Nergal w TVP to świetna sprawa!
Zanim, Drodzy Czytelnicy, zaczniecie się oburzać na autora tych słów, raczcie doczytać poniższy tekst do końca.
Oburzanie się, że jakiś "satanista" bierze pieniążki od TVP, jest moim zdaniem nieco na wyrost, bo pan Nergal ma z satanizmem tyle wspólnego co Paris Hilton, czy inna małpa telewizyjna. Ot, facet gra ostrą muzykę, całkiem dobrą, jeżeli ktoś gustuje w blacku, ale jej przesłanie jest skierowane w stronę zbuntowanych nastolatków, lub wielbicieli horrorów, a nie satanistów.
Grzeczna młodzież, która chodzi na jego koncerty i wykrzykuje pochwałę Babilonu i innego tałatajstwa wraca później grzecznie do swoich domów, rozmawia z rodzicami, myje ząbki i kładzie się spać. Kiedy minie okres burzy i naporu ta sama "antychrześcijańska" młodzież będzie zapewne przykładnymi rodzicami, dobrymi pracownikami, może i do kościoła na mszę zawita. Czego doświadczył autor tej notki, baaa, nadal lubię jakiegoś Torture Killer posłuchać, co nie przeszkadza mi być kochającym ojcem i małżonkiem, człowiekiem o raczej konserwatywnych poglądach.
Satanizm? Liczy się show, oprawa, emocje, a tych nie zapewni Arka Noego.
Mimo to popieram ludzi, którzy uważają, że obecność niejakiego Holocausto w rządowej TV to gruba przesada, podobnie jak przesadą byłoby promowanie jakiegoś gangstarapu. Rządowej TV to nie przystoi i tyle. Gdzie tu misja?
A teraz coś o dobrej stronie obecności Adama Darskiego w TVP: otóż drodzy telewidzowie! Macie w swoim życiu niespotykaną szansę wyłączenia tego gówna, jakim jest telewizja, raz na zawsze! Pozbądźcie się odbiorników, nie płaćcie abonamentu, będziecie mieli problem z głowy.
Telewizja to badziew i rozrywka dla hołoty (może z wyjątkiem Discovery i National Geographic), telewizja publiczna już dawno zapomniała o jakiejkolwiek misji, chyba że misją można nazwać kolejne idiotyczne konkursy na licencji, która polega na poniżaniu uczestników show i promowaniu jury programu, albo kolejne seriale typu Klan, Plebania, czy Na Wspólnej.
Zaczniejcie czytać, chodzić na spacery, filmy można za grosze kupić na DVD, albo wypożyczyć. Wyjdzie taniej niż abonament i nie musicie poddawać się praniu mózgów poprzez nachalne reklamy.
Uwierzcie mi - da się żyć bez TV, mi się udaje już prawie 10 lat.
Tyle mówicie o wszelakich bojkotach TVNu, czy innych stacji, tymczasem pewnie połowa tekstów na Salonie, Niepoprawnych czy Nowym Ekranie traktuje o tym, co powiedział dany redaktor i dlaczego kłamał. To po jakiego grzyba oglądacie ten badziew?
No więc? Jak będzie?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3813 odsłon
Komentarze
Ewentualni komentujący
13 Września, 2011 - 14:56
przepraszam, ale muszę teraz wyjść, na ewentualne komentarze odpowiem wieczorem.
Pozdrawiam serdecznie.
Re: Nergal w TVP to świetna sprawa!
13 Września, 2011 - 15:30
Pełna zgoda co do oceny wartości chłamu telewizyjnego jako takiego :).
A z demoralizowaną młodzieżą też w 99% racja.
Szczerze mówiąc miałem nieraz w życiu do czynienia ze zwykłymi szujami i innym tałatajstwem (jak każdy), a satanisty nigdy nie uświadczyłem...
Oczywiście, że Nergal powinien ponieść konsekwnecje swoich popisów secnicznych, bez dwóch zdań.
