Instynktowna nienawiść Żydów do Polaków
Cztery dni temu,16.02.2018, na stronie Se.pl {TUTAJ(link is external) (link is external)} ukazał się wywiad z wybitnym żydowskim uczonym Normanem Finkelsteinem, autorem słynnej książki "Przedsiębiorstwo Holocaust". Rozmowę prowadził Mirosław Skowron, a jej tytuł brzmiał "Prof. Norman Finkelstein: Niechęć wielu Żydów do Polaków to instynkt". Tematem owej rozmowy był wizerunek Polaków w oczach Żydów. Profesor stwierdził co następuje:
"- Nie tylko w Stanach, ale też w Izraelu u wielu Żydów pojawia się taka niechęć, a niekiedy nawet nienawiść wobec Polski czy Polaków. Choć Polska nie jest wyjątkiem. Jest też nienawiść wobec Niemców. Tyle że te nienawiści znacząco się różnią. (...) - Nienawiść wobec Niemców jest "nienawiścią wobec równych sobie". Niemcy uchodzą w oczach dużej części Żydów za przedstawicieli kultury, która intelektualnie im imponuje. Wielu Żydów, którzy wyjechali z Niemiec przed Holokaustem, miało do Niemiec sentyment.(...) W przypadku Polski jest to niechęć wynikająca z wyraźnego poczucia wyższości. Polaków uważają za głupszych, niekulturalnych.(...)
- Myśli pan, że ten niechętny stosunek do Polaków może się kiedyś zmienić pomimo istniejących stereotypów?
- Jestem raczej pesymistą... Wiąże się to z tym, o czym wspominałem na początku - innym rodzajem niechęci. Niechęć do Polaków jest wśród Żydów instynktowna. To taki odruch kulturowy. Niechęć do Niemców jest nabyta w wyniku Holokaustu, olbrzymiej zbrodni. To była niechęć bardziej "rozumowa" i logiczna, wcześniej był podziw. Stąd jej zmiana jest znacznie łatwiejsza. Ale cóż, nie powinniśmy tracić nadziei, prawda?"
Tezy profesora Finkelsteina potwierdza artykuł "How Poles Are More Vilified as 'Bestial' Brute Jew Killers Than German Nazis Themselves" {TUTAJ(link is external) (link is external)}, który ukazal się w izraelskiej gazecie "Haaretz", Autorka, Danusha Goska, pisze o wspomnieniach żydowskiej więźniarki niemieckiego obozu koncentracyjnego, Fanii Fenelon::
" Fenelon writes that Poles exhibit a "particularly disturbing" "bestiality;" they are "monsters," "brick-faced," "servile," "pigs," "bitches," "pests," and "a real cow." (...) Fenelon describes one Nazi officer: "Goodness, he was handsome. So handsome that the girls instinctively rediscovered the forgotten motions of another world, running dampened fingers through their lashes to make them shine, biting their lips, swelling their mouths, pulling at their skirts and tops. Under the gaze of this man one felt oneself become a woman again." This Nazi "wore his uniform with incomparable ease and style... Insouciantly he laughed and joked, conscious of his charm." Fenelon is describing Dr. Josef Mengele.".
Trudno o lepszą ilustrację tego, o czym mówił prof. Finkelstein. Znalazłam zresztą w sieci jeszcze jedną. Otóż 17 lutego 2018 ukazał się w portalu Jewishpress.com {TUTAJ(link is external) (link is external)} artykuł Hany Levi Julian krytykujący premiera Morawieckiego. Zamieszczono tam 14 komentarzy na jego temat, z których 11 można określić jako polakożercze. Przytoczę fragmenty kilku z nich:
"I really don't know how Israel can be expected to maintain diplomatic relations with such a brazenly antisemitic Polish government."
"Poland always served as Europe's back yard, now it its sewer."
"NO DIPLOMATIC relations with Poland. Don't hire pollacks!"
"In the Ghetto, fear of Poles was much greater than fear of Germans: Sometimes German didn't bother to shoot a straggler child, while a Pole would not miss a chance for reward. "Deutsch will shoot you in the head, Pollak will shoot you in the bellly, You would agonize a few days." That's for me Pollish people.".
"I always remember my mother always had a deep hatred for the polocks. She always told me that when she was a young girl while walking home from school the polish kids and adults cursed her calling her Jew girl and kike. These dumb polocks would spit on her, kick and punch and pull her hair.".
