Pomóżmy innym... i sobie
Każdy ogólnopolski "występ" Jurka Owsiaka daje okazję do wieszania na nim psów.
Zasadniczo zgadzam się z krytyką formy publicznej zbiórki pieniędzy przez WOŚP, ale nigdy nie tracę z oczu głównych celów realizowanych przez Fundację. Nikt z chrześcijan nie zaprzeczy, że taka działalność jest potrzebna.
Czytając o lewakach, którzy epatują społeczeństwo swoim (prawdziwym czy udawanym - mniejsza z tym) altruizmem, często zastanawiam się, dlaczego nie robią tego inni. Nie mają czym się pochwalić, by dać przykład? Czy może zaangażowanie w "socjal" dla skrzywdzonych przez los ludzi (sami sobie winni?), ochronę zwierząt i środowiska (ekologia jest lewicowa?) nie przystoi prawicowym "burżujom"? Albo wielka ich skromność powoduje, że zasadniczo (oprócz instytucji kościelnych) nic o tego typu akcjach nie słychać.
Jakiś czas temu próbowałem popularyzować na Niepoprawnych różne inicjatywy charytatywne, bez względu na ich "podglebie" - portal odwiedza sporo internautów, a kliknięcie np. w "Pajacyka" nic nie kosztuje. Ale - "wicie, rozumicie" - to podobno nie ten profil i nie ten target. Zostało tylko coś w "linkach".
Do rzeczy. ;)
Uważam, że środowisko Niepoprawnych już pokazało, że potrafi pomagać. Ale razem możemy zrobić więcej.
Proponuję użytkownikom dyskusję: "Czy i w jaki sposób można wykorzystać portal Niepoprawni.pl do działalności charytatywnej?"
Mój pomysł polegałby na połączeniu działania ekologicznego z charytatywnym - przedstawię go następnym razem.
Data przebita 11-01@danz. (12-01 @ nurniflowenola)
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 15331 odsłon
Komentarze
Odnośnie lewaków - jako 50-latek pamiętam czasy, kiedy do głów
10 Stycznia, 2012 - 15:32
na lekcjach historii wtłaczano nam osąd społecznych zbórek z czasów II RP - Kropli mleka, na powodzian, na Armię... Wedle lewactwa był to (i zapewne u wielu do dzisiaj jest) koronny dowód na słabość przedwojennego Państwa Polskiego.
Pomijając sam fakt, że ówczesne państwo miało prawo być słabe... od kilkunastu lat nieodmiennie "rozdziawiam gębę" nad lewakami-altruistami "tańcującymi" na imprezach Owsiaka.
Chichot historii...
Ps. dałem "dychę" gdyż uważam pomysł za słuszny
dziękuję
10 Stycznia, 2012 - 20:34
za zrozumienie. ta dycha wyraźnie zawyżyła średnią ;)
z komentarzy nie wynika jednak za co dostałem pały: za Owsiaka czy za ideę?
też pamiętam te czasy. szklanka mleka - to była domena partii i obowiązek socjalistycznej ojczyzny, ale na czyny społeczne to już spędzano.
@Kuki
10 Stycznia, 2012 - 21:16
Ode mnie za Owsiaka.
Jeżeli Twoja idea mogłaby mieć szansę powodzenia, to Owsiakiem pogrzebałeś ją na starcie.
HP
11 Stycznia, 2012 - 08:05
Ty już się sam dawno pogrzebałeś i najgorsze, że o tym nie wiesz. nie odzywaj się do mnie, wirtualny trupie.
@kuki
11 Stycznia, 2012 - 09:15
Tak trzymaj intelektualny trupie.
OK
11 Stycznia, 2012 - 09:38
Homo Polacus - nowy Piłsudski?
http://homo-polacus.blogspot.com/2011/04/alegoria-zdechej-polszewii.html
Dzięki, to jeden z moich lepszych remaków.
11 Stycznia, 2012 - 09:43
Czyżby pan Kuki odnalazł siebie w słowach poety?
Myślałem, że z moich słów jasno wynika, kto jest ich adresatem.
kłamca bez krzty honoru
11 Stycznia, 2012 - 14:53
dlatego jesteś wirualną padliną
http://homo-polacus.blogspot.com/2011/08/portale-poswiecone.html
idź do siebie poeto, bo śmierdzisz jadem... trupim
@Kuki, nie jesteś wart, żeby komentować tę twoją podłość.
11 Stycznia, 2012 - 15:22
Kto tu się skończył, to ocenią inni.
rozkat
11 Stycznia, 2012 - 15:34
a Ty kto? sąsiad z cmentarza? :D
dobrze ocenią ci, co już dawno poznali się na trupach
@Rozkat
11 Stycznia, 2012 - 17:19
Nie warto!
Niech dalej robi za statyw flagi Wojewódzkiego.
Trupy, padlina, noże po rękojeść w szyi, ot i cała zemsta za nasranie w źródełko (vide Harlequin).
Pozdrawiam.
@Homo Polacus
11 Stycznia, 2012 - 17:32
No i do Kukiego puszki nic nie wrzucę, i tak to się skończy;)
Pozdrawiam!
@Homo Polacus
11 Stycznia, 2012 - 18:27
Ktoś, kto chce pomagać, musi to robić z serca i kochać innych ludzi z całą ich niedoskonałością. Tyle, i takie inwektywy, na jakie pozwolił sobie Kuki wobec przeciwników Owsiaka, świadczą, że ten człowiek nie jest zdolny do szczerego odruchu miłosierdzia wobec innych. Należy zacząć od szacunku do innych i ćwiczenia się w pokorze. Owsiak i cały mainstream potrafią zniszczyć tych, którzy odważą się na słowo krytyki. Tutaj mamy aż nadto przykładów takiego "owsiakowego miłosierdzia".
ty, sąsiad
11 Stycznia, 2012 - 18:36
odprowadź zombi do grobowca, to sobie poćwiczysz pokorę :D
ja HP nigdy nie pokocham, bo śmierdzi z daleka
nie dość, że gnije, to "sra w źródełka"
Ty i honor?
11 Stycznia, 2012 - 17:15
Bardziej śmieszysz niż prokurator co się zabił.
P.S.Gdzie intelektualny trup dopatrzył się kłamstwa w moim zacnym wpisie?
nowy Piłsudski
11 Stycznia, 2012 - 18:33
jeśli to prawda, co napisałeś w swoim grobowcu, to co tu robisz zdechły trollu? wracaj tam skąd przyszedłeś razem ze smrodem.
@
11 Stycznia, 2012 - 19:03
Przecież agenturą od ciebie bije na mil kilka.
W następnym roku pewnie zasiądziesz jako pilot siemalota, a może i już siedziałeś?
P.S.Co źródełko wyschło?
Owsiaka wezwij, to on odetka :)
do zombi
11 Stycznia, 2012 - 19:49
zanim tu wróciłeś, powinieneś przeprosić za to, co napisałeś o nppl w swoim grobowcu.
znowu zaczynasz pogrywać? jakie "źródełko wyschło"?
wal śmiało, kanalio.
Do TW "Kuki"
11 Stycznia, 2012 - 20:12
Przeprosić?
Przecież gołym okiem widać, że działasz z ramienia agentury.
Te same agresywne taktyki.
Ta sama chęć wykorzystywania naiwnych i pogrywanie na ludzkich uczuciach.
Chęć budowania fundacji, gdy Owsiakarnia siada.
Hołubienie działalności Owsiaka.
Mówiąc o źródełku, miałem na myśli twojego "Harlequina", któremu też poczytność siadła.
Jak sam jednak widzisz pod swoją notką, to ludzie nie bardzo chyba kupią twoją fundację.
Słowo fundacja normalnemu Polakowi kojarzy się z owsiakarnią, albo z fundacją Batorego.
Ty, to z ramienia której występujesz?
Prymitywne, ubeckie metody stosujesz.
Nie od dzisiaj twierdzę, że jesteś zakałą tego portalu.
Ty oczywiście o tym wiesz, bo cele swojej działalności określasz nad wyraz jasno.
Twój tupet i bezczelność, potrafię zrozumieć, ale skąd się bierze w tobie naiwność, że ktoś się da wkręcić w łożenie na jakieś twoje fundacje, to jest dla mnie zagadka.
Masz ludzi za durniów, a ja cię zapewniam, że takimi nie są.
lepiej odszczekaj, zanim się dalej zapędzisz, Homo Niewiadomo!:)
11 Stycznia, 2012 - 20:25
Nie znoszę Owsiaka, ale nikt nie będzie w taki sposób poniewierał naszym kolegą. Znamy Kukiego "od zawsze". Sądzę, że on nie upomni się o szacunek, bo jest na to zbyt skromny. Ja mogę to zrobić w imieniu Niepoprawnych i właśnie domagam się dla niego przeprosin.
Ale już!!!
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: lepiej odszczekaj, zanim się dalej zapędzisz, Homo Niewiadom
11 Stycznia, 2012 - 20:28
Kolega HP już nie będzie miał okazji niczego odszczekiwać. Jego konto zostało zablokowane.
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
małą strata, krótki żal :):):)
11 Stycznia, 2012 - 20:31
Kuki obędzie się bez przeprosin, jak sądzę.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
nie uwazam zeby dawanie na
10 Stycznia, 2012 - 16:22
nie uwazam zeby dawanie na orkiestre bylo niewlasciwe, problem dla mnie to nadawanie slowom niewlasciwych znaczen np; dobroczyncami czy altruistami sa wszyscy pracujacy za darmo (wolontariusze, muzycy ) oraz prywatni darczyncy. Organizator orkiestry zarabia na tym wraz z rodzina duze jak na polskie warunki pieniadze wiec nie jest zadnym dobroczynca tylko wykonuje super platna prace. Podobnie firmy dajace kase w zamian za reklame (nie widze w tym nic zlego a wrecz przeciwnie bo kazdy na tym zyskuje) , nie ma tu jednak zadnego altruizmu tylko interes na ktorym obie strony zyskuja.
Oj żeby to było...
10 Stycznia, 2012 - 17:54
takie proste. Nie o kasę w całym tym grajdole chodzi. Przynajmniej nie tylko.
Bo, widzisz drogi Darku, Owsiak to esencja lewactwa. I taki lewak z przekonania i zamiłowania kreowany jest na dobrego wujka, który swoim jednodniowym 'szołem' pod szyldem RÓBTA CO CHCETA, zrobi nam wszystkim dobrze, uratuje nasze dzieci, słowem OWSIAK IS THE BEST, BETTER THAN ALL THE REST. Lewak naszym wybawcą. Lewak, który cały rok rzyga na Kościół, by w dniu tego swojego baliku posyłać dzieci żebrać (gdzie?), a jakże, pod kościół!
Lewak, który daje temu narodowi usprawiedliwienie na cały rok. Pomagać cały rok? No jak? Przecież dałem na Owsiaka, czego jeszcze ode mnie chcecie?
I mógłbym tak jeszcze przez godzinę ale mi się nie chce! A morał, Drogi Darku, jest taki, że dawanie kasy Owsiakowi nie jest właściwe, bo każde wspieranie lewactwa jest złem! Niezależnie od tego jaką to lewactwo założy maskę!
I tak na koniec. Muzycy wolontariuszami? Hmmm! To F16 latają na wodę? :)
Pozdrawiam
jacool78
10 Stycznia, 2012 - 21:42
W tych kilku zdaniach zawarłeś dosłownie wszystko. Idealnie, nic dodać nic ująć. Złota myśl złoty tekst.
Jeśli by można to nie 10 a 100 pkt.
Podpisuję się pod tekstem. Pozdrawiam
Opornik45...
11 Stycznia, 2012 - 07:21
Dzięki wielkie:)
Pozdrawiam
Jacool78 & All
11 Stycznia, 2012 - 22:21
Miałem nie zabierać głosu ale po wypowiedzi jacool78 i dla mnie stało się oczywistym że tego lewackiego śmierdziela "punk'a" zwanego Owsikiem należy trzymać jak najdalej od porządnych i uczciwych ludzi , zwłaszcza zaś od ich ciężko zarobionych pieniędzy..
Nie inaczej jak przy jego milczącej zgodzie jakieś typki podający się za służby porządkowe z "przystanku Woodstock" w barbarzyński sposób zniszczyły wystawę > Bilbordy zawierające zdjęcia martwych noworodków po aborcji pocięto nożami. Zniszczenie wystawy "pro-live" było wystarczającą demonstracją prawdziwych intencji tego całego środowiska wokół którego ów jegomość prowadzi swój "serduszkowy-business" czyli swą działalność.
W ogóle to szkoda cennego czasu na to by poświęcać go na wieczne przytaczanie tych samych aż do znudzenia argumentów , dowodząc tym samym jego oszukańczej działalności . Niektórzy z różnych względów próbują za wszelką cenę nie słyszeć prawdy , gdyż sama w sobie jest tak groźna że mogła by zawalić tą całą piramidę finansową opartą na kłamstwie i fałszu ...Polegająca na podstępnej metodzie wpajania zwłaszcza młodym niewiele wiedzącym o życiu ludziom światopoglądu zainfekowanego ukąszeniem heglowskim czy wprost nihilizmem.
To człowiek niezwykle toksyczny z uwagi zaś na jego niewątpliwy wpływ na młodzież jest przez to po stokroć bardziej niebezpieczny..
"Po czynach ich poznacie "
Przyjrzyjcie się jak działa Caritas ..
Dla tej wspaniałej i humanitarnej fundacji nie żal ofiarować nawet i większą sumę , tu przynajmniej jest pewność że trafi do autentycznie wymagających wsparcia i pomocy..
pozdrawiam zdrowo myślących
coś ekstra:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Andruch z Opola
http://andruch.blogspot.com
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Od 2007 przybyło 70 tys.
10 Stycznia, 2012 - 21:56
Od 2007 przybyło 70 tys. urzędników. Budzet Kancelarii Prezydenta na 2010 - 106 mln złotych a na 2012 - 183 mln złotych. O kancelarii premiera, iPadach dla posłów,oszczędnym gospodarowaniem abonamentem tv, uczciwych przetargach, oszczędnościach na rosyjskim gazie, biurokracji NFZ i innych niewaznych pierdołach nie warto nawet wspominać.
Pomóżmy wcześniakom!
10 Stycznia, 2012 - 20:12
Witam! Jakże Polacy dają sobie wmówić androny.Co nas łapie za serce,jakie hasło? KRZYWDA DZIECKA.
I owsiak gra na tym.Jeżeli ktoś nie widział skrajnego wcześniaka,który de facto przeżyje,bo medycyna jest dziś ,,wielka",ten nie zrozumie tego co robi ten głupek owsiak. Nikt się nie zastanowi logicznie co potem z tymi dziećmi się dzieje?Należy bowiem sobie uświadomić,że te skrajne wcześniaki,to roślinki.Często z wodogłowiem,z krwotokami wewnątrz czaszkowymi ze względu na kruchość naczyń i ich niedojrzałość,poza tym podstawą leczenia jest tlenoterapia,która niejednokrotnie powoduje ślepotę tych dzieci.Te dzieci potrzebują w późniejszym życiu rehabilitacji,pomocy i to dużej pomocy.
Pytam się tylko kto pomaga tym dzieciom i ich rodzicom potem?
Arłukowicz omijał chore dzieci wielkim łukiem,ale przed kamery ciągnie jakiegoś ,,niby pacjenta".
To robi wrażenie na lemingach ,oni to kupią. A ten drugi głupek wyciąga od ludzi forsę,kupuje za kilka tysięcy zalegający w magazynach sprzęt,który nie jest konserwowany,nie ma do niego części zamiennych,obklei go serduszkami i gra gitara.Stoi to potem bezużyteczne po oddziałach.
Polacy rozejrzyjcie się dookoła siebie i poszukajcie rodzin,gdzie żyją te wcześniaczki i ich rodzice.Może ,,Niepoprawni" powinni właśnie zająć się tymi nierzadko uszkodzonymi dziećmi? Osiakowi Polacy fundują rocznie parę milionów złotych i to dobrowolnie,aby mógł podróżować po egzotycznych krajach,a tych potrzebujących zostawia się samym sobie.
LUDZIE ZACZNIJCIE MYŚLEĆ I ZACZNIJCIE NAPRAWDĘ POMAGAĆ WCZEŚNIAKOM !!! POSZUKAJCIE TYCH DZIECI A ZOBACZYCIE JAKĄ WODĘ Z MÓZGU ROBI WAM TEN GŁUPI ŻYDEK OWSIAK !!!!
Szanowni niepoprawni
10 Stycznia, 2012 - 20:47
miałem nadzieję na jakąś, choćby najmniejszą, dyskusję. moje pytanie pozostało właściwie bez odpowiedzi. zamiast tego pojawiło się kilka zjadliwych, głupawych i po części kłamliwych komentarzy nt. Owsiaka.
pokazujecie w czym jesteście mocni? wiem, w pluciu na odległość!!! dotyczy to każdego, którego ta notka nie interesuje, z redakcją włącznie.
a pomoc? jasne... macie to w dupie.
pozdrawiam
To na co zbiera Owsiak
11 Stycznia, 2012 - 08:19
To na co zbiera Owsiak powinno zapewniać akurat państwo. Tymczasem z jednej strony ogromna skala marnotrawienia pieniędzy przez układ partyjny rządzący Polską /wyzej pisałem - wielokrotnie przewyzsza zbiórki netto WOŚP/ a z drugiej charytatywny terroryzm człowieka, który ten układ bardzo aktywnie wspiera. No coś chyba nie tak..
Po trupach do celu
10 Stycznia, 2012 - 22:49
nigdy dość przyzwoitości i honoru
Przesadziłem trochę w tytule ,ale czy tak bardzo?Trzeba na akcję Owsiaka patrzeć z dużego dystansu by nie wpaść w pułapkę zacietrzewienia czy to z jednej czy drugiej strony.Jeżeli pan spokojnie przeczyta te komentarze to w każdym jest cześć słusznych nawet nie zarzutów tylko spostrzeżeń.Nie wiem jak pan ,ale ja nie pozwolę swoim niepełnoletnim dzieciom na chodzenie po mieście z puszką narażając ich już nie tylko na zaczepki czy napaść,ale na presję wyniku,czyli nieraz nachalne proszenie i bezwiedne szantażowanie ,na przykład idzie rodzina z dzieckiem czy dziećmi to często obserwuję jak wolontariusze bez pytania przyklejają te nalepki nie pytając rodziców czy mogą stosując presję emocjonalną i środowiskową bo co nie dasz? nie uratujesz chorych dzieci?,jesteś bez serca? a może już dałem,może mam ostatnie dwa złote i chciałem kupić chleb,a może nie mam potrzeby się dzielić .Druga sprawa słuchałem jak on ma Skiby z Warzechą i skiba palnął ,że przecież się TVP opłacają te wielogodzinne transmisje,mnie zamurowało,bo jak poprzednio TVP chciała skrócić te relacje to Owsiak się zagotował i nie przebierał w słowach i posuwał się do gróźb,i brakowało mi odpowiedzi Warzechy ,że jak to się tak opłaca to czemu nie robi tej akcji w Polsacie czy TVN?,przecież to są stacje nastawione na zysk i jak by to tak się opłacało to by jeszcze Owsiakowi sypnęły trochę na ten sprzęt czyż nie?.Więc według mnie ta akcja ma przerost formy nad treścią,poza tym nie cierpię jak z każdej dziury i z za każdego rogu na ulicy czy telewizji wyskakuje przysłowiowy diabeł z pudełka i mnie molestuje wymuszaną dobroczynnością jak nie dasz to nie uratujesz w domyśle skarzesz jakieś dzieci na nie uratowanie,czy niewyleczenie.Ta akcja nasuwa mi skojarzenie z pewnym powiedzeniem Janusza Korwin Mikkego dotyczącego graczy w lotto,że udział w tej grze jest płaceniem podatku od głupoty,a udział w WOŚP jest podatkiem za czyste sumienie tanim kosztem.
nigdy dość przyzwoitości i honoru
czyste sumienie tanim kosztem
11 Stycznia, 2012 - 12:08
i to jest kwintesencja całej zrzutki.
Ktoś, zamiast do pralki, wrzuci Owsikowi przepocona koszulkę, innemu coś się znudziło więc też odda na licytację.
No i reklama samego siebie, co wcale nie jest takie nieważne.
Druga sprawa : wrzucam grosik do puszki, potem przez tydzień paraduję z naklejką i jaka satysfakcja - uratowane dziecko !
Ta akcja jest dla ludzi omamionych potokiem wylewanych(a chwytliwych frazesów)z gadających pudeł, dla ludzi, którzy nie potrafią indywidualnie pomóc innym, z różnych powodów. Jednego na to nie stać, na Owsika 1 zlp wrzucą raz na rok i mają sprawę dobroczynności z głowy i przekonanie, że coś zrobili.
Dla drugich - mają kasę ale po co angażować się w pomoc na dłuższą metę?
Można byłoby napisać elaborat. W wielu komentarzach pod tym wpisem jest Prawda, tylko każdy może inaczej ja widzi.
Od kilku lat nie daję satysfakcji Owsikowi ale swój udział w dobroczynności mam, nie jednorazowy ale ciągły. Namolnych pod kościołem, czy w marketach odsyłam do naszego wspaniałego Sejmu, tam przecież są ludzie, którzy chcą (?) służyć Narodowi i mają spore apanaże.
Kto chce, ten znajdzie osobę poszkodowaną przez los, której nasze państwo nie udziela pomocy takiej, na jaką zasługuje czy potrzebuje.
Dałam dychę za pomysł Kukiego organizowania trwałej pomocy tym, dla których ona jest faktycznie bardzo potrzebna.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)
Kuki
11 Stycznia, 2012 - 17:50
Przez dwa dni byłem zajęty, więc przegapiłem Twój wpis. Odpowiedź na Twoje pytanie brzmi: nie. Niestety nie. A może stety?
Wystarczy poczytać komentarze pod Twoim wpisem. Jak ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem, to o czym tu w ogóle rozmawiać?
Po drugie, moim zdaniem, Niepoprawni jako portal wyczerpali swoją formułę. Mówiąc delikatnie, stoimy w miejscu. A kto stoi w miejscu, ten się cofa. Ja bym Twoje pytanie rozszerzył: czy Niepoprawni, jako wspólnota, są w stanie do jakiekolwiek działalności poza internetem?
Pozdrawiam serdecznie
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
>Nurniflowenola - re:Kuki ...Po drugie...stoimy w miejscu.
11 Stycznia, 2012 - 20:49
Nic podobnego !
Nowi ludzie,
dobry poziom,
odwaga,
bystrosc umyslu.
Twoj cyt:...jako portal wyczerpali swoja formule.
...czy...sa w stanie...
Sa,
i beda,
gdy zajdzie taka potrzeba...
Gdy chciec ludzi na barykady pchac,
to trzeba miec choc kilka "gramow benzyny" w butelce,
albo sama butelke...
A my mamy "gowno w garci"
i do tego powiazane rece...
Wiec powoli,
powoli...
w koncu czyta nas ten i owy...
To tutaj i teraz,
to jest plaszczyzna,
pewien wymiar...,
a nie magazyn zbrojeniowy,
w ktorym Kazik przy wyjsciu rozdaje medialne granaty...
pzdr.
chris
>KUKI - re:"wystep" jurka owsiaka...macie w dupie.
11 Stycznia, 2012 - 19:22
Nooo,
raczej tak,
moze nie tak do konca fizjologicznie,
lecz raczej tak.
Nie pierwszy raz czytam Cie tutaj na tym portalu i wiem,
ze tumanem nie jestes.
Wiec?
Kolejny raz wsadziles kij w mrowisko...
a ja zadaje sobie pytanie,
co to ma byc ?
Bo ze ani manipulacja ani inna prowokacja ,
to wiem,
wiec co?
Podajesz wybitnie wyrafinowanego lewaka jako przyklad...,
na co ?
ze on lody kreci ???
Co taki owsiak ma wspolnego z dzialalnoscia harytatywna ???
Poza tym jedziesz...
(zakladam, ze po swoich)
jak po koziej dupie...
KUKI miales slaby tydzien?
czy co jest na rzeczy ?
chris
Re: >KUKI - re:"wystep" jurka owsiaka...macie w dupie.
11 Stycznia, 2012 - 19:39
podałem jako przykład Owsiaka? gdzie i jak?
raczej pokazałem, że Owsiak zagospodarował pewną przestrzeń (dobrze czy źle - nieważne). dlaczego inni nie psują mu szyków? za ciężko?
btw akurat Owsiak mało mnie interesuje. jak ktoś ma haka na Owsiaka, to jest policja i prokuratura - rzucając na oślep gównem (czy to w Owsiaka czy innego guru) można samemu się ufajdać. wiele pomówień nt. WOŚP jest jednak nieprawdziwych, czyż nie?
Re.Re.>KUKI ...podalem jako przyklad...
11 Stycznia, 2012 - 20:30
No i o to sie rozchodzi...
Przyklad jest do banki...
Podkreciles adwersarzy i do tego majacych absolutnie racje...
W jakim celu "osunely" ci sie palce po klawiaturze???
Przeciez ciemiak nie jestes...
Po co porzadnych ludzi denerwujesz o takiej porze?
Albo chcesz cos poruszyc,
albo jedynie ludzi nakrecac...
A do tego zapominasz sie w formie...
Owsiak nie zagospodarowal zadna przestrzen,
to jest poprostu palant i robi za ramie
"niezaleznych mediow"...,
i pare innych ciekawostek...
WOSP natomiast to jest szopka,
a do tego przeciwnego obozu
i ma to czy inne za zadanie...
A z pomoca,
to ma tyle ile ja z niejakim putinem...
chris
Re: Re.Re.>KUKI ...podalem jako przyklad...
11 Stycznia, 2012 - 21:20
znowu o Owsiaku? mam swoje zdanie o WOŚP i je wyraziłem.
działają różnie. szkolą np. w ratownictwie, a to akurat uważam za słuszne.
pogadajmy o całej lewicy. to przecież m.in. byli PZPR-owcy. i właśnie oni (przynajmniej w świadomości społecznej) "przejmują się" biednymi, skrzywdzonymi, zwierzątkami i czystą wodą... czy te sprawy nie dotyczą tzw. prawicy?
ej Ty!
11 Stycznia, 2012 - 21:54
naruszenie? gdzie?
że powiedziałem dobre słowo o WOŚP? :D
>KUKI re: ej Ty !
11 Stycznia, 2012 - 22:06
to zapewne nie do mnie,
bo...
ja niczego adminowi nie kapowalem ;-)
zadnego naruszenia...,
przynajmniej w naszej "rozmowie"...
chris
re:re:re:re:znowu o...
11 Stycznia, 2012 - 22:16
poprostu ludzi wq...
jakiekolwiek skojarzenia z ta "lewa" frakcja...
i podpieranie sia nia w dyskusjach,
to w dzisiejszych czasach plachta na byka...
Dlatego zapewne wielu adwersarzy,
ktorzy sa tu od niedawna i nie znaja Ciebie,
a do tego niejakiego homo...cos tam ...cos tam...
dalo sie poniesc emocjom.
A co do ratownictwa i takie tam...,
to sa chwyty reklamowe "nowej wladzy"...,
bardzo podobne do tych powojennych tj.po 45...
wowczas rowniez bylo duzo "dobrego " i "pozytecznego"...
Tu nie ma miejsca na zadne szkolenia...,
do tego "towarzystwa" nie wolno sie zblizac na odleglosc reki... i tyle...
Zadnego mieszania sie w "pary" z lewactwem...
Zadnego kompromisu...
To dziadostwo pozera nas zywcem..
chris
Re: Pomóżmy innym... i sobie
10 Stycznia, 2012 - 22:46
Obrona Owsiaka nie może być początkiem czegoś dobrego. Jego cała hucpa polega na totalnym oszustwie.
Pisałem już o tym ale powtórzę:
1. Dają jedno a oklejają wszystko więc lemingi to łykają że Owsiak wszystko podarował.
2. W kontrakcie z dostawcą sprzętu gwarantują sobie za darmo szkolenie swoich ludzi do obsługi ww. urządzeń a potem jako "Złoty melon" proponują płatne szkolenia bo bez tego sprzęt nie będzie objęty gwarancją. I złote melony lecą do kieszeni spółki komercyjnej.
Co do inicjatywy jestem jak najbardziej ZA.
Re: Pomóżmy innym... i sobie
10 Stycznia, 2012 - 22:58
Za Owsiaka daję pałę, za resztę dziesiątkę. Średnia wyszła mi... 10. To przez tę moją słabość do Ciebie. :-)
W Twoje dobre intencje wierzę dużo bardziej, niż w Owsiakowe, więc nie jestem małostkowa.
Jestem ZA, zwłaszcza, jeśli zbiórka będzie dotyczyć zwierzątek. :)
Owsiak to pajac medialny.
11 Stycznia, 2012 - 00:30
Pomyślcie, drodzy Niepoprawni, czy w jakimkolwiek "normalnym, cywilizowanym" państwie mógłby zaistnieć taki ktoś ze swoją wielką "akcją charytatywną", organizowaną w celu ratowania życia i zdrowia dzieci? Moja odpowiedź brzmi NIE, gdyż ratowanie życia i zdrowia obyateli jest ustawowym obowiązkiem każdego cywilizowanego państwa. Po prostu każdy puknął by się w głowę i spytał: a dlaczego ja mam wyręczać państwo, na co, do cholery, idą moje podatki. Ale w naszym pięknym Lemingostanie nie stawia się tego typu pytań. Tu jest zwykłą rzeczą, że mamy najwyższe podatki w jewropie a standarty w lecznictwie powszechnym jak w Bantustanie. Ja nie jestem przeciwnikiem charytatywności. Ale charytatywność nie powinna zastępować państwa, bo inaczej należy zlikwidować jego struktury, jako całkowicie zbędne. Akcja owsiakowa jest rozdęta do granic jakiejkolwiek przyzwoitości, to jest show medialne zorganizowane dla tego ogłupiałego narodu w celu podbudowania jego ego. Lemingi, dzięki Owsiakowi, mają szansę poczuć się lepszymi niż są w rzeczywistości a minister Rostowski zaciera łapki, że znów narodek dał się naciągnąć na kolejny dobrowolny podatek i można będzie trochę publicznej kasy zdefraudować na jakieś przyjemniejsze cele niż te głupie wyposażenie szpitali.
Owsiak to pajac medialny.
11 Stycznia, 2012 - 12:11
pajac odebrał Rumunom palme pierwszeństwa w żebractwie w jewropie
pozdrawiam
>kryska
11 Stycznia, 2012 - 13:18
[quote=kryska]pajac odebrał Rumunom palme pierwszeństwa w żebractwie w jewropie pozdrawiam[/quote]
Majstersztyk. To, co napisałaś to mistrzostwo świata. NIKT lepiej i krócej nie potrafiłby tego dokonać, Dzięki, stokrotne dzięki. Komentarz krótki, a jakże dosadny.
Kurczę, ale możemy mieć .... problem; nie pomyślałaś, że z tego może być ....wojna rumuńsko-polska? Wszak owsik chleb Rumunom odbiera.
Pozdrawiam.
z tego może być ....wojna rumuńsko-polska?
11 Stycznia, 2012 - 14:18
jaka wojna?
Rumuni zadowoleni, ze popzbyli się tego odium
a polaczki zadowolone, bo przeciez i tak są żebrakami jewropy, co zresztą uwielbiają, jak widać, słychać i czuć
pzdr
umiecie czytać ze zrozumieniem?
11 Stycznia, 2012 - 08:29
"Zasadniczo zgadzam się z krytyką formy publicznej zbiórki pieniędzy przez WOŚP, ale nigdy nie tracę z oczu głównych celów realizowanych przez Fundację. Nikt z chrześcijan nie zaprzeczy, że taka działalność jest potrzebna."
czy żółć Wam oczy zalewa, a frustracja zajęła wszystkie szare komórki? powtarzam:
Proponuję użytkownikom dyskusję: "Czy i w jaki sposób można wykorzystać portal Niepoprawni.pl do działalności charytatywnej?"
pochwalcie się, że coś zrobiliście, a będziecie mieli moralne prawo do przyzwoitej!!! krytyki WOŚP. poza tym plucie jadem na odległość w tym wypadku przynosi skutki odwrotne od zamierzonych.
Kuki, żółć, trupy oraz działalność charytatywna
11 Stycznia, 2012 - 09:36
[quote=Kuki] czy żółć Wam oczy zalewa, a frustracja zajęła wszystkie szare komórki? powtarzam: [/quote]
Jeśli ktoś na niepoprawnych mówi o drugim kimś, że jest już trupem, a później chce zbierać charytatywnie pieniądze, na dodatek wyzywa dosłownie wszystkich, że żółć ludziom oczy zalewa, to musi ten osobnik udać się czym prędzej na leczenie, bo to niestety jemu frustracja zajęła szare komórki.
Z przykrością się na to patrzy.
Panie Kuki drugim Owsiakiem, to ty nie będziesz, chyba że Cię służby odpowiednio umocują, tak jak uczyniły to z panem w czerwonych okularkach.
Tu o Owsiaku, celem przypomnienia
Spectrum
11 Stycznia, 2012 - 15:05
dla mnie wirtualny trup to internauta bez honoru. ja się do trupa nie odzywałem. po co tu przylazł, a z nim jego odór?
i proszę nie czesać mnie pod włos.
>Kuki
11 Stycznia, 2012 - 15:13
Nie pękaj. "Czesanie pod włos " to fryzura na jeża, czyli bardzo bezpieczna, bo ......jeża nikt nie wypierd..i.
Pozdrawiam,
(ale,nie ciebie tylko tych, których opluwasz)
limba
11 Stycznia, 2012 - 19:28
dziwny jakiś jesteś...
wciąż was przybywa.
>KUKI re:limba dziwny jakis jestes...
11 Stycznia, 2012 - 20:36
Limba -
tak biologicznie ( z nazwy)
to raczej plec zenska.
A tutaj konkretniej,
to raczej rowniez Kuki,
wiec...
Prosze ostrozniej...
KUKI
( nie tak ostro, nie tak ostro,
bo my jedziem z mlodsza siostra) ...
chris
>Kuki
11 Stycznia, 2012 - 20:45
Odpowiedz tylko na jedno pytanie; dlaczego z takim uporem tkwisz na portalu pośród ludzi, skoro widać, że gatunku homo sapiens nie znosisz i widać, że z nim się nie identyfikujesz. Jest to środowisko, w którym wyraźnie nie widzisz dla siebie miejsca. Żal mi ciebie. Zwyczajnie, po ludzku żal.
limba
11 Stycznia, 2012 - 21:30
nie identyfikuję się z tylko z trupami wirtualnymi - "homo polacusami". to już nie homo sapiens.
a Ty? zdążyłaś ten gatunek dobrze poznać? bo ja tak i nie mam przyjemności w obcowaniu z nimi.
na czym opierasz tak kategoryczne sądy o mnie?
na lekturze kilku moich mocniejszych zdań do moich i tego portalu zagorzałych wrogów?
Kuki pierwszą osobą bez honoru jesteś Ty na tym portalu!
11 Stycznia, 2012 - 17:51
[quote=Kuki]dla mnie wirtualny trup to internauta bez honoru. ja się do trupa nie odzywałem. po co tu przylazł, a z nim jego odór?
i proszę nie czesać mnie pod włos.[/quote]
Twój wpis został oceniony.
Nie kpij z innych, nie oczerniaj ich, nie masz do tego prawa.
Jesteś bardzo małym "człowiekiem".
Spectrum
11 Stycznia, 2012 - 18:54
pytam jeszcze raz. po co mnie to zombi truje swoim śmierdzącym oddechem? mało mu miejsca na niepoprawnych, których nb. też opluwa na swoim blogu. on pluje na wszystko. na Ciebie też?
ja drugim Owsiakiem nie będę, ale Ty możesz zostać żoną nowego Piłudskiego, a ten był wielki. najpierw jednak zaordynuj mu kurację na głowę. najlepiej wrzuć do studni.
pozdrawiam serdecznie
Prośba do Adminów Niepoprawnych
11 Stycznia, 2012 - 19:10
[quote=Kuki]pytam jeszcze raz. po co mnie to zombi truje swoim śmierdzącym oddechem? mało mu miejsca na niepoprawnych, których nb. też opluwa na swoim blogu. on pluje na wszystko. na Ciebie też?
ja drugim Owsiakiem nie będę, ale Ty możesz zostać żoną nowego Piłudskiego, a ten był wielki. najpierw jednak zaordynuj mu kurację na głowę. najlepiej wrzuć do studni.
pozdrawiam serdecznie
[/quote]
Kuki jad się z ciebie sączy.
Uważaj, bo się nim możesz bezpowrotnie zachłysnąć.
Jak jesteś chłopie nietrzeźwy,
to wyloguj się i powróć jak otrzeźwiejesz.
Pozostałych Adminów proszę,
by zweryfikowali zachowanie Kukiego,
bo już dawno przekroczył barierę dźwięku.
Spectrum
11 Stycznia, 2012 - 19:31
proszę, daj sobie spokój.
ja na kobiety nie pluję.
Re: Prośba do Adminów Niepoprawnych
11 Stycznia, 2012 - 19:33
Się nie podoba, to droga wolna! (pozostały admin)
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Kolega się zagotował
11 Stycznia, 2012 - 10:00
Akcja jest dobroczynna ,ale osoby nie chcące dać podlegają ostracyzmowi . "Zmarzliśmy, ale zebraliśmy, a ty ile dałeś, na nasze pociechy (wszyscy totalitarni mordercy wrzutki z dziećmi na ręku).Jest tak duża presja psychiczna że to już nie jest dobrowolna darowizna lecz terror , przymus kategoryczny. Odmienną formą przynajmniej "u mnie" jest zakup świecy Caritas. Po mszy trzeba iść pod prąd ludzi wychodzących a Pani sprzedająca siedzi tyłem do podchodzących. A przecież możnaby zastawić stołem ze świecami 3/4 wyjścia i wikarego dla czujnej obserwacji. To co piszą koledzy to nie plucie to odruch buntu spowodowany niesmakiem. Co do przedstawiania własnych zasług to jakaś pomyłka, nie po to daję by się z tym obnosić.
By było pozytywnie stara skautowska zasada: Codziennie zrób jeden dobry uczynek za darmo (to oznacza też nie żądanie szacunku za uczynność)
Co do ekologii: zanim klikniesz na onet by sprawdzić czy dziś nasrali na Kaczora, pomyśl że na pewno. Twoje nieklikanie może zmienić świat. Daję 10 ale nie z litości tylko by Panu nie było smutno.
Oyster!
11 Stycznia, 2012 - 16:30
Jest tak duża presja psychiczna że to już nie jest dobrowolna darowizna lecz terror , przymus kategoryczny.
W 100 procentach się z tym stwierdzeniem zgadzam! Owsiak po prostu tą swoją akcją osacza i zniewala, staje się natrętny do bólu. Do tego stopnia, ze większość ludzi, chociaż myśli podobnie jak ja - boi się o tym głośno powiedzieć.
******************************************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Dzięki@Sybilla
11 Stycznia, 2012 - 19:39
Dałem ciała w stanie całkowitej niepoczytalności alkoholowej i naubliżałem Bogu ducha winnej osobie dającej wpis. Po pewnym czasie zawołali nie upadaj na duchu, widać muszą być i takie przypadki. Jakoś trzeba tą swoją egzystencję wyrzucać na zewnątrz, nie tylko pod postacią nasienia, moczu, kału ,wydechu.
"Zwróciłaś nic nie kosztujące ciepłe słowo na durnia, będzie Cię wielbił do kresu." A tak przy okazji to co tu wypisują to już całkowita gmatwanina. Jestem zbyt głupi, nie podpuszczam a podpuścić się dam.Wydaje mi się że piszę to co myślę niesterowany, przy pełnym poczuciu jałowości.
Duchy naprawdę wielkie cierpiąc zawsze wybiorą samotność. Zbyt wulgarne jest przebywanie z większością. Prawdopodobieństwo zderzenia z "iskrą"- no nie, to mi się nie zdarzy.
@Kuki, czy są jeszcze jakieś inwektywy,
11 Stycznia, 2012 - 10:57
którymi dalej z taką zaciętością będziesz częstował tych, których twój wpis, chociażby ze względu na powołanie się na "Jurka Owsiaka", nie zainteresował?!
"Pomóżmy innym... i sobie" - Kuki, proponuję zacząć od końca.
P.S. Nadmienię, że pomagam dzieciom w sposób ciągły, nie tylko przy okazji - chociaż w takich sytuacjach również.
:D
11 Stycznia, 2012 - 22:03
dzięki, właśnie to robię - pomagam sobie
(i przy okazji innym, żeby nie zadawali się z wirtualnymi trupami)
Ochłoń chłopie...
11 Stycznia, 2012 - 11:13
wyjdź na zewnątrz, przytul się do drzewa, jakżeś taki ekologiczny.
Jestem organicznie uczulony na jegomościów odmawiających mi prawa do krytykowania czegokolwiek więc posłuchaj rozwiązły moralisto Kukim zwany.
Przeczytaj mój wcześniejszy komentarz a ja Tobie tylko dopowiem. Krytykowanie Owsiaka jest nie tylko moim prawem, moralnym prawem, krytykowanie Owsiaka jest moim obowiązkiem! Bo obowiązkiem każdego kochającego Ojczyznę człowieka, dawniej patriotą dziś faszystą nazywanym, jest bronić tej Ojczyzny przed wszelakiej maści antykatolickim lewactwem chcącym zburzyć fundament wartości, który przez wieki Ją tworzył.
Tak Panie Kuku. To mój moralny obowiązek powtarzać wszem i wobec, że Owsiak to świnia i to bez względu na to ile dzieciaków dzięki niemu uratowanych mi tutaj przyniesiesz. Przebiję Cię za każdym razem. Jesteś ciekaw czym, spróbuj.
Więc Pani Kuki. Dopóki tego nie zakumasz, wstrzymaj się od wszelkiej pomocy charytatywnej bo nic dobrego z tego nie wyniknie. A czyniąc dobro na co dzień, pamiętaj, że dobre uczynki milczą...
Daję 10. Chciałeś dobrze przecież
@ do jacool 78 Jak to mądrego dobrze poczytać...
11 Stycznia, 2012 - 11:32
Witam! Bardzo mądra i wyważona odpowiedź.Czyli kolejny ,,pożyteczny idiota" na tym portalu,Kuki.
Jacool 78.Czasami zastanawiam się skąd oni biorą tych ludzi? Jak byłabym ,,niesiołkiem osiołkiem" to powiedziałabym,że wyciągają ich ze szpitali psychiatrycznych,cóż nie jestem stefankiem.
Pozdrawiam.
Ps.Naprawdę trafna riposta.
Dziękuję bardzo...
11 Stycznia, 2012 - 12:47
za miłe słowa ale muszę zareagować. Nazwanie Kukiego pożytecznym idiotą to przegięcie.
W tej sprawie się z nim nie zgodziłem bo moje stanowisko jest takie jak wyżej napisałem. Wiem, że miał dobre intencje ale powołanie się na Owsiaka i później dość ostre komentarze zmusiły mnie do takiej a nie innej reakcji.
Ale odcinam się od nazywania Kukiego pożytecznym idiotą. Jest autorem wielu świetnych tekstów i komentarzy, które cenię i z którymi się zgadzam.
W tym przypadku jest inaczej ale to jeszcze nie powód do tak ostrego ataku.
Pozdrawiam Panią Leges i życzę bardziej umiarkowanych osądów:)
Pomóżmy innym... i sobie
11 Stycznia, 2012 - 12:13
kto ma ochote to pomaga
bez specjaknych widowiskowych akcji i nawoływań
ja pomagam od lat i nie wrzeszce o tym na lewo i prawo
pozdrwaiam
Autor
11 Stycznia, 2012 - 13:36
Kukiz o orkiestrze : http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/kukiz:_z_roku_na_rok_wosp_coraz_bardziej_mnie_irytuje_18220
-----------------------------------------------------------Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart ____________________________________________________
Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)
Też coś mam dla pana Kuki
11 Stycznia, 2012 - 13:49
http://www.fronda.pl/blogowisko/wpis/nazwa/wielka_orkiestra_swiatecznej_pomocy_%28lub_przemocy_%E2%80%93_jak_ja_niektorzy_okreslaja%29._33029
przeczytałem, dzięki
11 Stycznia, 2012 - 15:23
jednak poskutkowało. ten język do niektórych szybciej dociera.
nareszcie mam właściwy przegląd sytuacji, a nie tylko bluzgi na Owsiaka.
zrozumiałem, że większość niepoprawnych, która się tutaj wypowiedziała, to ludzie o wielkim sercu i niebywałej skromności. pomagają bliźnim jak tylko mogą i nie potrzebują na tym portalu żadnej działalności charytatywnej.
wystarczy im to, że niepoprawni.pl zapewniają bezkarne ujadanie na wrogów pisowskiego??? ludu.
test wypadł tak, jak się spodziewałem.
@Kuki
11 Stycznia, 2012 - 16:14
Charytatywność – zbiór organizacji i działań mających na celu niesienie pomocy tym, którzy jej potrzebują, w sposób bezinteresowny, dobroczynny, filantropijny.
W jaki sposób chcesz nieść, poprzez portal, tę pomoc?
Założyć fundację czy biuro?
Zgłaszać przypadki osób, którym należałoby pomagać ? Czy te osoby byłyby z tego nagłośnienia zadowolone? Czy każda z nich zasługiwałaby na tę pomoc? Jak to sprawdzić?
Właśnie przeżywamy taki przypadek na portalu, łańcucha dobrej woli, pomocy konkretnej i wsparcia duchowego, modlitewnego, itp
I co ? znalazła się menda (może nawet więcej), która chce to rozwalić. Jak temu zapobiegać ?
Niesienie pomocy potrzebującym jest darem serca. Nikczemne mącenie jest dziełem szatana. Nic innego mi na myśl nie przychodzi.
Tak więc, niech dają na Owsika fundacje, spółki, firmy prywatne, wszyscy spragnieni reklamy a pojedynczy człowiek niech się zastanowi po co ta ściepa i kogo ma wypromować.
Bo dbanie o zdrowie obywateli, bez względu na wiek, to konstytucyjny obowiązek Państwa.
PS. Nie spodziewałam się, że ten wpis to test !
--------------------------------------------------------------Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart ____________________________________________________
Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)
demonico
11 Stycznia, 2012 - 22:17
zacznę od końca. od "testu".
żeby cokolwiek robić wspólnie, trzeba się dogadać.
a jak się dogadać z grupą ludzi? przecież nie wiemy, czego ludziska tak naprawdę chcą. należy zadać im pytanie - nazwijmy je "testem". to zrobiłem. jeśli znajdą się osoby, które myślą podobnie, to dopiero wtedy można przejść do szczegółów.
[quote]Właśnie przeżywamy taki przypadek na portalu, łańcucha dobrej woli, pomocy konkretnej i wsparcia duchowego, modlitewnego, itp
I co ? znalazła się menda (może nawet więcej), która chce to rozwalić. Jak temu zapobiegać ?[/quote]
właśnie ten przypadek skłonił mnie do zadania pytania. to nie jest jakieś zdarzenie odosobnione. każdy musi swój krzyż nieść i każdego czekają najgorsze chwile, które niesie życie.
Pomysły na zaistnienie i pełną drobniaków puchę....
11 Stycznia, 2012 - 16:21
rodzą się w różnych głowach. Najróżniejszych. Ten pomysł na kolorowego gudłaja, syna milicjanta i dobroczyńcę, zrodził się w służbach. Należało pokazać, że biedne społeczeństwo pod właściwym kierownictwem jedynej słusznej partii, odda potrzebującym ostatnią koszulę. Klaskałbym mając pewność, że całość sumy trafi bezpośrednio do szpitali. Ale tam trafi jedynie z 5% kwoty. Reszta, zasili przejęte przez ludzi platformy szpitale i prywatne kliniki. Jako bonus za wierność. Ale to dopiero, po sowitym opłaceniu bohaterów spektaklu. Jeśli ktoś jeszcze wierzy, w bezinteresowność Owsiaka, powinien szukać twarzowego kaftana. Każda fundacja, to trampolina do nadużyć!. Jaki cel wyższy przyświeca orkiestrantom?. Taki jak rządowi, żeby prywatyzację pomimo społecznego oporu wprowadzić!. "Polak" potrafi?...
PS. Podkreślam, że jest to moja prywatna opinia, z którą nikt się zgadzać nie musi. Pozdrawiam. W.S.C.
Jednak gówniarz jesteś...
11 Stycznia, 2012 - 17:34
Kuki. Gówniarz i zwykły frajer.
Obrzygałeś swoich gości bo nikt nie odpowiedział wprost, na postawione przez Ciebie pytanie, czy warto pomagać? To ja Ci odpowiem Kuki, gówniarzu. Tak warto pomagać! Warto pomagać i Ci ludzie, którzy Tobie tutaj napisali, że pomagają innym częściej niż jeden raz w roku, zasługują Kuki, gówniarzu, na szacunek a nie na to, żebyś im na głowy rzygał.
Piszesz, że ludzie tutaj tylko jad przychodzą wylewać a pomoc innym mają w dupie. Głupi Kuki jesteś jak but. Pomijam, żeś sam pierwszy się na swoim blogu zrzygał, wchodząc w jakiś nekrofilski spór, toś Ty Kuki, łbie barani, przecież Admin na Niepoprawnych jest i nie wiesz co się tutaj dzieje? Jedna wspaniała akcja cały czas w toku. Były mniejsze, że o insulinie tylko wspomnę.
Przecież Ty to wszystko wiesz Kuki a mimo to rzygasz swoim gościom na głowy bo nikt Ci nie odpowiedział na pytanie. I nikt nic nie zaproponował! No to już skandal iście kosmiczny. Zero propozycji. A coś Ty Kuki zaproponował? Od czego zacząć dyskusję? Od pytania, czy warto pomagać? Wybacz Kuki aleś głupi jak but jest.
I jeszcze mentorem tej swojej dobroczynności Owsiaka czynisz. Napisałem Tobie jak Owsiaka powinno się odbierać. Dopóki tego nie zrozumiesz o żadnej dobroczynności ja z Tobą Kuki rozmawiał nie będę!
I piszesz na koniec, że to test był. Grasz ludziom na emocjach, poruszasz delikatną strunę pomocy bliźniemu a potem piszesz, że to test był. Jesteś Kuki zwykła świnia!
Gdzieś tam wyżej broniłem Cię bo wierzyłem w Twoje dobre intencje. Błąd! Tyś jest Kuki zwykła świnia!
Gówniarz i zwykły frajer.
11 Stycznia, 2012 - 20:01
Amen.
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
Amen ps. Kuki co ty
11 Stycznia, 2012 - 22:14
Amen
ps.
Kuki co ty wyprawiasz chłopie/babo opiłeś się czś grunt pod nogami utracił ..
Popieram w całej rozciągłości wszystko to ci ci wygarnął Jacool ..
Bastuj trochę //
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart
Andruch z Opola
http://andruch.blogspot.com
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
pytanie brzmiało: "Czy i w
12 Stycznia, 2012 - 22:12
pytanie brzmiało:
"Czy i w jaki sposób można wykorzystać portal Niepoprawni.pl do działalności charytatywnej?"
konkretnej odpowiedzi na tak zadane pytanie nie ma
przecież nie pytałem czy warto pomagać. to chyba jest jasne dla każdego, że warto (tylko wg niektórych WOŚP nie może pomagać, bo Owsiak podobno prowadzi walkę z KK). doskonale wiem, że użytkownicy nppl sobie pomagają. wiem też, że niektórzy (w tym HP) próbują to niszczyć, podając w watpliwość szlachetne cele. wypadałoby tego jakoś bronić.
mamy dzień żywych trupów?
11 Stycznia, 2012 - 19:58
skąd tu tyle zombie nalazło?
można tłumaczyć jak krowie na rowie, a one wciąż "Owsiak... Owsiak... Owsiak..."
a jakie to zajadłe - ukąsi każdego, ale spróbuj jego :D
Kuki odpuść
11 Stycznia, 2012 - 20:16
Są takie dni że człeczyna robi rzeczy dziwne. Są takie dni że człek musi utonąć. Odpuść, wszyscy Cię lubią, a w jednym wpisie straciłeś mnóstwo.To tylko OPINIE,ważne, sensowne , głębsze, no i co z tego.Widzi mi się że portal zagląda w mądrość biskupią. Non discutandum ad libitum.Udało się uzyskać >50 wpisów . To guano. Są wpisy bez ocen,bez jednego komentarza ; one wnoszą w świadomość krocie. Między pianą plusku perły znajdziesz. Odpuść i przeproś, a Wszyscy pobiegną ku Tobie.
co za chamstwo
11 Stycznia, 2012 - 20:45
jak w rynsztoku tutaj
pozdrawiam, Kuki wyluzuj!
re: co za chamstwo
11 Stycznia, 2012 - 21:02
Noooo,
ja to bym to chamstwo nawet przez samo "H" napisal,
takie to chamstwo...
Ile taki owsiak namieszac potrafi?
A do tego tym razem nawet reki do tego nie przylozyl...
Zenujacym jest,
ze cos takiego sie wogole tutaj moze zdarzyc...
KUKI podeszli Cie ,
a do tego dales sie troche w tej ...przepychance zmanipulowac...,
po ...kiego...te emocje...
chris
Kuki.
11 Stycznia, 2012 - 21:01
Dałam 10 za pomysł. Za interesujące też uważam przyczyny, dlaczego w tej przestrzeni jest tak głośno tylko o Owsiaku
Ktoś napisał, że wetknąłeś kij w mrowisko, a tu na to odpowiedziano tylko, że z dobroczynnością obnosić się nie należy.
O Owsiaku pisze wielu, bo Homo Polacus vel Moherowy za niego dał Ci 1, ale nie zrozumiał, że Owsiaka nie popierasz przecież. Znasz go, wiesz, że wali z góry, zanim rozpozna sytuację. Ale wymiana epitetów była.... niestosowna, powiedzmy.
Może nie zrozumiałam, bo za mądra nie jestem, może te określenia żartami były? Na to wskazują znaczki uśmiechu, ale dlaczego tak szybko się wzbudzasz i tak łatwo używasz słów obrażliwych? Pozdrawiam.
Niueste
Re:...ale dlaczego tak szybko sie wzbudzasz...?
11 Stycznia, 2012 - 21:24
Ten ktos od kija i mrowiska,
to ja :-)))
A KUKI,
no coz...
Czasami mezczyzna sie wzbudza,
a do tego szybko :-))))
Kolezanka o tym nie wiedziala :-))))
pzdr.
chris
OJ Amatorze.
11 Stycznia, 2012 - 23:53
Zdecydowany Żartowniś z Ciebie.
Wiedziała, wiedziała. Młody jeszcze jesteś i dobrze, że masz takie poczucie humoru, niech Cię ono nie opuszcza. Pozdrawiam. :))))
Niueste
>Niueste - re: Oj Amatorze
12 Stycznia, 2012 - 18:09
Co ?
chcesz poflirtowac ?
Ale, ale,
wstepem...
prosze mi nie imputowac,
amator i owszem,
ale zdecydowany !
W kazdym razie dziekuje za te mlodosc,
wezme to jako komplement :-)))))
pzdr.
chris
Niueste
11 Stycznia, 2012 - 22:52
ok. pewnie, że nie należy się obnosić. wystarczy informować.
używałem słów obraźliwych? wirtualny trup, sieciowy zombie itp.? to chyba raczej alegorie.
poznaj sprawy, a dowiesz się dlaczego akurat tak HP traktuję, a nie inaczej.
poczytaj, co zombie o mnie piszą. to dopiero "hamstwo"
btw nieźle ich to określenie wzbudza - wyłażą z grobów :D
Kuki.
11 Stycznia, 2012 - 23:46
Lubię czytać Twoje wpisy, ale czasami, gdy się wzbudzasz ( co, jak napisał Zdecydowany Amator, mężczyznom się zdarza), piszesz tak agresywnie. Nie odpowiada mi wtedy i tylko wtedy, forma. Bo pasję podziwiam.
Co do Homo Polacusa vel Moherowego pamiętam, jak opuszczał portal, domyślam się , dlaczego go tak traktujesz. A nie byłoby Ci przyjemniej potraktować go z góry jak powietrze? Czy warto odpłacać mu pięknym za nadobne? Pozdrawiam z serca. :)))
Niueste
Niueste
12 Stycznia, 2012 - 22:18
masz rację, że nie warto przejmować się nawiedzonymi przez duchy. nie zauważałem go nawet wtedy, gdy próbował mieszać u Ossali. szlag mnie trafiał, bo niby bardzo martwił się o czyjeś pieniądze. wtedy wytrzymałem, ale kiedy przylazł na mój blog...
też serdecznie :)))
Dobry film przedwczoraj widziałem
11 Stycznia, 2012 - 21:15
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
re:Dobry film przedwczoraj widzialem
11 Stycznia, 2012 - 21:28
A momenty byly ?
a masz...
Nawet jakis HOMO...
Kuki-go
wqu...,
i naplul mu do piaskownicy...
I nie kazdy rozpoznal co to za HOMO bylo...
pzdr.
chris
Były,oj były...
11 Stycznia, 2012 - 22:27
Ten moment był najlepszy http://www.youtube.com/watch?v=m3cqE41iweg
Też pzdr.
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
Pomóżmy innym i sobie
11 Stycznia, 2012 - 22:24
Przeczytałam cały tekst Kuki,jak również prawie wszystkie komentarze.Rację przyznaję tym że pomagac potrzeba nie tylko raz w roku ,ale wtedy kiedy ta pomoc jest potrzebna .O Owsiaku mogę tylko tyle powiedziec że jest to lewicowy ideolog uczący młodych ludzi wyciągac rękę po jałmużnę.
jagoda
kruszyna
11 Stycznia, 2012 - 22:36
o Owsiaku nie chcę już słyszeć ;)
nie odpowiedziałaś na moje pytanie, a tego oczekiwałem.
Kuki
11 Stycznia, 2012 - 22:42
Na które pytanie?
jagoda
Kuki
11 Stycznia, 2012 - 22:51
Już odpowiadam .Portal Niepoprawni już spełnia taką funkcję ,ponieważ piszą w nim ludzie którzy umieją otwierac serca innym na piękno ,wrażliwośc i szacunek do Ojczyzny.A te piękne cechy nie zostają w próżni tylko owocują dobrocią wobec potrzebujących.Pozdrawiam
jagoda
.
12 Stycznia, 2012 - 01:46
Kuki-zie, martw się o to , by ten portal przetrwał i sie nie zwijał, co juz będzie sukcesem.
Odnośnie żałosnych celów ktore ma Waść na myśli, to przypominam, że min.Arłukowicz zapewniał, że na reformie listy leków refunfowanych NFZ zaoszczedzi 1 miliard złotych rocznie.
@OHV
12 Stycznia, 2012 - 10:13
zaoszczędzi? raczej zarobi na poszkodowanych przez los czy NFZ, a interesujące na co wyda.
--------------------------------------------------------Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart ____________________________________________________
Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)
All
12 Stycznia, 2012 - 10:36
wszystkie komentarze "nie na temat" zostały odpublikowane.
zostały tylko te, które zawierają coś "na temat". nawet nie ma o czym marzyć. THE END
pozdrawiam
z własnego doświadczenia
12 Stycznia, 2012 - 11:24
gość z drogi
W Polsce istnieje wiele stowarzyszeń i fundacji,ludzi,ktorzy za własne pieniadze i czas pomagają innym,szczególnie Dzieciom
kto wie coś o Nich,kto je zna,KTO robi im REKLAMĘ za darmo,by mogli skuteczniej zbierać pieniadze na Szczytne cele,ktora telewizja ICH nagłaśnia?
A jednak działają,pomagają ,ba nawet odpisy z Jednego procenta dostają,niewielkie,bo
podział tez jest bardziej przypadkowy,niż realny,ale zawsze i TO dobre
Fundacje non profit mają najtrudniej,szczególnie,że biurokracja wszechobecna ,nie sprzyjająca takiej działalności,pomijam sprawozdania,kontrole i Nakazy i Zakazy,ale z tym liczylismy się my,ktorzy przed laty zakładalismy takie Fundacje...
Ludzie z natury są dobrzy,tylko dajmy im szansę ,by sobie o tym przypomnieli...
a takim przykładem jak wielkie drzemią w nas pokłady ludzkiej solidarności
BYŁ przykład "Naszego Małżeństwa na niepoprawnych :)re pytania Kukiego,ktorego bardzo szanuję,
to powiem tak, pomysł bardzo dobry,ale i zabójczy/bo takim moze się okazać w realu/
statut,rejestracja i obsługa plus księgowośc i kontrola wewnętrzna
a nad tym wszystkim Skarbówka...jeśli weżmie się te "tematy" pod uwagę
wtedy można myśleć,ostrzegam jednak,ze jest to wielka odpowiedzialnośc i wielki Obowiazek i konieczna wiedza,ze POTRZEBUJĄCYCH jest miliony
Polska jest biedna,tylko rządzący tego nie widzą i bajdurzą o DOBROBYCIE,chyba swoim,bo nie głodujących,bezdomnych i tych tzw "średniaków",którym najtrudniej
za owsiaka 1,za pomysł 10
a odpowiedz u Kryski i u Jana
serdecznie pozdrawiam :)
gość z drogi
To, żeby było na...
12 Stycznia, 2012 - 11:48
temat. Żeby gównarzeria się dalej nie szerzyła na tym portalu. Pousuwałeś gówniarzu komentarze, które odsłoniły Twoje moralne prawo do organizowania jakiejkolwiek akcji dobroczynnej. Usunąłeś moje komentarze, w których najprościej jak potrafię wytłumaczyłem Tobie, że NPPL już są wykorzystywani w działalności charytatywnej (odpowiedź na pytanie CZY) i przypomniałem akcje jakie się na NPPL odbyły i odbywają (odpowiedź na pytanie W JAKI SPOSÓB). A Ty gówniarzu usunąłeś te moje komentarze bo przy okazji uświadomiłem Tobie, że Twój mandat moralny do organizowania jakiejkolwiek pomocy charytatywnej jest żaden. I żeby nie wspominać nazwiska, na które się sam powołałeś, a później oburzyłeś, że ludzie Cię za to wyprostowali, jesteś Kuki dzieciakiem, który nie potrafi odróżnić dobra od zła a do tego jesteś tchórzem niepotrafiącym przyznać się do błędu. Miast tego obrażasz porządnych ludzi i w chamski sposób korzystasz ze swoich uprawnień na portalu.
To ja zgłosiłem ten tekst. Nie za treść. Za postawę autora. Nie mam innych narzędzi, żeby zaprotestować swoje oburzenie zachowaniem jednego z Adminów. Licząc, że to nie Kuki zajmie się tym protestem, czekam na wyjaśnienie i ocenę!!! jego skandalicznego zachowania.
Moje komentarze również zniknęły oraz wyzwiska i poniżanie mnie
12 Stycznia, 2012 - 12:12
przez Kukiego. Zresztą wszystkie plugastwa Kukiego i jego kolegów zniknęły. Znowu zaatakowano Homo Polacusa, po czym zablokowano jego konto, natomiast jak widzimy, Kuki, który ubliżał prawie wszystkim, a najbardziej niepokornemu HP, ma się doskonale. Admini zlekceważyli moje liczne pytania i prośby. Mało tego, jeden z nich publicznie wyraża swoje zadowolenie z tego, że bezkarnie ubliżano tutaj ludziom (ktoś już nawet wyraził swoją opinię na temat tego komentarza):
http://niepoprawni.pl/blog/1582/panowie-braciato-juz-wszystko-zostalo-powiedziane#comment-249182
Spisane będą czyny i rozmowy...
12 Stycznia, 2012 - 14:29
Porównanie dzisiejszego bloga P.T.Gospodarza z wczorajszym,wieczorową porą,wygląda tak,jak kolejne wydania Wielkiej Encyklopedii CCCP.Tam też zmieniano historię, znikały wpisy o kolejnych"szpiegach Zachodu",wycinano ze zdjęć postaci,stojące obok Stalina.Drukowano nową wersję,aż do nastepnego zakrętu historii czy też jej etapu.Pisał o takich sposobach Orwell w "1984".Na szczęście mam zapisaną wczorajszą wersję bloga i w każdej chwili można zobaczyć,kto pierwszy zachował się tutaj niegodnie Jak mówią Anglicy:Shame on you! W tym wypadku "you" ma rzeczywiście liczbę mnogą.
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
Fiku-miku
12 Stycznia, 2012 - 16:58
A właśnie ,że się znów pojawiły.Istny Wańka-Wstańka.Jak napisałem o zarchiwizowanym blogu:hokus-pokus,cuda na kiju.Ale mam i inne,cogodzinne archiwizacje."Nie ze mną te numery,Brunner"- J- 23.
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
a kuku
12 Stycznia, 2012 - 21:49
i kto tu jest sowieckim agentem? kościółkowy świrgol
usunięte komentarze przez administrację przywróciłem.
i to jest ostatnie moje działanie administracyjne na nekropolii
daj już sobie spokój, Kuki, z tą bandą!
12 Stycznia, 2012 - 22:01
Proponowałbym, żeby to-to olać, ale takiego szamba nawet sikać nie warto:):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: Pomóżmy innym... i sobie
12 Stycznia, 2012 - 14:52
myślicie, zombie, że was się przestraszyłem? sorry, ale trafiliście na pogromcę żywych trupów :D - przywracam wam cmentarz, na którym najlepiej się czujecie. za dalsze działania administracji nie odpowiadam.
A miało być na temat...?
12 Stycznia, 2012 - 15:03
http://www.niszczpryszcz.pl/Pogromca,pryszczy,,pryszcz,,niszczpryszcz,46.html
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
skowronku kościółkowy jak
12 Stycznia, 2012 - 15:08
skowronku kościółkowy
jak takie bydlę jak ty, może się tak podpisywać?
nie masz wstydu, zywy trupie?
W najnowszym numerze
12 Stycznia, 2012 - 16:30
W najnowszym numerze "Niezależnej Gazety Polskiej-Nowego Państwa" na str.59 napisano słowa:" W totalitaryzmie baty dostaje się za wszystko.Rozdają je mali ludzie o monstrualnym ego.Groteskowi,śmieszni w swojej małostkowości i straszni w skuteczności egzekwowania tego,co im się nie należy." Może w tym coś jest ? Kodeks Boziewicza nie przewiduje dyskursu z parobkami.Masz u mnie dożywotnią jedynkę chyba, że kolega admin postąpi tak,jak wczoraj prorokował"moim zdaniem, Niepoprawni jako portal wyczerpali swoją formułę. Mówiąc delikatnie, stoimy w miejscu. A kto stoi w miejscu, ten się cofa."A więc naprzód,bohaterowie.Wyrzućcie zombies,którzy myślą nieprawomyślnie.Obrzucajcie chamskimi inwektywami.To będzie naprawdę nowa formuła.Żegnam. I tak już jesteście nadzy.
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
mali ludzie o monstrualnym ego
12 Stycznia, 2012 - 21:39
to właśnie wy - niby ludzie, zombie...
zasłaniający się krzyżem i JPII, a plujący trupim jadem na każdego, kto nie myśli jak zombie.