Czy TW Bolek jeszcze elektryzuje? ja mam dość.
Napiszę może coś, co w pierwszej chwili zaszokowało mnie, gdy ta myśl zaskwierczała na moich nadwerężonych codziennością neuronach: mam dość sprawy TW Bolek. I precyzyjniej mam dość analizowania casusu pana Wałęsy.
Przez wiele lat taka myśl nie pojawiłaby się w głowie, kontrowana natychmiast wspomnienie całej spuścizny PRL, która niczym nabrzmiały ropny wykwit osiadła na naszym życiu publicznym. Byłem zwolennikiem lustracji, i jestem nadal. Ale, może przemawia przeze mnie pesymizm – mam dość.
Przez jakiś czas oglądałem wczoraj byłego prezydenta w programie TVN. Te same jego nieporadne słowa, trudności ze złożeniem zdania złożonego, operowanie wbitymi w głowę ulubionymi frazami typu „programy i struktury”. I ta sama buta i niewiarygodna nienawiść bijąca do „ Kaczyńskich”, choc jednego, co często chyba zapomina, nie ma już na tym Bożym świecie. Nic tak łatwo mu nie przychodzi do głowy, jal zbitka słowna" bracia Kaczyńscy" oraz "Toruń", gdzie skumulowała się jego cała "walka". I te jego napęczniałe statusem celebryty nabytego w III RP. I te jego "ja, ja" . Miałem absmak, który czuję do dziś.
Może mam złe odczucia, ale mam wrażenie, ze pan Wałęsa spowodował, iż znów nasze emocje kanalizują w jego kierunku, a zapominamy o Tusku i jego rządzie. A rząd ustami pana Wałęsy wyraża swoją nienawiść wobec tych, którzy ośmielają się go krytykować. Dajemy rządowi wytchnąć, bo nagle mamy ulubiony temat teczek. Naciskają guziczek, pan Wałęsa pluje na nas, jak zoszczenowski emeryt z 10 piętra; naciskają guziczek, a my lecimy stawać w szranki z człowiekiem, który nie jest godny, aby z nim nawet rozmawiać.
Zacząłem się zastanawiać, czy nawet fakt, że pojawiłyby się niezbite dowody, iż TW Bolek to Lech Wałęsa zmieni cokolwiek w obecnej rzeczywistości? Co, poza pewnym uczuciem wendetty, windykacją dla opluwanych przezeń innych bohaterów Solidarności, to przyniesie? Co zmieni w życiu obywateli polskich, którzy patrzą z niepokojem na rosnące ceny paliwa, leków i żywności; dla młodych ludzi bezradnie wysyłających cv za cv w poszukiwaniu pracy na rynku?
Natychmiast jednak pojawiła, jak w amerykańskich kreskówkach, druga postać- myśl i rzecze: a co z mitem założycielskim III RP; co z tymi, którzy dziś śmieją się narodowi w twarz, sądząc, ze są bezkarni, mimo swych „donosicielsko- agenturalnej przeszłości?
Wydaje mi się, że nawet udowodnienie „bolkowatości” niewiele przyniesie zmiany. Jeżeli traktujemy poważnie prawdziwych rządzicieli Polską, to sądzimy, iż oni nie przygotowali się na ewentualność spuszczenia zasłony z Wałęsy? Że nie wliczyli w koszta jego potencjalnego coming outu? Ze nie dokonali burzy mózgów przez te ponad 20 lat i nie przygotowali się na te sytuację? Jeżeli tak sądzimy, to niedoceniamy umiejętności nabytych na różnorakich kursach, którzy oni przeszli.
Drodzy Państwo, co przyniesie nam ujawnienie agenturalnej przeszłości Wałęsy, gdy do władzy dojdą ponownie klony PO? Lustracja straciła swój zapał. Powiedzmy to szczerze: błędy w tej kwestii popełnił św.p Lech Kaczyński i Pis w ogóle, mając wszystkie instrumenty w ręku, aby raz na zawsze przeciąć ten węzeł gordyjski. Nie dokonano tego. Sprawa została pogrzebana na wieki.
A smutnym symbolicznym tego faktem jest obecność pana Boniego w rządzie PO.
Daleki jestem od stwierdzenia, aby przestać to badać i interesować. i podnosić te kwestie. Jedynie uważam, że dziś, gdy Polska praktycznie straciła szacunek Europy, sprawa Bolka nie ma już większego znaczenia. Kim jest TW, każdy chyba już wie. Nawet ci, co udają, że nie wiedzą. Ale tych ostatnich nie złamie psychicznie fakt ujawnienia akt Bolka.
Tak naprawdę nie walczymy z TW Bolkiem. Walczymy ze znanym Koncernem Medialnym która od wielu lat jest strażnikiem systemu dławiącego nas poczucia kłamstwa. I tutaj nasze wysiłki powinny się skoncentrować. Kto jest obecnie dla mnie szermierzem wolności? Red. Zaremba. Który z dziennikarzy odważyłby się publicznie: "Ależ Michnik poświęcił jedną trzecią życia obronie ubeków. I żaden wyrok sądu tego nie zmieni.". !!!!
Jeżeli coś zmieni naszą zakłamaną rzeczywistość, to taka postawa jak red. Zaremby. jeżeli będzie trzeba, to wyśle tyle pieniędzy, ile będę mógł, aby wspomóc pana Zarembę w wypadku gdyby Koncern zamierzał go ukarać.
Redaktorze Zaremba! Podziwiam Pana odwagę i konsekwencję.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 11999 odsłon
Komentarze
Michnik o Wałęsie
21 Lutego, 2012 - 22:27
Przed wyborami prezydenckimi (chyba w 1990r) Michnik napisał bardzo obszerny art. w Gazecie Wyborczej "dlaczego nie będzie głosował na Wałęsę". Zgadzałam sie z nim całkowicie i coś mi mówiło, że trzeba to zostawić dla przyszłych pokoleń, bo Wałęsa wygrał i należało konfrontować opinię Michnika z rzeczywistością. Niestety ta gazeta się u mnie nie zachowała. A szkoda. Kazałabym te słowa czytać Michnikowi na głos do kamery. Co się stało z tym człowiekiem (Michnikiem) od tamtego czasu? Jego obecne zachowanie przypomina mi pewną grupę "biznesmenów", którzy najpierw dokonują pewnych transakcji za nie duże kwoty, wykazując sie ogromną uczciwością, a jak już zdobędą pełne zaufanie robią "transakcję życia" za DUŻĄ KASĘ i znikają bez płacenia. A swoją drogą, szkoda, że przynajmniej Wałęsa nie zniknął z życia politycznego. Czy tego tłumoka nie dało sie nauczyć przez tyle lat mówić ojczystym językiem?
Anka1
Aniu!
21 Lutego, 2012 - 22:37
Tez mnie korci aby wynaleźć ten artykuł i w ogóle przejrzeć artykuły z tamtego czasu z GW.
Nie wiem, czy pamiętasz, iz jakiś czas temu Ziemkiewicz napisał niezły felieton o "młodym i starym Michniku", uznajac iz ten obecny nie podałby ręki temu młodemu.
Nie do końca się z nim jednak zgadzam. Stary Michnik realizuje plan młodego. Z diabelską precyzją.
Pozdrawiam ciepło,
TJ.
Tomasie
21 Lutego, 2012 - 22:50
masz racje.
to robi sie juz nudne:)
Amelijko
21 Lutego, 2012 - 22:52
Nudne to mało powiedziane. Ująłbym to inaczej, ale się wstydzę nieco.
Cały czas mi stoi ta gęba tego kołtuna w głowie.
Ale twoja piosenka dzis mnie nieco ukoiła.
Pozdrówki!
Ps. I całus goodnight. ( a co!)
a codo
21 Lutego, 2012 - 22:59
piesa, to toto sie raczej nie znudzi:)
dobranoc:)
Amelia007
22 Lutego, 2012 - 08:18
[quote=amelia007]masz racje.
to robi sie juz nudne:)[/quote]
I na właśnie taki skutek pracują mendia!!!!
Petronela
@ Amelio007 - zgłoś się :-))
22 Lutego, 2012 - 09:04
Straszna !
22 Lutego, 2012 - 13:24
Straszna jest ta spiewajaca Jopkowna.
Znacznie lepszy jest oryginal z Dymsza~ i Bodo:
http://www.youtube.com/watch?v=EXy5KURe52c
baca.
Baco...., a Wy......
22 Lutego, 2012 - 13:48
Maruś
22 Lutego, 2012 - 13:55
piep... jak potluczony! autor mial w notce wiele racji, co nie zmienia faktu, ze 1. nie wyrazilam sie jasno w komentarzu. mialam na mysli, ze nudne sie robi to, iz TJ ma racje. taki zart.
2. faktycznie lepiej w ogole bylo mi sie tutaj nie odzywac. zbyt wysokie progi:(
tamta wypowiedź
22 Lutego, 2012 - 15:50
byla skierowana do kumpla, przyjaciela. od tej pory twoje wypowiedzi beda mierzone taka sama miarka jak kazde inne.
EOT.
tamtą wypowiedź , postaram się wykasować.....
22 Lutego, 2012 - 16:18
.... nigdy sobie nie daruję,że to napisałem -w ogóle, szczególnie do Ciebie. sorry !
Może być "EOT", ale proszę przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy komentarz do Ciebie.... ? czy było tam, cokolwiek aby mogło tak podziałać na Ciebie ?
OK ! Twoje "na górze" wdeptałaś mnie w podłogę :-))
pozdrwaiam
ps .
...nie wiem jak się kasuje swoje komentarze ?
Ten koncern to trochę szerzej.
21 Lutego, 2012 - 23:19
Szanowny panie Jefferson,
Stworzonego wizerunku Wałęsy bronią nie tylko "rządziciele Polską".
To jest ciekawe - ten Nobel, rada mędrców Europy, te tytuły wielce szacownych uczelni i wykłady. Nawet przyjmując, że honorowali ruch i ideę, to jako długo można być ślepym i głuchym?
Na dokładkę ten europejczyk roku - typowy lawirant ze szkoły Urbana.
Wypada tylko się pocieszyć, że jeśli takich wybrali, to jakich mają swoich? Więc będzie nam łatwiej wygrzebać się z tarapatów.
Różne cuda na tym świecie się zdarzają.
Marionetki i spolegliwi głupcy są potrzebni.
To jak z pieśnią chwały dla poczynań aktualnego naszego gabinetu.
Pozdrawiam z czarnej dziury zwanej Kobylą Głową.
Robert Helski
Panie Robercie
22 Lutego, 2012 - 11:03
dziękuję za te słowa. Tak właśnie jest, choć mam czasem wrażenie, że nie byli oni tak slepi i głusi, jak się pozornie wydaje.
Pozdrawiam serdecznie,
AH.
Szanowny Panie Jefferson,
22 Lutego, 2012 - 12:56
Nie ma się co gorączkować tymi Bolkowymi kwitami.
Jemu w mordę się należy i bez nich za spraw wiele.
Choćby za wyrzucenie chłopów z sali przed rozmowami z Jagielskim (to takie małostkowe, przepraszam). Działalność tegoż osobnika długo i na wielu frontach trudno określić jako mającą na celu dobro tego kraju i jego obywateli. Wystarczy skrupulatnie prześledzić te "dzieła". Kwity to sprawa drugorzędna. Wertując archiwa IPN we Wrocławiu szukając dokumentów ojca i swoich, zrozumiałem, że w wielu przypadkach nie można polegać na tych papierach. To jest dość złożony problem.
Resumując, Bolek jest jednak Bolkiem i bez kwitów.
Pozdrawiam
Robert Helski
Szanowny Panie Robercie
22 Lutego, 2012 - 13:58
"Bolek jest jednak Bolkiem i bez kwitów" - i to jest najlepsze podsumowanie całej sprawy.
Pozdrawiam,
TJ.
Mam wrazenie ze autor namawia nas zeby GOWNA nie ruszac
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika wilk na kacapy został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
22 Lutego, 2012 - 00:23
bo smierdzi jak sie je ruszy,ale jak z takim gownem zyc i tu sie nie zgadzam z autorem trzeba walczyc eby te GOWNO znalazlo sie utopione w szambie W szamboe do ktorego trzeba spuscic cale te bagno, ktore wykreowalo to GOWNO,broni go
i zyje w smrodliwej , jakze swojskiej symbiozie.
Autorowi zycze optymizmu i wiecej checi do pozbycia sie GOWNA.
Tylko ciagle pisanie i mowienie prawdy na wszytkich mozliwych medialnych plaszczyznach moze zniszczyc mit Walesy
i okraglego stolu.Czas jest rozliczyc ten magdalenkowy UKLAD za zdrade Polski.
Nie zgadzam się z tym
22 Lutego, 2012 - 01:35
Nie można być "zmęczonym kłamstwem", bo się uwiarygodni. Sprawa Bolka ma o tyle znaczenie, że pokaże wszelkim ufarbowanym liskom i mniejszym kundlom, że nie ma świętości i jeżeli mają coś nafajdane w papierach/przeszłości, to muszą się liczyć, że będzie to odkryte.
Jeżeli zostawimy sprawę Bolka w spokoju, to sygnał jest jeden: "Idź w zaparte agencie, a w końcu ci odpuszczą".
Daani :) A czemu to nie
22 Lutego, 2012 - 03:46
Daani :) A czemu to nie ruszyl nikt teczki Urbana, Mazowieckiego,Belki, Buzka etc...
Daani :)
Muni masz 100% RACJI
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika wilk na kacapy został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
22 Lutego, 2012 - 04:42
Nie mozna mowic ze deszcz pada jak nam pluja w oczy i powiedziec ze juz sie jest zmeczonym i zaprzestac wycierac plwociny.Ale jesli autorowi z tym do twarzy to jest tylko jego i wylaczna sprawa kazdy ma swoje gusta i prawa bycia.
Muni, nie jestem zmęczony
22 Lutego, 2012 - 11:00
Muni, nie jestem zmęczony kłamstwem. I nie chcę zostawiać sprawy Wałęsy. Nawołuje jedynie do powściągliwości i nie ogniskowania całej energii na wałęsie.
Może ktoś tego wlasnie chce? Abyśmy zajęli się obecnie głupcem, a zostawili inne ważne sprawy?
Warto to chyba rozwazyć. Bo kim jest wałęsa, to każdy wie.
straszydło
22 Lutego, 2012 - 02:53
jak długo jeszcze
Straszydlo?
22 Lutego, 2012 - 09:55
Dla mnie dwa straszydla, trudno sie zdecydowac ktore gorsze. Dziwie sie tylko ze cos takiego niechlujnego jak ten " blond " ciucmok pokazuja publicznie.
to drugie, winna być inna fotka
22 Lutego, 2012 - 10:21
nie martw się bolek moi wierni towarzysze o ciebie zadbają.
skraszydlaki !
22 Lutego, 2012 - 13:13
Dzieki, Dodu !
Zaniedbana blondyna z odrostami (Monika) jednak dyskretnie robi sobie z Bolka tzw, jaja.
Jak ktos z otoczenia Walesy zanalizuje ten material, Monika moze miec klopoty z uzyskaniem kolejnego wywiadu.
Chyba, ze to byla kolejna, tzw. ustawka w salonowej rodzince straszydlakow ;)
* fotka z serii - salonowi przyjaciele:
baca.
witaj!
22 Lutego, 2012 - 03:21
Daani :)
Jak na oslabionego sprawa "Bolka" masz niezly wigor ! I jaki jestes plodny!! Tyle "niezbitych" argumentow p/Bolkowi, ze az braknie slow.A Czerska sie nie przejmuj, "Pinezki" juz sie z ta uliczka rozprawia...Boki zrywac!!! Nie przeplacaj lerpierj zadnego dziennikarza za to ,ze" nawrzuca" Czerskiej, bo to pachnie Rywinem.
A dzis byl kumpel Rywina Urban w Klubie "Gazety Polskiej" w Warszawie!!! Ktos go sciagnal...Powszechne oburzenie na porftalach.|Pisza,ze to zle swiadczy o gospodarzach ....Coz...Trzeba zapewne wspomoc w opresji zone LAUREATA,,a sprawa Walesy ma wesprzec felietoniste , ktory nie chce placic kary po przegranym procesie.No, mowie Ci, co sie dzieje , to w glowie sie nie miesci. Sam Orwell by tego nie wymyslil...A gdziez by tam....
Daani :)
Kaczyńscy
22 Lutego, 2012 - 04:05
Rządzili tylko dwa lata więc ich winę "rozliczeniową" odpowiednio bym pomniejszył.
kazikh
Portale medialne....
22 Lutego, 2012 - 06:42
celowo kanalizują niechęć Polaków, do tematów lustracji i zamachu smoleńskiego. To sprytne i zgodne, z ponadczasowymi zaleceniami towarzysza Jeżowa. Obrzydzić tematy ważne, sprawić by stały się miałkie i nudne!. Tak obrzydzano narodowi Annę Walentynowicz, Gwiazdów i Popiełuszkę. Tak zgniatano etos Kaczyńskich. Wypromowano szumowiny semickie, typu Bartoszewski, Geremek, Borusewicz, Frasyniuk, Michnik, Kuroń czy Wałęsa.
Włodeuszu - nie chodzi o
22 Lutego, 2012 - 10:32
Włodeuszu - nie chodzi o samą lustrację, ale o osobę Wałęsy.
Kazdy wie, kim był TW Bolek.
Mnie też chce się żygać na widok...
22 Lutego, 2012 - 10:45
Wałęsy. Nie chcę natomiast, by ktokolwiek zapomniał o szkodach, jakie poniosła przez niego Polska....Nocna zmiana, była zbrodnią na narodzie polskim!.
Teraz juz tylko patrzeć...
22 Lutego, 2012 - 08:36
kiedy Kolega będzie miał dość tematu Smoleńska! I głośno nam to wykrzyczy...
A na Czerskie i Wiertniczej w kajecikach sobie odhaczą:
THOMAS JEFFERSON - LEMING
Nie idź tą drogą, że tak się wyrażę.
Pozdrawiam bez oceny. Jeszcze...
re:
22 Lutego, 2012 - 10:57
To jest chamstwo, co Pan napisał.
Za porównanie kwestii nędznika Wałęsy do Katastrofy Smoleńskiej świadczy wyłącznie o Panu.
Ja panu daję ocenę: minus 100.
Tomasie
22 Lutego, 2012 - 11:53
nie pierwszy raz pan nie cool rzuca na kogos bez dania racji mocne oskarżenia. po drodze ostatnio podlaczyl sie do trolli w nawalance by wspomoc je kpinami z moich notek. co raz czesciej jego zachowanie budzi powiedzmy zdiwienie...
nie traktuj tego osobiscie. albo nie cool szybciej pisze niz mysli, albo... zobaczymy.
Pani Emelio...
22 Lutego, 2012 - 12:09
do czasu kiedy nie zrobi Pani tego o co Panią prosiłem w mailu, nie życzę sobie zaczepek z Pani strony. Takiego chamstwa, pod płaszczykiem czegoś na E, ja nie toleruję. Kolejny raz Pani mnie zaczepia, rzuca pomówienia wynikające jedynie, jak sama Pani pisze, ze zdziwienia. Cóż, dziwić się rzecz ludzka, ale niech Pani to robi w kuchni u bogu dziubaska. Mnie publicznie proszę nie tykać. I od chamów nie wyzywać! A tak mnie Pani ostatnio potraktowała, prawda. No ale cóż, tekst już usunięty:)
Licząc na Pani resztki honoru czekam...
nie cool
22 Lutego, 2012 - 12:17
juz ci powiedzialam, ze z chamami nie rozmawiam. jeszcze nie wiem, ze jestes tylko nadety i obca jest ci gleboka refleksja, czy świadomie probujesz szczuc i wzajemnie nas sklocic, ale mozesz byc pewny, ze czas to pokarze. zawsze pokazuje.
Piękne świadectwo Pani...
22 Lutego, 2012 - 12:28
sobie wystawiła. Mam nadzieję, że zostanie docenione.
Skłócić NAS? O jakich NAS Pani mówi?
Jak do tej pory to Pani mnie atakuje i pomawia. I jeszcze przeprosić nie potrafi. Do tego robi na dywan w cudzym salonie.
Jak Pani zauważyła omijam Pani blog i komentarze. Czasami z zaciśniętymi zębami ale jednak. Bardzo proszę o to samo!
Bez odbioru
Amelijko
22 Lutego, 2012 - 12:27
Sprawę wyjaśnilismy. Nie ma o co kruszyc mieczy świetlnych. Być może moje słowa były za mało radykalne dla cześci komentatorów.
Calus południowy,:)
...
22 Lutego, 2012 - 12:46
jesli kupil Cie za 10p i nie razi Cie jezyk jakim sie do mnie na twoim blogu zwraca... coz. zegnam w takim razie. widac odpowiada Ci taki sposob zwracania sie do adwersarza, zwlaszcza kobiety.
(postawilby je tak szybko gdybym sie nie wtracila?)
Amelijko
22 Lutego, 2012 - 13:11
Amelio - nie odpowiadają mi słowa, w jaki się do ciebie Jacool zwrócił. Sądzę, ze Jacool zna wagę słów i rozsądzi to w swojej duszy.
Pragnąłbym, aby wszyscy, niezależnie od naturalnej różnicy poglądów, umieli dyskutować. Nie chcę "nawalanki", gdyż nadal uważam, że potrzeba nam jak nigdy wspólnoty celów w tak trudnym dla naszej Ojczyzny okresie.
Nie twierdzę, ze mam monopol na prawdę, gdyż musiałbym iść po wątpliwej jakości drodze blogera Corrylusa i jego kolegi Toyaha ( którego bardzo kiedyś ceniłem). Dziś Toyah na Blogopinia24 pisze koszmarne słowa. Szokujące.
Amelio! Przykro mi, ze widząc słowa, że zostałem kupiony. Rozumiem twoją gorycz, ale chyba, jak może niesłusznie sądzę, nie dałem powodu dotąd nikomu, aby takie wnioski wysnuwać. Jeżeli zaś w istocie zszedłem na pozycje judaszowskie, nie pozostaje mi nic innego, jak posypać głowę popiołem. I zamilknąć.
Pozostaję w głebokim dla Ciebie szacunku. Jak i dla wszystkich, którzy dotąd odwiedziali mój moje skromne progi.
wiesz co
22 Lutego, 2012 - 13:37
mozna wiele Coryllusowi zarzucic i pewno duzo w tym bedzie racji, ale jeszcze nikt nigdy mnie tak nie obrazil na blogu C. (a jesli prbowal, C. szybko delikwenta przywolywal do porządku). i zapewniam, ze nie zawsze zgadzalam sie z C. Ty zas uznales za stosowne mnie zwrocic uwage. o czyms to swiadczy. nie bede wiec "robic na dywan" w twoim salonie, skoro takie sa zyczenia Panów.
Re: wiesz co
22 Lutego, 2012 - 13:42
Gdzie ja ci zwróciłem uwagę? Stwierdzając, że nie ma już o co "kruszyć kopii"?
Dobrze więc. Niech jeszcze i to, jak mawiał bohater Nad Niemnem.
a to
22 Lutego, 2012 - 13:46
"ci" z malej to przypadek, czy zamierzone?
Nie, nie zamierzone. Wracam
22 Lutego, 2012 - 14:01
Nie, nie zamierzone.
Wracam do pracy.
tak to już jest z kwiatami-są bardzo delikatne
22 Lutego, 2012 - 13:59
Potrafią ukłuć.
22 Lutego, 2012 - 14:03
Potrafią ukłuć.
...
22 Lutego, 2012 - 14:42
niepotrzebna zlosliwosc. przeciez mowilam, ze wychodze.
mam propozycje: przenalizuj na chlodno wyszystkie wypowiedzi nie coola do mnie i wskaz mi czym sobie na takie trakotowanie zasluzylam. bo jesli nie znajdziesz, to moze jednak naleza mi sie publiczne przeprosiny? jesli nie, uwazam, ze nie mamy o czym rozmawiac. ani tutaj, ani na priv.
przekręcać czyjś nick to jak nabijać się z nazwiska
22 Lutego, 2012 - 15:11
ku przestrodze także dla mnie :)
ps.
22 Lutego, 2012 - 15:43
i jeszcze jedno. warto sie zastanowic, czy ochocze korzystanie ze wspracia (?!) kogos jak dodu, ktory nie tak dawno dolaczyl do trolla skowronka w chamskich atakach na jwp (autor koszulki sugerujacej, ze jwp jest kacapem), to najlepszy pomysl.
Mam nadzieję, że niżej...
22 Lutego, 2012 - 12:19
wyjaśniliśmy sprawę. Ja nie porównuję tych dwóch kwestii a jedynie wskazuję na problem "zanudzenia tematem". Nie możemy dać się złapać w tę pułapkę i tyle.
Zatem drugi raz +10
Pozdrawiam
Re: Mam nadzieję, że niżej...
22 Lutego, 2012 - 12:29
Jacoolu,
Dziekuję.
Thomas Jefferson
22 Lutego, 2012 - 09:06
[quote=Thomas Jefferson]Może mam złe odczucia, ale mam wrażenie, ze pan Wałęsa spowodował, iż znów nasze emocje kanalizują w jego kierunku, a zapominamy o Tusku i jego rządzie. A rząd ustami pana Wałęsy wyraża swoją nienawiść wobec tych, którzy ośmielają się go krytykować. Dajemy rządowi wytchnąć, bo nagle mamy ulubiony temat teczek. Naciskają guziczek, pan Wałęsa pluje na nas, jak zoszczenowski emeryt z 10 piętra; naciskają guziczek, a my lecimy stawać w szranki z człowiekiem, który nie jest godny, aby z nim nawet rozmawiać.[/quote]
Tyle i aż tyle wokół tego tematu.
;-)
pozdrawiam
/płacę 10 pkt/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Andruch z Opola
http://andruch.blogspot.com
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Andruchu!
22 Lutego, 2012 - 10:31
Andruchu - przywracasz mi spokój, zakłocony przez niektórych komentatorów.
Dzięki serdeczne,
TJ.
A ja nie mam dość!!!
22 Lutego, 2012 - 09:24
Ja chcę prawdy, chcę aby TW Bolek odpowiedział za swoje kłamstwa. Chcę aby odpowiedział za niszczenie dokumentów na temat swojej współpracy. Ja chcę sprawiedliwości. Ty nie musisz tego chcieć.
bialogwardzista
Yupiterze: proszę,
22 Lutego, 2012 - 10:34
Yupiterze: proszę, przeczytaj raz jeszcze ten tekst.
I znajdź tam fragment, który mówi, że nie chce sprawiedliwości. O tyle tylko prosze.
Potem się ustosunkuję.
Wybaczcie
22 Lutego, 2012 - 09:27
staremu belfrowi mentorski ton. Postaram się krótko:
1. Nie wierzę, że w tej teczce są oryginalne materiały obciążające Bolka. Jednym z fundamentalnych mitów założycielskich III RP- obok okrągłego mebla, przy którym spotkali się uczciwi Polacy przychodzący z różnych stron historycznego podziału - jest mit "Wałęsa wielkim bohaterem jest". Nie pozwolą go zniszczyć. Nie, kiedy maja pod kontrolę większą część zasobu archiwalnego. Z wyjatkiem IPN.
2. O co chodzi więc? Widzę dwie mozliwości:
a) cudownie odnalezione dokumenty potwierdzą bohaterstwo Bolka, zamykając usta wszystkim głoszącym prawdę o jego agenturalnej przeszłości. "My mamy dokumenty, a wy mowę nienawiści" Proste?
b) IPN prowadząc różne dochodzenia w pionie ścigania i badania w pionie archiwalnym i edukacyjnym zbliżył się za bardzo do czegoś niewygodnego. Trzeba więc wypuścić go w ślepa uliczkę tropem Bolka.
Tyle moich przemyśleń historyka i politologa. Teraz pomyślcie sami.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Re: Wybaczcie
22 Lutego, 2012 - 10:30
Smoku - dziekuję za rzeczowość.
Ooof.
Pozdrawiam serdecznie,
AH
Do Jacoola178 i Wilka
22 Lutego, 2012 - 10:53
Jestem otwarty na krytykę i wszelkie argumenty, ale jeżeli po przeczytaniu całej mojej wypowiedzi, Pan jacool bez ogródek okresla mnie mianem LEMINGA, to albo ja nie wyraziłem się jasno w swojej notce, albo jemu emocje przysłaniają własciwie postrzeganie świata.
Napisał z kolei Wilk na kacapy: "Nie mozna mowic ze deszcz pada jak nam pluja w oczy i powiedziec ze juz sie jest zmeczonym i zaprzestac wycierac plwociny.Ale jesli autorowi z tym do twarzy to jest tylko jego i wylaczna sprawa kazdy ma swoje gusta i prawa bycia".
Powtórzę to jeszcze raz: obaj panowie nie rozumieją chyba, że to nie sam Bolek jest twórcą Matrixu, w ktorym żyjemy, a jedynie jego jednym z paru jego wytworów.Nalezy walczyć PRZEDE WSZYSTKIM z twórcą, a nie całą energię poświęcać na czlowieka niegodnego miana czlowieka.
To nie znaczy, że należy go zostawić w spokoju. Nigdzie tego nie napisałem. Jedynie zwracam uwagę, że możemy być podpuszczani. A jeżeli tam nic nie ma w raportach Komisji Ciemieniewskiego? Wątpie, aby po tylu latach, coś jeszcze wypłyneło o Wałęsie. Nalezałby otworzyć Zbiór zastrzezony, otworzyć całe archiwa. To mogłoby pomóc.
Rząd Tuska tymczasem dostaje ze 2 tyg spokoju, bo my zajmujemy się teczką wałęsy. i co??
Panowie zdają się nie rozumieć, że kwestia Bolka obecnie może być jedynie zagrywką słuzb, które chcą nam zamącić głowie.
Co do samego Wałęsy: Brzydzi mnie ta postać. I tak naprawdę obecnie nie obchodzi mnie, co wywleka na jego temat. To nie zmieni mojego zdania o nim i o jego przeszłości.Bo wiadomo kim był. Brzydzi i mierzi mnie fakt, że kazde jego dojście do telewizji skutkuje jego atakiem na "kaczyńskich". Was to nie boli? To wszystko napisałem w notce.Przynajmniej starałem się dac do zrozumienia.
Jeżeli ktoś po tym ma czelność nazywania mnie Lemingiem, jak jacool178.. Nie chcę mi sie z taką osobą polemizowac. Tak samo jak z Wałęsą.
Argumenty toleruję, ale nie ad personam; chamstwa nie znoszę.
Thomasie....
22 Lutego, 2012 - 10:58
prowadząc swój blog, doskonale zdajesz sobie sprawę,że sam, dobrowolnie wystawiasz się na strzał ... zgadasz się ?
w swojej notce ,napisałeś :
............................
//Panowie zdają się nie rozumieć, że kwestia Bolka obecnie może być jedynie zagrywką słuzb, które chcą nam zamącić głowie.....//
................................
wiemy ,wiemy doskonale !
Wspomniane Służby, mogą robić wodę z mózgu, niektórym żakom i co niektórym "psorom"....
To,że te służby "grają "Bolkiem" świadczy o tym jakim jest szmaciarzem i bydlakiem.
A, orginały tych dokumentów -napewno wypłyną już niedługo.
pozdrawiam, a "dziesiątki" wysyłałem za dużo lepsze , Twoje posty .:-)))
ps.
.... cnotliwi- krytyki się nie boją .
Miłego Dnia !
Marusiu
22 Lutego, 2012 - 11:06
Owszem, mam tego swiadomość. Nadal jednak liczę na to, iż emocję nie będa zakłócały spokojnego osądu sprawy.
Pozdrawiam serdecznie,
TJ.
Szanowny Thomasie.....
22 Lutego, 2012 - 11:22
..... możesz być pewny :
// Nadal jednak liczę na to, iż emocję nie będa zakłócały spokojnego osądu sprawy.//
.................................
o to możesz być spokojny. Na Twoim blogu wyczuwa się "pogoń" za porozumieniem a to teraz jest b. ważne !
Marek
czy TW Bolek........
22 Lutego, 2012 - 11:00
parafrazując wiersz Brzechwy "moi drodzy, po co kłótnie, po co wasze swary głupie, wnet i tak zginiemy w zupie". Bierzmy przykład z naszych braci Węgrów. Trzeba z tym całym "gnojem" zrobić porządek a jeśli polacy do tego nie dorośli no to trudno.Zobaczycie za trzy lata jakie poparcie na Węgrzech będzie miał Orban i może w tedy polacy zrozumieją że jak nie wyczyści się kraju z komuny i postkomuny,z TW i WSI we wszystkich wrażliwych dziedzinach jak sądy,komornicy,dziennikarze,wojsko,policja to będzie tak jak jest dziś. Trzeba na potrzeby dnia dzisiejszego zmienić nawet hymn i śpiewać "dał nam przykład Orban jak zwyciężać mamy". Pozdrawiam
Malina
22 Lutego, 2012 - 11:07
tak, z całym gnojem trzeba zrobić porządek. Z całym.
Pozdrawiam,
TJ.
Thomasie, przeczytaj jeszcze raz...
22 Lutego, 2012 - 11:19
mój komentarz i jeśli nadal stwierdzisz, że ja nazwałem Ciebie LEMINGIEM, faktycznie nie mamy o czym rozmawiać. Liczę, że jednak tak się nie stanie...
Pozdrawiam bez emocji
Jacoolu!
22 Lutego, 2012 - 11:52
Być może i ja uleglem emocjom.
Pozdrawiam również.
Wystarczy, by powiedział prawdę.
22 Lutego, 2012 - 12:03
Polacy by to docenili. I wybaczyli.
Póki prawda jest zakłamywana, trzeba ją odkłamywać. W każdej sprawie.
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Aniu
22 Lutego, 2012 - 12:17
Zgadzam się.
Pozdrawiam,
TJ.
@ Thomas
22 Lutego, 2012 - 14:01
A ja mam doskonały środek na Bolka. Nie słucham i nie oglądam. To co miał do powiedzenia już słyszałem, a powtarzanego bełkotu na nowo nie mam nieprzyjemności słuchania. Jestem dzięki tej metodzie, zresztą stosowanej nie tylko wobec Bolka lekki jak pórko i żadne ciemne myśli mnie nie męczą. Acha. Każdy telewizor czy radio ma taki niewielki przycisk (jeszcze ma) którym można zawsze wyłączyć Bolka. Dbaj o siebie i nie katuj się niepotrzebnie. No chyba że w ramach umartwiania się.
stronniku!
22 Lutego, 2012 - 14:12
Dziękuje za miłe słowa!
tak tez zrobię. Może czas odpocząć w ogóle. nie tylko zajmowac się "90 letnim jubilatem", wredna rozzłoszczoną gęba premiera i durniem byłym prezydentem.
Pozdrawiam ciepło,
TJ.
Zasłona milczenia
27 Lutego, 2012 - 15:17
Na pana Wałęsę należy spuścić zasłonę milczenia.Niech sobie zaprzyjaźnione gazety i telewizje o nim trąbią.Świadomi-winni go ignorować.Od tego jest m.in. największy wynalazek XX wieku-pilot do telewizora.
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"