Jak zaczęła się II Wojna Światowa?
Na początku jest słowo, takie jak te wydukane przez Grzelaka , potem jest psychiatra , a na końcu zawsze szpital dla obłąkańców.Możliwe, że nauka powinna się mu przyjrzeć - prawdopodobnie to pierwszy przypadek żyjącego człowieka z całkowicie pustą czaszką.
Mógł od razu przeprosić za zbrodnie narodu polskiego na narodzie niemieckim a nie kombinować z jakąś anatomią zła.
Intelektualną pustka, czyta z kartki same idiotyzmy (autor ten sam co pisuję dla Tuska i Jażdżewskiego). Narracja mająca na celu zakłamać prawdę o zbrodni niemieckiej na polskim społeczeństwie.
Wiceprezydent Wolnego Miasta Gdańsk Piotr Grzelak z Platformy Obywatelskiej uznał, że Europa została podzielona „złym słowem”. To „złe słowo” miał wypowiadać również Polak.
// Co było na początku? Na początku było słowo, złe słowo. Słowo jednego przeciwko drugiemu. I to złe słowo było Polaka przeciwko innemu narodowi, Niemca przeciwko innemu narodowi. Europa została tym złym słowem podzielona
I warto dzisiaj, wydaje się, przypomnieć słowa przewodniczącego Rady Europejskiej, który mówił, że dzisiaj język powoli też zmienia się w złą stronę. Coraz częściej używamy spójnika „albo”, a nie używamy spójnika „i”. Nie szukamy tych spójników, które łączą, tylko te spójniki, używamy tych spójników, które dzielą. Dzisiaj możemy - i powinniśmy - czcić pamięć ofiar II wojny światowej, ale przed nami o wiele większe zadanie. Zadanie, żeby szukać tego, co łączy. To, co łączy Polaków i teraz, w najbliższym czasie, co łączy Europę. Dziękuję bardzo//
Rację ma wiceprezydent Wolnego Miasta Gdańsk, że II wojnę światową wywołał Polak. Każdy wie, że był to Franek Dolas. Znane są nawet słowa powiedziane przez Polaka do Niemca: " Mistrzu, co to za stacja?"
To wcale nie jest śmieszne,czekam np.kiedy taki idiota jak prof.Tusk powie,że Polska placówka Westerplatte zaatakowała pancernik Schleswig-Holestein oddając w niego pierwszą salwę.Mam ciągle wrażenie że w Gdańsku ciągle marzy się im "wolne miasto' oczywiście pod niemieckim protektoratem.To jakąś wylęgarnia jurgieltników?
Czas najwyższy aby niemieckie POdnózki z PO wyjechały do Niemiec do pracy na szparagi. Polska jest chyba już nie dla was. Jesteście zbyt służalczy dla Niemiec i nie mieliście nigdy swojego zdania. Szparagi czekają
ps.
Zapomniał powiedzieć, że Adolf był Polakiem (zapewne z PiS-u), ale dla zmylenia wszystkich mówił tylko po niemiecku.
Że takie coś po Polskiej Ziemi łazi !!
Za czasów mojego sp.dziadka usłyszałby "W imieniu Rzeczypospolitej.........
I tacy jak Grzelak "zarobili" by dwie kulki - w łeb i w klatę (dla pewności)
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3745 odsłon
Komentarze
Zbolszewizowani i ledwo piśmienni nauczyciele z ZNP...
9 Maja, 2019 - 07:32
wypuszczają ze szkół podobnych sobie nieuków oraz historycznych analfabetów, nienawidzących Polski i polskiego patriotyzmu.
Od lat można to widzieć w USA, gdzie wielu lewackich wykładowców na koledżach czy uniwersytetach uczy swoich studentów wręcz obłędnej nienawiści do USA.
W oparciu o ignorancję
Kiedyś, dawno, dawno temu, być inteligentem znaczyło między innymi erudycję i umiejętność łączenia ze sobą faktów, znajomość logiki, a jeśli się czegoś nie wiedziało – przynajmniej się wiedziało, gdzie szukać. Dziś autorytetem jest analfabeta historyczny, który ze swojej ignorancji zrobił atut.
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Czy to ignorancja?
