Słoń a sprawa polska na Bliskim Wschodzie czyli dlaczego USA nie może znaleźć zdjęć satelitarnych z 10 kwietnia 2010.
Ostatnio w newsach coraz częściej słychać pytanie: już nie czy, ale kiedy wybuchnie wojna z Iranem. Winien całemu zamieszaniu jest, oczywiście, Iran, który rzekomo usiłuje dołączyć do krajów posiadających broń nuklearną nie bacząc na to, że to stanowisko na Bliskim Wschodzie zajął już cichcem bezcenny Izrael będący wysuniętą placówką znacznie większego państwa zwanego USraelem, które, jak wiadomo, graniczy z Iranem bezpośrednio i czuje się przez tego jego pomysły osobiście zagrożony.
Jak pamiętamy, przyczyną agresji na Irak był fakt posiadania przezeń broni masowego rażenia. Broni nie znaleziono, kraj oskubano, a co ważniejsze – Irak przestał się liczyć na Bliskim Wschodzie. Lobby żydowskie, czyli panowie Wolfowitz, Perle, którzy przekonali wówczas prezydenta Busha do inwazji na Irak, mówili już zresztą wtedy, że następnym celem po rozprawieniu się z Saddamem, będzie Syria i Iran.
Iran nie posiada broni atomowej. Ale nawet Iran posiadający broń atomową nie zagraża ani Izraelowi, ani USA.
Izrael dysponuje kilkuset pociskami z głowicami nuklearnymi, a USA ich tysiacami. Ponadto Izrael dysponuje systemem przechwytujacym rakiety, czego nie posiada Iran.
(zupełnie ubocznie – jestem przeciwna posiadaniu broni atomowej czy to przez Iran, czy jakikolwiek inny kraj, ale moje poglądy w tej kwestii w niczym nie zmienią faktów).
Żeby nie było, ze jest to typowa kwestia „słoń a sprawa Polska” – jesteśmy istotną częścią tego szemranego dealu.
Wraz z rezygnacją z tarczy antyrakietowej w Polsce na liście priorytetów prezydenta Obamy Europa Środkowa spadła do drugiej ligi. A dlaczego?
Bo zostaliśmy sprzedani Ruskim przez USA i Izrael właśnie za zachowanie neutralności przez Rosję w sprawie Iranu.
Powiedziałabym nawet więcej – z tego własnie powodu Amerykanie wciąż nie mogą znaleźć tych satelitarnych zdjęć z 10 kwietnia 2010.
Jedynym więc celem ataku na Iran będzie zapewnienie monopolu Izraelowi na posiadanie broni atomowej w rejonie Bliskiego Wschodu, no a USA dostępu do irańskiej ropy i rozliczania jej w dolarach, a nie jakiejś innej zakazanej walucie.
No a oficjalną przyczyną ataku na Iran będzie wzbogacanie uranu oraz bycie na „osi światowego terroryzmu”.
Bo Izrael terroryzmem sie nie splamił, oczywiście.
W ostatnich latach giną jeden po drugim atomiści irańscy.
Izrael nawet zbytnio się nie wypiera odpowiedzialności.
Zaś generałowie izraelscy nalegają, żeby zacząć bombardować Iran.
Parę dni temu w zamachu bombowym w stolicy Iranu, Teheranie, zginął irański specjalista w dziedzinie atomistyki, profesor Mostafa Ahmadi-Roszan. Jak zauważono, zamach przypomina wcześniejsze ataki na irańskich naukowców nuklearnych. Przedstawiciel władz Teheranu oskarżył Izrael o zabójstwo naukowca.
Darioush Rezaei został zastrzelony na oczach żony i córeczki w lipcu 2011. 35-letni naukowiec pracował nad przełącznikiem wysokich napięć, kluczowym elementem wywołującym eksplozję potrzebną do wywołani wybuchu bomby nuklearnej w laboratorium w Teheranie.
W styczniu 2010 jeden z najlepszych atomistów irańskich, Masoud Ali Mohammadi zginął w wybuchu samochodu- pułapki .