Ale też bez zbędnego szumu - takie sprawy w normalnych państwach załatwia się niejako z automatu.
A samej muzyki Behemotha, szczerze mówiać, nie cenię.
Jest wielu lepszych w tym gatunku :)
Max
13 Września, 2011 - 15:39
Pewnie, że jest wiele lepszych. Z Behemotha najbardziej lubię "Conquer all", reszta jakoś nie bardzo do mnie trafia.
Pozdrawiam.
Re: Max
13 Września, 2011 - 17:26
Według mojego zupełnie subiektywnego gustu ;), dało się ich słuchać do płyty "Demigod", jakoś tak :)
Ale zawsze bez przekonania podchodziłem, argument, że jak polskie to obowiązkowo dobre, w dziedzinie muzyki do mnie zupełnie nie trafia.
Nie oglądam telewizji od
13 Września, 2011 - 15:45
Nie oglądam telewizji od 4-miesięcy .Informacje czerpie z Radia Maryja(słucham w pracy)i wieczorem z internetu ,o przepraszam jeszcze z Gazety Polskiej iCodziennej.Same korzyści płyną z nie oglądania tej propagandy;więcej czytam wartościowych książek ,gazet ,mam czas na modlitwe i wieczorne spacery.A w unternacie mam okazję poznac poglądy mądrych ,inteligiętnych ludzi(czasami się pśmieje z dowcipnych komentarzy).Sen mam spokojny .Polecam ta terapię szczególnie ludziom wrażliwym.
jagoda
Niezrozumienie istoty rzeczy nie upowaznia do wnioskowania
13 Września, 2011 - 17:50
"Oburzanie się, że jakiś "satanista" bierze pieniążki od TVP, jest moim zdaniem nieco na wyrost, bo pan Nergal ma z satanizmem tyle wspólnego co Paris Hilton, czy inna małpa telewizyjna. Ot, facet gra ostrą muzykę, całkiem dobrą, jeżeli ktoś gustuje w blacku, ale jej przesłanie jest skierowane w stronę zbuntowanych nastolatków, lub wielbicieli horrorów, a nie satanistów."
Ten fragment jest równie groźny jak obecność satanisty w TVP.
Bagatelizowanie zagrożenia z reguły prowadzi do groźnych wypadków.
Tak jest z ta notką. Pozornie nośne wezwanie do nieoglądania telewizji nie usuwa łotra z ekranu.
Calośc traktuje jako kryptokrytkę i zakamuflowane przyzwolenia na praktyki TVP.
Może jeszcze Harry Poter obowiązkową lektura e szkole ?
Nathanel
WYŁĄCZ TVN, WŁĄCZ ROZUM.
Nathaniel
13 Września, 2011 - 18:13
Ja wcalę nie bagatelizuję problemu, bagatelizuję samego Darskiego jako kolejną telewizyjną małpę.
Gdybym nie dostrzegał problemu, nie nawoływałbym do nieoglądania telewizji, prawda?
Pozdrawiam.
Uznaję Twoja intencję jako szlachetną
13 Września, 2011 - 18:55
ale prosze weź pod uwagę nastepujące elementy.
1.Ludzie którzy czytaja(i zapamietują) tylko tytuły zostaja z przekonaniem że jesteś Ty i mozna byc apologetą Merdala.
2.Nawet jeśli Ty i wielu nie ogląda TVP , to sporo ludzi to robi nie nalezy im dostrczac takiego "pokarmu"
3.Black Metal to nie muzyka ale echo piekła i wolanie szatana.
Myslę,że jeśli te argumanty Cie nie przkonaly inne są zbędne.
PS. Uznaję że chciałeś dobrze, ale wyszlo jak wyszło.
Nie gniewaj się, to pozytywna krytyka.
Pozdrawiam
Nathanel
WYŁĄCZ TVN, WŁĄCZ ROZUM.