9 Maja, 2019 - 08:36
@ Andy-aandy, wydaje mi się, że niewiedzą i nieuctwem "wykładowcy" tego tłumaczyć nie można. Raczej jest to liczenie na ignorancję słuchaczy i świadome wpisywanie się w starą politykę Niemców zrzucania odpowiedzialności za swoje zbrodnie.
Maciek
Myślę, że mocno przeceniasz wiedzę tych lewackich analfabetów...
9 Maja, 2019 - 09:02
jacy są wypuszczani przez bolszewickich politruków z uniwersytetów i prywatnych "uczelni".
Przecież zamiast dzieci uczyć, bolszewiccy politrucy tacy jak: Hartman na UJ, czy Matczak z UW - indoktronizują bezbronną młodzież.
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Może przeceniam.
9 Maja, 2019 - 09:35
Jednak, jak sam zauważyłeś, Hartman czy Matczak pewnie już nie. Czy młody zdaje sobie sprawę, z tego co gada, czy jest zmanipulowany, to już trzeba by się go zapytać. Ja będę trzymał się swoich przypuszczeń, że to wyrachowany i zepsuty już sprzedawczyk. Podobnie jak Jażdżewski.
Maciek
@Maciek1969
9 Maja, 2019 - 11:14
Ci wszyscy "politycy" dziennikarze obywatelscy i celebryci, którzy po zwycięstwie PiS mieli wyjeżdżać za granicę, z niewiadomych przyczyn zostali, będą mieli doskonała okazję po wyborach tej jesieni wyemigrować do ojczystych Niemiec na szparagi.
Pani profesor...... Senyszyn.
9 Maja, 2019 - 11:27
Senyszyn.:
// Wypowiedź Pana Grzelaka miała sens i zawiera prawdę która ich boli//
Senyszyn
Bolszewicka suko
O jakim sensie piszesz i kim są ci "ich"
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Mam problem z rozpoznaniem rasy...9 Maja, 2019 - 12:50
Z zamieszczonego zdjęcia wynika jasno, że rasa ta czuje ogromne "przywiązanie" do domu i pasjami uwielbia ujadać.
Mam jednak problem z rozpoznaniem rasy... Czy to jest seter, może jamnik, a może jednak Husky?...
@a nie mówiłem
9 Maja, 2019 - 15:20
Znów oberwałeś
8-))))
I znów to nie ja ci dałem minusa
A jeśli chodzi o rasę Senyszyn
Sowiecka suka
Wiem ,bo dawno temu tą rasę związek kynologiczny już zdefiniował
Husky...
9 Maja, 2019 - 20:55
Wiem, że to nie Ty , przecież masz ludzi od tego :).
Ci sami, którzy natychmiast Cię "splusowali" :).
Właściwie, to w ogóle się nie gniewam, bawcie się chłopcy :).
Nie bardzo rozumiem w czym
10 Maja, 2019 - 09:04
Nie bardzo rozumiem w czym problem?
Czy ktoś na tym portalu uważa inaczej niz to, że stwierdzenie o senyszyn "sowiecka suka" to jest baaardzo łagodne stwierdzenie?
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Wielu Polaków właśnie nie rozumie tego że te obce s...syny
9 Maja, 2019 - 15:50
- nie utożsamiają się z naszą Ojczyzną i dlatego nas Polaków nazywają "oni" albo mówią "ten kraj"
- przez wiele lat od II wojny światowej rządził nami ten gang pierd...ch pasożytów różnej nacji zainstalowany tu przez sowieckiego okupanta.
Jeszcze ci wykolejeńcy zostali w sądach i tam jak narazie trzymają się mocno celowo wypuszczając z więzień złodziei 50 złotych na stacjach paliw czy morderców terroryzujących pół dużego miasta a skazują niewinnych ludzi na 18 lat więzienia lub na dwa lata za kradzeż batonika za 90 groszy na więzienie bez warunkowego zawieszenia.
Natomiast te pierd...one i wykolejone zbóje w togach masowo uczestniczą do dziś w przejmowaniu majątku narodowego w postaci kamienic czy działek budowlanych w całej Polsce.
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".
Na początku towarzyszu
9 Maja, 2019 - 08:27
Na początku towarzyszu Grzelak było słowo Polaka i te słowo podzieliło narody ,
Kto choć trochę zna historię nie ma watpliwości
9 Maja, 2019 - 11:13
- że wspólnikiem Hitlera było to czarcie gówno stalin, - zawodowy ludobójca którego koledzy otruli aż się zeszczał i zesrał i leżał kilka godzin we własnych fekaliach i rzygowinach.
Taki to był z niego "dobrodziej" i "ojciec narodu" któremu dziś jeszcze wiwatują stare, zakute łby KGB-owcy, pomagierzy mordercy nawet własnego narodu. Rosjanie powinni zutylizowac tych morderców a nie płacić im jeszcze wysokie emerytury.
Zobaczcie jaką oni mają schizofreniczną historię !!! - jak z zakładu dla umysłowo obłąkanych morderców bo na otwarcie swojej parti zamordowali małe dzieci Cara i to jest ich akt założycielski.
Chyba najwyższy czas aby uznać komunizm na równi z faszyzmem i wystąpić o odszkodowania za komunistyczne zbrodnie ludobójstwa które nie będą podlegać przedawnieniu.
Ten czarci smoluch stalin ubrany często na biało spaskudził całą historię i życiorysy Rosjan.
Tej chaniebnej niewinnej krwi nie zmyją już nigdy tak jak i Żydzi za zabójstwo Jezusa.
Moskal musi odpowiedzieć za rozpętanie drugiej wojny światowej na równi z faszystami - to pewne i to oni muszą Żydom wypłacić odszkodowania zgodnie z amerykańską ustawą 447.
Motto na dziś: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć".
Konferencje Jałtańska - symbol zdrady
9 Maja, 2019 - 11:39
To była ustawka braci Kaczynskich
Tak było
8-)))))
@Zwykły Polak
9 Maja, 2019 - 14:52
Z wyjątkiem pierwszego akapitu - pozostała część wpisu to, niestety, smutna prawda.
A co do pierwszego - Stalin nie jadł i nie pił niczego, czego wpierw nie zjadł/nie wypił wyznaczony "próbnik". Natomiast objawy, paskudne, choć prawdziwe, towarzyszące śmierci tego bandyty - to objawy występujące m.in. przy zawale (udarze) mózgu z uszkodzeniem pnia - utrata świadomości, zaburzenie automatyzmu funkcji fizjologicznych. "Medycyna zna takie przypadki".
Stalin tak obawiał się zabójstwa, że nie leczył zębów (miał rozległą próchnicę) - bo zabójcą, w łatwy sposób, mógłby być przecież dentysta. Prawdopodobnie także nie leczył nadciśnienia, choć w owych czasach nie istniało zbyt wiele środków ani też metod leczenia. W każdym razie - nigdzie nie spotkałam żadnej wzmianki na ten temat. Nie zauważyłam również niczego w opisach jego córki Swietłany Allilujewy. Tej córki, której już jako osoby dorosłej, także nie dopuszczano w sposób bezpośredni do "wodza". Dostęp do niego, "od zawsze" był bardzo restrykcyjnie ograniczony. Ponieważ jedną z zasad "ochrony wodza" był zakaz wchodzenia do jego prywatnych pomieszczeń bez wezwania - toteż - gdy zdarzył się "incydent" - "wódz" został sam, w stanie - jak opisałeś. Odnaleziono go dopiero po kilku godzinach, gdy brak wezwań wydał się, ochronie, niepokojący.
Ale to, oczywiście, margines historii.
Pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
"o wcale nie jest śmieszne
9 Maja, 2019 - 08:34
"o wcale nie jest śmieszne,czekam np.kiedy taki idiota jak prof.Tusk powie,że Polska placówka Westerplatte zaatakowała pancernik Schleswig-Holestein oddając w niego pierwszą salwę." - to se długo nie poczekasz, bo wczoraj w Tyle Wizji pokazywali typa, na Westerplatte, który stwierdził, że "ponoć z tej placówki poszła pierwsza salwa na pancernik" - najwidoczniej w Wolnym Mieście Gdańsku już tak uczą nawet na Westerplatte (ps. potem była sonda w Gdańsku i niektózy gdańszczanie nie wiedzieli gdzie jest Westerplatte).
"Mam ciągle wrażenie że w Gdańsku ciągle marzy się im "wolne miasto' oczywiście pod niemieckim protektoratem.To jakąś wylęgarnia jurgieltników?" - wrażenie to już zbyt słabe słowo, bo tak po prostu jest - to jest jedno z tych miast Polskich, do którego wjeżdżasz i nie czujesz się jak w Polsce niestety
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
@SolidarnyX
9 Maja, 2019 - 08:37
Druga wojna światowa zaczęła się od wystrzału z pancernika Aurora ... kropka!
