JK / ZZ = ?
Ziobro dziś praktycznie dał ultimatum Kaczyńskiemu. Albo zmienia ustrój PiS na republikę federalną z centralistycznej monarchii, albo secesja. Zrobił to w sposób dyplomatyczny, tak że trudno się przyczepić ale zrobił. Policzył przedtem swoich zwolenników i wypuścił balon próbny w postaci Cymańskiego.
Jak się Ziobro i jego powiedzmy 20 - 40 szabel oddzieli, to w końcu co z tego. Przy założeniu oczywiście, że obejdzie się bez karczemnych awantur w stylu odejścia PJN i biegania po TVNach by pluć na Kaczora. Krytyka tak, ale uczciwa. Trudno powiedzieć że Ziobro nie ma we wszystkim racji.
Od przybytku głowa nie boli. Dwa PiSy, „jeden duży, drugi mały” - czy jeden. Tak czy siak cztery lata w opozycji. Jak będą z sobą konkurować a nie żreć się, to obu to na zdrowie wyjdzie. Tak siedzieliby cztery lata w twierdzy i wspominali dawne czasy. A potem „znów za rok matura”. Za 4 lata mogą się zjednoczyć, pójść w koalicji albo osobno, jeśli się to opłaci.
Jak chyba Ziemkiewicz kiedyś napisał, prezes woli PiS „ciasny ale własny”. Ziobro, jak widać ma ambicje być samodzielnym politykiem. Ma też potencjał na ponad 5% - jako lider. To nie Kluzik czy Kowal. Pytanie czy sprawdzi się jako organizator. Jest młodszy od Kaczyńskiego 20 lat. Poza tym specjalnie się nie różnią.
Dla mediów straszenie jednym i drugim będzie trudniejsze. Łatwiej jest im skoncentrować ogień na jednym przeciwniku, demonizować jedną osobę i organizację. Atak w drugą stronę będzie łatwiejszy. Czego nie powie starszy, umiarkowany, centrowy Kaczyński powie młody, radykalny, skrajny czasami Ziobro. Jak np. wtedy z Tuskiem w europarlamencie na inauguracji prezydencji. Można spokojnie rozszerzać poparcie w obie strony.
Z kolei ignorowanie 4 tej siły w sejmie nie będzie możliwe. Druga i tak zostanie drugą i nie będzie robić szpagatu tylko porozumienie w centrum.
Tak więc, jak się po tych wyborach PiS podzieli ale bez palenia mostów, to bym tragedii z tego nie robił. Taka restrukturyzacja opozycji może zwiększyć jej efektywność, przyspieszyć rozpoczętą tymi wyborami odbudowę kadr po stratach w Smoleńsku. Jak nie dojdzie do podziału i się zmieni ustrój w PiS, to będzie podobny efekt. Czyli konkurencja nie ma się specjalnie z czego cieszyć. Jedyna wada takiego układu to to, że jest łatwiejszy do rozbicia.
Wariantem węgierskim można się pocieszać ale PiSowi do Fideszu brakuje naście procent poparcia. W Czechach na przykład, w ostatnich wyborach pojawiły się w odróżnieniu od Polski dwie nowe, całkiem normalne partie i wzięły udział we władzy. U nas miejsce na jeszcze dwie autentyczne partie też jest.
Foto:Wikipedia
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4420 odsłon
Komentarze
JK + ZZ = zwyciestwo w następnych wyborach?
24 Października, 2011 - 21:00
W napuszczaniu jednych na drugich w PISie zadawanymi pytaniami z zaskoczenia "przyjazne mediach" już dawno się "doktoryzowały". Mam okazję praktycznie śledzić TVP Info i "wywiady" z sejmu non stop na żywo. Już dawno przestałem się dziwić jak wypowiedź jednego polityka PIS absolutnie neutralna została przekazana drugiemu w takiej formie, że nie słysząc oryginału samemu mi się nóż w kieszeni by otworzył. Potem jest "gorąca" odpowiedź drugiego "usłużnie" przekazana pierwszemu, do komentowania włącza się trzeci i spirala się powoli nakręca.
