„SIE MA”.
Dziś formuła Wielkiej Orkiestry
ludziom wyraźnie się przejadła!.
W dobie społecznych podziałów
maskarada przestaje się udawać.
Coraz więcej osób na hucpę pod
szlachetnym szyldem zgryźliwie
sarka. Podstarzałego play-boy’a
w grubych różowych okularkach.
Raz w roku zwołuje entuzjastów
żebraniny hordy. Szczerzy zęby
w uśmiechu chytra pucołowatość
z tysięcy bilbordów. Tupet gościa
o manierach namolnego prostaka,
z nieukrywaną arogancja i pychą
zaczyna wielu złościć, odpychać.
Jakby coś w tej akcji nie pasuje
szczytny cel nie uświęca środków.
W dętej mistyfikacji nie brakuje
motywu, ba ideologicznych wątków.
Z jednej strony - Święty Mikołaj
- podobno pomaga chorym dzieciom.
Z drugiej aborcyjnej idei zbijania
nienarodzonych, od lat przyświeca.
Może podstarzały szoł-men, robi
- pośród naszej młodzieży więcej
złego? Pójdźmy więc po rozsądek
do głowy, wobec tego!. Najlepiej
z apostołem tej lewackiej religii
- nie mieć zbyt wiele wspólnego.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 16639 odsłon
Komentarze
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika mikolaj został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
14 Stycznia, 2017 - 19:00
mikolaj
@ mikołaj
14 Stycznia, 2017 - 19:33
Mikołaju!
To tylko na pierwszy rzut oka tak uczciwie wygląda. Wielokrotnie opisywano, jaką drogę (topniejąc po mału), przebywają pieniądze. Wielokrotnie opisywano mechanizm przerzucania kosztów organizacji koncertu na samorządy, telewizję, policję, WOPR, straż pożarną i wiele, wiele innych.
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika mikolaj został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
14 Stycznia, 2017 - 20:12
mikolaj
@ mikołaj
14 Stycznia, 2017 - 22:10
Znajdziesz u Matki Kurki opis prowokacji dziennikarskiej, polegającej na załatwieniu z marszu zakupu JEDNEJ sztuki dializatora(?). Bez negocjacji, bez zakupu hurtowego zaproponowano 15% (jeśli dobrze pamiętam) taniej niż Jurasowi.
Prowadziłem działalność, więc wiem, że przez telefon nie załatwia się prowizji. (Pinior zapomniał!). Matka Kurka wie, dziennikarz już też wie jak załatwia się te 5 - 10 % prowizji.
Dla telewizji lokalnej TVP3 w Szczecinie to trudne do udźwigniecia straty. Czy opłacało się to telewizji centralnej? Wątpię!
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika mikolaj został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
15 Stycznia, 2017 - 00:25
mikolaj
w skali budżetu NFZ są to
15 Stycznia, 2017 - 01:19
w skali budżetu NFZ są to grosze, o których nie decydują sami potrzebujący. a to państwo ma obowiązek zapewnić odpowiednie usługi.
pozostaje więc główny argument, jak to pieknie od święta młodzi się zbierają, by napełniac puszki.
fajnie kupić spokój sumienia za drobne? w zamian mają przyzwolenie społeczne na impry i od rodziców, by pojechać pociupciać itp. bo przecież nie chodzi o jakąś ulubioną muzykę czy choćby obóz harcerski. ma się dziaaaaać!
dziwnym trafem WOŚP ma monopol w mediach, tak jakby multum akcji przeszkadzało.
mamy też KK, który od tysiącleci robi swoje, również w medycynie i to na codzień. Przy nim taki Owsiak to zwykły błazen.
a łażenie z puszką czy wrzucenie zeta ma się nijak do możliwości realnej pomocy innym, każdy może lepiej i bez chwalenia się. nie trzeba nawet wzruszać biednymi dziećmi, starczy robić swoje.
krytyka jest nazjupełniej dopuszczalna a ludzie mają prawo wiedzieć, zwłaszcza gdy idą na to ich podatki. mnie nikt jakoś nie pytał.
to bardziej przypomina nowy 'czyn społeczny' niż filantropię. A i ten Owsiak jaki jest, każden widzi (czy powinien).