W listopadzie 2010 nieznani sprawcy zamordowali profesora atomistę Majid Shahriari.
Fizyk, Fereidoun Abbasi, szef irańskiej Atomic Energy Organization cudem uniknął smierci. Oboje z żoną zauważywszy, że pasażer przejeżdżającego motocykla przyczepia ładunek do jego samochodu, wyskoczyli z niego. W wybuchu zostali tylko ranni.
Latem 2010 atak cybernetyczny przy użyciu komputerowego wirusa Stuxnet sparaliżował nuklearny program Iranu
Zresztą Mossad nie ogranicza swej działalności terrorystycznej do Iranu. Potrafi przypomnieć Ruskim, skąd im nogi wyrastają i to w sposob brutalny. Ma to być zapewne subtelny sposób przypomnienia, że jak się za określoną cenę zobowiązali do zachowania neutralności, to niech tego dotrzymują.
Nie to, żebym była za terroryzmem, ale patrząc na rzecz pragmatycznie uważam, że to chyba jedyna skuteczna metoda w działanich wobec Rosji.
W czerwcu 2011 w katastrofie rosyjskiego Tu-134 śmierć poniosły czołowe osobistości rosyjskiego sektora atomowego. Nie muszę chyba dodawać, że świeżo zbudowana i niedawno włączona elektrownia jądrowa w Iranie jest rosyjskiej produkcji nb.zbliżonej do tej z Czernobyla.
Zginęło kierownictwo biura konstrukcyjnego „Hydropress”, budującego reaktory atomowe [ dyrektor – generalny konstruktor S. Ryżow, główny konstruktor N. Trunow, zastępca dyrektora N. Baniuk];
Zginął główny technolog "ОКБМ Африкантов" (A. P. Trofimow) z Niżnego Nowgoroda, jednego z wiodących biur konstrukcji atomowych na terenie całej Rosji, OKBM wchodził także w skład konsorcjum „Atomenergomasz”.
Zginął szef zarządu tego konsorcjum W. Lialin.
Zginął szef kompanii „Miejskie Centrum Ekspertyz” oddziału moskiewskiego (I. Sajenko) – firmy zajmującej się audytem finansowym i konsultacjami. Sam Sajenko dowodził okrętami podwodnymi Floty Północnej i był członkiem Sztabu Generalnego Sił Zbrojnych FR; w energetyce pracował od 2005 r.
Dane na temat ofiar katastrofy Tu-134 czerpałam z:
http://lamelka222.salon24.pl/318031,rozpad-atomu...
W katastrofie pod Pietrozawodskiem zginęła ścisła czołówka konstruktorów i projektantów „Rosatomu”, głównego rosyjskiego koncernu produkującego wyposażenie, zabezpieczenia i elementy całej infrastruktury rosyjskich elektrowni atomowych oraz posiadającego szerokie światowe kontakty w branży atomistyki, gdyż zawieranie umów na wykonywanie i budowę zespołów elektrowni atomowych i sprzedawanie swoich usług obejmuje, w wypadku przedsiębiorstw „Rosatomu”, terytorialnie całą Azję, północną Afrykę, Europę Wschodnią i Amerykę Środkową, nie mówiąc o tym, że na rynku wewnętrznym, rosyjskim, „Rosatom” nie miał w zasadzie żadnej konkurencji i jego monopolistyczna pozycja od 2008 roku była niepodważalna. No ale to już przeszłość.
Tyle dobrego dla nas.
Ostatnio przeczytałam ze zdumieniem wypowiedź p. Jacka Kwiecińskiego. Chwali ci on Izrael za to, co robi nie tylko w strefie Gazy - posuwając się do stwierdzenia, że Izrael reprezentuje tam interesy cywilizacji łacińskiej.
Nota bene, zeby nie było, że przecież cała Europa ma poglądy takie jak p.Kwieciński - Norwegia pozwoliła sobie wystąpić o uznanie Palestyny i potępiła to, co wyrabia tam Izrael.
Żebyż zresztą tylko ograniczyła się do słów!
