Zamachy w Bostonie a sprawa Polska i światowy pokój
Drodzy Niepoprawni,
Na kanwie ostatnich wydarzeń w Bostonie, oraz liczych wpisów i komentarzy, od Aleksandra Ściosa poczynając, poprzez komenty naszych Niepoprawnych i innych zacnych blogerów, przygarść moich przemyśleń.
Nie po to sowieci ćwiczą szachy i matmę od najmłodszych lat, by potem nie korzystać z przewagi analitycznego myślenia i logicznych kombinacji, jakie im dają rozciągnięte zwoje w mózgu.
Zbrodnie z przeszłości i mordercze dokonania teraźniejszości wydają się wskazywać, jeśli nie na bezpośrednie sowieckie wykonawstwo wielu akcji (teatr na Dubrowce, masakra dzieci w szkole w Biesłanie, bloki mieszkalne wysadzone w powietrze wraz z mieszkańcami, by można było po raz wtóry najechać Czeczenię, morderstwa przeciwników Putina na całym świecie, itd.), to na pewno na moskiewskie sprawstwo kierownicze czy inspirację (zamach na Papieża Jana Pawła II, ale również dostarczanie „pokojowych” technologii jądrowych do Iranu, a zapewne też do KRL-D).
Gdzie tylko jakaś ruchawka w świecie, tam sowieckie macki w postaci sekretnych dostaw broni (vide: cywilny samolot z wojskowym ładunkiem do Syrii, wojny w krajach afrykańskich, wspieranie południowoamerykańskich „bojowników” spod znaku czerwonej gwiazdy, itd.), ekspertów, szkoleniowców, dostawców technologii, a w ONZ-cie i innych organizacjach, blokowanie możliwości podejmowania stanowczych kroków wobec drańskich poczynań różnych kacyków, watażków i dyktatorów.
W Polsce możemy mieć przeświadczenie graniczące z pewnością, że Putin maczał łapy w zamachu na Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, bo gdyby tak nie było, inaczej toczyłoby się smoleńskie śledztwo i nie szalałby seryjny samobójca uciszający ważnych świadków katastrofy, bądź ludzi zaangażowanych w jej wyjaśnienie, nie mówiąc o tym, że nie byłaby forsowana na świecie, wszelkimi sposobami, sowiecka wizja tej przedziwnej katastrofy.
Tak to Putin i spółka pociągają za sznurki światowych przywódców-pacynek (w tym i polskich pacynek, od których aż się roi w wiadomych kancelariach, mediodajniach i „kulturodajniach”), a agenci sowieckiego wpływu i pożyteczni idioci kształtują opinię, za przeproszeniem "publiczną", pomagając w sowieckiej maskirowce* na globalną skalę, Polski nie wyłączając.
Przy tym, w przewrotnym sowieckim stylu, za każdym razem zwalają winę na kogoś innego, pokazując „czyściutkie” sowieckie łapki, i gardłując, a to za światowym rozbrojeniem, a to za bezwzględnym ściganiem terrorystów, a przy innej okazji za globalnym pokojem i miłością.
Ale dla znawców ponurej sowieckiej bajki, to wciąż ta sama mordercza banda oprawców ze SMIERSZ/ GRU/ KGB/ FSB, czy jak tam się zowią te ichnie mafie, odpowiedzialne za niepokoje we współczesnym świecie.
Im prędzej prawda o sowieckiej „miłości” wyjdzie na jaw i ogłupione lemingi na wszystkich kontynentach przejrzą na oczy, tym szybciej wrócimy, jako narody świata, do podstawowych wartości opartych na Bogu, Dekalogu i chrześcijańskiej kulturze życia.
Pozdrawiam Niepoprawnie
krisp
*- nie mam tu na myśli takiej maskirowki, o której pisał FYM i inni FYMopodobni
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4181 odsłon
Komentarze
"MARS ATAKUJE "
20 Kwietnia, 2013 - 14:40
Gdy patrze na USA gdzie za jednym mlodziencem ugania sie dziesiec tysiecy policjantow i wozy bojowe to czegos nie rozumiem...
To jest test na nadchodzacy w USA stan wojenny ,czy zamykanie calego miasta z metrem ,szpitalami,supermarketami i zakazem wychodzenia z domu jest jakims scenariuszem do filmu SF?
