O wszystkim byle nie na temat.

Obrazek użytkownika Roman z USA
Kraj

Tak właśnie podsumowałbym wpisy i komentarze tych, na których jakakolwiek krytyka PiS oraz obecnego rządu działa jak czerwona płachta na byka. Wszelkie dyskusje o ustawie S447 sprowadzają oni do wyzywania tych, którzy ostrzegają przed olbrzymim niebezpieczeństwem jaki stanowi dla Polski ta ustawa, od putinowskich agentów, rusofili, braunowców, bosakowców itd. Gdy zwraca się im uwagę na to, że wszelkie ustne zapewnienia polskich polityków nie mają żadnej mocy prawnej, nabierają wody w usta, a takiego komentatora oceniają minusami.

Nie mają żadnego rzeczowego argumentu, więc pozostaje im tylko pała i obrażanie. Działacze Polonii New Jersey i przyległych stanów, którzy walczyli o to, by Pomnik Katyński w Jersey City pozostał w pięknym, prestiżowym miejscu byli także wyzywani od kremlowskich agentów. Obrażający nie zauważali nawet braku logiki w tym określeniu i tego, ile jest w takim określeniu głupoty. Niestety do walki przeciwko obrońcom pomnika dołączył polski MSZ i nowojorski konsul Maciej Golubiewski, ale tych jakoś nikt nie nazywał putinowcami.

Gdy akcja zakończyła się sukcesem Polonii, konsul Golubiewski przypisał także i sobie część sukcesu, jakżeby inaczej. Akcja dyskredytowania i obrzucania błotem Narodowców i Konfederatów przybrała na sile w miarę zbliżania się 11-go maja, dnia kolejnych demonstracji przeciwko ustawie S447. Rządzący przez ponad półtora roku milczeli na temat tej ustawy, a gdy opracowywano ją w Waszyngtonie nie interweniowali i nie mówili tego co mówią teraz. Andrzej Duda nie napomknął nawet o niej podczas rozmowy z D. Trump’em.

Obrońcy PiS zadowalają się wypowiedziami Morawieckiego, Kaczyńskiego i Czaputowicza, nie zapala im się czerwona lampka nawet po ujawnieniu notatki z rozmowy ambasadora Jacka Chodorowicza, pełnomocnika Ministra Spraw Zagranicznych RP z Thomasem K. Yazdgerdim specjalnym wysłannikiem Departamentu Stanu USA (nawiasem mówiąc jeden i drugi jest pochodzenia żydowskiego). Zamieszczona poniżej wypowiedź Elan Carr też ma się nijak do wcześniejszych wypowiedzi M.Pompeo i Ż. Mosbacher.

USA nie mają zamiaru nikomu niczego dyktować ws. mienia ofiar Holokaustu przejętego wskutek II wojny światowej, a ustawa JUST (tzw. 447) nie przypisuje Polsce win za zbrodnie nazistów - zapewnił w środę specjalny przedstawiciel USA ds. walki z antysemityzmem Elan Carr.

Proszę zwrócić uwagę na to, że powyższa wypowiedź jest nie na temat, nie jest odpowiedzią na niepokoje Polaków, ponieważ nie nawiązuje do mienia bezspadkowego, a właśnie tego dotyczy ustawa S447. Elan Carr nawet łaskawie powiedział, że ustawa S447 nie przypisuje Polsce win za zbrodnie nazistów, ach co łaskawa wypowiedź, jeszcze by tego brakowało (i znowu ci kosmiczni naziści). Polscy politycy zapewniają, że nie wypłacą nikomu ani złotówki i tu chyba nie kłamią, ponieważ żydowskie organizacje, które chcą Polaków obrabować żądają wypłaty w dolarach i nieruchomościach.

Atakowanie polityków Konfederacji i Narodowców nie powinno obecnie mieć miejsca, ponieważ ich zalety czy wady nie są w tej chwili najważniejsze. Mi też nie ze wszystkimi politykami Konfederacji „jest po drodze”, ale to nie jest najważniejsze, rządzącym trzeba patrzeć na ręce, a w tej chwili nie ma takiej siły. Potrzebna jest koalicja PiS z jakąś prawdziwą opozycją, ta „totalna” jest wrogiem Polski.

Ważą się losy Polski i przyszłych pokoleń, dyskusje na temat ustawy sprowadzane są nawet na boczne tory, a nawet do tego, czy Piłsudski jest postacią pozytywną czy negatywną? Jeżeli nie wygramy tej bitwy będzie to ostatni rozbiór Polski, nie bierzcie w nim udziału, idźcie na demonstracje protestu w sprawie ustawy S447 bez względu na pogodę i bez względu na to, gdzie mieszkacie, w Polsce, czy poza Jej granicami.

]]>https://www.youtube.com/watch?v=51epb9h3m_Q]]>

]]>https://www.youtube.com/watch?v=bGqEYvSPT24]]>

4
Twoja ocena: Brak Średnia: 3.4 (29 głosów)

Komentarze

Żeby nie skończyło się jak z ustawą o IPN.

cyt:

"

Temat wybrzmiał szczególnie mocno, gdy Stanisław Michalkiewicz opublikował notatkę ze spotkania przedstawicieli polskiego i amerykańskiego rządu. Wynika z niej, że Stany Zjednoczone nie oczekują żadnych prawnych ani medialnych działań ze strony Polski w kierunku spłaty utraconego mienia bezspadkowego aż do zakończenia wyborów parlamentarnych, które odbędą się na jesieni.

Podczas spotkania w Pułtusku Jarosław Kaczyński zadeklarował, że Polska nie będzie płacić żadnych żydowskich roszczeń.

– Są zobowiązania finansowe wobec Polski i wobec Polaków, a Polska żadnych zobowiązań nie ma – powiedział prezes PiS Jarosław Kaczyński.

W odpowiedzi na tę deklarację Robert Bąkiewicz, prezes stowarzyszenia Marsz Niepodległości zaprosił Kaczyńskiego na marsz STOP447, który odbędzie się 11 maja w Warszawie.

– Panie Prezesie w takim razie zapraszam na Marsz #STOP447 11 maja godz.14.00 do W-wy pod KPRM. Polacy będą tam protestować przeciw roszczeniom żydowskim. Powinniśmy połączyć wszystkie siły, aby ratować naszą Ojczyznę! – napisał na Twitterze Bąkiewicz.

Witold Tumanowicz, członek zarządu Ruchu Narodowego i jedynka Konfederacji na liście lubelskiej przypomina jednak, że wiarygodność „stanowczych deklaracji” nie jest mocną stroną PiS.

– Poniższa deklaracja rzeczniczki PiS nie zakończyła sprawy ustawy o IPN! Tak samo niewiarygodna deklaracja Kaczyńskiego nie kończy sprawy roszczeń! Dlaczego mamy mu wierzyć? – pyta na Twitterze udostępniając screena ze „stanowczymi deklaracjami” Beaty Mazurek oraz Adama Andruszkiewicza, którzy zapewniali, że nie będzie zmian w nowelizacji ustawy o IPN. Jak pamiętamy, zmiany przeforsowano w Sejmie w ciągu jednej doby.

Ostro podsumował też deklarację poseł Robert Winnicki. – Po 1.5 roku upokarzania Polski przez polityków z USA i Izraela bez reakcji ze strony tego rządu słowa Kaczyńskiego skierowane do polskich wyborców (a nie USA i Żydów) w sprawie roszczeń majątkowych są tak wiarygodne… jak zapewnienia, że nie zmienią ustawy o IPN – ocenił.

Tumanowicz wraz z Krzysztofem Bosakiem zapraszają też na marsz STOP447. Wydarzenie organizuje stowarzyszenie Marsz Niepodległości. Rozpocznie się on o godz. 14 pod Kancelarią Premiera w Warszawie."

https://nczas.com/2019/05/05/konfederacja-odpowiada-kaczynskiemu-powinnismy-polaczyc-wszystkie-sily-aby-ratowac-nasza-ojczyzne/

PS

Bardzo dobry i potrzebny wpis...

Pozdrawiam

Vote up!
17
Vote down!
-7

Astra - Anna Słupianek

#1589403

Dziękuję za komentarz i dobre słowa.

