Sadystyczny Harman uwielbia się łajdaczyć nad Polkami
Jan Hartman „ Islam , czyli normalność”...”Ależ oczywiście, że za dwadzieścia lat będzie w Polsce znacznie więcej meczetów niż obecnie i znacznie mniej kościołów! A polskie społeczeństwo na powrót stanie się normalne i typowe, czyli zróżnicowane etnicznie i religijnie – takie, jakim było zawsze, wyjąwszy kilka dziesięcioleci po II wojnie światowej, która przyniosła ze sobą tragiczne tzw. czystki etniczne. „...”Oto dziś przystawiono nam zwierciadło do nosa. I zobaczyliśmy w nim wstrętną gębę zadufanego w sobie prowincjusza i zalęknionego egoisty, który nawet nie umie się obłudnie krygować, lecz wprost i bez udawania wykrzykuje wszystkie swoje przesądy, swoją wrogość i swój lęk. Nagle za nic ma pozory i nie wstydzi się niczego. Głośno woła „moja chata z kraja!”, „niech sobie idą, gdzie chcą, byle nie do nas!”. Niby wie, że to „nie po chrześcijańsku” (a może nie wie, wszak ten cały Franciszek to jakiś podrzutek masoński podobno…), niby wie, że ma być „miłosierdzie” i „miłość bliźniego”. A może nie wie? No, w każdym razie szczyci się „staropolską gościnnością”, „chlebem i solą”, „gość w dom, Bóg w dom”. Ale to przecież tylko słowa – po to są słowa, żeby zastępowały rzeczy. Więc gdy zjawiają się rzeczy, które te słowa oznaczają, to jest jakieś oszustwo… „...”Jestem przerażony trwającym już od tygodni festiwalem wrogości i ksenofobii, przesądów i małoduszności. Bezwstydnym i wielowymiarowym. Żenujące awantury w gminach i kościołach. Marsze. Haniebne okładki gazet. Były (i zapewne przyszły) premier powtarzający w Sejmie haniebne brednie, wyciągnięte z faszystowskich piśmideł, oferujący Niemcom pieniądze, żeby zabrali sobie tych islamistów do siebie. To jakiś koszmar. Czy to na pewno ten naród, który lubi myśleć o sobie, że jest otwarty, tolerancyjny i gościnny? A może jakiś czort podmienił nam społeczeństwo? Hej, co się z nami dzieje! Ach, wyobrażam sobie już te litanie komentarzy, tych samych co zawsze: „jak ci się nie podoba…, spadaj do…”. „...”Kilka milionów emigrantów zmieni Polskę na lepsze. Będziemy zasobniejsi ekonomiczne i mądrzejsi, tą mądrością, jaką daje znajomość świata w jego rozmaitych barwach. Nasze państwo stanie się bardziej neutralne, bezstronne i bardziej praworządne, a także znacznie silniejsze i stanowcze. Prawa obywatelskie i swobody osobiste, wynikające z konstytucji, nabiorą znacznie konkretniejszych kształtów, a Polacy staną się wreszcie wspólnotą polityczną, czyli nowoczesnym narodem. Jednakże czekające nas negatywne skutki wielokulturowości są bardzo poważne. Nie można uniknąć pewnych rodzajów przestępczości, znacznych wydatków we wczesnej fazie absorpcji imigrantów, różnych kosztów społecznych, rozmaitych sporów i konfliktów, a nauka wspólnego życia w jednym kraju ludzi o bardzo odmiennych czasami obyczajach i przekonaniach trwa całe pokolenia. Wszystkie te problemy są jednak niczym wobec tragedii, jaką jest monokultura, wyjaławiająca duchowo naród i prowadząca go wprost do piekła ksenofobii, pychy i autorytaryzmu. Gdzie nastaje „jeden naród – jedna kultura – jedna wiara – jedno państwo”, znika wolność, swoboda, demokracja i wielobarwność życia. Jakże straszny jest taki „organiczny lud”, który nie zna i nie chce znać nic innego niż on sam, a żyje w przekonaniu, że jest najcnotliwszy, najdzielniejszy i przez Boga wybrany. „...”W Polsce jak dotąd jest najmniej cudzoziemców. Jesteśmy ewenementem na skalą nie tylko europejską, ale światową. To samo tyczy się mniejszości narodowych i kulturowych. To prawdziwe kalectwo. Żeby się z niego uleczyć, potrzebujemy setek tysięcy, a może milionów „obcych”. Potrzebujemy Arabów i Żydów, Ukraińców i Wietnamczyków „..”...(źródło )
Jan Hartman „ Ty chamie, polski chamie! „..”Jak ja to znam. Jak ja to znam. Miliony was, chamy, miliony. I co my mamy z wami zrobić? Ale przyjdzie na was czas. A jak nie na was, to na wasze dzieci. Weźmiemy szturmem wasze szkoły, zwabimy was podstępem do teatrów, wyślemy wasze dzieci w świat. I pewnego dnia zniknie ta zabobonna, prostacka i kruchciana Polska, dławiąca się pychą, jakąż to ona jest „prawdziwą” i „wierną” jest. I narodzi się Polska ludzi przyzwoitych, kulturalnych, wiedzących coś o świecie i zdolnych do myślenia społecznego i obywatelskiego. Brzydzących się okrucieństwem i przemocą. I ja o taką Polskę będę walczył, jak potrafię. Tak pomszczę swojego psa „..(więcej )
Żydowskie Stowarzyszenie B'nai B'rith w Rzeczypospolitej Polskiej (B'nai B'rith – Loża Polin ) – międzynarodowa organizacja założona w Polsce 22–23 października 1922 w Krakowie jako XII okręg polski, będąca filią międzynarodowych stowarzyszeń B'nai B'rith - najstarszej, nieprzerwanie działającej organizacji żydowskiej na świecie[1] .Stowarzyszenie powstało na bazie wcześniejszych organizacji działających w Galicji. Pierwszym prezydentem sekcji polskiej został dr Adolf Ader z Krakowa, natomiast wiceprezydentem urodzony w Przemyślu Moses Schorr , wcześniej pełniący funkcję prezydenta XII okręgu Leopolis . Do chwili rozwiązania organizacji w roku 1938 przez władze polskie, skupiała kilkuset członków będących przedstawicielami elity intelektualnej ówczesnej Polski.B'nai Brith została restaurowana ponownie w Polsce 9 września 2007[2] . Obecnie nosi nazwę B’nai B’rith – Loża Polin. Głównymi ojcami odrodzenia tej organizacji w Polsce są Michel Zaki z Antibes oraz Witold Zyss z ParyżaSiedziba stowarzyszenia znajduje się w Warszawie , w budynku Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich , przy ulicy Twardej 6 .”..." Przewodniczący: Jarosław Józef Szczepańsk „...”Wiceprzewodniczący: Jan Hartman „... „Członkiem może zostać osoba fizyczna, która ma i deklaruje tożsamość żydowską, świecką bądź religijną, opartą na pochodzeniu żydowskim (z ojca lub matki) lub na konwersji na judaizm . „...(więcej )
Darek Matecki „ Szwajcaria: muzułmańscy uczniowie zmienili szkołę w piekło dla szwajcarskich dziewczyn”...”Młodzi muzułmanie nie krępują się nazywać szwajcarskie dziewczyny: „cipami, kurw*ami, pizdami czy dziwkami”. Ci muzułmańscy uczniowie pochodzą w większości z krajów bałkańskich, gdzie w ich kulturze poniżanie, zastraszanie czy nękanie nie-muzułmańskich dziewcząt jest na porządku dziennym. Jak donoszą media: dziewczyny, w szkole, wbrew ich woli są łapane między nogami, dotykane po piersiach i pośladkach. W sercu Europy, w niezależnej Szwajcarii.”...”Ci muzułmańscy chłopcy nauczeni byli w domu, że kobiety są nic nie warte. Jak donosi dyrektor jednej ze szkół we wschodniej Szwajcarii: „jeden z chłopców powiedział podczas lekcji do nauczycielki, że kobiety są tylko do sprzątania i ruchania – a po tym można je przekazać komu innemu”.....( źródło )
Epidemia gwałtów dokonywanych przez „południowców”. Niemiecka policja nie ujawnia przerażającej prawdy”...”Coraz więcej kobiet i młodych dziewcząt przebywających w schroniskach dla uchodźców w Niemczech pada ofiarami gwałtów i wykorzystywania seksualnego. Kobiety te zmuszane są do prostytucji – alarmują niemieckie urzędy pomocy społecznej. Bezpiecznie nie mogą się także czuć rodowite Niemki. Policja nie ujawnia doniesień o przestępstwach seksualnych, by nie polaryzować opinii publicznej wrogiej wobec imigrantów. Odpowiednie urzędy informują jednak kobiety, by ubierały się „skromnie” i „zachowały szczególną ostrożność”. „...”Do większości gwałtów dochodzi w schroniskach dla uchodźców. Władze niemieckie nie dysponują wystarczającą liczbą obiektów dla uchodźców, stąd niekiedy w prowizorycznych schroniskach osadza się zarówno kobiety z dziećmi, jak i mężczyzn. Warunki panujące w niektórych obiektach są bardzo niebezpieczne. Kobiety i dziewczęta toczą nieustanną walkę z „dziką zwierzyną muzułmańską” – alarmują pracownicy socjalni.
Jednocześnie, coraz więcej niemieckich kobiet w miastach i miasteczkach w całym kraju staje się ofiarami gwałcicieli z Afryki, Azji i Bliskiego Wschodu. Przestępstwa są bagatelizowane przez władze niemieckie i media, najwyraźniej w celu uniknięcia podsycania nastrojów anty-imigracyjnych.”..”W dniu 18 sierpnia, koalicja czterech organizacji zawodowych i grup społecznych na rzecz praw kobiet wysłała list do liderów partii politycznych w parlamencie regionalnym w Hesji, ostrzegając ich o pogarszającej się sytuacji kobiet i dzieci w schroniskach dla uchodźców. W liście czytamy: „..”Autorki listu dodały, że gwałty i napaści seksualne, a także przymusowa prostytucja „to nie są pojedyncze przypadki.” Zaapelowały o natychmiastowe utworzenie specjalnych oddzielnych obiektów z monitoringiem dla kobiet z dziećmi.
Problem gwałtów i napaści seksualnych w niemieckich schroniskach dla uchodźców jest problemem ogólnokrajowym. W Bawarii, kobiety i dziewczęta przetrzymywane w schronisku dla uchodźców w Bayernkaserne - byłej bazie wojskowej w Monachium – nieustannie są gwałcone i codziennie zmuszane do prostytucji.”..”Wg Bayerischer Rundfunk, około 80 proc. uchodźców/migrantów w schroniskach stanowią mężczyźni. Za seks z kobietą ubiegającą się o azyl płaci się dziesięć euro. Pracownik socjalny z monachijskiego ośrodka wprost powiedział, że pracuje „w największym domu publicznym w Monachium". „..”Doniesienia medialne o gwałtach
28 sierpnia, 22-letni Erytrejczyk, ubiegający się o azyl został skazany na rok i osiem miesięcy pozbawienia wolności za próbę gwałtu na 30-letniej Kurdyjce z Iraku w schronisku dla uchodźców w bawarskim mieście Höchstädt. Mężczyzna otrzymał łagodny wyrok, ponieważ adwokat przekonał sędziego, że położenie Erytrejczyka, który nie miał żadnego zajęcia, było „beznadziejne.” „Od roku siedzi w schronisku i myśli o niczym” - mówił w sądzie.
26 sierpnia 34-letni azylant próbował zgwałcić 34-letnią kobietę w pralni w ośrodku dla uchodźców w Stralsund. 6 sierpnia, policja ujawniła, że została zgwałcona 13-letnia muzułmanka przez azylanta w ośrodku dla uchodźców w Detmold. Dziewczynka i jej matka podobno uciekły z ojczyzny przed przemocą seksualną. Jak się okazuje gwałciciel był krajanem. Mimo, że gwałt miał miejsce w czerwcu, policja milczała o tym przez prawie trzy miesiące, dopóki lokalne media nie opublikowały historii. Szef policji Bernd Flake przekonywał, że milczenie miało na celu ochronę ofiary. - Będziemy kontynuować tę politykę nieinformowania opinii publicznej, jeśli chodzi o przestępstwa tego typu popełniane w ośrodkach dla uchodźców – ogłosił.
W dniach od 12 do 14 czerwca, 15-letnia dziewczyna w Bremen, w schronisku dla uchodźców w dzielnicy Habenhausen była wielokrotnie zgwałcona przez dwóch azylantów. W ośrodku tym rywalizują ze sobą gangi młodzieżowe z Afryki i Kosowa.
Bezpiecznie nie mogą się czuć także Niemki, a nawet niemieccy chłopcy. 11 września 16-letnia dziewczyna została zgwałcona przez nieznanego „ciemnoskórego mężczyznę mówiącego łamanym niemieckim" w pobliżu schroniska dla uchodźców w bawarskiej miejscowości Mering. Atak nastąpił, gdy nastolatka wracała do domu z dworca kolejowego. W dniu 13 sierpnia policja aresztowała dwóch Irakijczyków, ubiegających się o azyl w wieku 23. i 19. lat za zgwałcenie 18-letniej Niemki w Hamm.
W dniu 26 lipca 14-letni chłopiec został seksualnie wykorzystany w toalecie w pociągu regionalnym, jadąc do Heilbronn. Policja szuka „ciemnoskórego" człowieka w wieku od 30. do 40. lat, który ma „arabski wygląd."
W dniu 9 czerwca dwóch somalijskich uchodźców w wieku 20. i 18. lat zostało skazanych na siedem i pół roku więzienia za gwałt na 21-letniej Niemce w Bad Kreuznach.
5 czerwca 30-letni Somalijczyk, ubiegający się o azyl (Ali S.) został skazany na cztery lata i dziewięć miesięcy więzienia za próbę gwałtu na 20-letniej Niemce w Monachium. Ali wcześniej odsiadywał siedmioletni wyrok więzienia za gwałt. Pięć miesięcy po wyjściu na wolność zaatakował ponownie.
W dniu 22 maja, 30-letni Marokańczyk został skazany na cztery lata i dziewięć miesięcy więzienia za próbę gwałtu na 55-letniej kobiecie w Dreźnie. W dniu 20 maja 25-letni Senegalczyk został aresztowany po tym, jak próbował zgwałcić 21-letnią Niemkę w centrum Monachium.
W dniu 16 kwietnia 21-letni Irakijczyk został skazany na trzy lata i dziesięć miesięcy więzienia za zgwałcenie 17-letniej dziewczyny na festiwalu w bawarskim mieście Straubing w sierpniu 2014 roku. 7 kwietnia 29-latek ubiegający się o azyl został aresztowany za usiłowanie gwałtu na 14-letniej dziewczynce w mieście Alzenau.
W dniu 17 marca dwóch Afgańczyków, ubiegających się o azyl w wieku 19. i 20. lat skazano na pięć lat więzienia za „szczególnie odrażający" gwałt na 21-letniej Niemce w Kirchheim.
W dniu 11 lutego 28-latek z Erytrei został skazany na cztery lata więzienia za gwałt na 25-letniej Niemce ze Stralsund. W dniu 1 lutego 27-letni Somalijczyk został aresztowany po próbie gwałtu w Reisbach. 16 stycznia 24-letni Marokańczyk zgwałcił 29-letnią kobietę w Dreźnie.
Policja prowadzi dziesiątki innych spraw zgwałconych kobiet, poszukując sprawców, których określa mianem „Südländer” („południowców"). I tak np. 23 sierpnia „ciemnoskóry" człowiek usiłował zgwałcić 35-letnią kobietę w Dortmundzie. W dniu 17 sierpnia trzech mężczyzn „południowców" usiłowało zgwałcić 42-letnią kobietę w Ansbach. W dniu 16 sierpnia, mężczyzna z „Południa" zgwałcił kobietę w Hanau.
W dniu 12 sierpnia mężczyzna z „Południa" próbował zgwałcić 17-letnią dziewczynę w Hanowerze. Ponadto w dniu 12 sierpnia mężczyzna z „Południa" usiłował zgwałcić 31-letnią kobietę w Kassel. Policja twierdzi, że podobny incydent miał miejsce na tym samym obszarze w dniu 11 sierpnia.
W dniu 10 sierpnia pięciu mężczyzn „tureckiego pochodzenia" próbowało zgwałcić dziewczynę w Mönchengladbach. Ponadto w dniu 10 sierpnia mężczyzna z „Południa" zgwałcił 15-letnią dziewczynkę w Rinteln. W dniu 8 sierpnia mężczyzna z „Południa" próbował zgwałcić 20-letnią kobietę w Siegen.
3 sierpnia Afrykańczyk zgwałcił siedmioletnią dziewczynkę w biały dzień w parku w Chemnitz. W dniu 1 sierpnia mężczyzna z „Południa" próbował zgwałcić 27-letnią kobietę w centrum Stuttgartu.
Kobiety ubierajcie się skromnie. Rodzice zadbajcie o bezpieczeństwo córek
Władze ostrzegają rodziców, by zadbali odpowiednio o bezpieczeństwo córek. Policja w bawarskim mieście Mering, gdzie 16-letnia dziewczyna została zgwałcona 11 września wydała ostrzeżenie dla rodziców, aby nie pozwalali dzieciom wychodzić na zewnątrz bez opieki. Zaleca się również, by kobiety nie zbliżały się do dworca kolejowego, ze względu na bliską odległość schroniska dla uchodźców.
W bawarskim mieście Pocking administratorzy Wilhelm-Diess-Gymnasium ostrzegają rodziców, aby nie pozwalali swoim córkom nosić nieskromnych ubrań, odkrywających nogi i ramiona, by niepotrzebnie nie narażały się na „nieporozumienia" z 200. muzułmańskimi uchodźcami, przebywającymi w pomieszczeniach awaryjnych w budynku obok szkoły.”..(źródło )
Monika Gabriela Bartoszewicz„Gwałty, znęcanie i bezradność państwa w imię tolerancji multi-kulti”...”Proszę sobie wyobrazić następujący scenariusz: Czternastoletnią dziewczynkę zabiera opieka społeczna, ponieważ rodzice-narkomani nie wywiązują się ze swoich obowiązków rodzicielskich i dziecko przestało chodzić do szkoły. Takich dzieci jest wiele we współczesnej Wielkiej Brytanii, więc jest to postępowanie dość rutynowe. Dziewczynka trafia zatem do domu tymczasowego, gdzie, wraz z innymi dziećmi będącymi w podobnej sytuacji znajduje się pod stałą opieką i nadzorem pracowników opieki społecznej. Jest jednak coś, czego opieka społeczna nie wie – jej dom tymczasowy jest regularnie odwiedzany przez młodych mężczyzn, którzy wabią dziewczynki do swoich samochodów, gdzie podają im alkohol i narkotyki a potem zmuszają do współżycia seksualnego. Dziewczynka jest samotna i nikt o nią nie dba. Kiedy więc obiecano jej wyjście do kina a potem na przyjęcie, gdzie będą inne dzieci w jej wieku – bez trudu wpada w pułapkę. Kiedy już zgwałci ją pięciu mężczyzn, słyszy zapowiedź, że jeśli zdradzi się komukolwiek choć słowem, zostanie pobita. Po kolejnym razie, kiedy dziecko grozi sprawcom pójściem na policję, mężczyźni zabierają ją poza miasto, oblewają benzyną i grożą podpaleniem. Nic dziwnego, że w takich warunkach ofiara przysięga milczenie.Opieka anty-społecznaNa tym etapie dziewczynka jest wykorzystywana co tydzień. Czasem jest zabierana na seks-wycieczki do innych miasteczek w okolicy i “wynajmowana” znajomym swoich oprawców. Jej stan psychiczny pogarsza się na tyle, że nie zważając na lęk o własne bezpieczeństwo dziewczynka udaje się na policję. Na posterunku jąka się, mówi z trudnością klecąc zdania i nie jest w stanie wydobyć z siebie oskarżenia wobec konkretnych osób. Jej skarga zostaje oddalona, gdyż policja uznaje, że do stosunków doszło za zgodą obu stron. Opiekunka społeczna przydzielona dziewczynce przez państwo wysłuchuje wypłakanej skargi, ale twierdzi, że nic nie może zrobić póki dziecko nie zidentyfikuje pedofilów. Ale kiedy tak już się dzieje, urzędniczka stwierdza, iż… nic nie poradzi. Ojciec dziewczynki, pomimo swojego uzależnienia od narkotyków, próbuje utrzymywać kontakt z własnym dzieckiem i podejrzewa coś złego. Jednak kiedy udaje się na komisariat, zostaje aresztowany za “utrudnianie działania policji”. W ciągu dwóch lat nieustannych gwałtów dziewczynka wielokrotnie podejmuje próby samobójcze, nie kończy szkoły i w wieku lat 16 zaczyna dorosłe życie jako bezdomna i psychicznie zrujnowana jednostka bez żadnych szans na normalną egzystencję.Niemożliwe? Nie w Europie? Nie w Wielkiej Brytanii? A jednak. Co więcej, to nie był odosobniony przypadek – w ciągu ostatnich 15 lat podobnej traumy doświadczyło niemal półtora tysiąca dziewcząt. Pomimo tych szokujących liczb, nie było niemal żadnych zatrzymań, dyscyplinarnych zwolnień pracowników opieki społecznej czy policjantów a do niedawna, o całej sprawie wiedziało niewiele osób, mówiło zaś jeszcze mniej. Sytuację zmienił raport profesora Alexisa Jaya, byłego głównego inspektora opieki społecznej w Szkocji. Ze 153 stron tej niepokojącej lektury wyłania się ponury obraz współczesnego społeczeństwa angielskiego. W oczy rzuca się szczególnie jedna rzecz: wszystkie wykorzystywane dziewczynki były białe. Ich gwałcicielami zaś byli sami Pakistańczycy”...(więcej )
„Powiedział, że zgodnie z islamem wolno mu zgwałcić niewierną. Że gwałcąc mnie, przybliża się do Boga… Powiedział, że gwałt na mnie jest jego modlitwą do Boga”. „...”I rzeczywiście, Bunzel ma rację: pojmanie niewiernych dziewcząt jako seksualnych niewolnic jest usankcjonowane przez Koran. Zgodnie z prawem islamskim muzułmanie mogą wziąć „branki prawej ręki” (Koran 4:3, 4:24, 33:50). Koran mówi: O Proroku! My uznaliśmy za dozwolone dla ciebie żony, którym dałeś wiana, i niewolnice, które ci darował Bóg jako zdobycz” (33:50)* [cytaty wg. tłumaczenia Józefa Bielawskiego, PIW, Warszawa 1986 — przyp. tłum.). Wersy 4:3 i 4:24 rozszerzają ten przywilej na wszystkich muzułmanów w ogóle. Koran mówi, że mężczyzna może uprawiać seks ze swoimi żonami oraz z niewolnicami seksualnymi: „Szczęśliwi są wierzący, którzy są pokorni w swoich modlitwach, którzy się odwracają od pustej gadaniny, którzy dają jałmużnę, którzy zachowują wstrzemięźliwość, z wyjątkiem swoich żon i tego, czym zawładnęła ich prawica, bo wtedy nie będą ganieni’ (23:1-6).
Gwałt na pojmanych kobietach także jest usankcjonowany w islamskiej tradycji:Abu Sirma powiedział do Abu Sa’id al Khadriego:
“Pożądaliśmy ich [branek], ponieważ cierpieliśmy z powodu nieobecności naszych żon, ale jednocześnie pragnęliśmy dostać za nie okup. Zdecydowaliśmy zatem współżyć z nimi, ale zachowując al-azl [stosunek przerywany]. Ale powiedzieliśmy sobie: Dlaczego to czynimy, kiedy Posłaniec Allacha jest z nami? Dlaczego go nie zapytamy? Zapytaliśmy więc Posłańca Allacha (niech pokój będzie z nim!), a on powiedział – Nie ma znaczenia czy to robicie, ponieważ wszystkie dusze, które mają się narodzić do dnia Sądu Ostatecznego i tak się narodzą.” (Sahih Muslim 3371)
Jest tak również w islamskim prawie: „Kiedy dziecko lub kobieta będą schwytani, stają się w wyniku tego niewolnikami, a poprzednie małżeństwo kobiety natychmiast anulowane” (Umdat al-Salik 09.13).
Szejk egipski Abu-Ishaq al-Huwayni ogłosił w maju 2011, że „jesteśmy w epoce dżihadu”, co znaczy, że muzułmanie mogą brać niewolników.”...”Buduje się targ niewolników, także seksualnych, nazywanych w Koranie milk y-yamin, „ci, których posiada twoja prawa ręka” (Koran 4:24). Ten wers z Koranu jest nadal w mocy, nie został uchylony. Milk al-yamin to niewolnicy seksualni. Idziesz na targ, oglądasz niewolnicę i ją kupujesz. Ona zostaje jakby twoją żoną, ale nie potrzebuje aktu ślubu, ani rozwodu jak wolna kobieta, ani nie potrzebuje wali. Wszyscy uczeni zgadzają się co do tego – nie ma pomiędzy nimi niezgody. (…) Kiedy pragnę niewolnicy seksualnej, idę po prostu na targ i wybieram kobietę, która mi się podoba, i ją kupuję.”W mniej więcej tym samym czasie, 25 maja 2011, kobieta-polityk z Kuwejtu, Salwa al-Mutairi, także wypowiedziała się na korzyść islamskiej praktyki niewolnictwa seksualnego wobec niemuzułmańskich kobiet. Położyła nacisk na to, że jest to zgodne z islamskim prawem i czynnikami islamskiej moralności.” ...(więcej )
Raymond IbrahimKolejny islamski kleryk zezwolił dżihadystom w Syrii – uprzejmie zwanym „opozycją” – gwałcić obywatelki swojego kraju. Salaficki szejk Yasir al-‘Ajlawni, mieszkający od 17 lat w Damaszku Jordańczyk, w ubiegłym tygodniu opublikował na YouTube film, w którym oświadczył, że zabiera się do wydania „prawomocnej fatwy” dającej (w oczach islamu) muzułmanom walczącym przeciwko świeckiemu prezydentowi Basharowi Assadowi i dążącym do wprowadzenia szariatu prawo „porywania i uprawiania seksu” ze wszystkimi niesunnickimi kobietami. W szczególności dotyczy do przedstawicielek odłamu, z którego wywodzi się sam Assad, a mianowicie alawitek, jak i druzyjek i wielu innych – zasadniczo wszystkich kobiet, które nie są sunnitkami, ani nawet muzułmankami.”...”Szejk nazwał owe Bogu ducha winne kobiety używając prawnego, arabskiego terminu melk al-yamin, który wywodzi się z Koranu, a którym określa się tam po prostu niewolnice seksualne niemuzułmańskiego pochodzenia. W Koranie 4:3 muzułmanie otrzymują nakaz: „Żeńcie się zatem z kobietami, które są dla was przyjemne – z dwoma, trzema lub czterema. Lecz jeśli się obawiacie, że nie będziecie sprawiedliwi, to żeńcie się tylko z jedną albo z tymi, którymi zawładnęły wasze prawice”. Islamscy ulemowie czy też „uczeni” jednomyślnie zgadzają się, że zgodnie z islamskim prawodawstwem kobiety „którymi zawładnęły wasze prawice” to po prostu seksualne niewolnice. Dalsze badania językoznawcze pokazują, że postrzegane są one raczej jak zwierzęta lub rzeczy niż istoty ludzkie. Stąd nieludzkość tej fatwy. „....”Szejk nazwał owe Bogu ducha winne kobiety używając prawnego, arabskiego terminu melk al-yamin, który wywodzi się z Koranu, a którym określa się tam po prostu niewolnice seksualne niemuzułmańskiego pochodzenia. W Koranie 4:3 muzułmanie otrzymują nakaz: „Żeńcie się zatem z kobietami, które są dla was przyjemne – z dwoma, trzema lub czterema. Lecz jeśli się obawiacie, że nie będziecie sprawiedliwi, to żeńcie się tylko z jedną albo z tymi, którymi zawładnęły wasze prawice”. Islamscy ulemowie czy też „uczeni” jednomyślnie zgadzają się, że zgodnie z islamskim prawodawstwem kobiety „którymi zawładnęły wasze prawice” to po prostu seksualne niewolnice. Dalsze badania językoznawcze pokazują, że postrzegane są one raczej jak zwierzęta lub rzeczy niż istoty ludzkie. Stąd nieludzkość tej fatwy. „...”Kilka miesięcy wcześniej saudyjski kaznodzieja Muhammad al-Arifi również wydał fatwę zezwalającą dżihadystom na kilkugodzinne „małżeństwo celem pożycia” z trzymanymi w niewoli Syryjkami tak, „aby każdy z bojowników miał swoją kolej” – co w innych częściach świata znane jest pod nazwą gwałtu zbiorowego. „....” Natomiast egipski szejk Ishaq Huwaini opowiada o tym, jak niewiernych jeńców – czy też używając kolejnego pojęcia z Koranu, ghanima albo „łupy wojenne” – należy rozdzielać między dżihadystów, zabierać na „targ niewolników, gdzie sprzedaje się niewolnice i konkubiny”. On również nazywał owe kobiety „tym, czym zawładnie twa prawica”, mówiąc: „Idziesz na targ i sobie ją kupujesz, ona zostaje wtedy twoją prawną żoną – ale bez żadnych umów, opiekunów i tych wszystkich utrudnień. Ulemowie są co do tego zgodni”. …..” Nawet niektóre muzułmanki popierają gwałty na niemuzułmankach w świetle prawa. Kuwejcka aktywistka polityczna Salwa al-Mutairi na przykład prowadzi kampanię na rzecz przywrócenia instytucji niewolnictwa. Opublikowała w Internecie filmik, w którym tłumaczy, jaką odpowiedź otrzymała od największych autorytetów Mekki, świętego miasta islamu na temat prawomocności niewolnictwa seksualnego. Mutairi tłumaczy:„Muzułmańskie państwo najpierw musi zaatakować państwo chrześcijańskie – przepraszam, jakiekolwiek niemuzułmańskie państwo – by następnie wziąć je w niewolę. Czy to zabronione? Nic z tych rzeczy – w islamie niewolnictwo seksualne w ogóle nie jest zakazane. Wręcz przeciwnie, zasady dotyczące niewolnic seksualnych są inne niż w przypadku wolnych kobiet [tzn. muzułmanek]: ciała tych drugich muszą być całkowicie zakryte poza twarzą i dłońmi, podczas gdy niewolnice seksualne chodzą nago od pasa w górę – różnią się od wolnych kobiet. Wolne kobiety należy oficjalnie zaślubić z mężem, a niewolnicę seksualną się po prostu kupuje”.....”Kuwejcka aktywistka proponuje też konkretne rozwiązania: „Na przykład na wojnie w Czeczenii bez wątpienia brane są w niewolę rosyjskie niewolnice seksualne. Tak więc możesz tam pojechać, kupić sobie kilka i sprzedać tu w Kuwejcie; to dużo lepsze, niż żeby nasi mężczyźni mieli wchodzić w zakazane relacje seksualne. Nie widzę w tym najmniejszego problemu”. „ ...(więcej )
Tłumaczenie Małgorzata Koraszewska Konkubiny, niewolnice i kobiety jako łup wojenny we współczesnym islamie”.....”W pakistańskiej telewizji państwowej 31 maja 2010 r. odbyła się debata o stosunku islamu do
niewolnictwa i posiadania konkubin. Uczestnikami byli Allama Ibtisam Elahi Zaheer, sekretarz
generalny purytańskiej organizacji religijnej Jamiat Ahl-e-Hadith; duchowny barelvi (odłam islamu)
maulana Raghib Naeemi, Nazim-e-Aala (prezydent) madrasy Jamia Naeemia; i dr Mohammed Aslam
Siddiqui, polityk Jamaat-e-Islami i były dyrektor Wydziału Meczetów na uniwersytecie w Pendżabie,
który dołączył przez telefon. Uczeni duchowni zgodzili się, że handel kobietami jest dozwolony,
niewolnictwo również; Koran tego nie zabrania.
Podajemy fragmenty tego programu [ 1 ], dostęp 10 czerwca 2010.}
Gospodarzem programu był znany prezenter Mubasher Lucman. Jego pierwsze pytanie
brzmiało:
Czy islam pozwala na trzymanie konkubin? Czy w islamie można trzymać kobietę bez nikah
(małżeństwa)? Czy można mieć z nią wszelki rodzaj kontaktów seksualnych? Czy dzieci z niej
zrodzone będą miały jakiś spadek, dochód od ojca albo z pieniędzy biologicznego ojca?… Zacznijmy
od odpowiedzi jednym słowem: tak lub nie. Czy konkubinat jest dozwolony?
Allama Zaheer: Tak, oczywiście.
Maulana Naeemi: Nie ma dwóch zdań w tej sprawie.
Mubasher Lucman: Zanim pójdziemy dalej, wyjaśnijmy: czy są jakieś warunki, pod którymi
można trzymać konkubiny?
Allama Zaheer: Są warunki; nie można uważać każdej kobiety za konkubinę. Na przykład,
kobiety pracujące jako pomoc domowa nie są konkubinami, ale jest tradycja w regionie Chitral,
gdzie kobiety są na sprzedaż. Sądzę, że nie powinniśmy wymieniać konkretnych obszarów.
W każdym razie na obszarach plemiennych kobiety są sprzedawane; nie uważam ich za konkubiny.
One nie są konkubinami. Konkubinat jest dozwolony pod dwoma warunkami i jeśli spełniasz te
warunki tak, jak były one spełniane w epoce Proroka Mahometa lub pobożnych kalifów, którzy byli
po nim lub podczas kalifatu Jeśli dzisiaj spełniasz te warunki, to możesz trzymać konkubiny.
Pierwszym warunkiem jest, że jeśli podczas prowadzenia dżihadu kobiety, które przychodzą
z siłami wroga, żeby go wspierać, zostają pojmane i emir armii przydziela je według swojego
uznania, możemy trzymać je jako konkubiny. Drugi, jeśli zbadamy sytuację i znajdziemy jakiś
rynek, gdzie sprzedaje się niewolników i konkubiny, i sprzedaż jest tam ustaloną instytucją
społeczną, kobiety, które tam kupujemy, będą konkubinami. Porwanie wolnej kobiety, żeby ją wziąć
na konkubinę lub sprzedanie wolnej kobiety jest, moim zdaniem niesłuszne...
Mubasher Lucman: Mam pytanie, do szczegółów przejdę później. Czy islam pozwala na
handel niewolnikami?
Allama Zaheer: Islam pozwala na handel niewolnikami tam, gdzie są określone rynki dla tego
celu. Branie nowych, tj. wolnych ludzi na niewolników nie jest dozwolone w islamie, ani islam do
tego nie zachęca.
Mubasher Lucman: Potomek niewolnika jest niewolnikiem, czy tak?
Allama Zaheer: Nie. Istnieje szereg warunków, pod którymi potomek niewolnika jest wolny.
Jeśli właściciel chce go uwolnić, jest on… Jeśli ktoś żeni się z konkubiną i ona zachodzi w ciążę,
potomek nie jest niewolnikiem. Po zawarciu małżeństwa z konkubiną pan może dać jej wolność albo
może wydać ją za mąż za innego mężczyznę, ale nie może jej znowu sprzedać… Nie jest tak, że
dziecko niewolnika jest zawsze niewolnikiem...
Mubasher Lucman: Jak pan widzi takie warunki?
Maulana Naeemi: ...Po pierwsze ważne jest zauważenie, że niewolnicy byli sprzedawani
i istniały rynki także przed islamem… Jak zostawali niewolnikami? Byli chwytani w warunkach wojen;
byli porywani z dróg; dzieci porywano siłą i sprzedawano; przed islamem niewolnicy mieli
nieszczęsne życie.
Pojęcie niewolnictwa w islamie nie jest po to, żeby kontynuować tę praktykę, ale niewolnictwo
zostało dozwolone, ponieważ istniało w owym czasie; nagłe zakończenie go spowodowałoby
mnóstwo problemów. Dlatego pojęcie niewolnictwa zostało przyjęte w islamie, ale nakazano szereg
kroków, żeby nie myślano, że niewolnictwo jest dozwolone w islamie, że niewolnictwo będzie trwać;
raczej, wraz z tymi krokami, niewolnictwo zaczęło posuwać się ku zakończeniu w społeczeństwie.
Jeśli zaś chodzi o kwestię, jak ludzie zostawali niewolnikami… i jak ci niewolnicy byli traktowani;
w czasach proroka (pokój z nim) odbywała się bitwa i przynoszono łupy wojenne; wśród nich piękną
damę. Została ona oddana towarzyszowi proroka (pokój z nim). Prorok odebrał ją z powrotem od
niego, wysłał ją do Mekki i w zamian za nią uwolniono kilku więźniów muzułmańskich. Jest szereg
podobnych przykładów, gdzie niewolnicy zdobyci na wojnie byli używani do wymiany więźniów lub
dostawali wolność w zamian za jakąś zapłatę lub, co najważniejsze, dostawali wolność jako gest
dobrej woli.
Mubasher Lucman: Dr Mohammed Aslam Siddiqui, witamy w programie „Z bliska". Dziękuję
za zgodę na udział w programie; słyszał pan dzisiejszą dyskusję. Chciałem zadać panu to samo
pytanie: czy konkubinat jest dozwolony w islamie?
Mohammed Siddiqui (przez telefon): Chodzi o to, że w niewolnictwie mężczyzna jest
niewolnikiem; kobieta jest konkubiną. To nie jest nakaz islamu, że bierzesz sobie kogoś na
niewolnika albo że niewolnictwo powinno trwać. Islam ani nie rozpoczął niewolnictwa, ani nie nakazał
utrzymywania tej tradycji przy życiu. Podczas wojen prowadzonych w czasach proroka (pokój z nim)
istniała już wcześniejsza praktyka, że jeńcy wojenni na ogół nie byli wymieniani; jeśli były wymiany,
to w zamian za jakieś olbrzymie zapłaty. Na ogół mężczyźni zostawali niewolnikami, a kobiety
konkubinami.
Także w Indiach przed panowaniem Brytyjczyków ta kwestia, szczególnie dotycząca konkubin,
była bardzo poważna. Nie mówię o prehistorii. W czasach Sułtana Tipu (muzułmański król Mysore,
1750-1799 n. e.), kiedy walczył i całkowicie pokonał Marathów w bitwie, ich siły uciekły i pozostawiły
kobiety. Pojmano namiot pełen kobiet. Były to żony ich dowódców. Sułtan był gentlemanem;
następnego ranka posłał kobiety pod strażą 20 mężczyzn do ich sił, które obozowały całe kilometry
od miejsca porażki. Kiedy żony tam dotarły, oni odmówili przyjęcia ich z powrotem. Chodziło o to, że
spędziły noc z muzułmanami, więc nie mogli ich wziąć z powrotem.
Na całym Wschodzie panował obyczaj nie akceptowania z powrotem kobiet, które były
pojmane przez wroga choćby przez jedną noc…
Mubasher Lucman: Czy stosunki między panem a konkubiną są w porządku, czy można
mieć stosunki z niewolnicą...?
Mohammed Siddiqui: Proszę mi pozwolić na podanie kontekstu. To nie jest tak, jak ludzie
powszechnie myślą, że armia muzułmańska zdobywała mnóstwo niewolników, wybierała konkubiny
i trzymała dużą liczbę niewolników. Tak nie było. Islam ma ścisłą dyscyplinę. Mężczyzna ginął na
wojnie i ludzie mówili, że jest męczennikiem, bo dał swoje życie za islam. Prorok powiedział: „Widzę
ogień piekła płonący nad tym, który ukradł płachtę materiału z łupu wojennego". Po tym nie zdarzył
się żaden incydent; nikt nie ukradł nawet igły. Praktyka była taka, że kiedy przynoszono łupy
wojenne, przyprowadzano również jeńców wojennych. Odpowiedzialnością Emira było zdecydowanie
poprzez jego Szurę, komu zostaną przyznani mężczyźni jako niewolnicy lub jeśli były to kobiety, jako
konkubiny, jeśli nie było żadnych innych opcji. W taki sam sposób w jaki Nikah-Khwan (osoba
religijna, która udziela ślubu) prowadzi ceremonię ślubu w imieniu Allaha, w ten sam sposób emir
przekazywał konkubiny żołnierzom w imieniu Allaha, żeby rozwiązać stworzoną przez wojnę
trudność, chociaż nie powinniśmy tego nazywać nikah — ślubem...
Mubasher Lucman: A więc tego nie można nazywać nikah...?
Mohammed Siddiqui: Sam pan wie, że nikt na świecie nie lubi żenić się z więźniem...
Mubasher Lucman: Allama Ibtisam Elahi, zadam trudne pytanie. Wiem, że nie waha się pan
odpowiadać na takie pytania. A więc, to znaczy, że istnieje sposób, w którym mężczyźnie i kobiecie
wolno mieć stosunek seksualny bez nikah?
Allama Zaheer: Nie mam co do tego wątpliwości. Mój osobisty pogląd jest taki, że dr Aslam
Siddiqui zgodził się w tym punkcie, który wskazałem wcześniej, że emir sił islamskich rozdziela
pojmane kobiety jako konkubiny po konsultacjach ze swoimi dowódcami. Teraz, pytanie brzmi, czy
jest to zalecane? Nie, nie jest. Jest dozwolone, ale nie zalecane.… Kwestią, którą dyskutujemy, nie
jest czy to jest zalecane, ale czy to jest dozwolone. Nie mam wątpliwości, że jest to dozwolone.
Przechodząc do pytania, które pan zadał; Allah opisując cechy muzułmanina w Surze Muminun
powiedział, że wierni strzegą swojej czystości, ale nie przed żonami i konkubinami. Tym samym
Allah wyraźnie wskazał, że mogą pokazywać swoje narządy prywatne żonom, których liczba nie
może przekroczyć czterech, lub konkubinom, które są dozwolone.
Przedstawię dowody historyczne. W Biblii, kiedy czytamy list św. Pawła, jest on dumny ze
swojej linii rodowej; mówi, ze nasza linia jest lepsza, ponieważ jesteśmy synami wolnej kobiety,
Sary, a narody przeciwko nam, to jest, on krytykuje Arabów, są synami konkubiny. Nie ulega
wątpliwości, że Sajeda Hagar została ofiarowana Sajedzie Sarze jako dar, jako niewolnica, chociaż
jej status zmienił się później...
Mubasher Lucman: Była konkubiną?
Allama Zaheer: Tak, była, chociaż jej status zmienił się później na żonę…
Mubasher Lucman: Czy była poślubiona...
Allama Zaheer: Tak, była. Była żoną Proroka Abrahama. Nie ma co do tego wątpliwości… Jest
hadis, że ten, kto uwalnia konkubinę i żeni się z nią, będzie podwójnie nagrodzony w zaświatach…
Jedną z żon Świętego Proroka (pokój z nim), była Sajeda Maria Qitbia; niektórzy ludzie mówią, że
była konkubiną… Istotnie, dano ją w podarunku Świętemu Prorokowi jako konkubinę, ale Święty
Prorok ożenił się z nią i jej status zamienił się na żonę… Chociaż Świętemu Prorokowi dozwolone były
konkubiny, zadowalał się żonami. Powiedzenie więc, że konkubiny nie są dozwolone w islamie, to jak
ukrywanie nauczania Koranu i Sunny. Z pewnością konkubinat jest dozwolony w islamie. Ale
konkubina nie jest kobietą jak zarobek dla każdego; jest własnością jednego mężczyzny. Rozkazy
dla niej różnią się od rozkazów dla żony i jest albo nabyta albo posiadana.
Mubasher Lucman: Nie ma więc żadnych praw dla takiej kobiety?
Allama Zaheer: Dlaczego nie? Z pewnością są dla niej prawa.
Mubasher Lucman: To znaczy, że nie jest sprzedawana lub podarowana komuś niezgodnie
z jej wolą...?
Allama Zaheer: Jeśli jestem właścicielem jakiejś własności, jestem właścicielem kozy lub
właścicielem konia, lub właścicielem kobiety, właściciel ma prawo sprzedać ją komukolwiek. Jest inna
sprawą, że hadisy proroka zachęcają nas do uwolnienia jej… Koran zachęca do uwalniania
niewolnika, jeśli ma on dobry charakter i może żyć jako pożyteczny obywatel w społeczeństwie…
Myślę, że tutaj ma on szansę na użycie własnej woli. To samo jest w wypadku konkubiny, jeśli chce
kupić wolność od swojego pana, to może to zrobić.
Mohammed Siddiqui: Jeśli mężczyźni i kobiety są pojmani na wojnie, co powinniśmy z nimi
zrobić? Są jeńcami, nie mogą zostać wymienieni; nie mogą zostać zwróceni; druga strona nie jest
skłonna zapłacić okupu za nich; muzułmanie nie chcą uwolnić ich w geście dobrej woli… Co więc
powinni zrobić w takiej sytuacji? W takim wypadku, musimy ich trzymać. Jak powinniśmy...?
Przypuśćmy, że muzułmanin już ma cztery żony, czy ma dostać piątą przez „ożenek"
z niewolnicą? Podczas kalifatu nieustannie prowadzono dżihad i zbierano dużo niewolników. Nawet
jeśli ktoś nie ma jeszcze czterech żon… dając mu kobietę w małżeństwo, czy chce pan spowodować
konflikt w jego domu?
Mubasher Lucman: Czy więc mężczyzna powinien utrzymywać konkubinę w sekrecie? Czy to
nie stworzy problemu?
Mohammed Siddiqui: Jeśli te kobiety, konkubiny, są częścią łupu wojennego; Koran je
dozwala. Jeśli uważasz rząd islamski za przedstawiciela Allaha… jeśli rząd na to pozwala, to kim pan
jest, by to kwestionować?
Mubasher Lucman: Próbuję się dowiedzieć, nie wchodzić w dyskusję…
Mohammed Siddiqui: Pan to wie; jestem tego pewien. Zapytał pan, jak możemy trzymać
w naszych domach kobiety bez nikah? Jeśli przeprowadzimy nikah, będzie ona żoną. Konkubiny
trzymamy bez nikah. Ale inną ważną sprawą jest to, że są niezliczone drogi do jej wolności, które
dostarcza islam.
Mubasher Lucman: Tak więc to najwyraźniej znaczy, że konkubinat jest dozwolony
w islamie?
Allama Zaheer: Tak, jest.
Mohammed Siddiqui: Tak, jest; ale konkubiny były dozwolone, w owych czasach.
Mubasher Lucman: Powiedzmy dzisiaj, jeśli pójdziemy na wojnę przeciwko Kufr [światu
niewiernych] w sprawie Kaszmiru, zwyciężymy i przyprowadzimy niewolników, mężczyzn i kobiety…
Mohammed Siddiqui: Powinien pan spytać uczonych religijnych; oni są zdania, że krajom,
które podpisały Kartę Organizacji Narodów Zjednoczonych, nie wolno brać obywateli innych krajów
członkowskich na niewolników.
Mubasher Lucman: Mówię o perspektywie islamu, nie ONZ, ponieważ ONZ nie wyznaje
islamu.
Mohammad Siddiqui: Dlaczego się pan sprzecza na ten temat?
Mubasher Lucman: Nie sprzeczam się. Próbuję zrozumieć. Jak są powiązane ONZ i islam?
Mohammed Siddiqui: Związek między ONZ a islamem jest taki, że Koran nakazuje nam
dotrzymywać umów. Jeśli umowa nie jest sprzeczna z islamem, jesteśmy nią związani.
Allama Zaheer: Maulana Mohammed Siddiqui słusznie powiedział, że nie możemy brać jako
niewolników obywateli krajów, z którymi mamy stosunki dyplomatyczne.
Racjonalista.pl Strona 3 z 5
Mubasher Lucman: A jeśli pójdziemy na wojnę przeciwko Izraelowi, czy możemy brać
niewolników i konkubiny, ponieważ nie mamy z nimi stosunków dyplomatycznych...?
Allama Zaheer: Tak, możemy. Jest dozwolone mieć konkubiny z Izraela.
Mubasher Lucman: A co pan mówi, maulano Aslam Siddiqui? Czy słyszał pan maulanę
Ibtisama Zaheera?"
Mohammed Siddiqui: Nie mamy umowy z krajami, z którymi nie mamy żadnych stosunków
dyplomatycznych...
Mubasher Lucman: Możemy więc brać niewolników z Izraela, jeśli osiągniemy zwycięstwo
nad Izraelem...?
Mohammed Siddiqui: Pomyśleć tylko! Jestem zdziwiony, jak pan daleko myśli…
[Przerwy i śmiech...]
Maulana Naeemi: Prawo islamskie jest bardzo stare i prawdziwe. Prawo z czasów kalifów
mówi, że trzeba dotrzymywać obietnic. Jeśli jest umowa o wymianie więźniów z jakimś krajem,
trzeba mu oddać jeńców wojennych.
Allama Zaheer [przerywa]: Dał pan bardzo pozytywny przykład Izraela. Oni są Żydami.
Moglibyśmy ożenić się z ich kobietami w wypadku zwycięstwa, ale nie potrzebujemy tego robić, bo
nie mamy stosunków dyplomatycznych; jeśli więc zwyciężymy i pojmiemy niewolnice, jeśli emir
armii rozdzieli konkubiny, możemy trzymać je jako konkubiny, jeśli dostaniemy jakieś jako naszą
część łupu wojennego. I za to powinniśmy być wdzięczni Allahowi. Ale nie możemy ukraść kobiety
z łupu wojennego...
Mubasher Lucman: Mam ważne pytanie, które wymaga szczegółowej odpowiedzi… każdy
z panów może odpowiedzieć… Wydaje się, że istnieje szara strefa, w której nie definiujemy zina [to
słowo oznacza zarówno gwałt, jak i cudzołóstwo] jako zina, czym to jest?
Maulana Naeemi: Nie, to nie tak. Musimy trzymać się Koranu. Nie możemy kwestionować
Koranu. Jeśli Koran mówi, że to jest czarne, musimy powiedzieć, że to jest czarne; nie możemy
myśleć, czy to jest czarne, czy nie. Jeśli Koran mówi, że to jest białe, to jest to białe. Koran mówi, że
kiedy dostajesz kobietę jako łup wojenny, wolno ci mieć z nią stosunki seksualne. To mówi Koran,
nie ja.
Allama Zaheer: Nie ma żadnej szarej strefy. To, na co pozwala Koran, jest dozwolone, to
czego zabrania Koran, jest zabronione…
Na podstawie Specjalnego komunikatu (http://www2.memri.org/bin/polish/latestnews.cgi ?
ID=SD306110) MEMRI Nr 3061”. „...(więcej )
Boko Haram i gwałcenei dzieci w dżihadzie” Dziewczynki mają między dwanaście a piętnaście lat. Chrześcijanki zostaną zgwałcone, nawrócone na islam, a potem, tak jak dziewczynki muzułmańskie, „wydane za mąż” za jednego ze swoich porywaczy. Niektóre zostaną sprzedane jako seksualne niewolnice, w ramach handlu kobietami, który jest pandemiczny w całej Afryce i na muzułmańskim Bliskim Wschodzie. Prawo szariatu pozwala mężczyznom na kupowanie usług seksualnych dziecka lub młodej kobiety na godzinę, tydzień lub miesiąc. Istnieją także prywatne i publiczne burdele. „....”Zachowanie Boko Haram jest typowe dla każdej muzułmańskiej siły zbrojnej, poczynając od czasów Mahometa. Wojownicy Proroka dokonywali napadów i systematycznie masakrowali plemiona żydowskie w Arabii. Mężczyznom, którzy odmawiali nawrócenia się, obcinano głowy – a potem Prorok rozdzielał kobiety, dzieci, domy i dobytek między muzułmanów. Kobiety nawracano przymusowo i trzymano jako „żony” lub niewolnice. „....”Oczywiście męska poligamia będzie legalna, małżeństwo będzie przymusowe, kobiety będą zakwefione, regularnie bite i gwałcone bez możliwości ucieczki, zabijane w imię honoru za najlżejsze prawdziwe lub wyimaginowane nieposłuszeństwo. „...”W 1971 r. setki tysięcy kobiet zgwałcono podczas wojny wyzwoleńczej w Bangladeszu. Pakistańscy żołnierze muzułmańscy publicznie i wielokrotnie gwałcili zbiorowo i torturowali muzułmańskie kobiety (z przyszłego Bangladeszu). Te kobiety otrzymały przydomek „Birangona” czyli „odważne kobiety”. Tymczasem wiele z nich popełniło samobójstwo lub, jeśli zaszły w ciążę, zabiły ich rodziny w imię honoru. Czterdzieści lat później te, które przeżyły, nadal żyją w traumie i hańbie tego, co im zrobiono. Wiele z nich poniżają krewni, wiele zostało odrzuconych przez ich mężów. „...”Od 1992 r. islamskie oddziały paramilitarne zniewalają młode dziewczyny muzułmańskie w Algierii – zarówno jako niewolnice seksualne, jak sługi domowe; po prostu porywają je z ulicy. Jeśli próbują uciec, zabijają je; robią to także, kiedy zachodzą w ciążę. Historia nie pamięta ich imion, nikt ich nie spisuje. „...”A potem był rok 2004 w Sudanie, długa i okropna wojna, w której etniczni Arabowie muzułmanie zajmowali się tym, co nazywam „czystką płci”, kiedy publicznie i wielokrotnie gwałcili zbiorowo głównie czarne kobiety afrykańskie: muzułmanki, chrześcijanki i animistki. „...Autorka: Phyllis Chesler Tumaczenie: Małgorzata Koraszewska „...(więcej )
„Czeska prasa bije w Polskę: Grupa Wyszehradzka rozpadła się”...”Polska zawiodła Grupę Wyszehradzką. Taki jest opinia większości czeskich gazet, zawarta w komentarzach na temat wczorajszego głosowania o kwotach imigrantów w Brukseli.”..”Niezależny dziennik "Pravo" uznał kwoty za wyraz bezradności Unii Europejskiej. Przypomina tez wczorajszą wypowiedź szefa czeskieg MSW Milana Chovanca, który po zakończeniu wczorajszego głosowania stwierdził, że przegrał zdrowy rozum i wkrótce dowiemy się, że cesarz jest nagi.
"Lidvove noviny" wynik głosowania określają jako porażkę czeskiej polityki.Polacy, którzy, jeszcze w ubiegłym tygodniu zajmowali wraz z Czechami, Słowacją i Węgrami wspólne stanowisko w sprawie kwot, wczoraj zagłosowali inaczej i Grupa Wyszehradzka rozpadła się - piszą "Lidove noviny". „..(źródło )
„Francja: muzułmanie przejmują Marsylię – gangi imigrantów i prawo szariatu”...”Dzielnice otwarte tylko dla muzułmanów, grasujące na ulicach szajki imigrantów i „policja” szariatu – tak wygląda dziś Marsylia. Częściej można spotkać tam flagi algierskie niż francuskie. „...”To właśnie z Marsylii pochodzi duża część francuskich dżihadystów, którzy walczą obecnie w Syrii. W tym największym mieście portowym Francji mieszka dziś już ćwierć miliona muzułmanów. Jednak według niektórych źródeł informacji, liczba ta może sięgać nawet 40 proc. populacji 860-tysięcznego miasta. W większości są to przybysze z północnej Afryki – z: Algierii, Maroka i Tunezji. „...”Skala bandytyzmu w Marsylii jest przerażająca. Arabscy przestępcy zaczynają terroryzować ludność. Miasto to porównywane jest dziś do Chicago z czasów panowania w nim gangów. W przewodnikach po Marsylii zaleca się, by kobiety nie wychodziły same na ulice po zmroku. W Marsylii obowiązują już strefy, w których właściwie obowiązuje szariat, a biali nie mają do nich wstępu. Choć we Francji modlitwy na ulicach są zakazane, imigranci organizują modły i własne posterunki.”. ...(więcej )
Jakub Pacan „W krajach UE o dużym odsetku imigrantów islamskich mnożą się napaści i uprowadzenia białych chrześcijanek. W oczach muzułmanów ma to swoje religijne i historyczne uzasadnienie. „...”To nie przypadek, że seksbiznes w Europie opanowały gangi muzułmańskie. W dzielnicy czerwonych latarni w Amsterdamie na 80 właścicieli domów publicznych jedynie trzech było Holendrami, resztę stanowili Marokańczycy i Turcy.
Nader perfidnym sposobem uwodzenia nastoletnich Europejek przez muzułmanów jest działanie tzw. "loverboys", czyli kochasiów, którzy wystają pod szkołami i podrywają tam nieświadome niczego dziewczyny zapewniając je o miłości i oddaniu. Gdy młoda dziewczyna jest już zakochana na zabój, alfons karze jej iść pracować do burdelu. Anita De Witt, założycielka organizacji Stoploverboys.NU twierdzi, że to już prawdziwa plaga społeczna, której ofiarą padło co najmniej 5 tys. kobiet. Część z nich nigdy nie wróci do Holandii, ponieważ zostały wywiezione do burdeli na Bliskim Wschodzie.
W Niemczech również muzułmanie (głównie Turcy) w 90 proc. opanowali seksbiznes. Problem dotyczący muzułmańskich gangów gwałcących białe dziewczyny nie ominął też Wielkiej Brytanii. Podczas debaty Izby Gmin w listopadzie 2012 roku konserwatywny poseł Kris Hopkins grzmiał z mównicy: „Seksistowska kultura muzułmanów zachęca do ataków na kobiety. Nie możemy uciec od faktu, że gangi muzułmanów gwałcą białe dzieci w tym momencie". Chodziło mu o serię skandali, w których dwóch muzułmanów Shamir Rashid i Amar Hussain porwało i zgwałciło dwie nastolatki. Potem z okazji muzułmańskiego święta ofiarowania Eid al-Adha pozwolili znajomym „używać je dla seksu„. Później wyszła na jaw sprawa organizatora sex-grupMohammeda Liaqat, który terroryzował ok. 100 dziewczyn w wieku 12-18 lat.
Do używania sobie na niemuzułmankach wzywają islamskie autorytety moralne. Egipski szejk Ishaq Huwaini namawia dżihadystów do zabierania na targ niewolników „łupów wojennych”, gdzie „sprzedaje się niewolnice i konkubiny”. Nie tak dawno imam Kopenhagi Shahid Mehdi tłumaczył, że Europejki nie nosząc chust i nie zasłaniając twarzy „pożądają tym samym gwałtów”.Przykładów zezwalających gwałtów na Europejkach jest w internecie bardzo wiele. Posiadanie seksualnych niewolnic przez muzułmanów popiera np. kuwejcka gwiazda telewizyjna i polityczna aktywistka Salwa al Mutairi. - Nie ma powodu do wstydu, szariat tego nie zabrania. Z pewnością w Czeczeni jest sporo rosyjskich niewolnic. Wystarczy tam pojechać, przywieźć je i sprzedać tu w Kuwejcie – przekonywała.”. (więcej )
„Molestowania seksualnego po ukończeniu 15 roku życia doświadczyło 55 proc. kobiet w Unii Europejskiej. Co piąta obywatelka UE spotkała się z przemocą ze strony swojego partnera, a co dwudziesta została zgwałcona - wynika z badania unijnej Agencji Praw Podstawowych. Przeprowadzono je na 42 tysiącach kobiet ze wszystkich krajów unijnych.”....”Według autorów to największa jak dotychczas próba zdiagnozowania sytuacji kobiet w krajach unijnych Polska wypadła w rankingu prawie najlepiej”.....”Co dwudziesta kobieta w Unii Europejskiej przyznała ankieterom, że została zgwałcona po ukończeniu 15 roku życia. Różnych form przemocy seksualnej doświadczyło 10 proc. respondentek. „.....”12 proc. przyznało, że było wykorzystywane seksualnie w jakiś sposób jako dziecko Co setna kobieta ujawniła, że została zmuszona do stosunku płciowego zanim skończyła 15 lat. „.....”22 proc. kobiet, które były w związku z mężczyzną, poinformowało, że partner stosował wobec nich przemoc fizyczną bądź na tle seksualnym. Do bycia ofiarą przemocy psychicznej (m.in. poniżenie, groźby, ograniczenie wolności) ze strony obecnego bądź byłego partnera przyznało się 43 proc. kobiet. „......”Bardzo źle w raporcie wypadły kraje skandynawskie. W Szwecji do bycia ofiarą seksualnego wykorzystywania w wieku dziecięcym przyznało się aż 82 proc. kobiet, w Danii - 78 proc., a w Finlandii 73 proc. W Finlandii ponad połowa kobiet oświadczyła, że wykorzystywano je seksualnie po tym, jak ukończyły 15 lat (najgorszy wynik w UE). W Danii odnotowano też najwyższy odsetek kobiet, które doświadczyły przemocy ze strony partnera (34 proc.)”. „...(więcej )
„Wipler o inspiratorach sprowadzania imigrantów: „To skrajne lewactwo, które nienawidzi Kościoła, chrześcijaństwa, tradycyjnych wartości, tradycyjnej rodziny”...”Poważnie traktuję zapowiedzi przywódców Państwa Islamskiego, którzy mówią, że wyślą nam pół miliona uchodźców, a wśród nich terrorystów. Jeśli mówią, że komuś będą obcinać głowy, to tak zrobią. Nie są jak Palikot, który mówił, że zalegalizuje trawkę, a zdelegalizował jagodzianki „..”olityk skrytykował również działania Angeli Merkel ws. imigrantów.Ona zdradziła własny naród. Ona zdradziła Europę, po tym jak cały Trzeci Świat zaprosiła do Europy. Przypomnijmy, że 3 mld ludzi na świecie zarabia mniej niż 2 dolary dziennie. Europa nie jest w stanie przyjąć 3 mld ludzi!”....”Polityk podkreśla, że problemy Europy z imigrantami zostały wywołane przez radykalną lewicę.To jest skrajne lewactwo, które nienawidzi Kościoła, chrześcijaństwa, tradycyjnych wartości, tradycyjnej rodziny. Nienawidzi tego, co budowało siłę Europy i sprawiło, że malutki kontynent zdominował na wiele stuleci cały świat”...”Poseł partii KORWiN podkreśla że Polska powinna postawić również na rozwiązania ustrojowe.Chcemy wprowadzić do konstytucji zakaz szerzenia islamu jako modelu połeczno-politycznego. Tak jak zabroniliśmy szerzenia faszyzmu czy komunizmu”...(źródło )
Marzena Nykiel „ Hołubiony przez salon, wiceprzewodniczący masońskiej loży B’nai B’rith Polska, prof. Jan Hartman, podzielił się swoją eugeniczną wizją z Grzegorzem Miecugowem w programie „Inny punkt widzenia”. Co ciekawe, Miecugow wpatrzony w salonowy autorytet, słuchał tych wynaturzonych majaczeń jak nic nierozumiejący uczniak, stawiający rozmówcę na mistrzowski piedestał za sam fakt istnienia. Zdaniem Hartmana, powinniśmy się zacząć żegnać z samowolą i „przygotować na takie społeczeństwo, w którym wolność prokreacji będzie ograniczona w stosunku do tej zupełnej swobody, którą mamy dzisiaj”. Jak twierdzi salonowy guru, chińska polityka jednego dziecka „to dopiero zapowiedź czegoś, co będzie prawdopodobnie globalnym standardem”. Nie ma co panikować. Przyzwyczailiśmy się do ograniczenia wolności w przemieszczaniu się, szanując własność prywatną, to i do odgórnej regulacji urodzeń przywykniemy. Wizja Hartmana sięga jednak znacznie dalej. „...”Jeśli człowiek może coś poddać regulacji i swojej władzy racjonalnej, to prędzej czy później tak się stanie. Będzie uważane za coś niemoralnego i niewłaściwego zdawać się na przypadek. W prokreacji prawdopodobnie ustali się etyczny standard, że prokreacja powinna być odpowiedzialna, a więc przebiegać pod kontrolą etyczną. (…) Nie ma żadnej oczywistości moralnej na rzecz przewagi moralnej którejkolwiek strony alternatywy: prokreacji całkowicie dowolnej, zdanej na przypadek i prokreacji ograniczonej i kierowanej. Nie ma tu żadnej oczywistej intuicji moralnej, że jedno jest lepsze od drugiego. Sądzę, że taka eugenika prewencyjna stanie się za jakiś czas standardem, a poza tym, ludzie mogąc wpływać na cechy swojego potomstwa, co najmniej na płeć, a pewnie na różne inne cechy, być może będą się na to decydować, chociaż może się to nam nie podobać- zapowiada i dodaje:To nam się wydaje próżne i paskudne, ale trzeba odróżnić swoje intuicje, czy jakieś odczucia, czy wrażenia od porządku przewidywania. Możemy przewidywać, że to przestanie być w wielu kręgach uważane za niewłaściwe, niestosowne, małoduszne, małostkowe i że ludzie się będą na to decydować, i że będzie przybywać ludzi udoskonalonych genetycznie. Nadal jeszcze ludzi. Może w przyszłości także istot, które będą bardziej zmanipulowane genetycznie, nie będą podpadały pod gatunek człowieka. Z tym też się musimy liczyć, w końcu gatunek ludzki istnieje niedługo„...(więcej )
Zdepczemy Europę! - takie przesłanie do imigrantów skierował imam w meczecie Al-Aksa”...”Przemówienie zostało wygłoszone 11 września 2015 r., w rocznicę terrorystycznych zamachów na World Trade Center w Nowym Jorku. Szejk Muhammad Ajed powiedział: „Niewierni chcą nas dręczyć. Chcą nas upokorzyć. Koran mówi: "Żydzi i chrześcijanie nigdy nie będą z was zadowoleni". Ale my nigdy nie podążymy za ich religią. Ta ciemna noc się skończy i wkrótce ich zdepczemy, zgodnie z wolą Allaha. „..”Niemcy nie są krajem pełnym współczucia, chcącym przyjmować uchodźców z Syrii i Iraku, czy palestyńskich uchodźców z Lewantu lub innych miejsc. Europa stała się stara i niedołężna, potrzebuje nowych zasobów ludzkich. A żadna siła nie jest tak potężna jak ludzka siła nas, muzułmanów.Muzułmanie, mówią Niemcy w swoich gospodarczych raportach, potrzebują 50 tys. młodych robotników. Teraz mają 20 tys. i chcą kolejnych 30 tys. i więcej, by pracowali w ich fabrykach. Niemcy nie są powodowani współczuciem dla Lewantu, jego ludzi i uchodźców. „..”W całej Europie serca natchnięte są nienawiścią wobec muzułmanów. Chcieliby, abyśmy byli martwi. Ale stracili płodność, więc szukają jej wśród nas. Damy im płodność! Rozmnożymy z nimi nasze potomstwo, ponieważ podbijemy ich kraje - czy chcecie tego, czy nie, Niemcy, Amerykanie, Francuzi, Włosi i wszyscy wam podobni. Przyjmijcie uchodźców! Wkrótce zgromadzimy ich w imię nadchodzącego Kalifatu. Powiemy wam: "To nasi synowie". „ ...(więcej )
ucji zakaz szerzenia islamu jako modelu połeczno-politycznego. Tak jak zabroniliśmy szerzenia faszyzmu czy komunizmu”...(źródło )
Bałaban „Marwan Muhammad, rzecznik Zrzeszenia przeciwko Islamofobii we Francji...”...”"Kto ma prawo twierdzić, że Francja za trzydzieści czy czterdzieści lat nie będzie krajem muzułmańskim? Kto ma takie prawo? Nikt w tym kraju nie ma prawa nam tego odmawiać. Nikt nie ma prawa odbierać nam tej nadziei. Nadziei na globalne społeczeństwo wierne islamowi. Nikt w tym kraju nie ma prawa definiować nam, czym jest tożsamość francuska „.....”George Soros….”przeznaczył swoje środki na kampanię promującą islam. Jej pomysłodawcą jest Zrzeszenie przeciwko Islamofobii we Francji (CCIF), które najwyraźniej stawia sobie za cel przekształcenie Francji w kraj islamski. „. …..(więcej)
---------
Ważne
Jan Hartman „ Islam , czyli normalność”...”Ależ oczywiście, że za dwadzieścia lat będzie w Polsce znacznie więcej meczetów niż obecnie i znacznie mniej kościołów!”..'”Kilka milionów emigrantów zmieni Polskę na lepsze. Będziemy zasobniejsi ekonomiczne i mądrzejsi, tą mądrością, jaką daje znajomość świata w jego rozmaitych barwach. Nasze państwo stanie się bardziej neutralne, bezstronne i bardziej praworządne, a także znacznie silniejsze i stanowcze. Prawa obywatelskie i swobody osobiste, wynikające z konstytucji, nabiorą znacznie konkretniejszych kształtów, a Polacy staną się wreszcie wspólnotą polityczną, czyli nowoczesnym narodem.
Chcemy wprowadzić do konstytucji zakaz szerzenia islamu jako modelu połeczno-politycznego. Tak jak zabroniliśmy szerzenia faszyzmu czy komunizmu”...(źródło )
Bałaban „Marwan Muhammad, rzecznik Zrzeszenia przeciwko Islamofobii we Francji...”...”"Kto ma prawo twierdzić, że Francja za trzydzieści czy czterdzieści lat nie będzie krajem muzułmańskim? Kto ma takie prawo? Nikt w tym kraju nie ma prawa nam tego odmawiać. Nikt nie ma prawa odbierać nam tej nadziei. Nadziei na globalne społeczeństwo wierne islamowi. Nikt w tym kraju nie ma prawa definiować nam, czym jest tożsamość francuska „.....”George Soros….”przeznaczył swoje środki na kampanię promującą islam. Jej pomysłodawcą jest Zrzeszenie przeciwko Islamofobii we Francji (CCIF), które najwyraźniej stawia sobie za cel przekształcenie Francji w kraj islamski. „. …..(więcej)
Co dwudziesta została zgwałcona - wynika z badania unijnej Agencji Praw Podstawowych. Przeprowadzono je na 42 tysiącach kobiet ze wszystkich krajów unijnych.”....”Według autorów to największa jak dotychczas próba zdiagnozowania sytuacji kobiet w krajach unijnych Polska wypadła w rankingu prawie najlepiej”.....”Co dwudziesta kobieta w Unii Europejskiej przyznała ankieterom, że została zgwałcona po ukończeniu 15 roku życia. Różnych form przemocy seksualnej doświadczyło 10 proc. respondentek. „.....”12 proc. przyznało, że było wykorzystywane seksualnie w jakiś sposób jako dziecko Co setna kobieta ujawniła, że została zmuszona do stosunku płciowego zanim skończyła 15 lat.
Żydowskie Stowarzyszenie B'nai B'rith w Rzeczypospolitej Polskiej (B'nai B'rith – Loża Polin ) – międzynarodowa organizacja założona w Polsce 22–23 października 1922 w Krakowie jako XII okręg polski, będąca filią międzynarodowych stowarzyszeń B'nai B'rith - najstarszej, nieprzerwanie działającej organizacji żydowskiej na świecie[1] .Stowarzyszenie powstało na bazie wcześniejszych organizacji działających w Galicji. Pierwszym prezydentem sekcji polskiej został dr Adolf Ader z Krakowa, natomiast wiceprezydentem urodzony w Przemyślu Moses Schorr , wcześniej pełniący funkcję prezydenta XII okręgu Leopolis . Do chwili rozwiązania organizacji w roku 1938 przez władze polskie, skupiała kilkuset członków będących przedstawicielami elity intelektualnej ówczesnej Polski.B'nai Brith została restaurowana ponownie w Polsce 9 września 2007[2] . Obecnie nosi nazwę B’nai B’rith – Loża Polin. Głównymi ojcami odrodzenia tej organizacji w Polsce są Michel Zaki z Antibes oraz Witold Zyss z ParyżaSiedziba stowarzyszenia znajduje się w Warszawie , w budynku Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich , przy ulicy Twardej 6 .”..." Przewodniczący: Jarosław Józef Szczepańsk „...”Wiceprzewodniczący: Jan Hartman „... „Członkiem może zostać osoba fizyczna, która ma i deklaruje tożsamość żydowską, świecką bądź religijną, opartą na pochodzeniu żydowskim (z ojca lub matki) lub na konwersji na judaizm . „...(więcej )
--------
Mój komentarz
Hartman to zwykły etyczny, wyjątkowy , antypolski łajdak . Doskonale wie,co wykazują badania ,że to Polska dzięki temu ,że Polacy są katolikami, a chrześcijańska aksjologia jest fundamentem etycznym narodu i społeczeństwa ,jak krajem w której najmniej kobiet się gwałci, bije, poniża i poniewiera nie tylko w Europie , ale i na całym świecie. Hartman , odrażający degenerat etyczny chce milionów muzułmanów Polsce, czyli chce , aby Polki i polskie dzieci były masowo gwałcone , tak jak teraz dzieje się to na Zachodzie .
Harman członek ścisłego kierownictwa żydowskiej loży masońskiej B'nai B'rith zgrywa cynicznego, wyrachowanego przygłupa , który o niczym dzień i noc nie myśli jak tylko o tym by ' zrobić dobrze „ Polakom i Polkom.
To co robi to forma łajdaczenia się etycznego , moralnego , to jakieś sadystyczne odchylenie emocjonalne , którego przedmiotem w tym wypadku są Polki , którym Hartman chce zgotować normalność , czyli gwałty, przemoc , zastraszanie, upodlenie , strach przed wyjściem na ulice.
Wyobraźmy sobie w Izraelu ,ze Harman jest Arabem, pluje na religie i państwo żydowskie za pieniądze żydowskiego podatnika, bo pracuje na państwowym uniwersytecie. Już dawno w Izraelu taki Harman byłby wyrzucony z uczelni , i skończyłby na jakimś śmietniku naukowym i ideowym
A w Polsce obca agentura promuje w głównych mediach dywersanta ideologicznego , który jawnie kolaboruje z Niemcami ,z ich polityką w stosunku do Polski.
Uczmy się od innych , chociażby od Izraela , co robić z ludźmi poniżającym polską religię, kulturę i Polski naród .
Na koniec ilustracja pogardy, niechęci i nienawiści jaką żywi do Polaków i Polski Hartman
Jan Hartman „ Ty chamie, polski chamie! „..”Jak ja to znam. Jak ja to znam. Miliony was, chamy, miliony. I co my mamy z wami zrobić? Ale przyjdzie na was czas. A jak nie na was, to na wasze dzieci. Weźmiemy szturmem wasze szkoły, zwabimy was podstępem do teatrów, wyślemy wasze dzieci w świat. I pewnego dnia zniknie ta zabobonna, prostacka i kruchciana Polska, dławiąca się pychą, jakąż to ona jest „prawdziwą” i „wierną” jest. I narodzi się Polska ludzi przyzwoitych, kulturalnych, wiedzących coś o świecie i zdolnych do myślenia społecznego i obywatelskiego. Brzydzących się okrucieństwem i przemocą. I ja o taką Polskę będę walczył, jak potrafię. Tak pomszczę swojego psa „..(więcej )
video Prawdziwy isalm
video Islamska rewolucja gwałt na niewiernej w tłumie
Marek Mojsiewicz
Osoby podzielające moje poglądy , lub po prostu chcące otrzymywać informację o nowych tekstach proszę o kliknięcie „lubię to „ na mojej stronie facebooka Marek Mojsiewic z i Twitt er
Zapraszam do przeczytania mojej powieści „ Klechda Krakowska „
rozdziały 1„ Dobre złego początki „ 2 Na końcu którego będzie o boginiKali„ 3 „Nienależynerwosolu pić na oko 4 „ O rzeźbie Niosącego Światło 5 „Impreza u Starskiego „ 6 „Tych filmów już się oglądać nie da „ 7. „ Mutant „ 8 „ Anne Vanderbilt „ 9 „ Fenotyp rozszerzony.amborghini„ 10. „ Spisek w służbach specjalnych „11. Marzenia ministra ołapówkach „ 12. „ Niemierz i kontakt z cybernetyką „
13„ Piękna kobieta zawsze należy do silniejszego „ 14 ” Z ogoloną głowa, przykuty do Jej rydwanu „
Powiadomienia o publikacji kolejnych części mojej powieści . Facebook „ Klechda Krakowska
Ci z Państwa , którzy chcieliby wesprzeć finansowo moją działalność blogerską mogą to zrobić wpłacając dowolną kwotę w formie darowizny na moje konto bankowe
Nazwa banku Kasa Stefczyka , Marek Mojsiewicz , numer konta 39 7999 9995 0651 6233 3003 0001
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2354 odsłony
Komentarze
Może coś wyjaśni zacytowanie K. MacDonalda "Fenomen żydowski
23 Września, 2015 - 19:50
książka obecna także w politycznie poprawnych księgarniach.:)
"Pogląd, że każdy rodzaj myślenia, który zakłada wykluczenie, jeżeli pojawia się wśród jakiejś części Amerykanów – a zwłaszcza wśród tych pochodzenia europejskiego ? nieubłaganie prowadzi do Holocaustu, nie jest dla Żydów jedynym powodemm , dla którego organizacje żydowskie popierają masową imigrację.
Ustaliłem jeszcze dwa inne:przekonanie, że większa różnorodność etniczna zapewnia Żydom większe bezpieczeństwo
i głębokie poczucie historycznej urazy i żalu w stosunku do tradycyjnej kultury Europy i Stanów Zjednoczonych oraz kultywujących ją ludzi.
Te dwa odczucia ilustrują także żydowski partykularyzm moralny, ponieważ w rozważaniach nad polityką imigracyjną nie chcą oni brać pod uwagę etnicznych interesów pozostałych obywateli.
(…)
….Glickman stwierdził, że Im bardziej amerykańskie społeczeństwo jest zdywersyftkowane, tym bezpieczniej dla Żydów.
Obecnie HIAS głęboko zaangażowało się w rekrutację uchodźców z Afryki, aby wyemigrowali do USA. Dywersyfikacja, jako argument na rzecz bezpieczeństwa, i jego związek z historycznymi pretensjami w stosunku do cywilizacji europejskiej
(…)
Widzimy tutaj moralny partykularyzm w połączeniu z głębokim poczuciem historycznej urazy – mówiąc wprost, nienawiścią – w stosunku do cywilizacji europejskiej, oraz pragnienie upadku Europy jako cywilizacji chrześcijańskiej z jej tradycyjną bazą etniczną. …”
"Dywersyfikacja, jako argument na rzecz bezpieczeństwa, i jego związek z historycznymi pretensjami w stosunku do cywilizacji europejskiej, kryje się w wydanym ostatnio oświadczeniu Centrum Szymona Wiesenthala [CSW] , które ukazało się w odpowiedzi na stwierdzenie byłego prezydenta Francji Valery’ego Giscarda d’Estaing, że dla muzułmańskich Turków nie ma miejsca w Unii Europejskiej….
...
Widzimy tutaj moralny partykularyzm w połączeniu z głębokim poczuciem historycznej urazy – mówiąc wprost, nienawiścią – w stosunku do cywilizacji europejskiej, oraz pragnienie upadku Europy jako cywilizacji chrześcijańskiej z jej tradycyjną bazą etniczną. Według CSW, groźby ekstremizmu, nienawiści i fundamentalizmu – skierowane pierwotnie wobec Żydów – mogą być usunięte poprzez odrzucenie tradycyjnych, kulturowych i etnicznych podstaw cywilizacji europejskiej. Wydarzenia, które rozegrały się pięćset lat temu, nadal żyją w umysłach żydowskich działaczy. W czasach, kiedy Izrael dysponuje bronią nuklearną i środkami jej przenoszenia na duże odległości, zjawisko to powinno wszystkich nas zmusić do zastanowienia.
CSW występuje przeciwko nienawiści, ale nie przeciwstawia się jej jako normatywnemu aspektowi judaizmu. Żydowska nienawiść do nie-Żydów okazuje się stałym motywem na przestrzeni wieków, poczynając od starożytności. -"