Grzegorz Braun OSTRO odpowiada na kłamstwa sowietów i Putina!

Obrazek użytkownika Jestem jakim jestem
Kraj

Poseł Grzegorz Braun z Konfederacji, pokazuje w tym wywiadzie że jest Polskim patriotą i zadaje kłam tym co chcą z niego zrobić ruskiego agenta.

W tym wywiadzie stacji w Realu 24, dokładnie opisuje perfidia Putina względem Polski i jego zakusy na Polskę i próbę odbudowy imperium za czasów ZSRR.

 

Ocena wpisu: 
4
Twoja ocena: Brak Średnio: 3.1 (głosów:21)

Komentarze

To jedno z najważniejszych kryteriów decyzji o wyborze Prezydenta. Niestety, w prawyborach - Narodowcy kierują się plemiennym: nasz, czy nie nasz?

Grzegorz Braun nie ma sobie równych. Pod każdym względem.

Podoba mi się!
5
Nie podoba mi się!
-10

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613554

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Pisałem od miesiąca tak:
Serce krzyczy Braun!, ale umysł mówi Dziambor. Najlepszym prezydentem byłby Braun - człowiek genialny, ale nie przejdzie wśród ciemnego ludu. Koniec kropka. 
Bosaka wielu moich znajomych "suwerenów" ma za "chłopaczka" i trzeba im tłumaczyć, że ma prawie 40 lat. Ja o panu Krzysztofie zawsze miałem świetne zdanie. Pan Krzysztof Bosak to jest taki samorodek, coś na wzór Romana Dmowskiego. Sprawia wielkie wrażenie swoją erudycją, kulturą, bystrością umysłu i obeznaniem historycznym. Potrafi oczarować swoim subtelnym dowcipem. I taki cwaniak! Robi wiele dobrego dla Polaków i Polski. Bardzo go lubię.
Korwin – człowiek nie z tego świata, wspaniały, genialny wyprzedzający wszystkich o dwa wschody słońca nauczyciel wolnego rynku, ale z dolepionym mu elektoratem negatywnym przez czerwonych nie ma żadnych szans. 
Pozostaje Dziambor którego lewactwo nie dostrzegło i nie napiętnowało jeszcze. Nawet ciemny lud polubi go za jego stonowane wypowiedzi i dobrą prezencję jako mężczyzny (chociaż czasami nie potrafi dać odporu komuchowi - tak jak to ja bym to zrobił czy oczekiwał). Kobiety-suwereny, których wiele głosuje, uwielbiają postawnych mężczyzn jak Dziambor (wzrost ~2m!) a to one są najliczniejszym i najgłupszym elektoratem. 
Z kolei Wilk to adwokat i mały kaczan, odpada definitywnie. 
Tak więc tylko Dziambor!

P.S. Reszta kandydatów - jak pan Berkowicz - też się nadaje jak najbardziej (każdy z nich byłby lepszym prezydentem niż 5-ciu poprzedników i to w sumie), ale nie bardzo się mieści w wymogach ciemnego ludu i babć spod Mławy.
P.S. 2 Już widzę oczami wyobraźni jak w drugiej turze stoi obok Dziambora o wzroście około 2 m! jakiś Duda wielkości 1,8 m – kobiety się posikają.

ale Pan
Waldemar Sobkowiak10 godzin temu (edytowany)Wyróżniona odpowiedź
Rzeczywiście trudny wybór. Bo tam nie ma słabych! Same asy!
Ale przy wyborach nie zawsze merytoryka wygrywa. Więc idąc po linii praktycznej - tylko Bosak! Czemu?
1. JKM. Odpada. Ma słabość do wypowiadania poglądów poniekąd słusznych, ale takich, które pierwsza-lepsza telewizyjna pizdencja przekręci i zrobi z niego miłośnika Hitlera! Poza tym się jąka i sepleni i dlatego źle wypada w tv.
2. Braun. Ten z kolei ma skłonność do gawędziarstwa i krasomówstwa. Ja go rozumiem, ale na człowieku tzw. prostym jego piętrowe, wielokrotnie złożone zdania mogą robić wrażenie wymądrzalstwa, a tego lud nie lubi.
A Bosak? Bosak jest The Best Of... 
Jak dla mnie, to jest niezwykle odporny na ciosy - nie widziałem go jeszcze wyprowadzonego z równowagi. 
No i posiada właściwość nie do przecenienia - jest ze wszystkich najprzystojniejszy. Jak powiada moja Pani - Słodziak Nieziemski!!! A pamiętajmy, że POŁOWA elektoratu to KOBIETY!!!  :o) Jeśli będzie się troszkę więcej uśmiechał, zaczaruje je wszystkie i wygra z Dudusiem nie w II, a w I turze!!!
Pozdro.

przekonał mnie i zmienił moje zdanie, więc ostatecznie – pan BOSAK!
 

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-8

panMarek

#1613689

Widzę, że Pan zna się na tak wielu sprawach, że prawdopodobnie na kobietach też.
Nawet co do Bosaka dałam się przekonać.
Najlepiej...to Pan Marek na prezydenta!
Bosak chyba jednak trochę zbyt młody i zbyt słodki.
Wątpię aby "połowa elektoratu" wolała słodziaka...unikam słodyczy, wolę coś konkretnego.
Dobrego Nowego Roku dla mądrych Polaków i dla Konfederacji...ale nie tej "narodowej".
Ona tak "narodowa"...jak KOR chroniący robotników z antkiem na czele.
Pozdrawiam

Podoba mi się!
5
Nie podoba mi się!
-9

Verita

#1613706

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Moja wiedza sięga 6600 lat wstecz i wiem, że np. Szatan zwiódł Ewę, bo zabrakło ochrony kontrwywiadowczej, ze strony jej Anioła stróża.
 

Jeśli chodzi o czasy obecne to wiem, że mężczyzna jest jak Bluetooth. Gdy jesteś w pobliżu podłącza się do ciebie, ale gdy jesteś daleko szuka innych urządzeń.

Kobieta jest jak WiFi. Widzi wszystkie dostępne urządzenia ale łączy się z najsilniejszym.
 

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-9

panMarek

#1613710

I pomimo iż żyję z nimi już wiele lat przychylam się do zdania człowieka, który otworzył w nauce badania nad seksualnością kobiet, Z. Freuda  „Wielkie pytanie, na które jeszcze nikt nie znalazł odpowiedzi i na które ja także nie znam odpowiedzi mimo 30 lat badań kobiecej duszy, brzmi: czego pragną kobiety?”.

Więc niech Pan nie będzie taki pewien znajomości kobiet. To osoby, które zawsze nas zaskoczą. Są blondynkami, gdy tego potrzebują, ale gdy my myślimy iż one są tylko blondynkami, stają się tytanami umysłu. 

Podoba mi się!
5
Nie podoba mi się!
-7
#1613743

Konfederacja i jej liderzy są największymi wrogami.

Czytelnicy którzy są w stanie przeprowadzić prostą analizę takiego podejścia na pewno wyciągną odpowiednie wnioski.

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-13
#1613555

Pan poseł połowę "wykładu" poświęcił agitce wyborczej na prezydenta, a resztę omawianiu swojej książki. Spodziewałem się jasnego i jednoznacznego stanowiska Narodowej 11 w kwestii kacapskich insynuacji, alem się nie doczekał. Grzegorz Braun wielki jest! O to chodzi?

Poszukaj jeszcze  Jjj, gdyż to co zamieściłeś nijak się ma do stanowiska w sprawie, chyba że się czepiam.

Podoba mi się!
14
Nie podoba mi się!
-3

Apoloniusz

#1613563

Pewnie że się czepiasz -:)))

Pozdrawiam.

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-7

Jestem jakim jestem

-------------------------

"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------

Jestem przeciw ustawie JUST 447

#1613567

Wypomniałem, że nawija o wyborach. Nawija, do 12 minuty. Później glindzi o swojej książce i dziękuję. Coś powarczało, powarczało. Koniec. Czy naprawdę nie stać nikogo z Konfederacji na stanowcze oświadczenie? Przecież oni mienią się politykami. Nawet totalni, za swoim guru dali odpór, czerwoni także, więc wcale się nie dziwię, że Ty Jjj-cie się wstydzisz i zamieszczasz coś takiego, pokracznego.

Gdybym miał się czepiać, (jak się nie czepiam) to zarzucił bym Panu Posłowi, na przykład stwierdzenie o "reżymowej" telewizji, gdyż to określenie stanowi wypisz wymaluj, że mamy w Polsce straszny reżim. Mordują, wszystkich krzykaczy zamykają w obozach, zawiesili konstytucję i prześladują resztę społeczeństwa. A tak nie jest, czego najlepszym dowodem, że sam ich wyśmiewasz od nieudaczników. No, ale miałem się nie czepiać. Prawda jest taka, że telewizja u nas jest albo skrajnie lewacka, albo państwowa czyli propagandowa. I dobrze, bardzo dobrze, gdyż w przeciwnym wypadku, już dawno nie byłoby "lepszej zmiany" tylko wróciliby złodzieje i oszuści, co moim zdaniem nie jest powodem aby wyzywać ją od reżymowych. A że Pan Poseł nie jest tam zapraszany, to już inna sprawa.

Podoba mi się!
13
Nie podoba mi się!
-3

Apoloniusz

#1613580

Gdy jeszcze wspierałem PiS, to też wykazywałem co złego czynią, tak i teraz pokazuje co złego Narodowa 11 robi, bo jestem niezależny, a nie fanatyk, jak co nie którzy tu na NP.

Każdy ma prawo do swojej opinii, ale co nie którzy tu na NP nie chcą tego przyjąć do wiadomości i zaczynają bluzgi i pomówienia.

Pozdrawiam.

Podoba mi się!
8
Nie podoba mi się!
-5

Jestem jakim jestem

-------------------------

"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------

Jestem przeciw ustawie JUST 447

#1613598

Często (w zasadzie zawsze) wchodzę w Twoje wpisy więc nie bądź taki skromny, czasami to Cię nawet podziwiam w tym chandryczeniu.

Przy okazji: dużo zdrowia w Nowym Roku. Przyda Ci się, no i na pohybel wrogom. Wszystkim!

Podoba mi się!
9
Nie podoba mi się!
-2

Apoloniusz

#1613605

Ty mnie tutaj nie podrzucaj, stary lisie

A zdrowie, właśnie czekam na endo protezę w biodrze, bo już kość o kość trze, bo ból bardzo mocny i dziękuje za zyczenia.