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika a nie mówiłem (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Husky...9 Maja, 2019 - 12:44
W każdym kłamstwie jest ziarno prawdy :).
Gdyby nie usunięto...
9 Maja, 2019 - 16:22
Gdyby nie usunięto byłego dyrektora i nie zmieniono stałej ekspozycji Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, to takie i podobne prawdy by obowiązywały w tej instytucji o ogólnopolskim charakterze. Przy tym warto przypomnieć, że nad powstaniem takiego "humanistycznego programu" o światowym wydźwięku w Muzeum czuwał sam Tusk, jako "polskie" ramię, będące przedłużeniem niemieckiego nad nim patronatu. A miał do pomocy w formułowaniu tej nowej wizji II Wojny Światowej nie byle jakich ekspertów-historyków o światowej renomie. Ich wspólne działania wpisywały się zgodnie w mającą obowiązywać nową narrację o II Wojnie Światowej, w której to Polacy z największych Jej Ofiar mieli stać Jej sprawcami. W tym świetle lepiej widać gigantyczne machinacje przemysłu holokaustu i ich bezpośredni związek z - nie mającymi żadnych podstaw - bezprawnymi żądaniami żydowskich hochsztaplerów wobec Polski.
PS Trzeba też koniecznie pamiętać o tym, że największym fałszerzem historii jest główny sprawca wybuchu II Wojny Światowej - Rosja.
jan patmo
@jan patmo
9 Maja, 2019 - 16:27
//że największym fałszerzem historii jest główny sprawca wybuchu II Wojny Światowej - Rosja//
Warto to przypomniec tutejszym Rusofilom
warto
Jeśli ktoś staje się rusofilem...
9 Maja, 2019 - 17:10
Jeśli ktoś staje się rusofilem, to przestaje być w jakimś sensie Polakiem - na pewno przestaje być polskim patriotą. Ponadto stawia się poza nawiasem cywilizacji łacińskiej.
Pozdrawiam
jan patmo
@jan patmo
9 Maja, 2019 - 17:20
W porównaniu z innymi portalami na szczęście jest ich tu garstka
Głośna wprawdzie ale garstka
Wybór jest prosty...
9 Maja, 2019 - 18:02
Wybór jest prosty, i innego nie ma dla kogoś, kto chce być Polakiem. Posłużę się przykładem księcia Adama Jerzego Czartoryskiego, syna Izabelli z Flemingów - owocu romansu księżnej z ambasadorem Repninem. Książę Adam Jerzy Czartoryski przez kilka lat przewodził Kolegium Spraw Zagranicznych Rosji, był w najbliższym kręgu doradców cara Aleksandra I. Ale gdy wybuchło Powstanie Listopadowe dołączył do niego w walce o wolną i suwerenną Rzeczpospolitą, nie bacząc na to, że może stracić wszystko, cały majątek i że będzie musiał w razie klęski udać się na wygnanie.
jan patmo
@jan patmo
9 Maja, 2019 - 18:34
Janie
Jeden obrazek zastępuje setki słów
Dla tych rusofili znalazłem w sieci taki
jan patmo...
9 Maja, 2019 - 21:45
Rozumiem, że Pana zdaniem tylko germanofile wyznający ortodoksyjny filosemityzm to stuprocentowi Polacy, gwarantujący nam miejsce wśród cywilizowanych krajów Europy ?.
Na szczęście, jak to wspomniał powyżej Husky, jest tu takich tylko garstka. A więc damy radę :).
Jeśli już, to Pan to napisał...
9 Maja, 2019 - 22:27
Jeśli już, to Pan to napisał, a nie ja. Ale skoro Pan coś takiego wyznaje...
jan patmo
jan patmo...
10 Maja, 2019 - 06:57
W takim razie, skoro stawia Pan rusofila poza nawias "kultury łacińskiej", to może poda Pan własną definicję rusofila, bo mam wrażenie, że mylą się Panu pojęcia.
Z tego co Pan wypisuje, rusofil, to Pana zdaniem zwolennik systemu komunistycznego, wielbiciel
Stalina, armii czerwonej i wszystkiego co "Radzieckie"...
