Jasełka....

Obrazek użytkownika maciej1965
Kraj

EMPiK postanowił zareklamować swoją świąteczną ofertę. Biorąc pod uwagę aktualny okres, zapewne chodzi o Święta Bożego Narodzenia. Święta odbierane jako rodzinne, pełne ciepła i miłości. Święta szczególnie ulubione przez dzieci. A więc osoby reklamujące świąteczną ofertę powinny chyba do ich oprawy pasować...

EMPiK zatrudnił więc... Adama "Nergala" Darskiego - znanego ze swoich antychrześcijańskich wystąpień i profanacji Biblii, oraz Marię Czubaszek - zwolenniczkę aborcji, chwalącą się, że nie lubi dzieci. Szok. Może jednak EMPiK-owi chodziło o inne święta?

A może chcą wystawić jasełka i potrzebowali postaci Diabła i Heroda?

Ja w tym roku prezenty świąteczne kupię chyba gdzie indziej...

Ocena wpisu: 
5
Twoja ocena: Brak Średnio: 4.8 (głosów:16)

Komentarze

bojkot

 

póki go reklamują

Darski i Czubaszek

nie kupię w Empiku

ulubionych fraszek

 

PS I gorąco zachęcam,

aby do bojkotu przyłączyli się wszyscy Niepoprawni! 

Podoba mi się!
10
Nie podoba mi się!
-1

jan patmo

#1450954

- potwierdziło zasadność stosowania takiego sprzętu jak szubienica. Diabelstwo też doznawało znakomitej odprawy, jeszcze w doczesności ... Bojkot ? - śmieszny wynalazek.

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
-3

Racjonał

#1450966

EMPiK zawsze był postępowy, przecież to wytwór czerwonych specjalistow od urabiania opinii spolecznej.

Zostal założony w 1948 roku i od tej pory jawnie lub nie realizuje swoje zadania.

 

Pozdrawiam

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
-1

cui bono

#1451004

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }

W sumie to i dobrze że do reklamy wybrali właśnie tych pajaców , ponieważ sprawa Empiku nagłośniła się i Polacy bliżej przyjrzeli się , co to za twór ten Empik . Sami na siebie bat  ukręcili  , i ich reklama odniesie odwrotny skutek od zamierzonego

.Sprawę Empiku bojkotowali internauci w 2011 roku . http://supermarket.blox.pl/2011/11/Bunt-internautow-bojkotuja-Empik.html

Podoba mi się!
6
Nie podoba mi się!
0

Nie możemy naprawić całego zła, ale możemy znaleźć ludzi, którzy pomogą nam tego dokonać.

#1451015

Oczywistością jest, że po takim ruchu marketingowym - upłynie duuużo czasu zanim rozważę jakikolwiek zakup w Empiku. Co gorsza, wyeliminowali także z tego grona merlin.pl (a mam tam konto od początków działalności), bo po fuzji sprzed kilku lat to jeden i ten sam podmiot.

Mnie to bardzo skomplikowało plany przedświąteczne, bo znaczna część prezentów to książki. No ale cóż - taki był wybór włodarzy Empiku, żeby zrezygnować z tych kilkuset zł (hm... a może nawet więcej?) jakie corocznie tam wydawałem :-(

Mnie wyboru nie pozostawiono.

pozdr...

/benjamin

Podoba mi się!
4
Nie podoba mi się!
0
#1451035

Wszystko fajnie, tylko że reklama odnosi się tylko i wyłącznie do zwyczaju obdarowywania się prezentami, a akurat oprawa nie jest kwestią religijną. Wręczanie sobie prezentów to zapożyczony zwyczaj pogański, także mnie jako osoby wierzącej ta reklama nie obraża bo nie odnosi się do religijnych elementów, jak chociażby mszy świętej, a i twarze tej kampanii niczego kontrowersyjnego w tej reklamie nie robią, nie mówią także nie widzę problemu…

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
-2
#1451065

Dlatego ja nie piszę, że oburza mnie wykorzystanie Nergala i Czubaszkowej przy okazji świąt. Pierwszego nigdy nie lubiłem, bo marny (IMO) z niego muzyk, a sposoby jakie stosuje aby zdobyć popularność budzą we mnie obrzydzenie. Czubaszkową ceniłem za znakomite satyry w niezapomnanych "Powtórkach z rozrywki" lecz później coś się jej z głową porobiło i mogę jej tylko współczuć.

Niemniej, jesli Empik sięga po takie postacie do reklamowania swoich usług, to jest to dla mnie czytelny sygnał, że z mojej osoby jako klienta zrezygnowali, bo kierują przekaz reklamowy do zupełnie innej grupy odbiorców. I okej, ich pieniądze ich wybór.

Podobny mechanizm zadziałał u mnie w przypadku sieci Play. Gdy w ubiegłym roku "twarzą" Play'a został Jakub Wojewódzki na wszystkie maile i telefony z agitacją do zmiany sieci odpowiadałem, że niestety nie mogę, gdyż nie chciałbym być kojarzony z panem Jakubem Wojewódzkim, nawet w tak daleki sposób. Warto było odbyć te kilka wkurzających rozmów, aby usłyszeć zdumienie w głosie osoby po drugiej stronie linii. Natomiast na żaden mail z taką informacją (już formatkę sobie zrobiłem, żeby nie tracić czasu) odpowiedzi nie dostałem.

Może ktoś powie, że to bez sensu, ale jako konsument tylko tak mogę zareagować na nieakceptowalny dla mnie poziom głupoty zarówno tworzących te kampanie reklamowe jak i ich głównych postaci.

pozdr...

/benjamin

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
0
#1451165