Komitet Obrony Polski
Komitet Obrony Polski, który powstał nie tylko po by być realna alternatywą dla panoszącego się wszędzie i zafałszowującego rzeczywisty obraz KOD-u, ale też przede wszystkim po to by, w sposób zorganizowny podejmowac razem z państwem różnego rodzaju działania miające na celu obronę naszego kraju przed uchwalaniem niekorzystnego dla nas Polaków prawa. Musimy bronic Polski również przed wszelkiego rodzaju patologicznymi działaniami przeróżnych grup nacisku i ineteresów jak np. przed osławionym już w głownych mediach KOD-em oraz przed patologicznym zawłaszaczaniem naszego kraju oraz naszych praw obywatelskich przez różnego rodzaju środowiska... - czytamy na stronie KOP na Facebooku.
Nowopowstały Komitet Obrony Polski powinien również podjąć działania w obronie Polski przed imigrantami, przeciwko ingerencji UE - Niemiec w wewnętrzne sprawy Polski, w obronie przed lewactwem, KOD - PO-PSL, Nowoczesną, SLD - w zdecydowany sposób min. w masowych maifestacjach broniąc się przed Nową Targowicą. KOD nie odpuszcza, a KOP-u nikt w mediach nie popiera w związku z czym nie mamy siły przebicia i KOD robi sobie co chce. Przerażającie i pełne mowy nienawiści są wpisy członków i wielbicieli Komitetu Obrony Demokracji na jego fejsbukowej stronie związane z wypadkiem pęknięcia opony w prezydenckim samochodzie. Oto kilkanaście następujących po sobie wpisów.
Zenon Kaczorowski: Oj, jaka szkoda.
Cezary Bąk: życzę mu śmierci w męczarniach.
Ted Roznicki: myślałem, że będziemy robić zrzutkę na kwiaty, trudno, nie wyszło
Helena Jałosinska: byłam gotowa całą emeryturę przeznaczyć na wieniec, a niech tam
Arleta Kokot: no patrzcie, co za peszek
Ryszard Koczyrkiewicz: szkoda, że brzozy nie było
Rafał Romaniuk: a to pech
Krystyna Wardziak: pierwsze ostrzeżenie, drugiego nie będzie
Krzysztof Kędziora: jaka szkoda, że nie było tej brzozy
Wiesław Łabowicz: a jakby dwie?
Artu Dru: Niestety nic mu się nie stało
Józef Kazik Kaźmierczak: Lech na Wawelu już się cieszył a tu dupa zimna
Bartosz Czerniec: Czekamy na replay - tym razem skuteczny
Iwona Szczypińska: Jakoś się nie przejęłam i wcale bym nie płakała, gdyby…
Andrzej Ż. Pacha: Szkoda, że nie przednia strzeliła
Jadwiga Konik: Szkoda, że nie dwie
Kasia Daroszewska: Szkodników mało żal
Krzysztof Tomasz Ratajczak: szkoda, że go szlak nie trafił, a taką miałem nadzieję
Jędrzej L-ski: No szkoda, że się nie udało, kierowca miał szansę zostać bohaterem
Tomasz Pokora: Pewnie brzoza… szkoda… a było tak blisko
Wojtek Woś: Szkoda, cholera, a byłoby fajnie
Takich wpisów są setki. W ogromnej większości pod nazwiskami, ze zdjęciami. Bez zażenowania, z pełną otwartością. Przecież w Komitecie Obrony Demokracji ludzie są odważni, "wykształceni, przepełnieni miłością do bliźnich" - jak sami twierdzą - i w większości z wielkich miast. Tymi wpisami powinien zając się prokurator i doporowadzić do ukarania ludzi posługującymi się mową nienawiści!
"Trzeba przypomnieć: walka o przyszłość Polski to walka na śmierć i życie. Stawką jest kontrola nad kluczowym geopolitycznie państwem, przyszłość zbliżenia rosyjsko-niemieckiego i stopień niemieckości Unii Europejskiej. Gra idzie o biliony euro zysków, rozwój niemieckiego przemysłu, skuteczność gazowego szantażu Rosji. Zagrożone są wpływy ludzi Moskwy, usadowionych w kluczowych miejscach państwa polskiego, tych generałów - jak to ostatnio ujęła rosyjska prasa - „hartowanych po sowiecku”. Wielu ludzi związanych z tuszowaniem tego, co wydarzyło się w Smoleńsku, zaczyna się na serio obawiać ujawnienia prawdy.
Są ludzie zdolni uczynić wszystko by zatrzymać zmiany dokonujące się w Polsce. Powtarzam: najszybszym na to sposobem byłoby z ich punktu widzenia wyeliminowanie prezydenta. Sądząc po tym wpisie na Twitterze niejakiego Pawła Wimmera, takie myśli krążą po wielu głowach:
Nie dziwię się, że prawica jest przerażona. W razie śmierci nowe wybory i murowane zwycięstwo kandydata opozycji. I szlag trafia całą IV RP.
Choć uważam, że także Jarosław Kaczyński jest znów zagrożony. Być może system ochrony lidera PiS stworzony w czasach opozycji jest jednak skuteczniejszy. Musimy wyciągnąć z tego wydarzenia/ostrzeżenia wnioski" - pisze Michał Karnowski .
Zwracam się z apelem do wszystkich popierających prezydenta Andrzeja Dudę oraz rząd Zjednoczonej Prawicy, aby bez względu na wyznawane ideały, zjednoczyli się w Komitecie Obrony Polski we wspólnym działaniu popierającym prezydenta i rząd. Wyjdzmy na ulice swoich wsi, miasteczek i miast demonstrując naszą wolę przeprowadzenia Dobrej Zmiany i poparcie dla rządu. Jest nas wielu, przykłady to: manifestacje w obronie TV Trwam, Marsze dla Życia i Rodziny, Orszaki Trzech Króli czy Marsze Niepodległości, kiedy to potrafiliśmy pokazać naszą determinację i siłę. Jesteśmy w stanie to ponownie powtórzyć dając odpór różnym KODom, POpaprańcom i Nowomodnym. Apeluję bądźmy w Komitecie Obrony Polski razem dla Dobrej Zmiany. Bądźmy jak Korpus Ochrony Pogranicza utworzony w 1924 roku w celu zabezpieczenia wschodnich rubieży Rzeczypospolitej, dzisiaj musimy zabezpieczać całą POLSKĘ!
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 20197 odsłon
Komentarze
Jak nisko trzeba upaść ?
5 Marca, 2016 - 13:26
Czytając te wpisy i inne obrońców KOD-u zastanawiam się czy Ci ludzie nie mają ani krzty przyzwoitości, czy trzeba trzeciej światowej aby coś zrozumieli ? To jest podłe, jak nisko trzeba upaść aby takie rzeczy wypisywać ? Nie sądzę aby byli to sami ateiści, jeżeli nawet część z nich jest katolikami nie tylko z nazwy to jak to się ma do ich sumienia ?
NorDez
Podli bez sumienia
5 Marca, 2016 - 14:04
A ty patrzysz i nie widzisz
Oburzony i się dziwisz,
Żyją podli bez sumienia
Przyswój dowód ich istnienia.
ość
-----------------------------------
gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne
wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz
Poldłosc
5 Marca, 2016 - 16:27
Podlosć ludzka nie ma granic tak jak i barbarznstwo, ja sie nie dziwie wpisom popieraczy czy członków KODu gdyż zgnilizna moralna osiagnela juz dno szamba tych osobników .
Mam taką cicha nadzieje że pewnego dnia ta powódz zgnilizny moralnej bedzie opanowana .
Popieram Komitet Obrony Polski zarazem obrony suwerennosci Polski i godnosci Polaków.
Wirus, robal, koń trojański
5 Marca, 2016 - 17:37
Tak, Panie i Panowe. Polacy, Europejczycy. Ludu uczony i nieuczony!
Dziś słyszałem podobne teksty na żywo. Towarzystwo się dobrze nie znało starego polskiego przysłowia "nie śmiej sie dziadku z cudzego wypadku - dzisiaj mój jutro twój".
Tedy spójrzcie co mam do powiedzenia.
Zgodnie z polską i europejską tradycją nie nasmiewamy się z wypadkó, zagrozenia smiercią i z samej smierci. Odsyłam do Nikosa Kazantzakisa i jego Zorby, który po grecku lekko biorąc życie jedną rzacz traktował poważnie. Śmierć. I nie pozwolił lekko jej traktować innym. Myślę, że Grek Zorba nie był "moherem".
Ludzie dzielę na przyjaaciół, na obojętnych mi i na wrogów.
Z wypadku lub śmierci przyjaciół nikt nigdy sie nie śmiał. Wobec nieszczęścia ludzi obojetnych często wzruszamy ramionami. Czasem nawet cieszymy iwrednie, że to nas nie spotkało. Ale nigdy nie było to powodem do kpin.
Wypadek lub śmierć wroga też nie była powodem do kpin. Może był ulgą z jego pokonania jesli do jego nieszcześcia walcząc przeciw niemu przyłozylismy sie mu sami. W czasie okupacji walczono smiechem. Drwiono sobie z Adolfa ale kpin z samej jego śmierci chyba nie widziałem.
Naigrywanie sie z nieszczescia wroga , z jego smierci w naszej kulturze nazywamy żołdactwem. I nigdy nie było to dobrze odbierane. Przykładem jest zachowanie żołnierzy rzymskich wobec Jezusa.
Wróg jest wrogiem do momentu jego pokonania. Potem przypominamy sobie, ze on też był człowiekiem. Ale potem!
Cóz sie więc stało, że teraz tyle jest naigrywań z katastrofy smoleńskiej, ze śmierci tylu osób w jej wyniku i śmierci kolejnych osób po niej?
To własnie jest WIRUS. Wirus wszczepiony do systemu operacyjnego ludzkich mózgów. Takiego zachowania przecież nigdy nie było. Chyba, że się mylę. Jeśli tak to poprawcie. Ktoś go wszczepia. Powoduje chorobe umysłową objawiajaca się widzeniem świata, swojej cywilizacji, swojego kraju jak lunaparku. Wszystko służy ku zabawie!
Za wirusem w mózgi lemigowskie wkrada się ROBAL. Prowadzi dywersję zmieniając postawy ludzkie na jakby samobójcze. Bo czymże jest torpedowanie myśli patriotycznej, mysli o dobru Ojczyzny, myśli o dobru kraju, w którym się mieszka przecież jeśli nie jest forma samobójstwa dla zabawy? To tak jakby demolować swój własny dom. Wybijać zimą w nim okna a gdy mróz zacznie doskwierać, gdy zamarznie woda w czajniku, gdy telewizor odmówi posłuszeństwa, wtedy przeprowadzić się do bogatszego sąsiada?
Jednym z robali jest też KOŃ TROJAŃSKI, który wbrew interesowi żywiciela wysyła informacje i prośby do sił zewnętrznych aby te siły, mające przecież inne interesy niż interesy krajowe pozwoliły zainfekowanemu nadal być zdrajcą. Zdrajcą samego siebie!?
Jak leczyć chorobę. Jaka jest recepta na wirusy? Choroby umysłowe czesto maja to do siebie, że chory nie wie, ze jest chory.
Pozdrawiam
Ostatni legion
Nad zwyrodnialstwem pracowała Platforma O. przez 8 lat i oto ow
5 Marca, 2016 - 17:52
oce - miejsce "polskość to nienormalność" zaczyna zajmować "człowieczeństwo to nienormalność".
Ponieważ tylko mały procent obywateli udało się Platformie całkowicie zbydlęcić więc wysiłki trwają i KOD to taka nowoczesna (upsss!) PO-wska "szkółka przetrwania" dla kretynów i asocjalnych elementów, sfiksowanych yntelektem półgłówków Kopacz, Komorowskiego, ćwierćpółgłówka i majster-klepki Schetyny, czworakowego operatora wideł gnojnych Siemoniaka i reszty POmagierów.
Tuska "polskość to nienormalność" to był pikuś Pikusia w porównaniu z nacierającym dziś bronkowo-kopaczowym lewatywowym "racjonalizmem". Tuska lansowała Makrela, która dziś sama potrzebuje lansowania i nie bardzo kto chce się tego podjąć,nawet najbardziej zlewaciali lewacy. Na takim "kompoście" rośnie m.in. bękart o ksywie KOD i z niego czerpie mające rozłożyć Polskę trujące soki. Oczywiście pod sztandarem "dla dobra Polski", która jest tylko kawałkiem gazety lub wiechciem rosnącej za rogiem stodoły trawy, którą kijowe elyty podcierają sobie tyłek.
Zamiast KOP w obronie Polski powinien powstać organ, działający w kierunku delegalizacji takich antypolskich formacji jak KOD dziś, a jutro nie wiadomo w jakiej przepoczwarzonej postaci. I w celu zapobiegania ich powstawaniu i legitymizowaniu.
Zwalczanie antypaństwowych elementów wcale nie jest sprzeczne z demokracją.
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
contesso
5 Marca, 2016 - 18:29
Rzeka nieprawości - platforma, tuski, schety, petrusy, kody, kije i srody - to jest teatr, który widzimy.
Kto reżyseruje i finansuje ten spektakl? Kto robi z naszego świata burdel?
Wszyscy widzą rzekę a niewielu źródło z którego wypływa.
ość
-----------------------------------
gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne
wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz
Ość
5 Marca, 2016 - 19:41
Teatr? To jest działanie z premedytacją.
Kto reżyseruje i finansuje? Ten sam, który finansuje PO i robi ze świata burdel. Dlaczego np. banki protestują przeciwko płaceniu podatków w Polsce? Bo jak inaczej zapłacą tłusty haracz ich "patronom" by móc uprawiać w Polsce wolną amerykan... pardon - banksterkę?
Czy taką "babcię KOD-ową", krzyczącą na kodziarskim spędzie "od pana Mateusza to proszę się odp..lić” obchodzi źródło? Ależ skąd, dla niej jest ważne tylko to, że KOD stoi za jej Bronkiem, jej PO, jej Wałęsą i najważniejsze - przeciwko PiS bo jej ulubiony TVN raz powiedział, że PiS jest bardzo be i to jest dla niej święte... Ona nawet nie zauważy, że już nie ceruje skarpetek i sweterków wnuczków bo już mają możliwość chodzić w nowych, nie zauważy kończąc 75 lat, że ma bezpłatne lekarstwa. Ona się w ogóle nie zastanowi dlaczego tak się dzieje i co/kto jest przyczyną tych zmian.
Piszesz - "Wszyscy widzą rzekę a niewielu źródło z którego wypływa."...
Sądząc po intensywności wycia, to bardzo wielu widzi, że źródło z którego dotąd czerpali do woli nagle... zmieniło i rusło, i "regulirowczika"...
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
KOP
5 Marca, 2016 - 18:37
Rację ma Autor by przepędzić z ulic to lumpaiarstwo sponsorowane przez obcych. A idiotów wypisujących pod swoim nazwiskiem i zdjeciem groźby i rzeczy obrażające pana prezydenta Dude należy zaciągnąc do sądu.Nic tak nie uzdrawia jak koniecznośc zapłacenia wysokiej grzywny za głupotę...
Yagon 12
Yagon 12 - to lumpiarstwo...
5 Marca, 2016 - 20:13
... tylko do końca stycznia KOD uzbierał w całej Polsce do puszek 116 tys.! A podczas ostatniego marszu w Warszawie - 165 tys.zł.
Pozwolenie na kwestę uliczną czyli zbiórkę publiczną dla takich po(d)miotów jak KOD wydało MSWiA. Bronek osobiście to ozdobił prezydęckimi kulfonami, a nowy minister wciąż nie wniósł o rewizję ustawy. Proponuję zająć się kwestią czy te kwesty KOD-u są legalne, tym bardziej, że KOD deklaruje się być inicjatywą stricte obywatelską, ale faktycznie jest całkiem polityczną podpórką obecnej opozycji. Mało - KOD prawdopodobnie opłaca część uczestników swych spędów. Oni są tak zdegenerowani, że nawet za 1/3 z przysłowiowych judaszowych srebrników gotowi są walczyć o honor Bolka do ostatniej tabletki nitrogliceryny...
Min.Błaszczak zamiast pińdrzyć się w telewizorniach "to niepowinno się zdarzyć", niech się bierze do roboty!
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Kochani, to wskazuje jak bezpardonową wojnę z nami prowadzą
5 Marca, 2016 - 18:50
i trzeba im odpłacać "pieknym za nadobne".
Podłością za podłość, chamstwem za chamstwo, nikczemnością za nikeczemność, a sądami i więzieniem za czyny i wygłaszanie gróźb karalnych przeciwko prawowitej władzy, wybranej w pierwszych od wielu lat uczciwych wyborach.
Nie ma już miejsca na pobłażanie, na darowanie win, na lekceważenie tej zgnilizny i zarazy.
Jak groźny i niebezpieczny to jest wróg - ta cała KOD'ziarska zgraja zdrajców - pokazała próba zamachu na życie Polskiego Prezydenta. Oni nawet nie kryli, że tak właśnie było, że ma to związak ze "współorganizowaną przez poprzednią ekipę katastrofa smoleńską" i że żałują iż Prezydent Duda wyszedł cało z opresji.