'Samotne wilki" ,"Brunon Ka" to takie slowa klucze.Bin Laden tez byl takim slowem-terminem terrorystycznej zawieruchy.Odpowiadal za wojny,wybuchy wulkanow,zjawiska pogodowe.Amerykanie kupia wszystko.Dzis podano ze spoleczenstwo USA myslalo ze za zamachem staja...CZESI(ang CHECHENYA ,CHECH REPUBLIC)
Dzis wobec braku elemtarnej wiedzy glupkowi mozna wcisnac kazdy kit,nawet o ataku Marsjan
Poland, Holland...
20 Kwietnia, 2013 - 15:23
I tak dobrze, że ci amerykańscy geniusze nie znaleźli w Internecie planu Warszawy...
Ale o prawdziwym szczęściu mogą mówić mieszkańcy Atlanty, że zamachowcy z Bostonu nie byli Gruzinami.
<p>ro</p>
Witaj Krisp
20 Kwietnia, 2013 - 15:41
Właśnie tak jest w Polsce jak piszesz,a do tego ubeccy sędziowie,i tacy mordercy czerwoni jak Jaruzel,Kiszczak,Kociołek,są bezkarni,a nawet zapraszani na obrady bezpieczeństwa państwa,to widać nawet dla laika,jak ubecka władza jest sterowana z Moskwy.
A nie posłuszni i nie wygodni,jakoś dziwnie głupieją,i sami sobie odbierają życie.
pozdrawiam
ta czerwona zaraza zatoczyła krąg...
20 Kwietnia, 2013 - 15:47
gość z drogi
i nie tylko zbrodnicze plany i pieski na usługach,ale serwery ,TEZ...
dycha dla Autora...a dla Czeczeni,ukłony
Na oczach Europy i świata wymordowano dzielny Naród,póżniej łamiąc olimpijski mir zaatakowano Gruzję...
a świat milczał...
tylko jeden znalazł się odważny,który powiedział NIE i dlatego już nie ma Go dzisiaj z nami...
pozdrowienia z 10
gość z drogi
Swiatowe glowne mdia sciekowe wciskaja kit ze to Czeczency
20 Kwietnia, 2013 - 17:45
podlizyli ladunki,lemingi wszytko lykna jak nwidac po pancernej brzozie .
I tu na NIEPOPRAWNYCH agentura nie spi rozglaszajac tak jak Nathanel klamstwo o Czeczenskich terrorystach.
Nawet jesli to by bylaprawda ze ci dwaj podlozyli ladunki
to i tak jasno wyniika ze przyjechali w wieku okolo 8 i 10 lat do USA z Rosji i w dniu akcji byli juz dawno obywatelami USA.
Najprawdopodobniej drugi podejzany tez nie przezyje, bo ta cala mistyfikacja to teatr w ploanie spacyfikowania i rozbrojenia Amerykanow.
wilk na kacapy
20 Kwietnia, 2013 - 18:01
Przypomnij sobie zamachy w londyńskim metrze 8 lat temu.
Trzech spośród czterech sprawców było urodzonych w Anglii:
Mohammed Sidik Khan, Hasib Hussain i Shahzad Tanweer.
I co z tego, że byli oni obywatelami Wielkiej Brytanii?
To byli Anglicy?
Ten czwarty urodził się na Jamajce. Przeszedł na islam.
To też oczywiście przypadek, że wszyscy byli muzułmanami.
Ot, Anglicy w Anglii wysadzili w powietrze innych Anglików.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zamach_w_Londynie_(7_lipca_2005)
Traube czy ty nie rozumiesz prostej rzeczy ze mozesz byc
20 Kwietnia, 2013 - 21:05
Anglikiem katolikiem,protestantem ,muzulmaninem czy zydem bo
to jest tylko religja i dalej jestes obywatelem tego kraju.
Tak to Anglicy wyszdazili tak jak w bostonie wysadzili Amerykanie czy chcesz czy nie,bo nikt im nie zabral tego obywatelstwa.
W USA nie raz byly zamachy w ktorych brali udzial rdzenni Amerykanie ale zawwze sie doszukiwanon jakis korzeni zeby wybielic sytem przeciwko ktoremu obywatele tego kraju protestowali np.w historji USA znajdziesz paru Polakow
jeden co strzelal do prezydenta USA a drugi dosc niedawno wysylal listy z ladunkami.Ale jakos sie nie naglasnia tego.
W Niemczech wiekszosc zamachow byla przeprowadzono przez rdzennych Niemcow z czerownych brygad,byli to terrorysci o lewackich przekonaniach i co mowili ze to byli rosjanie? choc wsparcie mieli z Moskwy.
wilk na kacapy
20 Kwietnia, 2013 - 21:16
Ja rozumiem tyle, że można mieć obywatelstwo jakiegoś kraju i go nienawidzić.
Tak funkcjonuje to u wielu imigrantów II generacji urodzonych w Anglii, Szwecji, Francji i innych krajach Zachodu.
To nie jest kwestia jakiegoś doszukiwania się korzeni.
Ci ludzie, po prostu, się z nowym, wybranym przez rodziców, krajem nie utożsamiają.
Zresztą, w Polsce masz żyjących tam od stuleci Cyganów. Dla Cygana bycie Cyganem jest wielokrotnie ważniejsze niż bycie Polakiem, a obywatelstwo mają oni głęboko w d..., chyba że może im się akurat do czegoś przydać.
Śmieszne, że akurat Ty, tak uczulony na Żydów, tego nie widzisz. Jakbym tu zaczął opisywać Michnika jako Polaka, byłbyś pierwszym protestującym, a przecież on w 100% wypełnia akurat Twoje kryteria, podobnie jak Dawid Warszawski, rodzina Smolarów, nieżyjący prof.Geremek czy Marek Edelman i mnóstwo innych.
Traube niespotakalem ani jednego Cygana co by nienawidzil
21 Kwietnia, 2013 - 21:02
Polski, a ci Zydzi ktorych wymieniles oni nienawidza Polakow a nie Polski myslisz pojecia.
Lyknales propagande o czeczencach jak maloletni leming.
Czytaj troche inne media niz GW i ich klony.
Te same zrodla zaszczepily klamstwo o smolenskiej katastrofie na calym swiecie.
Putin dostal w prezencie od Obamy pozwolenie na unicestwienie Czeczenni jak i innych krajow ktore Putin okrzyknie kolebka terroryzmu.
Moze nastepni co podloza ladunki bada pochodzenia Polskiego bo sie dopatrza ze babka byla urodzona w jakims Pcimiu chociaz wydaje mi sie ze pierwsi sa w kolejce Wegrzy.
Zydzi z Obama n aczela daza do rozbrojenia spoleczenstwa amerykanskiego i to robia juz od kuchni.
Ten cyrk w Bostonie mial utwierdzic amerykanskie lemingi w slusznosci i sparwnosci decyzji i rzadu Obamy.
wilk na kacapy
21 Kwietnia, 2013 - 21:42
Ścios jest sceptyczny wobec wątku czeczeńskiego i chyba jako pierwszy na niepoprawnych rekomendowałem jego wpis blogowy na ten temat.
Ty uważasz, że ja coś tam łyknąłem.
Wielu muzułmanów, nawet w drugim pokoleniu, już urodzonych w Europie lub USA, nienawidzi kultury zachodniej i krajów, które udzieliły kiedyś schronienia ich rodzicom. Nienawidzą co najmniej równie gorąco, jak Jan Tomasz Gross nienawidzi Polski.
Przykład Cyganów podałem nie dlatego, żebym uważał iż oni Polski nienawidzą. Chodzi o narodowość. Dla Cygana ważniejsze jest być Cyganem niż Polakiem, Bułgarem, Finem czy kim tam jeszcze.
Mnie akurat nie dziwi, kiedy czytam, że jeden z tych braci nie czuł się dobrze w USA i się z tym krajem nie utożsamiał choć miał jego obywatelstwo, bo mnóstwo takich ludzi na swojej drodze spotkałem.
Jedna trzecia Amerykanow ,Polakow,Ukraincow itd nie czuje sie
21 Kwietnia, 2013 - 22:15
dobrze we wlasnym kraju tak ze to zaden dowod.
Tamerlan Canajew nie miał
22 Kwietnia, 2013 - 18:45
Tamerlan Canajew nie miał obywatelstwa USA, procedura przyznania została wstrzymana z powodu śledztwa FBI przeprowadzonego po informacjach od Rosjan że ma on zwiazki z terroryzmem islamskim
"SMIERSZ/ GRU/ KGB/ FSB" Ja
20 Kwietnia, 2013 - 21:36
"SMIERSZ/ GRU/ KGB/ FSB"
Ja bym dodał ochranę i opriczninę. To nieprawda, że Związek Sowiecki założyli Żydzi. Związek Sowiecki zafundowali sobie sami Rosjanie.
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Drogi alchymisto
20 Kwietnia, 2013 - 22:12
Masz absolutną rację, że i ochranę i opriczninę można spokojnie dopisać do mojej wyliczanki. Przecież każde z tych zbrodniczych wcieleń sowieckiego antychrysta buduje na fundamentach, które położyli wcześniej działający bandyci, począwszy od pierwszych lat rozbiorów Polski.
