W Paryżu też demonstruja

Obrazek użytkownika Bajbars
Świat

Wczoraj, 28, maski Anonimus pojawiły się na ulicach Paryża i Lyonu. w Paryżu w manifestacji wzięło udział ok. 3 tys osób.

Duża demonstracja zapowiadana jest w Londynie na 18 lutego. Na Słowacji atakowane są w ramach protestu przeciw ACTA strony rządowe. zaraza rozlewa się po Europie


Ciekawe, że nasze mediory pary z ust nie puściły. Tym idiotom się chyba wydaje, że jak czegoś nie pokażą, to tego nie ma.
Ocena wpisu: 
Brak głosów

Komentarze

Fajnie, że tam tez się dzieje. Uprzedziłeś mnie ale to dobrze nie ma co czekać z takimi njusami. :)
Ale dorzucę tu jeszcze link do petycji międzynarodowej w sprawie ACTA
Podpisujmy tę petycję. Tam jest już ponad 950 tys podpisów z całego świata.
http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet_spread/?copy

Pozdro
JAdaX

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

JAdaX

#220415

Dzięki za link. Nie chciałem nic pisać, ale nikt inny tu nie ruszył tematu, a coś mi mówi, ze sprawa będzie wyciszana.
Przesadzam, ale jeśli za parę lat, te manifestacje okażą się np. początkiem szerszych ruchów, które doprowadza do rozwalenia UE, to dowiemy się, że wszystko zaczęło się w Paryżu 28 stycznia
ukłony

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0
#220423

Przeskoczyłem na S24. I zobaczyłem Pana notkę z identycznym niemal moim komentarzem, jak tu. Bardzo przepraszam - nie przyzwyczaiłem się jeszcze do skakania między dwoma forami, stąd ten błąd
ukłony

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0
#220426

to chyba dobrze, prawda? pomyslec, ze kiedys cieszylismy sie, ze nas wzieli do tej Uni, a teraz nie mozemy sie doczekac by z niej wyjsc. najwazniejsze, ze lemingi sie obudzily. jak sadzisz, ten rzad wytrzyma do nastepnych wyborow, czy zdolamy wczesniej sie pozbyc przyjaciól Toli?

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0
#220536

Trza by pana prezydenta spytać. jak dla mnie, jeszcze trochę i będzie to tylko od jego woli zależeć.
ukłony

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0
#220562