Żenada...
Określenie rusofil...
10 Maja, 2019 - 13:08
Określenie rusofil jest nieadekwatne - to bardzo poprawna forma, znacznie "zmiękczająca" pierwotne znaczenie odniesień polskiego społeczeństwa do rosyjskiego zaborcy. Nieprzypadkowo posłużyłem się przykładem księcia Adama Jerzego Czartoryskiego, gdyż od wybuchu Powstania Listopadowego, nie ma już mowy o traktowaniu kogokolwiek wysługującego się w jakikolwiek sposób Rosji i Rosjanom jako Polaka, co najwyżej jako polskojęzycznego osobnika.
Zamierzałem temu poświęcić dłuży tekst osnuty wobec "jenerałów" zabitych przez Powstańców w Noc Listopadową (i choćby porównanie stosunku ówczesnych Polaków do nich z dzisiejszymi odniesieniami do sowieckich kreatur ubranych w polskie mundury takich jak Jaruzelski czy Kiszczak). Nie obiecuję, ale może jednak znajdę czas i ten tekst napiszę.
Pozdrawiam
PS Moim zdaniem już w trakcie Konfederacji Barskiej ujawniła się zbrodnicza istota rosyjskiego skrajnego szowinizmu.Do czego ten skrajny rasizm i szatańska wręcz nienawiść do Polski i Polaków doprowadziły w XX wieku, to nie muszę pisać. A zaczęło się od tego, że bolszewicka Rosja chciała dosłownie (nie w przenośni) wywołać światową rewolucję po trupie Polski. I trzeba dodać, że z tych zamiarów nie zrezygnowała!
jan patmo
Co do jaruzela, to ostatnio
10 Maja, 2019 - 13:15
Co do jaruzela, to ostatnio nawet o tym myślałem. Pamiętam, że Braun (ten rusofil z Konfederacji), zrobił kiedyś dokument o tym jak jaruzel prosił ruskich o interwencję zbroją tuż przed stanem wojennym bo się bał, że sam nie da rady, a ruskie konsekwentnie mu odmawiali.
Z drugiej strony niektórzy gadają nawet dziś, że jaruzel wprowadzajac stan wojenny uchronił Polskę przed wkroczeniem ruskich.
Czy wiec skoro Braun jest wg ciebie rusofilem, to w takim razie zrobił ten dokument na pasku ruskich oskarżajacy jaruzela a wybielajacy ruskich? - czyli jednak dobrze, że jaruzel wprowadził stan wojenny???
Do tego się sprowadza wasza lemingowa histeria o rusofilach - są tacy ale jak oskarżacie o to tych co nie są, to robicie tylko dobrze tym prawdziwym rusofilom (moze to wy albo ktoś z was aby oskarżyć innych i podejrzenie odwrócić od siebie?). Oskarżajac o rusofilizm na lewo i prawo bez dowodów jest dobre... dla prawdziwych rusofili.
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Braun czy Cejrowski...
10 Maja, 2019 - 13:53
Braun czy Cejrowski to są w pierwszej kolejności celebryci, którzy z tego żyją. A ich hasła przypominają mi hasła rzucane przez bolszewików. I podobnie, jak bolszewickie "elyty" z pogardą odnoszą się do zwykłych ludzi, w tym przypadku zwykłych Polaków.
jan patmo
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
masakra...10 Maja, 2019 - 20:46
masakra...
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
a którzy to są tutejsi
10 Maja, 2019 - 09:09
a którzy to są tutejsi rusofile wg ciebie?
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
SolidarnyX...
10 Maja, 2019 - 10:18
Przepraszam, to pytanie do mnie ?.
Nie.
10 Maja, 2019 - 11:00
Nie.
Husky napisał: "Warto to przypomniec tutejszym Rusofilom"
Ps. Pisałem w odpowiedzi na jego wpis, a poniosło mój tak daleko na dół.
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
SolidarnyX...
10 Maja, 2019 - 11:55
Zdarzało mi się i nadal zdarza sięgnąć po literaturę rosyjską, "Przebrnąłem" przez "Archipelag gułag", uwielbiam Niektórych kompozytorów rosyjskich z Musorgskim i jego "Obrazkami z wystawy" na czele (również z wersją rockową w wykonaniu "Emerson, Lake, Palmer"). Bardzo lubię "Lecą żurawie"... w związku z czym, zdaniem "jana patmo" jestem wyrzutkiem polskiego społeczeństwa ,wrgiem narodu, zdrajca wyrzuconym poza nawias ""kultury łacińskiej...
Zapewne w oczach "jana patmo" zasługuję na gilotynę, ewentualnie na stryczek na rynku głównym mojego miasta...
Troszkę to jednak chore...
PS.Do listy "moich win i przestępstw przeciwko" Narodowi Polskiemu dorzucę fakt znajomości przeze mnie języka rosyjskiego (w ograniczonym stopniu), co zapewne spowoduje zakaz wypowiedzenia ostatniego słowa przed egzekucją...
Jako okoliczność łagodzącą, proszę Pana "jana patmo" o wybaczenie i przyjęcie do wiadomości faktu mojej dogłębnej znajomości dzieła " znanego Literata, niewątpliwie należącego do kultury łacińskiej, Adolfa Hitlera, pod tytułem "Mein Kampf"...
Cóż kiedyś lubiałem słuchać
10 Maja, 2019 - 12:09
Cóż kiedyś lubiałem słuchać "Nas nie dogoniet" (do chwili aż się zadeklarowały jako lesbijki). Obecnie podoba mi się, że ruscy trzymają pedałów krótko i znają wartość swojego jezyka - tam nawet McDonald jest po rusku, a takie sformułowania jak "sorki" pierdorki itp. nie są przyjmowane jak u nas - czy więc wysoki sądzie jestem rusofilem?
Ps. na swoją obronę powiem tylko, że jak rusek zajechał mi drogę i bezczelnie na moje sygnały zwolnił i nie dopuścił do przejechania skrzyżowania na światłach - wysiadłem, otworzyłem jego drzwi i kazałem WYPIERDALAĆ z Polski.
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
SolidarnyX...
10 Maja, 2019 - 12:09
Pytasz, czy jesteś rusofilem???. Ty jesteś "obrzydliwym" rusofilem :) :) :)
tak też myślałem ;)
10 Maja, 2019 - 12:18
tak też myślałem ;)
Jednak fajnie by było jak by na to pytanie odpowiedział jednak Husky, którego wcześniej o to zapytałem.
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Skoro się "zdarza sięgnąć po literaturę rosyjską"...
10 Maja, 2019 - 14:06
to proponuję kilka książeczek tłumaczonego na język polski Wiktoria Jerofiewa. Jest w nich sporo o słabościach i cechach Rosjan, także i tych znanych jako homo sovieticus. Lecz są także bardzo ciekawe spostrzeżenia oraz porównania Rosji z Zachodem.
A potem proponuję bardzo dobre i pouczające reportaże z Rosji napisane przez Igora T. Miecika "14:57 do Czyty".
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
jan patmo...
10 Maja, 2019 - 19:07
"PS Trzeba też koniecznie pamiętać o tym, że największym fałszerzem historii jest główny sprawca wybuchu II Wojny Światowej - Rosja."
Guzik prawda. Rosjanie idą tępo w zaparte i tyle.
Głównym fałszerzem historii jest Izrael i Niemcy... Ale to wam jakoś dziwnie nie chce przejść przez gardło...
Takimi fałszywymi stwierdzeniami, to właśnie wy przyczyniacie się walnie do fałszowania historii !.
Gadanie o Rosji, jako głównym sprawcy 2 Wojny Światowej, przemilczając jednocześnie fakt rozpoczęcia wojny przez Niemcy, to jest dopiero manipulacja i fałszerstwo.
Wstyd...
Aż tak nie przeżywaj...
10 Maja, 2019 - 19:34
Aż tak nie przeżywaj kilku słów prawdy. Zresztą to typowe dla żyjących w kłamstwie i kłamstwem prawie wszystkich Rosjan lub tych, których system totalnego kłamstwa przerobił na homo sovieticus.
jan patmo
jan patmo...
10 Maja, 2019 - 20:01
"System totalnego kłamstwa" jest bezlitosny i niektórych przerobił niestety na volksdeutschów...
Dwa memy z neta, które zrobiły mi dzień
9 Maja, 2019 - 18:29
To już koniec IPN-u .
9 Maja, 2019 - 22:05
To już koniec IPN-u .
Bolek pociągnie wszystkich kolegów na dno.