Polska przed Holocaustem
Michał Piróg, celebryta, ma przed oczyma obraz Niemiec z lat 30. XX wieku, kiedy myśli o Polsce – donosi Lisweek.
„Bezrobocie, kryzys, frustracja, młodzi ludzie bez perspektyw szukający winnego, eksplozja nienawiści, która kanalizuje się przeciwko komuś. Ofiara zawsze się znajdzie” – mówi Piróg. I kto za to odpowiada? Rząd Platformy? Właściciele II PRL? Nie, oszukane społeczeństwo, plebs, hołota, populiści
kontra
państwo Platformy Obywatelskiej, opowiadające się za amnezją historyczną, Nowym Oświeceniem, przeciwne wolności słowa, niszczące w miarę niezależne media (afera Rzeczpospolitej, dyskryminacja Radia Maryja), dla którego „polskość to nienormalność”. CV Piroga jest zajmujące: najpierw tancerz
odkrył
że jest pederastą, a następnie, że jest Żydem. Żydem, nie żydem*. Otóż nie ma dwu narodowości. Nie są Polakami ani mieszkający w Polsce Ukraińcy, ani Białorusini, ani Niemcy, ani Cyganie. Niech by ktoś zresztą spróbował nazwać ich Polakami, to byłby wrzask na cały świat! Już widzę tytuł w Newsweeku:
prześladowania
mniejszości w Polsce! Ale ad rem. Lisweek pyta celebtytę, czy „trudniej być w Polsce Żydem, czy homoseksualistą”. To oczywiście pytanie w stylu: „od dawna pani jest prostytutką?”. Piróg odpowiada – (i ma rację, psia krew!) „że trudno być każdym, kto odbiega od głównego nurtu”. To szczera prawda. Do nich
należy
profesor Pawłowicz (Seneszyn chyba nie?!), poseł Godson (czarnoskóry naziol), ks, Rydzyk, prof. Logchamps de Berier i tysiące innych. Ale propaganda Nowego Oświecenia, po mistrzowsku zakłamana, wmawia ludziom, że w Polsce rządzą faszyści i że w kolejnych wyborach należy głosować na Platformę.
http://www.youtube.com/watch?v=5t__JmSZmYM
* żyd to wyznanie, Żyd to narodowość.
Kampania wyborcza trwa.
Post scriptum: Pieróg bredzi na temat „odbiegających od głównego nurtu, czy to ze względu na kolor skóry, czy na orientację seksualną. Otóż kolor skóry nie jest zboczeniem, a inna orientacja seksualna (pederaści, pedofile, zoofile, nekrofile) tak. Tylko rasista może głosić podobne brednie.
Problem żydowski zawsze będzie istniał, dopóki Żydzi nie wyjaśnią swej roli w eksterminacji narodu polskiego podczas IIWS i 2.okupacji rosyjskiej.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 14874 odsłony
Komentarze
@Jan Bogtko
4 Marca, 2013 - 10:45
Tancerz w schyłkowej Republice Weimarskiej. Jednym słowem - kabaret.
Pozdrawiam
PS. Tańcz głupia, tańcz,
swoim życiem się baw !
Wprost na spotkanie ognia leć !
Tańcz głupia, tańcz,
wielki bal sobie spraw !
To wszystko, co dziś możesz mieć...
tł
4 Marca, 2013 - 10:53
Jan Bogatko
...kabaret to jedno - operacja antypolska i antydemokratyczna to drugie.I to operacja w skali UE.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
@Jan Bogtko
4 Marca, 2013 - 10:58
Swoją drogą, Polska to coś ostatnio nie ma szczęścia do Pirogów ;-).
Jeden Piróg (Marcin) pogrążył ostatecznie LOT.
Drugi Piróg (Maciej), pediatra, doradza społecznie Panu Prezydentowi, a dzieci umierają bez pomocy lekarskiej.
No i ten trzeci Piróg.
Pierogi są zdecydowanie lepsze od Pirogów ;-)!
Jan Bogatko ...inwazja - no
4 Marca, 2013 - 11:04
Jan Bogatko
...inwazja - no właśnie -pirogów czy piróg? A może to Jedna Wielka Rodzina?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
@Jan Bogtko
4 Marca, 2013 - 11:09
Dwaj pierwsi, tak. Trzeci - nie wiem.
Pozdrawiam
A wsadzić ich na dziurawą pirogę i spławić Wisłą...
4 Marca, 2013 - 15:25
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
contessa
4 Marca, 2013 - 15:34
Jan Bogatko
...a co z zanieczyszczenie rzek, mme?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
4 Marca, 2013 - 12:12
Niezwykle celnie Pan to wypunktował , Panie Janku. Nie tak dawno oglądałem pewną dyskusję w Tv:(u Lisa)
http://www.tvp.pl/vod/audycje/publicystyka/tomasz-lis-na-zywo/wideo/25022013/9983739
W którym prowadzący red.Lis z pomocą także i wspomnianego przez Pana celebryty - Piroga , próbowali wręcz "wgnieść" w ziemię swego głównego oponenta Ks.dr hab. Dariusza Oko ...
Wspominałem o tej nierównej "walce" w krótkiej notce jaką zamieściłem na naszym portalu.
http://niepoprawni.pl/blog/783/ksdr-hab-dariusz-okow-oko-z-urbanem-naszych-czasow
Bardziej obszerniej o samej dyskusji można przeczytać na portalu "wPolityce":
http://wpolityce.pl/artykuly/47948-urban-naszych-czasow-znowu-w-akcji-tak-lis-kluzik-lepkowska-i-pirog-probowali-zaszczuc-ksiedza-oko-ale-nie-dal-sie-szacunek
pozdrawiam
/10pkt/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Andruch z Opola
http://andruch.blogspot.com
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
szanowny panie Janie
4 Marca, 2013 - 12:47
gość z drogi
tance na rurze,tance na lodzie,bardzo kruchym...to dzisiejsza dewiza...leni,bezmyślnych celebrytów i sztukmistrzów...różnej maści....