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
"WOSP ma monopol w mediach" - raczej miala...
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika mikolaj został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Stycznia, 2017 - 18:37
Nastepny cytat: " w skali NFZ sa to grosze" - niewatpliwie, ale prosze mi wyjasnic, dlaczego np. w szpitalach wiecej inkubatorow pochodzi od Orkiestry - niz od NFZ, wiekszosc lozek szpitalnych na oddzialach geriatrycznych pochodzi z Orkiestry w kilku jeszcze dziedzinach ( w tym w nauce mlodziezy zasad pierwszej pomocy).
Orkiestra wypelnia luke, z ktora panstwo sobie od lat nie radzi - bede bardzo zadowolony, jesli okaze sie, ze dzisiaj czy jutro panstwo polskie poradzi sobie z brakami w sluzbie zdrowia - ale czy to realne?
Nie popieram stylu zycia proponowanego przez Owsiaka, nie popieram jego pogladow politycznych, - ale przyjmuje do wiadomosci, ze dziala on dla dobra wspolnego - organizujac Orkiestre.
Zreszta podobnie jak ja mysla np Pan prezydent czy marszalek Kuchcinski - czy ich tez nalezy potepic i zdjac ze stanowisk?
mikolaj
Nie rób tu popeliny
17 Stycznia, 2017 - 13:33
"wiecej inkubatorow pochodzi od Orkiestry - niz od NFZ, wiekszosc lozek szpitalnych na oddzialach geriatrycznych pochodzi z Orkiestry"
Skąd masz takie dane? Poprzyj je jakimś źródłem bo się zwyczajnie ośmieszasz. Cała działalnośc WOŚP to niecały promil budżetu NFZ. Jakim więc cudem wiekszość inkubatorow ma być z ich ręki? Wiesz w ogóle ile jest tych inkubatorów w skali kraju? Ile zaś ich dostarczył WOŚP? Napisz cyfry to może złapiesz jakąs wiarygodność. To samo z tymi łózkami. Myślisz że lecznictwo w Polsce zaczęło się od Owsiaka?
rumjal
ale bajdy, widać bez
17 Stycznia, 2017 - 18:55
ale bajdy, widać bez sprawdzania.
znaczy bez WOŚP brakowało ponad połowy inkubatorów a więc był chroniczny stan zagrożenia życia?
i dzielny Owsiak uratował NFZ, bo starczyło kilkadziesiąt milionów zł?
(zgodzę się, że sporo kupiono i podoposażono, nie zgodzę się z dziwnymi wnioskami)
łóżka/miejsca szpitalne- też, choć kwesta była gł. na dzieci, szpitale nie miały zapewnionych miejsc?
inne racjonalne wytłumaczenie- było dość za to teraz jest x2, więc faktycznie tak na wyrost, że aż niepotrzebne:-)
Do tego WOŚP uprawia kłamliwą propagandę. Np. o uratowaniu tysięcy Polaków. Głupi uwierzy, że bez kwesty oddziały szpitalne miałyby tylko ściany albo że "przepustowość" na sprzęcie WOŚP= uratowany a bez tego by umarł. To jakby wierzyć, że dwukrotnie obniżyli statystyki umieralności.
naprawdę ktoś wierzy, że bez Owsiaka tych pieniędzy by nie było? pól promila rocznego budżetu NFZ?
PO przewaliła w 8 lat kwotę rocznego budżetu państwa, przelicz na inkubatory.
Jak lobbysta-filantrop Owsiak z tym walczy? Kupuje sprzęt dziwnie zapominając o całej hmm niegospodarności, którą niby cudownie łata. nie walczy z przyczyną, pudruje skutki.
ta nauka pierwszej pomocy początkowo i dłuugo była niesamowitą kichą (no, lepsze niż nic), póki się nie znalazło dość zapalonych zawodowców. zresztą używa się "certyfikatu" własnych instruktorów. są też różne dziwactwa, np. kartonowa apteczka do składania, to zabawka dla dzieci a w takim wieku są za małe do nauki p.p.p.
