Quo Vadis Konfederacjo!
Czy idziecie budować silną niepodległą Polskę, czy chcecie się bratać z nieubłaganym wrogiem Polski - Rosją i formacjami politycznymi PO, PSL + Kukiz, SLD, które uważają że hegemonem ma być euro-burdel nad Polską???Czy wy nie widzicie, czy nie chcecie widzieć, jak Korwin krok po kroku niszczy to, co tak z trudem budujemy, swoimi wypowiedziami??? A wy nie reagujecie i jeszcze to akceptujecie, zamiast to potępiać. Jak sobie wyobrażacie? - by Polacy was popierali, gdy słyszą takie wypowiedzi Korwina, aby zrobić sojusz z Rosją, największym wrogiem Wolnej Polski, która przez wieki nas ciemiężyła i która niszczyła naszą kulturę i inteligencję?
Wypowiedź Korwina o zesłaniach Polaków na Sybir po Powstaniu Listopadowym i Styczniowym i dobrym traktowaniu Polaków przez władze carskie dała nam obraz potężnej jego indolencji. A to, że tysiące Polaków zmarło w drodze na Sybir i w trakcie pobytu na zesłaniu, to już dla niego nie ma znaczenia???
Fakt ten i wypowiedź Korwina można śmiało porównać do wypowiedzi komunistycznego pułkownika z PRL Mazguły o stanie wojennym w Polsce, gdzie władze PRL-u też łaskawie obchodzili się z opozycją antykomunistyczną, nie robiąc im żadnej krzywdy.
Polacy czytając te ohydne wypowiedzi Korwina przed wyborami, a którzy chcieli oddać swój głos na Konfederację, za pewne część odda głosy na PiS, będąc zdegustowanymi wypowiedzią Korwina i jego wybranym kierunkiem.
Jestem Narodowcem i patriotą i na takie wypowiedzi Korwina mówię stanowczo Nie!
Nie ma mojej zgody na bratanie się z wrogami Polski, by osiągnąć cele polityczne za wszelką cenę, nie bacząc na losy Polski i ich obywateli. Nie może być tak, by paru łotrów miało dla siebie korzyści, a reszta obywateli była zniewolona ich decyzjami wspierającymi wrogów Polski.
Korwin nigdy nie był Narodowcem i nigdy nie będzie. A Roman Dmowski w grobie się przewraca, na to co wyrabia Korwin i jak niszczy Ruch Narodowy.
Jestem już stary i może jestem już niereformowalny, ale mam zasady których nigdy nie złamałem. Bóg, Honor, Ojczyzna, aż do śmierci. Amen.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 11016 odsłon
Komentarze
Nie tylko Korwin-Mikke niszczy...
10 Października, 2019 - 15:05
A co z rusofilem Braunem? I rosyjską agenturą wpływu w Konfederacji?
Prymitywny głupek Bosak też nie jest lepszy:
"Można było przekopać kanał pod lasem. Dzięki systemowi śluz statki zjeżdżałoby kilkanaście metrów poniżej poziomu morza i przepływały specjalnym zalanym wodą tunelem. Niestety rząd nie jest otwarty na innowacyjne i proeokologiczne projekty. A szkoda - cały świat by o tym mówił"
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
@Andy-aandy
10 Października, 2019 - 19:36
Bosak mówi, że dostać się dla niego do Sejmu...... to pryszcz.
8-)))))
W pełni popieram
10 Października, 2019 - 15:51
Oczyszczanie Konfederacji z kretów i złogów trochę potrwa. Za cztery lata PiS może mieć mocno pod górkę, więc uzdrowione środowiska narodowców będą okazją do wzajemnej współpracy. Na pohybel lewakom i tęczowej zarazie.
...
Dopowiem jeszcze, tak dla symetrii...
10 Października, 2019 - 20:07
Złogi zalegają również w PiS, w szczególności w MSZ, o czym wspominał niegdyś sam J. Kaczyński. Nic, albo prawie nic się nie zmieniło od tamtego czasu. Swoją drogą, boję się, jak przyjdzie czas, gdy zabraknie Kaczyńskiego, ZP się rozleci. Chyba, że patriotyczna strona się zjednoczy. PiS i Ruch Narodowy.