I tobie też wszystkiego najlepszego.

Podoba mi się!
9
Nie podoba mi się!
-3

Jestem jakim jestem

-------------------------

"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------

Jestem przeciw ustawie JUST 447

#1613611

Pomodlę się w Twojej intencji. Ale swoją drogą, to jak to jest, że coraz młodsi smarkacze muszą mieć ...  protezy. Co za pokolenie, do cholery, takie cherlawe.

Podoba mi się!
8
Nie podoba mi się!
-1

Apoloniusz

#1613635

Uprawiałem wyczynowo sport, a gdy zgasła moja kariera zawodnicza, ostro zaczełem trenować tenis ziemny, ale już jako amator, wędkarstwo i stanie wodzie, to teraz wszystko pracowało na moje biodra.

Przynajmniej jak się budzę i mnie boli, to wiem że jeszcze żyje.

Pozdrawiam.

Podoba mi się!
8
Nie podoba mi się!
-2

Jestem jakim jestem

-------------------------

"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------

Jestem przeciw ustawie JUST 447

#1613707

Skoro amerykańska ambasador żydowskiego pochodzenia w Warszawie wypowiedziała się ostro i jednoznacznie przeciwko stalinowskim oszczerstwom Putina wobec Polski, to musieli również się odezwać "najwięksi z największych patriotów i katolików". A jak się odezwali w obronie Polski, świadczy najlepiej tytułowanie przez Korwina ekscelencją Putina. Dalsze komentarze są zbyteczne.   

Podoba mi się!
14
Nie podoba mi się!
-3

jan patmo

#1613581

Serdeczności, zdrowia i pociechy z wnucząt. A przede wszystkim szczęścia w borykaniu się z takimi Jjj-ami i im podobnymi. Przyda Ci się Janie!

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-2

Apoloniusz

#1613636

Wzajemnie, wszystkiego najlepszego dla Ciebie Apoloniuszu i dla całej Twojej Rodziny. I miejmy nadzieję, że z Nowym Rokiem nie zacznie się od nowa Polska ludowa, lecz będzie coraz wyraźniej widać rzeczywistą odnowę.

Serdecznie pozdrawiam

 

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-2

jan patmo

#1613639

Moim zdaniem z roku na rok jest lżej, stąd popieram twoje przypuszczenia. Mam taką cicha nadzieję, że i pod naszą strzechę zaświeci słoneczko.

Pozdrawiam

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-2

Apoloniusz

#1613640

Tak się akurat złożyło, że tu gdzie teraz jestem do Nowego Roku brakuje jeszcze niespełna dwóch godzin. A zatem to Ty Apoloniuszu nieźle balujesz, skoro jeszcze nie śpisz, a w Polsce jest już po godzinie 4 rano. Tylko pozazdrościć energii i zdrowia!

  

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-2

jan patmo

#1613641

Oglądam sobie Wiedźmina i co jakiś czas wchodzę na NP. O to chyba do Stanów Cię zaniosło?

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-2

Apoloniusz

#1613642

Jestem w Kanadzie. Dodam przy tym od razu, że nie przyleciałem tutaj, aby zapolować na wilka na kacapy. Może spokojnie się wylegiwać w kanadyjskim buszu, nic mu nie grozi!

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-1

jan patmo

#1613643

Do niedawna bylem wielkim zwolennikiem Brauna, ale zpelnie niedawno posluchalem jego wypowiedzi o Pilsudskim i Sanacji. Zwyczajnie zmartwialem i nie moglem skonczyc sluchac tych komunistycznych bredni o wielkim czlowieku i najlepszym okresie dwudziestu tylko lat, w ktorym wychowano tak wspaniale pokolenie i zrobiono tak wiele - doslownie z niczego i do tego w niemal kazdej dziedzinie zycia. W niezmiernie trudnych warunkach, walczac z niedostatkiem i z wrogami nacierajacymi dokladnie ze wszystkich stron naszych granic. Powstrzymujac sowieckie uderzenie na Europe w 1920 roku. W ciagu tylko dwudziestu lat prawdziwej Niepodleglosci. Takie bzdury mogl wyglosic czlowiek nie posiadajacy elementarnej znajomosci historii Polski, lub kupiony przez Rosje sprzedawczyk. Dla mnie on sie definitywnie skonczyl. Jezeli ktos potrafi tak rzygac na swoja ojczyzne, nigdy nie bedzie Polakiem. Nawet nie probuje sluchac zamieszczonego przez Ciebie linku na youtube. Przepraszam.  

Obrzydzenie mnie tez ogarnia, gdy zamieszczam ten link do publicznej wiadomosci:

https://www.youtube.com/watch?v=nuR1sbNKKu4

Serdecznie pozdrawiam, zyczac optymizmu i pogodnych dni.

Podoba mi się!
9
Nie podoba mi się!
-2

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613638

Lesio chce swojego Ziuka!

Podoba mi się!
4
Nie podoba mi się!
-9

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613660

"Zwyczajnie zmartwialem i nie moglem skonczyc sluchac tych komunistycznych bredni..."
Pan też "dla mnie sie definitywnie skończyl".

"Jezeli ktos potrafi tak rzygac na swoja ojczyzne, nigdy nie bedzie Polakiem. Obrzydzenie mnie tez ogarnia, gdy zamieszczam ten link do publicznej wiadomości."...Przepraszam , ale to tylko pańskie "polskie" cytaty.

Podoba mi się!
5
Nie podoba mi się!
-9

Verita

#1613661

To jest dla mnie niespodzianka. Sadzilem, ze Pani ma w sobie troche wiekszy zasob znajomosci polskiej historii, a moze tylko polskosci.

Trudno. Zegnam.

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-4

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613663

Komentarz niedostępny

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(

panMarek

#1613694

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

- był już kraj
- były już granice
- było wojsko
- była władza państwowa 
- i był (kurwa) tylko brygadier Piłsudski
Wbijcie to sobie w końcu w Wasze puste łby Wielcy Znafcy Chistorii!
Patrz tu na tekst dokumentu państwowego z dnia 11 listopada 1918 roku:

Dziennik Praw Państwa Pol., L. 38 (Nr. 17). ex 1918.
Rada Regencyjna do Narodu Polskiego[1].
Wobec grożącego niebezpieczeństwa zewnętrznego i wewnętrznego, dla ujednostajnienia wszelkich zarządzeń wojskowych i utrzymania porządku w kraju, Rada Regencyjna przekazuje władzę wojskową i naczelne dowództwo wojsk polskich, jej podległych, Brygadierowi Józefowi Piłsudskiemu.
Po utworzeniu Rządu Narodowego, w którego ręce Rada Regencyjna, zgodnie ze swemi poprzedniemi oświadczeniami zwierzchnią władzę państwową złoży, Brygadier Józef Piłsudski władzę wojskową, będącą częścią zwierzchniej władzy państwowej, temuż Rządowi Narodowemu zobowiązuje się złożyć, co potwierdza podpisaniem tej odezwy.

Dan w Warszawie, dnia 11 listopada 1918 roku.
† Aleksander Kakowski, Józef Ostrowski, Zdzisław Lubomirski.
Józef Piłsudski.
 

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-8

panMarek

#1613696

...że jego "przytulanka" to oszust i drań

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
-10

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613698

Przykro mi, ale nie zatrybi. Dlatego, ze wiedze o Pilsudskim zdobylem z tradycji rodzinnej, a uzupelnialem na emigracji, podczas dlugich (20 lat przyjazni) rozmow z profesorem historii, a do tego Narodowcem - MW, ONR-ABC, Zwiazek Jaszczurczy, Oficer NSZ, Kawaler Virtuti Military, za walki na Starowce. Dodam do tego osobiste badania w oparciu o historyczna literature emigracyjna.

Dlatego zadne PRL-owskie zrodla nie sa dla mnie wiarygodne.

A tak na marginesie, to wlasnie Narodowcy stworzyli legende o "Cudzie nad Wisla", zeby umniejszyc role Naczelnego Wodza w zwyciestwie 1920 roku.

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-2

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613727

Zapytałam kilka godzin temu o szczegóły biografii Grzegorza Brauna, które nasunęły panu daleko idące wnioski. Czy można wiedzieć - o co chodziło?

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
-6

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613729

Wnioski nie chodza zbyt daleko. Ot, rodzina raczej partyjna, na stanowiskach w sztuce. Dlugie wizyty u rodzicow w Buffalo, czyli american connections. Nic specjalnego, ale moze w jakis sposob wyjasniac gloszenie wrednych informacji na temat Polski. Jednoczesnie zrobil sporo, a nawet duzo naprawde dobrych filmow. Bardzo go cenilem, dopoki nie uslyszalem ostatniego wywiadu. Mysle, ze mogl dac sie kupic. Tak nie mowi sie o swojej ojczyznie. Jest zbyt inteligentny, zeby bezmyslnie powtarzac brednie o czlowieku niezmiernie zasluzonym dla Polski. 

 

Podoba mi się!
8
Nie podoba mi się!
-3

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613746

Rzeczywiście, tym bardziej, że nie są to wnioski, a urojenia. Dokładniej: pomówienia. Żegnam.

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
-7

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613757

Jest pani zbyt elegancka wobec totalnych śturmoków.

Sytuacja jest tragiczniejsza niż się wydaje, gdyż praca organiczna może dawać efekty jedynie na polu świadomości narodowej - a tu okazuje się, że pole zostało jeszcze przed wojną zaorane przez socjalistów, a po wojnie, jak tu niejaki Leszek się powołuje, zasiane przez pozorantów ciernistym krzewem.

Podoba mi się!
2
Nie podoba mi się!
-6
#1613763

Pomimo ukrycia pana wpisu - przeczytałam go. Podoba mi się określenie śturmoki. Pozdrawiam!

Podoba mi się!
2
Nie podoba mi się!
-6

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613768

Czy moglbys nam wyjasnic DLACZEGO Rada Regencyjana oddala zwierzchictwo nad krajem jakiemus brygadierowi? Prosze, dowiedz sie i powiedz nam dlaczego to zrobila. W tym czasie to jeszcze nie byl kraj tylko zlepek wykrojony z trzech zaborow. Dopiero ten brygadier ustanowil Sejm i Rzad Rzeczypospolitej, wiec wladzy panstwowej jeszcze nie bylo. Granice byly, ale bardzo plynne i w ogniu. Od poludnia atakowali Czesi z zachodu Niemcy, ze wschodu Ukraina i pozniej Rosja sowiecka. 