Dopóki politycy PISu nie nauczą się nie komentować wypowiedzi kolegów, zanim nie słyszą tychże wypowiedzi na własne uszy spokojny rozdział na PIS od Kaczyńskiego i na PIS od Ziobry się nie uda a skończy się porażką obu.
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
.
24 Października, 2011 - 21:27
"Dopóki politycy PISu nie nauczą się nie komentować wypowiedzi kolegów, zanim nie słyszą tychże wypowiedzi na własne uszy ..."
__________________________________
Przepraszam, ale jeśli tego sie nie mają we krwi, a nie mają, to znaczy, że do polityki się nie nadają, oczywiście dotyczy to wszystkich poza PISem, tam licza się układziki i zausznicy...
Stąd tez taka amtorszczyzna tam panuje, mierność i przeciętność...
" spokojny rozdział na PIS od Kaczyńskiego i na PIS od Ziobry się nie uda a skończy się porażką obu."
______________________________________
Nie jestem zwolennikiem PISu i nei głosowałem na tą partię, ale patrząc na to jak partia -uwaga!- opozycyjna zdobywa w wyborach -uwaga!- aż o milion głosów mniej niż 4 lata temu, i zestawiając to z zadowoleniem z siebie posłów i posłanek nurtu 'przydupasów Kaczyńskiego', to stwierdzam, że im szybciej Ziobryści się wyniosa z tej łajby, tym lepiej dla nich i ich przyszłosci politycznej.
Przed chwilą słyszałem wypowiedź posłanki Fotygi jako wzorcowy przykład tego żenującego samozadowolenia.
OHV
24 Października, 2011 - 21:50
[quote=OHV]
Nie jestem zwolennikiem PISu i nei głosowałem na tą partię, ale patrząc na to jak partia -uwaga!- opozycyjna zdobywa w wyborach -uwaga!- aż o milion głosów mniej niż 4 lata temu, i zestawiając to z zadowoleniem z siebie posłów i posłanek nurtu 'przydupasów Kaczyńskiego', to stwierdzam, że im szybciej Ziobryści się wyniosa z tej łajby, tym lepiej dla nich i ich przyszłosci politycznej.
Przed chwilą słyszałem wypowiedź posłanki Fotygi jako wzorcowy przykład tego żenującego samozadowolenia.[/quote]
Skoro nie jesteś zwolennikiem PISu to co się martwisz? :-)))
Przecież Nie-Kaczyńskie Przydupasy z PJNu uzyskali znakomity wynik :-)))) Głosuj na nich, na pewno to im pomoże w ich przyszłości politycznej :-)))
Zwłaszcza, po porzuceniu ich przez światłą, wierną ideałom i swojemu słowu - Kluzikowej :-))
Łatwo być "bohaterem" przechodząc po porażce do obozu zwycięzcy.
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
.
24 Października, 2011 - 23:54
Analiza jest analizą.
Dodatkowo nie musi się Waćpan intelektualnie onanizować wyobrażając sobie na kogo głosowałem, bo ...udziału w wyborach nie brałem.
OHV
25 Października, 2011 - 00:01
"Stąd tez taka amtorszczyzna tam panuje, mierność i przeciętność..."
Żadnych konkretów. Piszesz jakbyś znał wszystkich posłów z PiSu. A w czym Platforma Obłudy jest lepsza?
Albo taki Palikot?
Albo SLD?
"Nie jestem zwolennikiem PISu i nei głosowałem na tą partię, ale patrząc na to jak partia -uwaga!- opozycyjna zdobywa w wyborach -uwaga!- aż o milion głosów mniej niż 4 lata temu, i zestawiając to z zadowoleniem z siebie posłów i posłanek nurtu 'przydupasów Kaczyńskiego', to stwierdzam, że im szybciej Ziobryści się wyniosa z tej łajby, tym lepiej dla nich i ich przyszłosci politycznej."