Czy rzeczywiście trzeba wiecej dowodów? Gdzie są służby, prokuratorzy, sędziowie?
Trzeba wreszcie zburzyć spokój peowsko-peezelowskicvh, nowoczesnych, kodziarskich i postkomuszych i etnicznych zdrajców, ich poczucie bezpieczeństwa, niech to oni czują się zagrożeni, a nie panoszą się i plują na wszystko co uczciwe i polskie w mediach, w parlamencie, w internecie - gdziekolwiek.
Jesli to wypowiedzieli nam walkę na śmierć i życie, to niech także ponoszą tego konsekwencje!
Najwższy czas, aby docenili wiekszość Polaków i ich wolę!
Sercem i duchem już jestem w Komitecie Obrony Polski.
Cognoscetis veritatem, et veritas liberabit vos --- Poznajcie prawdę, a prawda was wyzwoli.
Wojna z narodem polskim
5 Marca, 2016 - 19:10
KOD to zagrożenie dla Polski. Tylko wspierać należy Komitet Obrony Polski. Mafia bolszewicka wypowiedziala wojne narodowi polskiemu.
Wojna z narodem polskim
5 Marca, 2016 - 19:11
KOD to zagrożenie dla Polski. Tylko wspierać należy Komitet Obrony Polski. Mafia bolszewicka wypowiedziala wojne narodowi polskiemu.
Wojna z narodem polskim
5 Marca, 2016 - 19:11
KOD to zagrożenie dla Polski. Tylko wspierać należy Komitet Obrony Polski. Mafia bolszewicka wypowiedziala wojne narodowi polskiemu.
Wojna z narodem polskim.
5 Marca, 2016 - 19:12
KOD to zagrożenie dla Polski. Tylko wspierać należy Komitet Obrony Polski. Mafia bolszewicka wypowiedziala wojne narodowi polskiemu.
Wojna z narodem polskim.
5 Marca, 2016 - 19:12
KOD to zagrożenie dla Polski. Tylko wspierać należy Komitet Obrony Polski. Mafia bolszewicka wypowiedziala wojne narodowi polskiemu.
KOD , to teczki z IPN. To potomkowie ubecji.
5 Marca, 2016 - 19:04
Za szyldem KOD w pierwszym czeregu idą teczki z IPN, wspierający tą przestepczą organicację , która namawia i nawołuje do nie nawiści i morderstwa na prezydencie Polski Andrzeju Dudzie , to odpady po PRL , wielcy przegrani w wyborach. Czegoś tu nie rozumiem. Jeżeli w internecie oficjalnie nawołują do morderstwa pana prezydenta, to gdzie jest prokuratura . Czy jesteśmy tak słabym państwem , że nie możemy sobie poradzić z takim alimenciarzem z KOD? Moim zdaniem to byl zamach na prezydenta Polski, to nie ostrzeżenie, to zdecydowany zamach.
KOD , to teczki z IPN. To potomkowie ubecji.
5 Marca, 2016 - 19:04
Za szyldem KOD w pierwszym czeregu idą teczki z IPN, wspierający tą przestepczą organicację , która namawia i nawołuje do nie nawiści i morderstwa na prezydencie Polski Andrzeju Dudzie , to odpady po PRL , wielcy przegrani w wyborach. Czegoś tu nie rozumiem. Jeżeli w internecie oficjalnie nawołują do morderstwa pana prezydenta, to gdzie jest prokuratura . Czy jesteśmy tak słabym państwem , że nie możemy sobie poradzić z takim alimenciarzem z KOD? Moim zdaniem to byl zamach na prezydenta Polski, to nie ostrzeżenie, to zdecydowany zamach.
Lionette&Kamila - emocje niech zastąpi wyrachowanie.
5 Marca, 2016 - 20:14
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
No wlasnie, biernosc w tym
6 Marca, 2016 - 05:14
No wlasnie, biernosc w tym wypadku jest troche zastanawiajaca. Wyrazanie wlasnych opinii a nawet wyzwanie od matolow mozna jeszcze pominac milczeniem bo jest to opinia ale nawolywanie do morderstwa czy obalenia demokratycznie wybranego rzadu to juz jest powazne przestepstwo. No to sa paragrafy kodeksie karnym, z ktorych nalezaloby skorzystac ale...
Ale jest problem, tak patrzac z daleke widac wyraznie, ze PiS nie potrafi tlumaczyc spoleczwu swoich posuniec i decyzji i nie potrafi nawiazac dialogu i wspolpracy ze spoleczenstwem, z ta czescia spoleczenstwa ktora bylaby zaiteresowana taka wspolpraca. Ostatecznie Konstytucja RP stwierdza (moze przez niedopatrzenie), ze wladza w RP nalezy do narodu a narod ta wladze moze sprawowac bezposrednio albo posrednio przez swoich przedstawicieli co znaczy, ze przedstawiciele maja robic to czego WIEKSZOSC obywateli Polski od nich oczekuje. Niestety dalsze paragrafy Konstytucji sa dosc czesto sprzeczne z jej powyzsza podstwa i powinny byc usuniete.
Tak naprawde nastepny paragraf w Konstytucji po okresleniu do kogo nalezy wladza w RP powinien wprowadzac coroczne referenda powszechne i upowazniac obywateli do powolywania referendow jesli zbiora powiedzmy 100,000 podpisow. Gdyby PiS potrafil prowadzic dialog ze spoleczenstwem to moglby z tej referendalnej drogi korzystac ale niestety nie potrafi.
pozdrawiam,
Vik
Haniebne wpisy, to nie tylko incydenty, ale groźna obojętność...
6 Marca, 2016 - 12:58
Te haniebne wpisy to oskarżenie nie tylko dla tych, ktorzy takich wpisów dokonują, ale niestety dla całego nszego Narodu szczególnie tej częsci (a przyznajmy ..nie małej) zobojętniałej na niemal wszystko co sie dzieje, a co nie dotyczy osobistego koryta. Hasło "Polacy nic się nie stało " w wielu sytuacjach jest naszym "credo". Siedząc wygodnie w fotelach włączamy - może w oczekiwaniu na ukochany serialik - politycznie poprawne media (najczęściej kierowane przez ośrodki zagraniczne szczególnie niemieckie) i wsłuchujemy sie w dyskusje różnej maści cynicznych , zawodowych nienawistników ogarniętych agresją i pogardą dla "nie swoich" głównie dla tych którzy ośmielili się po wyborach dostać do władzy Oburzające....- czyżby zapomnieli , że demokracja jest tylko wtedy i wyłącznie wtedy kiedy wybierani są nasi, czyli właściwi.Za obojętność wobec takiej fali nienawiści jaka ogarnia znaczącą część naszego społeczeństwa jak uczy historia ... trzeba będzie zapłacić niekiedy wielką cenę. Niegdyś zaczeło się niewinnie od tuskowych "moherowych beretów" , a dalej od nieudolnośi snajpera celującego do prezydenta, od szeregu innych wojowniczych,ziejących nienawiścią palikotowych i niesiołowskich określeń, od ...pojedyńczego (na razie) zabójstwa politycznego w Łódzi. ... "Polacy nic się nie stało "......ot wypadek drogowy nic więcej. KOD rusza na ...kolejny marsz , czyżby jest to obrona demokracji czy może obrona draństwa.... dalej internetowi hejterzy pod sztandarami KOD-u hasła macie gotowe,
demonstracia KOP
7 Marca, 2016 - 13:12
Jak najbardziej zgadzam sie z postulatem zorganizowania masowych demonstracji w obronie suwerennosci Polski jednoczesnie skierowanych przeciwko nowej Targowicy.
Australijski Komitet Obrony Polski wystosowal protest do Media Entertainment and Arts Alliance przeciwko probom ingerowania w wewnetrzne sprawy Polski i zorganizowal tez anty KOD owa demonstracje w Melbourne podobnie jak w Chicago. Ale najwazniejsza jest postawa i zaangazowanie Polakow w Polsce. Jesli chca byc wlascicielami swego kraju to musza o to walczyc i wlozc w ta walke wiele wiecej wysilku niz opozycja bo ona walczy i widac to nawet calkiem daleko poza granicami RP.
pozdrawiam,
Vik
ŻENADA,
7 Marca, 2016 - 18:38
facet, który nie płaci alimentów, ciekawa jestem co na to jego dzieci, czemu nie staną po przeciwnej stronie i powalczą o swoje.......pewnie wstydzą się swojego ojca
Marika