Charakterystyczny jest sposób, w jaki ci żydowscy komentatorzy mówią o Polakach. W podobny sposób wyrażali się niemieccy naziści o Żydach lub członkowie Ku-Klux-Klanu o Murzynach. To świadczy o głęboko zakorzenionym żydowskim rasizmie. Polacy ze swej strony próbują znaleźć jakieś racjonalne wytłumaczenie dla takiej nienawiści. UPARTY pisze {TUTAJ(link is external) (link is external)}:
"wydaje mi się, ze Żydzi nas tak nienawidzą, bo jesteśmy świadkami i widzieliśmy prawdziwy przebieg zdarzeń. Ponieważ nie jest on taki jakby tego chcieli, to próbują zdyskredytować niewygodnego świadka. Ciekawe jest to, że najwięcej do tej pory o Holokauście mówili Żydzi amerykańscy, którzy nic o nim nie wiedzą a jedynie chcą go sobie wyobrazić zgodnie ze swoimi światopoglądem i chcą by to ich wyobrażenie było obowiązująca narracją. Oni po prostu chcą być świadkami we własnej sprawie.".
Brzmi to nawet logicznie, ale moim zdaniem nie dotyka istoty sprawy, którą są głęboko zakorzenione wśród Żydów antypolskie uprzedzenia. Uważam, że dyplomatyczna gadanina o dialogu i poprawie stosunków z Izraelem nie ma większego sensu. Podzielam pesymizm prof. Finkelsteina - Żydzi Polaków nienawidzili, nienawidzą i będą nienawidzili w dającej się przewidzieć przyszłości. Dzięki Netanjahu wyszło to obecnie na jaw w całej okazałości. Wiemy przynaajmniej na czym stoimy.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 16406 odsłon
Komentarze
Nie tracmy energii
20 Lutego, 2018 - 20:17
Popieram wszystko w tym artykule, ale powoli jestem juz zmeczona. Bardzo pochwalam to, co powiedzial Morawiecki, i mam nadzieje, ze nadal bedzie konkretny. On nikogo nie obraza, on podaje fakty.
Natomiast MY tracimy zbyt wiele energii rozwodzac sie nad tym co kto napisal i jak nas obrazil. Najwazniejsze, ze na czele panstwa stoi czlowiek, albo grupa ludzi, co nie daja sobie dmuchac w kasze.
Chcialabym, zebysmy sie jako kraj i narod skoncentrowali nad dalszym gospodarczym rozwojem kraju i poprawieniu dobrobytu Polakow. Jak bedziemy silnym gospodarczo panstwem, to wtedy nikt nie smie nam podskoczyc.
Nie tracmy zdrowia, nerwow i energii. Skupmy sie na pozytywnym mysleniu o nas i Polsce - ponoc to tez pomaga, tak jak kiedys ten rozaniec wokol granic Polski
Pozdrawiam
Gosia
mary
21 Lutego, 2018 - 06:40
Cześć Gosiu, Twój optymizm tryskający naiwnością przypomina mi wczesne czasy gierkowskie :-))) wówczas również używano takiej narracji...to jest bardzo zabawne ...
Pzdr.
chris
@zdecydowany amator
21 Lutego, 2018 - 18:29
Czesc Chris!
Optymizm jak najbardziej, Naiwnosc w zadnym wypadku.
Mimo, iz zyczylabym sobie abysmy nie tracili nerwow, czassu i energii, w dalszym ciagu obserwuje i jestem czujna.
Ja z natury nie lubie tylko narzekania,, cenie natomiast dzialanie.
Jako prywatna osoba nie zaangazowana w zadnej partii ani kolku wzajemnej adoracji - nie mam zbyt wiele mozliwosci zmiany rzeczywistosci, oprocz napisania np. tutaj swego zdania. Niejednokrotnie podpisywalam sie pod inicjatywami Reduty Dobrego Imienia. Inicjatywy te odnosily bardzo czesto sukcesy. Gazety i TV wycofywaly, albo tez prostowaly falszywe doniesienia.
Jezeli uwazasz, ze to zabawne.... to musze z tym zyc
Pozdrawiam
Gosia
@mary
21 Lutego, 2018 - 20:45
Gosiu proszę bez urazy...podczas kolejnych wyborów dokonaj proszę trafnego wyboru, to już starczy...