Weź sobie synek przejrzyj dane z PKW. Jeżeli Tobie 700 tys głosów nieważnych nic nie mówi to znaczy, że ciężko z Twoim intelektem. I zachowaj swoje "dobre rady" dla siebie. Ja ze świadomością takich wałów wstydziłbym się na miejscu Po świętować sukces, ale oni są bezczelni bez granic. Dlatego mnie wcale nie dziwi radość PiSu wobec fali krytyki zewsząd i wyborczych wałów. Zresztą ta radość nie jest tak duża jak to się przedstawia. Jakby stanęli jak najgorsze ciapy z podstawówki pod tablicą to by Ci się podobało? Trzeba znosić porażki z podniesioną głową.
.
25 Października, 2011 - 01:20
"Weź sobie synek przejrzyj dane z PKW. Jeżeli Tobie 700 tys głosów nieważnych nic nie mówi to znaczy, że ciężko z Twoim intelektem. I zachowaj swoje "dobre rady" dla siebie."
___________________________________________
Pierwszy dowód na PISowskie fałszerstwo:
http://wybory2011.pkw.gov.pl/wyn/180000/pl/180300.html#tabs-1
Wyniki głosowania »Polska »
Powiat dębicki »
Gmina Jodłowa »
180305 Jodłowa, gm. 91,82%, niewaznych głosów (ng) 8,18%
Wybrane rekordowe obwody:
1 Sala Gimnastyczna w Jodłowej, Jodłowa 4 , 39-225 Jodłowa /ng 8,3%
3 Szkoła Podstawowa w Dęborzynie, Dęborzyn 25 , 39-225 Jodłowa /ng 9,67%
5 Szkoła Podstawowa Nr 3 w Jodłowej, Jodłowa 798 , 39-225 Jodłowa /ng 13,79%
Politykiem, który zebrał tam najwięcej waznych głosów (odpowiednio 54%,50%, 64%) jest:
Jan Marek Warzecha (ur. 21 kwietnia 1959 w Jodłowej) – polski polityk, przedsiębiorca i samorządowiec, poseł na Sejm VI kadencji.
Sąsiednia gmina, równiez wyróznia się niezwykle wysokim odsetkiem niewaznych głosów 7,9%
http://wybory2011.pkw.gov.pl/wyn/180000/pl/180302.html#tabs-1
Sytuacja analogiczna jak powyżej, , wybrane rekordowe obwody::
2 Dom Ludowy w Bukowej, Bukowa 114 , 39-230 Brzostek /ng 13,25%
6 Szkoła Podstawowa w Grudnej Górnej, Grudna Górna 85 , 39-232 Grudna Dolna /ng 11,90%
11 Szkoła Podstawowa w Przeczycy, Przeczyca 84 , 39-230 Brzostek /ng 11,64%
ten sam polityk zbiera tam odpowiednio-29%, 46%, 53% wszystkich głosów
Sąsiednia Gmina Pilzno:
http://wybory2011.pkw.gov.pl/wyn/180000/pl/180306.html#tabs-1
Charakteryzuje się wysokimi wskaźnikami nieważnych głosów (ng), ale dwa obwody wyrózniaja sie negatywnie, jeden b.negatywnie i jeden b.pozytywnie (ng tylko 2,33%)
2 Szkoła Podstawowa w Pilźnie, ul. Mickiewicza 1 , Pilzno 39-220 Pilzno /ng 8,83%
11 Szkoła Podstawowa w Łękach Górnych, Łęki Górne 205 , 39-221 Łęki Górne /ng 8,04%
16 Szkoła Podstawowa w Zwierniku, Zwiernik 256 , 39-223 Łęki Górne /ng 17,33%
ten sam polityk zbiera tam odpowiednio-38%, 32%, 43% wszystkich głosów
Im dalej tym spada udział % we wszystkich oddanych głosach, wchodzą zaś inni lokalni swojacy (Tutaj z PSL Reguła Andrzej ZygmuntI i udział ng w całości stabilizuje sie w przedziale 5-9% uchodzącym za tzw. przedział średnich fałszerstw ng.
