Komu najbardziej zagraża Rosja...mała dawka dysonansu poznawczego...
Przetacza się przez niepoprawnych wirtualna batalia o wojnę, o Rosję, o Ukrainę...ja też bym jednak przeanalizował sytuację na Ukrainie i związane z tym okoliczności, a zwłaszcza skutki dla Polski.
Wpierw trzeba sobie zadać pytanie, komu tak naprawdę zagraża Rosja...wydawało by się, że środowiska Gazety Polskiej mają rację, Rosja, to odwieczny wróg Polski i należy się od niej izolować i nie mieć nic z nią wspólnego, ale jednak myślę, że nie tutaj jest pies pogrzebany.
Gazeta Polska wybiła się najbardziej zaraz po katastrofie smoleńskiej, można powiedzieć, że nakłady poszybowały w górę...możnaby stwierdzić, że zarobili wręcz realne pieniądze na katastrofie...nikt nie powie, że zespół tam pracujący wykonuje swoją pracę za free...od tego momentu nasiliło się tzw "straszenie Rosją", dokładnie tak, jak straszenie ptasią grypą, świńską grypą, teraz ebolą...strach jest dobry do kierowania motłochem...dodam jeszcze, że jestem niemal pewny, że zamach w smoleńsku nie jest li tylko sprawą ruską, uważam, że to jest sprawa międzynarodowa...
Z nieukrywanym zdumieniem zobaczyłem projekcję Tomasza Sakiewicza dotyczacą nadciągającej hordy Ruskich na Polskę, oczywiście zaraz po łyknięciu Ukrainy...zobaczyłem projekcję, w której przedstawia się przepływ milionów złotych na uzbrojenie Ukraińców w kamizelki kuloodporne, broń i tym podobne, projekcja zakłada, że im więcej milionów popłynie na uzbrojenie Ukraińców, tym bardziej się to Polsce opłaci...włosy stanęły mi sztorcem, ale analizujmy dalej...
Projekcja dobiega końca...hordy kacapów u bram Polski, może w Medyce, jakiś konwój humilitarny, pieprzył to...jeśli zapytamy się zwykłych Polaków co stracą, jak kacapy wjadą do Polski, to uczciwie muszą stwierdzić, że stracą te zadłużone mieszkania i domy, które spłacają ciężko pracując, a które będą potem jeszcze spłacać ich wnuki do czwartego pokolenia, stracą te piędź ziemi pod stopami, pewnie te ulice, bo kamienice do kogoś innego należą, stracą może jeszcze te lasy, w których zarządzają jeszcze polscy leśnicy, a którzy niedługo już nie będą na swoich czapkach nosić polskiego orzełka...czy jeszcze coś przeoczyłem ???
No to kto może najwięcej stracić...ano mości panowie te wielkie miedzynarodowe, żydowskie korporacje, które mają w swoich rękach wszystkie strategiczne gałęzie polskiego przemysłu, mają handel spożywką, banki, cegielnie, cukrownie, cementownie, porty, stocznie, pokłady miedzi, złota, gazu łupkowego, margli, wegla kamiennego, wodociągi, nawet kurwa tą kolejkę na Kasprowy Wierch, oraz wszystko co można było onegdaj "sprywatyzować", czytaj sprzedać za bezcen...wszystko opisałem na swoim blogu...
Już wiecie dlaczego te spazmy ? Dlatego, bo zdobycze są zagrożone ze strony hord ruskiego turaństwa, te zdobycze według projekcji i najgorszych snów korporacyjnych bonzów znów mogą trafić w ręce ruskich...aj waj, aj waj...dlatego wszystkie ręce zostały wezwane na pokład...
A teraz się zapytam z jakich to pieniędzy Tomasz Sakiewicz chce sponsorować uzbrojenie dla Ukraińców...czy wystąpi o fundusze do korporacji Nestle, czy może do Jeronimo (Bierdonka), czy może do Spar, może do Tesco, może do korporacji Tahal, która kupiła szczecińskie wodociągi ???
Nie...kochani te pieniądze mogą być wyrwane tobie Ziutku Kowalski, tobie Jaśku Nowaku, albo tobie Mario Wiśniewska z kieszeni...tak jak wyrwią niedługo pieniądze z waszych kieszeni na odszkodowania dla talibów torturowanych w Klewkach...za sprawą "amerykańskich sojuszników", którzy cholera tak samo jak kacapy nie bedą jeść polskich jabłek...
http://www.wykop.pl/ramka/2111898/w-usa-jest-takze-szlaban-na-nasze-jablka/
Teraz zapytam, czy jak pan Sakiewicz dozbroi Ukraińców, to nie obawia się, że oni zrobią lachom "drugi Katyń"...???
http://wirtualnapolonia.com/2014/03/07/my-im-zrobimy-drugi-katyn/ ...a może taka jest dalsza projekcja środowisk Gapola...
Wystarczy, bo mnie krew zalewa...
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 29432 odsłony
Komentarze
@Trybeus
24 Sierpnia, 2014 - 00:05
Nieco mnie wyprzedziłeś z publikacją swojego poglądu, tożsamego z moim - dodam.
A ja ci zarzucałem niedawno, że Sakiewicza się za dużo oczytałeś. Zwracam honor i przepraszam!
nie czytam...
24 Sierpnia, 2014 - 11:32
Gapola już 1,5 roku...mała strata, mniej nerwów...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
Czyli Pan Sakiewicz jest agentem żydowskim?
24 Sierpnia, 2014 - 07:42
i Gazeta Polska siostrą pisemka Szechtera tak?
@burek...
24 Sierpnia, 2014 - 11:33
zacytuję Elektryczne Gitary...to widać, słychać i czuć...:)))...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
I tak to jest, Trybeusie
24 Sierpnia, 2014 - 11:22
Całe szczęście, że Polaków trudno zaprogramować.Wiemy swoje. Rogate dusze:)
Pozdrawiam:) 5
M3C...:)
24 Sierpnia, 2014 - 11:36
...no właśnie...w kulminacyjnym momencie pokazujemy gest kozakiewicza, tylko potem znów dajemy się łatwo uśpić...stan wojenny i późniejszy "upadek komuny" na cztery łapy:))) nic nas nie nauczył...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
Trafna analiza 5.