Pewnie sam Umiłowany Przywódca KIm-Ir-Owsiak wymyslił pierwszą pomoc. Bez niego nikt by nie widział 10x tego samego, tylko 9x, prawda. A może to tani sposób lansu? Nie czytałem jeszcze wzruszającej historii, że dzięki temu kogoś uratowano.
oczywiście jestem ogólnie za, byle z zawodowcami i bez przepłacania. widziałem za dużo dziwnej kichy.
/Orkiestra wypelnia luke/
sama o. już tak nie twierdzi :-)
twierdzi za to, że zamiast patrzeć na cenę, kupuje najnowocześniejszy sprzęt. dobry patent.
nie wiem, co myślą politycy, z zasady im nie wierzę, nie są po to, by mówić co myślą. nikt nie twierdzi, że owsiako-sceptycznych należy posłać w odstawkę, no może poza Owsiakiem, taki to typ (wysyła do Auschwitz). jego ludzie też tak hejtują: nie wspierasz, to nigdy nie używaj :D Jeden z większych debilizmów, wot filantropy szlachetne.
współpraca i frazesy o "dobru wspólnym" nie jest argumentem. Najwięksi gangsterzy byli filantropami. Państwo współpracuje z tymi, z kim się opłaca. Nawet złodziej czy oszust może przekazać dary, co nie czyni wszystkiego czystym.
hitler i stalin też kochali dzieci i prowadzili zbiórki i in. działania, czy przez to nic nie można im zarzucić?
Owsiak stał się legendą, wrastając jako zaufana instytucja tak jak GazWyb, nie może upaść z dnia na dzień a pomyślenie czegoś przeciwko jest zbrodnią :-)
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
@ mikołaj
15 Stycznia, 2017 - 03:24
Matka Kurka to bloger, mężczyzna.
Faktycznie, miał kilka starć z Owsiakiem. Przegrał jedno, to o nazwanie Owsiaka "hieną cmentarną". Przesadził ! - nie prowadzono zbiórki nz cmentarzach. Natomiast, ten sam sąd uznał za dopuszczalne nazwanie Owsiaka "cygańskim maczo", bo wysyłano na kwestę dzieci bez dorosłych - co jest złamaniem ustawy o zbiórkach publicznych. W pozwach o ochronę dóbr osobistych jest jeden-jeden, bo z kolei Owsiak musiał przeprosić i zapłacić za nazwanie MK "sk..., k... itp."
Przy zbiórce publicznej masz miesiąc na wydanie i rozliczenie pieniędzy. Co robisz ? Przekazujesz pieniądze fundacji - a ta ma rok na rozdysponowanie i rozliczenie. To co robisz ?!! Zlecasz wykonanie zadań firmie zewnętrznej, nad którą masz pełną kontrolę, i która rozliczy się z Tobą w ciągu jednego roku ! Czyli pieniadze wplywające na przełomie 2014/2015 roku, będą w dyspozycji Orkiestry w roku 2015, sukcesywnie przekazywane "Mrówce", wydawane i rozliczane w 2016. Tak oto: już w 2017 roku Wielka Orkiestra będzie musiała rozliczyć się z wydatkowania pieniędzy zebranych na przełomie 2014/2015. Ma na to wszelkie INDYWIDUALNE zezwolenia Ministerstwa finansów i MSW.
W praktyce, wiekszość "pomyłek" w ksiegowaniu, przewałek związanych z przełomem roku, daty na fakturze, daty przelewu a daty wpływu pieniedzy na konto - przedawni się z mocy prawa, zanim trafi do organów.
Moje szperanie zaczynałem od stanu w jakim Ty jesteś teraz! Mam Caritas, ale NIEprzeszkadzam innym, dla których jest to organizacja zbyt związana z religijnością. Moja zmiana nastawienia jest związana z osobistymi poszukiwaniami, osobistymi przeżyciami.
http://niepoprawni.pl/blog/cyborg/wielka-serduszkowa-piramida-finansowa
@mikolaju
15 Stycznia, 2017 - 21:10
Prof. Jerzy Vetulani powiedział w TVN24, że ktoś, kto się pokazuje bez serduszka WOŚP to "sukinsyn". Czy nosisz serduszko WOŚP?
Dla mnie prof. Vetulani jest takim samym "sukinsynem" jak
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika mikolaj został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
16 Stycznia, 2017 - 01:39
ci, ktorzy potepiaja Orkiestre w czambul. Po prostu nie znosze tepego ekstremistycznego zaslepienia i "jedynie slusznych" racji politycznych.
mikolaj
@ Jozio z Londynu
16 Stycznia, 2017 - 13:20
Cytaty z Vetulaniego :
Pięć sekund może zdecydować, że z uczciwego człowieka zrobi się szuja. Myślę,że bardzo wielu ludzi tylko dlatego umiera w chwale nieposzlakowanej opinii, że ominęła ich odpowiednio zła propozycja. (honorarium TVN ?)
Miłość p.profesora do "ludzkości" :
8 wyroków potwierdzających,
15 Stycznia, 2017 - 02:06
http://kontrowersje.net/8_wyrok_w_potwierdzaj_cych_e_owsiak_i_wo_p_ami_prawo_i_ukrywaj_faktury
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
@ kontrik
15 Stycznia, 2017 - 03:30
Odpowiednie manipulowanie księgowe na przełomie roku pozwala tak kombinować, że przewałki przedawniają się. To się jednak wywali, tak jak AmberGold - a wtedy wszyscy będą wielkimi ekspertami "co to zawsze wiedzieli".
Jest wiele trików, finanse
15 Stycznia, 2017 - 18:41
Jest wiele trików, finanse jednak pozostawiają wieloletni ślad, kwestia więc przedawnienia i głębokiego szperania.
Z kuriozalnych trików spotkałem się kiedyś nawet z propozycją sfingowanej kradzieży z włamaniem, z dolą dla kogo trzeba.
A zbieranie wśród płacących pacjentów jest dziwne, to tak jakby zbierać wprost na oddziale szpitalnym. Kłamać też nie trzeba...
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
każdy orze jak może...?
14 Stycznia, 2017 - 21:54
Witaj Cyborg! Masz całkowitą rację. To są zakulisowe przepływy kasy do " Złotego melona" małżonków pana w różowych okularach. MatkaKurka w sądzie przedstawił wydruki faktur, ale sąddd nie chciał się zagłębiać w temat. Wośp jest założona jako fundacja, czyli prościej , jako przedsiębiorstwo przynoszące zyski. Jak się jest takim filantropem, to powinien założyć stowarzyszenie, które to nie przynosi profitów, a obecna fundacja przyniosła między innymi zyski w postaci 130m powierzchni apartamentowca. To są ogólnie znane, dostępne fakty, o kórych można dowiedzieć się z sieci. Fakt, że to już ostatni raz w tym roku, świadczy, że ta sprawa wypłynie nieodwoalnie po reformie sądownictwa. Ten pan do dzisiaj nie legitymuje się żadnym wiarygodnym rozliczeniem, tylko do tej pory kryli go podobni Filantropi. Pozdrawiam!
ronin
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika mikolaj został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
15 Stycznia, 2017 - 00:28
mikolaj
@ mikołaj
15 Stycznia, 2017 - 12:00
Orkiestra wezwała jedną wojedzinę do przeznaczenia jakiegoś przedmiotu na licytację, gdy odmówiła - na licytację wystawiono jej pismo odmowne.
Jak sądzisz, podobnie postąpiono by z ewentualną odmową prezydenta ?! Ja mam pewność, że tak!
@ mikołaj
15 Stycznia, 2017 - 12:01
Orkiestra wezwała jedną wojedzinę do przeznaczenia jakiegoś przedmiotu na licytację, gdy odmówiła - na licytację wystawiono jej pismo odmowne.
Jak sądzisz, podobnie postąpiono by z ewentualną odmową prezydenta ?! Ja mam pewność, że tak!