Czyli grupy fałszerzy obawiali siebie nawzajem.
.
25 Października, 2011 - 01:30
"Żadnych konkretów. Piszesz jakbyś znał wszystkich posłów z PiSu. A w czym Platforma Obłudy jest lepsza?
Albo taki Palikot?
Albo SLD?"
_____________________________________
Nie wiem. Ale tez nie wiem w czym PIS jest lepszy od nich...
Przykładow mozna by mnozyć, tylko nei wiem po co, skoro wystarcza argument, że u "inni też kradną".
Prawda jest taka, że partia opozycyjna(!) po 4 latach bycia w opozycji zdobyła o milion głosów mniej niż wówczas gdy oddawała władzę. Sukces, sukces jeszcze raz sukces!
Niech się inni modernizują, jak określiła to posłanka Fotyga:)
A tacy byliście pewni, m.in. Rysiu Czarnecki, że PIS ma tak zdyscyplinowany elektorat, że ho ho...
Zolmar
24 Października, 2011 - 21:31
To prawda.
Prosze wejsc na Blogmedia24.pl i przeczytac wpis Pana Aleksandra Scios. nIM ZACZNIECIE PISAC SWOJE WYWODY.
Pozdrawiam.
Re: JK + ZZ = zwyciestwo w następnych wyborach?
24 Października, 2011 - 21:40
Jak politycy tak się dają w trabę robić cynglom, to są d... nie politycy.
Nie oglądam od wyborów telewizji. Dzieki temu czuję się jakbym wyprowadził kozę z mieszkania.
R.Zaleski,
24 Października, 2011 - 21:54
To fakt.
I mnie też to drażni, że pomimo wielokrotnych nauczek robią po raz kolejny ten sam błąd.
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
Re: R.Zaleski,
25 Października, 2011 - 10:13
Szkolenia powinny takie błędy eliminować. Chyba nie ma lepszej inwestycji dla PiS.
@Zolmar: No właśnie - popieram!
25 Października, 2011 - 00:06
Już pierwszy akapit p.R.Zalewskiego zraził mnie - taka typowa dziennikarska manipulacja. Czasem trzeba poczekać, rozejrzeć się, sprawdzić. Już o 21.45 w Trwam Ziobro świetnie swoją ideę wyłuszczył. Szkoda, że Autor tego nie obejrzał, nie posłuchał. Czasem warto uwierzyć w czyjąś uczciwość i przyzwoitość. Mam wrażenie, że kogoś tu poniosła wyobraźnia i będzie musiał jednak czasem co nieco ją poskramiać ;-( (vide komentarze)
"Nic się nie kończy, jeśli nie kończy się, jak należy" Agata Christie
1)Dopóki politycy PiSu
25 Października, 2011 - 08:40
1)Dopóki politycy PiSu się nie nauczą że z mendiami sie nie rozmawia, że funkcjonariuszy tefałenów, GWów i innych SBsatów omija się wielkim łukiem, dopóty polski motłoch bedzie szczuty PiSem.
2) Dopóki zwolennicy i elektorat PiSu będzie sie ekscytował i komentował kolejne doniesieniami tefałenów, GWów, SBsatów na temat PiSu, tak długo mendia bedą podrzucać kolejne "rewekacje"...Moja babcia śp. mawiała: "my tu gadu, gadu a chłopaki śliwki obrywają"..
Re: 1)Dopóki politycy PiSu
25 Października, 2011 - 10:22
Do TVN trzeba chodzić tak jak się idzie na bitwę. Trzeba tam wysyłać wyłącznie ludzi którzy zawsze wygrają.
Dezinformacje mediów trzeba demaskować. Ja sobie ustaliłem, że nie więcej jak co druga notka będzie reakcją na mainstream - przed wyborami. Po nich. trzeba głównie "robić swoje" jak kiedyś spiewał Młynarski, budować w realu i necie.
Panie R.Zalewski...uważa
25 Października, 2011 - 10:52
Panie R.Zalewski...uważa Pan że tam trzeba chodzić jak na bitwę? Tylko Pan zapomniał że po tej "bitwie" pójdzie odpowiednia o tej "bitwie" interpretacja do motłochu jednoczesnie z kilku mendiów przez kilka dni z rzędu poparta odPOwiednim rejwachem na Salonie24 u Jankiego..Trzeba sobie wreszcie uprzytomnic, że po 1989 wychowano kilkanascie kosmopolitycznych roczników pozbawionych możliwosci samodzielnego logicznego myslenia, oduczonego czytania dłuższych tekstów niz to się miesci na ekraniku telefonu komórkowego lub pasku tefałenu..Niedawno rozmawiałem z pewnym młodzieńcem, studentem politechniki..Na moje pytanie dlaczego bedzie głosował na PO a nie na PiS, odpowiedział:" bo po skonczeniu studiów i tak mam w planie wyjechac do USA i tam szukac pracy, przeciez nie bede szukał pracy przez dwa lata a jak ja wreszcie znajdę to dadzą mi 1.5tys pln.. Odpowiedziałem mu:" a więc chcesz zagłosować na PO a potem wyemigrowac z kraju?, a może jednak po zagłosowaniu na PO zostań w tym kraju u władzy z tymi na których chcesz głosować?!" Uśmiechnął sie głupio i na tym skończyła się moja dyskusja z tym młodym w trakcie kształcenia z wielkiego miasta.
Re: Panie R.Zalewski...uważa
25 Października, 2011 - 11:58
Podejście tego młodego, to kalka z artykułu Michnika. Są wystąpienia w telewizjach, które potem chodzą w internecie -ludzie pokazują sobie jak taki Bosak, Ziobro czy ostatnio Kaczyński w rozmowie z Lisem mu dokopał. Trzeba chodzić na własnych warunkach i niezbyt często. Bojkot ma sens, gdy sie ma alternatywę, nawet telewizję internetową. Tego nie ma, Pis nie zrobił, choć jako jedyny ma na to pieniądze.
PS.
Zaleski.
Kto za Ziobrem ? Już widze
24 Października, 2011 - 21:14
Kto za Ziobrem ?
Już widze "blogerów' podzielonych na obozy -
Jak w przypadku kontestatorów ŁŁ i NE, wrócą za 4 lata na kolanach.
Re: Kto za Ziobrem ? Już widze
24 Października, 2011 - 21:43
Ja tam uważam, że nie ma wroga na prawicy.
Wujek dobra rada
24 Października, 2011 - 21:29
powiedział: Podział jest najlepszy....
Re: Wujek dobra rada
24 Października, 2011 - 21:52
Nie jest tragedią. Nie bedę sie kopał z faktami ani owijał w bawełnę.
A rozdrobnienie AWS koledzy pamiętają?
24 Października, 2011 - 21:51
A pamiętają koledzy jakie manto sprawili nam komuniści? Nie trzeba kochać Kaczyńskiego by na ten moment każdą próbę "pluralizacji" prawej strony nazywać bolszewickim sabotażem.I jest to opinia jak najbardziej uzasadniona. Kto przedrze się przez ten gąszcz Jurków, Mikkich, Ludwików plus dywizjon podstawionych Mężydłów,Zaleskich, Marcinkiewiczów, Rostkowskich czy Kowali. Takie zabawy mogą zakończyć się wiecznym zniknięciem. Tu musi być rygor wojskowo-kościelny.
zgadzam się w 99.9% Jedna
24 Października, 2011 - 22:17
zgadzam się w 99.9%
Jedna uwaga.
Rygor tylko wojskowy !!!!!
W momencie przełomowym każą na klęczki iść farbowani biskupi.
Re: A rozdrobnienie AWS koledzy pamiętają?
25 Października, 2011 - 01:09
Był rygor i co - 30%. Też dobrze ale za mało.
-
24 Października, 2011 - 23:10
ziobro napewno zadziała zgodnie z Polskim bytem nigdy PIS PO PSL SLD PPK mu nie zaszkodzi
ziobro puki jest to zero z milerem widzicie ktoś powinien być na górze
gówno mnie to obchodzi euro ma kasę poseł ma kasę radny ma kasę i fundusze na dno dno ma was w dupie nie macie pojęcia co zrobiliście z tym krajem czerwoni różowi polikotowi sdludowi i inni skurwesyni
bez kłamstw proszę
CO WY OPOWIADACIE??
24 Października, 2011 - 23:54
Orban wygrał bo w jedności siła. Fidesz nie podzielił się na 100 partii a tu już mamy PJN.
Rygor jest potrzeby i lider z prawdziwego zdarzenia a nie takie mameje jak z PJN.
Ten cały pomysł z rozłamem w PiSie nakręcają "przyjazne" media a wy im pomagacie. A niech się Ziobro odłącza, szanuję go, ale dla mnie zawsze najbardziej autentyczny i najmocniejszy będzie Kaczyński.
Pisałem o tym tutaj:
http://niepoprawni.pl/blog/4991/14-metod-ktore-systemy-totalitarne-uzywaja-do-zwalczania-prawicy
A Wy nic nie kumacie i dalej swoje. PiS nie ma szans z taka falą krytyki z mediów. PiSowi pomoże kryzys gospodarzy, który rzuci lemingów na kolana a nie jakieś tam rozłamy.
Re: CO WY OPOWIADACIE??
25 Października, 2011 - 01:13
Poza Orbanem wygrał narodowy Jobbik z chyba 17% poparcia. PJN to nie partia, tylko podróba.
A PiS zeby mieć szansę na wygraną musi się zmieniać szybciej i działać aktywniej.
@ adriano. Tak sobie spekulując....
25 Października, 2011 - 07:56
Załózmy, ze następuje podział w PiS, ze "ziobryści" odchodzą., Czy moze się stać coś złego? Moim zdaniem nie. PiS przesunie się troszeczkę w stronę centrum, co jest jego naturalną bazą, natomiast "ziobryści" pójdą trochę w prawo, nie za bardzo, tak aby PJN się przyłączyla, a i Dorn się gdzieś tam załapał. PJN juz wie, ze sama się nie utrzyma. Względy emocjonalne nie pozwolę PJN na powrót do PiS, czyli, "ziobryści" są dla PJN wręcz idealnym partnerem.
Tak sobie spekulując...... Polityka, mocium panie, polityka.
_______________________________________
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Jestem pewna ,że bardzo
25 Października, 2011 - 00:01
Jestem pewna ,że bardzo mocno demonizuje się konflikty w PIS.Jest to celowe aby odwrócić uwagę od znacznie większych i poważniejszych konfliktów w PO.Przerysowana mocno przez media każda konfliktowa sytuacja ,ubarwiona i oczywiście komentarze ............już po nich,PIS się kończy,PIS zniknie,Ziobro pogrąży Kaczyńskiego,itd,itd.W każdym środowisku,jest możliwa różnica zdań,szczególnie tam gdzie grają tak silne emocje i oczywiście ambicje.Może dajmy im czas,spokojnie poczekajmy.Kaczyński,pogrążyć się nie da PIS przetrwa ,czy to się przeciwnikom podoba czy też nie.Myślę ,że przy takiej potężnej nagonce medialnej,przy tak skomasowanym ataku,PIS wykazał się nie bywałą siłą przetrwania.Oczywiście są tam zapewne tacy którzy nie mają takiej odporności psychicznej,która pozwala przetrwać ten trudny dla partii czas.Tych co wykazali się słabością już poznaliśmy i już im podziękowaliśmy.Oni też udzielali wywiadów..... A jednak zasada"tous pour un ,un pour tous" powinna w partii obowiązywać.
Ania
Podlasianka
25 Października, 2011 - 00:13
Witaj :)
To jest śmiertelny bój platfusów, o dobranie się do Konstytucji.
Coś w wyborach nie poszło, i PIS dostał o kilka mandatów za dużo.
I stąd ta presja na rozłam.
Bo tylko wtedy mogą ukryć,że jeszcze wtyczki w PIS mają.
W ogólnym zamieszaniu, "oburzonych" przeciągną na pokład
parady oszustów.
Reszta, to dym i parawan.
Ciekawe tylko, cóż tak bardzo chcą w Konstytucji zmienić.
Pozdrawiam serdecznie
"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma
Witaj! Do Konstytucji
25 Października, 2011 - 00:32
Witaj! Do Konstytucji dobiorą się na 100%.!!!Może nie już ,przygotują grunt. Przygotowania już trwają.Zmiana Konstytucji może im zapewnić długi byt , mają o co walczyć.Roszady typu Putin ,Miedwiediew,Miedwiediew Putin mogą stać się nam całkiem bliskie.Pozdrawiam,serdeczności.
Ania
Właśnie, chodzi tylko aż o czterech
25 Października, 2011 - 00:35
judaszujów, by PiS miało mniej niż 154 posłów, a konstytucję PRL Bis zmienią pod sowiecko-niemieckie potrzeby.
Obibok na własny koszt
======================================================
Nunquam sapiens irascitur.
Obibok na własny koszt
Mila podlasianko
25 Października, 2011 - 01:21
Bardzo rozsadny wpis i trafny.
Przeczytalem wpis Pana(ni) nik tymczasowy.Pozwole go zacytowac ,bardzo sluszny.
cyt: "w wrogim otoczeniu medialnym dyscyplina,i to scisla jest nieodzowna.
Nie pojmowali tego konserwatysci w Kanadzie i dostawali ciegi.
Harper zrozumial (to robi JK) i to wcielil w zycie,a teraz jest premierem rzadu wiekszosciowego"
Pozdrawiam
Wystarczy skopiować projekt "palikot".
25 Października, 2011 - 00:22
palikot miał zagospodarować najbardziej komunistyczny i betonowy elektorat i to zrobił, pozostając kandydatem na koalicjanta dla PO.
Mam wrażenie że w mediach właśnie zaczęło się wysypywanie nawozu pod nową koalicję PO-RPP.
8 listopada wyjdzie Tusk i oznajmi że Pawlak to debil i nie da się z nim dogadać i dla dobra Polski (bo jakżeby inaczej) trzeba podjąć taką a nie inną decyzję.
W GW rożne profesory już palikota racjonalizują.
Czasem warto naśladować przeciwnika :)
Remek.
Remek
Re: Wystarczy skopiować projekt "palikot".
25 Października, 2011 - 01:20
Na Palikota musi być jakaś kontra w PiS, wewnątrz lub na zewnątrz. Osoba lub grupa, która będzie w stanie odciągnąć od niego część młodych ludzi.
Rozsądni
25 Października, 2011 - 01:14
Myślę, że są na tyle rozsądni aby rozejść się w pokoju i walczyć o to o co do tej pory! Ważne, żeby nie było wypominania i awantur, a będzie dobrze! :)
"Jeżeli zapomnimy o nich,
Niech BÓG zapomni o nas" - Adam Mickiewicz
skrzekul
"Jeżeli zapomnimy o nich,
Niech BÓG zapomni o nas" - Adam Mickiewicz
skrzekul