List Otwarty w obronie Grzegorza Brauna
Podpisujcie i rozpowszechniajcie!
Drodzy blogerzy i komentatorzy!
Ponieważ prawicowe autorytety, w tym gwiazdy „niezależnej” publicystyki, w sprawie Grzegorza Brauna nabrały wody w usta, a niekiedy nawet uznały za stosowne się od niego demonstracyjnie odciąć, musimy wziąć go pod obronę my – komentatorzy, blogerzy i generalnie, wszyscy ludzie dobrej woli. Poniżej przedstawiamy List Otwarty w obronie Grzegorza Brauna. Prosimy o podpisywanie się pod nim w komentarzach lub na Petycje Online, wysyłanie go na adresy Prokuratury Generalnej (pk.skargi@ms.gov.pl, rzecznik@ms.gov.pl), a także promowanie w mediach społecznościowych i na innych portalach. Niestety, Prokuratura Rejonowa Warszawa – Śródmieście Północ, która prowadzi postępowanie przeciw Braunowi, nie podaje na swych stronach adresu mailowego. Pamiętajmy: dziś Braun, jutro - każdy z nas!
List Otwarty w obronie Grzegorza Brauna
W związku ze wszczęciem przez Prokuraturę Rejonową Warszawa – Śródmieście Północ postępowania w sprawie Grzegorza Brauna z art. 255 paragraf 2 Kodeksu Karnego („Kto publicznie nawołuje do popełnienia zbrodni, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3"), oświadczamy, co następuje.
Wystąpienie pana Grzegorza Brauna na spotkaniu w „Klubie Ronina” w dn. 11.09.2012 będące powodem wszczęcia postępowania karnego nie nosi znamion czynu zabronionego, ponieważ nie pada w nim nawoływanie do popełnienia zbrodni. Wypowiedź Grzegorza Brauna stanowi publicystyczny wywód na temat przesądów polskiej inteligencji, zawierający m.in. postulat karania śmiercią za zdradę stanu. Przykład z „wyprawianiem na tamten świat” redaktorów „Gazety Wyborczej” i „TVN” był jedynie ekspresyjną ilustracją przywoływanego wywodu, o czym łatwo może przekonać się każdy, kto zapozna się z całością zapisu ze spotkania, dostępnego chociażby pod adresami: http://www.youtube.com/watch?v=gRIMAi6A8Gk i http://www.youtube.com/watch?v=WLcBXEKO-5I , a nie tylko z wyrwanym z kontekstu fragmentem pokazywanym w środkach masowego przekazu.
Wolność słowa – w tym również prawo do formułowania drastycznych nawet ocen – jest jednym z fundamentów każdego demokratycznego państwa prawnego i jedną z podstawowych swobód obywatelskich naszego kręgu cywilizacyjnego, gwarantowaną stosownymi zapisami Konstytucji (chociażby art. 54 p.1 Konstytucji RP „Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji”).
Biorąc pod uwagę powyższe, uważamy próbę pociągnięcia do odpowiedzialności karnej pana Grzegorza Brauna za bezprawne i niekonstytucyjne usiłowanie ukarania za głoszone poglądy i formę zastosowania cenzury represyjnej, obliczoną na zastraszenie innych obywateli o zbliżonej ocenie rzeczywistości. Uważamy ponadto, że wszczęcie postępowania przeciw panu Braunowi jest spełnieniem politycznego zapotrzebowania obecnego obozu rządzącego oraz sprzyjających mu mediów tzw. „głównego nurtu” i jako takie stanowi sprzeniewierzenie się prokuratorskiej niezależności.
Rząd PO i Donalda Tuska wraz z popierającymi go mediami niejednokrotnie dawały dowody swych zapędów dążących do ograniczania debaty publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem poglądów krytycznych i opozycyjnych – zwłaszcza mających swe źródło w tradycjonalistycznych i konserwatywnych przekonaniach. Świadczy o tym chociażby „Raport o zagrożeniach wolności słowa w Polsce w latach 2010 – 2011” Stowarzyszenia Polska Jest Najważniejsza (wersja do pobrania: http://niezalezna.pl/uploads/zalacznik/17208/raport-o-zagrozeniach-wolnosci-slowa-spjn.pdf?PDFPTOKEN=bfdb1bcd55066240e933e633cc053a267e62e297|1355681462#PDFP). W tendencję tę wpisuje się przewrotna kampania propagandowa przeciw tzw. „mowie nienawiści”, prowadzona m.in. przez polityków i publicystów słynących z agresywnych wypowiedzi wymierzonych w obrońców wartości konserwatywnych. Uważamy, że postępowanie formalnie niezależnej prokuratury przeciwko panu Grzegorzowi Braunowi jest elementem działań mających na celu stłumienie wolności słowa i swobody debaty publicznej w Rzeczypospolitej Polskiej.
Redakcje portali:
Data pierwotnej publikacji - 18.12.2012 (GG)
EDYCJA: List dostępny też na petycje on-line: http://www.activism.com/pl_PL/petycja/list-otwarty-w-obronie-grzegorza-brauna/41379 Można podpisywać!
Edycja 2 (21.12.2012): Do inicjatywy dołączył Kongres Mediów Niezależnych - witamy! ;)
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 20973 odsłony
Komentarze
@All
18 Grudnia, 2012 - 19:03
Wysyłajcie list do Prokuratury Generalnej (adresy w tekście), wrzucajcie gdzie możecie - powiedzmy NIE szykanom Dyktatury Matołów!
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
Odpier----e się od Brauna,
18 Grudnia, 2012 - 19:23
Tak działa niezależna prokuratura,wyłącznie na papierze i na ustach POlszewi
pozdrawiam
precz z głównym matołem III rp
18 Grudnia, 2012 - 20:24
recz z głównym matołem 3 rp i jego akolitami precz z wieprzem biłgoraskim precz z tw bolkiem lolkiem i won z cosa nostra tukaszenki
Wysłałem
18 Grudnia, 2012 - 19:37
Wysłałem
Dorcia
Wysłaliśmy!
18 Grudnia, 2012 - 19:53
Wysłaliśmy i przekazaliśmy znajomym pocztą mailową poprzez zakładkę:[przekaż]
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Braun dzisiaj w Radio Wnet
18 Grudnia, 2012 - 20:00
Bardzo dobra inicjatywa.
Dzisiaj w Radiu Wnet Piotr Gociek rozmawiał z Grzegorzem Braunem. Tutaj można posłuchać:
http://www.radiownet.pl/#/publikacje/to-jest-panstwo-w-stanie-rozpadu-grzegorz-braun
Re: List Otwarty w obronie Grzegorza Brauna
18 Grudnia, 2012 - 20:17
Wysłane. Przy petycji. czekam na zalogowanie.
Katarzyna
Katarzyna
Re: Re: List Otwarty w obronie Grzegorza Brauna
18 Grudnia, 2012 - 20:20
Dzięki ;)
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
Re: List Otwarty w obronie Grzegorza Brauna
18 Grudnia, 2012 - 20:56
Przepraszam że nie na temat , ale mam problem . Od początku powstania portalu " Niezależna " , jestem częstym gościem na tej stronie . " Niezależna " to moja strona startowa i stamtąd czerpię większość informacji dnia , lubię też czytać teksty zamieszczanych tam autorów . Od jakiegoś czasu zauważyłem coś dziwnego w działalności " Niezależnej " . Nie zamieszczają moich krytycznych postów wobec artykułów , lub choćby nowej odsłony portalu . Działa totalna cenzura . Próbowałem kilkanaście razy zamieścić mój teks krytykujący nową wersję portalu , i nie zamieszczono go ani razu . Wczoraj postanowiłem przeprowadzić pewne doświadczenie . Wysłałem dwa teksty , jeden krytyczny dla strony , zaś drugi wynoszący działalność " Niezależnej " pod niebiosa . A teraz zagadka ...........Który tekst ukazał się po 3 minutach , a którego nie zamieszczono ? .Czy tak ma wyglądać działanie portalu , który mieni się być demokratycznym ? . Czy można mieć do nich zaufanie ? . Podobny proceder na stronie , potwierdzają mi znajomi . Na maile wysyłane do moderatora , nigdy nie otrzymałem odpowiedzi. Czyżby Onet bis ?
TYBERIUSZ
TYBERIUSZ
18 Grudnia, 2012 - 21:08
Tak potwierdzam ten fakt bo sam tego doświadczyłem, pisząc że ten portal opanowały trolle,i jest cenzura,u mnie to wyszło,by za chwilę zniknąć,a POtem już mnie nie drukowali,jak zobaczyli moje IP
pozdrawiam
Re: TYBERIUSZ
18 Grudnia, 2012 - 21:19
Dziwne reakcje Pana Sakiewicza , wspólne grillowanie Wolskiego , Ziemkiewicza i Giertycha ...... Coś mi tu pachnie drugim okrągłym meblem , nocną ( a może dzienną ) zmianą . Myślę ( obym się mylił ) że szykują nam drugą grubą kreskę i zmianę warty . Wszak jest jeszcze z czego Polaków okraść . Pozdrawiam .
TYBERIUSZ
Re: Re: List Otwarty w obronie Grzegorza Brauna
18 Grudnia, 2012 - 21:12
To i tak jesteś szczęściarz, bo mnie nigdy nie udało się wkleić tam komentarza. ;-)
A dlaczego? Nie wiem. myślę, że kiedyś się w końcu dowiemy jak to jest z tą niezależnością. Czytam tam to, co mnie interesuje, a na komentarzach moich to im powinno zależeć. Oni mojego blogu też nie odwiedzają. :-))
Katarzyna
Katarzyna
@Tyberiusz
19 Grudnia, 2012 - 00:41
Również przestałem z tego względu komentować na niezaleznej.pl
ro
19 Grudnia, 2012 - 10:20
To samo dotyczy portalu "wPolityce.pl". Coraz rzadziej nachodzi mnie, żeby tam coś skomentować, choć czytam dość regularnie. Nie dość, że siedzą tam dyżurne trolle, które dziwnym trafem niemal zawsze znajdują dla siebie eksponowane miejsce (dostają cynk, kiedy wejdzie ciekawszy materiał?), to jeszcze niektórzy publikujący tam są pod ochroną - redakcja nie przewiduje na przykład możliwości dodawania komentarzy do objawień niejakiego Mistewicza. Po prostu: brak linku i szlus. Ksiądz Zaleski też wygłasza tam tylko homilie. No i oczywiście bracia K. - choć oni czasem dopuszczają plebs do głosu.
Na krytyczne mejle redakcja nie odpowiada. Zresztą to jest choroba większości redakcyj. Rozumiałbym brak czasu i - jako usprawiedliwienie, natłok piszących, ale jakoś na pochwałę odpowiedzą zawsze. Za krytyczne wpisy dodawane "nie na temat" w innym wątku, szczególnie pod adresem owego Mistewicza, o którego teoryjkach mam zdanie niezbyt pochlebne, dostaje się na kilka dni szlaban pod tytułem "Wystąpił błąd".
Teraz - wojna o Brauna (pewnie podpiszę protest, choć uważam, że ktoś taki jak On powinien bardziej ważyć słowa i nie dawać tamtym pretekstów do ujadania, bo ujadają niestety skutecznie). Za tą wojną kryje się coś znacznie gorszego - nasza rodzima prawicowa smuta. Główni medialni gracze naszej strony, niby to jszecze na siebie otwarci, nawet czasem wspierający w obliczu wspólnego wroga, już przysiadają, już zajmują strategiczne pozycje, by w przypadku przejęcia władzy przez prawicę, skoczyć sobie do gardeł. Łatwo przewidzieć, kto na tym wygra.
Bardzo lubię cytatę z "Klaudiusza i Messaliny", gdy umierający cesarz wypowiada słowa: "Niech muł jad zgnilizny wyzionie".
<p>ro</p>
Wpadki i upadki GP
19 Grudnia, 2012 - 13:58
Przestałam się bawić w pisanie komentarzy na niezależnej po tym jak kilkakrotnie nie przepuszczono moich punktujących komentarzy.
Po czynach ich poznacie: sprawa Wilgusa, wywalenie Michalkiewicza, postawa wobec Brauna, dziwnie niedoredagowana przez Sakiewicza kiążka Wódz, wydana z opóźniniem i szkodząca kampanii wyborczej PIS-u, przedziwne powiązania bizesowo- rodzinne z małopolskim bonzem, zdecydowana przewaga syjonistów wsród dziennikarzy GP, namolne forsowanie zawsze tych samych i jedynie słusznych priorytetów (bard to tylko Piekarczyk, ksiądz to tylko Zaleski - krytycznie oceniany przez Annę Walentynowicz, młodzi gniewny to żałosny Dawid Wildstein).
Fiona
Re: Wpadki i upadki GP
19 Grudnia, 2012 - 22:01
Masz rację . Istnieje tam kasta ludzi nietykalnych . Nie można tknąć Pana Wolskiego . Sakiewicz nie do ruszenia . Młody Wildstein gwiazda . Nie przepuszczą żadnej krytyki. Coś jak Trybuna Ludu . Teksty na temat Syrii , to prawie GW . Przepraszam , ale u nich medalik w gazecie jest przekazem dnia !!!!. Na Marsz Solidarności już nie starczyło czasu i strony ??? . Proszę sprawdzić Niezależną z 14 grudnia rano , główna informacja to medalik w gazecie !!!!!!!. To jakaś paranoja .
TYBERIUSZ
Re: Wpadki i upadki GP
22 Grudnia, 2012 - 18:04
Blokowanie komentarzy jest nie tylko na 'niezależnej' ale i na Naszeblogi.pl, kilka razy pisany komentarz nie ukazał się pod komentowaną notką mimo, że nie był krytyczny w stosunku do Redakcji i Autora notki, o dziwo, był krytyczny w stosunku do wypowiedzi p.Laska z 'komisji Millera".
Widocznie cenzorzy z czasów komuny wrócili do pracy.
Pozdrawiam.
To ya.
To ya.
3 lata tu jestem i ani razu mnie ani znajomych nikt nie "obciął"
19 Grudnia, 2012 - 19:59
nie twierdze że konfabulujesz ale w imię uczciwych wzajemnych relacji na NP nalegam na podesłaniu mi na priva Twoich "ocenzurowanych testów" - zobowiązuję się założyć nowy temat pt "Czy na NP cenzuruje się bloggerów?" gdzie jego zawartością będą jedynie akapity skarzących się na cenzurowanie.
Jak w pokerze - SPRAWDZAM!
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
Proszę czytać powyższe
20 Grudnia, 2012 - 15:40
Proszę czytać powyższe komentarze i troszkę pomyśleć . Na moich kilka wpisów protestujących przeciwko przeinaczaniu faktów o toczącej się wojnie w Syrii , Niezależna nie zamieściła żadnego !!. Assada obsmarowali nie gorzej od GW , opowiadając o nim jakieś idiotyzmy . Może to wina pochodzenia , sporej ilości osób tworzących Niezależną ??. Może dlatego tak bardzo napadli na ten arabski rząd i jego legalne władze ? . Warto się zastanowić .
TYBERIUSZ
ok, po prostu pisz tu na NP- tu relatywnie mało chamstwa
22 Grudnia, 2012 - 11:50
a dyżurne trolle jakies takie nieśmiałe ;)
ponoć dobry i wydajny troll może liczyć na kwoty rzędu 10tys/mies z kasy Partii Oszustów - nazywa się to zajecie dla zmylenia NIK "moderator forów internetowych"
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
Jeśli to było do mnie , to
23 Grudnia, 2012 - 19:05
Jeśli to było do mnie , to proszę sprecyzować , w przeciwnym razie , zgłoszę naruszenie . Walczę z chamstwem , i nie chcę być nim dotykany .
TYBERIUSZ
o dyżurnych trollach i płaceniu za zaśmiecanie forów bluzgami?
25 Grudnia, 2012 - 12:48
to nie przytyk ad personam tylko syntetyczny opis postrzeganego na forach zjawiska. Sformułowałem go tak a nie inaczej na podstawie:
1) wielomiesięcznego czynnego uczestnictwa na NP (głównie) oraz monitorowania innych forów (NE, S24, wPolityce, Niezalezna itp)
2) lektury zestawienia dobrze płatnych zajęć publikowanej onegdaj m.in. przez Onet gdzie była pozycja "moderator forów internetowych - zarobek nawet do 10tys zł/mies"
3) wiarygodnych relacji wielu osób o zaleceniach przekazywanych z biura propagandy PO i innych central dezinformacji do takich czynowników o "przekazach dnia" i strategii trollowania forów,np. zalecenie "nie wdawajcie się w merytorykę, po prostu bluzgajcie, wklejajcie jakies brednie, po prostu rozwalajcie niewygodne watki" co było zawarte np w okólniku min. propagandy PO Nowaka do młodzieżówek PO.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
Tyberiuszu, ja nie jestem tu ostatnio często
25 Grudnia, 2012 - 20:51
Xenia
z powodu braku czasu, ale nie zauważyłam żadnych negatywnych zmian na tym portalu od kiedy się tu zalogowałam, a to już 2 lata. Coś Pan ściemnia. Wiadomo, wulgaryzmy nie przechodzą, ale reszta tak. Coś mi tu nie gra w Pana wypowiedzi. Co? Przyznać się bez "bicia".
Xenia
Xeniu
25 Grudnia, 2012 - 22:14
Tyberiusz pisze o Niezależnej, a nie o Niepoprawnych.
Przepraszam , nigdy nie
26 Grudnia, 2012 - 19:20
Przepraszam , nigdy nie używam wulgaryzmów i nikogo nie obrażam . To tak gdybyś Xeniu miała wątpliwości co do moich wpisów na Niezależnej ( i nie tylko ) . Pozdrawiam :)
TYBERIUSZ
Braun ma rację
18 Grudnia, 2012 - 22:42
Precz z komuną!
od kiedy to wieszanie zdrajców jest zbrodnią?
18 Grudnia, 2012 - 23:00
no chyba, że żyjemy w kraju, w którym zdrajców się nagradza...
___________________________
spodziewaj się wszystkiego.
___________________________
spodziewaj się wszystkiego.
Re: od kiedy to wieszanie zdrajców jest zbrodnią?
18 Grudnia, 2012 - 23:41
chyba?
Cenię i szanuję Grzegorza
19 Grudnia, 2012 - 06:51
Cenię i szanuję Grzegorza Brauna za jego twórczość i działalność społeczną. Godne uwagi są prowadzone przez niego akcje informowania polonii o właściwych wymiarach naszych polskich spraw i problemów. Jego bezkompromisowość i odwaga a przede wszystkim nienaganna kultura słowa i bycia zasługują na uznanie. Bez chwili wahania podpisuję list otwarty w jego obronie.
mika54
Tyberiusz, All
19 Grudnia, 2012 - 15:28
Moje komentarze ostatnio również nie przechodzą. Przestaję więc zabierać głos i ograniczam odwiedziny "Niezależnej" do minimum. Niech się kiszą i cenzurują we własnym sosie z eskalacją samozachwytu, jako główny jego składnik.
Wkurza mnie wyniosłość i izolacja wielkich redaktorów, którzy nigdy nie odpowiedzą gawiedzi na żadne pytanie. Nawet najbardziej proste, bezpośrednie i powtarzane wielokrotnie. Nie komunikują się.
Widać są równi i równiejsi. Pamiętacie "Mychę"? Była świetna. Już dawno jej tam nie ma.
ość
-----------------------------------
gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne
wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz
Re: Tyberiusz, All
19 Grudnia, 2012 - 17:48
Mychę dobrze pamiętam, z czasów, kiedy i ja tam się trochę wtrącałam. Rzeczywiście była świetna. Nie wiedziałam, że już jej tam nie ma, bo prawie przestałam czytać tam komentarze.
Popieram inicjatywę
19 Grudnia, 2012 - 19:29
To był jednak świetny test na niepokorność „Niepokornych”. Może co niektórzy winni przeprosić toyaha i Coryllusa?
Sosnowski
20 Grudnia, 2012 - 00:30
Chyba se żartujesz,albo jaja se robisz,Coryllus gdy mu grzecznie zwróciłem uwagę,że wyzywa blogerów od szmaciarzy,tylko dla tego że nie zgadzają się z jego rozumowaniem,to ten harcerzyk zaczął mnie straszyć prokuraturą,i tego dupka mamy przepraszać,sam go sobie przepraszaj
redakcja
19 Grudnia, 2012 - 20:16
Jan Bogatko
podpisałem,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Nareszcie
20 Grudnia, 2012 - 09:50
jest list. Oczywiście podpisałam.
Podłe słowa bolą !
No, przepraszam
20 Grudnia, 2012 - 20:51
Lusterko rzekło już podpisałeś.
Wierzyć?
Głupie pytanie: Czy niepoprawni .pl służą edukacji czy inwigilacji?
Coś mi zalatuje czosnkiem.
Zbyt dużo ludzi ciężko pracuje.
To bez sensu, cicha III wojna światowa.
Dziwy się tam dzieją
20 Grudnia, 2012 - 21:27
Próbowałem wiele raz z nadzieją
Niestety bez jakiegokolwiek efektu
Czyżby to wina defektu?
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Re: Dziwy się tam dzieją
21 Grudnia, 2012 - 17:38
Próbowałeś podpisać na petycje online? http://www.activism.com/pl_PL/petycja/list-otwarty-w-obronie-grzegorza-brauna/41379
Jeśli tak, to dziwne. Nie wiem, dlaczego - sprawdź listę, może za pierwszym razem jednak Cię wpisało i dlatego odrzuca drugi podpis? Albo ktoś inny korzystał z Twojego IP?
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
Wszystko bez efektu
21 Grudnia, 2012 - 20:47
Sprawdzałem na liście i nie ma mnie mimo ,że kilka razy wysyłałem. Nie ma możliwości korzystania z mojego IP, chyba że zewnętrznie.Na prośbę o przesłanie hasła każą czekać na wiadomość, tak jak przy klikaniu , gdy nie otrzymuje się maila.
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Popieram, podpisuję się
21 Grudnia, 2012 - 16:59
Gdzie była prokuratura kiedy Janusz P. podżegał do zabójstwa J. Kaczyńskiego, mówiąc "kto wilka Jarosława Kaczyńskiego upoluje, przechodzi jako zbawca do historii tego narodu"?
Link na dowód: http://www.tvp.info/informacje/polska/zastrzelimy-kaczynskiego-i-wypatroszymy/2033452
Jeżeli wypowiedź G. Brauna jest "podżeganiem do zabójstwa" to prokuratura powinna się też zająć bardzo podobną wypowiedzią Radosława S. - "jeszcze jedna bitwa, jeszcze dorżniemy watahy, wygramy tą batalię".
To są dowody na to co jest napisane w tym liście, że to co robi prokuratura to tzw. działanie na zamówienie polityczne.
List otwarty ...
21 Grudnia, 2012 - 20:01
Podpisałam na activism.com 19 XII 12 (nie było problemów). Zbulwersował mnie wpis naczelnego GP na niezależnej.pl dot. p. G.Brauna. Chciałam się zarejestrować i skomentować, ale po przemyśleniu, zrezygnowałam. Wystąpienie z Komitetu Organizacyjnego Marszu Niepodległości, wpis dot.p.G.Brauna spowodował, że przestałam kupować GP i GPC. Kupię tylko, jeżeli będzie dołączony film p.G.Brauna.
Do Polon210- nie chodzi o cenzurę na NP, tylko na niezależnej.pl. Pozdrawiam.
Re: List otwarty ...
21 Grudnia, 2012 - 22:42
Podpisałem, bo słowa G.Brauna traktuję jako swoiste "non possumus".
charamassa
Panie Grzegorzu, ten utwór
22 Grudnia, 2012 - 00:13
Panie Grzegorzu, ten utwór - dla Pana:
http://www.youtube.com/watch?v=4hYyne0UIx8
pisz na NP, tu nie spotkałem się z cenzurą
22 Grudnia, 2012 - 11:41
nie jestem w stanie śledzić wszystkich źródeł a chcę znać opinie innych bloggerów w ważnych biezących sprawach
pozdrawiam życząc Wesolych Świąt!
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, a*ldd meg a Magyart
niezalezna
23 Grudnia, 2012 - 19:59
Niezalezna i GP to przybudowka zydowska. Widac to w momentach gdy komentuja wojne w Libii, czy Syrii - niestety wielu lblogerow si na to nabiera. Tak czy siak oni chwala te wojny, mordowanie ludzi itd. A nastepnie dolaczaja dodatki o aniolach. szatan niejedno ma imie...
Niestety , myślę podobnie
24 Grudnia, 2012 - 09:27
Niestety , myślę podobnie ...........
TYBERIUSZ
List Otwarty
22 Grudnia, 2012 - 14:03
Podpisałam na PETYCJE ONLINE - bez problemów. Na link aktywujący czekałam ok.3godz.
Wszystkich pozdrawiam :)
mukuzani
Do sprzedajnych PrOkuratorów
22 Grudnia, 2012 - 22:23
Bije brawo Panu Braunowi
----
Ciężko wyznać: Na taką miłość nas skazali, taką przebodli nas Ojczyzną... Z. Herbert
Jesteś Polakiem? Zastrzeliłbym się, gdyby w moich żyłach płynęła inna krew. W. Łysiak
Podpisany
23 Grudnia, 2012 - 19:54
Zwracam uwage na to, ze prokuratura to tylko wykonuje rozkazy. Ale ci powyzej - oni to sie boja, ze faktycznie ktos kiedys ich mialby rozliczyc za to co robia.
Jestem z Wami
24 Grudnia, 2012 - 02:09
i protestuje przeciwko totalitaryzmowi w Polsce. POLSKA JEST POD OKUPACJA MIEDZYNARODOWEJ MAFII KOMUNISTYCZNEJ. Oczywiscie podpisalem petycje i wara wam od nas zydoskie parchy komuchy.
Mowa
25 Grudnia, 2012 - 02:15
Pisanie już się kończy, musimy iść drogą ludzi odważnych. Wiara w Boga nie znaczy interesu coś za coś, to czas sumienia a judasze od zaraz muszą sami chwycić za sznur. Mamy więc jedno wyjście - stanąć murem za prawdą, którą Pan Grzesiu Braun wdraża skutecznie w łby matołom z ław ministerialnych, tudzież ich wykonawcom/mordercom ruskich "dyrektywek". Nasza rola jest jasna - edukować każdego znajomego, bo LEMINGOWSTWO - to choroba totalna ostatniej dekady.
Pamiętajmy !!! Wojna o Polskę toczy się już od dawna - jednak nie od dawna tak wielu Polaków ma o tym świadomość.
Bóg-Honor-Ojczyzna
Bóg-Honor-Ojczyzna
Bardzo trafne
25 Grudnia, 2012 - 10:00
ujcie sytuacji w jakiznalazla sinasza ojczyzna.
Bardzo trafne
25 Grudnia, 2012 - 10:01
ujcie sytuacji w jakiznalazla sinasza ojczyzna.
Musimy wszyscy bez względu na politykę
25 Grudnia, 2012 - 20:45
Xenia
i poglądy bronić P. Brauna, to wspaniały dziennikarz i reżyser, prawdolinijny człowiek, broniący swojej i naszej niezależności.
Podpisałam i rozsyłam gdzie się tylko da. Niestety. ani wp, ani onet, ani interia nie przepuszczają moich wypowiedzi. Wiadomo. Dlatego jestem wściekła i po Nowym Roku trzeba się się zjednoczyć, cała prawica! powtarzam: CAŁA, kibice, mohery, inteligencja, ateiści, katolicy, WSZYSCY i POgonić to czerwone bydło i zaprzaństwo w pierony! Przedtem oczywiście ich rozliczyć ze złodziejstwa, odebrać zagrabione NAM mienie i Polsce, i umieścić ICH tam, gdzie teraz ONI umieszczają swoich wrogów, czyli nas, np. Piotra Staruchowicza. To jest teraz naszym nadrzędnym celem, a nie "kasa", póżniej, w demokratycznej a nie policyjnej i reżimowej Polsce jak teraz, będziemy się spierać o wszystko. To jest cecha Polaków i bez tego się nie obejdzie. Ale to już póżniej.
Teraz musimy odzyskać nasza ukochaną Ojczyznę i wypędzić mafię, która okupuje nasz kraj, jeżeli chcemy mieć i nasze dzieci oraz wnuki swój dom, czyli Polskę.
Nie mamy już czasu! Ani chwili!
Żegnam z Bożym Błogosławieństwem i życzeniami zdrowych i spokojnych świąt oraz Nowego Roku.
Xenia
List otwarty w obronie Grzegorza Brauna
26 Grudnia, 2012 - 04:35
Witam, bój będzie długi i bolesny, szczególnie dla chrześcijan, ale nie można ustąpić. Bardzo proszę przeczytać artykuł na
www.gazetawarszawska.com/2012/12/23/spisek-w-celu-zniszczenia-chrześcijaństwa/.
Artykuł długi,ale warto poświęcić czas.
Życzę radosnych i błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w Roku Pańskim 2013. Pozdrawiam.