Jasełka....
EMPiK postanowił zareklamować swoją świąteczną ofertę. Biorąc pod uwagę aktualny okres, zapewne chodzi o Święta Bożego Narodzenia. Święta odbierane jako rodzinne, pełne ciepła i miłości. Święta szczególnie ulubione przez dzieci. A więc osoby reklamujące świąteczną ofertę powinny chyba do ich oprawy pasować...
EMPiK zatrudnił więc... Adama "Nergala" Darskiego - znanego ze swoich antychrześcijańskich wystąpień i profanacji Biblii, oraz Marię Czubaszek - zwolenniczkę aborcji, chwalącą się, że nie lubi dzieci. Szok. Może jednak EMPiK-owi chodziło o inne święta?
A może chcą wystawić jasełka i potrzebowali postaci Diabła i Heroda?
Ja w tym roku prezenty świąteczne kupię chyba gdzie indziej...
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2601 odsłon
Komentarze
bojkot
15 Listopada, 2014 - 22:55
bojkot
póki go reklamują
Darski i Czubaszek
nie kupię w Empiku
ulubionych fraszek
PS I gorąco zachęcam,
aby do bojkotu przyłączyli się wszyscy Niepoprawni!
jan patmo
Historyczne doświadczenie -
15 Listopada, 2014 - 23:55
- potwierdziło zasadność stosowania takiego sprzętu jak szubienica. Diabelstwo też doznawało znakomitej odprawy, jeszcze w doczesności ... Bojkot ? - śmieszny wynalazek.
Racjonał
Nic dziwnego
16 Listopada, 2014 - 11:10
EMPiK zawsze był postępowy, przecież to wytwór czerwonych specjalistow od urabiania opinii spolecznej.
Zostal założony w 1948 roku i od tej pory jawnie lub nie realizuje swoje zadania.
Pozdrawiam
cui bono
Od dawna , nie kupuję nic w Empiku
16 Listopada, 2014 - 11:49
p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }
W sumie to i dobrze że do reklamy wybrali właśnie tych pajaców , ponieważ sprawa Empiku nagłośniła się i Polacy bliżej przyjrzeli się , co to za twór ten Empik . Sami na siebie bat ukręcili , i ich reklama odniesie odwrotny skutek od zamierzonego
.Sprawę Empiku bojkotowali internauci w 2011 roku . http://supermarket.blox.pl/2011/11/Bunt-internautow-bojkotuja-Empik.html
Nie możemy naprawić całego zła, ale możemy znaleźć ludzi, którzy pomogą nam tego dokonać.
komplikacja
16 Listopada, 2014 - 13:31
Oczywistością jest, że po takim ruchu marketingowym - upłynie duuużo czasu zanim rozważę jakikolwiek zakup w Empiku. Co gorsza, wyeliminowali także z tego grona merlin.pl (a mam tam konto od początków działalności), bo po fuzji sprzed kilku lat to jeden i ten sam podmiot.
Mnie to bardzo skomplikowało plany przedświąteczne, bo znaczna część prezentów to książki. No ale cóż - taki był wybór włodarzy Empiku, żeby zrezygnować z tych kilkuset zł (hm... a może nawet więcej?) jakie corocznie tam wydawałem :-(
Mnie wyboru nie pozostawiono.
pozdr...
/benjamin
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika MałgoS nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Wszystko fajnie, tylko że16 Listopada, 2014 - 17:51
Wszystko fajnie, tylko że reklama odnosi się tylko i wyłącznie do zwyczaju obdarowywania się prezentami, a akurat oprawa nie jest kwestią religijną. Wręczanie sobie prezentów to zapożyczony zwyczaj pogański, także mnie jako osoby wierzącej ta reklama nie obraża bo nie odnosi się do religijnych elementów, jak chociażby mszy świętej, a i twarze tej kampanii niczego kontrowersyjnego w tej reklamie nie robią, nie mówią także nie widzę problemu…
@MalgoS
17 Listopada, 2014 - 11:31
Dlatego ja nie piszę, że oburza mnie wykorzystanie Nergala i Czubaszkowej przy okazji świąt. Pierwszego nigdy nie lubiłem, bo marny (IMO) z niego muzyk, a sposoby jakie stosuje aby zdobyć popularność budzą we mnie obrzydzenie. Czubaszkową ceniłem za znakomite satyry w niezapomnanych "Powtórkach z rozrywki" lecz później coś się jej z głową porobiło i mogę jej tylko współczuć.
Niemniej, jesli Empik sięga po takie postacie do reklamowania swoich usług, to jest to dla mnie czytelny sygnał, że z mojej osoby jako klienta zrezygnowali, bo kierują przekaz reklamowy do zupełnie innej grupy odbiorców. I okej, ich pieniądze ich wybór.
Podobny mechanizm zadziałał u mnie w przypadku sieci Play. Gdy w ubiegłym roku "twarzą" Play'a został Jakub Wojewódzki na wszystkie maile i telefony z agitacją do zmiany sieci odpowiadałem, że niestety nie mogę, gdyż nie chciałbym być kojarzony z panem Jakubem Wojewódzkim, nawet w tak daleki sposób. Warto było odbyć te kilka wkurzających rozmów, aby usłyszeć zdumienie w głosie osoby po drugiej stronie linii. Natomiast na żaden mail z taką informacją (już formatkę sobie zrobiłem, żeby nie tracić czasu) odpowiedzi nie dostałem.
Może ktoś powie, że to bez sensu, ale jako konsument tylko tak mogę zareagować na nieakceptowalny dla mnie poziom głupoty zarówno tworzących te kampanie reklamowe jak i ich głównych postaci.
pozdr...
/benjamin