@mikolaju
14 Stycznia, 2017 - 21:25
NIE DAM złamanego centa
14 Stycznia, 2017 - 21:47
Za to jak demoralizował , rozpijał na woodstokach itp. jublach naszą młodzież, za to ile dzieci nie wróciło do domu z tych jubli, ten wynajęty przez sposorów szatan, nie ma u mnie uznania. Zadnej nachalnej chordzie (a takie były) podstawiającej na siłę pod nos puszkę NIE DAM już nawet złamanego centa. Po drugie stajemy oko w oko coraz to nowymi chorobami a NIE CHCEMY myśleć, sprawdzać czy badać co jemy, czy czym karmimy swoje dzieci. Nadzór sanitarny od 1980 roku padł. I nikogo nie obchodzi że np. wędlinach znajduje się 20 procent soli a nie mówiąc o dodatkach. Psy nie wiedzą jak podejść do tego co my kupujemy i spożywamy. SMACZNEGO. Nie widzę aby ten aktor coś zrobił za SWOJE. Jak narazie to WYDAJE tylko czyje i jeszcze dobrze na tym zarabia. Nie musi cieciować czy zamiatać w markecie. Wydawać czyje pieniądze to największa przyjemność i pewnie każdy potrafi. Przestańmy się przechwalać a weźmy się do roboty. Tania PROPAGANDA już się Polakom znudziła. PIS dostał Polskę w RUINIE. Nie widać?
Kolejorz
@
14 Stycznia, 2017 - 21:55
@ mikołaj
15 Stycznia, 2017 - 00:47
Napisałeś: "Jezeli owi hajterzy ( z Autorem na czele) uwazaja, ze Owsiak jest "be" - maja do tego prawo, jednak nie maja prawa nazywac zbierajacych "hordami zebrakow" - bo takimi samymi "hordami" nalezaloby okreslic np. dzialajacych w "Caritas"...".
Jeśli porównujesz WOŚP z Caritasem, to twoja wiedza jest żadna. A brak tej wiedzy nie upoważnia cię do zabierania głosu w sprawie, o której nie masz pojęcia.
Dalej napisałeś: "Fundacja Owsiaka byla przez minione 25 lat "przeswietlana" wielokrotnie - i jakos zadna "wladza" z lewa czy z prawa nic nie znalazla - wrecz przeciwnie: w tej fundacji na zadania statutowe sa przeznaczane prawie wszystkie zebrane pieniadze - a szczegolowe rozliczenia mozna bez trudu znalezc w internecie".
Napisałeś bzdury! Owsiak do dzisiaj w przegranym procesie z Wielguckim (blogerem o nicku Matka Kurka) nie przedłożył dokumentów księgowych sądowi (mimo nakazu sądu), bo... ma "parasol ochronny" jako syn ubeka. Ale z udostępnionych materiałów przez Wielguckiego wynika (których nie zakwestionował sąd), że na sprzęt medyczny Owsiak co roku przeznacza tylko około 40% kwoty z zebranych składek. A co z resztą pieniędzy???
Nie bardzo rozumiem" Owsiak na dzisiaj nad soba parasol ochronny
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika mikolaj został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
15 Stycznia, 2017 - 18:44
jako syn Ubeka? A ja myslalem ze od ponad roku cos sie w Polsce zmienilo... a tu jednak nic...
Poza tym - gdzie jest dzisiejsza praworzadna wladza? Przeciez sprawy w sadzie przeciwko owsiakowi tocza sie z powodztwa cywilnego (zeby bylo smieszniej - wiekszosc spraw... wytoczyl Owsiak). Gdzie mamy prokurature, urzedy skarbowe, izby skarbowe, policje skarbowa itd? Czyzby dzisiaj dalej wszystkie instytucje dbajace w Polsce o praworzadnosc byly dalej w zarzadzie UB?
mikolaj
Niech chociaż władza cieszy się dobrym zdrowiem.
14 Stycznia, 2017 - 22:49
Owsiak_show to iluzja pozapolityczności osoby i przedsięwzięcia, które pozapolityczne wcale nie są. Owsiak ma poglądy, które uzewnętrzniają się w postaci zapowiedzi „dawania z baśki” tym co ośmielają się:
- badać życiorys Wałęsy;
- wypowiadać na temat Radia Maryja;
- usuwać sprzed wejścia na Przystanek Woodstock wystawy antyaborcyjnej;
-etc., etc., etc,.
Dla „GW” - organu prasowego „okrągłego stołu” i całego „tego” środowiska jest Owsiak „authority of last resort”. W sytuacjach nadzwyczajnych sięgają po owsika bo jest niezwykle wygodny. Jego charytatywna działalność pozwala tworzyć wrażenie, iż jest osobą niezaangażowaną politycznie, a więc to, co mówi, mówi niejako z pozycji „pozapolitycznych”. Kowalski odbiera poglądy Owsiaka nie jako poglądy uczestnika politycznej wojny, ale kogoś spoza nielubianego środowiska polityków. Tym samym nadają im większą wagę. I tu właśnie widać mistyfikację „mrówki całej” doskonale czującej się w skórze celebryty, ale… przyklaskującej opcji jedynie słusznej.
Każdy wyskok Owsiaka i każde jego kontrowersyjne stwierdzenie zbijane jest kontrargumentem: „ale on tyle robi dla dzieci”.
Czy na pewno? Koszta WOŚP stają się absurdalne. Godziny telewizyjnych transmisji, przeloty samolotami (np. w eskorcie F-16), tysiące ludzi do obsługi koncertów, którzy przecież nie pracują darmo, sprzęt, etc. Trzeba z ołówkiem w ręku porównać koszty - wyliczyć efektywność. Nikt tego nie robi bo działa „moralny szantaż”? Może i mnie się oberwie, że krytykując melon_show - widocznie muszę nienawidzić małych dzieci, którym Owsiak pomaga? Bowiem kto w entuzjazmie nie bierze udziału, zostaje napiętnowany.
Kolejne występy WOŚP nakręcały wizerunkowy kapitał człowieka. Pod pozorem pracy charytatywnej przemycał konkretne poglądy społeczne i polityczne.
Dzisiaj przeczytałam: cyt. "badania wykazały, że 87 proc. elektoratu PiS wspiera Orkiestrę”.
http://opole.onet.pl/owsiak-w-opolu-jednoczymy-sie-juz-25-lat/72se1n
To mnie nie zaskakuje. Znajoma pielęgniarka stwierdziła, (…) „żeby nie Owsiak to w szpitalu byłaby jedna wielka nędza”
Dlaczego?
Bo NFZ jest instytucją źle zarządzaną, niewydolną z budżetem nie tyle za małym co tragicznie źle wykorzystanym. Służba zdrowia jest w zapaści totalnej, a szeregowy pacjent w ostatnich 27 latach zapomniał maksymę twierdzącą, iż największym prawem i obowiązkiem lekarza jest życie i zdrowie pacjenta. Przeczy bowiem temu choćby obowiązujący system zapisów do specjalisty.
Przykład bardzo łagodny bo nie zagrażający śmiercią, a jedynie ślepotą jednego oka:
- W oku emerytki, w grudniu 2016 r. pojawiły się tzw. „mroczki” (męty), a w ciemności krwawe błyski. Lekarz rodzinny wystawił skierowanie do okulisty. Najbliższy wolny termin do okulisty w mieście wojewódzkim miła pani z infolinii NFZ określiła na marzec 2017 r. Próba zapisania się do okulisty prywatnie owocowała terminem w II dekadzie lutego i sugestią wykonania (prywatnie) USG u wskazanego okulisty.
- USG (tylko 85 zł) zostało wykonane szybko i sprawnie – wynik (siatkówka) nie napawał optymizmem. Wizyta w ramach NFZ, ale nawet i wizyta prywatna ze względu na czas i ryzyko utraty wzroku odpadły. Pozostał horror w SOR (Szpitalny Oddział Ratunkowy) – kto był ten wie, a kto nie był ten będzie…
W 2012 r. informowano, że „Posłowie i senatorowie będą leczeni prywatnie. W Sejmie powstał pomysł, by parlamentarzystów i pracowników z gmachu na Wiejskiej objąć prywatną opieką zdrowotną. A to „ze względu na coraz gorszą dostępność usług medycznych w ramach NFZ”, jak napisano w uzasadnieniu pomysłu zgłoszonego przez związki zawodowe. Przekładając z ichniego na nasze – w służbie zdrowia nędza, coraz ciężej dostać się do lekarza i nie każdy ma na to szanse. Dlatego niech chociaż władza cieszy się dobrym zdrowiem…”
PS
Tajemnica zdrowia i długowieczności polega na tym, żeby się nie stresować. Bądźcie wdzięczni za wszystko, co macie, trzymajcie się z dala od negatywnie nastawionych ludzi, zachowajcie uśmiech i biegajcie.
~ Fauja Singh
casium
Różne rzeczy Owsik licytuje:-))))
14 Stycznia, 2017 - 22:49
brawo
15 Stycznia, 2017 - 10:18
Józiu, przepiękne. Jesteś kapitalny przede wszystkim w celności argumentów. Brawo.
Owsiak daj se siana
15 Stycznia, 2017 - 10:14
Trupa Owsiaka to krzykliwa machina reklamowa zepsutej, mrocznej III RP. Ile razy minął roczek, karmili nas nachalnie za pieniążki polskich podatników (to lubili szczególnie), wielkimi obrazami, wielkiej akcji pomocy świątecznej. Tak to miało wyglądać. Naturalnie pobożni Polacy, zakorzenieni w myśleniu, że biednemu trzeba pomóc, łapali się na to gremialnie przez lata. Wiadomo stara metoda na zorganizowanie spędu Lachów, a więc: "Kupą mości Panowie". No i nasi kupą szli na to.
Ale Owsiak miał też swoje upodobania osobiste, które przypadkiem tylko i wyłącznie, współgrają z wszelkiej maści upodobaniami liberałałów i szerokiej lewicy, zatem zaczął działać i to ostro przypadkiem również przede wszystkim wśród polskiej młodzieży. A że w naturze nic nie dzieje się przypadkowo, to któżby się już nad tym specjalnie rozlewał?! Kasiorka była, robota szła, a świąteczna trupa Owsiaka, co roku trąbiła do serc Polaków o nową szlachetną pomoc dla b. potrzebujących.
Dodam na zakończenie od siebie, że nigdy nie dałem na akcję Owsiaka, ani jednogo grosika, przynajmniej nie pamiętam takiej sytuacji. Nawet bowiem w pierwszych latach, gdy cyrk trupy Owsiaka dobrze się nakręcał (media), jakoś nie miałem do tej akcji specjalnego zaufania. Może także dlatego, że zawsze brzmiały mi złowrogo w uszach te słynne: "Róbta co chceta!". Pozdrawiam autora wpisu Zygę Dulskiego.
Sławomir Tomasz Roch
Owsiak
15 Stycznia, 2017 - 10:17
Głupek w czerwonych okularach okazał się zwykłtym krętaczem i zPOdziejem publicznej zbiórki...podobnie jak brodaty alimenciarz - aparatczycy elyty III RP....
Yagon 12
a jednak hordy atakują
15 Stycznia, 2017 - 10:38
Jak tu zmusić staruszkę do wrzutki, ano zastąpic jej drogę aby nie mogła wyjść z kościoła.Czyste chamstwo. Jak w Sejmie. Hura na Marszałka. Hura na staruszków, najlepiej przed kościołem. Czy ten który zachęcał publicznie młodych słowami "róbta co chceta" wymyślił to sam? Wątpię. Zleceniodawcy znaleźli świra do wykonania zadania, nowej ideologii. I mamy tego owoce wychowanków pod nadzorem Swetru ze Szczeciny. Na szczęście większa część Polaków poprostu olewa ich nawoływania. Ale metody siłowe nadal modne, jak za czerwonej zarazy.
Kolejorz
W Budzie Ruskiej ktoś okradł
15 Stycznia, 2017 - 21:12
W Budzie Ruskiej ktoś okradł wolontariuszy WOŚP.
Świadkowie twierdzą, że złodziej był gruby, miał okulary i krzyczał, że zgoda buduje.
KŁAMCA, KŁAMCA!
16 Stycznia, 2017 - 17:25
Jak inaczej ten tupet nazwać?
Zbiera podobno pieniądze na
chore dzieci i starców, lecz
przecież publicznie opowiadał
się - za aborcją i eutanazją.
P.S.
Serdeczne dzięki za komentarze