Mysle, ze wielki wplyw na Twoja wizje historii, miala propaganda z okresu PRL. Ale przeciez czytasz. Zajrzyj do Jana Meysztowicza. Mam jego kilka ksiazek w swojej biblioteca i znalazlem jedna wydana w Polsce, ktora pomoze Ci rozszezyc horyzonty poznawcze. To nie jest osobisty przytyk - kazdy z nas powinien uzupelniac swa wiedze. Mysle, ze jego  "Czas Przeszly Dokonany", Wspomnienia za sluzby w Ministerstwie Spraw Zagranicznych w latach 1932 -1939. Instytut Prasy i Wydawnictw "Novum" Warszawa 1989, bardzo Ci pomoze zrozumiec tamten czas. Jezeli zapoznasz sie z ta ksiazka bedziemy mogli powrocic do dyskusji na temat Dwudziestolecia.    

Podoba mi się!
9
Nie podoba mi się!
-2

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613704

Komentarz niedostępny

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(

panMarek

#1613708

Widze, ze jestes doskonale "wyedukowany" przez roznych Pajakow, Ziemkiwiczow, a nawet 'historykow" z PRL.

Dlatego rzeczowa dyskusja z Toba mija sie z celem. Zegnam.

Podoba mi się!
8
Nie podoba mi się!
-4

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613715

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika panMarek nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

MACKIEWICZ JÓZEF w  LEWA WOLNA której fragment opisujący „geniusz” wojskowy tego żydowskiego dyletanta Piłsudskiego zacytowałem też kłamie?

Pan mnie zadziwia!

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-8

panMarek

#1613716

Poniewaz jest Pan doskonale przeszkolony w szerzeniu antypolskiej propagandy, to pozwole sobie wrocic do Lewa Wolna, by stwierdzic, czy pan nie klamie. Nawiasem mowiac Mackiewicz, ktorego bardzo sobie cenie, nie jest historykiem.

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-1

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613719

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika panMarek nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

"to pozwole sobie wrocic do Lewa Wolna, by stwierdzic, czy pan nie klamie"

tylko 

wpierw wracam a później się wypowiadam co do podanych faktów. 

Zważywszy na tę skrajną Pana nierzetelność, więcej nie będę komentował Pańskich wpisów, bo nabrałem przekonania, że nie tylko tracę czas ale jeszcze jestem obrażany. A tego nie toleruję.

Bez urazy ale pewien poziom trzeba zachowywać nawet wobec nieznajomych.

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-7

panMarek

#1613725

Jesteś chory psychicznie, prawda?

Tylko dlaczego działasz na kierunku antypolskim?

Kto to zainspirował, opcja ubecko-prorosyjska czy może przeszłość własnej rodziny?

I jeszcze się Chrystusem podpierasz, nieszczęśniku...

Podoba mi się!
9
Nie podoba mi się!
-6

„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin

#1613739

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

DLACZEGO Rada Regencyjna oddala zwierzchnictwo nad krajem jakiemuś brygadierowi?

DLATEGO, że Rada Regencyjna została powołana reskryptami niemieckich i austro-węgierskich władz okupacyjnych a brygadier BYŁ ICH AGENTEM.

DLATEGO. I TYLKO DLATEGO.

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-9

panMarek

#1613709

Dziekuje bardzo. Poznalismy sie na sobie wzajemnie. Zegnam.

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-6

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613662

Podoba mi się!
5
Nie podoba mi się!
-9

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613666

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

...żyd litewski, agent austriacko-pruski.

R. Dmowski po odbytym z nim spotkaniu 21.05.1920 r., stwierdził: „To człowiek niepoczytalny, nie da się z nim sensownie rozmawiać!”.
Otaczał się ludźmi małymi, służalczymi i bezkrytycznymi.
Wybitny uczony prof. F. Koneczny rządy piłsudczyzny oceniał jako zapaść cywilizacyjną Polski, narzucenie narodowi mieszanki cywilizacyjnej bizantyńsko–turańsko–żydowskiej.
Rydz Śmigły w prywatnych rozmowach z zaufanymi osobami uważał Piłsudskiego za człowieka nienormalnego.

Megaloman – człowiek, którego życie prywatne było wysoce niemoralne, niewykształcony, wysławiający się wulgarnie i po chamsku, rewolucjonista, agent wywiadów austriackiego, niemieckiego i japońskiego, o rękach splamionych bratobójczą krwią, polityk na usługach niemieckich, polityk bez racjonalnego programu politycznego…

https://www.youtube.com/watch?v=rX1ENjkrNMs

https://www.youtube.com/watch?v=xVYcAWkmkFM

https://marucha.wordpress.com/2016/07/30/jozef-pilsudski-vel-selman-zyd-litewski-agent-austriacko-pruski-zdrajca-polski/

Podoba mi się!
4
Nie podoba mi się!
-11

Verita

#1613667

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Ptr Kwlsk, &bdq;Gnrł brygdy Włdzmrz stj-Zgórsk (1882-1927),
&bdq;Wszyscy msl zgnąć&qt;
Psz tr: &bdq;Szfr, który wózł Zgórskg z dwrc, Mczysłw Cmpl mł jkby zstć zwlnny z wjsk przd pływm słżby, nstępn zś w 1929 r. zstł zstrzlny w lkl, n którg prwdzn trzymł kncsję. N trn Blwdr pdł d &bdq;zbłąknj kl&rdq; żndrm Stnsłw Kryzm, który mł być wtjmnczny w klcznśc zjśc z śwt gnrł. Njprwdpdbnj zmrdwny zstł równż płk Jkbwsk, jdn z sttnch śwdków ppłnnj zbrdn.

Zbyt wl tych zbgów klcznśc, jśl wźm sę pd wgę fkt, ż p mj 1926 r. w njsnych klcznścch zmrl tkż wyscy fcrw znwn przz J. Płsdskg z wrgów. Gnrł brn Tdsz Rzwdwskg śmrć dsęgł 18 pźdzrnk 1928 r. Pdjrzwn trc, jdnkż włdz zbrnły skcj zwłk. Rk wczśnj dn 23 pźdzrnk zmrł gnrł dywzj Jn Thll. Śmrć przyszł ngl wręcz nspdzwn. Gnrł ztrł sę rybą w drdz n mnwry. Mm trsklwj pk jg src n wytrzymł. Przd wjną śwtwą J. Thll słżył w rm str-węgrskj. W 1925 r. był kntrkndydtm gn. Lcjn Żlgwskg n stnwsk mnstr sprw wjskwych. Tg sttng zś wyswł bóz płsdczykwsk.

Wrszc życ strcl tkż c fcrw, którzy przd wjną śwtwą prcwl w wywdz str-węgrskm dsknl znl przszłść mrszłk J. Płsdskg. Były krwnk HK-Stll w Lww, w npdlgłj Plsc dwódc dywzj w Przmyśl gn. Jn Hmpl zstł &bdq;przypdkw&rdq; zbty pdczs plwn w mjscwśc Ptk. Dwódc kręg Krps nr 7 w Pznn gn. swld Frnk, który wczśnj tkż prcwł w lwwskm HK-Stll, zmrł n stl prcyjnym w Pznn. W trkc wjny plsk-blszwckj n pdwórz jkjś kwtry równż &bdq;przypdkw&rdq; zstrzlny zstł były prcwnk wywd strckg Mrwsk.

Jk był zś ls dkmntów bcążjących J. Płsdskg jg współprcwnków, któr mły znjdwć sę w rękch Włdzmrz Zgórskg, których psdn przyczynć sę mł d jg śmrc? Wl wskzj n t, ż były n przchwywn rzm z nnym kmprmtjącym dkmntm zwąznym z sprwą gnrł w ks gntrwłj mzm blwdrskg. W tn spsób wyjśnłby sę w pwnym sns trgczny ls gnrł.

W rchwm nstytt Józf Płsdskg w Nwym Jrk znjdj sę tczk &bdq;Ghm&rdq; kpt. J. Rybk zwrjąc mtrły dkmntjąc współprcę J. Płsdskg z wywdm strckm. W. Zgórsk mógł ją trzymć d J. Rybk w srpn 1914 r. W tczc jdnk brk wych słynnych pkwtwń n pbrn pnędzy z ksy Br wdncyjng. C sę z nm stł? Trdn pwdzć, bwm lb z W. Zgórskg n dł sę wydbyć mjsc ch przchwywn, lb tż p ch trzymn płsdczycy zdcydwl sę j znszczyć&rdq;.&rdq;
cytt z: Ptr Kwlsk, &bdq;Gnrł brygdy Włdzmrz stj-Zgórsk (1882-1927), fcyn Wydwncz Kchrsk, Trń 2007, ss. 240
 