Pozdrawiam

Vote up!
15
Vote down!
-5

Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain

#1589406

Ale pod Twoim wpisem też się należy :)

Na żywo - Marsz - stop 447

 

Vote up!
13
Vote down!
-5

Astra - Anna Słupianek

#1589624

kurna co jest??? Było i nagle jebło - cenzura?!?!?! Oczywiście nawet w TVP Info cicho sza (a ida tysiące Patriotów i okazuje się, ze nawet idąz nimi niektóre Kluby Gazety Polskiej, które Sakiewicz wywalił, bo sięośmielili powiedzieć prawdę, że nie wszystko w PiS jest dobre, wywalili nawet te najbardziej zasłużone, które przez lata mocno się dla PiSu zasłużyły) - jakby to lewacy robili marsz to byłoby głośno

Vote up!
11
Vote down!
-6

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589630

 

Pozdrawiam :)

Vote up!
13
Vote down!
-4

Astra - Anna Słupianek

#1589636

gdyby tylko półtora roku temu, pan dupek had as much balls and brains żeby powiedzieć to, co właśnie powiedział pan Braun. Hej, przecież tak się zaprzysięgał na Boga z tą swoją niezłomnością!

Vote up!
6
Vote down!
-2
#1589677

Będziesz miał jaja, a nawet mózg (i twoi kolesie też), jak przestaniesz srać z nimi ze strachu w gacie na samą myśl o tym, co wam zaproponowałem. A mianowicie napisanie listu-żądania do Władimira Putina z o wypłacenie Polsce odszkodowań za niewyobrażalne zbrodnie i grabieże Rosji na Polsce i Polakach w wysokości co najmniej dwukrotnie wyższej niż PIS domaga się od Niemiec. Jak byście byli Polakami, narodowcami i patriotami, to takie żądania wraz z gotowym raportem strat mielibyście gotowe zanim PIS zaczął na poważnie  kwestię odszkodowań od Niemiec.  

Vote up!
5
Vote down!
-7

jan patmo

#1589682

Czy z nienawiści porobiły ci się węzły na zwojach, że widzisz tylko fekalia i nic więcej?
Dlaczego ja miałbym korespondować z panem Putinem, jak go nazywa twój idol? To twoje bożyszcze - nie schodzi z twoich ust przy żadnej okazji - pisz sobie ty do niego listy.

Vote up!
6
Vote down!
-2
#1589686

Dobry wpis.

Dlaczego tak się dzieje? To napisałem w moim blogu ostatnio - niestety w PiS-ie tak jak w każdej tego typu partii jest sporo lemingów, którzy bezkrytycznie i bez jakiegokolwiek namysłu idą po linii "jedynie słusznej".

Dobry pzykład z pomnikiem Katyńskim. Pamietam jak na niezalezna Sakiewicz jechał i wyzywał od rusofili tych, którzy nie chcieli sie zgodzić na "ugodę" rządu z tym pingwinem New Jersey i żądali pozostawienie pomnika w miejscu, w którym był. Zrobili wtedy taka nagonkę na nich, ze sam nie wiedziałem co o tym sądzić i miałem wątpliwości. Czas pokazał, ze Ci Polacy walczący o ten pomnik mieli rację - a teraz PiS się próbuje do tego przytulić.

To tylko jeden z wielu przykładów, że nie należy wierzyć w ciemno rządzącym - nie należy być lemingiem - to nie tylko jest złe dla Polski ale świadczy o intelekcie danej osoby.

Ps. minusy lemingów do tematu już się posypały oczywiście jak dotąd bez żadnego uzasadnienia ;)

Vote up!
16
Vote down!
-7

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589407

- skoro autor tego tematu poświecił tyle trudu na "rzetelny" opis to dlaczego pominął fakt i treść umowy Polski z USA która to umowa całkowicie zamyka sprawę dla oszustów i innej maści wyłudzaczy. Po co jątrzyć dalej tym tematem jak sprawa jest już dawno całkowicie zamknięta. Tu link do treści umowy:

https://www.youtube.com/watch?v=fHywVWknElg

Wstawiałem ten link tu wielokrotnie ale dla jasności sprawy uczyniłem to jeszcze raz. Dodam tylko że w tej sprawie usłyszałem już niedawno (wcześniej było to kilka lat temu) następną wypowiedź osoby z Rządu która potwierdza tę umowę. Tu już nie ma pola do manipulacji.

Vote up!
8
Vote down!
-6

Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".

#1589408

Niemcy też gderają, ze mają z nami umowę w myśl, której zrzekamy sie z jakichkolwiek roszczeń do nich - a jednak te roszczenia mamy, bo podważamy zasadność i celowość tamtej umowy.

Słyszałem o tej umowie, jednak skoro powstała ustawa 447, to znaczy, ze USA ma tą umowę w głębokiej d... - dlaczego więc Kaczyński nie zrobi ustawy, która miałaby głęboko w d... ustawe 447? Dlaczego mówiąc, że nic nie zapłacimy nie powołuje się na umowę, którą podajesz?

Vote up!
13
Vote down!
-5

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589409

- tylko nie ma dokumentów bo mu koza zjadła.

Warto by przeprowadzić dochodzenie dlaczego ruskie zamordowali Bieruta, w końcu swojego agenta. Być może nie chciał się zgodzić na zrzeczenie się na rzecz ruskich reparacji wojennych lub polskiego złota w Angli które i tak komuniści ukradli.

Treść tej umowy do której podałem link właśnie ostatnio została wielokrotnie podniesiona publicznie w mediach. Długo na to czekałem dlatego z uwagą śledziłem ten wątek.

To co Niemcy twierdzą to proszę okazać dokument tak jak ja,- a nie powielać plotki z magla lub gebelsowskie fake newsy.
Ostatnio szkop - wice prezydent Gdańska powiedział publicznie że to Polska wywołała II wojnę światową.

Vote up!
16
Vote down!
-5

Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".

#1589420

Wystarczą Ci słowa Kaczyńskiego, że nie wypłaci i akt prawny w tym przypadku jest Ci nie potrzebny. Szwaby też mówią ale tutaj chcesz aktu prawnego. Jesteś niekonsekwentny.

a to, że publicznie o "Twojej" umowie jest mowa w mediach, to nie ma znaczenia, że jakis dziennikarzyna o tym mówi - dlaczego Kaczyński o tym nie mówi?

Ps. pamiętajmy, że (nie za PiS) juz płacimy żydom od 100 do 300 dolarów miesięcznie na łepka. Więc słowa Kaczyńskiego, że nie jestesmy im nic winni jakos mnie nie przekonują, bo nie wycofali się z tego co zrobiło PO.

Vote up!
14
Vote down!
-7

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589424

- Niemców a które to reparacje ma niby wypłacic Polska jest całkowicie zamknięty i nie wracajmy do tego bo to są tylko prowokacje ruskich aby nas skłócić z USA.

Pomówmy lepiej o Chniach które coraz bardziej stanowczo upominają się u ruskich o swoją darmową i należną część złóż ropy i gazu w Arktyce. Rosja to co chce ukraść wszystkim narodom świata chce sprzedawać i znowu na tym zarabiać.

Udają te sowieckie faryzeusze przyjaciół Chińczyków choć w 1969 roku dali rozkaz użycia bomby atomowej przeciwko Chinom i tylko dzięki USA Chiny dziś istnieją. To jest ciekawy temat bo się będzie działo w najblizszym czasie.

Albo Rosja odda ukradzione złoża ropy dobrowolnie albo Chiny ich przymuszą do tego.

Teraz Chiny są potęgą i to oni w Azji będą dyktowac politykę :) putas już dostał zatwardzenia-teraz tam się przeniesie ośrodek wydarzeń.

Jak putin dostał kopa w mordę od Erdogana po strąceniu sowieckiego samolotu to na drugi dzień zaczął się Erdoganowi nisko kłaniać. Ruskie są w konflikcie ze wszystkimi sąsiadami ale i z wieloma krajami na innych kontynentach.

PS- na defiladę 9 maja z okazji napadu i okupacji krajów Europy środkowo-wschodniej przybył do ruskich tylko jeden zagraniczny gość !!!!!!!!!!!!! ha ha ha :)

Vote up!
13
Vote down!
-3

Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".

#1589429

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

No to słabo z USA i żydami, że daja sie wodzić ruskim za nos i robią prowokacje względem nas, co w konsekwencji nas ze sobą skłuca. Co więcej, skoro Ty o tym wiesz, to podejrzewam, ze i w USA i izraelu o tym wiedzą a jednak dalej stoja przy swoim - czy wiec USA i żydzi to rusofile???

Co do Chin, to niech walą w ruskich ile wlezie oby nas w to nie mieszali, bo chinole świeci absolutnie też nie są.

Vote up!
6
Vote down!
-8

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589444

- domagał sie nienależnego zwrotu Żydom kamienic zburzonych celowo i świadomie przez Niemców. Nawet Hanka G.W. żydowskiego pochodzenia już się tego nie domaga i pogodziła się że się nie da ukraść tych kamienic Polakom w chytry i perfidny sposób.

Jesteś jedną z ostanich osób na świecie która jeszcze coś o tym przebąkuje. Poczekaj kolego na nowe instrukcje :) bo ta karta już jest zużyta jak bolek i 100 razy myta i używana prezerwatywa.
Tak jak wspomniałem - patrz na wschód bo d*pa putina już sie tli ;)

My też mamy pomysł na film o tamtym czasie jak Niemcy kiedy zabrakło cyklonu "B" żywcem rzucali do pieca żydowskie dzieci. Było takie prawdziwe zdarzenie i są zeznania naocznych świadków. Jak powstanie film o tym a mam nadzieje że tak się stanie to ludzie będą mdleć w kinach a na głos niemieckiego języka będa uciekać w popłochu.

Vote up!
8
Vote down!
-7

Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".

#1589453

padło na łepetynkę, czy tak udajesz ślepego i głuchego?

Vote up!
8
Vote down!
-8

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589525

  Witam! Ustawa 447 , to propagandowa wrzutka Kacapów, aby stworzyć przedwyborcze zamieszanie w Polsce. To również Stworzenie Konfederacji, jako agentury wpływu. Jeżeli twarzą Konfederacji ogłosił się R. Giertych ( skaczący kuń na agidkach KODu), to mamy jasność i skalę manipulacji. Pozdrawiam!

Vote up!
9
Vote down!
-9

ronin

#1589606

Twarzą Konfederacji giertych - kolejne brednie, które tylko pokazują, że trzeba zagłosować na Konfederację, bo przecież nie na takich co te brednie wygadują.

Vote up!
8
Vote down!
-9

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589609

https://niezalezna.pl/270873-cien-giertycha-nad-konfederacja-medialny-sojusznik-adwokata-tuska-wspiera-narodowcow

Gietych to obca agentura co trzyma ze zdrajcami i udając prawicowca chce osłabić Polski Rząd. Tylko taki jest cel w życiu tej wielkiej wzrostem i duchem mendy.

Vote up!
8
Vote down!
-6

Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".

#1589612

Dzięki za przypomnienie dlaczego nie czytam juz niezaleznej, która (juz pare lat temu im to pisałem ale cenzurowali) stoczyła się do poziomu Gazety Wymiotnej.

I nawet ta niezalezna pisze "Czy tak samo blisko jest Giertychowi do Konfederacji?" i artykuł głównie o kumplu giertycha - a wy bredzicie o tym, że "giertych jest twarzą Konfederacji" - ta wsza maniPOlacja jest rodem z gebelsa i czerwone zarazy razem wziętej - brawo.

Wg mnie u was jest najwiecej ruskich kretów, bo to co robicie to najbardziej sami działacie przeciwko PiS.

Vote up!
9
Vote down!
-9

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589619

     Nie czytamy, nie interesujemy się na bieżąco, a próbujemy obrażać. Prześledż przywódców nowej Konfederacji, to zrozumiesz temat, a nie bluzgaj bezwiednie, bo mniemam, że nie celowo. Następny przywódca konfederacji Korwin Mikke w wywiadzie niedawno stwierdził- "największym wrogiem Rosji jest Ukraina, więc Rosja obecnie jest największym sojusznikiem Polski". Widać niestety, że Korwin reprezentuje interesy Rosji w Polsce. To tylko część odsłon kurtyny tworu Konfederacji. Bolesne, bo to są próby zniszczenia Polskiego  Ruchu Narodowego i gry wyborczej do PE.

Vote up!
9
Vote down!
-6

ronin

#1589631

Jak chcesz zobaczyć bluzgających typów, to se poczytaj swoich kumpli.

Jeśli chodzi o czytanie, to najwyraźniej przyganiał kocioł garnkowi. Uważasz, że jakim trzeba być lemingiem aby łyknąć te twoje wpisy (bez linka), kiedy bezczelnie maniPOlowaliście i kłamaliście powyżej nawet z podaniem linka. Czy na prawdę macie ludzi za tak tępych idiotów?

Ps. pewnie chodzi ci o tą rozmowę: Boję się Niemców i Ukrainy. Ukraina to jest pupil Niemców i Niemcy i Ukraina mają do nas pretensje terytorialne. Putin nie ma do nas żadnych pretensji terytorialnych i odwrotnie. Zawsze nam mówiono, że jak powstanie Ukraina, to zmieni się geopolityka. Zmieniła się, a ludzie dalej uważają Rosję za wroga. To Ukraina z nami graniczy. jest wrogiem, nie Rosja. Tam w tej chwili głosują na banderowców. To banderowcy rosną w siłę

I teraz pytanie: gdzie tam jest choćby wzmianka o tym, że "więc Rosja obecnie jest największym sojusznikiem Polski"??? Jeśli to o ten wywiad ci chodziło, to kolejny raz pokazaliście swoje obłudne łgarstwa i maniPOlacje i tylko ostatni leming wam wierzy, czym normalnych ludzi zniechęcacie do PiS - co pokazuje jasno, że to wy jesteście ewentualną ruską agenturą, która zniechęca do PiS.

Vote up!
4
Vote down!
-5

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589697

 Ustawa ważna, ale  ustawa 447 nie została wczoraj uchwalona, więc dlaczego od rana do wieczora od kilku dni, okłada się nią społeczeństwo. Cel oczywisty, aby tuż przed wyborami osłabić wolę wyboru i zniechęcenia w świadomości Polaków, zmarginalizować, zasiać wątpliwość w stosunku, do sojuszu Polski i USA. Za kilka dni będą wrzutki w mediach ściekowych do nie brania udziału w wyborach. To życzenie nie można spełnić, bo oni tradycyjnie pójdą wszyscy. Chcemy silnego reprezentowania podmiotowych Polskich interesów w UE, musimy iść wszyscy na wybory. Pozdrawiam!

Vote up!
10
Vote down!
-7

ronin

#1589613

Mnie tylko ciekawi jedno
Które (i kiedy) z żądań wobec Polski nabrało już MOCY PRAWNEJ
Kto formalnie taka fakturę na 300 mld dolarów  wystawił i kiedy?
No tak wiele by tu żądać od PIS-u, a gdyby tak jeszcze to zapisać w konstytucji.
Czemu nie
8-)))))

Vote up!
10
Vote down!
-8
#1589412

@zwykły Polak - postaram się wyjaśnić w czym rzecz.

Przedstawiony dokument w linku oczywiście przedstawia sposób zaspokojenie roszczeń. Są to roszczenia konkretnych, cytuję: "obywateli Stanów Zjednoczonych". Chodzi więc o żyjących obywateli lub żyjących spadkobierców dysponujących właściwymi dokumentami. Jest nawet lista wnioskujących.

Natomiast ustawa 447 JUST dotyczy mienia, co do którego nie ma kto zgłaszać roszczeń. Właściciele i ich spadkobiercy nie mogą zgłaszać takowych, bo nie żyją. Jednak mienie pozostało. I o takie mienie chodzi w ustawie 447. Beneficjentami mają być właściwe organizacje, np Światowy Kongres Żydów.

Mam nadzieję, że wystarczająco dobrze objaśniłem problem.

Pozdrawiam

Vote up!
9
Vote down!
-3

Maciek

#1589459

za komentarz. Twoją odpowiedź "zwykłemu Polakowi" przeczytałem już po zamieszczeniu mojego komentarza.

Pozdrawiam.

Vote up!
9
Vote down!
-5

Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain

#1589466

Zamieściłeś tekst umowy między rządem PRL a USA (i dobrze), ale skoro nie rozumiesz po co zamieściłem mój tekst to widać wyraźnie, że tekstu umowy nie czytałeś, albo czytałeś, ale go nie rozumiesz i nie wiesz nawet co dzieje się wokół ustawy S447 i po co ona powstała. Zatrzymuj nagranie, które sam zamieściłeś i przeczytaj dokładnie. Jedno wiem napewno, nie dlatego powstała ustawa S447 i nie dlatego Trump ją podpisał ponieważ im się nudziło. Na ten temat powstało już setki artykułów i nagrań, wystarczy uważnie czytać i słuchać aby mieć pełną wiedzę na ten temat.

Vote up!
13
Vote down!
-5

Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain

#1589462

Israel Singer powiedział, że jeżeli Polska nie spełni roszczeń żydowskich, będzie publicznie atakaowana i poniżana na arenie niędzynarodowej i to się dzieje.

http://young-israeli-poland.blogspot.com/2008/02/singer-stated-on-april-19-1996-that-if.html

Vote up!
12
Vote down!
-6

Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain

#1589470

Wiem, że "z daleka lepiej widać!"

Dziękuję za notkę.

Sprawy 447 nie ma? Nas nie dotyczy? Skoro tak, to dlaczego im bliżej 11. maja tym więcej słów na ten temat ze strony rządzących? Milczeli długo....Teraz znaleźli autora Just 447 - ruskich! Dobra...jeżeli tak jest, to pytam:

-parę lat temu za PO oskarżyli uczestników Marszu Niepodległości o podpalenie ruskiej "ambasady" - znaczy wtedy młodzi byli wrogami Rosji. Starsi wyjeżdżali do Krakowa, by się "odciąć" od faszystów!

- teraz wszędzie widzą ruskich agentów, co by ich szwadrony szkodziły rządowi PIS. Niespodziewanie dołączyli do marszu a nawet go "organizowali".

Kto to zrozumie? To nie polskie myślenie! Nie ma w nim prawdy, jest krętactwo.

Tak to widzę i sercem jestem przy patriotycznej młodzieży a "starzy z magdalenki" i stołu niech to pojmą, że nie wszyscy Polacy to imbecyle i zdrajcy.

 

 

 

Vote up!
13
Vote down!
-6

CISZA

#1589523

- w umowie jest że wszystkie roszczenia przejmuje na siebie USA - czyli i poza spadkowe.

To nie Amerykanie stworzyli tą ustawę tylko większosć żydowska w amerykańskim Kongresie Panie Romanie z USA (około 65 % w Kongresie USA to Żydzi lub sympatycy Izraela) - przejęli Amerykę na własność i nawet uchwalają rok w rok ponad 50 miliardów dolarów bezzwrotnej pożyczki dla Izraela. Podobna sytuacja jest w Warszawie gdzie Polacy nie rządzą stolicą.

To są ci sami Żydzi w Ameryce którzy nie wpuścili do USA uciekających Żydów przed Hitlerem tylko teraz chciwe łapy wyciągają po pieniądze po zamordowanych Żydach w wojnę.

Nie wiem czy macie radio i telewizory ale przedstawiciele polskiego Rządu wyraźnie i po polsku powiedzieli ostanio wielokrotnie że wszyscy którzy grają na emocjach tą ustawą to albo obcy agenci albo pożyteczni dla wrogów Polski idioci.

Vote up!
9
Vote down!
-6

Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".

#1589547

i jednocześnie szokujące jest to, że obecny rząd nie broni Polski i okłamuje Polaków, obowiązkiem rządu jest bronienie Polski przed każdym, także przed żydami. S. Michalkiewicz ma rację mówiąc, że wyznawców sekty J. Kaczyńskiego żadne fakty nie są w stanie przekonać.

Vote up!
10
Vote down!
-8

Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain

#1589573

- na Bolku też Polacy sie "przejechali" i Polska straciła prawie 25 najpiękniejszych lat.

Prosze pamiętać że jeśli Polska wystąpi do międzynarodowych instytucji o uznanie komunizmu za system ludobóczy na równi z faszyzmem (tak należy bez wąpliwości zrobić) - to role się odwrócą i to Żydzi bedą Polsce płacić odszkodowania za współpracą z obydwoma okupantami przeciwko naszej Ojczyźnie.

Dokumentów i zaznań jest aż za dużo i już nawet sami Żydzi przyznają się do współpracy z faszystami w wojnę i po wojnie z sowieckim okupantem. To dobrze wróży prawdzie bo tylko na takim fundamencie można budować dobre i trwałe relacje na przyszłość.

Rząd w żadnym razie nie okłamuje Polaków co widać po ostatnim oświadczeniu że" Polska nikomu nic nie jest winna" i już cisza za oceanem bo prawda i zrozumienie sprawy dotarła do Żydów.

Rząd jak najbardziej broni i Polski i Polaków co pokazują wszystkie sondarze i rankingi światowe że stajemy sie lokalną potęgą gospodarczą a perspektywy są coraz lepsze. Uważam że za 25 lat będziemy największą potęgą militarną w Europie.

Na początku lat 90-tych był pomysł otwarcia się na USA ale bolkowy głupek i bolszewicki s...syn zablokował tę opcję i rozwój Polski a na konającej Ojczyźnie uwłaszczył czerwonych morderców.

Napluć w pysk tej podłej świni wałęsie to naprawdę za mało.

Nie słyszałem z ust Michalkiewicza tego określenia "wyznawcy sekty Kaczyńskiego" ale jeśli tak naprawdę powiedział to nie chcę mieć nic wspólnego z tym człowiekiem. PS.- Poszukam tej jego wypowiedzi.

Vote up!
8
Vote down!
-5

Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".

#1589575

http://niepoprawni.pl/video/red-michalkiewicz-az-zaklal

Vote up!
8
Vote down!
-9

Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain

#1589577

- i pierwszy raz widzę że Michalkiewicz obraża ludzi z publiczności.

Są jego wypowiedzi z którymi się zgadzam ale z tą akurat wogóle NIE.

Taką żąglerkę słowną uprawiał gang czerwonych PO-yleńców i TW-u pod różnymi nazwami od początku lat 90-tych ale efektów nie było widać tylko zwiększała się masowa emigracja po świecie za "chlebem" bo komunistyczne s...syny rozwalili Polskę na drobne kawałki i przygotowywali z mendą bolkiem i rudym bandytą do kolejnego rozbioru.

Widzę że Michalkiewicz skundlił się - szkoda bo czasem mówił mądre rzeczy ale na takich ludziach najłatwiej się oszukać bo zręcznie przeplatają prawdę z kłamstwem.

Vote up!
8
Vote down!
-6

Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".

#1589584

Od jakiegoś czasu proponuję najdzielniejszym i najbardziej wygadanym bojcom poprzebieranym w kontusze Konfederacji (nie wiadomo tylko jakiej), aby zamiast obiecywać, że wywalczą Polsce prawdziwą wolność i suwerenność, wystosowali do Władimira Putina list z żądaniem wypłacenia Polsce odszkodowań za niewyobrażalne zbrodnie i grabieże Rosji na Polsce i Polakach w wysokości co najmniej dwukrotnie wyższej niż PIS domaga się od Niemiec. No i co? Najdzielniejsi z dzielnych bojców podkulili ogony i milczą - do tego najpewniej - z obsranymi ze strachu gaciami! 

Pozdrawiam  

Vote up!
10
Vote down!
-7

jan patmo

#1589578

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika SolidarnyX został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

No i na to ja się ciebie pytałem dlaczego ty sam razem z PiSem tego jeszcze nie zrobiliście? W końcu PiS ma teraz władze i możliwości.

Nic na to nie odpowiedziałeś, za to dalej bezczelnie kłamiesz, że inni nic nie robią i w kółko powtarzasz swoje brednie - żałosny o tobie, to bardzo delikatne słowo.

Vote up!
6
Vote down!
-10

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589601

Też o tym do niego pisałem, ale on, to "nagrana płyta" i ględzi te swoje dyrdymały bez sensu i na okrągło.
To jakiś dziwak i trzeba tak go odbierać...

Vote up!
5
Vote down!
-1
#1589680

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika kefas z giathalassy został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Jak długo ty siedzisz w tej piwnicy oglądając tylko TVP info?
Wyjdź na powietrze bo niedługo usłyszysz w głowie głosy żydów przyznających się do holokaustu, albo przyśni ci się przyjaźń z panem Stanisławem.

PS
Nie lata się z między współrodakami obnosząc się przed nimi etykietką z obywatelstwem, no chyba że się cieszysz z nowonabytego - ale wtedy Polak pisz z dużej litery bo inaczej obrażasz nas wszystkich.

Vote up!
4
Vote down!
-6
#1589676

Czyżbyście wykupili sobie na wyłączności na Niepoprawnych opowiadanie swoich dyrdymał? Jeśli tak, to proszę o zamieszczenie skanu umowy. Myślę, że jeśli jakąś umowę podpisaliście to na pewno nie z Gawrionem, a z kacapską fabryką trolli. 

Vote up!
6
Vote down!
-6

jan patmo

#1589688

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

"Nie amerykanie, tylko większość żydowska" - a jaka to różnica dla nas? U nas w rządzie też pełno żydów, a Prezydent pali świece chanukowe. Masz racje, że ci amerykańscy żydzi, to ci sami, którzy nie wpuszczali żydów przed wojną i prowadzili ich na śmierć tym samym. Jednak pamiętaj, że PiS właśnie z nimi (i tymi amerykańskimi i izraelskimi - jedno G...) chce się układać - a oni jasno bredzą, że nie będzie układu jeśli nie zapłacimy.

Vote up!
5
Vote down!
-8

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589603

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

Mamy radio i telewizory ale jak słyszymy "wyraźne" wypowiedzi rządu, po polsku i wielokrotnie...to wyciszamy aparaty aby się nie denerwować.

Vote up!
5
Vote down!
-6

Verita

#1589687

https://www.pch24.pl/jesli-chcemy-opieki-waszyngtonu--musimy-zaakceptowac-zydowskie-roszczenia--analiza,67861,i.html

PS

Romanie - 100 : 100

Pozdrawiam

Vote up!
7
Vote down!
-7

casium

#1589557

https://konserwatyzm.pl/lewicki-wybory-do-pe-czy-roszczenia-zydowskie-zatopia-pis/

PS

https://konserwatyzm.pl/lewicki-jak-rozumiec-trzeba-deklaracje/

 

Pozdrawiam

Vote up!
7
Vote down!
-7

casium

#1589558

1. Jestem zdecydowanym przeciwnikiem uprzywilejowywania Żydów czy kogokolwiek w zakresie jakiegokolwiek uprawniania ich do jakichkolwiek odszkodowań czy uprawnień do uzyskiwania mienia bezspadkowego.

2. Ustawa amerykańska nie ma żadnej mocy prawnej w Polsce. Tego chyba nie muszę tłumaczyć?

3. Z punktu widzenia dyplomatycznego, związanego z obecnymi uwarunkowaniami sojuszniczymi oraz stosunkami międzynarodowymi  nie ma najmniejszego sensu wprowadzać ustawowego sprzeciwu/zakazu związanego z ustawą naszego sojusznika, która to ustawa nie ma żadnej mocy prawnej. Wystarczy dojść do takiego wniosku po prostej i szybkiej analizie "za i przeciw" (tzw. analiza SWOT). Ja ją robię w głowie - bardziej topornych zachęcam do wypisania na kartce w 4 kolumnach. W obecnej sytuacji nawet niepotrzebne byłyby ustne zapewnienia premiera czy JK, bo już one nadają rangi sprawie, która u nas nie powinna być nadawana. Z punktu widzenia dyplomatycznego najlepiej byłoby nawet, gdyby premier czy JK zapytani o ustawę 447 odpowiedzieli że nie wiedzą o co chodzi.

4. No cóż - ale mamy masę pseudodyplomatów (w tym motywowanych przez prowokatorów - jestem pewien), w tym masę gawiedzi, na którą ustawa 447 zadziałała jak płachta na byka (zapewne zgodnie z oczekiwaniami środowisk żydowskich) i premier czy JK musieli się do tego odnieść, bo manipulacje i prowokacje zaczęły działać (zgodnie z oczekiwaniami środowisk żydowskich) i nie dało się udawać, że nie wiadomo o co chodzi.

5. Sytuacja w której Sejm Polski uchwala ustawę, w której explicite wyraża się zakaz uprawniania Żydów do mienia bezspadkowego były najgłupszym zagraniem z punktu widzenia dyplomatycznego, związanego z naszymi stosunkami międzynarodowymi i w tym sensie byłoby to skłócenie nas z naszyzmi sojusznikami. Nie muszę dodawać, że taki efekt jest mocno porządany przez tych, którzy naszymi sojusznikami nie są... Z punktu widzenia prawnego byłoby to podwójną głupotą, bo już są przepisy które w praktyce mówią co dzieje się z mieniem bezspadkowym - przechodzi na własność skarbu państwa...

6. Wszyscy którzy twierdzą że Polska jest na tyle silna aby osamotniać się na arenie międzynarodowej - twierdzą głupoty. Nawet gdybyśmy byli na tyle silni aby w osamotnieniu walczyć skutecznie i realnie o swoje na arenie międzynarodowej, rezygnacja z możliwych stretegicznych sojuszy byłaby także głupotą.

Tyle w temacie - jak zwykle jesteśmy rozgrywani przez otoczenie i skłócani sami ze sobą. Żydzi zacierają ręce, ruscy i obca agentura także...

Vote up!
12
Vote down!
-8

Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.

#1589602

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika SolidarnyX został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

Najpierw wpiszesz, że żydzi są za manipulacjami i prowokacjami względem nas -  "bo manipulacje i prowokacje zaczęły działać (zgodnie z oczekiwaniami środowisk żydowskich)"

Potem, że jeśli sejm przyjmie ustawę przeciw odszkodowaniom dla żydów, to bedzie to skłócenie z naszymi sojusznikami - "Sytuacja w której Sejm Polski uchwala ustawę, w której explicite wyraża się zakaz uprawniania Żydów do mienia bezspadkowego były najgłupszym zagraniem z punktu widzenia dyplomatycznego, związanego z naszymi stosunkami międzynarodowymi i w tym sensie byłoby to skłócenie nas z naszyzmi sojusznikami."

Dalej znów piszesz, że żydzi nas rozgrywają - "jak zwykle jesteśmy rozgrywani przez otoczenie i skłócani sami ze sobą. Żydzi zacierają ręce"

Nie widzisz tutaj swojej swoistej rozdwojonej jaźni? Kogo więc uważasz za naszych sojuszników? Czy wg PiSu żydzi nie są naszymi sojusznikami (nawet ktoś tu napisał że w Kongresie USA jest 65% żydów i to oni sterują USA)? Więc najpierw piszesz o żydach jako o wrogach, potem, że jeśli się im przeciwstawimy, to bedzie to złe, bo skłóci nas z sojusznikami (żydami?). Na koniec znów piszesz, że ci żydzi (sojusznicy) zacierają ręce przeciwko nam.

Reszta Twojej wypowiedzi jest mniej więcej w podobnym (delikatnie mówiąc) nieprzemyślanym tonie. Proponuję może zastanów się dokładnie do czego dążysz, może zrób jakąś koleją "analize SWOT"?

Vote up!
7
Vote down!
-12

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589611

Nie mam zamiaru tłumaczyć komuś że sojusznicy mogą mieć sprzeczne interesy w poszczególnych sprawach. Nie mam też zamiaru tłumaczyć, że w interesie sojuszy nie ma sensu akcentować różnic w interesach i się z tego powodu skłócać... Jeśli nie łapiesz tego wszystkiego, to delikatnie mówiąc nie czuję przymusu czy potrzeby by wyrównywać z Tobą poziomy... 

Vote up!
9
Vote down!
-7

Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.

#1589659

To według ciebie mogą nam kopać w zadki, a my mamy siedzieć cicho, bo interes i sojusz może na tym ucierpieć.

I nie protestować i tylko płacić.

Vote up!
9
Vote down!
-3

Jestem jakim jestem

-------------------------

"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------

Jestem przeciw ustawie JUST 447

#1589668

Bo przecież tym alfonsom nadstawiamy się z rozkoszą, podczas gdy poprzedni opiekunowie odbierali nam godność przemocą.
 

Vote up!
7
Vote down!
-5
#1589679

Kopią w zadki bo sobie ustawę uchwalili? Chyba masz problem z właściwą oceną faktów i doborem proporcjonalnych rozwiązań. Najlepiej wypowiedz wojnę... 

Vote up!
6
Vote down!
-5

Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.

#1589750

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

"Chyba masz problem z właściwą oceną faktów i doborem proporcjonalnych rozwiązań." - łał to juz tu jakaś plaga jest - wszyscy wg Gawriona, którzy sie z nim nie zgadzają to maja problem z właściwa oceną i doborem faktów ;) WYBACZ NAM MISZCZU

Ps. "Najlepiej wypowiedz wojnę..." - skąd my to znamy, lemingi z PO, palikociarnia itd. tak samo mówiły jak chcieliśmy prawdy o Smoleńsku i zwrotu wraku :)

Vote up!
3
Vote down!
-5

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589777

Ukryty komentarz

Komentarz użytkownika SolidarnyX został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

hahaha no brawo Gawrion, to pokazałeś "klase" :) Brakuje jeszcze abyś wlepił bana aby dopełnić "swojego poziomu" ;P

Ps. to już wiem co się stało, ze nagle ucichłeś na "pw" i już najwyraźniej nie chcesz abym prowadził "Niepoprawnych" na "nk" - szukałeś leminga a tu klops ;P

"Cześć!

Co do pomocy w moderacji. Fajnie - cieszę się! :) A może chciałbyś wesprzeć w innych społecznościówkach - FB, G+? Daj mi namiary na konto/konta to dam ci redaktora i powiem co i jak." - dalej coś pisałeś, że mało sypiasz - to widać po Twoim powyższym wpisie, więc szukaj lemingów dalej - ja z pomocy Tobie rezygnuję ;P

Vote up!
3
Vote down!
-7

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589698

Kolejny raz udowadniasz, że z łączeniem faktów, dedukcją, indukcją u Ciebie krucho. Także z podstawowymi zasadami kultury i obycia wśród ludzi nie za bardzo. Najpierw naucz się kultury, później logiki... Choć nie wiem czy warto cokolwiek zaczynać... 

Vote up!
6
Vote down!
-4

Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.

#1589740

tak Gawrionie - os miszczu ;P

Ps. nie wiedziałem, ze masz tak równo... - takie sprawy są też potrzebne, bo pokazują kto jest kim i co ma na szyi :)

Vote up!
3
Vote down!
-4

Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)

#1589775

I ja uważam że zabieranie głosu przez Premiera Morawieckiego czy Prezesa Kaczynskiego było zupełnie niepotrzebne,a i tak dało asumpt do walenia w PIS.
Ich nikt nigdy nie przekona bo i tak zawsze tlumaczyc się będą "troska" o finanse i przyszłość kraju.
Sztampowe to i żenujące.
Te pryszczate  obrzydliwie walą w PiS natomiast całkowicie przemilczana jest wina PO PSL , które podpisały deklarację Terezińską w sprawie zwrotu mienia pożydowskiego. To jedno
Po drugie
Ustawa 447 nie ma takiej mocy prawnej, żeby zobowiązywała Polskę do czegokolwiek. Umowa że Stanami Zjednoczonymi z 1960 r. uregulowała prawnie sprawę roszczeń. To jest rozliczenie, które zostało zrealizowane 
Po trzecie
Polska zobowiązała się do wypłacenia Stanom Zjednoczonym 40 mln dolarów. Kwota ta miała być przeznaczona "na całkowite uregulowanie i zaspokojenie wszystkich roszczeń obywateli Stanów Zjednoczonych 

Ale to wszystko dla nich jest mało ważne.Ważne że rządzi (jeszcze) PIS i trzeba jak na totalnych pożytecznych idiotów 
 przystało walić w ten bęben z okrzykiem ratuuuunnnku bo żydy są tu i ograbią nas.

Jestem przekonany, ba,  pewny, że nawet lodówki powyrzucali
Żenujące

Vote up!
8
Vote down!
-11
#1589616

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

Czyżby i jemu jarmułka zsunęła się na oczy...jak naszym umiłowanym przywódcom, ich psom i kotom?

Warto się podszkolić ...przynajmniej od czasu do czasu...żeby  nie stać się  informatycznym  czy obrazkowym analfabetą.

https://www.youtube.com/watch?v=S6Sij22k4Cg

Vote up!
11
Vote down!
-12

Verita

#1589640

moje spóźnienie z odpowiedzią na Twój komentarz wynika z trzech powodów. Pierwszym jest różnica czasu między naszymi miejscami zamieszkania, drugim powodem jest czas jaki spędziłem oglądając na żywo transmisję z protestu przeciwko ustawie S447 w Warszawie, która to ustawa stała się już prawem, a trzecim powodem był mój wyjazd na demonstrację w Chicago. Teraz postaram się odpowiedzieć na Twoje sześć punktów.

Co do pierwszego punktu nie mam żadnych zastrzeżeń, tu jest całkowita zgoda. Co do drugiego mam kilka zastrzeżeń, widzę, że nie śledziłeś dokładnie tej sprawy od dłuższego czasu. Masz rację, że ustawa ta nie ma mocy prawnej w Polsce, ale co z tego? Czy środowiska żydowskie i amerykańskie władze nie potrafią wycisnąć z tak słabego państwa jakim jest Polska tyle ile tylko zechcą? Szwajcaria też miała prawo po swojej stronie, jednak organizacje żydowskie wyrwały temu państwu z pomocą Stanów Zjednoczonych sumę wielokrotnie większą aniżeli sumy jakie były na kontach, których właścicielami byli obywatele żydowscy, którzy zginęli w czasie wojny i nie mieli spadkobierców (dokładnej sumy nie pamiętam).

Dodam jeszcze, że ta ustawa jest także wbrew ustawom amerykańskim i międzynarodowym. O tym wszystkim wiedzą politycy amerykańscy, D. Trump, M. Pompeo, ambasador Mosbacher i wielu innych. Nie przeszkadza im to jednak w tym, aby wywierać naciski na polski rząd i ponaglać w zmianie polskich ustaw, które mają być dostosowane do żydowskich roszczeń. Nie słyszałeś wypowiedzi Pompeo i Mosbacher w ostatnich tygodniach? Ty nie musisz niczego nam tłumaczyć, ale widzę, że Tobie pewne rzeczy trzeba tłumaczyć. Twój trzeci punkt jest nie tylko bezsensowny, ale obraża nas, czyli tu piszącej „gawiedzi z topornymi głowami”.

Przecież wiemy, że chodzi o mienie bezspadkowe, prawo jest po naszej stronie i co z tego, nie zauważasz nacisków „naszych sojuszników”? Czy sojusznik wychowuje swoje społeczeństwo, młodzież i dzieci w nienawiści do drugiego sojusznika? Tu ustawa jest konieczna, taka mniej więcej jaką proponuje prawnik z wykształcenia S. Michalkiewicz i nazywaj to głupotą czy czymkolwiek chcesz. Nie zgadzam się z Twoim czwartym punktem, który mówi, że Morawiecki i Kaczyński musieli się odnieść w sprawie ustawy ponieważ na gawiedź działa ona jak czerwona płachta na byka. Uważam, że mogli milczeć następny rok i knuć z organizacjami żydowskimi poza plecami w Polaków w dalszym ciągu.

Po pierwsze ich zapewnienia są nie na temat i nie mają mocy prawnej. Po drugie okłamali Polaków wielokrotnie, obiecywali także, że nie cofną się w sprawie ustawy IPN ani o krok, a co się stało dobrze wiesz. Można takim ufać? Co do piątego punktu odpowiem Tobie pytaniem, czy uważasz, że lepiej by było stracić Polskę nie ustanawiając zabezpieczającej Polskę ustawy, aniżeli stracić „sojuszników”? Co to za sojusznicy, którzy czyhają na przejęcie Polski i zrobienie z Polaków niewolników? Suma jakiej żądają od Polski „nasi sojusznicy” to 300 miliardów dolarów, a więc trzyletni budżet państwa.

Na zakończenie odpowiadając na szósty punkt dodam, że wypłacenie w nieruchomościach 300 mld. dolarów zlikwidowałoby polskie państwo, stracilibyśmy całkowicie suwerenność. Historia udowodniła nam także, że na sojusze nie możemy liczyć. Sytuacja jest bardzo trudna, ale należy pamiętać o tym, że narody giną wtedy gdy się nie bronią. Za 300 mld. dolarów można zbudować niesamowicie silną armię, która byłaby w stanie obronić Polskę, problemem jest jednak to, jak zdobyć takie pieniądze. My nie jesteśmy rozgrywani, jesteśmy obrażani i poniżani przez "naszych sojuszników", a rząd mówi, siedźmy cicho i klęcząc wystawia zadek by było łatwiej w ten zadek kopnąć. Ewentualna nowa okupacja może być bardziej bolesna niż poprzednie i może przypominać czasy sowieckiej rewolucji. Takie jest moje zdanie i obojętne jest dla mnie to, czy ktokolwiek czytając to co napisałem będzie się pukał w głowę.

Vote up!
7
Vote down!
-3

Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain

#1589722

cyt:

wypłacenie w nieruchomościach 300 mld. dolarów

 

Czy ta kwota nie urodziła się w wyjątkowo pustych łbach

Warto się w ten czerp stuknąć, oj warto 

Echo niemiłosiernie głośne

Vote up!
5
Vote down!
-6

Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh

#1589725

Bez sensu. Skoro ustawa nie mająca mocy prawnej w Polsce i niezgodna z polskim prawem jest niebezpieczna pomimo obowiązującego polskiego prawa, to domagacie się ustanowienia innego prawa (tej samej rangi) abyśmy byli bezpieczni? Nie lepiej wypowiedzieć Żydom i USA wojnę?

Przecież to się kupy nie trzyma. Chodzi tylko o to aby walić w PiS przed wyborami - dla kogo jak dla kogo, ale dla wytrawnych obserwatorów polityki to powinno być oczywiste...

Vote up!
5
Vote down!
-4

Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.

#1589917

o tym, co napisałem pisze się i mówi już ponad półtora roku. Przed ustawą S447 ostrzega wielu znanych ludzi, nie tylko Polaków, ostrzega przed nią między innymi mec. Hambura, a przed próbami ograbienia Polaków ostrzega od dawna sam Norman Finkelstein.

https://wpolityce.pl/szukaj?q=norman+finkelstein

Piszesz, że to co napisałem jest bez sensu i powołujesz się na polskie prawo. Naprawdę? Nie będę się powtarzał i wklejał tutaj tego, co pisałem już wielokrotnie, a było tego sporo. W czasie sobotniego protestu przemawiała przed amerykańską ambasadą moja znajoma, prof. Mirosława Modelska-Creech, była wykładowczyni na uniwersytecie Georgetown w Washington D. C. Pracowała ona także w Białym Domu jako tłumaczka, czy uważasz, że to co mówiła to też nie miało sensu?

Mąż Pani Modelskiej-Creech zmarł, gdy jej syn miał zaledwie kilka tygodni, pomimo tego zawsze miała czas na walkę o Polskę i polskie sprawy, walczy o nie tu w Stanach i w Polsce. Za moje poglądy zostałem tutaj spałowany przez wielu bezlitośnie, a jakiś „Zaczadzony” (dużo młodszy ode mnie), gdy wymieniłem kwotę 300 mld. dolarów napisał, że kwota ta narodziła się „w pustych łbach”. Gawrionie, bez sensu piszą tylko idioci, skoro za takiego mnie uważasz, to być może chcesz abym zaprzestał zaśmiecania Twojego portalu moimi głupotami (biorę to pod rozwagę)?

Pozdrawiam.

Vote up!
3
Vote down!
-1

Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain

#1590480

Może masz/macie duże serce i dobre intencje, ale cała ta (Wasza) narracja działa na zasadzie prymitywnych instynktów (jak płachta na byka). Nie obraź się ale inteligencji i rozumu w tym mało... Na Boga - strategia, dyplomacja, negocjacje to coś więcej niż kółko i krzyżyk, nawet warcaby. To więcej niż szachy. Działacie na zasadzie "trzeba ubić króla to wysłaliście na "hurra" całą linię pionków i innych figur". Zero myślenia, zero strategii, refleksji, zero wyrafinowania czy myślenia wielopłaszczyznowego i sekwencyjnego. Sorry, ale tak to widzę. Nie jest to zbyt inteligentna rozgrywka.

A jeśli szukasz wrogów i chcesz się ze mną poróżnić "żydami", to szukaj innych argumentów bo wg mnie Żydom się nic nie należy. Ba - nawet za ataki, pomówienia, agresję powinni nam płacić... Przy okazji ktoś kto sprytnie wami manipuluje uzyskuje efekt divide et impera - założę się że wiele osób poróżnionych "żydem" będzie sobie długo skakało do gardeł... Takie to inteligentne... Płyniecie jak dzieci.. I niby widzę (skądinąd) mądrych ludzi, którzy powinni wiedzieć, że metoda "na żyda" jest bardzo skuteczna i niebezpieczna i daliście się zrobić...Załamka...

Jeszcze raz - ustawy amerykańskie, jakie by nie były, nie obowiązują w Polsce!!! Inne twierdzenia są jakimś niedorzecznym urojeniem. To trzeba w ten sposób twardo i krótko stawiać wobec żydów. Bez dziecięcej i prymitywnej histerii i emocji. Tak samo jak stawiają oni - że "roszczenia będą na pewno wyegzekwowane". Koniec tematu.

Vote up!
3
Vote down!
-1

Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.

#1590494

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika Zawisza Niebieski został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

żydwskch grp ncsk, b przcż t nwt n chdz smych żydów, t pnądz mją ppłynąć d mrykńskch grp ncsk, PS kzj sę prtą ptrtyczną... zrl.Gdz był nsz rząd, nsz dyplmcj, gdy trwly prc nd tą stwą? Gdz jst trz gdy Plcy prtstją? 

Mmy w Plsc przdstwcl ntrsów krprcj zchdnch (P), mmy przdstwcl ntrsów zrl S (PS), szkmy przdstwcl ntrsów Plsk. Kkz z pwnścą w tym zkrs sę n sprwdzł. Z pwnścą Knfdrcj n jst dsknł, wręcz m wl wd, l w prównn z P-PS, t chyb dzś jdyn pcj scyljąc lb zgłszjąc prpzycj zgdn z ntrsm Plsk.

Vote up!
6
Vote down!
-12
#1589642

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika Maciej Krogulski nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

http://niepoprawni.pl/blog/maciej-krogulski/s-447

 

http://niepoprawni.pl/blog/maciej-krogulski/revise-yalta

 

http://niepoprawni.pl/blog/maciej-krogulski/56-kbps

 

http://niepoprawni.pl/blog/maciej-krogulski/jak-pis

 

 

Vote up!
4
Vote down!
-5
#1589645

Pałują, widać c*ś jest na rzeczy i żadna pała temu nie zaprzeczy :-))  

Z Polonią Christiana w formie stałych felietonistów współpracują m.in. Grzegorz Braun i Andrzej Pilipiuk. Prócz tego z pismem stale współpracują: prof. Grzegorz Kucharczyk, Stanisław Michalkiewicz, prof. Jacek Bartyzel, Jacek Kowalski, Jan Gać, Tomasz A. Żak, Bogna Białecka czy kard. Raymond Burke.

Polonia Christiana działa również w formie portalu internetowego jako PCh24.pl

                                                      *

W 2009 roku prezes PiS, Jarosław Kaczyński, wówczas lider opozycji, rozważał w rozmowie z amerykańskim ambasadorem czy dwudziestoprocentowa rekompensata dla środowisk żydowskich za tzw. mienie bezspadkowe będzie wystarczająca – podaje notatka Wikileaks, o której pisze serwis medianarodowe.com.
(…) „Kaczyński powiedział, że jest „przekonany”, iż Sejm uchwali przepisy prawa, dotyczące rekompensat za konfiskaty II wojny światowej i ery komunizmu. Dodał: „Prawo będzie przyjęte. Decyzja już zapadła. Nikt wpływowy w polskiej polityce nie będzie tego kwestionował. To jedynie kwestia czasu”

Read more: http://www.pch24.pl/notatka-wikileaks--kaczynski-zgodzil-sie-na-zydowskie-roszczenia-,68155,i.html#ixzz5ndkElPWn

Nie wierzę politykom bo polityk co innego myśli, co innego mówi i co innego robi!

Dał nam przykład Bonaparte… tfu… PAD jak przegrywać mamy wetując kluczowe ustawy. Pokazał swoim wyborcom, w tym mnie, wskazujący palec. Udowodnił, ze słowo honoru polityka znaczy tyle co NIC!

PS

Zachodnie prawo bazuje obecnie na gruncie ideologicznym opracowanym przez urodzonego w Pradze żydowskiego prawnika Hansa Kelsena (od 1940 r. zamieszkał w USA). Dokonał on oderwania prawa od rzeczywistości i jego całkowitej relatywizacji, dzięki czemu obiektywna prawda i obiektywna sprawiedliwość zostały zastąpione aktami prawnymi legitymizującymi bezprawne działania państw lub określonych grup interesu. Ustawa 447 jest właśnie takim aktem prawnym.

https://www.ekspedyt.org/2018/05/23/czy-polska-podpisala-deklaracje-terezinska-to-nie-ma-znaczenia/?cn-reloaded=1

Pozdrawiam

Vote up!
9
Vote down!
-5

casium

#1589660

Masz rację pisząc, że PAD pokazał swoim wyborcom palec, ale palce chyba "pomyliłaś" celowo. Uważam, że PAD pokazał bezczelnie ten środkowy.

Pozdrawiam

Vote up!
4
Vote down!
-4

Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain

#1589699

„Polska nikomu nie będzie wypłacać odszkodowań z II wojnę światową.”

1. Roszczenia żydowskie nie dotyczą „wojny”, tylko majtków sprzed wojny.

2. Roszczenia żydowskie w sensie prawnym nie są żadnym „odszkodowaniem” tylko próbą wymuszenia transferu kapitału.

Uważajcie co mówią!!!"

10:10 - 6 maj 2019

https://nczas.com/2019/05/06/krzysztof-bosak-obnaza-kulisy-manipulacji-pis-u-roszczenia-zydowskie-nie-dotycza-wojny-tylko-majatkow-sprzed-wojny-uwazajcie-co-mowia/

PS

Co innego myślą, co innego mówią c.b.d.u.

Vote up!
8
Vote down!
-4

casium

#1589681

cyt. "Żydzi ukradli Polakom wodę! Piątego maja tego roku, pod konsulatem RP w Nowym Jorku odbyła się żydowska manifestacja, podczas której Żydzi wykrzykiwali, że nie zapomną Polakom Holokaustu."

https://wolna-polska.pl/wiadomosci/jak-kaczynski-zydom-polska-wode-przehandlowal-2016-06

PS

https://oko.press/wypier-c-z-polski-morawiecki-bohaterem-polskich-antysemitow/

Vote up!
6
Vote down!
-5

casium

#1589683

Analizując "słupki poparcia" oraz "pały" w temacie 447 widać podział twardego elektoratu PiSu tak pi razy oko 55 : 45 Chowanie głowy w piasek przez 364 dni wykorzystał sztab od onucy, tęczy lub inny diabeł!  Uwzględniając wyniki wyborów samorządowych pamiętamy, że na wsi PiS wygrał - w miastach przegrał! W poprzednich wyborach do PE wieś sielska, anielska zaspała/olała i frekwencja (na wsi) nie przekroczyła 30 %. Teraz na "paliwie 447" miasta włączą dopalacze, a wieś jak zwykle ma to w d*pie!

Wniosek generalny:

PiS wygra i zarazem przegra! Za wiele odda i nie będzie w stanie samodzielnie spijać całej śmietany. Tęczowi, lewaki i inne buraki do wyborów jesiennych wymyślą jeszcze nie jedną zadymę!

PS

A teraz niepoprawny szydzie pała w dłoń i bolszewika goń, goń goń... :-))

 

Vote up!
6
Vote down!
-6

casium

#1589685

Przemówienie Brauna, ach, przydałby się w Polsce nowy Władek Gomułka , bo ten do pięt mu nie dorasta .zrobiłby porządek z żydami
Jest tylko jedno ale - Braun i Korwin-Mikke sami są żydami.Tego nikt nie kwestionuję,nawet oni sami. 
Tworzą te pajace fałszywą opozycję, by wyłowić tych frajerów, którzy zagrażają "żydowskiej władzy". Tacy Żydzi jak ci dwaj zawsze tworzyli fałszywe opozycję - katolicy vs komunizm, chrześcijaństwo vs islam, itd.

Vote up!
7
Vote down!
-2

Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh

#1589710

Jeśli mamy na marszu JKM i Brauna to wówczas jest to wojna żydów z chamami czy chamów z żydami
Pytanie otwarte

Vote up!
7
Vote down!
-4
#1589713

- aby zaszkodzić Polsce. Tu link do wrogiego Polsce portalu ale czasem można coś znaleźć ciekawego:
https://www.wprost.pl/kraj/10215815/max-kolonko-apeluje-do-trumpa-aby-nie-przyjezdzal-do-polski-rzad-pis-wykorzysta-to-propagandowo.html

Vote up!
7
Vote down!
-1

Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".

#1589724

To wyjątkowa okazja, by zobaczyć, kto jest kto: przy takich tylko ujawniają się  "rodzynki" antypolskiej agentury, którymi środowiska Polonii w USA i Kanadzie zastały gęsto naszpikowane.

Pozdrawiam 

Vote up!
6
Vote down!
-3

jan patmo

#1589748

Z jednej strony katolickość na pokaz, przy której blednie sam papież i jego wiara (typowe zachowanie przechrztów), z drugiej zaś bałwochwalcze uwielbienie dla kagiebisty Putina. Bogu świeczkę, a diabłu ogarek!

Pozdrawiam     

Vote up!
5
Vote down!
-4

jan patmo

#1589739

Deklaracje to tylko słowa...Kukiz 15 złozył projekt ustawy zapobiegającej płaceniu za mienie bezspadkowe, teraz czas na realazację słów Pana Prezesa i Pana Premiera, że projekt ustawy w tej sprawie przedstawi także PiS...

Vote up!
12
Vote down!
0

Yagon 12

#1589717

100:100

Pozdrawiam

Vote up!
7
Vote down!
-1

casium

#1589718

To dla tych, którzy wyzywają patriotów od zakutych łbów, putinowców itp.

https://wpolityce.pl/polityka/446268-delegacja-rzadu-izraela-przyjezdza-do-warszawy

Vote up!
8
Vote down!
-3

Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain

#1589867

 

Jak śmią !!

Vote up!
7
Vote down!
-5

Astra - Anna Słupianek

#1589871

Witaj,

Podobno rząd polski odwołał już tą wizytę delegacji żydowskiej.

Tutaj masz bardzo (moim zdaniem ) ciekawy wywiad na portalu wpolityce.pl.

https://wpolityce.pl/polityka/394046-nasz-wywiad-prof-wroblewski-ustawa-447-jest-pierwszym-krokiem-zeby-wszczac-dalsze-dzialania-przeciwko-polsce

Pozdrawiam

 

Jerzy

Vote up!
3
Vote down!
-1

Jerzy

#1590162

Dziękuję i też pozdrawiam.

Vote up!
3
Vote down!
-1

Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain

#1590189

 

https://www.youtube.com/watch?v=y3_T61nDCos

 

maciek zajac 2 dni temu napisal...

"Proponuje wydrukowanie listy poslow ktorzy nie popra tej ustawy I zrobic wielka akcje na calym terytorium Polski I rozklejac te listy na wszystkich slupach ogloszeniowych oraz na slupach oswietleniowych I innych dostepnych by nikt z tych judaszy juz nigdy wiecej nie zajmowal law poselskich czy senatorskich !"

:-) Pozdrawiam

Vote up!
7
Vote down!
-1
#1590049

Pozdrawiam.

Vote up!
2
Vote down!
-2

Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain

#1590191

Przeglądając komentarze widzę, że red. Michalkiewicz miał świętą rację mówiąc, że wyznawców Jarosława Kaczyńskiego nic nie przekona, nawet oczywiste fakty takie jak ukrywanie przed narodem zagrożeń związanych z S.447 i groźbą grabieży majątku narodowego.
Jak to jest, że inteligentni skądinąd ludzie nie widzą, że są ewidentne oszukiwani.
Przy Tobie Panie stoimy i stać będziemy, choćbyś nas oddał w niewolę ...

Niepoprawni powinni zmienić nazwę na poprawni24.pl.

Przy okazji warto posłuchać p.dr.Kulińskiej
https://m.youtube.com/watch?v=2FtdiF4wdb8

Proszę sobie pałować
Pozdrawiam

Vote up!
3
Vote down!
-3
#1590173

Niewielu ludzi potrafi przyznać się do tego, że błądzili. Wolą nawet oszukiwać siebie i odmrozić uszy nie tylko sobie, ale i swoim dzieciom i wnukom.

Pozdrawiam.

Vote up!
4
Vote down!
-1

Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain

#1590190