Nie daj Boże, by lewactwo i postkomuna (POst-KOmuna) wróciła do rządzenia. Będziemy mieli pozamiatane.
...
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Krzywousty nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Wszystko to OK, ale od Kukiza10 Października, 2019 - 18:16
Wszystko to OK, ale od Kukiza to bym się odstosunkował. Pamiętam jak PiS wszedł w koalicję z Samoobroną. To dopiero był przykład do naśladowania.
Nie on jeden tam taki i to
10 Października, 2019 - 18:30
Nie on jeden tam taki i to wiadomo od początku.
Nie ma co udawać, że cudem się dowiedziano dopiero teraz a to tylko incydent, zaciśnie się zęby, zagłosuje ale pokaże publice, jak się to nie podoba, by samemu nie zostać onucą. Popierając kogokolwiek tam, wspiera się i takich, pragnie dać im kasę i władzę nad innymi. Ich prorosyjskość to tylko jedna z widocznych spraw.
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Konfederacja?
10 Października, 2019 - 18:38
A owszem, ale bez JKM i Sośnierza.
Pzdr
krzysztofjaw
JKM
10 Października, 2019 - 18:44
...jest największym szkodnikiem całego środowiska narodowego. Wyczuwam bliski jego koniec.
...
mrówka
11 Października, 2019 - 00:22
JKM był cały czas szkodnikiem od początku transformacji. Szkodził idei liberalnej i narodowej. Pojawiał się zawsze tam, gdzie oddolnie rosły propolskie organizacje i zawsze je od środka niszczył. Po co Konfederacji ten JKM, nie rozumiem.
Pozdrawiam
krzysztofjaw
Korwin
11 Października, 2019 - 04:03
Po co oni w ogóle tego Korwina wzięli na pokład, jakoś nijak nie mogę tego zrozumieć.
Praktycznie każdy z góry wiedział, że gość będzie wywijał numery i rozrabiał, a jedynie geniusze-narodowcy tego nie wiedzieli?
Inna sprawa to na czyją rzecz takimi wyskokami Korwin pracuje i na czyje polecenie...
Już tu kiedyś pisałem.
11 Października, 2019 - 05:44
Już tu kiedyś pisałem.
JKM potrzebny jest Narodowcom z powodu milionowych dotacji budżetowych jakie dostaje za przekroczenie progu wyborczego w poprzednich wyborach. JKM w duzym stopniu sponsoruje Konfederację kasą ale i jednocześnie też ma ok 1-2 proc. poparcia politycznego - choc akurat to poparcie nie jest najważniejsze, bo JKM swoją postawą pewnie szkodzi Konfederacji więcej niz 1-2 proc.
Tak czy siak Narodowcy w samej Konfederacji sami mają dość JKM i otwarcie juz mówią, ze jesli dostana sie do sejmu i bedą mieli dotacje budżetowe to z miejsca rozstaja się z JKM (mówię tu o głosach Narodowców na nizszych szczeblach - nie wiem co konkretnie mówi góra). Tak czy siak, każdy z nas głosując na Konfederację powinien wyszukiwać kandydatów zgłoszonych u nich przez Ruch Narodowy, aby nie oddać głosu na jakiś Korwinowców.
Ps. przypomnę też, że to nikt inny jak PiS swoja propagandą anty Narodową i nachalnym pomijaniem Narodowców w Mediach sam pcha Narodowców do Korwina, którzy pomijani w mediach (co najwyzej tylko w nich szkalowani), bez dotacji (jakoś putin ich nie chce sponsorować, a przecież wg PiSu to są wysłannicy putina ;P ) musieli zawrzeć sojusz z Korwinem z kasą, ku uciesze PiS-u, który teraz w mediach cały czas ujada schemat jakoby Konfederacja = Korwin i nikt inny - większość ludzi tak odbiera jednoznacznie manipulacyjny ich przekaz (dziś to też doświadczyłem osobiście) i tylko bardziej dociekliwi wiedzą, że jest inaczej. I m.in. za taka bezczelną maniPOlację PiS-u, prawdopodobnie jak kiedyś mówiono na mnie PiSowiec, tak teraz juz chyba nigdy na nich nie zagłosuje więcej - bo to jest ich cynizm i obłuda, która się brzydzę.
aha i tutaj jest pokazane to, czego boją się najbardziej okrągłostołowe partie (z PiS na czele) w stosunku do Konfederacji i dlaczego tak ich pomijają i oczerniają w mediach - https://niepoprawni.pl/blog/piko/konfederacja-krotko-jasno-i-na-temat#comment-1605767
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Część V kolumny
11 Października, 2019 - 07:14
Witam! Przecież Kukiz 15 też miał być siłą Narodową. I jak się to skończyło? Ich zorganizowano, aby w pewnym momencie rozbić PIS, choć nie wszyscy członkowie tego ugrupowania o tym wiedzieli. Zaczęło się od dziwnych głosowań tej nacji. Dla mnie od zawsze byli dżwignią zadaniowej agentury. Świadczą o tym dziwni ludzie, przewijający się wokół Kukiza.
ronin
Kukiz15 siłą narodową? Zmień
11 Października, 2019 - 13:18
Kukiz15 siłą narodową? Zmień dilera ;)
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Czyżby "Długie ręce red. Sakiewicza i jego agentury"?
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika gabro został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
11 Października, 2019 - 11:42
Witam, po wybraniu linka https://niepoprawni.pl/blog/piko/konfederacja-krotko-jasno-i-na-temat#comment-1605767 otwiera się strona z komunikatem:
Odmowa dostępu
Brak uprawnień do przeglądania tej strony.
Czy szanowny p. Admin mógłby to wyjaśnić? I to w miarę szybko, czyli przed ciszą wyborczą?
W razie wątpliwości co do moich słów podeślę tzw. "zrzut ekranu". W internecie nadal działa prawo " w Internecie nic nie ginie"
Godz. 11:41 (2019-10-11) strona nadal zablokowana. Za to 4 minusiki.... Czyli jest coś na rzeczy....
gabro --> skała głębinowa -ZASADOWA-
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
faktycznie, mi wyskakuje to11 Października, 2019 - 13:38
faktycznie, mi wyskakuje to samo i powiem więcej, że dałem tam merytoryczny komentarz i mojego komentarza też nie ma - nie ma w ogól tego wpisu, wykasowano wpis na którym było tylko i wyłącznie 3 filmiki z samych wypowiedzi 3 członków Konfederacji z trzech debat ostatnich (Polszmat, TVPiS i TuskVisionNetwork) - przy każdym z filmików było tylko 1 zdanie obrazujące co jest na filmiku - co się w tym nie spodobało tutejszej cenzurze??? Gawrion to już szczyt chamstwa i bezczelnosci, takie to właśnie chcesz "wolne" państwo PiS-u???
autor tamtego wpisu podał już linka, gdzie można to samo co zostało wykasowane obejrzeć: https://www.salon24.pl/u/piko/992030,berkowicz-z-konfederacji-krotko-jasno-i-na-temat
GAWRION WSTYD I HAŃBA - jeśli to nie ty, a któryś z przybocznych, to radze publicznie wyrwij chwasta i przywróć normalność.
Ps. zobaczcie nawet tutaj jak bardzo się boją pokazać normalne merytoryczne wypowiedzi liderów Konfederacji. Jak oni się ich boją tchórze! Chcą tylko swoją manipulacyjną propagande pokazywać, że niby Korwin jest Konfederacją i gada tylko o ruskich, a potem bezczelnie zarzucają Narodowcom, że się z Korwinem łączą, jak sami ich pchnęli w jego objęcia, bo ich cenzorują na każdym kroku, a bez kasy Korwina, to Konfederacja jużw ogóle by nigdzie nie wyszła. To co robicie to jest sku...o najwyższej wagi - sami pchacie normalnych rozumnych ludzi takimi posunięciami do Konfederacji - bo jeśli taka maniPOlacja i cenzura jest domeną PiSowców, to nikt normalny i rozumny nie chce mieć z nimi nic wspólnego.
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Wpis
11 Października, 2019 - 15:48
został opublikowany przez autora o 8:25. Przy edycji wpisów nie klikajcie "odpublikuj", tylko "zapisz". Opublikowałem ponownie.