Napiszę coś jeszcze...coś ,czego nie spodziewała bym się jeszcze miesiąc temu....
a mianowicie
Wałęsa,senior ma rację,gdy mówi,że nie życzy sobie by jego wnuki oglądały parady....ja napiszę otwarcie... parady niemoralności...
ja sobie też nie życzę ,by moje wnuki to oglądały,by były molestowane nachalną propagandą niemoralności...nie życzę sobie i już
śmieszny był młody wałesiak ,gdy przerażony słowami ojca ,zaszczekał z ciepłej brukselki....przerażony,ze POsadka umyka spod leniwej pewnej częsci ciała...
nie życzę również sobie obrażania mnie- Polki ,Matki...Obywatelki Mojego KRAJU...
pozdr z dychą do kwadratu...
gość z drogi
andruch2001
4 Marca, 2013 - 14:12
Jan Bogatko
...b. dziękuję. Dyskusja u Lisa to zawsze walka Złego z Prawdą.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
o co chodzi z tym kurakiem ?
4 Marca, 2013 - 12:22
czy to jakies kolejne "artystyczne " widzenie Polskiego Godła?
Swoja droga jak jest mu tu zle
- niech wyjedzie do jakiegos kibucu
zamiast trzymac sie dobrze platnej posady w TV
Emir
4 Marca, 2013 - 14:13
Jan Bogatko
...to wolna od nacjonalizmu nowooświeceniowa, artystyczna wizja Polski, znak protestu przeciwko Polakom, gnębicielom wolności i ich znakom.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Normalizacja bezczeszczenia Godla Rzeczypospolitej
4 Marca, 2013 - 15:31
a i Konstytucji.
("kurak")
"...to wolna od nacjonalizmu nowooświeceniowa, artystyczna wizja Polski, znak protestu przeciwko Polakom, gnębicielom wolności i ich znakom."
Jesli ktos sobie wymyslil w swojej chorej wyobrazni, ze tak wyglada Godlo Rzeczypospolitej, powinien zostac pociagniety do odpowiedzialnosci prawnej, bo pogwalcil Konstytucje. Naley tylko ubolewac, jesli tak sie nie stalo
Tym bardziej wysoce niestosowne jest propagowanie tego wizerunku, bo nawiazanie do Godla RP nie budzi zadnych watpliwosci.
Gwoli przypomnienia:
Ustawa o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowychz 31 stycznia 1980 r. (tekst jednolity z 2005 r.)
Publikator: Dz. U. 2005, nr 235, poz. 2000. Organ wydający: Marszałek Sejmu.
Art. 1.1. Orzeł biały, biało-czerwone barwy i „Mazurek Dąbrowskiego” są symbolami Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Otaczanie tych symboli czcią i szacunkiem jest prawem i obowiązkiem każdego obywatela Rzeczypospolitej Polskiej oraz wszystkich organów państwowych, instytucji i organizacji.
3. Symbole Rzeczypospolitej Polskiej pozostają pod szczególną ochroną prawa, przewidzianą w odrębnych przepisach.
W zwiazku z powyzszym uprzejmie prosze Autora o zmaine ilustracji na taka, ktora by nie bezczescila polskiego Godla.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!Lotna
Lotna
4 Marca, 2013 - 15:38
Jan Bogatko
Nieporozumieniem byłoby sądzić, że jestem innego zdania, niż Pani.
Zamieściłem tę ilustrację celem pokazania poziomu, na jaki może upaść człowiek. I wykazania potrzeby walki z taką ideologią, co ustawicznie czynię.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
4 Marca, 2013 - 16:29
Dziekuje za odpowiedz. Prosze jednak, aby Pan ten obrazek usunal, bo nie dosc, ze gwalci zasady dobrego smaku i obraza uczucia patriotyczne, to jest pogwalceniem Konstytucji. Jesli Patrioci nie beda przestrzegac Konstytucji to doprawdy nie mozna sie spodziewac tego samego od innych. Mam nadzieje, ze w tej kwestii tez sie Pan ze mna zgodzi. Nie mam nic przeciwko temu, aby walczac z karlami wystawil Pan karykature karla, ale nie karykature Godla, na ktore ten karzel pluje.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Pogwałceniem Konstytucji to jest tworzenie takich
4 Marca, 2013 - 17:25
obrazków i zamieszczanie ich w googlarce.
Tutaj oburzenie to jest już tylko musztarda po obiedzie, uważam,że racjonalniejsze byłoby piętnowanie ich autorów, a nie użytkowników.
Przypomnę, że "godłem" Polski na panelu autorstwa Czecha Czernego, upiększającym siedzibę UE była sterta kartofli (a np. takiej Bułgarii - turecki kibel).
To był dopiero skandal. Czy ktoś wtedy się oburzył na to polskie "godło" ??
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
a propagowanie?
4 Marca, 2013 - 17:36
jesli jest zakaz propagowania nazizmu, symboli hitlerowskich dlaczego TU propaguje sie "tworczosc " takich pedalow,
ktora jest sprzeczna z ...?
To co - Honor pozwala propagowac?