Muzyka pana N
13 Września, 2011 - 17:54
"facet gra ostrą muzykę, całkiem dobrą," - Wiocha i Remiza
wujal
szatan potrafi się sprzedać i kusić.
13 Września, 2011 - 18:03
Nie jestem ekspertem w sprawach rocka (jak łatwo się już było zorientować słucham albo bardów, jak Wysocki czy Kaczmarski, albo "troszku" klasyki, choćby Bacha), nie wiem na jakim poziomie jest zespół Darskiego. Muszę się jednak podzielić odkryciem, a wręcz zdumieniem. Znalazłem w Sieci wywiad Lisa z Darskim (po jego powrocie ze szpitala, jeszcze miał na głowie wielką czapkę, bo ponoć "włosy na razie wyglądają za normalnie). Jedna obserwacja - Lis niemal lizał tyłek sataniście (a następnie zrobił podobnie we "Wproście"), który rozkwitł w tej atmosferze. Wypadł na całkiem sympatycznego faceta po ciężkich przejściach, rozsądnego, rzeczowego, zdystansowanego do siebie... Z "trudnych" pytań padło tylko jakieś zająkliwe: "a czy.... no wiesz, nie było, że jak trwoga to do Boga". Nie było. Nie oglądam TV, ale dziś rozmawiałem z młodą jeszcze kobieta, która widziała jurora Nergala w nowym TV-show. Tez uznała, że to w sumie fajny facet. I tu właśnie jest pies pogrzebany.
Nie sądzę, żeby Darski wierzył w Szatana. Jest na to zbyt inteligentny, nie przeszkadza mu to jednak drzeć "biblii" i wyrzucać z siebie bluźnierstw. Na to już trzeba reagować, bo może się stać wzorcem dla młodych, mniej inteligentnych i jeszcze nieukształtowanych.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi
13 Września, 2011 - 18:12
Słuchanie metalu wcale nie przeszkadza uwielbieniu dla jazzu czy muzyki klasycznej - to tak na marginesie:)
Lisa nie będę komentował, bo nie ma kogo.
A co do wzorców dla młodzieży - tak jakoś się dzieje, że dla młodziezy najbardziej chwytliwe są najgłupsze wzorce. Wzorzec Darskiego jest moim zdaniem na tyle relatywnie nieszkodliwy, że jest zbyt głupi do realizacji w życiu codziennym - wot, fantastyka, młodzież dorośnie, doczeka się dzieci i w tym momencie kończy się cały "satanizm".
Gorszym wzorcem wg mnie jest np. gangsta rap, który wytwarza autentyczne zachowania i postrzeganie świata i tym samym niejako wychowuje potencjalnych przestępców poprzez gloryfikację bandyterki.
Pozdrawiam.
mamy dyskutować Ppablo nad wyższością kiły nad syfilisem?:):):)
13 Września, 2011 - 18:21
Znam ludzi, którzy pasjami lubią "dark metal" (są wśród nich nawet delikatne panienki:):):)), jednak atakowanie Dekalogu (a to zrobił Nergal w wywiadzie dla "Newsweeka", że niby są jeszcze inne wartości celtyckie czy indiańskie), to podważanie podstaw naszej cywilizacji. Świadome, obliczone na szybki zysk, olewające ewentualne skutki...
"Gangsta rap" nie jest aż tak mistyczny, więc, jak sądzę, nie wywołuje aż takich szkód, choć reklamuje bandyterkę. Słyszałem, jak mój siostrzeniec (jeszcze niedorostek), puszcza sobie w kółko jakąś piosenkę, w której monotonnie powtarza się fraza : "policja je-ba-na-na"... i tak do zrzygania. Obśmiałem go. Na szczęście tylko chodzi w bluzach z kapturami, ale bez kastetu i noża... Gdyby bawił się w czarne msze, mordowanie kotów i niszczenie grobów, dałbym mu po tyłku.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi
13 Września, 2011 - 18:51
No więc widzisz, każdego razi co innego, mnie akurat całe to gangsta, może dlatego, że miałem krótką okazję być nauczycielem i widziałem, jaki śmietnik robiła ta ideologia gimnazjalistom w głowach.
