniknięcia tekstu. Cieszyć się należy , jeżeli tylko na tym się kończy. Gorzej , gdy cię wyzwą od debilek itp. Te osoby przez swoje uprawnienia (kolor ramki) potrafią skierować dyskusję na całkiem inny temat lub , nie mając żadnych argumentów, agresywnie atakować. Tak się zachowują megalomani i psychopaci, których tu nie brakuje. Ich dodatkowa funkcja sprowadza się ponadto do skłócania blogerów i wszczynania kolejnych, coraz częstszych awantur, pyskówek. A to Polska właśnie. Pozdrawiam
P.s.....Od czasu, jak rozpowszechnił się internet, świat zalała niezmierzona powódź tekstów całkowicie bezwartościowych, których – co gorsza – często nie sposób odróżnić od tych, które posiadają jakąś wartość. ........- Bo właśnie z grzechów, a zwłaszcza z grzechu pychy, wynika dzisiejszy zalew bezwartościowych tekstów: zarówno u tych, którzy czytają, choć najczęściej nie jest to im do niczego potrzebne, jak i u tych, którzy piszą, choć najczęściej nie mają nic ważnego do przekazania. -See more at: http://www.bibula.com/?p=83104#sthash.JYKrgQy6.dpuf
Verita
Ty jesteś tego, o czym napisałaś - ewidentnym przykładem!
6 Listopada, 2015 - 23:39
Nie antydatuj swojego komentarza!!!
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
A ty tego....
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
7 Listopada, 2015 - 00:03
Verita
@Verita
7 Listopada, 2015 - 21:28
"Jeżeli ośmielisz się mieć inne zdanie jesteś zakałą, będziesz reguralnie pałowany...aż do zniknięcia tekstu."
Verito - az tak zle ?
Raczej z natury jestes Niepoprawna pesymistka
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
JzL7 Listopada, 2015 - 22:00
Gorzej niż źle. Nie jestem ani pesy- ani opty- ...jestem realistka. Gorzej już być nie może.
Verita
@Verita
7 Listopada, 2015 - 22:04
wiecej wiary, wiecej
Markowa - jakąś nową magdalenkę kroisz?
6 Listopada, 2015 - 21:03
W Rzeczpospolitej bajzel po 8 latach nierządu, którego nawet za 18 lat nie da się posprzątać, a Ty chcesz żeby prezydent Duda, który urzęduje tylko 3 miesiące był jak ta wróżka z "Kopciuszka" - cyk pałeczką i zrobione? Tak by się może dało gdyby na bezkresach kuli ziemskiej była tylko jedna Polska i nic poza nią. Tu wokół Polski i w samej Polsce niestety same rekiny i to nie takie, które sobie tylko pływają i mogą żreć raz na pół roku albo rzadziej...
Prezydent Duda nawet gdyby nadał tok urzędowy swym obietnicom - to raz, że wciąż jeszcze byłby torpedowany przez wciąż aktualną większość sejmową platfonsiery, a dwa - Sejm tej kadencji kilka dni temu już zakończył urzędowanie formalnie, a nieformalnie gdy szedł na wakacje latem bo po wakacjach zamienił się w sztab wyborczy PO, a w odniesieniu do projektów PiS nie urzędował od 8 lat wyrzucając wszystko co PiS-owskie do zamrażarki albo prosto niszczarki.
No, Markowa - o trochę powagi proszę i tylko o merytoryczą, obiektywną krytykę zamiast krytykanctwa i bajeczek o Księciu, który obiecał księżniczce, że jak tylko ją dorwie to wypiórcy ale obiecanki-cacanki i księżniczkę puścił w trąbę, a swe "akcje puścił z wolnej ręki".... Ja wiem, że G.Braun po 3 miesiącach prezydencji, co ja mówię - po miesiącu, już by 120% swych obietnic wdrożył w życie - pogłębiłby rurę na wejściu do gazoportu, Polska nie statki od Chin, a do Chin, a ZUS już by szczypał zieloną trawkę itd., itp....
Moim zdaniem opinia, że "za jakiekolwiek słówko krytyki PiS-u lecą pały jak z możdzierza" to jest teatralne (tendencyjne?) przyjmowanie pozy męczennika "za prawdę" z jednej strony, z drugiej manipulacja czytającymi/komentującymi, że jak tylko pisną na NP.PL coś niepochlebnego na PiS to zaraz - i na 100% - zostaną ukamienowani przez miejscową "PiS-owską diasporę"...
Na portalu takim jak NP.PL czyli politycznym, patriotycznym, w sporym stopniu opiniotwórczym nie ma miejsca na pochlebstwa, a jeśli wyrazy zadowolenia czy radości z wygranej A.Dudy w maju i PiS-u w październiku ktoś przyjmuje jako "pochlebstwo", jako "pean na cześć PiS" itd., to niestety dokonuje nadużycia. I nieważnym, nieistotnym jest czy dlatego, że np.albo nie zna znaczenia słowa "pochlebstwo"/nie chce go znać czy kieruje się własnymi bardzo subiektywnymi pobudkami, uważając np.własną dezaprobatę i sceptycyzm względem np.A.Dudy za alfę i omegę, którym wszyscy powinni się podporządkować i przede wszystkim uznać za jedyną i niepodważalną prawdę i rację.