Swoja droga ciekawe czy ktos z Polakow w PL
zlozyl
- zawiadomienie do prokuratury, ze pederasta Pirog lamie Konstytucje i robi cos takiego.
Zaraz mu mozemy opracowac graficznie menore....
Pogwalceniem Konstytucji to tworzenie ale i propagowanie
4 Marca, 2013 - 17:53
takich profanacji.
To, ze nikt na nie nie zareagowal w przeszlosci nie znaczy, ze tak zawsze powinno byc. Bronmy naszej Konstytucji, naszych Barw Narodowych i Godla, dopoki je jeszcze mamy, bo w przeciwnym razie tylko Hymn pozostanie.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Lotna
5 Marca, 2013 - 09:15
Jan Bogatko
...to konstytucja II PRL to Pani konstytucja? Moja nie, bo moja to jest nadal legalna 3 Maja!A ta broni się sama.
Jan Bogatko
Czech Czerny
4 Marca, 2013 - 23:25
Znałem paru Czernych z Polski - wszystko "wyznanie kupieckie".
Więc chyba nie Czech - ten Czerny - zresztą Czecha, by tam nie wpuszczono.
Howghh.
zolodu
5 Marca, 2013 - 09:16
Jan Bogatko
...przepraszam, nie rozumiem kontekstu,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Czech Czerny
4 Marca, 2013 - 23:25
Znałem paru Czernych z Polski - wszystko "wyznanie kupieckie".
Więc chyba nie Czech - ten Czerny - zresztą Czecha, by tam nie wpuszczono.
Howghh.
contessa
6 Marca, 2013 - 15:16
Rozumiem , że Pan Jan Bogatko jest użytkownikiem tego " dziadostwa" i może do woli zamieszczać je gdzie tylko uzna za stosowne ?
Dobrze zrozumiałem ? ?
Rozumiem , że za swastykę powinniśmy ścigać Hitlera , a niemieccy naziści są tylko jej użytkownikami ?
Dobrze zrozumiałem ??
TYBERIUSZ
!@TYBERIUSZ
6 Marca, 2013 - 15:22
Tybciu, nie sądziłem, że jesteś wyznawcą teorii zaginionego plemienia nazistów ;-). Ale skoro już jesteś, to spieszę wyjaśnić, że swastyka była godłem państwowym, a państwo nazywało się III Rzesza. Niemiecka, Tybciu, niemiecka Rzesza...
tł
6 Marca, 2013 - 16:26
tłuczku , piszę o dzisiejszych ( jak to ujęła księżniczka) " użytkownikach tego znaku , więc nie wymądrzaj się . Napisałem wyraźnie NIEMIECKICH NAZISTÓW .
Dotarło ?
TYBERIUSZ
@TYBERIUSZ
6 Marca, 2013 - 18:17
Tybciu, tłumaczę jak tępemu dziecku, a tu nic. "Użytkownikami" tego znaku, Tybciu, byli Niemcy, a nie tylko niemieccy naziści. Obywatele III Rzeszy, Tybciu. Wszyscy, co do jednego.
Dotarło?
tł
6 Marca, 2013 - 18:26
tłuczu , jesteś namolny jak domokrążca . Czy ty nie rozumiesz że ja twojego towaru nie kupuję ? .
Masz problemy nie tylko z czytaniem ze zrozumieniem , ale w ogóle ze sobą .
Może zgłosisz się do specjalisty od tego typu problemów , ja jestem tu bezradny . Żegnam wylewnie .
TYBERIUSZ
@TYBERIUSZ
6 Marca, 2013 - 18:28
Asertywny jesteś, Tybciu, jak leming. I równie kreatywny... ;-)!
tł
6 Marca, 2013 - 18:45
Jesteś na Niepoprawnych zlepkiem Papkina i fircyka w zalotach .
Tu uszczypniesz , tam klepniesz " pokojową " ewentualnie " księżniczkę " w pośladek , a to dumnie wypniesz pierś , ewentualnie zabawisz " towarzystwo" swoją ( wątpliwą ) elokwencją ....czasami wymachujesz szabelką dla dodania sobie animuszu ....
A w rzeczywistości jesteś tylko pełnym kompleksów potomkiem " starego chłopskiego rodu" .
Bardzo szanuję stare chłopskie rody i jestem skłonny polubić i ciebie ... ale chłopie , daj mi szansę !!!
TYBERIUSZ
@TYBERIUSZ
6 Marca, 2013 - 18:52
Nie, Tybciu, nie dam ci szansy. Stare chłopskie rody mają w genach idiosynkrazję do głupoty. Ale jeśli zechcesz zapamiętać, że swastyka była oficjalnym godłem Niemiec i figurowała na niemieckiej fladze, to może owa idiosynkrazja trochę mi ustąpi...
Lotna
4 Marca, 2013 - 17:59
Jan Bogatko
...bardzo proszę o zrozumienie - ilustracja stanowi zawsze element mojego felietonu; jest jego immanantną częścią. Nie ona dla mnie godłem Polski.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Szanowny Janie
4 Marca, 2013 - 19:00
Z całym szacunkiem dla Pana twórczości, ale muszę tu zaprotestować odnośnie zaprezentowanej przez Pana grafiki. Zgadzam się z Lotną, że nie tylko stworzenie takiego "godła" jest profanacją, ale rownież jego publikowanie (niekoniecznie przez autora tego "dzieła").
Niech Pan sobie wyobrazi, co by się działo w blogosferze, gdyby ktoś na przykład na którymś z portali opublikował fotografię "twórczości" artystki Nieznalskiej, której tzw. instalacja przedstawiała rozpięte na krzyżu męskie genitalia, zamiast ukrzyżowanego Chrystusa....