Krfnty &ndsh; sttn fr sncj
80 lt tm, 17 srpn 1939 rk &ndsh; mrł w lczncy św. Józf w Wrszw, w tj smj, gdz sknł w 1928 rk gn. Tdsz Rzwdwsk &ndsh; Wjcch Krfnty.Był t sttn fr sncj. P pwrc z przymswj mgrcj d Krj &ndsh; 29 kwtn zstł rsztwny sdzny n Pwk (!).Pmm wl prtstów, tkż zgrncznych, sncj trzymł g w węzn prw d kńc, pmm ż nd Plską wsł jż wjn.t jk psł sttn dn życ Krfntg jg bgrf Jn F. Lwndwsk:&bdq;Zwlnn Krfntg z Pwk 20 lpc 1939 rk, n tyl pd wpływm prtstów, chcż zpwn n mły znczn, l z pwd stn zdrw, który pgrszł sę z kżdym tygdnm, chcż córk mgły m dstrczć d węzn bdy zmwn w rstrcj.W kńc sędz Dmnt zwdmł Zbgnw Krfntg, ż zwln jg jc prs jk njszybsz zbrn g z węzn. Njwyrźnj bwn sę, ż mrz w cl węznnj, c byłby skndlm n sklę mędzynrdwą.Wczśnj syn zdcydwł sę n ntrwncję sbstą mnstr sprwdlwśc Grbwskg, którj przbg wspmnł ptm w zznnch w Lndyn pdczs wjny:&bdq;sttczn mn. Grbwsk śwdczył m wręcz, ż wypśc mg jc z węzn, pd tym tl wrnkm, jśl j złżę słw hnr, ż mój jcc n pwróc n Śląsk, zmszk stl gdz ndzj. Mn. Grbwsk n wspmnł wyrźn słw hnr, l dmgł sę zbwązn z mjj strny dn przyrzczn, ż jcc n zmszk n Śląsk, c wżm z równznczn z słwm hnr.Żądn przz mn. Grbwskg przyrzczn złżyłm, przy czym wymnłm Zkpn jk mjsc, w którym jcc zmszk, n c Grbwsk wyrzł sę: t śwtn&rdq;.Sm Krfnty nc tj wymsznj n syn dklrcj n wdzł n wdm, jk mógłby sę d nj dnść, gdyby pwrócł d zdrw.Mcns Glsr, który z Zbgnwm Krfntym dbrł g z węzn, npsł, ż &bdq;Krfnty n mógł jż prszć sę włsnych słch, wyprwdzlśmy g węc z cl węznnj, trzymjąc pd ręc&rdq;. Pdbn rlcjnwły córk Krfntg. Zwzn g d Htl rpjskg, gdz czkł żn z lkrzm. Wzwny d Krfntg dktr Tdsz Tmpk z Krkw stwrdzł ng rk wątrby.Wtdy stn Krfntg był jż tk cężk, ż przwzn g ndłg późnj d szptl Śwętg Józf przy lcy Hżj, gdz msł pddć sę prcj. Dknł jj 11 srpn płkwnk dktr Blsłw Szrck w syśc szwgr Krfntg, dktr Tfl Gls z Pszczyny. l prcj n pmgł. Chry czł sę crz grzj.&bdq;Zbczyłm Łzrz &ndsh; npsł rn Pnnnkw, któr dwdzł g ndłg przd śmrcą. &ndsh; Wychdły, wybldły, z przrżjąc smtnym, głębk zpdłym czm&rdq;.P pszczn węzn n przżył nwt msąc.W dn 16 srpn ksądz prłt Mrcl Nwkwsk dzlł Krfntm sttng nmszczn. &bdq;Zbrm z sbą &ndsh; mówł d ng mrjący &ndsh; dw njwększ wspmnn: jdn dbr, tym jst Śląsk, drg zł, t jst Brzść&rdq;.Przpłnł g czc gryczy, chcż &ndsh; jk t zznczył spwdnk, ksądz Nwkwsk &ndsh; n łż śmrc dzlł przbczn swm przśldwcm.Zmrł 17 srpn gdzn czwrtj rn w pkj nr 23 lczncy św. Józf w Wrszw, dkłdn gdzn, którą w płn śwdmy zpwdzł pprzdng dn w płdn tczjącj g rdzn &ndsh; pdwł późnj &bdq;Pln&rdq;.Gdy krspndnt &bdq;Pln&rdq;, późnjszy psrz Jlsz Żłwsk dwdzł schrwng Krfntg p pszczn przz ng węzn, tn pwdzł d ng słbnącym głsm jkż trgczn brzmąc słw:&ndsh; N wdz pn, pn Jlsz, jk m Plsk zpłcł&rdq;.Jn F. Lwndwsk, &bdq;Wjcch Krfnty&rdq;, Wrszw 2013, ss. 208-209.pblkwn: 17 srpn 2019
http://mysl-plsk.pl
 

panMarek

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-9
#1613690

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

cyt. z: Nkdm Dyzm
Z pdk RP 1939 rk dpwdzlnść pns włśn J.Płsdsk. T dstrktr zwłszcz rm którą jk dyltnt znszczył strktrln zcfł, gspdrk którą jk scjlst ttyzwł rz pltyk którą p tzw &qt;przwrc&qt; sprwdzł d prywtng flwrk nkmptntnych mrnt któr jż p jg śmrc dbjły krj.  Pszą tym P.Wczrkwcz czy ndwn S.Schdlsk. Pnwż zmrł w 1935 (njprwdpdbnj syfls, psj t głśn ksążk M.Kmńskg z 2014 rk) próbj sę d lt ścągnąć dpwdzlnść z tg nkmptntng mjącg wl z szm nlczącg sę z dbrm Pństw bndzr (dl przjęc włdzy zdwł sę z czrwnym, kzł zbjć ldz wzncć zmszk np.w 1905,1914, 1922,1923 czy w 1926). Nstty był chry n włdz n pnkc swg wzrnk, p przwrc zprwdzł klt jdnstk trrr, (nwt n lkcjch w.f. trzb był chwlć mt Płsdskg nczycl bl sę prc). W zsdz pństw był typw mfjn czym mł sę mów, chrnn frzystów np.Mdzńskg, Bssc, Czchwcz czy Rszczyńskg...przyznwn mnpl z łpówk,  chrnn nwt znjmych Płsdskg krymnlstów grpy przstępcz np.Łktk, Smątkwskg mjąc n knc gwłty,wymszn, hndl ldźm mrdrstw... Grswł sryjny smbójc np.Zgórsk, Rzwdwsk, Thl, Ldnck, Głwck nnn. Pwstły stk kłmlwych prpgndwych prcwń (zlcnych np.przz MSW, MSWjsk, GSZ tp), pwstły lczn kłmlw hsł np.klpn kłmstw &qt;Lgny Płsdskg&qt; (kdy Lgny pwstły dzęk Stfczykw,L z Krkw sm Płsdsk dwdzł tylk przz pwn czs 1 brygdą n stpn cywlng brygdr, b n mł jkgklwk(!!!) wyksztłcn przszkln wjskwg).  Z sprwą wl kłmstw, mchny prpgndwj wymzn przz Płsdskg wl zsłżnych pstc prwdy (dzłlnść mn WBH Śwtlskg ptm JP) prpgndw cągl rb sę z ng bhtr wymzjąc jdnczśn prwdzwych mężów stn mn.Pdrwskg, Krfntg, Dmwskg, Wts, Rzwdwskg, Hllr, Mśnckg, Stfczyk, L, Lbmrskg, Zmyskg, Sphy,nwt kmptntnych płsdczyków dstwn z zzdrśc np. Brbckg Ssnkwskg...
N szczęśc lg t zmn ldz tk jk n Włęsę tk n Płsdskg twrją czy. Prcz z tym szstm.
 

panMarek

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-9
#1613693

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

MCKWCZ JÓZF &ndsh;  LW WLN
(frgmnt psjący &bdq;gnsz&rdq; wjskwy tg żydwskg dyltnt Płsdskg)
&bdq;zgdnn wytyczn pln przwdją skncntrwn głównych sł swckch n błrskm dcnk frnt przcwplskg. Ntmst krńsk dcnk frnt przznczyć jdyn dl zwązn przcwnk, nwt wcągnęc g, jżl sę t d, w głąb. Główn drzn m pójść d Wtbsk rszy n Mńsk, rz z Ptck n Wln &ndsh; Ldę, w głębk bjśc frnt plskg. Z czym kncntrycznym tkm zdbyć Wrszwę.
tych zmrch przygtwnch zyskj nfrmcj wywd frncsk; rzydjący w Brln kptn Rlln, przkzj t wdmśc wywdw plskm. Jdnczśn -g ddzł sztb gnrlng w Wrszw trzymj z kspzytry w Wln wżn wdmśc. Brdz pln, zlkwn przsyłk, z pczątką: &bdq;Ścśl tjn&rdq;, którą krr wwnętrzny Krl Krtwsk, dwzł d Wrszwy, zwrł mldnk:
&bdq;Nr. 17462/ &ndsh; Trw ndl kncntrcj wjsk blszwckch d rjn Wtbsk &ndsh; rsz &ndsh; Brysów. W rjn tym, zjmwnym dtychczs przz 53. dyw. pchty 23. brygdę, skncntrwn: 56. dyw. pch., 18. dyw. pch., 48. dyw. pch., bryg. 1-szj dyw. pch., rz 15. dyw. kw. D rjn Płck &ndsh; Dryss przybył 55. dyw. pch.&rdq;
Wywd plsk p tmtj strn prcj n gół nźl. Nczlny wódz zbyw skłdn m w tj sprw mldnk mrknęcm w nstrszn wąsy. N lg wątplwśc, ż wży jkwś wlk dcyzj. pływ jdnk klknśc dn, wdmśc kncntrcj wjsk swckch n półncy stją sę jż lrmjąc, jdnczśn dsłnją prw jwn trz zmry dwództw swckg. Wytwrzn sytcj wydj sę grźn. Dns tym gnrł Szptyck, wskzjąc ż nprzcw tj kncntrcj, wjsk plsk stją wycągnęt cnką, wybrzszną k wschdw lną, &bdq;jk ngnk n plwn&rdq;, n przstrzn 600 klmtrów d grncy łtwskj d Pls; n psdją prktyczn żdnych dwdów.
Wrszc Wódz Nczlny dcydj sę sm pjchć d kwtry gnrł Szptyckg w Młdczn. W nrdz dbytj 20-g kwtn, brz dzł dwódc 1-j rm gn. Mjwsk dwódc 4-tj rm gn. Szptyck. &ndsh; Gn. Mjwsk, którg rm st bzpśrdn nprzcw głównj kncntrcj blszwckj rsz &ndsh; Wtbsk, pyt:
&ndsh; C mm czynć, pn Nczlnk, jżl t wszystk sły swck ns przycsną?
&ndsh; Msc sę trzymć &ndsh; dpwd Płsdsk. Pczm wpd n pmysł rzpszczn wśród ddzłów 1-j rm pgłsk, ż n sm m zmr prwsz drzyć n blszwków.
&ndsh; C nm t d, pn Nczlnk?
&ndsh; Pgłsk tk przdstn sę tjnym knłm d przcwnk.
P wydn tych dwóch strtgcznych dcyzj, Nczlny Wódz, n wtjmnczjąc dwódców rm w włsn plny, któr zchwj w dlszym cąg w njwększj knsprcj, zrządz:
Wycfć z półncng frnt njslnjszą 1-ą dywzję pchty lgnwj, 41-y swlsk płk pchty, rz V-mą brygdę kwlr z Wln w skłdz -g płk szwlżrów 17-g płk łnów, &ndsh; przrzcć n płdnwy, krńsk dcnk frnt.
Dwódcy rm spglądją p sb, l n znjąc pln strtgczng nczlng wdz, n mgą g tż krytykwć.&rdq;
 

panMarek

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-9
#1613692

Nie mam czasu ani ochoty odpowiadac na zamieszczony powyzej olbrzymi stek pomowien. Czesciowa racje przyznaje na temat sprawy Witosa, ale trzeba znac przyczyny decyzji osadzenia go w Berezie. Wprawdzie wielu oficerow umieralo i ginelo w wypadkach w przedwojennej Polsce, ale nie sadze, ze za te wszystkie przypadki nalezy winic Pilsudskiego. Co do Zagorskiego. Mial sie zameldowac u Pilsudskiego. Kiedy samochod z Wilna dotarl do Warszawy, okazalo sie ze Naczelnik wyjechal do Spaly. Wobec tego postanowiona odwiezc Zagorskiego do jego mieszkania na Mokotowie (?). Jadac przez Nowy Swiat, poprosil towarzyszacych mu oficerow by pozwolili mu udac sie do Lazni Miejskiej. Od momentu gdy tam poszedl, slad po gen. Zagorskim sie urywa. Dochodza znaki, ze zyje, bo splaca swoje dlugi w banku, a pozniej, jego brat odkrywa go w Egipcie, gdzie prowadzi jakies interesy. Na temat jego znikniecia powstalo wiele niczym nie potwierdzonych bajek. Jak powiedzialem poprzednio, istnieje duza biblioteka pomowien i falszow na temat Marszalka i nie bede komentowal oczywistych bzdur dotyczacych jego  zydowskiego pochodzenia i tym podobnych absurdalnych nonsensow. Wszystkie jego czyny maja swoje logiczne podloze i uzasadnienie - nawet Bereza. Ale o tym moge mowic z kims, kto czerpie wiedze z  historycznych, a nie propagandowych, czy wprost wrogich zrodel.  

 

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-4

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613713

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Dodam, że jak podaje Józef Mackiewicz - w relacji wiarygodnego dlań świadka, który uciekł potem na Łotwę - ciało gen. Zagórskiego jest zakopane i przykryte betonem i asfaltem przed wejściem do przedwojennej komendy Policji Państwowej, w Milanówku pod Warszawą.

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-8

panMarek

#1613714

Plotka jak jedna z dziesiatek (serio) na ten temat. Prosze o zrodlo.

Slyszalem tez, ze go porabali siekiera na kawalki i utopili je w Wisle.

Podoba mi się!
5
Nie podoba mi się!
-3

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613721

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Dzwn (krw), ż jkś PN który pżr stk mlnów ldzkch pdtków n sprwdzł tj hptzy chćby jkmś grdrm w cn 2000 zł z bdn. Nkg z PSrów pzstłych t n zstnwł? krt tę hptzę łtw jst zwryfkwć t tnm ksztm.
 

panMarek

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-10
#1613723

świadka należy do wiarygodnych źródeł? Ciekawa teoria. ;)

Podoba mi się!
9
Nie podoba mi się!
-6
#1613730

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika panMarek nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

Gdzie napisałem, że anonimowego. Józef Mackiewicz wymienia go z imienia i nazwiska i podaje gdzie pracował.

Prosisz się o warszawską wiązankę?

A jak zapytasz swoim UBeckim, pogardliwym językiem "podaj źródło" to już odpowiadam: przeczytaj sobie dostępnych w Polsce 28 książek Józefa Mackiewicza to i gdzieś trafisz bądź napotkasz.

Miłej lektury.

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-8

panMarek

#1613731

Doskonałe! Już widzę oczami wyobraźni ten wysiłek nieludzki :-) Jak w piosence Stanisławskiego!

Podoba mi się!
4
Nie podoba mi się!
-7

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613734

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

mm, ż n znm

;-)

P.S. c!

Mckwcz w nędzy j psł t nch w dbrbyc przynjmnj pszk sb n tylk plw ldz c mądrzjsz kmntrz!

panMarek

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-9
#1613736

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

więc zapodam im jeszcze co napisał mój ulubiony historyk-męczennik pan Dariusz Ratajczak

___________________________________________

Szlachtowanie generała Zagórskiego – Dariusz Ratajczak
Motto: Jest jedna tylko rzecz w życiu ludzi, narodów i państw, która jest bezcenna. Tą rzeczą jest honor.
Józef Beck, Sejm RP, 5 maja 1939

Zdaję sobie sprawę, że wyrażanie negatywnych opinii o Józefie Piłsudskim w sierpniu (rocznica Bitwy Warszawskiej) i listopadzie (rocznica 1918 r.) uważane jest za wysoce niestosowne (już na pewno w kręgach miłościwie nam panującej neo-piłsudczyzny, czyli V Brygady). Postanowiłem przeto w tzw. międzyczasie przypomnieć, a nawet skomentować słynną – dzisiaj wstydliwie chowaną pod sukno – sprawę generała Włodzimierza Zagórskiego.

Przed wybuchem I wojny światowej Zagórski był prominentnym oficerem II Oddziału Sztabu Generalnego w Wiedniu. Odpowiadał za kierunek rosyjski, to znaczy podlegały mu odpowiednie wysunięte ekspozytury wywiadowcze (Hauptkundschaftstellen) w Krakowie, Przemyślu oraz Lwowie, które z kolei zatrudniały sieć agentów, w tym samego Piłsudskiego.

Ja wiem, nawet dzisiejsi apologeci marszałka (vide: dr Ryszard Świętek – „Lodowa ściana”) , idąc zresztą – bo inaczej nie można – śladem autorów PRL-owskich (Zbigniew Cieślikowski, Jerzy Rawicz) i emigracyjnych (Jędrzej Giertych), potwierdzają fakt współpracy tegoż z wywiadem wojskowym Austro-Węgier (w tym branie pieniędzy), ale rozgrzeszają takie praktyki, gdyż służyć miały one walce o niepodległą Polskę.
Zapominają wszelako, że jak napisał prof. Maciej Giertych: Wywiady płacą agentom, bo są im przydatne ich usługi. Gdyby nie były przydatne – nie płaciłyby (Opoka, nr 25, luty 1998). Co więcej, płacą, a czasami, w ramach handelku, wymieniają się informacjami z wywiadami nawet wrogich państw. Nie dałbym głowy, że Austriacy incydentalnie podrzucali Rosjanom jakieś papiery dotyczące np. warszawskich struktur PPS. Strasznie śmierdząca sprawa, ale kto raz z wywiadem zaczyna, ten w g**** wchodzi.

Zagórski osobiście poznał Piłsudskiego dopiero po wybuchu wojny, gdy został z ramienia Austriaków szefem sztabu Komendy Legionów, czyli de facto przełożonym skromnego brygadiera. Panowie znienawidzili się. Uczucie to przeniosło się na I połowę lat dwudziestych z jednego podstawowego powodu: Zagórski nie wyzbył się pamięci, jak inni polscy oficerowie z dawnej armii austro-węgierskiej. Wiedział o Piłsudskim dużo, za dużo, a Marszałek – o czym milczą jego wielbiciele, chciał o niekoniecznie chlubnej przeszłości zapomnieć. Dlatego już jesienią 1925 r. mobilizuje przeciwko utalentowanemu organizatorowi polskiego lotnictwa opinię publiczną, wikłającą go w aferę Frankopolu (kompletna, ale nośna społecznie bzdura), czy oskarżającą o brak patriotyzmu w latach Wielkiej Wojny. W tym wypadku ogarem okazał się, podług celnego określenia Stanisława Cata-Mackiewicza, nieuk o psychologii łobuza, frazes pozbawiony wszelkiej treści, czyli Wojciech Stpiczyński – nie bez kozery twórca nic nie znaczącego hasła sanacja. Oczywiście nienawiść wzrośnie, gdy w maju 1926 r. Zagórski- szef Departamentu Lotnictwa – stanie po stronie prawowitych władz Rzeczypospolitej, broniąc Warszawy przed rebeliantami.

Zagórski został aresztowany przez zwycięskich buntowników w Wilanowie w dniu 16 maja 1926 r. Po kilku dniach, wraz z innymi generałami (m.in. właściwym zwycięzcą Bitwy Warszawskiej- Tadeuszem Rozwadowskim) przewieziono go do więzienia na wileńskim przedmieściu Antokol. Siedział tam do sierpnia roku następnego. To wiemy na pewno.

Gdzie jest generał? (wersja reżimowa)

Podług oficjalnej wersji Zagórskiego zwolniono z aresztu w Wilnie 6 sierpnia 1927 r. Generał w towarzystwie żandarmów przyjechał pociągiem do Warszawy i prosto z dworca kazał się zawieść autem do… Łaźni Fajansa na Krakowskim Przedmieściu. Pożegnał się z obstawą i … wyparował – najpewniej uciekł, czyli zdezerterował z wojska. Później uzupełniano ją o inne elementy, np. oświadczenie niejakiego Dawida Erdkracha (homoseksualisty, oszusta i podwójnego szpiega; już nie wiadomo od kogo dostał czapę podczas II wojny światowej), że ten widywał go dość często w wiedeńskich kawiarniach. Sanacyjna propaganda nie popisała się: wszystko to było prymitywne, naciągane i nielogiczne.

Gdzie jest generał? (wersja nieoficjalna)

Przedstawiona poniżej wersja generalnie, przynajmniej w moim odczuciu, odpowiada prawdzie. Rzecz jasna pewnych szczegółów nie da się już jednoznacznie ustalić. Podaję ją w oparciu o źródło, które ujawnię każdemu, kto o to poprosi. A zatem, co się stało z nieszczęsnym generałem?

Przede wszystkim powróćmy do antokolskiego więzienia. W przeciwieństwie do innych uwięzionych generałów przechodzących rodzaj załamania psychicznego lub też podupadających gwałtownie na zdrowiu (Rozwadowski), Zagórski jest w dobrej formie. Odgraża się, że ujawni kompromitujące papiery z przeszłości, że jego uwięzienie to skandal itd. Słowem – nie daje się zmiękczyć. W nocy z 5/6 sierpnia , na podstawie pisemnego rozkazu, zabierają go z kazamatów kapitanowie Miładowski i Myśliszewski (w asyście żandarmów). Wcześniej ubierają w cywilne ubranie, w tym umyślnie za duży kapelusz. Wszyscy podążają na dworzec. Zagórski podróżuje do Warszawy w szczelnie zasłoniętym przedziale pociągu. W stolicy na peronie dodatkowo czekają (w cywilu!) kapitanowie Płaskowski, były szef Oddziału II z D.O.K. Grodno, Włoskowicz oraz organizator ówczesnego „Strzelca”, słynny Łokietek. Dworzec pustoszeje, piłsudczycy prowadzą generała do czekających w pobliżu aut. Jedno z nich miało numer rejestracyjny W-6141. Zapisał go jakiś kolejarz.

Początkowo uwolnionego więźnia zawieziono do Walerego Sławka na ulicę Chopina 1. Zagórski znał przyszłego prezesa BBWR z działalności szpiegowskiej na rzecz Austro-Węgier pod pseudonimem Stefan Pierwszy (Stefanem Drugim był sam Piłsudski: panowie brali pieniądze w HK-Stelle Krakau), miał odpowiednie raporty, kwity itd. Teraz Sławek zaklina go, by je wydał, a Piłsudski wszystko wybaczy. Generał w ostrych słowach odmawia. Wtedy Sławek przekazuje ofiarę osławionemu majorowi Zygmuntowi Wendzie (wtedy szefowi ochrony Piłsudskiego, po wybuchu wojny kierownikowi Obozu Zjednoczenia Narodowego) – dla zmiękczenia uporu. Ten przewozi nieszczęśnika do lokalu Strzelca przy ulicy Dobrej 2.

Na Dobrej oprawcy związują Zagórskiemu ręce na plecach, obrzucają wyzwiskami, biją po twarzy, kopią i okładają szablami – zrazu płazem. Generał nie chce współpracować, zatem przypalają mu skórę papierosami, cygarami oraz kłują sztychem szabli. W torturowaniu Zagórskiego uczestniczyli (trudno ustalić, kto biernie, a kto czynnie): ppłk. Piątkowski i Józef Beck, major Wenda, kapitanowie Kowalski, Miładowski, Myśliszewski, Płaskowski oraz Łokietek. Na pewno, wbrew pogłoskom, wśród egzekutorów nie było Bolesława Wieniawy- Długoszowskiego. Można mu wierzyć na słowo – niekoniecznie trzeźwe. To był wprawdzie człowiek nie pozbawiony wad, ale niezdolny do takiego świństwa.

Zagórskiego dręczono w ten sposób przez kilka dni. Podczas jednej z tych szczególnych sesji generałowi udało się uwolnić i zdzielić krzesłem dwóch oprawców (trafili do szpitala). Wersja, tym razem niepotwierdzona, głosi, że w wynikłym zamieszaniu ofiara podbiegła do samego Piłsudskiego (a dyktator dyskretnie nocą odwiedził lub odwiedzał lokal Strzelca), policzkując go. Wtedy miał paść rozkaz: skończyć z nim… niech zabierze swą tajemnicę do grobu.

Jak było w tym konkretnym momencie – trudno powiedzieć, faktem natomiast jest, że śmierć Zagórskiego była straszna, rzeźnicza. Były dowódca lotnictwa został dosłownie rozsiekany szablami – do tego stopnia, iż ręce, którymi zasłaniał głowę wisiały na rękawach. Konającego dobił z pistoletu – strzał w tył głowy- major Wenda? Beck? Któryś z kapitanów? Zmasakrowane zwłoki najpierw przewieziono do Fortu Legionów przy szosie Grójeckiej, a następnej nocy do Wilanowa, gdzie zaszyte w worek obciążony kamieniami rzucono do Wisły.

W ten nieskomplikowany sposób uratowano honor ludzi walczących o wyśnioną, niepodległą Ojczyznę

Dariusz Ratajczak

Artykuł powyższy, autorstwa zamordowanego polskiego historyka, dr-a Dariusza Ratajczaka, rzuca wiele światła na tajemnicę „zaginięcia” generała Zagórskiego.
 

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-9

panMarek

#1613732

Nie to że popieram, ale przynajmniej wtedy, nawet pomimio syfilisu, Kaczelnik i jego policja jaja mieli nie od drapania się.

11 października 1927, orzeczeniem Dyrekcji Policji Państwowej  zawieszono działalność organizacji Obóz Wielkiej Polski pod pretekstem rozwijania działalności godzącej w interesy państwa.
Prawdziwym powodem była publikacja ulotki pt. "Prawda o generale Zagórskim"

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
-5
#1613747

Od tego traktowania Józefa Mackiewicza jako nieomylnego guru, to ten znakomity pisarz (a nie historyk) przewraca się w grobie. To, że tylko prawda jest ciekawa nie oznacza wcale, iż Józef Mackiewicz do niej dotarł w każdym przypadku. Ale wyznawcy sekty, określanej przeze mnie jako "chazarscy moraliści", tak już mają.  

W przypadku panaMarka i jemu podobnych mamy do czynienia z opowiadaniem starych kacapskich, szwabskich czy chazarskich kawałów. I nie jest przypadkiem, że szczególne natężenie tych opowieści następuje po "objawionych prawdach" wygłoszonych przez Putina.

Podoba mi się!
8
Nie podoba mi się!
-5

jan patmo

#1613738

Komentarz niedostępny

Komentarz użytkownika panMarek został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(

panMarek

#1613740

Zamiast owijać w bawełnę "prawdy objawione" wygłaszane przez Putina, trzeba było napisać wprost, że Józef Piłsudski był nie tylko winny klęski Polski w 1939 roku, ale w ogóle winny wybuchu II wojny światowej. Podobne "prawdy objawione" głosi tutaj niejaki xiazeluka odnośnie Powstania Warszawskiego, z których wynika, że to nie Niemcy (oraz będący z nimi w niepisanym wówczas sojuszu Ruscy), lecz Powstańcy są winni zniszczenia Warszawy. Przypomnę tylko, że według "prawd objawionych" niejakiego Grossa, to Polacy są głównymi sprawcami holokaustu Żydów a nie Niemcy.

PS A w sprawie nieomylności Józefa Mackiewicza proszę się pomodlić o "światło" przed ikonami Stalina albo Putina. 

Podoba mi się!
8
Nie podoba mi się!
-4

jan patmo

#1613744

Braun nawet jak by teraz nic nie powiedział o bezczelnych draństwach putina, to swoimi filmami już dawno powiedział i zrobił nieporównywalnie więcej niż nasz obecny Prezydent Duda, który jedynie co zrobił to zwołał sobie naradę, z której nic nie wynikło, a jego minister twierdzi, że Duda dotąd nie zabrał głosu, bo "podejrzewa, że putin powie z czasem coś jeszcze" - no to Duda widzę coraz bardziej równa do Komora...

 

Ps. co do Piłsudskiego, to wiemy juz oficjalnie, że lenin był agentem niemieckim - Piłsudski też mógł być i wiele sięo tym mówi ale dziwne, że ciągle brak dokładnyh dokumentów - myśle, że ktośarchiwa niemieckie powinien bardzo dokładnie przejrzeć ...

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
-4

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1613767

Pani dr Anna Mandrela zawstydziła zawodowych historyków pracą na temat rotmistrza Pileckiego.

Może gdzieś na poddaszu dojrzewa młody historyk śledczy, który znajdzie w sobie siłę i determinację, by zdobyć dowody w archiwach niemieckich, że Piłsudski nie zasługuje na pomniki, place i ulice w Polsce? A nade wszystko - na wdzięczną pamięć?

Podoba mi się!
5
Nie podoba mi się!
-4

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613769

J. Pilsudskiemu podlegala  Polska Organizacja Wojskowa, ktora zajmowala sie wywiadem wojskowym na terenie Rosji w czasie Pierwszej Wojny Swiatowej.

Komendantem POW byl Tadeusz Zulinski. On przekazywal uzyskane informacje Jozefowi Pilsudskiemu, a ten Wlodzimierzowi Zagorskiemu oficerowi wywiadu C.K Austro-Wegier. Tak, temu samemu, pozniejszemu generalowi, ktory zaslynal przez podejrzany zakup duzej ilosci bezuzyteczntch silnikow samolotowych z Francji, wydaniem rozkazu, by polskie lotnictwo bombardowalo polskie wojsko w 1926 roku. oraz zaginieciem w lazni miejskiej i odnalezieniem sie po dwoch latach w Egipcie. Pilsudski przekazywal srodki pieniezne za informacje wywiadowcze na rozwoj Polskich Druzyn Strzeleckich w Galicji. To nie jest zadna tajemnica. Poniewaz informacje wojskowe byly skierowane przeciwko Rosji, to Rosjanie i ich sympatycy nazwali Pilsudskigo Agentem. Podobnie, dlatego ze ruszyl na czele Pierwszej Kompanii Kadrowej na wojne przeciwko Rosji otrzymal tytul Zdrajcy. (Narodu Polskiego?)  Rosja pewnie ma prawo tak go nazywac, bo kiedys byl ich poddanym. Ale Polacy?

Podoba mi się!
5
Nie podoba mi się!
-1

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613791

Poprzednio, gdy niektórzy blogerzy Niepoprawnych występowali z tymi samymi "rewelacjami" na temat Piłsudskiego - ponosiło mnie.

Po powyższym komentarzu - już spokojnie dodam, że owi blogerzy urodzili się w czasach kwitnącej komuny w Polsce, ich rodzice otrzymywali wynagrodzenie za pracę w tej komunie, od komunistów. Czy to dezawuuje tychże blogerów w chwili obecnej? Nie mniej - ich retoryka jest typową retoryką komunistyczną na temat Piłsudskiego! I nie są łaskawi zauważyć, że te same zarzuty, które stawiają Piłsudskiemu można by, mutatis mutandis, postawić im samym, albo - ich najbliższym. Zarzuty - równie podłe, równie kłamliwe.

Warto byłoby przeczytać cykl wpisów blogera Godziemby, na portalu B'n'R, dotyczący wojennej historii generała Kazimierza Sosnkowskiego i pułkownika Ignacego Matuszewskiego - piłsudczyków na emigracji. Podłych intryg, kreowanych wśród Polonii, opłacanych przez Sowietów, chętnie akceptowanych i powielanych przez aliantów. Tutaj - link do trzeciego wpisu tego cyklu: https://www.blog-n-roll.pl/pl/szef-i-pułkownik-3#.Xg4mPSHQj1k

Warto zauważyć, kto i po co inspirował przywódców AK do rozpoczęcia Powstania Warszawskiego. Warto na przykład zapoznać się z opinią gen. Sosnkowskiego o Mikołajczyku.

Aby zakończyć - aż dziwne, że tym razem na blogu nie padły zarzuty pod adresem Piłsudskiego, że cierpiał na kiłę.

Pisałam kilkakroć, że mój Tatko, narodowiec, nigdy nie zniżył się do powtarzania kłamstw na temat Piłsudskiego. Nigdy też nie "beatyfikował" gen. Rozwadowskiego, szefa sztabu. Podkreślał patriotyzm Piłsudskiego i polityczne umiejętności oraz osiągnięcia. Przewrót majowy nazywał tragedią i bratobójczą walką, nie mniej - nie zarzucał Piłsudskiemu chęci zdobycia władzy i uznawał, że ówczesna sytuacja wewnętrzna w Polsce wymagała "oczyszczenia".

Co do generała Ostoi-Zagórskiego (bez względu na "rewelacje" historyka-męczennika - dr Ratajczaka) - mój Dziadek, lwowski dziennikarz, który spotykał Zagórskiego dość często w układach nie całkowicie oficjalnych - uważał go za narwańca - "wariatunia", znanego m. in. z tego, iż wielekroć gdy odwagę wzmagały mu jakieś "procenty" - wykrzykiwał publicznie, że pojedzie do Warszawy i "wygarnie temu takiemu Pi... prawdę".

Ciekawe jak wielu blogerów "plujących się" dziś na Piłsudskiego ma jakieś rodzinne odniesienia do Marszałka, jego oficerów, współpracowników, a  także - przeciwników.

Propaganda anty-polska, kreowana przez komunę - za cel ataków przyjęła właśnie Piłsudskiego. Czy dlatego, że była aż tak "patriotyczna"?

Z "nawiedzonymi" anty-piłsudczykami jest tak samo jak z chorymi "na głowę" - argumenty rzeczowe nie trafiają: oni mają "wiedzę i pewność", czyli - niereformowalne przekonania. Piłsudski jest winien II WŚ, klęsce Polski we wrześniu 1939 itd., itp. Dobrze mieć tak jasny, klarowny "obraz historii". Myśleć już nie trzeba!

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wpisy,

Podoba mi się!
8
Nie podoba mi się!
-2

_________________________________________________________

Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie

katarzyna.tarnawska

#1613802

nieszczęśni piłsudczycy.

Podoba mi się!
2
Nie podoba mi się!
-5

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613816

Tym razem ten zmasowany i nieprzebierający w środkach napad na Józefa Piłsudzkiego następuje po serii iście stalinowskich w swej retoryce oszczerstw Putina pod adresem Polski. Jednak nawet ci, co tak gorliwie modlą się przed ikonami Stalina czy Putina, nie odważyli się pójść otwarcie w ślady swych "świętych" na Niepoprawnych. Stąd ta maskirowka.

Serdecznie pozdrawiam  

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-3

jan patmo

#1613822

*

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
-2

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613843

Wiekszosc komentatorow przebywajacych w Polsce nie ma dostepu, albo nie chce miec dostepu do zrodel historycznych. Dlatego jest skazana na antypolska propagande, nasilajaca sie, az do obledu, na przestrzeni ostatnich lat. Mysle, ze mozna ich podzielic na oceniajacych historie Polski z polskiego, lub obcego punktu widzenia. 

Generala Sosnkowskiego cenie najwyzej wsrod kadry oficerskiej na emigracji. Ten bardzo wartosciowy oficer calym swym zyciem sluzyl Polsce.

Pulkownik Matuszewski, bohater niezwyklej, pelnej przygod ewakuacji polskiego skarbu narodowego, w nagrode zostal przez gen. Sikorskiego - czlowieka malego i podlego,  poddany przesladowaniom. Plk Matuszewski byl jednym z najlepszych, wsrod najlepszych. 

https://www.rodaknet.com/rp_art_6870_czytelnia

_cenckiewicz_plk_ignacy_matuszewski.htm

Natomiast bardzo cenny jest Pani link w ktorym prawda przebija sie z kazdego slowa. Zeby tylko ludzie w Polsce zechcieli to czytac:

https://www.blog-n-roll.pl/pl/szef-i-pu%C5%82kownik-3#.Xg5K4iMwgZN

Co do gen Rozwadowskiego. Jako dowodca Garnizonu Warszawskiego w maju 1926 roku wydal rozkaz o otworzeniu ognia do "buntownikow" , a tych, ktorzy odmawiali strzelania do swoich kolegow, kazal rozstrzeliwac jako dezerterow.

Pilsudski pragnal dokonac przejecia wladzy w sposob pokojowy, a po brutalnej odmowie prezydenta wycofal sie do koszar 36 Pulku Piechoty na Pradze.

Obecnie wielu nie usiluje nawet zauwazyc, ze rozkaz gen. Rozwadowskiego, nakazujacy strzelanie polskich zolnierzy do polskich zolnierzy, to byla zbrodnia wojenna. Natomiast straty wsrod wojska i cywili w ilosci 379 zabitych i okolo tysiaca rannych czesto przypisuja w Polsce - Pilsudskiemu.

Rozwadowskiego nalezalo wowczas postawic przed sadem polowym. 

General Zagorski nie znosil pilsudczykow. On, swietnie wyksztalcony czlowiek ze szlacheckiej rodziny, gardzil Legionistami Pierwszej Brygady chodzacymi czesto bez butow. Wysmiewal i lzyl ich, idacych do Szczypiorna. W 1926 rozkazal bombardowac wojsko Pilsudskiego. Piloci nie chcieli zabijac Polakow. Starali sie rzucac swoj ladunek na tereny niezamieszkale. Kilka bomb trafilo na w miare pusty Plac Saski. Nie wim czy ktos zginal na skutek rozkazu gen. Zagorskiego, ale uwazam, ze tez powinien stanac przed sadem wojskowym.

Nie mam teraz czasu na szersze rozwiniecie podanych przez Pania tematow, wiec odpowiedzialem na nie w doslownie telegraficznym skrocie. Za to bardzo sie ciesze, ze moge z Pania wymieniac poglady na sprawy, do ktorych podchodzimy  z tego samego punktu widzenia.

Jedzcze raz dziekuje i pozostaje z szacunkiem. 

Podoba mi się!
5
Nie podoba mi się!
-2

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613844

Od Brauna, już tylko jako reżysera filmów o jednoznacznie antytotalitarnej wymowie, należało chyba oczekiwać szybkiego, jasnego i ostrego potępienia ostatnich wściekle antypolskich i stalinowskich w swej "poetyce"  wstąpień Putina skierowanych przeciwko Polsce i Polskom. A tym bardziej takiej reakcji należało się spodziewać od Brauna jako polityka, ostro potępiającego bezprawne roszczenia żydowskiego "przemysłu holocaustu" wobec Polski. Przecież nie trzeba być specjalnie bystrym, by dopatrzeć się ścisłych związków wypowiedzi Putina z powtarzającymi się kampaniami oszczerstw uprawianych przez ten "przemysł".

Podoba mi się!
8
Nie podoba mi się!
-4

jan patmo

#1613777

Braun powinien jednak odpowiedzieć na rzeczowo formułowane pod jego adresem pytania.To jest konieczne, jeśli jego dotychczasowe wypowiedzi nie są dla niektórych słuchaczy wystarczająco jasne.

A to, że jego wypowiedzi mają nie być wystarczająco jasne, jest zdumiewające.

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-2
#1613779

Mógłbym polecić Braunowi jako dobry przykład wypowiedź ambasador Mosbacher.

Podoba mi się!
8
Nie podoba mi się!
-4

jan patmo

#1613781

Wszak to pan Andrzej pełni obowiązki...

Podoba mi się!
4
Nie podoba mi się!
-7

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613782

Kiedy doczekamy się?

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-4
#1613783

To sytuacja :"Lenin gra - Chopin słucha".

Podoba mi się!
2
Nie podoba mi się!
-6

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613812

Oświadczenie w sprawie oszczerczych stalinowskich bluzgów Putina wydał Morawiecki w uzgodnieniu z prezydentem Dudą. Podobnie wcześniej, choć zdecydowanie po zbyt długiej zwłoce, odniósł się polski rząd do roszczeń żydowskich hochsztaplerów w związku z uchwaleniem przez senat USA ustawy 447.  

Nie sposób przewidzieć, jak długo przyjdzie czekać na podobne oświadczenie Brauna et consortes. Ale - jak to się mówi - nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Putin swymi wściekle antypolskim wypowiedziami, powielającymi sankcjonowany oficjalnie przez stalinowską Rosję rasizm (szczególnie w odniesieniu do Polaków), i  bez watpienia przewyższający rasowe roszczenia Hitlera, zmusił polityków (i nie tylko) obecnych na polskiej scenie do jednoznacznego określenia się w stosunku do takiej "polityki" Rosji. 

   

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-4

jan patmo

#1613790

Bo oni oba - to jedna osoba?

Pan Andrzej zobowiązał się jako prezydent do wypełnienia 10 punktów:

1) Będę prezydentem, który słucha i służy obywatelom;

2) Będę prezydentem dialogu, porozumienia i rozmowy;

3) Będę prezydentem, który przywróci Polakom zaufanie do państwa i poczucie godności;

4) Będę prezydentem, który troszczy się o bezpieczeństwo Polaków;

5) Będę prezydentem, który buduje państwo uczciwe i sprawiedliwe;

6) Będę prezydentem, który z troską i zrozumieniem odnosi się do każdego obywatela;

7) Będę prezydentem Polski przyszłości. Silnego, sprawnego państwa w centrum zjednoczonej Europy;

8) Będę prezydentem Polski dumnej ze swojej historii, swoich przodków i korzeni, Polski, która pamięta i czci swoich bohaterów;

9) Będę prezydentem, który nie unika trudnych sytuacji, który nie ucieka, kiedy powinien być arbitrem;

10) Będę prezydentem aktywnym, który chce korzystać z inicjatywy ustawodawczej.

Nie wiem tylko, skąd wiedział, że w ogóle będzie prezydentem.

Czy jest choć jeden punkt dotrzymany? A jaką sankcję przewidział pan Andrzej w przypadku niedotrzymania słowa?

Podoba mi się!
4
Nie podoba mi się!
-6

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613815

Gdyby tak Braun był prezydentem, to by odpowiedział Putinowi jak Lenin! Nieprawdaż?

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-4

jan patmo

#1613819

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika panMarek nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

W związku z otrzymanie 2 stycznia 2020 00:20 i 2 stycznia 2020 02:11 i utracie punktów z 320 do 70 co oznacza dopisanie pod moimi komenarzami po 10 minusów w „Grzegorz Braun OSTRO odpowiada na kłamstwa sowietów i Putina!” kończę odwiedziny tego portalu. Co prawda nie mogę się stąd usunąć bo nie ma takiej opcji na stonie ale mogę pożegnać sympaycne i mądre Panie: Verita, Rebeliantka i Markowa. Miło było czytać komentarze Szanownych Pań – za co dziękuję.
P.S. To smutne że właściciel tego portatu tak nisko ceni wolność słowa, że dopuścił się manipulacji w godzinach 00:20 do 02:11 odejmując mi w niecałe nocne dwie godziny 250 punktów.

Poniżej załączam otrzymane dwa e-maile:

Od: admin@niepoprawni.pl
Data: 2 stycznia 2020 00:20
Temat: Bardzo nam przykro. Straciłeś rangę..
panMarek.
Bardzo nam przykro :(
Straciłeś swoją dotychczasową rangę. Utraciłeś dostęp do niektórych
funkcji serwisu. Twoje oceny będą się mniej liczyć. Twój głos będzie
łatwiej zignorować.
Utracona ranga: Komentator 2
Wymagana liczba punktów: 320.
Aby odzyskać rangę musisz zdobyć więcej punktów - poprzez większe
zaangażowanie oraz dobre oceny innych użytkowników.
Szczegóły na temat zdobywania/utraty rang w przewodniku:
http://niepoprawni.pl/przewodnik/zasady-punktacji
Pozdrawiamy!
Administracja niepoprawni.pl

Od: admin@niepoprawni.pl
Data: 2 stycznia 2020 02:11
Temat: Bardzo nam przykro. Straciłeś rangę..
panMarek.
Bardzo nam przykro :(
Straciłeś swoją dotychczasową rangę. Utraciłeś dostęp do niektórych
funkcji serwisu. Twoje oceny będą się mniej liczyć. Twój głos będzie
łatwiej zignorować.
Utracona ranga: Komentator 1
Wymagana liczba punktów: 70.
Aby odzyskać rangę musisz zdobyć więcej punktów - poprzez większe
zaangażowanie oraz dobre oceny innych użytkowników.
Szczegóły na temat zdobywania/utraty rang w przewodniku:
http://niepoprawni.pl/przewodnik/zasady-punktacji
Pozdrawiamy!
Administracja niepoprawni.pl

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-8

panMarek

#1613829

Będziemy z utęsknieniem czekać na powrót, w który nie wątpię.

"Bardzo nam przykro" hipokryci cholerni!

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
-8

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613830

Stanowczo proszę nie odchodzić. Proszę!

Podoba mi się!
4
Nie podoba mi się!
-7
#1613846

Wydaje mi sie, ze powodem ukarania pana Marka, byly jego klamliwe, antypolskie i wprost obrzydliwe, wpisy na temat Marszalka Pilsudskiego. Na tym przykladzie, mozna zauwazyc spore roznice w ocenianiu tych paszkwili. Polacy na emigracji maja kilka godzin czasu od zamieszkalych w Polsce.  Dlatego przypuszczam, ze glownie emigracji nie podobaly sie ataki na jednego z najwiekszych, europejskich Dyplomatow. Taki wniosek nasuwa mi sie, po skardze pana Marka, ze dostawal niedostateczne oceny przewaznie w nocy. Moj czas w stosunku do czasu w Polsce wynosi 5 godzin. Mysle, ze wspomagalo mnie wielu emigrantow, ktorym bardzo dziekuje, nie zapominajac przy tym o Polakach w Polsce. Widac z tego, ze jednosc potrafi powstrzymac proby oglupiania nas przez wciskanie nam plotek i pomowien.  Duze dzieki!

Podoba mi się!
7
Nie podoba mi się!
-4

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613851

Tobie ciągle się kurwa coś wydaje , ty emigracyjny pogięty tłumoku.
Takiej chorągiewki i wdupowłaza, to ja w życiu nie widziałem!!!.
Jednym słowem, klub portalowych padalców ma nowego CZŁONKA...
Dla panaMarka, to ty dzwonie możesz co najwyżej buty wyczyścić, i tylko wtedy, gdy ci na to pozwoli...

P.S. Odpowiedziałem ci w stylu twoich portalowych kolegów.
Cześć kolego...

Podoba mi się!
4
Nie podoba mi się!
-6
#1613856

No cóż, tacy jak a nie mówiłem, to najniższy poziom - to antypolskie psy (mogą być Putina)... szczekające, wyjące czy ujadające; tacy jak panMarek to poziom wyższy, określony przez michaela-abacusa jako spin-felczerzy; na samej zaś górze znajdują się tacy jak Braun, oświecający swoimi wykładami najbardziej "oświeconych".      

Podoba mi się!
8
Nie podoba mi się!
-4

jan patmo

#1613858

To jeszcze jeden w tym śpiewającym kwartecie (Miarkowa, panMarek, Verita + ANM):

"Stalin nasza sława bajewaja, Stalin naszej junosti paliot              I z piesniami boriat, pobieżdaja Za Stalinym narod nasz idiot"  (Stalin nasza duma, nasza sława, Stalin to młodości naszej blask,  I z pieśniami walcząc, zwyciężając, Za Stalinem idzie naród nasz).

Czym skorupka za młodu nasiąknie - tym na starość trąci.

Nie ma co się dziwić - chamskie ataki na Piłsudskiego to domena Ruskich.

Tylko po jakiego grzyba ci "patridioci" rżną dziś głupa i udają, że są Polakami.

A - fora ze dwora - jedźta se do matuszki Rassiji, róbta i gadajta, piszta, co chceta na temat Polski, Piłsudskiego i innych Polaków. Tutaj was nie trzeba! A jaki aplauz zdobędziecie tam! I żadnych "pał" czy minusów, same plusy,

Podoba mi się!
8
Nie podoba mi się!
-2

_________________________________________________________

Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie

katarzyna.tarnawska

#1613887

smuga smrodu się niesie pod niebiosa; bolszewia torsji dostaje czerwoną trucizną...

fuj fuj fuj przewietrzyć portal pora

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
-5

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1613955

"A - fora ze dwora - jedźta se do matuszki Rassiji, róbta i gadajta, piszta, co chceta na temat Polski, Piłsudskiego i innych Polaków."...

Widzisz kobiecino, w końcu zaczęłaś posługiwać się językiem wyniesionym z domu i jakim zapewne posługujesz się do dziś na co dzień. Widzisz, że łatwiej ?

Przestań w końcu udawać kim nie jesteś, bo widać żeś kobiecina prosta, i żadna " elukubracja" ci nie pomoże.

P.S. Mimo wszystko, jestem zaszczycony tym, że zaliczyłaś mnie do grona w/w osób (Miarkowa, panMarek, Verita + ANM), bo to ludzie na wskroś uczciwi i szczerze oddani Polsce, w przeciwieństwie do tego barachła, którym ty się otaczasz.

W zasadzie twoje "otoczenie" mnie nie dziwi, bo jak świat światem, swój do swojego ciągnie...

Podoba mi się!
4
Nie podoba mi się!
-4
#1614022

A właściwie to jest nas więcej - Piko, Rebeliantka, może jeszcze o kimś zapomniałam...może Roman z USA by się nie obraził, gdybym zaliczyła Go do niepoprawnych-normalnych

Podoba mi się!
2
Nie podoba mi się!
-5

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1614034

Błyskasz intelektem jak cielę podogoniem, identycznie jak twoja koncertmistrzyni w kwartecie - Miarkowa.

A co do waszego wspólnego rusofilskiego patrioidiotyzmu -  to nikt już raczej wątpliwości mieć nie będzie: suum cuique pulchrum est...

Podoba mi się!
5
Nie podoba mi się!
-3

_________________________________________________________

Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie

katarzyna.tarnawska

#1614052

Widzisz kobiecino, gdybyś tej "elukubracji" nie podparła cytatem z łaciny, znów wyszłabyś na dziewuchę z czworaków, a i tak... znów wyszłaś...

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
-3
#1614057

Elukubracja <<utwór literacki lub inny tekst pisany z wysiłkiem i bez talentu>> pasuje do smugi brzydkich woni :-)

Każdemu swoje - nawet nie wie, jak się odkrywa z tym cielęcym podogoniem. Dziewucha z czworaków z awansu.

Podoba mi się!
2
Nie podoba mi się!
-3

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#1614071

"Każdemu swoje - nawet nie wie, jak się odkrywa z tym cielęcym podogoniem. Dziewucha z czworaków z awansu."

Jest znacznie gorzej, gdy zbolszewizowane krowy w rodzaju markowej wysuwają swoje brudne łby z bolszewickiego chlewa i wydaje im się, iż już opuściły swoje smrodliwe bolszewickie czworaki...

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
-5

Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.

#1614073

Cytując tekst Jana Kobuszewskie w słynny skeczu z Kabaretu Dudek...

"jesteś pan cham, nieuk, swołocz, i woda na młyn odwetowców z Bonn. WON !!!"...

P.S. Kabaretem jest również to, że świnia przedstawia siebie jako tygrysa :)

Podoba mi się!
4
Nie podoba mi się!
-3
#1614080

jedynie to co bolszewik chce zobaczyć...

Jednak proponuję blogerowi "a nie mówiłem" uważne przeczytanie tego bolszewickiego chamstwa, jakie napisała towarzyszka pseudo "markowa" -- wiernir sprzymierzona z sowiecko-rosyjskimi politrukami z filorosyjskiej ścierwoneonówki...

I na właśnie na to jej odpowiedziałem...

Podoba mi się!
2
Nie podoba mi się!
-5

Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.

#1614100

Czy Ty naprawde lubisz wystawiac sie na posmiewisko? Masochista jestes, czy co?

Pozdrawiam.

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
-3

To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz

#1613991

Miałem ochotę odpowiedzieć ci na to, ale stwierdziłem, że szkoda czasu...

Podoba mi się!
4
Nie podoba mi się!
-4
#1614024

Michael-abakus zwrócił mi uwagę na "wykłady" Brauna z historii, szczególnie ten, w którym opowiadał o Stanisławie Staszicu. Z tego co wspomniał - delikatnie rzecz ujmując - to bardzo niepochlebnie o nim się w nim wyrażał. Po zapoznaniu się z tym "wykładem" ustosunkuję się do wykładni Brauna.

Przed ostatnimi świętami Bożego Narodzenia wpadł mi też w ręce periodyk historyczny z innym artykułem Brauna traktujący o  zamachu na cara Pawła I. Postaram się do niego odnieść.     

Podoba mi się!
8
Nie podoba mi się!
-3

jan patmo

#1613857