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Nikt nawet nie próbuje
11 Października, 2019 - 07:57
Nikt nawet nie próbuje przekonać, a już najmniej oni sami, dlaczego mają się nadawać do czegokolwiek, szczególnie zaś rządzenia. Cały przekaz to, że oni jedyni, antysystem, mają monopol na prawość a reszta to zła magdalenka, która strasznie uciska ich, niewinnych i bez powodu. Taki to antysystem, że zamiast budować oddolnie struktury latami to się robi na szybcika egzotyczny sojusz, byle mieć szansę na dotacje i parę stołków w desancie na parlament. Taniej by wysz!o dać im jeden stołek bez dotacji i niech pokażą, jak to walczą z systemem i obalają czy robią za sumienie "patrząc na ręce" .
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
"…że zamiast budować oddolnie
11 Października, 2019 - 08:43
"…że zamiast budować oddolnie struktury latami to się robi na szybcika egzotyczny sojusz…".
To i mnie uwiera.
Ludzie, którzy przez lata nie potrafią zbudować silnego, zwartego zespołu, nie są zdolni do scalenia Polaków w narodową wspólnotę.
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
Konfederacja i cała reszta...
11 Października, 2019 - 09:39
Nie nazywajmy Polakami, antypolskich "beduinów", którzy leżą krzyżem i witają się "szczęść Boże"!. Zinfiltrowali wszystkie partie, przyjęli polskie nazwiska i od czasu okrągłego stołu, wyparli Polaków ze wszystkich dziedzin życia. Politykę zawłaszczyli równie skutecznie jak banki i prywatyzowany po bandycku majątek!. Zawłaszczyli nawet kościół katolicki, choć z wiarą katolicką mają tyle wspólnego, co ich rabinaccy przodkowie!. Geremek, Kuroń i Balcerowicz, których znamy jedynie pod tymi nazwiskami, byli pionierami niszczenia Polski i budowy Polin. Dziś tę rolę, przejęli ich następcy ulokowani w Konfederacji, Platformie i na Lewicy. Przeniknęli też do PiS!. Pamiętamy jeszcze wyczyny Sikorskiego i Giertycha, którzy karierę, zaczęli od partii Kaczyńskich!. Odcedźmy żmijowe plemię, które jest najbardziej antypolskim, toksycznym i trującym balastem, w naszym polskim domu!....
Pewnie lepiej nazywać "Polakami" rusofili Korwina i Brauna -
11 Października, 2019 - 09:47
nie licząc paru innych rosyjskich agentów wpływu kandydująccych do Sejmu z list konfederacji...
Albo błazna Bosaka, który na twitterze napisał:
"Można było przekopać kanał pod lasem. Dzięki systemowi śluz statki zjeżdżałoby kilkanaście metrów poniżej poziomu morza i przepływały specjalnym zalanym wodą tunelem. Niestety rząd nie jest otwarty na innowacyjne i proeokologiczne projekty. A szkoda - cały świat by o tym mówił"
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
zastanawiam się...
11 Października, 2019 - 12:42
jakie wartości wyznają, ci stawiający minus?. Solidarność rasowa, czy owczy pęd?...
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika gabro nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Możliwa przyczyna minusowania11 Października, 2019 - 14:50
a może wyraźne groźby ze strony rzeczywistych rządców państwa polskiego? Nie każdy ma odwagę naśladować ś.p. Kornela Morawieckiego, świeć Panie nad Jego duszą....
gabro --> skała głębinowa -ZASADOWA-
Układ
11 Października, 2019 - 17:55
magdalenkowy rządzi nadal. Raz bracia liberałowie raz "konserwatyści".
Teraz pieją z zachwytu nad "narodową" literaturą, scenopisami laureatki Nobla.
CISZA
Precz z Układem magdalenkowym!
11 Października, 2019 - 18:49
Zgoda. To na kogo głosujemy w niedzielę, aby obalić wreszcie Kaczora "konserwatystę" magdalenkowego, Pani ciszo? Na nowoczesnych, postępowych od Biedronia, czy Prawdziwego Katolika, Największego Patriotę, Szanownego Pana Korwina Mikke?