Pozdrawiam, Satyr
________________________
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta".
(ks.J.Popiełuszko)
Satyr
4 Marca, 2013 - 20:06
Jan Bogatko
...w pełni rozumiem oburzenie na znak. Ja też jestem oburzony. Ale przyjęcie tezy,że ja ów znak propaguję, jest niezrozumieniem mego tekstu i misji, jakiej się podjąłem.
Tekst i ilustrację trzeba traktować łącznie, a nie w oderwaniu.
Jeszcze raz: dla mnie ów kurczak to godło tego "pana", a nie Rzeczpospolitej. To chorobliwy waraz jegomanii wielkości,boskiej aspiracji.
Również genitalia na krzyżu należą do Nieznalskiej, a nie do Chrystusa. To jej genitalia. Jeśli koajarzyłbym je z Jezusem, to znaczy, że skandalistka osiągnęła by cel.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Ad: Lotna
4 Marca, 2013 - 20:07
"...bardzo proszę o zrozumienie - ilustracja stanowi zawsze element mojego felietonu; jest jego immanantną częścią. Nie ona dla mnie godłem Polski."
Rozumiem, ze ilustracja jest czescia Panskiego felietonu i generalnie akceptuje te zasadae. O ile jednak, dla przykladu, ilustracje ukazujaca kompletnie nagich mezczyzn, moge uznac za immanentna czesc Panskiego felietonu sprzeciwiajacego sie gloryfikacji homoseksualizmu i przemilczec jakosc jej walorow estetycznych, o tyle ilustracji bedacej profanacja Godla Rzeczypospolitej przemilczec i zaakceptowac nie moge.
Oczywiscie, ze ta ukrzyzowana kura nie jest Godlem Rzeczypospolitej, ale jest Jego profanacja, do czego ilustracja nie pozostawia zadnych watpliwosci. Dlatego tez, w imieniu wlasnym i wszystkich Polakow, ktorym Orzel Bialy jest drogi, ktorzy na przestrzeniu wiekow dla Niego walczyli, pracowali i polegli, ponownie Pana prosze o zdjecie tej ilustracji.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
LOtna
4 Marca, 2013 - 20:20
Jan Bogatko
...przykro mi, ale ja nie godziłem się, nie godzę się i nie będę się godził na żadną formę cenzury, nawet w dobrej intencji, na prośbę (poprawność polityczna) lub z urzędu (prewencja).
W przypadku fotek gołych pedałów również proszono mnie o ich usunięcie. Jak widać - ilustracja odniosła pożądany skutek - wbiła się w pamięć.
O Orła Białego walczyli moi przodkowie, ponosząc wielką ofiarę krwi. Ja też, za co zapłaciłem więzieniem. Kieruje Pani swój apel pod niewłaściwym adresem.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Dziś "grillujemy" p.Bogatko. Kogo jutro ??
4 Marca, 2013 - 21:01
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
"Grillować" to mogą....
4 Marca, 2013 - 21:18
To niech to robią w "swoim" gronie , mojej na to zgody nie ma i nie będzie !
W tej sprawie nie można milczeć , oznaczałoby to naszą cichą zgodę na tego typu wynaturzenia czy wręcz profanacje.
Przyjdzie czas , że pomyślimy o utworzeniu , choćby w samej W-wie , swego rodzaju alei "zasłużonych" ..
Wówczas w zgodzie z prawem jak "zasłużą" dołączą do "szeregu"...
Panie Janku "rób" Pan swoje ..
pozdrawiam
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Andruch z Opola
http://andruch.blogspot.com
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
contessa i andruch2001
4 Marca, 2013 - 21:24
Jan Bogatko
...nawet, jak będę zbierał same jedynki za me teksty i ilustracje do nich, nie zmienię się na jotę.
Obiecuję!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Panie Janie - całym sercem z Panem
4 Marca, 2013 - 21:29
Ukłony, bo "dychę" dałem wcześniej
Ł-H
4 Marca, 2013 - 21:36
Jan Bogatko
...dziękuję!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
4 Marca, 2013 - 22:03
"...nawet, jak będę zbierał same jedynki za me teksty i ilustracje do nich, nie zmienię się na jotę."
Też tak mam !
:):)
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
contessa
4 Marca, 2013 - 22:05
Jan Bogatko
...i tak trzymać,mme!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
4 Marca, 2013 - 21:32
Moj protest przeciwko profanacji Godla Rzeczypospolitej, ktorej sie Pan tu dopuszcza nie ma nic wspolnego z cenzura.
Wieszajac zdjecie tej kury profanujacej Bialego Orla zbeszczeszcza Pan pamiec swoich przodkow, i wszystkich, ktorzy za Niego polegli, tak samo jak robil to ten, ktory te ilustracje stworzyl.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Lotna
4 Marca, 2013 - 21:41
Jan Bogatko
Proszę zawiadomić o popełnieniu przeze mnie zarzucanego mi przez Panią przestępstwa.
Może być Pani pewna,że zostanę skazany przez reżimowy sąd, bo jestem konserwatywnym publicystą i z lewactwem nie mam nic wspólnego.
Jan Bogatko
@Jan Bogtko
4 Marca, 2013 - 22:14
Nie należy przywiązywać nadmiernej wagi do komentarzy osoby, która zaczynała swoją karierę na NP z dewizą:
"Question everything. Trust no one"
przechodząc potem płynnie do;
"Stop przymusowi szczepień";
i kończąc (przynajmniej na razie)na;
"Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie".
No cóż, la donna e mobile ;-).
Pozdrawiam
ad: @Jan Bogtko
5 Marca, 2013 - 01:04
Jesli Jan Bogatko moze profanowac Godlo Rzeczypospolitej na swoim blogu, to tym bardziej ja moge pisac co mi sie podoba pod moimi komentarzami, a tobie, ani nikomu innemu NIC do tego, drogi tł.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!Lotna
@Lotna
5 Marca, 2013 - 06:21
A pisz sobie na zdrowie, droga Lotna. A ja pośmieję się z tego, na zdrowie. I koniecznie załóż własnego bloga, będzie jeszcze zabawniej.
Lotna
5 Marca, 2013 - 09:24
Jan Bogatko
Stawiany przez Panią zarzut profanacji Godła jest tak samo prawdziwy jak to, że Pani to Lotna.
Wydaje mi się, że pomyliła Pani fora.
Nie zaznaczam Pani donosu na czerwono, bowiem jest tak absurdalny, że nie wymaga komentarza. Ośmierza się Pani.
Jan Bogatko
Lotna
6 Marca, 2013 - 12:56
A gdzież to " rycerstwo " Niepoprawne , które własną piersią , z narażeniem życia broniło czci fałszywej księżniczki i jej pokojówki ? .
Rycerskość u " rycerzy" jakby wygasa w momentach , gdy nie jest to w ich interesie ?
Nie przejmuj się Lotna , to są "rycerze" okrągłego stołu ...tego polskiego okrągłego stołu .
Jaki stół , takie i " rycerstwo " .
PS. Popieram Twój apel o usunięcie tego obrzydlistwa i nie zgadzam się z argumentacją wielce szanownego Pana Jana , że jest to ( to obrzydlistwo) uzupełnieniem jego notki .
W ten sposób można zamieszczać zdjęcia pornograficzne , tłumacząc , że jest to nieodzowny dodatek do treści przeciwko pornografii .
A może zdjęcia pedofilów gwałcących małe dzieci ???
Wstyd Panie Janie , wstyd .
TYBERIUSZ
Dygresja
6 Marca, 2013 - 13:14
Pomiędzy księżniczką (duchesse), a hrabiną (contesse) jest jeszcze markiza (marquise).
tł
6 Marca, 2013 - 13:23
Wy , ludzie " niewątpliwie szlachetnego" pochodzenia , znacie się na tym lepiej :)
Ważne że ogarnąłeś to , o co mi chodziło , a to już sukces :)
TYBERIUSZ
@TYBERIUSZ
6 Marca, 2013 - 13:31
Otóż, drogi Tybciu, pochodzę ze starego chłopskiego rodu i uważam, że prostacy aspirujący do roli arbitrów elegancji powinni się staranniej przygotowywać do odgrywania tej roli.
Ciesz się więc sukcesem :-)))!
tł
6 Marca, 2013 - 14:09
Otóż drogi tłuczku , zadziwiasz mnie , twoja samokrytyka zupełnie mnie zaskoczyła :)
A przygotowuj się , przygotowuj , choć po twoim wczorajszym zachowaniu w stosunku do kobiet ( notka księżniczki) , myślę że droga przed tobą daleka .
Ważne są chęci , trzymam kciuki .
TYBERIUSZ
@TYBERIUSZ
6 Marca, 2013 - 14:16
Wybacz, Tybciu, ale straciłem dla ciebie zainteresowanie. Na pożegnanie muszę ci jednak wytknąć plagiat, dowodzący kompletnego braku oryginalności. Otóż autorem tego wdzięcznego przezwiska jest @Empedokles. Wstyd, Tybciu, kraść prawa autorskie :-)))! No, ale czego się tu spodziewać po "kieszonkowym" cezarze... :-)))!
tł
6 Marca, 2013 - 14:48
To on wymyślił " tłuczka"? . Uwierz , nie wiedziałem :)
Miłego dnia .
TYBERIUSZ
@ Tyb.
6 Marca, 2013 - 14:47
Ja zgłosiłam. Piszę o tym nie ze względu na ciebie, bo mam to w małym poważaniu, ale żeby nie było, że to kto inny.
proxenia
6 Marca, 2013 - 15:03
Nie musiałaś tego pisać , wiem o tym od dawna że jesteś moim złym duchem . Podążasz za mną , i gdzie tylko się pojawisz , natychmiast są zgłoszenia .
Nie doceniasz mnie .
Miałem nawet o tym napisać , ale szkoda na to mojego czasu .
Wiem jedno , twoja bezradność wywołuje w tobie wściekłość , a jedyne co możesz zrobić , to złośliwie zgłaszać moje teksty .
Choćby z takiego powodu , nie możesz być arbitrem w żadnej sprawie , a szczerość i prawdziwość wszelkich twoich wypowiedzi , sama stawiasz pod wielkim znakiem zapytania .
Miłego dnia , mila kobieto .
TYBERIUSZ
proxenia
6 Marca, 2013 - 15:07
Powinnaś zmienić nick na " zgłoś naruszenie " , będzie bardziej adekwatny do zarówno twojej działalności na tym portalu , jak i do wartości twoich tekstów .
TYBERIUSZ
TYBERIUSZ
6 Marca, 2013 - 14:30
Dziekuje za poparcie mojego apelu i dziekuje za Twoje rycerstwo i dobre slowo.
Masz racje, rycerskosc "rycerzy " tutejszego okraglego stolu bardzo szybko przemienia sie w zwykle chamstwo, jesli jest im tak wygodnie, co najczesciej objawia sie u nich onanistycznym zacieciem w atakach personalnych, od nicka poczawszy, na Kanadzie skonczywszy.
Jak chodzi o "artystyczne" dodatki do tworczosci Jana Bogatko, to skoro mielismy juz ekshibicjonizm, a teraz mamy pogwalcenie Godla, to i pewnie tylko kwestia czasu jest kiedy doczekamy sie pornografii z gwalceniem dzieci, jak zwykle, w imie dobrze pojetej ekspresji artystycznej.
Pozdrawiam
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
@ Lotna
6 Marca, 2013 - 14:53
Rycerskość Tyberiusza! Przydałby się drugi Pietro Mascagni, też by operę napisał. Ale już tym razem byłaby to opera buffa.
Ta rycerskość to w dniu dzisiejszym jeden z lepszych dowcipów blogosfery.
Lotna
6 Marca, 2013 - 15:34
Pisząc o rycerstwie na Niepoprawnych , miałem na myśli tych " rycerzy" , którzy w chwili zagrożenia nerwowo wtykają w dłonie pokojówek kopię i miecz , chowając się za ich plecami . A pokojowe , jak to pokojowe , usiłują nieporadnie wymachiwać niezrozumiałym dla nich "narzędziem" pod nazwą " zgłoś naruszenie " .
TYBERIUSZ
Lotna
7 Marca, 2013 - 09:11
Jak widzę zły duch pokojowej dopadł i Ciebie :)
Zastanawiam się czy administracja nie powinna karać za tak ewidentnie złośliwe i bezpodstawne zgłaszanie treści .
Jednym wolno " bluzgać " i w sposób niezwykle chamski obrażać zupełnie bezkarnie , a drugim próbuje się zakładać knebel .
Jak na ironię przypomina to dokładnie działania PO względem PIS :)
Ale któż by się takimi bzdurami na portalu przejmował , przecież jak jeden mąż wszyscy tu walczą o wolność ojczyzny i sprawiedliwość społeczną :)
Włącznie ze złym duchem pokojowej :)
TYBERIUSZ
tł
5 Marca, 2013 - 09:19
Jan Bogatko
Lotna ma swoją misję spełnienia, a ja swoją.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
tł
5 Marca, 2013 - 09:27
Jan Bogatko
...jaka będzie kolejna dewiza? Wychodzimy z szafy?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
@Emir - w kibucu to musiałby ciężko na jedzenie pracować
4 Marca, 2013 - 20:35
Ty Pirógu! Współczuję ci! W kibucu to musiałbyś ciężko na jedzenie pracować. A nazistów i rasistów miałbyś sporo, bez trudności, na wyciągnięcie ręki, wśród ziomalów.
Tylko, że w Izraelu trzeba służyć ojczyźnie, w armii. I o swej orientacji szybko zapomnieć, mierząc azymut [taki realny, wojskowy rodzaj orientacji] w bezpośredniej walce, pod palącym słońcem pustyni. A tu masz wszystko [nawet możesz być Żydem-pedziem]. I opluwać, kogo ci się zechce!
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Tomasz A.S.
4 Marca, 2013 - 21:18
Jan Bogatko
...z uwagi na szalejący w Polsce antysemityzm coraz więcej Zydów przypomina sobie o polskich korzeniach (pradziad z Mohylewa, praprababcia z Kijowa) i otrzymuje polskie obywatelstwo, ostatnio jakiś multimilioner o zaskakującym imieniu i nazwisku.
O, jak fajnie ponarzekać sobie w bezpiecznej przystani!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
6 Marca, 2013 - 13:13
A przy okazji :
Może Pan to skomentować ?
Po zamieszczeniu tego linka w innym wątku , komentarzy było ( dziwnie ) 0 , słownie zero .
http://www.youtube.com/watch?v=YPUhpzGKWnM&list=WL_H28GxJPrMlJ9YwMs2fZdPkvP4IX6aeL
TYBERIUSZ
Celebryta, to znaczy idiota?
4 Marca, 2013 - 13:02
Przemyślenia tego nieszczęśnika osiągają w porywach poziom trzeciej klasy podstawówki. Wszystko na sprzedaż; koleś sprzedaje własną ciemnotę, bo państwo Tuska mu to umożliwia.
pozdrawiam
ixi band
POziom celebryty określa POziom
4 Marca, 2013 - 13:27
gość z drogi
jego rządzących....i usłużnych meRdiów...tworzących jakąś nierealną rzeczywistość...
ale wszystko ma swój POczątek i ma swój koniec...a końcem rozpasanych celebrytów będzie,
gdy głodny LUD zażąda chleba i głów pajacyków...a telewizory starym zwyczajem wyrzuci na BRUK>>>
pozdr
gość z drogi
ixi band
4 Marca, 2013 - 14:15
Jan Bogatko
...to, że wciska ciemnotę, srau go pies,ale że są tacy, którzy tę ściemę kupują, to problem,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
problem żydowski
4 Marca, 2013 - 13:12
,,Problem żydowski zawsze będzie istniał, dopóki Żydzi nie wyjaśnią swej roli w eksterminacji narodu polskiego podczas IIWS i 2.okupacji rosyjskiej,,.
Oczywiście, ale nie tylko. Mamy jeszcze okres PRL i PRL-bis od zdrady Okrągłego Stołu włącznie. To się wprawdzie jeszcze dzieje, ale likwidacja i wyprzedaż Polski postępuje (Węgier i Rumunii też).
Warto zwrócić uwagę, że winne są tu nie tylko nibypartie systemowe, ale i ,,opozycyjny,, , mocno zażydzony PiS, który nawet własnych mediów nie buduje, aby nie robić konkurencji nibymediom jawnie żydowskim.
Na ,,problem żydowski,, składa się i postępująca likwidacja demokracji na rzecz mediokracji i odejście od polityki na rzecz faszyzmu rozumianego jako globalny związek korporacji prywatnych, od banków zaczynając, ze skorumpowanymi waadzami likwidowanych państw i organizacjami ,,międzynarodowymi,, (narody też przez wymieszanie i potępianie patriotyzmu są w likwidacji. Oczywiście poza skrajnie nacjonalistycznym narodem żydowskim.) kończąc.
Faszyzm, który na naszych oczach jest budowany to nic innego, jak panowanie jednego narodu nad nibynarodami niewolników.
To, co jako Polacy musimy w tej sytuacji zrobić ze względu na samoobronę konieczną względem przestępców wszelkiego typu, z ,,Norymbergą,, włącznie (bo Norymberga to sądy na podstawie sprawiedliwości, a nie jakichkolwiek praw), z unieważnianiem wszelkich umów państwowych, pożyczek i kredytów, wszelkich operacji na mieniu państwowym, zwłaszcza umów kupna-sprzedaży, z powodu podejrzeń zbrodni korupcji, z powrotem do sądzenia spraw formalnie przedawnionych, bo względem zbrodni względem Narodu, z unieważnianiem wszelkich umów państwowych, pożyczek i kredytów, wszelkich operacji na mieniu państwowym, zwłaszcza umów kupna-sprzedaży, z powodu podejrzeń zbrodni korupcji, z powrotem do sądzenia spraw formalnie przedawnionych, bo względem zbrodni względem Narodu (względem Państwa i innych dóbr wspólnych Narodu)sprawiedliwość nie uznaje żadnego przedawnienia, nie obejdzie się bez wrzasku o polskim antysemityzmie.
miarka
4 Marca, 2013 - 14:18
Jan Bogatko
...wg mnie okres II WS jest kluczem do rozwiązania problemu.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
miarka
4 Marca, 2013 - 18:19
problem żydowski w Polsce będzie istniał tak długo, jak długo w strukturach władzy nie będzie ludzi myślących po polsku.
Pozdrwiam
Szpilka
Szpilka
4 Marca, 2013 - 18:53
Jan Bogatko
...fakt,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Co tych debili jeszcze w Polsce trzyma? Piróg pamięta lata
4 Marca, 2013 - 13:49
30-te, Senyszyn wciąż jest prześladowana przez Świętą Inkwizycję i kilka razy była spalona na stosie, Śledzińska-Katarsińska nie używa otwartego ognia bo jakby za dotknięciem różczki przenosiła się na hitlerowskie wiece i wszyscy wydzierają się "więcej Europy w Europie" czy "wiecej ...uja w ...upie" czy jakoś tak na jedno wychodzi. Jak można by sprawdzić ilu z nich (salono-polityko-celebractwa-buractwa) posiada ile i jakie obywatelstwa? Czy jest to do końca legalne? Jakiemu państwu oni służą?
HdeS
HdeS
Jakiemu państwu oni służą?
4 Marca, 2013 - 14:20
gość z drogi
takiemu,jakie sobie wymyślili...wszędzie byliby Obcy,wszędzie żądano by prawdziwej pracy,jej efektów...
tu nikt tego od nich nie żąda...wręcz przeciwnie ,są świetnie opłacanymi klakierami cyrku na kółkach....
Dla mnie Obywatelami Mojego Kraju może być i Ukrainiec i Żyd...warunek ,że kiedy jest Obywatelem mojego Kraju...przestrzega wartości ,które dla nas są święte...
pracuje na Rzecz Kraju i ku jego chwale i i dla jego rozwoju...nie przeciwnie...a że nie są to puste słowa...to Historia nie raz dawała nam tego przykłady....
Człowiek,musi być przede wszystkim Człowiekiem..a nie błaznem dla własnej uciechy,czy chuci....
mnie nie ci ludzie porażają,lecz ich klakierzy
i nie jak mawia klasyk "razwiedczycy,czy inne szpiony-.śpiochy...lecz zwyczajni kowalscy i nowakowie...
gość z drogi
gość z drogi
4 Marca, 2013 - 14:21
Jan Bogatko
cytat: Dla mnie Obywatelami Mojego Kraju może być i Ukrainiec i Żyd...warunek ,że kiedy jest Obywatelem mojego Kraju...przestrzega wartości ,które dla nas są święte...
pracuje na Rzecz Kraju i ku jego chwale i i dla jego rozwoju...nie przeciwnie...a że nie są to puste słowa...to Historia nie raz dawała nam tego przykłady....
Dla mnie też,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
HdeS
4 Marca, 2013 - 14:20
Jan Bogatko
...to wszystko ściema, by straszyć polactwo i utrzymać totalitarną władzę - przecież indywidua te wiedzą, że w Polsce im nic nie grozi,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
I to Panie Janie jest w tym najgorsze - łachudra wie, że mu włos
6 Marca, 2013 - 13:43
z durnego łba nie spadnie. Stąd te idiotyczne i chamskie "kuraki". Taki Żyd nie żyd pokroju Pirog nie bardzo wie czy jest u siebie czy jest w gościach, bo raz mówi, że jest z niego Polak raz, że Żyd. Schizofrenia Wygodna i do tego całkiem Objawowa. Mi się wydaje, że podświadomie uważa się za gościa, inaczej nie drwiłby z własnych symboli narodowych (czy ktoś widział sporządzoną przez niego kpinę z Gwiazdy Dawida np. jako zardzewiałego trybika?). Jest niegrzecznym gościem, a niegrzecznych gości należy z domu wypraszać.
Pozdrawiam
HdeS
HdeS
@Jan Bogatko
4 Marca, 2013 - 14:37
Nie zaprzątałbym sobie głowy tym, co wygaduje ów Pieróg, bo ma on nie tylko zaburzenia tożsamości płciowej, ale zaburzenia tożsamości w ogóle. Pozdrawiam serdecznie.
all10101
4 Marca, 2013 - 14:41
Jan Bogatko
...nie zwróciłbym na niego uwagi, gdyby był jeden, ale ma mutantów, albo on sam mutant...
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Panie Janie...warto ludziom przyzwyczajonym do pisma obrazkowego
4 Marca, 2013 - 14:47
gość z drogi
od czasu do czasu...powiedzieć..."sprawdzam"
serd pozdr ...
gość z drogi
gość z drogi
4 Marca, 2013 - 14:56
Jan Bogatko
...ano,jak mawiał Szwejk,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Walka na śmierć i życie o prawa homosiów to temat zastępczy na
4 Marca, 2013 - 15:39
Niemców, którzy nie chcą paktu fiskalnego i nie chcą przywilejów dla dewiantów. No i... chętnie by wrócili do marki.
Co obiecał Donald Makreli to właściwie tylko on wie. I za co obiecał...
Jest nowy problem - UE chce instytucji prokuratora europejskiego i Tusk to oczywiście gorąco popiera. Casus Grodzka & pedryle mają odwrócić uwagę od kolejnego aktu ograniczenia suwerenności Polski.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
contessa
4 Marca, 2013 - 15:57
Jan Bogatko
...to jasne, że ten hałas to mgła, mme. Ale brak reakcji może jeszcze bardziej zachęcić Nowe Oświecenie do działania.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Brak reakcji, Panie Janie - w żadnym wypadku !!!
4 Marca, 2013 - 17:33
Punktować głośno, nie wstydzić się tego, ośmieszać lewactwo - to nasz obowiązek i oręże. A najlepiej walić w nich ich własną bronią.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
contessa
4 Marca, 2013 - 18:01
Jan Bogatko
...dokładnie tak, mme,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
zamulacz extra...a ludziska podniecają się
4 Marca, 2013 - 16:32
gość z drogi
Contesso....cyrk i jeszcze raz cyrk tylko dlaczego my za to płacimy....
?
podatki...POdatki i igrzyska z grilowaniem połączone...
gość z drogi
Gościu - kto się podnieca, to się podnieca. My patrzymy chłodnym
4 Marca, 2013 - 17:38
okiem na ten tuskohaust i widzimy jedynie, że to co prognozowaliśmy 5 lat temu gdy Tusk brał ster do rąk, to się sprawdziło. Jedynie nie przewidzieliśmy być może rozmiarów "nawiązki"...
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
:) Contesso,dobrze wiesz,że to POdniecanie sie ,nie do nas
5 Marca, 2013 - 09:39
gość z drogi
ja nigdy ani nie głosowałam za złodziejską prywatyzacją bis, ani za jej kumplami,wręcz przeciwnie...
wiele czasu,zdrowa i pieniedzy straciłam w sądach ,by udowodnić namacalny przekręt...ludzi z tej paczki
... wtedy gdy jeszcze , Ordynacka rządziła z przyszłymi peowcami, na całego....
co do nawiązki...no cóż, dla mnie ona była oczywista...bardzo oczywista
rozkradziony Polski Majątek,sprzedane za bezcen huty ,kopalnie,cukrownie,cementownie i WSIe inne ...
ot szarańcza wiecznie głodna i nie nażarta... taka ,co przejmując w swoje parszywe łapy polski majątek, zmarnuje...wszystko ,byle tylko sie nażreć TU i Teraz
żal mi tylko zmarnowanych wielu, wielu lat mojej Rodziny i moich ,zdrowia i pieniędzy ogromnych,i wszystko tylko PO to, by udowodnić złodziejskie metody tzw złodziejskiej restrukturyzacji...ale niestety, sądy były ślepe lub pod ochronnym parasolem rządzących...więc mnie akurat nikt i niczego nie musi tłumaczyć....
książki mogłabym napisać ,jak w światłach JUPITERów i przy pomocy Banku PKO SA ,niszczono wspólny Majątek ,tak Narodowy jak i prywatny...dziesiątki tomów ,które mam nadzieję są jeszcze w archiwach sądów,może kiedyś pomogą rozliczyć to tałatajstwo...ale odzyskać niczego już się nie da...postarał się o to wieczny doradca TW,likwidator- minister Boni i jemu POdobni...
serd pozdrowienia :) z wielkim brakiem optymizmu w naprawę na lepsze...bo wina NIE leży w rządzących idiotach zagrywających się jak piłkarze kiepskiej klasy na boisku,lecz w idiotach ich wspierających i wybierających...w całych dworach lokalnych królików i króliczków...i bandzie urzędników...
gość z drogi
Jan Bogatko
5 Marca, 2013 - 02:32
To ja już nie wiem kim jestem, przy takiej krzyżówce.
I sam siebie, tak na wszelki wypadek i ku przestrodze potomnych po pysku własnym obiję.
Pozdrawiam
jwp - Ja też potrafię w mordę bić.
Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ?
Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.
jwp - Ja też potrafię w mordę bić. Hr. Skrzyński - Panie Marszałku, a jaki program tej partii ? Marszałek Piłsudski - Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.