Uciekajcie z mojego kraju!

Obrazek użytkownika Polak2013
Kraj

 Już czwarte pokolenie mojej rodziny czeka na wolność, suwerenność Polski.    

Prezydent każe śpiewać Polakom: Ojczyznę wolną pobłogosław, Panie.                A

A ja będę śpiewał: Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie.

Dziadek, miał to szczęście, że zaznał przynajmniej wolności. Do czasu aż do Polski nie weszli sowieci. Moja Mama już niestety nie. Ja miałem tego pecha, że żyłem w okresie największej komuny. Cieszyłem się, że doczekałem się nowej Polski, koniec komunizmu odtrąbiono nawet w TVP.

Niestety zostałem oszukany, jak i większość Polaków.

Oszukał mnie Mazowiecki z tym swoim fuck you, jakie pokazał Polakom z trybuny sejmowej, zostając premierem, po czym wcielał w życie ustalenia okrągłego stołu.

Oszukał mnie Wałęsa, przecinając lustrację.

Był moment, kiedy znowu w coś wierzyłem, ale śmierć Prezydenta mi tą wiarę zabrała.

No i mam ja, moje dzieci Polskę.

Komorowski, Tusk. Sama katastrofa smoleńska, nawet bez uznawania jej za zbrodnię, kwalifikuje Panów do postawienia ich przed Trybunałem Stanu.

Dodatkowo degradacja Polski w świecie. Dodatkowo zniewalanie narodu. Dodatkowo rujnowanie gospodarki. Dodatkowo wprowadzanie niezrozumiałych dla mnie zasad współżycia obywateli.

Pranie mózgów przez media, wypaczanie historii, zezwalanie na szydzenie z godła polskiego.

Nie muszę podawać wszystkich przykładów, wszyscy je znają i zabrakłoby miejsca w artykule.

Przytoczę te najbardziej obrazowe. Pokazują, jakie mamy elity rządzące.

 Manifestacja listopadowa. 11 listopada 2011 r. Pan Pospieszalski uprzedza, że szykuje się do Polski spora grupa niemieckiej antify. Mówi o tym głośno. I co robi Komorowski. Nic. Ale to nie koniec. Czujna telewizja, relacjonuje wydarzenia z manifestacji. Manifestacja trwa kilka godzin, biorą w niej udział rodzice z dziećmi nawet. Wracają do domów i wieczorem oglądają relacje. Bijatyki na każdym kroku. Agata Kowalska z tvn24 relacjonuje o agresywnych hasłach: Bóg, Honor i Ojczyzna

 

Po czym prezydent  zabiera głos.                                                                    „Kto” zaprosił niemieckich bojówkarzy na manifestację - pyta.

Tusk -  wydarzenia były chuligańskie a nie polityczne. A dziecko, które było na marszu, zadaje pytanie ojcu, Tato a o czym oni mówią? Myśmy tego nie widzieli. W marszu brało udział 30 – 40 tys. ludzi.

Rok później. Komorowski, Tusk już przygotowani. Policja działa w sposób perfekcyjny, czego dowodem relacja zamieszczona w linku.

http://niepodlegli.net/wp-content/uploads/2012/11/raport-stra%C5%BCy-marszu-niepodleg%C5%82o%C5%9Bci-2012.pdf

 Tak Komorowski i Tusk obchodzą razem z narodem święto Odzyskania Niepodległości.

Boją się. To jest pokazanie siły przez naród.

Dlaczego takie  są relacje w TV? Po śmierci Prezydenta RP w KRRiT nie ma ani jednego członka wywodzącego się z największej partii opozycyjnej.                      Po co więc w ogóle istnieje ta rada? Jej zadania są przecież zgoła odmienne.

 Blog „antykomor”.

Łódź, dnia 17.01.2013 Oświadczenie – dotyczące wyroku sądu, który umorzył zarzuty znieważenia prezydenta na blogu Antykomor.pl.

 Dzisiejszy wyrok Sądu Apelacyjnego w Łodzi, który umorzył zarzuty znieważenia prezydenta Komorowskiego, to prztyczek w nos ABW i Prokuratury. Obydwie te instytucje wykazały się nadgorliwością, traktując mnie jak groźnego terrorystę – osobę zagrażającą bezpieczeństwu państwa.                                                       http://www.antykomor.pl/

 Anita Gargas. Za cykl filmów: „Prezydentowa bez barier”, „Anatomia Upadku”, jest ciągana po sądach. Antoni Macierewicz – kilkadziesiąt spraw sądowych wygranych.

http://halinaglowacka.blog.onet.pl/2010/07/22/sprawy-sadowe-wygrane-przez-posla-rp-antoniego-macierewicza/

Pan Krzysztof Wyszkowski. Sąd potwierdza, że wszystkie dokumenty były „starannie zebrane”, ale Wałęsa może czuć się pokrzywdzonym.

http://polska.newsweek.pl/wyszkowski-vs-walesa--czyli--i-nie-odpuszcze-mu-az-do-smierci-,100366,1,1.html

Reżyser Grzegorz Braun – cała seria spraw sądowych za filmy dokumentalne pokazujące genezę obecnej sytuacji w Polsce.                                                    Polakom próbuje się na siłę zamknąć usta. Taka ma być moja Polska?

 Wpaja się nam na siłę jakieś nowe normy społeczne. Doszło do tego, że Biedroń mówi głośno o  mniejszościach  w społeczeństwie, wymieniając jednym tchem  gejów i katolików.  

Co takiego?                                                                                                       Katolicy to mniejszość?.  Polska jest jedynym krajem w Europie, gdzie katolicyzm jest najbardziej powszechny.

Barwy narodowe, pamięć o Żołnierzach Wyklętych, wiara katolicka jest zadrą dla rządzących. Dlaczego?

Ja nie chcę waszej nowo-mowy.                                                                         Tak samo jak nie chcę wyciągania gejostwa, lesbijstwa  na posiedzeniach sejmu. Nie będzie dla mnie normalnym coś, co jest niezgodne z religią. Polacy mają być karani za słowo „pedał”.

A jak Pan Anna Grodzka zachce  wziąć ślub z kozą? To także mam udawać, że to normalne.

Wmawiają nam antysemickość. Polacy nigdy nie byli, nie są i nie będą antysemitami. Za to zawsze będą przeciwko każdej nacji, która spróbuje zniszczyć katolicyzm, tradycje narodowe. 

Wmawiają nam „salony”. Nie lojalni z nimi, nie wejdą na ich „salony”. Jakie salony? To są meliny. Salony to tworzą Polacy dbający o tradycje narodową, o historię, o kulturę polską. Salony to są na konferencjach patriotycznych, na pokazach filmów patriotycznych połączonych z dyskusją.                                   Proszę porównać dyskusję w ich melinach, gdzie razem zasiądą Palikot, Niesiołowski, Bartoszewski, Michnik z dyskusjami na salonach gdzie uczestnikami będą  prof. Zybertowicz,  Pospieszalski, Anita Gargas, Grzegorz Braun, prof. Jerzy Nowak.                                                                                                             Sposób rozmowy, słownictwo, argumentacja, jakość polemik pokazuje gdzie melina a gdzie salon.

Trzeba to rządzącym wbić do głowy.

Co możemy robić? To co robimy. Pisać, rozmawiać, spotykać się, manifestować, pokazywać władzy jak bardzo musi się bać.

Jeden z blogierów nie dalej jak kilka dni temu napisał, że większość wpisów to przetwarzanie informacji z gazet, które i tak zostaną przeczytane po jakimś czasie przez  każdego.  Więc to mało twórcze i jakieś bez znaczenia.                             Otóż nieprawda. Fakt, że informacje są zaczerpnięte z jakiegoś źródła, no taki jest wymóg ich autentyczności. Ale właśnie ich powielanie, komentarze pod nimi są źródłem wiedzy i inspiracji do działania.                                                           Tego także rządzący się boją.

I na koniec pytanie i prośba. Panowie Komorowski, Tusk.

Pytanie: co robicie jeszcze w moim kraju?

Prośba: uciekając zabierzcie ze sobą swój bagaż, tj. wszystkich z listy Macierewicza, pseudo-dziennikarzy, kochających władzę reżyserów  i  aktorów, wszystkie wasze autorytety i koniecznie Biedronia oraz Pana Annę Grodzką.

 Czytałem wydarzenia z kraju na NP.  Jestem zbudowany tym, co zrobił Pan Kaczyński, zaczynam wierzyć, że czwarte pokolenie mojej rodziny ma szanse na  życie w wolnym, suwerennym kraju. PiS nie wygrał w sejmie wczoraj, ale sama debata pokazała, że można z rządzącymi walczyć. A posłowie, którzy byli na nie, muszą zostać zapamiętani.

Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (1 głos)

Komentarze

"Dziadek, miał to szczęście, że zaznał przynajmniej wolności. Do czasu aż do Polski nie weszli sowieci. " 

- zatem kim byl Twoj dziadek na terenach polskich

w latach 39-45 skoro

mial wolnosc?

 

Vote up!
0
Vote down!
0
#341914

Sowieci wkroczyli do Polski 17 września 1939 roku i w kilka dni zajęli wschodnie obszary kraju.

Wpisz "17 września 1939" w dowolną wyszukiwarkę i przyswój trochę historii.

Następnie może przyjdzie Ci do głowy aby przeprosić, byłoby miło...

 

Vote up!
0
Vote down!
0

ość

-----------------------------------

gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne

wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz

#341926

Emir trochę na bakier u Ciebie z historią... Sowieci weszli do Polski w 39 roku... 17 września.

Vote up!
0
Vote down!
0
#341924

Myślę, że to co napisałeś jest po prostu złośliwe.
Czy data 17.09.1939 r. nic Ci nie mówi?

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5

Vote up!
0
Vote down!
0

...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5

#341925

ale z zapytaniem
po tym jak przeczytałem z innej flanki
uderzenie, mieszanie i plucie:

http://niepoprawni.pl/blog/7195/siedmiu-wspanialych-na-np#comment-392115

zaczynam sie zastanawiac czy nie pojawił się nam nowy
POLAK
typy pe1984 lub inna jego odmiana.
Taka drobna watpliwosc.
Tak owszem mowi mi cos data 17IX.
Tylko podobno Wajdzie tez ojciec zginal w Katyniu...
podobno.
Ja moge Wam napisac,ze jestem wnukiem Napoleona lub Gagarina.

Vote up!
0
Vote down!
0
#341977

założyliśmy zbiorowy komitet obrony :-) i wszyscy w jednym czasie dodaliśmy komentarze.
Ale to chyba miłe, jeśli w słusznej sprawie?

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5

Vote up!
0
Vote down!
0

...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5

#341928

ja unikam atakowania kogokolwiek, ale jak sami widzicie, prawie każda notka spotyka się z podobnymi komentarzami. A nie o to chodzi, nie po to jest portal NP, żeby kogokolwiek obrażać, poniżać, a tak się niestety dzieje.
Dlatego w notce o "7 wspaniałych" wszelkie podobieństwo do zachowań i osób jest jak najbardziej zamierzone.

Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
1
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#341943

gość z drogi

ale nadrabiam zaległości,dołaczając do drużyny królaka,ja tez umiem pompką dać po głowie

pozdrowienia z trasy...

Vote up!
1
Vote down!
0

gość z drogi

#342162

witamy w klubie ;-)))

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5

Vote up!
1
Vote down!
0

...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5

#342181

Sowieci zabrali rodzinie całą posiadłość a dziadek zginął w Katyniu.

Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
1
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#341935

Polak 2013 napisał:
"Dziadek, miał to szczęście, że zaznał przynajmniej wolności. Do czasu aż do Polski nie weszli sowieci."

Emir:
- zatem kim byl Twoj dziadek na terenach polskich w latach 39-45 skoro mial wolnosc?

I tak zwiać bez przepraszam? Nieładnie....

To ja, w imieniu niepoprawnego Emira, przepraszam Ciebie Polaku 2013. Ale nie mogę obiecać, że znów tego nie zrobi.

**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

Vote up!
0
Vote down!
0

********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

#341955

1) naprawde nie musiasz przepraszac za mnie.
2)zwiac? - nie kazdy ma caly dzien by akurat czekac przed monitorem - a moze ktos mi odpisze lub nie.

Wlasnie czy dziadek Polaka 2013 byl rzeczywiscie tym na ktoreo powoluje sie autor- tylko on to wie.
No wiec "zwiewam" znow bo musze jezcze zrobic w miescie zakupy.

Vote up!
0
Vote down!
0
#341980

Napisz wprost, że Polak2013 to kłamca, agent itd.Po co masz się męczyć, wyrzuć to z siebie bo przecież Ty z góry to założyłeś.
Ktoś kto z góry tego nie zakłada, po prostu nie napisałby "Wlasnie czy dziadek Polaka 2013 byl rzeczywiscie tym na ktoreo powoluje sie autor".

Ty masz problem, nie w danym przypadku Polak2013. To nie on musi się tłumaczyć, wyjaśniać bo takiego obowiązku ani przymusu nie ma. Wytłumaczyć się, uargumentować się musi zawsze ten, kto obwinia, rzuca oszczerstwo itd. Nie zrobisz tego - tracisz wiarygodność, tracisz sympatię, szacunek innych. Nie zrobisz tego - Twoje pisanie będzie sraniem w banię i zwykłym szukaniem chłopca do bicia.
Gdyby to była jakaś błaha sprawa to można machnąć ręką, ale sprawa jest poważna bo dotyka bardzo delikatnych, osobistych strun.

Czy dobrze byś się czuł gdyby ktoś postąpił z Tobą tak samo jak Ty postąpiłeś z Polak2013 ?
Moja sympatia do Ciebie właśnie gdzieś wyparowała.
To przykre uczucie bo w końcu jesteśmy Niepoprawni, to nas łączy i tak powinno było pozostać.
Zmieniło się...

Przykro mi jest, że miałeś tylko tyle do powiedzenia.
Dziś bez pozdrowień.
contessa

_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart

"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com

Vote up!
0
Vote down!
0

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#341999

Widzisz, cel artykułu to nie był mój wyjazd personalny do konkretnych osób. Zjawił się Emir, znaczy się poczuł się do obowiązku ich bronić i utożsamił się z nimi.
Rozpracował "gryzonia", ciekawe skąd wie, że to akurat on?

Ale nie żałuję tego wpisu o nich, żadne "jedyneczki", ani próby obrażania mnie z ich strony mnie nie przerażą.
Sukcesem by było, jakby się chwilę zastanowili i zaczęli polemizować, na argumenty i mocno. Ale polemizować.

Dziękuję za wsparcie.
Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#341988

nie zawsze komentuje.
Nie zjawil sie tylko akurat mial troche czasu do poludnia i przeczytalem te prowokacje - bo mysle, ze tamten wpis jest czyms takim.
Natychmiast dolaczyl do Ciebie jakis świeży czterodniowy na np.pl "sad",- super masz wielbiciela
Juz jestesmy "wataha" - calkiem jak dla Sikorskiego
wiec? moze sad jest tu naslany i ma ciebie uwiarygodnic a innych zdyskredytowac?
Czy znacie sie z sad?
Jak widac jestes niezle aktywny - 1000pkt w 10 tygodni.
Moze masz duzo czasu a moze.....?

Vote up!
0
Vote down!
0
#341994

Odpiszę Ci tylko raz, jeden raz.
Tak wygląda zawsze polemika w Twoim wykonaniu. Nie użyłem ani jednego nicka w swoim artykule. Nikogo personalnie nie atakowałem, opisałem tylko co ma miejsce.
Twój sposób polemiki to: obrażenie, insynuacje,pisanie nie na temat.
Co do sada, to moja sprawa czy go znam czy nie.
Na inne Twoje wątpliwości nie będę odpowiadał, pozostawię Ciebie z nimi, będziesz miał o czym myśleć.
Czy mam dużo czasu. Gdybyś sprawdził, zobaczyłbyś, że piszę jedynie w soboty i niedziele. Komentarze jeśli czynię, to po godzinie 15.
Muszę pracować, chociaż wolałbym bujać się hamaku. A co do punktów, brakuje Ci, powiedz, poproszę Adminów to Ci je przekażą.

Dopóki nie będziesz polemizował(a nie potakiwał)w sposób cywilizowany nie licz na moje odpowiedzi.

Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#342003

"Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!"

- tylko glupi nie robilby rozeznania ilu
i gdzie sa wrogowie !
Juz w tym hasle jest wiesz cos dziwnego dla mnie.
To mi pachnie prowokacja....

Jakie maja sily - poczytaj troche , chocby Sienkiewicza i dowiesz sie , ze przed walka zawsze "lapano jezyki".
By dokladnie wiedziec z kim ma sie doczynienia,
ilu jest wrogow i jakie maja sily.

Podajesz sie ,ze jestes Polak,
wrogow juz zlokalizowales we wpisie
- wiec nie pytaj ilu ich jest tylko ich usun ....
Bo oni tak mocna trzymaja sie koryta, ze na 100% beda sie jeszcze bronic - chocby wojskiem i milicja

Vote up!
0
Vote down!
0
#342065

tak długo jak będą mogli będą eksploatować, nie mamy siły ich wyprzeć ,straszne . Pokojowe środki nie działają, na siłowe jesteśmy nie zorganizowani, przepaść nie ma rozwiązania, tu możemy sobie pogadać ale jak sprawić by wreszcie J Kaczyński Macierewicz Gliński mieli szansę zgarnąć cały ten gnój i umieścić w kiciu na długo, bardzo długo

Vote up!
0
Vote down!
0
#341917

Widzisz jak fajnie napisałeś,i oto chodzi,a nie od razu łatki naklejać

Vote up!
0
Vote down!
0
#341934

Panie Marku, ja jestem daleki od przyklejanie łatek. Ale niekiedy najnormalniej coś się we mnie burzy. A to o czym pisałem, może wyprowadzić najspokojniejszego z równowagi.
Chciałbym, żeby się poglądy ścierały, chciałbym polemiki. Oskarżanie kogoś o agenturalizm, pisanie nie na temat w ważnych i ciekawych tematach nie jest wg mnie nie jest polemiką.

Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#341938

Już ci pisałem,pisz mi Marek,bo cię opi... hihi,ale łatki to do Sad,a nie do ciebie,ty idziesz dobrą drogą,od czasu do czasu muszą być utarczki,tak jak ja z Torpedą,a teraz go bardzo lubię,ty tez na początku swojej drogi na NP,nie przypadłeś mi do gustu,a teraz lubię cie czytać,bo dobrze piszesz i sensem,i również cie lubię,jestem takim facetem który nie zostawia przyjaciół w potrzebie,a tym bardziej gdy ktoś ich atakuje na NP,nigdy nie będzie tak,że wszyscy będą cie lubili,ja też mam malkontentów przeciw sobie,ale to jest za mną,i robię dalej swoją robotę względem wolnej Polski.

pozdrawiam

PS
Będziesz odpowiadał tylko przed Bogiem i Ojczyzną
za to co uczynisz,a nie przed nami

Vote up!
0
Vote down!
0
#341962

gość z drogi

17 września 1939 roku wbito nam w plecy nóż...i   to od strony somsiada z Moskwy...

wybijajmy tą datę na okrągło...mimo,ze może za przypomnienie jej Putinowi ,Mój Prezydent i 95 zginęli nad Smolenskiem w 2010 roku....

 

 

Vote up!
1
Vote down!
0

gość z drogi

#341949

adowe wybuchło przeciwko Rosji, a 17 września 1939 r. napadła Polskę Rosja bolszewicka jak on wije gniazdeczko na łonie Putina dla siebie i swoich WSIoków?
Vs. mój komentarz do Polak2013 o Rosji od morza do morza.

Pozdrawiam.
contessa

_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart

"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com

Vote up!
1
Vote down!
0

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#341952

gość z drogi

 jeszcze nie zapomniałam jak budował pomniki Bolszewikom,jak kazal robić 

"dywanowy szlak" dla siebie,gdy będzie tam uroczyście przemawiał...tylko,ze ludzie się zbuntowali i tak jakoś padła mu ta super sprawa..."chołdu "

ba pamietam jak przed jego wyborami weszłam z ciekawości na jakiś rosyjski portal i te "chołdy "dla  kochanego dwojga imion -komorowskiego :) oczy ze zdumienia przecierałam  i zrozumiałam,dlaczego ,gdy kornie kłaniał się do ziemi komuś tam w Moskwi...

dobrze ,że jeszcze w ręke nie pocałował ...tego kogoś...

pozdr :)

Vote up!
1
Vote down!
0

gość z drogi

#342005

A 17 września 2009 roku żydowski Murzyn z Ameryki, w Moskwie kształcony, (a jakże, razem z tą swoją Miszel) podpisał rezygnację z tarczy antyrakietowej w Polsce. Nie pamiętam, czy zdRadek eS. też miał jakiś w tym udział. Jeśli zaś pamięć mnie nie myli (no właśnie - problem pamiętania!)- gdy śp. Prezydent Lech Kaczyński próbował zdRadka "rozliczyć" - to ten umiał jedynie "sklamrzyć", używając "bogatego" (wyniesionego z domu) "słownictwa", tj. inwektywy "cham".

Vote up!
0
Vote down!
0

_________________________________________________________

Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie

katarzyna.tarnawska

#342305

gość z drogi

umiał jedynie "sklamrzyć"..." :)

i mnie sie to wbiło w pamięć...Nie ma juz Mojego Prezydenta...nie ma  tych,którzy MU towarzyszyli w tej ostatniej drodze,My jednak pamiętamy...i testament wykonamy....

Drogi,Nieobecny Prezydencie...

pozdr 

Vote up!
1
Vote down!
0

gość z drogi

#342323

zmusza cię do takich przemyśleń, tu nie ma żadnych łatek chybe że znikły wypowiedzi co tu się nagminnie zdarza
Portal niepoprawni pl jest jedynym który oparł się, możę to dlatego że nie stać go na własną prasę telewizję . Nic nie zastąpi tego że jak źle się wypowiem to natychmiast zostanę strofowany.

Vote up!
0
Vote down!
0
#341946

Piszesz:
"Panowie Komorowski, Tusk.
Pytanie: co robicie jeszcze w moim kraju?
Prośba: uciekając zabierzcie ze sobą swój bagaż, tj. wszystkich z listy Macierewicza (...)"

Nie uciekną, nie zabiorą bagażu, zwłaszcza "tego" bagażu bo właśnie budują sobie "Imperium WSI".
Po to kuma się prezydęt z kacapami, bo Rosja chce być od morza do morza czyli od Pacyfiku po Atlantyk, a tusko-komorowska Polska jej w tym ułatwi. Niemcy też nie będą przeszkadzać bo staną się też "od morza do morza"", nie szkodzi, że na zasadzie "przykleiło się g... do okrętu i woła : "Płyniemy!"".
Przez ten czas między Bugiem i Odrą będzie królowała WSI spokojna, WSI wesoła, Komorowski namiestnikiem, Tusk komisarzem nadwiślańskiej GPU (taki drugi Feliks) i kolesiom będzie się żyło godnie i dostatnio. Na ruskim wikcie...

Pozdrawiam.
contessa

_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart

"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com

Vote up!
0
Vote down!
0

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#341942

Jak czytałam Twoje pytanie : "co robicie jeszcze w moim kraju?" to... mi stanął w oczach tupiący nogą Tusk z błyskawicami w oczach i wrzeszczący - co robicie jeszcze w moim kraju, ja tu rządzę, a wy wszyscy wynocha.

Patrząc dziś na Polskę to Polacy choć we własnym kraju to już są wygnańcami - przez władzę i jej przepisy są traktowani jako ludzie trzeciej, czwartej itd. kategorii, bez żadnych praw.

Niestety - demokracja w pojęciu Tuska i stosowana przez Tuska ma się tak do demokracji jak krzesło elektryczne do zwykłego krzesła.

Przykro o tym pisać ale niestety tak jest.
Pozdrawiam.
contessa

_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart

"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com

Vote up!
1
Vote down!
0

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#341951

Wczoraj słuchałem relacji ze spotkania prof. Andrzeja Nowaka z mieszkańcami jednego z miast polskich.
Mówiąc o Tusku opowiadał o jego zaopatrywaniach cofając się wiele lat wstecz. Tusk od początku był antynarodowy, przeciwko kościołowi, przeciwko tradycjom. I wielu Polakom to nie przeszkadzało w tym by na niego głosować.
Mamy więc co mamy, oby jak najkrócej.

Pozdrawiam i dziekuję.
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
1
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#341954

zadziwiające a kraj tonie, gdzie tu droga do wskazania pod jakim nickiem nie ma go(rząd wraz ze swą tajną organizacją) wszystko to wydmuszka...... lecz czy to powód by mnie z tąd anichilować

Vote up!
0
Vote down!
0
#341998

udział potomków esesmanów, gestapowców i innej niemieckiej swołoczy w zakłócaniu Święta Niepodległości jako "nasz polski wspólny problem". W telewizorze to widziałem. Sam na to wpadł? Chociaż przy tylu doradzających mu paraintelektualistów jest to bez znaczenia czy to on czy kto inny równie błyskotliwy.

Pozdrawiam

HdeS

Vote up!
0
Vote down!
0

HdeS

#341985

Tak masz rację. Nie pisałem o wszystkim, zabrakło by miejsca. To co robią jednak z Polską przechodzi ludzkie pojęcie. Nie mają zahamowań, otwarcie wydali wojnę społeczeństwu, ze swoim szyderczym uśmieszkiem na twarzy.

Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#341992

masz ponad 9 , przyznaj sam za nic, swora wpada i tak jak już pisałem up or down. Co kogo zadowoli to inna sprawa. Polak data nie istotna odnajdzie swe zadanie.

Vote up!
0
Vote down!
0
#341991

Won z Mojego Kraju lub jak pisało się dawniej Ręce precz od Mojego Kraju

Vote up!
0
Vote down!
0
#342008

Wydaje mi się, że 'Emir' nie zrozumiał o jaką wolność dziadka autora artykułu chodzi. Z tego co ja zrozumiałem to chodziło o to, że ów dziadek miał okazję pożyć w czasach polskiej niepodległości w międzywojniu, do czasu, gdy wkroczyli sowieci. Idąc dalej mama autora urodziła się już po wrześniu 39r. dlatego nie miała okazji żyć w wolnym kraju.

Natomiast jeśli mówić o tym ile naszych pokoleń żyło w zniewoleniu to było ich znacznie więcej właśnie z małą przerwą międzywojnia.

Vote up!
0
Vote down!
0
#342007

No ja pisałem o pokoleniach których losy znam. A Emir dobrze zrozumiał, to jest po prostu złośliwość.
Chciałbym żyć w niepodległej Polsce, niczego więcej nie oczekuję.
A to, że i w niepodległej Polsce będą takie rozmowy to pewne, ale mniej będzie przeszkadzać niż dzisiaj.

Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
1
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#342011

"Jestem zbudowany tym, co zrobił Pan Kaczyński, zaczynam wierzyć, że czwarte pokolenie mojej rodziny ma szanse na życie w wolnym, suwerennym kraju. PiS nie wygrał w sejmie wczoraj, ale sama debata pokazała, że można z rządzącymi walczyć. A posłowie, którzy byli na nie, muszą zostać zapamiętani."
Nie wygrał więc nie zrealizował

Vote up!
1
Vote down!
0
#342012

Widzisz w swoim poprzednim artykule odniosłem się do "nowych" uważając że trzeba ich godnie przyjąć i dać czas na odnalezienie się tutaj. Mi taką szansę stworzyli najstarsi chyba tutaj blogerzy.
Ja jestem krótko, 10 tygodni. Ale nie pozwolę Tobie ani nikomu innemu, na dwie rzeczy: obrażanie kogokolwiek na moim blogu, i odbieganie od tematu.
A co do tego czy pan J.Kaczyński zrealizował cel. Rządu Tuska nie odwołano, PiS ma za mało głosów, inni posłowie projektu nie poparli. Ale uzyskał więcej niż myślisz. Debata została nagłośniona w internecie, filmy są do obejrzenia. Pan J.Kaczyński jako lider największej partii opozycyjnej pokazał, że istnieje alternatywa dla nieudolnych, degradujących Polskę rządów Tuska. Uświadomił dużej rzeszy Polaków, także elektoratowi PO jak to naprawdę jest z tym rządem, jego intencjami.
Mam nadzieję, że to rozumiesz.

I proszę, jeśli mam Ciebie traktować poważnie, nie życzę sobie na moim blogu poziomu wypowiedzi w stylu jaki krytykowałem w poprzednim wpisie.

Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#342016

chcesz bym odpowiadał tak jak sądzisz. Ja trzymam się swego nie ma płaszczyzny porozumienia , Ty Ja nadal istniejemy chcemy zmian lecz nie wiemy jak, ...budujemy sobie zagładę wbrew własnej woli

Vote up!
0
Vote down!
0
#342027

nie i jeszcze raz nie. Nikt nie musi cokolwiek mówić wbrew sobie. Ty masz swoje zdanie, ja swoje.
Nie ma to jednak nic wspólnego z językiem jakim próbujesz rozmawiać z tymi którzy polemizują z Tobą.
Tylko to weź pod uwagę, nic więcej.
A to jakie masz poglądy i sposób widzenia spraw przez Ciebie to już Twoja prywatna sprawa.
Masz prawo do polemiki, tylko proszę o dobrą formę i jakość, bez wycieczek pod adresem adwersarzy za to na temat.

Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#342033

Polak nie py..........  ,gdzie, kiedyś wiedziałem dziś jestem zagubiony

Vote up!
0
Vote down!
0
#342043

j. w.

Vote up!
0
Vote down!
0
#342030

Jest obstawienie komisji wyborczych przez PiSowskich męzów zaufania.

Jestem w 100% przekonany ze J.Kaczyński wygrał wybory prezydenckie tzn.głosowało na niego więcej wyborców.

 

 

 

Vote up!
1
Vote down!
0

kazikh

#342052

Jest obstawienie komisji wyborczych przez PiSowskich męzów zaufania.

Jestem w 100% przekonany ze J.Kaczyński wygrał wybory prezydenckie tzn.głosowało na niego więcej wyborców.

 

 

 

Vote up!
1
Vote down!
0

kazikh

#342055

Pełna zgoda.

Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#342057

Ja zaczynałem studia w 1988 a kończyłem w 1993 roku. Pamiętam siebie z tamtych lat... najpierw oporniki w swetrze a później niemal uwielbienie dla Wałęsy, Mazowieckiego, Balcerowicza i całego tego tałatajstwa. Na koniec był wstrząs Nocnej Zmiany i zablokowanej dekomunizacji Polski. Do dzisiaj zaś już tylko obserwowałem i obserwuję jak moją Polskę po raz kolejny zniewalają.

Mam takie samo odczucie: Co oni wszyscy jeszcze robią w Polsce? Tylko jedno chyba... chcą nas doszczętnie własnie zniewolić kontynując naziztowsko-komunistyczne dzieło wyrosłe z idei K. Marksa...

Smutmne jest to, że teraz ci socjaliści są już wszędzie a swoje epicentrum maja teraz w Brukseli...

Pozdrawiam, trochę smutno...

krzysztofjaw

Vote up!
1
Vote down!
0

krzysztofjaw

#342042

 wiemy co się stało, przegraliśmy z młodym pokoleniem ,durnie uwierzyli w tuska, przeklęty kraj,teraz zanim się pozbierają nie wiem czy znajdą nową szansę.

Vote up!
0
Vote down!
0
#342048

tak, siedziba jest już w Brukseli.
Ostatnio słyszałem wypowiedź Putina, mówiącego, jakoby Federacja Rosyjska miała nową broń jakiej żaden kraj nie posiada. Czy to czasem nie jest wprowadzanie komunizmu z zachodu?
Kiedyś wielki kraj rad pomagał Hitlerowi w wywołaniu wojny, Hitler miał walczyć z zachodem Europy a kraj rad miał zebrać żniwo tej walki i wprowadzić komunizm w Europie. Hitler zaatakował ale sowietów, tutaj pokrzyżował im szyki.
Może ta tajna broń Putina to właśnie Bruksela?
Putin wraca przecież do ideologii komunizmu, dokładniej wielkiej Rosji. Nam wpajają jak mamy śpiewać: "Boże coś Polskę...", w Rosji wmawiają ludziom zasadę: "nie ważne co będzie ze mną, ważne żeby Rosja była wielka".

Dziwny jest ten świat - jak śpiewał Niemen.

Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#342054

 Rosja nas atakuje?Po co.Jesteśmy tylko obszarem do zagospodarowania.Kto pierwszy sie zdecyduje ? Niemcy czy Rosja , jako tchórze zdecydujemy się ostatni jak zwykle zbyt późno

Vote up!
0
Vote down!
0
#342063

gość z drogi

co oni jeszcze robią w  Polsce?

a no jak w w latach wielkiej Transformacji zamienili  Kapitał Marksa na Kodeks Spółek Handlowych,tak teraz ta szarańcza jeszcze kilka drzew ma na widoku i zaczyna je obżerać...Polskie Lasy,polska Ziemia,czy gaz łupkowy i widoki na mozliwość sprzedania naszych zasobów za grosze,obcym...Bądżmy więc czujni i oczy miejmy szeroko otwarte...

 

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#342325

Piszesz " Już czwarte pokolenie mojej rodziny czeka na wolność". Chyba coś żeście przespali. Sierpień 80 i te parę miesięcy po nim. To była całkowita, niczym nie ograniczona wolność. Kanalie się pochowały w swoich norach, ruscy jakby zapadli pod ziemię, nigdy przed, ani po, nie było takiej wolności słowa. Trwało to krótko, ale było i nie wolno o tym zapominać.
ukłony

Vote up!
0
Vote down!
0
#342060

Napisałem: że był czas kiedy uwierzyłem, że to nastało, zostałem oszukany.
Ten sierpień 80 i te kilka miesięcy do tego czasu zaliczam. To była namiastka wolności.
Nie pisałem dokładnie może, miejsca jest wprawdzie na to sporo, ale przydługie artykuły mogą zniechęcić.
A ostatnia jednostka rosyjska opuściła Polskę 28 października 1992 roku, była to jednostka z garnizonu Borne Sulimowo.
I wg mnie oni się nie pochowali, czekali na decyzję Kremla. Więc to nie była pełna wolność - chyba przyznasz mi rację.
Ale dziękuję za uwagę, jest słuszna.

Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#342064

Jasne. Właśnie dlatego tak ważne jest przyjrzenie się dokładnie tamtemu okresowi, bo prawdopodobnie czeka nas coś podobnego. I znów na pierwszych zebraniach pojawia się ludzie znikąd, chętni do noszenia mebli, kserowania czy jakiejś innej pożytecznej roboty. Zawsze uczynni, mający czas, sympatyczni i życzliwi - awansują, wejdą w struktury , a później znów będzie zdziwienie skąd się wzięli, jak można było im uwierzyć. Po prostu zastanawiam się nie jak zrobić to, co i tak sie stanie, ale jak zrobić, żeby było to coś trwalszego niż karnawał wolności
ukłony

Vote up!
0
Vote down!
0
#342094

Tak samo myślę, tego samego chcę.

Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#342096

 wolności nie było nigdy, stan wojenny, ta zasrana komuna miała wszystko w ręku

Vote up!
0
Vote down!
0
#342067

--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.

Vote up!
0
Vote down!
0

----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*

#342069

Kicaj prowoku. Albo nie, prosto ci wyłożę, za tępy jesteś, żeby zrozumieć o czym tu mowa. Więc se daruj. Pisz w kółko Tusk be, Kaczyński cacy , a bardziej skomplikowane tematy opuszczaj. Przynajmniej się nie ośmieszysz

Vote up!
0
Vote down!
0
#342071

kanalio

Vote up!
0
Vote down!
0
#342073

Zaspokajam twoją ciekawość.
To ja zgłosiłem.

Napisałem, tak z grubsza, "ludzie, ratunku!, wariat bije człowieka!"

Vote up!
0
Vote down!
0
#342086

 jeśli to Sierpierń 80 to się dziwię

Vote up!
0
Vote down!
0
#342072

Pomyliłeś portale, prostaku.
Z tekstami na poziomie "nie pierdol" nie masz tu nic do roboty.
Nawet nasze trolle reprezentują wyższy poziom.
A zatem "sp...dalaj stąd", że powiem w mowie tobie zrozumiałej.
Damy, rzecz jasna, przepraszam:-)

Vote up!
0
Vote down!
0
#342078

więc zupełnie oczywiste, że zgłosiłem i w miarę wyraźnie o tym powiadomiłem słowem "Dość", wyrażając w ten sposób swoją niezgodę na taki język na NP.
Pozdrawiam
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.

Vote up!
0
Vote down!
0

----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*

#342085

Panowie, co to? Wyścig... Pokoju ;-)))???!!!

Vote up!
0
Vote down!
0
#342087

Neues Deutschland, Rude Pravo i Trybuna Ludu wciąż niektórym patronują! :) I nie o nas tu chodzi:) OK - przeczytałem PW chwilę po zgłoszeniu. Całkiem miło odkrywać zgodnośc myśli :)
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.

Vote up!
0
Vote down!
0

----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*

#342092

Wiesz, zauważyłem nowego trolla.
Nic bym może nie zrobił, gdyby on trzymał standard naszych starych i wiernych, a na jego tle poczciwych, trolli.
Ale to przecież jakiś straszny prostak jest!
Klnie i się wyzywa!

Vote up!
0
Vote down!
0
#342093

No to pompką go, Królaki ;-)!

PS. Miałem z tym "przyjemność" na poprzednim wątku @Polaka2013. Faktycznie, nie trzyma standardów ;-).

Vote up!
0
Vote down!
0
#342095

Wyścig Pokoju?
Chyba tak, bo pewna pani też skłonna byłaby przyznać się do zgłoszenia :))

Vote up!
0
Vote down!
0
#342108

Nie koedukacyjny:) Ale zapraszamy i Damę na damce :)
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.

Vote up!
0
Vote down!
0

----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*

#342112

No właśnie. Mnie ten szowinizm nieco także zbił z pantałyku :)
Moje trafienie to ten drugi zgłoszony komentarz, więc tak czy owak, co nawyżej nalezy mi się trzecie miejsce na podium :))

Swoją drogą to irytujące. Wchodzi człowiek poczytać sobie w dniu wolnym od pracy, a tu już od progu dopada go charaterystyczna woń trolla :(

Vote up!
0
Vote down!
0
#342114

//Panowie, co to? Wyścig... Pokoju ;-)))???!!!
..................................
Panowie, mam dyżur z fantastycznym dzieckiem Hipokratesa,
Rezydentką , która już jest dobrym fachowcem i ma znakomite poczucie humoru.... no ale nawet Ona nie wytrzymała .... musiałem jej opowiedzieć o Staszku Królaku
i o tym Rusku, co dostał w główkę i uwidział :
"Wiśniowy Sad " .
Panowie, akcja znakomita, naprawdę chrońmy NP.
to jest ostatni szaniec.
pozdrawiam,
Marek

Vote up!
0
Vote down!
0
#342131

Piękna akcja Panowie

Smoku :))

Nie może być !

/Jak drzewiej mawiał Pawlak/

pozdrawiam

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Andruch z Opola
http://andruch.blogspot.com

Vote up!
0
Vote down!
0

-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>

#342107

Pozwolę sobie zacytować Ciebie samego. Posłuży to za komentarz, a raczej wyrażenie aprobaty dla Twojego tekstu.
"J.Kaczyński zrealizował cel. Rządu Tuska nie odwołano, PiS ma za mało głosów, inni posłowie projektu nie poparli. Ale uzyskał więcej niż myślisz. Debata została nagłośniona w internecie, filmy są do obejrzenia. Pan J.Kaczyński jako lider największej partii opozycyjnej pokazał, że istnieje alternatywa dla nieudolnych, degradujących Polskę rządów Tuska. Uświadomił dużej rzeszy Polaków, także elektoratowi PO jak to naprawdę jest z tym rządem, jego intencjami."
W tym miejscu jestem po Twojej stronie. Wydarzenie, o którym mowa ja osobiście uważam za sukces i to nie mały. Moim subiektywnym zdaniem PIS powinien utrzymać właśnie taki ton i kierunek debaty. Bez personalnych inwektyw tylko gospodarcze i polityczne fakty, na które rządzący nie mają innej odpowiedzi prócz wrzasku o psychiatryku, szczawiu czy delikatnie mówiąc "nie kochaniu takiej Polski jaką obecnie mamy" (vide Tusk). Uważam, iż tylko taki kierunek działania może doprowadzić do przewagi PIS nad resztą. Ludziom w Polsce żyje się coraz ciężej. W wielu rodzinach bieda rozgościła się na dobre, do wielu niebawem zagości. Brak pracy i tym samym brak środków do życia zmusi przynajmniej niektórych do myślenia.
Pozdrawiam

Vote up!
0
Vote down!
0
#342109

Pełna zgoda.

Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#342113

Tusk zarzucił Kaczyńskiemu, że... upolitycznił debatę nad wotum nieufności, że upolitycznia problemy.
Mnie się wesoło zrobiło czytając to bo argument Tuska jest powalający. Zwłaszcza naprzeciw jego zarzutu względem Kaczyńskiego, że nie uczestniczy w debatach politycznych n/t gospodarki, bezpieczeństwa energetycznego itd. itp.
Tusk tak się wściekł, że stracił kontrolę nad tym co gada i nie zwrócił uwagi, że absurdalne i sprzeczne ze sobą zarzuty kieruje do opozycji.
Jeśli lider takie błędy dopuszcza to znaczy, że nerwy ma bardzo bardzo napięte.
A przecież u Tuska podobno wszystko idzie jak po maśle to skąd te nerwy ???

Pozdrawiam.

contessa

_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart

"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com

Vote up!
0
Vote down!
0

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#342144

Wracam z emigracji wewnetrznej do Niepoprawnych

i odkrywam ciekawy, patriotyczny txt. 

Gratulacje, Polaku2013 !

* Niestety, zniesmaczyly mnie dziwne ataki m.in. Emira. 

Ma on jakies powiazania z Czerska~ ?

Vote up!
0
Vote down!
0

baca.

#342148

Dziękuję, na pewno się przydadzą.
A co do tych ataków Emira, to są związane z wcześniejszym moim wpisem dzisiaj. Widocznie coś go zabolało i musiał odreagować.

Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#342154

Żeby uciekli to trzeba ich pogonić.

Dawniej skazywano na banicję, trzeba by to przywrócić.

Vote up!
0
Vote down!
0

ość

-----------------------------------

gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne

wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz

#342155

Otóż to przyjacielu, otóż to.
"Dawniej skazywano na banicję, trzeba by to przywrócić."
Skreślić z listy obywateli Polski, odebrać obywatelstwo, dowody tożsamości (dowód osobisty,prawo jazdy, paszport), tytuły naukowe. Brak obywatelstwa pozbawia praw publicznych, oraz prawa do posiadanego majątku.
Ot proste, tanie i opłacalne.
Pozdrawiam

Vote up!
0
Vote down!
0
#342193

do mojej poprzedniej wypowiedzi:

NIEKTÓRYCH lepiej nie wypędzać, zostawiłbym w kraju... dwa metry pod ziemią. Niektórzy tak sobie nagrabili, że dla nich banicja mogłaby być bardziej nagrodą niż karą.