Przyznaj, o wiele łatwiej w Polsce dostać po mordzie od takich szczurków dresiarzy niż od satanistów. Wielbiciele ciężkiego grania to raczej łagodni ludzie - a sporo ich znam. Nikt nie morduje księży, ani kotów.
Pozdrawiam.
Re: Dixi
13 Września, 2011 - 18:32
Dorzucę, że sam fakt brylowania w takim "voice of poland" (tak się to zwie??) skutecznie nadwerężył miłośćć fanów Nergala do jego zespołu...
Z mitem, jakoby muzyka metalowa demoralizowałą jest podobnie jak z kilku innymi. Ostatnio powoli niektózy kibice zaczęli nieśmiało mówić, że nie taki dsiabeł straszny jak go malują i na tych stadionach nie dzieją się jakieś koszmarne rzeczy.
Nie wiem, na mecze nie chodzę, wierzę na słowo :)
Ale wiem, jak wygląda kwestia muzyki metalowej.
To jedna z bardziej pokojowo nastawionych do świata subkultur młodzieżowych. Dodatkowo wcale nie tak liczna i w miarę hermetyczna - ci młodzi ludzie rzeczywiście swojej muzyki SŁUCHAJĄ i są nią zainteresowani, w przeciwieństwie do band małolatów obijających się w klubach, na woodstockach i innych tego typu imprezach, gdzie całą otoczka jest pretekstem (specjalnie, napiszę to brutalnie), żeby się zaj... wyrwać jakąś dupę, a przy okazji to można jeszcze dop... innym, tym nie po linii.
To nie ja- takiego języka używa wielka część młodzieży.
Nikogo to nie gorszy, nikomu nie przeszkadza (nie tylko to jak mówią, bo to mniejsze piwo) ale to co robią i jakie mają wzorce.
A te wzorce jakoś bardzo bliskie tych mainstreamowych, nic z żadnym black metalem czy pokrewną muzyką wspólnego nie mające.
Jeden Wojewódzki czy Majewski robi 100 razy więcej spustoszenia w głowach młodzieży niż 100 Nergalów.
Darskiego nie usprawiedliwiam, pisałem to już z 5 razy (powinien dostać w przysłowiowy łeb, dla zasady i ponieśc konsekwnecje), ale są inne, ważniejsze problemy.
Młodzież chamieje, nic nie czyta, wyznaje najbardziej prymitywny, konsumpcyjny model życia, ma gdzieś takie rzeczy jak Polska, honor czy patriotyzm - a tu Nergal jako kwestia number one.
To znaczy, że twoim
13 Września, 2011 - 18:44
Dylematy polskich konserwatystów i chrześcijan. :)))
To znaczy, że twoim zdaniem porwanie przez Nergala, czy jak mu tam Biblii Świętej oraz zbezczeszczenie jej, to jest niewinna zabawa? Jestem ciekaw, czy jakby Nergal zbezcześcił Koran albo Talmud, to czy w ten sam sposób byłoby jego zachowanie tłumaczone na tym konserwatywnym portalu?
A czym niby różni się wsadzenie naszej flagi narodowej z bezczeszczeniem Biblii Świętej w Polsce w kraju chrześcijańskim, gdzie katolicy stanowią większość?
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika ppablo nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Paweł T13 Września, 2011 - 18:48
Ależ ja się z Tobą całkowicie zgadzam! Wyrok sądu uważam za skandaliczny.
Ale ponieważ nie ma widoków na to, żeby TVP była telewizją publiczną, realizującą misję, to Darski może stanowić kroplę goryczy przelewającą czarę dla wielu telewidzów, którzy mogą znaleźć sobie lepsze zajęcie.