Pzdr.Krzysztof
chris
Elig
21 Lutego, 2018 - 06:42
Piszesząc o stosunku żydów do nas przyrownujesz inne rasistowskie postawy. Przecież wystarczy popatrzeć jak Żydzi odnosili się i odnoszą do Palestyńczyków i to zaraz po działaniach II w.św...po dramatycznych przeżyciach doznanych ze strony Niemców, Austriaków, Włochów... przecież tak samo nieludzko traktują tych Arabów , i tak samo dopuszczali się ludobójstwa, odsyłam do książek ILAN PAPPE. Podobnie jak Rosjanie traktują nas jako " bliska zagranica " podobnie i Żydzi z całego Świata traktują nas Polaków , no może tej pogardy jest szczyptę więcej...
chris
Tak, również popieram Twoją wypowiedź Drogi Elig
20 Lutego, 2018 - 21:35
i oczywiście ważna jest wypowiedź Premiera, tylko czy ... czy cała ta zadyma i mielenie bez końca tematu antypolonizmu żydowskiego i dzielna obrona przed nim, tez dałam się zmanipulować, nie jest teraz tematem zastępczym.
Coraz bardziej zaczynam się przychylać do opinii niektórych blogerów i autorytetów prawicowych, że tak właśnie jest. Ktoś przy użyciu agresywnych i wrogich zachowań i argumentów usiłuje nam "zrobić wodę z mózgu" i przeprowadzić szkodliwą ustawę, która pozbawi Polaków reszty majątku, którego nie udało się ukraść, zawłaszczyć, sprzedać za grosze obcym, politykom, służbom postkomuszym do, w tym nibyrodzimemu biznesowi oraz TKM'owi przez te minione prawie 30 lat.
Ta duża ustawa P. Jakiego, to jakaś masakra i antypolskie działanie! Dlaczego nikt tego nie nagłaśnia, nikt o tym nie mówi, nie informuje Polaków?
Gdzie nasi podobno prawicowi politycy, ci którzy opływają we wszelkie dobra dzięki pieniądzom z naszych podatków?
Gdzie prawicowi podobno dziennikarze?
Ktoś po raz kolejny planuje gigantyczny skok na nasz polski majątek i w tej sytuacji nikt nas nie broni, nikt nie reprezentuje naszego, narodowego interesu?
Tym, którzy już się nakradli i nachłapali naszego wspólnego dobra i oderwali od polskiej rzeczywistości przypominam, że większości Polaków żyje się skromnie, głównie na kredyt lub po prostu w ubóstwie. Masowe posiadanie bardzo nowoczesnych telefonów o niczym nie świadczy, ale za to brak własnych domów, czy mieszkań urządzonych komfortowo, brak własnych samochodów lub też posiadanie tych dóbr na kredyt przewidziany na ok 30, 40 lat itd. to świdadczy po ziomie ubóstwa polskiego społeczeństwa. Czyli standard, który w państwach tzw. Europy zachodniej jest udziałem większości w Polsce jest przywilejem.
Niektórzy jak widać przyzwyczaili się, że Polacy są traktowani gorzej niż inne nacje, że cały czas są okradani, oszukiwani i manipulowani, a korzyści z naszej pracy, z naszych podatków czerpią tylko nieliczni wybrańcy?
Teraz planuje się pozbawienie nas resztek tego co jeszcze zostało, a co więcej wywłaszczenie Polaków z ich własności na mocy przepisów obecnie procedowanej ustawy!
Wycofanie tego projektu i poddanie dalszym analizom, w sytuacji ataków Izraela i dopytywania o przepisy ww. ustawy jest bardzo niepokojące, zwłaszcza, że już teraz wiadomo, że w większości beneficjentami tej ustawy będą cudzoziemcy, czytaj Żydzi!
Zatem niestety, pomimo prawicowego rządu, to czego nie udało się zrobić wielu poprzednim obecna władza przeprowadza w biały dzień, nie licząc się ze zdaniem Polaków, którzy ich wybrali i zaufali im, a co więcej z interesem narodowym, z zagrożeniem dla Polski, jakie niesie wprowadzenie takiej regulacji, dlatego przez wielu jest nazywana IV rozbiorem Polski!!!
Jeśli to nieprawda, jeśli to przesada, to chętnie wysłucham, przeczytam rzeczowe argumenty tłumaczące, że nie mam racji, że jest inaczej - jak! Cóż, niech ktoś, kto zna przepisy projektu ustawy reprywatyzacyjnej udowodni, że rzeczywiście ludzi z rządu i administracji rządowej, biorący wynagrodzenia fundowane z naszych podatków zabezpieczyli nasze, narodowe polskie interesy!
Chcę i mam prawo, tak jak każdy Polak, w szczególności każdy płatnik podatków do żądania takich wyjaśnień od rządu, bo to rządowy projekt!
Ten wpis niejako koresponduje
20 Lutego, 2018 - 22:19
Ten wpis niejako koresponduje z zachowaniem żydowskich oprawców NKWD, powojennego WSI, całej bezpieki wobec Polaków.
Niespotykane okrucieństwo i pogarda.
A swoją drogą, jak będziemy w marcu obchodzić wygnanie części Żydów przez Gomółkę?
To dobrze zrobił, czy źle?
Jakaś taka okrągła rocznica w tym roku...
Jacek Trzaska
Re: To dobrze zrobił, czy źle?
21 Lutego, 2018 - 01:34
Aj waj, to dopiero będzie papierkiem lakmusowym...zobaczymy czyje prawdy będą te najprawdziwsze :-) o ile znowu propaganda nie zagłuszy histori ? ...
chris
@ elig
20 Lutego, 2018 - 22:58
To jest zysk z tej sytuacji :
Dzięki Netanjahu wyszło to obecnie na jaw w całej okazałości. Wiemy przynajmniej na czym stoimy !
Re:...wiemy na czym stoimy
21 Lutego, 2018 - 00:33
A co przed tem żeśmy nie wiedzieli ?
chris
!!!
21 Lutego, 2018 - 04:56
jak nie wiadomo o co chodzi tym je...., to chodzi im o TO !!!
:
https://www.youtube.com/watch?v=WhRWCE4DMDc
POZWOLIMY ?!
@poeta - Jack Caleib !
21 Lutego, 2018 - 05:46
No widzę ,że mamy takie same gusta :-)
właśnie nim rozpoczynam dzień i od razu mi lepiej... człowiek czuje, że nie jest sam wśród stada kretynów i innych..., ktory m się wydaje...
Pzdr.
chris
Od 45 roku wycwiczono tak Polakow ze sie bali wypowiedziec slowo
21 Lutego, 2018 - 06:01
ZYD.A nazwanie zyda zydem bylo antysemityzmem i przestepstwem.Wmawiano nam zbrodnie na zydach i antysemityzm latami ,budujac w nas czesto poczucie niezawinienej winy, taki byl zreszta plan upodelnia Polakow.Do tego falszowano i zamazywano historie ,a w zamist prawdy propagowano klamstwo na temat niby nienawisci Polakow do zydow.Od czasow wojny zydostwo do dzis zreszta obsadza najwazniejsze stolki w Polsce i posiada niby wolnej Polsce swoje media,ktore sa V kolumna w naszym kraju oplacane z kasy jewrejskiej,i ztym plujacym scierwem na Polakow nic niby nie mozna zrobic w imie wolnosci slowa mimo ze slowo jest klamstwem i sieje destrukcje.
Trzeba pisac i publikowac prawde
gdzie sie da i jak sie da na zajarmulczonych rzadzacych z lewa i prawa wlacznie z maliniakiem nie mozna liczyc .Polacy juz dosc nadstawiania policzka wrog sie zdemaskowal i nalezy z nim walczyc bo wrog jest bezwzgledny i jego dazeniem jest zniszcenie Polakow.
Inaf is inaf.
Nie bedzie gudlaj plul nam w twarz
Ni kacap nas plugawil
Wezmiemy szkopa pod swoj but
By wiecej nas nie szwabil.
A na obelgi sila odpowiemy
Bo dumny zesmy polski rod
I ze zdrajcami sie rozprawimy
Tak nam dopomoz BOG!
WNK
http://niepoprawni.pl/blog/2243/przepraszam-zydow-za-to-ze-polacy-ratowali-zydow-jak-sie-bronic-przed-antypolonizmem
jakieś konstruktywne wnioski
21 Lutego, 2018 - 08:20
jakieś konstruktywne wnioski można jednak wyciągnąć.
np. ten, że dla polskiej armii i paramilitarnych- mundurów nie szyje Hugo Boss ;-)
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin