Życiorys Pierwszej Damy
Pani Anna Komorowska, aktualna Pierwsza Dama, nie doczekała się biografii, a szkoda. Okazuje się, że jej rodzice to funkcjonariusze MBP, a później MSW, zwolnieni „na fali haniebnych antysemickich czystek, do końca działali w PZPR”, jak utrzymuje prasa. Sama była harcerką „Czarnej Jedynki”.
Biografia Pierwszej Damy zapewne tłumaczy pewne posunięcia pana prezydenta. Długo zastanawiałem się nad tym, jak uczciwy człowiek, bez pezetpeerowskich powiązań, może podać rękę takiemu negatywnemu bohaterowi, jakim jest odpowiedzialny za przelew krwi
Wojciech Jaruzelski
zaproszony przez p. prezydenta do czcigodnego grona w Pałacu Prezydenckim. Okrycie tajemnicą przeszłości pani prezydentowej niewątpliwie pomogło panu prezydentowi wygrać wybory, bo taka jest ludzka natura, mimo, że za błędy swych rodziców rzecz jasna ona
nie odpowiada
co odpowiada z kolei na pytanie, dlaczego p. prezydentowi IPN pozostawał solą w oku i chciał jak najszybciej (nie tylko on zresztą) zmarginalizować tę pożyteczną placówkę badań nad najnowszą polityczną historią Polski. Zbyt wiele min zalega na półkach archiwum.
Tylko najstarsi pamiętają, co to było MBP
http://www.youtube.com/watch?v=ZCevzDDK4iA
Post scriptum: Marek J. Minakowski, pierwszy genealog Rzeczpospolitej, nie podaje genealogii p. prezydentowej. Utrzymywana była ona dotąd w tajemnicy. Teraz nie bez winy Pierwszej Damy stanie się ona tematem plotek.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 15674 odsłony
Komentarze
Re: Życiorys Pierwszej Damy
7 Grudnia, 2010 - 19:10
Gdzieś w rządowej prasie wpadł mi w ręce wywiad z "pierwszą damą", gdzie na pytanie "jak to jest być żoną opozycjonisty" Komorowska odpowiedziała, że "jest z przeciwnej opcji politycznej"(niż "opozycjonista" Komorowski). Czy jest możliwe aby te 2 gatunki krzyżowały się?
Wszystko to czyni coraz bardziej prawdopodobnę tezę, że "hrabia" Komorowski jest sowiecką "matrioszką" w drugim pokoleniu.
Przy okazji wielkich przesiedleń po II wojnie sowieci musieli oddelegować swoich do pełnienia roli Polaków. Jest to standardowa praktyka. Ci niedawno wyłapani agenci w USA też mówili bez akcentu - byli już urodzeni w Ameryce.
Co do "pięknej karty opozycyjnej" Komorowskiego, to wiele wskazuje, że były to elementy legendowania.
Pisałem już (Niepoprawni/blogs/leopold "Uwiarygodnialnia.pl -internat w Jaworzu") jak wyglądało zdobywanie statusu pokrzywdzonego przez elity III RP.
Miejsce internowania w luksusowym ośrodku na poligonie drawskim było niepodobne do wszystkich innych (regularnych kryminałów) i cierpieli w nim za Ojczyznę czołowi szpicle i prominenci III RP (m.in. Drawicz, Szczypiorski, Małachowski, Geremek, Bartoszewski, Niesiołowski, Czuma, Celiński, Komorowski).
Leopold
Jan Bogatko ...to bardzo
7 Grudnia, 2010 - 19:18
Jan Bogatko
...to bardzo przykra sprawa. Niepokoją również te doniesienia, jakoby p. prezydent prowadził po internowaniu rozmowy z SB,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Ale jaja
7 Grudnia, 2010 - 19:47
Faktycznie pozostało indywidualne rozważanie 10 przykazań. Gdyby dobro się opłacało wszyscy byliby aniołami. A ja myślałem że ten Reytan to kuźnia mózgów,ludzi idei, okazało się gniazdo gnid.
Jan Bogatko ...dla mnie
7 Grudnia, 2010 - 20:03
Jan Bogatko
...dla mnie osobiście to bardzo smutna historia, o strasznym tle.
Boże, coś Polskę...
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Rzecz jasna...
7 Grudnia, 2010 - 20:41
" Rzecz jasna,za błędy (?) rodziców ona nie odpowiada " - Rzecz jasna,jej rodzice również za nic nie odpowiedzieli...
Jan Bogatko ...nie,
7 Grudnia, 2010 - 20:47
Jan Bogatko
...nie, komuniści za nic nie odpowiadają, siepacze ubeccy też nie. Dlatego mamy takie państwo, jakie mamy.
Pojęcia "błędy" użyłem w sensie filozoficznym.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
uogólnienia
7 Grudnia, 2010 - 22:59
june11
są zawsze niebezpieczne. Do Reytana chodził też Macierewicz, Naimski, że już nie wspomnę o Gintrowskim. Proszę więc... bez przesady, to była kuźnia mózgów i "jaskinia lwa" . Nie wolno pisać takich rzeczy na przyzwoitych portalach
june11
Jan Bogatko ...zgadzam się
7 Grudnia, 2010 - 23:36
Jan Bogatko
...zgadzam się z tym, ze wszelkie uogólnienia są nie na miejscu, podobnie, jak chwalenie się jakoby elitarnymi szkołami,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
a ja ukończyłem razem z Leszkiem B. WSNS przy KCPZPR i jestem
7 Grudnia, 2010 - 23:49
bardzo zadowolony ze swej przyśpieszonej edukacji.
pzdr
p.s. młodszym i mniej zorientowanym na NP w zawiłościach szkół partyjnych za prl wyjaśniam, że dla tzw aktywu
przy komitecie centralnym w w-wie była tzw ...wyższa!!!! szkoła nauk społecznych!/potem bodaj przemianowana na akademię!!!/
Trafiali tam i kończyli "studia" ludzie np tacy jak Leszek Miller, bez matury, tylko po zawodówce oraz jak Leszek Balcerowicz po SGPiS/ obecnie SGH!,, który to już jako dr n.ekon. bodaj do r. 1987 lub nawet 88 ciężko bidulek pracował jak zreformować niereformowalną z gruntu gospodarkę socjalistyczną.
Pełna menażeria tam była przeróżnych towarzyszy!Od Leszka do Leszka.
Oczywista nie kończyłem żadnej takie szkoły, bom był jej niegodnym!
antysalon
Jan Bogatko ...komuniści
8 Grudnia, 2010 - 08:17
Jan Bogatko
...komuniści byli konsekwentni i zawsze wywiązywali się ze swych zobowiązań wobec towarzyszy: nie matura, lecz chęć szczera. Najbardziej w cenie są tytuły profesorskie, bo nowych szlacheckich jeszcze nie ma,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko, żenada jak ona wygląda,
7 Grudnia, 2010 - 20:55
http://www.plotek.pl/plotek/1,79592,8779880,Anna_Komorowska_vs__Swietlana_Miedwiediew__Ktora_elegantsza_.html...............MAJĄC KASĘ I SZTAB STYLISTÓW WYGLĄDA JAK PRZEKUPA NA TARGU....daje 10
Marika
Jan Bogatko ...nawet, gdyby
7 Grudnia, 2010 - 21:00
Jan Bogatko
...nawet, gdyby wyglądała jak Barbi, niewiele by to zmieniło,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Pierwsza Dama ma szczęście, że....
7 Grudnia, 2010 - 21:05
.... małżonek od młodych lat lubił się jednać, co mu zostało do dziś. Wynikiem jednania z małżonką jest... piątka dzieci. Wyniki obecnego jednania małżonka Pierwszej Damy już odczuwamy na własnej skórze.
To tak a'propos odmiennej orientacji Pierwszej Damy. Politycznej oczywiście.
Pozdrawiam.
contessa
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Jan Bogatko ...jak to było?
8 Grudnia, 2010 - 08:18
Jan Bogatko
...jak to było? Czym skorupka za młodu...
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Zwracam uwagę
7 Grudnia, 2010 - 21:00
Na tą drobną róznicę. W tych latach nieopodal ,ja tam byłem i widziałem to bezpośrednio.To ukłon wobec tych licznych z "powiatowych liceów". Wasze poczucie młodzieńcze świata stokroć uczciwsze niż to najlepsze liceum warszawki.
Przepraszam jestem pod wrażeniem Opowiesci Kołymskich Szałamowa.
Jan Bogatko ...zgodzę się
7 Grudnia, 2010 - 21:02
Jan Bogatko
...zgodzę się z Panem - tam , na prowincji, chowali się ci warszawiacy, którzy w Warszawie nie mieliby szans na pracę z uwagi na życiorys,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
warmianka Szkoda,że takie
7 Grudnia, 2010 - 21:31
warmianka
Szkoda,że takie informacje wychodzą dopiero teraz, a nie przed wyborami, może wynik byłby całkiem inny.
warmianka
Jan Bogatko ...po wyborach
7 Grudnia, 2010 - 21:42
Jan Bogatko
...po wyborach jest zawsze przed wyborami,a najważniejsze są te do Sejmu w przyszłym roku,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Wszak-planowo-
8 Grudnia, 2010 - 02:32
wracają wzorce lat komuny?Ciosek;Oleksy;Miller;pod wodzą najobrzydliwszej cuchnącej gnidy ostatnich lat-Nałęcza!-w mediach-a powinni grzać(...)na emeryturach-w błogostanie szczęśliwości,że..nikt ich emerytur nie pozbawił!Nieeeee!!"Komuchy-reaktywacja"!Coraz liczniejsze pogrzeby..niewyjaśnionych zgonów;"katastrof"i rodzinnych mordów;ataków "szaleńca"..Więc..fałszowanie wyborów-też wchodzi w grę..Tych,co będą i..tych,które się już odbyły..Będzie bolało,gdy ..klapki Waszej wiary w to,że Polska żyje w demokracji-klapki opadną Wam z oczu!Dziwię się..że jeszcze tkwią..Komorowski,to prymityw,żyjący według atawizmów.."poluj i zapładniaj"..Miłość "czerwonych pająków"do terażniejszego prezydenta-wzmaga chęć spenetrowania archiwów na temat jego i jego rodziny;oczyma wyobrażni ubieram terażniejsze gabaryty kaszalota w mundurek harcerski i..na chwilę się uśmiecham..z brzydką,złośliwą kobiecą mściwością.. Miałam skrupuły..Wszak..też kobieta..Skończyła filologię klasyczną-więc..intelekt powinien być..ponadprzeciętny..(chyba,ze "kończyła",jak inni tamtego czasu;Wajda bez matury;Bartoszewski bez profesury-i..dyplom kaszalota-bez wiedzy..)Swój dyplom..niepospolity-ugotowała w kociołkach gotowanych straw z zamordowanych na polowaniach przez atawistę od"latania na drzwiach stodoły"zwierząt;wpędzona w 5 ciąż-nie miała szans na zatrzymanie wizerunku..łani,bądż chociaż.."puszystej-apetycznej"..Westa..Dbająca o domowe ognisko..Ale..ten cień kobiecej solidarności..ugasiły powyższe na temat kaszalota"z tradycjami z domu"-wieści..I ..totalnie pierwszą"damę"dyskwalifikujący fakt:że wybrała JEGO!! Nie mam litości.. To..tylko kaszalot " z tradycjami"..Na temat..tradycji i historii rodzinnych tej pary-warto by powdychać kurz IPN-owskich archiwów..Jeśli..coś w nich jeszcze zostało..
Patria Opressa
wracają wzorce lat komuny?
8 Grudnia, 2010 - 08:21
Jan Bogatko
...one nigdy nie zaginęły. Stąd gruba kreska, stąd śpieszna decyzja p. prezydenta w sprawie obsady IPN, stąd budowa pomnika dla rosyjskiego agresora...
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Szerszy opis będzie w jutrzejszym Dzienniku Polskim.
7 Grudnia, 2010 - 21:33
Warto kupić.Dycha.
Re: Szerszy opis będzie w jutrzejszym Dzienniku Polskim.
7 Grudnia, 2010 - 21:43
Jan Bogatko
...dziękuję,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Nie podoba się
7 Grudnia, 2010 - 21:43
Anna Komorowska szanownej filcowni? Mi też nie. Szczerze mówiąc wygląda jak... no nie podoba się.
Ale żeby orzygać kobietę, która znana jest tylko i wyłącznie z tego, że urodziła Komorowskiemu piątkę dzieci...
Żaden Polak ani Polka tego nie zrobiliby.
Orient rządzi.
Jan Bogatko ... nie,
7 Grudnia, 2010 - 21:48
Jan Bogatko
... nie, ratusie. Pierwsza Dama jest osobą publiczną. Stąd utajnianie danych o jej ubeckim pochodzeniu jest świadomym wprowadzeniem opinii publicznej w błąd.
Środowisko tłumaczy też pewne zachowania p. prezydenta.
Zarzut orzygania jest zatem raczej nie na miejscu. Czy się mylę?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
pamiętacie?
7 Grudnia, 2010 - 22:00
Komorowski, jako kandydat w wyborach, opowiadał, jak to był mile zaskoczony tym, że ciepło przywitał się z nim Jaruzelski w okresie jego pierwszego flirtu z władzą. Jaruzelski tłumaczył, że znał jego rodzinę. Dzisiaj można domyślić się, że zapewne ze strony żony. ;-)
Jan Bogatko ...być może,
7 Grudnia, 2010 - 23:39
Jan Bogatko
...być może, ale mógł myśleć także o Komorowskich, to zabawne, jak komunstyczni aparatczycy nagle przypominają sobie szlacheckie korzenie,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Panie Janie.
7 Grudnia, 2010 - 22:05
Poproszę o zahaczkę w temacie ubeckiego pochodzenia Komorowskiej. Sam nie będę lustrować, bo takie śledztwa mnie nie bawią.
Niedawno na innym portalu broniłem Magdy Umer, bratanicy skurwysyńskiego kata Adama Humera. Bo cóż kobita winna? Takie pochodzenie to przekleństwo i powód do wstydu. Pewnie nie raz płakała w poduszkę, jeśli jest zacną kobieciną. Po co jeszcze flekowanie od obcych? A jeśli nie jest zacna - to nie ja pierwszy, nie kamieniem i nie w niewiastę.
Podobnie z Komorowską. Czy wychodząc za opozycjonistę wiedziała, że dziesiątki lat później mąż upodli się lizaniem jaruzela?
pozdrawiam
Jan Bogatko ...dokładne
7 Grudnia, 2010 - 22:09
Jan Bogatko
...dokładne dane znaleźć można na www. niezależna.pl , "Rodzinna historia prezydentowej w aktach IPN".
Wstrząsająca lektura.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
A co panem konkretnie wstrząsnęło?
7 Grudnia, 2010 - 22:35
Zwykłe człowiecze losy czasu wojny? Że sierotą żydowską zaopiekowali się zacni Polacy?
pozdrawiam
Jan Bogatko ...przyznam
7 Grudnia, 2010 - 22:51
Jan Bogatko
...przyznam się, że nie bardzo Pana rozumiem. Jaką sierotą? W UB?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Panie Janie.
7 Grudnia, 2010 - 22:14
Panie ratus (szczurze) sprowadzasz Pan konwersację na manowce ubeckie...
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
Jan Bogatko ...ta dyskusja
7 Grudnia, 2010 - 22:53
Jan Bogatko
...ta dyskusja wydaje mi się dość dziwna. Pan ratus postawił mi zarzut, i teraz nie wiem, czy go podtrzymuje (rzyganie) czy się z niego wycofuje,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Panie Janie.
8 Grudnia, 2010 - 19:43
Wystarczajaco długo pozwalam sobie czytać NP by wiedzieć, kto rzyga a kto nie. Pana do rzygaczy nie zaliczam, dlatego zarzutu rzygania panu nie stawiam. Pan jedynie poruszył wątek pochodzenia prezydentowej, co wywołało konieczność rzygania w użytkownikach specjalizujących się w tego rodzaju odruchach. Ciekawostka, czy potrącenie czułej struny u Wiecznych Poszukiwaczy Żydomasońskich Spisków?
Nie wiem tylko jakie ma znaczenie praktyczne pochodzenie kobiety bez ambicji politycznych zajętej bez reszty prowadzeniem domu. Może takie, że jak nie ma się do czego przyczepić - to się bobruje w genealogii - może cosik paskudnego się znajdzie...
pozdrawiam
PS. A ci, którzy komentują urodę... Do obory...
Ratus
7 Grudnia, 2010 - 23:32
to szlachetne z twojej strony, że stajesz w obronie kobiety, ale co powiesz o żonach Jasienicy czy Rainy?
Niektórych postaw usprawiedliwić się nie da.
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
Przykład żony Jasienicy
8 Grudnia, 2010 - 19:47
ma sens tylko w rozważaniu "Czy obrona kobiety jest zasadna w każdym wypadku". W wątku o prezydentowej - totalnie nieadekwatny.
pozdrawiam
Orient rządzi.
7 Grudnia, 2010 - 21:54
o! tego statystyki nie zapodają .
Ekspansje narodowości.
Normalny Polak(rodzina polska) z biedą wychowuje jednego potomka. dwójka to wyzwanie :)
przy trzech - szaleństwo.
Zakładając: zapewnienie należytej edukacji .
Przy trójce dzieci i "Niepracującej" żonie - rodzina żyje poniżej minimum socjalnego.(rządy kolejne- bronią się przed sprecyzowaniem jasnych reguł obliczenia kosztów życia rodzin.)
Harcerz, proszę...
7 Grudnia, 2010 - 22:41
Orient w znaczeniu bizantyńskiego prześladowania dzieci za czasową "niekoszerność" rodziców; szalenie zresztą koniunkturalną i zmienną.
Nie z ilości dzieci, na litość...
Sam mam trójkę, niepracującą małżowinę i jakoś, Bogu dzięki, na paliwo do rakiet starcza.
pozdrawiam
proszę...ratus,
8 Grudnia, 2010 - 20:45
"Sam mam trójkę, niepracującą małżowinę i jakoś, Bogu dzięki, na paliwo do rakiet starcza."-
Jednym słowem "ochujałeś"-
Przesiąknięty sowieckim obrazem rzeczywistości .
Drogi Kolego.
1.Twoja "Trójka" - wychowana z Twojej inicjatywy(Państwo ma serdecznie w dupie twoje bachory")
2.Twoja "Trójka" - w dorosłym życiu będzie zapierdalać na singli i całą zgraje nygusów , dandysów , pedałów i chanukowe nauczanie.
Gdyby było inaczej - ilu podjęłoby trud wychowania większej ilości dzieci?
Ja nie ma złudzeń, Kolego.
8 Grudnia, 2010 - 21:57
Moje Państwo ma w dupie moje dzieci, tak jak miało w dupie mnie.
Moje dzieci będą zapierdalać na przeróżną frajernię, tak jak zapierdalam ja.
Mam jednak nadzieją, że moje dzieci w swoim czasie poprowadzą mały okręcik po mnie, dzięki któremu to państwo liczy na mnie, a nie odwrotnie.
pozdrawiam
Jan Bogatko ...dokładnie -
9 Grudnia, 2010 - 09:21
Jan Bogatko
...dokładnie - jak też liczę na okręcik,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko ...ja mam dwoje,
9 Grudnia, 2010 - 09:20
Jan Bogatko
...ja mam dwoje, chciałbym mieć więcej, a na państwo się nie oglądam,
pozdrawiam,
życzę sukcesów wychowawczych!
Jan Bogatko
Tylko najstarsi pamiętają, co to było MBP
7 Grudnia, 2010 - 21:53
Mi wystarczy wiedza. Wolałbym nie pamiętać...
Ratus - znowu wracasz do tego samego. W sumie to Bronka też nie można "opluć", bo jak się można pastwić nad niepełnosprawnym...
Jeżeli mama była z MBP i Hana się zwała, to mamy prawo wiedzieć, skoro jej córa zostaje Pierwszą Damą.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
Jan Bogatko ...ta
7 Grudnia, 2010 - 22:04
Jan Bogatko
...ta pobłażliwość wobec przodków w UB czy w Wehrmachcie jest w Polsce zadziwiająca.
W Niemczech nie wybrano by prezydenta, którego żona była córką pułkownika Gestapo czy choćby pułkownika NVA (armii enerdowskiej). To jest oczywiste. W Polsce natomiast nie. Dlatego była gruba kreska.
Nie byłby to dla mnie żaden temat, gdyby pochodziła ona z porządnej, żydowskiej rodziny bez ubeckich koneksji. Takie też na szczęście były. Wydaje mi się, że by tego też nie ukrywano.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Jan Bogatko ...ta
7 Grudnia, 2010 - 22:16
Panie Janie, w Niemczech jest inna sytuacja polityczna niż "w tym kraju" po 1989 roku.
Pozdrawiam.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
Jan Bogatko ...to prawda,
7 Grudnia, 2010 - 22:54
Jan Bogatko
...to prawda, ale dlaczego nie możemy tego zwalczać?!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: Jan Bogatko ...to prawda,
7 Grudnia, 2010 - 23:29
Możemy. I to robimy. Tylko jak to w komunie, panuje fałsz i manipulacja rzeczywistością.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
RE:Życiorys Pierwszej Damy
7 Grudnia, 2010 - 23:09
Mam taką nadzieję, że miny te wybuchną mimo czystek archiwów, których prawdopodobnie Bronek nie zapomniał dokonać.
Panie Janie,dziękuję za artykuł. Historia ta jest wstrząsająca bowiem potomek Żydów i prześladowców Polski katolickiej oraz Polski AK-owskiej jest teraz < O zgrozo! > pierwszą damą Rzeczypospolitej!
Czy doczekamy się w Polsce kiedykolwiek lustracji ?
Pozdrawiam
____________________________
"Tylko orły szybują nad graniami i nie lękają się przepaści, wichrów i burz. Musicie mieć w sobie coś z orłów!-serce orle i wzrok orli ku przyszłości."-Prymas Tysiąclecia St.Wyszyński
Jan Bogatko ...ja na to
7 Grudnia, 2010 - 23:41
Jan Bogatko
...ja na to nadal liczę.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Uśmiech "gajowej"
7 Grudnia, 2010 - 23:18
(Fotografia z sieci)
doprawdy kaszalot.
7 Grudnia, 2010 - 23:29
TFU !
_________________________________________________________
„Jest jedna tylko rzecz w życiu ludzi, narodów i państw, która jest bezcenna. Tą rzeczą jest honor”. Józef Beck
Pokora i uległość tylko do wzmocnienia i utrwalenia niewoli prowadzi (J.Piłsudski)
Spectrum.
7 Grudnia, 2010 - 23:31
Moje serce nie przetrzyma nocą tego koszmarnego obrazka. O to Tobie chodzi? :)
Pozdrawiam.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
Serce zachowaj do walki Edwardzie
7 Grudnia, 2010 - 23:39
[quote=edward] O to Tobie chodzi? :)
[/quote]
Chodzi mi o ukazanie tego niezwykle prostego spojrzenia pani "gajowej", jest takie transparentne...
Życzę miłych snów, a mocne Serce zachowaj na dalszą walkę :)
Pozdrawiam
Re: Serce zachowaj do walki Edwardzie
7 Grudnia, 2010 - 23:46
Wzajemnie. Dziękuję:)
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
kobitka ma POwody do radości!, poszła śladem Bieruta na pałace
7 Grudnia, 2010 - 23:35
Jak by nie było awans sPOłeczny!
O to walczyli jej rodzice w MBP z zaplutymi karłami reakcji!
pzdr
antysalon
Jan Bogatko ...wszyscy
8 Grudnia, 2010 - 08:28
Jan Bogatko
...wszyscy komuniści rzepadali wręcz za pałacami; urzadzali sobie tam domy wypoczynkowe.Tak przygotowywali się do życia po prywatyzacji,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Uuuuuhhhhmmmm
8 Grudnia, 2010 - 07:30
Na Boga..Rzeczywiście..rzadki okaz..Ale..przy gajowym miała pięknieć?Mamy klasyczny przykład.."obrazu duszy"..Buractwo..wzorem komuchów-dalej na pałace..
Patria Opressa
Jan Bogatko ...przypomina mi
8 Grudnia, 2010 - 08:29
Jan Bogatko
...przypomina mi się sztuka "Derby w pałacu",
pozdrawiam,
Jan Bogatko
no ta nie ma co gadac o polityce trzeba sie wziasc do roboty
7 Grudnia, 2010 - 23:39
najlepiej wziasc jakies kredyt :
http://superkredyty.ebroker.pl/
trzeba pisać i ...pytać
8 Grudnia, 2010 - 01:18
Pogląd jakoby nie istniała odpowiedzialność za grzechy rodziców wcale nie jest bezsporny i oczywisty. Że przypomnę szkołę rabiniczną ze ściganiem do któregoś tam pokolenia.
To bardzo z pozoru ładne i humanistyczne odpuścić ale niestety taką postawę ( co mówię z doświadczenia) zazwyczaj deprecjonuje wybiórczość bo przyznam, że szanuję tylko tych co się jej(postawy) kosekwentnie trzymają we WSZYSTKICH moralno-etycznych kwestiach.Wybiórczość zresztą zwykle bardzo bliska bo zwykle ci sami co chętnie przemilczą dziedzictwo haniebne będą cmokać i mlaskać z zachwytu nad potomstwem zasłużonego niezależnie czy cokolwiek ono zasługuje na miano kontynuatora. A i tak obronić podobny humanizm można tylko w zestawie z poglądami , że człowiek wypada z nicości a ciągłość kulturalna i duchowa jest w całości kwestią świadomego racjonalnego wyboru.
A sam przyznam, że bliskie mi azjatyckie pragmatyczne spojrzenie - każdy rodzi sie z jakimś problemem.I to taki pierwszy test człowieczeństwa. I rodzice to możliwa wersja problemu tak jak inna wersją jest miejsce narodzin albo zestaw predyspozycji czy predystynacji lub ułomności. W tym sensie nie ma neutralnego tym bardziej wszystkim wspólnego punktu wyjścia. Albo ktoś sobie z tym radzi albo nie. A poradzić sobie to potępić, odciąć się i nawet przejąć część odpowiedzialności tak jak przejmujemy spadek z długami, które trzeba spłacać albo odrzucamy w całości. Ale uciec i powiedzieć - czego chcecie jestem jak inni - to zwykłe kłamstwo. Na którym jak większość się zgodzi nic zbudować się nie da.
Dlatego napisałem pisać i pytać , pytać wprost : jak sobie z tym poradziłeś?
Pogląd jakoby nie istniała odpowiedzialność za grzechy rodziców
8 Grudnia, 2010 - 08:32
Jan Bogatko
...zgodzę się z Panem, że spadek przyjmujemy, ale możemy go też odrzucić. Wielu odrzuciło, i chwała im za to. Ale nikt go nie ukrywał - to budzi uzasadnione podejrzenia,
pozdrawiam
Jan Bogatko
PIERWSZY KASZALOT RZECZYPOSPOLITEY
8 Grudnia, 2010 - 02:11
Zacieranie sladow przeszlosci :
1) PZPR- -> SDRP -> SLD -> oh "nowoczesna lewica"
2 ) MBP/ UB - > SB
3) PIERWSZA BABKA ( no matka " pirszej Damy " )
za jednego zycia byla:
Rojer -> Deptula -> Dziadzia -> Dembowska
4) "Pirsza dama" :
21 września 1953 r. w Urzędzie Stanu Cywilnego Warszawa Mokotów Jan Dziadzia i Józefa Deptuła zawarli związek małżeński.
Dziewczyna z Mokotowa
Obecna Pierwsza Dama urodziła się 11 maja 1953 r. jako Anna Dziadzia
czyli inaczej
NIESLUBNE DZIDZI DWOJGA ES -BEKOW
jest Glowna Matrona w podobno wolnej Polsce.
Ja bylbym ciekaw,
czy Niemcy by sobie wybrali na pierwsza Kanclerz np wnuczke Goebbelsa, Himmlera lub Ribbentropa
OT zacieranie sladow lisia kita....
wielokrotne zmiany nazwenictwa , nazwisk.
Dziwie sie tylko, ze niektorzy maja jakies watpliwosci co do akt IPN.
Przeciez jak Alianci szykowali Proces w Norymberdze to korzystali min. z ....dokumentacji Gestapo , Obozowej KL A..., B... itd
przeciez to bylo swiadectwo historii tamtych squr...eli
wiec wydaje mi sie, ze jak najbardziej historycy maja prawo wyciagac takie "rodzynki z ciasta" lub moze raczej "PRL-owskiego zakalca"
abysmy mogli sobie to obejrzec w pelnej krasie.
OT widzisz Mazowiecki z Walesa - do tego krycia potrzebna wam byla
"gruba kreska dla czerwonych" i efekty sa :
Za duzo gnoju w naszej Augiaszowej Polskiej Stajni i nijak tego wyplukac
nowoczesna lewica
8 Grudnia, 2010 - 08:34
Jan Bogatko
...ja określam ją mianem Nowego Oświecenia (komunizm plus kapitał), szkoda tylko, że aż tylu Polaków było uwikłanych w kolaborację,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jako nieślubne dziecię....
8 Grudnia, 2010 - 07:03
tej pary oprawców, nadal powinna podawać nazwisko mamusi, jako swoje panieńskie. Dobrana para, Jasiek Dziadzia i Hana Rojer vel Deptua/tak z francuska ładniej?/. Swój, swojego, znajdzie nawet w korcu maku....Podaję trochę dokładniejsze fakty po linkiem.
http://www.eostroleka.pl/aktualnosci.php?artykul=21896&tytul=rodzina-anny-komorowskiej-w-aktach-ipn-rodzice-prezydentowej-byli-funkcjonariuszami-mbpnbspnbsp
Jan Bogatko...przyzam się,
8 Grudnia, 2010 - 08:38
Jan Bogatko
...przyzam się, że nie zdawałem sobie sprawy z ubeckiej penetracji współczesnych "elit" tzw. III RP,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
import z niezalezna.pl
8 Grudnia, 2010 - 10:55
Wszystkie przekaziory nabrały wody w usta i...
Fajny post z niezalezna.pl
Jan Bogatko ...napewno się
8 Grudnia, 2010 - 11:50
Jan Bogatko
...napewno się niebawem ockną, jak przetrawią tę wiadomość, a to wymaga czasu, obstawy propagandowej, ekspertów, świadków ilu to patriotów uratowali rodzice p. prezydentowej z łap ubecji, jacy byli zasłużeni, jakie śpiewali po cichu kolędy na Dziadka Mroza, etc.,
pozdrawiam,
Jan Bogatko
"Chyba tylko walnięcie kolbą w pysk"
8 Grudnia, 2010 - 15:53
Cały czas się zastanawiam, w jakiej sytuacji byłoby to możliwe. Obecnie, to raczej nasza strona może się tego obawiać...
Pozdrawiam.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
Jan Bogatko ...też mi się
8 Grudnia, 2010 - 16:15
Jan Bogatko
...też mi się tak wydaje. Ale cywilne nieposłuszeństwo to też broń dalekiego zasięgu.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Zyciorys
8 Grudnia, 2010 - 20:08
Przy tych wszystkich rozwazaniach na temat dlaczego zostala pierwsza dama, trzeba by moze przypomniec, ze za komuny, kazdy general WP mial zone rosjanke. Ktos musial na tych polaczkow uwazac. Moze to jest wlasciwa rola tejze damy? Bronka pewnie juz wczesniej wytypowano do spelniania wyzszych celow, trzeba balo go tez odpowiednio ubezpieczyc. To taka moja teoria spiskowa
Puder i lukier mają to do siebie, że z czasem się wykruszają...
9 Grudnia, 2010 - 00:00
A.Komorowska ze świeżym pudrem (źródło:Wikipedia):
Podobnie bywa z życiorysami...
Pozdrawiam.
contessa
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Jan Bogatko ...spiski
9 Grudnia, 2010 - 09:24
Jan Bogatko
...spiski spiskami, ale fakt ukrywania przeszłości przez p. prezydentową to nieuczciwość,to za poważna sprawa.
pozdrawiam,
Jan Bogatko
Jan Bogatko ...mme contessa:
9 Grudnia, 2010 - 09:25
Jan Bogatko
...mme contessa: czy możemy sobie wyobrazić p.prezydentową jako matkę narodu?
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Panie Janie
9 Grudnia, 2010 - 14:08
Po tych "rewelacjach" już na pewno nie !
Wczoraj na użytek s24 popełniłam takie coś:
http://www.contessabalcanese.salon24.pl/
Na NP tego nie drukowałam bo temat był wystarczająco wałkowany, za to tam po tych "rewelacjach" główne szczekaczki propagandowe dziwnie udały się na zbiorowy urlop "okolicznościowy". Być może jest to znak jakiegoś przełomu w pozytywnm ich odbieraniu wszystkiego co władza oferuje...
Pozdrawiam.
contessa
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
szczekaczki zatkało
9 Grudnia, 2010 - 14:25
Jan Bogatko
... i pracują nad nową opowieścią o bohaterskich losach Mamusi i Tatusia, gnębionych przez zaplute karły reakcji i moczasrowców w UB, żrzez co nie mogli otrzymać generalskich szlifów. A więc byli prześladowani,
pozdrawiam,
Jan Bogatko