Czyli - krok w dobrym kierunku.
Pozdrawiam.
Re: To znaczy, że twoim
13 Września, 2011 - 18:49
Jednym z bardziej niewdzięcznych zadań jest wklejanie siebie, ale proszę:
"Oczywiście, że Nergal powinien ponieść konsekwnecje swoich popisów secnicznych, bez dwóch zdań."
W następnym moim komentarzu pod tym tekstem znajduje się jeszcze raz taka sama moja opinia - proszę patrzeć uważnie.
W innych moich komentarzach, pod inną notką, powiedziałem to także ze dwa razy - ale już nie chce mi się szukać.
A ponieważ punkt wyjścia do zadawania mi powyższego pytania ("czym się różni..") jest nietrafiony - na pytanie nie odpowiadam.
pozdrawiam
Max
13 Września, 2011 - 18:52
Dokładnie, pojawienie się Nergala w kolejnej odmianie idola sprawiło, że stał się obciachowy dla fanów metalu.
Pozdrawiam.
OK, Max, ale....
13 Września, 2011 - 18:54
Kto w takim razie zabija i pali zwierzęta, albo niszczy cmentarze? No kto? Katole - "wyznawcy najgorszej sekty w historii świata? :):):)
Nergal nie tylko brzdąka, może nawet fajnie, ale też udziela wywiadów w stylu "Szatan zwyciężył" lub "Heil Satan"....
Mój ś.p. dziadek (wielokrotnie go wspominam, bo był postacią i anegdotyczna, i... niemal kryształową), kiedy byłem mały opowiadał mi historię, jak to na jakiejś wsi dwóch gówniarzy chciało sprawdzić, jak to jest być wieszanym. Jeden się wieszał na gruszce, drugi miał go zaraz odciąć... Nie zdążył, bo pod nogi wpadł mu zając i odwrócił uwagę. Dziadek spointował to prosto - tak działa szatan. Naiwne, plebejskie, ale warte zastanowienia. Musiałem wiele lat dojrzewać, żeby pojąć ludową mądrośc.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: OK, Max, ale....
13 Września, 2011 - 19:08
Mniej mnie przeraża zabijanie zwierząt na ofiarę, niż to, że w okolicach mojego miejsca pracy (czyli centrum miasta ścisłe), o godzinie 7.40 w sobotę (rano!) sześciu dresów pogoniło jakiegoś chłopaka z dziewczyną.
Ją zabrało pogotowie, jego też, a policja.... oczywiście nikogo nie znalazła.
Akurat wiem, bo sam dwa dni później oglądałem przebieg zdarzeń, nagranych na kamerze przemysłowej.
TO mnie przeraża. I rzeczy, o których pisałem wyżej.
Z kolei zdarzenia, o których piszesz, owszem, zdarzają się, ale nie ta skala, to ewenementy.
Też je należy tępić, problem w tym, że umykają ludziom rzeczy podstawowe.
Bo media napiszę 55 artykułów o zdewastowanych cmentarzu, ale o tym, że jeden drugiego siekierą pojechał po zabawie w przysłowiowej remizie, albo, że zgwałcili dziewczynę, ja k wyszła z knajpy - e nie, po co mówić, to nudne, to się przecież bez przerwy zdarza...
Sataniści, sekty, zarzynacze czarnych kotów - a proszę, walczcie z nimi panowie policjanci i tym podobne instytucje. Ale najpierw może byście zadbali, żeby na co dzień żyło się bezpiecznie?
Zbydlęcenie pospolite, które powoli przestajemy dostrzegać to efekt jak najbardziej pospolitych błędów: rodziców, szkoły, to efekt lansowania takich, a nie innych wzorów w mediach.
Nie ma to jak problemy zastępcze...