Pozdrawiam Niepoprawnie
krisp
Boston i show!
21 Kwietnia, 2013 - 00:35
Alexola
cały bozy dzien karmili nas Bostonem akcja jak przynajmniej przy zrzuceniu atomu po jej zakonczeniu zgotowano owację o mało z samochodow nie wyciagano tych bohaterow by całowac po rękach patrzyłam z zazenowaniem na ten cudaczny lud JESTEM PRZECIWNA WSZELKIM ATAKOM TERRORYSTYCZNYM !!Ale show w trakcie akcji i po niej był dla mnie przynajmniej zenujący!!Co za obława jeden chudy nastolatek a tu taka armia
ile przemowień i lukru z prezydentem włącznie!!!!To się nazywa show! Wspolczuję rodzinom dotkniętych tragedią lecz wszystko mozna robic spokojnie bez szalenstwa.
Alexola
Drogi Alexola
21 Kwietnia, 2013 - 13:42
Obamowe USA PR-em stoją podobnie jak Polska pod władzą Tuska, tuskoidów i komoroidów. Trzeba przekonywać wciąż ogłupiony do cna naród, że "państwo zdało, zdaje i będzie zdawać egzamin".
Pozdrawiam Niepoprawnie
krisp
Swiatowe lemingi lyknely ze Owald zabil JFK to teraz lykna
21 Kwietnia, 2013 - 22:32
i ten setup.
3o tys.sluzb niby szukalo 19 latka az w koncu znalezli gdzie sie schowal bo zakapowal go wlasciciel lodki.
Niemysle zeby sie wykaraskal z ran ktore niby sobie sam zadal tyle ze nie dokladnie.
Rozmowa z matka i innymi osobami ktore znaly tuch chlopakow wykluczaja obraz terrorystow.
http://www.youtube.com/watch?v=ARE9rclZCqw&feature=player_embedded
a może lepiej byłoby napisać,ze to obywatel Rosji...
21 Kwietnia, 2013 - 22:50
gość z drogi
a nie żadnej Czeczeni...Czeczeni nie ma,została wymordowana przez Putina i jemu podobnych....Amerykanie by nie urazić Putina ,piszą i mówią,że Czeczen
jest prawdopodobnym terrorystą...niech napiszą czytelnie ....
rosyjski obywatel...ale na to ich nie stać,nie odważą się....
PS
za Wiki :"Mimo ogłoszenia niepodległości w 1991, obecnie żadne państwo świata nie uznaje niepodległości Czeczenii."
i dalej za Wikipedia :
gość z drogi
Wiki klamie jak zwykle Estonia uznaje niepodleglosc Czesni
21 Kwietnia, 2013 - 23:10
W nowosciach w CBC podawali ze to byli Rosjanie.
masz Rację,wiki jest taka, jaka jest
21 Kwietnia, 2013 - 23:36
gość z drogi
a co do uznania niepodległości Czeczeni,to Gruzja która ją uznała , drogo zapłaciła za TO ...
dla Rosjan nie ma świętości,wszak to oni złamali święte prawo pokoju,w trakcie Olimpiady w Chinach....najeżdżając na GRUZJĘ...
pozdrawiam
gość z drogi
Kacapy wykorzytaly moment kiedy opinia publiczna byla
22 Kwietnia, 2013 - 03:20
nakierowana na olimpiade,ale to tez byl pretekst dla mediow zeby nie pokazywac w czasie olimpiady ataku Gruzji.
zydostwo amerykanskie, ktore rzadzi w USA , sprzedalo Putinowi Gruzje i Polske za pomoca lewackiego parcha murzyna.
kacapy wykorzystały....TAK
22 Kwietnia, 2013 - 10:46
gość z drogi
a sprzedajne meRdia milczały,nawet i u nas ,też...
pamiętam ,jak klepaliśmy w klawiatury,dzisiaj Gruzja,jutro My....
nie wiedząc,jak bardzo blisko jesteśmy tej okrutnej prawdy....
pozdrowienia....
gość z drogi
Awantura w Gruzji w czasie
22 Kwietnia, 2013 - 18:56
Awantura w Gruzji w czasie olimpiady została rozpoczęta przez Saakaszwilego, który koncertowo dał się sprowokować Rosjanom, ale jednak to on wydał rozkaz ostrzelania rakietopwego i artyleryjskiego oraz zajęcia Czinwali. To był wymarzony prezent dla Putina.