Chyba jako katolicy musimy zagłosować zgodnie z sumieniem na partię "Prawdziwego Katolika i konserwatystę" Korwina. Dobrze myślę, prawda, Pani ciszo?
Hoyt
Panie Hoyt
11 Października, 2019 - 19:21
Głosuj Pan na kogo chcesz! Głosujemy indywidualnie, więc zdanie: "To na kogo głosujemy w niedzielę, aby obalić wreszcie Kaczora....." pomijam uśmiechem. My? Wy?
Proszę uszanować fakt, że jesteśmy (ja jestem) wolnymi ludźmi. Wiem, że to trudne.... a to, jakim kto jest katolikiem, czy szczerze wierzy, wie tylko Pan Bóg.
Moim głosem nikogo "nie obalam" a jedynie popieram konkretnego człowieka i powiem Panu, nie jest to JKM :) "Jedynki" na listach podobne najczęściej do "jedynek" w szkołach:))
CISZA
Ale o.Rudzyka to dalej
11 Października, 2019 - 19:27
Ale o.Rudzyka to dalej szkalujesz, bo nie chce z wami bić żyda i promować wolnego rynku?
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika kefas z giathalassy został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
12 Października, 2019 - 01:54
Kefas
12 Października, 2019 - 18:35
Nie po drodze mi z Korwinem i jego kacapskimi myślami "kto nam da więcej z tymi będziemy współpracować" czyli z diabłem też.
A Korwin to hamulcowy, by Ruch Narodowy się nie rozwijał, a jego kacapskie myśli, spowodują utratę części elektoratu, która poprze PiS.
Jestem niezależny i gdy widzę błędy to je wykazuje, a nie je lukruje, tak było z PiS i tak będzie teraz z Konfederacją.
Pozdrawiam.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Jak może byc wiarygodna
12 Października, 2019 - 18:56
Jak może byc wiarygodna konfederacja, która ma na sztandarach walkę z aborcją, a pozbyłą się Kai Godek, bodaj najbardziej zaangażowanej w tę walkę? Przedstawiciele Konfederacji twierdzą, że mogą wejść w uklady z KO. Jak pogodzić deklarowane przez narodowców praktykowanie wiary katolickiej, kiedy chcą wejść w uklady z cipkomaryjkowcami?
Omilka
12 Października, 2019 - 20:54
I właśnie o tym piszę, ale widać co nie którym ta prawda przeszkadza.
A tylko prawda wyzwala człowieka i nadaje sensu życia, chyba że ktoś jest papierowym chrześcijaninem i patriotą.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
omilka
15 Października, 2019 - 16:28
Proponuję aby przed wypowiedzeniem jakiegoś sądu sprawdzić fakty.
Polecam
Winnicki o możliwych koalicjach
https://www.facebook.com/robertwinnickipubliczny/videos/969894120027880/
oraz
kilka wypowiedzi przedstawicieli Konfederacji.
https://www.salon24.pl/u/piko/992030,berkowicz-z-konfederacji-krotko-jasno-i-na-temat
No chyba że zajmujesz się prostą propagandą - to wtedy twój komentarz jest OK.
Nijak sie ma gadanie
20 Października, 2019 - 17:39
Nijak sie ma gadanie Berkowicza do usunięcia Kai Godek, najbardziej znanej działaczce przeciwko aborcji.
Nijak sie ma gadanie
20 Października, 2019 - 17:39
Nijak sie ma gadanie Berkowicza do usunięcia Kai Godek, najbardziej znanej działaczce przeciwko aborcji.
Pani Godek sama odeszła
21 Października, 2019 - 13:39
bo nie otrzymała miejsc na listach o jakie zabiegała.
Konfederacja jest przeciw aborcji i przeciw promocji LGBT. Bosak powiedział, że samymi hasłami antyaborcyjnymi nie wygrywa się wyborów. Co nie znaczy, że Konfederacja tych haseł nie będzie głosić i ich realizować.
To chodzi tylko o wygranie
21 Października, 2019 - 19:14
To chodzi tylko o wygranie wyborów? Wśród posłów Konfederacji nie ma ani jednej kobiety. Nie jestem za parytetami, ale brak choćby jednej posłąnki świadczy o tym, że Konfederacja kobiety lekceważy. I tak to na pewno odczuła Kaja Godek.
omilka a tak poza tym, to u
21 Października, 2019 - 20:29
omilka a tak poza tym, to u ciebie w domu wszyscy zdrowi? żal ściska jak się czyte te twoje brednie - ile ty masz lat, masz chociaż dowód osobisty?
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Rozumiem, że jesteś trollem,
22 Października, 2019 - 13:26
Rozumiem, że jesteś trollem, bo tylko trolle zamiast argumentów stosują inwektywy.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
widzę, że prawda w oczka22 Października, 2019 - 14:02
widzę, że prawda w oczka zakoliła ;) tak to jest u lewaków podszywających się pod normalnych ludzi...
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Niestety nie znasz żadnej
22 Października, 2019 - 15:26
Niestety nie znasz żadnej prawdy, dlatego nie bola mnie twoje kłamstwa. Nie odpowiedziałeś, dlaczego żaden poseł konfederatów nie jest kobietą. Pytanie zbyty prawdziwe i bolesne? Ile kobiet macie we władzach? Może wymień.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
No cóż moze własnie dlatego,22 Października, 2019 - 16:17
No cóż moze własnie dlatego, dlaczego ty zadajesz takie pytania - teraz sobie wyobraźmy, że ktoś z twoim intelektem miałby być w sejmie posłem, tylko dlatego, że jest kobietą ;P albo, że nakazałabyś mi głosować na siebie, bo przecież musi być jakaś kobieta w sejmie ;P
głosuję za tym kto ma co w głowie a nie czy nosi spodnie czy sukienkę - juz nie raz mówiłem, ze np. Pani Szydło była lepszą Premier od Morawieckiego, co nie znaczy, ze z tego powodu powinny być jakieś kretyńskie parytety - parytety są dla debili, co wiedzą, ze sa za głupi aby normalnie ktoś ich poparł
Ps. Wybory do sejmu to nie wybory miss :)
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
omilka
22 Października, 2019 - 16:38
płeć nie jest żadną kategorią w polityce. Poglądy - tak. Brak kobiet nie oznacza że się kobiety lekceważy, to jest dziecinny argument. Pogląd że faceci dbają o interesy facetów a kobiety o interesy kobiet jest śmieszny. Kobiety które mają predyspozycje i będą chciały działać w polityce na pewno bez żadnych specjalnych przywilejów sobie poradzą. Administracyjne narzucanie parytetów jest typowe dla politpoprawności, czyli neomarksistów.
A jak cię boli brak kobiet w polityce to zacznij wspierać Partię Kobiet. Może odniesie jakieś sukcesy bo jak na razie to bardzo cieniutko. (polecam wiki)
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
ale ona pewnie jest z partii22 Października, 2019 - 21:46
ale ona pewnie jest z partii kobiet ;P wiesz "czarne marsze", "moja cip.a" itp. ;P
to widać i czuć ;)
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Mam gdzies działanie w
23 Października, 2019 - 18:10
Mam gdzies działanie w polityce, ale pomijanie kobiet mi się nie podoba. A wasze argumenty sa żałosne i seksistowskie. Nie dziwcie sie, że konfederacja ma tak niewielkie poparcie.
omilka
23 Października, 2019 - 18:50
"... ale pomijanie kobiet mi się nie podoba". Oczywiście może ci się wiele rzeczy nie podobać, np. smak zupy szczawiowej, tylko jeżeli wypowiadasz się o sprawach publicznych warto to sensownie uzasadnić.
To znaczy co? Jest jakiś obowiązek włączania kobiet w struktury partyjne? Niby dlaczego? A co z łysymi, wysokimi, grubymi? Kobieta czy mężczyzna nie jest kategorią polityczną.
Konfederacja przy braku udziału w mediach podwoiła poparcie z ok. 600 tys do PE na 1200 tys w tych wyborach. Jak na ugrupowanie antysystemowe pozaokrągłostołowe to bardzo dużo.
Jakie antysystemowe? JKM tkwi
24 Października, 2019 - 09:10
Jakie antysystemowe? JKM tkwi w systemie od lat 30-tu, choćby mówił co innego. Lewicowe Wiosny i Zandbergi również sa antysystemowe. Z młodych nikt telewizji nie ogląda, a konfederaci maja internet opanowany.
To jest wszystko co mogliście uzyskać przy lekceważeniu kobiet.
Czym zlekceważono kobiety?
24 Października, 2019 - 20:00
Jakie punkty programu są anty kobiece?
Co skłoniłoby ciebie do zagłosowania na nich?
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
ja kto co by ja skłoniło?24 Października, 2019 - 22:01
ja kto co by ja skłoniło? Oczywiście zlewaczałe feministki (nie mylić z normalnymi feministkami jak np. Joanna Najfeld) w sejmie z tamtych list wyborczych, do tego aborcja (mordowanie dzieci) na żądanie, no i dopłaty na in vitro - a potem to już z górki pederastowo itd. ;)
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
solidarnyx
25 Października, 2019 - 06:32
tak się nie prowadzi rozmowy, nie odpowiadaj za kogoś. Do tego przypisujesz tej osobie swoje wyobrażenie o jej opiniach. To co robisz to etykietowanie które do niczego dobrego nie prowadzi.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
no cóż, jak widać, ta osoba25 Października, 2019 - 10:56
no cóż, jak widać, ta osoba nie ma zamiaru odpowiedzieć merytorycznie - dlatego właśnie ja wyręczam ;)
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Po prostu kobiet TAM NIE MA.
25 Października, 2019 - 20:10
Po prostu kobiet TAM NIE MA. Kto kiedykolwiek czytał felietony JKM, to zna jego stosunek do kobiet: niby szarmancki a lekceważący. Ni glosuję na konfederacje, bo nie wierzę liberałom, choć dlugi czas przygladalam sie imzyczliwie, z powodu deklarownago patriotyzmu.
A co mam sądzic po tej fotografii: bratanie sie Berkowicza z lewicą?
http://blogpublika.com/2019/10/25/maski-spadaja-szybciej-niz-myslalem/?preview=true&_thumbnail_id=76771&fbclid=IwAR2xTEANTfhk_zZ1raBdIwM-ISHXHq5GxvPcEkdrklHNgXESmfb-1Zj0Q6U
Po prostu kobiet TAM NIE MA.
25 Października, 2019 - 20:10
Po prostu kobiet TAM NIE MA. Kto kiedykolwiek czytał felietony JKM, to zna jego stosunek do kobiet: niby szarmancki a lekceważący. Ni glosuję na konfederacje, bo nie wierzę liberałom, choć dlugi czas przygladalam sie imzyczliwie, z powodu deklarownago patriotyzmu.
A co mam sądzic po tej fotografii: bratanie sie Berkowicza z lewicą?
http://blogpublika.com/2019/10/25/maski-spadaja-szybciej-niz-myslalem/?preview=true&_thumbnail_id=76771&fbclid=IwAR2xTEANTfhk_zZ1raBdIwM-ISHXHq5GxvPcEkdrklHNgXESmfb-1Zj0Q6U
Zadałem trzy proste pytania omilce
26 Października, 2019 - 12:42
Czym zlekceważono kobiety?
Jakie punkty programu są anty kobiece?
Co skłoniłoby ciebie do zagłosowania na nich?
Nie dostałem żadnej sensownej odpowiedzi.
Zrobienie sobie zdjęcia z Seneszyn wg. omilki to bratanie.
Daruję sobie dalszą "korespondencję" bo z osobą o umysłowości gimbusa nie bardzo jest o czym rozmawiać.