...By pozwolić sobie napisać powyższe, promesę mi dało kilka obserwowanych dyskusji tu na łamach NP.PL, w których "kompetencje" z tytułu - że tak powiem - "ogólnej inteligencji" strony krytykującej, zderzyły się z hukiem z kompetencjami stricte zawodowymi - z tytułu wykształcenia specjalistycznego i długiej praktyki zawodowej - oponenta. TIR z zawartością "mydła i powidła" zderzył się z porsche - tak określę casus choć w tym konkretnym przypadku najlepszym porównaniem i proporcją byłby zdezelowany traktor z naczepą, pełną expertów Tusków, Kopaczek, Lasków, Arłukowiczów, Bonich, Kidaw itd., chcący koniecznie zrobić żyletkę z czołgu. Niechby nawet skreślonego ze stanu PSZ i czekającego w składnicy złomu już tylko na przemiał.
Pozdrawiam.
PS. Tak zupełnie na marginesie - jestem ciekawa jak długo niektórzy użytkownicy NP.PL utrzymaliby się np. na blogmedia24, a tam nie ma pał.:):):) Prognozuję góra miesiąc, oczywiście przy zachowaniu tej samej aktywności komentatorskiej i sposobu jak na NP.PL. Długi żywot zaś, otwarte objęcia i sława czeka ich na onetach, interiach, wprostach, faktach, rzepach itd. Tyle miejsca jest w przestrzeni, ale ten "niepoprawny" masochizm...
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@Contesso - zobaczymy we wtorek
6 Listopada, 2015 - 23:31
Jak co miesiąc wybiorę się pod pałac - teraz nie ma tam już bula.
Będzie prezydent Duda, czy nie będzie?
Wyjdzie do nas, czy nie wyjdzie?
(cenię Twój talent literacki; tym razem to lekkie winko jednak podziałało)
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Markowa - re:zobaczymy we wtorek
7 Listopada, 2015 - 00:54
Na to Ci właśnie odpowiedziałam, a Ty nie rób z zawartości mego barku jakiejś wyroczni i po prostu - nie hienuj już!
Ja też ceniłam "Markową" ale...
Gdzieś się podziała "Markowa", taktowna, taktyczna...
Musi ją żre jakaś miłość "toksyczna"...
Właśnie zachowałaś się jak świnia bo to, co ktoś "ma w barku"", równie dobrze może być z rodzaju tego od którego się m.in. łysieje i włosy albo odrosną, albo nie zdążą...
Markowa... Rany Boskie! Gdzieś Ty?
Pozdrawiam ale... no nie wiem!
Bez odbioru, Markowa. Potrzebuję czasu by to jakoś "przemielić".
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Zgadzam się w pełni....
6 Listopada, 2015 - 13:54
Monsieur Satyr!. Większych bredni dawno nie czytałem!. Ano, dał nam tu Bóg, filozofów różnej maści!. Różowych, czerwonych i nawet brunatnych. Obie riposty, w całości popieram!.
Łomatko, Bon Ton :D:D:D
6 Listopada, 2015 - 15:02
Duda za chwilę jedzie połączyć Polskę z Watykanem. Z tego to dopiero może wyjść chryja.... :-/
Już zdążył połączyć Polskę z Francją, USA, no gdzie on tam już zdążył być to wziął wszystko połączył. Na dodatek Polaków zaczął łączyć co widać po ostatnich wyborach. No, kryminał po prostu i zaiste ten Duda to nic dobrego dla nas. Z Bronkiem to było życie - zadębiał Polskę, skakaniem po meblach sprawdzał czy siadającym nie stanie się krzywda gdy np. takie krzesło się pod kimś załamie, preferował zdrowe leczenie lewatywą i w ogóle miał łeb do rządzenia. Swój chłop, nie tak jak ten Krakus co audyty urządza, każdy grosik opisuje. Prezydent Braun to by się nie czepiał albo prezydent Kukiz.
Ja tu widzę żałobę po 8 latach rządzenia Platformy...
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Piekne strofy i pewnie w jakimś sensie
6 Listopada, 2015 - 13:27
dotyczą każdego z nas. Każdy kiedyś wątpi, ale ważne żeby przy okazji nie przejśc na "strone zła", bo przecież "moc jest z nami", więc przezwycięzymy i to co najtrudniejsze, te wszystkie miny i gowna pozostawione przez Pełocje i Peezel.
Pozdrawiam Grasja
Grasja
Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć - tracą życie.
EnterCarp - piękne strofy !
6 Listopada, 2015 - 15:10
Ale z tym zwątpieniem to chyba nie było aż tak źle bo....
Polacy - i Tyś EnterCarp - w swą miłość do Polski nie zwątpili i....
Nie uwierzyli w kolejne platfonsów brednie
i w październiku wybili im zęby przednie!
:):)
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Co autor miał na myśli w tej spowiedzi?
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
6 Listopada, 2015 - 17:50
Verita
Witaj Verito, a ja potwierdzam, że jestem
6 Listopada, 2015 - 19:35
i dobrze mi z tym, a także innym.
Pozdrawiam - życzę wiecej życzliwości, mniej jadu i zaraz życie wyda się piękniejsze :)))
Grasja
Grasja
Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć - tracą życie.
Witam Cię serdecznie!
6 Listopada, 2015 - 20:19
Wiersz pierwsza klasa. Treść i klasyczna forma. Bardzo dobre!
Dodam jeszcze, że czytając wiersz byłem pewien, że wypływa on z wcześniejszego zwątpienia - być może nie odwrócenia i buntu, jak w mickiewiczowskiej i dramatycznej postawie buntująego się Konrada - ale conajmniej z obwin dla Wszechmogącego. Obwin przynajmniej za bierną jego postawę. Przy okazji z chęcią poznam twórczość tego okresu ;).
Jeśli wplatamy (a wprost wplatasz) w to wątek narodowej Tragedii Smoleńskiej, to interpretuję z Twojego wiersza nadanie tej tragedii konkretnego, nie tylko symbolicznego znaczenia. To znaczenie ma wymiar praktyczny! Ja sam ostatnio rozmyślałem o tym. Bez tego wydarzenia nie byłoby oczyszczenia - ziarna od plew. Dla moralnego oczyszczenia elity i świadomości opinii publicznej ma to decydujące - w moim postrzeganiu - znaczenie. Dziś ewidentnie wiadomo "kto jest kto". Walka z ujawnionym przeciwnikiem jest o wiele łatwiejsza.
Wiersz skłania do wielu głębokich refleksji - i to refleksji bardzo wspólnych dla nas wielu. Tak czuję.
Rytmika wiersza sprawia że chce go się czytać po raz kolejny ;).
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Gawrion - ja mam pamięć trochę "muzyczną", ot, taka dewiacja
7 Listopada, 2015 - 02:02
ma zawodowa i te strofy już kiedyś pojawiły się na naszym portalu. Nie pamiętam okoliczności i kiedy bo do cyfr nie mam głowy. Dobrze się stało, że znów "wychynęły z popiołu zapomnienia". Ja w nich czytam spowiedź i słowa skruchy tysięcy Polaków, którzy dla sławy kropli ciepłej wody w kranie i serdelki na grilla, pokropionej browarem odrzekli się, że polskość to najnormalniejsza normalność i popłynęli na łajbie m/s "polskość to nienormalność", zaślepieni blaskami odbitymi od euro, od sreberek niegdyś w Pewexach itd., i powoli wracają z pewną skruchą na Ojczyzny łono bo albo przekonali się, że nie wszystko złoto co się świeci i gruszki na wierzbie nie są gruszkami, albo zwyczajnie zatęsknili za tym, co tak wprost i bez pardonu ujął np. A.Rosiewicz w wiwisekcji "Pytasz mnie"... Krew nie woda, majtki nie pokrzywy, każda żaba ma swoją żabiankę itd... Są w życiu człowieka sprawy, których nigdy nie da mu się przeskoczyć, jedną z nich jest właśnie POLSKOŚĆ ! Może wypłynąć dopiero w 3-4-5 pokoleniu ale wypłynie. To jest właśnie to, co pod Giewontem rodowici zawsze mówili i mówią - "wysej rzyci nie podskocys".
Nie zrozumiem tych, którym do zrozumienia i ogarnięcia tych tak prostych i wprost niewyszukanych słów wyznania - osobistego wyznania i skruchy potrzeba dopalaczy. Albo są idiotami, albo... ich zasób polskich słów i pojmowania życia zaczyna się i kończy na "kaku-papu-sisi". Kolejność alfabetyczna zamierzona ale nie obowiązująca...
Gawrion - pozdrowienia i jeszcze raz pozdrawiam Autora bo wstrzelił się "w odpowiednie miejsce, w odpowiedniej chwili i w odpowiednim czasie"!
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@EnterCarp
6 Listopada, 2015 - 22:08
Twój debiut na Niepoprawnych jest bardzo udany. Wiersz wspaniały. Przeczytałam go z wielką uwagą. Zawiera dużo samokrytycyzmu i pokory. Te cechy dzisiaj należą do rzadkości.
Gratuluję i serdecznie pozdrawiam,
żona Satyra
Ocena
12 Grudnia, 2015 - 20:23
Chciałem dać 5, wyszło 3, przepraszam! Wciąż się uczę tych nowych (jak dla mnie) Niepoprawnych.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem