Niepoprawni i druga rocznica
Druga rocznica katastrofy smoleńskiej coraz bliżej... Do 10 kwietnia zostało kilkanaście dni.
Pomimo najlepszych chęci ze strony redakcji i zabiegów o spotkanie Niepoprawnych na manifestacji - nie znaleźliśmy do tej pory wielu chętnych, którzy chcieliby się przyłączyć.
Smoleńsk - obchody drugiej rocznicy: akcja "Banery"
Przygotowujemy na demonstrację specjalne wydanie naszej gazetki i nalepki z Krzyżykiem Smoleńskim (to trzeba będzie rozdać), mamy gotowe transparenty. Chcielibyśmy stworzyć choć namiastkę "happeningu" Niepoprawnych. Nie znajdujemy jednak Waszego poparcia. Dlaczego zatem tracimy cenny czas i ciężko gromadzone środki? Bo przeceniliśmy Niepoprawnych? Chyba tak. Przykre to, ale prawdziwe.
Pozdrawiamy
DP. 02.04.2012 >rospin
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 8693 odsłony
Komentarze
Niesamowite i rzeczywiście przykre !
22 Marca, 2012 - 09:39
Aż trudno uwierzyć.
W takich momentach właśnie żałuję, że nie jestem w Polsce ale jak będę to bym chciała poznać "serce" Niepoprawnych.
Tylko gdzie Was szukać - w Warszawie ???
Dlaczego ten wpis nie wisi na samej górze SG ?? Powinien wisieć do 10 kwietnia - może ktoś się "obudzi", innego ruszy sumienie i dołączy.
NIEPOPRAWNI - POBUDKA !!!!
Co jest grane ?
Nie ma rzeczy niemożliwych - jest tylko brak woli, a akurat o brak woli do tej pory żadnego Niepoprawnego nie posądzałam !
Pozdrawiam.
contessa
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika zwykły polak nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Apeluję do posłow i senatorów PIS-u,zbojkotujcie Sejm -23 Marca, 2012 - 11:22
- i wezwijcie Polaków do przybycia do Warszawy otoczyć Sejm RP w obronie Naszej Ojczyzny Polski,może przyjedzie nas nawet kilka milionów !- jak nie podejmiecie radykalnych działań to mordercy Prezydenta RP "wybiją Was co do nogi" ratujmy Polskę póki jeszcze czas ! - nie wachajcie się, nasi bliscy zamordowani w Zamachu Smoleńskim nigdy Wam i nam tego by NIE WYBACZĄ ! - gwaranyuję że najdalej 1-mc obejmiemy władzę w całej Polsce ! - ODWAGI ! ! !
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".
@zwykły Polak
23 Marca, 2012 - 11:31
I to jest chyba najlepszy i skuteczny sposób na wprowadzenie porządków.
Pozdrawiam.
Cicho wszędzie, głucho wszędzie
23 Marca, 2012 - 12:27
Po wczorajszych słowach Tuska powinna nastąpić reakcja i to ostra, a tymczasem...0 zainteresowania.
Kogo "zwykły polaku" wzywasz na barykady?
http://niepoprawni.pl/content/mniej-polakow-bedzie-wiecej-na-przekrety
!0.04
24 Marca, 2012 - 23:07
Przestańmy bić pianę wielcy blogierzy .Ja rozumiem że łatwiej walnąć palcem wklawisz niż przyjechać lub wyjśc z ciepłego domu na obchody. Ja chcę wiedzieć tylko dwie kwestie: 1.gdzie (w którym miejscu w Warszawie) dla przyjezdnychi 2.o której godzinie . Mogę nieść baner nie ma problemu
marekagryppa
Polska
22 Marca, 2012 - 09:53
obecna zakopacz raczy
Re: Niepoprawni i druga rocznica
22 Marca, 2012 - 09:53
Byłbym z Wami na 100% gdyby nie to że od Świąt Wielkanocnych do połowy maja będę w Irlandii. Ominie mnie więc zarówno II rocznica jak i następna miesięcznica Zamachu Smoleńskiego.
za dużo tych marszów
22 Marca, 2012 - 10:20
wg mnie działają jak zawory bezpieczeństwa.Trochę ciśnienie wzrośnie,zaworek się otwiera i ciśnienie spada.I za chwilę znowu:ciśnienie rośnie,pod wpływem ciśnienia zaworek się otwiera i ciśnienie spada.I rzecz powszednieje.Droga donikąd.
Demonstracjami kilkuset osobowymi czy nawet kilkutysięcznymi nie wygramy Polski
ExPO
22 Marca, 2012 - 10:31
Międzynarodowy zamach terrorystyczny SPOWSZEDNIAŁ?
Zimne zabójstwo 96 Pasażerów strąconego samolotu?
Matactwa i bezczelność mocodawców to nie powód
do zademonstrowania sprzeciwu?
To CO wobec tego, mogłoby być takim dostatecznym powodem?
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika ExPO nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
hej,ja też mam caps lock'a !22 Marca, 2012 - 10:46
Albo udajesz że nie rozumiesz albo rzeczywiście nie rozumiesz tego,co napisałem
Jeśli nie mam racji to skąd ten artykuł ? No..skąd ? Dlaczego tak się dzieje,huh ?
ExPO
22 Marca, 2012 - 11:07
Wobec pełnego nieporozumienia, wyjaśnijmy sobie kilka spraw.
1. Gdybym miał ochotę na nicka "hej" to pewnie taki właśnie
wybrałbym podczas zakładania konta.
2. Bardzo szanuję język Polski, za jego złożoność i precyzję
jaką zapewnia w przekazywaniu myśli.
3. Jeżeli nie chcę być niewłaściwie zrozumiany, to
nie uciekam się do podtekstów, a jasno precyzuję myśl.
4. Twój komentarz zrozumiałem tak właśnie, jak to widać
powyżej.
5."Dlaczego tak się dzieje,huh ?" - z mojej perspektywy
dlatego, że nie padło hasło zabrania na demonstrację
Flag na zaostrzonych drzewcach.
Pozdrawiam
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Re: za dużo tych marszów
22 Marca, 2012 - 10:51
Właśnie należy się spotykać po to żeby wiedzieć że nie jesteśmy sami. ś.p. Anna Walentynowicz mówiła że "musimy się policzyć" dlatego równie ważna jest aktywność na marszach jak i na mniejszych spotkaniach choćby z okazji wydania książki czy filmu. Inaczej nigdy nie wygramy. Równie ważna jest odwaga w głoszeniu prawdy wszędzie tam gdzie się znajdujemy choć mnie to kosztowało utratą pracy.
Mnie już wiele osób mówiło że podziwiają mnie za to co mówiłem w barze czy w sklepie bo sami choć głosują na PiS to głośno się do tego nie przyznają. Najgorzej pokonać własny strach i własne lenistwo żeby cokolwiek zrobić.
O przepraszam
22 Marca, 2012 - 11:00
Obecnie mieszkam za granicą, ale będę chciał być w Wawie, choć to koliduje z moim harmonogramem rodzinnym. Poza tym jako jedyny w komentarzach podałem link do swojego tekstu o parze prezydenckiej.
...nie dość prawdy się dorobić, trzeba ją jeszcze obrobić i obronić, i piersiami zastawić, i pieczęć swą położyć jej na piersiach...
****** "Not Every Conspiracy is a Theory" ******
dzięki
22 Marca, 2012 - 13:34
link zauważyłem. o obietnicy pamiętam.
A może jednak kobiety?
22 Marca, 2012 - 11:09
Mam 60 lat , przez całe życie tyle się siatek nadźwigałam , że może i kawałek banera dam radę?
Wstyd byłoby nie zebrać 12 osób z NP.
Jakby nie było obsady , to proszę mnie wziąć pod uwagę.
Pozdrawiam
Gaja52
22 Marca, 2012 - 17:42
W takim razie proszę o kontakt, bo to ja organizuję noszenie banerów. Na razie oficjalne zgłoszenie uzyskałem do... jednej osoby!
Choć mam nadzieję, że wystarczy chłopów do tej roboty :) Bo póki co to jedynie potrafią ślinić monitor...
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Szykuję
22 Marca, 2012 - 11:35
silną grupę z Lublina, dam znać.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
o to chodzi! dzięki :)
22 Marca, 2012 - 13:32
o to chodzi!
dzięki :)
Smoku
22 Marca, 2012 - 17:43
To daj znać jak będziesz znał szczegóły. Może Lublin uratuje honor Niepoprawnych :)
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Stawimy się na pewno
22 Marca, 2012 - 17:50
w nadzieji, że honor Niepoprawnych będzie niezagrożony i i że razem sprawimy im trochę bulu :)
Pozdrawiam
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
wierzyć sie nie chce
22 Marca, 2012 - 11:45
Wierzyć się nie chce, że nie udało sie zebrać kilkunastu mężczyzn -Niepoprawnych- do niesienia baneru. Czyżby portal służył niektórym aktywistom za tablicę ogłoszeniową, albo miejsce gdzie można popisać się elokwencją, mądrościa upuścić trochę żółci ?
Jestem zszokowana, bo do teraz czekałam na jakiś konkret organizacyjny w sprawie uczestnictwa Niepoprawnych w obchodach Rocznicy, a tymczasem czytam, że nie ma chętnych. Wynika z tego, że społeczność Niepoprawnych połączona jest pajęczą nicią, która rwie się z byle powodu. Nie stanowimy, Drodzy Państwo, żadnej społeczności. To przykre ale prawdziwe.
Co do opinii, że kolejnymi marszami nic się nie zdziała, to brak słów.
Czyli zamiast pokazać rządzącym, że nie zdołają nas zniszczyć lepiej siedźmy sobie w domach, popijajmy kawusię, koniaczek i piszmy, co ślina na język przyniesie, pokażmy innym jacy jesteśmy niezłomni, jak walczymy o Polskę i polskość, jakie mamy zasady.
Tak to jest wyjście dla prawdziwych i bardzo poprawnych, żyjących w dostatku i obłokach nadziei, że może źle nie będzie.
Lecz nie dla mnie. I tak przejadę te 300 km i będę w stolicy 10 kwietnia obojętnie czy z Niepoprawnymi czy sama, z rodziną.
Ale Niepoprawni przestaną być dla mnie portalem, grupą godną uwagi. Przykro mi.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
hela61
22 Marca, 2012 - 13:31
[quote=hela61]
Lecz nie dla mnie. I tak przejadę te 300 km i będę w stolicy 10 kwietnia obojętnie czy z Niepoprawnymi czy sama, z rodziną.
Ale Niepoprawni przestaną być dla mnie portalem, grupą godną uwagi. Przykro mi.
[/quote]
nie tak ostro ;)
kilku Niepoprawnych będzie na pewno. z planów się nie wycofujemy - będzie potrzebna pomoc nie tylko przy transparentach (to te na obrazku. ładne, nie?), ale także przy rozdawaniu gazetki.
W komunikacie
22 Marca, 2012 - 17:00
W komunikacie Redakcji odczułam ton rezygnacji, więc poczułam się zawiedziona stąd ten spontaniczny wpis. Ale widzę, że na Niepoprawnych można liczyć.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Piszę się na pomoc przy
23 Marca, 2012 - 09:51
Piszę się na pomoc przy rozdawaniu gazetki.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jak zwykle będę na miesięcznicy
22 Marca, 2012 - 14:12
która tym razem jest drugą rocznicą. Akurat jestem zwolennikiem PIS, Solidarnych 2010, Gazety Polskiej, Niepoprawni.pl, UważamRze, Warszawskiej Gazety itd. Ale nie mogą się oblepić tyloma naklejkami. Czyli jak zwykle przyjdę "nieoblepiony" /tylko z Krzyżykiem Smoleńskim/. Pozdrawiam.
Może tak "palec pod budkę"?
22 Marca, 2012 - 14:18
Żartuję oczywiście, bo przecież Niepoprawni to nie przedszkolaki:)
Przypuszczam, że na Krakowskim Przedmieściu pojawi się wielu, ale nie wszyscy zechcą się "ujawnić".
Warto pomyśleć o jakimś "dachu nad głową", widocznym z daleka, bo skoro przeznaczony ma być tylko odcinek Katedra - Pałac, to na maszerowanie z banerami nie ma co liczyć.
Chyba, że przybędzie mało ludzi - "osiemset osób" :)),
i można będzie rozwinąć pochód, co wydaje się mało prawdopodobne.
Jeśli skromną komentatorką nie wzgardzicie, to z przyjemnością dołączę do blogerów:)
Noooooo !
22 Marca, 2012 - 14:57
Mam nadzieję, że te osoby, które się zdeklarowały nawiążą na PW kontakt z Redakcją Niepoprawnych i "dograją" sobie szczegóły.
Nie rozumiem tylko o co chodzi z tą niechęcią "ujawniania się"....
Pozdrawiam.
contessa
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Nie rozumiem tylko o co chodzi z tą niechęcią "ujawniania się"..
22 Marca, 2012 - 16:32
To proste, łatwo jest pomądrzyć się incognito na stronach internetu, trudniej stanąć oko w oko z oponentami.
Kolejny powód jest prozaiczny - bywa, że ktoś zbuduje sobie z mozołem pewną powierzchowność wirtualną - jakiś wizerunek, nawet wyidealizowany nadmiernie, a tu, stnąć trzeba bez przyłbicy i odsłonić rzeczywistość:)
Trzecia sprawa jest najprostsza i niestety, najczęstsza. To strach paraliżuje przed jawnością działania w opozycji.
Chociaż nie chodzi tu o opozycję parlamentarną,tylko społeczną, to jednak niemniej wrogą i nieprzychylną.
Pamiętamy wszyscy jak GW ścigała najaktywniejszych obrońców krzyża w lecie ubiegłego roku.
Publikowała później "biografie" tych ludzi na swoich stronach internetowych, rzucając ich kolejno na pożarcie swoim krwiożerczym dyżurnym komentatorom.
Jest na to jedna rada: musi nas być wielu, bo w tłumie nie widac jednostek i trudno jest je zaatakować :)
Pozdrawiam. Odezwę się wedle życzenia:)
Zgadzam się z Twoim zdaniem na ten temat
22 Marca, 2012 - 16:55
Zrzucenie przez wszystkich przyłbicy jest po prostu nierealne - nie było również realne w wiekach niewoli. Najważniejsze jest wiedzieć, że tacy ludzie są i w razie potrzeby podejmą działania jakie będą najwłaściwsze w danym momencie. Pozdrawiam.
Matka trzech córek
22 Marca, 2012 - 21:41
Piszesz :
"To proste, łatwo jest pomądrzyć się incognito na stronach internetu, trudniej stanąć oko w oko z oponentami."
Jak oponenci np. mnie poznają ? No, chyba, że sobie na plecach walnę łatkę z napisem "contessa"...
Byty wirtualne... Owszem są takie, nawet znam takie ale tworzą je ludzie bez kręgosłupa, a wśród Niepoprawnych wątpię by tacy byli.
Z tym strachem to chyba lekka przesada.
Pozdrawiam.
contessa
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Chyba szanowna Matko trzech córek
22 Marca, 2012 - 15:32
przesadziłaś z tymi ośmiuset osobami. Jak obejrzysz wieczorne wiadomości 10.04.2012 w TVN24, dowiesz się, że tam było ok. pięćset osób. Pozdrowienia - a swoja drogą żałuję że nie mam trzech córek.
No tylko wyjechałam! I co? Na każdej mszy każdego 10-go byłam
22 Marca, 2012 - 15:10
a pierwszą rocznicę obchodziłam na Krakowskim od 14-tej do 23-ej!
Chyba udało mi się zrobić wtedy jedną z najlepszych fotek o ochronie przyrody, tj. na zdjęciu widać jak uzbrojone zastępy straży miejskiej i policji bronią dostępu do tulipanów przed Pałacem.
Tylko mnie zabrakło!
Ja nigdzie nie wyjechałem,a jak wyjadę to na pewno nie wrócę.
22 Marca, 2012 - 17:48
Będę bardzo przeżywał tę drugą smutną rocznicę.Żałuję,że mieszkając w niewielkiej odległości od Krakowskiego Przedmieścia nie będę mógł wziąć udziału w tak uroczystej demonstracji.Będę uważnie śledził przebieg tego społecznego protestu przeciwko zdrajcom narodu Polskiego o ile to będzie możliwe.Pociesza mnie to,że nie wszyscy Polacy dali się upodlić i zapomnieć o haniebnej zbrodni.Czytając zamieszczone tu wpisy i takiego ducha bojowego wierzę,że nie wszystko jest stracone.Załączam link.
http://dzieckonmp.wordpress.com/2010/05/11/prorok-t-b-joshua-otrzymal-widzenie-katastrofy-samolotu/
Pozdrawiam.
@ALI
22 Marca, 2012 - 18:52
Oglądałam podany przez Ciebie link. Bardzo interesujący. NIESAMOWITY .
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
"limba"
ALI, dzięki za linka. Obejrzałam materiał uważnie i dopiero dziś
22 Marca, 2012 - 22:05
mnie tknęło, że ten wylot tupolewa z Warszawy zarejestrowany przez telewizję (?), KGB (?), TW (?) to jakaś cholerna ściema! Nic nie ma z tego wylotu: kart pokładowych nie ma, dokładnej listy pasażerów nie było, kamery przemysłowe się pozacinały, kuźwa! Biała plama na tym Okęciu, a tu się nam ostał taki piękny obrazek wylotu z Warszawy!
Nie wierzę im jak psom.
Niepoprawni i druga rocznica
22 Marca, 2012 - 15:58
Wybierałam się do Warszawy 10.kwietnia na drugą rocznicę ,ale moje miasteczko powoli się budzi z letargu i też organizujemy manifestację tego dnia.Serdecznie pozdrawiam wszystkich którzy pamiętają kogo straciliśmy i jak brak nam tych co zginęli.
jagoda
ja
22 Marca, 2012 - 16:54
dojadę z Łodzi,myślę,że nie sama,parę znajomych się znajdzie.Cały czas czekam na powiadomienie ,gdzie będzie miejsce zbiórki Niepoprawnych.
hekabe
22 Marca, 2012 - 17:46
Gdzie będzie miejsce zbiórki Niepoprawnych? Pod banerami! A gdzie będą banery? Gdziekolwiek! Tylko najpierw potrzeba ludzi, którzy zadeklarują chęć ich noszenia!!!
Pozdrawiam serdecznie
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
@ Contessa.....
22 Marca, 2012 - 18:28
..witaj "Bosonoga" Pani.
Mimo wszystko, jestem spokojny o warszawską Uroczystość 10 kwietnia...
ale czy Polonia ,w swoich Okręgach będzie obchodzić tę rocznicę ?
pozdrawiam,
ps.
... będę osobiście zobowiązany za "garść " info. na ten temat Dzięki !
Maruś
22 Marca, 2012 - 22:23
Ja sobie już dawno zaklepałam w pracy, że mam urlop 10 kwietnia i w rocznicę będę z bloggerami. Duchem realnie i ciałem w przenośni.
Przynajmniej gwarancja, że będę między swoimi !
contessa
_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Może dlatego w tym roku tak mało chętnych,
22 Marca, 2012 - 18:29
że pamiętają obchody zeszłoroczne???
Pamiętam to jak dziś - bo trudno takich rzeczy nie pamiętać. Pytałam się czy będzie jakieś oficjalne spotkanie niepoprawnych. Po długich trudach i cierpieniach (tłumaczenie brzmiało mniej więcej tak - oficjalne uroczystości organizują m.in. solidarni i nie możemy im mieszać szyków) - dowiedziałam się, że będzie spotkanie rano, w okolicy pomnika Mickiewicza, po pierwszym zgromadzeniu. Biegłam na to spotkanie jak na skrzydłach - hura! ja zwykły pospolity komentator zobaczę WIELKICH NIEPOPRAWNYCH - blogerów oraz wszystkich tych co z portalem są związani od początku....
A tu - kicha! Oprócz mnie były jeszcze 3 osoby (słownie: TRZY)!!!!
Po południu już sobie darowałam - transparent niepoprawnych, jeden zresztą, był co prawda, ale obok były jakieś 3-4 osoby....
Jak się domyślam - nie wynikało to ze złej chęci niepoprawnych - ale raczej z totalnego niedoinformowania.
Więc apeluję - ZAMIAST NARZEKAĆ NA NIEPOPRAWNYCH MOŻE SZANOWNA REDAKCJA OGŁOSI MIEJSCE I CZAS OFICJALNEJ ZBIÓRKI NIEPOPRAWNYCH???? (wrzucić to na górę i trzymać aż do rocznicy!)
Co wy na to?
z poważaniem
kasianna
kasianna
właśnie, że nie
22 Marca, 2012 - 18:37
akurat te 3 osoby to były z redakcji czy spoza niej? ( redakcja nppl to nie redakcja GW - jest nas kilkoro rozrzuconych po Polsce i Świecie)
nie chce mi się szukać ogłoszeń sprzed roku, ale skoro wiedziałaś, gdzie przyjść, to chyba informacje dotarły i chwała Ci za Twój trud :)
ogłosznie zbiórki - OK.
http://niepoprawni.pl/blog/453/pierwsza-rocznica
w zeszłym roku OFICJALNEGO OGŁOSZENIA ws. spotkania NIE BYŁO!!!
22 Marca, 2012 - 18:48
o zbiórce dowiedziałam się tylko dlatego, że się o nią dopytywałam...
A skąd były te osoby - nie mam pojęcia - chyba jedna była z redakcji - CHYBA....
Czekam na oficjalne ogłoszenie - jedyny problem polega na tym, że w tym roku rocznica przypada we wtorek, co dla niektórych (m.in. niestety dla mnie) jest normalnym dniem pracy (chociaż nie da się ukryć, że rozważam wzięcie na ten dzień urlopu). Więc jeszcze jeden apel - proszę pomyśleć o ludziach pracy i wyznaczyć godzinę zbiórki zarówno na obchody poranne jak i na wieczór.
Z góry dziękuję - stawię się na pewno!!!
kasianna
kasianna
kasianna
22 Marca, 2012 - 19:00
osoby - prawda jest taka, że w ciągu dwóch dni spoza redakcji byłaś Ty i może 1-2 osoby.
podaję link z zeszłego roku. to było aktualizowane i eksponowane od 4 kwietnia:
http://niepoprawni.pl/blog/394/10-kwietnia-w-warszawie-co-gdzie-kiedy-stan-na-8-iv-1150
dobra - zwracam honor - chociaż tylko częściowo!
22 Marca, 2012 - 19:17
bo pamięć wróciła mi do końca - informacja o zbiórce i owszem pojawiła się, ale prawie pod sam koniec, tuż przed obchodami!
Więc może tym razem - ogłosić to GŁOŚNO, WYRAŹNIE i DUŻYMI LITERAMI już teraz???
Jest nadzieja, że więcej osób to zobaczy i zareaguje prawidłowo - czego wam i sobie życzę!!!
kasianna
Re: dobra - zwracam honor - chociaż tylko częściowo!
22 Marca, 2012 - 19:31
OK - ogłosimy wcześniej i mocniej!
Re: Re: dobra - zwracam honor - chociaż tylko częściowo!
22 Marca, 2012 - 21:10
Proponuje wysłać mejle do wszystkich użytkowników i sprecyzować miejsce i godzinę zbiórki. Przydałaby się również mapka orientacyjna dla przyjezdnych (z informacją o parkingach, metrze i autobusach).
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
No i co z tą zbiórką niepoprawnych???
29 Marca, 2012 - 23:56
Rocznica zbliża się wielkimi krokami - a tu jak widzę - ni dymku ni popiołu!
Skoro szanowna Redakcja chciałaby zobaczyć większą ilość niepoprawnych w akcji na żywo - to chyba najwyższy już czas zacząć szeroko rozwiniętą akcję informacyjną - by nie powtórzył się scenariusz z zeszłego roku!
Przypominam, że w tak zwanym między czasie są święta - czyli czas kiedy z reguły więcej osób siedzi z rodziną przy stole a mniej przy komputerze.
Więc apeluję ponownie - jak najszybciej:
OGŁOŚCIE WSZEM I WOBEC GDZIE I KIEDY NIEPOPRAWNI MAJĄ SIĘ SPOTKAĆ 10 KWIETNIA BR.??? oraz proszę o wyznaczenie dwóch terminów zbiórki z uwagi na to, że rzecz ma się dziać w dzień powszedni, gdy (niestety) większość pracuje!
Pozdrawiam trochę już niecierpliwie.
Katarzyna Piątkowska
kasianna
Droga Katarzyno,
30 Marca, 2012 - 11:48
nasze anonse wiszą na samej górze strony, ale odzew jest marny (tak jak w zeszłym roku). widocznie nie mamy wielu fanów w okolicach Wa-wy. zamiejscowych rozumiem: to nie dzień wolny, a podróż do stolicy to wydatek nie tylko pieniędzy, ale i zdrowia ;)
w poniedziałek wieczorem ostatecznie dogadamy szczegóły spotkania i odpowiedni komunikat będziemy starali się rozpowszechniać od 2/3 kwietnia. sądzę, że tydzień na to wystarczy.
Re: No i co z tą zbiórką niepoprawnych???
31 Marca, 2012 - 18:49
Będzie dobrze! http://www.niepoprawni.pl/blog/5987/druga-rocznica-tragedii-smolenskiej-pamietacie#comment-279640
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Coś tu się nie zgadza.
22 Marca, 2012 - 19:28
Może warto uzmysłowić sobie kilka faktów: część z nas pracuje, ma swoje obowiązki, terminy itd. Nie każdy śledzi codziennie wpisy i nie wszystkie. Tyle tu już odpowiedzi, a chyba brak determinacji i zmysłu organizacyjnego. Chyba ma Redakcja możliwość wysyłania e-maili masowych. Chyba nie potrzebuje pustego poklasku. Spotykamy się tego i tego dnia, o tej i o tej godzinie, tu i tu. Jeżeli zamierzasz(możesz być) potwierdź. Ja np. pierwsze słyszę, może jestem mało rozgarnięty,a może inna przyczyna. Dziś już wiem że 10 IV od 3 do 15 pracuję, a co potem Bóg to wie. wiem że dotarcie do W-wy zajmuje mi 2 godziny. Reszty nie wiem. Gdybym znał terminy, z chęcią. Stać na połówę, stać i na paliwo.
Re: Coś tu się nie zgadza.
22 Marca, 2012 - 19:37
pusty poklask? czemu nie - skoro przynosi zamierzony skutek informacyjny.
e-maile masowe? OK - dobra rada
Re: Re: Coś tu się nie zgadza.
22 Marca, 2012 - 21:48
Wreszcie zaczynamy się dogadywać, jest nadzieja, że będziemy widoczni (nie tak jak w ubiegłym roku).
Wyjazd na drugą rocznicę zamachu z 10.04.2010 mam zaplanowany od pierwszej rocznicy ale u mnie wszystko jest płynne i z tego powodu nie jestem w stanie jednoznacznie zadeklarować swojej pomocy w niesieniu banerów.
Robię wszystko aby być.
germario
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
coś tu się nie zgadza
22 Marca, 2012 - 20:14
zgadzam się stać na połówkę, stać na bilet, trzeba być w Warszawie 10 kwietnia
Niestety
22 Marca, 2012 - 21:41
Nadal nie mogę brać udziału w marszach. Będę jedynie w Archikatedrze, jak zawsze, gdy tylko daję radę.
Ale naprawianym sercem jestem z Wam. :)
GosiaNowa
nalepki z Krzyżykiem Smoleńskim jako znak rozpoznawczy
22 Marca, 2012 - 23:38
to dobry pomysł , ułatwi nam integrację .Byłem rok temu pod transparentem niepoprawnych i liczyłem właśnie na coś takiego .
Jestem na etapie organizowania transportu do Wa-wy. [prawie 500 km.] Postaram się być . Potwierdzę na początku kwietnia . Pozdrawiam .
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Przyjedziemy ,czekamy na
23 Marca, 2012 - 00:54
Przyjedziemy ,czekamy na wiadomość o miejscu i godzinie zbiorki.Obecność każdego POLAKA tego dnia , w Warszawie ma ogromne znaczenie.Namawiajmy bliskich ,przyjaciół i znajomych.To nasz obowiązek.Pozdrawiam.
Ania
Akcja "BANERY"
23 Marca, 2012 - 07:26
Wielka szkoda, że mieszkam w innym mieście... Gdyby nie to, że będę w tym czasie uczestniczył w innym MARSZU PAMIĘCI, chętnie bym Wam pomógł... Rzeczywiście, trochę to dziwna sytuacja i zastanawiająca, że nie ma chętnych do uczestniczenia w tym przedsięwzięciu...
10 kwietnia
23 Marca, 2012 - 07:50
Jan Bogatko
Wstrząsające!
Teraz się już niczemu nie dziwię.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
rocznica i nie tylko
23 Marca, 2012 - 08:57
Na pewno nie będę...praca nie pozwoli.:(Rok temu na Niepoprawnych mnie jeszcze nie było, w Warszawie nieuczko mnie także- miałem w tym czasie rocznicowe koncerty na Wybrzeżu.Miałem też w Warszawie wystąpić, ale sprawy nie dograno organizacyjnie i w ostatniej chwili-bo w piątek 8-go dostałem info o odwołaniu...Na Niepoprawnych podpisuję się jako Pasiu - ale raczej ze względu na przyjęta konwencję. W wielu miejscach widnieje moje nazwisko, a przy moich tekstach pojawia się miniaturka mojego zdjęcia, więc można rzec że gram i piszę z otwartą przyłbicą.
Ale faktycznie brakuje w tym wątku paru znanych podpisów.
Ostatnio przepisałem, a Redakcja szybciutko wrzuciła do polecanek apel w sprawie Głosu Polskiego.
Mimo to zainteresowanie było racze mizerne...
Więc chyba coś jest nie tak:( i to nie tylko na Niepoprawnych...
Pasiu - Tomasz Pasławski
Pasiu
.....witaj Pasiu
23 Marca, 2012 - 10:35
...oczywiście , lepiej było by gdybyś mógł być .
Ja jestem spokojny Ci co mają być -będą ... napewno!
Pasiu, nie wymagajmy aby przyjeżdżali Niepoprawni z Krakowa, Poznania, Wrocławia itd.... Oni mają co robić w swoich miastach -przysięgam.
Mnie wystarczy,że widzę tu nick *sgosia*, *R&B * , *Ossala*,
* Hela 61* i inni
pozdrawiam
Marek
ps.
....Pasiu, ten moment ,że prawie wszyscy będą musieli przyjechać do Warszawy.... jest już bliski !!!
na 99% będę
23 Marca, 2012 - 12:55
Postaram sie przyjechać, byłem rok temu, byłem także w Krakowie, A biernośc naszego społeczeństwa to norma...
http://77400.pl/index.php/aktualnoscimenu/2489-smolensk-odrzucona-prawda
zlotowianin
Re: Niepoprawni i druga rocznica
26 Marca, 2012 - 14:28
Dzień dobry wszystkim.
Myślałam już nad wyjazdem do Warszawy. Może gdyby organizować wspólne wyjazdy Niepoprawnych mieszkających z dala od Wa-wy, np. ze Szczecina, Nowego Targu, z Krakowa czy z Lublina, to to zdopingowało by niezdecydowanych i byłoby więcej chętnych?
Dojazdy koleją są b. drogie, nie każdego stać aż tyle zapłacić. Z drugiej strony koszty podróży samochodem dla jednej osoby też są wysokie. Ale, jeśli by skrzyknąć się np. w pięcioro na jeden samochód, to koszty po rozłożeniu na łebka były z pewnością mniejsze.
Może więc dobrze byłoby ogłosić takie wyjazdy z różnych miejsc oddalonych od stolicy, a zainteresowani skontaktowaliby się już na priv we własnym zakresie.
Gdyby coś takiego zorganizować, chętnie dołączyłabym w tę rocznicę do NIepoprawnych i pomogła np. w rozdawaniu ulotek.
Pozdrawiam.Ursa Minor
Ursa Minor
Ursa Minor
26 Marca, 2012 - 16:08
ciekawy pomysł.
jak masz chwilkę, to napisz komunikat, że można zgłaszać pod nim propozycje organizowania wspólnego wyjazdu z danej miejscowości. damy to jako redakcyjne ogłoszenie.
pewnie, że zawsze będzie taniej, jak koszty się rozłoży na kilka osób.
Świetny pomysł. Wstąpiła we mnie nadzieja
26 Marca, 2012 - 16:54
na zebranie 12 niepoprawnych "chłopa" do niesienia.
Pozdrawiam.
Kuki
26 Marca, 2012 - 17:33
Napisałam i mam nadzieję, że akcja ruszy. Ruszą Niepoprawni :-)
Pozdrawiam.Ursa Minor
Ursa Minor
dzięki
27 Marca, 2012 - 08:40
ale... eeee tam :(
Nie siejmy defetyzmu! ;-) Do
27 Marca, 2012 - 14:47
Nie siejmy defetyzmu! ;-)
Do 10-tego mamy trochę czasu, więc bądźmy dobrej myśli i nie opuszczajmy rąk przedwcześnie.
Niepoprawni jeszcze pewnie nie jeden raz zaskoczą. Pozytywnie, ma się rozumieć :-)
Pozdrawiam.Ursa Minor
Ursa Minor
UM
28 Marca, 2012 - 13:37
podtrzymujesz mnie na duchu! :)
koncert pamięci we Wrocławiu 14 IV
2 Kwietnia, 2012 - 10:05
chciałbym poinformować o koncercie Artyści o Smoleńsku który odbędzie się we Wrocławiu 14 IV w kościele NMP na Piasku. Początek mszy św. 18:30. Homilię wygłosi ks. Drzewiecki. Koncert rozpocznie sie po mszy ok 19:15. Koncert będzie miał charakter poetycko- muzyczny. Wiersze inspirowane 10 IV i wszystkim tym co później będą mówić autorzy (Krzysztof Koehler, Szymon Babuchowski, Tadeusz Zachara, Janusz Uhma, Piotr Wolter), piosenki zaśpiewają m.in: Jacek Kowalski, Marcin Skrzypczak, Szymon Babuchowski, Remigiusz Szuman. Odbędzie się wystawa 10 rękodzieł prof. Ewy Poradowskiej Werszler "10 IV 2010".