Kobiety zlekceważono chocby w
27 Października, 2019 - 13:31
Kobiety zlekceważono chocby w postaci Kaji Godek, jedynej rozpoznawalnej postaci w walce z aborcją. Robienie sobie sweet foci z lewicą to podlizywanie sie lewicy. Senyszyn jest akurat wrogiem wszystkich wartyości prawicowych. Nic mnie nie skusi do glosowania na konfederację, liberałowie to oszuści, a kokietowanie ruskich mi sie nie podoba. . Ta notka świadczy również o tym, że Konfederacje wyśmiewa swoich wyborców.
http://blogpublika.com/2019/10/27/czy-wyborcy-konfederacji-maja-odwage-przyznac-ze-zostali-nabici-w-przyslowiowa-butelke/?fbclid=IwAR0Nf_jtShsI1opvBVHv2lDDSesWXOjZcgEtOdQMjBRJ8j84cfhxak-7-K0
Jestem juz starszą i doświadczoną osobą i wasze wypowiedzi traktuję jak wypowiedzi smarkaczy zauroczonych JKM, nie rozeznających sie ani we współczesnytm świecie ani w historii najnowszej.
robić za podlotki
27 Października, 2019 - 14:25
robić za podlotki
nie wypada
robić za podlotki
stary Korwin
woli młode kotki
jan patmo
starsza osoba - najwyraźniej
27 Października, 2019 - 22:10
starsza osoba - najwyraźniej bardzo starsza, bo demencja już dopadła...
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Zastanów się nad sobą
28 Października, 2019 - 16:43
Nie rozumiesz prostego tekstu który czytasz. Napisałem że masz umysłowość gimbusa a nie że jesteś w wieku gimnazjalisty.
...
22 Października, 2019 - 15:27
...
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Kaja Godek sama się wykluczyła21 Października, 2019 - 22:25
Zażądała pozycji typu "daj kurze grzędę - jeszcze wyżej siędę" = pogardziła jedynką w Siedlcach, nadęła się - i poszła
Bóg - Honor - Ojczyzna!
.....
21 Października, 2019 - 19:10
.....
Jjj
14 Października, 2019 - 19:02
Brawo!
Rozum wraca.
Dałem oczywiście 5*
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Zabawne, że odkąd Jjj
20 Października, 2019 - 19:02
Zabawne, że odkąd Jjj zostawił swojego radykalnego Macierewicza, bo ten nie chciał bić żyda i ostrzegał przed prorosyjskimi ugrupowaniami, to jako samozwańczy wielki narodowiec- neofita nawet nie wie, ile to prorosyjskości jest u tzw. narodowców. No szybko się obudzil, na to bratanie z kacapami i liberalizmem również. Niedługo może odkryje, że Ziemia nie jest płaska
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Banderowwcu jednooki
20 Października, 2019 - 21:27
Banderowiec ty się martw o swoich, zima idzie a ziemianki nie wykopane, węgla nie budjet bo kacapy zabrali.
Pisz do premiera o węgiel dla swoich rezunów, bo zamarzną.
Nic ciebie nie słuchają banderowskie dekownicy w Polsce i nie będą walczyć z kacapami, bo w tyłku mają Ukrainę
Więc dekowniku kontrik zajmnij się własnym zadkiem, a ja swoim i von.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@
25 Października, 2019 - 07:12
Konfederacja ma do wyboru dwie drogi:
-jako konstruktywna opozycja rozsądnie punktować PiS
-nadal walić w PiS jak w bęben, idąc ramię w ramię z postkomuchami
W pierwszym przypadku powiększy stan posiadania, zaś w drugim wyląduje w odbycie politycznym razem z Kukizem i Palikotem.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Pewnie nie zauważyłeś Husky25 Października, 2019 - 11:06
Pewnie nie zauważyłeś Husky (bo to bardzo rzadki przypadek kiedy TVP zaprosiła do studia kogoś z Konfederacji - raz czy dwa zaprosili, bo dla KRRiTV muszą mieć statystyki, że wpuszczają wszystkich z sejmu) ale jak był w TVP Bosak i Winnicki, to jasno mówili, że: cytat z pamieci: "to co mówi PiS, to się z tym zgadzamy ale my postulujemy aby państwo w końcu przestało tylko gadać, a zaczęło robić to co mówi" - gadka była m.in. o zalewie lewactwa lgbt itp.
Jednak to był pojedyńczy przypadek kiedy ktoś z Konfederacji mógł się wypowiedzieć w TVP - więcej juz ich nie widziałem, za to lewactwo tam bryluje na codzień. Wiec kto w kogo ciągle bije? Bo ja widzę tylko w kółko nawalanke PiS w Konfederację!
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)