Vote up!
0
Vote down!
0

ość

-----------------------------------

gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne

wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz

#342280

Zamiast dwa metry pod ziemią, wolałbym ich zobaczyć przed Trybunałem Stanu. I mam nadzieję, że tak się stanie. Najważniejszym jest czas, Prezes J.Kaczyński zrobił już pierwszy krok by to przyśpieszyć, zapowiedział jednocześnie, że takich "zaskoczeń dla Tuska" ma więcej.
Całym sercem to popieram.

Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#342284

Nie liczyłabym na Trybunał Stanu.

Postępowania przed Trybunałem Stanu:

Sprawa Czechowicza (1929) – skierowana przez Trybunał do ponownego rozpatrzenia przez Sejm, do czego z powodów politycznych nigdy nie doszło
Sprawa byłego premiera Piotra Jaroszewicza i byłego wicepremiera Tadeusza Pyki (1984) – zakończona umorzeniem
Afera alkoholowa (1997), oskarżeni:
były minister finansów Andrzej Wróblewski – uniewinniony
były minister spraw wewnętrznych Czesław Kiszczak – uniewinniony
były minister rynku wewnętrznego Aleksander Mackiewicz – uniewinniony
były minister współpracy gospodarczej z zagranicą Dominik Jastrzębski – skazany na 5 lat utraty biernego prawa wyborczego i tyleż lat zakazu zajmowania stanowisk kierowniczych
były prezes Głównego Urzędu Ceł Jerzy Ćwiek – skazany na 5 lat utraty biernego prawa wyborczego i tyleż lat zakazu zajmowania stanowisk kierowniczych
Sprawa byłego ministra skarbu Emila Wąsacza – umorzona w 2006 ze względu na błędy proceduralne, decyzja uchylona w II instancji w marcu 2007, sprawa toczy się ponownie w I instancji

Jak widać, niewiele i efekty dosyc mizerne.
Coraz bardziej zaczynam rozumieć tych, którzy zaczynają mówić o latarniach lub suchej gałęzi.

Vote up!
0
Vote down!
0
#342290

Latarnie i gałęzie...
Jednak bardziej jestem za państwem prawa. Dlatego tak bardzo liczę, że uda się wreszcie zmienić ten rząd, mam nadzieję, ostatni taki, który działa na szkodę kraju.
Ale zmienić w sposób,dający większość w parlamencie, bez koalicji, na rzecz których trzeba iść na ustępstwa.
Każdy kij ma dwa końce, więc latarnie i gałęzie mogą być skierowane przeciwko pomysłodawcom, a to chyba najgorsze na co Polacy mogą sobie pozwolić.
Ale Twoje spostrzeżenia są celne, masz rację, tak było.

Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#342297

Jednak bardziej jestem za państwem prawa.

I we mnie też wciąż jeszcze tkwi nazbyt wiele - nazywajmy to po imieniu - naiwności :)

Prawo, niestety, stanowią ludzie. A inni z kolei ludzie robią wszystko, by je omijać. Często także i ci, którzy powinni sprawiedliwie osądzać.

Vote up!
0
Vote down!
0
#342307

Dlatego musimy starać się zmieniać co możliwe. Najpierw Tuska
a później to co konieczne, włącznie z konstytucją.

Pozdrawiam
Polak2013

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

Vote up!
0
Vote down!
0

Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

#342329

 tak jak Ty byś wolał, niestety druga strona nie daje nam nic , na dziś żadne apele o nowe państwo nowy rząd nic nie poradzą, Tusk ma większość w parlamencie i cynicznie będzie z tego korzystał.

Vote up!
0
Vote down!
0
#342291

Oczywiście najpierw Trybunał. Potem wyrok i... w proch się obracanie.

Ale...w pierwszej kolejności konieczne jest przywrócenie kary śmierci za zdradę Polski, której się przysięgało. Rząd, premier, prezydent, ministrowie, posłowie przysięgają Polsce. Potem pracują jak gdyby nigdy nic dla obcych mocarstw?

PS. Napisałem "za zdradę Polski", nie "ojczyzny", chociaż tak chciałem napisać. Duża różnica może być dla wielu z nich.

Pozdrówka

Vote up!
0
Vote down!
0

ość

-----------------------------------

gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne

wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz

#342317

Zapytajmy naszych przodków, czytając historię Polski, jak przetrwali oni 150 lat zaborów.

Wiarą, modlitwą, rodziną, nieskażonym językiem ojczystym, przekazem historii i wartości.

I powstaniami ...

 

Vote up!
0
Vote down!
0

kassandra

#342172

Niezwykle trafna uwaga.
"Wiarą, modlitwą, rodziną, nieskażonym językiem ojczystym, przekazem historii i wartości.

I powstaniami ..."
Nie inaczej kassandro, nie inaczej.
Tak proste i oczywiste.
Pozdrawiam

Vote up!
0
Vote down!
0
#342194

...i nieoglądaniem reżimowej telewizji. Napisałam to całkiem poważnie.

Vote up!
0
Vote down!
0
#342278

 nic to nie pomaga zalew g...a jest inic tego nie zatrzyma 

Vote up!
0
Vote down!
0
#342279

gość z drogi

poważnie"

potwierdzam ,

dla nas będzie zdrowiej ,

a dla "zapracowanych,łaknących prostej formułki na obecny stan rzeczy."..też pozytywnie,bo zaczną myśleć samodzielnie....

zapewniam szanowne grono,ze takich bezmyślnych oglądaczy mamy pełno dookoła nas,,,i rozmowa z nimi,to droga krzyżowa...ale warto ją przejść,by pomóc Polsce...

pozdr 

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#342299

A co to jest ta...mielewizja?

Ja nie mam telewizora w domu od dziesięciu lat. I tylko żałuję, że nie od więcej.

Vote up!
0
Vote down!
0

ość

-----------------------------------

gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne

wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz

#342319

gość z drogi

dyszka dla Ciebie...:)

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#342335