24 Sierpnia, 2014 - 12:59
Dodałbym, że jesteśmy jak to przysłowiowe "gówno w betoniarce", obracani raz przez jednych w te stronę, raz przez drugich w tamtą, bez żadnych korzyści dla nas samych.
I nawet sojusz z "hameryką" wyszedł nam jak ziobro przez skórę. Zaangażowanie ś.p. Lecha Kaczyńskiego w Gruzji miało wszak swój finał w Smoleńsku.
Pozdr.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@Bibrus...
24 Sierpnia, 2014 - 21:17
..."Zaangażowanie ś.p. Lecha Kaczyńskiego w Gruzji miało wszak swój finał w Smoleńsku."
w Gruzji Lech Kaczyński nie tylko ośmieszył Putina, ośmieszył też tego kurduplowatego krętacza Sarkoziego, który dałby se wtedy nogę odciąć u samej dupy przed całym światem, że Putin się wycofał Z Gruzji...dlatego uważam, że w sprawie Smoleńska wielu szatanów tam działało...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Wszyscy24 Sierpnia, 2014 - 14:52
Przebija przez was bezradność i bezsilność.
Stare płaczki jedne.
Jak by się nie obrócić, to dupa z tyłu.
Przestańcie biadolić i wyprostujcie się.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Z ust mi to Pan wyjął. Z
25 Sierpnia, 2014 - 10:39
Z ust mi to Pan wyjął. Z portali niezależnych wypliły tylko dwie inicjatywy spoleczne - Sakiewicza Kluby Gazety Polskiej oraz Świrskiego Reduta Dobrego IMienia. Więc zamiast ciągłego biadolenia na konkurencję polecam biadającym inicjowanie własnych inicjatyw.
Z ust mi to Pan wyjął. Z
25 Sierpnia, 2014 - 10:40
Z ust mi to Pan wyjął. Z portali niezależnych wypaliły tylko dwie inicjatywy spoleczne - Sakiewicza Kluby Gazety Polskiej oraz Świrskiego Reduta Dobrego IMienia. Więc zamiast ciągłego biadolenia na konkurencję polecam biadającym inicjowanie własnych inicjatyw.
a mnie się wydaje...
25 Sierpnia, 2014 - 11:24
...że najgorszy jest ślepy fanatyzm, bez przemyślenia pewnych okoliczności...sam byłem fanatykiem Gapola, niestety pewne sygnały, które do mnie doszły pozwoliły mi otworzyć oczy i dopuścić bodziec czyli tzw dysonans poznawczy, ale miast iść w zaparte wolałem przemyśleć pewne rzeczy...i wyciągnąć wnioski...środowisko Gapola jest pod wpływem lobby, kto normalnie analizuje wie o jakie lobby chodzi, to już jest zakrojone na szeroką skalę, przejęcie Frondy przez ekipę Terlikowskiego, Wildsteina jest wyraźnym znakiem, że ONI przenikają do Kościoła Katolickiego i będą stawiać, ba już stawiają nam na ołtarzach menory...
ps. GP nie jest dla mnie konkurencją :))...dla mnie jest lightową kontynuacją Gazety Koszernej pewnego jąkały...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
Panowie ? Mózgi wam wyżarła zdorwa żywnosć ??
24 Sierpnia, 2014 - 20:29
Jak Rosjanie przyjdą nas wyzwolić, to miedzynarodowa lichwa straci swoje fabryki, ale my stracimy swoje życie.
Przy czym płeć żeńska najpierw zostanie zerżnięta na oczach swych mężów, ojców i dzieci.
Ale wy się cieszcie stratami międzynarodowej lichwy.
Niepomni doświadczeń z ostatnich trzech wyzwoleń z 1920, 39 i 45.
PS. mam kilka numerów GP z lat 2006-08 i mogę autorowi je podesłać, by sprawdził, od kiedy GP jest antyrosyjska. Tak na przyszłość, by nie robił wiecej świńskich insynuacji.
Dodam że ja sie nie boję wyzwolenia przez Kacapów
24 Sierpnia, 2014 - 20:32
bo mnie wyzwolą nasi niemieccy sojusznicy - jak całą Polskę Zachodnią - i wcielą do ich Raju Na Ziemi, gdzie szcześcia dozna każdy, kto podpisze Volkslistę.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika trybeus nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
:)))24 Sierpnia, 2014 - 21:12
...świetna puenta...:)))...dobrze, że jest wybór między dżumą a cholerą he he...pozdr
http://trybeus.blogspot.com/
@junak...
24 Sierpnia, 2014 - 21:10
cytat :"PS. mam kilka numerów GP z lat 2006-08 i mogę autorowi je podesłać, by sprawdził, od kiedy GP jest antyrosyjska. Tak na przyszłość, by nie robił wiecej świńskich insynuacji."
...napisałem wyraźnie, że trend "straszenia Rosją" pojawił się po kwietniu 2010 roku...a nie przed...
...jeśli chodzi o miedzynarodową lichwę, to wyraźnie podkreślam w tekście, że właśnie ta międzynarodowa lichwa chce chronić swoje zdobycze zdobyte w Polsce polskimi rękami , dlatego nawoływanie Sakiewicza do zbrojenia Ukraińców, konkretnie Prawego Sektora...a skąd, pytam jeszcze raz, popłynęłyby pieniądze na projekcję Sakiewicza...z pieniędzy podatników, czyż nie ?
..niech międzynarodowa lichwa zacznie sama ochranić swoje zdobycze a nie wmawiać Polakom, że muszą tego bronić, bo to polskie...
cytat "Przy czym płeć żeńska najpierw zostanie zerżnięta na oczach swych mężów, ojców i dzieci."
...czyż nie takie metody stosowali banderowcy na Wołyniu ???
...czy ja cholera muszę tłumaczyć swoje teksty, kontekst jest chyba wyraźny...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
@trybeus
24 Sierpnia, 2014 - 21:31
1 - jak przyjdą Rosjane i zaczną dymać Twoja żonę, to im powiesz, ze nie masz nic wspólnego z fabrykami lichwy i zeby je sobie zabrali...
ucieszą się.
2 - Zacytuj słowa Sakiewicza mówiące o chęci zbrojenia prawego sektora.
3 - Lichwa chce bronić swoich fabryk polskimi rekoma. Sakiewicz chce bronić Polski rękoma Ukraińców. Bo w interesie Polski jest uwikłanie sie Rosji w męczące konflikty gdzieś z dala od naszych granic.
A Ty wzywasz do całkowitej bierności licząc... no własnie, na co liczysz ??
4 - kasa na broń dla Ukraińców z naszych podatków ? Tak ! wolę płacić pieniądze, bym nie musiał płacić życiem.
5 - zapytaj Michnika - który walczy od 25 lat z faszystami - czemu nie wspiera Putina walczącego z faszyzmem w Donbasie.
I daj znać co odpowiedział.
Jak
24 Sierpnia, 2014 - 23:19
//czemu nie wspiera Putina walczącego z faszyzmem w Donbasie//
- Jak faszysta Putin może walczyć z ruskimi terrorystami, których wysłał na wschodnią Ukrainę aby mordowali i siali zniszczenia albo jak on może walczyć z samym sobą?
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Co do Rosji, polecam tekst
25 Sierpnia, 2014 - 10:41
Co do Rosji, polecam tekst Gadowskiego, http://wgadowski.salon24.pl/602178,jak-koneczny-rozszyfrowal-putina
Dokładnie
25 Sierpnia, 2014 - 10:59
"Profesor Koneczny jasno stwierdził, że nie istnieje żadna możliwość współitnienia cywliizacji łacińskiej – do jakiej przynależy Polska – i cywilizacji turańskiej, jaka rozpleniła się na obeszarze Rusi. Taką możliwość tworzy jedynie siła z naszej strony. Tylko siła jest w stanie zatrzymać postmongolskie, turańskie hordy.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika trybeus nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Mind Service...25 Sierpnia, 2014 - 11:13
...ja akurat nie nawołuję do współistnienia i dogadywania się z Rosją, bo to chyba oczywiste, tylko, że cywilizacja turańska to także Ukraina, więc nawoływanie Sakiewicza, aby dozbrajać hordy turaństwa jest daleko idącym idiotyzmem...
...a co powiesz na układanie się cywilizacji łacińskiej (do której zalicza się Polska) z cywilizacją żydowską ? Gdzie ta ostatnia niemal niszczy chrześcijaństwo, bo chrześcijanin ma wyraźny zakaz (wynikający z Biblii) parania się lichwą ??? Czasem lepszy jest wróg jawny niż zakamuflowany...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
Mylisz się
25 Sierpnia, 2014 - 11:47
Ukraina to nie cywilizacja turańska. Przynajmniej połowa to dawne ziemie Rzeczypospolitej i tam jest mentalność i cywilizacja łacińska.
Poza tym ok. 30% ludności Ukrainy ma polskie korzenie.
Większość Ukraińców to Słowianie, w przeciwieństwie do Rosjan, którzy Słowianami nie są.
O jakiś układach Polski z cywilizacją żydowską o której piszesz nic nie wiem. Znam ten ton tylko z ruskiej propagandy, która nie ma z rzeczywistością nic wspólnego.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika trybeus nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
cywilizacja żydowska...25 Sierpnia, 2014 - 12:12
...żebyś nie powiedział, że ruska propaganda, masz tu Konecznego, aż dziw, że się utrzymuje na Frondzie :)):
http://www.fronda.pl/blogi/ciekawostki-o-zydach/feliks-koneczny-judeopolonia,28640.html
http://www.eioba.pl/a/47ob/judeopolonia-paradissus-judeaorum#ixzz2TB3mNYoz
...miłej lektury:)))))...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Ale co to ma wspónego z tematem notki?25 Sierpnia, 2014 - 12:24
Jak rozumiem chcesz skierować dyskusję na boczne tory?
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
to na temat...
25 Sierpnia, 2014 - 12:39
...Twojego zdania, cytuję: "O jakiś układach Polski z cywilizacją żydowską o której piszesz nic nie wiem. Znam ten ton tylko z ruskiej propagandy, która nie ma z rzeczywistością nic wspólnego.
...tylko że to nie są układy, tylko realne zdobycze z tzw :"prywatyzacji", które są w rękach międzynarodowych korporacji, czy tak ciężko zrozumieć?...temat judeopolonii to rozwinięcie tematu notki...
http://trybeus.blogspot.com/
Wolałbym abyśmy się trzymali tematu
25 Sierpnia, 2014 - 12:47
agresji Rosji na Ukrainę i zagrożeń wynikających z tego dla Polski, bo to jest istota problemu a nie teoretyczne dywagacje o żydach w Polsce.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
hej...
25 Sierpnia, 2014 - 12:58
...ale to jest mój temat i ja się go trzymam, to Ty mi go rozmywasz, sednem tematu jest "komu zagraża Rosja", stwierdzam, że najbardziej zagraża międzynarodowym, lichwiarskim korporacjom, działającym na terenie Polski, którzy traktują ją jako swój kraj (judeopolonia), bo Polacy są już dawno gołodupcami, dodatkowo rypanymi przez nadgorliwych urzędników...Nawoływanie Sakiewicza do finansowania z (jeśli z budżetu państwa) jest wydarciem pieniędzy od głodujących Polaków, a defacto powinny pieniądze iść z międzynarodowych korporacji grasujących w Polsce...jeśli już
...poza tym uważam, ze Polska nie powinna zbroić Ukraińców , to nie jest nasza wojna, nie powinniśmy się do niej wpieprzać...tyle w temacie
http://trybeus.blogspot.com/
Acha
25 Sierpnia, 2014 - 14:58
//to nie jest nasza wojna//
- czyli marzy Ci się drugie Monachium: podział Ukrainy byle by tylk Putler na jakiś czas się uspokoił? A nasza wojna zacznie się dopiero wtedy, gdy "zielone ludziki" przyjdą opiekować się uciśnionymi pod Warszawą?
W '39-m nikt nie chciał umierać za Gdańsk, a potem straszliwa wojna rozlała się na cały świat i zginęły miliony istnień ludzkich. A można było Hitlera zatrzymać dużo wcześniej. Mniejszymi kosztami.
Historia Ciebie nic nie nauczyła? Nie potrafisz wyciągać wniosków?
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Rosjanie nie są Słowianami ?
25 Sierpnia, 2014 - 14:28
Rosjanie nie są Słowianami ? To zresztą nie jest istotne, pochodzenia nie ma nic do rzeczy, bo przecież Arabowie i Żydzi to są semici, a sprzeczności między nimi są ogromne. Też się przychylam do stwierdzenia, że Ukraińcy są zupełnie odmienni od Rosjan. Kulturowo, a zatem i osobowościowo. Tu jest bardzo ciekawa kwestia - urzędowo, politycznie, Rosjanie są odpowiedzialni za ludobójstwo na Polakach, ale przypuszczam, że żaden Rosjanin z własnej woli nie postąpiłby tak jak rezuni z UPA odpowiedzialni za ludobójstwo na Kresach.
Trzeba pamiętać, że ci rezuni z UPA
25 Sierpnia, 2014 - 18:25
byli inspirowani przez NKWD.
"9 sierpnia 1937 r. Politbiuro KC WKP(b) zatwierdziło rozkaz operacyjny NKWD dotyczący likwidacji „lokalnych organizacji POW” i polskich grup „dywersyjno- szpiegowskich ”. Był to słynny rozkaz nr 00485 z dn. 11 sierpnia 1937 r., podpisany przez szefa NKWD Nikołaja Jeżowa. Jak zauważa współczesny historyk: „Nie było wcześniej pojedynczego dokumentu, który pociągnąłby za sobą świadomą likwidację tak wielkiej liczby ludzi na podstawie kryterium etnicznego”.
W rozkazie nie mówiło się wprost, że chodzi o naród polski, lecz z jego treści wynikało, że podejrzenie rzucano na całą polską populację ZSRS. Początkowo zakładano, że to rozporządzenie ma być wykonane w ciągu trzech miesięcy, jednak terminy niejednokrotnie ulegały zmianom i ostatecznie operacja trwała przez prawie rok. Wyjątek zrobiono dla Białorusi, której zezwolono przedłużyć tę akcję do 1 września 1938 roku. Była to jedna z pierwszych i największa, jeżeli chodzi o liczbę ofiar, ze wszystkich operacji „narodowościowych” przeprowadzonych w ZSRR. W sumie w trakcie tej akcji skazano prawie 140 tysięcy osób, z których ponad 111 tys. rozstrzelano. Większość z nich stanowili Polacy."
- czytaj dalej: http://kresy24.pl/52537/zapomniane-ofiary/
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
a co to jest NKWD ?
25 Sierpnia, 2014 - 18:42
...trzeba jasno sobie powiedzieć, że NKWD ...składało się z żydów...to fragment z Gazety Warszawskiej tekstu tutejszego Blogera Aleksandra Szumańskiego...
Pomysłodawcą eksterminacji polskiej elity państwowej był szef NKWD, gruziński Żyd Ławrientij Beria, który realizował plan wraz z zespołem składającym się w przeważającej części z Żydów takich, jak Łazar Kaganowicz, Bogdan Zaharewicz Kobułow, Begman, Elman, Estrin, Krongauz, Lejbkind, J. Raichman, Abakumow, Milstein (transport), Sierow. Sam mord „zatwardziałych, nie rokujących poprawy wrogów władzy sowieckiej” w lesie katyńskim prowadzili na miejscu żydowscy funkcjonariusze mińskiego komisariatu NKWD – Abram Borysowicz, Lew Rybak i Chaim Finberg. Ponadto mordowali: Salomon Rafajłowicz Milstein, Konstanty Ziberman, Mark Aronowicz Słupski, Joshua Sorokin Samyun, Tichonow. Żadna z tych osób nie była Rosjaninem. O Żydach, bezpośrednich katach, strzelających Polakom w tył głowy, istnieją precyzyjne informacje, dzięki polskiemu Żydowi Abrahamowi Vidro. Izraelski dziennik „Maariv” opublikował nazwiska sowieckich oficerów NKWD, którzy odpowiadają za mord katyński. Żyd polskiego pochodzenia Abraham Vidro (Wydra) mieszkający w Tel Awiwie 21 lipca 1971 roku zaproponował dziennikowi wywiad, gdyż chciał przed śmiercią wyjawić znane mu fakty na temat mordu w Katyniu. Vidro opisał spotkanie, które odbył z trzema Żydami – byłymi oficerami NKWD. Ci trzej oficerowie mieli mu powiedzieć, że uczestniczyli w mordzie Polaków w lesie katyńskim. Jak twierdzi Vidro w owym wywiadzie, tymi oficerami byli sowiecki mjr Joshua Sorokin, por. Aleksander Susłow oraz por. Samyun Tichonow. Porucznik Susłow zażądał od Vidro, by ten nikomu nie wyjawił faktu odbycia tej rozmowy przez 30 lat od jego śmierci. Jednak Abraham Vidro, który obawiał się, że niedługo umrze postanowił upublicznić te informacje wcześniej. Vidro mówił: „Żydowski major NKWD i dwóch innych oficerów bezpieczeństwa przyznało mi się do okrutnego mordowania tysięcy polskich oficerów w lesie katyńskim”. Mjr Susłow mówił Vidro: „Chcę ci opowiedzieć o moim życiu. Tylko tobie, ponieważ jesteś Żydem, czy możemy mówić o wszystkim? To nie robi żadnej różnicy dla nas… Mordowałem Polaczków własnymi rękami! I do nich sam strzelałem”.
http://www.warszawskagazeta.pl/historia/1509-ydowskie-zbrodnie-na-polakach-zn65-miliardami-dolarow-wntle
...ale o tym się nie mówi, mówi się, że polskich oficerów mordowali Rosjanie z NKWD, to tak jak powiedzieć, że Polskę w 39 roku najechali nie Niemcy, tylko hitlerowcy...i tak właśnie się wypacza historię...
http://trybeus.blogspot.com/
@MS
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
25 Sierpnia, 2014 - 13:45
Czy ja dokładnie tego nie piszę w moim każdym tekście, a głupki na mnie plują ze złością?
Nigdy, przenigdy nie będzie kooegzystencji cywilizacji łacińskiej z turańską. Tylko siła cywilizacji łacińskiej może zatrzymać azjatyckich mongołów, tatarów i kałmuków.
Jak w XIII wieku pod Legnicą i w 1920 pod Warszawą.
Tak panowie lekko wątpiący.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Widzę w dyskusji chyba błąd
25 Sierpnia, 2014 - 12:05
Widzę w dyskusji chyba błąd metodologiczny polegający na tym, że inerpretuje się sytuację ogólną wychodząc od wyrwanego z kontekstu pojedyńczego elementu, wybranego z powodu prywatnych idiosynkrazji danego komentatora. Ja proponuję metodę odwrotną - z charrakteru systemu wyciągam wnioski o roli poszczególnych elementów, z pomnęciem moich prywatnych upodobań co do osób czy zjawisk. Dopiero analiza wielu elementów pozwala na ustalenie cech systemu.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika trybeus nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
NOWOMOWA :))25 Sierpnia, 2014 - 12:08
...a nie mógłbyś tak na "chłopski rozum", bez tej filozoficznej nowomowy?? :)))...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
Nie da się mówić o teorii bez
25 Sierpnia, 2014 - 14:31
Nie da się mówić o teorii bez języka teorii. Językiem potocznym to można plotkować u cioci na imienianach. Stąd zresztą biorą się problemy w dyskusjach w internecie - wszystkim się wydaje, że można tym samym językiem gadać o wszystkich aspektach życia. Tak się nie da. Da się tylko o dupie Maryni.
Zadałeś sensowne pytanie:
25 Sierpnia, 2014 - 12:45
//A teraz się zapytam z jakich to pieniędzy Tomasz Sakiewicz chce sponsorować uzbrojenie dla Ukraińców//
- Napewno nie z budżetu MON, bo wg ekspertów wydatki na obronność powinny wzrosnąć do 6% PKB. Więc należy znaleźć inną linię finansowania przez Polskę pomocy wojskowej dla Ukrainy. Pytanie powinieneś skierować do ministra finansów, który napewno dysponuje rezerwami kryzysowymi, a z taką sytuacją szczególną mamy do czynienia.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
trzeba zapytać...
25 Sierpnia, 2014 - 13:07
...Sakiewicza skąd wykluła się mu taka projekcja, może się nawalił młodym winem, a może takie są już plany i coś chlanął...uważam, że takich wymachujących szabelką należy odosabniać gdzieś w jakichś zakładach dla napoleonów, ludwików szesnastych i innych zbawców świata...Tworki są odpowiednie
...to nie nasza wojna Mind, nie z tym śmiesznym wojskiem, którego nie ma...a jesteś pewny, że uzbrojonym przez Polaków Ukraińcom nie pierdyknie do głowy, żeby odzyskać ziemie wschodnie Polski ???...przecież takie rozmowy już są, wróć do linka w tekście odnośnie "zrobienia drugiego Katynia"... poza tym nie widzisz, że im więcej Polska się w ten konflikt angażuje, to tym bardziej nasilają się w Rosji antypolskie postawy ...nie widzisz tego, a kto cały czas podjudza, niech tzw Zachód stabilizuje nam nic do tego ?...nie ruszasz gówna, to nie śmierdzi,
http://trybeus.blogspot.com/
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Trybie25 Sierpnia, 2014 - 13:49
do q... nędzy!
Jasne, że to nie nasza wojna! Ale oni walczą z naszym najgorszym wrogiem.
Gdy ich wspomożemy, to my nie będziemy musieli walczyć z nim.
Capisce?
Ps. Chcesz założyć mundur i iść się bić, czy dać sto złotych, by tamci lepiej walczyli?
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
nie...
25 Sierpnia, 2014 - 14:19
...ani mundur, ani sto złotych, to nie moja bajka...wpierw trzeba określić, kto jest reżyserem ukraińskiego majdanu...kto zapoczątkował to zarzewie...to absolutne genesis
cyt :"Gdy ich wspomożemy, to my nie będziemy musieli walczyć z nim."...nieprawda, dlaczego mielibyśmy walczyć, a w ogóle wywoływać wojnę, powtórzę jeszcze raz, cały Zachód zamiast postawić Putina do pionu, to negocjuje, robi jakieś grymasy, że się nie zgadzają i takie tam pierdoły, to ma być dyplomacja ?? Jaja jakieś...oni czekają właśnie na to, aby Polacy chwycili za broń, lub ze swojej kieszeni dozbroili Ukraińców (opcja do wyboru), aby swoje korporacje w Polsce były przez kacapów nietknięte...nie widzisz przewrotności całej Uni Europejskiej i NATO...przecież już dają sygnały, że nie będą umierać za Polskę i w razie "W" znów się odwrócą do nas rzycią...czerpmy nauczkę z historii, ona często się powtarza...pozdrawiam niepoprawnie
ps dozbrojenie Ukraińców może spowodować, że Ruscy oficjalnie mogą wypowiedzieć Polsce wojnę, czy tego chcesz ??? Nie wtrącajmy się między wódkę a zakaskę, jak to robi Sakiewicz...
http://trybeus.blogspot.com/
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Trybeus25 Sierpnia, 2014 - 14:56
A co powiesz na taki scenariusz?
Acha... premier Francji właśnie podał się do dymisjii. Nie chce już dalej uczestniczyć w ruskim spisku i tracić punkty.
Putin ma jeden cel i w tym celu ma Europę w dupie. On gra w innej lidze. I celem jest odbudowa imperialnej potęgi Rosji, by była co najmniej taka, jak za Stalina.
Analitycy perfekcyjnie wybrali mu moment: w Waszyngtonie pacyfista i tchórz, zwolennik resetu; w Niemczech komsomołka Merkel, ktora marzy, by wraz z Rosją rządzić Europą, W UE pedały i zboczeńcy, a we Francji jakaś popłuczyna.
Więc Putin zaczął realizować swój plan. Początkowo Ukrainę miał mu oddać na tacy Łukaszenko. Nie podobało się to jednak bardzo zwykłym Ukraińcom, jak i ich elicie z biznesmenami, którzy mają już poważne interesy na zachodzie. To Putinowi plany ekspansji pokrzyżowało i musiał przejść do fazy wojny hybrydowej i zastępczej. I tutaj też mu nie idzie za łatwo, mimo bezbolesnego zajęcia Krymu i dezercji ukraińskich generałów i admirałów. Armia Ukrainy, z nowymi dowódcami jakoś się pozbierała, a dodatkowo powstało pospolite ruszenie obywateli. Ruscy najemnicy, to też nie jakieś demony walki. Dostają w dupę. Rosja musi podsyłać coraz cięższy sprzęt i więcej ludzi.
Naszym celem, celem Polski, nie durnej Europy, jest - albo pokonanie terrorystów przez Ukrainę i zamknięcie konfliktu, albo podtrzymywanie długotrwałych walk Ukraińcó z naajeźdźcą i wykrwawianie Rosji.
Rosja już i tak traci miliardy na tej wojnie i długo tak nie może pociągnąć. A im dłużej jest zaangażowana na Ukrainie, tym lepiej dla nas (tzn. dla Polski). Wobec strat, Rosja będzie musiała odłożyć wszelkie dalsze plany ekspansji i lizać rany.
Dlatego też Ukraina powinna im zadawać, jak najdotkliwsze rany. Europa tego nie chce. Chce pokoju między Rosją i Ukrainą, żeby potem spokojnie podzielić wpływy między UE i Rosję.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
scenariusz...
25 Sierpnia, 2014 - 16:00
...a czyj to jest scenariusz?...jakieś sprzeczności są, w jaki sposób Łukaszenka miałby oddać Ukrainę na tacy, przecież chyba prędzej Białoruś i chyba zdaje się, że tak zrobił...
...Europa chce pokoju, aby podzielić Ukrainę, a my Polacy chcemy, aby wojna była??? Nie rozumiem tego, wygląda na to, że to prywatna wojna Polski bez oglądania się na wspólnotę ?? Nie gniewaj się, ale ja tego nie rozumiem , na razie to widzę, że Ukraińcy nie mogą sobie poradzić z garstką proputinowskich separatystów i tak to wygląda, otwarta wojna byłaby opłakana w skutkach dla Ukraińców...lepiej byle jaki pokój, niż wspaniała wojna...tak twierdzę...
http://trybeus.blogspot.com/
Ukraińcy nie walczą z garstką proputinowskich separatystów
25 Sierpnia, 2014 - 16:41
ale z regularną rosyjską armią.
Śledzisz co się aktualnie dzieje?
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS
25 Sierpnia, 2014 - 18:31
...podaj jakieś wiarygodne źródła, tylko nie rosyjskie i nie ukraińskie i nie polskojęzyczne na potwierdzenie obecności regularnej ruskiej armii na Ukrainie...bo ja takich źródeł nie znalazłem...na razie słyszę o separatystach, którzy są obywatelami Ukrainy, ale robią rozwałkę za pieniądze Putina...nie popadajmy w paranoję w jaką popada Sakiewicz, skąd masz pewność, że Ruscy wjadą do Polski. masz informatora w Moskwie ?:))), jeśli Polacy sie ogarną i przestaną wpadać w paniczny strach przez zewsząd nawołujących o wojnie idiotów, to jest szansa, że korporacyjni bonzowie grasujący w Polsce zrobią wszystko, aby nie wpuścić kacapów do Polski, jestem tego pewny, tylko, że oni chcą to zrobić rękami polskich gojów...spokojnie, nie wpadajmy w panikę, a napewno nam to nie zaszkodzi, tzw Zachód w tym amerykanie mieliby wiele do stracenia, gdyby Putin wjechał do Polski, zapewniam Cię...
...trzeba myśleć o dozbrajaniu wpierw naszej armii a nie obcej i to byłoby logiczne...nie wydaje się idiotycznym, aby polski obywatel pragnął dozbrajać obcą, sąsiednią armię a nie swoją rodzimą, przecież to debilizm czystej krwii, tak nie zachowuje się polski obywatel, tak zachowuje się ...OBCY...pozdr
...
http://trybeus.blogspot.com/
@Trybeus
25 Sierpnia, 2014 - 19:19
Nie mogę pojąć Trybeusie, jak możesz chcieć mieć polską krew na rękach!!!??? :D
Sam widzisz w jaką paranoję popada towarzystwo, a winnymi temu są tacy Sakiewicze - manipulatorzy. Pamiętasz, Sakiewicz krzyczał do ks. Isakowicza - Zaleskiego, że ten przez to, że napisał tekst o banderowskich korzeniach niektórych członków ukraińskiego rządu, ma właśnie krew na rękach.
Ci ludzie ulegli tak mocno manipulacji, że już jest za późno na reanimację i to oni właśnie w tym momencie wyglądają jak kosmici.
Jeden z Twoich interlokutorów wziął sobie za autorytet Skrzypczaka. bawidamka z portali randkowych. To ten sam Skrzypczak krzyczał podczas referendum na Krymie, że nastąpi rzeź niewiniątek. Rzezi nie było, a tej co była w Odessie, w gmachu związków zawodowych, autorem była banderowska swołocz.
Dzisiaj Srzypczak krzyczy, że następna będzie Polska i niektórzy idioci biorą to za prawdę objawioną, stąd też ich dziwne tiki nerwowe w postaci pisania idiotyzmów o krwi na Twoich rękach np.
Zarzuciłeś mi kiedyś obrażanie Polaków. To są "obcy", jak to ująłeś, a nie Polacy. Menora im z rzyci wystaje, ot i wszystko!!!
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika trybeus nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
masz racje Jinks...25 Sierpnia, 2014 - 21:02
...mam krew na rękach, bo ośmieliłem się upomnieć o Polskę, o wyłącznie JEJ interesy :))), niestety ten dysonans poznawczy u niektórych wywołuje konwulsje...jednak strach wyżera mózg...ci co im wystają menory z rzyci jak to określiłeś na tym strachu zbijają fortunę...niestety nic się nie zmieniło, Polak przed i po szkodzie głupi...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
Udajesz, czy rzeczywiście jesteś naiwny i niedoinformowany?
25 Sierpnia, 2014 - 19:32
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@trybeus
25 Sierpnia, 2014 - 21:04
Mnie też zastanawia to, że nie mówią o narodowości atakujących, tylko określają ich "separatystami".
Kiedy pokazują NA ŻYWO mieszkańców bombardowanych miast (Ukraińców) - ci mówią wprost, że domy ich zniszczyli Ukraińcy.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Proszę:
26 Sierpnia, 2014 - 02:37
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@Trybeus
25 Sierpnia, 2014 - 17:11
Oczywista pomyłka, przepraszam - Janukowycz a nie Łukasznka.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
No właśnie25 Sierpnia, 2014 - 15:01
//do q... nędzy!
Jasne, że to nie nasza wojna! Ale oni walczą z naszym najgorszym wrogiem.//
- to jest tak oczywiste jak 2 x 2.
Nie mogę zrozumieć jak niektórzy nie potrafią logicznie myśleć i wyciągać wniosków. Także z historii.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Putin zbyt słabo zna historię
25 Sierpnia, 2014 - 15:27
Putin zbyt słabo zna historię Rosji
i krajów sąsiednich, a szczególnie Ukrainy, której znaczną część stanowią Tatarzy i Kozacy, a Ci, jak Sycylijczycy nie są ulegli i bojaźliwi, a wręcz odwrotnie bardzo pamiętliwi i krzywd wyrządzonych własnym rodakom nie puszczają płazem.
Jestem przekonany, że Rosja z Putinem na czele może wygrać z Ukrainą kilka bitew, ale całą wojnę przegra z kretesem, pomimo słabego uzbrojenia armii ukraińskiej i braku pomocy militarnej z zachodu, gdyż morale tych żołnierzy jest coraz wyższe, a celem jest pełna wolność.
Też tak myślę
25 Sierpnia, 2014 - 16:46
//Rosja z Putinem na czele może wygrać z Ukrainą kilka bitew, ale całą wojnę przegra z kretesem, pomimo słabego uzbrojenia armii ukraińskiej i braku pomocy militarnej z zachodu, gdyż morale tych żołnierzy jest coraz wyższe, a celem jest pełna wolność.//
- i dlatego napisałem kiedyś, że lepiej będzie jak polski żołnierz będzie razem z ukraińskim gonił Moskala aż na Kreml. Tylko tak możemy zapewnić sobie przyjaźń Ukraińców i zbudować razem projekt jagieloński.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Skutki sankcji UE na Rosje
25 Sierpnia, 2014 - 20:46
A ja w waszych sprzeczkach ...
25 Sierpnia, 2014 - 17:31
...ameryki raczej nie odkryłem - Każdemu zależy na dobru Polski - jeno pytanie - dozbroić ukrainę ? a nasza armia ledwo przędzie...:( I też jak te aj waj się boją o swoje biznesy w Polsce to niech wykorzystają pomysł i dadzą dwa razy więcej dla ukrainy. Czyli aby był wilk syty i owca cała - niech aj waj dozbroi ukrainę swoją kasą bo bronić będą swoich interesów a my dozbrojmy swoją armię by bronić nasze kobiety .............
ardawl
OTÓŻ TO...
25 Sierpnia, 2014 - 18:17
...właśnie, niech sobie ajwaje sami dozbrajają, ale przewrotność ajwajów jest nieprzeciętna, oni to chcą zrobić polskimi rękami i i za darmo...i tutaj jest pies pogrzebany...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Czy Ty nie rozumiesz o co toczy się gra?25 Sierpnia, 2014 - 20:06
Żyrinowski: „Po dywanowych nalotach te „karzełkowata” Polska zostanie „zmieciona”
Przyszłość Ukrainy jest już przesądzona. Decyzje zapadły 8 sierpnia. Kraje bałtyckie i Polska znikną z powierzchni ziemi. Nic z nich nie zostanie – grozi Władimir Żyrinowski.
Bez względu na to, co postanowią w Waszyngtonie czy Brukseli, o pokoju lub wojnie przesądzi jeden człowiek, Władimir Putin. Tak jak ostateczne decyzje w sprawie pierwszej wojny światowej podjął Mikołaj II, a w sprawie drugiej – Stalin, tak będzie również w przypadku trzeciej – zadecyduje o tym głowa państwa rosyjskiego. I jestem pewien, że ta decyzja już zapadła – mówił w programie TV Rossija24 Władimir Żyrinowski, grożąc… powtórką z „maja ‘45 roku”.
Krajom bałtyckim i Polsce Żyrinowski nie pozostawił w tym scenariuszu żadnych szans: po dywanowych nalotach te „karzełkowate” państwa zostaną „zmiecione”. Los Ukrainy też jest już przesądzony. Kiedy to nastąpi? Kto wie, może już w sierpniu 2014, a może później. Tego Żyrinowski dokładnie jeszcze nie wie.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika trybeus nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
JUŻ SĄ PIERWSZE JASKÓŁKI...20 MILIONÓW25 Sierpnia, 2014 - 20:50
JUŻ SĄ PIERWSZE JASKÓŁKI...polska wypatroszy się z 20 milonów złotych na awanturę na Ukrainie...no przecież Polska to Kuwejt, stać Polskę na to, aby szastać polską forsą...mogę stwierdzić a "nie mówiłem", a polska armia sito, chuj, dupa i kamieni kupa...polskie dzieci głodują, kolejki po trzy lata do specjalistów, bo kasy nie ma...do qrwy nendzy...
Z informacji TVN24 Biznes i Świat wynika, że władze Ukrainy zwróciły się do Polski z prośbą o sprzedaż Kijowowi broni. Polska na razie nie odpowiedziała. Rząd czeka do szczytu NATO, gdzie decyzja o ewentualnej sprzedaży broni zapadnie w gronie państw członkowskich.
Jak dowiedziała się stacja TVN24 Biznes i Świat, Polska przeznaczy w tym roku około 20 mln zł na wsparcie Ukrainy. Na taki budżet składają się m. in. koszty leczenia osób rannych podczas zamieszek na Majdanie, a także ewentualnej pomocy medycznej w przyszłości, np. dla rannych podczas walk żołnierzy.
Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/raport-zamieszki-na-ukrainie/aktualnosci/news-ukraina-chce-kupic-od-polski-bron-rzad-czeka-do-szczytu-nato,nId,1490052#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=other
...ciekawe z czego Ukraińcy zapłacą za broń...dostaną ją za darmo, a kasę na nią wyrwą ci Ziutku Kowalski i Jaśku Nowaku z gardła, a ty zdychaj, boś głupi...teraz już widzę, że Gapole, Pis, Tusk i ferajna to ta sama banda...grają tylko rolę, że się kłócą, ale to jedna wielka rodzina...game over
http://trybeus.blogspot.com/
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Mind Service nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
To po prostu wstyd!25 Sierpnia, 2014 - 20:59
Ten kto wymyślił te 20 milionów PLN nie ma wstydu! I to ma być przeznaczone na jakieś wycieczki i obserwacje OBWE. To nie jest żadna pomoc.
Ukrainie jest potrzebna rzeczywista pomoc wojskowa, a nie datki dla żebraków! Tam giną ludzie! Nie mają czym się bronić przed ruską agresją. Wstyd, żeby Polska nie chciała wystawić kilku dywizji wojska i eskadry myśliwców dla walki ze wspólnym wrogiem!
Ciekawe jak będą jęczeć jak Moskal podejdzie pod Gdańsk i Warszawę?!
Wtedy będą nawoływać aby Francuzi i Brytyjczycy umierali za Gdańsk?
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@MS
25 Sierpnia, 2014 - 21:11
Może niech Ukrainę zbroi ten, kto był pomysłodawcą i organizatorem Majdanu.
Ta awantura już się Polsce czkawką odbija.
Rolnictwo - załatwione na cacy, chociaż sami jesteśmy z podniesionymi do góry rękami - broni, chociaż nie mamy, ale damy.....
A propos; ciekawe, co się wydarzy w tym tygodniu.
Poroszenko obiecał rozwiązanie parlamentu i przyspieszone wybory, co wiązałoby sie z lustracją.
Może Aniela go odwiodła od tego zamiaru.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika trybeus nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@ bursztyn25 Sierpnia, 2014 - 21:20
...właśnie o tym mówię, piszę ale do niektórych nie dociera , ci co zrobili Majdan mają kasy jak lodu, bo taki majdan to nie tylko podstawienie kilku tojtojów, tam goście dostawali po 200 dolców na dniówkę, jedzenie, uzbrojenie itd...Polska nic z tego niema, jedynie nastepnego oficjalnego wroga...pozdrawiam niepoprawnie
http://trybeus.blogspot.com/
Weź Trybeus się nie kompromituj
26 Sierpnia, 2014 - 02:46
//ci co zrobili Majdan mają kasy jak lodu, bo taki majdan to nie tylko podstawienie kilku tojtojów, tam goście dostawali po 200 dolców na dniówkę//
- czytasz ruskie szmatławce więc masz mętlik w głowie. Słyszałeś, że gdzieś dzwonią, ale nie wiedz dokładnie gdzie.
Majdan nie zaczął się od postawienia tojtojów. I nie dostawali tam po 200 dolców, tylko po 200 rubli. Putler aż taki rozrzutny nie był.
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
dołóż drugie 20...
25 Sierpnia, 2014 - 21:14
i nakup kałachow i stwórz dywizję i eskadrę i rura do Donbasu...a nie za klawiaturą w bamboszach marudzić, dosyć roboty w Polsce jest, a nie pianę bić pod gapolowskie dyktando...kończę dyskusję...nie ma o czym dyskutować, szkoda było czasu...
http://trybeus.blogspot.com/
Nareszcie.
26 Sierpnia, 2014 - 02:52
"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com
@Trybeus
26 Sierpnia, 2014 - 09:47
Trybeusie! Robercie!
Ta dyskusja tutaj jest na temat POSTAWY, wobec wyrobionych wcześniej POGLĄDÓW. Zdołałem Ciebie dobrze poznać i wiem, że jesteś uczciwym, silnym człowiekiem. Nie jesteś faryzeuszem, albo jeszcze czymś gorszym jak Jinks, tylko masz niezbyt dobrze ukształtowane poglądy, a to właśnie wpływa na twoją postawę.
Kiedyś, we wczesnej młodości postanowiłeś kontestować otaczający Ciebie świat. Zostałeś anarchistą, heavy metalowcem i radykałem. Wtedy to zapewne nabyłeś poglądy z syndromem oblężonej twierdzy. Jesteś Ty, jest Twoja Rodzina i jest także Ojczyzna, a wszędzie wokół sami wrogowie: Ruski, Niemcy, Żydzi, Banderowcy, Usrael, sprzedajni Czesi, Cyganie, Murzyni itd. Od nich wszystkich należy się trzymać z daleka, bo to tylko pijawki, które czychają na naszą krew. Taka postawa mogłaby być usprawiedliwiona, gdybyśmy byli bogatym i samodzielnym państwem podmiotowym. Twierdzą, jak np. Szwajcaria, albo Norwegia. Niestety - jesteśmy słabym państwem, dopiero wybijającym się na niepodległość i na dodatek, rządzonym przez zdrajców i agentów naszych prawdziwych wrogów. W tym właśnie momencie, musimy sobie zadać pytanie, kto jest właśnie tym prawdziwym wrogiem? I powinniśmy sobie zadać trud usystematyzowania i stworzenia listy: - od najgorszego wroga, do takiego wroga, który tu i teraz, najmniej nam zagraża. Czy Ty dokonałeś czegoś takiego? Wydaje mi się, że nie. Dla Ciebie ciągle Kreml i Berlin są tak samo niebezpieczne, jak Żydzi, USA i banderowcy. Mieszasz to wszystko do kupy. A powinieneś ustalić priorytety. Ja to zrobiłem i tego się trzymam. Najbardziej niebezpieczne dla mnie, Polaka, jak i dla całej Polski jest Rosja i Kreml, gdy wpada on w fazę imperialnej ekspansji. Dzieje się to w historii cyklicznie i właśnie mamy teraz najmocniejsze tego natężenie. Wszystko, co może ruski ekspansjonizm zahamować, powinniśmy wspierać z całej siły. Więc również walczącą Ukrainę, bez oglądania się na to, kto wspierał Majdan i że 70 lat temu dokonywali okrótnych ludobójstw. Nastanie czas pokoju, to na pewno się z historii rozliczymy. Nie mniej groźny dla nas jest Berlin, szczególnie w momencie, gdy ręka w rękę idzie z Moskwą i buduje swoją ogólnoeuropejską siłę. To są dwa priorytetowe zagrożenia dla Polski i Polaków. Dopiero potem idzie międzynarodowa finansjera, którą ty mylnie nazywasz Żydami. Pamiętaj - pieniądze nie mają narodowości. Gdy naród w końcu się wzbogaci, co będzie dopiero możliwe po przepędzeniu i osądzeniu zdrajców i agentów, to zagrożenie ze strony międzynarodowego pieniądza wyraźnie zmaleje.
Proszę Cię Trybeusie tylko o jedno - nie upieraj się niepotrzebnie i porozmyślaj o priorytetach dla naszego biednego kraju.
Serdeczne uściski
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Tow. Trybeus nie widzi nic
21 Listopada, 2019 - 16:08
Tow. Trybeus nie widzi nic złego w ruskiej inwazji i okupacji, za wyjątkiem tego, że jacyś żydowscy kapitalisci stracą majatki, z czego by się nawet ucieszył.
Wot, maładiec! Ruskije wpieriod, za putinu!
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin