Faszystowskie Węgry zagrażają wolnemu światu!
Od kiedy ze sceny politycznej zszedł Lech Kaczyński, międzynarodówka Nowego Oświecenia znalazła nowego chłopca do bicia: jest nim premier Węgier, Viktor Orban, szef wielkiej partii prawicy, która przepędziła kumotrów, jacy doprowadzili Węgry do ruiny.
Histeria Nowego Oświecenia sięgnęła zenitu, kiedy Budapeszt z tak brzydkim rządem objął turnusową prezydencję we wspólnocie. Zjednoczone lewactwo w Parlamencie Europejskim wykorzystało cały arsenał broni bolszewickiej propagandy do walki z węgierską
ustawą
o mediach. Czytali ją? Nie! Znają węgierski? Nem tudum magyarum! Ale une wią, że ustawa jest zła! Co za bezczelność: domaga się ona podawania zrównoważonych informacji. Bez kłamstw. A to utrudni pracę mediom lewicy. I kagańca dla pornografii. A tego już za wiele: poseł
Daniel Cohn-Bendit
czołowy pedofil w PE, nie kryje oburzenia! Aha, jak to nazwano Orbana w PE? „Chavez Europy”. Dobre, co? Dlaczego nie od razu Stalin? Komuniści mają ostatnio zwyczaj wymyślania prawicy od komunistów. To stara metoda: przyłapany złodziej zawsze drze się „łapaj złodzieja”, pokazując
inny kierunek
dla zmylenia pościgu. Czy w PE ktoś się przejmuje na przykład składem KRRiT w Polsce? Po co! Tam zasiadają sami demokraci: znany z obrad okrągłego stołu Jan Dworak (UD, PO), były tow. Witold Graboś (wierny PZPR do ostatniego dnia, potem SdRP i SLD); Krzysztof Luft (PO) z
PSL
kol. Stefan Józef Pastuszka i dla wyrównania wpływów tow. Sławomir Rogowski. A PiS? A po co komu przedstawiciel największej partii opozycyjnej w zarządzaniu mediami? Już Kali mówił, że przestępstwo, to jak Kalemu ukradną krowę, ale jak Kali ukradnie, to już dobry uczynek.
http://www.youtube.com/watch?v=X65AT_yJpAw
Post scriptum: p. Daniel Cohn-Benidit ( o czym pisałem) opisuje w swej książce sceny miłosne z dziećmi, jakie przeżywał w komunie w czasach młodości. Jest on zresztą absolwentem prowadzonej przez znanego postępowego pedagoga - pederastę szkoły Odenwald.
http://www.youtube.com/watch?v=M0qvkg2nzg8
Lewica domagała się nie tylko legalizacji narkotyków, ale i seksu z dziećmi.
Zupełnie nie rozumiem, dlaczego PiS milczy na temat składu KRRiT w Brukseli.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 8061 odsłon
Komentarze
Re: Faszystowskie Węgry zagrażają wolnemu światu!
22 Stycznia, 2011 - 22:25
"Zupełnie nie rozumiem, dlaczego PiS milczy na temat składu KRRiT w Brukseli. "
No właśnie. Ja też nie rozumiem.
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
Orban !
22 Stycznia, 2011 - 22:44
w tobie nadzieja !
Uwazaj na siebie i na .... radzieckich. Rowniez tych z Brukseli.
richo
richo
Re: Faszystowskie Węgry zagrażają wolnemu światu!
22 Stycznia, 2011 - 22:44
Madziarski kowboj z Puszty jest w pojęciu PE zbyt niezależny i nieprzewidywalny(podobnie jak śp. Lech Kaczyński), więc niebezpieczny i przez to i mało akceptowalny.
PiS milczy na temat składu KRRiT, być może przewidując, że byłoby to i tak wołanie na nomen-omen puszczy.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
KRRiT
22 Stycznia, 2011 - 23:10
Jan Bogatko
...PiS musi reagować na knebel w PE przed objęciem prezydencji przez PO,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: KRRiT
22 Stycznia, 2011 - 23:42
Zgadzamm się całkowicie. Nie rozumiem tej bierności i idnolencji.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Taka postawa PiS
23 Stycznia, 2011 - 12:57
spowoduje, że elektorat odwróci się od PiSu i w najlepszym przypadku nie pójdzie na wybory. Z taką miękką postawą PiS nie może liczyć na wygraną. Widocznie nie bierze pod uwagę niegdysiejszego powiedzenia Leppera, że Wersalu w Sejmie już nie będzie. A to przekłada się na całą walkę polityczną, w której dawna układność i dobre maniery należą do przeszłości. Gdyby one funkcjonowały, to nie byłoby tej całej UE opartej na bezkompromisowym narzucaniu woli grupy eurobiurokratów europejskim społeczeństwom. I aż dziw bierze, że Pis przechodzi obojętnie wobec przyjętej ustawy antydyskryminacyjnej opartej o dyrektywy UE, w świetle której aby oczyścić się z zarzutów dyskryminacji, trzeba samemu udowodnić swoja niewinność. PiS po prostu nie potrafi "punktować" i nagłaśniać szkodliwych dla kraju posunięć.
Szpilka
elektorat odwróci się od PiSu
23 Stycznia, 2011 - 13:16
Jan Bogatko
...Szpilko, tak będzie - a naszym zadaniem jest niedopuścić do tego,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Taka postawa PiS
23 Stycznia, 2011 - 16:21
Być może nadszedł czas delikatnego punktowania również i PiS.
Obawiam się, że dali się uwikłać w problematykę smoleńską tak bardzo, że zaczynają biegać za własnym ogonem i umyka im szereg ważnych dla Polski spraw.
Mówmy im czego jako społeczeństwo od nich oczekujemy. To jedyna partia która potrafi słuchać i się reflektować.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Być może nadszedł czas delikatnego punktowania również i PiS.
23 Stycznia, 2011 - 22:43
Jan Bogatko
...wydaje mi się, że jest to konieczne, by mówić partii, którą się popiera, o tym, co dla nas ważne. W demokratycznej partii to normalny proces.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Poprzyj rząd Viktora Orbana
22 Stycznia, 2011 - 23:02
Przekaż link swoim znajomym.
Podpisz list.
http://www.lettertohungarians.eu/
________________________________________________________________ "Nie martwcie się, jeśli nie stanowimy większości. Wszystko czego potrzebujemy, to mniejszość zamiłowana w rozpalaniu ognia wolności w umysłach ludzi." - Samuel Adams
http://www.lettertohungarians.eu/
22 Stycznia, 2011 - 23:09
Jan Bogatko
...zachęcam Państwa do wsyłania wyrazów poparcia,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Już poparłem
23 Stycznia, 2011 - 12:33
To szczyt by nowoczesna miedzynarodówka komunistyczna miała czelność dyktować niepodległym krajom co mają robić. Lewak i zadymiarz Bendidt jest ciekawie opisany w książce Tragarze Śmierci.
--------
Ciężko wyznać: Na taką miłość nas skazali, taką przebodli nas Ojczyzną... Z. Herbert
Jesteś Polakiem? Zastrzeliłbym się, gdyby w moich żyłach płynęła inna krew. W. Łysiak
To szczyt by nowoczesna miedzynarodówka komunistyczna miała czel
23 Stycznia, 2011 - 12:57
Jan Bogatko
...zawsze międzynarodówka tak reaguje - na tym tle bierność prawicy jest zastraszająca,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Poparcie
23 Stycznia, 2011 - 21:33
Powinno być nas popierających ten list jak najwięcej. Oczywiście poparłam i zachęcam gorąco do tego wszystkich innych. Węgier - Polak dwa bratanki...
Szpilka
Powinno być nas popierających ten list
23 Stycznia, 2011 - 22:44
Jan Bogatko
...nie zapomijmy o fejsbuku!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Nie ma sentymentów gdy biznes ucieka
22 Stycznia, 2011 - 23:44
a tak zaczyna sie dziac na Wegrzech ;
Stad takie nerwowe wypowiedzi podstarzalych zielonych pedałów
Mam nadzieje ze Wegry i Wegrzy dadzą sobie radę ;
My na nieszczescie nadal mamy Michnika
Maciej61
Nie ma sentymentów gdy biznes ucieka
23 Stycznia, 2011 - 12:59
Jan Bogatko
...Michnika i cały chór z Magdalenki,
pozdrawiam,
ps. trzymam kciuki za Orbana.
Jan Bogatko
BARDZO NAIWNY JESTES
23 Stycznia, 2011 - 03:20
Zupełnie nie rozumiem, dlaczego PiS milczy na temat składu KRRiT w Brukseli.
ano dlatego dlaczego parlament europejski nawet nie chcial zajac sie przesluchaniem w sprawie katastrofy smolenskiej.Trzeba poprostu przec do przodu i modlic sie aby ktos z republikanow i to na miare REAGANA w USA zostal prezydentem wtedy sa szanse na uwolnienie europy od tej zarazy komuszej.A poki co musimy robic dalej to co robimy i walczyc aby do tego dojsc bez bicia po darmosze piany
BARDZO NAIWNY JESTES
23 Stycznia, 2011 - 13:01
Jan Bogatko
...stwierdzenie to było adresowane nie tyle do PE, co do władz PiS w Polsce. Jak się niczego nie żąda w tym towarzystwie, to się też nic nie dostaje.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
widziane z USA
23 Stycznia, 2011 - 17:55
[quote=widziane z USA]Trzeba poprostu przec do przodu i modlic sie aby ktos z republikanow i to na miare REAGANA w USA zostal prezydentem wtedy sa szanse na uwolnienie europy od tej zarazy komuszej.[/quote]
Obawiam się że USA jest takim samym naszym "przyjacielem" jak UE, Orban zresztą świetnie to rozumie.
Naszym błędem jako Polaków jest bezgraniczna wiara w zbawczą rolę USA i ich zdolność do obrony nas przed Rosją i Niemcami. Trzeba jednak zauważyć że USA niezależnie od opcji tam rządzącej traktuje nas jako przedmiot swoistej gry geopolitycznej z Rosją, od czasu do czasu mamiąc miejscowych bredniami jak te autorstwa Friedmana, które jednak znajdują posłuch u części naszych polityków i komentatorów.
Żaden republikanin ani demokrata przyjacielem naszego państwa nie będzie, a my nie możemy stać się marionetką gdzie ścierają się wpływy Niemiecko-Rosyjskie(reprezentuje ich PO) i Amerykańsko-Izraelskie (PiS). Póki co mamy taką polaryzację i żadnych nadziei na samodzielny byt niezależnie od konfiguracji politycznych.
Naszym błędem jako Polaków
23 Stycznia, 2011 - 22:48
Jan Bogatko
...republikanie bardziej nam sprzyjają, niż demokraci; a z PO to już musimy sobie poradzić sami, zgadzam się z Panem. Jeżli sobie nie poradzimy, to adieu,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
To jest porażające...
23 Stycznia, 2011 - 03:24
Wyłazi taka kurew w biały dzień i ma czelność oświadczyć:
"Potwierdzam, że Węgry mają dwa tygodnie na odpowiedź. Potem zastrzegamy sobie prawo do wszczęcia procedury karnej za łamanie unijnego prawa"
Po czym nasze tłuki PAPlają tą brednię bez słowa komentarza.
Tak jakby to było całkowicie normalne:
"Unijna komisarz ds. mediów Neelie Kroes dała Węgrom dwa tygodnie na wykazanie, że ich nowa ustawa medialna jest zgodna z normami unijnymi, gdyż w przeciwnym razie grożą im kroki prawne - powiedział rzecznik Komisji Europejskiej Jonathan Todd. " - taki oto leci lead w Rzepie.
No ale co się dziwić, parę dni temu, na fali potyczek o raport MAK miałem wątpliwości czy czytam polską gazetę, Komsomolską Prawdę czy innego Kommiersanta...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Po czym nasze tłuki PAPlają tą brednię bez słowa komentarza.
23 Stycznia, 2011 - 13:03
Jan Bogatko
...to tłumaczy potrzebę wprowadzenia także i w Polsce podobnego prawa o mediach po zmierzchu nocy Nowego Oświecenia.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Faszystowskie Węgry zagrażają wolnemu światu!
23 Stycznia, 2011 - 03:48
Daniel Cohn-Bendit, a właściwie Daniel Cohn-Bandyta ;), bezpaństwowiec do 18 roku życia, przedszkolanek i różowy lewak z 68 roku, promujący tryndy rozwalające tradycyjne wartości.
Co za zbieżność nazwiska . Hehe
23 Stycznia, 2011 - 05:50
Daniel Cohn-Bandit!
Od razu rzuca się w oczy. Hehe
Ale niestety jest to prawda, że Unia i nie tylko. Cały świat polityki podąża ku jednemu: kneblowaniu własnych obywateli.
"Niech coś PiS z tym zrobi" ktoś skomentował. Przerażające jest to iż nic w stanie zrobić nie są bowiem "betonowe mózgi" są niereformowalne.
Tylko MY możemy tego dokonać nie poddając się, a wówczas PiS czy jakakolwiek partia, której będzie zależało na Polsce będzie w stanie normalnie funkcjonować.
Re: Co za zbieżność nazwiska . Hehe
23 Stycznia, 2011 - 10:28
Walka a wolne media zawsze rozwściecza Danielka Cohn-Bandytę. BTW, czy wszystkie Danielki lubią tak pyskować ponad granicami?
http://www.youtube.com/watch?v=lnNo1J9bBzY
Ten filmik z YT ma oryginalny dźwięk, a tłumaczenie węgierskie i angielskie podano w postaci napisów, więc można lepiej przyswoić demagogię Danielka i ocenić, po oklaskach, kto w większości zasiada w PE.
Tłumaczenie (niedoskonałe) wystąpienia Viktora Orbana ściągnięte od kolegi Wypada (link poniżej)
http://romanzaleski.salon24.pl/271317,orban-w-europarlamencie-obrona-ustawy-medialnej
Oraz obrona i jednocześnie zachęta Viktora Orbana przez Nigela Farage, który podaje króką charakterystykę tuzów PE.
http://wpolityce.pl/view/multimedia/6358
różowy lewak z 68 roku,
23 Stycznia, 2011 - 13:04
Jan Bogatko
...niestety, on nie jest sam. To cała zgraja żołnierzy europejskiej rewolucji kulturalnej.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Przemówienie Orbana w PE
23 Stycznia, 2011 - 07:09
Dodaję link z Salonu 24 z tłumaczeniem przemówienia Orbana w Parlamencie Europejskim 19 stycznia:
http://romanzaleski.salon24.pl/271317,orban-w-europarlamencie-obrona-ustawy-medialnej
>Wypad
23 Stycznia, 2011 - 09:27
Logo w rogu postu Kolegi bardzo fajne, choć kojarzy mi się brzydko. Można wiedzieć skąd to cudo, bo nadaje się na wlepkę jak nic.
heja
23 Stycznia, 2011 - 19:25
Sam je sobie wyprodukowalem. Podaj mi bezposredi kontat mailem to co wysle w wiekszym formacie i jezeli masz jakies pomysly co do tekstu to daj znac to przerobie.
Ponizej link do fotki ktora przerobilem z okazji 3-ciel rocznicy powstania MO (Milicji Obywatelskiej) na bazie starego plakatu. Pomysl zalapalem po obejrzeniu oryginalnego plakatu na jednym z postow i komentarzy z nim zwiazanych.
http://chyzyroj.x10.mx/
Pozdro
Jan Bogatko ...świetny
23 Stycznia, 2011 - 22:50
Jan Bogatko
...świetny pomysł...
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
tłumaczeniem przemówienia Orbana
23 Stycznia, 2011 - 13:05
Jan Bogatko
...dziękuję, szkoda tylko że z saloonu, który sam wprowadza cenzurę,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Szanowny Panie
23 Stycznia, 2011 - 11:05
Szanowny Panie Janie!
Uznawszy, iż patologie społeczne sięgnęły zenitu, a pedalstwo w szczególności, to nie pozostaje nam nic innego ja hodowla zębów w dupie.
Choć pański wpis zaiste wielce smutnym jest, to ja przy niedzielnym poranku postanowiłem pana trochę rozweselić i dołączam do pozdrowień ten oto link:
Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę :)
PS Orban wzbudził również szał w jewropejskich elytach tym, że opodatkował żydo-masońskie banki działające na terenie Węgier nakładając na nie "podatek od banków", a tego to już dla nich za wiele.
zęby...
23 Stycznia, 2011 - 13:10
Jan Bogatko
...dobre i mocne,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
;)
23 Stycznia, 2011 - 13:56
Cudne!
Super!!!
23 Stycznia, 2011 - 22:09
Pozdrawiam
@autor
23 Stycznia, 2011 - 10:04
Coz na zlodzieju czapka gorze .Wegry im sie nie podobaja bo Orban siegnal do kieszeni koncernom miedzynarodowym.Zreszta bardzo slusznie zauwazyl ze podatki powinny byc placone tam gdzie jest dzialanosc a nie w siedzibie macierzystej i z tad ta wielka wrzawa.Ustawa medialna to tylko przykrywka aby byl pretekst do krzyku o wolnosci slowa ale nie dla maluczkich ale dla tych co kase trzymaja.U nas mimo ewidentnej dyskryminacji opozycji jakos cicho o wolnosci slowa ale za to jaki krzyk sie podniosl jak wzieli sie za kase z OFE.I jesli juz ten nasz Cudak polegnie to wlasnie za kase do ktorej sie nieopatrznie dobral.
Coz na zlodzieju czapka gorze
23 Stycznia, 2011 - 13:13
Jan Bogatko
...na to wygląda: lewactwo rozdało Węgry (choć zdobyło się na reprywatyzację) i teraz beneficjenci Nowego Oświecenia (komunizm plus kapitał) dostają szału,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Strach się bać
23 Stycznia, 2011 - 10:10
Strach się bać. Wszędzie ci faszyści. To w Austrii (Jorg Heider), to w Czechach (Prezydent Vaclav Klaus), to w Polsce (PiS ! -jeszcze nie wykorzenieni, choć tyle wysiłku zostało włożone w ich marginalizację), a tu jeszcze ten Orban na Węgrzech. Na Słowacji też podnoszą głowę coraz śmielej.
Ba nawet w sercu demokracji, w Brukseli mają swoją frakcję (pod zakamuflowaną nazwą konserwatystów). A jak wrogowie ludu przejmą w drodze demokratycznych wyborów Brukselkę ?
A jak wrogowie ludu przejmą w drodze demokratycznych wyborów Bru
23 Stycznia, 2011 - 13:14
Jan Bogatko
...cała w tym nadzieja, że wrogowie "ludu" przejmą władzę w Brukseli,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Tajnie przez poufnie mogę
23 Stycznia, 2011 - 11:32
Tajnie przez poufnie mogę przekazać, ze nie o ustawę chodzi, ale oto, że Orban wszystkie fabryki odzieżowe na Węgrzech całkowicie przestawił na szycie BRUNATNYCH KOSZUL. W te dwa tygodnie to te chińskie automaty już dla wszystkich Węgrów poszyją co należy.
I znowu EUROPO spóźniona jesteś w walce z faszyzmem.
Niepotrzebnie zajmujesz się, do znudzenia, Putinizmem w Czeczenii. stąd klęska w sprawach najważniejszych.
Jak tak dalej pójdzie to jeszcze PIS w POlsce wybory bezwzględną większością wygra a wtedy to już trzecia wojna światowa pewna.
Zaczną "Dwa Bratanki" od ataku na nieprzygotowaną demokrację Rosyjską.
Strach się bać!
@ richo - wilkie Dziękuję ...
23 Stycznia, 2011 - 11:53
.... takimi prostymi zdaniami należy popierać wartościowych Ludzi !!
.... jak bardzo żałuję że podobnych słow nie skierowałem do Mojego Prezydenta, przed Tragedią Smoleńską .
jedyne usprawiedliwienie, to beznadziejna ufność ,że te KUNDLE nie posuną się do tego czynu . Będą przekłęci tak jak ci co zabili Cara Rosji i jego dzieci.
ten Rudy Bydlak, niech codziennie rano spogląda czy nie rosną mu rogi - mam nadzieje że sam Gajowy , walnie mu w to skurwysyńskie czoło.
Tablice
23 Stycznia, 2011 - 13:27
Achtung! Benditen!
@Jan Bogatko
23 Stycznia, 2011 - 14:00
zle mnie zrozumiales - nie mozna robic zadymy o wszystko bo media zrobia z PiS oszolomow.Co wolno blogerom to nie zawsze moga to robic partie.O wiele wazniejsza sprawa jest falszowanie wyborow w polsce.Ale takich spraw jest dziesiatki o ktorych nalezy mowic ale nie oznacza ze partie musza w obecnym czasie robic o to wojne bo spoleczenstwo tego nie zrozumie.Dzis partia powinna sie skupiac na gospodarce i wyjasnieniu tragedi smolenskiej a pozostale kwestie musza byc narazie poruszane prze takich ludzi jak MY.Pamietaj ze co jest oczywistym dla ciebie to nie zawsze tak jest dla przecietnego zjadacza chleba a to wlasnie ich trzeba przekonac co do slusznosci tego co obserwujemy
media zrobia z PiS oszolomow
23 Stycznia, 2011 - 22:55
Jan Bogatko
...to już zrobiły. Teraz chodzi o to, by z Po zrobić oszołomów. Wykazać wszystkim, że opanowały media publiczne.Skład KRRiT wykazuje ( a daty nominacji członków zwłaszcza, w tym bezprawnie przez p.o. prezydenta) że chodziło o usnięcie opozycji. A to jaskrawo przeczy zasadzie zrównoważenia mediów publicznych.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
@Jan Bogatko
23 Stycznia, 2011 - 14:10
jeszcze jedno - powiem Ci prosciej.Czy chcialbys aby PiS zaczelo robic raban o ten problem a komuchy z uni wystosowali by przekaz do narodu polskiego ze wszystko jest OK i nie rozumieja co tez ten biedny PiS chce od zycia?Sprawy sa bardziej skomplikowane niz myslimy.NALEZY ROBIC SWOJE I ZAUFAC KACZYNSKIEMU,ale i nalezy w takim tonie o tej porazajacej sprawie pisac przez nas
Jorg Heider, Lech Kaczyński, Vaclav Klaus, Victor Orban
23 Stycznia, 2011 - 15:29
Znienawidzony przez oświeconą "Europę" austriacki polityk prawicowy Jorg Haider zginął 11 października 2008r w wypadku samochodowym. Rekonstrukcja wypadku zadaje wiele niewyjaśnionych dotychczas pytań. Nie wiadomo dlaczego samochód nie hamował, a ustalono, że samochód rozbił się jadąc z prędkością 142 km/h. Haider kierował bardzo stabilnym modelem VW Phaeton, z napędem na 4 koła. Wstępna analiza stwierdza, że ofiara wypadku "była do końca świadoma", co wyklucza np. nagły zawał serca, choć niektóre serwisy podają, iż strażacy "udzielili, dającej oznaki życia ofierze, pierwszą pomoc", zaś inne, że Heider "już nie żył". Na uwagę zasługuje również analiza zdjęcia rozbitego samochodu, na którym widać, że np. drzwi samochodu, konstruowane jako element "bezpiecznej klatki", zupełnie oderwały się.
Czy Jorg Heider jechał swoim samochodem czy samochodem podmienionym przez tajne służby?
Popularność Haidera (przynajmniej w Karyntii) przetrwała mimo wściekłych ataków ze strony różnych przedstawicieli Unii Europejskiej (pamiętamy jeszcze żądania wykluczenia Austrii z UE i sankcje, kiedy partia Haidera weszła w skład koalicji rządowej), mediów krajowych i zagranicznych oraz różnych środowisk „antyfaszystowskich” (z naszym głośnym „Nigdy Więcej” włącznie). W Karyntii zdecydowanie przeważała ilość zwolenników tegoż polityka, niż wściekłych jego adwersarzy. Ataki, oszczerstwa i wylewanie na Haidera niezliczonych kubłów z pomyjami (abstrahując od faktycznego podziwu Haidera dla formacji SS czy jego antysemityzmu, nazywanie go nowym Hitlerem było jednak już dużą przesadą) nie odniosły skutku - i tego powinniśmy my, Polacy, nauczyć się od Austriaków: że nie trzeba, nie powinno się wieszać na latarniach każdego człowieka, którego eurokraci i światowi obrońcy „demokracji” i „praw człowieka” uznają za wroga numer jeden.
W lutym 2009 Vaclav Klaus przemawiał w Parlamencie Europejskim, gdzie postawił pytanie czy aby decyzyjność w Brukseli nie stała się zbyt scentralizowana, a obecny wygląd integracji dogmatyczny, nie podlegający jakiejkolwiek krytyce i zmianom. Wyraził również zdanie, że instytucjonalny wygląd UE nie jest celem samym w sobie lecz wolność i dobrobyt obywateli (wyrażony poprzez wolny rynek). Wskazał na odchodzenie od demokratycznych standardów poprzez wybieranie rządzących nie poprzez wybory lecz biurokrację, a we wzmocnieniu centralizacji wskazywał niebezpieczeństwo dla krajów członkowskich. Część z europosłów na znak protestu opuściło wówczas salę.
Pod Smoleńskiem w kwietniu 2010r oświecona "Europa" wyzwoliła się od kolejnej przeszkody; od Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego i jego zapyziałej, zaściankowej i wstecznej drużyny. Przeszkody wspólnej; dla oświeconej "Europy" i dla Rosji. "Wypadek" pod Smoleńskiem niesie setki jeśli nie tysiące pytań bez odpowiedzi.
Teraz przeszkodą stały się tylko Węgry i Viktor Orban...
Poprzyj rząd Victora Orbana.
http://www.lettertohungarians.eu/
Czym Vaclavowi Klausowi grożono w styczniu 2009r? Wszyscy pamiętamy wizytę europarlamentarzystów - zielonych pederastów na Praskich Hradczanach.
________________________________________________________________ "Nie martwcie się, jeśli nie stanowimy większości. Wszystko czego potrzebujemy, to mniejszość zamiłowana w rozpalaniu ognia wolności w umysłach ludzi." - Samuel Adams
Nowe Oświecenie
23 Stycznia, 2011 - 22:58
Jan Bogatko
...walka z lewactwem jest naszym obowiązkiem - musimy wykazywać kłamstwa Nowego Oświecenia na każdym kroku,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Faszystowskie Węgry zagrażają wolnemu światu!
23 Stycznia, 2011 - 15:29
Krisztina Morvai w PE, do socliberałów. Polskie tłumaczenie. http://www.youtube.com/watch?v=iZfN_X-7I6U
Re: Re: Faszystowskie Węgry zagrażają wolnemu światu!
23 Stycznia, 2011 - 15:46
Szapoba p. Morvai Krisztino!
Krisztina Morvai
23 Stycznia, 2011 - 22:59
Jan Bogatko
...doskonałe,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Faszystowskie Węgry zagrażają wolnemu światu!
23 Stycznia, 2011 - 17:32
To jest właśnie temat,który mnie interesuje i nas wszystkich powinien interesować. Jestem za tym by stworzyć kanały informacyjne do kontaktów z Węgrami na naszych niezależnych portalach i by, w dalszej kolejności, myśleć o wspólnych z Węgrami akcjach. W końcu Polak, Węgier, dwa bratanki...
:)
23 Stycznia, 2011 - 18:10
Dodam od siebie, że na Węgrzech wiosna o miesiąc wcześniej :)
Pozdrawiam
Jestem za tym by stworzyć kanały informacyjne do kontaktów z Węg
23 Stycznia, 2011 - 23:02
Jan Bogatko
...popram ten pomysł gorąco, tylko jak to zrealizować praktycznie?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Heja!
23 Stycznia, 2011 - 23:48
Wlasnie skontaktowalem sie z kilkoma osobami z Wegier any zdobyc namairy na ich portale internetowe podobne do Niepoprawnych aby sie z nimi komunikowac..
Naturalni ebedzie to ograniczone do angielsko jezycznych osob jednak lepsze to niz nic.
Wyglada na to, ze musimy sie laczyc miedzynarodowo aby zwalczac zaraze Unijna i cala ta globalizacje.
Pozdro
Wyglada na to, ze musimy sie laczyc
24 Stycznia, 2011 - 11:56
Jan Bogatko
...jasne, dobry początek!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Dorcia. Węgrzy,jesteśmy z
23 Stycznia, 2011 - 19:04
Dorcia. Węgrzy,jesteśmy z wam. Nie dajcie się zastraszyć.
Dorcia
Węgry są dla Europy teraz ważne,
24 Stycznia, 2011 - 17:57
zwłaszcza po wydarzeniach w Polsce ostatniego roku. Też zachęcam do poparcia działań rządu węgierskiego z premierem Orbanem. Powtarzam za Wypadem link z wypowiedzią Orbana: http://www.niepoprawni.pl/comment/reply/45119#comment-form
Poparłem też inicjatywę wyartykułowaną przez Kantora, polecam: http://www.lettertohungarians.eu/
Bądźmy zgodni z zasadą: "Lengyel, magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát..."
Tylko tak można coś właściwego zrobic z (post)komuną.
P.S.
A tak w ogóle to trafia się kolejna okazja: kto teraz pisze źle o Węgrzech, np. w aspekcie ustawy medialnej, może być przekaźnikiem (post)czerwonych. Warto sprawdzać.
"Lengyel, magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát...
24 Stycznia, 2011 - 17:59
Jan Bogatko
...w pełni popieram - musimy być SOLIDARNI W EUROPIE w walce z
czerwonym kurem.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
gest solidarności i poparcia dla Węgrów
24 Stycznia, 2011 - 18:10
[quote=Honic]
P.S.
A tak w ogóle to trafia się kolejna okazja: kto teraz pisze źle o Węgrzech, np. w aspekcie ustawy medialnej, może być przekaźnikiem (post)czerwonych. Warto sprawdzać. [/quote]
To kto i jak pisze także w kontekście i tej sprawy dawno jest wiadomym. To zarazem niezwykłe szczęście że pomimo tak agresywnej postawy nie tylko samej Rosji ale przecież i elit politycznych zarządzających Unią , małe Węgry z premierem Orbanem oparły się jak na razie tej zmasowanej akcji.
Dając znać oddolnie naszym braciom Węgrom że jesteśmy po ich stronie możemy być niemalże pewni że ten gest solidarności i poparcia zostanie zauważony także w przestrzeni internetowej na Węgrzech.
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>