PS. Tu zaznaczę po raz n-ty, że Nergal powinien ponieśc konsekwnecje, tak czy inaczej ;) Na wszelki wypadek, bo za chwilę ktoś mi zarzuci, że go bronię :)
nie wiesz, Max, że w Polsce rozwija się subkultura... wampiryzmu
14 Września, 2011 - 00:32
To oczywisty wpływ takich reklamowanych wśród młodzieży dzieł jak "Zmierzch" (czytałem też książkę Mayer dla dorosłych, znów kontakty międzygatunkowe:):):) (Taka Ann Rice wysiada, bo jest za nudna:):):)). Są "biorcy" i "dawcy", są specjalne strony w Sieci. ja bym nie lekceważył tych zjawisk. Oczywiście bandziorami powinna się zajmować policja, ale ona tępi, za czasów PO, przede wszystkim przeciwników PO, a nie ryzykuje niczego innego (stary, komunistyczny nawyk). Przy okazji dodam, z pewną taka nieśmiałością, ze napierdalanki kiboli z Tuskiem-piłkarzykiem mało mnie ruszają. Nie znoszę i Tuska, i kiboli, i.... całej piłki nożnej. Zamiast "Orlików" powinno się w Polsce budować strzelnice "Strzelca". Byłyby jak znalazł.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Wiem :). Coś tam czytałem,
14 Września, 2011 - 10:36
Wiem :).
Coś tam czytałem, coś tam słyszałem.
Ann Rice to rzeczywiście małe piwo, zresztą jej książki jużparę lat mają. No i Ann Rice jest.. za trudna :). Może nie najwyższego lotu, ale jej wycieczki w stronę filozofii skutecznie zniechęcają poszukiwaczy łatwego i taniego dreszczyku.
Meyer i "Zmierzch" to koszmarna komercja. Adresowana do nastolatków, tych "mhrocznych" i inteletkualnie mało ambitnych. Na dodatek głupie to jeśli idzieo fabułę.. nop tak po prostu głupie :).
Ale wystarczyło, żeby zapoczątkować modę.
Powiesz, że znowu bagatelizuję, może trochę, ale to podobna moda jak na StarTrek, "Gwiezdne Wojny" czy inne tego typu produkcje (głównie amerykańskie).
Ba, dorzuć jeszcze całą subkulturkę "emo" - doskonale się wpisuje w nurt... "wampiryzmu".
Stronki z biorcami i dawcami?? Mam się śmiać czy płakać - sam nie wiem.... :)
Strzelnice nie byłyby złe - tylko zaraz by się podniósł krzyk o propagowaniu przemocy, wyobrażasz sobie? :)
Do środowiska kibiców mam dystans, głównie dlatego, że nigdy nic z nimi wspólnego nie miałem. Jeśli mecz to rzadko i w telewizji, i nigdy żadna polska liga. Jaka telewizja, zapomniałem, z miesiąc temu wyniosłem telewizor do piwnicy :)
Powiem tak, nauczony doświadczeniami odnośnie krążących stereotypów (próbowałem trochę odczernić metalowców, popatrz jakie są reakcje komentatorów) daję kibicom pewien margines zaufania. Może istotnie wszystkie mrożące krew w żyłach opowieści przesadzone.
Natomiast mnie ta forma rozrywki zupełnie nigdy nie interesowała, co innego gdyby przywrócili igrzyska gladiatorów, chyba dałbym się skusić :).
Szatanista-śmatanista
14 Września, 2011 - 01:30
[quote=Dixi]Nie sądzę, żeby Darski wierzył w Szatana.[/quote]
Podzielam pogląd. To zwykły lewak, który uznał, że z kopytkami i ogonkiem bardziej mu do twarzy.
[quote=Dixi]Jest na to zbyt inteligentny,[/quote]
Wątpię - to zwykły lewak, który uznał, że z kopytkami i ogonkiem bardziej mu do twarzy.
[quote=Dixi]nie przeszkadza mu to jednak drzeć "biblii" i wyrzucać z siebie bluźnierstw.[/quote]
Tak, bo to zwykły lewak, który uznał, że z kopytkami i ogonkiem bardziej mu do twarzy.
[quote=Dixi]Na to już trzeba reagować, bo może się stać wzorcem dla młodych, mniej inteligentnych i jeszcze nieukształtowanych.[/quote]
Tu się nie da nic zrobić. To, że będziemy robić szum bo go przygarnęła telewizja publiczna (publiczna par excellence) przyniesie tylko wzrost zainteresowania jego marną osobą.
Nie ma sensu zajmować się tym kto i z jakiego powodu obierze sobie tego świeżo upieczonego celebrytę za wzór. Dla tych, którzy są w stanie przyjąć coś takiego za punkt odniesienia, równie dobrze "bohaterem" zostanie stary gangus spod zakąsek/przekąsek, zaćpana na śmierć artystka estradowa lub pedzio w sutannie - bojownik LGBT.
I co zrobisz ?
Wszystkich oprotestujesz ?
A rąbał ich pies, że tak polecę Ziemkiewiczem.
To jest margines, a margines jak to margines - pozostanie marginesem. A sam pan mroczny szatanista niebawem się arcyboleśnie przekona, jak to krótko bywa się idolem marginesu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
"tak-tak, nie-nie", AdamieDee!
14 Września, 2011 - 01:36
Brak reakcji oznacza zgodę. Ta reakcja może być tylko na tyle inteligentna, żeby nie napędzała wyborców "antykatolom". To j e s t możliwe.
Akurat lubię Ziemkiewicza i już zauważono, że czasem piszę jak on, a czasem.... odwrotnie (choć to oczywiście czysty przypadek).
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Nie robić szumu nie oznacza automatycznie braku reakcji
14 Września, 2011 - 02:06
Jedyna sensowna reakcja to:
1. Czerwony przycisk na pilocie
2. Przypominanie zachłyśniętym tym erzatzem Wojefuckiego, że to pajac i że nawet Doda się nim znudziła ; )
Uderzanie w wielki dzwon jak na przyjście antychrysta to szkodzenie sprawie zdrowego rozsądku.
Skoro już przy Ziemkiewiczu jesteśmy.
On zawsze mówił o telewizji jedna rzecz - tam się nie da nic zrobić, trzeba puścić na Woronicza buldożery, zrównać to miejsce z ziemią i zacząć od nowa. Nie dosłownie ale takie było przesłanie.
Muszę przyznać, że latami uważałem, ze w tym przypadku RAZ opowiada wierutne głupoty.
Muszę też przyznać rzecz następującą - myliłem się, Ziemkiewicz miał najlepszy pomysł na zreformowanie tej instytucji użytku publicznego.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
moim zdaniem pudełko z Nergalem, żeby wyskocvzył jak...
13 Września, 2011 - 20:20
.... diabeł na sprężynce, otwarto umyślnie. Chodzi o to, żeby sprowokować "katoli" więc napędzić wyborców "antymoherom". Sam Palikot by tego lepiej nie wymyślił. Ludowe przysłowie mówi; "Po to się psa drażni, żeby szczekał". My nie możemy nie szczekać. (Podobnie jest z "Poręba Prostituta" i antysemityzmem o komuszych korzeniach - obrzydzają patriotyzm)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Już szukał szpiku idiota..
14 Września, 2011 - 00:16
Pan Bóg nie rychliwy,ale sprawiedliwy.
Dostał znak już raz,ale to idiota i prostak służący sprzedawczykom i destruktorom Polski i Europy.Zwykły pajac na sznurku w dodatku błazen.
Dla mnie totalne zero i nie podaję tu nazwy jego i byłej dziewczyny z Ciechanowa bo to dla mnie brudne łachy.
-----
Tylko życie poświęcone innym jest warte przeżycia.
Tylko życie poświęcone innym jest warte przeżycia.