Co gorsza zablokowała u siebie izraelskie inwestycje! 450-miliardowy( w euro) norweski fundusz przemysłu wydobycia ropy nie zezwolił dwóm izraelskim firmom na udział w inwestycjach ze względów etycznych! Etycznych!!W dodatku zostało to publicznie ogłoszone przez norweskiego ministra finansów. Taki ohydny antysemityzm!
Pojałtański porządek przestaje obowiązywać i władcy tego świata usiłują ze światowego torciku wyrwać dla siebie jak największy kawałek. Każda metoda dozwolona.
My też jesteśmy dopuszczeni do stołu.
I nawet figurujemy w karcie dań.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5844 odsłony
Komentarze
Sigma
12 Stycznia, 2012 - 16:54
Popieram w całości.Dodam tylko,że Iran i inne kraje obok mogą zniszczyć szybko,stosując najnowocześniejszą broń.My na to nic nie poradzimy.
Pozostaje nam czekać do wyborów nowego prezydenta w USA.Wtedy może ujrzymy zdjęcia satelitarne i inne dowody ze Smoleńska.Pozdrawiam.
someone
Zapewne nic gorszego niż Obama
12 Stycznia, 2012 - 17:28
już się nie trafi, ale to towarzystwo, które tam startuje większych moich nadziei nie wzbudza. A Ruskie w tym czasie rozlezą się wszędzie jak wszy po kołnierzu
Pozdrawiam
Sigma
Re: Słoń a sprawa polska na Bliskim Wschodzie czyli dlaczego USA
12 Stycznia, 2012 - 17:00
dziwne ze niektore prawicowe portale powtarzaja te bzdury o zagrozeniu przez Iran. Zagrozeniem dla swiatowego pokoju sa ci ktorzy ciagle wywoluja kolejne konflikty czyli izrael i bedacy jakby na ich zawolanie amerykanie (dziwne ze nie zdaja sobie z tego sprawy, ze w imie zydowskich interesow gina i zadluzaja w nieskonczonosc swoje panstwo).Co do Norwegii to zaplacila sporo za poparcie dla Palestyny.Niestety i my jestesmy w "karcie dan" przemyslu holocaustu. Ale kto mieczem wojuje od miecza ginie (moze w izraelu nie wiedza o tym) Najlepiej byloby gdyby amerykanie zdali sobie sprawe kto sie nimi jak glupcami wysluguje. Pozostaje tez miec nadzieje ze zanim firma holocaust obedrze nas z kasy nastanie polski rzad i nie dopusci do tego. Ale trudno teraz w to uwierzyc.
darek123
12 Stycznia, 2012 - 17:33
Nie ograniczałabym składu władców świata tylko do tych dwóch nacji - na pewno jest tam Rosja, Chiny, Indie, no a przede wszystkim ponadnarodowe grupy typu Klub Bilderberg. A i Merkozy tez próbuje coś ugrać, choć cienki w uszach.
?!?!?!?!?
12 Stycznia, 2012 - 17:23
To mało powiedziane, Izrael się terroryzmem wręcz brzydzi.
No to chyba godne to i sprawiedliwe, wszak Żydzi to naród wybrany.
Pozdr.
Resort
Resort
Parabellum
12 Stycznia, 2012 - 17:50
Z punktu widzenia interesu polskiego wolałabym jednak, żeby Izrael przetrwał, bo inaczej - zgodnie z tym, co zapewne ustalili na zeszłorocznej sesji wyjazdowej nie-rządu polskiego do Izraela - zwalą nam się na głowę i stworzą nam tzw.szlachtę jerozolimską
Pozdrawiam
Sigma
sigma
12 Stycznia, 2012 - 18:02
Przy takim rządzie jaki mamy i jakimś nagłym tchórzostwie (poprawności politycznej) rodaków, to rzeczywiście mogłoby stanowić zagrożenie. Na ile realne, nie wiem.
Niemniej, podejrzewam, że wypadku innej ekipy taki problem nie wchodziłby w rachubę.
Pozdr.
Resort
Resort
Parabellum
12 Stycznia, 2012 - 19:06
Nie znam dokładnych danych, ale ilość wydanych polskich paszportów Izraelitom polskiego pochodzenia idzie rokrocznie w dziesiatki tysięcy. I tego już żadna, choćby najsensowniejsza ekipa nie zmieni
Pozdrawiam
Sigma
ISRA-EL
12 Stycznia, 2012 - 20:29
IZRAEL WIELKIE ZAGROZENIE !! CO ONI WYPRAWIAJA Z PALESTYNCZYKAMI TO MORDERCY A NA DODATEK MOJ KRAJ USA POMAGA, JUZ NIE DLUGO WYBORY , ODSUNIEMU OBAME NA WIEKI , BEDZIE REPUBLIKANIN , WYSTARCZY KILKU NIEUDACZNIKOW Z RZEDU ABY KRAJ ZNALAZL SIE W O WIELE GORSZEJ SYTUACJI , TRZEBA SZUKAC NASTEPNEGO RONALDA REAGANE !!!!
Bog - Honor - Ojczyzna
atom58usa
12 Stycznia, 2012 - 21:13
Czy ktorys z tego roju kandydatow wyglada na Ronalda Reagana?
Czy ktorys z tego roju kandydatow wyglada na Ronalda Reagana?
12 Stycznia, 2012 - 21:31
"biznesman" Mitt Romney - cuś jak tutejszy Stokłosa albo Kulczyk ;/
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
Polon210
12 Stycznia, 2012 - 22:17
Boże, zmiłuj się nad Ameryką;)
Lubie rodzynki w ciescie :
12 Stycznia, 2012 - 17:58
A - My też jesteśmy dopuszczeni do stołu
I nawet figurujemy w karcie dań.
B - Bo zostaliśmy sprzedani Ruskim przez USA i Izrael właśnie za zachowanie neutralności przez Rosję w sprawie Iranu.
Takich sformulowan jest tam wiecej,
niezle napisane.
A ze to ze smutkiem dla nas to inna sprawa,
bo przeciez lepiej jesc niz byc jedzonym.
Mamy byc znow na ruskim talerzu?
Jako co ?
Polskie pierogi ?
Juz sie nimi kilkakroc dlawili i jeszcze im malo?
To juz lepiej jesc Ruskie pierogi.
Nie ma to jak w 1609,
szkoda ,ze to tak krotko trwalo i glupio sie skonczylo.
Emir
12 Stycznia, 2012 - 19:08
Tak sobie myślę, że jako potrawa możemy się okazać niestrawni;)) A przynajmniej na to liczę.
Rosja jest neutralna?
12 Stycznia, 2012 - 18:27
Rosja nigdy nie jest neutralna, a w sprawach Iranu, na który ma chrapkę od 100 lat, to już na pewno nie.
Rosja jest słaba i słabnie. To, że USA ma nas w d... możemy zawdzięczać samym sobie, a może tylko obecnemu, tchórzliwemu rządowi, oraz temu, że USA dobrze wiedzą ile w naszej armii byłych i obecnych ruskich agentów.
Więc, ten artykuł, osadzony jest na słabych argumentach.
No i... nikt ich nie poprosił o zdjęcia.
Muni
Muni
12 Stycznia, 2012 - 19:16
1/Macierewicz z Fotygą prosili USA o zdjęcia.
2/Rosja zawsze była nienażarta. Jendak ostatnio coraz prędzej wyludnia się, słabnie i degeneruje sie. Mam nadzieję, że Chiny dadzą im do wiwatu
3/własnie w związku z powyższym zdumiewa mnie służalczość tego naszego nie-rządu i ich WSIowych poputczików. Nie widzą tego?
4/gdyby mialo się okazac, że to nie USA i UE nas puściły w trąbę i sprzedały Ruskim, ale zaakceptowały tylko grandę odstawianą przez naszą agenturę - byłabym zachwycona. Jednak fakt, że w temacie zamachu smoleńskiego zapanowała totalna cisza świadczy przeciw tej miłej teorii.
jZgadzam sie z tekstem
12 Stycznia, 2012 - 18:28
jZgadzam sie z tekstem autora.W 2010 04 10 czułam się tak jak by na Polskę napadł sąsiedni kraj a reszta świata to zaakceptowała .
jagoda
kruszyna@o2.pl
12 Stycznia, 2012 - 19:22
Przeglądałam wtedy międzynarodową prasę i widziałam jak idą rączka w rączkę z ruskimi i też miałam takie uczucie.
Teraz jednak słyszę, że jednak proponowali wspólne śledztwo - zarówno NATO, jak i UE.
Dlaczego jednak odmowa wspólnego śledztwa nie została przez nich nagłośniona?
no i nie da się ukryć, że z tarczy antyrakietowej zrezygnowali i to wczesniej.
Obama odpuścił sobie Europę Centralną i tyle. A za co - to już mozna zgadywać.
korekta, gwoli ścisłości
12 Stycznia, 2012 - 18:29
Drobna, ale z metodologicznego punktu widzenia chyba istotna. Działalność Mossadu, jakkolwiek haniebna, jeśli przyjmiemy za słuszne, że zamachy na irańskich naukowców to ich robota, nie może być zakwalifikowana jako terrorystyczna. Terroryści używają podobnych metod, ale cele ich działania są inne. Ich głównym celem jest wywołać medialnego "newsa", dostać się z informacją do nagłówków gazet, by nagłośnić własną sprawę polityczną i wywołać popłoch w społeczeństwie, aby ono odwróciło się od popierania wrogiej sprawy, najczęściej polityki rządowej. Klasycznym przykładem był zamach w Madrycie, który powiódł się pod każdym względem: wywołał "newsa", panikę i spowodował polityczny zwrot w Hiszpanii.
Eliminowanie ludzi związanych z irańskim programem atomowym nie ma na celu zastraszenia społeczeństwa irańskiego, ale udaremnienie rozwoju tegoż programu.
UB-ecy, którzy mordowali polskich księży katolickich, nie mieli na celu wywołać przerażenia w polskim społeczeństwie, tylko wyeliminować niewygodnych i pokazać chętnym do naśladownictwa, co może ich czekać, jeśli pójdą w ślady ks. Popiełuszki, Suchowolca, Niedzielaka. Ci UB-ecy nie byli terrorystami. KGB nie zatrudniało terrorystów. Mossad to też nie są terroryści.
Chodzi mi o to, że myląc pojęcia, gubimy zasadniczą sprawę: niektóre państwa stosują morderstwa w imię własnych celów politycznych, inne są skłonne to usprawiedliwiać. A przecież ONZ jest rzekomo organizacją państw deklarujących przywiązanie do pokoju. Hucpa, by użyć popularnego ostatnio określenia!
Tylman
12 Stycznia, 2012 - 19:25
Przyjmuję korektę - to jak nazwać działalność Mossadu? Zwykłym, pospolitym mordowaniem?
Sigma
12 Stycznia, 2012 - 22:21
To się nazywa skrytobójstwem.
Najbardziej haniebnym sposobem morderstwa.
Pozdrawiam
"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
rospin
13 Stycznia, 2012 - 13:31
Bardzo dobre okreslenie działalności Mossadu. Przyjęte, zakonotowane;)
Pozdrawiam
Sigma
dalej bronek wyslij armie na iran
12 Stycznia, 2012 - 18:33
najlepiej czempinskiego paraluskiego i szefa sowyy dukaczewskiego
che
12 Stycznia, 2012 - 19:27
Co my may wysłać? Kampanię reprezentacyjną? Niewiele więcej nam zostało.
A co już dawno temu mówił B. Franklin?
12 Stycznia, 2012 - 21:17
[Właśnie wczoraj dostałem od mego przyjaciela z Poznania Krzysztofa B.]
“Panowie, mamy u nas przykrzejsze zagadnienie od zagadnienia rzymskiego: jest nim Żyd. W którym tylko kraju osiedlili się Żydzi, zniżyli jego poziom moralny, zburzyli jego standard kupiecki, szydzili z jego religii i podkopywali ją. Stworzyli państwo w państwie. Przez ponad 1700 lat uskarżali się na swój nieszczęsny los, mianowicie na to, że zostali wygnani ze swej ziemi, ale, proszę panów, gdyby cywilizowany świat oddał im dzisiaj z powrotem Palestynę, to natychmiast znaleźliby powód, żeby tam nie powrócić. Dlaczego? Ponieważ są wampirami, żyją z innych wampirów. Nie potrafią sami siebie utrzymać: muszą żyć z chrześcijan lub z innych narodów, którzy nie przynależą do ich rasy. Jeśli nie oddalą się oni z naszego kraju mocą naszej konstytucji, stanie się pewne, że w przeciągu mniej aniżeli 200 lat, przybędą do nas w takiej masie, że będą na czele dominowali i kraj pochłoną. Zmienią formę rządzenia, za którą my, Amerykanie, przelewaliśmy krew, oddawaliśmy życie i narażaliśmy na szwank naszą wolność, a nasi potomkowie będą pracowali, aby przysporzyć im majątku, gdy oni będą w swoich kantorach zacierali ręce. Przestrzegam was, panowie, że jeżeli na wszelkie czasy nie usuniecie Żydów z waszego kraju, dzieci i potomkowie wasi przeklinać was w grobie będą! Ideały Żydów nie są ideałami Amerykanów i chociaż żyją oni wśród nas od pokoleń, ten lampart nie jest w stanie zmienić swojej skóry. Oni zagrażają naszym instytucjom, zatem powinni zostać wykluczeni stąd przez konstytucję.”
- Benjamin Franklin, wynalazca, uznawany za jednego z pięciu "ojców założycieli" USA, współautor Deklaracji Niepodległości i konstytucji tego kraju. Oryginał (1789) znajduje się w Benjamin Franklin Institute w Filadelfii
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Tomasz A.S
12 Stycznia, 2012 - 22:21
Nie posłuchali jego przestróg, to mają.
Pozdrowionka
sigma
Interesujący wpis
12 Stycznia, 2012 - 22:09
"zwalą nam się na głowę i stworzą nam tzw.szlachtę jerozolimską"
A to dziś ich nie ma? :)) No może rzeczywiście nie w takiej liczbie jak 1944-56.
Postawa p. J. Kw. dla mnie osobiście nie jest zaskoczeniem. Od kilku lat (szczególnie widać to po wysiudaniu z gazety Łysiaka i Michalkiewicza) GazPol prezentuje opcję praktycznie wyłącznie neokonową, a już szczególnie dotyczy to J. Kw.
J23
12 Stycznia, 2012 - 22:25
Na razie mamy to, co mamy i już ta nadreprezentacja mnie męczy. Natomiast to, co siedzi w Izraelu, to w większości import od Sowietów i wypędki ubeckie z peerelu.
Dla mnie zaskoczeniem jest pro-izraelskość, pro-atomowość i antychrześcijańskość Gapola.
Re: Słoń a sprawa polska na Bliskim Wschodzie czyli dlaczego USA
14 Stycznia, 2012 - 08:09
Norwegia pogroziła palcem i co?Breivik wyskoczył jak z kapelusza.Przypominam,że ma żydowskie korzenie.A wracając do sytuacji geopolitycznej Europy...Czy Polacy wreszcie zrozumią,że już jest pozamiatane?Kilka dni temu Amerykanie wyskoczyli z tekstem o rezygnacji z baz europejskich,bo ich na to nie stac;)Sorry,ale przy budżecie ok.640 miliardów dolców to kiepska wymówka,że kilkadziesiąt milionów jest sumą nie do udzwignięcia;)Do tego dochodzi fakt okrojenia naszej armii do kuriozalnych rozmiarów,gdzie więcej kibiców przychodzi na mecz Barcelony!Lwia częśc nowoczesnego uzbrojenia jest poza granicami kraju i w przypadku konfliktu zbrojnego nikt nie jest w stanie go tu sprowadzic.Chyba,że armia polska potrafi się teleportowac.Do tego należy doliczyc brak szkolenia rezerwy i wyłania się bardzo jasny obraz.